DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Nookie Strona 30

@DarthSmd

hehe a widzisz, jak ostatnio skrytykowalem nasza defensywe i powiedzialem, ze nalezy ja wzmocnic klasowym srodkowym obronca to fala krytyki sie na mnie wylala ;P
srodkowa obrona to nasza najslabsza chyba formacja i wymaga wzmocnienia, boki obrony potrzebuja zwiekszenia rywalizacji tylko.

na pocieszenie wam powiem, ze fani United tak sie ciesza z tego remisu bo wiedza, ze grali z najlepszymi i spodziewali sie 5:0 :P

01.04.2014 23:10

Zawodnicy mam nadzieje w rewanzu nie zlekcewaza United i zagraja na miare swoich mozliwosci.

po cichu licze na powtorke, jak w sezoeni 2011/2012 z Basel... ale nawet 0:0 mnie zadowoli :P

01.04.2014 23:05

troche mnie to zaczyna bawic :) ta euforia z remisu United :D wynik jest korzystniejszy dla nas, z gry przez wiekszosc czasu United wygladalo koszmarnie(wylacznie autobus i laga do przodu), uratowala ich walka i nasze niedblastwo. Gdybysmy byli tak zmotywowani jak United to byla by 5 spokojnie.

Coz... jesli nie poprawimy gry i psychiku przez te dwa tygodnie to dzisiejszy mecz moze sie powtorzyc i to United przejdzie.

01.04.2014 22:53

a ja sie nie zgodze, ze Robben i Schweini najlepsi... Robben staral sie, walczyl, robil zamieszanie i co? i nic, probowal brac z Riberym ciezar gry na siebie ale nic efektywnego nie stworzyli. Zauwazcie, ze w drugiej polowie Robben nie mial juz podwojnego krycia... a dalej nie potrafil stworzyc nic spektakularnego. Franck podobnie. Schweini(jak w zasadzie caly srodek) strasznie zwalnial gre. To naprawde zle wygladalo jak jest 80 minuta, a nasi w srodku stoja i czekaja az wszyscy wroca i sie ustawia, rozumiem takie granie w pierwszej polowie byz zmeczyc rywala ale wkoncowce powinni przyspieszyc.

Mam nadzieje, ze Pep przyspieszy te gre, bo na stojaco to tylko ulatwiamy rywalom gre.

01.04.2014 22:47

glowa boli jak czytam wasze komentarze... zagralismy slaby mecz, trudno zdarza sie, United zagralo chyba najlepsze spotaknie w sezonie. Remis zasluzony(chociaz i tak wygladali jak 2 ligowcy ale gratulacje za walke im sie naleza). Bramkowy remis na wyjezdzie jest wynikiem lepszym dla nas. Ale jak sie oczekiwalo 5:0 to rozczarowanie jest...

Jest drugi mecz, wieksze szanse dla nas, United bedzie musiala sie otworzyc. Przypominam, ze pare sezonow temu przegralismyz Basel na wyjezdzie 0:1 by wygrac 8:1, 7:1? ale no tak... pewnie wiekszosc nie pamieta ^^

01.04.2014 22:42

hahahahaah KIBICE

01.04.2014 22:37

@Bawarczyk95

zobaczymy jak bedzie dzisiaj. Widze, ze jestem tutaj jednym z nielicznych kibicow, ktorzy wierza w zwyciestwo i na krytyke i wylewanie pomyj poczekam przynajmniej do konca spotkania

01.04.2014 21:45

przydalby sie ktos kto by zagral wlasnie taka niekonwencjonalna pilke

i panowie i panie wiecej wiary w druzynie ile to meczy juz ogladalismy gdzie Bayern 60 minut nic tylko klepie a potem laduej po 3-4 bramki. Zrozumcie tez ze ciezko gra sie pilkarzom gdy przed soba w polu karnym ma sie z 9 obroncow...

co nie zmienia faktu, ze powinnismy stwarzac wiecej dogodnych sytuacji

01.04.2014 21:38

@Bawarczyk95

najgorzniejszy nasz strzal byl z dystansu plus 2-3 obok bramki... faktycznie nie ma strzalow

ciezko ejst nam zrobic cokolwiek bo Manu postawilo autobus w polu karnym, ani rozegrac ani strzelic zza polowy.

Brakujhe Mandzu zgadzam sie, kogos by powalczyl w polu karnym o glowke. Obysmy pierwsi strzelili bramke, latwiej bedzie nam sie gralo.

Manchester gra naprawde bardzo bardzo slabo a mieli paradoksalnie grozniejsza sytuacje niz my ^^ ale coz... takie mecze sie zdarzaja, jedna ekipa cisnie i cisnie a druga kopie pilke do przdou i strzela bramke. Zobaczymy czy wytrzymia takie tempo do konca i czy nasi beda skoncentrowani do 90 minuty

01.04.2014 21:34

hehe widac kto nie ma 18 :P

01.04.2014 20:35

W tym sezonie juz u nas raczej nie zagra niestety :/ ale ma chlopak szanse na wyjazd na mundial

29.03.2014 20:58

@KrystianFCBM

wyluzuj ^^ bo ja np nie widzialem braku zaangazowania. Chlopaki nie grali na miare swoich mozliwosci(co zrozumiale bo trzeba oszczedzac sily) ale nie pokpili sprawy. Zobacz, ze Hoffenheim zagralo naprawde swietne spotkanie.

Radze Ci nie ogladac juz spotkan w BL, bo prawdopodbnie wszystkie spotkania beda tak wygladac :) to samo bylo w zeszlym sezonie po zdobyciu majstra. Mecze byly grane na luzie, na pol gwizdka. Trafiali sie akurat tacy przeciwnicy, ze moglismy z nimi latwo wygrywac(nie liczac 1:1 z BVB)

29.03.2014 17:53

@Florke

podobno miesiac przerwy, problemy z kolanem.

