DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Nookie Strona 29

ja wystawilbym rezerwowy sklad, w ciagu jednego spotaknia druzyna sie nie zgra a przynajmniej zawodnicy wypoczna.

26.04.2014 14:47

tak swoja droga, to co obecnie gramy tiki-taka sama w sobie nie jest ^^ przeciez polega to na szybkim wymienianiu podan na jeden gora dwa kontatku na malym obszarze gry. My sie tylko dlugo utrzymujemy przy pilce, nie grajac szybko i na jeden kontakt.

25.04.2014 16:30

a Guardiola na stanowisku trenera zastapil Hoenessa :D

24.04.2014 18:53

@Gladius

tez o tym slyszalem, a ile w tym prawdy to inna sprawa. Szpaku wczoraj ostro jechal po bandzie :D SZWAJN - SZTAJGER

24.04.2014 18:30

bo nie bylo wplywu Pepa... Proszę was:) analogicznie to Manchester United na jesien za Moyesa powinien grac swietnie a tak nie bylo... Guardiola dość szybko nauczyl graczy swojej filozofii gry, zresztą nie bylo to trudno bo i Heynckes i Van Gaal mieli podobna filozofie:)

24.04.2014 15:11

@Dieroten

graliśmy tak samo taktycznie, a teraz gramy wolniej i bez polotu i tu sie zgodze. Ale czy to wina taktyki - nie. Udowadnia to wlasnie jesien w naszym wykonaniu, ze jednak w pilke grac potrafimy.

24.04.2014 14:29

@DieRoten

nikt tu w entuzjazm nie wpada, ja np widze poprawe od ostatnich kilku spotkan ale oczywiscie zdaje sobie sprawe, ze nei gramy tego co na wiosne 2013. Poprostu wiekszosc z nas wierzy w zespol i Guardiole, nie mozna ciagle wygrywac. Jak na katastrofalny sezon wg kilu osob to mamy niezle wyniki... :) pamietaj tez, ze grajac to co obecnie na jesien lalismy wszystkich jak leci, statystyki jeszcze lepsze niz druzyna Heynckesa. Tylko cos sie zacielo... i nikt tak naprawde nie wie dalczego.

@ulimoore

przepraszam, tak mi przykro ;_;

24.04.2014 11:19

niedaleko szukajac... Chelsea w pierszym meczu z PSG przegrala 3:1 i musieli dwie bramki odrobic, dali rady. Dlaczego my mamy nie dac rady?

24.04.2014 08:58

@szczudel

nie zgodze sie, ze taktycznie przegralismy ten mecz. Pierwsza polowa to nasza dominacja i nie zgodze sie, ze Real mial cudowny pomysl na gre. Bo gdyby nie strzelil bramki w pierwszej sytuacji jaka mial to by nas nie oszolomilo. Po bramce pozwalalismy rywalowi na wiecej. Byl u nas wysoki pressing i latwo zatrzymywalismy kontraataki. Gdy Real gral z Barca w pucharze krola tych kontr mial duzo wiecej.

Najbardziej zawiodla wg mnie defensywa. Ustawienie przy bramkce czy przy tej setce Di Marii wola o pomste do nieba. W ataku nie gralismy zle, zwlaszcza w pierwszej polowie gdzie w koncu gralismy klepa i szybko staralismy sie atakowac. Druga polowa byla slabsza w naszym wykonaniu. Po ostatnich meczach uwazam, ze to byl calkiem dobry prognostyk dla naszej gry. W Monachium musimy sie rzucic na Real. Kluczowe moga sie okazac tez stale fragmenty gry. Wczoraj mielismy 15 roznych... Guardiola musi nad tym popracowac przez tydzien

24.04.2014 08:18

@Mareinplatz

my tez mielismy sytuacje, wiecej niz Real moze nie tak klarowane ale jednak byly.

Taktyka Realu wcale nie byla taka swietna, uwazam, ze to my przegralismy anie wygral Real. Mowisz, ze Ronaldo byl taki nieswoj... a moze nasi zawodnicy go zneutralizowali? Mielismy przewage i stwarzalismy sytuacje, nieduzo ale jednak. Real mial 3 grozne kontry i pare niegroznych strzalow - jesli taktyka byla by taka super to tych goli i sytuacji mieli by duzo duzo wiecej. W pierszwej polowie nie potrafili wyjsc z wlasnej polowie, szczesliwy gol podcial nam skrzydla.

W drugiej polowie Real juz lepiej gral, utrzymywal sie przy pilce. Bylem zdziwiony, bo to nasza domena.

24.04.2014 07:59

przeciez to oczywiste, ze Real bedzie faworyzowany. Musielibysmy grac totalny komos zeby nas chwalono. Real zagral dobry mecz, my nienajgorszy ale to za malo by opinia publiczna w Polsce wyrazala sie pozytywnie o FCB. Przeciez to niemiecki klub, na sympatie w Polsce ciezko liczyc ^^

24.04.2014 00:04

@Marienplatz

hehe tyle, ze Heynckes tez szedl ta droga...

23.04.2014 23:52

@tomassi

obrona jest fatalna bo zawodnicy graja fatalnie. W pierwszym sezonie Juppa przykladowo Boateng tez nie prezentowal sie wysmienicie i zarzad planowal go zwolnic. Dante od momentu przyjscia Pepa gra o klase nizej. BA! smiem twierdzic, ze swoja obnizke formy prezentowal w koncowce zeszlego sezonu. Alaba i Lahm tez nie sa w swej najlepszej dyspozycji ale w miare sie prezentuja.

a w meczu z Werderm na boisku maja grac 4 ligowe rezerwy. Chlopcy musza wypoczac i za tydzien grac na pelnej swiezosci. Wali mnie wynik meczu z Brema, LM wazniejsza.

23.04.2014 23:19

@namida

tyle, ze jak ktos tu krytykuje to oczekuje rewolucji od druzyny. Narzeka na styl gry, ktory prezentujemy od przyjscia Van Gaala, ze tak sie nie da grac i jeszcze mowi, ze tak nie gralismy... To, ze nie gralismy dzis tak efektywnie i efektowanie jak rok temu kazdy widzi tyle, ze staramy sie szukac przyczyny takiego stany rzeczy, a nie plakac, ze Guardiola zly i trzeba go zwolnic..

