Też mi się nie podoba, że kolejny Hiszpan do nas zawita, ale na tej pozycji jest ewidentny deficyt Niemców, więc nie ma się co bulwersować. Minusem może być to, że przyjście Hiszpana może oznaczać, że Pep chce Lahma w środku pola zostawić. Mam wielką nadzieję, że na ŚO przyjdzie Hummels, były to mega transfer. Fajnie by było jakby jeszcze coś z Cuadrado i Vidalem wyszło, a co do Navasa to szkoda takiego bramkarza na ławkę. Ale póki co nie ma się co zbytnio nad transferami zastanawiać (mówię o nas kibicach, bo zarząd swoje już robi), bo już jutro Niemcy-BraFIFA.
07.07.2014 21:44
Szczerze życzę Niemcom zwycięstwa. W finale (o ile do takowego dojdzie) Niemcy-Holandia będę za tymi pierwszymi. Mam nadzieję, że FIFA się nie ugnie i nie anuluje kary dla Silvy (przez cały mecz z Kolumbią grał bardzo ostro i kartka się mu jak najbardziej należała). Pamiętaj zresztą jak my przed finałem z Interem odwoływaliśmy się od kary dla Francka i nawet Lisandro (za faul na nim Ribery dostał czerwoną) mówił, że to był przypadek i żeby tę kartkę anulować. Mam przynajmniej nadzieję, że będzie jakaś konsekwencja.
07.07.2014 11:14
Do Rodrogueza nie byłbym taki pewien. Thomas może jeszcze zaskoczyć.
05.07.2014 00:11
Brazylia-Niemcy.
Może być ciekawie, na pewno nie zagra Thiago Silva i nie wiadomo co z Neyamrem.
04.07.2014 23:58
Francuzi dzisiaj zagrali totalny piach, większy opór postawiła nam już Algieria i Ghana. Niemcy nie grają porywająco, może doszli do wniosku, że te drużyny które grają porywająco zawsze kończą na 3,4 miejscu, a wygrywają te które grają skutecznie i zdyscyplinowanie ;p? Brawo dla Niemców, liczę, że półfinał będzie z Kolumbią.
04.07.2014 20:04
Hahahaha
Ci na stronie Realu chyba myślą, że kupili niemieckiego Inieste, czy Pirlo. Toni w Realu też będzie fochy robił i chodził po boisku ze spuszczoną głową. My mamy Thiago, Martineza, Bastiego. Podobno interesujemy się też Pogbą i Vidalem, więc niech się Real cieszy.
04.07.2014 14:43
Manuel Neuer - Benedikt Hoewedes, Mats Hummels, Per Mertesacker, Kevin Grosskreutz - Philipp Lahm - Toni Kroos, Bastian Schweinsteiger - Mesut Oezil, Mario Goetze, Thomas Mueller
Tak podobno mają dzisiaj wyjść Niemcy. Według mnie Low robi błąd wystawiając po raz kolejny Ozila, zwłaszcza, że Schurrle jest w formie. A wy jak uważacie?
04.07.2014 09:59
Green !
02.07.2014 02:43
Fajnie, że awansowaliśmy, ale jednak po dogrywce...to może się zemścić z Francuzami...
Co jak co widać brak Reusa...eh, gdyby nie ta kontuzja, on czasami potrafił sam pociągnąć zespół w meczu jak ten, gdy nic z przodu nie szło (mówię o pierwszej połowie). Szkoda, że Tomek nic nie strzelił bo sobie w przekroju meczu na jedną bramę co najmniej zasłużył. Mam nadzieję, że Low zrobi zmiany i wywali już ostatecznie ze składu Oezlia i Mustafiego (o ile nie doznał kontuzji). Ja bym nasz skład widział tak na mecz z Francją:
Neuer-Lahm-Hummels (o ile da radę)-Mertesacker-Boateng-Schweinsteinger-Kroos-Khedira-Muller-Shurrle/Gotze-Klose
01.07.2014 01:10
Jak mnie wkurzają Ci "eksperci"... Europa w odwrocie i tego typu teksty...
Póki co wyszli Grecy, Holendrzy, Francuzi, Belgowie. Niemcy i Szwajcarzy mają łatwo, by awansować, a do tego być może dołączy Rosja. A z Ameryki Płd.wyszły póki co 4 zespoły, maksymalnie jeden do nich dołączy, chyba, że oni zaliczają do nich Kostarykę. eh.
25.06.2014 00:06
@ dzordan
Jest szansa na równy wynik bramkowy, dajmy na to, że Brazylia wygra 1-0 z Kamerunem, a Meksyk 3-1 z Chorwacją. Jest to mało prawdopodobny scenariusz, ale jednak możliwy.
23.06.2014 13:37
@Koan
Za Lowa Niemcy jeszcze z pustymi rękami nie wyszli - raz - 2 miejsce, 2 razy - trzecie, to chyba nie są złe wyniki. Fakt, faktem, że nie wygrali żadnego turnieju. Tak jak pisałem, widać trochę w kadrze brak Reusa, on potrafił w takich meczach jak ten pociągnąć zespół do przodu, szkoda go. A co do Mustafiego to pełna zgoda. Już lepiej by zrobił, gdyby wprowadził Grosskreutza (jak już koniecznie nie chciał Lahma cofnąć).
22.06.2014 11:45
Niemcy nigdy nie wygrywają swojego drugiego meczu w ważnych turniejach - tradycji stało się zadość. Szkoda, widać trochę brak Reusa, ale mecz dobry, bardzo dobry, trochę błędów w obronie było, może to czas, by Lahm wrócił do obrony.
Wynik cieszy, bo najbardziej w tej grupie (poza Niemcami oczywiście) kibicuje Ghanie, mam nadzieję, że wyjdą bo sobie na to zasłużyli.
21.06.2014 23:03
Pierwsza połowa nudna i słaba, ale druga naprawdę dobra, Iran się postawił i mogli strzelić bramę. Argentyna jak zawsze - super skład, a gra jak kluby z ekstraklasy, no, ale tak to jest jak zawodnicy sami sobie taktykę ustalają.
21.06.2014 19:48
@ Adi
Wiesz, Lipsk jak na austriacki klub jest potęgą, w Niemczech, gdzie Bundesliga cieszy się większym zainteresowaniem, mogą wyrosnąć na niezły europejski klub, a dla nas im większa konkurencja tym lepiej.
21.06.2014 14:11
Zgadzam się, w Arsenalu miałby pewne miejsce w składzie bo Giroud jest niesamowicie cienki jak na światowy top. Tak jak już pisałem, dobrze, że wzmocni kogoś z Niemiec, zawsze to lepsze niż ława w Realu czy Barcelonie - tam wymaga się technicznej gry, i jak ktoś w meczu nie założy x siat, nie wykona miliona przekładanek to jest słaby.
Tak z czystej ciekawości wiecie co z tym RB Lipsk? Oni za parę lat mogą wyrosnąć na kolejną niemiecką potęgę piłkarską.
21.06.2014 10:52
Też mi się wydaje, że Muller pobije rekord Ronaldo. Zapewne jeszcze nie na tych mistrzostwach (chociaż bardzo mu tego życzę), ale na następnych będzie miał 29 lat i spore szanse na to. Z resztą jak będzie trzymać formę to w wieku 33 lat nadal może grać w podstawowym składzie.
I Tutaj widać klasę Leo Messi - 9 meczy na mundialu i 2 gole, Cristiano - 11 meczy na MŚ i 2 gole, Tomek - 7 meczy i 8 goli. Ta statystyka chyba najlepiej pokazuje jego klasę.
21.06.2014 10:36
@eryk
Być może, bardzo bym go u nas chciał, idealny następca kogoś z duetu R/R, ale to chyba jeszcze nie teraz, priorytetem jest wzmocnienie defensywy.
21.06.2014 10:25
Dla Bayernu idealnym następcą Riberego byłby Hazard, ale on chyba pozostaje jedynie w sferze marzeń.
21.06.2014 08:44
Dobrze by było, gdyby Suarez wyeliminował Włochów, którzy nam nigdy nie leżeli. Niemcy-Francja w 1/4 (o ile dojdzie do takiego meczu) to będzie widowisko tych mistrzostw. Francuzi w ataku grają fenomenalnie, ale myślę, że nasi by sobie z ich defensywą spokojnie poradzili.
20.06.2014 23:05
Jeżeli ma już odchodzić to niech idzie do Wilków. My, BvB, Vfl możemy w niedalekiej przyszłości stanowić o sile Bundesligi, a zawsze jeszcze będą kluby typu Schalke, czy Bayer co będą regularnie w CL punktować.
20.06.2014 22:59
@hans
Belgia może jeszcze zaskoczyć, ale też bym stawiał, że 1/4 to max.
Portugalia moim zdaniem też nie wyjdzie, ale jeszcze bym ich nie skreślał.
20.06.2014 20:32
@hans1986
Pewnie wyjdą jeszcze drużyny pokroju Chorwacji czy Bośni, które na półfinał nie mają szans. Portugalia jeszcze jako tako szanse ma, zresztą Włosi też. Cała piłkarska Europa będzie liczyć na Niemców i Francuzów, zapomniałeś chyba jeszcze o Holandii i Belgii.
20.06.2014 19:03
@Hugo
Strasznie słaby ten Twój troll. Ale muszę przyznać Ci rację, tak żałosnych osobników jak Ciebie powinno się zamykać i nie wypuszczać...
Tak na marginesie piszesz po polsku to używaj polskich znaków, bo cytując klasyka - "jest różnica czy robisz komuś laskę, cze łaskę."
19.06.2014 20:47
Mówiłem, że Hiszpanie nie wyjdą to większość się śmiała, teraz proszę o pokłony!
19.06.2014 02:06
@ lukowaty
W końcu ktoś kto myśli tak jak ja :)
@Gomez333
Chodzi mi to, że do półfinału mają łatwo. Najprawdopodobniej unikną Niemców, Holendrów, Brazylijczyków. A z Hiszpanią, Ghaną czy Włochami przyjdzie im się mierzyć dopiero w półfinale. Zwycięstwo Ekwadoru jest raczej wyjątkiem od reguły. Póki co wszyscy faworyci wygrywali swoje mecze, no może jeszcze WKS zaskoczyło.
16.06.2014 12:25
@Gomez333
Argentyna ma najłatwiejszą drabinkę do finału, o ile wyjdą z grupy z pierwszego miejsca, więc bym ich nie skreślał póki co.
16.06.2014 10:24
Dla mnie zawsze numerem jeden u nas będzie Ribery. Fakt, że teraz to Robben jest lepszy, ale Francka bardziej lubię, i to się raczej nie zmieni. Podobnie zresztą mam z Neurem - to super bramkarz, najlepszy na świecie, a być może będzie też najlepszym w historii, ale dla mnie zawsze numero uno będzie Oli Kahn. Wracając do Robbena to on jest nie samowity, taka gra w takich warunkach, w takim wieku. Pełen szacun, chyba każdy z nas jest z niego dumny. Mam tylko wielką nadzieję, że jak dojdzie do meczu Holandia-Niemcy to Ajren już tak błyszczał nie będzie, bo może wtedy być ciężko dla Niemców.
Zresztą fenomenem Ajrena jest to, że on od początku swej kariery robi ciągle to samo i ciągle mu to wychodzi, coś niesamowitego! Myślę, że Ajren też jest mega zadowolony z tego, że jest u nas, a zwłaszcza z współpracy z Wolfhartem :D.
16.06.2014 09:23
@vanBaron
Wydaję mi się, że Suarez jeszcze nie wrócił do pełni zdrowia i nie ma co ryzykować odnowienia się kontuzji na mecz z teoretycznie najsłabszą drużyną w grupie.
14.06.2014 22:15
Fakt, faktem, że tutaj sędzia też zawalił parę razy, ale tym razem nie wypaczył on zbytnio wyniku meczu. Zgadzam się z peczem, to jest jakaś paranoja, żeby 3 mecz i w każdym z nich tak poważne błędy? Nie wiem skąd oni tych sędziów biorą. W ogóle mam takie dziwne przeczucie, że mecz WKS-Japonia będzie sędziował Brazylijczyk.
13.06.2014 23:22
F**k, pierwszy kupon na tym mundialu mi nie wszedł. Wczoraj idealnie na 3-1 dla Braponii, dzisiaj na zwycięstwo Meksyku i Holandia, na cholerę po co ja 2-1 na nich stawiałem. Ehh tak to jest jak się w naszego Arjena nie wierzy. Brawo Robben, brawo Holandia! Hiszpańska armada zatopiona! Ciekawi mnie jak Hiszpanie wyjdą na swój drugi mecz... mogą szukać zemsty, ale się psychicznie załamać, może być ciekawie.
13.06.2014 22:57
Obawiam się, że niestety, ale może być powtórka mundialu z Korei i Japonii.
13.06.2014 12:23
Bohater meczu: Sędzia.
Ci co piszą, że Brazylia wygrała zasłużenie się chyba kompletnie nie znają. Zacznijmy od tego, że Neymar powinien za tego łokcia wylecieć z boiska, potem jeszcze ten karny, że już nawet nie wspomnę o kontrze Brazylii po faulu. Wyobraźcie sobie, że 10 Brazylijczyków musi grać przy stanie 1-0 z 11 Chorwatami i sędzia nie dyktuje karnych z d****. Ale wiadomo, żeby ludzie nie wyszli na ulice to FIFA musiała wydać dyrektywę: "Towarzysze, za wszelką cenę nie dopuszczać Chorwatów do klarownych sytuacji, wszystkie sporne sytuacje gwizdać pod gospodarzy. Brazylia ma wygrać!"
13.06.2014 10:55
Jeżeli to prawda to ja tego nie rozumiem. Ile my mu dawaliśmy? Coś około 6-7 mln na rok? Real daje mu 5 i on odchodzi, brawo Toni masz łeb do biznesu. Swoją drogą szkoda go, bo odejdzie jako świetnie zapowiadający się piłkarz, a znając talent do marnowania piłkarzy Realu to po 2-3 sezonach wróci do bundesligi i będzie łapał formę w Leverkusen, czy HSV.
10.06.2014 06:55
@Matrioszek
Lewy jest lepszy. Ma lepszy strzał, lepiej odnajduje się w polu karnym, ma lepszą technikę, potrafi się dobrze zastawić i utrzymać przy piłce, jest bardziej bramkostrzelny. Mandzu przewyższa Lewandowskiego tylko w 2 aspektach - gra głową i gra w defensywie. Mówię od razu, że nie byłem zwolennikiem tego transfery, ale z tej dwójki zdecydowanie wolę Roberta. Jeżeli chodzi o wymarzonego napadziora to są nimi Reus (w Gladbach już grał na tej pozycji i to z niezłym skutkiem) i Suarez, ale niestety oba transfery są nierealne.
