@DaViD777xx Tu bardziej chodzi o powiązanie transakcji Simonsa - Holender do Chelsea, a w zamian kasa + Nkunku.
10.08.2025 23:51
Coman za mniej niż 30 mln to troche żenada i za 30 mln nie dostaniemy lepszego skrzydłowego. Nie rozumiem też liczenia 30 + 2x17 mln kontraktu bo jak przyjdzie ktokolwiek nowy to za darmo też nie bedzie grał (realnie z 10 mln też pewnie bedzie chciał). Jeśli to ma być Coman za mniej niż 30 i przyjdzie np Nkunku albo ktoś w stylu Zaragozy to raczej interes średni. Ja wiem, że Coman nie ma super liczb, nie jest wart swojego kontraktu, ale jak wchodzi to troche wiatru na skrzydle narobi. I chociaż finalnie dośrodkowuje w trybuny to i tak z 2 przeciwników okiwa i zyska troche cennego czasu przy korzystnym wyniku ;-) Za mniej niż 30 baniek to wg mnie lepiej niech on jeszcze tu z 2 sezony pogra i za 2 lata jak z Sane - spora obniżka albo do widzenia.
10.08.2025 22:52
2
Z tym Comanem niby fajnie, że chce go ktoś kupić, ale za uzyskane pieniądze Bayern nie kupi lepszego piłkarza. Z całej trójki Coman, Sane, Gnabry to moim zdaniem Coman jest najbardziej powtarzalny. W dryblingu wygląda bardzo dobrze bo rzadko traci piłke, gorzej jak trzeba dośrodkować albo strzelić. Mocno obciąża go pensja bo jest zdecydowanie za duża jak dla piłkarza tylko do rotacji. Podsumowując jeśli odejdzie OK, jeśli zostanie też OK. Po prostu nie wierzę, że Bayern kupi lepszego zastępce. Plus tylko taki, że zejdziemy z dużego kontraktu ale to nam wygranej w LM nie da...
10.08.2025 10:56
Wiem że wiele osób chciałoby dostać jeszcze nowego prawego obrońce ale wg mnie ten temat jest bez sensu na dzień dzisiejszy. Mamy już tam kilku piłkarzy co moga zagrać jak np. Sacha B, Stanisic, Laimer, Guerreiro od biedy nawet Kimich czy jakiś ŚO. Dopóki nie sprzedamy kogoś z obrony to nie ma nawet co wybierać się na zakupy bo na ŚO też jest spory wybór. Z przodu odeszli Muller, Sane, Tel, Zaragoza wiec oprócz Diaza musi ktoś jeszcze przyjść.
31.07.2025 10:27
Oj już nie narzekajcie. Transfer dobry - jeśli potwierdzi się 75 mln to Ok bo wyceniany jest na 70, więc ciężko mówić o przepłaceniu. Jeden z kluczowych piłkarzy Liverpoolu w ubiegłym sezonie czyli jednego z najlepszych klubów. Sami kibice bardzo go chwalili więc udało się naprawdę dobrego gracza wyciągnąć. Praktycznie jedyne minusy i hejt na niego za to że wolał się bawić niż przyjść na pogrzeb Joty. Jak na Bundeslige to będzie duża gwiazda. Oby tylko w LM w kluczowych meczach dał radę...
27.07.2025 19:32
Mam nadzieję że to nie ostatni transfer bo tak naprawdę z przodu straciliśmy Sane, Mullera, Tela i pewnie zaraz Zaragoze. Wiadomo Diaz lepszy od każdego z nich ale przydałby się ktoś na rotację - dobrze by było zaryzykować z jakimś szybkim skrzydłowym do max 23 lat co dobrze kiwa np.z Francji za max 30 mln euro :-)
27.07.2025 14:43
Kontrakt na 4 lata czyli za 2 lata będzie panika z przedłużeniem kontraktu a Diaz nadal będzie w dobrym wieku (30 lat) czyli zarzada 20-25 mln albo odejście... Czy nie możemy przy takich transferach dawać 5-6 lat... 32 letni piłkarz miałby już mniej argumentów na super kontrakt...
27.07.2025 14:36
FC Bayern are closing in on deal to sign Luis Diaz from Liverpool! Agreement at final stages with details being sorted.
€75m package with add-ons included, contract until June 2029.
Liverpool and Bayern are discussing add-ons details… then, here we go soon. 🔜
Here we go od Fabrizo Romano!
27.07.2025 14:30
3
Dużo osób tu narzeka na młodych, że nie dostają szansy gry itd. ale patrząć realnie Aznou zagrał kilka meczy chociażby sparingowych i mnie on jakoś nie przekonał, a VK widzi go przecież też codziennie na treningu. Wydaje mi się, że jest tylko kilku graczy z młodzieżówki na których Bayern się nie poznał i forma wystrzeliła gdzię indziej. Większość z tych co nawet dobrze wygłądała w sparingch kopie się teraz w czoło w jakiś pół amatorskich zespołach... Na plus, że podkradliśmy go Barcelonie, zyskujemy 9-12 mln i jeszcze możemy go odkupić jak odpali w Evertonie ;-)
Taka sama sytuacja z Tel'em - kupilismy go za 20 mln... troche szans dostał, nie przebił się, dostalismy za niego 45 mln (35 transfer i 10 wypożyczenie) czyli 25 mln na plus + mieliśmy przez 3 lata piłkarza do rotacji - czyli perfekcyjna opcja jak ktoś nie dźwignie ciężaru dużego klubu....
26.07.2025 15:40
1
Bardzo dobra wiadomość - 12 mln zarobione, chłopak i tak się nie przebił, a w razie jakby w przyszłosci odpalił to jest pierwokup.
26.07.2025 15:29
Jeśli Liverpool będzie chciał Rodrygo to będzie też chciał wypchnąć Diaza, więc w tej układance możemy skorzystać... Wgl widzę, że czasami Bayern niby interesuje się jakimś celem klubu od którego chce kogoś kupić tak jakby chciał powiedzieć "sprzedajecie nam Diaza to my odpuścimy Rodrygo"...Zarówno Diaz jak i Rodrygo trochę loteria wg mnie podobny poziom, tylko że Rodrygo mlodszy. Jakby miało być 100 mln za Rodrygo a 70 za Diaza to lepsza ta tańsza opcja. Ogólnie Bayern od kilku okienek nie jest sobą bo kluczowe transfery powinien mieć już zaklepane w czasie poprzedniego sezonu. Teraz za chwilę zacznie się nerwówka, jak i łatwo o przepłacenie + dołączenie po okresie przygotowawczym może oznaczać sezon w plecy dla nowych nabytków...
19.07.2025 20:27
2
Ja jestem akurat wielkim fanem Woltemade i pisałem o nim już wcześniej tylko że on wg mnie to max 40 mln jest wart na dzisiaj. 40 to taka granica do odzyskania w razie jakby się w Bayernie nie sprawdził, więc bardziej jestem za opcja 40 mln + nawet opcja wypożyczania go jeszcze na rok do Stuttgartu lub ewentualnie jakieś 10% przyszłego transferu albo max 10 mln i to w bonusach typu wygrana LM w następnych 3 sezonach... 65 mln to ryzyko - top albo flop. Chociaż jak Woltemade będzie miał jeszcze jeden dobry sezon to za rok pewnie Angole albo PSG wjadą z opcją typu 80 mln.
18.07.2025 20:20
Nie przesadzajcie. Jak ktoś oglądał mecz to wie, że z gry nie wyglądało to źle. Gdyby nie kontuzja Jamala to druga połowa mogła wyglądać inaczej. Mam wrażenie, że od kilku lat brakuje nam szczęście w fazie pucharowej i mimo dobre gry odpadamy. Oczywiście szczęściu trzeba pomóc i od kilku lat brakuje też 1-2 wartościowych transferów. Na tą chwile bez Jamala to cieżko nawet splecić wartościowy pierwszy zespół już nie mówiąc, żeby mieć z 2-3 jokerów co mogą odmienić losy meczu. W obecnej sytuacji transfer Woltemade jeszcze bardziej potrzebny + jakieś duże nazwisko na lewe skrzydło typu Gakpo. W obronie jak wróci Davies to jakoś to będzie ale z przodu bez transferów po odejściu Sane, Mullera, Tela i kontuzji Jamala - rozpacz.
06.07.2025 00:17
Tymczasem Malik Tilman były gracz Bayernu o krok od Leverkusen z rekordową kwota 35-40 mln euro wraz z bonusami...
01.07.2025 09:58
Nico do obecnego Bayernu Kompanego nie za bardzo pasuje, może i dobrze bo ile razy kupowaliśmy piłkarzy pod dany styl, a za chwilę zmienialiśmy trenera. Za tym transferem przemawia głównie cena bo nawet jak nie wypali to te 60 mln łatwo można odzyskać. Pod obecny styl to z wymienianych Gakpo byłby najlepszym wyborem.... Tylko u nas jak już widzą cenę powyżej 70 mln to trzeba się uzbroić w cierpliwość... Zresztą Nico pewnie i tak będzie docelowo chciał do Barcy, więc jak nie teraz to za 2-3 lata znowu by próbował. Tutaj wolałbym, żeby Bayern zrobił na nim klauzulę 80 mln, żeby Barca go za 4-5 lat nie zgarneła za free...
30.06.2025 20:11
Troche meczarnie i dużo szcześcia, ale mamy plan minimum - ćwierćfinał... Napewno z PSG nie bedziemy faworytem, ale nawet jak przegramy to trzeba się pokazać z dobrej strony.
30.06.2025 00:11
2
Póki co to się fajnie dla Bayernu ułożyło bo wynik lepszy niż gra. 45 min no i mam nadzieje, że bez przygód. Ćwierćfinał to takie absolutne minimum dla Bawarczyków...
29.06.2025 23:04
W ramach wolnego transferu z Mallorki do Athleticu przeniósł się Robert Navarro. Mogący występować na obu skrzydłach lub jako ofensywny pomocnik 23-latek podpisał kontrakt do końca czerwca 2030 roku. Robert Navarro może stać się tam następcą Nico Williamsa, więc najprawdopodobniej Bilbao pogodzone z odejściem Nico w letnim oknie transferowym.
27.06.2025 16:15
1
O transferze Woltemade pisałem już w marcu tyle, że wtedy wyceniany był na 15 mln euro.... Myśle, że i tak warto zaryzykować przy 50-60 mln euro. Ewentualnie dogadać się na mniej z opcją, że na rok jeszcze będzie do Stuttgartu wypożyczony. Brajan Gruda kiedyś też sie fajnie zapowiadał, a jego rozwój stanął w miejscu...
27.06.2025 15:05
1
Tak się póki co ułożyło, że w ostatnim meczu Bayernowi bardziej opłaca się przegrać niż wygrać. Przy wygranej lub remisie 1/8 z Chelsea, 1/4 np PSG, przy przegranej 1/8 Flamengo, 1/4 Botofago, Palmeiras lub Inter Miami... Dać pograć rezerwowym przed 1/4..
21.06.2025 12:35
@Gooner250 Bzdury piszesz totalne. 450 mln LM to tylko finał oglądało i to są osoby które chociaż na chwilę włączyły transmisje, średnia to 150-200 mln co obejrzało w całości. Finał w większości państw świata jest darmowy w otwartej telewizji stąd taki wynik. Wg danych dostępnych w internecie to ćwiercfinaly po max 100 mln. Natomiast KMS w poprzedniej starej formule średnio oglądało ok 165 mln na mecz. W nowej formule ten turniej jest ciekawszy i FIFA szacuje że łacznie z wszystkich meczów oglądalność będzie na poziomie 5 mld! Do tego jeśli spojrzymy na jednostkowy mecz typu Slovan- Bayern i to że w tym czasie jest np 7 innych meczów do wyboru to średnia oglądalność tego meczu na świecie będzie max 40-50 mln.. dzisiejszy mecz Auckland powinien pobić ten wynik kilkukrotnie
15.06.2025 19:15
@hoven Stadiony to inna sprawa bo w USA nie ma dużego zainteresowania piłką kopaną ale pod względem oglądalności na całym świecie to Europa stanowi mała część. Dla mieszkańca Azji, Ameryki czy Afryki taki mecz Bayernu z Boca Juniors w darmowej transmisji jest bardziej dostępny niż np mecz Bayernu z Slovanem w LM gdzie często sam dostęp do tego meczu jest bardzo drogi...
15.06.2025 17:51
@hoven czy ja gdzie kolwiek napisałem o poziomie sportowym? Czy zdajesz sobie po prostu sprawę że mecze fazy grupowej KMŚ obejrzy pewnie z 10 razy tyle osób co ogląda fazę grupowa LM. Tym bardziej że tu jest darmowa transmisja, brak innych męczy w tym terminie, kluby są z całego świata a nie tylko Europy.
15.06.2025 16:42
1
Heh każdy pisze o rezerwach, ale chyba niektórzy nie zdają sobie sprawy, ze:
- pula $ jest większa niż w LM,
- prestiż jest większy niż w LM (transmisja na cały świat i to darmowa).
Dodatkowo np. taki Kane napewno chętnie powiesił by w swojej gablocie statuetke za król strzelców KMŚ, więc nie będzie chciał siedzieć na ławce.
15.06.2025 14:18
1
Sane niech zawija wrotki do Totków i niech z soba najlepiej bierze Gnabryego. Po prostu dno w ich wykonaniu, a pensja ogromna... Do rotacji to lepiej Furicha za 20 mln kupić i kontrakt max 8 mln - wydaje mi sie, ze wygladałby lepiej niż wspomniana dwójka. Szkoda, że Adeyemi nie wzieliśmy za free jak mu sie kontrakt kończył. Tah bardzo słabo dziś ale jako, że darmowy transfer to nie ma co narzekać.
04.06.2025 23:13
1
Powtórze poraz kolejny. Woltemade to kot. Ma coś z Mullera i byłby to znakomity piłkarz do rotacji. Do 30 mln Euro warto
04.06.2025 23:08
1
20 mln euro teraz + 10 mln w bonusach - oddać go byle gdzie i zapomnieć. To samo z Zaragoza, Palinha, Kim, Tel...
