I znowu rzuty rożne wołają u nas o pomstę do nieba. Najlepszą formy przerwania naszej akcji do wybicie na rożny i tak nie będzie bramki :D Tyle mamy ich w czasie meczu, a nic z tego nie potrafimy zrobić.
Do tego więcej strzałów za 16. Na przykład Alonso miał chyba z dwie okazje do uderzenia, a zagrywał wszerz. Ma chłop uderzenie, niech spróbuje.
20.10.2015 21:44
Na za dużo pozwoliliśmy Arsenalowi. Do 30 minuty Kanonierzy praktycznie nic nie mogli zrobić(poza jedną akcją groźną). Nasze głupie i proste błędy pozwoliły Arsenalowi przeprowadzić niezwykle groźne akcje. Musimy grać szybciej i bardziej zdecydowanie w ataku. Anglicy grają niezwykle prostą piłkę, a my na stojąco chcemy wygrać. Tak nie można. Niby to my prowadzimy grę, niby to my przeważamy, ale to Kanonierzy mieli więcej groźniejszych sytuacji.
20.10.2015 21:36
Alaba na środku na takim poziomie? W sumie jego szybkość i zwrotność może się przydać, ale tez i brak doświadczenia na tej pozycji może wyjść. Bernat na LO... chłopak nie jest w najwyższej formie. I to w zasadzie wszystko to czego mógłbym się przyczepić, ale i tak wygląda to nieźle :)
20.10.2015 20:10
Ciekawe i ciężkie spotkanie dla nas się szykuje. Nie ma co lekceważyć Kanonierów, bo przecież to wciąż mocna europejska ekipa do tego z nożem na gardle. Gramy na Emirates więc wynik remisowy byłby dla nas korzystny. Nie ma co jednak grać na remis oczywiście, trzeba zgarnąć pełną pulę!
20.10.2015 11:43
Już dajcie spokój użytkownikowi tomassini. I trochę więcej pokorny by się części nam przydało. Bo pisanie w kółko, że Arsenal to nie poziom Bayernu nie za bardzo nam przystoi. Trochę kurtuazji by się przydało. Przez tyle lat jako polscy kibice zagranicznej drużyny trzymaliśmy wysoki poziom kultury. Ostatnie sukcesy trochę to zmieniły, ale na szczęście nie radykalnie i wciąż możemy skorygować nasz kurs :)
19.10.2015 18:30
Mecz z Arsenalem to będzie jeden z trudniejszych sprawdzianów w tej rundzie. Kanonierzy po dwóch kompromitacjach w LM wyjdą dodatkowo zmotywowani. Potrafili z nami grać już wcześniej tak, by sprawić nam niemałe problemy. Może być to dla nas ciężka przeprawa. Zwłaszcza, że przerwa reprezentacyjna trochę nas wyhamowała. Do tego gramy na wyjeździe, gdzie gramy słabiej niż na AA>
Z drugiej strony, może być całkiem inny scenariusz na ten mecz. Arsenal potwierdzi swoją dyspozycję i Bayern z łatwością strzeli kilka bramek. Patrzenie na wyniki w PL nic nam nie da, bo liga angielska nie jest obecnie żadnym wyznacznikiem. W Lidze Mistrzów Arsenal ma 0 punktów, a grał z drużynami o wiele słabszymi od siebie.
Ale nie ma co gdybać. Jutro się wszystko rozstrzygnie. Dla nas ten mecz w praktyce może dać nam 1/8, ale w przypadku porażki nic się nie stanie. Dla Kanonierów porażka baaardzo skomplikuje sprawy, więc będą grali dwukrotnie zmobilizowani(albo spali ich presja...).
19.10.2015 16:34
Ten cytat jest tak bardzo bez sensu w porównaniu do tematu newsa ^^
17.10.2015 20:28
Jak wróci do swojej najlepszej formy to wszyscy będą szczęśliwi. Ale jeśli będzie grał tak jak przed kontuzją, to będzie niestety musiał ostro walczyć o miejsce w składzie.
17.10.2015 20:27
Nie najgorszy mecz w naszym wykonaniu. Przez naszą mierną skuteczność pod koniec była nerwówka. Ale ważne 3 punkty i teraz pełna koncentracja na Arsenal.
Dobry mecz naszych zawodników, ale w sumie nikt się bardzo nie wyróżniał. Najsłabszy dziś był Lewandowski według mnie. Raziła jego nieskuteczność, a i kolegom dużo nie wypracował. Na LM forma pewnie wróci, po meczach reprezentacji gramy przeważnie trochę słabiej.
17.10.2015 18:02
Niedługo wróci Robben to Costa w końcu odpocznie. Z Bremą zagra kilku rezerwowych, ale niezbyt dużo, bo nie ma kim grać^^. W każdym razie ważniejszy mecz z Kanonierami. Trzeba tam wygrać i mieć spokój w grupie. Z Koeln u siebie możemy zaszaleć w rotacji składem.
16.10.2015 22:33
De Gea jest bardzo dobrym bramkarzem, ale gra w kratkę. Potrafi zagrać kilka wspaniałych spotkań po czym jego forma woła o pomstę do nieba. Do tego jest przeciętny w grze na przedpolu. W Anglii moim zdaniem lepszym bramkarzem jest od niego chociażby Courtoisa. Dla mnie bramkarz ma być przede wszystkim pewnym punktem zespołu, a w drugiej kolejności liczą się efektowne parady i obrona 100% sytuacji. U De Gei te priorytety wyglądają na odwrót :)
13.10.2015 09:34
Brak Holandii na Euro to największa sensacja. Tym bardziej, że zwiększono liczbę drużyn do 24.
12.10.2015 17:19
A kogo to obchodzi kto jest obecnie najlepszą drużyną Europy? Równie dobrze mogę sobie powiedzieć, że Pcimianka Pcim to najlepsza ekipa Starego Kontynentu... Ważne będzie to, kto w maju będzie prezentował się najlepiej i zgarniał trofea.
12.10.2015 17:18
Prawdopodobieństwo, że znów przydarzy nam się taka ilość kontuzji jak w zeszłym roku nie jest duża. Ale z drugiej strony, już w tym sezonie dłuższą przerwę z grą zaliczyli(bądź zaliczają) Robben, Benatia i Goetze. Do tego Coman kontuzja... oby jak najlżejsza.
10.10.2015 20:43
UFFF...
Niezbyt dobry mecz naszych, całe szczęście, że Lewandowski wyrównał. Z Irlandią mecz o wszystko.