10.06.2014 02:17
@bayern14
Dziwnym trafem ja też sobie przypominam Twoje posty po pierwszym sezonie Juppa i gdybyś to Ty był w zarządzie wtedy, to na pewno Jupp, by z nami potrójnej korony nie zdobył.
Co do Mandzu, to akurat jego odejście było pewne. Nie jest on jakimś topowym napastnikiem, zwykłym walczakiem i to nie zbyt dobrym technicznie. Jakoś nie specjalnie będzie mi go brakować, ale życzę mu powodzenia w nowym klubie. Lewy jest znacznie lepszy od Mandzu, a ostatnio pojawiają się jeszcze jakieś pogłoski o Lavezzim. I skończcie narzekać na Pepa, przypomnijcie sobie ile u nas grali tacy napastnicy jak Klose, Poldi, Makaay, czy Gomez. Specyfiką tego klubu jest częste zmienianie napastników, ale wg was to i tak jest wina Pepa. Chciałbym, aby Bayern zdobył w następnym sezonie potrójną koronę i ciekawy jestem co, by powiedzieli użytkownicy tacy jak bayern14. Znając życie znowu by się wszystkiego wyparli.
09.06.2014 22:55
Szkoda go. Kolejna gwiazda odpada, po Thiago, Pepe, Falcao, być może Reusie, Suarezie i Ronaldo.
07.06.2014 11:28
Ciro jest całkiem niezły. Owszem nie ta klasa co Lewy, ale chyba był to najlepszy wybór BvB, bo kogo innego mieliby ściągnąć? Suareza, Messiego?
02.06.2014 23:57
@Kamiloxin
Dobrze, że ściągnęliście Gintera, Ramosa i Immobile, nie wiem co z plotkami odnośnie Hulka, ale mam nadzieję, że żadna gwiazda od was nie odejdzie i liczę na to, że spotkamy się znowu w finale CL!
02.06.2014 23:54
@pele
Swoją drogą trochę śmieszy mnie to, że Mou wykupuje pół Atletico, chyba chce mieć pewność, że już z nimi nie odpadnie :).
01.06.2014 15:46
Ja bym chciał u nas Godina, nawet jeżeli miałby nas kosztować 40 mln. Z tego co pamiętam to Javi też nas tyle kosztował, a jaki był efekt wszyscy wiemy.
01.06.2014 15:16
Shaq się u nas nie sprawdza i stoi jakby w miejscu. Można go sprzedać, ale za niezłą kwotę, szkoda, że się nim PSG nie interesuje bo wtedy byśmy go za 40 mln opchneli hehehe. Jak Shaq chce odejść to niech idzie, ale ktoś nowy koniecznie musi przyjść w jego miejsce.
28.05.2014 21:54
Real wygrał zasłużenie, gratulacje dla nich. Za rok już tak kolorowo nie będzie. Co do przyczyn porażki to ja upatruje je w pierwszym, a nie ostatnim kwadransie. Po co Simaone wystawiał Coste? Przez to stracił 1 zmianę, a to ma kolosalne znaczenie. Mimo szkolnego błędu, wielkie brawa dla Simaone stworzył mega ekipę od zera, tak jak J.Klopp.
25.05.2014 05:42
@Ivann
Owszem Niemcy mają problem, ale która repka go nie ma? Co obrony to się nie zgodzę: Lahm-Boateng/Hoewedes-Hummels-Schmelzer/Grosskreutz - mi to wygląda na najsolidniejszy blok defensywny tego mundialu, co do napastnika to jest tylko Miro, ale tam może też grać Reus, Goetze czy Muller.
Argentyna - Są uzależnieni od Messiego i ogólnie skład mają słaby, ale jak wyjdą z 1 miejsca w grupie to potem, aż do półfinału mają łatwo.
Hiszpania - Xavi i Iniesta to już relikt przeszłości. Obrona Hiszpanów poza Ramosem też nie wygląda jakoś zabójczo, poza tym wydaję mi się, że oni już nie będą mieli wystarczającej motywacji by wygrać.
Brazylia - brak bramkarza, sam skład mają bardzo dobry i grają u siebie, ale z tego co pamiętam to u siebie jeszcze nigdy nie wygrali mundialu. Poza tym ich skład jest znacznie słabszy (przynajmniej na papierze od nas)
Francja - średnia defensywa, brak Nasriego, a jak się nie pokłócą to będzie to można uznać za sukces, chociaż ze względu na Francka życzę im jak najlepiej.
Urugwaj - kontuzja Suareza zmniejsza potencjał tej drużyny o 50%. Nie wiadomo jak on zagra po kontuzji, a i tak nie wydaje mi się, żeby Urugwaj był w stanie ograć Niemców.
Belgia- super młody skład, dużo obiecujących kreatywnych zawodników - Hazard, De Bruyne, Curtois, świetni defensorzy, ale jeszcze są za młodzi i za mało zgrani, by osiągnąć końcowy sukces - myślę, że dla nich maksimum to ćwierćfinał.
Holandia - Robben to za mało.
Anglia - tradycyjnie 1/8 lub faza grupowa
Włochy - mają paru młodych typu Immobile + Balotelli + Maestro Pirlo. Mogą być groźni, ale wydaję mi się, że tym razem skończą na 1/8.
Co do czarnych koni to za takich uważam: oczywiście Belgię, Ghanę i Japonię.
23.05.2014 23:03
@cayman
No niby tak, ale co by nie powiedzieć o Bildzie to nosa do transferów mają, chociaż mam nadzieję, że tym razem się mylą :)
18.05.2014 18:16
To by było na tyle jeżeli chodzi o prawo odkupu Cana :
http://eurosport.onet.pl/pilka-nozna/transfery/bild-emre-can-pierwszym-powaznym-wzmocnieniem-liverpoolu/8tzqe
18.05.2014 17:29
@aries
A brakuje Ci ich? Ja wolę mniej komentarzy, ale za to prawdziwych fanów niż multum od ludzi pokroju zdf'a.
18.05.2014 01:47
@jahcob
Sezon bardzo udany i tu się zgadzam, tylko, że my wygraliśmy 4 na 6 możliwych pucharów, a nie jak piszesz 4/5. Co nie zmienia faktu, że sezon mega udany dla nas. Teraz już na spokojnie można zacząć oglądać mundial i kibicować Niemcom.
18.05.2014 00:28
Co do transferów to mam nadzieję, że Muller, Goetze i Javi zostaną. Mandzukicia bardzo lubię, ale jak chce odejść to proszę bardzo, zwłaszcza, że go chce go Juve i moglibyśmy za dopłatą Pogbę wyciągnąć. Toni jak chce to niech idzie, jak MU daje za niego 50mln euro to droga wolna. Nie ma się też co łudzić, że odejdzie Contento i DvB, ale oni i tak by nie grali. Shaqiri jak chce to też niech odejdzie, chłopak się u nas zatrzymał w rozwoju, jak dla mnie taka oferta byłaby genialna Mandzu+Shaq = Pogba.
Co do wzmocnień.
Lewy i Rode już są.
Benatia za 25 mln to całkiem niezły biznes.
Nie wiadomo co z Draxlerem, ale liczę, że też do nas dołączy.
Przydałby się jeszcze jakiś ŚO i jakiś boczny. Nie wiecie co z tym Turkiem o którym ostatnio było głośno?
07.05.2014 13:45
Kurcze, szkoda. Mecz o nic, a Mandzu na ławce. Tak miałby spore szanse na króla strzelców. Osobiście liczę, że HSV się utrzyma, bo jak spadną to codziennie będziemy mieć spama zdf'a, żeby ściągnąć VdV, który jest w 2 Bundeslidze :p
03.05.2014 14:42
Guardioli na pewno należy się fala krytyki za blamaż w Monachium, z całym szacunkiem dla Pepa, ale większość użytkowników tej strony wystawiłaby lepszy skład na ten mecz. Ale żeby od razu go zwalniać? No fakt przecież on wygrał z nami "tylko" 3/5 trofeów. Słabiak jakiś normalnie...
A teraz na serio mieliśmy kryzys, poza tym to o czym pisze od dłuższego czasu. W głowach siedzieli im Tito (u Pepa) i Uli (u zawodników). Dla tych co krytykują tiki takę, takie małe info to co graliśmy od Berlina tiki taką nie było.
Przyda się nam parę transferów, lekkie przewietrzenie szatni i w przyszłym sezonie jazda po 6 puchar.
Obawiam się, że z Pepem będzie to samo co z Juppem. Po pierwszym sezonie -> do zwolnienia, słaby, archaiczny styl gry (chociaż większość ludzi, którzy tak ostro atakowali Juppa, nie byliby w stanie użyć poprawnie tego słowa), dziad jeden, winowajca wszystkich naszych niepowodzeń. W następnym sezonie -> geniusz, Bóg futbolu, najlepszy trener świata, itp.
02.05.2014 00:45
Oczywiście, że Pep zasługuje na szanse, oczywistym jest też to, że porażka z Realem to w 90% jego wina i będzie musiał coś zmienić. My od zdobycia majstra nie graliśmy tiki taką, a idiotycznym klepaniem w szerz i do tytułu. Tiki taka polega na ciągłym ruchu, wychodzeniu na pozycję i doprowadzeniu do sytuacji sam na sam.
Druga sprawa to w większości przypadków brak konkurencji:
Bramka - Neuer i Starke - ok , tutaj nic zmieniać nie trzeba.
Boczni obrońcy - Lahm i Alaba to klasa światowa, Rafinha jest dobry na średniaków z BL i tutaj może ich odciążyć, ale potrzeba nam jednego zawodnika walczącego czy to z Alabą czy to z Lahmem o podstawowy skład.
Środek obrony - Holger wielka niewiadoma, Dante i Boa zbyt pewni siebie, a DVB nawet nie warto wspominać. Potrzeba nam 1-2 klasowych obrońców i to na poziomie lepszym od Boatenga! To powinien być priorytet!
Środek Pomocy - Basti jak wróci do formy to będzie git, Javi musi zacząć grać znowu na środku, Thiago - jeden z najlepszych u nas w tym sezonie, Goetze też może grać na tej pozycji, gdyby odszedł Kroos to na pewno trzeba byłoby kogoś zakupić. Do tego jeszcze dojdzie Rode, który może odgrywać u nas taką rolę jak Rafinha.
Skrzydła - Robben/Ribery/Muller - klasa światowa, może tu też grać Goetze. Mimo wszystko przydały się jeszcze ktoś - może to być Draxler - ma chłopak talent. Shaqiri się pomału cofa w rozwoju. Podobno Juve jest nim zainteresowane, więc moglibyśmy w przypadku odejścia Toniego spróbować wyciągnąć Pogbę.
Atak - Lewy, Mandzu, Pizza - nawet jak jeden z nich odejdzie to i tak jest w porządku. Jedyny napastnik jakiego bym u nas widział to Suarez, ale wątpię byśmy go zakupili.
Co do porażki z Realem to na pewno nasz kryzys i sytuacja z Ulim siadła naszym na psychice. Do tego śmierć Vilanovy też z pewnością nie była dla Pepa łatwa.
Bardzo dużo ludzi narzeka na Pepa, ale nie zapominajmy, że zdobył on dla nas SE, KMŚ, Bl, dotarł do półfinału CL i ma jeszcze szansę na DFB Pokal. Trzeba w niego wierzyć mimo tej kompromitacji i blamażu z Realem, ale może nawet i lepiej, że się tak stało bo Pep może zrozumie jak należy korzystać z Javiego, a nasi będą znowu odczuwali tę sportową złość jak za Juppa.
MIA SAN MIA !
01.05.2014 13:55
Potrzeba nam transferów. Marzy mi się Suarez, ale go trzeba chyba między bajki włożyć. Na pewno musi przyjść 3 klasowych obrońców, Lewy i Rode już są. I myślę, że warto byłoby zainwestować w Draxlera. Jeżeli chcemy dalej grać tiki taką to potrzebujemy innych wykonawców.
Co do wczorajszego meczu to była żenada, ale każdemu wielkiemu klubowi może się coś takiego przytrafić.
Czekam na rewanż za rok!
MIA SAN MIA!!!
30.04.2014 12:08
Dzisiaj wyglądało to nie tak jakby na przeciwko siebie stał wielki Bayern i równie wielki Real, a tak jakby grały reprezentacje Polski i Hiszpanii. Nie wychodziło nam totalnie nic i całe szczęście, że to nie skończyło się 0-9.
Taktyka Pepa zawiodła w tym meczu na całej linii.
Pierwszy błąd: Brak Martineza. Jak on grał za Juppa? Bez niego nie byłoby mowy o wygraniu tripple. Na Real powinien wyjść od początku - byłby dobrym zawodnikiem na stałe fragmenty, zarówno w defensywie jak i ofensywie.
Drugi błąd: Mario Mandzukić, Pep musiał widzieć już w Madrycie, że Ramos i Pepe są w stanie go pokryć przy wrzutkach, a bez żadnej obrazy dla Chorwata wirtuozem piłki to on nie jest. Moim zdaniem powinien zagrać Pizza, który jest lepszy technicznie.
Trzeci błąd: Brak Mario. Chłopak ostatnio był w formie. W Madrycie tylko on miał 100% okazję, no, ale cóż... Wg mnie mógł on zagrać zamiast Tomka, albo Francka.
Kolejnym czynnikiem składającym się na naszą porażkę było wczesne zdobycie mistrzostwa. Do każdego meczu podchodziliśmy w ten sposób-> "My jesteśmy SuperBayern my wygrywamy mecze przed wyjściem na boisko". Bayern grał dziś na prawdę fatalnie. Na pewno po części jest to wina Pepa, ale pamiętajcie, że to był dla niego bardzo trudny okres. Ostatnio umarł jego serdeczny przyjaciel Tito. Zszokowało mnie trochę to, że Pep chyba zna tylko tiki takę i żadnej innej taktyki poza nią, mam nadzieję, że to poprawi.
Ogólnie nie spisujcie Pepa na straty bo ten sezon jest dobrym w naszym wykonaniu. Powtórzenie dokonań Juppa było prawie niemożliwie i żeby to osiągnąć to sam Budda na ławce by się nam na niewiele przydał. Mam nadzieję, że Pep odejdzie w przyszłym sezonie od tiki taki i znowu zdobędziemy Tripple!
MIA SAN MIA!!!!
