DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Nookie Strona 22

@MrSuchar

Według mnie trochę przesadziłeś ;P Na dzień dzisiejszy nasza gra jest zbyt wolna i czytelna. Utrzymujemy się przy piłce, blokujemy kontry, ale to wykonują praktycznie obrońcy. Gra przed polem karnym rywala czy jakieś sytuacje bramkowe zbyt często nam się nie zdarzają. Oczywiście do pierwszej bramki, potem rywal trochę się otwiera i popełnia błędy. Wygrywamy jednak wszystkie mecze, super, przynajmniej jesteśmy skuteczni przy średniej grze w naszym wykonaniu. Zauważ, że na jesień 2014 i 2013 graliśmy z dużo większym polotem i tych sytuacji stwarzaliśy moc. Obecnie sam widzisz, że coś jest nie tak, mogłoby być lepiej. Popatrz też jak zachowuje się Guardiola, skacze, gestykuluje, denerwuje się, gdy strzelimy gola skacze z radości... wcześniej tego nie było, czyli Pep widzi, że gra nie idzie do końca po jego myśli.

Mi osobiście jest daleko od paniki i jak dla mnie FCB mogłoby tak grać w każdym meczu, byleby były efekty. Jednak trzeba przyznać, że w naszej grze jest dużo do poprawy. A im lepsza gra, tym mniejsza prawdopodobieństwo porażki :)

@Gabricone

Pełna zgoda, klepaniem piłki usypiamy i zamęczamy rywala. I tak robiliśmy na jesień, ale obecnie coś jest nie tak. Jak mamy zmęczyć rywala jeśli piłka rozgrywana jest na naszej połowie? Przypomnij sobie jak piłka hulała za Heynceksa czy na jesień za Pepa, wtedy rywal w 70 minucie ledwo biegał. Przy dzisiejszej intesywności spokojnie przeciwnicy mogą zaoszczędzić siły. Spójrz na mecz z Szachtarem. Po pierwszej słabej połowie w drugiej myślałem, że będzie lepiej, że Ukraińcy będą zmęczeni i spokojnie ich ogramy. A jednak graliśmy dużo gorzej, a po czerwonej kartce to już był dramat(w ofensywie). Możesz powiedzieć, że graliśmy w 10, ale z CIty na wyjeździe też była czerwona, a jednak ta gra była dużo lepsza :)

08.03.2015 08:52

no tak... przecież liga niemiecka jest taka słaba. Regularne występy w play offach LM 3-4 drużyn z BL, do tego półfinały i finały. W lidze wyrównana walka o niemalże każdą pozycję(utrzymanie, puchary), poza majstrem, gdzie odskoczyliśmy konkurencji ale TYLKO w ostatnich 2 latach. Do tego pełne stadiony i coraz więcej pieniędzy.

...a wrankingu BL przeskoczy ligę angielską już w niedługim czasie.

07.03.2015 22:39

Najlepiej prezentuje się obecnie Barcelona i to ona według mnie jest obecnie największym faworytem, ale nie takim, który zdecydowanie odstawia resztę.

Weiser? Lewa obrona? Przecież to prawo skrzydłowy, który z racji tego, że jest za słaby na tę pozycję to przesunięto go do obrony, ale i tam gra przeciętnie. Chociaż przyznąć trzeba, że gdy grał tam w tym sezonie to nie było takiej tragedii jak w przypadku jego gry na skrzydle. A na lewej obronie to już w ogóle byłaby masakra ^^

07.03.2015 22:04

to nie jest poziom na wygranie LM? Ciekawe... Oczywiście, nie gramy wybitnego futbolu i dużo rzeczy jest do poprawy, ale przy odrobinie szczęścia możemy zdobyć ten tytuł. Zresztą LM zdobywały drużyny, które prezentowały się dużo gorzej(Chelsea 2012 np). Rok temu Real wygrał LM nie grając przy tym kosmicznej piłki. Trochę szczęścia, dobra dyspozycja drużyny w najważniejszym okresie i wygrana może przyjść.

07.03.2015 21:56

Wejście Riberego ożywiło zespół. Takiego zawodnika nam brakowało. Oczywiście daleko od ideału naszej grze, ale w drugiej połowie jako tako to wyglądało. Wolfsburg przegrał i powiększyliśmy przewagę, czyli kolejka bardzo udana dla nas.

Bardzo dobre zawodu Francka, reszta zagrała poprawnie bądź miernie. Tak jak myślałem, Arjen jest chyba przemęczony, bo był dziś według mnie jednym z najsłabszych zawodników. Bernat podobnie, jak pół roku temu świetnie wszedł do drużyny, robił dużo wiatru, anagażował się w ofensywę, to teraz tylko biega od bramki do bramki. Dobrze, ze przynajmniej w defensywie wciąż solidnie gra. Jednak boczni obrońcy u Guardioli muszą dużo bardziej wspomagać drużynę. Na dzień dzisiejszy ani Rafa ani Bernat tego nie robią.

Pozostaje nam czekać na cud, że drużyna nagle zacznie grać, jakiś przełom. Z taką grą to możemy wygrać i LM, ale to by zalezałow głównej mierze od szczęścia, a nie od naszych umiejętności. Może powrót Thiago coś zmieni? Może ławka dla Alonso? Może efektowna wygrana w LM?

07.03.2015 17:30

@Adi

a to przepraszam :) tylko twoj komentarz przeczytałem.

07.03.2015 16:36

forma w kwietniu przyjdzie Adi mowisz? Po pierwszych 2-3 spotkaniach to forma miała w marcu przyjść... :P

Przeciętne nasze spotkanie. Obrona słabo, ale to co się dzieje w ofensywie to tragedia. Brakuje nam środkowych, ofensywnych pomocników. Przecież jak piłka podejdzie pod bramkę H96 to od nas nie kto tą piłką poklepać. Lewandowski jak wszedł to pokazuje się do gry, chcę poklepać, ale piłki nie dostanie. Goetze próbuje i próbuje, ale nic z tego nie ma. Arjen ma słabszy dzień dzisiaj i na razie nic nie wchodzi. Mueller gdy grał na szpicy to tak jakby go nie było, ale to właśnie wina tego, że w pomocy bieda. Alonso z Alabą powinni szybciej tę piłkę przemieszcząć pod pole karne rywala, a nie zagrywać do obrońców. Jak patrze na to co się dziś dzieje, to zainteresowanie de Bruyne nie powinno nikogo dziwić ^^

i jeszcze jedno... straciliśmy gola, to rzuciliśmy się na rywala i padł gol szybko. Szczęsliwie trochę, ale jednak ta agresja w ofensywie pomogła. Potem znowu wrociliśmy do naszej mozolnej gry.

07.03.2015 16:24

Robben znowu gra... nie żebym narzekał na jego grę, ale powinien odpocząć w końcu, bo na koniec sezonu będzie ledwo biegał. Już w meczu pucharowym było widać, że Arjen wygląda trochę słabiej.