25.05.2025 12:06
Brak transferu Wirtza to wielki cios wizerunkowy ale też pozbycie się pewnej opcji. W tym momencie nie widać "pewniaka", który z marszu będzie się wyróżniał - zostały opcje rezerwowe. Fakt, że za 150 mln to można 2-3 fajnych piłkarzy mieć, ale to będzie znowu loteria (uda się jak z Olise, albo się nie uda jak z Palinha). Z Wirtzem w składzie Bayern musiałby lekko modyfikować taktyke, teraz można dokonać zakupu pod obecną taktyke. Najbardziej potrzebne zakupy to lewe skrzydło + obrona. Póki co widąc 3 opcje na lewe skrzydło: Eze, Mitoma, Leao. Leao byłby dużym transferem wizerunkowym - jeden z lepszych na swojej pozycji i pewnie najdroższy z tej 3. Tylko, że Portugalczyk wg mnie nie dokońca pasowałby po Bayern (to jest bardziej wirtuoz w stylu najwiekszych gwiazd). Mitoma to opcja budżetowa - solidna jednak nie jest to postrach na kluczowe mecze w LM. Z całej 3 moim kandydatem jest Eze - reprezentant Aglii, który gra w drużynie Narodowej z Kane, ale i w Crystal grał z Olisse. Dodatkowo jest to poczęści transfer "duży" bo z Ligi Angielskiej i to zawodnik o którego co okno stara się większość z TOP6 Anglii. W obronie jeśli dojdzie Tah za darmo to tak naprawde fajnie byłoby wydać jakąś większa kase na PO. Mimo wieku widziałbym tu duże nazwisko jak np. Denzel Dumfries
25.05.2025 11:52
5
Sam występ Bayernu w Bundeslidze za ten sezon to solidne 9/10. Tylko 2 porażki, większość meczy to absolutna dominacja Bayernu. Kompany na plus przede wszystkim za atmosfere i budowanie mentalu u graczy jednak wg mnie taktyka do poprawy (próbowanie nowych ustawień, szybsza reakcja zmiany ustawienia jeśli nie idzie). Zawodnik sezonu: Pan Piłkarz Olise - wkońcu szkrzydłowy, który nie bazuje tylko na szybkości i wrzutce na oślep. W całym sezonie miał bardzo mało słabych spotkań, bardzo inteligentny na boisku. Rokowania zaspołu na przyszlość dobre - trzeba pozbyć się szrotu typu Boey, Palinha, Zaragoza i za wszelką cene kupić Wirtza.
18.05.2025 14:46
2
Transfer Wirtza do Bayernu jest obowiązkowy. Wydaje się, że to jedyny obecnie piłkarz, który ma praktycznie 100%, że się sprawdzi i byłby to ogromny plus dla reprezentacji Niemiec. Dlatego nie patrzyłbym na pieniądze - w tym sezonie i tak Bayern będzie miał ładny zarobek bo wpadło 100 mln euro z LM i pewnie drugie tyle wpadnie z KMŚ. Jeśli dojdzie Wirtz to reszta transferów bez znaczenia - z przodu Wirtz, Musiala, Olisse, Kane to jedna z bardziej galaktycznych ofensyw w Europie. Do obrony brać za darmo Taha i naprawde będzie OK. Z jakąs wiekszą przebudową w obronie poczekałbym jeszcze rok - pozbyć się Boey i Kima dorzucić Taha i tam naprawde da sie coś sensownego zlepić np. Davies, Tah, Upamecano, Laimer. Z przodu absolutnie zbędni Tel, Zaragoza, Coman. Jak będzie trzeba to Bayern niech da nawet 150 mln kosztem innych transferów - odejście Mullera + chociaż z 2 osoby z wymienionych i płacowo Wirtza też dźwiegniemy. Nie widze planu B jak to sie nie uda - Simons, Nico W. to też duży koszt, a do tego wielka niewiadoma czy się sprawdzą. Wirtz od 1 meczu będzie jednym z lepszych piłkarzy bo zna się kadry z połową składu...
14.05.2025 18:47
Dziś kolejny mecz "ostniej szansy" dla Dortmundu. Minimum remis potrzebny w meczu z Leverkusen, aby mieć jakiekolwiek szanse na LM w kolejnym sezonie. No i w następnej kolejce Freiburg musi zgubić punkty w meczu z Eintrachtem. Jakoś słabo widze Bundeslige w przyszłym sezonie LM: Bayern OK, Leverkusen - zmiana, trenera, przebudowa składu czyli średnio, Eintracht mocno średnio no i Freiburg słabo z małymi szansami na wgl TOP24
11.05.2025 11:40
Nie wiem czy zwróciliście uwage, ale jak na murawie pojawił się Eberl to 1 co podszedł do Sane jakby chciał mu powiedzieć "Bierz ten kontrakt to za rok znowu będziesz świetował".
11.05.2025 11:33
Pisałem o tym już kilkukrotnie - ten transfer to najlepsza opcja dla Bayernu. Chłopak, może troche niezdarny jak Thomas, ale ma to coś co sprawia, że piłka go szuka.
25.03.2025 20:32
Williams do odpuszczenia - bardzo słaby sezon. Szkoda, że Akliouche jest prawym skrzydłowym bo ma chłopak talent ale na tej pozycji jest już Olise. Na lewą brałbym jakas tansza opcje jak np Malick Fofana. Wymarzona opcja: Bradley Barcola ale on jest nie do wyciagniecia z PSG. A tak na serio to Wirtz załatwiłby sprawe... Wirtz-Musiala-Olise to byłoby trio... na rotacje może być ktoś z dwójki Sane/Gnabry lub lokalnie w rozsądnych pieniadzach z Bundesligi Führich/Adeyemi
Jeszcze jedna sensowna opcja z PSV: Noa Lang - bardzo dobry drybler, młody i z potencjałem.
15.03.2025 14:42
Bayern jak chce być w TOP koniecznie musi zakontraktować Wirtza. Wiadomo część kasy z sprzedaży, ale też część z zysku bo napewno taki będzie jak w LM jesteśmy już w ćwierćfinale, w lidze duża szansa na majstra i jeszcze KMŚ przed nami. Nawet jeśli miałby to być jakiś rekord typu 120 mln to Bayern musi to teraz zrobić... Wirtz-Musiala-Olise takie trio + Kane powinno być postrachem dla reszty.
Pozbyć sie: Tel (40 mln), Zaragoza (15 mln), Coman (35 mn), Gnabry (35 mln), Guerreiro (10 mln).
Wyjściowy: Wirtz, Musiala, Olise. Rotacja: Sane (przedłuzyć z pensją max 12 mln) + dokupić Fuhrich'a (Stuttgart, transfer max 20 mln, pensja max 8-10 mln).
Mullerowi podziękować albo przedłużyć za małe pieniądze 5-8 mln w roli maskotki. Za Kane na rotacje kupić Woltemade (Stuttgart) za max 15 mln i pensja max 8 mln. I przód mamy zabezpieczony. W obronie robić rewolucje za rok....
13.03.2025 11:41
Tak uczciwie to pod względem siły jesteśmy na podobnym miejscu, więc nie jest tak źle. Napewno jest z czego zejść bo skrzydłowi poza Olise są mocno przepłaceni...
09.03.2025 19:11
Jutro nie ważne jak, ale najważniejszy awans, aby przejść granice "wstydu". Później zaczyna się prawdziwa gra bo od 1/8 nie ma już słabych rywali. Jakbym miał "wycenić" to gdzie na ten moment jest Bayern (obecna kadra vs reszta Europy) to uczciwie jesteśmy TOP5-6, więc plan minimum to ćwierćfinał. Wszystko powyżej powinno być traktowane jako +. W Lidze to chyba tylko Armagedon może nam odebrać Majstra bo nie wierze w to, że do końca sezonu przegramy aż 3 mecze, a Aspiryny wygrają wszystko....
17.02.2025 23:50
1
Paul Wanner znowu z świetnym występem w Heidenheim! Można powiedzieć, że dał awans Niemcom do fazy grupowej ligi Konferencji. Wszedł w 63 min i zdążył jeszcze strzelić bramke na 2-2 i zanotować asyste przy golu na 3-2. Jak tak dalej pójdzie to po wypożyczeniu wróci nam fajny gracz do rotacji lub do sprzedaży za 15-20 mln euro...
30.08.2024 10:39
Oglądałem United by zobaczyć naszych EX ;-)
Mazraoui - dobre podanie przy bramce dla United, ale też po jego stronie poszła kontra na bramke. Występ na +, czasami ładnie czarował, ale też zapominał o defensywie. Występ solidny chociaż chyba nigdy nie wskoczyc na ten najwyższy poziom.
De Ligt - ciężko oceniać bo tylko kilkanaście minut zagrał. Mam wrażenie, że starał sie dyrygować kolegami w obronie jednak sam często szedł "na raz" przez co 2-3 razy został ograny.
Zirkzee - absolutnie beznadziejny mecz Holendra. Sprawiał ogólne wrażenie ciała obcego w drużynie United. Mało kiedy był tam gdzie być powinien + jeszcze ten absurdalny spalony na linii bramkowej, który pozbawił United bramki na 1:2. United chyba ostro przepłaciło za Holendra
24.08.2024 16:39
Heh Sane i Olise póki co często łapali kontuzje... żeby nie było, że na wiosne to będzie ofensywa typu Guerreiro-Musiala-Muller-Kane xD
13.07.2024 22:44
1
Moim zdaniem Doue to tyko zagrywka Bayernu w celu pozyskania Simonsa. Przypomnijcie sobie styczeń tego roku - Bayern zgłasza się do Tottenhamu po Diera... Tottki z złym doświadczeniem z Bayernem i Kane chciały za Diera duża kase (żeby wydoic ponownie Bayern). I co wtedy zrobili Niemcy? Zobaczyli kogo chce Tottenham kupic. Anglicy wtedy byli po słowie z Radu Dragusinem (ŚO z Genoa), więc Bayern przebił ich oferte za młodego Rumuna. Tottki nie chcąc przebijac się z Bayernem puściły za pół darmo Diera w zamian za odpuszczenie przez Niemców tematu Dragusina.. Efekt? 11 stycznia Dragusin został piłkarzem Tottków za 20 mln chociaż Bayern dawał niby 23, ale wycofał sie w ostatniej chwili i tego samego dnia Dier przyszedł do nas na wypożyczenie... Obstawiam tutaj tą samą zagrywke - na placu boju o podpis Doue zostanie Bayern i PSG, a Bayern da propozycje, że my odpuszczamy Francuza, ale wy pozwólcie na transfer Simonsa, który i tak nie chce u Was zostać...
13.07.2024 19:26
3
Widze, że ludzie czasami są oderwani od rzeczywistości i myślą, że to gra w FM. Pamiętajmy, że Bayern nie ma właścicieli z Kataru co mogą brać kogo im się podoba. Olise źle, Palhinha źle... naprawde? Chyba nikt nie myśli, że kupimy Belinghama, Haalanda czy Yamala? Bayern praktycznie zawsze nie kupował gwiazd tylko piłkarzy "wyróżniających się" (no może wyjątek Kane) i dopiero tutaj ich weryfikował i robił z nich gwiazdy. Olise wg mnie bardzo dobry transfer - statystyki lepsze od wielu tu chwalonych skrzydłowych, tylko minus, że kilka kontuzji już zaliczył. Palhinha też solidny transfer - nie jest to wirtuoz środka pola, ale prawdziwy przecinak i mistrz odbiorów (takiego piłkarza nam brakuje). Na plus dodałbym, że oba zakupy poniżej aktualnej wartości transfermarkt co nam się rzadko zdarzało.. czyli da sie wynegocjować dobrą cene. Najważniejsze, żeby to nie były ostatnie transfery. Jeśli dojdzie jeszcze Tah i Simons/Olmo, a odejdzie np. De Ligt, Coman, Kimmich to uważam okienko za udane...
11.07.2024 23:01
1
I tak przy okazji Bayern tym transferem dołączył do grona miliarderów tzn. klubów, których cała obecna kadra jest łącznie wyceniana na ponad 1 mld euro wg Transfermarkt.
1 Manchester City 1,38 mld €
2 Real Madryt 1,27 mld €
3 FC Arsenal 1,18 mld €
4 Chelsea FC 1,08 mld €
5 Bayern Monachium 1,04 mld €
11.07.2024 13:49
Dziwią mnie komentarze, że piłkarz słaby, noname i wgl czemu nie kupił go nikt lepszy. Jak wejdziecie na np strone fanklubu United w Polsce to w temacie jaki byłby wymarzony transfer dla czerwonych diabłów to u większości przejawia się Olise i Palhinha... Ja uważam oba transfery za bardzo dobre i widać Ci co sledzą na codzień lige angielska twierdzą podobnie. To tak jak ktoś ogląda tylko Bundeslige i np nie może się nadziwić czemu Brajan Gruda gra tylko w Mainz i jakby nagle np City go kupiło to większość kibiców nie oglądających Bundesligi zastanawiałoby się co taki "ogórek" z Mainz robi w City i skoro taki dobry to czemu Bayern czy Dortmund go nie kupili...
11.07.2024 13:42
1
Pahlinha przez wielu negatywnie oceniany bo o nim nie słyszeli, bo z Fulham itd. Jednak patrząc na styl gry to nie jest piłkarz dla publiczki - nie jest to drybler z cudowną techniką tylko typowy przecinak. Wydaje mi sie, że jako typowa 6 to jeden z lepszych w tym momencie w Europie i uważam, że nie ma co narzekać. Bayern ma z przodu kim pograć (Kane, Sane, Musiala) i brakuje nam w kluczowych meczach po prostu kogoś kto zatrzyma kontre i celnie poda nawet do najbliższego czyli tak jak Pahlinha....
03.07.2024 21:49
Eksperyment pełna parą i nie w stylu Bayernu. Tylko, że jak wypali to Eberl będzie geniuszem, a Kompany będzie za rok dwa wymieniany w gronie najlepszych trenerów... Kompany po Guardioli do City jak u nas odpali?
25.05.2024 13:41
Wg. mnie to problem jest chyba z samą organizacją w Bayernie. Bo piłkarze typu Sane, Coman, Gnabry ciągle łapią kontuzje i tak naprawde nikt nie jest w stanie ocenić ich gry przez pryzmat chociaż 1 pełnego sezonu bo chyba nikt z nich nie zagrał "od deski do deski" całego 1 sezonu...
05.04.2024 22:57
Niech sobie mecz z Dortmundem odpuści - mamy w tym roku bezpieczną przewage nad BvB, a mistrzostwo i tak stracone. Najważniejszy mecz będzie z Arsenalem i jestem pewien, żę Harry zagra w nim nawet jeśli miałby grać na zastrzykach przeciwbólowych...