PS. Do wszystkich sezonowców na tej stronie: Bycie z drużyną kiedy wygrywa to nie sztuka, Bycie dumnym z niej nawet kiedy dostaje u siebie oklep 4-0 czyni nas prawdziwymi kibicami.
30.04.2014 01:40
Niestety gramy dzisiaj piach...
Największym błędem Pepa było niewystawienie w dzisiejszym meczu Javiego. Z całym szacunkiem dla niego, ale para Bastian-Kroos w środku? W meczu w którym mamy mieć 0 z tyłu?
Zrewanżujemy się za rok.
29.04.2014 21:38
Olejcie tego zdfa bo on ma tylko z was pożywkę jak mu odpowiadacie. Co do rewanżu to wierzę w Bayern i obstawiam wynik 3-1 bo mam przeczucie, że przy naszej defensywie Real coś klupnie.
24.04.2014 23:32
@mehmet
Z tymi sezonowcami to widać, po przyjściu Lewego pewnie jeszcze paru dojdzie, niestety...
Ale prawdziwi kibice też będą zawsze i to cieszy.
Co do pierwszego sezonu Juppa to wygrał on z nami Superpuchar Niemiec, niby nic wielkiego, ale zawsze jakieś trofeum.
13.04.2014 13:51
Zgadzam się z Nacjonalizmem78
Jak Bayern był słabszy to był jeden ogromny tego plus - nie było sezonowców, już widzę jak za niedługo będą nas nazywać tak jak kibiców Realu, tylko, że zamiast hala dzieci to będzie mia san mia dzieci i to przez takich "kibiców", których obnażył mój kolega Nacjonalizm.
Ludzie to nie FIFA tu się nie wygrywa każdego meczu po 10-0. Może opuścicie tę stronę i wróćcie na nią jak to pojmiecie, ok? Wiecie co wam jeszcze powiem? Być może w tym sezonie będziemy mieli tylko te 3 trofea, które już zdobyliśmy, być może odpadniemy z Realem, albo z 1FCK, bądź też przegramy oba finały. Oczywiście bardzo bym chciał, abyśmy znów wszystko wygrali, ale taka jest piłka, czasem się wygrywa, a czasem przegrywa.
No ja nie wierzę jak można przegrać z finalistą ligi mistrzów, z klubem, który prawie odprawił wielki Real z kwitkiem.
Co do samego meczu to wydaję mi się, że w Buli nasi już błyszczeć nie będą, no bo i po co? Mamy majstra, chcą się skupić na Realu i 1FCK, nie chcą ryzykować kontuzji itd.
Chciałbym bardzo serdecznie pogratulować BvB, przy tylu kontuzjach co oni mają, ograć (zasłużenie) i Real i nas to jest wyczyn. Mam nadzieję, że się wzmocnią w letnim okienku i znowu będziemy z nimi walczyli o majstra, bo potencjał i trenera to oni mają. Szkoda jedynie tej niesłusznie nie uznanej bramy Mandzukicia bo o ile wynik 3-0, a 3-1 w takim meczu jak ten nie jest jakąś wielką różnicą, to w kontekście króla strzelców już zmienia wiele.
Pozdro dla prawdziwych kibiców.
MIA SAN MIA !
13.04.2014 10:29
@ivan
Ja tu nie widzę zbytniej pewności siebie czyli arogancji. Nasi mówią, że szanse są pół na pół, że będzie wielkie widowisko i że liczą na awans. Co mają wg Ciebie mówić? Dostaniemy na Realu 7-0, jacy my biedni?
12.04.2014 10:08
@josh
Z pokorą zgoda. Z tym, że Real jest najtrudniejszym przeciwnikiem już nie. Real gra ofensywnie to nam pasuje, poza tym popełniają bardzo dużo, bardzo poważnych błędów w defensywie, jak dla mnie groźniejsze są zarówno ekipy Chelsea, jak i Atletico. Grają bardzo dobrze z kontry i równie dobrze w defensywie. Poza tym Chelsea ma niewyczerpane źródło farta i Mou na ławce. Wydaję mi się, że Real to najłatwiejszy przeciwnik na jakiego mogliśmy trafić, co nie oznacza, że możemy ich zlekceważyć, bo w 1/2 nie ma już słabych zespołów.
12.04.2014 10:02
Skończcie z porównywaniem Pepa do Juppa. Jesteśmy w półfinale, mamy ogromne szanse na obronę trofeum.
Zagraliśmy dobrze, powiedzmy sobie szczerze ile MU z nami prowadziło? 60 sekund? Co do naszych przeciwników to teraz nie ma już słabych zespołów, ja osobiście chciałbym trafić na Chelsea. Bo przy ich farcie finał może być różny, a dwumecz to dwumecz.
10.04.2014 09:10
Zgadzam się z Tobą Cebula. Szkoda takiej kasy wydanej na niego. W zeszłym okienku cały czas liczyłem, że BvB uda się zakontraktować Eriksena.
09.04.2014 10:50
Szkoda BvB. Należą im się gratulację (no może poza Mikim), pokazali hart ducha, wygrali. Szkoda, że w pierwszym meczu nie zagrali autobusem, może bym im jakaś kontra siadła i byłby lepszy wynik. W każdym razie gratulację za walkę do końca i życzę wam żeby udało się ściągnąć Kagawę, bo to co grał wczoraj Miki woła o pomstę do nieba. Chelsea jak zawsze na farcie. To jest już jakaś paranoja. Dzisiaj liczę na nas i na Atletico.
09.04.2014 10:14
Przy wszystkich swoich zaletach Neuer ma jedną ogromną wadę - nie da się go zastąpić.
06.04.2014 14:09
@Bajerniak1987
Ja bym jeszcze po sezonie sprzedał:
Lahma
Bastiego
Francka
Arjena
Ogólnie to bym zostawił tylko Neuera i dokupił Cristiano, Messiego, Hazarda, Neymara, Bale.
Shaqiri może iść na wypożyczenie
Pizza to będzie nasz numer 3 w napadzie, o ile zostanie
Contento i DVB mogą odejść
Kroos? Poważnie?
05.04.2014 19:45
Owszem nie wiadomo, gdzie by BvB było, nie wiadomo też jak dużą rolę w tym zarządzie odgrywał. Ten człowiek może i nienawidzi Bayernu, może nie podejmuje odpowiednich kroków na rynku transfery, może i wali gafy w co drugim wywiadzie, ale tej wypowiedzi honoru odmówić nie można.
03.04.2014 01:28
Ma przynajmniej honor. Ja życzę BvB jak najlepiej ( tzn. co roku 2 miejsca za nami, co roku finału C.L. i może raz na 3 lata pucharu Niemiec, żeby też coś ugrali). Trochę szkoda, że mają słaby zarząd i nie potrafią nikogo sensownego ściągnąć, chociaż teraz może być ciekawie - Adrian Ramos, jakiś Japończyk z 2BL może wypalić, do tego raczej odzyskają Kagawę i są jeszcze zainteresowani Hulkiem, Ginterem, Glikiem (dobry rezerwowy), o ile nikt od nich nie odejdzie to mogą znowu być piekielnie groźni i tego im życzę.
My jesteśmy jak wielki koń - zdolni do szaleńczego galopu, ale czasami jesteśmy ospali i potrzebujemy takiej muchy co by nas kąsała.
03.04.2014 00:45
Szkoda trochę, że BvB nie zagrało jak Chelsea 2 sezony temu. Z tym składem jaki mieli powinni postawić autobus i szybcy Reus i Aubemeyang na kontry, no, ale trudno, chcieli grać tak bardzo osłabionym składem otwartą piłkę z Realem w pełnym składzie i to się dla nich nie korzystnie odbiło.
Co do MU. Oni postawili autobus w polu karnym i taka jest prawda, dobrze nas kontrowali, nasi ŚO się nie popisali na OT, ale autobus to autobus, szczerze powiedziawszy w grze defensywnej MU nie widziałem żadnej różnicy w porównaniu z Arsenalem. Nie zmienia to jednak faktu, że narzekania sezonowców są żałosne. Tak to jest jak ludzie nie pamiętają, jak wszyscy w Europie chcieli na nas trafić, a Barca, czy Milan nam spokojnie 4 bramy implikowały. Ciekawy jestem co byście pisali po takim meczu? Owszem nie jesteśmy teraz w jakiejś mega dobrej formie, ale ludzie, nie przegraliśmy od nie pamiętam jak dawna w BULI, w C.L. co jest nie tak?
Porażka z City u siebie? Mecz w którym prowadziliśmy po 15 minutach 2-0, a potem zlekceważyliśmy rywala.
Remis z Arsenalem 1-1? Faktycznie TO MY MUSIELIŚMY WYGRAĆ, BO PRZECIEŻ W PIERWSZYM MECZU TO ARSENAL WYROBIŁ SOBIE ZALICZKĘ, poza tym mieliśmy mnóstwo pecha w tamtym meczu, chociażby karny Tomka.
I jeszcze teraz ta "tragedia" na OT, no jak mogliśmy zremisować z MU na OT? i do tego 1-1, przecież my musimy strzelać po 11 goli co mecz. Ludzie opanujcie się MU grało autobusem, mieli dobre kontry, grali u siebie i dodatkowo się spieli na ten mecz, bo ligę i inne puchary mają już przegrane. MU mogło wczoraj wygrać ten mecz, co byście wtedy napisali? Zakładam, że coś w stylu: "To nie jest ten Bayern, który pokochałem sezon temu...No cóż trzeba kibicować Królewskim i BBC".
Oczywiście nie mówię tutaj o wszystkich użytkownikach tej strony, bo było by to nie sprawiedliwe. Jest tutaj bardzo wielu kibiców Bayernu z prawdziwego zdarzenia i dla nich pełen szacunek.
02.04.2014 23:33
Wszyscy narzekają na ten wynik, a jeszcze 3, 4 lata temu byście się o taki modlili. Owszem MU, jest w kryzysie w jakim nie było od nie pamiętam jak dawna, ale jedyne co im zostało to C.L.. Dużo osób tutaj krytykuje grę Bayernu, a wiecie jaka jest różnica? Rok temu grano z nami otwartą piłkę bo wszyscy myśleli, że nie jesteśmy, aż tak dobrzy 2 finały w 3 lata (no ok, ale jeden raz fartem się dostaliśmy, a jednak drugi przegraliśmy). Teraz każdy się nas boi. Arsenal, MU przez większość meczu mają po 8 zawodników w polu karnym, za Juppa nikt się nas, aż tak nie bał i grali otwarcie. Poza tym Jupp był mistrzem kontry. W meczu z Barcą to my graliśmy głównie na swojej połowie, ale Barcę zabiły nasze kontry.
Bayern pepa nie jest słaby. Kiedy ostatnio wygraliśmy tak szybko mistrza? Nigdy i to przy przeciwniku klasy BvB. Nie pamiętam też żeby kibice kiedykolwiek płakali po remisie 1-1 z MU, Milanem, Barcą czy Realem na ich boisku.
Wiadomo, że po naszej grze spodziewano się wyniku typu 3-0, 3-1, ale 1-1 to ma być powód do rozpaczy?
Niestety muszę to powiedzieć większość kibiców Bayernu jest żałosna. Traktujecie taki wynik jako porażkę, to może zacznijcie lamentować też nad tym, że FCB w Buli nie wygrał wszystkich meczy, a, aż 3 zremisował.
Faktem jest to, że na OT byliśmy faworytem, ale czy boska Barca lub Ac Milan wygrywał wszystkie mecze w C.L. w latach świetności? Wyłączcie FIFY, PESY i tym podobne i zacznijcie trochę bardziej realistycznie patrzeć.
02.04.2014 01:18
@Quebo
Owszem piłka jest nieprzewidywalna, ale dlaczego mamy nie być pewni awansu? Albo inaczej sformułuję jak nie MY to kto ma być pewny awansu? Może jeszcze nawet nie powinniśmy pisać, że mamy mistrza, bo jednak możliwe jest, że już do końca sezonu wszystko przegramy, a BvB wszystko wygra? Tak jak pisałem to my kibice mamy być pyszni i dumni.
Odnośnie szacunku, żyjemy w czasach w których każdy domaga się szacunku. Kiedyś na szacunek trzeba było sobie zasłużyć. MU z pewnością swoją historią zasłużyło sobie na szacunek i ten należy im okazać, ale bez przesady. Nie twierdzę, że MU to nie jest wielki klub, ale w tym sezonie powinniśmy ich przejść bez większych problemów bo co by tutaj nie mówić, to jest ich najgorszy sezon od kilkudziesięciu lat i właśnie dlatego jestem taki pewny naszego awansu.
Z drugiej strony wyobrażasz sobie, gdyby trener motywował swoich zawodników przed meczem Twoimi słowami?
"Panowie może wygramy, a może nie. Na papierze jesteśmy lepsi, ale jednak gramy z MU, a że piłka jest nieobliczalna to mogą nas równie łatwo wyeliminować jak my ich. Tzn. nie żebym w was nie wierzył, ale sorry taką mamy piłkę."
24.03.2014 08:48
@pantoitoi
Wiem o co Ci chodzi, ale mimo wszystko MU nie ma z nami szans, nawet jak my będziemy mieli słabszy dzień, a oni mecz sezonu. Szanuję MU, to wielki klub, ze wspaniałą tradycją, ale w tym sezonie są po prostu fatalni. Proszę Cię MU w tym sezonie jest na prawdę słabiutkie, to, że przed tym sezonem, zawsze grali na najwyższym poziomie o niczym nie świadczy. To tak samo jakby się bać Leeds, bo w końcu oni też kiedyś wygrali C.L.
Trochę denerwuje mnie ten minimalizm na tej stronie... Rok temu przed meczami z Barcą i Juve było to samo. MY JESTEŚMY KIBICAMI, a nie piłkarzami!!! My mamy być pewni swego, my mamy być dumni i pyszni.
24.03.2014 00:21
@pantoitoi
Owszem Real czy Barca mogą zagrozić naszej bramce, ale MU?
Widziałeś jakiś ich mecz w tym sezonie poza meczem ze słabym Olympiakosem?
MU nie ma nam czym zagrozić, dodatkowo grają bez RVP, więc o MU jestem raczej spokojny.
23.03.2014 23:30
"Piłka nożna to sport, gdzie po boisku biega 22 zawodników, a na koniec i tak wygrywa Bayern" - parafrazując klasyka.
22.03.2014 19:11
@ fcbayerniak
Powiedz mi co pozostało kibicom MU poza ironią w tym sezonie?
