DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: seco555 Strona 2

@hoodykr - rok, dwa pewnie wytrzyma. Taki Muller który nie bazuje na dynamice skończył się dwa lata temu. Jak to mówi klasyk, kto bogatemu zabroni szastać kasą :) Dla mnie to jest mega ryzykowny ruch tym bardziej, że za nami mamy ogromne klapy transferowe. Przez co nie do końca jako kibic ufam i wierze, że tym razem będzie inaczej.

23.07.2025 13:15

@hoodykr - zle się wyraziłem, mieliśmy nosa do nieoczywistych transferów, o których nie pisano z pierwszych stron gazet ale z czasem stawały się gwiazdami. Uważam, że potrafiliśmy się poznać na talencie. Kolejna sprawa, że raczej nie ściągaliśmy zawodników nasyconych, tylko takich którzy mają coś do udowodnienia. Nie uważam, że Diaz jest zły, tylko mam problem z jego wiekiem, tyle i aż tyle. Jego etyke również pozostawia wiele do życzenia.

23.07.2025 13:07

Jego zarobki nijak się mają mieć do zarobków Grubego, Comana, Goretzki, czy chociażby Sane. pod tym względem nie wygląda to źle.

23.07.2025 12:16

@hoodykr - nie ma żadnej pewności. Natomiast skąd pewność, że prawie 30letni skrzydłowy bazujący na motoryce, za rok/dwa się nie skończy u nas? wydaje mi się, że ryzyko związane z Diazem jest dość duże. Patrząc na kluby, które na chwile obecną są lepiej zarządzane pod względem sportowym niż my, idą w kierunku młodych, głodnych sukcesów zawodników. Bayern kiedyś na tym polu brylował i uważam, że wiódł prym.

23.07.2025 11:53

@hoodykr - Diazowi z racji podeszłego wieku jak na skrzydłowego możliwe, że będzie potrzebna leżanka żeby sobie mógł odpocząć po trudach związanych z treningami oraz meczami 😅

23.07.2025 11:48

1

@admin - jest tak :) dlatego tak bardzo istotnym jest mieć profesjonalistów na kluczowych stanowiskach. Ponieważ przynosi to konkretne benefity.

23.07.2025 11:13

@admin mój „research” w znacznej mierze sprowadza się do naszej strony i na tym bazuje :) Pewnie masz racje, co nie zmienia fakty, że mamy tutaj ładny kwiatek porównując tych dwóch zawodników.

23.07.2025 10:44

@admin - temat sprostowany, faktycznie przestrzeliłem, co innego miałem w głowie :) Konkludując Arp kilka lat temu zarabiał tyle co Diaz w sile wieku.

23.07.2025 10:24

@admin - faktycznie, na naszej stronie można znaleź informacje o 5mln —> https://www.dieroten.pl/art/show/ile-zarabiaja-pilkarze-bayernu/40922

To jest mało dla jakiegoś juniora? w dodatku na stan sprzed kilku lat.

23.07.2025 10:10

@hoodykr - dokładnie, wcale nie muszą. Maja dobrego zawodnika, który zarabia 5mln brutto wiec czego chcieć więcej? u nas taki Arp z tego ci pamiętam zarabiał 10mln :)

23.07.2025 08:55

1

Dokładnie.

23.07.2025 08:31

1

wyglada jak nasz realny transfer, wszystkie kryteria spełnione - stary jak na skrzydlowego, słaby (3 gole i 2 asysty), a co najważniejsze szklany.

23.07.2025 08:21

@siwy1860 to jest 30latek, pare lat gry i emerytura. Nie każdy jest tak naiwny jak Bayern.

23.07.2025 08:18

@hoven - co tutaj może nie wyjść ? 😂

22.07.2025 23:15

@Sopariev, @Danie1 to była ironia, widocznie slaba 😅

22.07.2025 23:04

Heloł budzimy się, a Tag i Bischof to co?!

