DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: meisterspieler Strona 5

Nigdzie na świecie, żaden klub nie ma "2 równorzędnych jedenastek". Wartościowi zmiennicy pozwalają wygrać ligę, ale w LM już jest to znacznie trudniejsze. Nawet Real czy Barcelona nie mogą się czymś takim pochwalić.

29.04.2016 17:20

@ipiotrw
No to bądźmy, ale pisanie na tym etapie, po 0:1 na wyjeździe, że LM jest już "z głowy" dorosłe nie jest. Nawet jak nie wierzysz w 2 gole Bayernu, 1:0 i dogrywka to scenariusz jak najbardziej możliwy.
@lizarazu
Atletico pozostaje zdecydowanym faworytem, ale Bayern może jeszcze powalczyć o honor a nawet niespodziankę i awans. Zaletą tej drużyny jest raczej plan na mecz w połączeniu z osobowością Simeone, nie mają takich indywidualności jak Real czy Barca więc kompromitacji Bayernu raczej być nie powinno. Guardiola na pewno wyciągnie wnioski przed rewanżem.

29.04.2016 01:21

@Lizarazu
Bez przesady. To jest jeden mecz, jeśli Atletico przytrafi się jakaś nerwowa sytuacja na początku, jakaś czerwona kartka, albo gol dla Bayernu po błędzie sędziego to nawet 3:0 wcale nie jest niemożliwe. Allianz Arena na standardy Bundes jest dosyć piknikowe, ale w LM w porównaniu z większością zespołów bywa tam gorąco. A ze zdeterminowaną BMG Bayern może nawet przegrać i szans na mistrza i tak to raczej już nie zmniejszy.

28.04.2016 23:34

@lizarazu
Dokładnie, zwłaszcza, że Villareal to takie "małe Atletico" też świetnie grają w obronie, może trochę mniej agresywnie i są gorsi na kontrach- dlatego to poziom LE nie LM.

28.04.2016 22:58

Polski Bayern chyba znów bez mistrzostwa.

28.04.2016 18:44

Przecież Bayern nie gra aż tak źle

27.04.2016 21:34

W ogóle to jest ciekawe, że pirackie serwery z takimi uslugami jak streamy potrafią działać o wiele lepiej niż oficjalne.

27.04.2016 19:19

Roma-Vfl;-City. Droga Realu do finału to śmiech.

26.04.2016 23:52

To nie pisze o tamtych czasach ale po 2006 roku. Można się jeszcze tłumaczyć spłatą stadionu, ale trzymanie go gdzieś od 2-3 lat w celu budowy wielkiej drużyny wokół Ozila i Sancheza to jakiś masochizm ich zarządu bo przecież widać, że sobie ewidentnie nie radzi.

26.04.2016 01:19

Ostatni raz w 2004 roku. Od kilku lat Arsenal jest najbardziej wartościowym klubem w Anglii i ma znacznie więcej kasy od Bayernu. Kwalifikacja do 1/8 finału LM to sukcesy na miarę Bayeru Leverkusen czy Schalke, a nie klubu z większym budżetem niż Bayern, bądźmy poważni.

26.04.2016 01:09

W Anglii liczą na przyjście medialnego trenera z "nazwiskiem", który wszystko poukłada tu i teraz. Poza City które jako jedyne chce coś budować stawiając projekt sportowy na pierwszym miejscu. W Niemczech (generalnie) jest inne podejście, bardziej liczy się praca u podstaw, choć oczywiście są wyjątki. Więc porównanie Tuchel vs Benitez to kompletny bezsens, w kontekstach Newcastle i Dortmundu- nawet przywołując zamierzchłe sukcesy w Liverpoolu i Valencii. Wengera wymieniłeś chyba w kategorii żartu :).