24.03.2024 21:17
Bukmacherzy widzą Arsenal jako faworyta tej rywalizacji. Kursy LM:
Arsenal 1.70 - Bayern 2.08
Pozostałe pary:
Real 2.63 - City 1.45
PSG 1.75 - Barcelona 2.00
Atletico 1.70 - Dortmund 2.08
Czyli mamy takie same szanse jak Dortmund w konfrontacji z Atletico i mniejsze szanse niż to, że Barca przejdzie PSG xD
Źródło: eFortuna
15.03.2024 18:20
Szczerze to chyba jedno z lepszych powołań... Neuer - Raum, Tah, Rudriger, Kimmich - Gundo, Kross - Fuhrich,Wirtz, Musiala - Fullkrug i powinno być dobrze. Dawno już nie widziałem takiego "bogactwa" w kadrze Niemiec bo poza 11 to tutaj na każde pozycji widze zmienników, którzy mogą coś wnieść.
14.03.2024 20:37
1
Kane w tym sezonie w TOP 5 lig Europy zdecydowanie nr 1. Tylko słaba postawa Bayernu może mu zabrać braki nominacji do wszelkich "11 sezonu".
Na dzień dzisiejszy wg mnie najbardziej do poprawy jest to, że piłkarze typu Musiala, Sane, Tel pomimo swojej techniki, dryblingu i szybkości nie klepią przeciwnika w dwójkowych lub trójkowych akcjach tylko sami próbują okiwać wszystkich i oddać strzał....
24.02.2024 21:47
Dzisiejsza gra tylko potwierdza teze, że poprzednie 3 mecze to ustawka pod zwolnienie Tuchela - nagle Ci sami piłkarze potrafią chociaż prosto piłke kopnąć i wymienić kilka podań bez straty piłki. Tu nie chodzi kto będzie trenerem tylko trzeba wyłapać sabotażystów i się ich pozbyć, żeby sytuacja się nie powtórzyła w kolejnym sezonie...
24.02.2024 21:29
Czyli zarząd chce, aby piłkarze pomyśleli "Z tym gościem jakoś trzeba się przemęczyć do lata, a teraz trzeba sie ogarnąć i grać na tyle dobrze, żeby u nowego trenera być w podstawie"...
21.02.2024 15:18
1
Na teraz to przede wszystkim trzeba oddzielić ziarno do plew wśród piłkarzy. Dać szanse tym co chcą grać, a tym co kręcą noskiem i tylko spacerują po boisku wskazać miejsce na ławce lub nawet na trybunach. Musiala, Tel, de Ligt, Pavlovic to chyba najważniejsi piłkarze co chcą coś udowodnić i im zależy. I tutaj obojętnie Tuchel czy Zidane będzie - grać mają Ci, którzy dla Bayernu pójdą w ogień.
Ciekawa sytuacja u Bukmacherów. Mecz z RB Lipsk zdaniem wielu to pewne, ze dostaniemy w "trombe". Chociaż buki w nas wierzą:
Bayern 1.67 - Lipsk 4.25, X 4.10
Bayern 1.37 - Lazio 8.25, X 4.90
20.02.2024 13:58
Kimmich to przede wszystkim powinien udowodnić na boisku swój poziom, a nie kłóci sie bo go ściągają z boiska po beznadziejnej grze. Tutaj potrzebna nowa miotła gdzie nie będzie świetych krów i każdy po słabej grze powinien iść w odstawke. Wg. mnie Kimmich jest na 1 miejscu na liście transferowej tego lata - nie daje klubowi nic, zero zaangażowania, głupi uśmieszek i wieczny płacz. Do tego dorzuciłbym Upamecano, który pokazuje od 3 lat, że papiery i umiejętności może i ma, ale głowa to napewno nie jest na poziom Bayernu dostosowana...
19.02.2024 11:18
Patrząc na obecny zarząd stawiający przede wszystkim na zyski i marketing nie zdziwiłbym się, żę kontrakt z Tuchelem jest tak skonstruowany, że będzie nam po prostu finansowo bardziej się opłacało zostać z nim do końca sezonu... co oczywiście byłoby przykre dla każdego kibica Bayernu...
Opcji na tą chwile jest dużo... wydaje mi się, że na ten moment nie ma idealnego kandydata na rynku (Xabi najwcześniej od lata, Klopp za rok). Chociaż uważam, że lepsza opcją to zwolnić Tuchela i Loewa teraz i dograć sezon kimś z Campusu, a dopiero latem sięgnąć po nowego trenera. Ciekawy pomysł miał Bild... Muller na ławke + asystent typu Hermann Gerland.
18.02.2024 21:55
Taa Palinha o jego smutek... przecież mógł nie przedłużać kontraktu to by miał teraz większe szanse na transfer...
12.01.2024 19:11
Wolski z Gilewiczem dziś komentują.
Borek w ostatniej kolejce mówił, że będzie miał przerwe na początku roku....
12.01.2024 19:07
Jeśli Bayern zrobi transfer "Last Minute" to po raz kolejny w tym okienku pokaże akt desperacji. Zresztą taki zakup na ostatnią chwile to albo przepłacenie o 20-30% bo klub oddający ma mało czasu, żeby kupić następcę albo bierze się kogoś kto jest mało potrzebny w danym klubie. Tylko, że ta druga opcja to raczej uzupełnienie kadry niż jakaś zmiana mająca podnieść poziom drużyny...
30.08.2023 15:47
@Zerafaelo Kane wolnego agenta będzie miał dopiero za rok. Pogba po prostu czekał do końca kontraktu, że dostać coś w rodzaju odprawy. Raczej u Kane w grę wchodzi jakiś termin że jak na ten dzień dalej będzie w Spurs to dostanie premie. Kontrakt dogadamy z Bayernem podobno akceptuje i tutaj czekamy na porozumienie Kane z Spurs...
10.08.2023 22:15
Tu raczej chodzi o jakieś premie lojalnościowe w obecnym kontrakcie Kane. Kto wie czy bardziej nie będzie mu sie teraz opłacało zostać parę dni w Totkach i zgarnąć jakiś ukryty bonus w kontrakcie tak jak to miało miejsce np z Mbappe...
Edytowano : 2023-08-10 22:06:42
Np. że jak zacznie sezon 2023/24 w Tot. to dostanie bonus X milionów. W takim wypadku pewnie opłacać mu się będzie przedłużać do niedzielnego meczu...
10.08.2023 21:59
Problem w tym, że Bayern myśli, że 100 ml to jakaś wielka kwota, której żaden klub nie przepuści. Ok tak jest jeśli klub sam na siebie pracuje. W Totkach właścicielem jest miliarder, który ma wylane na 100 baniek od Niemców bo tyle to on może zarobić w pare dni i może postawić sobie za punkt honoru, że nie sprzeda Kane i już....
07.08.2023 21:47
Pep Guardiola o Kyle'u Walkerze po dzisiejszym meczu City: „Mam nadzieję, że może zostać. Mamy jeszcze rok kontraktu, to nie koniec, więc jeśli ktoś go chce, musi porozmawiać, jak Bernardo. Chcemy, żeby zostali, są dla nas bardzo ważni”
Edytowano : 2023-08-06 21:30:43
Co do Kane to w tym momencie odpadły mu już wszystkie inne opcje poza Bayernem bo PSG zakontraktowało Goncalo Ramosa. Real skupiony na Mbappe, PSG i United mają już napastników. W City i Liverpoolu niepotrzebny reszty poprostu nie stać. Zostaje mu tylko Bayern albo dalsza "kariera" w Totkach (ewentualnie Arabia wita).
06.08.2023 21:21
100 mln dużo bo rok kontraktu, ale to chyba teraz jedyna opcja na piłkarza z jakościa tu i teraz. Chociaż znając skąpstwo i kombinacje Bayernu skończy się tak że Kane zostanie i za rok go podpiszemy albo i nie, a Bayern teraz w desperacji wypożyczy Lukaku czy jakiś inny szrot na sezon przetrwania...
06.08.2023 19:01
I niestety na tą chwile nie ma chyba za bardzo piłkarza, który jest niezastąpiony dla zespołu... Sane, Coman, Gnabry... nikt nie zagrał doobrego sezonu... Każdy z nich miał jakieś dziwne serie. 3 mecze dobre, 3 średnie, 3 tragiczne i tak w kółko.
20.05.2023 20:46
Napewno błąd nr 1 to zwolnienie Julka w kluczowym momencie sezonu... Julkowi nie zawsze szło ale troche taktyk przerobił i miał już pewien pomysł.... tymczasem zmieniamy trenera w kluczowym momencie, a nowy trener zaczyna testowanie taktyk i piłkarzy na nowo w momencie gdzie nie ma już czasu na próbowanie...
20.05.2023 20:42
Hasana ja bym tak do końca nie winił bo na papierze to się wszystko zgadzało... Mane tanio, De Ligt solidny transfer, wypożyczenie Cancelo super pomysł... Tylko, że nikt w tym wszystkim nie przewidział, że np Mane zaliczy taki zjazd... Bardziej tutaj ciąży Kahn i jego dążenie do sukcesu finansowego, a zapomniał o sukcesie sportowym...
20.05.2023 20:39
Dziękuje... Dobranoc....
20.05.2023 20:36
Czytam te komentarze i śmiech mnie ogarnia. Kilka miesięcy temu chwalenie jaki to Hasan dobry i jakie świetne transfery zrobił. Dziś płacz bo Hasan nieudacznik, a wszyscy piłkarze na sprzedaż.
Mi sie wydaje, że najgłupszy pomysł w tym wszystkim to po prostu zmiana trenera na tym etapie rozgrywek. Juliek mecze często remisował, ale chociaż nie przegrywał i wg mnie jakiś pomysł na gre miał. TT to na tym etapie chyba najpierw chce poeksperymentować i zobaczyć kogo wgl w składzie ma, a to nie czas na taką zabawe. Do tego bogactwo składu zemściło się jak w wielu innych topowych klubach. Taki Sane czy Coman są pewnie podirytowani czemu taki Mane czy Gnabry biorą podobną kase, a niewiele dają drużynie. No i na siłe granie np. Goretzką, który gra piach, ale Sabitzer został wypożyczony, a Gravenberch jest za mało doświadczony...
23.04.2023 20:54
Wiem, żę zaraz pojawi się lista kogo sprzedać kogo kupić, ale tak rozsądnie to brakuje chyba klasowego napastnika ot tak po prostu, żeby mieć jakąs alternatywe. I tutaj widze wysokiego i silnego napastnika bo w tym dwumeczu gra na 'główke" nie istniała. Skąd na to kasa? Napewno skrzydłowych mamy za dużo i można śmiało poświecić Gnabryego lub Mane.. dołożyć kase z Sabitzera i coś się uda kupić sensownego.
19.04.2023 23:21
Wygrać lige no i chyba plan minimum wykonany.... I tak występ w LM lepszy niż rok temu. Upamecano mocno przyczynił się do odpadnięcia...
19.04.2023 23:12
Na oficjalnym kanale Bayernu jest już skrót z tego spotkania:
https://www.youtube.com/watch?v=d6zphAKiwhI
13.01.2023 23:17
Tel mega kot dzisiaj - tak naprawdę wszystko mu wychodziło i bawił się piłką. Z młodzieży jeszcze na duży plus Ibra i Kabadayi. Co do reszty to wg mnie tragiczny występ Upamecano - przy przynajmniej 2 bramkach dał ciała no i mamy odpowiedzieć, że z Svenem w bramce to możemy jedynie dograć sezon i wymęczyć mistrza Niemiec max. Nie rozumiem na co czeka zarząd i czemu skąpi kilku mln. Neuer ma swoje lata, więc nie wiadomo ile jeszcze pogra i w jakiej formie będzie, a o Nubelu dalej nie wiemy czy dźwignie Bayern. Jest szansa, żeby kogoś jeszcze przetestować, a zarząd chyba liczy na cud jak z Chupo, że Sven z ławki wyciągnięty zagra sezon życia i poprowadzi nas do wygrania w LM xD
13.01.2023 22:32
I przy Where is the Love? Dedykacje dla społeczności LGBT xD
Dzisiaj dla mnie po raz kolejny "stan umysłu" osiągnęła La Liga z grą Roberta pomimo czerwonej kartki... Ja rozumiem odwołanie odwołaniem, ale przecież 1 mecz należał mu się z automatu... La Cabaret ciąg dalszy.....
31.12.2022 22:28
Hehe Lucas to tylko "statystyka" w kadrze jest bo już nie można zmienić kadry, ale nawet nie powącha murawy.
Tak naprawde 6 ale mam sporą wątpliwość czy obecnie którykolwiek z tych piłkarzy jest "trzonem" swojej kadry... Lucas kontuzja, Coman i Pavard tylko ewntualnie na rotacje... Upa OK pewnie wyjdzie w 1 składzie ale łatwo go zastąpić. Stanisic raczej rotacja i tylko chyba Mazraoui można zaliczać jako ważny gracz w układance Maroko...
12.12.2022 13:30
@DonJupp4ever Nie. Absolutnie nie mam bólu tyłka, że Lewy gra teraz dla Barcy. Jestem Polakiem i dobrze mu życze i uważam, że jak nie tego lata to za rok i tak by go w Bayernie nie było. Lewy nigdy nie powiedział, że będzie w Bayernie do emerytury grał i uważam, że po prostu chciał zejść ze sceny niepokonany i ten nowy rozdział w jego kaierze ze względu na wiek będzie pewnie "zjazdem" w dół i on tego też ma świadomość.
Po prostu wg mnie jego ostatni rok patrząc z perspektywy jego 8 lat w Bayernie był przeciętny. Jego 2-3 wcześniejsze sezony były TOP i powinien chociaż raz tą śmieszną nagrodę zdobyć. W ubiegłym roku Mane, który z Liverpoolem miał finał LM i walczył do ostatniej kolejki o mistrzostwo Anglii oraz z reprezentacją wygrał PNŚ i wprowadził ją na MŚ zasłużył bardziej na nagrode. I nie porównuje ich 1:1 do jest lepszy po prostu Lewemu sezon źle się ułożył. Do tego Benzema był niesamowity a De Bruyne poprowadził City do Mistrzostwa Anglii i do półfinału LM oraz z reprezentacją też wykręcił dobre liczby.