07.03.2015 15:26

@Roy

W środku mogą grać Alonso, Schweini, Alaba, Gaudino, Lahm, Thiago, Martinez, Kimmich, Rode... Jednak zgodzę się z tobą, że nie długo będzie trzeba zainwestować w środkowego pomocnika, ale to dopiero 2016 roku myślę. Wcześniej trzeba zakupić prawego obrońcę.

07.03.2015 12:40

Jak dla mnie transfer do Realu byłby jeszcze gorszym rozwiązaniem dla niego niż gra w Bayernie. Tam byłby daleko w tyle za Ronlado, Balem, czy Jamesem. Drużyna też nie będzie na niego grała, to on będzie musiał harować na Ronaldo.

07.03.2015 09:50

@lybbard

Mała poprawka:) Ribery i Robben zostali sprowadzenie zanim osiągnęliśmy najwyższy poziom. Transfer Holendra to był dla niego krok wstecz. Zresztą my też braliśmy kota w worku, określenie "szklany Holender" nie wzięło się znikąd. Natomiast kupno Riberego pokazało, że Bayern też może się liczyć w Europie, jednak Francuz przyszedł do nas z myślą, że FCB będzie dla niego odskocznią do lepszego klubu. Dobrze, że potoczyło się to wszystko inaczej ^^

@Adi

Jak dla mnie ciasno nie jest. Zawsze może grać w ataku Ribery czy Robben, na pewno daliby radę. W przypadku kolejnej 9 będzie już na prawdę ciasno w ofensywie. Tym bardziej, że Guardiola nie zbyt przepada za grą z klasyczną 9. W przypadku zmiany trenera, bądź systemu gry - to tak, transfer napastnika potrzebny dla rywalizacji. Według mnie potrzebny nam ktoś, kto zastąpi Pizzaro. Doświadczony napastnik, który pogodziłby się z rolą rezerwowego.

07.03.2015 09:47

Lacazette`a w akcji jeszcze nie widzialem, wiec nie bede sie o nim wypowiadal :)

Atak mamy wg mnie calkiem ok. Jedynie o jakims zastepstwie dla Pizarro trzeba pomyslec. Przydalby nam sie wlasnie taki gracz, lis pola karnego, do tego pogodzilby sie z rola rezerwowego. Nie mowie, ze Lewandowki ma pewny sklad, bo Goetze i Mueller moga za niego grac, ale kolejna 9 w ataku spowodowalaby, ze byloby bardzo ciasno w ofensywie.

06.03.2015 19:45

Licze, ze Robben jutro odpocznie. Gra caly czas, chyba jako jedyny nie odpoczywal w zadnym spotkaniu jak do tej pory(obok Neuera). Do tego chcialbym zobaczyc jak wyglada zespol bez Holendra.

Transfer Lewandowskiego? Bylo by to bardzo dziwne, gdyby pozbyto sie go po jednym sezonie gdzie calkiem niezle sie prezentuje. Poza tym kto by za niego przyszedl? Mysle, ze lepszymi rozwiazaniamy za Lewego byli by wylacznie Aguero, Suarez, ale oni sa nie do wyciagniecia.

06.03.2015 19:29

Pierwsze 15 minut bardzo fajne w naszym wykonaniu. W końcu widziałem ten Bayern, gdzie piłka lata od jednego do drugiego w mgnieniu oka. Potem nasza gra się uspokoiła i wiało nudą. Generalnie mecz w pełni pod kontrolą, chociaż bez szału. Porównując mecz VFL z RB Lipsk to wyglądaliśmy dużo lepiej. Wilki wg mnie szczęśliwie wygrały, bo Lipsk miał bardzo dużo groźnych sytuacji i mógł pierwszy strzelić gola.

04.03.2015 22:40

Reus zszedł w 25 minucie z powodu urazu... kontuzję za kontuzją ma ten facet.

03.03.2015 21:04

Gramy u siebie, rywal z 2 BL, do tego w słabszej dyspozycji ostatnio. Myślę, że rotacja będzie większa niż dotychczas. Liczę na występ Gaudino i Rode. Jeśli wynik będzie bezpieczny to młodzi zawodnicy na pewno weszliby w drugiej połowie.

03.03.2015 13:35

@Gladius

Jak ktoś prowokuje to może robić to w błyskotliwy sposób :) Oczywiście prowokacja może być również bez cienia błyskotliwości... :P Zresztą ja już swoje zdanie na temat tych naszych "prowokacji" wyraziłem :)

03.03.2015 13:25

Nie rozumiem dlaczego wszyscy uważacie, że ktoś tu trolluje bądź jest prowokatorem. Jak ktoś głupio piszę, to nie oznacza, że jest błyskotliwy i prowokuje pozostałe osoby. Tym bardziej, że w komentarzach na tej stronie tych "prowokatorów" nie widzę nieszablonowej i pomysłowej ironii. Ja tam inne wnioski wyciągam...

03.03.2015 11:15

Jesli wroci do swojej normalnej dyspozycji to od niego bedzie Guardiola zaczynal ustawianie lini obrony. Na LO Holger prezentowal sie przecietnie, ale gral tam bo nie bylo nikogo innego. W reprezentacji zreszta rowniez bedzie pierwszym wyborem Loewa, jak to bylo przed kontuzja - o ile oczywiscie wroci do tego, co prezentowal wczesniej.

02.03.2015 18:41

No tak... Dost znowu strzelil bramki, to juz opinie by zawital w Bayernie ^^ Ciekawi mnie czy widzieliscie tego faceta na boisku czy tylko statystyki przegladacie? Nie chce mu nic ujmowac, bo napastnik nie najgorszy, ale nawet VFL to dla niego za wysokie progi. Fakt, strzela jak na zawolanie, ale czy dlugo utrzyma taka forme? Zreszta VFL w lecie, a nawet przez zimie szukal napastnika. Ostatnie lata w VFL Dost byl rezerowym. Poza tym w Bayernie kompletnie by nie pasowal bo to taka gorsza wersja Mandzukica, bez jego woli walki i z ciut gorsza technika.

02.03.2015 00:01

oglada ktos Gladbach? Patrzac na statystyki wyglada jakby ladnie cisneli Seville, teraz niestety graja w 10...

26.02.2015 20:31

szóstka panowie, szóstka, a nie ósemka :)

26.02.2015 20:29

z niemieckimi nazwiskami tez by sie przydalo, taki instruktarz dla naszych komentatorow ^^

...np nieslawne Tomasz Miler :)

26.02.2015 14:26

ja sie z rethellem zgodze, ze Thiago jak do tej pory nic nadzwyczajnego w FCB nie pokazal. Zagral ledwie parenascie spotkan z czego polowe zagral na swietnym poziomie, a druga polowe beznadziejnie. Byly spotkania gdzie rece same skladaly sie do oklaskow, gdzie pokazywal prawdziwy geniusz, ale ile ich bylo? 3? 4? Trafily sie tez spotkania gdzie az oczy bolaly od jego gry...

Nie chce byc zle zrozumiany. Mam szczera nadzieje, ze gdy wroci to bedzie prezentowal poziom jak w swoich najlepszych spotkaniach, ale rownie dobrze moze grac tak jak w tych beznadziejnych wystepach. Po prostu trzeba dac mu czas. Bardzo dlugo leczyl kontuzje, nie wiadomo w jakiej bedzei dyspozycji.Nie zmienia to faktu, ze zawodnik o takiej specyfice jest nam bardzo potrzebny, trzeba kogos kto rozruszy te gre.