Wg mnie to i tak niezla informacja... gdy schodzil z boiska i rozmawial z lekarzem wygladalo to tak jakby mogl naderwac wiezadla wiec 4 tygodnie przerwy nie jest taka najgorsza informacja. Zreszta niedlugo pojawi sie informacja ile dokladnie bedzie pauzowal Hiszpan

29.03.2014 17:48

@KrystianFCBM

Oczywiscie, ze masz oczekiwac zaangazowania pilkarze, ale tez masz okazywac zrozumienie dla pilkarzy... Ci goscie zdobyli mistrzostwo Niemiec w MARCU, teraz najwaznieszjym celem jest LM i na niej trzeba sie skupic

@heat

dokladnie, az strach pomyslec co tu bedzie sie dzialo na stronie gdy powinie nam sie noga w LM. "Koan Guardiola", "zenada" "tki-padaka" itp... ehh strona zaleje sie tym hejtem

29.03.2014 17:43

@KrystianFCBM

nie mozna grac calego sezony, kazdego spotkania na 100%. Zawsze przyjdzie jakis mecz w ktorym cos nie idzie. Bayer n w tym sezonie mial kilka(moze nawet kilkanascie) spotkan gdzie nie szlo, gra nie byla koncertowa jednak wygrywalismy, niekiedy nawet roznica kilku bramek.

Na Old Trafford wyjdzie najmocniejszy sklad, do tego swiezy. Wtedy oceniajmy w jakiej formie jest druzyna. Gracze z Manchesteru po weekendzie moga nabrac wiary w zwyciestwo. Jednak jesli zagramy swoje, poprsotu swoje to Untied ma male szanse. Naprwde dzisiejszy mecz z Aston Villa nie byl zachwycajcy niech wynik 4:1 nikogo nie myli.

Co nie zmienia faktu, ze jesli Bawarczycy zlekcewaza Untied to oni sa wstanie wygrac to spoktanie.

29.03.2014 17:35

@Sajjjon

lol nie porownaj nas do BVB. My gramy juz gierki treningowe w weekendy, ktorzy przygotowuja nas do meczow w LM, a BVB walczy o druga pozycje w lidze i caly czas musza uwazac, zeby nie gubic punktow bo moga spasc na 4 pozycje.

29.03.2014 17:28

@KrystianFCBM caly sezon tak gramy, nie ma tego blysku co na wiosne rok temu ale gramy duzo bardziej skutecznie :)

i przyzwyczajcie sie, mecze w BL beda wygladac podobnie do konca sezonu.

29.03.2014 17:25

@ulimoore hahaha tak, tak. Dodaj, ze zaczalem kibicowac gdy Bayern zaczal wygrywac i jestem sezonowcem.

29.03.2014 17:24

@KrystianFCBM nie pitol glupot, zaraz sie okaze, ze gramy beznadziejnie, ze mistrzostwo przypadkowo, ze Real, Barca, Chelsea, City, PSG, BVB, United, Pcimanka Pcim to lepsze druzyny od nas...

@dzordan Starke gra bardzo dobrzenogami, porwonaj sobie go chociazby z Miskiewiczem z Wisly ^^ a to, ze gra gorzej od Neura to nic dziwnego

29.03.2014 17:16

no tak, od dluzszego czasu nie bylo jak ponarzekac to teraz powylewa sie troche frustracji :D

29.03.2014 17:11

Goetze oszczedzany na United, ehh martwi mnie Thiago wygladalo to na powazniejsza kontujze, prawdopodobnie cos z wiezadlami :/

29.03.2014 16:36

Hoffe strzeli pewnie jeszcze z jedna moze dwie bramki ale pewnie straca przy tym z piec :D Taki urok Wiesniakow, zabojcza ofensywa i zalosna defensywa. Mecz przynajmniej bedzie ciekawy.

a United slabo gralo, wynik nie odzwierciedle tego jak zagrali. Dodatkowo beda grac bez Maty i Van Persiego. Straszenie wolno graja i maja slaba defensywe. Jedyna ich szansa to szczescie, Rooney, De Gea i moze jakas indywidualna akcja po kontrze.

29.03.2014 16:23

widze, ze to samo co z Guardiola sie dzieje...

niech facet do nas przyjdzie, pogra i wtedy go oceniajmy czy sie sprawdzil czy nie.

28.03.2014 19:57

Terry moze i prostak ale za to swietny obronca. Twardy, nieustepliwy, skuteczny w interwencjach, ma charyzme i sile, ktora pozwala mu kierowac poczynaniamy kolegow. Patrzac na przekroj jego kariere to jest dla mnie jednym z najlepszych obroncow w ostatnich latach.

26.03.2014 19:32

nie powiedzialem, ze jest. Zaznaczylem, ze wymaga wzmocnienia. Nasza obrona jest atak. Nie ma czesto takich spotkań gdzie obrona moze sie wykazać a jeśli nawet to sie gubią,chlopaki. Np początek z arsenalem. Jedyny mecz w tym sezonie, w którym obrona zagrala naprawdę dobrze to spotkanie z Mainz. Chociaz i tak Alaba parę bledow popelnil. Dante nie prezentuje,juz tego poziomu co sezon temu i o tym juz mowionu tutaj na stronie, co nie znaczy, ze jest zlym,obronca. Boa sie rozwija ale,pamietajcie ze zarzad chcial,sie,go pozbyc. Z Javim wychodzi nam 3 obrońców, a potrzeba 4 dla rotacji i,rywalizacji(zakladam, ze Daniel,odejdzie a Holger to nie wiadoma). Dla mnie świetni obrońcy, których bym widzialw FCB to Silva, Kompany, Terry, Chiellini.