22.07.2025 18:21

1

Eberl na to „szlachta nie pracuje”

22.07.2025 18:18

Najważniejsze, że obserwujemy

22.07.2025 16:40

Przed nosem to my możemy go jeszcze zwinąć Chelsea 😃

22.07.2025 15:03

@pawlo098 - oj tam, nie można siać defetyzmu 😅

22.07.2025 14:50

1

wyszedł ze swojej strefy komfortu, wcześniej tylko obserwował. Jest progres, a to dobry znak.

22.07.2025 13:51

Czytając media wszystko na to wskazuje, że będzie niwym zawodnikiem Chelsea, ale spokojnie Bayern wszystko bacznie obserwuje 👀

22.07.2025 08:58

Już za miesiąc rusza BL, ale ten czas leci :) Najważniejsze, że kadra jest kompletna i gotowa do przygotowań.

21.07.2025 13:38

@Biegan18 - dobrze ogarniają.

18.07.2025 14:31

2

Trzeba przyznać, że ładnie pomożemy Liverpoolowi w odmłodzeniu kadry i jej wzmocnieniu 🤭 może pozwolą nam zagrać mecz towarzysk.

18.07.2025 13:39

@FCB4ever2014 - Wolte podobno też nie :)

18.07.2025 11:11

Jeżeli faktycznie wybierze arabów to bedzie oznaczało, że ambicji juz tam nie ma. W takim razie dużo szczescia bedziemy mieli.

18.07.2025 10:30

Dokładnie, szejki to przy nas biedaki 😂

18.07.2025 08:55

Jak te wszystkie wtopy transferowe i kontraktowe :(

18.07.2025 08:19

1

@FCBx2 oczywiście każdy, ale nie każdy ma nieskończony budżet. W ostatnich latach tylko transfer Kane nam wyszedł i Olise. Trochę słabo to wygląda. Nie wiem jak Ty, ale ja kibicuje Bayernowi od ponad 30lat i czym mi Bayern zawsze imponował to dobre rozeznanie. Potrafiliśmy wypatrzyć piłkarza praktycznie z nikąd żeby poźniej u nas błyszcza i był gwiazdą, coś jak z Olise. Teraz co? Kupujemy Kima, Palhinhe, Zaragoze i Boeya za ile?! ponad 150mln?! i jeden jest gorszy od drugiego same porażki.

18.07.2025 08:00

@FCBx2- tylko, że zrobił to w pół sezonu, zgodzę się szału nie nie ma szczególnie pod kątem asyst.

@IIWW w BL w sezonie 24/25 a właściwie w jego połowie zdobył 15bramek i 10 razy asystował. Liczby o których piszesz miały miejsce w 23/24.

Podobna cena transferu, a Wolte uważam wygląda przy nim słabo. Jak już do nas przejdzie to miejmy nadzieje, że to nie jest kolejna fatalna wtopa transferowa. Ostatnimi laty tylko Kane wypalił i Olise.

18.07.2025 07:51

@FCBx2 - głupota :) tak jak w naszym przypadku z wieloma piłkarzami. Tylko my nie mamy kranika z pieniędzmi. Cofamy się w rozwoju pod kątem riserczu.

17.07.2025 23:50

@IIWW - widziałeś kiedyś liczby Omara i jak gra? To są dwa różne światy za podobne pieniądze.

17.07.2025 23:48

1

@FCBx2 - myślisz, że to przypadek? to co nami kierowało, że ściągnęliśmy starego Palhinhe, Boeya i Zaragoze? nie mieliśmy szczęścia?

17.07.2025 23:25

Omara Marmoush kosztował 70mln, ale nasi spali :) Doue 50mln, a Barcola 45mln. Jakoś się da :)

17.07.2025 23:10

@Sielber9 - tylko Hernandez przychodził do nas w statusie gwiazdy, a nie 23latka grają ego w U21… Wolte może być dobry ale za maks 40mln

17.07.2025 23:05

1

Omara Marmousha został zakupiony przez ManC za 70-75mln … nasi naprawdę są zdesperowani. Przypominają studenta, który cały rok się nie uczy i na jeden dzień przed egzaminem panicznie coś tam zaczyna kombinować.