24.02.2015 23:05

Mnie najbardziej bawi ta kwota za Lewego... 30 mln ^^ Jego wartosc to 50 mln, ma 4-5 lat do konca kontraktu, dopiero przyszedl, niezle sie prezentuje, ale Bayern chetnie go sprzeda za pol ceny. Jesli na stole bylo by kolo 70 mln to mysle, ze mozna by rozwazyc ten transfer. Ale nawet przy tak wysokiej kwocie nie widze sensu pozbywania sie LEwandowskiego tak wczesniie.

23.02.2015 21:52

@Yzer

Na poludniu jest jeszcze stadion Wisly, ponad 30 tysiecy miejsc. Ciut drozsze bilety i zysk podobny jak w Gdansku czy Wroclawiu. Ale tak trzezwo myslac to najwieksze szanse maja Wroclaw, Gdansk i Warszawa. Ja stawialbym na Gdansk, w koncu w Lechii to niemieccy inwestorzy pakuja kase o ile sie nie myle :P

23.02.2015 21:46

@pecz01

Dla mnie tez takie rozwiazanie byloby najlepsze :D Poza tym FCB mozna goscic tylko po wlasciwej stronie Blon :P a na dodatek mam 10 minut na stadion ^^ Poza tym Wisla przeciez powinna jeszcze zagrac mecz z BVB za transfer Kuby o ile pamietam... :P

@LukasFan

Tu sie zgodze, Slask tez bylby odpowiedni. Z tego co sie orientuje, to chyba wlasnie na Slasku jest najwiecej kibicow FCB.

23.02.2015 20:10

Mi Krakow najbardziej by pasowal, a dla Slazakow rowniez bylby ok. Z Katowic A4 w godzine autobusem mozna zajechac :P

@pele

pamietam ten mecz, Guerrero bramke badz dwie strzelil. Do tego kibice Legii spalili flage z herbem Bayernu ^^

23.02.2015 17:47

@Hugo82

Bynajmniej.

22.02.2015 18:47

@Ribery007

Statystyki, statystykami. Wcześniej już pisałem, że ten egoizm Robbena może w kluczowych momentach zaważyć negatywnie na losach spotkania. Taka sytuacja już nam się zdarzyła :) Oczywiście może być i całkiem na odwrót jak w 2010 gdzie Holender doprowadził nas do finału Jednak gdy Arjen gra bardziej drużynowo to efekt końcowy jest zdecydowanie lepszy(2013) :)

21.02.2015 20:20

@Riberyy007

Wypominanie Lewandowskiemu, ze nie dogrywa kolegom w kontekscie Robbena troche nie na miejscu :P To uderzenie z przewrotki to chyba JEDYNA sytuacja w tym sezonie gdzie Lewandowski zachowal sie egoistycznie i wybral ewidentnie gorsze rozwiazanie i sie napalil - uzywajac kolokwializmu. A z Muellerem taka sytacja, ze obiegal go za plecami wiec mogl go nie widziec, poza tym byl sam na sam ^^

Ja mam nadzieje, ze Robben z Lewandowskim beda bardziej wspolpracowac, bo efektem tego beda wieksze ilosci bramek. Robben swietnie pracuje z Franckiem i do tego z Mueller. Z Niemiec swego czasu mieli powaznu konflikt wiec mysle, ze z biegem czasu Robben zacznie dostrzegac Roberta :>

21.02.2015 20:08

@Seinfeld

Ano dlatego "in minus" go oceniam czesto, bo wlasnie obawiam sie tej powtorki :P Mam szczera nadzieje, ze masz racje i nie wroci ten "stary" Arjen i dalej bedzie pracowal bardziej dla druzyny jak dla siebie. Bo Robben w formie to najlepsza rzecz jaka nam sie moze przytrafic. W koncu nasz najlepszy pilkarz :)

21.02.2015 17:58

@Marienplatz

Jak dla mnie jest zdecydowanie lepszy od Dante i spokojnie bedzie rywalizowal o miejsce w skladzie z Boatengiem i Benatia. Pamietajmy, ze gdy byl w formie to gral w pierwszej 11, a o miejsce obok niego rywalizowali Dante i Boa. Zgodze sie, ze Guardiola daje mu pograc ze slabszymi druzynami, ale o to chodzi. Niech sie ogrywa i nabiera pewnosci.

@Seinfeld

Nie zrozumiales o co mi chodzilo. Swego czasu Arjen tez mial swietne statystyki, ale gral bardzo egoistycznie. Podobnie jak teraz. W kluczowych momentach zawodzil, wlasnie przez to. Fakt, mial dzis 2 asysty, ale mogl ich miec wiecej. I nie zaprzeczysz, ze w tym sezonie Holender gra bardziej egoistycznie niz rok temu :p

21.02.2015 17:44

W meczu Augsburg Bayer w 94 minucie na 2:2 dla FCA trafil Hitz... bramkarz Augsburga ^^

21.02.2015 17:29

I druga polowa byla juz bardzo fajna w naszym wykonaniu, w koncu widzialem ten luz w naszej grze. Szkoda tylko, ze LEwy nie ustrzelil hat-tricka. Ostatnia akcja Robbena z LEwym... i niech mi ktos powie, ze Robben podaje normalnie do Lewego ^^ Troche przesadzil Holender i wg mnie przydalaby sie rozmowa Pepa z nim zeby zaczal grac bardziej zespolowo. W 2012 tez gral samolubnie, wszyscy sie cieszyli, a przyszly najwazniejsze mecze i zawiodl na calej lini. Oby sie to nie powtorzylo.

Kolejny mecz Badstubera i bardzo pewnie i solidnie wygladal. Duze wzmocnienie nasze. A pod koniec meczu Boateng gral na srodku pomocy... czyli jest nadzieja dla Javiego ^^

Tak mial wygladac mecz we Lwowie. Pierwsza polowa spokojna, przy pelnej kontroli przebiegu gry. W drugiej mielismy bardziej przycisnac na przeciwnika, ktory z biegiem czasu tracilby sily i worek z bramki by sie rozwiazal.

21.02.2015 17:25

Ale ja nie uwazam, ze to jest wyrownany mecz ani tym bardziej, ze Padeborn jest wybitnie grozny ^^ Po prostu mieli swoje male szanse, a nam dopisalo szczescie. Raczej zgodzicie sie ze mna, ze nie jest to gra, ktora da nam sukcesy.

A Alonso gra slabo w ofensywie jak i defensywie :p

21.02.2015 16:34

@ThomasKonig

troche przesadzasz. Bo gramy na prawde slabo i taka gra jest niedopuszczalna. Szczesliwie wygrywamy, bo mielismy dwie sytuacje i dwa gole. Rownie dobrze Padeborn mogl prowadzic, bo tez mial sytuacje. Lepsza druzyna i byly by problemy.