26.04.2016 00:54

@Bayern022
Nic nie będzie znaczyło. Wolfsburg np. ograł u siebie 2:0 Real 3 dni po bęckach w Leverkusen i pomiędzy kilkoma wpierdolami od takich potęg jak Augsburg czy Werder. Kaiserslautern kiedyś lało w PUEFA uznane marki broniąc się przed spadkiem w Bundes, a Schalke rozgromiło obrońce tytułu.

A ja nie mam wątpliwości, że pod Guardiolą Bayern by tego dokonał również w Anglii. "Wyrównanie" bierze się z żałosnej gry potentatów z dołem tabeli, a nie z tego, że Stoke ,West Ham czy Swansea są lepsze piłkarsko od HSV, Stuttgartu czy Koeln. Tam żadna drużyna poza Arsenalem i momentami City- nie ma na dłuższą metę wypracowanego stylu i dlatego zdobycie tytułu z kilkupunktową przewagą nie byłoby żadnym problemem dla Bayernu.

26.04.2016 00:40

@Sven
JM to moim zdaniem wbrew pozorom bardzo ryzykowny ruch. W 1 sezonie może wrócą do top4, a w 2 powalczą o mistrza, ale Mourinho słynie z tego, że nawet i 100 meczów z rzędu grałby tym samym składem, i skutkuje to "zajeżdżeniem" i znacznym obniżeniem lotów w 3 sezonie (tak było w CFC i Interze). I w tym 3 sezonie MU będzie w tym samym miejscu co teraz, bo JM nigdy nie buduje niczego trwałego. Wyjątkiem jest może jego "pierwsza Chelsea" której trzon jeszcze brał udział w największych sukcesach w europucharach już po jego odejściu (finał 2008, półfinał 2009, LM 2012, LE 2013). I to była ta sama grupa kilku doświadczonych graczy.

@Bayern022
Moim zdaniem więcej mówi styl gry mistrza na przestrzeni sezonu. A ten wbrew zachwytom nad "kopciuszkiem" jest słabiutki, zdarzają się im regularnie nawet półgodzinne przestoje, pewny plac ma tam niechciany w Schalke Fuchs, furorę robi \Okazaki- zawodnik solidny, ale przecież raczej przeciętny, w Bayernie nie brany pod uwagę nawet w kontekście rezerwy- w bundes na poziom Mainz czy Stuttgartu. I jeśli mimo to na 2 kolejki przed końcem zapewnią sobie mistrza to bardzo kiepsko świadczy o reszcie. W pucharach o przejściu do kolejnej rundy, może zadecydować masa szczęścia i kilkuminutowy zryw, a nawet jeden błąd arbitra bo to tylko 2 mecze.

26.04.2016 00:25

@Rufus87
Też tak sądzę. Co więcej, myślę, że i Spursom ciężko będzie pogodzić walkę na 2 frontach. Ale myślę, że City Guardioli raczej zdominuje BPL.

25.04.2016 23:34

Lipsk ma teraz 2 mecze u siebie z przeciętnymi rywalami po kolei i jak wygrają to mają pewny awans. Jak przerżną awans mimo łatwego terminarza i 4-punktowego prowadzenia to znaczy, że nie zasługują jeszcze na Bundes.

25.04.2016 23:30

Hiszpania ma oczywiście wielki potencjał i w normalnych okolicznościach byłaby jednym z 3 głównych faworytów, ale del Bosque kompletnie nie ma pomysłu na grę tej kadry i na Euro pewnie będzie znowu klapa.

25.04.2016 21:19

Bayern zmobilizowany przed Atletico:
https://youtu.be/ToScnlf3XuU

25.04.2016 20:49

Hannover nie ma już nawet matematycznych szans na utrzymanie. Będzie ciekawie, wydawało się, że Eintracht na 90% też poleci ale po dzisiejszym zwycięstwie ich szanse na utrzymanie znacznie wzrosły.Ameryki nie odkryje, jak powiem, że spadnie ktoś z trójki Vfb/Werder/Eintracht- i teraz szanse każdego oceniam prawie po równo, poza tym niewykluczone, że np. Darmstadt na koniec sezonu jeszcze będzie na miejscu barażowym.