Edytowano : 2022-10-17 23:28:44
I jako, że złota piłka uznaje Hiszpanie za Boga to uważam , że Lewy został sztucznie z 2-3 pozycje podciągnięty za transfer do Barcy. Tak jak rok temu Messi został podciągnięty w ramach wdzięczności za transfer do PSG.
17.10.2022 23:24
Wg mnie akurat Lewy za sezon 21/22 powinień być poza TOP5.
W Bundeslidze król strzelców ale nie był to jego topowy sezon (piłkarzem sezonu w Bundeslidze został wybrany chociażby Nkunku). W LM Bayern odpadł z Villareal w ćwierćfinale - Lewy w tych meczach wgl nie istniał. Reprezentacja Polski też nic nie osiągneła i gdyby nie wykluczenie Rosji to pewnie na MS też byśmy się nie dostali...
17.10.2022 22:31
Kabaret jak co roku. Liga Hiszpańska dla nich jest "Bogiem"
Skoro to nagroda za osiągnięcia w sezonie 21/22 to zobaczmy statystyki
Gavi: 3 166 minut na boisku (48 meczy) - 2 bramki, 6 asyst (żadnej bramki i asysty w LM)
Musiala: 1 980 minut (40 meczy) - 8 bramek, 6 asyst (1 bramka w LM)
Belingham: 3 796 min (44 mecze) - 6 bramek, 14 asyst ( 1 bramka, 3 asysty w LM)
Camavinga: 1 866 min (46 meczy) - 2 bramki, 2 asysty ( 1 asysta w LM)
Jakim cudem Belingham jest dopiero 4? Drużynowo tak samo... Co Gavi osiągnął z Barcą? Ćwierćfinał LE?
17.10.2022 21:19
Luís Nazário de Lima Ronaldo i Pedri ogłosili triumfatora: Gavi zdobywa nagrodę im. Raymonda Kopy
Edytowano : 2022-10-17 20:45:50
3. Musiala
6. Gravenberch
17.10.2022 20:44
Co roku ten sam kabaret. Ronaldo na 20 miejscu? Pytanie za co? Czyli on miał lepszy sezon niż Kimmich, Nkunku czy Ruediger
17.10.2022 18:44
Obraz Lewego w Polsce zakłamują media. Jak Lewy był w Bayernie to mecz Bayernu był najważniejszym wydarzeniem dnia. Jak gra w Barcy to mecz Barcy jest najważniejszy, a mecz Bayernu jest 4-5 w kategorii sport np na Onecie (2 pozycje wyżej oczywiście ważniejszy News typu co Ania Lewandowska zjadła na śniadanie).
Jak Lewy strzela to jest Bogiem, jak nie strzela to jest zerem. Do tego teraz doszedł teraz hejt na Bayern, żeby ludzie wchodzili w nagłówki. Bayern może 4 mecze wygrać, ale jak w 1 nie strzeli bramki to już jest gotowy artykuł, że jakby był Lewy to Bayern by wygrał... Jak Bayern wygra 4 mecze po 5:0 to jest to umieszczane to znowu jakos 4-5 w kategorii sport (oczywiście niżej jeszcze niż to jaką sukienkę założyła Ania Lewandowska ostatnio na mecz Barcelony) i oczywiście nie ma w tym artykule zdania w stylu "Jak w Bayernie był Lewy to Bayern tyle nie strzelał"
04.10.2022 23:32
Dla Barcy w sumie 2 opcje są:
Za tydzień wygrywa lub remisuje Inter to na 90% Inter ma już awans (Inter musiałby zgubić punkty z Pilznem, żeby nie awansować)
Za tydzień wygrywa Barca - wtedy Bayern będzie "katem". Komu Bayern odda chociaż 1 pkt ten awansuje.
04.10.2022 23:17
Na transfermarkt była aktualizacja wycen w Bundeslidze. Obecnie w Bayernie najdroższy piłkarz to Musiala i Kimmich wyceniani na 80 mln. Duży wzrost Mathysa Tela - w momencie transferu wyceniany był na 2 mln, a teraz jest już wyceniany na 20 mln.
22.09.2022 22:59
Myśle, że dziś Nagelsman po 1 strasznie nie trafił z taktyką, a po 2 strasznie dużo piłkarzy miało gorszy dzień.
1) 4-2-3-1 Przypominało trochę Bayern z poprzedniego sezonu z tym, że dużo wrzutek góra było absolutnie bez sensu mając z przodu nie wysokiego Mane no i Mane często był tak wysunięty (tak jak Robert np w meczach z Villareal rok temu), że nie brał wgl udziału w akcji.
2) Tak wielu złych podań, strat piłek i przegranych dryblingów w wykonaniu Bayernu nie widziałem. Pytanie tylko czy Julian nie przesadził z ciężkimi treningami albo czy piłkarze trochę sobie nie pobalowali.
Ogólnie Union też miał szczęście bo strzelił szybko bramkę tak naprawdę z przypadku i przyjął taktykę, że zabetonuje się w swoim polu karnym i tak przetrwa do 90 min.
03.09.2022 23:02
Mamy mniej więcej po 3 kolejki w każdej lidze i losowanie grup LM za sobą. Jak zmieniły się kursy na:
Kto zwycięży w LM?
Kursy z początku sierpnia - przed startem sezonu:
1. City - kurs 3,75
2. Liverpool - kurs 6,00
3. PSG - kurs 6,50
4. Bayern - kurs 8,00
5ex. Real, Barca, Chelsea - kurs 12,50
Na dzień dzisiejszy Bukmacher widzi to tak:
1. City - kurs 3,25
2. PSG - kurs 5,75
3. Liverpool - kurs 6,25
4. Bayern - kurs 7,25
5. Real Madryt - kurs 9,50
6. Tottenham - kurs 15,00
7. Chelsea - kurs 16,00
8. Barcelona - kurs 19,00
Troszke notowania Barcy spadły po losowaniu xD
Edytowano : 2022-08-26 23:15:24
Inter - kurs 50,00
Victoria Pilzno - kurs 1000,00
Wystarczy 1 tyś zł postawić na to, że Victoria Pilzno wygra Lige Mistrzów 22/23 i jeśli tak się stanie to zostajemy milionerami xD
26.08.2022 23:12
Czyli kolejny dobry deal Hasana wyczuwam na przyszły rok:
Sabitzer teraz troche pogra to za rok za 25-30 mln można go wypchnąć i wymienić na darmowego Laimera :-)
17.08.2022 23:26
Czas wypchnąć Zirkzee za 15-20 mln euro, a w jego miejsce lepiej niech Copado z Bayern II pogra chociaż "ogony" w Bundeslidze to też za chwile z 10-15 mln euro będzie wart :-)
17.08.2022 23:09
Od dawna wiadomo, że byle młody piłkarz w 1 składzie Bayernu 5-6 razy piłke kopnie i +1 mln euro do wartości... tylko, że Bayern wgl na tym nie korzystał. Najlepsza opcja to brać takich do 20 lat , którym kontrakt się kończy lub takich do max 5 mln euro... po sezonie lub 2 nawet te 10 mln będzie dobrym interesem :-)
17.08.2022 22:48
Podobno kwota to 16 mln euro teraz + bonusy. Spoko opcja, bo u nas by nie pograł w tym sezonie, a jak się rozwinie to można odkupić...
Edytowano : 2022-08-17 22:21:48
Tak - wg transfermarktu też potwierdzone 16 mln euro teraz
17.08.2022 22:12
W nowym ustawieniu bez naszego rodaka dużo bardziej prawdopodobne będą rekordy drużynowe. Nie wiem czy już takie są/były, ale przychodzi mi na myśl coś w stylu:
- 3 piłkarzy z jednej drużyny zdobędzie minimum 20 bramek w lidze w 1 sezonie (liczone w TOP5 najlepszych lig) Moje typy: Musiala, Mane, Gnabry
- 3 obrońców z jednej drużyny zdobędzie minimum 5 bramek w lidze w 1 sezonie (też TOP 5)
Edytowano : 2022-08-08 23:34:12
Sane ma umowe do 2025, więc za rok napewno nie 20-30, a raczej 40-50 jak już... Ja bym go zostawił jeszcze rok, ale warto przez rok obserwować konkurencje. Nkunku przez Zahaviego chyba mało realny, ale możę Diaby z Leverkusen...
08.08.2022 23:32
Ogólnie po tych 2 meczach widać, że w ofensywie będzie dobrze i styl bez typowego napastnika jak najbardziej nam pasuje. Myśle, że w kolejnym okienku nie ma co brać Harrego Kane tylko jak już dokupić kolejnego czarodzieja typu Nkunku czy Diaby z Leverkusen.
Jednak defensywę trzeba poprawić jak mamy zwyciężyć w LM. De Ligt musi walczyć o 1 skład a Lucas i Upamecano muszą czuć presje. Julek powinien monitorować ich forme na treningu i sprawiedliwie stawiać na 2 najlepszych. Pavard też musi zostać i walczyć z Mazouri o 1 skład. Jeśli mamy jeszcze kogoś sie pozbyć to tylko trio Sarr, Nianzou, Zirkzee.
05.08.2022 23:26
Ja bym taką grupe chciał:
Bayern
Liverpool
Szachtar
Celtic
Szachtar tylko dlatego, że mecze będą grać w Warszawie, więc jest szansa powalczyć o bilet.
Szczerze to w tym roku bardzo mocny jest 2 koszyk. Do tego Inter i Napoli w 3 koszyku, więc taka grupa śmierci może trafić się Bayernowi...
Bayern
Liverpool
Inter
Olympique Marsylia (* o ile bedzie w 4 koszyku)
A dla Barcy?
City
Barca
Dortmund
Marsylia
I po sezonie 3 nowe dźwignie trzeba będzie uruchomić aby sezon był na plus xD
02.08.2022 23:35
Taa Julek i zarząd mówi, że po odejściu Lewego nie będzie Bayern grał z typowym napastnikiem i to będzie lepsze bo bardziej zaskakujące, a wy piszecie o Kane, który jest typową 9 jak Lewy czyli nogę dołożyć albo głowę i gol. Pod tą nową taktykę to za rok Nkunku bardziej pasuje niż Kane. No i można by z Zahavim w ramach przeprosin poprawić stosunki (agent Nkunku).
25.07.2022 22:53
Mathys "wystąpił" w 10 meczach o stawke... Wystąpił duże słowo w tym wypadku heh
W lidze francuskiej:
5 min z Stade Brestios
16 min z Stade Reims
12 min z Clermont Foot
4 min z Bordeaux
1 min z Troyes
3 min z Strasbourg
9 min z Nantes
Liga Konferencji:
1 min z Tottenhamem
15 min z NS Mura
Puchar Francji:
15 min z AS Nancy
Edytowano : 2022-07-23 22:20:47
Tylko, że Fiete Arp kupiony był za 3 mln i raczej super nadziei z nim nie wiązano....
Edytowano : 2022-07-23 22:32:17
Super nadziei w sensie, że był to zakup najpierw do 2 zespołu, a póżniej zobaczymy. Transfer Mathysa bardziej przypomina Daviesa albo Reanato S. Czyli większe opłata i od razu z opcją gry w 1 zespole....
23.07.2022 22:19
Szczerze do 30 mln z bonusami to znowu dobra robota Hasana. Chłopak młody, ale w takiej kwocie ryzyko nie jest duże. Jeśli w ciągu 3 lat się nie przebije to spokojnie można dalej go pchnąć za 20-25 mln jako jeszcze obiecującego 20 latka. Przy obecnej kadrze myśle, że dostanie chociaż kilkanaście szans wejścia z ławki + kilka pełnych meczy w lidze. Przy takim planie jego wartość na koniec sezonu będzie już w okolicach 20 mln.
Pytanie tylko co teraz z Zirkzee? Na sprzedaż?
23.07.2022 22:02
Dybala, Belotti, Suarez chyba najbardziej wartościowi w tej chwili na darmową 9 chociaż na 1 sezon...
17.07.2022 23:03
Oczywiście, ze Pavard w tym momencie jest na odstrzał i chyba sam nawet będzie chciał odejść. 30-35 mln euro i nie powinien Bayern robić problemów...
17.07.2022 22:55
Wgl. to wg Transfermarkt'u de Ligt jest w najbardziej wartościowej 11 na świecie. Tym samym będzie miał 2 przedstawicieli w tej 11 ( de Ligt ŚO 70 mln, Davies LO 70 mln).
W najbardziej wartościowej 11 na tą chwile (uwzględniając transfer de Ligta):
City 3 piłkarzy
Bayern, Liverpool i Real po 2 piłkarzy
PSG i Dortmund po 1 piłkarzu...
17.07.2022 22:45
Kwota duża jak na Bayern to i presja będzie spora... oby dźwignął ten ciężar.
Co do pozycji 9 to nie pchałbym się w jakieś duże koszty w tym sezonie. Lepiej w przyszłym sezonie zrobić jeden ale duży transfer na pozycje 9. Cały sezon + mistrzostwa świata na obserwacje, więc na pewno ktoś wyskoczy. W tym okienku widziałbym transfer jakiegoś młodziana za max 25 mln z myślą, a nuż wypali, a jak nie to będzie zmiennikiem w przyszłości zamiast Chupo, albo ktoś starszy doświadczony najlepiej z wolnego transferu albo wypożyczenie jak np. Luis Suarez. W kluczowych meczach LM nie widzę innej opcji jak wrzucenie wszystkich dryblerów do składu i ktoś na pewno strzeli (Mane, Sane, Coman, Gnabry, Musiala)...
17.07.2022 22:36
Robert udowodnił w ostatnim czasie, że żaden z niego profesjonalista i poważny facet.
Barcelona.. kontrakt na 3 lata? Co z tego na ile kontrakt jak Robercik w przyszłym roku może sobie kupi apartament w Paryżu, a Anka uzna, że chce się uczyć francuskiego i Francja bardziej im odpowiada bo bardziej modnie jest... Będzie powtórka z rozrywki? Foch i wiadro pomyj na Barcelone jak mu tam źle i, że on zdecydował, że już nie zagra meczu w kolejnym sezonie w Hiszpanii xD Gość na ten moment jest wiarygodny jak wiadomości TVP, więc niech jak najszybciej sie spakuje i niech sie opala w słonecznej Hiszpanii bo ambicje na jakieś trofea to chyba już schował na bok :-)
@DaViD777xx Tu bardziej chodzi o powiązanie transakcji Simonsa - Holender do Chelsea, a w zamian kasa + Nkunku.