26.03.2014 17:14

ano srodkowy obronca potrzebny bo Van Buyten odchodzi za pewne, Contento to jednak nie jest ŚO. Dodatkowo Dante gra coraz slabiej, nie prezentuje tego poziomiy, ktorym nas zachwycal po przyjsciu do FCB. Boateng bardzo dobry obronca lecz nie genialny. Martinez moze grac na dwoch pozycjach wiec w przyszlosci moze byc rzucony badz na obrone badz do pomocy.

Swietny, srodkowy obronca to obowiazkowy zakup w lecie. Potrzeba nam goscia, ktore bedzie kierowal i rzadzil defensywa.

26.03.2014 12:15

Swietna logika Ulv. Skoro wszyscy sie wyzywają i obrażają to ja tez mogę...

24.03.2014 22:31

hmm ciekawe dlaczego kluby sa przeciwne tej technologii? Patrzac na dysproporcje w glosowaniu pomiedzy ligami moze chodzi o pieniadze? ...pff no tak, zawsze chodzi o kase ^^

24.03.2014 21:03

Masz racje. chociaz jak dla mnie nawet obrazliwe piosenki powinny byc karane, tudziez bardziej sugeruje sie naszym rodzimym podworkiem.

Troche antagonistycznej postawy wsrod kibicow oczywiscie nie moze zabraknac ale nie moze to isc to tak absurdalnych rozmiarow jak u nas w Polsce.

A sam baner mnie bawil chociaz doskonale rozumiem, ze np Oezil i kibice Kanonierow mogli poczuc sie skrzywdzeni.

24.03.2014 19:14

z polityka jak najdalej od stadionow i pilki noznej!

kara sluszna nie ma co gdybac, baner o Oezilu byl obrazliwy, a o Kosovie polityczny (czyli zabroniony). Kara lagodna wiec nie ma co lamentowac.

24.03.2014 18:51

skutecznosc nie byla taka zla. Duzo strzalow to byly uderzenia zza pola karnego(ktorych przeciez Bayern nie oddaje :D), a takimi srodkami z zzalozenia trudniej strzelic bramke niz na pusta :]

22.03.2014 22:41

@robbery170
eNka miala kiepskich komentatorw ale po polaczeniu z Canal + zyskala takie tuzy mikrofonu(bez sarkazmu) jak Nahorny czy Twarowski w zamian oferujac niepowtarzalna, olsniewajaca i blyskotliwa gwiazda komentowania Wojtka Jagode(tu juz sarkazm jak najbardziej)

22.03.2014 17:54

Borek powinien miec zakaz komentowania spotkan Bayernu... tego goscia nie da sie sluchac. Powinien posluchac jak swietnie komentuje PL na Canal +. Halaskiewicz byl przynajmniej zabawny czasami "Goetze ladnie obsluzyl Riberego" czy to zdziwienie dwu metrowym spalonym, ktorego poczatkowo w jego oczach nie bylo ^^

22.03.2014 17:51

@polaczekbasa

no Mainz mialo ledwo dwie groze sytuacje o ktorej koledzy ponizej juz wspominali. Polowe sily Maizn dzisiaj wykreowali komentatorzy, ktorzy zrobili z nich niemalze bogow futbolu. Zagrali na hurra od poczatku, calkiem dobrze ale to byla wylacznie obrona przez atak. W ofensywie nam nie zagrazali zbytnio.

ja uwazam, ze zagralismy niezly mecz. Szalu nie bylo ale pamietajmy, ze gralismy na pol gwizdka, a dla Mainz to byl chyba mecz sezonu. Oczywiscie jakbysmy tak zagrali w LM to kiepko by z nami bylo ale sadze, ze na te wazniejsze mecze bawarczycy przygotuja sie dobrze mentalnie i beda grac bardziej agresywnie i wiekszym polotem.

22.03.2014 17:42

W koncu nasza defensywa sie prezentowala solidnie. Para Javi Boateng chyba wyrazasa na najlepsza z anszych par srodkowych obroncow. Swietnie wychodzily nam pulapki ofsajdowe i Mainz ktore na nas ruszylo i ostro presingiem naciskalo nic nie zdzialalo. Ledwo pare strzalow. W pierszwej polowie jednak troche zbyt slabo ofensywa sie prezentowala ale grajac na pol gwizdka ogralismy obecnie 3-4 ekipe Bundesligi na jej terenie.

22.03.2014 17:24

@marychuS

nie gadaj, duzo strzelamy z dystansu.

22.03.2014 17:10

@lascah

no nie gramy zle, szalu nie ma ale tragedii tymbardziej. Mamy 4 razy wiecej oddanych strzalow, wieksze posiadanie pilki. Moze optycznie Mainz lepiej wyglada ale to my jestesmy efektywniejsi moim zdaniem.

22.03.2014 16:52

my nie gramy zle, to Mainz gra bardzo dobrze i obraz gry jest jaki jest. Gramy to co zwykle tyle, ze na wlasnej polowie. Mam nadzieje, ze Guardiola to wykorzysta bo to az prosi sie by zagrac dwa trzy szybkie podania i wyjsc z kontra. Mainz nie mialo tez zadnych klarownych sytuacji - nie liczac 2 metrowych spalonych ktorych Borek z Halaskiewiczem nie widzieli... Ciekawi mnie jak dlugo Mainz bedzie wstanie grac tak agresywnie, w koncu sil braknie.

Nie zmienia to faktu, ze dzis nie prezentujemy sie na 100%. Ale czego wy oczekujecie? MY mamy mistrza juz pewnego niemalze, a Mainz gra mecz sezonu, przy pelnych trybunach, z mistrzem Niemiec i do tego walcza o puchary. Widac te mentalne podjescie na boisku ale jak narazie nie ma z tego bramek.