08.10.2015 22:40
@ThomasKonig
Byłbym bardzo wdzięczny o źródło skąd wziąłeś te informacje "braterstwie etnicznym" Polaków z Niemcami. Jeszcze nie spotkałem się z tezą, że Germanie i Słowianie to jedno i to samo ^^. A Twoja teza o wikingach to dla mnie lekka nadinterpretacja :P
08.10.2015 21:48
@AdiFantasti
Dokładnie! Dlatego ja osobiście czekam z niecierpliwością na wiosnę.
04.10.2015 20:49
Jeśli dalej tak będziemy grać to Robben i Ribery będą odsuwani na dalszy plan... po co psuć coś co działa wyśmienicie. A jakiś czas temu byłoby to nie do pomyślenia ^^ Lewandowski, Mueller, Costa są nie do ruszenia, więc zostaje jedno miejsce, o które będą rywalizować Robben, Ribery, Coman i Goetze. Ale to dobrze mieć tak szeroką ławkę. Można rotować, można próbwać czegoś innego, a jak się przydarzy kontuzja to jest kim zastąpić kontuzjowanego.
04.10.2015 19:51
Wspaniałe zwycięstwo Bayernu!
Ten mecz mógłby się całkiem inaczej potoczyć gdyb sędzia wyrzucił z boiska Alabę. Dla mnie niezrozumiała decyzja. Czerwona kartka należała się Austriakowi w 100%. Zostali sami z Aubameyangiem, nikt nie mógł Alaby zaasekurować. Trzeba przyznać, że sędzia popełnił wielką gafę. Cóż... karma... wracają do nas pomyłki sędziowskie na naszą niekorzyść z zeszłego sezonu :)
Pierwsza połowa wyrównana. Pierwsze 15 minut raczej dla BVB, po bramce Muellera BVB dało się stłamsić czego efektem był drugi gol. Szybka bramka Gabończyka podniosła z kolan Dortmund, ale na szczęście wynik pozostał bez zmian do przerwy. Druga połowa to majstersztyk naszym wykonaniu. Błyskawiczna bramka ustawiła to spotkania i wystarczyło już punktować wstrząśniętego rywala. Brawo Bayern! Podobały mi się nasze akcje, 3-4 podania i strzał. Nie staraliśmy się na siłę rozgrywać piłki za każdym razem. O to chodzi! Czyli wracamy do normy z poprzednich lat. Jesień wyśmienita w naszym wykonaniu. Ja czekam na wiosnę, obyśmy utrzymali formę, wtedy nie będzie na nas mocnych!
A indywidualnie? Świetne zawody każdego zawodnika! Parę drobnych zgrzytów, na przykład pasywność Boatenga przy bramce czy parę głupich strat Thiago. Jednak obaj zawodnicy zagrali bardzo dobrze biorąc pod uwagę całkształ gry. Szczególnie pochwaliłbym Javiego, za to że po tak długiej kontuzji potrafił zagrać świetnie i nad wyraz pewnie. Do tego Goetze, który w końcu zagrał dobre zawody! Do ideału jeszcze trochę brakuje, ale w końcu jego gra nie raziła. Był pożyteczny dla drużyny. ...Tylko ta setka zmarnowana :P
04.10.2015 19:42
Najcięższy sprawdzian przed nami jak do tej pory. BVB świetnie się spisuje, a do tego zawsze z grając z nami bardziej się mobilizowali. Dobrze by było wygrać to spotkanie i odskoczyć na 7 pkt. W przypadku porażki tragedii nie będzie, utrzymamy fotel lidera, ale przewaga zmaleje do 1 pkt.
04.10.2015 15:03
@daro022
To niech złapie. Bo formę to ma na razie Rode.
03.10.2015 16:47
@Andrioid
Nuuudaa...
03.10.2015 16:45
Dla mnie takie wypowiedzi to tchórzostwo i brak ambicji... Nie chcę nikomu ubliżać, ale takie wypowiedzi nie przystoją w klubie, który pretenduje do mistrzostwa. To oczywiste, że Bayern jest głównym faworytem i ma przewagę finansową nad resztą. Ale Borussia pokazała, że da radę to zniwelować. Nawet w tym sezonie pokazują się ze świetnej strony. Ale nagle powinęła się noga i trzeba asekuracyjnie odpowiadać, że o mistrzostwie i tka nie myśleli... Założę się, że gdyby wygrali dwa ostatnie mecze to całkiem inaczej by rozmawiali.
30.09.2015 11:39
Świetny mecz, rozpędzamy się, forma rośnie. Oby utrzymać ją do końca jesieni i na wiosnę też trzymać poziom! Ale przed nami już niedługo poważny sprawdzian! Gramyz BVB, a są oni w wyśmienitej formie!
...a angielskie teamy w LM? Cóż...znowu pokazują klasę.
29.09.2015 22:42
Wow... Lewy Mann des Tages wg Kickera. No, no... Dziennikarze mieli pewnie ciężki orzech do zgryzienia. W końcu Aubameyang strzelił jedną bramkę ^^
24.09.2015 15:22
Właśnie obejrzałem skrót tych 10 minut. I jak tak patrze to 3 nasza bramka powinna być kwintesencją naszej gry. Fantastycznie poradziliśmy sobie z pressingiem rywala i bardzo szybko przeprowadzilśmy piłkę na połowe rywala i zaatakowaliśmy. Tego nam brakowało. Do tej pory usilnie trzymaliśmy piłkę i zwalnialiśmy. Oby ten mecz był impulsem dla naszej drużyny. Ale nie ma co chwalić dnia przed zachodem słońca ^^. Przed nami jeszcze kilka ciężkich meczów, jak z BVB czy Arsenalem.
24.09.2015 11:15
Aubameyang strzelił gola, to już wiemy kto będzie napastnikiem kolejki według Kickera ^^
23.09.2015 22:03
Strata punktów BVB. Dobrze. Odskoczyliśmy im na 2 pkt. Teraz spokojnie wygrać z Moguncją i na AA gościmy Dortmund z przewagą psychologiczną. To oni będą musieli wygrać i nas gonić.
23.09.2015 21:53
@heat
haha o tym samym pomyślałem :) Auba strzeli dwie bramki i będzie graczem kolejki :P
22.09.2015 22:42
Faktycznie, Costa tylko jedna asysta. Mój błąd.
22.09.2015 22:10
Oczywiście, że całego meczu się tak nie da. Tak powinno się grać na początku, albo po stracie bramki żeby nadrobić. My tego nie graliśmy. Powinniśmy częściej tak cisnąć, przy remisie i zwłaszcza gdy przegrywamy. My natomiast do tej pory po stracie bramki dalej klepaliśmy. Przypomnijcie sobie jak za Heynckesa graliśmy. Naciskaliśmy rywala póki ten nie pękł. Teraz tego brakuje, ale w drugiej połowiepokazaliśmy, że jednak dalej to potrafimy. I obyśmy częściej to pokazywali.
