Tyś jest chyba chłopie niepoważny. Toż to szlag człowiek trafia, gdy pod postem o kontuzji gracza facet pisze o pieskach Guardioli itp. Ehh... pewnie cię to zdziwi, ale są tu tacy co kibicują Bayernowi, niezależnie od trenera czy składu jaki ten klub posiada. Ale jak ostatnio zauważyłem, coraz więcej jest osób, które liczą na porażki Bayernu, aby zbesztać Guardiolę. A jak ktoś myśli inaczej to jest "pieskiem Guardioli". Hehe... swoją drogą jest to tak absurdalne określenie, że mnie rozbawiło.
01.04.2015 23:11
Jak dla mnie to De Bruyne dużo bardziej pasuje do systemu Guardioli niż Robben ^^ Zresztą to o Holendrze bym powiedział, że jest stworzony do gry z kontry :P a jednak każdy widzi jak to wygląda.
Nie wiem też skąd się to wzieło, że Belg ma być następcą Robbena. Dla mnie są to dwie osobne pozycje i De Bruyne nie byłbym następcą Robbena, a nowym wzmocnieniem. Przecież to taka idealna 10, do gry w środku pola.
01.04.2015 23:05
@lybbard
No w końcówce brakło nam szczęścia, które dopisało nam przez cały mecz z Niemcami. Szczęśliwa była bramka Peszki, gdzie wykorzystaliśmy błąd rywali. Cały mecz o szczęsciu ciężko mówić, bo Irlandia mimo, że cisnęła to groźnych akcji raczej nie stwarzali. Oczywiście nie zmienia to faktu, że zagraliśmy bardzo kiepskie zawody. Ze Szkotami i Niemcami na wyjeździe może być podobnie.
30.03.2015 09:18
Nasi niepotrzebnie tak bardzo cofnęli się w drugiej połowie. Trzeba było atakować Irlandczyków. Mieli problem by rozklepać naszą obronę, można było postraszyć ich w ataku. Co ciekawe... pokazali to dopiero po stracie bramki, że da się...
Cóż... nasza kadra gra dokładnie to samo co za Smudy i Fornalika, z tymże mają już chłopaki więcej doświadczenia i zgrania i dlatego niekiedy wygląda to ciut lepiej. Generalnie nie popisaliśmy się z Irlandczykami. Z Irlandią brakowało nam szczęscia, które sprzyjało nam w meczu z Niemcami, do tego przycisneli nas i też były problemy. Ze Szkotami było zresztą podobnie. Mam nadzieje, że i tak damy radę i będzie awans.
29.03.2015 23:15
Z BVB będzie ciężko, ale jak z nimi zobaczymy dobrą piłkę to będę kontent. Niby są w dołku, ale z nami zawsze grają na maxa, do tego ich styl nam nie podchodzi. Ogranie Dortmundu pokaże czy Pep umiał wyciągnąć wnioski po Gladbach.
28.03.2015 08:38
Real by chciał każdego wyróżniającego się zawodnika. To nie te czasy, gdy Real pytał Bayern by sprzedawał. Teraz mogą wyłącznie liczyć na nas. Kroos nie był dla nas tyle wart, więc sprzedaliśmy go do Realu.
Poza tym Alaba jest tam wymieniany w kontekście lewej obrony... a przecież Austriak wyraźnie mówił, że jego celem jest środek pomocy. Nie wydaje mi się, że będzie chciał wrócić na LO. Na pewno nie teraz, może za kilka lat, gdyby słabo prezentował się na środku.
26.03.2015 08:16
@JazGod
Wolfsburg to nie Dortmund. Oni na siłę nie będą chcieli dogonić FCB, raczej stopniowo będą nas gonić. Zwłaszcza, że mają Alofsa. Do tego volkswagen ma przecież kupę hajsiwa i stać ich na opłacenie pensji piłkarzy.
25.03.2015 19:26
De Bruyne nie byłby zastępcą Robbena czy Riberego. Jak już tu część osób wspomniała to środkowy pomocnik. Myślę, że wraz z Thiago stworzyliby genialny środek pola(o ile Thiago wróci do formy ... :P). Do tego Schweini badz Martinez jako defensywny pomocnik. Ba! Alaba w przyszłości mógłby tam grać, wystarczy, że nabierze większego doświadczenia i ogrania na tej pozycji. Jeszcze jest w miarę młody. Takie trio w środku pomocy - magia.
25.03.2015 19:22
@Skobry
Za 50 mln to Wolfsburg może sprowadzić i dwóch takich De Bruynów :P Oczywiście jak dany zawodnik rozwinie się jak planowali ^ ^
Ktoś taki jak Belg jest drużynie potrzebny, bo Goetze na dzień dzisiejszy nie odgrywa takiej roli do jakiej był predystynowany. Potrzeba nam dużo kreatywnych i pomysłowych pomocników. Bo poza Thaigo takowych nie posiadamy. Goetze bez formy, Ribery i Robben to skrzydłowi, a Mueller i Lewandowski to czerpią z pracy właśnie tych kreatywnych pomocników.
Mi tam komentarze nie przeszkadzają. Mamy hajs to kupujemy. UCzciwie zarobiony. Wilki stratne nie będą, bo dostaną kupę kasy. Zawsze też mogą nie sprzedawać go do nas. A BL nie straci świetnego piłkarza.
25.03.2015 14:02
Jeśli powrót Thiago sprawi, że Bayern będzie grał jak z nut, to świetna sprawa. Świadczyłby to o tym, że układanka Guardioli pasuje jak ulał na monachijski walec, ale brakowało jednego ogniwa. Gorzej jeśli powrót Hiszpana nie poprawi gry... wtedy będziemy mieć problem.
Ale prawdę mówiąc z oceną naszej gry trzeba poczekać do końca sezonu. BO jesień mieliśmy świetną, a na wiosnę zaczeliśmy fatalnie, ale potem jakoś się rozkręciliśmy. Dopiero teraz przytrafiła nam się wstydliwa wpadka.
24.03.2015 14:39
@Adi
Zgadzam się z tobą. Ważniejszy klub, a nie zawodnik. Ale zarząd przychylnie patrzył na zmianę pozycji przez Alabę, zresztą Austriak mógłby ugrać na siłę na LO jeszcze sezon czy dwa, ale z biegem czasu naciskał by na transfer i mielibyśmy po Alabie. Oczywiście możlwe, że wciąż by grał na LO i został w FCB. Ale w Austrii gra na środku,w Hoffe grał na środku i ambicje ma by grać na środku, dlatego uważam, że albo by grał na tym środku, albo by odszedł.
@Kalo
Różnica taka, że wtedy nie miał takiej pozycji w klubie jaką ma teraz. Zresztą o tej zmianie pozycji zaczął przebąkiwać dopiero w 2013 roku na poważnie. Za Juppa chyba jeden mecz w pomocy rozegrał nawet. Grając na wypożyczeniu w Hoffe występował na środku, to w FCB przesunięto go na LO i David ciągle podkreślał, że tam chce grać.
i na zakończenie, też chciałbym by Alaba grał na LO, a Lahm na PO. Ale na to się raczej nie zanosi.
23.03.2015 21:01
@executive4500
Drogi kolego, Alaba gra w środku na własne życzenie. Sam to wielokrotnie podkreślał, że tam chce grać. Nawet gdyby Heynckes dalej nas trenował to przesunałby Alabę do środka. W innym wypadku Austriak prawdopodbnie naciskał by na transfer w przyszłości. A Lahm zaczął grać w środku, bo dopadła nas plaga kontuzji. Sprawdził się tam, więc tam grał. Parę razy zagrał potem na boku, ale Guardiola wolał go wystawiać na środku. Trzeba pamiętać, że grywał tam wtedy kiedy i tak nie było wszystkich środkowych pomocników. Potem doznał kontuzji. Zobaczymy teraz jak będzie grywał nasz kapitan. W środku jest ogromna konkurencja, a na boku obrony gra dobrze Rafinhia. Czyli prawdę mówiąc, na dzień dzisiejszy Lahm nie jest zawodnikiem pierwszej 11.
Rozumiem, że można krytykować Guardiola. Mi też parę rzeczy nie podoba się co robi. Ale ten przykład to akurat całkiem nietrafiony.
23.03.2015 20:17
Z tą świetną kadrą to nie przesadzajmy, bo na dzień dzisiejszy wygląda to słabo. Kluczowi zawodnicy leczą kontuzje, bądź dopiero co wracają po nich. Do tego Goetze, Bernat i Alonso są w beznadziejnej formie, a są to zawodnicy, którzy w optymalnej formie dali by dużo zespołowi.
23.03.2015 14:14
Niektórzy to widzą to co chcą widzieć. Nie przypominam sobie by ktoś po słabym meczu Bayernu pisał, że drużyna gra dobrze i nic się nie dzieje.
Poza tym ja też skrytykowałem zespół za wczorajszy mecz, a jednak nikt trolem bądź głupkiem mnie nie nazwał.
23.03.2015 13:44
hehe a Mourinho nie trzyma się jednej taktyki? :)
...a trenerem lepszym od Guardioli jest przecież każdy. A najlepiej jakby na ławce zasiadł Oli Kahn albo Effneberg, albo Robben. Byłby grającym trenerem.
A tak poważnie to trenerem obecnie najbardziej pasującym do FCB jest Loew. Może Bielsa by się sprawdził? Na pewno następcą Guardioli będzie trener, który chce by jego drużyna miała piłkę przy nodze. Czyli Mourhino, Klopp, Favre itp odpadają. Chociaż według mnie przydałoby się by drużyna miała w zanadrzu taką strategie, gdzie ustawią się w defensywie i nastawią na kontry.
22.03.2015 22:07
No to cały kwiecień bez Robbena. Holender wróci na najważniejsze mecze w tym sezonie. Bez Holendra dawaliśmy sobie radę, damy i teraz. Liczę, na szybki powrót RIberego. Był w świetnej formie i mam nadzieje, że przez kontuzje jej nie stracił.
A za dzisiejszy mecz zganiłbym jeszcze kibiców... nie tylko na tej stronie, ale i na stadionie. Od 70-80 minuty ludzie już wychodzili ze stadionu, do tego bardziej słyszałem kibiców Gladbach jak naszych.
22.03.2015 20:47
@heat
Ja wstawił bym za Schweinsteigera do środka Martineza w tym ustawieniu. Ktoś musi pilnować tyłów, do tego zabobiegać kontrom.
Generalnie zgadzam się z Toba, ale nie z tym, że od początku zespół był źle ustawiony. Guardiola chciał za wszelką cenę zablokować kontry Gladbach. I nie licząc ten jednej, jedynej sytuacji wychodziło to świetnie. W ofensywie było przez to trochę miernie, ale parę sytuacji w pierwszej połowie było.
22.03.2015 19:50
hehe faktycznie, Favre pokazał geniusz taktyczny ustawiając drużynę ultra defensywnie i licząc na kontry :)
BMG wygrała w pełni zasłużenie, ale wg mnie to bardziej zawodnicy w głowach przegrali ten mecz. Do tego Pep w drugiej połowie źle ustawił zespół. No i wychodzi na to, żę mamy słabą ławkę...(na dzień dzisiejszy). Beznadziejnego Goetze nie miał kto zastąpić i musiał wejść Lahm.
22.03.2015 19:45
ehh... druga połowa dramat. Zamiast odrabiać wynik, ruszyć na rywala to pozwalaliśmy tylko na więcej Gladbach. Borussia prawde mówiąc wielkego meczu nie zagrała, ale to na nas wystarczyło dziś. Katastrofalna nasza forma dziś. Do tego Borussia pokazała, że z nami wystarczy postawić autobus. Martwi to, że zagraliśmy do tej pory 3 mecze z czołówką BL i zgarneliśmy tylko 1 pkt.
Ciężko wyróżnić kogos od nas z drużyny... Może Boatenga, który próbował rozgrywać gdy drużynie nie szło. Co dla mnie jest absurdalne swoją drogą. Fatalny mecz Neuera, ta przerwa mu zaszkodziła, oby obudził się na następne mecze. Bernat fatalnie, Alonso również. Widać Hiszpanom nie służy przerwa zimowa.
Dla mnie jednak najgorszym zawodnikiem meczu był Goetze. NIC nie pokazał, do tego bez przerwy wchodził w drybling, tracił piły. Lewandowski przynajmniej rozpychał się łokciami, a Mueller jak to Mueller...
W ofensywie wygląda to okropnie, nie mamy na dzień dzisiejszy nikogo, kto mógłby wziąć ciężar gry na siebie. Mueller i Lewandowski to nie ten typ zawodników. Ribery i Robben kontuzje. Thiago nie wiadomo jak to z nim będzie. A Goetze gra fatalnie. Na jesień przynajmniej bramki strzelał. Cóż... nie zdziwie się jeśli będą jakieś transfery.
Z drugiej strony mógł to być po prostu wypadek przy pracy. Gladbach miało dziś furę szczęścia, do tego w drugiej połowie wykorzystali naszą kompletną niemoc(wygrali zasłużenie).
Zobaczymy jak to będzie w kolejnym meczu. Jeśli będziemy się prezentować tak jak dzisiaj, Pep musi bezwględnie to poprawić. Ale jeśli ogramy BVB w ładnym stylu, to znaczy że dziś trafił się nam gorszy dzień.
22.03.2015 19:36
Przypomina mi się pierwszy mecz z Szachtarem. Po pierwszej niezłej połowie, w drugiej nic nie gramy... Mam nadzieje, że się chłopaki obudzą.
22.03.2015 18:48
Ustawienie samo w sobie nie jest złe. Gramy tak, aby wyeliminować kontry i wygląda to nie źle. Problemem jest Alonso, który niestety jest zbyt wolny, do tego w ofensywie nie daje szybkości w rozegraniu. Rode byłby lepszym rozwązaniem, jest bardziej ruchliwy i dynamiczny. A najlepiej by było wpuścić kogoś do ofensywy, ale wtedy Gladbach mogłoby zjeść nas kontrami. Na takie rozwiązanie zdecydowałbym się w 60-70 minucie.