17.07.2025 23:04

Śmieszny arabski PSG kupił Barcole za 45mln, a Doue za 50mln… Kto tu niby lubić palić pieniądze ? :) piszcie co chcecie ale idziemy drogą ManU.

17.07.2025 23:00

@misza również było mi go szkoda i wciąż uważam, że dużo lepiej spisałby się niż Kim ale to już jest wróżenie z fusów. Napisałeś jak to ManU dużo straciło na wartości rynkowej de Lighta. Dlatego porównałem jego wartość rynkową z jego naturalnym następcą czyli Kimem. Oczywiście już nie musimy się czepiać faktu, że ManU straciło 3mln mniej niż my bo na tym poziomie to już są pinaty.

17.07.2025 16:21

2

Odnośnie de Ligta to jego wartość spadła z 55mln do 38mln, a Kima z 60mln do 40mln. Więc bardzo podobna strata. Niemiej jednak subiektywnie uważam, że de Light lepiej nas reprezentował niż Kim.

@Pir5 całe szczęście, że mamy tutaj jeszcze takich prawdziwych kibiców jak Ty ☺️

17.07.2025 15:55

@Barthyren - dokładnie :)

17.07.2025 15:09

@Barthyren ale wtedy o transferach trzeba myśleć wcześniej niż w okienko transferowe.

17.07.2025 14:44

1

@Alistair - chcą tyle, bo wiedzą ile za Rodrygo muszą zapłacić. Ktoś musi im te wzmocnienie sfinalizować :) Wierząc wszystkim źródłom, najlepszą strategią byłoby porzucić transfer Diaza na rzecz Rodrygo wtedy z automatu stracimy konkurenta na zakupach w Realu.

17.07.2025 14:29

@Edmund jak piszesz kazdy ma swoje zdanie. Wolte ok ale za normalna cene wg transfermarkt jego wycena to 35mln.

17.07.2025 12:58

@Edmund uważam dokładnie jak @Sielber9 . Woltemade błysnął na U21 mając 23 lata. Ludzie w jego wieku stanowią często o sile reprezentacji jak chociażby Simons. Dla mnie dużo większa niewiadoma. Tym bardziej że w ostatnich czasach Bayern nakupił szrotu za 100mln. Wydaje mi się, że nie ma już miejsca na kolejne pomyłki.

17.07.2025 12:38

Najlepszym rozwiązaniem będzie młodszy i bardziej sprawdzony Simons. Ponadto podobno miałby być tańszy.

17.07.2025 12:23

@bayern1987dwa - wychodzi na to, że w dużej cześci sfinansujemy im Rodrygo… słaby biznes.

17.07.2025 10:38

Jeżeli dobrze pamiętam to Bayern nie miał przedłużać umów zawodnikom po 30 na dłużej niż rok?

16.07.2025 16:01

@FCB4ever2014 - uważam, że to nie jest ryzyko jeżeli jest to top jak Kane, czy taki Salah. Diaz jest jednym z wielu tam.

16.07.2025 13:33

Nie można zestawiać Diaza z Kane. Kane był absolutną gwiazdą PL, kapitanem reprezentacji Anglii. Diaz? kim on jest? jednym z graczy Liverpoolu nic więcej, nie jest to Salah w prime.

16.07.2025 13:20

1

Już wcześniej nasunęła mi się analogia z Robbenem. Nawet wiek podobny :)))

16.07.2025 10:07

@hoodykr - oczywiście, że nie ale zapłacić teraz 80mln za tylko dobrego grajka i za pare lat nic już na nim nie zarobić woła i pomste. Chyba, że szastamy kasą jak Arabowie. Już nawet ManC PSG rozważniej pieniądze wydają.

16.07.2025 09:23

obyś miał racje, ja wręcz przeciwnie. Obstawiam Akuku albo Diaza i znowu za rok będziemy go rozpaczliwie wypychać z klubu.