P.S. cichy bohater - Costa. Dołożył dzis kolejne dwie asysty. :)
22.09.2015 22:07
To co zdarzyło się na początku drugiej połowy to coś czego prędko nie zobaczymy. Magia!
Ale to nie wzięło się z niczego. Przycisneliśmy, przyspieszyliśmy i zgnietliśmy Wolfsburg. Tak powinniśmy grać też w pierwszej połowie. Po 5 bramce spuściliśmy z tonu, ale przy takim wyniku to jak najbardziej.
Wrócił monachijski walec, na razie na 15 minut, ale zawsze coś:) W końcu zagraliśmy świetnie! Oby Pep nastawiał drużynę na każdy mecz, tak jak na dzisiejszą drugą połówkę.
Najelpszy na boisku to bezsprzecznie Lewy. Podobało mi się też wejście Javiego, pokazał kilka pewnych interwencji.
Słabo dziś Bernat i Mueller i pewnie kilku graczy by się znalazło, ale LEwandowski przyćmił wszystko ^^
aaaa i Alaba na LO! To jest to!
22.09.2015 21:58
mam opózniony stream jeszcze 4 niewidziałem... :D
22.09.2015 21:15
Co ja pacze... Szczena na podłodze...
Taki Bayern chce oglądać!
22.09.2015 21:14
@Darth
Costa jednym z najsłabszych? :) Totalnie się z tobą nie zgadzam.
Ale co do reszty to tak... bo cała reszta gra słabo ^^
22.09.2015 21:01
Gramy tak jak w pozostałych meczach. Tyle że rywal lepszy i szczęście po ich stronie. Wynik 0:1 i zasłużone prowadzenie Wilków. Nasza defensywa to kryminał... ofensywa leży i kwiczy. ZERO polotu, szybkości, skuteczności. Klepiemy sobie piłkę w środku pola i nic z tego nie ma. ZERO przyspieszenia... Po stracie bramki myślałem, że trochę przyciśniemy, pokażemy sportowej złości. I co? I nic... Pierwsze 15 minut wyglądało dobrze. Ale to dlatego, że Wilki były przestraszone. Otrząsneli się i my już nic nie możemy zrobić.
To co pomocnicy i napastnicy zrobili przy bramce to dramat... Długa piłka, nasi wygrywają główkę i co? Przejmują Wilki, gdzie nasi pomocnicy żeby powalaczyć o tę piłkę? ...na połowie rywala. I to nie pierwszy raz tak ślamazarnie wracamy.
Pochwalić mogę jedynie Costę, który jako jedyny się stara i mu coś wychodzi. Reszta gra słabo, bądź bardzo słabo. Co poniektórzy przeciętnie...
Na drugą połowę musi wejść LEwandowski i dobrze by było jeśli Coman. Bezwględnie musimy przyspieszyć grę. I trzeba wygrać i pokazać cojones!
P.S. Mam nadzieję, że Pep odwrócił sezony... tzn na jesień gramy słabo, a na wiosnę odpalimy.
22.09.2015 20:57
@ozzy
I tu nasze zdania się różnią. Bo ja uważam, że Rode w wysokiej formie da więcej niż Thiago i Vidal w średniej :)
A co do Messiego... raczej postawiłbym na Pedro :P Ale to faktycznie Argeńtyńczyk musiałby być bez formy ^^
22.09.2015 19:59
@ozzy
Zgodzę się, że Rode do najwyższej półki zawodników nie należy. To jasne. Ale porównując jego formę do formy naszych innych środkowychpomocników to Niemiec wypada lepiej. Gdy grał to nasz środek piłkę rozgrywał szybciej i coś z tego było. A tak to klepaliśmy i klepaliśmy. Oczywiście opieram się na poprzednim sezonie, bo w tym dużo się nie nagrał. A i Alonso prezentuje w końcu przyzwoity poziom i pozostali nasi środkowi. Chociaż do ideału daleko droga :P
22.09.2015 19:53
@ThomasKonig
Ja wiem, że dla ciebie tylko nasi hiszpańscy pomocnicy coś znaczą, ale Rode daje tej drużynie więcej.^^ Tak było w zeszłym sezonie. Niemiec był EFEKTYWNY. Grał w piłkę, podawał do przodu (sic!) i były z tego korzyści. Jak grał Alonso wszyscy wiedzą... A Thiago praktycznie nie grał wcale ^^. W tym sezonie jeszcze ciężko go ocenić i porównać z resztą, bo szans dostaje jak kot napłakał. Co jak dla mnie jest skandaliczne. Ale to moje zdanie.
22.09.2015 19:47
Akurat Rode to chyba nasz najlepszy środkowy pomocnik na chwilę obecną... Może nie ma tak fantastycznej techniki jak Thiago, tego długiego podania jak ALonso, niesamowitej agresji jak Vidal, ale za to łączy te wszystkie cechy po trochu. W efekcie jest najbardziej efektywnym z naszych pomocników. Osobiście nie potrafię zrouzmieć dlaczego tak rzadko gra.
22.09.2015 19:29
@kubla
Thiago gra, bo to jeden z ulubionych graczy Guardioli. I nie oszukujmy się, od Goetze jest w lepszej formie. Chociaż przyznaje, że nie jest w najwyższej.
22.09.2015 19:21
Skoro gra Goetze, a LEwandowski na ławce, to znaczy, że Polak nie jest jeszcze w pełni sił. Przecież to logiczne, że na tak ważny mecz nie wystawił by Goetze, który zawodzi na całej lini, zamiast solidnego LEwandowskiego.
22.09.2015 19:06
Zabawne są te noty. Tutaj Boa jednym z lepszych, gdzie indziej jednym z gorszych. Raz Coman oceniony wysoko, gdzie indziej nisko ^^
19.09.2015 11:46
@Matilegolas
Poza zasięgiem? Po dzisiejszym meczu na to nic nie wskazuje ^^ Fakt, wygrali 3:1, ale to Augsburg prezentował się lepiej przez większość spotkania. Nie wykorzystyali kilku świetnych sytuacji i Bilbao ich skraciło. Baskowie mieli świetną skuteczność, bo nie zbyt często zagrażali bramcę FCA. Niemcy świetnie byli zorganizwoani i dobrze bronili. Wg mnie brakło im szczęścia.
17.09.2015 23:58
ehh i Augsburg przegrywa :/ a grali lepiej od Bilbao, dużo lepiej. Ale jeszce 20 minut.