22.03.2015 18:34
Co ciekawe... ten mecz wcale nie wyglada źle w naszym wykonaniu :P Gladbach praktycznie nie wychodzi z własnej połowy, bronią klasycznym autobusem w 16. Bramka... jeden celny strzał i koszmarny klops Manu... cóż, zdarza się. Błąd Pepa, że tydzien temu dał odpocząć Neuerowi, wybił go tym z rytmu kompletnie. Trochę polotu i kreatywności brakuje w ofensywie, ale przy tak ustawionej Borussii ciężko cokolwiek zrobić. Gramy bardzo defensywnie, ale takie były założenia by nie nadziewać się na kontry, a te są praktycznie wyeliminowane.
Dokładniejsze wrzutki, celniejsze strzały i powinno być dobrze. No i trochę szczęscia, bo jak na razie to dopisuje ono wyłącznie Gladbach. Liczę, że ten mecz skończy się inaczej i coś wpadnie. Dobrze dla drużyny, że ma możliwość odrobienia strat z mocnym rywalem.
22.03.2015 18:25
Też uważam, że sprzedaż Cana to nie był błąd. Bardziej to środkowy pomocnik niż prawy obrońca. Poza tymw Liverpoolu wcale nie prezentuje się wybitnie, do tego o pierwszy skład musi ciągle walczyć. A młodzi zawodnicy mają szanse aby grac w FCB. Alaba, Mueller, Lahm, Schweini, Kroos, Badstuber pokazali, że jak prezentuje się odpowiedni poziom to pierwszy skład będzie. Na razie z młodych to najbardziej liczę na Gaudino. Szkoda, że tak gra mało na razie.
22.03.2015 17:16
Śmieszny ten facet, śmieszny :) Przynajmniej mnie nie drażni jak Borek czy Hajto... z tego można się pośmiać, taki typowy Janusz futbolu.
A sam mecz... Wilki dziś ewidentnie nie mają dnia, grają bardzo słabo. Mainz za to wygląda bardzo fajnie.
22.03.2015 16:20
Dobre losowanie. Dawno nie mieliśmy takiego, przeważnie to my trafiamy na najtrudniejszego rywala. Porto oczywiście nie można lekceważyć, ale to zespół, który powinniśmy przejść. Troszkę nie podoba mi się, że znowu będzie losowanie w 1/2... tak to w przypadku naszego awansu gralibyśmy z parą Juve Monaco.
PSG - Barca... obecna forma Barcy wskazuje na nią, ale myśle, że PSG może spokojnie awansować. Real - Atletico tu stawiam na Rojiblancos. Mają patent na Real, ogrywali już ich w tym sezonie kilka razy do tego Real jest w beznadziejnej formie. Do tego pierwszy mecz Atletico gra u siebie... czyli w sumie lepiej, bo jeśli nie stracą bramki, a coś ustrzelą to na Santiago mogą grać to co uwielbiają. Monaco - Juve, raczej Turyńczycy, ale Francuzi mogą zaskoczyć.
20.03.2015 12:23
Mychitarian też wymiatał w lidze ukraińskiej :P
19.03.2015 23:55
i bardzo ładnie, VFL w ćwierćfinale, a mogło być całkiem inaczej. Świetny mecz Benaglio! Dobrze, że wygrali ten mecz - do rankingu dojdzie więcej punktów :P
19.03.2015 22:54
@Gabricone
Bundesliga cały czas się rozwija, małymi kroczkami. Bayern urósł do miana potentata Europy. Był niestety krótki wyskok Dortmundu w Europie (może znów odzyskają blask?)... Schalke i Bayer - może i szybko odpadają - ale za to stabilnie się prezentują. Ostatnio zawsze wychodzą z grupy LM. Do tego dochodzi Wolfsburg, który nabiera doświadczenia i Gladbach. Z drugiej strony Premier League bym nie lekceważył, bo co jak co, ale oni mają kupę hajsu z praw telewizyjnych czy arabsko-rusko-amerykańskich pieniędzy. Dla mnie to jest wręcz szokujące, że liga, która ma tyle piniędzy, tyle bogatych i utytułowanych klubów tak żenująco prezentuje się na tle reszty Europy.
19.03.2015 22:00
Raczej na pewno Anglików powinni Niemcy prześcignąć. Sezon 2010/2011 przestaje się liczyć, a tam Angole mieli o 3 pkt więcej. Teraz mają koło 0,5 straty to Bundesligi. Gdyby Bayern jeszcze wygrał jakiś mecz, albo Wolfsburg to liga niemiecka awansuje na drugie miejsce.
19.03.2015 21:29
W rankingu Włosi za ten sezon już przegonili Bundesligę, ale wyłącznie o parę setnych. Jeśli Wolfsburg i Bayern zajdą daleko, a włoskie kluby szybko odpadną to możliwe, że ich przegonimy. Chociaż spora liczba drużyn w LE sprawi, że trochę punktów nabiją :) W każdym razie różnica między Niemcami, a Włochami jest duża - 11 punktów. Bundesliga do Anglików za to traci 3 pkt... Jeśli Bayern wygrałby LM i Wolfsburg LE to możliwe, że ich wyprzedzą :) Nie wiem dokładnie w jaki sposób nalicza się punkty, ale celem BL jest zdobycie miejsca nr 2, a nie obrona nr 3.
19.03.2015 07:36
@lokus
Najwidoczniej. City jest zespołem ewidentnie słabszym, ale jednak stworzyło sobie kilka sytuacji, z tego karny, gdzie powinna być bramka. Przy 1:1 Barca grałaby dużo bardziej nerwowo. Obrona Barcy pokazała, że nie jest super mocna w tym sezonie, skoro przy przeciętnym City pozwala na tyle sytuacji. A Hart to również członek drużyny, zresztą Ter Stegen też parę piłek wyciągnął :P
18.03.2015 22:38
Szkoda, że niemieckie drużyny tak kiepsko się zaprezentowały. Ale na szczęście drużyny włoskie również nie prezentują się wybitnie w LM. Myślę, że nie powinni dogonić Bundesligi za ten sezon ^^ Za to angielskie fatalnie się prezentują i Niemcy zbliżą się do nich o parę punktów. Dobrze, że Schalke i Bayer wygrały chociaż jeden mecz w 1/8.
18.03.2015 22:29
Michał i Darek w formie :) Pique ewidentnie fauluje Aguero, ale wg nich faul niesluszny :D ehh... ogromna stronniczość bije z ich komentarza. A City? Mnie zaskakuje i to pozytywnie. Fakt, Barca przeważa, ale CIty gra nieźle. Mieli swoje szanse, do tego ten karny. Jedna bramka i byłoby gorąco dla Katalończyków. Barcelona jest w wyśmienitej formie, ale City pokazuje, że można z nimi grać spokojnie jak równy z równym :P
18.03.2015 22:25
Cóż za żenada w wykonaniu Leverkusen... jednak ta drużyna kompletnie nie ma mentalności zwycięzców. Tak beznadziejnie wykonywać karne... a w bramce mieli Leno, który każdego karnego wyczuł i pewnie by jakiegoś wyciągnął.
17.03.2015 23:32
To nie miej pytań. Ci słabi piłkarze Zwolle walczyli o mistrza... Klich jak i Milik zaczynali w BL, gdzie się nie przebili i poszli do dużo słabszej Eredivisie. Klich wrócił do Niemiec i grzeje ławę. Jeśli Milik ma zostać klasowym napastnikiem musi sprawdzić się w innej lidze. To, że w Holandii strzela nie znaczy, że będzie np Niemczech. Ani w Leverkusen, ani w Augsburgu nie dał rady. Chętnie bym go zobaczył z powrotem w BL i ocenił czy w Ajaxie faktycznie się rozwinął.
15.03.2015 22:50
tak... bo liga holenderska to potęga w Europie i jak ktoś tam dobrze gra, to od razu wielka gwiazda ^^ Ja mam szczerą nadzieje, że Milik będzie świetnym piłkarzem, żeby reprezentacja miała z niego pożytek. Jednak przykład Klicha, który robił furorę w lidze holenderskiej, a w BL, ba! W drugiej BL nie daje sobie rady, pokazuje, że liga holenderska nie jest żadnym wyznacznikiem.
15.03.2015 20:49
Zawsze bawiły mnie te spiski odnośnie losowań :)
15.03.2015 17:31
Trochę słabsza nasza druga połowa. Niepotrzebnie oddaliśmy pole gry rywalowi, chociaz i tak Werder mimo, że napierał to nic groźnego nie stworzył. A my graliśmy z... kontry :) Trochę zawiódł środek pola, bo Rode ze Schweinim nie potrafili uspokoić gry, chociaż obaj zagrali poprawnie ^^ Lewandowski strzelił dwie bramki, ale wg mnie zgasł w drugiej połowie. Generalnie dobry mecz i pokazaliśy siłę :)
14.03.2015 17:24
@Shaqattack
Drugi Ronaldo? Ja mam szczerą nadzieje, że nie będzie strzelał wolnych tak jak Ronaldo. Ja nie pamiętam kiedy ostatnio Portugalczyk strzelił gola z wolnego... może i efektownie bierze rozbieg, ale tak i ja potrafię ^^ Trzeba przyznać, że wykonawców rzutów wolnych mamy genialnych! Alaba i Schweini to absolutnie najlepsi wykonawcy wolnych na świecie. Do tego jest Alonso, Ribery, Robben. A nawet i Lewandowski, Badstuber i Boateng(z dalsza) mogliby uderzyć :)
14.03.2015 16:29
Niezle nasze spotkanie. Werder to drużyna w formie, do tego gra u siebie. Już po 10 minutach totalnie ich zdominowaliśmy i nie pozwoliliśmy na tworzenie sytuacji i kontraataków. Z przodu może szału i nie ma, ale kilka sytuacji stworzyliśmy i do tego dobra skuteczność. Indywidualnie każdy wygląda przyzwoicie. Pochwaliłbym Rode, który walczy i rozgrywa, a zganił Goetze za zbyt indywidualną grę i Schweiniego, który miał parę głupich strat. Ale generalnie cała drużyna wygląda dobrze.
14.03.2015 16:24
@Marienplatz
Ja tam uważam, że obecnie nasza gra wygląda lepiej bez Robbena :P Ostatnie dwa mecze(nie licząc tego), to słabsza dyspozycja Holendra. Z Hanowerem był chyba najsłabszy na boisku :P. Dziś graliśmy z przewagą jednego zawodnika, więc nie do końca można zweryfikować siłę FCB. Liczę, że w następnej kolejce ligi wyjdziemy bez Arjena(niech w końcu odpocznie, jeśli mamy mieć z niego pożytek) i zobaczymy mecz FCB bez Holendra.
11.03.2015 23:33
W końcu dobry mecz, gdzie w ofensywie widać było radość i sytuacje bramkowe. Nasi zagrali bardzo dobre zawody. Z drugiej strony graliśmy z drużyną, która praktycznie cały mecz grała w 10.
Oby kontuzje Robbena i Riberego nie były grozne. Bo Holender ostatnio w dołku jest, to Francuz jest w gazie i w świetnej formie jest.
11.03.2015 22:40
- Bayern pewnie wygrywa
- Bayern w końcu zagrał dobrą piłkę
- Lewandowski strzelił bramkę
...i co tu zhejcić?
11.03.2015 22:20
ThomasKonig
Goetze był z boku pola karnego, nie był na wprost bramki. Gdy minął zawodnika to była możliwość, że obrońca który stał obok, na środku pola karnego mógł do niego doskoczyć - czyli nie była to czysta w 100% sytuacja. Ja czerwonej kartki bym nie dał.
Swoja drogą, kartka dla Zlatana. To dopiero parodia... Szwed wszedł ostrym wślizgiem, fakt, ale podkurczył nogi i KOLANAMI skosił Oskara(który zdążył jeszcze wyprostowaną nogą trafić w te kolana :P).
11.03.2015 21:51
Dobry mecz naszych. Wynik 2:0 do przerwy to minimum jakie zakładałem. W drugiej połowie będzie grało się nam zdecydowanie swobodniej, nawet jak Ukraińcy strzelą gola to i tak mamy awans.
Fajnie chodzi piłka, są akcje pod bramkowe i sytuacje. Brakuje mi jednak strzałów i trochę za bardzo przesadzają z tym klepaniem. Przy 4-5 do zera niech tak grają.
Na plus Boa, Ribery i Lewandowski, ale przy golu Boatenga to on już wcześniej powinien strzelić gola. Ale to chyba pierwszy mecz Polaka, gdy bierze ciężar gry na siebie i dobrze wygląda w drużynie.
Kontuzja Robbena... no i wyszło to, że Holender grał w każdym meczu. Teraz kontuzja mięsniowa, oby łagodna. Z drugiej strony gra bez Arjena nie wygląda wcale gorzej. Poza tym Robben w ostatnich 2 meczach ewidentnie zgubił formę.
i beznadziejna praca sędziego. Karny ewidentny, ale czerwona kartka w życiu. Nie była to 100% sytuacja, był na środku obrońca mógł zaasekurować. Za to Douglas Costa powinien wylecieć z boiska... żenujące jest to, jak tak facet gra. We Lwowie to samo było.
Ukraińcy cały mecz w 10, gramy u siebie, wygrywamy 2:0. Awans na wyciągnięcie ręki. Liczę, że nasi w drugiej połowie pokażą świetny futbol
11.03.2015 21:41
http://sport.tvp.pl/ - chyba najlepszy stream z możliwych :) Świetna jakość, polski komentarz, płynnie chodzi, do tego bezpłatny.
11.03.2015 14:40
@Rizzitelli
Różnica była taka, że Arsenal miał tylko 3 sytuacje bramkowe i strzelił dwie bramki, a tak to nie wychodził z własnej 16. My mieliśmy z 20 sytacji, słupki, do tego Fabiański miał dzień konia. I ten mecz nie wyglądał tak, że Arsenal mądrze sie bronił i kontrował. Oni nie wiedzieli co się dzieje i trafili dwie bramki, bo baaardzo szczęśliwych akcjach^^
Wczoraj Schalke z Realem grało jak równy z równym, obie drużyny stworzyły mnóstwo sytuacji. W pierwszym meczu zresztą Real też szczęśliwie wygrał nie będąc drużyną zdecydowanie lepszą(jak my w Londynie).