23.04.2014 23:14

@Kalo

jak Real strzeli jedna to straci trzy :) co zrobisz... takie zycie :P

23.04.2014 23:07

@ulv

w momencie gdy Pep przyszedl do Bayernu to widac bylo, ze pracowal nad tym z pilkarzmi. Na jesien swietnie nam wychodzily stale fragmenty gry, ilez to bramek po nich padlo. Teraz tez widac, ze sa rozne warianty i jest to cwiczone ale nie moze zaskoczyc.

23.04.2014 23:02

ale pamietajcie, ze bez Thiago tez swietnie gralismy na jesien. Zreszta Hiszpan dlugo sie aklimatyzowal w druzynie. Ilez to spotkan bylo gdzie glupio tracil pilki, niepotrzebnie sie kiwal. Jednak na wiosne to czasu kontuzji gral swietnie i gdyby nie ta przerwa to przyznjae, ze pewnie by wygladalo to duzo lepiej!

23.04.2014 23:00

@lybbard

zgadzam sie. Franck potwierdzil w dzisiejszym meczu, ze nie zasluguje na pierwszy sklad. Schweini zreszta tez. Mam nadzieje, ze Pep tez to widzi. Ciekawi mnie czy to co Szpakowski mowil wtrakcie meczu, ze Javi nie gral od poczatku bo mial problemu zoladkowe to prawda?

23.04.2014 22:56

hehe a chlopaki z bayern.munchen.pl sie ciesza, bo frustraci i sezonowcy nabijaja wyswietlenia na stronie :D

przegralismy... coz, zdarza sie. Juz wiemy, ze takiego sezonu jak rok temu nie bedzie i prawdopodbnie predko tez nie bedzie. Lepiej odpasc w polfianel niz przegrac final - mniej boli. Chociaz ja i tak wierze, ze damy rade w Monachium. 1:0 to zly wynik ale nie fatalny. Dzsiejszy mecz pokazal, ze Realowi da sie strzelic bramke(nie sa tacy genialni w obronie i kiepsko graja w powietrzu).

Mysle, ze Pep musi dopracowac stale fragmenty gry. To co na jesien swietnie funkcjonowalo teraz lezy i kwiczy - jak za Juppa. 15 roznych i zadnej bramki - chociaz dochodzilismy do strzalu niekiedy.

23.04.2014 22:53

ale faulu na Muellerze nie bylo, te pretensje do arbitra byly o chamskie zachowanie Di Marii chyba, ktory wybil pilke daleko w trybuny gdy ta byla juz za boiskiem.

W ofensywie nie zagralismy genialnego meczu ale tez nie fatalnego. Defensywa sie nie popisala, Boa i Dante znow pokazali, ze niestety ale wzmocnienia srodka to obowiazek.

23.04.2014 22:46

wynik dalej jest otwarty, Real w duzo lepszej sytuacji ale rewanz gramy u siebie. Szkoda, ze nie strzelilismy bramki juz lepsze by bylo 1:2 :/

druga polowa slabsza w naszym wykonaniu, pozwalalismy na duzo wiecej Realowi. Kilka sytuacji bylo wiec moglo sie skonczyc inaczej. Uwazam, ze nie bylismy lepsi dzis od Realu ale rowniez nie bylismy grosi, remis bylby sprawiedliwy.

Nie podobalo mi sie zachowanie graczy Realu... zero klasy, wykopywanie pilek, popychanie zawodnikow rywala, co jakis kontakt z rywalem to zwijaja sie z bolu na trawie... nie trafie takiego cwaniactwa :/


P.S. przynajmniej Szpaku wzbudzal usmiech na mej twarzy :)

23.04.2014 22:40

aha... i pamietajcie, ze kolo 70 minuty Real prawdopodbnie opadnie z sil i bedzie wiecej miejsca dla nas. Widac to bylo np w meczu z Barcelona w finale CdR... chociaz tam Real szczesliwe wykorzystal swoja kontre w koncowce ^^ Z drugiej strony jak Krolewscy strzela nam druga bramke to juz pewnie nie beda wychodzic ze swojej polowy...

23.04.2014 21:45

jeszcze przynajmniej 135 minut tego polfianlu, takze wszystko moze sie zdarzyc. Nawet jak Real nam strzeli dwie bramki to przyklad BVB z cwiercfinalu, ze taki wynik mozna odrobic(noo BVB sie nei udalo ale przeceiz byli bardzo blisko)

23.04.2014 21:41

patrza na pryzmat naszych ostatnich spotkan dzis gramy bardzo dobrze, w miare szybko gramy ta pilka oraz wysoki pressing. Martwi stracona bramka, ktora podciela nam skrzydla i zarazem uskrzydlila Real. Martwi rowniez jedna sytuacja, w ktorej okazalo sie ze nie mamy lewego obroncy w defensywie... nie wiem czyto Alaba za bardzo trzyma sie stoperow czy Ribery nie wraca... Real nie taki straszny jak go maluja, naprawde duzo szczescia mieli, ze pierwsza sytuacja i strzelili gola.

W polu karnym troche szybciej pila musimy grac i bedzie ok. Aa... i te rozne... mamy pecha, tyle ich mielismy i nic nie wpadlo a pojedynki glowkowe potrafimy wygrywac.

23.04.2014 21:38

tamten sklad o wiele bardziej mi sie podobal :( coz... gramy tak jak gralismy do tej pory, liczylem, ze Pep chce troche wstrzasnac zespolem i go przemeblowac - jesli dzis nie zagramy dobrze w nastepnych spotkaniach chyba bedzie musial to zrobic.

nie pozostaje nic innego jak trzymac kciuki za zwyciestwo!

23.04.2014 19:47

Mandzukic gdy wchodzi z lawki ostatnio to zawsze cos namiesza. Gdyby nam nie szlo to mozna latwo zmienic taktyke i zaczac grac liczne wrzutki na Mandzo!

23.04.2014 19:17

ale jak dwa miesiace temu tak klepalismy i strzelalismy bramki to nikomu nie przeszkadzalo... a jak z City na wyjezdzie przez pare minut utrzymywalismy sie przy pilce gdzie City ganiali i nie mogli nic zrobi to wszyscy srali z radosci. Styl gry jest dobry, nawet bardzo dobry tylko zawodnicy i druzyna - jako kolektyw nie maja formy. Zwalanie winy na sGuardiole za slabsze wyniku jest glupie i krotkowzroczne.