22.03.2014 16:29

15 minut a ja juz nie moge sluchac komentatorow...

22.03.2014 15:43

genialna taktyka Wengera. Ofensywne ustawienie na Chelsea i to jeszcze na Stamford Bridge. Wenger chyba ma kiepski sztab szkoleniowi skoro nie zorientowali sie ze Chelsea najgorzniejsza jest w kontratakach ^^. Dlatego balem sie najbardziej wylosowania The Blues... my mozemy klepac i klepac a oni autobus dwie trzy kontry i po zawodach. Najlepsza taktyka na CFC to chyba oddanie im inicjatywy.

22.03.2014 14:05

United oczywiscie nei mozna lekcewazyc ale jest to obok Borussi zdecydowanie najslabszy zespol w cwiercfianle. Gorzej by sie nam z BVB gralo, bo oni nas znaja i nastawiliby sie bardziej mentalnie do tego spotkania. United jest w kryzysie i gra fatalnie, jeden mecz z Pireusem tego nie zmieni, Pare dni wczesniej Liverpool upokorzyl ich na OT 0:3. Wszystko przemawia za nami ale to LM wiec wszystko mozliwe :) od momentu gdy Chelsea zdobyla LM to uwazam, ze kazdy zespol w fazie pucharowej ma szanse na triumf.

21.03.2014 16:39

przeciez w meczu oddajemy kilka strzalow z dystansu... :D ale dlatego, ze strzelamy malo bramek przez ten aspekt gry to wydaje sie wszystkim, ze tego nie robimy. A strzelic trudno w swiatlo bramki jak sie ma przed nia 10 zawodnikow...

17.03.2014 13:23

@michal82snc

z takim podejsciem to ja nie dziwie sie, ze jest jeden wielki rozpierdziel u nas w kraju...

w Niemczech w wiekszosci ludzie sa uczciwi wzgledem panstwa i dlatego gospadarka Niemiec z duzym socjalem wytrzymuje tyle czasu

16.03.2014 18:18

wielkiej druzynie? ehh Leverkusen zagralo fatalnie, autobus, laga do przodu i moze cos wpadnie. Bylem przekonany, ze ten zespol bedzie sie bil o jak najwyzsza lokate w BL, a jednak rzeczywistosc okazala sie zgola odmienna. Liczac ostatnie 5 spotkan Leverkusen zajmuje ostatnie miejsce w lidze. Plus kompromitacja w LM>

16.03.2014 10:04

1) za Van Gaala i za Heynckesa gralismy podobnie. Czesto zdarzaly sie mecze gdzie klepalismy pilke na wlasnej polowie, bo mielismy kiepski dzien i nie dalo sie jak rozegrac pilki. Ale oczywiscie obraz gry "tamtego" Bayernu wykreowal sie po wygranej z Barcelona i widze wiekszosc osob juz na dobre zaprogramowala sobie, ze tak wlasnie BAyern gral w ostatnich dwoch latach...

2) moze i nudne sa te mecze ale to nie wina Bayernu tylko rywali, ktorzy nie sa wstanie zrobic zadnej akcji i byc rownorzednym rywalem dla Bawarczykow. Nagonka jest na Bayern bo jest obecnie najlepszy i poziom wyzej od innych zespolow. Ludziom gul skacze do gardla i staraja sie zdeprecjonowac zespol Guardioli kiedy tylko sie da. Troche dziwi mnie wypowiedz Beckennbauera, ktory nasral do wlasnego gniazda.

16.03.2014 10:00

bylo blisko by ponownie niewyobrazalny fuks dal punkty Leverkusen...

slaby nasz mecz ale wazne 3 pkt. Oczywiscie tutaj na stronce lament, ze beznadziejnie, nudno gramy i generalnie chu*(#& :D

15.03.2014 20:30

@Bart88

hehe zdarzyly sie, runde temu w Leverkusen :P

15.03.2014 09:12

@ulv nie rozumiem po co ta agresja w stosunku do mnie? to jest portal sportowy, a nie polityczny. Jak ci sie nie podobaja moje poglady to trudno ale to nie miejsce na dyskusje na ten temat.

prawo jest jakie jest, Hoeness je zlamal i musi za to zaplacic. A rozmowa nasza z mm dotyczyla wyskosci kary a nie jej celowosci.

13.03.2014 16:52

@mm

ja tam uwazam, ze powinna byc albo wysoka kara pieniezna albo wiezienie. To jest "tylko" przestepstwo podatkowe, powinien oddac to co ukradl plus zaplacic solidna kare pieniezna. Gdyby nie mial pieniedzy na kare to wiezienie. Tu juz raczej wchodzimi w akademicki dyskurs na wydziale prawniczym ^^

13.03.2014 15:23

zlamal prawo to kara musi byc. Uwazam jednak, ze niesprawieldiwe jest to, ze musi placic odstetki i isc jeszcze do wiezenia.

13.03.2014 14:36

@Hugo1982 akurat ci panowie pochodza najprawdopodbniej z Tyrolu(napis na plachcie) wiec sa Austriakami ewentulanie Wlochami.