21.03.2014 15:15
@josh1982
Masz pretensje o to, że nasi kibice wieżą w potęgę Bayernu? Prawda jest taka, że jesteśmy nie do zatrzymania w tym sezonie. Być może Real, Chelsea czy Barca są w stanie nam zagrozić, ale na litość boską MU, BvB, PSG, Atletico?
Jak trafimy na jedną z tych czterech drużyn to mamy pewny półfinał. Gdy nam się trafi Barca, Real czy Chelsea to też będziemy faworytem i też powinniśmy awansować.
20.03.2014 10:10
@ aries
Jak się bawimy w typowanie to ja stawiam na takie pary:
BvB - Olympiakos
Chelsea - Real
Barcelona - PSG
Bayern - Atletico
19.03.2014 13:49
@MacQ
Owszem Real jest dobry, ale przypominam, że poza pucharem Hiszpanii nie ograł żadnej drużyny z topu. Oczywiście, że lepiej by było gdyby Chelsea, Barca i Real wybili się po drodze nawzajem, ale jak już mamy grać z Realem to wolę by to był półfinał. Bo jak wiadomo finał rządzi się swoimi prawami. Ja największe zagrożenie upatruję mimo wszystko w Chelsea.
19.03.2014 08:06
@polaczekbasa
Pewnie się oszczędzają na ostatnie 15 minut.
18.03.2014 22:21
@LahmFANBayern19
Teraz awans Schalke jest już tylko formalnością :D
18.03.2014 21:30
O ile Mandzu odejdzie od nas to mam nadzieję, że odejdzie do BvB, Schalke, albo wróci do Wolfsburga, przynajmniej wtedy przestali by mówić, że osłabiamy Bundesligę.
18.03.2014 16:47
@ulimore
Na twoim miejscu poćwiczyłbym pisanie bo przez Twoją łamaną polszczyznę ciężko jest zrozumieć o co Ci chodzi.
Owszem były głosy, że będziemy drugą Barcą, ale czy Barca Pepa, tak ta sama Barca, którą się zachwycał wówczas cały świat grała nudną piłkę? Wiem, że dla sezonowca jest to ciężkie do pojęcia, ale Bayern nie zawsze grał tak porywająco jak za Heynkesa, ale tak jak mówię dla kogoś kto pamięta tylko ten sezon i poprzedni jest to nie do pojęcia. Styl Guardioli jest specyficzny, a jak oceniasz grę drużyny za nudną na podstawie ostatnich dwóch meczy to gratuluję.
Not sure or just stupid or zdf
16.03.2014 00:58
@ulimoore
Ten styl gry wg Guardioli nie jest nudny. Może z nim też podyskutujesz? Czyli wychodzi na to, że rację mieli Twoi oponenci, a nie Ty.
15.03.2014 23:15
@jastrzab123
Jak chcemy obronić tytuł to co za różnica na kogo trafimy?
Barca, Real, PSG, Olympiakos, BvB, czy Atletico są do przejścia na spokojnie (osobiście liczę na półfinał BvB i życzę im Atletico albo Pireusu), a my i tak ogramy każdego. Najbardziej boję się Mou i jego Chelsea. Poza tym nie ma co się dziwić, że dzisiaj nie było jakiejś super piłki, piłkarze zapewne mieli jeszcze w głowach wyrok Hoenessa, ciężko jest się im też motywować na Bundesligę skoro mistrza mają praktycznie w kieszeni.
Półfinały:
Bayern-Real/Chelsea
BvB-Barca/PSG i może będzie powtórka z przed roku
13.03.2014 07:39
@ulimoore
Fakt, ten mecz był słabszy, ale nie był słaby w naszym wykonaniu. Dominacja przez 85 minut (Arsenal było stać na zdominowanie nas na Allianz na raptem 5 MINUT!!!). Aries ma rację wynik 1-1 po zwycięstwie 2-0 na wyjeździe traktują tutaj wszyscy niemalże tak jakbyśmy odpadli z C.L., a spokojnie przeszliśmy Arsenal. Wczoraj zawiodła jedynie skuteczność i tutaj należy jeszcze trochę popracować bo wczoraj mogło być 4-0 (gdyby sędzia wtedy odgwizdał faul na Lahmie). Proszę Cię nie mów mi o pięknie futbolu, bo chyba nie pamiętasz jak nas Barca czy Milan jeździły po 4-0, 4-1. Może wtedy graliśmy pięknie?
Awansowaliśmy najmniejszym nakładem sił. Bundesliga jest już wygrana, a w pucharze już praktycznie jesteśmy w finale, a wam dalej mało. Pewnie jak Pep wygra to wszystko to będziecie po nim jechali, że przegraliśmy superpuchar z BvB. Ludzie zastanówcie się, to jest jego pierwszy sezon w FCB, porównajcie sobie jak graliśmy za don Juppa w pierwszym jego sezonie (notabene go też chcieliście wyrzucić).
12.03.2014 13:05
Jedyne nad czym trzeba popracować to skuteczność, bo to jeszcze nie jest to czego się oczekuje (mam na myśli C.L.). Ale reszta? Rok temu 3-3, dzisiaj 3-1, a wam mało. W tamtym roku prawie, że nie istnieliśmy na Allianz, a teraz mogło spokojnie 4-1 być, tylko zawiodła właśnie skuteczność. Ludzie nie wiem od kiedy kibicujecie Bayernowi, ale zdaję mi się, że większość to sezonowcy, którzy pamiętają tylko drugi sezon Juppa. 6 lat temu przejść 1/8 to był maks. naszych umiejętności i wtedy traktowaliśmy to tak jakby plan w Europie był zrealizowany. Teraz? Teraz miażdżymy Arsenalu, który w obu meczach miał może 20 minut swojej gry, a wy płaczecie, że nie było 22-1 w dwumeczu, chociaż pewnie gdyby był taki wynik to byście płakali, że bramę straciliśmy.
Mamy ogromne szanse na obronę potrójnej korony, ale nawet jak się nie uda to radzę wam, byście nieco ochłonęli zanim coś napiszecie, ok? Tak przy okazji wszyscy tutaj porównujecie ten sezon Pepa do drugiego sezonu Juppa, ale to jest PIERWSZY SEZON Guardioli u nas, proszę porównajcie go sobie z PIERWSZYM SEZONEM Juppa. Wtedy przegraliśmy wszystko i nie pamiętam, żebyśmy wtedy w co drugim meczu w Buli jeździli każdego po 6-1.
12.03.2014 00:44
Często zdarzają mu się głupie wypowiedzi, zawsze zadziera nos, ale ma bawarskie serce. Bez niego dalej Bayern będzie wielki, ale już nie będzie taki sam. Ile razy Uli wstawiał się za naszymi zawodnikami, chociażby za Breno? Uli to żywa legenda, zarówno jako piłkarz, jak i działacz. Całe jego życie to Bayern i tak pozostanie. Mam nadzieję, że skończy się tylko na grzywnie albo na zawiasach.
Uli trzymaj się!
10.03.2014 00:26
Co gry naszego zespołu nie można się przyczepić bo jest wszystko perfekt: kontrola meczu, efektywność, efektowność, zgranie, przygotowanie fizyczne wszystko jest super, ale jest jedno "ale". Nie podoba mi się nasza gra obronna, tzn. tracimy mało bramek to fakt, ale za Juppa Manu był praktycznie bezrobotny, a teraz? Nie czepiam się o to Pepa, ale naszych defensorów. Wg mnie Lahm powinien wrócić na obronę i powinniśmy sprowadzić kogoś na ŚO w letnim okienku. Gdy Javi i Holger byli kontuzjowani to Boa/Dante nie mieli rywalizacji o 1 skład (poza Belgiem, którego nie liczę). Nie wiadomo jak zagra Holger po tej kontuzji, być może już nigdy nie będzie grał tak jak przed kontuzją dlatego przydałby się nam ktoś kto i na tej pozycji zaostrzyłby rywalizację.
09.03.2014 13:20
@Nookie
Zgadzam się z Tobą w 100%. Gdybyśmy przejrzeli nasze posty i wypowiedzi Uliego sprzed 3 sezonów to byśmy się chyba ze wstydu spalili, więc nie ma sensu krytykować BvB. Ja życzę im jak najlepiej (tzn. co 2 miejsce w Bundeslidze i 2 w CL i od czasu do czasu żeby się nie załamali to wygrania pucharu bądź superpucharu). Jak im ta gadka pomoże w grze w CL to nie sobie tak dalej gadają to przyniesie tylko korzyść Buli.
08.03.2014 11:04
Owszem, ale drugą opcją byłoby wypożyczenie Shaqa.
07.03.2014 22:37
@Gladius
Jak dla mnie to Bayern mógłby go nawet teraz wykupić za te 45.5 mln euro i go wypożyczyć nawet do Schalke z powrotem na 2 lata, pod warunkiem, że podpisze co najmniej 5 letni kontrakt. Ten chłopak może być naszą przyszłością, a nas stać na wydanie 45.5 mln euro, szczególnie, że potem może być już nie do wyciągnięcia.
07.03.2014 21:54
@Gladius
Rozumiem Ciebie, ale jednak mam zupełnie inne zdanie na ten temat. Jak dla mnie odejście Shaqa za przyjście Juliana to dobra opcja. Goetze mi się na skrzydle nie widzi, on jest typowym ŚPO, a że gramy takim a nie innym systemem to myślę, że Goetze lepiej by grał w środku. Owszem Robbery na takim poziom będą grali jeszcze maksymalnie 2 lata, choć mam nadzieję, że trochę dłużej, ale co potem? Julian jest dobrą opcją na przyszłość i myślę, że zarząd ma podobne do mnie zdanie myśląc o sprowadzeniu go. Co do Erkina to chyba będzie to typowy zawodnik na rezerwę w razie kontuzji/kartek Lahma/Alaby/Rafinhi. Wydaję mi się również, że jego przyjście oznaczać będzie odejście Contento. Poza tym jak nie kupimy teraz Draxlera to on odejdzie do Arsenalu, albo innego klubu z zagranicy, a tam będzie miał klauzulę nie 45.5, a 80-90 mln euro o ile w ogóle będzie ją miał i nie wiadomo też czy wtedy chciałby z owego klubu odchodzić. Zresztą Shaqa można gdzieś wypożyczyć, a to, że u nas każda pozycja jest zdublowana to świadczy tylko o sile naszej kadry i chyba lepszy jest nadmiar niż niedobór jak w BvB.
07.03.2014 20:05
Ta jasne po co nam Draxler? Nie kupujmy nikogo na zastępstwo Robberiego i liczmy na to, że będą grali na takim poziomie jak teraz do 40. Potem obudzimy się z ręką w nocniku i zanotujemy taki sezon jaki teraz ma MU. Póki co kupiliśmy Lewego i Rode, do tego może ten Erkin - cała trójka za darmo. Czyli za piłkarzy łącznie wartych 68 mln euro nie wydaliśmy, ani grosza. To chyba możemy sobie pozwolić na przepłacenie za Draxlera.
07.03.2014 17:17
Draxler ma wielki talent, jest na pewno lepszy od Shaqa. Jeżeli miałby kogoś zastąpić to właśnie Shaqa. 45.5 mln to niby dużo, ale jak odejdzie do takiego Arsenalu to potem trzeba będzie wyłożyć znacznie więcej by go odkupić. Poza tym Franck i Robben nie są już najmłodsi i trzeba za w czasu znaleźć godnych następców, by potem nie było sezonu przestoju takiego jaki ma np. MU po odejściu Alexa. Chciałbym jeszcze, żeby Bayern kupił tego Luke Shawa jako zmiennika Rafinhi, on może być nowym Lahmem, ale czy FCB jest nim zainteresowany? Ewentualnie ten Erkin o którym się ostatnio tak dużo mówiło.
07.03.2014 11:39
Czy ludzie się tu wypowiadający myślą przed napisaniem komentarza?
Jak dla mnie Messi to najgorszy i najsłabszy piłkarz wszech czasów dlaczego? Bo w jego wieku taki Oli Kahn miał znacznie więcej czystych kont, nawet Kuciak z Lecha jest lepszy bo ma więcej czystych kont. Ile ma boski Leo - 0, ba wydaję mi się, że do końca kariery będzie miał 0. Mniej więcej tak wygląda argumentacja części z was, np. użytkownika o nicku - Czlowiek1977WWA. Proszę was zastanówcie się o czym wy w ogóle piszecie.
Owszem Messi jest lepszy, ale nie porównujcie zdobytych bramek bo to się mija z celem. Messi ma lepszą technikę, zwrotność, itp., itd., owszem jest też bardziej bramkostrzelny bo gra na takiej pozycji, ale jego największym minusem jest to, że Barca jest od niego uzależniona, a my od Gotze nie. Ja osobiście sto razy bardziej wolę Mario, niż Leo, ale oczywiście Argentyńczyk jest lepszym piłkarzem i tego nie neguję.
01.03.2014 15:36
@Hilario
Złota piłka jest za medialność nie za umiejętności.
01.03.2014 12:58
@czikarito
Wiesz BvB jest wyczulone na punkcie odchodzenia swoich zawodników. Chociaż teraz chcą sciągnąć Hulk'a i Kagawę, o ile nikt poza Gundoganem od nich nie odejdzie i dokupią klasowego ŚP to może być ciekawie.
01.03.2014 10:42
W aktualnej formie jak dla mnie Gotze jest lepszy, ale oczywiście biorąc całokształt to oczywiście Messi. Gotze nigdy nie strzeli też tyle bramek co Messi bo Barca gra niejako pod Leo. Ja się nawet cieszę, że u nas Mario jest jednym z wielu, a nie jedynym. Popatrzcie jak Gotze ma kontuzję to w Bayernie jest to prawie niewidoczne, a w Barcy jak Leo miał kontuzję to oni grali dwa razy gorzej.
Podsumowując Messi owszem jest lepszy od Gotzego i zgadzam się z Pepem, ale np. już od takiego Neymara to lepszy jest nasz zawodnik.
01.03.2014 10:19
No fajnie by było, może być niezłym zmiennikiem. To jakie interesy robi Bayern w tym sezonie to na prawdę klasa sama w sobie. Za darmo Erkin, Rode, Lewy. Czyli jak nie dać za zawodników wartych łącznie 68 mln euro ani centa. Brawo. Teraz jeszcze Draxler i będzie perfekt.
28.02.2014 15:58
Mi się wydaję, że on nie zakończy u nas kariery, ale odejdzie dopiero na starość do Chin, USA, czy Kataru sobie trochę do emeryturki dorobić, ale wątpię by odszedł wcześniej niż przed 33 rokiem życia. On ma monachijskie serce.