19.04.2014 22:25

@Hourdeau

jakie kontraataki? :) gralismy tak jak teraz, atak pozycyjny i wysoki pressing. To, ze rywale czesciej byli pod naszym polem karnym niz teraz stwarzalo nam sytuacje do przeprowadzenia kontraataku. Zreszta za Guardioli rowniez zdarza nam sie zagrac z kontry ale o wiele wiele zadziej, a dlatego bo rywale poprostu nie graja atakiem pozycyjnym na nas, wiec na jak kontrowac :)

19.04.2014 17:56

@eihthype

myslisz, ze ci co krytykuja.. wroc, opluwaja Guardiole pamietaja takie rzeczy? Ludzie pamietaja tylko to, ze byl triplet i dwumecz z Barcelona... sezon 2011/2012 czy cala reszta spotkan w 2012/2013 ida w zapomnienie

19.04.2014 17:33

@bassactiv

nie wytlumaczysz :) zaraz ktos ci napisze, ze Guardiola zepsul styl Bayernu. Czyli gre z kontry.. tak jak w meczu z Barcelona ^^


nie podobalo mi sie dzisiaj zachowanie niektorych pilkarzy... te machania rekami i narzekanie na sedziow. A to co zrobil Schweini i za co otrzymal kartke to juz w ogole nie przystoi kapitanowi

19.04.2014 17:23

2:0! skandal! precz z Guardiola! wstyd.. wygrana z Brunszwikiem! WSTYD!

19.04.2014 17:16

Brunszwik puchnie, bedzie wiecej miejsca

19.04.2014 17:00

@Halucynek

daj spokoj..prosze...

a Thiago BEDAC W FORMIE robil roznice, Hiszpan mial przeciez multum spotkan gdzie gral fatalnie, same straty, glupie dryblingi. Jednak przed kontuzja byl w formie i zgodze sie ze obecnie przydalby si enam bardzo.

19.04.2014 16:52

@Adi

widac u niego brak doswiadczenia ale nie boi sie gry, technicznie tez wyglada niezle. Na tle reszty graczy z pomocy nie wyroznia sie niczym... noo nie odstaje - lepiej powiedziane :). Za kilka lat wyrosnie z niego silny i solidny srodkowy pomocnik.

19.04.2014 16:34

w polfinale bedzie calkiem inna gra, naszym sie bedzie chcialo! Na dzisijesze spotakanie to az zal patrzec niestety... zero walki i determinacji ale w meczu z Realem taka sytuacja bedzie nei do pomyslenia i wszyscy o tym wiedza :)

19.04.2014 16:29

z Lautern wdiac, ze chcieli grac. Mimo, ze nie bylo to wyjatkowe spotkanie to gra sie w miare kleila, jakies sytuacje bylyi 5 bramek strzelone. Tutaj? Strasznie slaby mecz, graja jakby ktos im kazal, zero radosci z gry. Myslami sa kompletnie gdzie indziej.

Schweinsteiger, a zwlaszcza Ribery do zmiany. Paradokslanie najlepsi na boisku to nasi obroncy. A dlaczego? BO w sumie jedyni zawodnicy, ktorzy wymieniaja jakies celne podania i uczestnicza w meczu...

Widac, ze odpuscilismy sobie kompletnie Bundeslige. Troche to smutne bo tracimy przez to posrednio forme... Jednak mecz z Kaiserslautern pokazal, ze potrafimy grac jeszcze w pilke i z Realem spokojnie mozemy powalczyc.

19.04.2014 16:21

oo na grafice przed meczowej to jednak Javi gra w pomocy a Hojbjerg jako lewy obronca ^^ widac trzeba czekac do meczu zeby zobaczyc kto gdzie gra

19.04.2014 15:28

przeciez jakas rotacja musi byc, nie mozemy grac caly czas tym samym skladem co trzy dni. Guardiola chce zeby Alaba odpoczal a nie mamy nikogo na bok obrony to odeslal tam Boatenga, ktory juz kiedys grywal na boku defensywy.

Jedyne co mnie martwi to to, ze najprawdopodbniej Schweinsteiger zagra jakod defensywny pomocnik z Realem. Nie dosc, ze jest bez formy to Schweini gra kiepsko jako "6" gdy nie ma obok siebie prawdziwego defensywnego pomocnika

19.04.2014 15:21

@bassactiv

kiepscy sa komentatorzy, co zrobisz? bawilo mnie to bardzo gdy dowiedzialem sie, ze Goetze z Dortmundem byl najslabysz na boisku, a Schweinsteiger jest obecnie w wysmienitej dyspozycji ^^. Cale szczescie darowali sobie tekstow, ze Guardiola zakazuje im strzelac z dystansu czym popsiywali sie bodajze Hajto z Borkiem

17.04.2014 13:57

z tym, ze sezon temu byl niewiarygodny ciag do zdobycia LM. Teraz tego nie ma, jestesmy obroncami tytulu, nikt do tej porty nie obronil LM wiec generalnie w podswiadomosci siedzi im, ze nie musza wygrac tej LM. Rok tmeu bylo inaczej, upokorzenie w Monachium spowodowala nieopisana chec do wygrania LM w LOndynie.

Franck ma racje, balonik zostal napompowany i teraz powoli uchodzi z niego powietrze. Oby Pep solidnie odswiezyl druzyne i na nowo wprowadzil glod zwyciestw.

17.04.2014 13:54

@otwarty

wlasnie podales definicje trenera. Z jakiej racji Guardiila ma kochac Bayern i zostać tu na 20 lat? Zresztą jaki trener by sie tak zachowal...

17.04.2014 10:54

hehe a nasza obrona to rzeczywiscie wzor do nasladowania :P

16.04.2014 23:42

po dzisiejszym meczu Realu uwazam, ze mamy spore szanse na awans. Pep musi wymyslic jak zatrzymac kontry Realu, bo Dante i Boateng nie dogonia Bale ani Rondaldo gdy sie rozpedza. Natomiast w ofenswyie gdy bedziemy grac to co gramy powinnismy dac rade. Nawet gdybysmy nie potrafili sie przedrzec przez zasieki Realu to wrzutki w pole karne powinny byc skuteczne. Mandzo jest wyzszy i lepiej gra glowa niz Pepe i Ramos, do tego Casillas gra slabo na przedpolu.