10.08.2025 23:51
Coman za mniej niż 30 mln to troche żenada i za 30 mln nie dostaniemy lepszego skrzydłowego. Nie rozumiem też liczenia 30 + 2x17 mln kontraktu bo jak przyjdzie ktokolwiek nowy to za darmo też nie bedzie grał (realnie z 10 mln też pewnie bedzie chciał). Jeśli to ma być Coman za mniej niż 30 i przyjdzie np Nkunku albo ktoś w stylu Zaragozy to raczej interes średni. Ja wiem, że Coman nie ma super liczb, nie jest wart swojego kontraktu, ale jak wchodzi to troche wiatru na skrzydle narobi. I chociaż finalnie dośrodkowuje w trybuny to i tak z 2 przeciwników okiwa i zyska troche cennego czasu przy korzystnym wyniku ;-) Za mniej niż 30 baniek to wg mnie lepiej niech on jeszcze tu z 2 sezony pogra i za 2 lata jak z Sane - spora obniżka albo do widzenia.
10.08.2025 22:52
Z tym Comanem niby fajnie, że chce go ktoś kupić, ale za uzyskane pieniądze Bayern nie kupi lepszego piłkarza. Z całej trójki Coman, Sane, Gnabry to moim zdaniem Coman jest najbardziej powtarzalny. W dryblingu wygląda bardzo dobrze bo rzadko traci piłke, gorzej jak trzeba dośrodkować albo strzelić. Mocno obciąża go pensja bo jest zdecydowanie za duża jak dla piłkarza tylko do rotacji. Podsumowując jeśli odejdzie OK, jeśli zostanie też OK. Po prostu nie wierzę, że Bayern kupi lepszego zastępce. Plus tylko taki, że zejdziemy z dużego kontraktu ale to nam wygranej w LM nie da...
10.08.2025 10:56
Wiem że wiele osób chciałoby dostać jeszcze nowego prawego obrońce ale wg mnie ten temat jest bez sensu na dzień dzisiejszy. Mamy już tam kilku piłkarzy co moga zagrać jak np. Sacha B, Stanisic, Laimer, Guerreiro od biedy nawet Kimich czy jakiś ŚO. Dopóki nie sprzedamy kogoś z obrony to nie ma nawet co wybierać się na zakupy bo na ŚO też jest spory wybór. Z przodu odeszli Muller, Sane, Tel, Zaragoza wiec oprócz Diaza musi ktoś jeszcze przyjść.
31.07.2025 10:27
Oj już nie narzekajcie. Transfer dobry - jeśli potwierdzi się 75 mln to Ok bo wyceniany jest na 70, więc ciężko mówić o przepłaceniu. Jeden z kluczowych piłkarzy Liverpoolu w ubiegłym sezonie czyli jednego z najlepszych klubów. Sami kibice bardzo go chwalili więc udało się naprawdę dobrego gracza wyciągnąć. Praktycznie jedyne minusy i hejt na niego za to że wolał się bawić niż przyjść na pogrzeb Joty. Jak na Bundeslige to będzie duża gwiazda. Oby tylko w LM w kluczowych meczach dał radę...
27.07.2025 19:32
Mam nadzieję że to nie ostatni transfer bo tak naprawdę z przodu straciliśmy Sane, Mullera, Tela i pewnie zaraz Zaragoze. Wiadomo Diaz lepszy od każdego z nich ale przydałby się ktoś na rotację - dobrze by było zaryzykować z jakimś szybkim skrzydłowym do max 23 lat co dobrze kiwa np.z Francji za max 30 mln euro :-)
27.07.2025 14:43
Kontrakt na 4 lata czyli za 2 lata będzie panika z przedłużeniem kontraktu a Diaz nadal będzie w dobrym wieku (30 lat) czyli zarzada 20-25 mln albo odejście... Czy nie możemy przy takich transferach dawać 5-6 lat... 32 letni piłkarz miałby już mniej argumentów na super kontrakt...
27.07.2025 14:36
FC Bayern are closing in on deal to sign Luis Diaz from Liverpool! Agreement at final stages with details being sorted.
€75m package with add-ons included, contract until June 2029.
Liverpool and Bayern are discussing add-ons details… then, here we go soon. 🔜
Here we go od Fabrizo Romano!
27.07.2025 14:30
Dużo osób tu narzeka na młodych, że nie dostają szansy gry itd. ale patrząć realnie Aznou zagrał kilka meczy chociażby sparingowych i mnie on jakoś nie przekonał, a VK widzi go przecież też codziennie na treningu. Wydaje mi się, że jest tylko kilku graczy z młodzieżówki na których Bayern się nie poznał i forma wystrzeliła gdzię indziej. Większość z tych co nawet dobrze wygłądała w sparingch kopie się teraz w czoło w jakiś pół amatorskich zespołach... Na plus, że podkradliśmy go Barcelonie, zyskujemy 9-12 mln i jeszcze możemy go odkupić jak odpali w Evertonie ;-)
Taka sama sytuacja z Tel'em - kupilismy go za 20 mln... troche szans dostał, nie przebił się, dostalismy za niego 45 mln (35 transfer i 10 wypożyczenie) czyli 25 mln na plus + mieliśmy przez 3 lata piłkarza do rotacji - czyli perfekcyjna opcja jak ktoś nie dźwignie ciężaru dużego klubu....
26.07.2025 15:40
Bardzo dobra wiadomość - 12 mln zarobione, chłopak i tak się nie przebił, a w razie jakby w przyszłosci odpalił to jest pierwokup.
26.07.2025 15:29
Jeśli Liverpool będzie chciał Rodrygo to będzie też chciał wypchnąć Diaza, więc w tej układance możemy skorzystać... Wgl widzę, że czasami Bayern niby interesuje się jakimś celem klubu od którego chce kogoś kupić tak jakby chciał powiedzieć "sprzedajecie nam Diaza to my odpuścimy Rodrygo"...Zarówno Diaz jak i Rodrygo trochę loteria wg mnie podobny poziom, tylko że Rodrygo mlodszy. Jakby miało być 100 mln za Rodrygo a 70 za Diaza to lepsza ta tańsza opcja. Ogólnie Bayern od kilku okienek nie jest sobą bo kluczowe transfery powinien mieć już zaklepane w czasie poprzedniego sezonu. Teraz za chwilę zacznie się nerwówka, jak i łatwo o przepłacenie + dołączenie po okresie przygotowawczym może oznaczać sezon w plecy dla nowych nabytków...
19.07.2025 20:27
Ja jestem akurat wielkim fanem Woltemade i pisałem o nim już wcześniej tylko że on wg mnie to max 40 mln jest wart na dzisiaj. 40 to taka granica do odzyskania w razie jakby się w Bayernie nie sprawdził, więc bardziej jestem za opcja 40 mln + nawet opcja wypożyczania go jeszcze na rok do Stuttgartu lub ewentualnie jakieś 10% przyszłego transferu albo max 10 mln i to w bonusach typu wygrana LM w następnych 3 sezonach... 65 mln to ryzyko - top albo flop. Chociaż jak Woltemade będzie miał jeszcze jeden dobry sezon to za rok pewnie Angole albo PSG wjadą z opcją typu 80 mln.
18.07.2025 20:20
Nie przesadzajcie. Jak ktoś oglądał mecz to wie, że z gry nie wyglądało to źle. Gdyby nie kontuzja Jamala to druga połowa mogła wyglądać inaczej. Mam wrażenie, że od kilku lat brakuje nam szczęście w fazie pucharowej i mimo dobre gry odpadamy. Oczywiście szczęściu trzeba pomóc i od kilku lat brakuje też 1-2 wartościowych transferów. Na tą chwile bez Jamala to cieżko nawet splecić wartościowy pierwszy zespół już nie mówiąc, żeby mieć z 2-3 jokerów co mogą odmienić losy meczu. W obecnej sytuacji transfer Woltemade jeszcze bardziej potrzebny + jakieś duże nazwisko na lewe skrzydło typu Gakpo. W obronie jak wróci Davies to jakoś to będzie ale z przodu bez transferów po odejściu Sane, Mullera, Tela i kontuzji Jamala - rozpacz.
06.07.2025 00:17
Tymczasem Malik Tilman były gracz Bayernu o krok od Leverkusen z rekordową kwota 35-40 mln euro wraz z bonusami...
01.07.2025 09:58
Nico do obecnego Bayernu Kompanego nie za bardzo pasuje, może i dobrze bo ile razy kupowaliśmy piłkarzy pod dany styl, a za chwilę zmienialiśmy trenera. Za tym transferem przemawia głównie cena bo nawet jak nie wypali to te 60 mln łatwo można odzyskać. Pod obecny styl to z wymienianych Gakpo byłby najlepszym wyborem.... Tylko u nas jak już widzą cenę powyżej 70 mln to trzeba się uzbroić w cierpliwość... Zresztą Nico pewnie i tak będzie docelowo chciał do Barcy, więc jak nie teraz to za 2-3 lata znowu by próbował. Tutaj wolałbym, żeby Bayern zrobił na nim klauzulę 80 mln, żeby Barca go za 4-5 lat nie zgarneła za free...
30.06.2025 20:11
Troche meczarnie i dużo szcześcia, ale mamy plan minimum - ćwierćfinał... Napewno z PSG nie bedziemy faworytem, ale nawet jak przegramy to trzeba się pokazać z dobrej strony.
30.06.2025 00:11
Póki co to się fajnie dla Bayernu ułożyło bo wynik lepszy niż gra. 45 min no i mam nadzieje, że bez przygód. Ćwierćfinał to takie absolutne minimum dla Bawarczyków...
29.06.2025 23:04
W ramach wolnego transferu z Mallorki do Athleticu przeniósł się Robert Navarro. Mogący występować na obu skrzydłach lub jako ofensywny pomocnik 23-latek podpisał kontrakt do końca czerwca 2030 roku. Robert Navarro może stać się tam następcą Nico Williamsa, więc najprawdopodobniej Bilbao pogodzone z odejściem Nico w letnim oknie transferowym.
27.06.2025 16:15
O transferze Woltemade pisałem już w marcu tyle, że wtedy wyceniany był na 15 mln euro.... Myśle, że i tak warto zaryzykować przy 50-60 mln euro. Ewentualnie dogadać się na mniej z opcją, że na rok jeszcze będzie do Stuttgartu wypożyczony. Brajan Gruda kiedyś też sie fajnie zapowiadał, a jego rozwój stanął w miejscu...
27.06.2025 15:05
Tak się póki co ułożyło, że w ostatnim meczu Bayernowi bardziej opłaca się przegrać niż wygrać. Przy wygranej lub remisie 1/8 z Chelsea, 1/4 np PSG, przy przegranej 1/8 Flamengo, 1/4 Botofago, Palmeiras lub Inter Miami... Dać pograć rezerwowym przed 1/4..
21.06.2025 12:35
@Gooner250 Bzdury piszesz totalne. 450 mln LM to tylko finał oglądało i to są osoby które chociaż na chwilę włączyły transmisje, średnia to 150-200 mln co obejrzało w całości. Finał w większości państw świata jest darmowy w otwartej telewizji stąd taki wynik. Wg danych dostępnych w internecie to ćwiercfinaly po max 100 mln. Natomiast KMS w poprzedniej starej formule średnio oglądało ok 165 mln na mecz. W nowej formule ten turniej jest ciekawszy i FIFA szacuje że łacznie z wszystkich meczów oglądalność będzie na poziomie 5 mld! Do tego jeśli spojrzymy na jednostkowy mecz typu Slovan- Bayern i to że w tym czasie jest np 7 innych meczów do wyboru to średnia oglądalność tego meczu na świecie będzie max 40-50 mln.. dzisiejszy mecz Auckland powinien pobić ten wynik kilkukrotnie
15.06.2025 19:15
@hoven Stadiony to inna sprawa bo w USA nie ma dużego zainteresowania piłką kopaną ale pod względem oglądalności na całym świecie to Europa stanowi mała część. Dla mieszkańca Azji, Ameryki czy Afryki taki mecz Bayernu z Boca Juniors w darmowej transmisji jest bardziej dostępny niż np mecz Bayernu z Slovanem w LM gdzie często sam dostęp do tego meczu jest bardzo drogi...
15.06.2025 17:51
@hoven czy ja gdzie kolwiek napisałem o poziomie sportowym? Czy zdajesz sobie po prostu sprawę że mecze fazy grupowej KMŚ obejrzy pewnie z 10 razy tyle osób co ogląda fazę grupowa LM. Tym bardziej że tu jest darmowa transmisja, brak innych męczy w tym terminie, kluby są z całego świata a nie tylko Europy.
15.06.2025 16:42
Heh każdy pisze o rezerwach, ale chyba niektórzy nie zdają sobie sprawy, ze:
- pula $ jest większa niż w LM,
- prestiż jest większy niż w LM (transmisja na cały świat i to darmowa).
Dodatkowo np. taki Kane napewno chętnie powiesił by w swojej gablocie statuetke za król strzelców KMŚ, więc nie będzie chciał siedzieć na ławce.
15.06.2025 14:18
Sane niech zawija wrotki do Totków i niech z soba najlepiej bierze Gnabryego. Po prostu dno w ich wykonaniu, a pensja ogromna... Do rotacji to lepiej Furicha za 20 mln kupić i kontrakt max 8 mln - wydaje mi sie, ze wygladałby lepiej niż wspomniana dwójka. Szkoda, że Adeyemi nie wzieliśmy za free jak mu sie kontrakt kończył. Tah bardzo słabo dziś ale jako, że darmowy transfer to nie ma co narzekać.
04.06.2025 23:13
Powtórze poraz kolejny. Woltemade to kot. Ma coś z Mullera i byłby to znakomity piłkarz do rotacji. Do 30 mln Euro warto
04.06.2025 23:08
20 mln euro teraz + 10 mln w bonusach - oddać go byle gdzie i zapomnieć. To samo z Zaragoza, Palinha, Kim, Tel...