Królewscy są w koszmarnym dołku, grają fatalnie. Oczywiście to wciąż drużyna z topu i może wygrać z każdym, ale w takiej formie to raczej każdy z nimi może wygrać.
11.03.2015 09:32
Ale się tym przejmujecie. Spójrzcie na tabele, gdzie jesteśmy my, a gdzie Dortmund.
A gdy będziemy potem oglądać zestawienie najlepszej 11 gdzie ósma czy tam dziewiąta drużyna będzie miała więcej zawodników niż Mistrz Niemiec to zaśmiejemy się wspólnie i będziemy się cieszyć mistrzowską paterą ^^. Przynajmniej w Dortmundzie będą mieli pociechę, że to oni mają jednak lepszą drużynę... a my nic nie będziemy mówić, ot taka akcja charytatywna dla BVB od nas. Tradycję trzeba kultywować :P
09.03.2015 17:59
@pele
Nie przyjrzałem się dokładnie sytuacji. Czy obrońca Hannoveru wcześniej wybił piłkę? Jeśli nie to wg mnie faul prawidłowy. Fakt, Lewy miał za nisko głowę i nie powinno się to kwalifikować jako niebezpieczne zagranie, ale jeśli obrońca nie wybił wcześniej piłki to kwalifikujemy to jako zwykły faul. Nie zmienia to faktu, że sędzia był wczoraj w słabszej formie i parę sytuacji zagwizdał na naszą korzyść.
08.03.2015 10:53
@MrSuchar
Według mnie trochę przesadziłeś ;P Na dzień dzisiejszy nasza gra jest zbyt wolna i czytelna. Utrzymujemy się przy piłce, blokujemy kontry, ale to wykonują praktycznie obrońcy. Gra przed polem karnym rywala czy jakieś sytuacje bramkowe zbyt często nam się nie zdarzają. Oczywiście do pierwszej bramki, potem rywal trochę się otwiera i popełnia błędy. Wygrywamy jednak wszystkie mecze, super, przynajmniej jesteśmy skuteczni przy średniej grze w naszym wykonaniu. Zauważ, że na jesień 2014 i 2013 graliśmy z dużo większym polotem i tych sytuacji stwarzaliśy moc. Obecnie sam widzisz, że coś jest nie tak, mogłoby być lepiej. Popatrz też jak zachowuje się Guardiola, skacze, gestykuluje, denerwuje się, gdy strzelimy gola skacze z radości... wcześniej tego nie było, czyli Pep widzi, że gra nie idzie do końca po jego myśli.
Mi osobiście jest daleko od paniki i jak dla mnie FCB mogłoby tak grać w każdym meczu, byleby były efekty. Jednak trzeba przyznać, że w naszej grze jest dużo do poprawy. A im lepsza gra, tym mniejsza prawdopodobieństwo porażki :)
@Gabricone
Pełna zgoda, klepaniem piłki usypiamy i zamęczamy rywala. I tak robiliśmy na jesień, ale obecnie coś jest nie tak. Jak mamy zmęczyć rywala jeśli piłka rozgrywana jest na naszej połowie? Przypomnij sobie jak piłka hulała za Heynceksa czy na jesień za Pepa, wtedy rywal w 70 minucie ledwo biegał. Przy dzisiejszej intesywności spokojnie przeciwnicy mogą zaoszczędzić siły. Spójrz na mecz z Szachtarem. Po pierwszej słabej połowie w drugiej myślałem, że będzie lepiej, że Ukraińcy będą zmęczeni i spokojnie ich ogramy. A jednak graliśmy dużo gorzej, a po czerwonej kartce to już był dramat(w ofensywie). Możesz powiedzieć, że graliśmy w 10, ale z CIty na wyjeździe też była czerwona, a jednak ta gra była dużo lepsza :)
08.03.2015 08:52
no tak... przecież liga niemiecka jest taka słaba. Regularne występy w play offach LM 3-4 drużyn z BL, do tego półfinały i finały. W lidze wyrównana walka o niemalże każdą pozycję(utrzymanie, puchary), poza majstrem, gdzie odskoczyliśmy konkurencji ale TYLKO w ostatnich 2 latach. Do tego pełne stadiony i coraz więcej pieniędzy.
...a wrankingu BL przeskoczy ligę angielską już w niedługim czasie.
07.03.2015 22:39
Najlepiej prezentuje się obecnie Barcelona i to ona według mnie jest obecnie największym faworytem, ale nie takim, który zdecydowanie odstawia resztę.
Weiser? Lewa obrona? Przecież to prawo skrzydłowy, który z racji tego, że jest za słaby na tę pozycję to przesunięto go do obrony, ale i tam gra przeciętnie. Chociaż przyznąć trzeba, że gdy grał tam w tym sezonie to nie było takiej tragedii jak w przypadku jego gry na skrzydle. A na lewej obronie to już w ogóle byłaby masakra ^^
07.03.2015 22:04
to nie jest poziom na wygranie LM? Ciekawe... Oczywiście, nie gramy wybitnego futbolu i dużo rzeczy jest do poprawy, ale przy odrobinie szczęścia możemy zdobyć ten tytuł. Zresztą LM zdobywały drużyny, które prezentowały się dużo gorzej(Chelsea 2012 np). Rok temu Real wygrał LM nie grając przy tym kosmicznej piłki. Trochę szczęścia, dobra dyspozycja drużyny w najważniejszym okresie i wygrana może przyjść.
07.03.2015 21:56
Wejście Riberego ożywiło zespół. Takiego zawodnika nam brakowało. Oczywiście daleko od ideału naszej grze, ale w drugiej połowie jako tako to wyglądało. Wolfsburg przegrał i powiększyliśmy przewagę, czyli kolejka bardzo udana dla nas.
Bardzo dobre zawodu Francka, reszta zagrała poprawnie bądź miernie. Tak jak myślałem, Arjen jest chyba przemęczony, bo był dziś według mnie jednym z najsłabszych zawodników. Bernat podobnie, jak pół roku temu świetnie wszedł do drużyny, robił dużo wiatru, anagażował się w ofensywę, to teraz tylko biega od bramki do bramki. Dobrze, ze przynajmniej w defensywie wciąż solidnie gra. Jednak boczni obrońcy u Guardioli muszą dużo bardziej wspomagać drużynę. Na dzień dzisiejszy ani Rafa ani Bernat tego nie robią.
Pozostaje nam czekać na cud, że drużyna nagle zacznie grać, jakiś przełom. Z taką grą to możemy wygrać i LM, ale to by zalezałow głównej mierze od szczęścia, a nie od naszych umiejętności. Może powrót Thiago coś zmieni? Może ławka dla Alonso? Może efektowna wygrana w LM?
07.03.2015 17:30
@Adi
a to przepraszam :) tylko twoj komentarz przeczytałem.
07.03.2015 16:36
forma w kwietniu przyjdzie Adi mowisz? Po pierwszych 2-3 spotkaniach to forma miała w marcu przyjść... :P
Przeciętne nasze spotkanie. Obrona słabo, ale to co się dzieje w ofensywie to tragedia. Brakuje nam środkowych, ofensywnych pomocników. Przecież jak piłka podejdzie pod bramkę H96 to od nas nie kto tą piłką poklepać. Lewandowski jak wszedł to pokazuje się do gry, chcę poklepać, ale piłki nie dostanie. Goetze próbuje i próbuje, ale nic z tego nie ma. Arjen ma słabszy dzień dzisiaj i na razie nic nie wchodzi. Mueller gdy grał na szpicy to tak jakby go nie było, ale to właśnie wina tego, że w pomocy bieda. Alonso z Alabą powinni szybciej tę piłkę przemieszcząć pod pole karne rywala, a nie zagrywać do obrońców. Jak patrze na to co się dziś dzieje, to zainteresowanie de Bruyne nie powinno nikogo dziwić ^^
i jeszcze jedno... straciliśmy gola, to rzuciliśmy się na rywala i padł gol szybko. Szczęsliwie trochę, ale jednak ta agresja w ofensywie pomogła. Potem znowu wrociliśmy do naszej mozolnej gry.
07.03.2015 16:24
Robben znowu gra... nie żebym narzekał na jego grę, ale powinien odpocząć w końcu, bo na koniec sezonu będzie ledwo biegał. Już w meczu pucharowym było widać, że Arjen wygląda trochę słabiej.
07.03.2015 15:26
@Roy
W środku mogą grać Alonso, Schweini, Alaba, Gaudino, Lahm, Thiago, Martinez, Kimmich, Rode... Jednak zgodzę się z tobą, że nie długo będzie trzeba zainwestować w środkowego pomocnika, ale to dopiero 2016 roku myślę. Wcześniej trzeba zakupić prawego obrońcę.
07.03.2015 12:40
Jak dla mnie transfer do Realu byłby jeszcze gorszym rozwiązaniem dla niego niż gra w Bayernie. Tam byłby daleko w tyle za Ronlado, Balem, czy Jamesem. Drużyna też nie będzie na niego grała, to on będzie musiał harować na Ronaldo.
07.03.2015 09:50
@lybbard
Mała poprawka:) Ribery i Robben zostali sprowadzenie zanim osiągnęliśmy najwyższy poziom. Transfer Holendra to był dla niego krok wstecz. Zresztą my też braliśmy kota w worku, określenie "szklany Holender" nie wzięło się znikąd. Natomiast kupno Riberego pokazało, że Bayern też może się liczyć w Europie, jednak Francuz przyszedł do nas z myślą, że FCB będzie dla niego odskocznią do lepszego klubu. Dobrze, że potoczyło się to wszystko inaczej ^^
@Adi
Jak dla mnie ciasno nie jest. Zawsze może grać w ataku Ribery czy Robben, na pewno daliby radę. W przypadku kolejnej 9 będzie już na prawdę ciasno w ofensywie. Tym bardziej, że Guardiola nie zbyt przepada za grą z klasyczną 9. W przypadku zmiany trenera, bądź systemu gry - to tak, transfer napastnika potrzebny dla rywalizacji. Według mnie potrzebny nam ktoś, kto zastąpi Pizzaro. Doświadczony napastnik, który pogodziłby się z rolą rezerwowego.
07.03.2015 09:47
Lacazette`a w akcji jeszcze nie widzialem, wiec nie bede sie o nim wypowiadal :)
Atak mamy wg mnie calkiem ok. Jedynie o jakims zastepstwie dla Pizarro trzeba pomyslec. Przydalby nam sie wlasnie taki gracz, lis pola karnego, do tego pogodzilby sie z rola rezerwowego. Nie mowie, ze Lewandowki ma pewny sklad, bo Goetze i Mueller moga za niego grac, ale kolejna 9 w ataku spowodowalaby, ze byloby bardzo ciasno w ofensywie.
06.03.2015 19:45
Licze, ze Robben jutro odpocznie. Gra caly czas, chyba jako jedyny nie odpoczywal w zadnym spotkaniu jak do tej pory(obok Neuera). Do tego chcialbym zobaczyc jak wyglada zespol bez Holendra.
Transfer Lewandowskiego? Bylo by to bardzo dziwne, gdyby pozbyto sie go po jednym sezonie gdzie calkiem niezle sie prezentuje. Poza tym kto by za niego przyszedl? Mysle, ze lepszymi rozwiazaniamy za Lewego byli by wylacznie Aguero, Suarez, ale oni sa nie do wyciagniecia.
06.03.2015 19:29
Pierwsze 15 minut bardzo fajne w naszym wykonaniu. W końcu widziałem ten Bayern, gdzie piłka lata od jednego do drugiego w mgnieniu oka. Potem nasza gra się uspokoiła i wiało nudą. Generalnie mecz w pełni pod kontrolą, chociaż bez szału. Porównując mecz VFL z RB Lipsk to wyglądaliśmy dużo lepiej. Wilki wg mnie szczęśliwie wygrały, bo Lipsk miał bardzo dużo groźnych sytuacji i mógł pierwszy strzelić gola.
04.03.2015 22:40
Reus zszedł w 25 minucie z powodu urazu... kontuzję za kontuzją ma ten facet.
03.03.2015 21:04
Gramy u siebie, rywal z 2 BL, do tego w słabszej dyspozycji ostatnio. Myślę, że rotacja będzie większa niż dotychczas. Liczę na występ Gaudino i Rode. Jeśli wynik będzie bezpieczny to młodzi zawodnicy na pewno weszliby w drugiej połowie.
03.03.2015 13:35
@Gladius
Jak ktoś prowokuje to może robić to w błyskotliwy sposób :) Oczywiście prowokacja może być również bez cienia błyskotliwości... :P Zresztą ja już swoje zdanie na temat tych naszych "prowokacji" wyraziłem :)
03.03.2015 13:25
Nie rozumiem dlaczego wszyscy uważacie, że ktoś tu trolluje bądź jest prowokatorem. Jak ktoś głupio piszę, to nie oznacza, że jest błyskotliwy i prowokuje pozostałe osoby. Tym bardziej, że w komentarzach na tej stronie tych "prowokatorów" nie widzę nieszablonowej i pomysłowej ironii. Ja tam inne wnioski wyciągam...
03.03.2015 11:15
Jesli wroci do swojej normalnej dyspozycji to od niego bedzie Guardiola zaczynal ustawianie lini obrony. Na LO Holger prezentowal sie przecietnie, ale gral tam bo nie bylo nikogo innego. W reprezentacji zreszta rowniez bedzie pierwszym wyborem Loewa, jak to bylo przed kontuzja - o ile oczywiscie wroci do tego, co prezentowal wczesniej.
02.03.2015 18:41
No tak... Dost znowu strzelil bramki, to juz opinie by zawital w Bayernie ^^ Ciekawi mnie czy widzieliscie tego faceta na boisku czy tylko statystyki przegladacie? Nie chce mu nic ujmowac, bo napastnik nie najgorszy, ale nawet VFL to dla niego za wysokie progi. Fakt, strzela jak na zawolanie, ale czy dlugo utrzyma taka forme? Zreszta VFL w lecie, a nawet przez zimie szukal napastnika. Ostatnie lata w VFL Dost byl rezerowym. Poza tym w Bayernie kompletnie by nie pasowal bo to taka gorsza wersja Mandzukica, bez jego woli walki i z ciut gorsza technika.