16.04.2014 23:38

jesli Guardiola zneutralizuje szybkie skrzydla Realy czyli Bale i Ronaldo to powinnismy sobie z nimi poradzic. Dzsiaj z Barca ofensywa opierala sie na szybkich kontrach wylacznie i wykorzystaniu wolnych przestrzeni na polowie Barcelony. Nasz mecz z Realem wdize podobnie. Za to duze szanse mamy z Mandzukiciem, Pepe i Ramos nie sa wielkoludami, dodatkowo specjalistami od gry glowa nie sa i Mandzukic moze im napsuc sporo krwi.

16.04.2014 23:28

w końcu przyspieszylismy grę w drugiej połowie, mam nadzieje, ze powoli lapiemy formę sprzed paru tygodni i na Real będziemy gotowi. Co do obrony to zaczelsimy dużo tracic gdy zdobyliśmy majstra, a dzisiaj to ewidentnie wina Boatenga

16.04.2014 22:25

Jan Schlaudraff, Alexander Baumjohann, Julio Dos Santos, Sebastian Rode... wydaje mi sie, ze za pare lat jednym tchem bedziemy wymieniac te nazwiska jednym tchem. Ale moge sie mylic, Rode moze wypalic a my finansowo i tka nic nie tracimy bo przychodzi za darmo a jego kontrakt nie bedzie wysoki.

14.04.2014 14:10

niestety niedobrze dzieje sie na stronie... coraz mniej poswieca sie czasu na dyskutowanie na temat postawy sportowej druzyny a coraz wiecej na krytykowaniu wszystkiego. Nastepny wazny i ciezki mecz to spotkanie z Realem... przypuszczam, ze to ebdzie kolejny dzien, w ktorym strona zostanie zalana falami hejtu i pomyj.

13.04.2014 11:16

nawet jak przegramy wszystkie mecze do konca sezonu to Guardiola nie zostanie zwolniony. Bedziecie musieli znosic ten zenujaco grajacy Bayern i bez sukcesow jeszcze przez kolejny rok przynajmnije

13.04.2014 09:55

@heat

no 11 wyszli najlepsza jaka mieli, zdziwil mnie tylko brak Lewandowskiego. Nasza gra oczywiscie pozostawiala wiele do zyczenia...a najwieksza wine pokladal bym w mentalnosci i podejsciu do tego meczu przez zawodnikow. Nie wiem dlaczego Guardiola wystawil taka 11? Chyba liczyl, ze wykrzesza z siebie troche wiecej sil i pokaza kawal fajnej gry dla kibicow. Ja na miejscu trenera opieprzylbym ich niemilosiernie i solidnie ukaral. No... chyba, ze takie zaloeznia byly przed meczem by olac ten mecz... ale za bardzo nie wiem co by to mialo dac? ^^

12.04.2014 22:10

@heat

nie zgodze sie z tym, ze Borussia zagrala swietne spotkanie. Grali podobnie jak my, czyli bez ikry.. Bylo widac, ze traktuja to spotkanie na luzie. Mieli poprostu wiecej szczescia i wykorzystali swoje sytuacje z kontry, okraszone naszymi fatalnymi bledami w defensywie. Rownie dobrze moglo by sie skonczyc i 3:0 dla nas. Co nie zmienia faktu, ze byli jednak lepsi, bo chcialo im sie bardziej grac w pilke niz nam.

12.04.2014 21:59

@Jarota

Nie wiadomo, zalezy jak bedzie przebiegac kuracja. Najwczesniej to chyba pod koniec maja moglby wrocic ale wg mnie dla dobra zawodnika niech sobie odpusci ten sezon. Moze na mundial sie w pelni wykuruje.

aaa i na propsie Mati Borus i Tomcio Hajto... jak zwykle dali popis, Borcio mogl sobie w koncu z usmiechem na ustach wylewac wiadro pomyj na Bayern. Trzeba sie skrzyknac chyba i wystosowac jakies oficjalne internetowe pismo do wladz ES2, ze nie zyczymy sobie komentowania meczow Bayernu w wykonianiu Borka.

12.04.2014 20:53

bardzo, baaardzo slaby mecz w naszym wykonaniu. Zawodnicy zagrali tak jakby mieli rozegrac ten mecz za kare. Fatalnie to wygladalo, zwlaszcza na tle Dortmudnu, ktory tez potraktowal ten mecz jak sparing. Alaba katastrofalne zagral jako defensor zreszta jak cala obrona. Schweini tak samo. Najlepszy na boisku chyba Goetze... ktory paradokslanie jest bez formy. Od zapewnienia sobie mistrzostwa w lidze gramy z gorszym zaangazowaniem niz na treningach. Tak grajac tracimy pewnosc siebie i pokazujemy rywalom jak z nami grac(noo chyb, ze to zaslona dymna^^)

z drugiej strony ten mecz mogl sie skonczyc rownie dobrze 3:0 dla nas. Zwlaszcza w koncowce mielismy kilka 100 % sytuacji plus nieuznany gol. Borussia nie zagrala wybitnego spotkania, wykorzystala nasze katastrofalne bledy w obronie. Poza tym nie miala jakis klarownych sytuacji.

Ciekawi mnie co jest powodem takiej gry naszych zawodnikow? Chyba to przedwczesne zdobycie majstra. Na Guardiole nie ma co zwalac, bo miesiac temu nie gralismy tak slabo, a rok temu na wyjezdzie zmiazdzylismy Dortmund. Barcelona Guardioli jakos w lutym? zawsze przechodzila kryzys moze wlasnie kwiecien jest takiw wykonianiu Bayernu?

Oby Pep wyciagnal wnioski z tego meczu i z Realem nie powtorzyly sie bledy dnia dzisiejszego.