24.04.2016 19:32

Przebicie się kogokolwiek do półfinału poza Hiszpanami to obecnie wydarzenie w kategorii cudu. Także Anglicy czy Włosi nie odbiegają tu w "żałosności". Patrząc na ranking, lepiej jednak grać jak Niemcy solidnie w grupach i dochodzić regularnie do 1/8-1/4 finału niż świetne sezony raz na 4 lata okraszać 3 latami totalnej padaki jak w przypadku Włochów czy Angoli.

24.04.2016 16:48

@Apollo1
Odkąd pamiętam BL co roku gra wg Ciebie beznadziejnie, jest generalnie żałosna i jakoś dalej to 2 miejsce bez problemów utrzymuje. I ten sezon jest również lepszy niż odpadający z wyliczeń 10-11 także w kontekście porównań z Anglią i Włochami. W LE zawsze może być różnie- czasem Hannover może przejść do ćwierćfinału, a uznane marki jak Roma odpadać ze Slovanem Bratysława więc daj sobie z tymi proroctwami na wstrzymanie może na razie.

24.04.2016 16:39

Hmm, oglądam BMG-TSG i muszę powiedzieć, że Sule niczym nie zachwyca. Tak jak Rode przynajmniej był liderem przeciętnego Eintrachtu, tak Nicklas ma jeszcze duużo pracy przed sobą żeby w ogóle myśleć o nim w kontekście Bayernu. Musi iść najpierw do klubu pokroju Schalke czy Bayeru, żeby regularnie grać na wyższym poziomie niż w Hoffenheim, i wtedy zarząd BM może się nim poważnie interesować, już w charakterze wzmocnienia.

24.04.2016 16:21

Nie ma się czym podniecać, TM to tylko opinie kibiców. Kiedyś było tam 70% dla Lewego w MU jak jeszcze był w BVB. Hummels to byłby typowy transfer Bayernu, ale podobno Barca też poważnie wchodzi w grę, a sam MH nieraz mówił, że marzy mu się gra tam. Tu nie ma mowy o żadnej umowie jak z Lewym. I jakbym miał obstawiać to raczej sądziłbym, że pójdzie do Barcy.

24.04.2016 16:15

@ongbak
Z drugiej strony to też pokazuje, że Bundes wcale nie jest taka cienka jak tu niektórzy piszą i nie wystarczy mieć światowej klasy piłkarzy na prawie każdej pozycji nawet do tego, żeby być w top 7 i nic samo się nie wygra nazwiskami.

@gregor
BMG gra tragicznie na wyjazdach, szczególnie w tym sezonie i niestety ma to też odbicie w występach pucharowych. Najlepiej "dla dobra bundesligi" byłoby chyba gdyby 4 miejsce zajęło Schalke. Teraz grają wprawdzie słabiutko, ale mają wysoki współczynnik UEFA i mogliby dzięki temu uniknąć trudnych rywali w eliminacjach. Dodatkowo w przyszłym sezonie ma tam przyjść ten nowy Sportdirektor z Mainz za nieudacznika Heldta i pewnie wraz z tym konkretne wzmocnienia i porządny trener...

24.04.2016 16:01

@Patryk233
Niestety, zarząd Górnika, podobnie jak i Ruchu myśli, że sprawę załatwi kolejna jałmużna od miasta. W ten sposób oba kluby wegetują już od lat. Wszyscy boją się tam jak ognia spadku, nawet o kilka klas rozgrywkowych gdyby kluby finansowo nie wyrobiły, ale jeśli mają znowu coś kiedyś znaczyć w polskiej piłce takie oczyszczenie i funkcjonowanie od początku na zdrowych zasadach to jedyna droga do tego. Jaki jest sens płacenia przeciętnym ligowcom z Polski, Czech, Słowacji czy Litwy z miejskiej kasy za utrzymywanie się w ekstraklasie?