21.02.2015 16:30

znowu mecz bez polotu i bez szybkiego tempa. Alonso musi siasc na lawce, okropnie zwalnia gra. Troche smieszne, ze jedyne pilki za obroncow daje srodkowy obronca... Robbena i Ribery tez troszke przygaszeni. Dobrze, ze te dwie bramki wpadly i plus dla LEwqego

21.02.2015 16:22

@Adi

racja, moj blad, przepraszam ^^

21.02.2015 13:58

@Bazy

Poza Kroosem, ktory przyszedl do nas jako mlody zawodnik z Herthy(chociaz wg Ueafy to wychowanek). A jakie byly te mlode zmarnowane talenty? Schlaudraff? Baumjohan? Petersen? Byli slabi i nie dali rady. Nie kazdy mlody zawodnik, ktory dobrze rokuje musi grac w przyszlosci na miare oczekiwan. Wszyscy ci gracze dostali swoja szanse, to nie byl ten poziom.

20.02.2015 22:47

to i jakich mowa? Shaqiri który ma 23 lata... To juz nie jest młody talent zreszta guardiola go nie zniszczył. Hojbjerg, który u Pepa zaczął grac wiecej, a teraz poszedł na wypożyczenie aby sie ogrywać. Green, chłopak którego wyczarowal Pep, dal mu szanse i dla jego dobra poszedł na wypożyczenie. To, ze wylądował w rezerwach slabego hsv to wina piłkarza nie trenera. Poza tym w Bayernie byli z młodych Ottl, Lell, Breno, Contento i wiele innych. Wszyscy dostali szanse, ale byli zbyt slabi wiec nie grali. Dlatego kompletnie nie zgadzam sie z tym, ze Bayern niszczy mlodychc zawodnikow:)

20.02.2015 17:20

@Bazy

Dokladnie! bedzie to samo co w przypadku Alaby, Muellera, Lahma, Kroosa, Schweiniego, Badstubera...

20.02.2015 16:11

Dokladnie, zobaczymy w marcu w jakiej formie bedzie druzyna. Raz, ze Barca wlasnie w tym okresie wychodzila z dolka za Guardioli, dwa juz nie bedzie mozna obarczac wina przygotowan do sezonu. W zeszlym sezonie wiosna byla kiepska w naszym wykonianiu, jak na razie rowniez. Oby Pep wyciagnal wnioski i druzyna grala coraz lepiej. I tak Pep zostanie na 2015/2016, ale gdyby znow wiosna byla slaba w naszym wykonaniu, to uwazam, ze w nastepnym sezonie bedzie trzeba szukac nastepcy dla Guardioli. CHyba, ze Pep w koncu stworzy na wiosne ekipa taka, jaka widzimy ja na jesien.

20.02.2015 14:43

To dopiero pierwszy sezon Lewego. Guardiola prawdopodbnie zostanie na nastepny, ale w 2016 odejdzie. Nie sadze by Lewandowski odszedl wczesniej. W przyszylm sezonie bedzie czul sie pewniej w druzynie i powienien pokazac wiecej. A gdy przyjdzie nowy trener, to Lewandowski moze na tym tylko zyskac. Chyba, ze bylby to Loew, ktory rowniez lubi eksperymenty z falszywa 9 :P

19.02.2015 11:57

ja rozumiem, ze mozna nie lubic Guardioli i np danego zawodnika klubu, ale liczenie na to, ze druzynie, ktorej sie kibicuje przegra albo bedzie miala problemy to juz dla mnie jest smieszne :/

19.02.2015 11:13

@Michuuu

Nie jest dziwna. Alaba to srodkowy pomocnik :P Zreszta on sam nalegal by go przesunac do srodka. Moim zdaniem nie wyglada tam zle, ale wiecej pozytku bylo z niego na LO.

17.02.2015 23:39

@RL69

i znowu sie z toba zgodze. Na jesien gralismy dluga pilke i byl to swietny element zaskoczenia. Gralismy to co zwykle, atak pozycyjny. Rywal gdy podszedl to wtedy zaskakiwalismy go dlugim zagraniem i efekty byly bardzo dobre. Rozumiem, ze np teraz rywal stawia autobus, ale dla nas przeciez to woda na mlyn. Granie szybkiej pilki, przed polem karnym rywala... Przeciez gramy tak od 5-6 lat. Skoro teraz nam to nie wychodzi wniosek jest prosty - druzyna jest w fatalnej dyspozycji.

17.02.2015 23:35

@Android

W pierwszej polowie jeszcze nasza gra wygladala jako tako. Niestety druga to byl dramat.

17.02.2015 23:32

@RL69

Po czesci sie z toba zgodze. Tez uwazam, ze Robben kompletnie ignoruje Lewandowskiego. Ale np reszta druzyny juz nawiazuje z nim wspolprace. Trzeba tez pamietac, ze jednak Lewy nie jest w najwyzszej formie i potrzebuje na raize czasu na aklimatyzacje i w pelni zadomowienie sie w druzynie. Jego gra jest przecietna. Ale jak to zwykle bywa nic nie jest czarno i biale :)

17.02.2015 23:25

@jahcob

Kartki i tak bysmy dostawali w fazie play off. Z dwojga zlego, lepiej zebysmy pauzowali w cwiercfinale niz np finale. Ale zgodze sie w pelni z toba, ze byly to glupie kartki.

17.02.2015 23:19

@RL69

napisalem, ze Mueller gral na pozycji Lewego i wypadl gorzej... czyli Lewandowski gdyby gral to wygladaby lepiej - taki sens mialo to zdanie ^^

Z drugiej strony wszedl i nic nie pokazal. Fakt, nie dostawal wiele pilek, gral tylko 15 minut, do tego druzyna byla oslabiona. ALe jednak nic nie pokazal ;]

17.02.2015 23:10

przynajmniej humor sobie poprawil czytajac te wypociny ponizej(oczywiscie nie wszystkie komentarze) :) Najzabawniejsze jest to, ze po meczu z HSV byla tu cisza i spokoj. Widac trzeba odreagowac ^^

co do meczu... dramat... W pierwszej polowie jeszcze cos gralismy, byly sytuacje. Liczylem, ze drugiej polowie przycisniemy Szachtar, a tu stanelismy. Po czerwonej kartce to juz bylo pograne. Cos czuje, ze bedzie powtorka z zeszlego roku i formy jzu nie zlapiemy... obym sie mylil. Nie wyglada nasza gra na efekt ciezkich przygotowan. Szachtar zagral pierwszy mecz o stawke, a nie wygladal wcale gorzej.

Nawet Robben dzis slabo wygladal... w efekcie nawet akcji nie potrafilismy skladenj zrobic w drugiej polowie. Mueller gral na pozycji Lewego i co? Efekt podobny, a nawet chyba gorzej, jakby gral Lewandowski. Z drugiej strony wszedl LEwy i tez niczego specjalnego nie pokazal.

...coz pozytywnego mozemy z tego meczu wyniesc? 0:0 to zawsze lepsze niz 1:0... do tego zagramy chyba bez Xabiego za tydzien, wiec Guardiola chyba bardziej ofensywnie ustawi druzyne.