12.04.2014 20:39

@DarthSmd

zgadzam sie, w obecnej taktyce Pepa taki kreatywny, nieszablonowy pomocnik polepszylby i przyspieszylby nasza gre odrazu. Jednak uwazam, ze obecni zawodnicy w przyszlym roku an tyle opanuja zalozenia taktyczne, ze nie bedzie potrzebny nam taki gracz i przykladowo Kroos z Muellerem spokojnie beda mogli grac w srodku :)

10.04.2014 12:48

raz, ze Goetze jest bez formy obecnie; dwa, chlopak sie niezaaklimatyzowal w druzynie najwyrazniej. Nie ma tego blysku, ktorym zachwycal w BVB. Moze w nastepnym sezonie bedzie gral na miare talentu.

10.04.2014 12:19

@lybbard

hmm to juz nie te czasy gdy Anglicy puszczali ostra gre. Howard Webb wielokrotnie gwizdal faule, ktorcyh nikt nie wdzial... podobnie w lidze angielskiej. Fakt, druzyny walcza, biegaja, czesto jest agresywna gra ale sedziowie gwizdaja wtedy kiedy jest faul - wszystkie nakladki, ataki lokcami itp.

10.04.2014 10:49

kazda z druzyn bedzie niewygodna dla nas poniewaz w wiekszym badz mniejszym stopniu ich specjalnoscia jest gra z kontry. Atletico i zwlaszcza Chelsea dokladaja do tego zdecydowana i silna defensywe. TO juz sa polfinaly i kazda druzyna jest grozna. Wszystkie ekipy sa na wysokich pozycjach w swoich ligach tzn, ze sa w formie i nie przypadkiem znalazly sie w polfinalach

10.04.2014 10:34

@royal

oczywiscie, dodaj, ze mam 15 lat i wczesniej kibicowalem Barcelonie

10.04.2014 09:51

nie tylko zmeczenie, ewidentnie bylo widac, ze UNited poszli na wymiane ciosow. Przestali kryc autobusemw polu karnym i bardziej sie angazowali w ofensywe. Wg mnie przy wyniku 1:1 to byla ogromna glupota MOysa, w tym momencie mieli dogrywek, gdyby dalej grali autobusem to meczylibsymy sie niemilosiernie a oni moze by strzelili kolejna cudowna badz fartowna bramke i bylo by po nas.

10.04.2014 08:18

@Sajjjon

hehe trafna uwaga :D

09.04.2014 23:35

tak, tak... najlepiej oddajmy pilke rywalom niech oni graja w pilke a my tylko z kontry. Przyjdzie grac z ogrokami to nie bedziemy potrafili akcji stworzyc w ataku pozycyjnym.

Jak jestes najlepszy to musisz grac jak najlepszy. Skoro to takowych aspirujemy TO ZAWSZE nasz rywal bedzie sie bronil wiec oddanie inicjatywy rywalom nie wchodzi w gre.

09.04.2014 23:29

awans do polfinalu 63 komentarzy... gdybysmy przegrali to byloby z 300-400.

i co ciekawe, kibice United sa bardziej zadowloneni po tym meczu niz kibice FCB...

i jak to swiadczy o "kibicach" Bayernu?

09.04.2014 23:24

DieRoten

nie

09.04.2014 23:19

tak, tak zenada... polfinal LM, mistrzostwo Niemiec, polfianl DFB cup, KMS, SPE. Powiem wam, ze chyba kazdy kibic by chcial zeby jego klub gral taka padake

09.04.2014 23:12

@mithween

jak mozna uwazac, ze Guardiola nie uznaje strzalow z dystansu?! no jak? przeciez dzisiaj praktycznie tylko za 16 strzelalismy. CHyba, ze uwazasz jak Maciej Iwanski, ktory twierdzil dzisiaj, ze Guardiola zakazuje strzelac nam zdystansu poczym chyba RObben uderzal zza pola karnego. A przyspieszenie gry jest ale zgodze sie, ze zdecydowanie za rzadko. ALe prawdopodbnie spowodowane jest to slaba forma druzyny niz zaloezniami taktycznym. Przeicez Barcelona co rusz za GUardioli przyspieszala(my zreszta tez pare miesiecy temu) wiec gadanie, ze Guardiola tego nie uznaje jest smieszne.

09.04.2014 23:04

Hourdeau

poprostu nie moge wytrzymac gdy przed meczem, w trakcie - niekiedy nawet nie liczy sie ywnik czy gra - to trzeba skrytykowac, napisac, ze GUardiola bee i w ogole beznadziejnie. MEcz wygrany w kazdym calu, a tu dalej narzekanie.

W drugiej polowie United sie OTWORZYLO, zaczeli grac bardziej ofensywnie wiec bylo miejsce na atak i przyspieszenie gry. Gdy grali autobusem to moglismy przyspieszac ile wlezie i tak bysmy sie nie przebili, bo siwetnie sie bronili

09.04.2014 22:57

i co niedowiarki? i co?

mecz pod kontrola, moze poza poczatkiem drugiej polowy ale wtedy United sie otworzylo i strzelilo bramke marzenie.

i juz widzicie, ze gdy druzyna postawi autobus to nie ma jak grac, United sie otworzylo to worek z bramkami sie wysypal. Ale przeciez Guardiola do zwolnienia ^^

Polfinal LM - cel minimum wg mnie osiagniety.

09.04.2014 22:47

lybbard

niestety ale Real tez postawi autobus.

09.04.2014 22:44

won pseudofani, nie da sie czytac tych waszych nędznych wypocin. Zaraz pewnie bedziecie narzekac, ze awansowaliśmy...

i mogliście zobaczyć, ze gdy united sie otworzyli to w 30 min 2 bramy im walnelismy

09.04.2014 22:41

nie panikujcie narazie... W pozycyjnym ciezko bo United dobrze broni i maja sily, a z kontry nie ma jak bo United zawsze zostawia z 5 zawodnikow na wlasnej polowie. Dla united będzie coraz trudniej, trzeba wiecej biegać teraz a sil coraz mniej. Ale jeśli my nie zagarmy porzadnie to odpadniemy. Taki wynik jest ze united spokojnie moze przyfarcic i awansowac

09.04.2014 21:40

no niestety awansowaly dwie ekipy, kotrych nie chcialem widziec w polfinale :/ na plus mozna zaliczyc dzisiejszy mecz BVB, ktory pokazal, ze Real nie jest wcale taki mocny na jaki go maluja. He he a z nas sie smiali... :D

08.04.2014 22:38

oj jaki sie skonczy takim wynikiem jak teraz to BVB bedzie moglo sobie pluc w brode. Tyle okazji w tym meczu plus te pare sytuacji na Bernabeu

08.04.2014 22:29

Mihtaryan dwie setki.... jak BVB nie awansuje to mamy juz antybohatera gotowego

08.04.2014 22:09

wielkie brawa dla BVB za walke. Nieprawdopodobne jest to jak Real gra fatalnie, a ponoc murowany faworyt do LM... bez Ronaldo ta druzyna nie istnieje z przodu. Defensywa tez jakas taka dziurawa. Ewidentnie zlekcewazyli Borussie mysleli, ze wielki Real przyjechal to wszyscy beda klekac ^^. CHociaz i tak uwazam, ze to Real awansuje. Wystarczy im praktycznie jedna bramka. Wtedy Dortmund musial by 5 bramek wpakowac.