25.05.2025 12:06
Brak transferu Wirtza to wielki cios wizerunkowy ale też pozbycie się pewnej opcji. W tym momencie nie widać "pewniaka", który z marszu będzie się wyróżniał - zostały opcje rezerwowe. Fakt, że za 150 mln to można 2-3 fajnych piłkarzy mieć, ale to będzie znowu loteria (uda się jak z Olise, albo się nie uda jak z Palinha). Z Wirtzem w składzie Bayern musiałby lekko modyfikować taktyke, teraz można dokonać zakupu pod obecną taktyke. Najbardziej potrzebne zakupy to lewe skrzydło + obrona. Póki co widąc 3 opcje na lewe skrzydło: Eze, Mitoma, Leao. Leao byłby dużym transferem wizerunkowym - jeden z lepszych na swojej pozycji i pewnie najdroższy z tej 3. Tylko, że Portugalczyk wg mnie nie dokońca pasowałby po Bayern (to jest bardziej wirtuoz w stylu najwiekszych gwiazd). Mitoma to opcja budżetowa - solidna jednak nie jest to postrach na kluczowe mecze w LM. Z całej 3 moim kandydatem jest Eze - reprezentant Aglii, który gra w drużynie Narodowej z Kane, ale i w Crystal grał z Olisse. Dodatkowo jest to poczęści transfer "duży" bo z Ligi Angielskiej i to zawodnik o którego co okno stara się większość z TOP6 Anglii. W obronie jeśli dojdzie Tah za darmo to tak naprawde fajnie byłoby wydać jakąś większa kase na PO. Mimo wieku widziałbym tu duże nazwisko jak np. Denzel Dumfries
25.05.2025 11:52
Sam występ Bayernu w Bundeslidze za ten sezon to solidne 9/10. Tylko 2 porażki, większość meczy to absolutna dominacja Bayernu. Kompany na plus przede wszystkim za atmosfere i budowanie mentalu u graczy jednak wg mnie taktyka do poprawy (próbowanie nowych ustawień, szybsza reakcja zmiany ustawienia jeśli nie idzie). Zawodnik sezonu: Pan Piłkarz Olise - wkońcu szkrzydłowy, który nie bazuje tylko na szybkości i wrzutce na oślep. W całym sezonie miał bardzo mało słabych spotkań, bardzo inteligentny na boisku. Rokowania zaspołu na przyszlość dobre - trzeba pozbyć się szrotu typu Boey, Palinha, Zaragoza i za wszelką cene kupić Wirtza.
18.05.2025 14:46
Transfer Wirtza do Bayernu jest obowiązkowy. Wydaje się, że to jedyny obecnie piłkarz, który ma praktycznie 100%, że się sprawdzi i byłby to ogromny plus dla reprezentacji Niemiec. Dlatego nie patrzyłbym na pieniądze - w tym sezonie i tak Bayern będzie miał ładny zarobek bo wpadło 100 mln euro z LM i pewnie drugie tyle wpadnie z KMŚ. Jeśli dojdzie Wirtz to reszta transferów bez znaczenia - z przodu Wirtz, Musiala, Olisse, Kane to jedna z bardziej galaktycznych ofensyw w Europie. Do obrony brać za darmo Taha i naprawde będzie OK. Z jakąs wiekszą przebudową w obronie poczekałbym jeszcze rok - pozbyć się Boey i Kima dorzucić Taha i tam naprawde da sie coś sensownego zlepić np. Davies, Tah, Upamecano, Laimer. Z przodu absolutnie zbędni Tel, Zaragoza, Coman. Jak będzie trzeba to Bayern niech da nawet 150 mln kosztem innych transferów - odejście Mullera + chociaż z 2 osoby z wymienionych i płacowo Wirtza też dźwiegniemy. Nie widze planu B jak to sie nie uda - Simons, Nico W. to też duży koszt, a do tego wielka niewiadoma czy się sprawdzą. Wirtz od 1 meczu będzie jednym z lepszych piłkarzy bo zna się kadry z połową składu...
14.05.2025 18:47
Dziś kolejny mecz "ostniej szansy" dla Dortmundu. Minimum remis potrzebny w meczu z Leverkusen, aby mieć jakiekolwiek szanse na LM w kolejnym sezonie. No i w następnej kolejce Freiburg musi zgubić punkty w meczu z Eintrachtem. Jakoś słabo widze Bundeslige w przyszłym sezonie LM: Bayern OK, Leverkusen - zmiana, trenera, przebudowa składu czyli średnio, Eintracht mocno średnio no i Freiburg słabo z małymi szansami na wgl TOP24
11.05.2025 11:40
Nie wiem czy zwróciliście uwage, ale jak na murawie pojawił się Eberl to 1 co podszedł do Sane jakby chciał mu powiedzieć "Bierz ten kontrakt to za rok znowu będziesz świetował".
11.05.2025 11:33
Pisałem o tym już kilkukrotnie - ten transfer to najlepsza opcja dla Bayernu. Chłopak, może troche niezdarny jak Thomas, ale ma to coś co sprawia, że piłka go szuka.
25.03.2025 20:32
Williams do odpuszczenia - bardzo słaby sezon. Szkoda, że Akliouche jest prawym skrzydłowym bo ma chłopak talent ale na tej pozycji jest już Olise. Na lewą brałbym jakas tansza opcje jak np Malick Fofana. Wymarzona opcja: Bradley Barcola ale on jest nie do wyciagniecia z PSG. A tak na serio to Wirtz załatwiłby sprawe... Wirtz-Musiala-Olise to byłoby trio... na rotacje może być ktoś z dwójki Sane/Gnabry lub lokalnie w rozsądnych pieniadzach z Bundesligi Führich/Adeyemi
Jeszcze jedna sensowna opcja z PSV: Noa Lang - bardzo dobry drybler, młody i z potencjałem.
15.03.2025 14:42
Bayern jak chce być w TOP koniecznie musi zakontraktować Wirtza. Wiadomo część kasy z sprzedaży, ale też część z zysku bo napewno taki będzie jak w LM jesteśmy już w ćwierćfinale, w lidze duża szansa na majstra i jeszcze KMŚ przed nami. Nawet jeśli miałby to być jakiś rekord typu 120 mln to Bayern musi to teraz zrobić... Wirtz-Musiala-Olise takie trio + Kane powinno być postrachem dla reszty.
Pozbyć sie: Tel (40 mln), Zaragoza (15 mln), Coman (35 mn), Gnabry (35 mln), Guerreiro (10 mln).
Wyjściowy: Wirtz, Musiala, Olise. Rotacja: Sane (przedłuzyć z pensją max 12 mln) + dokupić Fuhrich'a (Stuttgart, transfer max 20 mln, pensja max 8-10 mln).
Mullerowi podziękować albo przedłużyć za małe pieniądze 5-8 mln w roli maskotki. Za Kane na rotacje kupić Woltemade (Stuttgart) za max 15 mln i pensja max 8 mln. I przód mamy zabezpieczony. W obronie robić rewolucje za rok....
13.03.2025 11:41
Tak uczciwie to pod względem siły jesteśmy na podobnym miejscu, więc nie jest tak źle. Napewno jest z czego zejść bo skrzydłowi poza Olise są mocno przepłaceni...
09.03.2025 19:11
Jutro nie ważne jak, ale najważniejszy awans, aby przejść granice "wstydu". Później zaczyna się prawdziwa gra bo od 1/8 nie ma już słabych rywali. Jakbym miał "wycenić" to gdzie na ten moment jest Bayern (obecna kadra vs reszta Europy) to uczciwie jesteśmy TOP5-6, więc plan minimum to ćwierćfinał. Wszystko powyżej powinno być traktowane jako +. W Lidze to chyba tylko Armagedon może nam odebrać Majstra bo nie wierze w to, że do końca sezonu przegramy aż 3 mecze, a Aspiryny wygrają wszystko....
17.02.2025 23:50
Paul Wanner znowu z świetnym występem w Heidenheim! Można powiedzieć, że dał awans Niemcom do fazy grupowej ligi Konferencji. Wszedł w 63 min i zdążył jeszcze strzelić bramke na 2-2 i zanotować asyste przy golu na 3-2. Jak tak dalej pójdzie to po wypożyczeniu wróci nam fajny gracz do rotacji lub do sprzedaży za 15-20 mln euro...
30.08.2024 10:39
Oglądałem United by zobaczyć naszych EX ;-)
Mazraoui - dobre podanie przy bramce dla United, ale też po jego stronie poszła kontra na bramke. Występ na +, czasami ładnie czarował, ale też zapominał o defensywie. Występ solidny chociaż chyba nigdy nie wskoczyc na ten najwyższy poziom.
De Ligt - ciężko oceniać bo tylko kilkanaście minut zagrał. Mam wrażenie, że starał sie dyrygować kolegami w obronie jednak sam często szedł "na raz" przez co 2-3 razy został ograny.
Zirkzee - absolutnie beznadziejny mecz Holendra. Sprawiał ogólne wrażenie ciała obcego w drużynie United. Mało kiedy był tam gdzie być powinien + jeszcze ten absurdalny spalony na linii bramkowej, który pozbawił United bramki na 1:2. United chyba ostro przepłaciło za Holendra
24.08.2024 16:39
Heh Sane i Olise póki co często łapali kontuzje... żeby nie było, że na wiosne to będzie ofensywa typu Guerreiro-Musiala-Muller-Kane xD
13.07.2024 22:44
Moim zdaniem Doue to tyko zagrywka Bayernu w celu pozyskania Simonsa. Przypomnijcie sobie styczeń tego roku - Bayern zgłasza się do Tottenhamu po Diera... Tottki z złym doświadczeniem z Bayernem i Kane chciały za Diera duża kase (żeby wydoic ponownie Bayern). I co wtedy zrobili Niemcy? Zobaczyli kogo chce Tottenham kupic. Anglicy wtedy byli po słowie z Radu Dragusinem (ŚO z Genoa), więc Bayern przebił ich oferte za młodego Rumuna. Tottki nie chcąc przebijac się z Bayernem puściły za pół darmo Diera w zamian za odpuszczenie przez Niemców tematu Dragusina.. Efekt? 11 stycznia Dragusin został piłkarzem Tottków za 20 mln chociaż Bayern dawał niby 23, ale wycofał sie w ostatniej chwili i tego samego dnia Dier przyszedł do nas na wypożyczenie... Obstawiam tutaj tą samą zagrywke - na placu boju o podpis Doue zostanie Bayern i PSG, a Bayern da propozycje, że my odpuszczamy Francuza, ale wy pozwólcie na transfer Simonsa, który i tak nie chce u Was zostać...
13.07.2024 19:26
Widze, że ludzie czasami są oderwani od rzeczywistości i myślą, że to gra w FM. Pamiętajmy, że Bayern nie ma właścicieli z Kataru co mogą brać kogo im się podoba. Olise źle, Palhinha źle... naprawde? Chyba nikt nie myśli, że kupimy Belinghama, Haalanda czy Yamala? Bayern praktycznie zawsze nie kupował gwiazd tylko piłkarzy "wyróżniających się" (no może wyjątek Kane) i dopiero tutaj ich weryfikował i robił z nich gwiazdy. Olise wg mnie bardzo dobry transfer - statystyki lepsze od wielu tu chwalonych skrzydłowych, tylko minus, że kilka kontuzji już zaliczył. Palhinha też solidny transfer - nie jest to wirtuoz środka pola, ale prawdziwy przecinak i mistrz odbiorów (takiego piłkarza nam brakuje). Na plus dodałbym, że oba zakupy poniżej aktualnej wartości transfermarkt co nam się rzadko zdarzało.. czyli da sie wynegocjować dobrą cene. Najważniejsze, żeby to nie były ostatnie transfery. Jeśli dojdzie jeszcze Tah i Simons/Olmo, a odejdzie np. De Ligt, Coman, Kimmich to uważam okienko za udane...
11.07.2024 23:01
I tak przy okazji Bayern tym transferem dołączył do grona miliarderów tzn. klubów, których cała obecna kadra jest łącznie wyceniana na ponad 1 mld euro wg Transfermarkt.
1 Manchester City 1,38 mld €
2 Real Madryt 1,27 mld €
3 FC Arsenal 1,18 mld €
4 Chelsea FC 1,08 mld €
5 Bayern Monachium 1,04 mld €
11.07.2024 13:49
Dziwią mnie komentarze, że piłkarz słaby, noname i wgl czemu nie kupił go nikt lepszy. Jak wejdziecie na np strone fanklubu United w Polsce to w temacie jaki byłby wymarzony transfer dla czerwonych diabłów to u większości przejawia się Olise i Palhinha... Ja uważam oba transfery za bardzo dobre i widać Ci co sledzą na codzień lige angielska twierdzą podobnie. To tak jak ktoś ogląda tylko Bundeslige i np nie może się nadziwić czemu Brajan Gruda gra tylko w Mainz i jakby nagle np City go kupiło to większość kibiców nie oglądających Bundesligi zastanawiałoby się co taki "ogórek" z Mainz robi w City i skoro taki dobry to czemu Bayern czy Dortmund go nie kupili...
11.07.2024 13:42
Pahlinha przez wielu negatywnie oceniany bo o nim nie słyszeli, bo z Fulham itd. Jednak patrząc na styl gry to nie jest piłkarz dla publiczki - nie jest to drybler z cudowną techniką tylko typowy przecinak. Wydaje mi sie, że jako typowa 6 to jeden z lepszych w tym momencie w Europie i uważam, że nie ma co narzekać. Bayern ma z przodu kim pograć (Kane, Sane, Musiala) i brakuje nam w kluczowych meczach po prostu kogoś kto zatrzyma kontre i celnie poda nawet do najbliższego czyli tak jak Pahlinha....
03.07.2024 21:49
Eksperyment pełna parą i nie w stylu Bayernu. Tylko, że jak wypali to Eberl będzie geniuszem, a Kompany będzie za rok dwa wymieniany w gronie najlepszych trenerów... Kompany po Guardioli do City jak u nas odpali?
25.05.2024 13:41
Wg. mnie to problem jest chyba z samą organizacją w Bayernie. Bo piłkarze typu Sane, Coman, Gnabry ciągle łapią kontuzje i tak naprawde nikt nie jest w stanie ocenić ich gry przez pryzmat chociaż 1 pełnego sezonu bo chyba nikt z nich nie zagrał "od deski do deski" całego 1 sezonu...
05.04.2024 22:57
Niech sobie mecz z Dortmundem odpuści - mamy w tym roku bezpieczną przewage nad BvB, a mistrzostwo i tak stracone. Najważniejszy mecz będzie z Arsenalem i jestem pewien, żę Harry zagra w nim nawet jeśli miałby grać na zastrzykach przeciwbólowych...