17.09.2015 22:28
Najsłabszy dziś według mnie Boateng. Z Alabą piękne cuda wyczyniali w obronie niekiedy.
Słabo również Lewy i co ciekawe... Thomas:D ale Mueller jak to Mueller, gra piach, a strzela bramki. Mi to nie przeszkadza :) Ale trzeba przyznać, że zmiana pozycji poprawiła jego grę. Na skrzydle wyglądał fatalnie.
Dobre zawody dziś Costa zagrał(póki miał siły), Neuer. Nieźle Thiago, parę świetnych piłek z paroma głupimy przeplatał.
Generalnie zagraliśmy dziś przeciętnie. Ogromnie dziury w defensywie, a z przodu graliśmy zdecydowanie za wolno i ociężale. Aż się prosiło by przyspieszć.
Ale ważne 3 pkt! Zwłaszcza, że nasz główny rywal zgubił punkty.
16.09.2015 22:50
Niewiarygodne :D Druga połowa w naszym wykonaniu była niezwykle ślamazarna. Aż się spać chciało, okropnie nudno graliśmy i w ogole bez polotu. A jednak dwie 3 bramki strzeliliśmy :D
Costa od 60 minuty już sił nie miał... z Darmstadt dałbym mu odpocząć. Coman nieźle się prezentuje, a bramka Goetze może go podbuduje.
Oby z Xabim to nic poważnego. Z drugiej strony szansę dostaną Kimmich i Rode.
Ważne 3 pkt. Dodatkowo BL zapunktowała bo i Bayer zwyciężył.
16.09.2015 22:38
...uff
16.09.2015 22:31
My chyba nie chcemy wyrgać dzisiaj... ^^
16.09.2015 22:25
Grecy przycisneli i już problemy... wygląda to tak jakbyśmy to my przegrywali i posłali wszystkich do ataku. W obronie dziury jak cholera... A najlepsze to, że w ataku gramy jeszcze wolniej po tej bramce :D
16.09.2015 21:59
a i jeszcze jedno.... znowu te piekielne rzuty rożne. ZERO pożytku z nich mamy. 3 rok i Guardiola nie potrafi tego ogarnąć... Z drugiej strony za JUppa również to kulało :/
16.09.2015 21:42
Nie ma co patrzeć na innych. Sami musimy wyrgać dzisiaj. Przykład Leverkusen. Niby cisną Bate, ale głupią bramkę z rożnego stracili...
Musimy grać bardziej skoncetrowani w defensywie i przyspieszyć grę.
16.09.2015 21:39
Gramy zdecydowanie za wolno. Praktycznie bez gry na jeden kontakt. Przeważnie w środku pola musimy przyjąć, poprawić piłkę, rozejrzeć się i ewentualnie zagrać. Przez środek nie ma co grać, za ciasno. Jedyne groźne akcje skrzydłami mogą iść i parę było.
Defensywa kiepsko, nawet bardzo. Gdybyśmy grali z lepszym rywalem to już byśmy przegrywali. Boateng dziś chyba najsłabszy na boisku, przez jego brak koncetracji ibłędy Grecy mieli kilka sytuacji, po których mógł paść gol.
Dobrze Costa i nawet nieźle Thiago.
Do zmiany wedłgum mnie Mueller i za niego Goetze, ewentualnie Coman. Thomas na skrzydle to wręcz o jeden zawodnik mniej na boisku. A z prawej strony przydałby się ktoś kto mógłby kiwnąć i dograć.
16.09.2015 21:34
Mocny skład. Czyli na BL zaczniemy z rotacją... Pogra Goetze, może Kimmich. Zagramy z Darmstad, więc teoretycznie zmiennicy powinni sobie poradzić, a mały odpoczynek naszym najelpszym graczom powinien pomóc.
Dzisiaj oczekuje pewnego zwycięstwa. Inny wynik będzie dla mnie sensacją. To już nie ci Grecy co parę lat temu. Reprezetnacja i kluby spisują się dużo słabiej. Ale nie ma co lekceważyć rywala. Może tam być gorąca, zwłaszcza dzięki kibcom. Zagrajmy tak jak drugą połowkę z FCA i powinniśmy zgarnąć 3 pkt.
16.09.2015 20:15
Klopp w Bayernie to może być niewypał stulecia... Nasi piłkarze już ładnych parę lat grają piłką, ofensywnie i atakiem pozycyjnym. Tak samo szkoli się nasza młodzież. Jak myślicie, jaki będzie efekt zatrudnienia trenera, który kładzie głównie(i praktycznie jedynie) na kontraataki i wybieganie? Po pierwszych paru meczach w BL wielkie wrażenie zrobił na mnie Tuchel, który świetnie poukładał drużynę. Taki trener by nam się przydał, ma podobną filozofię co Bayern i to w nim upatrywałbym naszego przyszłego trenera. Ale oczywiście poczekajmy... zobaczmy jak BVB Tuchela zaprezentuje się na koniec sezonu albo za rok czy dwa.
16.09.2015 17:44
Wolfsburg zdobywa pewne 3 pkt. Powinno się skończyć dużo więcej, Zawiodła skuteczność, ale i tak bardzo dobry mecz. Man of the match - Draxler. Świetne jego spotkanie. W drugiej połowie nawet Schuerlle i Kruse zaczeli dobrze grać. Patrząc teraz na tę grupę to Wilki mogą spokojnie powalczyć o pierwsze miejsce. Oczywiście nie dzielmy skóry naniedźwiedzu, ale Wolfsburg takie szanse ma.
A angielksie teamy? Śmiech na sali... Nie sądziłem, że może się powtórzyć ostatni sezon, ale chyba ma to się zanosi. Cóż... sama kasa i taktyka gdzie liczy się siła, wybieganie i tylko szybkie kopanie do przodu to za mało na Europę.
15.09.2015 22:40
@Android
Moreno? Chyba ten co bramkę strzelił. Wejdź sobie na stronę devilpage.pl tam w komentarzach podali linki do tego faulu.
15.09.2015 21:42
Bardzo dobra gra WIlków. Powinni wygrywać więcej, ale Schuerlle i Caliguiri zmarnowali 100 % sytuacje.
Draxler bardzo dobrze wszedł w zespół, większość akcji idzie przez niego. Dobrze rozgrywa, potrafi przedryblować oraz pograć na jeden kontakt.
Za to rozczarowuje Schuerlle i Kruse.Osobiście więcej oczekuje od tych zawodników. Dziś grają kiepsko. Kruse rozumie, bo jest nowy, ale Schuerlle już trochę gra w VFL i dziś od niego o niebo lepiej spisuje się Caliquiri.