13.03.2014 11:14

transparent z Kosovem jak najbardziej jest polityczny. Skoro ktos chce wlaczyc Kosowo do Uefa tzn, ze akceptuje niepodleglosc tego kraju i automatycznie wchodziw konflikt z Serbia. Reakcja Uefa dobra, nie wazne czy napis jest sluszny i porpaguje "wartosciowe tresci polityczne". Jesli Uefa zaakceptuje cos takiego, to rowniez beda mialy prawo obnosic sie ze swoimi pogladami politycznymi ludzie o powiedzmy rasistowskich, faszystowskich itd pogladach.

a drugi transparent jest poprostu smieszny :P chociaz kara sluszna jak najbardziej

13.03.2014 08:41

nie boja? no to dziwne, bo w cwiercfinale powinno sie obawiac kazdego rywala. ALe w sumie to dobrze, ze druzyny nie trzesa portkami przed nami. Beda graly bardziej otwarcie, a nie beda stawiac autobusu w polu karnym.

troche mnie bawi to powszechne deprecjonowanie sil Bayernu... moze to nie jest taka maszyna jak na wiosne 2013 ale dalej jestesmy w scislej europejskiej czolowce. Ale niektorym nic nie wytlumaczysz, awans z Arsenalem byl szczesliwy, bo karny i czerwona kartka zmienila wszystko ^^

12.03.2014 15:57

@willys

alez ci dokladnie wytlumaczylem na czym polega inicjatywa, wystarczy przeczytac.

p.s. ostatnim komentarzem wzbudziles na mej twarzy szczery usmiech, za co dozgonnie ci dziekuje :)

@ cayman
gwizdali na Podolskiego, za faul na Lahmie i strzelenie gola. W kazdym razie ja to tak widzialem.

11.03.2014 23:52

@Mareinplatz

Real tez jest grozny chociaz uwazam, ze pompuje sie balonik. Zreszta to normalka w przypadku Realu. Tak naprawde nie mieli jeszcze powaznego sprawdzianu. Ancelotti to jednak fachowieci zrobi z Realu team, ktory bedzie grozny w Europie.

@willys

tak, Barcelona miala z nami inicjatywe. To co wg ciebie oznacza inicjatywe w pilce noznej? Mieli pilke, kreowali gre, probowali stwarzac sytuacje. My czekalismy na odbior i kontre. To oni robili pierwszy ruch, to oni decydowali jak zagraja. To, ze robili to fatalnie a my swietnie temu zabobiegalismy nie zmienia faktu, ze oni mieli te inicjatywe

11.03.2014 23:47

@ willys

a teraz co robimy? dalej neutralizujemy. Nie pokaze ci bo nie bylo takiego meczu. A za Heynckesa tylko w dwoch meczach oddalismy inicjatywe - z Barcelona.

widze krotka pamiec, bo za Heycnecka rowniez bylo klepania i klepania w nieskonczonosc. Ostatnie pol rundy bylo jednak fenomenalne gdzie z forma trafili wszyscy zawodnicy to obraz Bayernu Juppa jest juz calkiem inny. Myle sie?

11.03.2014 23:38

@Marienplatz

no tak Lahm slabo dzis i masz racje, ze te "automatyzmu" jakby to Tomus Hajto rzekl, nie dzialaly. Nie zmienia to faktu, ze gdy gral na PO w LOndynie to swietnie sie prezentowal :P

Za Juppa swietnie nam wszystko wychodzilo. ALE dopiero na wiosne. Takze zobaczymy co druzyna Guardioli tearaz pokaze ;]

Gramy najlepsza pilke ze wszystkich druzyn w LM. Co nie znaczy, ze bedziemy wygrywac. Wystarczy troche szczescia, dobra taktyka i swietni gracze, ktorzy to zrealizuja. Najbardziej obawiam sie Chelsea z obecnego grona druzynw LM.

11.03.2014 23:35

@heat sytuacji bylo duzo ale nie byly to jakies 100 %, Arsenal gral dobrze w defensywie i nam bardzo utrudnial zadanie. Nie zmienia to faktu, ze ten mecz powinnismy wygrac. Zawiodla skutecznosc.

11.03.2014 23:29

@willys

a widzisz, nie masz racji. Glowny zamysl to jest utrzymywanie sie przy pilce, tu sie zgodze, Ale za kazdym razem inaczej to wykonujemy. Z BVB np gdy wygralismy 3:0 gralismy dlugimi pilkami, od czasu do czasu gramy z "falszywa 9", grywamy srodkiem, innym razem nastawiamy sie na wrzutki w pole karne. Takich drobnych niuasnow jest bardzo duzo. O rotacji w skladzie i to, kto zagra to nie ma sensu nawet wspominac :P

11.03.2014 23:23

@Marienplatz

gdyby byl Heynckes dalej to paradokslanie graloby sie nam duzo gorzej, druzyna zostalaby rozszyfrowana i latwiej byloby sie pod nia ustawic. Jupp gral przewaznie tylko jednym schematem, jednym ustawieniem. Guardiola miesza, miesza i miesza - nigdy nie wiadomo co i jak zagramy. Moze nie wyglada to tak ladnie i porywajaco jak rok temu ale jest bardziej efektywne co pokazuja statystyki.

11.03.2014 23:16

Mecz nijaki... nawet bardzo. Arsenal swietnie gral w defensywie, a u nas zawodzila skutecznosc. Bo bramce dla Arsenalu nasi zaczeli troche sie gubic, a Arsenal lapac wiatr w zagle(co i tak nie pozwolilo im sie nawet zblizyc do awansu...) Wg mnie byl faul na Lahmie ale coz... sedzia sie nie popisywal w calym spotkaniu i wprowadzal duzo nerwowosci.

Cwiercfinal jest, kazdemu moze przytrafic sie slabszy mecz.

chociaz w oczach reszty Polski Bayern jest slaby, fuksem awansowalismy, Arsenal byl lepszy, gdyby nie czerwona kartka, trawa za krotka, noc zbyt ciemna...