17.02.2015 22:56

dramat

17.02.2015 22:37

jeden nominalny srodkowy obronca... czyzby Alaba gral obok Boatenga? Ciekawe co pokaze Xabi, ostatni byl bez formy. Moze dzis sie przelamie facet. Lewandowski padl ofiara rotacji, co jak co, ale kiedys musi odpaczac. Z Padeborn zagra od pierwszej minuty. W sobote cos czuje, ze Robben odpocznie. Mocno go Pep eksploatuje ostatnio.

17.02.2015 20:21

Na vod jakosc swietna, tyle ze dzis kosztuje 6 zl. Jutro 9.

16.02.2015 19:17

W zeszlym sezonie Bayern byl murowanym faworytem i wszyscy widzieli jak to sie skonczylo. Z Realem moze byc podobnie. Wcale tak nie odskakuja czolowce jak swego czasu Barcy, czy my w 2013. Smiem twierdzic, ze ta druzyna jest slabsza jak rok temu. Moze i polepszono ofensywe, ale kosztem defensywy. Zobaczymy jak beda wygladali Krolewscy w decydujacej fazie. Na razie z tego co slyszalem nie zachwycaja.

16.02.2015 19:05

co jak co, ale tytul newsa brzmi wcale zabawnie ^^

16.02.2015 15:40

@hans1986

Nie masz racji, przeciez Lewandowski jest napastnikiem i ma nr 9 na koszulce. W zeszlym sezonie strzelil cale 20 bramek i zostal krolem strzelcow. Brakuje mu do tego wyniku 12 bramek, a do konca sezonu 13 spotkan. Przeciez to nie mozliwe zeby strzelil tyle goli. Do tego nie liczy sie taktyka i rozlozenie ciezaru zdobywania goli. W takim wypadku i tak Lewandowski ma strzelac ekstra 2-3 gole. Do tego jest drewniany i to Polak z BVB wychwalany w mediach, wiec go nie mozna doceniac ani chwalic.

...a Bas Dost strzelil w ostatnim meczu 4 bramki, Messi 3. Wniosek jest prosty, Bas Dost jest lepszy.

16.02.2015 11:38

@Hugo82

wysmiales mnie kiedy "gdybalem" o tym, ze Lewy gralby w VFL, a sam wymyslasz niestworzone historie o wielkiej karierze Dosta ^^


Dost strzelal bramki na zawolanie w Holandii, potem przez dwa sezony grzal lawe w VFL, gdzie nie bylo wielkiego napastnika. Teraz gdy strzelil w jednym meczu 4 bramki(praktycznie dokladal wylacznie noge) i strzelil nam piekna bramke to tu sie zrobil temat, ze Dost przewyzsza Lewandowskiego ^^

15.02.2015 22:07

Gdyby Lewandowski gral w Wolfsburgu, badz jakikolwiek inny napastnik niz Dost, to tych bramek mialby na chwile obecna kolo 20. Tam cala druzyna gra na srodkowego napastnika, do tego jest De Bruyne w zyciowej formie, ktory wystawia patelnie napastinkom.

15.02.2015 20:34

Bayern podobno wyraza zainteresowanie Colemanem z Evertonu. Mialby zwiekszyc rywalizacje na prawej obronie i byc nastepca dla coraz starszych juz Lahma i Rafy. Chociaz jak na razie wieksze szanse ma Manchester United na zakontraktowanie tego gracza, jednak w lecie Bayern chce dolozyc swoje trzy grosze.

15.02.2015 12:44

Gomez w Wilkach to byloby wielkie wzmocnienie dla nich. Potrzebuja przeciez srodkowego napastnika. Bas Dost jest to bardzo przecietny zawodnik, teraz ma chyba najlepszy sezon w karierze. Mysle, ze gdyby gral tam chociazby Gomez tych bramek mialby z 20 na chwile obecna.

14.02.2015 23:21

wiesz... wczesniej Lewandowski tez mial sporo asyst, to i tak mu zarzucalo sie brak bramek :P Zgodze sie, ze Goetze lepiej sie dzis zaprezentowal(dwie bramki i asysta), ale Lewy wcale nie odstawal tak bardzo od niego, a tym bardziej od druzyny. Po prostu dobrze to wszystko funkcjonowalo, w tym i Lewandowski niezle wygladal. I tu zgodze sie w pelni z Gladiusem, ze mu brakuje pewnosci siebie, ale to normalne w nowym srodowisku. Grunt, zeby z biegiem czasu jej nabywal, a nie stal w miejscu.

A co do Holgera to nie ma co dyskutowac, bo oboje sie zgadzamy, ze to byl jego dobry mecz w sumie :) dodam jeszcze od siebie, ze jak wroci do formy to nie przeskoczy Dante i Benatii, ale jeszcze i Boatenga:) Pamietajmy, ze swego czasu byl to nasz pierwszy obronca.

14.02.2015 23:17

a chociazby jak zagral pietka do Robbena, a ten zostal zatrzymany przez obronce. Poza tym uczestniczyl w grze pozycyjnej pod bramka rywala i pomagal kolegom.

Poza tym moglbym to samo powiedziec o Goetze co ty o Lewym. Z tym, ze trafil dwie bramki. Bo nie widzialem w jego wykonaniu swietnych dryblingow i blyskotliwych podan :P Cala trojka zagrala dzis bardzo dobre zawody. Oczywiscie Lewy troche gorzej wypadl, bo nie strzelil wiecej bramek, ale nie byl wcale taki zly dzis.

A Badstuber wcale nie gral niepewnie. To, ze komentatorzy tak mowili wcale o tym nie swiadczy, ci panowie malo orientuja sie na temat tego co dzieje sie na boisku :] Jak Holger RAZ zagral w aut to Chalaskiewicz od razu mowi, ze ten zawodnik nie gra dzis pewnie i jest slaby, ale jak Neuer zagral w aut wtedy rzekl: "zdarza sie" ^^

14.02.2015 19:29

Najwidoczniej. Bo ja widzialem, ze angazowal sie w ofensywe, podlaczal do rozegrania, mial ze 2-3 sytuacje na bramke, do tego wystawil pare pilek kolegom. Jak dla mnie moze byc i uwazam, ze zagral dzis na tym samym poziomie co Goetze i Mueller.. Tylko ci gracze strzelili o bramke wiecej, do tego bardzo ladne. Zreszta ciezko krytykowac ofensywe, skoro strzelila dzis 8 bramek... gdyby gral zle to Guardiola by go zdjal.

W ofensywie jedynie Robben sie zdecydowanie wyroznial, zwlaszcza w drugiej polowie, gdzie na dodatek w koncu widzial kolegow i do nich zagrywal.

14.02.2015 18:42

@Reeken

W Monachium byl tez Modric... :P

A ja tam jestem zdania, ze Lewandowski wcale nie gorzej zagral jak Mueller czy Goetze. O te jedna bramka ma mniej. Zle by bylo jakby w takim meczu nic nie trafil.

W sumie najbardziej podobala mi sie gra Holgera. Obawialem sie o jego forme, ale jak na pierwszy mecz po takiej przerwie to bardzo, ale to bardzo dobrze sie zaprezentowal. Twardo i pewnie w obronie, do tego nie bal sie zagrac do przodu. Oby ustabilozowal forme i ciagle sie rozwijal. Nie jest taki stary, teraz bedzie tylko nabywal doswiadczenia, ale dla obroncy to bardzo wazne.