Ex Bawarczycy Gustavo i Dante również spisuja sie bardzo dobrze.
15.09.2015 21:34
Ja się zgadzam z Hammanem. Dwa majstry fajna sprawa, ale jednak zatrudniliśy Pepa dla LM, a tego nie potrafił wygrać. Styl też nie jest tak wyśmienity jak wszyscy oczekiwali. Poczekajmy jeszcze ten rok. Jak ugramy LM, albo styl gry będzie olśniewający to warto będzie przedłużyć kotnrakt z Guardiolą.
14.09.2015 14:07
Ja tam osobiście do Lewandowskiego pretensji nie mam i mieć nie będę póki strzela bramki. To, że marnuje styuacje znaczy, że potrafi je sobie stworzyć, bądź drużyna potrafi je stowrzyć. Co jak co, ale bramka na mecz to bardzo dobra skuteczność. Nie będę negował tego, że jakby miał skuteczność większą to byłoby lepiej, toż to oczywistość. Ale przecież każdy napastnik marnuje sytuacje. Zresztą Lewandowski nie tylko jest od wykorzystywania sytuacji w tej drużynie. Zauważcie, że również asystuje, udziela się w rozegraniu oraz broni(zwłaszcza przy rożnych). Ja tam jestem z niego zadowolony jak do tej pory.
13.09.2015 18:51
Taka ciekawostka.
Właśnie w meczu Schalke z Moguncją, jeden z graczy gości sfaulował gracza Koenigsblauen. Faul wyglądał w ten sposób, że gracz Schalke wypuścił piłkę do przodu i wpadł na gracza Mainz. Zółta kartka i bezsporny faul...
...a wczoraj podobno błąd sędziego.
P.S. Fajny mecz. Hojbjerg na ławce.
13.09.2015 18:16
@RL69
A cóż to takiego "fakt obiektywny"? :P
13.09.2015 16:48
Coman bez rewelacji. Widać było, że jest nowy i nie zaaklimatyzował się jeszcze. Coś tam pokzał, nie jest źle. Jako zmiennik w tym sezonie może nam się przydać. A pogra na pewno, bo Franck z Arjenem ciągle kontuzje mają i w ofensywie zostajemy z Goetze, Muellerem, Costą i Lewym tylko.
13.09.2015 12:13
@Marienplatz
Mistrzostwo ligi wygrywa się takimi meczami. Gdy nie idzie, a jednak potrafimy wygrać. Rok temu też mieliśmy kilka takich spotkań, nawet na jesień.
Zresztą w drugiej połowie graliśmy bardzo dobrze. Brakło szczęścia i skuteczności. Czyli aspektów praktycznie niezależnych od drużyny.
A o karnego też nie ma co lamentować. Fakt, kontrowersyjny. Ale raz, że sędzia może się wybronić tą decyzją. Dwa, nam też w zeszłym sezonie sędzia płatał figle.
13.09.2015 10:31
Akurat Lewandowski wczoraj 100% sytuacji nie miał za wiele ^^. Asysyta dwóch czy trzech obrońców do tego bramkarz przed nim, trudna pozycja, to nie setka :P. Fakt, zmarnował kilka sytuacji, ale jak każdy napastnik. Gomez i Mandzo też marnowali. Polak potrafi przynajmniej coś sam z siebie stworzyć. Do tego ma ze 3-4 mniej piłke wystawianych na dobitke tak jak mieli Mandzo i Gomez. Nie chce za wszelką cenę bronić Lewandowskiego, bo może w swojej grze sporo poprawić. Ale krytykować zawodnika, który praktycznie w każdym spotkaniu strzela bramkę? Do tego wczoraj to on strzelił kluczową bramkę, która przełamała impas. Dodam, że po jego dobrej akcji.Rok temu lament, że nie strzela, teraz, że strzela za mało ^^. Guardiola się znudził, to pora na Lewandowskiego.
13.09.2015 10:27
Czy Vidal grał fatalnie? Fatalnie tograł Xabi na wiosnę. Chilijczyk zagrał dziś co najwyżej przeciętnie. Jak dla mnie nie gra tak źle od początku sezonu. Może potrzebuje czasu na aklimatyzajcę. Na pewnonie gra na miarę 40 mln. Z drugiej strony ja tam od Vidala nie oczekuje fantastycznej gry w ofensywie, jego główne zalety to defensywa. I prawdpodobnie posiadania VIdala będzie procentowało podczas meczów z dużo lepszymi rywalami.
12.09.2015 17:35
Druga połowa zdecydowanie lepsza jak pierwsza. Gdybyśmy grali tak od początku to nie było by w ogóle nerwówki. Zdenerwowało mnie to, że gdy strzeliliśmy bramkę to zwoloniliśmy grę zamiast iść za ciosem i atakować bardziej. Osobiście bym karnego nie odgwizdał, ale sędzia może się wybronić. Gracz FCA zrobił jednak delikatny ruch w stronę COsty, gdyby zrobił krok w tył to Costajego by faulował.
Fatalny mecz Muellera dzisiaj. Nic mu dzisiaj nie wychodziło(poza karnym :)). Słabiej też Alonso(zwłaszcza w defensywie), Thiago był pod grą, ale nic specjalnego z tego nie wynikało. Lahm na pozycji niemalże ofensywnego pomocnika wyglądał przeciętnie... Dobrze za to wg mnie Costa, Boa, Rafa i Alaba. Dołożyłbym też LEwandowskiego, parę sytuacji zmarnował, ale to i tak sam sobie je stworzył do tego świetna akcja i bramka.
12.09.2015 17:29
bardziej marnujmy te sytuacje. PRzecież FCA już nam nie strzeli i wygrywamy na dodatek ^^
12.09.2015 16:43
Nie ma co rozpaczać na razie. Guardiola i zawodnicy mają 15 minut by powiedzieć sobie kilka cierpkich i ostrych słów. Na drugą połowę ma wyjść drużyna, która chce wygrać. Pierwsze 45 minut na stojaka, tak się grać nie da...
12.09.2015 16:27
Ten mecz pokaże naszym, że na stojąco meczu nie wygrają. Augbsurg jedna groźna akcja igol i teraz to my musimy gonić i się stresować. Trzeba podkręcić tempo, szybko strzelić gola po przerwie i przycisnąć FCA.