24.04.2016 13:02

Ciekawe co to będzie z tym Lipskiem, podobno interesują się Leno, no no, interesujące...

23.04.2016 12:32

Nie żadne "głupio się uprze" tylko przeciez więcej na tym ugrają bo City jest znacznie bogatsze od Bayernu i da im za MH dużo więcej. Tak jak Vfl za KdB. Bądźmy poważni.

23.04.2016 00:19

@jastrzab123
W lidze angielskiej poza efektownymi stadionami Arsenalu, Newcastle, MC i MU reszta to takie "kurniki" z lat 90-tych nawet takie Stamford Bridge czy Anfield, przypominające trochę np. nowy stadion Wisły w Krakowie. Nie ma tam wprawdzie takiej tragedii jak we Włoszech, ale w Niemczech stadiony wyglądają zdecydowanie lepiej, są nowocześniejsze i dużo bardziej komfortowe. O dopingu już nawet nie wspominam, bo poza Liverpoolem, kilkoma mniejszymi klubami wstępującymi do BPL od czasu do czasu z Championship to już totalna cienizna. Ale fakt, stadion Bayernu dość kiepski na tle reszty ligi, mimo pojemności, tak kibicowsko jak i architektonicznie.

Sule w Bayernie by się "uczył" tak jak Rode, a np. w BVB przy ewentualnym odejściu Hummelsa, miałby pewny plac, a może nawet bez odejścia Matsa.No ale wybór oczywiście należy do niego.

21.04.2016 23:07

Nie bardzo widzę patrząc na terminarz, kto miałby Herthę wyprzedzić. Chyba, że Schalke które też gra padakę wygrałoby jakimś cudem w Leverkusen.

20.04.2016 22:21

@Bayern022
Barca miałaby nieraz takie wyniki nie tylko w Bundeslidze, ale też w Premier League czy Serie A.

20.04.2016 21:54

Czyżby Ajax miał dziś przerżnąć mistrzostwo?

20.04.2016 21:48

Już nie przesadzajmy. Drugie połowy tabeli jeśli chodzi o poziom w każdej czołowej lidze Europy wyglądają podobnie i różnice są mikroskopijne.

20.04.2016 21:45

@Bayern022
W Europie może tak, ale na świecie Niemcy większości ni grzeją ni ziębią.

@Piotrek
Nie tylko za 6 pkt, ale HSV-Werder to Nordderby, bardzo prestiżowe dla nich starcie.

18.04.2016 00:34

Firmino to nie jest żadna 10-tka

17.04.2016 18:37

@Bayern022
:)

17.04.2016 18:10

A po co prowokować fanów Borussii? Bądźmy poważni.

17.04.2016 16:34

@Bayern022
Bo tak było dlatego, że CFC wygrała wówczas LM- nie LE. Zwycięzca LE ma prawo do gry w LM dopiero od zeszłego sezonu i dlatego w 15/16 w LM grała Sevilla. Jeśli natomiast zwycięzca LE zakwalifikuje się do LM w inny sposób (tj. poprzez ligę) to wówczas dodatkowe miejsce to niejako "przepada"- nie przechodzi ani na finalistę, ani na kolejne drużyny w lidze- po prostu rozszerzeniu ulega drabinka dla "nie-mistrzów" w play-offach kwalifikacji (jedna drużyna więcej się może zakwalifikować).
Teraz byłaby dokładnie taka sama sytuacja jak w 2012, gdyby LM w tym roku wygrało np. City jednocześnie wypadając z top4 to 4 drużyna ligi ang. żegna się z nadziejami na LM.