Druga polowa swietna, ale trzeba tez pamietac, ze HSV od 15 minuty gralo katastrofalnie. Nie zmienia to faktu, ze w koncu widzialem ten blysk, ktorego brakowalo. Oby z Szachtarem zagrali podobnie!

14.02.2015 18:33

Druga polowa wygladala swietnie, oby nasi zlapali rytm!

a Wilki trafily w ostatniaje sekundzie na 4:5... i to Dost...zaraz beda glosy zeby za Lewandowskiego przyszedl :D

14.02.2015 17:23

Jak dla mnie Lewandowski wyglada niezle, na pewno niegorzej jak Mueller czy Goetze. Brakuje mu tylko bramek. Zreszta gdy druzyna bedzie grala swoje, to Lewandowski tez bedzie prezentowal sie lepiej.

14.02.2015 16:28

3:0 - lekko, latwo i przyjemnie. Chociaz nie gramy rewelacyjnie. JEst lepiej, ale dalej nasz atak pozycyjny nie zachywca. Cieszy jednak to, ze gramy juz szybciej, kreatywniej oraz szybo przemieszczamy sie pod bramke HSV niekiedy.

Przywoicie dzis nasi wygladaja. Dla dobra zespolu dobrze by bylo by LEwandowski trafil w koncu te bramki, nabralby pewnosci siebie. Goetze, Mueller i Robben juz dzis trafili, moze na sile podsuna te bramke Lewemu ^^

Badstuber dobrze wyglada po tej rozlace z futbolem. Smiesza mnie komenatatorzy, ktory nazywaja go najgorszym ogniwem tego spotkania :D

A najbardziej fascynuje mnie Arjen :D piekna bramka, swietnie napedza te ataki. ALe gdy przychodzi do ataku pozycyjnego to strasznie holuje te pilke i opoznia akcje. Ale co tu z nim zrobic? Przeciez gra swietnie mimo to, strzela gole... ciekaw jestem jakby druzyna wygladala bez niego.

14.02.2015 16:24

Dzis mam urodziny. Licze, ze pilkarze zafunduja mi niezly prezent! :D Zycze by bramki strzelili dzis Badu i Lewy! :D

Dziwi mnie brak Rode, chyba ze przymierzany jest na Szachtar... Chociaz znajac Pepa w tym sezonie, to we wtorek mozemy zagrac identycznym skladem :]

14.02.2015 15:07

Xabi prezentowal sie nardzo slabo w ostatnich meczach. Ciekawe czy bez Hiszpana nazsa gre bedzie wygladala lepiej. We wtorek gramy z Szachtarem wiec moga dzis byc male zmiany w skladzie. Oby w koncu nasza ofensywa odpalila i zaczela strzelac bramki, bo samym Robbenem nie uciagniemy daleko.

14.02.2015 13:58

tak swoja droga... jutro zamiast hitu kolejki, czyli Leverkusen - Wolfsburg w E2 pokazuja mecz Bayernu. Z naszej perspektywy to oczywiscie super informacja, ale jak to znaczy o BL? Medialnie to tylko Bayern... niestety.

13.02.2015 21:28

''Tym się różnię ja, od was, że podaję pomysły, które opieram na oglądaniu piłki nożnej, a nie na graniu w Football Managera'' - zawsze jak czytam takie deklaracje to smiac mi sie chce, a potem plakac.

Drogi kolego Ivanie, wszyscy uzytkownicy tej strony to amatorzy. Nie zauwazylem, zeby wypowiadal tu sie licencjonowany trener, czyli osoba z teoretycznym i praktycznym warsztatem. Osoba, ktora NAPRAWDE zna sie na pilce. My tu jestesmy zwyklymi kibicami, ktorzy ogladaja spotkania, poczytaja jakies artykuly i tyle. Oczywiscie sa tu ludzie co gorzej lub lepiej znaja sie na pilce, ale to wciaz amatorzy. Tyczy to rowniez sie ciebie. W zadnym z twoich komentarzy nie widzialem jakis rewolucyjnych czy blyskotliwych odkryc. Najgorsze w twoim przypadku jest to, ze gdy masz odmienne zdanie od reszty to nie potrawisz go sesnownie podeprzec argumentami przy kulturalnej dyskusji. Zawsze, ale to zawsze gdy ktos sie z toba nie zgodzi to go obrazasz. Ot stad masz taka opinie tutaj. Nie jestes nikim wyjatkowym i troche to smutne, ze masz tak wyolbrzymione ego.

12.02.2015 13:46

Najwieksze szanse na zaistnienie w FCB ma na dzien dzisiejszy Hojbjerg. W Augsburgu szybko wywalczyl miejsce i dobrze sie prezentuje, czyli na dzien dzisiejszy chlopak jest na poziomie dobrej druzyny z BL. Przez 1,5 powinien dobrze sie rozwinac, wszystko jest w jego rekach(nogach?^^).

12.02.2015 10:51

Guardiola odejdzie w 2016, tak mi sie wydaje. Na dzien dzisiejszy nie widze dla niego nastepcy. Wielu jest trenerow, ktorzy mogliby objac to stanowisko, ale zaden nie jest idealny. Mou wydaje sie o tyle ciekawy, ze nauczyl by druzyne solidnej defensywy i gry z kontry. Zespol do perfekcji opanowal gre pozycyjna i utrzymywanie sie przy pilce, wiec trener, ktory preferuje inny styl gry bylby genialnym uzupelnieniem tej druzyny. Ale duzo tez zalezaloby od tego, zeby nie zmienial calkowicie stylu gry... a to przy innych preferencjach trenera jest baaardzo mozliwe.

12.02.2015 10:43

swietny obronca, bardzo dobry transfer

jedyne co mi sie nie podoba u niego to jego gestykulacja i pretensje do arbitrow. Smiesznie to wyglada gdy skosi rywala rowno z ziemia i ma pretensje, ze ktos odgwizdal faul :)

11.02.2015 21:04

chyba pierwsza czesc komentarza powinienem umiescic w cudzyslowie... ^^

11.02.2015 21:03

zdobycie mistrzostwa Niemec z takim skladem to obowiazek, prawdziwym wyznacznikiem jakosci trenera jest zdobycie LM...

...a co jesli trener zdobedzie LM,a nie zdobedzie majstra?

11.02.2015 17:57

Tez mam nadzieje, ze forma odpali. Ale po ostatnim sezonie jestem troche bardziej sceptycznie nastawiony.

A co do naszego srodka... chyba potrzebny nam transfer. Xabi swoje lata ma, Basti gra w kratke, Lahm na srodku nie daje tego blysku, podobnie Alaba, a Thiago rok juz prawie nie gra i w zasadzie ciezko o nim cos powiedziec. Gaudinio dobrze rokuje, ale jeszcze mlody, podobnie Hojbjerg.