16.07.2025 09:20

Tak mi na myśl przyszło, że jak pomożemy Liverpoolowi sfinansować wzmocnienie, to może pozwolą nam zagrać z nimi jakiś mecz towarzyski :)

16.07.2025 09:09

@hoodykr - wiadomo, że jest dużo lepszy, ale już stary prawie 29lat, kilka lat grania tylko przed nim, a w dodatku może być już wypalony.

16.07.2025 08:50

Pomóżmy Liverpoolowi sfinansować transfer na kolejnych 10lat grania!

16.07.2025 08:47

@Alistair - wychodzi na to, że powinniśmy tym bardziej odpuścić transfery z Liverpoolu żeby wyeliminować sobie konkurencje :)

16.07.2025 07:29

@MS7 - a ja lubię poczytać o swoim klubie w jednem miejscu. Na duży plus tego typu artykuły.

15.07.2025 15:54

Kolejny klub który należy wspomóc, żeby kupili sobie kogoś lepszego…

15.07.2025 15:48

Podoba mi się to stwierdzenie „ Dla Arsenalu transfer mógłby być elementem większej przebudowy skrzydeł” to co my musimy? zbudować prawie od zera? mamy tylko Olise…

15.07.2025 15:24

1

Jako junior partner pomagamy Liverpoolowi w zebraniu pieniędzy na Rodrygo 😅

15.07.2025 14:53

No to jako junior partner musimy pomóc Liverpoolowi i odkupić Diaza za dobrą kwotę.

15.07.2025 13:21

@s33 - 100mln również wydaliśmy na Palhinhe, Boeya i Zaragoze :)))

14.07.2025 22:16

gdyby tak było to nie wydałby głupio 100mln na Palhinhe, Boeya i jakiegoś Zaragoze. Z żadnego wymienionego nie ma pożytku.

14.07.2025 22:15

Nawet kluby z petrodolarami już tak nie palą głupio pieniędzy jak my …

14.07.2025 08:21

Eberl „potrzymaj mi piwo”

13.07.2025 15:41

transfer w naszym stylu. Mia san mia 😂

13.07.2025 13:41

1

Dumfries czeka… nie jest najmłodszy, ale 25mln nie wydaje się dużą kwotą.

13.07.2025 12:29

1

Simons daje więcej możliwości ma dużo większe umiejętności i doświadczenie. Warto tutaj zaznaczyć, że jest rok młodszy od Woltemade.

12.07.2025 10:28

@hoodykr - podobno lubimy pobijać rekordy, piłkarskie się skończyły to teraz chcemy w paleniu kasy. Idziemy w kierunku Arabii.

12.07.2025 10:13

1

@daweed77 - gdzieś na yt go ostatnio wiedziałem, jest w dużo lepszej firmie niż Gruby.

10.07.2025 22:39

@hoodykr - tego nigdy nie wiadomo, ale nawet jakby co łatwiej go poźniej sprzedać. Co innego z 28 latkiem, jak jeden i drugi sezon nie wyjdzie to 30letniego skrzydłowego to już ciężko sprzedać.

10.07.2025 12:29

Mi sie wydaje, ze nikt go nie bierze pod uwage. Jak sprzedamy Boeya, to Dumfris bedzie juz nie dostepny. Za 25mln euro glupio nie skorzystać i wypchnąć Boeya za pół darmo.

10.07.2025 12:15

Lepszy Sane 2.0 niż Sarr 2.0, pisze tutaj o Akuku.

10.07.2025 12:13

Ponadto Simons ma tylko 22lata, ponad 10 lat grania przed nim na najwyższym poziomie.

10.07.2025 11:23

1

Nie słowa tylko czyny! Kółko wzajemnej adoracji

10.07.2025 10:23

1

my jak dobrze pójdzie bedziemy miec Akuku :)

09.07.2025 23:01

@admin - jest prawym obrońcom, który występował na pozycji obrońcy lub wahadłowego w zależności od meczu bądź ustawienia. Bynajmniej nie jest nominalnym skrzydłowym, bądź napastnikiem jak Nkuku.