12.09.2015 16:21
Idealnym trenerem dla FCB wydaje się Tuchel. Styl gry jaki preferuje świetnie pasuje do naszego. Zobaczymy jak poradzi sobie BVB. Jeśli Dortmund utrzyma ten poziom i przez cały sezon będą prezentować dobrą piłkę, to Thomas Tuchel zasiądze na ławce trenerskiej Bayernu. A nawet nie zdziwiłbym się jeśli odbyło się to za rok. Trenera też można podkupić :)
06.09.2015 22:00
@pele
I co z tego, że pokonali Bayern 6:0? W piłce młodzieżowej nie liczą się wyniki, a to ilu zawodników z danej szkółki osiąga sukcesy i gra z powodzeniem w piłce seniorskiej.
ilu znasz wychowanków City. Ja z dwóch Richardsa i Phillipsa... a i tak dzisiaj nie są na szczycie. A Bayernu? Nie licząc tych co grają u nas to byli przecież jeszcze Hummels, Trochowski i pewnie wielu innych by się znalazło.
aaaa tak... jeszcze najlepszy napastnik Polski, Daniel Sikorski :)
05.09.2015 11:51
Na pierwszy rzut oka wydaje się, że te ogromne pieniądze dla Premier League to coś świetnego. Oczywiście dobrze by było gdyby BL dostawała więcej pieniędzy, ale nie aż tyle co Anglicy.
Dlaczegóż to? Zobaczcie co się dzieje z ligą angielską. Przez taką ilość kasy spada wartość pieniądza. 80 mln euro za de Bruyne? Tylko Anglicy mogli zapłacić. Ktos podawał przykład transfery z WBA do Watfordu czy tam na odwórt, za 12 mln... A jak widzimy w Europie nie przekuwa się to na sukces sportowy. Niemcy nie mając takiej ilości gotówki muszą kombinować, rozwijać się, stawiać na młodzież. Dzięki temu mają z tego lepsze profity. Kreują świetnych zawodników i tak mogą zarabiać. A Anglicy? Ilu Anglików stanowi o sile czołowych klubów angielskich...?
Oczywiście, dobrze by było żeby finansowo BL goniła PL, ale lepiej zachowywać ten dystans. Nie 20x mniejszy rzecz jasna... ale co najwyżej o połowę. BL musi pod tym względem gonić PL, bo pewnego dnia Angole tyle kasy będą dostawać, że nikt nie będzie z nimi wstanie finansowo rywalizować. I wtedy będzie już koniec agonii piłki nożnej jako sportu.
05.09.2015 10:45
@aries
Czy taka dobra gra Bastiego? Niczym się nie wyróżnił. Gdyby za niego od początku grał Guendogan, to mielibyśmy niezły sajgon ^^
04.09.2015 22:55
Mecz mógł się podobać. Mecz nawet wyrównany. Niemcy przeważali w posiadaniu piłki, ale groźne sytuacje obie drużyny stworzyły. Oczywiście nasi sąsiedzi wygrali zasłużenie, chociaż mogliśmy zremisować, a nawet wygrać. Trochę szczelniej w obronie w pierwszej połowie i brak Neuera w bramce i 3 pkt do Polski by pojechały :)
W drugiej połowie daliśmy Niemcom za bardzo się stłamsić. Nieporozumienie w kadrze to Jodłowiec jak dla mnie... Mączyński był niewidoczny, ale Jodła co piłka to byle gdzie podawał. Już mamy w środku Krychowiaka od drewnianej gry, po co drugi taki?
Ale i tak brawa naszym za mecz. Dawno nie widziałem naszej reprezentacji by z takim rywalem i to jeszcze u niego tak dobrze grali.
Z taką grą powinniśmy sobie poradzić ze Szkotami i Irlandczykami. W sumie to są dwa kluczowe spotkania. Porażka na wyjeździe z Niemcami, na pewno była wkalkulowana.
A Niemcy? Zagrali tak jak w Warszawie, tylko dopisało im szczęście i skuteczność wtedy kiedy zawiodły w Warszawie.
Czy Goetze tak świetnie zagrał? Zagrał dobre zawody, ale takie mecze w Bayernie mu się zdarzały.
04.09.2015 22:46
@AdiFantasti
Nie nas. Anglików i Brytyjczyków :) Niemcy prawdopodbnie sobie ztym kiedyś poradzą. Co jak co, ale ten Naród zawsze był stanowczy i pragmatyczny... My mamy to szczęście w nieszczęsciu, że nas nie zaleje fala imigrantów. Za biedni jesteśmy dla nich :P Do nas co najwyżej Ukraińcy mogą napływać, ale oni się szybko asymilują więc nie ma problemu :)
04.09.2015 20:07
@Schikeria1213
Już nie przesadzaj. Zaraz okaże się, że Wielka Brytnia swoje bogactwo opiera na ciężkiej pracy Polaków i ich wspaniałej pomysłowości ^^ i mała uwaga, jak podpierasz się jakimś źródłem to je podaj, a nie każ adwersarzowi sobie go szukać :]
A Polacy jeżdżą z tego samego powodu na emigrację co inni ludzie. Ci co się nie asymilują są dla takiego Brytyjczyka czy Francuza podobnym problemem jak nie asymilujący się Arabowie czy Afrykańczycy. A ci co się asymilują są problemem dla nas. Co jak co ale jednak wtedy tracimy ludzi, my jako Naród.
Nie atakuje cie kolego, ale racja leży pośrodku.
04.09.2015 19:06
Taka mała uwaga. Jest różnica pomiędzy uchodźcami, a imigrantami. Ci pierwsi uciekają przed wojną, ci drudzy migrują za pracą. W Europie jest ogromny problem z imigrantami z Afryki oraz Bliskiego Wschodu. Uchodźcy przez to są również źle postrzegani.
Osobiście nie podoba mi się jak Europa Zachodnia obchodzi się z imigrantami. Na za dużo im pozwala i nie za bardzo działa by ci się asymilowali. Przez to rodzą się problemy, które niedługo eskalują. Z drugiej strony karma. Wiele lat kolonializmu odbija się im teraz czkawką.
Ale najbardziej bawi mnie reakcja Polaków na tę całą sytuację. Dlaczego? Ano nas to praktycznie nie dotyczy. Imigranci do nas nienmigrują. Problem znamy jedynie z telewizji i internetu. Inną zabawną rzeczą jest to, że przecież masa naszych rodaków też jestna emigracji i Brytyjczycy na przykład, bynajmniej nie są zachwyceni z ich obecności tam. A najbardziej bawią mnie ludzi, którzy nazywają siebie patriotami i najbardziej wygrażają imigrantom i uchodźcom. Jako patroci powinni znać historię, a ta nam mówi, że Polacy kiedyś przebyli taką samą drogę. Powstanie listopadowe. WIelka Emigracja. Tysiące Polaków emigruje na Zachód. I jak myślicie co oni tam robili? W większości siedzieli na socjalu państw ich goszczących oraz chlali i rozpaczalai(albo bawili zależy jak nato się popatrzy). Oczywiście, że byli też tacy co sumiennie pracowali i się asymilowali(tak jak obecnie). Inny przykład. Armia Andersa. Bliski Wschód. Pomyślicie, OK żołnierze, wojna itp. Ale za armią przemieszczały się też tysiące Polaków uchodźców i jednak kraje w większym bądźmniejszym stopniu gościły przyjaźnie naszych rodaków.