24.03.2024 21:17
Bukmacherzy widzą Arsenal jako faworyta tej rywalizacji. Kursy LM:
Arsenal 1.70 - Bayern 2.08
Pozostałe pary:
Real 2.63 - City 1.45
PSG 1.75 - Barcelona 2.00
Atletico 1.70 - Dortmund 2.08
Czyli mamy takie same szanse jak Dortmund w konfrontacji z Atletico i mniejsze szanse niż to, że Barca przejdzie PSG xD
Źródło: eFortuna
15.03.2024 18:20
Szczerze to chyba jedno z lepszych powołań... Neuer - Raum, Tah, Rudriger, Kimmich - Gundo, Kross - Fuhrich,Wirtz, Musiala - Fullkrug i powinno być dobrze. Dawno już nie widziałem takiego "bogactwa" w kadrze Niemiec bo poza 11 to tutaj na każde pozycji widze zmienników, którzy mogą coś wnieść.
14.03.2024 20:37
Kane w tym sezonie w TOP 5 lig Europy zdecydowanie nr 1. Tylko słaba postawa Bayernu może mu zabrać braki nominacji do wszelkich "11 sezonu".
Na dzień dzisiejszy wg mnie najbardziej do poprawy jest to, że piłkarze typu Musiala, Sane, Tel pomimo swojej techniki, dryblingu i szybkości nie klepią przeciwnika w dwójkowych lub trójkowych akcjach tylko sami próbują okiwać wszystkich i oddać strzał....
24.02.2024 21:47
Dzisiejsza gra tylko potwierdza teze, że poprzednie 3 mecze to ustawka pod zwolnienie Tuchela - nagle Ci sami piłkarze potrafią chociaż prosto piłke kopnąć i wymienić kilka podań bez straty piłki. Tu nie chodzi kto będzie trenerem tylko trzeba wyłapać sabotażystów i się ich pozbyć, żeby sytuacja się nie powtórzyła w kolejnym sezonie...
24.02.2024 21:29
Czyli zarząd chce, aby piłkarze pomyśleli "Z tym gościem jakoś trzeba się przemęczyć do lata, a teraz trzeba sie ogarnąć i grać na tyle dobrze, żeby u nowego trenera być w podstawie"...
21.02.2024 15:18
Na teraz to przede wszystkim trzeba oddzielić ziarno do plew wśród piłkarzy. Dać szanse tym co chcą grać, a tym co kręcą noskiem i tylko spacerują po boisku wskazać miejsce na ławce lub nawet na trybunach. Musiala, Tel, de Ligt, Pavlovic to chyba najważniejsi piłkarze co chcą coś udowodnić i im zależy. I tutaj obojętnie Tuchel czy Zidane będzie - grać mają Ci, którzy dla Bayernu pójdą w ogień.
Ciekawa sytuacja u Bukmacherów. Mecz z RB Lipsk zdaniem wielu to pewne, ze dostaniemy w "trombe". Chociaż buki w nas wierzą:
Bayern 1.67 - Lipsk 4.25, X 4.10
Bayern 1.37 - Lazio 8.25, X 4.90
20.02.2024 13:58
Kimmich to przede wszystkim powinien udowodnić na boisku swój poziom, a nie kłóci sie bo go ściągają z boiska po beznadziejnej grze. Tutaj potrzebna nowa miotła gdzie nie będzie świetych krów i każdy po słabej grze powinien iść w odstawke. Wg. mnie Kimmich jest na 1 miejscu na liście transferowej tego lata - nie daje klubowi nic, zero zaangażowania, głupi uśmieszek i wieczny płacz. Do tego dorzuciłbym Upamecano, który pokazuje od 3 lat, że papiery i umiejętności może i ma, ale głowa to napewno nie jest na poziom Bayernu dostosowana...
19.02.2024 11:18
Patrząc na obecny zarząd stawiający przede wszystkim na zyski i marketing nie zdziwiłbym się, żę kontrakt z Tuchelem jest tak skonstruowany, że będzie nam po prostu finansowo bardziej się opłacało zostać z nim do końca sezonu... co oczywiście byłoby przykre dla każdego kibica Bayernu...
Opcji na tą chwile jest dużo... wydaje mi się, że na ten moment nie ma idealnego kandydata na rynku (Xabi najwcześniej od lata, Klopp za rok). Chociaż uważam, że lepsza opcją to zwolnić Tuchela i Loewa teraz i dograć sezon kimś z Campusu, a dopiero latem sięgnąć po nowego trenera. Ciekawy pomysł miał Bild... Muller na ławke + asystent typu Hermann Gerland.
18.02.2024 21:55
Taa Palinha o jego smutek... przecież mógł nie przedłużać kontraktu to by miał teraz większe szanse na transfer...
12.01.2024 19:11
Wolski z Gilewiczem dziś komentują.
Borek w ostatniej kolejce mówił, że będzie miał przerwe na początku roku....
12.01.2024 19:07
Jeśli Bayern zrobi transfer "Last Minute" to po raz kolejny w tym okienku pokaże akt desperacji. Zresztą taki zakup na ostatnią chwile to albo przepłacenie o 20-30% bo klub oddający ma mało czasu, żeby kupić następcę albo bierze się kogoś kto jest mało potrzebny w danym klubie. Tylko, że ta druga opcja to raczej uzupełnienie kadry niż jakaś zmiana mająca podnieść poziom drużyny...
30.08.2023 15:47
@Zerafaelo Kane wolnego agenta będzie miał dopiero za rok. Pogba po prostu czekał do końca kontraktu, że dostać coś w rodzaju odprawy. Raczej u Kane w grę wchodzi jakiś termin że jak na ten dzień dalej będzie w Spurs to dostanie premie. Kontrakt dogadamy z Bayernem podobno akceptuje i tutaj czekamy na porozumienie Kane z Spurs...
10.08.2023 22:15
Tu raczej chodzi o jakieś premie lojalnościowe w obecnym kontrakcie Kane. Kto wie czy bardziej nie będzie mu sie teraz opłacało zostać parę dni w Totkach i zgarnąć jakiś ukryty bonus w kontrakcie tak jak to miało miejsce np z Mbappe...
Edytowano : 2023-08-10 22:06:42
Np. że jak zacznie sezon 2023/24 w Tot. to dostanie bonus X milionów. W takim wypadku pewnie opłacać mu się będzie przedłużać do niedzielnego meczu...
10.08.2023 21:59
Problem w tym, że Bayern myśli, że 100 ml to jakaś wielka kwota, której żaden klub nie przepuści. Ok tak jest jeśli klub sam na siebie pracuje. W Totkach właścicielem jest miliarder, który ma wylane na 100 baniek od Niemców bo tyle to on może zarobić w pare dni i może postawić sobie za punkt honoru, że nie sprzeda Kane i już....
07.08.2023 21:47
Pep Guardiola o Kyle'u Walkerze po dzisiejszym meczu City: „Mam nadzieję, że może zostać. Mamy jeszcze rok kontraktu, to nie koniec, więc jeśli ktoś go chce, musi porozmawiać, jak Bernardo. Chcemy, żeby zostali, są dla nas bardzo ważni”
Edytowano : 2023-08-06 21:30:43
Co do Kane to w tym momencie odpadły mu już wszystkie inne opcje poza Bayernem bo PSG zakontraktowało Goncalo Ramosa. Real skupiony na Mbappe, PSG i United mają już napastników. W City i Liverpoolu niepotrzebny reszty poprostu nie stać. Zostaje mu tylko Bayern albo dalsza "kariera" w Totkach (ewentualnie Arabia wita).
06.08.2023 21:21
100 mln dużo bo rok kontraktu, ale to chyba teraz jedyna opcja na piłkarza z jakościa tu i teraz. Chociaż znając skąpstwo i kombinacje Bayernu skończy się tak że Kane zostanie i za rok go podpiszemy albo i nie, a Bayern teraz w desperacji wypożyczy Lukaku czy jakiś inny szrot na sezon przetrwania...
06.08.2023 19:01
I niestety na tą chwile nie ma chyba za bardzo piłkarza, który jest niezastąpiony dla zespołu... Sane, Coman, Gnabry... nikt nie zagrał doobrego sezonu... Każdy z nich miał jakieś dziwne serie. 3 mecze dobre, 3 średnie, 3 tragiczne i tak w kółko.
20.05.2023 20:46
Napewno błąd nr 1 to zwolnienie Julka w kluczowym momencie sezonu... Julkowi nie zawsze szło ale troche taktyk przerobił i miał już pewien pomysł.... tymczasem zmieniamy trenera w kluczowym momencie, a nowy trener zaczyna testowanie taktyk i piłkarzy na nowo w momencie gdzie nie ma już czasu na próbowanie...
20.05.2023 20:42
Hasana ja bym tak do końca nie winił bo na papierze to się wszystko zgadzało... Mane tanio, De Ligt solidny transfer, wypożyczenie Cancelo super pomysł... Tylko, że nikt w tym wszystkim nie przewidział, że np Mane zaliczy taki zjazd... Bardziej tutaj ciąży Kahn i jego dążenie do sukcesu finansowego, a zapomniał o sukcesie sportowym...
20.05.2023 20:39
Dziękuje... Dobranoc....
20.05.2023 20:36
Czytam te komentarze i śmiech mnie ogarnia. Kilka miesięcy temu chwalenie jaki to Hasan dobry i jakie świetne transfery zrobił. Dziś płacz bo Hasan nieudacznik, a wszyscy piłkarze na sprzedaż.
Mi sie wydaje, że najgłupszy pomysł w tym wszystkim to po prostu zmiana trenera na tym etapie rozgrywek. Juliek mecze często remisował, ale chociaż nie przegrywał i wg mnie jakiś pomysł na gre miał. TT to na tym etapie chyba najpierw chce poeksperymentować i zobaczyć kogo wgl w składzie ma, a to nie czas na taką zabawe. Do tego bogactwo składu zemściło się jak w wielu innych topowych klubach. Taki Sane czy Coman są pewnie podirytowani czemu taki Mane czy Gnabry biorą podobną kase, a niewiele dają drużynie. No i na siłe granie np. Goretzką, który gra piach, ale Sabitzer został wypożyczony, a Gravenberch jest za mało doświadczony...
23.04.2023 20:54
Wiem, żę zaraz pojawi się lista kogo sprzedać kogo kupić, ale tak rozsądnie to brakuje chyba klasowego napastnika ot tak po prostu, żeby mieć jakąs alternatywe. I tutaj widze wysokiego i silnego napastnika bo w tym dwumeczu gra na 'główke" nie istniała. Skąd na to kasa? Napewno skrzydłowych mamy za dużo i można śmiało poświecić Gnabryego lub Mane.. dołożyć kase z Sabitzera i coś się uda kupić sensownego.
19.04.2023 23:21
Wygrać lige no i chyba plan minimum wykonany.... I tak występ w LM lepszy niż rok temu. Upamecano mocno przyczynił się do odpadnięcia...
19.04.2023 23:12
Na oficjalnym kanale Bayernu jest już skrót z tego spotkania:
https://www.youtube.com/watch?v=d6zphAKiwhI
13.01.2023 23:17
Tel mega kot dzisiaj - tak naprawdę wszystko mu wychodziło i bawił się piłką. Z młodzieży jeszcze na duży plus Ibra i Kabadayi. Co do reszty to wg mnie tragiczny występ Upamecano - przy przynajmniej 2 bramkach dał ciała no i mamy odpowiedzieć, że z Svenem w bramce to możemy jedynie dograć sezon i wymęczyć mistrza Niemiec max. Nie rozumiem na co czeka zarząd i czemu skąpi kilku mln. Neuer ma swoje lata, więc nie wiadomo ile jeszcze pogra i w jakiej formie będzie, a o Nubelu dalej nie wiemy czy dźwignie Bayern. Jest szansa, żeby kogoś jeszcze przetestować, a zarząd chyba liczy na cud jak z Chupo, że Sven z ławki wyciągnięty zagra sezon życia i poprowadzi nas do wygrania w LM xD
13.01.2023 22:32
I przy Where is the Love? Dedykacje dla społeczności LGBT xD
Dzisiaj dla mnie po raz kolejny "stan umysłu" osiągnęła La Liga z grą Roberta pomimo czerwonej kartki... Ja rozumiem odwołanie odwołaniem, ale przecież 1 mecz należał mu się z automatu... La Cabaret ciąg dalszy.....
31.12.2022 22:28
Hehe Lucas to tylko "statystyka" w kadrze jest bo już nie można zmienić kadry, ale nawet nie powącha murawy.
Tak naprawde 6 ale mam sporą wątpliwość czy obecnie którykolwiek z tych piłkarzy jest "trzonem" swojej kadry... Lucas kontuzja, Coman i Pavard tylko ewntualnie na rotacje... Upa OK pewnie wyjdzie w 1 składzie ale łatwo go zastąpić. Stanisic raczej rotacja i tylko chyba Mazraoui można zaliczać jako ważny gracz w układance Maroko...
12.12.2022 13:30
@DonJupp4ever Nie. Absolutnie nie mam bólu tyłka, że Lewy gra teraz dla Barcy. Jestem Polakiem i dobrze mu życze i uważam, że jak nie tego lata to za rok i tak by go w Bayernie nie było. Lewy nigdy nie powiedział, że będzie w Bayernie do emerytury grał i uważam, że po prostu chciał zejść ze sceny niepokonany i ten nowy rozdział w jego kaierze ze względu na wiek będzie pewnie "zjazdem" w dół i on tego też ma świadomość.
Po prostu wg mnie jego ostatni rok patrząc z perspektywy jego 8 lat w Bayernie był przeciętny. Jego 2-3 wcześniejsze sezony były TOP i powinien chociaż raz tą śmieszną nagrodę zdobyć. W ubiegłym roku Mane, który z Liverpoolem miał finał LM i walczył do ostatniej kolejki o mistrzostwo Anglii oraz z reprezentacją wygrał PNŚ i wprowadził ją na MŚ zasłużył bardziej na nagrode. I nie porównuje ich 1:1 do jest lepszy po prostu Lewemu sezon źle się ułożył. Do tego Benzema był niesamowity a De Bruyne poprowadził City do Mistrzostwa Anglii i do półfinału LM oraz z reprezentacją też wykręcił dobre liczby.