09.07.2025 18:54

Pisałem niżej taki Dumfris jako obrońca kręci lepsze liczby, kogoś u nas zdrowo poj*****. Innych słów nie idzie użyć. Pisałem, że my zatęsknimy za Sane…

09.07.2025 18:27

1

Dumfries ma lepsze ststystyki jako obrońca niż on hahha

09.07.2025 15:35

1

@hoodykr - dobra ironia nie jest zła 😂 w sumie taka natura kibica, ale już nie osoby zarządzającej.

09.07.2025 10:58

@Reeken89 - co do Olise panował raczej pozytywny był wydźwięk w przeciwieństwie do Palhinhi i innych Sarrów v2. Eze jest już 3 lata starszy i lepszy już nie będzie.

09.07.2025 10:57

@Danie1 - a czy to pierwszy raz, pierwszy rok, czy norma? odpowiedz znamy - norma. Czyli co trzeba zrobić? mitygować, czyli wzmacniać kadrę. Jak kolega wyżej napisał szczęściu trzeba pomóc.

09.07.2025 10:08

Palhinha kompletnie nic nie znaczył przed przyjściem do nas, a Mane był ustawiany w ataku, a jego nominalna pozycja to skrzydłowy.

09.07.2025 10:05

Jakoś cyrk ostatnio mnie nie śmieszy 😂😂😂

08.07.2025 17:56

@fiidoo - tylko, ze ten Nkuku nie bedzie taki tani. Może być tak, że trzeba dołożyć 20mln na Rodrygo.

08.07.2025 13:11

@fiidoo - taki jegomość to conajwyżej za darmo. W sezonie 2024/25 - 3 gole i 2 asysty. Natomiast w 2023/24 - 3 gole i 0 asyst. Wolałbym już zostawić Zaragoze czy jak mu tam.

08.07.2025 12:30

w sezonie 2024/25 - 3 gole i 2 asysty. Natomiast w 2023/24 - 3 gole i 0 asyst. Zbawiciel Bayernu nadchodzi

08.07.2025 12:24

PP Bayern United

08.07.2025 12:07



Jeżeli okaże się to prawdą to —> Pralnia Pięniędzy Bayern United…

08.07.2025 10:34

1

@hoodykr - a ja się tutaj zgadzam z @WayeThe są w życiu dużo większe dramaty. Co nie zmienia faktu, że bardzo szkoda Jamala, ledwie wrócił po kontuzji, a tutaj kolejna.

08.07.2025 08:49

Rekiny biznesu 😎

08.07.2025 08:45

@fiidoo - ponieważ co miał osiągnąć to już osiągnął, a co za tym idzie może być już wypalony. Jak na skrzydłowego to najmłodszy nie jest, pare lat grania przed nim już tylko. Nie musi być tak jak pisze, ale przemawia za nim większe ryzyko biznesowe. Tym bardziej, że nasi od kilku lat ma problemy z selekcja potencjalnych piłkarzy.

07.07.2025 12:11

@hoodykr - właśnie się tego obawiam :(

07.07.2025 11:08

Jak na skrzydłowego to już starawy, drogi transfer, a zarobki też niczego sobie. Transfer na 2-3 lata max o ile Diaz nie będzie traktował Bayernu jak emerytury.

07.07.2025 10:52

Wycena wg transfermarkt 30mln …

07.07.2025 10:28

ale za to mamy ~10 bramkarzy juz chyba 😂😂😂

06.07.2025 17:11

1

Chytry dwa razy traci.

05.07.2025 23:51

Chytry dwa razy traci…

05.07.2025 22:20

1

@Kimas - to jest akurat pech. Natomiast pechem nie jest błędna decyzja sędziego. To powinna być kartka i karny, ale piszemy tutaj o gościu, który w czasach varu nie widzi ręki…

05.07.2025 21:24