Dlatego uważam, że my Polacy, powinniśmy bardziej powściągliwe wyrażać swoje opinie na temat emigracji i uchodźctwa. Jasna sprawa, że w Europie jest problem z tym związany, który należy rozwiązać. Ale z drugiej strony nie każdy imigrant to muzułmanin terrorysta.
04.09.2015 18:25
Dobrze, że sprowadziliśmy dwóch skrzydłowych. No... Coman może to nie taki rasowy skrzydłowy, ale może tam grać. Do tego dochodzi Goetze i Muller, którzy też tam mogą zagrać.
03.09.2015 22:40
haha co ten Depay
03.09.2015 22:05
Lewandowski szampana otwiera, w końcu będą mu podawać ze skrzydła ^^
Podoba mi się gra Islandii. Taki mały kraj, a potrafili bardzo dobrą drużynę stowrzyć. Nie podoba mi się za to dziś gra Depaya. Strasznie gwiazdorzy. Gestykuluje, sam na siłe próbuje kończyć akcję.
A z Robbenem możliwe, że nic nie będzie. Arjen często prosi o zmianę jeśli poczuje choćby małyból. Nie wyglądało to zbyt groźnie.
03.09.2015 21:27
@meisterspieler
Kontrowersyjne? :) Bayer był słabszy i przegrał zasłużenie. Co jak co, ale to był pierwszy poważniejszy sprawdzian w tym sezonie i zdany przez naszą drużynę bardzo dobrze. ZObaczymy jak będzie dalej. BVB jeszcze trudnego spotkania nie grali, ale na razie idą jak burza.
30.08.2015 20:33
Bastian jest w fatalnej formie. Podobnie jak rok temu. Nawet na Mundialu i w tymże sezonie grał w kratkę. Aledopiero po Mistrzostwach Świata jego forma była naprawdę fatalna. W United nic się nie poprawiło. Dodatkowo mam wrażenie, że Schweinisię ciut przeliczył. Myślał,że w Manchesterze przyjdziemu wszystko łatwo,że przychodzi jako gwiazda. Liga angielska okazała się jednak zbyt wymagająca. Dużo bardziej siłowa niż BL, do tego mniejsze przywiązanie do taktyki. A United to zespół,w którym trzeba biegać i walczyć - w każdym meczu. Nie toco Bayerngdzie 80% spotkań można było na stojaka klepać piłkę. Mam jednaknadzieje, że Basti się odbuduje. W końcu tak bardzo związany z FCB.
30.08.2015 19:50
Dzięki za te 3 lata. Pierwszy sezon był świetny w jego wykonaniu. W następnych niestety grał słabo. Myślę, że dobry ruch działaczy. Mamy 4 środkowych obrońców, do tego Alonso, Alaba i Rafa, którzy też tam mogą grać. Jak dla mnie powinniśmy kupić środkowego obrońcę i pożegnać się z kimś z trójki Badu, Javi lub Benatia. Ale jeśli zostajemy z tą czwórką to nie jest źle. Dobrze by było gdyby wrócili do swojej optymalnej formy.
30.08.2015 13:35
Teraz już mamy oficjalną widomość o odejściu Dante.
30.08.2015 13:31
@jastrzab123
Nie, nie znalazłem oficjalnego potwierdzenia.
30.08.2015 13:13
@meisterspieler
Nadużyciem? :)
W zeszłym sezonie zagrał 18 razy i grał słabo. Kontuzje czy nie, nie zmienia to faktu, że nie prezentował się dobrze. W piątkowym meczu z Wolfsburgiem również grał słabo, czyli jednak nie ma jeszcze formy. W sezonie 2013-2014 również nie grał wybitnie, najlepszy sezon miał rok wcześniej w latach 2012-2013. Wtedy było o nim głośno i zapowiadał się wyśmienicie. Ale od tametgo czasu notuje regres i dla mnie jest trochę takim kotem w worku. Może w końcu odpalić, ale może i nie.
30.08.2015 13:02
Dante, Draxler, Praet w VFL? Byłoby to niezłe zakończenie okienka przez Wilki. Poszerzyliby kadrę i mogliby powalczyć w LM. Chociaż osobiście uważam, że Draxler będzie miał ciężko i może się nie sprawdzić. Od dłuższego czasu gra słabo, podobnie jak Goetze. Miał byc wielki talent, ale notuje regres. Może w Wilkach się odbuduje.
Wygląda na to, że nie kupimy obrońcy. Ryzykowne podejście. Może wypalić, ale jak dla mnie środkowy obrońca jest nam potrzebny. Nie można grać samymi bocznymi obrońcami w obronie :] Na pewno nie w każdym meczu.
@Patryk233
Akurat gdy Robben przestał grać egoistycznie to wygraliśmy LM w 2013 :P Przypomnij sobie co było w 2012, albo 2010. Robben grał świetnie, ale egoistycznie i co z tego było? Ja chce takiego Holendra jakiego mieliśmy w 2013 roku.
30.08.2015 12:49
Czy ośmieszył? Polemizowałbym. To była końcówka meczu, pewny wynik. Brazylijczyk chciał zrobić show dla kibiców. Gracze Bayeru mogli zrobić to samo. Zresztą Costa przy tym nie gestykulował, nie nabijał się z Brandta. Równie dobrze można powiedzieć, że za każdym razem gdy ktoś komuś założy siatkę to go ośmiesza i nie powinno się tak tego robić ^^
30.08.2015 10:22
Co wy tego Robbena tak uporczywie bronicie? Przecież jego wczorajsza gra nie była najlepsza. Do tego dokonywał złych wyborów. Jak dla mnie to oczywiste. I nie chodzi tu o Lewandowskiego, a o drużynę. Dla mnie mógłby grać tam zamiast POlaka Azer czy mieszkanieć Fidżi, a i taknie podobałaby mi się gra Arjena. Na plus mogę mu zaliczyć, że udało mu się parę rajdów i mam nadzieje, że będzie ich coraz więcej! Jednak tak egoistyczna gra może się na nas źle odbić. Gdy graliśmy samolubnym Arjenem to był porażki w finale LM i blamaże z BVB. Kiedy Holender zaczął grać bardziej zespołowo nie było na nas siły. I ja chce takiego Robbena.