Też mi się nie podoba, że kolejny Hiszpan do nas zawita, ale na tej pozycji jest ewidentny deficyt Niemców, więc nie ma się co bulwersować. Minusem może być to, że przyjście Hiszpana może oznaczać, że Pep chce Lahma w środku pola zostawić. Mam wielką nadzieję, że na ŚO przyjdzie Hummels, były to mega transfer. Fajnie by było jakby jeszcze coś z Cuadrado i Vidalem wyszło, a co do Navasa to szkoda takiego bramkarza na ławkę. Ale póki co nie ma się co zbytnio nad transferami zastanawiać (mówię o nas kibicach, bo zarząd swoje już robi), bo już jutro Niemcy-BraFIFA.
07.07.2014 21:44
Szczerze życzę Niemcom zwycięstwa. W finale (o ile do takowego dojdzie) Niemcy-Holandia będę za tymi pierwszymi. Mam nadzieję, że FIFA się nie ugnie i nie anuluje kary dla Silvy (przez cały mecz z Kolumbią grał bardzo ostro i kartka się mu jak najbardziej należała). Pamiętaj zresztą jak my przed finałem z Interem odwoływaliśmy się od kary dla Francka i nawet Lisandro (za faul na nim Ribery dostał czerwoną) mówił, że to był przypadek i żeby tę kartkę anulować. Mam przynajmniej nadzieję, że będzie jakaś konsekwencja.
07.07.2014 11:14
Do Rodrogueza nie byłbym taki pewien. Thomas może jeszcze zaskoczyć.
05.07.2014 00:11
Brazylia-Niemcy.
Może być ciekawie, na pewno nie zagra Thiago Silva i nie wiadomo co z Neyamrem.
04.07.2014 23:58
Francuzi dzisiaj zagrali totalny piach, większy opór postawiła nam już Algieria i Ghana. Niemcy nie grają porywająco, może doszli do wniosku, że te drużyny które grają porywająco zawsze kończą na 3,4 miejscu, a wygrywają te które grają skutecznie i zdyscyplinowanie ;p? Brawo dla Niemców, liczę, że półfinał będzie z Kolumbią.
04.07.2014 20:04
Hahahaha
Ci na stronie Realu chyba myślą, że kupili niemieckiego Inieste, czy Pirlo. Toni w Realu też będzie fochy robił i chodził po boisku ze spuszczoną głową. My mamy Thiago, Martineza, Bastiego. Podobno interesujemy się też Pogbą i Vidalem, więc niech się Real cieszy.
04.07.2014 14:43
Manuel Neuer - Benedikt Hoewedes, Mats Hummels, Per Mertesacker, Kevin Grosskreutz - Philipp Lahm - Toni Kroos, Bastian Schweinsteiger - Mesut Oezil, Mario Goetze, Thomas Mueller
Tak podobno mają dzisiaj wyjść Niemcy. Według mnie Low robi błąd wystawiając po raz kolejny Ozila, zwłaszcza, że Schurrle jest w formie. A wy jak uważacie?
04.07.2014 09:59
Green !
02.07.2014 02:43
Fajnie, że awansowaliśmy, ale jednak po dogrywce...to może się zemścić z Francuzami...
Co jak co widać brak Reusa...eh, gdyby nie ta kontuzja, on czasami potrafił sam pociągnąć zespół w meczu jak ten, gdy nic z przodu nie szło (mówię o pierwszej połowie). Szkoda, że Tomek nic nie strzelił bo sobie w przekroju meczu na jedną bramę co najmniej zasłużył. Mam nadzieję, że Low zrobi zmiany i wywali już ostatecznie ze składu Oezlia i Mustafiego (o ile nie doznał kontuzji). Ja bym nasz skład widział tak na mecz z Francją:
Neuer-Lahm-Hummels (o ile da radę)-Mertesacker-Boateng-Schweinsteinger-Kroos-Khedira-Muller-Shurrle/Gotze-Klose
01.07.2014 01:10
Jak mnie wkurzają Ci "eksperci"... Europa w odwrocie i tego typu teksty...
Póki co wyszli Grecy, Holendrzy, Francuzi, Belgowie. Niemcy i Szwajcarzy mają łatwo, by awansować, a do tego być może dołączy Rosja. A z Ameryki Płd.wyszły póki co 4 zespoły, maksymalnie jeden do nich dołączy, chyba, że oni zaliczają do nich Kostarykę. eh.
25.06.2014 00:06
@ dzordan
Jest szansa na równy wynik bramkowy, dajmy na to, że Brazylia wygra 1-0 z Kamerunem, a Meksyk 3-1 z Chorwacją. Jest to mało prawdopodobny scenariusz, ale jednak możliwy.
23.06.2014 13:37
@Koan
Za Lowa Niemcy jeszcze z pustymi rękami nie wyszli - raz - 2 miejsce, 2 razy - trzecie, to chyba nie są złe wyniki. Fakt, faktem, że nie wygrali żadnego turnieju. Tak jak pisałem, widać trochę w kadrze brak Reusa, on potrafił w takich meczach jak ten pociągnąć zespół do przodu, szkoda go. A co do Mustafiego to pełna zgoda. Już lepiej by zrobił, gdyby wprowadził Grosskreutza (jak już koniecznie nie chciał Lahma cofnąć).
22.06.2014 11:45
Niemcy nigdy nie wygrywają swojego drugiego meczu w ważnych turniejach - tradycji stało się zadość. Szkoda, widać trochę brak Reusa, ale mecz dobry, bardzo dobry, trochę błędów w obronie było, może to czas, by Lahm wrócił do obrony.
Wynik cieszy, bo najbardziej w tej grupie (poza Niemcami oczywiście) kibicuje Ghanie, mam nadzieję, że wyjdą bo sobie na to zasłużyli.
21.06.2014 23:03
Pierwsza połowa nudna i słaba, ale druga naprawdę dobra, Iran się postawił i mogli strzelić bramę. Argentyna jak zawsze - super skład, a gra jak kluby z ekstraklasy, no, ale tak to jest jak zawodnicy sami sobie taktykę ustalają.
21.06.2014 19:48
@ Adi
Wiesz, Lipsk jak na austriacki klub jest potęgą, w Niemczech, gdzie Bundesliga cieszy się większym zainteresowaniem, mogą wyrosnąć na niezły europejski klub, a dla nas im większa konkurencja tym lepiej.
21.06.2014 14:11
Zgadzam się, w Arsenalu miałby pewne miejsce w składzie bo Giroud jest niesamowicie cienki jak na światowy top. Tak jak już pisałem, dobrze, że wzmocni kogoś z Niemiec, zawsze to lepsze niż ława w Realu czy Barcelonie - tam wymaga się technicznej gry, i jak ktoś w meczu nie założy x siat, nie wykona miliona przekładanek to jest słaby.
Tak z czystej ciekawości wiecie co z tym RB Lipsk? Oni za parę lat mogą wyrosnąć na kolejną niemiecką potęgę piłkarską.
21.06.2014 10:52
Też mi się wydaje, że Muller pobije rekord Ronaldo. Zapewne jeszcze nie na tych mistrzostwach (chociaż bardzo mu tego życzę), ale na następnych będzie miał 29 lat i spore szanse na to. Z resztą jak będzie trzymać formę to w wieku 33 lat nadal może grać w podstawowym składzie.
I Tutaj widać klasę Leo Messi - 9 meczy na mundialu i 2 gole, Cristiano - 11 meczy na MŚ i 2 gole, Tomek - 7 meczy i 8 goli. Ta statystyka chyba najlepiej pokazuje jego klasę.
21.06.2014 10:36
@eryk
Być może, bardzo bym go u nas chciał, idealny następca kogoś z duetu R/R, ale to chyba jeszcze nie teraz, priorytetem jest wzmocnienie defensywy.
21.06.2014 10:25
Dla Bayernu idealnym następcą Riberego byłby Hazard, ale on chyba pozostaje jedynie w sferze marzeń.
21.06.2014 08:44
Dobrze by było, gdyby Suarez wyeliminował Włochów, którzy nam nigdy nie leżeli. Niemcy-Francja w 1/4 (o ile dojdzie do takiego meczu) to będzie widowisko tych mistrzostw. Francuzi w ataku grają fenomenalnie, ale myślę, że nasi by sobie z ich defensywą spokojnie poradzili.
20.06.2014 23:05
Jeżeli ma już odchodzić to niech idzie do Wilków. My, BvB, Vfl możemy w niedalekiej przyszłości stanowić o sile Bundesligi, a zawsze jeszcze będą kluby typu Schalke, czy Bayer co będą regularnie w CL punktować.
20.06.2014 22:59
@hans
Belgia może jeszcze zaskoczyć, ale też bym stawiał, że 1/4 to max.
Portugalia moim zdaniem też nie wyjdzie, ale jeszcze bym ich nie skreślał.
20.06.2014 20:32
@hans1986
Pewnie wyjdą jeszcze drużyny pokroju Chorwacji czy Bośni, które na półfinał nie mają szans. Portugalia jeszcze jako tako szanse ma, zresztą Włosi też. Cała piłkarska Europa będzie liczyć na Niemców i Francuzów, zapomniałeś chyba jeszcze o Holandii i Belgii.
20.06.2014 19:03
@Hugo
Strasznie słaby ten Twój troll. Ale muszę przyznać Ci rację, tak żałosnych osobników jak Ciebie powinno się zamykać i nie wypuszczać...
Tak na marginesie piszesz po polsku to używaj polskich znaków, bo cytując klasyka - "jest różnica czy robisz komuś laskę, cze łaskę."
19.06.2014 20:47
Mówiłem, że Hiszpanie nie wyjdą to większość się śmiała, teraz proszę o pokłony!
19.06.2014 02:06
@ lukowaty
W końcu ktoś kto myśli tak jak ja :)
@Gomez333
Chodzi mi to, że do półfinału mają łatwo. Najprawdopodobniej unikną Niemców, Holendrów, Brazylijczyków. A z Hiszpanią, Ghaną czy Włochami przyjdzie im się mierzyć dopiero w półfinale. Zwycięstwo Ekwadoru jest raczej wyjątkiem od reguły. Póki co wszyscy faworyci wygrywali swoje mecze, no może jeszcze WKS zaskoczyło.
16.06.2014 12:25
@Gomez333
Argentyna ma najłatwiejszą drabinkę do finału, o ile wyjdą z grupy z pierwszego miejsca, więc bym ich nie skreślał póki co.
16.06.2014 10:24
Dla mnie zawsze numerem jeden u nas będzie Ribery. Fakt, że teraz to Robben jest lepszy, ale Francka bardziej lubię, i to się raczej nie zmieni. Podobnie zresztą mam z Neurem - to super bramkarz, najlepszy na świecie, a być może będzie też najlepszym w historii, ale dla mnie zawsze numero uno będzie Oli Kahn. Wracając do Robbena to on jest nie samowity, taka gra w takich warunkach, w takim wieku. Pełen szacun, chyba każdy z nas jest z niego dumny. Mam tylko wielką nadzieję, że jak dojdzie do meczu Holandia-Niemcy to Ajren już tak błyszczał nie będzie, bo może wtedy być ciężko dla Niemców.
Zresztą fenomenem Ajrena jest to, że on od początku swej kariery robi ciągle to samo i ciągle mu to wychodzi, coś niesamowitego! Myślę, że Ajren też jest mega zadowolony z tego, że jest u nas, a zwłaszcza z współpracy z Wolfhartem :D.
16.06.2014 09:23
@vanBaron
Wydaję mi się, że Suarez jeszcze nie wrócił do pełni zdrowia i nie ma co ryzykować odnowienia się kontuzji na mecz z teoretycznie najsłabszą drużyną w grupie.
14.06.2014 22:15
Fakt, faktem, że tutaj sędzia też zawalił parę razy, ale tym razem nie wypaczył on zbytnio wyniku meczu. Zgadzam się z peczem, to jest jakaś paranoja, żeby 3 mecz i w każdym z nich tak poważne błędy? Nie wiem skąd oni tych sędziów biorą. W ogóle mam takie dziwne przeczucie, że mecz WKS-Japonia będzie sędziował Brazylijczyk.
13.06.2014 23:22
F**k, pierwszy kupon na tym mundialu mi nie wszedł. Wczoraj idealnie na 3-1 dla Braponii, dzisiaj na zwycięstwo Meksyku i Holandia, na cholerę po co ja 2-1 na nich stawiałem. Ehh tak to jest jak się w naszego Arjena nie wierzy. Brawo Robben, brawo Holandia! Hiszpańska armada zatopiona! Ciekawi mnie jak Hiszpanie wyjdą na swój drugi mecz... mogą szukać zemsty, ale się psychicznie załamać, może być ciekawie.
13.06.2014 22:57
Obawiam się, że niestety, ale może być powtórka mundialu z Korei i Japonii.
13.06.2014 12:23
Bohater meczu: Sędzia.
Ci co piszą, że Brazylia wygrała zasłużenie się chyba kompletnie nie znają. Zacznijmy od tego, że Neymar powinien za tego łokcia wylecieć z boiska, potem jeszcze ten karny, że już nawet nie wspomnę o kontrze Brazylii po faulu. Wyobraźcie sobie, że 10 Brazylijczyków musi grać przy stanie 1-0 z 11 Chorwatami i sędzia nie dyktuje karnych z d****. Ale wiadomo, żeby ludzie nie wyszli na ulice to FIFA musiała wydać dyrektywę: "Towarzysze, za wszelką cenę nie dopuszczać Chorwatów do klarownych sytuacji, wszystkie sporne sytuacje gwizdać pod gospodarzy. Brazylia ma wygrać!"
13.06.2014 10:55
Jeżeli to prawda to ja tego nie rozumiem. Ile my mu dawaliśmy? Coś około 6-7 mln na rok? Real daje mu 5 i on odchodzi, brawo Toni masz łeb do biznesu. Swoją drogą szkoda go, bo odejdzie jako świetnie zapowiadający się piłkarz, a znając talent do marnowania piłkarzy Realu to po 2-3 sezonach wróci do bundesligi i będzie łapał formę w Leverkusen, czy HSV.
10.06.2014 06:55
@Matrioszek
Lewy jest lepszy. Ma lepszy strzał, lepiej odnajduje się w polu karnym, ma lepszą technikę, potrafi się dobrze zastawić i utrzymać przy piłce, jest bardziej bramkostrzelny. Mandzu przewyższa Lewandowskiego tylko w 2 aspektach - gra głową i gra w defensywie. Mówię od razu, że nie byłem zwolennikiem tego transfery, ale z tej dwójki zdecydowanie wolę Roberta. Jeżeli chodzi o wymarzonego napadziora to są nimi Reus (w Gladbach już grał na tej pozycji i to z niezłym skutkiem) i Suarez, ale niestety oba transfery są nierealne.