08.04.2014 21:35

to jest raczej oczywiste,ze Bayern sprzed wiosny gral milej dla oka niz obecnie. Wtedy druzyna byla w formie, tak samo jak zawodnicy, niemalze kazdy byl w 100% dyspozycji. Obecnie jako zespol zlapalismy drobna zadyszke, do tego poszczegolni zawodnicy rowniez. Np Schweinsteiger, ktory nei rozumiem dlaczego byl chwalony przez media, gral fatalnie w srodku spowalniajac nasze akcje..

a filozofia gry jest taka sama. Nie jest autorstwa Guardioli czy Heynckesa a Holendrow bodajze z lat 70, ktora to zaszczepil u nas Van Gaal. Heynckes ja dopracowal, a Guardiola zamierza ja zrobic perfekcyjna(tez uwazam, ze Bayern Juppa byl perfekcyjny ale tylko na wiosne, przypuszczam, ze teraz nie grali by tak porwyajaco i rywale by nas latwiej potrafili rozpracowac). Przyznaje, ze styl gry Bayernu pod wodza Guardioli moze byc nudny dla bezstronnego kibica(zreszta Bayern Juppa podobnie) ale to tylko i wylacznie wina rywali, ktorzy nie potrafia sie odgryzc i byc rownorzednym rywalem dla nas. Chowaja sie tylko za podwojna garda i licza na wynik. To nie my powinnismy sie tlumaczyc ze stworzonego widowiska, bo akurat my GRAMY w pilke.

Poczekjamy do konca sezony, wtedy bedzie mozna ocenic Pepa i jego Bayern w miare sensownie za ten sezon. A porownania z Heynckesem najtrafniejsze beda za dwa lata.

...Chociaz jesli chodzi o zdobyte trofea to w pol roku prawie dogonil Juppa (LM, BL, PN, SPN - dorobek JUppa w ciagu dwocj lat, KMŚ, BL, SPE - Pepa za pol roku) :P

08.04.2014 18:13

swietny zawodnik ale nie jest to motor napedowy Bayernu. Szkoda by bylo gdyby odszedl bo ciagle moze sie rozwijac ale mamy srodki i potencjal by sciagnac lepszego gracza na jego pozycje.

08.04.2014 11:07

@Hugo1982

tak samo mowiono o Gustavo :P

08.04.2014 09:44

przytaczanie jako przykladu meczu z Barca jest kompletnie nienamiejscu, poniewaz to byl mecz, w ktorym zagralismy calkowicie "nie po bawarsku". Nastawilismy sie na gre z kontry, oddalismy inicjatywe i co najwazniejsze - dostosowalismy sie do rywala. We wszystkich innych meczach to my rzadzilismy, mielismy inicjatywe i to rywal musial dostosowac sie do nasego stylu gry.

a o BVB chodzilo mi wylacznie pozycje i ilosc punktow w tabeli. Jakby na to nie patrzec... wszyscy mowila, ze zniszczyly ich kontuzje a tu jednak maja tyle samo punktow co rok temu i graja w cwiercfinale LM - czyli jedank tak zle nie ma.

w ramach ciekawostki powiem, ze w pierszym sezonie Juppa(2011/2012) w tym momencie zajmowalismy 2 miejsce z 63 punktami(20/3/6), a prowadzil Dortmund z 66 pkt(20/6/3).

08.04.2014 08:30

te statystyki, ktore przytoczyles to wlasnie te "drobne roznice".

zreszta jesli patrzymy w statystyki to jesli chodzi o punkty to w 29 kolejce bilans byl identyczny za Juppa jak teraz za Guardioli. Druzyna Heycneksa miala troche lepszy bilans bramkowy(5 bramek). Natomiast do meczu, w ktorym zdobylismy majstra to statysky byly na korzysc Pepa. Borussia byla w tym samym momencie co teraz.

tak jak mowielm, granie 1 defensnym, bez napastnika, roznica posiadania pilki miedzy innymi te drobne roznice. Zeby Ci to lepiej zoobrazowac, duza roznica w zmianie gry byly by wtedy gdy zaczelibysmy grac dlugimi pilkami, nastawili sie na gre z kontry, na stale fragmenty gry.

a final byl slaby w naszym wykonaniu, pierwsze 20 minut wygladalismy jak przestraszeni chlopcy, ostatnie 20 minut to my wygladalismy lepiej. CHociaz o dominacji nad rywalem nie ma co mowic. Chociaz mecz w sam w sobie byl bardzo ciekawy i emocjonujacy. BVB tez mialo kilka sytuacji i grali bez Goetze w dodatku :P

07.04.2014 22:21

za Guardioli i Heynckesa gramy tak samo. Sa tylko drobne roznice. Gra dlatego jest nudna bo rywale nastawiaja sie ultradefensywe i praktycznie tylko jedna druzyna ma pilke. Dodatkowo wiekszosc zawodnikow nie jest w najlepszej swojej dyspozycji co przeklada sie na brak nietuzinkowych, efektownych, indywdiualnych akcji.

Ilez to meczow za Juppa bylo nudnych wrecz irytujacych bezproduktywnym klepaniem i niemoznoscia przebrniecia przez zasieki rywali. Przypomnij sobie sezon 2011/2012 - ilez to spotkan wtedy tak wygladalo, plus wiele meczy poprostu przegrywalismy. Obietkywnie oceniajac Hiszpana i Heynckesa to Guardiola ma zdecydowanie lepszy poczatek w FCB niz Niemiec.