09.02.2015 12:36

A ja tam byl pomyslal dwa razy nad zakupem Reusa. Zwlaszcza teraz... kontuzja, za kontujza, do tego teraz gra przecietnie, czyli ciezko wrocic mu do najlepszej formy zaraz po kontuzji. Do tego jest jeszcze jeden aspekt, o ktorym malo sie mowi... jest z BVB. Nie mam na mysli tego, ze BVB bedzie zla na nas czy cos, ale to ze transfery z BVB do innych klubow to przewaznie niewypaly, badz nie spelnily sie na miare oczekiwan. Sahin w Realu? Kagawa w United? Goetze w BVB byl giwazda u nas gra 1,5 roku i jest cieniem samego siebie. Lewy pierwsze pol roku niezle, ale to nie jest to czego od niego sie oczekuje. Chyba tylko Perisic gra dobrze, ale jego sprzedali, bo byl za slaby na BVB... ^^ Jeszcze sobie przypomnialem o Bariossie, ktory gdy odszedl z BVB to sluch o nim zaginal.

08.02.2015 10:37

@TwoFace

Troche kamyk racji ma, bo Lewandowski w taktyce Guardioli tych goli strzelac nie musi :P ale zgodze sie z toba w pelni, bo jednak tych pare sytuacji mial i goli moglby miec wiecej ^^

07.02.2015 17:51

tu tez sie nie zgodze, fakt mial 100 % kilka, ktorych nie wykorzystal, ale inni nasi gracze tez marnowali setki. Lewy w meczu nei ma tyle sytuacji co w BVB, stad tych bramek ma mniej. Ja tam z gry Lewego jestem zadowolony. Dobrze wspolpracuje z kolegami, dogrywa te pilki, asystuje. Oczywiscie licze, ze bedzei gral jeszcze lepiej i wiecej bramek strzelal. Ale jak na pierwsza jego runde to prezentuje sie niezle. DLa porownania Goetze gra kiepsko, bardzo kiepsko.

07.02.2015 17:40

@TwoFace

noo z tym sporo okazji to ciut przesadziles :P dzis mial 2... jak dla mnie sporo to 5-6. Malo tych pilek dostaje, ale nie dlatego, ze Polak tylko, ze taka taktyka. Tydzien temu Mueller gral na srodku i tez malo pilek dostawal. Do tego wrocil stary Arjen i na asyste z prawej strony nie ma co liczyc :) oczywiscie, Lewandowski mogly tych bramek strzelic wiecej i prezentowac sie duzo lepiej, ale sa pilkarze co zawodza bardziej, duuzo bardziej :P

07.02.2015 17:33

3 pkt i to sie liczy. W koncu w drugiej polowie nasza ofensywa jako tako sie prezentowala. Stworzylismy jakies sytuacje. Co nie zmienia faktu, ze jeszcze duzo do roboty jest. Musimy stwarzac wiecej sytuacji zeby nasi ofensywni gracze mieli okazje do strzelenia bramki.

07.02.2015 17:23

dramat... dramat... Pilke rozgrywaja Benatia z Dante, bo Xabi, SChweinsteiger i Alaba co dostana pilke to do tylu graja... Goetze z Lewandowskim mogli by sobie spokojnie zejsc z boiska, bo nasze trio w pomocy nie raczy grac do przodu. Robben wraca sie na pozycje prawego obroncy, bierze pilke i biegnei do przodu... pozytku z tego zadnego niema, ale przynajmniej jest jeden chlop, ktory wie, ze atakuje sie do przodu(do tego piekna brameczka). Zreszta nasi pomocnicy chyba sadza, ze ofensywna taktyka to podanie do Robbena i po sprawie ^^ W ogole nie wykorzystujemy gry Lewego i Mario w ofensywie, atak pozycyjny nie istenieje na polowie rywala.

Trzeba kogos zmienic w tym srodku, bo na to sie patrzec nie da... bramka RObbena to fura szczescia(ze w ogole podeszlismy pod pole karne) i pewnie znow bedzie grac jak teraz.

W zeszlym roku manerw z 3 defensywnymi pomocnikami wypalil, bo grali swoje, do tego grali DO PRZODU dlugie pilki i szybkie zagranie. Teraz klepia z obroncami... Mysle, ze powinien wejsc Muelle za Xabiego. Alaba ze Schweinim jako defensywni, a Mueller jako ofensywny pomocnik, zeby ten atak pozycjyny jakos hulal.

...chociaz z drugiej strony, nasi sa w tak fatalnej dyspozycji, ze moze lepiej zebysmy grali tak jak teraz. Przynajmniej 3 pkt beda :/

07.02.2015 16:23

Rozumiem, ze gra Dante, bo Holger to jedna wielka niewiadoma, ale Xabi... oj przydalaby mu sie laweczka. CHyba, ze to mecz ostatniej szasny, na przelamanie dla Hiszpana.

Dobrze by bylo zeby wracali kontuzjowani, bo rotacja w zespole by sie przydala.

07.02.2015 15:04

Jesien byla przecietna w jego wykonaniu, ale nie byla na pewno zla. Niezle wpasowal sie w system. Ma pare goli i asyst, jest w czubie strzelcow i klasyfikacji kanadyjskiej, w FCB jak i w lidze. Bramek nie bedzie strzelal duzo, bo sam to teraz powiedzial - Guardiola oczekuje tez czegos innego od niego. Z drugiej strony gdyby byl w najlepszej formie to tych bramek mialby wiecej.

06.02.2015 21:37

Po pierwsze to Goetze gra slabo w Bayernie, wiec dlatego gra malo. Na jesien tego sezonu prezentowal sie juz przyzwoicie wiec gral wiecej. Mecz z VFL zaczal na lawce, ale z Schalke juz od pierwszej minuty. To, ze Guardiola go sciagnal nie znaczy, ze ma konflikt. Do wyboru mial jego i Muellera, wolal zostawic Thomasa na roznego wiec zszedl Goetze.

05.02.2015 14:37

chyba jedynym ratunkiem dla BVB jest odejscie Kloppa. Druzyna wyglada fatalnie.

Druga liga jak najbardziej realna. Zwlaszcza, ze druzyny, ktore sa w dole potrafia grac o utrzymanie. Dla BVB bedzie to nowosc w tym zestawieniu.

04.02.2015 22:02

Co jeszcze mozemy pozytywnego z tego marnego spotaknia wyciagnac? RZUTY ROZNE!

Mielismy ich 5. Z tego raz do sytuacji strzeleckiej doszedl Basti, potem Goetze mial patelnie i gol Robbena. Czyli w koncu Guardiola przygotowal ten element gry!

...albo to byl po prostu wyjatek od reguly i nasze rozne wciaz sa beznadziejne ^^

03.02.2015 22:19

@pecz01

nie przecze, ze sie starali, a Robben probowal, ale efekty byly mierne :) mnie powoli ten egoizm Arjena frustruje w tym sezonie, bo moglby podawac czesciej kolegom z druzyny :P Ale z drugiej stronie to nie tylko wina zawodnikow, bo raz grali w 10, dwa taktyka Pepa z 3 ofensywnych graczy praktycznie nie wspieranych przez reszte druzyny, gdzie czesto graja 3x8 w ogole sie nie sprawdza.