17.04.2016 16:30

@Bayern022
Tak, Anglia będzie mieć 5 zespołów jeśli wygra Liverpool, tak samo Hiszpania jeśli wygra Sevilla. Jednak jeśli wygrają Schakhtar lub Villareal i zajmą jednocześnie miejsce dające prawo do gry w LM w swoich ligach to liczba drużyn reprezentujących ukraińską czy hiszpańską federację w LM się nie zmienia.

17.04.2016 16:02

Kolejny gol Mario Gomeza w Superlig!

16.04.2016 21:03

Wilki wyłapują trójkę od kolejnej potęgi. Tyle w temacie "frajerstwa" w rewanżu z Realem.

16.04.2016 17:15

Po co szejk miałby go sprzedawać? Tottenham, nawet MU muszą się liczyć z pieniędzmi ale 100 mln to dla City śmieszna kwota.

16.04.2016 14:31

"Nie ma czegoś takiego jak nakładka w Anglii"- Hajto uczy przepisów gry w piłkę nożną.

15.04.2016 21:17

Ale LE to w sumie takie kwalifikacje do LM w których BVB już jest.

14.04.2016 23:25

Gdzie jest Apollo1?

14.04.2016 21:16

No ale robisz to nagminnie, o Benfice niedawno też pisałeś per "cieniasy". To kiepsko buduje wizerunek kibica Bayernu.

13.04.2016 00:05

Nie można o nikim pisać "leszczyki" to jest brak szacunku. I wcale nie koniecznie "przestraszone" tylko słabsze. I tyle.

12.04.2016 23:59

A mnie patrząc na chłodno i logicznie- wcale. Jeśli w sobotę niemal nie zagrozili Mainz to, że dziś Realowi też nie jest żadną niespodzianką IMHO.

12.04.2016 23:41

@Bayern022
Nie wiem kto ma większy talent, to są wg mnie zupełnie innego typu piłkarze, mający inne role taktyczne na boisku wyznaczone przez swoich obecnych trenerów, nie czuje się na tyle profesjonalnym i kompetentnym znawcą, żeby to stwierdzić ze stuprocentową pewnością. Uważam go za świetnego piłkarza (KdB), ale uważam też, że Ty i wielu innych userów na tej stronie niesprawiedliwie oceniacie dorobek i wpływ na grę Mario w Bayernie, zgadzam się z tym co pod innym tematem na jego temat pisał @Adi.

12.04.2016 23:35

No tak lepiej u siebie podstępnie zremisować a potem zdziwionego i zdezorientowanego przeciwnika ograć na wyjeździe. Czemu nikt do tej pory na to nie wpadł!

12.04.2016 23:23

1:0 u siebie w meczu z drużyną porównywalną to sporo, a z teoretycznie słabsza całkiem dużo. Moim skromnym zdaniem, oczywiście :).

12.04.2016 23:18

Nie było najmniejszych szans na KdB w Bayernie.

12.04.2016 23:13

A ja tylko przypomnę, że Barca zaliczyła w sezonie 12/13 jeszcze bardziej imponującą remontadę z Milanem( z 0:2 na 4:0) a mimo to z tamtego sezonu większość z tej strony zapewne zapamiętała inny dwumecz :].

12.04.2016 22:55

Jakie taktycznie, ludzie bądźcie poważni. Jeśli Bayer był w stanie wsadzić Wilkom trójkę to tym bardziej mający dużo więcej jakości Real Madryt. Taktyka nie miała tu nic do rzeczy. Nie było żadnego 7:0 jak niektórzy pisali i gdyby nie pech w postaci kontuzji Draxa i Henrique to w 2 poł Niemcy mieliby znacznie większe szanse coś ukłuć, bo oprócz wolnego z d..py przy stanie 2:0 Real nie stworzył wcale wielu jakichś świetnych okazji..

12.04.2016 22:43

Ile minut by sędzia doliczył jakby Real dalej potrzebował gola? Ciekawe czy też 3 :)

12.04.2016 22:35

Ronaldo to jednak jest wielki piłkarz

12.04.2016 21:11

A finał DFB Pokal i nieuznany prawidłowy gol Hummelsa dla BVB? No taaa ale to był sezon 13/14 a wtedy było przecież "normalnie". Bądźmy poważni.