Poza tym, to co juz wielkrotnie pisalem, obraz Bayernu Juppa to praktycznie tylko i wylacznie runda wiosenna 2012/2013. Ba! Wrecz smiem powiedziec, ze wybrane mecze w LM(Juve i Barca). Bo juz malo kto pamieta, ze final w naszym wykonaniu nie byl najlepszym spotakniem.

07.04.2014 21:40

@royal1410

nie rozumiem za bardzo po co podales te statystyke?( w dodatku bledna). Jest ona na korzysc, Hiszpana a z kontektsu wynika jakby miala go zdyskredytowac? Statystky do zdobycia mistrzostwa byly lepsze na korzysc Guardioli(po dwoch slabszych meczac zreszta dalej sa).

naprawde powoli zaczyna mnie bawic to idealizowanie Bayernu sprzed sezonu. Ja rozumiem, ze na wiosne gralismy wysmienicie. Zwlaszcza 4 mecze w LM(z Juve i Barca) ale druzyna Juppa byly budowana przez niego ponad dwa lata. Do tego w sezonie 2013/2014 przydazylo nam sie wiecej wpadek w meczu o stawke niz obecnie.

a co do samej filozofii gry to dzisiejszy Bayern jest dalsza forma wczesniejszego. Przeciez do jasnej cholery za Heynckesa tez mielismy ogromne posiadanie pilki i preferowalismy gre komibinacyjna a nie wykopy na hurra i do przodu... Ja doskonale pamietam mecze, w ktorych klepalismy pilke w srodkowej strefie boiska i nie moglismy sobie wypracowac dogodnej sytuacji strzeleckiej.

oczywiscie zgodze sie, ze nie gramy tak porywajaco jak na zeszla wiosne ale to bylo do przewidzenia, zmiana trenera to krok w tyl by zrobic dwa kroki do przodu.

07.04.2014 21:03

Jedyny mecz gdzie gralismy dwojka napastnikow to byl ostatni mecz z Augsburgiem. Pizza i Mandzukic byli ustawieni w lini(zreszta na przedmeczowej wizualizacji rowniez tak bylo to przedstawione - chociaz tam czesto bledy sie zdarzaja).

a to co zrobi Guardiola jeszcze sie dowiemy w przyszlosci. Najpierw Pep chce dopracowac w 100% te taktyke, ktora obecnie mamy. Dla uwazniejszych fanow, nie bylo problemu dostrzec, ze roznymi wariantami gry probowalismy zaskoczyc przeciwnika. Czy to 3 obroncow, czy to gra dlugimi pilkami, czy jak ostatnio 2 napastnikow.

07.04.2014 08:05

no to dostanie The Sun zakaz na rok czy dwa, a angielskimi druzynami grac jeszcze bedziemy. Jak nie w tej edycji to w nastepnej.

Bayern zachowal sie z klasa, przyjal przeprosini i zapomnial o sprawie.

07.04.2014 08:00

Weiser to troche taki jezdziec bez glowy dzis ale i tak prezentuje sie najlepiej z mlodych, Hojbjerg widac najwiecej ma doswiadczenia ale strasznie wolno sie porusza, widac nie ma ogrania an tym poziomie, a Sallahi przestraszony.

Wyglada to tak jak ma wygladac. Grajac rezerwowym skladem plus 3 graczami z rezerw jestesmy druzyna slabsza niz jedna z lepszych ekip BL na wiosne.

05.04.2014 16:30

@Celeb Darth
nie zgodze sie z wami, bo United postawilo autobus i nastawili sie wylacznie na kontry. Indywidualny potencjal kilku graczy pozwolil im kreować groźne sytuacje. W mojej opinii Inited zagrali kiepski mecz. ALE jeśli weźmiemy pod uwagę cala otoczkę meczu to jak najbardziej mozna Diably pochwalic. Jeśli chodzi o nas to zagraliśmy przeciętny mecz, bez polotu i szybkosci

02.04.2014 23:23

@Hilario

FINAL liga total z BVB, arcywazne spotaknie z CIty u siebie oraz te remisy, ktora sa jak porazka (Chelsea, Freiburg, Bayer, Arsenal, United). Skandaliczne wyniki i zenujaca gra w tym sezonie - to musi skonczys sie dymisja Guardioli

02.04.2014 22:42

nieprawdopodobne, to jest naprawde nieprawdopodbne... Pep przyszedl przyszly pierwsze slabe mecze jak 4:2 z Borussia czy jakis remis z Freiburgiem to lament jak dzis "koan Guardiola", "Jupp wroc" itp. Nastepnie zaczelismy wygrywac, pobijac rekordy - cisza. A tu nagle dwa remisy pod rzad i powrot do lamentowania... kolo sie zamyka

02.04.2014 22:29

gdzie wy podobienstwo widziecie Realu z gra Bayernu z zeszlego sezonu?Krolewscy najlepiej czuja sie w kontraataku, wyczekiwaniu na blad rywala. MY od paru lat stawiamy na posiadanie pilki. Jedyne dwa spotkanie jakie pamietam, ze nastawilismy sie na kontre w ciagu ostatnich 3 lat to dwa mecze z Barcelona...

Real gra bardzo dobry mecz ale jest to druzyna jak najbardziej do ogrania. Slaba Borussia stwarza zagrozenia, a bramki to w glowenj mierze katastrofalne bledy BVB. Co nie zmienia faktu, ze Real to jedna z najlepszych ekip wsrod cwiercfinalistow. Stylem gry ekipa, ktora napsulaby nam najwiecej krwi(wraz z CHelsea)

02.04.2014 22:17

@Ulv. Haha nic dodać nic ujac:)

02.04.2014 17:34

fascynujące jest to gdy jakiś mecz nam nie wyjdzie to po kilkaset komentarzy jest,a po sukcesie ledwo do setki dobijamy

02.04.2014 16:50

@mm

jeszcze Guardiola zakazuje strzelac z dystansu, co zreszta widac w meczach, a nakazuje wylacznie wejsc z pilka do bramki.