11.03.2014 23:08

ale swoja droga jak zagra Lewandowski to bedzie kpina. 1) olano reprezentacje, juz nie chodzi o samego Lewandowskiego ale ze BVB zazadala zeby nie gral i to, ze Polacy sie zgodzili... 2) jesli faktycznie ma te kontuzje i Klopp go wystawi to moze zerwac te wiezadlo i pol roku z glowy... znajac Kloppa to sie nie bedzie przejmowal takimi drobiazgami

08.03.2014 17:30

fantastyczna jest elastycznosc Bayernu. Multum rozwiazan nigdy nie wiadomo kto zagra i jak zagra Bayern. A nawet gdy nie idzie, to wchodza rezerwowi i poprawiaja obraz gry.

08.03.2014 17:23

jak nas BVB lalo dwa sezonu z rzedu to podobnie wylewala sie z nas frustracja... teraz oni to maja, my wiemy co czuje wiec nie widze sensu wchodzic w jakiekolwiek dyskusje. Glupie gadanie bierze sie z niemocy, zazdorsci i zawisci.

08.03.2014 04:33

jesli chodzi o polityke transferowa to BVB nawet do Porto nie moze sie zblizyc. Porto gra w lidze portugalskiej gdzei sila rzeczy nie beda grac wiecznie najlepsi gracze. Oni kupa za pare milonow i sprzedaja za kilkanascie czy kilkadziesiat. Do tego idze sukces sportowy, bo wielkrotnie daleko zachodzili w LM.

O BVB nie mozna mowic, ze kupuja mlode talenty i je rozwijaja... tak mozna powiedziec o kazdym klubie, bo wszyscy do tego chca dojsc. Borussia miala niewiarygodnie duzo szczescia, ze trafil im sie Klopp, ktory to poskladal, ze wystrzelil z talentem Hummels, Lewandowski, Sahin czy Piszczek. Wczesniej przeciez sciagali zawodnikow za wiele milonow euro przez co potem bardzo cierpieli.

Co do naszej polityki... coz to fakt, ze nas w Niemczech malo kto lubi. To normalne, wykupujemy najlepszych zawodnikow naszych rywali. Ale mamy do tego pelne prawo, bo Bayern sam na to zarobil :P

04.03.2014 18:18

@Gladius

moze masz racje, moze troche nadinterpretowalem to. Sama wypowiedz nie jest zla i nie atakuje bezposrednio Bayernu. Ale patrzac na osobe pana Watzke i jego wczesniejszych wypowiedzi mozemy sie tu doszukiwac posredniego ataku na Bayern i jego polityke. W zasadzie to jest tylko gdybynie, bo wg mnie to i tak slowa Watzke za pewne wygladaly calkiem inaczej :P

27.02.2014 18:42

wg mnie wypowiedz Watzke jest troche sfabrykowana, nie wierrze zeby powiedzial takie glupoty. Wynika z nich, ze Bayern jest zly bo jest lepszy... lol.

co ciekawe, dwa-trzy sezonu temu nie bylo takiej gadki. Bayern caly czas byl na topie i najlepsza druzyna w Niemczech ale reszta ekip byla wstanie z nami rywalizowac. Teraz odskoczylismy i to problem rywali. Taka sytuacja pomoze bardziej Bundeslidze niz to gdyby Bayern bylby duzo slabszy i rywale by nas dogonili. 1) w LM nabijamy punkty 2) reszta druzyn musi sie wzmacniac by nam dotrzymac kroku. To, ze ktos robi to nieudolnie to nie wina Bayernu

27.02.2014 16:57

bramkarzem kolejki zostanie Schaefer za dwa obronione karne, Tom gral dobrze ale to za malo by przescignac osiagniecei Schaefera

23.02.2014 23:01

"PINIONDZE"

23.02.2014 19:18

awansuje 2 druzyny plus chyba 2 czy 3 najlepsze z trzecich miejsc.... o awans powalczymy z Irlandia. Jesli z takiej grupy nie awansujemy to juz naprawde bedzie wstyd... nawet gdyby Irlandia nas wyprzedzila to powinnismy wypracowac sobie wystarczajaca ilosc punktow aby wyjsc z 3 miejsca :P

23.02.2014 14:13

jutro mozemy zagrac na kompletnym luzie,zadna druzyna nie nadrobi punktow. Czyli zagramy jutro swietne spotkanie albo wakacyjnie podejdziemy do meczu i male potkniecie nam sie przydarzy... ktore wg mnie podzialoby zdecydowanie lepiej niz wygrana :P ( lol... nie sadzilem, ze doczemam takich dni gdy powiem, ze porazka byla by lepsza niz wygrana ^^)

22.02.2014 22:39

wlasnie na stronie Arsenalu dwoch typkow robi nam niesamowita siare i zniecheca kibicow The Gunners do FCB...

20.02.2014 13:38

takie gadanie juz jest od dawna... Bayern (nie)stety wchodzi do tego elitarnego grona druzyn, ktore sa faworytami w LM i zyskuja nowych "fanow". Pycha, zawisc, nienawisc, zarozumialstwo - tego sa pelan fora kibicow Barcelony, Chelsea, Realu, BVB... i powolnymi krokami zbliza sie to do nas

20.02.2014 12:38

@Marienplatz mezczyzne poznaje sie po tym nie jak zaczyna, a konczy :P Szarza Arsenalu nie mogla trwac dluzej niz 15 minut, bo nie wytrzymaliby tego fizycznie. Za to my to przetrzymalismy i z kazda kolejna minuta zaczlismy przewazac.

przyznja, ze jednak przytrafilo nam sie kilka bledow, na szczescie Arsenal tego nie wykorzystal. Wg mnie nawet lepiej... bedziemy sie ciagle rozwijac i wzamcniac zespol a nie osiadziemy na laurach :)

20.02.2014 12:28

Na AA moze byc roznie, przypadkowe zwyciestwo 2:0 w zeszlym sezonie bedzie kopniakiem motywacyjnym dla Kanonierow. Ale z drugiej strony gramy u siebie i to my bedziemy miec doping, anie Arsenal.