10.04.2016 18:45

O taa wszyscy widzą tylko te Niemce takie głupie i nie widzą nic.

10.04.2016 18:42

Tak jest tylko ThomasKonig i JazGod to widzą.

10.04.2016 18:13

Tak tak oparte na faktach. Na pewno interesuje się tym już niejedna prokuratura.

10.04.2016 18:10

Tak jest. Tak na pewno jest. To banalne i proste jak drut.

10.04.2016 17:57

Tak tak. Normalne i logiczne. Tak jest. Żenada jak pod meczami Barcy i tyle.

10.04.2016 17:49

Wot i następny uczony od spisków DFB jprdl.

10.04.2016 17:45

Żeby tylko nie dostali trójczyny jak z Porto

10.04.2016 17:42

Mistrz już dla Bayernu, bądźmy poważni. BVB zmniejszyła szansę z 5 do 0%. Mądry ruch Tuchela przed rewanżem LE.

10.04.2016 17:26

Piękny go Gintera!

10.04.2016 16:43

Ależ gol Kagawy

10.04.2016 16:36

Schalke jest fatalne przy tylu zmianach BVB i tak przeważa, a ich 2 skład przecież nawet się ni umywa np. do 2 składu Bayernu. Dno i wodorosty, wejdzie Reus z Obamą i ich posprzątają na lajcie.

10.04.2016 16:20

Już nie podniecajmy się tak tym Leicester. Finansowo w Bundeslidze byliby 3 tuż za BVB, w PD ustępowaliby tylko Realowi i Barcy. W tym sezonie na transfery wydali 50 mln euro- przecież to dużo nawet dla Bayernu! Nazywanie ich "kopciuszkiem" to zwykła ściema.

10.04.2016 16:18

No nieźle, BVB 2 składem na derby

10.04.2016 15:09

Ok wracamy do meczu Bayernu. Nie cierpię tylko tych utartych bon motów o "rządzeniu się meczów derbowych własnymi prawami", "mecz się nie ułożył" itd.

09.04.2016 16:36

Wątpię czy Schalke urwie punkty BVB jutro. BVB gra ostatnio wprawdzie słabiej, ale S04 i tak zdecydowanie gorzej.

09.04.2016 16:31

Ja też dziś nieco się nachlałem i stąd nieskładny post, ale żalu nie mam. Pzdr!

09.04.2016 00:03

Nikt nie jest zły to jest tylko kwestia techniczna zwożenia dyskusji na manowce i higieny portalu, już jest wszystko w porządku. Nic się nie stało bo to nie była ważna dyskusja i tak inni tam nabruździli bardziej.

08.04.2016 23:26

Klopp świetnie zna Borussię- w dodatku dzisiaj- zwyczajnie Borussię z dużymi problemami w ofensywie nieuwydatnionymi wcześniej. Dał o sobie znać brak Gundogana, średnia forma Reusa i Aubamayounga od dłuższego czasu była rekompensowana do tej pory w dużej mierzę świetną grą Mikitharyana, Weigla i Castro- i kreowaniem dla PEA i MR dużej ilości sytuacji z których zawsze coś tam ukłuli, przy słabym meczu tej trójki pomoc Borussii wyglądała dosyć słabo i Liverpool to wykorzystał (chociaż moim zdaniem nie do końca i wg mnie BVB w optymalnej dyspozycji jest dalej nieznacznym faworytem do awansu, Anfield Road to obecnie żadna twierdza, nieraz tracą tam wiele goli) krótkimi okresami przejmując kontrolę nad meczem.
@Android
Przecież napisałeś o "tyranie z Katalonii". Tego się nie wyprzesz bo jest na dysku, razem z absurdalnym zarzutem dot. rzekomego nierozmawiania z piłkarzami. Irytacja współkomentujących jest jak najbardziej zrozumiała. Wybacz, ale nie Ty tu jesteś ofiarą.