02.03.2015 00:01
oglada ktos Gladbach? Patrzac na statystyki wyglada jakby ladnie cisneli Seville, teraz niestety graja w 10...
26.02.2015 20:31
szóstka panowie, szóstka, a nie ósemka :)
26.02.2015 20:29
z niemieckimi nazwiskami tez by sie przydalo, taki instruktarz dla naszych komentatorow ^^
...np nieslawne Tomasz Miler :)
26.02.2015 14:26
ja sie z rethellem zgodze, ze Thiago jak do tej pory nic nadzwyczajnego w FCB nie pokazal. Zagral ledwie parenascie spotkan z czego polowe zagral na swietnym poziomie, a druga polowe beznadziejnie. Byly spotkania gdzie rece same skladaly sie do oklaskow, gdzie pokazywal prawdziwy geniusz, ale ile ich bylo? 3? 4? Trafily sie tez spotkania gdzie az oczy bolaly od jego gry...
Nie chce byc zle zrozumiany. Mam szczera nadzieje, ze gdy wroci to bedzie prezentowal poziom jak w swoich najlepszych spotkaniach, ale rownie dobrze moze grac tak jak w tych beznadziejnych wystepach. Po prostu trzeba dac mu czas. Bardzo dlugo leczyl kontuzje, nie wiadomo w jakiej bedzei dyspozycji.Nie zmienia to faktu, ze zawodnik o takiej specyfice jest nam bardzo potrzebny, trzeba kogos kto rozruszy te gre.
24.02.2015 23:05
Mnie najbardziej bawi ta kwota za Lewego... 30 mln ^^ Jego wartosc to 50 mln, ma 4-5 lat do konca kontraktu, dopiero przyszedl, niezle sie prezentuje, ale Bayern chetnie go sprzeda za pol ceny. Jesli na stole bylo by kolo 70 mln to mysle, ze mozna by rozwazyc ten transfer. Ale nawet przy tak wysokiej kwocie nie widze sensu pozbywania sie LEwandowskiego tak wczesniie.
23.02.2015 21:52
@Yzer
Na poludniu jest jeszcze stadion Wisly, ponad 30 tysiecy miejsc. Ciut drozsze bilety i zysk podobny jak w Gdansku czy Wroclawiu. Ale tak trzezwo myslac to najwieksze szanse maja Wroclaw, Gdansk i Warszawa. Ja stawialbym na Gdansk, w koncu w Lechii to niemieccy inwestorzy pakuja kase o ile sie nie myle :P
23.02.2015 21:46
@pecz01
Dla mnie tez takie rozwiazanie byloby najlepsze :D Poza tym FCB mozna goscic tylko po wlasciwej stronie Blon :P a na dodatek mam 10 minut na stadion ^^ Poza tym Wisla przeciez powinna jeszcze zagrac mecz z BVB za transfer Kuby o ile pamietam... :P
@LukasFan
Tu sie zgodze, Slask tez bylby odpowiedni. Z tego co sie orientuje, to chyba wlasnie na Slasku jest najwiecej kibicow FCB.
23.02.2015 20:10
Mi Krakow najbardziej by pasowal, a dla Slazakow rowniez bylby ok. Z Katowic A4 w godzine autobusem mozna zajechac :P
@pele
pamietam ten mecz, Guerrero bramke badz dwie strzelil. Do tego kibice Legii spalili flage z herbem Bayernu ^^
23.02.2015 17:47
@Hugo82
Bynajmniej.
22.02.2015 18:47
@Ribery007
Statystyki, statystykami. Wcześniej już pisałem, że ten egoizm Robbena może w kluczowych momentach zaważyć negatywnie na losach spotkania. Taka sytuacja już nam się zdarzyła :) Oczywiście może być i całkiem na odwrót jak w 2010 gdzie Holender doprowadził nas do finału Jednak gdy Arjen gra bardziej drużynowo to efekt końcowy jest zdecydowanie lepszy(2013) :)
21.02.2015 20:20
@Riberyy007
Wypominanie Lewandowskiemu, ze nie dogrywa kolegom w kontekscie Robbena troche nie na miejscu :P To uderzenie z przewrotki to chyba JEDYNA sytuacja w tym sezonie gdzie Lewandowski zachowal sie egoistycznie i wybral ewidentnie gorsze rozwiazanie i sie napalil - uzywajac kolokwializmu. A z Muellerem taka sytacja, ze obiegal go za plecami wiec mogl go nie widziec, poza tym byl sam na sam ^^
Ja mam nadzieje, ze Robben z Lewandowskim beda bardziej wspolpracowac, bo efektem tego beda wieksze ilosci bramek. Robben swietnie pracuje z Franckiem i do tego z Mueller. Z Niemiec swego czasu mieli powaznu konflikt wiec mysle, ze z biegem czasu Robben zacznie dostrzegac Roberta :>
21.02.2015 20:08
@Seinfeld
Ano dlatego "in minus" go oceniam czesto, bo wlasnie obawiam sie tej powtorki :P Mam szczera nadzieje, ze masz racje i nie wroci ten "stary" Arjen i dalej bedzie pracowal bardziej dla druzyny jak dla siebie. Bo Robben w formie to najlepsza rzecz jaka nam sie moze przytrafic. W koncu nasz najlepszy pilkarz :)
21.02.2015 17:58
@Marienplatz
Jak dla mnie jest zdecydowanie lepszy od Dante i spokojnie bedzie rywalizowal o miejsce w skladzie z Boatengiem i Benatia. Pamietajmy, ze gdy byl w formie to gral w pierwszej 11, a o miejsce obok niego rywalizowali Dante i Boa. Zgodze sie, ze Guardiola daje mu pograc ze slabszymi druzynami, ale o to chodzi. Niech sie ogrywa i nabiera pewnosci.
@Seinfeld
Nie zrozumiales o co mi chodzilo. Swego czasu Arjen tez mial swietne statystyki, ale gral bardzo egoistycznie. Podobnie jak teraz. W kluczowych momentach zawodzil, wlasnie przez to. Fakt, mial dzis 2 asysty, ale mogl ich miec wiecej. I nie zaprzeczysz, ze w tym sezonie Holender gra bardziej egoistycznie niz rok temu :p
21.02.2015 17:44
W meczu Augsburg Bayer w 94 minucie na 2:2 dla FCA trafil Hitz... bramkarz Augsburga ^^
21.02.2015 17:29
I druga polowa byla juz bardzo fajna w naszym wykonaniu, w koncu widzialem ten luz w naszej grze. Szkoda tylko, ze LEwy nie ustrzelil hat-tricka. Ostatnia akcja Robbena z LEwym... i niech mi ktos powie, ze Robben podaje normalnie do Lewego ^^ Troche przesadzil Holender i wg mnie przydalaby sie rozmowa Pepa z nim zeby zaczal grac bardziej zespolowo. W 2012 tez gral samolubnie, wszyscy sie cieszyli, a przyszly najwazniejsze mecze i zawiodl na calej lini. Oby sie to nie powtorzylo.
Kolejny mecz Badstubera i bardzo pewnie i solidnie wygladal. Duze wzmocnienie nasze. A pod koniec meczu Boateng gral na srodku pomocy... czyli jest nadzieja dla Javiego ^^
Tak mial wygladac mecz we Lwowie. Pierwsza polowa spokojna, przy pelnej kontroli przebiegu gry. W drugiej mielismy bardziej przycisnac na przeciwnika, ktory z biegiem czasu tracilby sily i worek z bramki by sie rozwiazal.
21.02.2015 17:25
Ale ja nie uwazam, ze to jest wyrownany mecz ani tym bardziej, ze Padeborn jest wybitnie grozny ^^ Po prostu mieli swoje male szanse, a nam dopisalo szczescie. Raczej zgodzicie sie ze mna, ze nie jest to gra, ktora da nam sukcesy.
A Alonso gra slabo w ofensywie jak i defensywie :p
21.02.2015 16:34
@ThomasKonig
troche przesadzasz. Bo gramy na prawde slabo i taka gra jest niedopuszczalna. Szczesliwie wygrywamy, bo mielismy dwie sytuacje i dwa gole. Rownie dobrze Padeborn mogl prowadzic, bo tez mial sytuacje. Lepsza druzyna i byly by problemy.
21.02.2015 16:30
znowu mecz bez polotu i bez szybkiego tempa. Alonso musi siasc na lawce, okropnie zwalnia gra. Troche smieszne, ze jedyne pilki za obroncow daje srodkowy obronca... Robbena i Ribery tez troszke przygaszeni. Dobrze, ze te dwie bramki wpadly i plus dla LEwqego
21.02.2015 16:22
@Adi
racja, moj blad, przepraszam ^^
21.02.2015 13:58
@Bazy
Poza Kroosem, ktory przyszedl do nas jako mlody zawodnik z Herthy(chociaz wg Ueafy to wychowanek). A jakie byly te mlode zmarnowane talenty? Schlaudraff? Baumjohan? Petersen? Byli slabi i nie dali rady. Nie kazdy mlody zawodnik, ktory dobrze rokuje musi grac w przyszlosci na miare oczekiwan. Wszyscy ci gracze dostali swoja szanse, to nie byl ten poziom.
20.02.2015 22:47
to i jakich mowa? Shaqiri który ma 23 lata... To juz nie jest młody talent zreszta guardiola go nie zniszczył. Hojbjerg, który u Pepa zaczął grac wiecej, a teraz poszedł na wypożyczenie aby sie ogrywać. Green, chłopak którego wyczarowal Pep, dal mu szanse i dla jego dobra poszedł na wypożyczenie. To, ze wylądował w rezerwach slabego hsv to wina piłkarza nie trenera. Poza tym w Bayernie byli z młodych Ottl, Lell, Breno, Contento i wiele innych. Wszyscy dostali szanse, ale byli zbyt slabi wiec nie grali. Dlatego kompletnie nie zgadzam sie z tym, ze Bayern niszczy mlodychc zawodnikow:)
20.02.2015 17:20
@Bazy
Dokladnie! bedzie to samo co w przypadku Alaby, Muellera, Lahma, Kroosa, Schweiniego, Badstubera...
20.02.2015 16:11
Dokladnie, zobaczymy w marcu w jakiej formie bedzie druzyna. Raz, ze Barca wlasnie w tym okresie wychodzila z dolka za Guardioli, dwa juz nie bedzie mozna obarczac wina przygotowan do sezonu. W zeszlym sezonie wiosna byla kiepska w naszym wykonianiu, jak na razie rowniez. Oby Pep wyciagnal wnioski i druzyna grala coraz lepiej. I tak Pep zostanie na 2015/2016, ale gdyby znow wiosna byla slaba w naszym wykonaniu, to uwazam, ze w nastepnym sezonie bedzie trzeba szukac nastepcy dla Guardioli. CHyba, ze Pep w koncu stworzy na wiosne ekipa taka, jaka widzimy ja na jesien.
20.02.2015 14:43
To dopiero pierwszy sezon Lewego. Guardiola prawdopodbnie zostanie na nastepny, ale w 2016 odejdzie. Nie sadze by Lewandowski odszedl wczesniej. W przyszylm sezonie bedzie czul sie pewniej w druzynie i powienien pokazac wiecej. A gdy przyjdzie nowy trener, to Lewandowski moze na tym tylko zyskac. Chyba, ze bylby to Loew, ktory rowniez lubi eksperymenty z falszywa 9 :P
19.02.2015 11:57
ja rozumiem, ze mozna nie lubic Guardioli i np danego zawodnika klubu, ale liczenie na to, ze druzynie, ktorej sie kibicuje przegra albo bedzie miala problemy to juz dla mnie jest smieszne :/
19.02.2015 11:13
@Michuuu
Nie jest dziwna. Alaba to srodkowy pomocnik :P Zreszta on sam nalegal by go przesunac do srodka. Moim zdaniem nie wyglada tam zle, ale wiecej pozytku bylo z niego na LO.
17.02.2015 23:39
@RL69
i znowu sie z toba zgodze. Na jesien gralismy dluga pilke i byl to swietny element zaskoczenia. Gralismy to co zwykle, atak pozycyjny. Rywal gdy podszedl to wtedy zaskakiwalismy go dlugim zagraniem i efekty byly bardzo dobre. Rozumiem, ze np teraz rywal stawia autobus, ale dla nas przeciez to woda na mlyn. Granie szybkiej pilki, przed polem karnym rywala... Przeciez gramy tak od 5-6 lat. Skoro teraz nam to nie wychodzi wniosek jest prosty - druzyna jest w fatalnej dyspozycji.
17.02.2015 23:35
@Android
W pierwszej polowie jeszcze nasza gra wygladala jako tako. Niestety druga to byl dramat.
17.02.2015 23:32
@RL69
Po czesci sie z toba zgodze. Tez uwazam, ze Robben kompletnie ignoruje Lewandowskiego. Ale np reszta druzyny juz nawiazuje z nim wspolprace. Trzeba tez pamietac, ze jednak Lewy nie jest w najwyzszej formie i potrzebuje na raize czasu na aklimatyzacje i w pelni zadomowienie sie w druzynie. Jego gra jest przecietna. Ale jak to zwykle bywa nic nie jest czarno i biale :)
17.02.2015 23:25
@jahcob
Kartki i tak bysmy dostawali w fazie play off. Z dwojga zlego, lepiej zebysmy pauzowali w cwiercfinale niz np finale. Ale zgodze sie w pelni z toba, ze byly to glupie kartki.