20.02.2014 12:19

zrobilem sobie prasowke dzisiaj odnosnie wczorajszego meczu i co sie okazalo?

wiekszosc bezstronnych kibicow sadzi, ze Arsenal lepszy, czerwona zmienila obraz gry, a Bayern genieralnie slaby i do ogrania.... :) oczywiscie wspomina sie, ze za Heynckesa lepszy, a teraz to marna kopia Barcelony. Zabawne, zwlaszcza, ze sezon temu pisano dokladnie do samo... :)

pecz01 wyglada jakby go oplul, znajac Robbena mogl zrobic cos tak glupiego... ale z drugiej strony Sagna mowil, ze tego nie zrobil, na innych powtorkach podobno widac, ze to kropla potu. Dodatkowo Arjen ten swoj wredny charakter troche stonowal i sie ogarnal na stare lata :)

20.02.2014 12:09

TZ-online dobre noty, chociaz 3 dla Lahma skandaliczna. Wg mnie najlepszy zawodnik na boisku. Gdy gral na PO robil duzo zamieszania w ofensywie, a w obronie jako jeden z nielicznych naszych graczy nie robil glupich bledow. Po zmianie stron nie przeszkadzala mu nagla zmiana pozycji i w srodku swietnie dyrygowal nasza gra i do tego mial dwie asysty.

20.02.2014 11:43

@bayern1987 alez nasi chcieli dobic Arsenal i to bardzo ale Kanonierzy swietnie sie bronili, postawili autobus wpolu karnym i ciezko bylo cokolwiek wypracowac. Strzaly na hurra za 16 sa bez sensu, rozumiem kilka takich uderzen ale to i tak maja byc pewne strzaly, gdzie drogi do bramki nie blokuje zaden obronca. Za druga polowe paradosklasnie mozna chwalic Arsenal za swietna gre w obronie.

20.02.2014 11:17

@heat swoja droga mogly dawac numerek przy nicku, wiedzielibismy ktore to juz konto z kolei zalozyl

20.02.2014 09:48

papiez, alberto... kibice od polfinalu z Barcelona? nie widze sesnu tlumaczyc wam ideii gry Bayernu, roznic i podobienstw gry za roznych trenerow, bo wy i tak macie juz wyrobiona opinie... :/

przypominam malkontentom, ze rewanz gramy U SIEBIE. Na wyjezdzie wygralismy 2:0... z bardzo trudnym rywalem. Arsenal byl grozny przez pierwsze 15 minut potem juz nie mieli sily tak agresywnie grac, norma. Po czerwonej kartce obraz sie zmienil diametralnie... ale ludziom dalej malo, bo padly tylko 2 bramki... wczoraj City gralo w 10 i duzo lepiej sie prezentowali...

20.02.2014 09:34

@Klinsman Guardiola zmienil Boatenga, bo mial zolta kartke i ostrzezenie. Praktycznei zolta kartka bylaby dla niego za jakikolwiek faul. Lahm na PO gral znakomicie, zdecydowanie lepiej niz Rafinhia dotychczas. Sam byl zdziwony tym co widze. Akcje oskrzydlajce prawa strona w pierwszej polowie to bylo duze zagrozenie dla Arsenalu. Lahm bardziej sie podlaczal do ofensywy niz Brazylijczyk.

i nie lamentujcie na pierwsze 15 minut... To jest czesta taktyka slabszych zespolow. Siasc agresywnie na rywalu i probowac strzelic bramke. Arsenalowi sie to nie udalo i musieli odpuscic, nie dali by rady tak grac caly mecz. Po pierwszym kwadransie to my zaczelismy przewazac i z kazda minuta Arsenal byl coraz rzadziej pod nasza bramka.

Generalnie swietny mecz w pierwszej polowie, kartka zmienila obraz meczu w ktorym juz tylk jedna druzyna grala.

Pare bledow popelnil sedzia, karny na Muellerze i chyba byl spalony przya faulu Boatenga na Oezilu ale generalnie w miare przyzwoicie sedziowal.

19.02.2014 23:07

na propsie komentator z canal+ za "Tomasz Miler"

19.02.2014 22:58

Maly niedosyt po meczu... :P ale przed meczem 2:0 kazdy bralby w ciemno! :D

hehe teraz jak czytam komentarze w necie, to wszyscy zgodnie twierdza, ze gdyby nie czerwona to Arsenal pojechalby Bayern... ciekawe, bo po 15 minutach szarzy Arsenalu to my przewazalismy znaczaco.
Paradoksalnie wynik 0:2 z zeszlego sezonu, ktory tak napawa nadzieja kibicow Aresnalu jest ich przeklenstwem... Teraz Bayern skocnetruje sie w 200% i nie pozwoli aby Arsenal przejal inicjatywe. Chociaz w tamtym meczu to Arsenal 3 razy byl pod naszym polem karnym i 2 bramki strzelil... :D

Trzeba jednak przyznac, ze po czerwonej kartce Kanonierzy swietnie sie bronili i ciezko mielismy cokolwoiek stworzyc klarownego

19.02.2014 22:52

Byla szansa by rozstrzelac Arsenal ale trzeba przyznac, ze gracze z Londynu swietnie sie bronili. Troche nie podobal mi sie Arjen dzisiaj, ktory za bardzo sam chcial strzelic co mu nie wychodzilo. Najlepszy na boisku jak dla mnie Lahm!

19.02.2014 22:39

slaby Bayern? lol... gramy najtrudniejszy mecz w sezonie jak na razie. Mimo to zdominowalismy Arsenal. Kanonierzy byli grozni przez pierwsze 15 minut, potem nie wytrzymali tego tempa i my przejelismy inicjatywe. Gramy z przewaga, Arsenal ma tylko jedna zmiane, jak tego nie wygramy to bedzie wstyd. Trzeba strzelic bramke i wywiesc zaliczke z The Emirates.