08.04.2016 00:11

Ładnie się udał pierwszy mecz Liverpoolowi ale jest jeszcze rewanż. Jak na razie w BPL Klopp ma dokładnie taką samą średnią liczbę punktów zdobywanych na mecz jak Rodgers.
@Android
Już bez przesady. Skąd Ty niby możesz wiedzieć z kim Guardiola rozmawia a z kim nie?

07.04.2016 23:46

@anonim
Pisał szczerze. Zawsze wyskakuje jak Filip z konopi w takich sytuacjach i pisze o swoich genialnych wyliczeniach, rankingach z dupy, i przepowiada przyszłość. Jak to co mówi się nie sprawdza. niczego nie odszczekuje tylko znika i czeka na kolejną okazję.

07.04.2016 23:42

BVB jest 8 w rankingu UEFA a Bayern 2. Bądźże chłopie poważny chociaż przez moment.

07.04.2016 23:34

@Bayern022
Czytaj, proszę, ze zrozumieniem.

07.04.2016 23:29

Taaaa dziewińć będzie! Dziewińć! Znam się to wim! Tak jest. Super logika- Real miał rozjechać Wolfsburg już w pierwszym meczu więc teraz po wtopie w Niemczech ich TYM BARDZIEJ na pewno rozjedzie. BVB w pierwszej dwudziestce?! Niektórzy pilnie potrzebują lekarza.

07.04.2016 23:23

Może się okazać, że żeby tam być wcale nie trzeba być takim mocnym. City gra w tym sezonie dosyć słabo, zaraz może się okazać, że wyleci Real- i na tle takich drużyn BVB na pewno bardziej pasuje do 1/2 LM, tak więc z tą elitarnością bywa różnie i wiele zależy też od losowania. O to mniej więcej chodziło z tym "zasługiwaniem" Chociaż to oczywiście w pewnym sensie kretynizm, bo na razie nikt nie zasłużył nawet Bayern czy Barcą.

07.04.2016 23:14

@Bayern022
No a Real nie umie wygrać z 8 Wolfsburgiem, kiedyś obrońca tytułu LM poległ z 15 w bundes Schalke. I co z tego? Mecz meczowi nierówny. Zastanów się czasem chociaż 5 min przed wypuszczeniem komentarza.

07.04.2016 23:05

Apollo- mode off

07.04.2016 22:14

Hehe, europuchary, niemiecka drużyna przegrywa- Apollo, mode on. Ciekawe, że wczoraj nie miał nic do powiedzenia o "ogórasach" z Madrytu.

07.04.2016 22:11

@JazGod
Wrzuć na luz czasami, naprawdę.

07.04.2016 22:08

Durm kiepsko współpracuje z Piszczkiem na prawej stronie i stamtąd wypływają wszystkie największe kłopoty Borussii. Ta dwójka zawaliła też gola. Ciekawe jak Tuchel zareaguje w przerwie.

07.04.2016 22:03

Fajny komentarz z weszlo:
"Jan Kowalski
" szanse Wolfsburga w tym dwumeczu są mniej więcej takie, jak szanse zdezelowanego Poloneza Caro w zderzeniu z wojskowym Rosomakiem"

Polonez wjechał niczym Hanka Mostowiak w kartonowego Rosomaka."
:DDD

07.04.2016 00:25

Ale weźmy pod uwagę, że poza wielką trójką i może Bragą reszta zespołów w lidze portugalskiej to mniej więcej poziom naszej ekstraklasy, więc Benfica nawet grając beznadziejny sezon i tak nie wypadnie poza top 3 ( nie zapominajmy, że jej najwięksi rywale zostali zdeklasowani przez BVB i Leverkusen bez formy).