17.02.2015 23:19
@RL69
napisalem, ze Mueller gral na pozycji Lewego i wypadl gorzej... czyli Lewandowski gdyby gral to wygladaby lepiej - taki sens mialo to zdanie ^^
Z drugiej strony wszedl i nic nie pokazal. Fakt, nie dostawal wiele pilek, gral tylko 15 minut, do tego druzyna byla oslabiona. ALe jednak nic nie pokazal ;]
@xxxx
Tyś jest chyba chłopie niepoważny. Toż to szlag człowiek trafia, gdy pod postem o kontuzji gracza facet pisze o pieskach Guardioli itp. Ehh... pewnie cię to zdziwi, ale są tu tacy co kibicują Bayernowi, niezależnie od trenera czy składu jaki ten klub posiada. Ale jak ostatnio zauważyłem, coraz więcej jest osób, które liczą na porażki Bayernu, aby zbesztać Guardiolę. A jak ktoś myśli inaczej to jest "pieskiem Guardioli". Hehe... swoją drogą jest to tak absurdalne określenie, że mnie rozbawiło.
01.04.2015 23:11
Jak dla mnie to De Bruyne dużo bardziej pasuje do systemu Guardioli niż Robben ^^ Zresztą to o Holendrze bym powiedział, że jest stworzony do gry z kontry :P a jednak każdy widzi jak to wygląda.
Nie wiem też skąd się to wzieło, że Belg ma być następcą Robbena. Dla mnie są to dwie osobne pozycje i De Bruyne nie byłbym następcą Robbena, a nowym wzmocnieniem. Przecież to taka idealna 10, do gry w środku pola.
01.04.2015 23:05
@lybbard
No w końcówce brakło nam szczęścia, które dopisało nam przez cały mecz z Niemcami. Szczęśliwa była bramka Peszki, gdzie wykorzystaliśmy błąd rywali. Cały mecz o szczęsciu ciężko mówić, bo Irlandia mimo, że cisnęła to groźnych akcji raczej nie stwarzali. Oczywiście nie zmienia to faktu, że zagraliśmy bardzo kiepskie zawody. Ze Szkotami i Niemcami na wyjeździe może być podobnie.
30.03.2015 09:18
Nasi niepotrzebnie tak bardzo cofnęli się w drugiej połowie. Trzeba było atakować Irlandczyków. Mieli problem by rozklepać naszą obronę, można było postraszyć ich w ataku. Co ciekawe... pokazali to dopiero po stracie bramki, że da się...
Cóż... nasza kadra gra dokładnie to samo co za Smudy i Fornalika, z tymże mają już chłopaki więcej doświadczenia i zgrania i dlatego niekiedy wygląda to ciut lepiej. Generalnie nie popisaliśmy się z Irlandczykami. Z Irlandią brakowało nam szczęscia, które sprzyjało nam w meczu z Niemcami, do tego przycisneli nas i też były problemy. Ze Szkotami było zresztą podobnie. Mam nadzieje, że i tak damy radę i będzie awans.
29.03.2015 23:15
Z BVB będzie ciężko, ale jak z nimi zobaczymy dobrą piłkę to będę kontent. Niby są w dołku, ale z nami zawsze grają na maxa, do tego ich styl nam nie podchodzi. Ogranie Dortmundu pokaże czy Pep umiał wyciągnąć wnioski po Gladbach.
28.03.2015 08:38
Real by chciał każdego wyróżniającego się zawodnika. To nie te czasy, gdy Real pytał Bayern by sprzedawał. Teraz mogą wyłącznie liczyć na nas. Kroos nie był dla nas tyle wart, więc sprzedaliśmy go do Realu.
Poza tym Alaba jest tam wymieniany w kontekście lewej obrony... a przecież Austriak wyraźnie mówił, że jego celem jest środek pomocy. Nie wydaje mi się, że będzie chciał wrócić na LO. Na pewno nie teraz, może za kilka lat, gdyby słabo prezentował się na środku.
26.03.2015 08:16
@JazGod
Wolfsburg to nie Dortmund. Oni na siłę nie będą chcieli dogonić FCB, raczej stopniowo będą nas gonić. Zwłaszcza, że mają Alofsa. Do tego volkswagen ma przecież kupę hajsiwa i stać ich na opłacenie pensji piłkarzy.
25.03.2015 19:26
De Bruyne nie byłby zastępcą Robbena czy Riberego. Jak już tu część osób wspomniała to środkowy pomocnik. Myślę, że wraz z Thiago stworzyliby genialny środek pola(o ile Thiago wróci do formy ... :P). Do tego Schweini badz Martinez jako defensywny pomocnik. Ba! Alaba w przyszłości mógłby tam grać, wystarczy, że nabierze większego doświadczenia i ogrania na tej pozycji. Jeszcze jest w miarę młody. Takie trio w środku pomocy - magia.
25.03.2015 19:22
@Skobry
Za 50 mln to Wolfsburg może sprowadzić i dwóch takich De Bruynów :P Oczywiście jak dany zawodnik rozwinie się jak planowali ^ ^
Ktoś taki jak Belg jest drużynie potrzebny, bo Goetze na dzień dzisiejszy nie odgrywa takiej roli do jakiej był predystynowany. Potrzeba nam dużo kreatywnych i pomysłowych pomocników. Bo poza Thaigo takowych nie posiadamy. Goetze bez formy, Ribery i Robben to skrzydłowi, a Mueller i Lewandowski to czerpią z pracy właśnie tych kreatywnych pomocników.
Mi tam komentarze nie przeszkadzają. Mamy hajs to kupujemy. UCzciwie zarobiony. Wilki stratne nie będą, bo dostaną kupę kasy. Zawsze też mogą nie sprzedawać go do nas. A BL nie straci świetnego piłkarza.
25.03.2015 14:02
Jeśli powrót Thiago sprawi, że Bayern będzie grał jak z nut, to świetna sprawa. Świadczyłby to o tym, że układanka Guardioli pasuje jak ulał na monachijski walec, ale brakowało jednego ogniwa. Gorzej jeśli powrót Hiszpana nie poprawi gry... wtedy będziemy mieć problem.
Ale prawdę mówiąc z oceną naszej gry trzeba poczekać do końca sezonu. BO jesień mieliśmy świetną, a na wiosnę zaczeliśmy fatalnie, ale potem jakoś się rozkręciliśmy. Dopiero teraz przytrafiła nam się wstydliwa wpadka.
24.03.2015 14:39
@Adi
Zgadzam się z tobą. Ważniejszy klub, a nie zawodnik. Ale zarząd przychylnie patrzył na zmianę pozycji przez Alabę, zresztą Austriak mógłby ugrać na siłę na LO jeszcze sezon czy dwa, ale z biegem czasu naciskał by na transfer i mielibyśmy po Alabie. Oczywiście możlwe, że wciąż by grał na LO i został w FCB. Ale w Austrii gra na środku,w Hoffe grał na środku i ambicje ma by grać na środku, dlatego uważam, że albo by grał na tym środku, albo by odszedł.
@Kalo
Różnica taka, że wtedy nie miał takiej pozycji w klubie jaką ma teraz. Zresztą o tej zmianie pozycji zaczął przebąkiwać dopiero w 2013 roku na poważnie. Za Juppa chyba jeden mecz w pomocy rozegrał nawet. Grając na wypożyczeniu w Hoffe występował na środku, to w FCB przesunięto go na LO i David ciągle podkreślał, że tam chce grać.
i na zakończenie, też chciałbym by Alaba grał na LO, a Lahm na PO. Ale na to się raczej nie zanosi.
23.03.2015 21:01
@executive4500
Drogi kolego, Alaba gra w środku na własne życzenie. Sam to wielokrotnie podkreślał, że tam chce grać. Nawet gdyby Heynckes dalej nas trenował to przesunałby Alabę do środka. W innym wypadku Austriak prawdopodbnie naciskał by na transfer w przyszłości. A Lahm zaczął grać w środku, bo dopadła nas plaga kontuzji. Sprawdził się tam, więc tam grał. Parę razy zagrał potem na boku, ale Guardiola wolał go wystawiać na środku. Trzeba pamiętać, że grywał tam wtedy kiedy i tak nie było wszystkich środkowych pomocników. Potem doznał kontuzji. Zobaczymy teraz jak będzie grywał nasz kapitan. W środku jest ogromna konkurencja, a na boku obrony gra dobrze Rafinhia. Czyli prawdę mówiąc, na dzień dzisiejszy Lahm nie jest zawodnikiem pierwszej 11.
Rozumiem, że można krytykować Guardiola. Mi też parę rzeczy nie podoba się co robi. Ale ten przykład to akurat całkiem nietrafiony.
23.03.2015 20:17
Z tą świetną kadrą to nie przesadzajmy, bo na dzień dzisiejszy wygląda to słabo. Kluczowi zawodnicy leczą kontuzje, bądź dopiero co wracają po nich. Do tego Goetze, Bernat i Alonso są w beznadziejnej formie, a są to zawodnicy, którzy w optymalnej formie dali by dużo zespołowi.
23.03.2015 14:14
Niektórzy to widzą to co chcą widzieć. Nie przypominam sobie by ktoś po słabym meczu Bayernu pisał, że drużyna gra dobrze i nic się nie dzieje.
Poza tym ja też skrytykowałem zespół za wczorajszy mecz, a jednak nikt trolem bądź głupkiem mnie nie nazwał.
23.03.2015 13:44
hehe a Mourinho nie trzyma się jednej taktyki? :)
...a trenerem lepszym od Guardioli jest przecież każdy. A najlepiej jakby na ławce zasiadł Oli Kahn albo Effneberg, albo Robben. Byłby grającym trenerem.
A tak poważnie to trenerem obecnie najbardziej pasującym do FCB jest Loew. Może Bielsa by się sprawdził? Na pewno następcą Guardioli będzie trener, który chce by jego drużyna miała piłkę przy nodze. Czyli Mourhino, Klopp, Favre itp odpadają. Chociaż według mnie przydałoby się by drużyna miała w zanadrzu taką strategie, gdzie ustawią się w defensywie i nastawią na kontry.
22.03.2015 22:07
No to cały kwiecień bez Robbena. Holender wróci na najważniejsze mecze w tym sezonie. Bez Holendra dawaliśmy sobie radę, damy i teraz. Liczę, na szybki powrót RIberego. Był w świetnej formie i mam nadzieje, że przez kontuzje jej nie stracił.
A za dzisiejszy mecz zganiłbym jeszcze kibiców... nie tylko na tej stronie, ale i na stadionie. Od 70-80 minuty ludzie już wychodzili ze stadionu, do tego bardziej słyszałem kibiców Gladbach jak naszych.
22.03.2015 20:47
@heat
Ja wstawił bym za Schweinsteigera do środka Martineza w tym ustawieniu. Ktoś musi pilnować tyłów, do tego zabobiegać kontrom.
Generalnie zgadzam się z Toba, ale nie z tym, że od początku zespół był źle ustawiony. Guardiola chciał za wszelką cenę zablokować kontry Gladbach. I nie licząc ten jednej, jedynej sytuacji wychodziło to świetnie. W ofensywie było przez to trochę miernie, ale parę sytuacji w pierwszej połowie było.
22.03.2015 19:50
hehe faktycznie, Favre pokazał geniusz taktyczny ustawiając drużynę ultra defensywnie i licząc na kontry :)
BMG wygrała w pełni zasłużenie, ale wg mnie to bardziej zawodnicy w głowach przegrali ten mecz. Do tego Pep w drugiej połowie źle ustawił zespół. No i wychodzi na to, żę mamy słabą ławkę...(na dzień dzisiejszy). Beznadziejnego Goetze nie miał kto zastąpić i musiał wejść Lahm.
22.03.2015 19:45
ehh... druga połowa dramat. Zamiast odrabiać wynik, ruszyć na rywala to pozwalaliśmy tylko na więcej Gladbach. Borussia prawde mówiąc wielkego meczu nie zagrała, ale to na nas wystarczyło dziś. Katastrofalna nasza forma dziś. Do tego Borussia pokazała, że z nami wystarczy postawić autobus. Martwi to, że zagraliśmy do tej pory 3 mecze z czołówką BL i zgarneliśmy tylko 1 pkt.
Ciężko wyróżnić kogos od nas z drużyny... Może Boatenga, który próbował rozgrywać gdy drużynie nie szło. Co dla mnie jest absurdalne swoją drogą. Fatalny mecz Neuera, ta przerwa mu zaszkodziła, oby obudził się na następne mecze. Bernat fatalnie, Alonso również. Widać Hiszpanom nie służy przerwa zimowa.
Dla mnie jednak najgorszym zawodnikiem meczu był Goetze. NIC nie pokazał, do tego bez przerwy wchodził w drybling, tracił piły. Lewandowski przynajmniej rozpychał się łokciami, a Mueller jak to Mueller...
W ofensywie wygląda to okropnie, nie mamy na dzień dzisiejszy nikogo, kto mógłby wziąć ciężar gry na siebie. Mueller i Lewandowski to nie ten typ zawodników. Ribery i Robben kontuzje. Thiago nie wiadomo jak to z nim będzie. A Goetze gra fatalnie. Na jesień przynajmniej bramki strzelał. Cóż... nie zdziwie się jeśli będą jakieś transfery.
Z drugiej strony mógł to być po prostu wypadek przy pracy. Gladbach miało dziś furę szczęścia, do tego w drugiej połowie wykorzystali naszą kompletną niemoc(wygrali zasłużenie).
Zobaczymy jak to będzie w kolejnym meczu. Jeśli będziemy się prezentować tak jak dzisiaj, Pep musi bezwględnie to poprawić. Ale jeśli ogramy BVB w ładnym stylu, to znaczy że dziś trafił się nam gorszy dzień.
22.03.2015 19:36
Przypomina mi się pierwszy mecz z Szachtarem. Po pierwszej niezłej połowie, w drugiej nic nie gramy... Mam nadzieje, że się chłopaki obudzą.
22.03.2015 18:48
Ustawienie samo w sobie nie jest złe. Gramy tak, aby wyeliminować kontry i wygląda to nie źle. Problemem jest Alonso, który niestety jest zbyt wolny, do tego w ofensywie nie daje szybkości w rozegraniu. Rode byłby lepszym rozwązaniem, jest bardziej ruchliwy i dynamiczny. A najlepiej by było wpuścić kogoś do ofensywy, ale wtedy Gladbach mogłoby zjeść nas kontrami. Na takie rozwiązanie zdecydowałbym się w 60-70 minucie.