10.06.2014 02:17
@bayern14
Dziwnym trafem ja też sobie przypominam Twoje posty po pierwszym sezonie Juppa i gdybyś to Ty był w zarządzie wtedy, to na pewno Jupp, by z nami potrójnej korony nie zdobył.
Co do Mandzu, to akurat jego odejście było pewne. Nie jest on jakimś topowym napastnikiem, zwykłym walczakiem i to nie zbyt dobrym technicznie. Jakoś nie specjalnie będzie mi go brakować, ale życzę mu powodzenia w nowym klubie. Lewy jest znacznie lepszy od Mandzu, a ostatnio pojawiają się jeszcze jakieś pogłoski o Lavezzim. I skończcie narzekać na Pepa, przypomnijcie sobie ile u nas grali tacy napastnicy jak Klose, Poldi, Makaay, czy Gomez. Specyfiką tego klubu jest częste zmienianie napastników, ale wg was to i tak jest wina Pepa. Chciałbym, aby Bayern zdobył w następnym sezonie potrójną koronę i ciekawy jestem co, by powiedzieli użytkownicy tacy jak bayern14. Znając życie znowu by się wszystkiego wyparli.
09.06.2014 22:55
Szkoda go. Kolejna gwiazda odpada, po Thiago, Pepe, Falcao, być może Reusie, Suarezie i Ronaldo.
07.06.2014 11:28
Ciro jest całkiem niezły. Owszem nie ta klasa co Lewy, ale chyba był to najlepszy wybór BvB, bo kogo innego mieliby ściągnąć? Suareza, Messiego?
02.06.2014 23:57
@Kamiloxin
Dobrze, że ściągnęliście Gintera, Ramosa i Immobile, nie wiem co z plotkami odnośnie Hulka, ale mam nadzieję, że żadna gwiazda od was nie odejdzie i liczę na to, że spotkamy się znowu w finale CL!
02.06.2014 23:54
@pele
Swoją drogą trochę śmieszy mnie to, że Mou wykupuje pół Atletico, chyba chce mieć pewność, że już z nimi nie odpadnie :).
01.06.2014 15:46
Ja bym chciał u nas Godina, nawet jeżeli miałby nas kosztować 40 mln. Z tego co pamiętam to Javi też nas tyle kosztował, a jaki był efekt wszyscy wiemy.
01.06.2014 15:16
Shaq się u nas nie sprawdza i stoi jakby w miejscu. Można go sprzedać, ale za niezłą kwotę, szkoda, że się nim PSG nie interesuje bo wtedy byśmy go za 40 mln opchneli hehehe. Jak Shaq chce odejść to niech idzie, ale ktoś nowy koniecznie musi przyjść w jego miejsce.
28.05.2014 21:54
Real wygrał zasłużenie, gratulacje dla nich. Za rok już tak kolorowo nie będzie. Co do przyczyn porażki to ja upatruje je w pierwszym, a nie ostatnim kwadransie. Po co Simaone wystawiał Coste? Przez to stracił 1 zmianę, a to ma kolosalne znaczenie. Mimo szkolnego błędu, wielkie brawa dla Simaone stworzył mega ekipę od zera, tak jak J.Klopp.
25.05.2014 05:42
@Ivann
Owszem Niemcy mają problem, ale która repka go nie ma? Co obrony to się nie zgodzę: Lahm-Boateng/Hoewedes-Hummels-Schmelzer/Grosskreutz - mi to wygląda na najsolidniejszy blok defensywny tego mundialu, co do napastnika to jest tylko Miro, ale tam może też grać Reus, Goetze czy Muller.
Argentyna - Są uzależnieni od Messiego i ogólnie skład mają słaby, ale jak wyjdą z 1 miejsca w grupie to potem, aż do półfinału mają łatwo.
Hiszpania - Xavi i Iniesta to już relikt przeszłości. Obrona Hiszpanów poza Ramosem też nie wygląda jakoś zabójczo, poza tym wydaję mi się, że oni już nie będą mieli wystarczającej motywacji by wygrać.
Brazylia - brak bramkarza, sam skład mają bardzo dobry i grają u siebie, ale z tego co pamiętam to u siebie jeszcze nigdy nie wygrali mundialu. Poza tym ich skład jest znacznie słabszy (przynajmniej na papierze od nas)
Francja - średnia defensywa, brak Nasriego, a jak się nie pokłócą to będzie to można uznać za sukces, chociaż ze względu na Francka życzę im jak najlepiej.
Urugwaj - kontuzja Suareza zmniejsza potencjał tej drużyny o 50%. Nie wiadomo jak on zagra po kontuzji, a i tak nie wydaje mi się, żeby Urugwaj był w stanie ograć Niemców.
Belgia- super młody skład, dużo obiecujących kreatywnych zawodników - Hazard, De Bruyne, Curtois, świetni defensorzy, ale jeszcze są za młodzi i za mało zgrani, by osiągnąć końcowy sukces - myślę, że dla nich maksimum to ćwierćfinał.
Holandia - Robben to za mało.
Anglia - tradycyjnie 1/8 lub faza grupowa
Włochy - mają paru młodych typu Immobile + Balotelli + Maestro Pirlo. Mogą być groźni, ale wydaję mi się, że tym razem skończą na 1/8.
Co do czarnych koni to za takich uważam: oczywiście Belgię, Ghanę i Japonię.
23.05.2014 23:03
@cayman
No niby tak, ale co by nie powiedzieć o Bildzie to nosa do transferów mają, chociaż mam nadzieję, że tym razem się mylą :)
18.05.2014 18:16
To by było na tyle jeżeli chodzi o prawo odkupu Cana :
http://eurosport.onet.pl/pilka-nozna/transfery/bild-emre-can-pierwszym-powaznym-wzmocnieniem-liverpoolu/8tzqe
18.05.2014 17:29
@aries
A brakuje Ci ich? Ja wolę mniej komentarzy, ale za to prawdziwych fanów niż multum od ludzi pokroju zdf'a.
18.05.2014 01:47
@jahcob
Sezon bardzo udany i tu się zgadzam, tylko, że my wygraliśmy 4 na 6 możliwych pucharów, a nie jak piszesz 4/5. Co nie zmienia faktu, że sezon mega udany dla nas. Teraz już na spokojnie można zacząć oglądać mundial i kibicować Niemcom.
18.05.2014 00:28
Co do transferów to mam nadzieję, że Muller, Goetze i Javi zostaną. Mandzukicia bardzo lubię, ale jak chce odejść to proszę bardzo, zwłaszcza, że go chce go Juve i moglibyśmy za dopłatą Pogbę wyciągnąć. Toni jak chce to niech idzie, jak MU daje za niego 50mln euro to droga wolna. Nie ma się też co łudzić, że odejdzie Contento i DvB, ale oni i tak by nie grali. Shaqiri jak chce to też niech odejdzie, chłopak się u nas zatrzymał w rozwoju, jak dla mnie taka oferta byłaby genialna Mandzu+Shaq = Pogba.
Co do wzmocnień.
Lewy i Rode już są.
Benatia za 25 mln to całkiem niezły biznes.
Nie wiadomo co z Draxlerem, ale liczę, że też do nas dołączy.
Przydałby się jeszcze jakiś ŚO i jakiś boczny. Nie wiecie co z tym Turkiem o którym ostatnio było głośno?
07.05.2014 13:45
Kurcze, szkoda. Mecz o nic, a Mandzu na ławce. Tak miałby spore szanse na króla strzelców. Osobiście liczę, że HSV się utrzyma, bo jak spadną to codziennie będziemy mieć spama zdf'a, żeby ściągnąć VdV, który jest w 2 Bundeslidze :p
03.05.2014 14:42
Guardioli na pewno należy się fala krytyki za blamaż w Monachium, z całym szacunkiem dla Pepa, ale większość użytkowników tej strony wystawiłaby lepszy skład na ten mecz. Ale żeby od razu go zwalniać? No fakt przecież on wygrał z nami "tylko" 3/5 trofeów. Słabiak jakiś normalnie...
A teraz na serio mieliśmy kryzys, poza tym to o czym pisze od dłuższego czasu. W głowach siedzieli im Tito (u Pepa) i Uli (u zawodników). Dla tych co krytykują tiki takę, takie małe info to co graliśmy od Berlina tiki taką nie było.
Przyda się nam parę transferów, lekkie przewietrzenie szatni i w przyszłym sezonie jazda po 6 puchar.
Obawiam się, że z Pepem będzie to samo co z Juppem. Po pierwszym sezonie -> do zwolnienia, słaby, archaiczny styl gry (chociaż większość ludzi, którzy tak ostro atakowali Juppa, nie byliby w stanie użyć poprawnie tego słowa), dziad jeden, winowajca wszystkich naszych niepowodzeń. W następnym sezonie -> geniusz, Bóg futbolu, najlepszy trener świata, itp.
02.05.2014 00:45
Oczywiście, że Pep zasługuje na szanse, oczywistym jest też to, że porażka z Realem to w 90% jego wina i będzie musiał coś zmienić. My od zdobycia majstra nie graliśmy tiki taką, a idiotycznym klepaniem w szerz i do tytułu. Tiki taka polega na ciągłym ruchu, wychodzeniu na pozycję i doprowadzeniu do sytuacji sam na sam.
Druga sprawa to w większości przypadków brak konkurencji:
Bramka - Neuer i Starke - ok , tutaj nic zmieniać nie trzeba.
Boczni obrońcy - Lahm i Alaba to klasa światowa, Rafinha jest dobry na średniaków z BL i tutaj może ich odciążyć, ale potrzeba nam jednego zawodnika walczącego czy to z Alabą czy to z Lahmem o podstawowy skład.
Środek obrony - Holger wielka niewiadoma, Dante i Boa zbyt pewni siebie, a DVB nawet nie warto wspominać. Potrzeba nam 1-2 klasowych obrońców i to na poziomie lepszym od Boatenga! To powinien być priorytet!
Środek Pomocy - Basti jak wróci do formy to będzie git, Javi musi zacząć grać znowu na środku, Thiago - jeden z najlepszych u nas w tym sezonie, Goetze też może grać na tej pozycji, gdyby odszedł Kroos to na pewno trzeba byłoby kogoś zakupić. Do tego jeszcze dojdzie Rode, który może odgrywać u nas taką rolę jak Rafinha.
Skrzydła - Robben/Ribery/Muller - klasa światowa, może tu też grać Goetze. Mimo wszystko przydały się jeszcze ktoś - może to być Draxler - ma chłopak talent. Shaqiri się pomału cofa w rozwoju. Podobno Juve jest nim zainteresowane, więc moglibyśmy w przypadku odejścia Toniego spróbować wyciągnąć Pogbę.
Atak - Lewy, Mandzu, Pizza - nawet jak jeden z nich odejdzie to i tak jest w porządku. Jedyny napastnik jakiego bym u nas widział to Suarez, ale wątpię byśmy go zakupili.
Co do porażki z Realem to na pewno nasz kryzys i sytuacja z Ulim siadła naszym na psychice. Do tego śmierć Vilanovy też z pewnością nie była dla Pepa łatwa.
Bardzo dużo ludzi narzeka na Pepa, ale nie zapominajmy, że zdobył on dla nas SE, KMŚ, Bl, dotarł do półfinału CL i ma jeszcze szansę na DFB Pokal. Trzeba w niego wierzyć mimo tej kompromitacji i blamażu z Realem, ale może nawet i lepiej, że się tak stało bo Pep może zrozumie jak należy korzystać z Javiego, a nasi będą znowu odczuwali tę sportową złość jak za Juppa.
MIA SAN MIA !
01.05.2014 13:55
Potrzeba nam transferów. Marzy mi się Suarez, ale go trzeba chyba między bajki włożyć. Na pewno musi przyjść 3 klasowych obrońców, Lewy i Rode już są. I myślę, że warto byłoby zainwestować w Draxlera. Jeżeli chcemy dalej grać tiki taką to potrzebujemy innych wykonawców.
Co do wczorajszego meczu to była żenada, ale każdemu wielkiemu klubowi może się coś takiego przytrafić.
Czekam na rewanż za rok!
MIA SAN MIA!!!
30.04.2014 12:08
Dzisiaj wyglądało to nie tak jakby na przeciwko siebie stał wielki Bayern i równie wielki Real, a tak jakby grały reprezentacje Polski i Hiszpanii. Nie wychodziło nam totalnie nic i całe szczęście, że to nie skończyło się 0-9.
Taktyka Pepa zawiodła w tym meczu na całej linii.
Pierwszy błąd: Brak Martineza. Jak on grał za Juppa? Bez niego nie byłoby mowy o wygraniu tripple. Na Real powinien wyjść od początku - byłby dobrym zawodnikiem na stałe fragmenty, zarówno w defensywie jak i ofensywie.
Drugi błąd: Mario Mandzukić, Pep musiał widzieć już w Madrycie, że Ramos i Pepe są w stanie go pokryć przy wrzutkach, a bez żadnej obrazy dla Chorwata wirtuozem piłki to on nie jest. Moim zdaniem powinien zagrać Pizza, który jest lepszy technicznie.
Trzeci błąd: Brak Mario. Chłopak ostatnio był w formie. W Madrycie tylko on miał 100% okazję, no, ale cóż... Wg mnie mógł on zagrać zamiast Tomka, albo Francka.
Kolejnym czynnikiem składającym się na naszą porażkę było wczesne zdobycie mistrzostwa. Do każdego meczu podchodziliśmy w ten sposób-> "My jesteśmy SuperBayern my wygrywamy mecze przed wyjściem na boisko". Bayern grał dziś na prawdę fatalnie. Na pewno po części jest to wina Pepa, ale pamiętajcie, że to był dla niego bardzo trudny okres. Ostatnio umarł jego serdeczny przyjaciel Tito. Zszokowało mnie trochę to, że Pep chyba zna tylko tiki takę i żadnej innej taktyki poza nią, mam nadzieję, że to poprawi.
Ogólnie nie spisujcie Pepa na straty bo ten sezon jest dobrym w naszym wykonaniu. Powtórzenie dokonań Juppa było prawie niemożliwie i żeby to osiągnąć to sam Budda na ławce by się nam na niewiele przydał. Mam nadzieję, że Pep odejdzie w przyszłym sezonie od tiki taki i znowu zdobędziemy Tripple!
MIA SAN MIA!!!!
PS. Do wszystkich sezonowców na tej stronie: Bycie z drużyną kiedy wygrywa to nie sztuka, Bycie dumnym z niej nawet kiedy dostaje u siebie oklep 4-0 czyni nas prawdziwymi kibicami.