@lybbard

A ja tam widzialem zdecydowany progres w grze(oczywiscie do kartki). Co mnie... martwi. Bo to swiadczyloby, ze mecz w Wolfsburgiem olali i kompletnie sie nie przygotowali, albo Wilki takie dobre(dzisiejsze 1:1 to wyklucza raczej). W kazdym razie zgodze sie z toba, ze forma - ta wlasciwa - przyjdzie dopiero za jakis czas, dluzszy czas.

Wg mnie Weiser zagral niezle. Pamietam jego mecze z zeszlego roku - fatalnie. Dzis wygladal calkiem niezle, jak na swoja nowa pozycje. Oczywiscie to nie poziom FCB jeszcze, ale jakies rokowanie ma ten chlopak. Nie podobala mi sie jego gestykulacja i gwiazdorzenie..



@Gabricone

W koncu bedzie porzadek! Brawo! :D

03.02.2015 22:13

@pecz01

nie przecze, ze sie starali, a Robben probowal, ale efekty byly mierne :) mnie powoli ten egoizm Arjena frustruje w tym sezonie, bo moglby podawac czesciej kolegom z druzyny :P Ale z drugiej stronie to nie tylko wina zawodnikow, bo raz grali w 10, dwa taktyka Pepa z 3 ofensywnych graczy praktycznie nie wspieranych przez reszte druzyny, gdzie czesto graja 3x8 w ogole sie nie sprawdza.

@lybbard

A ja tam widzialem zdecydowany progres w grze(oczywiscie do kartki). Co mnie... martwi. Bo to swiadczyloby, ze mecz w Wolfsburgiem olali i kompletnie sie nie przygotowali, albo Wilki takie dobre(dzisiejsze 1:1 to wyklucza raczej). W kazdym razie zgodze sie z toba, ze forma - ta wlasciwa - przyjdzie dopiero za jakis czas, dluzszy czas.

Wg mnie Weiser zagral niezle. Pamietam jego mecze z zeszlego roku - fatalnie. Dzis wygladal calkiem niezle, jak na swoja nowa pozycje. Oczywiscie to nie poziom FCB jeszcze, ale jakies rokowanie ma ten chlopak. Nie podobala mi sie jego gestykulacja i gwiazdorzenie..

03.02.2015 22:10

@pecz01

jak dla mnie wejscie Lewego nic nie dalo. Z Mueller wygladaloby to podobnie. Moze Polak bardziej walczyl i probowal zrobic cos sam, ale znowu nie dostawal praktycznie pilek i gra ofensywna oparta byla na bocznych obroncach i defensywnych graczach... dziwne to jest. Z Robbenem rowniez sie nei zgodze, bo wg mnie zagral dzis beznadziejnie. Fakt, probowal ciagnac gre, ale co chwile tracil pilki, nie udawaly mu sie dryblingi, oddal jeden grozny strzal tylko. Do tego praktycznie podal rywalom na sam na sam :) jedynie ta bramka go ratuje.

A stracona bramka? Fakt Weiser nie upilnowal, ale nie obarczalbym go cala wina za to. Mlody zawodnik, slaby fizycznie musi uczyc sie gry w polu karnym. Poza tym bronislismy strefa na 5 metrze... Dante mogl spokojnie doskoczyc do Hoewedesa.

W nastepnym meczu jak zobacze Dante i Alonso to sie rozplacze... obaj sa kompletnie bez formy i graja slabo. W ofensywie poiwnni grac razem Lewy, Robben, Mueller, Goetze na dzien dzisiejszy, zeby ten atak pozycyjny jakos wygladal z przodu. Rode ze Schweinim powinni sobie w srodku poradzic.

Najlepszy u nas zdecydowanie Benatia.

03.02.2015 21:58

dobrze, ze VFL tez 1:1...

przynajmniej jakis progres w grze jest... lepiej to wygladalo jak w piatek

03.02.2015 21:52

a mialem pisac, ze rzuty rozne w tym meczu w koncu wygladaja jak nalezy!! I mamy gola z roznego!! :D

03.02.2015 21:28

Wolfsburg 0:1 :D

03.02.2015 21:18

zmiana bez celu... Lewy zrobi tyle co Mueller w tym meczu. Tu by sie przydal Franck, albo Robben w formie.

03.02.2015 21:15

@krzysiek23x

a ja tam widzialem duza ruchliwosc w ataku, niezly drybling, dochodzenie do sytuacji, gra na jeden kontakt. Wg mnie dobrze wygladal dzis. Dla mnie bardzo dziwna zmiana... juz bym Muellera albo Bernata sciagnal predzej. Chociaz rozumiem, ze Guardiola chcial w glownej mierze zabezpieczyc defensywe. Wiec do zmiany byli tylko Robben, Mueller i Goetze.

03.02.2015 21:04

Do czerwonej kartki zadziwiajaco dobrze wygladalismy w ofensywie(czyli ciezkie nogi z VFL raczej odpadaja...). Potem to juz w ofensywie kiepsciutko, ale kim my tam mamy grac? Zreszta grajac w 10 trudno bedzie nam cos zrobic, nie jestesmy w takiej fromie jak z City.

Czerwona kartka... wg mnie popis Boatenga z Alaba. Zwlaszcza Boatenga. OK Alaba sie machnal, glupi blad, nie powinno sie to zdarzyc. Ale Boateng W OGOLE nie zaasekurowal, odpuscil Sama, ktory biegl od polowy boiska, a potem nieodpowiedzialnie go skasowal.

Defensywa generelnie tez slabo wyglada. Kiepsko wyglada krycie, gdy Schalke przejmuje pilke, to praktycznie jest 3x3 pod naszym polem karnym. Nasi strasznie wolno wracaja. Chyba tylko Benatia twardo i skutecznie gra w tej defensywie.

Z przodu wyglada to srednio od kartki... Robben probuje brac ciezar gry na siebie, ale slabo to wyglada. Holuje pilke i nic z tego nie ma, frustrujace to jest. Gdy gral Goetze to fajnie wygladala jego gra z Mueller, potem Mueller zgasl. Weiser i Bernat przyzwocie, duzo nie zrobili, ale to boczni obroncy oni kreowac gry nie maja. Schweini bardzo dobrze w porownaniu do zeszlego meczu, a Alonso przecietnie sie prezentuje... to nei ten sam Xabi co z zeszlej rundy.

W drugiej polowie jedynie LEwy moglby wejsc, ale to chyba jak w ofensywie znowu taka indolencja bedzie. Ehh... i jeszcze po tej kolecje znowu Wolfsburg nas dogoni o pare punktow i jeszcze zacznie sie robic nerwowo.

A najgorszy minus tego meczu to Chalaskiewicz(czy jak mu to tam) z Borkiem....

03.02.2015 20:59

jak dla mnie zdecydowanie za wysomie noty dla Bastiego i Robbena. Ten pierwszy byl jednym z najgroszych na boisku, a Robben dostosowal sie do poziomu Lewego i Mueller - czyli kiepsko.

Bernat wyzej, nie tylko za gola, a za to, ze ciagnal nasza gre w drugiej polowie.

02.02.2015 15:48