22.03.2015 18:34
Co ciekawe... ten mecz wcale nie wyglada źle w naszym wykonaniu :P Gladbach praktycznie nie wychodzi z własnej połowy, bronią klasycznym autobusem w 16. Bramka... jeden celny strzał i koszmarny klops Manu... cóż, zdarza się. Błąd Pepa, że tydzien temu dał odpocząć Neuerowi, wybił go tym z rytmu kompletnie. Trochę polotu i kreatywności brakuje w ofensywie, ale przy tak ustawionej Borussii ciężko cokolwiek zrobić. Gramy bardzo defensywnie, ale takie były założenia by nie nadziewać się na kontry, a te są praktycznie wyeliminowane.
Dokładniejsze wrzutki, celniejsze strzały i powinno być dobrze. No i trochę szczęscia, bo jak na razie to dopisuje ono wyłącznie Gladbach. Liczę, że ten mecz skończy się inaczej i coś wpadnie. Dobrze dla drużyny, że ma możliwość odrobienia strat z mocnym rywalem.
22.03.2015 18:25
Też uważam, że sprzedaż Cana to nie był błąd. Bardziej to środkowy pomocnik niż prawy obrońca. Poza tymw Liverpoolu wcale nie prezentuje się wybitnie, do tego o pierwszy skład musi ciągle walczyć. A młodzi zawodnicy mają szanse aby grac w FCB. Alaba, Mueller, Lahm, Schweini, Kroos, Badstuber pokazali, że jak prezentuje się odpowiedni poziom to pierwszy skład będzie. Na razie z młodych to najbardziej liczę na Gaudino. Szkoda, że tak gra mało na razie.
22.03.2015 17:16
Śmieszny ten facet, śmieszny :) Przynajmniej mnie nie drażni jak Borek czy Hajto... z tego można się pośmiać, taki typowy Janusz futbolu.
A sam mecz... Wilki dziś ewidentnie nie mają dnia, grają bardzo słabo. Mainz za to wygląda bardzo fajnie.
22.03.2015 16:20
Dobre losowanie. Dawno nie mieliśmy takiego, przeważnie to my trafiamy na najtrudniejszego rywala. Porto oczywiście nie można lekceważyć, ale to zespół, który powinniśmy przejść. Troszkę nie podoba mi się, że znowu będzie losowanie w 1/2... tak to w przypadku naszego awansu gralibyśmy z parą Juve Monaco.
PSG - Barca... obecna forma Barcy wskazuje na nią, ale myśle, że PSG może spokojnie awansować. Real - Atletico tu stawiam na Rojiblancos. Mają patent na Real, ogrywali już ich w tym sezonie kilka razy do tego Real jest w beznadziejnej formie. Do tego pierwszy mecz Atletico gra u siebie... czyli w sumie lepiej, bo jeśli nie stracą bramki, a coś ustrzelą to na Santiago mogą grać to co uwielbiają. Monaco - Juve, raczej Turyńczycy, ale Francuzi mogą zaskoczyć.
20.03.2015 12:23
Mychitarian też wymiatał w lidze ukraińskiej :P
19.03.2015 23:55
i bardzo ładnie, VFL w ćwierćfinale, a mogło być całkiem inaczej. Świetny mecz Benaglio! Dobrze, że wygrali ten mecz - do rankingu dojdzie więcej punktów :P
19.03.2015 22:54
@Gabricone
Bundesliga cały czas się rozwija, małymi kroczkami. Bayern urósł do miana potentata Europy. Był niestety krótki wyskok Dortmundu w Europie (może znów odzyskają blask?)... Schalke i Bayer - może i szybko odpadają - ale za to stabilnie się prezentują. Ostatnio zawsze wychodzą z grupy LM. Do tego dochodzi Wolfsburg, który nabiera doświadczenia i Gladbach. Z drugiej strony Premier League bym nie lekceważył, bo co jak co, ale oni mają kupę hajsu z praw telewizyjnych czy arabsko-rusko-amerykańskich pieniędzy. Dla mnie to jest wręcz szokujące, że liga, która ma tyle piniędzy, tyle bogatych i utytułowanych klubów tak żenująco prezentuje się na tle reszty Europy.
19.03.2015 22:00
Raczej na pewno Anglików powinni Niemcy prześcignąć. Sezon 2010/2011 przestaje się liczyć, a tam Angole mieli o 3 pkt więcej. Teraz mają koło 0,5 straty to Bundesligi. Gdyby Bayern jeszcze wygrał jakiś mecz, albo Wolfsburg to liga niemiecka awansuje na drugie miejsce.
19.03.2015 21:29
W rankingu Włosi za ten sezon już przegonili Bundesligę, ale wyłącznie o parę setnych. Jeśli Wolfsburg i Bayern zajdą daleko, a włoskie kluby szybko odpadną to możliwe, że ich przegonimy. Chociaż spora liczba drużyn w LE sprawi, że trochę punktów nabiją :) W każdym razie różnica między Niemcami, a Włochami jest duża - 11 punktów. Bundesliga do Anglików za to traci 3 pkt... Jeśli Bayern wygrałby LM i Wolfsburg LE to możliwe, że ich wyprzedzą :) Nie wiem dokładnie w jaki sposób nalicza się punkty, ale celem BL jest zdobycie miejsca nr 2, a nie obrona nr 3.
19.03.2015 07:36
@lokus
Najwidoczniej. City jest zespołem ewidentnie słabszym, ale jednak stworzyło sobie kilka sytuacji, z tego karny, gdzie powinna być bramka. Przy 1:1 Barca grałaby dużo bardziej nerwowo. Obrona Barcy pokazała, że nie jest super mocna w tym sezonie, skoro przy przeciętnym City pozwala na tyle sytuacji. A Hart to również członek drużyny, zresztą Ter Stegen też parę piłek wyciągnął :P
18.03.2015 22:38
Szkoda, że niemieckie drużyny tak kiepsko się zaprezentowały. Ale na szczęście drużyny włoskie również nie prezentują się wybitnie w LM. Myślę, że nie powinni dogonić Bundesligi za ten sezon ^^ Za to angielskie fatalnie się prezentują i Niemcy zbliżą się do nich o parę punktów. Dobrze, że Schalke i Bayer wygrały chociaż jeden mecz w 1/8.
18.03.2015 22:29
Michał i Darek w formie :) Pique ewidentnie fauluje Aguero, ale wg nich faul niesluszny :D ehh... ogromna stronniczość bije z ich komentarza. A City? Mnie zaskakuje i to pozytywnie. Fakt, Barca przeważa, ale CIty gra nieźle. Mieli swoje szanse, do tego ten karny. Jedna bramka i byłoby gorąco dla Katalończyków. Barcelona jest w wyśmienitej formie, ale City pokazuje, że można z nimi grać spokojnie jak równy z równym :P
18.03.2015 22:25
Cóż za żenada w wykonaniu Leverkusen... jednak ta drużyna kompletnie nie ma mentalności zwycięzców. Tak beznadziejnie wykonywać karne... a w bramce mieli Leno, który każdego karnego wyczuł i pewnie by jakiegoś wyciągnął.
17.03.2015 23:32
To nie miej pytań. Ci słabi piłkarze Zwolle walczyli o mistrza... Klich jak i Milik zaczynali w BL, gdzie się nie przebili i poszli do dużo słabszej Eredivisie. Klich wrócił do Niemiec i grzeje ławę. Jeśli Milik ma zostać klasowym napastnikiem musi sprawdzić się w innej lidze. To, że w Holandii strzela nie znaczy, że będzie np Niemczech. Ani w Leverkusen, ani w Augsburgu nie dał rady. Chętnie bym go zobaczył z powrotem w BL i ocenił czy w Ajaxie faktycznie się rozwinął.
15.03.2015 22:50
tak... bo liga holenderska to potęga w Europie i jak ktoś tam dobrze gra, to od razu wielka gwiazda ^^ Ja mam szczerą nadzieje, że Milik będzie świetnym piłkarzem, żeby reprezentacja miała z niego pożytek. Jednak przykład Klicha, który robił furorę w lidze holenderskiej, a w BL, ba! W drugiej BL nie daje sobie rady, pokazuje, że liga holenderska nie jest żadnym wyznacznikiem.
15.03.2015 20:49
Zawsze bawiły mnie te spiski odnośnie losowań :)
15.03.2015 17:31
Trochę słabsza nasza druga połowa. Niepotrzebnie oddaliśmy pole gry rywalowi, chociaz i tak Werder mimo, że napierał to nic groźnego nie stworzył. A my graliśmy z... kontry :) Trochę zawiódł środek pola, bo Rode ze Schweinim nie potrafili uspokoić gry, chociaż obaj zagrali poprawnie ^^ Lewandowski strzelił dwie bramki, ale wg mnie zgasł w drugiej połowie. Generalnie dobry mecz i pokazaliśy siłę :)
14.03.2015 17:24
@Shaqattack
Drugi Ronaldo? Ja mam szczerą nadzieje, że nie będzie strzelał wolnych tak jak Ronaldo. Ja nie pamiętam kiedy ostatnio Portugalczyk strzelił gola z wolnego... może i efektownie bierze rozbieg, ale tak i ja potrafię ^^ Trzeba przyznać, że wykonawców rzutów wolnych mamy genialnych! Alaba i Schweini to absolutnie najlepsi wykonawcy wolnych na świecie. Do tego jest Alonso, Ribery, Robben. A nawet i Lewandowski, Badstuber i Boateng(z dalsza) mogliby uderzyć :)
14.03.2015 16:29
Niezle nasze spotkanie. Werder to drużyna w formie, do tego gra u siebie. Już po 10 minutach totalnie ich zdominowaliśmy i nie pozwoliliśmy na tworzenie sytuacji i kontraataków. Z przodu może szału i nie ma, ale kilka sytuacji stworzyliśmy i do tego dobra skuteczność. Indywidualnie każdy wygląda przyzwoicie. Pochwaliłbym Rode, który walczy i rozgrywa, a zganił Goetze za zbyt indywidualną grę i Schweiniego, który miał parę głupich strat. Ale generalnie cała drużyna wygląda dobrze.
14.03.2015 16:24
@Marienplatz
Ja tam uważam, że obecnie nasza gra wygląda lepiej bez Robbena :P Ostatnie dwa mecze(nie licząc tego), to słabsza dyspozycja Holendra. Z Hanowerem był chyba najsłabszy na boisku :P. Dziś graliśmy z przewagą jednego zawodnika, więc nie do końca można zweryfikować siłę FCB. Liczę, że w następnej kolejce ligi wyjdziemy bez Arjena(niech w końcu odpocznie, jeśli mamy mieć z niego pożytek) i zobaczymy mecz FCB bez Holendra.
11.03.2015 23:33
W końcu dobry mecz, gdzie w ofensywie widać było radość i sytuacje bramkowe. Nasi zagrali bardzo dobre zawody. Z drugiej strony graliśmy z drużyną, która praktycznie cały mecz grała w 10.
Oby kontuzje Robbena i Riberego nie były grozne. Bo Holender ostatnio w dołku jest, to Francuz jest w gazie i w świetnej formie jest.
11.03.2015 22:40
- Bayern pewnie wygrywa
- Bayern w końcu zagrał dobrą piłkę
- Lewandowski strzelił bramkę
...i co tu zhejcić?
11.03.2015 22:20
ThomasKonig
Goetze był z boku pola karnego, nie był na wprost bramki. Gdy minął zawodnika to była możliwość, że obrońca który stał obok, na środku pola karnego mógł do niego doskoczyć - czyli nie była to czysta w 100% sytuacja. Ja czerwonej kartki bym nie dał.
Swoja drogą, kartka dla Zlatana. To dopiero parodia... Szwed wszedł ostrym wślizgiem, fakt, ale podkurczył nogi i KOLANAMI skosił Oskara(który zdążył jeszcze wyprostowaną nogą trafić w te kolana :P).
11.03.2015 21:51
Dobry mecz naszych. Wynik 2:0 do przerwy to minimum jakie zakładałem. W drugiej połowie będzie grało się nam zdecydowanie swobodniej, nawet jak Ukraińcy strzelą gola to i tak mamy awans.
Fajnie chodzi piłka, są akcje pod bramkowe i sytuacje. Brakuje mi jednak strzałów i trochę za bardzo przesadzają z tym klepaniem. Przy 4-5 do zera niech tak grają.
Na plus Boa, Ribery i Lewandowski, ale przy golu Boatenga to on już wcześniej powinien strzelić gola. Ale to chyba pierwszy mecz Polaka, gdy bierze ciężar gry na siebie i dobrze wygląda w drużynie.
Kontuzja Robbena... no i wyszło to, że Holender grał w każdym meczu. Teraz kontuzja mięsniowa, oby łagodna. Z drugiej strony gra bez Arjena nie wygląda wcale gorzej. Poza tym Robben w ostatnich 2 meczach ewidentnie zgubił formę.
i beznadziejna praca sędziego. Karny ewidentny, ale czerwona kartka w życiu. Nie była to 100% sytuacja, był na środku obrońca mógł zaasekurować. Za to Douglas Costa powinien wylecieć z boiska... żenujące jest to, jak tak facet gra. We Lwowie to samo było.
Ukraińcy cały mecz w 10, gramy u siebie, wygrywamy 2:0. Awans na wyciągnięcie ręki. Liczę, że nasi w drugiej połowie pokażą świetny futbol
11.03.2015 21:41
http://sport.tvp.pl/ - chyba najlepszy stream z możliwych :) Świetna jakość, polski komentarz, płynnie chodzi, do tego bezpłatny.
11.03.2015 14:40
@Rizzitelli
Różnica była taka, że Arsenal miał tylko 3 sytuacje bramkowe i strzelił dwie bramki, a tak to nie wychodził z własnej 16. My mieliśmy z 20 sytacji, słupki, do tego Fabiański miał dzień konia. I ten mecz nie wyglądał tak, że Arsenal mądrze sie bronił i kontrował. Oni nie wiedzieli co się dzieje i trafili dwie bramki, bo baaardzo szczęśliwych akcjach^^
Wczoraj Schalke z Realem grało jak równy z równym, obie drużyny stworzyły mnóstwo sytuacji. W pierwszym meczu zresztą Real też szczęśliwie wygrał nie będąc drużyną zdecydowanie lepszą(jak my w Londynie).