02.04.2014 11:48

co z tego, ze obciach? zdarza sie. Jak juz mm powiedzial my bedziemy miec szanse na LM w nastepnych latach, a United z taka gra nie bedzie miec.

mamy mistrzostwo Niemiec co bylo obowiazkowym trofeum dla Guardioli. Polfinal Pucharu Niemiec i cwiercfinal LM. Pare lat temu kazdy by sral z radosci z takich wynikow, a teraz zaczyna sie narzekanie... :P nie mowie tego konkretnie do Ciebie Gomez333 tylko komentuje to co sie dzieje na tej stronce.

02.04.2014 11:33

@Gomez333

mozemy odpasc w cwiercfinale, polfinale i przegrac w finale. LM nie zdobedziemy na papierze, a nie jestesmy o tyle lepszym zespolem od reszty, ze mozemy juz sobie zapewnic puchar. Trzeba nastawic sie, ze mozemy odpasc. To jest liga mistrzotw tu mozna zagrac dwa mecze oddajac jeden strzal nabramke rywala i awansowac.

akurat przyklad z Chelsea nietrafiony, bo kazdy pamieta w jakim stylu Londynczycy zdobyli puchar.

02.04.2014 11:21

@mariofcb

czyli wolabys zebysmy grali jak United? mieli jedna przypadkowa sytujace 100 % i gola ze stalego fragmentu gry?

wszyscy NAS krytykuja za to, ze mecze sa nudne bo totalnie dominujemy. Ale nikt nie pomysli, ze przeciez druzyna przeciwna moze sie otworzyc i rowniez atakowac ale tego nie robia bo sie boja. To troche wyglada tak jakby to byla wina Bayernu, ze dobrze graja i sa lepsi.

United naprawde zagralo slaby mecz, jak drugoligowcy. Ja rozumiem, ze mozna sie bronic ale trzeba tez stwarzac sytuacje(tak jak to robilo BVB, my z Barcelona albo Real za Mou). United mialo przypadkowa sytuacje z Welbeckiem. Dluga pilka do przodu, blad indywidualny obroncy i sam na sam.

Akurat tutaj przydal sie Moyes, ktory wlasnie taka taktyka zaskarbil sobie przychylnosc Fergusona. W Evertonie tak wlasnie ustawial druzyne na lepszych rywali. Autobus i laga do przodu.

My zagralimsy slabo, zbyt wolnoi bez polotu. W Monachium musimy przyspieszyc gre i strzelic pare bramek bo sytuacja sie powtrzoy i bedziemy walic glowa w mur a United kopnie pilke do przodu i strzeli jedna bramke.

02.04.2014 11:10

hehe a moze wczorajszy mecz byl specjalnie tak zagrany by kolejne druzyny nas sie tak nie baly i nie stawialy autobus w polu karnym? :D

a tak serio to jest to LM. W pierwszym meczu nasz rywal moze zagrac ultra defensywnie i nie musi liczyc na punkty(tak jak w meczu ligowym). W Monachium United bedzie musialo sie otworzyc. Idealna taktyka na United bylby to wysoki presing, a nastepnie pozwolic im ( o ile wyjda spod pressingu) rozgrywac pilke i grac z kontry. Niestety Pep nie bedzie tego stosowal, to chyba jedyna rzecz, ktora naprawde nie podoba mi sie u Hiszpania - to, ze boi sie poswiecic niekiedy posiadanie pilki, swoja filozofie dla wyniku.

02.04.2014 10:21

@donblekini

"wystarczy postawic autobus i miec troche szczescie" ano jak sie szczescie nie ma to dostaje piatke w plecy :P Bayern zagral slabo dzis ale United rowniez nei zagralo dobrego spotkania. Jesli mamy patrzec wylacznie na styl gry to obie druzyny zagrali zle. FCB bez polotu i na stojaco, United natomiast postawili na obrone Czestochowy i dluga pilke, tzn kopnij do przodu moze wpadnie. United za to nadrabialo walka i dlatego w ocenie koncowej lepiej sie zaprezentowali. Chociaz paradokslanie to my mamy lepszy wynik.

@TjeatreOfDreams

coz... stronka ta robi sie coraz gorsza(chodzi o fanow) nowi kibice, nowe standardy. Ludzie obejrzeli dwu mecz z Barca i licza na 5:0 w kazdym spotakniu. Druzyna Guardioli jest efektywniejsza od tej Juppa ale neistety gra duzo mniej efektownie przez co dla bezstronnego kibica mecz Bayernu to meczarnia.

02.04.2014 00:01

Arjen moze i prawde powiedzial ale to zadne wytlumaczenie. Jak chca byc najlepsi i chca dominowac nad rywalem to niech to pokaza.

01.04.2014 23:54

@polaczekbasa

duzo ludzi nie przekonywal ale jesien 2013 bylo genialna w jego wykonianiu, w koncu gral na miare swojego talentu :) zgodze sie, ze po tej kontuzji malo prawdodobne jest to, ze wroci do swojej odpowiedniej dyspozycji :( a szkoda, bo zawsze fajniej sie mecz oglada gdy wychowanek gra w pierwszym skladzei

01.04.2014 23:36

@Polaczekbasa

nie ogladam reprezentacji Niemiec wiec nei wiem. W Bayernie fakt mial mecze slabe ale z kazdym kolejnym rokiem nabieral doswiadczenie i bledow bylo coraz mniej. Do tego swietna technika i stoper wysmienity nam wyrastal.

01.04.2014 23:29

@Darth

sezon temu obrona prezentowala sie swietnie. Teraz nie kupowalismy nikogo bo zarzad liczyl na powrot Holgera a jemu kotnzuja sie odnowila. A obronca byl swietny i z sezonu na sezon gral coraz lepiej.

jak juz kiedys mowilem przydalby sie nam lider defensywy, gosc ktory jak ryknie to wszyscy sa poustawiani. Chetnie widzialbym Kompanego, Chielliniego(chociaz nie wiem jak z forma teraz), Terrego, SIlve.

01.04.2014 23:23

@polaczekbasa

nie zgodze sie z Toba, sezon temu Holger z Dante grali wysmienicie na obronie, gdy Badstuber zostal kontuzjowany BOateng rowneiz spisywal sie z Brazylijczykiem fantastycznie. Dante jednak w koncowce tamtego sezonu troche obnizyl loty, a w tym sezonie juz nie prezentuje sie tak jak rok temu. Boateng zreszta tez.

01.04.2014 23:19