19.02.2014 21:42

15 minut pierwsze dla Arsenalu, rzucili sie na nas. Potem juz my dominujemy ale Arsenal ciagle grozny. Lahm jednak na prawej obronei gra swietnie. Alaba mimo niestrzelonego karnego i paru glupich strat to w ofensywie duzo daje. Troche nerwowosci w defensywie ale nie jest zle. Po czerwonej kartce powinnismy objac prowadzenie. Arsenal opadnie z sil jesli dalej tak bedzie grac

19.02.2014 21:36

skald prezentuje sie super ale obawiam sie, ze to moze byc drobny blad Guardioli. W takim zestawieniu jeszcze nie gralismy... obym sie mylil i nasi dali rade Arsenalowi! :D

19.02.2014 19:55

@marcin51997 dziwne, bo co ja wejde na strone Arsenalu to w wiekszosci sa to komentarze przychylne w stosunku do nas i o tym, ze bardzo obawiaja sie jutrzejszego meczu

a dzisiaj CIty z Barcelona zagralo jak panienki. Barcelona do karnego praktycznie zadnej sytuacji nie stworzyla 100%. Slabo to wygladalo, slabo. Nie potrafili przejsc zasiekow City. Natomiast gracze z Manchesteru nie potrafili stworzyc niczego w ofensywie. Do kartki mecz wyrownany, obie nie zachywcaly. Potem to juz przewaga Barcelony

18.02.2014 22:37

demichelis faulowac zaczal przed polem karnym ale skonczyl za, szybko sie wszystko dzialo. Sedzia mogl sie pomylic. Nie ma co zwalac na sedziego, mecz wyrownany. City nie moze nic zrobic praktycznie, Barcelona w sumie do kartki rowniez. W mojej opini lepiej, zeby Barcelona przeszla bo stanowi mniejsze zagrozenie dla nas niz City.

18.02.2014 22:26

hehe niezly z Ciebie kawalarz Patryk :D

18.02.2014 22:16

@angelo Bayern Bayerowi nie podukywal od ostatnich paru lat zadnego zawodnika, BA nawet go wzmacnial swoimi grajkami. Narzekanie na ich forme w LM przez kibicow Bayernu wpelni uzasadnione.

18.02.2014 22:04

uprzedzajac fale hejtu na Lehmana... kompletne glupoty gada i nie ma sensu w ogole sie tym przejmowac :D

16.02.2014 21:17

@tylkonachwile jak juz sobie tak slodzimy, to powiem, ze wsrod kibicow Arsenalu jest rowniez duzo ogarnietych osob :P a moim zdaniem wynika to wlasnie z brakow sukcesow w ostatnich latach. Wtedy czlowiek potrafi docenic sukces i z godnoscia przyjac porazke. Sluznie Apollo stwierdzil, ze u nas duzo jest starszych kibicow i calkiem inaczej wtedy podchodzi sie do pilki niz w przypadku gdy ma sie nascie lat.

Teraz sytuacja niestety bedzie powoli sie zmieniac i kibicowsko bedziemy przeistaczac sie wlasnie w taki Real, Barce czy CHelsea...

16.02.2014 21:11

Shaqiri ma 23 lata to juz taki mlody nie jest... ;P

16.02.2014 09:47

Leverkusen z Schalke fajny meczyk... widowisko popsuli jak zwykle Hajto z Borkiem. 86 minuta, nerwowa koncowka, emocje, a panowie rozmawiaja sobie o kandydatach na lewa obrone w reprezentacji polski...

ale hitem bylo stwierdzenia Hajty, ze za 3 kolejki Bayern ebdzie mistrzem Niemiec :)

15.02.2014 20:24

poczatek spotkania jako taki w naszym wykonaniu, pozniej bylo jzu coraz lepiej. Roznica klas az razila :D

hehe a BVB wygralo kolejny mecz to pol Polski z nadzieja, ze odrodzila sie niczym feniks z popiolow polska Borussia... ale nikt nie zwrocil uwagi na to, ze BVB ma na poczatku rundy najlatwiejszy terminarz z druzyn z czuba tabeli :]

15.02.2014 17:48

alez ja nie narzekam na gre czy cos :) poprostu stwierdzilem, ze gramy przecietne spotkanie jak na nas :) dodalem rowniez, ze jest to fascynujace, ze gramy tak jak gramy a rywal jest na lopatkach.

a na nas teraz trzeba patrzec troche inaczej, poprzeczka poszla w gore, wiec trzeba oczekiwac lepszych wynik i coraz lepszej gry, nie ma co osiadac na laurach ^^ chociaz w obecnej dyspozycji bawarczykow ciezko wzbic sie na jeszcze wyzszy poziom

15.02.2014 16:34

fajerwerkow nie ma Sepp2 sam to przyznales, gralismy duzo wiecej lepszych spotkan dlatego twierdze, ze gramy przecietnie.

15.02.2014 16:29

fascynujace, gramy przecietne spotkanie ale z latwoscia strzelismy 3 bramki :) to swiadczy o klasie druzyny, ze gdy zespol wyglada przecietnie potrafi strzelac bramki i wygrywac spotaknia!

a wg mnie spalony Muellera byl minimalny i bramka mogla byc z czystym sumieniem uznana( w sytuacjach spornych, sedzia ma obowiazek gwizdac na korzysc atakujacych). Natomiast Freiburg powinien zdobyc bramka, bo spalonego nie bylo.

15.02.2014 16:21

@anonim sytuacja Baskow i Katalonczykow jest calkiem inna niz Bawarczykow, a tym bardziej Slazakow.

14.02.2014 18:03