07.04.2016 00:20

Wolfsburg ma więcej jakości od SLB- też tak uważam, tam są goście mający jakość i z przodu- i z tyłu- trochę jak Schalke 11/12- w lidze piach (brak motywacji??), a w LM świetne występy na miarę potencjału. Mam nadzieję, że jakoś przeskoczą w lidze Mainz albo Schalke i zagrają w LE w przyszłym roku, bo w pucharach fajnie się ich ogląda.

07.04.2016 00:08

@Gladius
Niee ja uważam, że komentujący tworzą niezły kolektyw.

06.04.2016 23:59

Nie no, można być krytykiem Guardoili (sam jestem)- ale na poziomie Klinnsmana!? O_o

06.04.2016 23:45

@dojiutsin
Ale nie uważasz, że grał jednak dużo gorzej niż teraz? 40 goli straconych w lidze i 7 porażek, -10 pkt do Dortmundu, wtopa z Schalke w DFB. Teraz jednak jest nieco lepiej chyba.

06.04.2016 23:30

@dojiutsin
:) Wiem. Ale mieli indywidualności- dużo większe niż obecna Benfica i potrafili się te 2x spiąć. A nie pamiętasz co odwalał wtedy w lidze Bayern? Przecież walczyli wtedy do ostatniej kolejki o udział w eliminacjach LM.

06.04.2016 23:15

Nie porównujmy tamtego Interu- obrońcy tytułu LM do Benfiki Lizbona- mocnego zespołu którego nie można lekceważyć. Ja tylko piszę, że 1:0 u siebie to niezła zaliczka nawet z ekipą z topu a co dopiero z drużyną aspirującą. Poza tym napisałem na 90% więc zostawiłem jakiś margines :).

06.04.2016 23:00

@Bayern022
Bez przesady. Owszem mogą u siebie zagrać jakiś magiczny mecz ale nie sądzę, żeby wyeliminowali Bayern. Ostatecznie wynik 1:0 u siebie to niezła zaliczka nawet z potentatem a co dopiero z przedstawicielem "europejskiej klasy średniej". Krytyka po meczu cokolwiek słuszna ale na 90% Bayern jedzie dalej IMHO chodź nie wykluczam, że z taką grą po niezłej nerwówce.

Ale fatalny był dziś Real. Trudno mi uwierzyć w to co zobaczyłem!

06.04.2016 22:54

Właśnie, jak Kroos ma zbawiać Real w półfinale np. z Bayernem to jestem spokojny o wynik mimo średniego meczu w wykonaniu Bawarczyków wczoraj. Na tle tego co Real pokazał w 1 połowie na tle słabszego na ten moment niż Benfica rywala to wczorajszy występ Bayernu urasta do rangi wręcz niezłego a nawet dobrego ;).

06.04.2016 21:41

@superbayern
Owszem widzę. Ale skoro Wilki w tym sezonie potrafiły stracić 5 goli w jednej połowie, dostać trójkę od cieniutkiego Schalke to tym bardziej chyba mogłyby kiedyś tam od Realu, nie? Myślisz, że to takie niemożliwe?

06.04.2016 21:38

@superbayern
Co ty gadasz u siebie Real spokojnie może ich ograć kilkoma bramkami nawet.

06.04.2016 21:34

Ale gra Realu to totalna żenada jak na razie.

06.04.2016 21:26

@DawnyKminek
Nawet jak Bayern przerżnie ligę albo Puchar Niemiec będzie szukał pozytywów, ewentualnie "spisków" xD.

06.04.2016 00:11

@JazGod
Bayern miał z takimi do czynienia, pierwszy z brzegu niejaki Breno. Czerwona lampka na pewno się zapaliła i słusznie bo Bayern nie potrzebuje takich małpich typów.

06.04.2016 00:03

@Twardy
Trochę powagi. Benfica jednak ostatnio rozjechała Bragę! Douczmy się!

05.04.2016 23:58