Edytowano : 2022-10-17 23:28:44
I jako, że złota piłka uznaje Hiszpanie za Boga to uważam , że Lewy został sztucznie z 2-3 pozycje podciągnięty za transfer do Barcy. Tak jak rok temu Messi został podciągnięty w ramach wdzięczności za transfer do PSG.
17.10.2022 23:24
Wg mnie akurat Lewy za sezon 21/22 powinień być poza TOP5.
W Bundeslidze król strzelców ale nie był to jego topowy sezon (piłkarzem sezonu w Bundeslidze został wybrany chociażby Nkunku). W LM Bayern odpadł z Villareal w ćwierćfinale - Lewy w tych meczach wgl nie istniał. Reprezentacja Polski też nic nie osiągneła i gdyby nie wykluczenie Rosji to pewnie na MS też byśmy się nie dostali...
17.10.2022 22:31
Kabaret jak co roku. Liga Hiszpańska dla nich jest "Bogiem"
Skoro to nagroda za osiągnięcia w sezonie 21/22 to zobaczmy statystyki
Gavi: 3 166 minut na boisku (48 meczy) - 2 bramki, 6 asyst (żadnej bramki i asysty w LM)
Musiala: 1 980 minut (40 meczy) - 8 bramek, 6 asyst (1 bramka w LM)
Belingham: 3 796 min (44 mecze) - 6 bramek, 14 asyst ( 1 bramka, 3 asysty w LM)
Camavinga: 1 866 min (46 meczy) - 2 bramki, 2 asysty ( 1 asysta w LM)
Jakim cudem Belingham jest dopiero 4? Drużynowo tak samo... Co Gavi osiągnął z Barcą? Ćwierćfinał LE?
17.10.2022 21:19
Luís Nazário de Lima Ronaldo i Pedri ogłosili triumfatora: Gavi zdobywa nagrodę im. Raymonda Kopy
Edytowano : 2022-10-17 20:45:50
3. Musiala
6. Gravenberch
17.10.2022 20:44
Co roku ten sam kabaret. Ronaldo na 20 miejscu? Pytanie za co? Czyli on miał lepszy sezon niż Kimmich, Nkunku czy Ruediger
17.10.2022 18:44
Obraz Lewego w Polsce zakłamują media. Jak Lewy był w Bayernie to mecz Bayernu był najważniejszym wydarzeniem dnia. Jak gra w Barcy to mecz Barcy jest najważniejszy, a mecz Bayernu jest 4-5 w kategorii sport np na Onecie (2 pozycje wyżej oczywiście ważniejszy News typu co Ania Lewandowska zjadła na śniadanie).
Jak Lewy strzela to jest Bogiem, jak nie strzela to jest zerem. Do tego teraz doszedł teraz hejt na Bayern, żeby ludzie wchodzili w nagłówki. Bayern może 4 mecze wygrać, ale jak w 1 nie strzeli bramki to już jest gotowy artykuł, że jakby był Lewy to Bayern by wygrał... Jak Bayern wygra 4 mecze po 5:0 to jest to umieszczane to znowu jakos 4-5 w kategorii sport (oczywiście niżej jeszcze niż to jaką sukienkę założyła Ania Lewandowska ostatnio na mecz Barcelony) i oczywiście nie ma w tym artykule zdania w stylu "Jak w Bayernie był Lewy to Bayern tyle nie strzelał"
04.10.2022 23:32
Dla Barcy w sumie 2 opcje są:
Za tydzień wygrywa lub remisuje Inter to na 90% Inter ma już awans (Inter musiałby zgubić punkty z Pilznem, żeby nie awansować)
Za tydzień wygrywa Barca - wtedy Bayern będzie "katem". Komu Bayern odda chociaż 1 pkt ten awansuje.
04.10.2022 23:17
Na transfermarkt była aktualizacja wycen w Bundeslidze. Obecnie w Bayernie najdroższy piłkarz to Musiala i Kimmich wyceniani na 80 mln. Duży wzrost Mathysa Tela - w momencie transferu wyceniany był na 2 mln, a teraz jest już wyceniany na 20 mln.
22.09.2022 22:59
Myśle, że dziś Nagelsman po 1 strasznie nie trafił z taktyką, a po 2 strasznie dużo piłkarzy miało gorszy dzień.
1) 4-2-3-1 Przypominało trochę Bayern z poprzedniego sezonu z tym, że dużo wrzutek góra było absolutnie bez sensu mając z przodu nie wysokiego Mane no i Mane często był tak wysunięty (tak jak Robert np w meczach z Villareal rok temu), że nie brał wgl udziału w akcji.
2) Tak wielu złych podań, strat piłek i przegranych dryblingów w wykonaniu Bayernu nie widziałem. Pytanie tylko czy Julian nie przesadził z ciężkimi treningami albo czy piłkarze trochę sobie nie pobalowali.
Ogólnie Union też miał szczęście bo strzelił szybko bramkę tak naprawdę z przypadku i przyjął taktykę, że zabetonuje się w swoim polu karnym i tak przetrwa do 90 min.
03.09.2022 23:02
Mamy mniej więcej po 3 kolejki w każdej lidze i losowanie grup LM za sobą. Jak zmieniły się kursy na:
Kto zwycięży w LM?
Kursy z początku sierpnia - przed startem sezonu:
1. City - kurs 3,75
2. Liverpool - kurs 6,00
3. PSG - kurs 6,50
4. Bayern - kurs 8,00
5ex. Real, Barca, Chelsea - kurs 12,50
Na dzień dzisiejszy Bukmacher widzi to tak:
1. City - kurs 3,25
2. PSG - kurs 5,75
3. Liverpool - kurs 6,25
4. Bayern - kurs 7,25
5. Real Madryt - kurs 9,50
6. Tottenham - kurs 15,00
7. Chelsea - kurs 16,00
8. Barcelona - kurs 19,00
Troszke notowania Barcy spadły po losowaniu xD
Edytowano : 2022-08-26 23:15:24
Inter - kurs 50,00
Victoria Pilzno - kurs 1000,00
Wystarczy 1 tyś zł postawić na to, że Victoria Pilzno wygra Lige Mistrzów 22/23 i jeśli tak się stanie to zostajemy milionerami xD
26.08.2022 23:12
Czyli kolejny dobry deal Hasana wyczuwam na przyszły rok:
Sabitzer teraz troche pogra to za rok za 25-30 mln można go wypchnąć i wymienić na darmowego Laimera :-)
17.08.2022 23:26
Czas wypchnąć Zirkzee za 15-20 mln euro, a w jego miejsce lepiej niech Copado z Bayern II pogra chociaż "ogony" w Bundeslidze to też za chwile z 10-15 mln euro będzie wart :-)
17.08.2022 23:09
Od dawna wiadomo, że byle młody piłkarz w 1 składzie Bayernu 5-6 razy piłke kopnie i +1 mln euro do wartości... tylko, że Bayern wgl na tym nie korzystał. Najlepsza opcja to brać takich do 20 lat , którym kontrakt się kończy lub takich do max 5 mln euro... po sezonie lub 2 nawet te 10 mln będzie dobrym interesem :-)
17.08.2022 22:48
Podobno kwota to 16 mln euro teraz + bonusy. Spoko opcja, bo u nas by nie pograł w tym sezonie, a jak się rozwinie to można odkupić...
Edytowano : 2022-08-17 22:21:48
Tak - wg transfermarktu też potwierdzone 16 mln euro teraz
17.08.2022 22:12
W nowym ustawieniu bez naszego rodaka dużo bardziej prawdopodobne będą rekordy drużynowe. Nie wiem czy już takie są/były, ale przychodzi mi na myśl coś w stylu:
- 3 piłkarzy z jednej drużyny zdobędzie minimum 20 bramek w lidze w 1 sezonie (liczone w TOP5 najlepszych lig) Moje typy: Musiala, Mane, Gnabry
- 3 obrońców z jednej drużyny zdobędzie minimum 5 bramek w lidze w 1 sezonie (też TOP 5)
Edytowano : 2022-08-08 23:34:12
Sane ma umowe do 2025, więc za rok napewno nie 20-30, a raczej 40-50 jak już... Ja bym go zostawił jeszcze rok, ale warto przez rok obserwować konkurencje. Nkunku przez Zahaviego chyba mało realny, ale możę Diaby z Leverkusen...
08.08.2022 23:32
Ogólnie po tych 2 meczach widać, że w ofensywie będzie dobrze i styl bez typowego napastnika jak najbardziej nam pasuje. Myśle, że w kolejnym okienku nie ma co brać Harrego Kane tylko jak już dokupić kolejnego czarodzieja typu Nkunku czy Diaby z Leverkusen.
Jednak defensywę trzeba poprawić jak mamy zwyciężyć w LM. De Ligt musi walczyć o 1 skład a Lucas i Upamecano muszą czuć presje. Julek powinien monitorować ich forme na treningu i sprawiedliwie stawiać na 2 najlepszych. Pavard też musi zostać i walczyć z Mazouri o 1 skład. Jeśli mamy jeszcze kogoś sie pozbyć to tylko trio Sarr, Nianzou, Zirkzee.
05.08.2022 23:26
Ja bym taką grupe chciał:
Bayern
Liverpool
Szachtar
Celtic
Szachtar tylko dlatego, że mecze będą grać w Warszawie, więc jest szansa powalczyć o bilet.
Szczerze to w tym roku bardzo mocny jest 2 koszyk. Do tego Inter i Napoli w 3 koszyku, więc taka grupa śmierci może trafić się Bayernowi...
Bayern
Liverpool
Inter
Olympique Marsylia (* o ile bedzie w 4 koszyku)
A dla Barcy?
City
Barca
Dortmund
Marsylia
I po sezonie 3 nowe dźwignie trzeba będzie uruchomić aby sezon był na plus xD
02.08.2022 23:35
Taa Julek i zarząd mówi, że po odejściu Lewego nie będzie Bayern grał z typowym napastnikiem i to będzie lepsze bo bardziej zaskakujące, a wy piszecie o Kane, który jest typową 9 jak Lewy czyli nogę dołożyć albo głowę i gol. Pod tą nową taktykę to za rok Nkunku bardziej pasuje niż Kane. No i można by z Zahavim w ramach przeprosin poprawić stosunki (agent Nkunku).
25.07.2022 22:53
Mathys "wystąpił" w 10 meczach o stawke... Wystąpił duże słowo w tym wypadku heh
W lidze francuskiej:
5 min z Stade Brestios
16 min z Stade Reims
12 min z Clermont Foot
4 min z Bordeaux
1 min z Troyes
3 min z Strasbourg
9 min z Nantes
Liga Konferencji:
1 min z Tottenhamem
15 min z NS Mura
Puchar Francji:
15 min z AS Nancy
Edytowano : 2022-07-23 22:20:47
Tylko, że Fiete Arp kupiony był za 3 mln i raczej super nadziei z nim nie wiązano....
Edytowano : 2022-07-23 22:32:17
Super nadziei w sensie, że był to zakup najpierw do 2 zespołu, a póżniej zobaczymy. Transfer Mathysa bardziej przypomina Daviesa albo Reanato S. Czyli większe opłata i od razu z opcją gry w 1 zespole....
23.07.2022 22:19
Szczerze do 30 mln z bonusami to znowu dobra robota Hasana. Chłopak młody, ale w takiej kwocie ryzyko nie jest duże. Jeśli w ciągu 3 lat się nie przebije to spokojnie można dalej go pchnąć za 20-25 mln jako jeszcze obiecującego 20 latka. Przy obecnej kadrze myśle, że dostanie chociaż kilkanaście szans wejścia z ławki + kilka pełnych meczy w lidze. Przy takim planie jego wartość na koniec sezonu będzie już w okolicach 20 mln.
Pytanie tylko co teraz z Zirkzee? Na sprzedaż?
23.07.2022 22:02
Dybala, Belotti, Suarez chyba najbardziej wartościowi w tej chwili na darmową 9 chociaż na 1 sezon...
17.07.2022 23:03
Oczywiście, ze Pavard w tym momencie jest na odstrzał i chyba sam nawet będzie chciał odejść. 30-35 mln euro i nie powinien Bayern robić problemów...
17.07.2022 22:55
Wgl. to wg Transfermarkt'u de Ligt jest w najbardziej wartościowej 11 na świecie. Tym samym będzie miał 2 przedstawicieli w tej 11 ( de Ligt ŚO 70 mln, Davies LO 70 mln).
W najbardziej wartościowej 11 na tą chwile (uwzględniając transfer de Ligta):
City 3 piłkarzy
Bayern, Liverpool i Real po 2 piłkarzy
PSG i Dortmund po 1 piłkarzu...
17.07.2022 22:45
Kwota duża jak na Bayern to i presja będzie spora... oby dźwignął ten ciężar.
Co do pozycji 9 to nie pchałbym się w jakieś duże koszty w tym sezonie. Lepiej w przyszłym sezonie zrobić jeden ale duży transfer na pozycje 9. Cały sezon + mistrzostwa świata na obserwacje, więc na pewno ktoś wyskoczy. W tym okienku widziałbym transfer jakiegoś młodziana za max 25 mln z myślą, a nuż wypali, a jak nie to będzie zmiennikiem w przyszłości zamiast Chupo, albo ktoś starszy doświadczony najlepiej z wolnego transferu albo wypożyczenie jak np. Luis Suarez. W kluczowych meczach LM nie widzę innej opcji jak wrzucenie wszystkich dryblerów do składu i ktoś na pewno strzeli (Mane, Sane, Coman, Gnabry, Musiala)...
17.07.2022 22:36
Robert udowodnił w ostatnim czasie, że żaden z niego profesjonalista i poważny facet.
Barcelona.. kontrakt na 3 lata? Co z tego na ile kontrakt jak Robercik w przyszłym roku może sobie kupi apartament w Paryżu, a Anka uzna, że chce się uczyć francuskiego i Francja bardziej im odpowiada bo bardziej modnie jest... Będzie powtórka z rozrywki? Foch i wiadro pomyj na Barcelone jak mu tam źle i, że on zdecydował, że już nie zagra meczu w kolejnym sezonie w Hiszpanii xD Gość na ten moment jest wiarygodny jak wiadomości TVP, więc niech jak najszybciej sie spakuje i niech sie opala w słonecznej Hiszpanii bo ambicje na jakieś trofea to chyba już schował na bok :-)
13.07.2022 23:21