Królewscy są w koszmarnym dołku, grają fatalnie. Oczywiście to wciąż drużyna z topu i może wygrać z każdym, ale w takiej formie to raczej każdy z nimi może wygrać.
11.03.2015 09:32
Ale się tym przejmujecie. Spójrzcie na tabele, gdzie jesteśmy my, a gdzie Dortmund.
A gdy będziemy potem oglądać zestawienie najlepszej 11 gdzie ósma czy tam dziewiąta drużyna będzie miała więcej zawodników niż Mistrz Niemiec to zaśmiejemy się wspólnie i będziemy się cieszyć mistrzowską paterą ^^. Przynajmniej w Dortmundzie będą mieli pociechę, że to oni mają jednak lepszą drużynę... a my nic nie będziemy mówić, ot taka akcja charytatywna dla BVB od nas. Tradycję trzeba kultywować :P
09.03.2015 17:59
@pele
Nie przyjrzałem się dokładnie sytuacji. Czy obrońca Hannoveru wcześniej wybił piłkę? Jeśli nie to wg mnie faul prawidłowy. Fakt, Lewy miał za nisko głowę i nie powinno się to kwalifikować jako niebezpieczne zagranie, ale jeśli obrońca nie wybił wcześniej piłki to kwalifikujemy to jako zwykły faul. Nie zmienia to faktu, że sędzia był wczoraj w słabszej formie i parę sytuacji zagwizdał na naszą korzyść.
08.03.2015 10:53
@MrSuchar
Według mnie trochę przesadziłeś ;P Na dzień dzisiejszy nasza gra jest zbyt wolna i czytelna. Utrzymujemy się przy piłce, blokujemy kontry, ale to wykonują praktycznie obrońcy. Gra przed polem karnym rywala czy jakieś sytuacje bramkowe zbyt często nam się nie zdarzają. Oczywiście do pierwszej bramki, potem rywal trochę się otwiera i popełnia błędy. Wygrywamy jednak wszystkie mecze, super, przynajmniej jesteśmy skuteczni przy średniej grze w naszym wykonaniu. Zauważ, że na jesień 2014 i 2013 graliśmy z dużo większym polotem i tych sytuacji stwarzaliśy moc. Obecnie sam widzisz, że coś jest nie tak, mogłoby być lepiej. Popatrz też jak zachowuje się Guardiola, skacze, gestykuluje, denerwuje się, gdy strzelimy gola skacze z radości... wcześniej tego nie było, czyli Pep widzi, że gra nie idzie do końca po jego myśli.
Mi osobiście jest daleko od paniki i jak dla mnie FCB mogłoby tak grać w każdym meczu, byleby były efekty. Jednak trzeba przyznać, że w naszej grze jest dużo do poprawy. A im lepsza gra, tym mniejsza prawdopodobieństwo porażki :)
@Gabricone
Pełna zgoda, klepaniem piłki usypiamy i zamęczamy rywala. I tak robiliśmy na jesień, ale obecnie coś jest nie tak. Jak mamy zmęczyć rywala jeśli piłka rozgrywana jest na naszej połowie? Przypomnij sobie jak piłka hulała za Heynceksa czy na jesień za Pepa, wtedy rywal w 70 minucie ledwo biegał. Przy dzisiejszej intesywności spokojnie przeciwnicy mogą zaoszczędzić siły. Spójrz na mecz z Szachtarem. Po pierwszej słabej połowie w drugiej myślałem, że będzie lepiej, że Ukraińcy będą zmęczeni i spokojnie ich ogramy. A jednak graliśmy dużo gorzej, a po czerwonej kartce to już był dramat(w ofensywie). Możesz powiedzieć, że graliśmy w 10, ale z CIty na wyjeździe też była czerwona, a jednak ta gra była dużo lepsza :)
08.03.2015 08:52
no tak... przecież liga niemiecka jest taka słaba. Regularne występy w play offach LM 3-4 drużyn z BL, do tego półfinały i finały. W lidze wyrównana walka o niemalże każdą pozycję(utrzymanie, puchary), poza majstrem, gdzie odskoczyliśmy konkurencji ale TYLKO w ostatnich 2 latach. Do tego pełne stadiony i coraz więcej pieniędzy.
...a wrankingu BL przeskoczy ligę angielską już w niedługim czasie.
07.03.2015 22:39
Najlepiej prezentuje się obecnie Barcelona i to ona według mnie jest obecnie największym faworytem, ale nie takim, który zdecydowanie odstawia resztę.
Weiser? Lewa obrona? Przecież to prawo skrzydłowy, który z racji tego, że jest za słaby na tę pozycję to przesunięto go do obrony, ale i tam gra przeciętnie. Chociaż przyznąć trzeba, że gdy grał tam w tym sezonie to nie było takiej tragedii jak w przypadku jego gry na skrzydle. A na lewej obronie to już w ogóle byłaby masakra ^^
07.03.2015 22:04
to nie jest poziom na wygranie LM? Ciekawe... Oczywiście, nie gramy wybitnego futbolu i dużo rzeczy jest do poprawy, ale przy odrobinie szczęścia możemy zdobyć ten tytuł. Zresztą LM zdobywały drużyny, które prezentowały się dużo gorzej(Chelsea 2012 np). Rok temu Real wygrał LM nie grając przy tym kosmicznej piłki. Trochę szczęścia, dobra dyspozycja drużyny w najważniejszym okresie i wygrana może przyjść.
07.03.2015 21:56
Wejście Riberego ożywiło zespół. Takiego zawodnika nam brakowało. Oczywiście daleko od ideału naszej grze, ale w drugiej połowie jako tako to wyglądało. Wolfsburg przegrał i powiększyliśmy przewagę, czyli kolejka bardzo udana dla nas.
Bardzo dobre zawodu Francka, reszta zagrała poprawnie bądź miernie. Tak jak myślałem, Arjen jest chyba przemęczony, bo był dziś według mnie jednym z najsłabszych zawodników. Bernat podobnie, jak pół roku temu świetnie wszedł do drużyny, robił dużo wiatru, anagażował się w ofensywę, to teraz tylko biega od bramki do bramki. Dobrze, ze przynajmniej w defensywie wciąż solidnie gra. Jednak boczni obrońcy u Guardioli muszą dużo bardziej wspomagać drużynę. Na dzień dzisiejszy ani Rafa ani Bernat tego nie robią.
Pozostaje nam czekać na cud, że drużyna nagle zacznie grać, jakiś przełom. Z taką grą to możemy wygrać i LM, ale to by zalezałow głównej mierze od szczęścia, a nie od naszych umiejętności. Może powrót Thiago coś zmieni? Może ławka dla Alonso? Może efektowna wygrana w LM?
07.03.2015 17:30
@Adi
a to przepraszam :) tylko twoj komentarz przeczytałem.
07.03.2015 16:36
forma w kwietniu przyjdzie Adi mowisz? Po pierwszych 2-3 spotkaniach to forma miała w marcu przyjść... :P
Przeciętne nasze spotkanie. Obrona słabo, ale to co się dzieje w ofensywie to tragedia. Brakuje nam środkowych, ofensywnych pomocników. Przecież jak piłka podejdzie pod bramkę H96 to od nas nie kto tą piłką poklepać. Lewandowski jak wszedł to pokazuje się do gry, chcę poklepać, ale piłki nie dostanie. Goetze próbuje i próbuje, ale nic z tego nie ma. Arjen ma słabszy dzień dzisiaj i na razie nic nie wchodzi. Mueller gdy grał na szpicy to tak jakby go nie było, ale to właśnie wina tego, że w pomocy bieda. Alonso z Alabą powinni szybciej tę piłkę przemieszcząć pod pole karne rywala, a nie zagrywać do obrońców. Jak patrze na to co się dziś dzieje, to zainteresowanie de Bruyne nie powinno nikogo dziwić ^^
i jeszcze jedno... straciliśmy gola, to rzuciliśmy się na rywala i padł gol szybko. Szczęsliwie trochę, ale jednak ta agresja w ofensywie pomogła. Potem znowu wrociliśmy do naszej mozolnej gry.
07.03.2015 16:24
Robben znowu gra... nie żebym narzekał na jego grę, ale powinien odpocząć w końcu, bo na koniec sezonu będzie ledwo biegał. Już w meczu pucharowym było widać, że Arjen wygląda trochę słabiej.
07.03.2015 15:26
@Roy
W środku mogą grać Alonso, Schweini, Alaba, Gaudino, Lahm, Thiago, Martinez, Kimmich, Rode... Jednak zgodzę się z tobą, że nie długo będzie trzeba zainwestować w środkowego pomocnika, ale to dopiero 2016 roku myślę. Wcześniej trzeba zakupić prawego obrońcę.
07.03.2015 12:40
Jak dla mnie transfer do Realu byłby jeszcze gorszym rozwiązaniem dla niego niż gra w Bayernie. Tam byłby daleko w tyle za Ronlado, Balem, czy Jamesem. Drużyna też nie będzie na niego grała, to on będzie musiał harować na Ronaldo.
07.03.2015 09:50
@lybbard
Mała poprawka:) Ribery i Robben zostali sprowadzenie zanim osiągnęliśmy najwyższy poziom. Transfer Holendra to był dla niego krok wstecz. Zresztą my też braliśmy kota w worku, określenie "szklany Holender" nie wzięło się znikąd. Natomiast kupno Riberego pokazało, że Bayern też może się liczyć w Europie, jednak Francuz przyszedł do nas z myślą, że FCB będzie dla niego odskocznią do lepszego klubu. Dobrze, że potoczyło się to wszystko inaczej ^^
@Adi
Jak dla mnie ciasno nie jest. Zawsze może grać w ataku Ribery czy Robben, na pewno daliby radę. W przypadku kolejnej 9 będzie już na prawdę ciasno w ofensywie. Tym bardziej, że Guardiola nie zbyt przepada za grą z klasyczną 9. W przypadku zmiany trenera, bądź systemu gry - to tak, transfer napastnika potrzebny dla rywalizacji. Według mnie potrzebny nam ktoś, kto zastąpi Pizzaro. Doświadczony napastnik, który pogodziłby się z rolą rezerwowego.
07.03.2015 09:47
Lacazette`a w akcji jeszcze nie widzialem, wiec nie bede sie o nim wypowiadal :)
Atak mamy wg mnie calkiem ok. Jedynie o jakims zastepstwie dla Pizarro trzeba pomyslec. Przydalby nam sie wlasnie taki gracz, lis pola karnego, do tego pogodzilby sie z rola rezerwowego. Nie mowie, ze Lewandowki ma pewny sklad, bo Goetze i Mueller moga za niego grac, ale kolejna 9 w ataku spowodowalaby, ze byloby bardzo ciasno w ofensywie.
06.03.2015 19:45
Licze, ze Robben jutro odpocznie. Gra caly czas, chyba jako jedyny nie odpoczywal w zadnym spotkaniu jak do tej pory(obok Neuera). Do tego chcialbym zobaczyc jak wyglada zespol bez Holendra.
Transfer Lewandowskiego? Bylo by to bardzo dziwne, gdyby pozbyto sie go po jednym sezonie gdzie calkiem niezle sie prezentuje. Poza tym kto by za niego przyszedl? Mysle, ze lepszymi rozwiazaniamy za Lewego byli by wylacznie Aguero, Suarez, ale oni sa nie do wyciagniecia.
06.03.2015 19:29
Pierwsze 15 minut bardzo fajne w naszym wykonaniu. W końcu widziałem ten Bayern, gdzie piłka lata od jednego do drugiego w mgnieniu oka. Potem nasza gra się uspokoiła i wiało nudą. Generalnie mecz w pełni pod kontrolą, chociaż bez szału. Porównując mecz VFL z RB Lipsk to wyglądaliśmy dużo lepiej. Wilki wg mnie szczęśliwie wygrały, bo Lipsk miał bardzo dużo groźnych sytuacji i mógł pierwszy strzelić gola.
04.03.2015 22:40
Reus zszedł w 25 minucie z powodu urazu... kontuzję za kontuzją ma ten facet.
03.03.2015 21:04
Gramy u siebie, rywal z 2 BL, do tego w słabszej dyspozycji ostatnio. Myślę, że rotacja będzie większa niż dotychczas. Liczę na występ Gaudino i Rode. Jeśli wynik będzie bezpieczny to młodzi zawodnicy na pewno weszliby w drugiej połowie.
03.03.2015 13:35
@Gladius
Jak ktoś prowokuje to może robić to w błyskotliwy sposób :) Oczywiście prowokacja może być również bez cienia błyskotliwości... :P Zresztą ja już swoje zdanie na temat tych naszych "prowokacji" wyraziłem :)
03.03.2015 13:25
Nie rozumiem dlaczego wszyscy uważacie, że ktoś tu trolluje bądź jest prowokatorem. Jak ktoś głupio piszę, to nie oznacza, że jest błyskotliwy i prowokuje pozostałe osoby. Tym bardziej, że w komentarzach na tej stronie tych "prowokatorów" nie widzę nieszablonowej i pomysłowej ironii. Ja tam inne wnioski wyciągam...
03.03.2015 11:15
Jesli wroci do swojej normalnej dyspozycji to od niego bedzie Guardiola zaczynal ustawianie lini obrony. Na LO Holger prezentowal sie przecietnie, ale gral tam bo nie bylo nikogo innego. W reprezentacji zreszta rowniez bedzie pierwszym wyborem Loewa, jak to bylo przed kontuzja - o ile oczywiscie wroci do tego, co prezentowal wczesniej.
02.03.2015 18:41
No tak... Dost znowu strzelil bramki, to juz opinie by zawital w Bayernie ^^ Ciekawi mnie czy widzieliscie tego faceta na boisku czy tylko statystyki przegladacie? Nie chce mu nic ujmowac, bo napastnik nie najgorszy, ale nawet VFL to dla niego za wysokie progi. Fakt, strzela jak na zawolanie, ale czy dlugo utrzyma taka forme? Zreszta VFL w lecie, a nawet przez zimie szukal napastnika. Ostatnie lata w VFL Dost byl rezerowym. Poza tym w Bayernie kompletnie by nie pasowal bo to taka gorsza wersja Mandzukica, bez jego woli walki i z ciut gorsza technika.