30.04.2014 01:40
Niestety gramy dzisiaj piach...
Największym błędem Pepa było niewystawienie w dzisiejszym meczu Javiego. Z całym szacunkiem dla niego, ale para Bastian-Kroos w środku? W meczu w którym mamy mieć 0 z tyłu?
Zrewanżujemy się za rok.
29.04.2014 21:38
Olejcie tego zdfa bo on ma tylko z was pożywkę jak mu odpowiadacie. Co do rewanżu to wierzę w Bayern i obstawiam wynik 3-1 bo mam przeczucie, że przy naszej defensywie Real coś klupnie.
24.04.2014 23:32
@mehmet
Z tymi sezonowcami to widać, po przyjściu Lewego pewnie jeszcze paru dojdzie, niestety...
Ale prawdziwi kibice też będą zawsze i to cieszy.
Co do pierwszego sezonu Juppa to wygrał on z nami Superpuchar Niemiec, niby nic wielkiego, ale zawsze jakieś trofeum.
13.04.2014 13:51
Zgadzam się z Nacjonalizmem78
Jak Bayern był słabszy to był jeden ogromny tego plus - nie było sezonowców, już widzę jak za niedługo będą nas nazywać tak jak kibiców Realu, tylko, że zamiast hala dzieci to będzie mia san mia dzieci i to przez takich "kibiców", których obnażył mój kolega Nacjonalizm.
Ludzie to nie FIFA tu się nie wygrywa każdego meczu po 10-0. Może opuścicie tę stronę i wróćcie na nią jak to pojmiecie, ok? Wiecie co wam jeszcze powiem? Być może w tym sezonie będziemy mieli tylko te 3 trofea, które już zdobyliśmy, być może odpadniemy z Realem, albo z 1FCK, bądź też przegramy oba finały. Oczywiście bardzo bym chciał, abyśmy znów wszystko wygrali, ale taka jest piłka, czasem się wygrywa, a czasem przegrywa.
No ja nie wierzę jak można przegrać z finalistą ligi mistrzów, z klubem, który prawie odprawił wielki Real z kwitkiem.
Co do samego meczu to wydaję mi się, że w Buli nasi już błyszczeć nie będą, no bo i po co? Mamy majstra, chcą się skupić na Realu i 1FCK, nie chcą ryzykować kontuzji itd.
Chciałbym bardzo serdecznie pogratulować BvB, przy tylu kontuzjach co oni mają, ograć (zasłużenie) i Real i nas to jest wyczyn. Mam nadzieję, że się wzmocnią w letnim okienku i znowu będziemy z nimi walczyli o majstra, bo potencjał i trenera to oni mają. Szkoda jedynie tej niesłusznie nie uznanej bramy Mandzukicia bo o ile wynik 3-0, a 3-1 w takim meczu jak ten nie jest jakąś wielką różnicą, to w kontekście króla strzelców już zmienia wiele.
Pozdro dla prawdziwych kibiców.
MIA SAN MIA !
13.04.2014 10:29
@ivan
Ja tu nie widzę zbytniej pewności siebie czyli arogancji. Nasi mówią, że szanse są pół na pół, że będzie wielkie widowisko i że liczą na awans. Co mają wg Ciebie mówić? Dostaniemy na Realu 7-0, jacy my biedni?
12.04.2014 10:08
@josh
Z pokorą zgoda. Z tym, że Real jest najtrudniejszym przeciwnikiem już nie. Real gra ofensywnie to nam pasuje, poza tym popełniają bardzo dużo, bardzo poważnych błędów w defensywie, jak dla mnie groźniejsze są zarówno ekipy Chelsea, jak i Atletico. Grają bardzo dobrze z kontry i równie dobrze w defensywie. Poza tym Chelsea ma niewyczerpane źródło farta i Mou na ławce. Wydaję mi się, że Real to najłatwiejszy przeciwnik na jakiego mogliśmy trafić, co nie oznacza, że możemy ich zlekceważyć, bo w 1/2 nie ma już słabych zespołów.
12.04.2014 10:02
Skończcie z porównywaniem Pepa do Juppa. Jesteśmy w półfinale, mamy ogromne szanse na obronę trofeum.
Zagraliśmy dobrze, powiedzmy sobie szczerze ile MU z nami prowadziło? 60 sekund? Co do naszych przeciwników to teraz nie ma już słabych zespołów, ja osobiście chciałbym trafić na Chelsea. Bo przy ich farcie finał może być różny, a dwumecz to dwumecz.
10.04.2014 09:10
Zgadzam się z Tobą Cebula. Szkoda takiej kasy wydanej na niego. W zeszłym okienku cały czas liczyłem, że BvB uda się zakontraktować Eriksena.
09.04.2014 10:50
Szkoda BvB. Należą im się gratulację (no może poza Mikim), pokazali hart ducha, wygrali. Szkoda, że w pierwszym meczu nie zagrali autobusem, może bym im jakaś kontra siadła i byłby lepszy wynik. W każdym razie gratulację za walkę do końca i życzę wam żeby udało się ściągnąć Kagawę, bo to co grał wczoraj Miki woła o pomstę do nieba. Chelsea jak zawsze na farcie. To jest już jakaś paranoja. Dzisiaj liczę na nas i na Atletico.
09.04.2014 10:14
Przy wszystkich swoich zaletach Neuer ma jedną ogromną wadę - nie da się go zastąpić.
06.04.2014 14:09
@Bajerniak1987
Ja bym jeszcze po sezonie sprzedał:
Lahma
Bastiego
Francka
Arjena
Ogólnie to bym zostawił tylko Neuera i dokupił Cristiano, Messiego, Hazarda, Neymara, Bale.
Shaqiri może iść na wypożyczenie
Pizza to będzie nasz numer 3 w napadzie, o ile zostanie
Contento i DVB mogą odejść
Kroos? Poważnie?
05.04.2014 19:45
Owszem nie wiadomo, gdzie by BvB było, nie wiadomo też jak dużą rolę w tym zarządzie odgrywał. Ten człowiek może i nienawidzi Bayernu, może nie podejmuje odpowiednich kroków na rynku transfery, może i wali gafy w co drugim wywiadzie, ale tej wypowiedzi honoru odmówić nie można.
03.04.2014 01:28
Ma przynajmniej honor. Ja życzę BvB jak najlepiej ( tzn. co roku 2 miejsca za nami, co roku finału C.L. i może raz na 3 lata pucharu Niemiec, żeby też coś ugrali). Trochę szkoda, że mają słaby zarząd i nie potrafią nikogo sensownego ściągnąć, chociaż teraz może być ciekawie - Adrian Ramos, jakiś Japończyk z 2BL może wypalić, do tego raczej odzyskają Kagawę i są jeszcze zainteresowani Hulkiem, Ginterem, Glikiem (dobry rezerwowy), o ile nikt od nich nie odejdzie to mogą znowu być piekielnie groźni i tego im życzę.
My jesteśmy jak wielki koń - zdolni do szaleńczego galopu, ale czasami jesteśmy ospali i potrzebujemy takiej muchy co by nas kąsała.
03.04.2014 00:45
Szkoda trochę, że BvB nie zagrało jak Chelsea 2 sezony temu. Z tym składem jaki mieli powinni postawić autobus i szybcy Reus i Aubemeyang na kontry, no, ale trudno, chcieli grać tak bardzo osłabionym składem otwartą piłkę z Realem w pełnym składzie i to się dla nich nie korzystnie odbiło.
Co do MU. Oni postawili autobus w polu karnym i taka jest prawda, dobrze nas kontrowali, nasi ŚO się nie popisali na OT, ale autobus to autobus, szczerze powiedziawszy w grze defensywnej MU nie widziałem żadnej różnicy w porównaniu z Arsenalem. Nie zmienia to jednak faktu, że narzekania sezonowców są żałosne. Tak to jest jak ludzie nie pamiętają, jak wszyscy w Europie chcieli na nas trafić, a Barca, czy Milan nam spokojnie 4 bramy implikowały. Ciekawy jestem co byście pisali po takim meczu? Owszem nie jesteśmy teraz w jakiejś mega dobrej formie, ale ludzie, nie przegraliśmy od nie pamiętam jak dawna w BULI, w C.L. co jest nie tak?
Porażka z City u siebie? Mecz w którym prowadziliśmy po 15 minutach 2-0, a potem zlekceważyliśmy rywala.
Remis z Arsenalem 1-1? Faktycznie TO MY MUSIELIŚMY WYGRAĆ, BO PRZECIEŻ W PIERWSZYM MECZU TO ARSENAL WYROBIŁ SOBIE ZALICZKĘ, poza tym mieliśmy mnóstwo pecha w tamtym meczu, chociażby karny Tomka.
I jeszcze teraz ta "tragedia" na OT, no jak mogliśmy zremisować z MU na OT? i do tego 1-1, przecież my musimy strzelać po 11 goli co mecz. Ludzie opanujcie się MU grało autobusem, mieli dobre kontry, grali u siebie i dodatkowo się spieli na ten mecz, bo ligę i inne puchary mają już przegrane. MU mogło wczoraj wygrać ten mecz, co byście wtedy napisali? Zakładam, że coś w stylu: "To nie jest ten Bayern, który pokochałem sezon temu...No cóż trzeba kibicować Królewskim i BBC".
Oczywiście nie mówię tutaj o wszystkich użytkownikach tej strony, bo było by to nie sprawiedliwe. Jest tutaj bardzo wielu kibiców Bayernu z prawdziwego zdarzenia i dla nich pełen szacunek.
02.04.2014 23:33
Wszyscy narzekają na ten wynik, a jeszcze 3, 4 lata temu byście się o taki modlili. Owszem MU, jest w kryzysie w jakim nie było od nie pamiętam jak dawna, ale jedyne co im zostało to C.L.. Dużo osób tutaj krytykuje grę Bayernu, a wiecie jaka jest różnica? Rok temu grano z nami otwartą piłkę bo wszyscy myśleli, że nie jesteśmy, aż tak dobrzy 2 finały w 3 lata (no ok, ale jeden raz fartem się dostaliśmy, a jednak drugi przegraliśmy). Teraz każdy się nas boi. Arsenal, MU przez większość meczu mają po 8 zawodników w polu karnym, za Juppa nikt się nas, aż tak nie bał i grali otwarcie. Poza tym Jupp był mistrzem kontry. W meczu z Barcą to my graliśmy głównie na swojej połowie, ale Barcę zabiły nasze kontry.
Bayern pepa nie jest słaby. Kiedy ostatnio wygraliśmy tak szybko mistrza? Nigdy i to przy przeciwniku klasy BvB. Nie pamiętam też żeby kibice kiedykolwiek płakali po remisie 1-1 z MU, Milanem, Barcą czy Realem na ich boisku.
Wiadomo, że po naszej grze spodziewano się wyniku typu 3-0, 3-1, ale 1-1 to ma być powód do rozpaczy?
Niestety muszę to powiedzieć większość kibiców Bayernu jest żałosna. Traktujecie taki wynik jako porażkę, to może zacznijcie lamentować też nad tym, że FCB w Buli nie wygrał wszystkich meczy, a, aż 3 zremisował.
Faktem jest to, że na OT byliśmy faworytem, ale czy boska Barca lub Ac Milan wygrywał wszystkie mecze w C.L. w latach świetności? Wyłączcie FIFY, PESY i tym podobne i zacznijcie trochę bardziej realistycznie patrzeć.
02.04.2014 01:18
@Quebo
Owszem piłka jest nieprzewidywalna, ale dlaczego mamy nie być pewni awansu? Albo inaczej sformułuję jak nie MY to kto ma być pewny awansu? Może jeszcze nawet nie powinniśmy pisać, że mamy mistrza, bo jednak możliwe jest, że już do końca sezonu wszystko przegramy, a BvB wszystko wygra? Tak jak pisałem to my kibice mamy być pyszni i dumni.
Odnośnie szacunku, żyjemy w czasach w których każdy domaga się szacunku. Kiedyś na szacunek trzeba było sobie zasłużyć. MU z pewnością swoją historią zasłużyło sobie na szacunek i ten należy im okazać, ale bez przesady. Nie twierdzę, że MU to nie jest wielki klub, ale w tym sezonie powinniśmy ich przejść bez większych problemów bo co by tutaj nie mówić, to jest ich najgorszy sezon od kilkudziesięciu lat i właśnie dlatego jestem taki pewny naszego awansu.
Z drugiej strony wyobrażasz sobie, gdyby trener motywował swoich zawodników przed meczem Twoimi słowami?
"Panowie może wygramy, a może nie. Na papierze jesteśmy lepsi, ale jednak gramy z MU, a że piłka jest nieobliczalna to mogą nas równie łatwo wyeliminować jak my ich. Tzn. nie żebym w was nie wierzył, ale sorry taką mamy piłkę."
24.03.2014 08:48
@pantoitoi
Wiem o co Ci chodzi, ale mimo wszystko MU nie ma z nami szans, nawet jak my będziemy mieli słabszy dzień, a oni mecz sezonu. Szanuję MU, to wielki klub, ze wspaniałą tradycją, ale w tym sezonie są po prostu fatalni. Proszę Cię MU w tym sezonie jest na prawdę słabiutkie, to, że przed tym sezonem, zawsze grali na najwyższym poziomie o niczym nie świadczy. To tak samo jakby się bać Leeds, bo w końcu oni też kiedyś wygrali C.L.
Trochę denerwuje mnie ten minimalizm na tej stronie... Rok temu przed meczami z Barcą i Juve było to samo. MY JESTEŚMY KIBICAMI, a nie piłkarzami!!! My mamy być pewni swego, my mamy być dumni i pyszni.
24.03.2014 00:21
@pantoitoi
Owszem Real czy Barca mogą zagrozić naszej bramce, ale MU?
Widziałeś jakiś ich mecz w tym sezonie poza meczem ze słabym Olympiakosem?
MU nie ma nam czym zagrozić, dodatkowo grają bez RVP, więc o MU jestem raczej spokojny.
23.03.2014 23:30
"Piłka nożna to sport, gdzie po boisku biega 22 zawodników, a na koniec i tak wygrywa Bayern" - parafrazując klasyka.
22.03.2014 19:11
@ fcbayerniak
Powiedz mi co pozostało kibicom MU poza ironią w tym sezonie?
21.03.2014 15:15
@josh1982
Masz pretensje o to, że nasi kibice wieżą w potęgę Bayernu? Prawda jest taka, że jesteśmy nie do zatrzymania w tym sezonie. Być może Real, Chelsea czy Barca są w stanie nam zagrozić, ale na litość boską MU, BvB, PSG, Atletico?