02.03.2015 00:01
oglada ktos Gladbach? Patrzac na statystyki wyglada jakby ladnie cisneli Seville, teraz niestety graja w 10...
26.02.2015 20:31
szóstka panowie, szóstka, a nie ósemka :)
26.02.2015 20:29
z niemieckimi nazwiskami tez by sie przydalo, taki instruktarz dla naszych komentatorow ^^
...np nieslawne Tomasz Miler :)
26.02.2015 14:26
ja sie z rethellem zgodze, ze Thiago jak do tej pory nic nadzwyczajnego w FCB nie pokazal. Zagral ledwie parenascie spotkan z czego polowe zagral na swietnym poziomie, a druga polowe beznadziejnie. Byly spotkania gdzie rece same skladaly sie do oklaskow, gdzie pokazywal prawdziwy geniusz, ale ile ich bylo? 3? 4? Trafily sie tez spotkania gdzie az oczy bolaly od jego gry...
Nie chce byc zle zrozumiany. Mam szczera nadzieje, ze gdy wroci to bedzie prezentowal poziom jak w swoich najlepszych spotkaniach, ale rownie dobrze moze grac tak jak w tych beznadziejnych wystepach. Po prostu trzeba dac mu czas. Bardzo dlugo leczyl kontuzje, nie wiadomo w jakiej bedzei dyspozycji.Nie zmienia to faktu, ze zawodnik o takiej specyfice jest nam bardzo potrzebny, trzeba kogos kto rozruszy te gre.
24.02.2015 23:05
Mnie najbardziej bawi ta kwota za Lewego... 30 mln ^^ Jego wartosc to 50 mln, ma 4-5 lat do konca kontraktu, dopiero przyszedl, niezle sie prezentuje, ale Bayern chetnie go sprzeda za pol ceny. Jesli na stole bylo by kolo 70 mln to mysle, ze mozna by rozwazyc ten transfer. Ale nawet przy tak wysokiej kwocie nie widze sensu pozbywania sie LEwandowskiego tak wczesniie.
23.02.2015 21:52
@Yzer
Na poludniu jest jeszcze stadion Wisly, ponad 30 tysiecy miejsc. Ciut drozsze bilety i zysk podobny jak w Gdansku czy Wroclawiu. Ale tak trzezwo myslac to najwieksze szanse maja Wroclaw, Gdansk i Warszawa. Ja stawialbym na Gdansk, w koncu w Lechii to niemieccy inwestorzy pakuja kase o ile sie nie myle :P
23.02.2015 21:46
@pecz01
Dla mnie tez takie rozwiazanie byloby najlepsze :D Poza tym FCB mozna goscic tylko po wlasciwej stronie Blon :P a na dodatek mam 10 minut na stadion ^^ Poza tym Wisla przeciez powinna jeszcze zagrac mecz z BVB za transfer Kuby o ile pamietam... :P
@LukasFan
Tu sie zgodze, Slask tez bylby odpowiedni. Z tego co sie orientuje, to chyba wlasnie na Slasku jest najwiecej kibicow FCB.
23.02.2015 20:10
Mi Krakow najbardziej by pasowal, a dla Slazakow rowniez bylby ok. Z Katowic A4 w godzine autobusem mozna zajechac :P
@pele
pamietam ten mecz, Guerrero bramke badz dwie strzelil. Do tego kibice Legii spalili flage z herbem Bayernu ^^
23.02.2015 17:47
@Hugo82
Bynajmniej.
22.02.2015 18:47
@Ribery007
Statystyki, statystykami. Wcześniej już pisałem, że ten egoizm Robbena może w kluczowych momentach zaważyć negatywnie na losach spotkania. Taka sytuacja już nam się zdarzyła :) Oczywiście może być i całkiem na odwrót jak w 2010 gdzie Holender doprowadził nas do finału Jednak gdy Arjen gra bardziej drużynowo to efekt końcowy jest zdecydowanie lepszy(2013) :)
21.02.2015 20:20
@Riberyy007
Wypominanie Lewandowskiemu, ze nie dogrywa kolegom w kontekscie Robbena troche nie na miejscu :P To uderzenie z przewrotki to chyba JEDYNA sytuacja w tym sezonie gdzie Lewandowski zachowal sie egoistycznie i wybral ewidentnie gorsze rozwiazanie i sie napalil - uzywajac kolokwializmu. A z Muellerem taka sytacja, ze obiegal go za plecami wiec mogl go nie widziec, poza tym byl sam na sam ^^
Ja mam nadzieje, ze Robben z Lewandowskim beda bardziej wspolpracowac, bo efektem tego beda wieksze ilosci bramek. Robben swietnie pracuje z Franckiem i do tego z Mueller. Z Niemiec swego czasu mieli powaznu konflikt wiec mysle, ze z biegem czasu Robben zacznie dostrzegac Roberta :>
21.02.2015 20:08
@Seinfeld
Ano dlatego "in minus" go oceniam czesto, bo wlasnie obawiam sie tej powtorki :P Mam szczera nadzieje, ze masz racje i nie wroci ten "stary" Arjen i dalej bedzie pracowal bardziej dla druzyny jak dla siebie. Bo Robben w formie to najlepsza rzecz jaka nam sie moze przytrafic. W koncu nasz najlepszy pilkarz :)
21.02.2015 17:58
@Marienplatz
Jak dla mnie jest zdecydowanie lepszy od Dante i spokojnie bedzie rywalizowal o miejsce w skladzie z Boatengiem i Benatia. Pamietajmy, ze gdy byl w formie to gral w pierwszej 11, a o miejsce obok niego rywalizowali Dante i Boa. Zgodze sie, ze Guardiola daje mu pograc ze slabszymi druzynami, ale o to chodzi. Niech sie ogrywa i nabiera pewnosci.
@Seinfeld
Nie zrozumiales o co mi chodzilo. Swego czasu Arjen tez mial swietne statystyki, ale gral bardzo egoistycznie. Podobnie jak teraz. W kluczowych momentach zawodzil, wlasnie przez to. Fakt, mial dzis 2 asysty, ale mogl ich miec wiecej. I nie zaprzeczysz, ze w tym sezonie Holender gra bardziej egoistycznie niz rok temu :p
21.02.2015 17:44
W meczu Augsburg Bayer w 94 minucie na 2:2 dla FCA trafil Hitz... bramkarz Augsburga ^^
21.02.2015 17:29
I druga polowa byla juz bardzo fajna w naszym wykonaniu, w koncu widzialem ten luz w naszej grze. Szkoda tylko, ze LEwy nie ustrzelil hat-tricka. Ostatnia akcja Robbena z LEwym... i niech mi ktos powie, ze Robben podaje normalnie do Lewego ^^ Troche przesadzil Holender i wg mnie przydalaby sie rozmowa Pepa z nim zeby zaczal grac bardziej zespolowo. W 2012 tez gral samolubnie, wszyscy sie cieszyli, a przyszly najwazniejsze mecze i zawiodl na calej lini. Oby sie to nie powtorzylo.
Kolejny mecz Badstubera i bardzo pewnie i solidnie wygladal. Duze wzmocnienie nasze. A pod koniec meczu Boateng gral na srodku pomocy... czyli jest nadzieja dla Javiego ^^
Tak mial wygladac mecz we Lwowie. Pierwsza polowa spokojna, przy pelnej kontroli przebiegu gry. W drugiej mielismy bardziej przycisnac na przeciwnika, ktory z biegiem czasu tracilby sily i worek z bramki by sie rozwiazal.
21.02.2015 17:25
Ale ja nie uwazam, ze to jest wyrownany mecz ani tym bardziej, ze Padeborn jest wybitnie grozny ^^ Po prostu mieli swoje male szanse, a nam dopisalo szczescie. Raczej zgodzicie sie ze mna, ze nie jest to gra, ktora da nam sukcesy.
A Alonso gra slabo w ofensywie jak i defensywie :p
21.02.2015 16:34
@ThomasKonig
troche przesadzasz. Bo gramy na prawde slabo i taka gra jest niedopuszczalna. Szczesliwie wygrywamy, bo mielismy dwie sytuacje i dwa gole. Rownie dobrze Padeborn mogl prowadzic, bo tez mial sytuacje. Lepsza druzyna i byly by problemy.
21.02.2015 16:30
znowu mecz bez polotu i bez szybkiego tempa. Alonso musi siasc na lawce, okropnie zwalnia gra. Troche smieszne, ze jedyne pilki za obroncow daje srodkowy obronca... Robbena i Ribery tez troszke przygaszeni. Dobrze, ze te dwie bramki wpadly i plus dla LEwqego
21.02.2015 16:22
@Adi
racja, moj blad, przepraszam ^^
21.02.2015 13:58
@Bazy
Poza Kroosem, ktory przyszedl do nas jako mlody zawodnik z Herthy(chociaz wg Ueafy to wychowanek). A jakie byly te mlode zmarnowane talenty? Schlaudraff? Baumjohan? Petersen? Byli slabi i nie dali rady. Nie kazdy mlody zawodnik, ktory dobrze rokuje musi grac w przyszlosci na miare oczekiwan. Wszyscy ci gracze dostali swoja szanse, to nie byl ten poziom.
20.02.2015 22:47
to i jakich mowa? Shaqiri który ma 23 lata... To juz nie jest młody talent zreszta guardiola go nie zniszczył. Hojbjerg, który u Pepa zaczął grac wiecej, a teraz poszedł na wypożyczenie aby sie ogrywać. Green, chłopak którego wyczarowal Pep, dal mu szanse i dla jego dobra poszedł na wypożyczenie. To, ze wylądował w rezerwach slabego hsv to wina piłkarza nie trenera. Poza tym w Bayernie byli z młodych Ottl, Lell, Breno, Contento i wiele innych. Wszyscy dostali szanse, ale byli zbyt slabi wiec nie grali. Dlatego kompletnie nie zgadzam sie z tym, ze Bayern niszczy mlodychc zawodnikow:)
20.02.2015 17:20
@Bazy
Dokladnie! bedzie to samo co w przypadku Alaby, Muellera, Lahma, Kroosa, Schweiniego, Badstubera...
20.02.2015 16:11
Dokladnie, zobaczymy w marcu w jakiej formie bedzie druzyna. Raz, ze Barca wlasnie w tym okresie wychodzila z dolka za Guardioli, dwa juz nie bedzie mozna obarczac wina przygotowan do sezonu. W zeszlym sezonie wiosna byla kiepska w naszym wykonianiu, jak na razie rowniez. Oby Pep wyciagnal wnioski i druzyna grala coraz lepiej. I tak Pep zostanie na 2015/2016, ale gdyby znow wiosna byla slaba w naszym wykonaniu, to uwazam, ze w nastepnym sezonie bedzie trzeba szukac nastepcy dla Guardioli. CHyba, ze Pep w koncu stworzy na wiosne ekipa taka, jaka widzimy ja na jesien.
20.02.2015 14:43
To dopiero pierwszy sezon Lewego. Guardiola prawdopodbnie zostanie na nastepny, ale w 2016 odejdzie. Nie sadze by Lewandowski odszedl wczesniej. W przyszylm sezonie bedzie czul sie pewniej w druzynie i powienien pokazac wiecej. A gdy przyjdzie nowy trener, to Lewandowski moze na tym tylko zyskac. Chyba, ze bylby to Loew, ktory rowniez lubi eksperymenty z falszywa 9 :P
19.02.2015 11:57
ja rozumiem, ze mozna nie lubic Guardioli i np danego zawodnika klubu, ale liczenie na to, ze druzynie, ktorej sie kibicuje przegra albo bedzie miala problemy to juz dla mnie jest smieszne :/
19.02.2015 11:13
@Michuuu
Nie jest dziwna. Alaba to srodkowy pomocnik :P Zreszta on sam nalegal by go przesunac do srodka. Moim zdaniem nie wyglada tam zle, ale wiecej pozytku bylo z niego na LO.
17.02.2015 23:39
@RL69
i znowu sie z toba zgodze. Na jesien gralismy dluga pilke i byl to swietny element zaskoczenia. Gralismy to co zwykle, atak pozycyjny. Rywal gdy podszedl to wtedy zaskakiwalismy go dlugim zagraniem i efekty byly bardzo dobre. Rozumiem, ze np teraz rywal stawia autobus, ale dla nas przeciez to woda na mlyn. Granie szybkiej pilki, przed polem karnym rywala... Przeciez gramy tak od 5-6 lat. Skoro teraz nam to nie wychodzi wniosek jest prosty - druzyna jest w fatalnej dyspozycji.
17.02.2015 23:35
@Android
W pierwszej polowie jeszcze nasza gra wygladala jako tako. Niestety druga to byl dramat.
17.02.2015 23:32
@RL69
Po czesci sie z toba zgodze. Tez uwazam, ze Robben kompletnie ignoruje Lewandowskiego. Ale np reszta druzyny juz nawiazuje z nim wspolprace. Trzeba tez pamietac, ze jednak Lewy nie jest w najwyzszej formie i potrzebuje na raize czasu na aklimatyzacje i w pelni zadomowienie sie w druzynie. Jego gra jest przecietna. Ale jak to zwykle bywa nic nie jest czarno i biale :)
17.02.2015 23:25
@jahcob
Kartki i tak bysmy dostawali w fazie play off. Z dwojga zlego, lepiej zebysmy pauzowali w cwiercfinale niz np finale. Ale zgodze sie w pelni z toba, ze byly to glupie kartki.
17.02.2015 23:19
@RL69
napisalem, ze Mueller gral na pozycji Lewego i wypadl gorzej... czyli Lewandowski gdyby gral to wygladaby lepiej - taki sens mialo to zdanie ^^
Z drugiej strony wszedl i nic nie pokazal. Fakt, nie dostawal wiele pilek, gral tylko 15 minut, do tego druzyna byla oslabiona. ALe jednak nic nie pokazal ;]
17.02.2015 23:10