Jak trafimy na jedną z tych czterech drużyn to mamy pewny półfinał. Gdy nam się trafi Barca, Real czy Chelsea to też będziemy faworytem i też powinniśmy awansować.
20.03.2014 10:10
@ aries
Jak się bawimy w typowanie to ja stawiam na takie pary:
BvB - Olympiakos
Chelsea - Real
Barcelona - PSG
Bayern - Atletico
19.03.2014 13:49
@MacQ
Owszem Real jest dobry, ale przypominam, że poza pucharem Hiszpanii nie ograł żadnej drużyny z topu. Oczywiście, że lepiej by było gdyby Chelsea, Barca i Real wybili się po drodze nawzajem, ale jak już mamy grać z Realem to wolę by to był półfinał. Bo jak wiadomo finał rządzi się swoimi prawami. Ja największe zagrożenie upatruję mimo wszystko w Chelsea.
19.03.2014 08:06
@polaczekbasa
Pewnie się oszczędzają na ostatnie 15 minut.
18.03.2014 22:21
@LahmFANBayern19
Teraz awans Schalke jest już tylko formalnością :D
18.03.2014 21:30
O ile Mandzu odejdzie od nas to mam nadzieję, że odejdzie do BvB, Schalke, albo wróci do Wolfsburga, przynajmniej wtedy przestali by mówić, że osłabiamy Bundesligę.
18.03.2014 16:47
@ulimore
Na twoim miejscu poćwiczyłbym pisanie bo przez Twoją łamaną polszczyznę ciężko jest zrozumieć o co Ci chodzi.
Owszem były głosy, że będziemy drugą Barcą, ale czy Barca Pepa, tak ta sama Barca, którą się zachwycał wówczas cały świat grała nudną piłkę? Wiem, że dla sezonowca jest to ciężkie do pojęcia, ale Bayern nie zawsze grał tak porywająco jak za Heynkesa, ale tak jak mówię dla kogoś kto pamięta tylko ten sezon i poprzedni jest to nie do pojęcia. Styl Guardioli jest specyficzny, a jak oceniasz grę drużyny za nudną na podstawie ostatnich dwóch meczy to gratuluję.
Not sure or just stupid or zdf
16.03.2014 00:58
@ulimoore
Ten styl gry wg Guardioli nie jest nudny. Może z nim też podyskutujesz? Czyli wychodzi na to, że rację mieli Twoi oponenci, a nie Ty.
15.03.2014 23:15
@jastrzab123
Jak chcemy obronić tytuł to co za różnica na kogo trafimy?
Barca, Real, PSG, Olympiakos, BvB, czy Atletico są do przejścia na spokojnie (osobiście liczę na półfinał BvB i życzę im Atletico albo Pireusu), a my i tak ogramy każdego. Najbardziej boję się Mou i jego Chelsea. Poza tym nie ma co się dziwić, że dzisiaj nie było jakiejś super piłki, piłkarze zapewne mieli jeszcze w głowach wyrok Hoenessa, ciężko jest się im też motywować na Bundesligę skoro mistrza mają praktycznie w kieszeni.
15.03.2014 21:15
Dokładnie, moje wymarzone losowanie:
Real-Chelsea
Bayern-Atletico
Borussia-Olympiakos
Barcelona-PSG
Półfinały:
Bayern-Real/Chelsea
BvB-Barca/PSG i może będzie powtórka z przed roku
13.03.2014 07:39
@ulimoore
Fakt, ten mecz był słabszy, ale nie był słaby w naszym wykonaniu. Dominacja przez 85 minut (Arsenal było stać na zdominowanie nas na Allianz na raptem 5 MINUT!!!). Aries ma rację wynik 1-1 po zwycięstwie 2-0 na wyjeździe traktują tutaj wszyscy niemalże tak jakbyśmy odpadli z C.L., a spokojnie przeszliśmy Arsenal. Wczoraj zawiodła jedynie skuteczność i tutaj należy jeszcze trochę popracować bo wczoraj mogło być 4-0 (gdyby sędzia wtedy odgwizdał faul na Lahmie). Proszę Cię nie mów mi o pięknie futbolu, bo chyba nie pamiętasz jak nas Barca czy Milan jeździły po 4-0, 4-1. Może wtedy graliśmy pięknie?
Awansowaliśmy najmniejszym nakładem sił. Bundesliga jest już wygrana, a w pucharze już praktycznie jesteśmy w finale, a wam dalej mało. Pewnie jak Pep wygra to wszystko to będziecie po nim jechali, że przegraliśmy superpuchar z BvB. Ludzie zastanówcie się, to jest jego pierwszy sezon w FCB, porównajcie sobie jak graliśmy za don Juppa w pierwszym jego sezonie (notabene go też chcieliście wyrzucić).
12.03.2014 13:05
Jedyne nad czym trzeba popracować to skuteczność, bo to jeszcze nie jest to czego się oczekuje (mam na myśli C.L.). Ale reszta? Rok temu 3-3, dzisiaj 3-1, a wam mało. W tamtym roku prawie, że nie istnieliśmy na Allianz, a teraz mogło spokojnie 4-1 być, tylko zawiodła właśnie skuteczność. Ludzie nie wiem od kiedy kibicujecie Bayernowi, ale zdaję mi się, że większość to sezonowcy, którzy pamiętają tylko drugi sezon Juppa. 6 lat temu przejść 1/8 to był maks. naszych umiejętności i wtedy traktowaliśmy to tak jakby plan w Europie był zrealizowany. Teraz? Teraz miażdżymy Arsenalu, który w obu meczach miał może 20 minut swojej gry, a wy płaczecie, że nie było 22-1 w dwumeczu, chociaż pewnie gdyby był taki wynik to byście płakali, że bramę straciliśmy.
Mamy ogromne szanse na obronę potrójnej korony, ale nawet jak się nie uda to radzę wam, byście nieco ochłonęli zanim coś napiszecie, ok? Tak przy okazji wszyscy tutaj porównujecie ten sezon Pepa do drugiego sezonu Juppa, ale to jest PIERWSZY SEZON Guardioli u nas, proszę porównajcie go sobie z PIERWSZYM SEZONEM Juppa. Wtedy przegraliśmy wszystko i nie pamiętam, żebyśmy wtedy w co drugim meczu w Buli jeździli każdego po 6-1.
12.03.2014 00:44
Często zdarzają mu się głupie wypowiedzi, zawsze zadziera nos, ale ma bawarskie serce. Bez niego dalej Bayern będzie wielki, ale już nie będzie taki sam. Ile razy Uli wstawiał się za naszymi zawodnikami, chociażby za Breno? Uli to żywa legenda, zarówno jako piłkarz, jak i działacz. Całe jego życie to Bayern i tak pozostanie. Mam nadzieję, że skończy się tylko na grzywnie albo na zawiasach.
Uli trzymaj się!
10.03.2014 00:26
Co gry naszego zespołu nie można się przyczepić bo jest wszystko perfekt: kontrola meczu, efektywność, efektowność, zgranie, przygotowanie fizyczne wszystko jest super, ale jest jedno "ale". Nie podoba mi się nasza gra obronna, tzn. tracimy mało bramek to fakt, ale za Juppa Manu był praktycznie bezrobotny, a teraz? Nie czepiam się o to Pepa, ale naszych defensorów. Wg mnie Lahm powinien wrócić na obronę i powinniśmy sprowadzić kogoś na ŚO w letnim okienku. Gdy Javi i Holger byli kontuzjowani to Boa/Dante nie mieli rywalizacji o 1 skład (poza Belgiem, którego nie liczę). Nie wiadomo jak zagra Holger po tej kontuzji, być może już nigdy nie będzie grał tak jak przed kontuzją dlatego przydałby się nam ktoś kto i na tej pozycji zaostrzyłby rywalizację.
09.03.2014 13:20
@Nookie
Zgadzam się z Tobą w 100%. Gdybyśmy przejrzeli nasze posty i wypowiedzi Uliego sprzed 3 sezonów to byśmy się chyba ze wstydu spalili, więc nie ma sensu krytykować BvB. Ja życzę im jak najlepiej (tzn. co 2 miejsce w Bundeslidze i 2 w CL i od czasu do czasu żeby się nie załamali to wygrania pucharu bądź superpucharu). Jak im ta gadka pomoże w grze w CL to nie sobie tak dalej gadają to przyniesie tylko korzyść Buli.
08.03.2014 11:04
Owszem, ale drugą opcją byłoby wypożyczenie Shaqa.
07.03.2014 22:37
@Gladius
Jak dla mnie to Bayern mógłby go nawet teraz wykupić za te 45.5 mln euro i go wypożyczyć nawet do Schalke z powrotem na 2 lata, pod warunkiem, że podpisze co najmniej 5 letni kontrakt. Ten chłopak może być naszą przyszłością, a nas stać na wydanie 45.5 mln euro, szczególnie, że potem może być już nie do wyciągnięcia.
07.03.2014 21:54
@Gladius
Rozumiem Ciebie, ale jednak mam zupełnie inne zdanie na ten temat. Jak dla mnie odejście Shaqa za przyjście Juliana to dobra opcja. Goetze mi się na skrzydle nie widzi, on jest typowym ŚPO, a że gramy takim a nie innym systemem to myślę, że Goetze lepiej by grał w środku. Owszem Robbery na takim poziom będą grali jeszcze maksymalnie 2 lata, choć mam nadzieję, że trochę dłużej, ale co potem? Julian jest dobrą opcją na przyszłość i myślę, że zarząd ma podobne do mnie zdanie myśląc o sprowadzeniu go. Co do Erkina to chyba będzie to typowy zawodnik na rezerwę w razie kontuzji/kartek Lahma/Alaby/Rafinhi. Wydaję mi się również, że jego przyjście oznaczać będzie odejście Contento. Poza tym jak nie kupimy teraz Draxlera to on odejdzie do Arsenalu, albo innego klubu z zagranicy, a tam będzie miał klauzulę nie 45.5, a 80-90 mln euro o ile w ogóle będzie ją miał i nie wiadomo też czy wtedy chciałby z owego klubu odchodzić. Zresztą Shaqa można gdzieś wypożyczyć, a to, że u nas każda pozycja jest zdublowana to świadczy tylko o sile naszej kadry i chyba lepszy jest nadmiar niż niedobór jak w BvB.
07.03.2014 20:05
Ta jasne po co nam Draxler? Nie kupujmy nikogo na zastępstwo Robberiego i liczmy na to, że będą grali na takim poziomie jak teraz do 40. Potem obudzimy się z ręką w nocniku i zanotujemy taki sezon jaki teraz ma MU. Póki co kupiliśmy Lewego i Rode, do tego może ten Erkin - cała trójka za darmo. Czyli za piłkarzy łącznie wartych 68 mln euro nie wydaliśmy, ani grosza. To chyba możemy sobie pozwolić na przepłacenie za Draxlera.
07.03.2014 17:17
Draxler ma wielki talent, jest na pewno lepszy od Shaqa. Jeżeli miałby kogoś zastąpić to właśnie Shaqa. 45.5 mln to niby dużo, ale jak odejdzie do takiego Arsenalu to potem trzeba będzie wyłożyć znacznie więcej by go odkupić. Poza tym Franck i Robben nie są już najmłodsi i trzeba za w czasu znaleźć godnych następców, by potem nie było sezonu przestoju takiego jaki ma np. MU po odejściu Alexa. Chciałbym jeszcze, żeby Bayern kupił tego Luke Shawa jako zmiennika Rafinhi, on może być nowym Lahmem, ale czy FCB jest nim zainteresowany? Ewentualnie ten Erkin o którym się ostatnio tak dużo mówiło.
07.03.2014 11:39
Czy ludzie się tu wypowiadający myślą przed napisaniem komentarza?
Jak dla mnie Messi to najgorszy i najsłabszy piłkarz wszech czasów dlaczego? Bo w jego wieku taki Oli Kahn miał znacznie więcej czystych kont, nawet Kuciak z Lecha jest lepszy bo ma więcej czystych kont. Ile ma boski Leo - 0, ba wydaję mi się, że do końca kariery będzie miał 0. Mniej więcej tak wygląda argumentacja części z was, np. użytkownika o nicku - Czlowiek1977WWA. Proszę was zastanówcie się o czym wy w ogóle piszecie.
Owszem Messi jest lepszy, ale nie porównujcie zdobytych bramek bo to się mija z celem. Messi ma lepszą technikę, zwrotność, itp., itd., owszem jest też bardziej bramkostrzelny bo gra na takiej pozycji, ale jego największym minusem jest to, że Barca jest od niego uzależniona, a my od Gotze nie. Ja osobiście sto razy bardziej wolę Mario, niż Leo, ale oczywiście Argentyńczyk jest lepszym piłkarzem i tego nie neguję.
01.03.2014 15:36
@Hilario
Złota piłka jest za medialność nie za umiejętności.
01.03.2014 12:58
@czikarito
Wiesz BvB jest wyczulone na punkcie odchodzenia swoich zawodników. Chociaż teraz chcą sciągnąć Hulk'a i Kagawę, o ile nikt poza Gundoganem od nich nie odejdzie i dokupią klasowego ŚP to może być ciekawie.
01.03.2014 10:42
W aktualnej formie jak dla mnie Gotze jest lepszy, ale oczywiście biorąc całokształt to oczywiście Messi. Gotze nigdy nie strzeli też tyle bramek co Messi bo Barca gra niejako pod Leo. Ja się nawet cieszę, że u nas Mario jest jednym z wielu, a nie jedynym. Popatrzcie jak Gotze ma kontuzję to w Bayernie jest to prawie niewidoczne, a w Barcy jak Leo miał kontuzję to oni grali dwa razy gorzej.
Podsumowując Messi owszem jest lepszy od Gotzego i zgadzam się z Pepem, ale np. już od takiego Neymara to lepszy jest nasz zawodnik.
01.03.2014 10:19
No fajnie by było, może być niezłym zmiennikiem. To jakie interesy robi Bayern w tym sezonie to na prawdę klasa sama w sobie. Za darmo Erkin, Rode, Lewy. Czyli jak nie dać za zawodników wartych łącznie 68 mln euro ani centa. Brawo. Teraz jeszcze Draxler i będzie perfekt.
28.02.2014 15:58
Mi się wydaję, że on nie zakończy u nas kariery, ale odejdzie dopiero na starość do Chin, USA, czy Kataru sobie trochę do emeryturki dorobić, ale wątpię by odszedł wcześniej niż przed 33 rokiem życia. On ma monachijskie serce.
28.02.2014 15:54