30.08.2015 10:10
@kuble
Jasne :) Ja rozumiem Lewandowskiego, wkurzył się bo ile można... Chociaż jak dla mnie Polak by mi bardziej zaplusował jeśli pomimo to wyłożył tę patelnie Holendrowi. :P Ale i tak nie jest źle. Lewy pokazał Arjenowi, żenie będzie sobie w kaszę dmuchał. Mam nadzieje, że wyjaśnią sobie wszystko w 4 oczy i stworzą tandem, którym dojedziemy wszyscy do pucharu LM :)
30.08.2015 00:02
@kubla
Z drugiej strony nie ma też co psioczyć na Robbena. On już taki jest. Może się zmienić, co widzieliśmy w 2013 i oby to się znowu stało. Nie gra tak egoistycznie, bo kogoś nie lubie, on ma taki styl. Frustrujący dla niektórych i nie zawsze efektywny, ale ze swoimi umiejęntościami Robben może sobie na to pozowlić(póki wygrywa nam mecze :P). Lewandowskiego to denerwuje, ale mam nadzieje, że się dogadają.
A co do Muellera to nie ma co się rozpisywać. Jak dla mnie piłkarz genialny. Nawet jeśli nie na boisku to poza nim. Dla mnie wzór piłkarza i sportowca. Przypomnijmy sobie jego konflikt z Robbenem. Przecież oni się pobili(Robbena spoliczkował Niemca). Widać było między nimi niechęć. A teraz? Mueller oddał mu karnego, cieszył się z bramek Holendra. Można zauważyć, że dla Thomasa najważniejsza jest drużyna. I ja takich gości niezmiernie szanuje.
29.08.2015 23:56
@MrSuchar
Dlaczego nie na miejscu?
Kiedy Robben grał egoistycznie to dotarliśmy do finału LM. Raz w 2010 z wielkim szczęściem, a drugi raz w 2012 jego gra egoistycznia niemalże go zniszczyła. Kiedy Robben zrozumiał, że grą zespołową da więcej zdobyliśmy LM w 2013. Więc o czym my mówimy? Robben ma takie umiejętności, że potrafi sam wygrać mecz. Ale gdy nie ma swojego dnia, niech poda do kolegów. Wtedy będzie z tego bramka. Teraz nie ma formy, ale i tak gra egoistycznie i nikt na tym nie korzysta.
29.08.2015 23:39
A tutaj jak zwykle problemy i kłótnie. Znów dwa obozy i walka w komentarzach. Nic tylko po pocorn skoczyć.
Robben dziś zagrał źle i samolubnie, to raczej nie podlega dyskusji według mnie. A to, że odbiło się to na Lewandowskim? Cóż... gdyby grał tam Mandzo albo Gomez to oni by tracili. Dla mnie dzisiejsza gra Arjena była zła. jego rajdy nie przynoszą nam takich korzyści jak kiedyś. Mam nadzieje, że to się zmieni. W kilku sytuacjach mógł zagrać do Roberta, ale wybrał indywidualną akcję. Lewy też miał taką sytuację i wybrał podobnie. Robben dlatego nie zagrywa do LEwandowskiego, bo jest egoistą. Po prostu. Nie ma żadnego konfliktu między innymi. Ale Lewy chyba widzi to inaczej. Widzi, że Holender gra egoistycznie i go to frustruje. Z tego mogą wyniknąć niepotrzebne konflikty.
29.08.2015 23:01
Bardzo dobra druga połowa. Jeszcze do drugiej bramki Leverksuen coś próbowało, ale potem było już po nich. Świetne zaowdy Thomasa, Costy i Vidala(takiego walczakanam brakowało). Alonso również zagrał bardzo dobrze dzisiaj, z meczu na mecz gra coraz lepiej. Aż byłem zdziwiony :) Jeszcze trochę i będzie Xabi z jesieni, oby utrzymał się ten progres!!
Co mnie martwi po tym meczu? Arjen Robben. Bez formy... ale to jeszcze mogę zrozumieć. Ale ten egoizm... przesadza już. Z 2-3 piłki mogł dać Lewandowskiemu na sam na sam. Niby nic przy 3:0. Ale Lewy też miał sytucje i mógł zagrać do Holendra, ale tego nie zrobił. Niepotrzebny ferment się robi w drużynie i może się to odbić w ważniejszych meczach. Mam nadzieje, że Robben zacznie w końcu podawać ^^
29.08.2015 20:23
Mam ambiwalentny stosunek do dzisiejszego meczu. Dobrze gramy w defensywie, Bayer nie ma czego stworzyć za bardzo. Do tego potrafimy coś wyczarować w ataku. Ale kurde... dlaczego tak małodługich piłek i kontr!!?? Leverkusen, ąz się o to prosi!! Tym wysokim pressingiem robią kosmiczną dziurę w środku pola, więc tam można posłać piłkę. Ale długie podanie na dobieg za obrońców. Za mało tego, za mało.
Bardzo dobrze dziś gra Costa i Vidal w defensywie zwłaszcza. W zasadzie cały zespół trzyma poziom. Najsłabiej chyba Bernat, zwłaszcza z początku.
I trzeba coś strzelić, bo Leverkusen srzeli nam bramę z ncziego i będzie problem. Np ten wolny... Manu miał szczęście, że piła poszła w góre od poprzeczki, a nie w dół... Mógł to być klops miesiąca.
Bayer wg mnie gra bardzo naiwnie. Tak wysoko i ostro atakować. Jeśli tego nie wykorzystamy to wyjdziemy na głupców! Ale jest dobrze, może się tak skończyć mecz!: )
29.08.2015 19:21
Bardzo możliwe, że zagramy 4 z tyłu. Alonso i Alaba w środku. Obawiam się bardzo o takie zestawienie obrony...
29.08.2015 18:21
Didavi za de Bruyne? Oj... to Wilki kompletnie nie chcą się pokazać w Europie:/
29.08.2015 14:28
@heat
Nie do końca się z tobą zgodzę :) Fakt, Xabi gra dużo lepiej jak na wiosnę i tego nie będę zaprzeczał. Cieszę się z tego. Ale jednak to nie Xabi z jesieni. Brakuje mu do swojej najwyższej formy. Jako uzupełnienie składu, pomoc dla drużyny w trudnych momentach - ok. Ale jako trzon zespołu? Zdecydowanie nie. Niestety Alonso swoje lata ma i stracił wiele na szybkości, do tego czuć u niego niepewność. Ale i tak jest lepiej niż na wiosnę. Jeśli ma grać, niech jego forma zwyżkuje. Chociaż osobiście postawiłbym na kogoś innego.
29.08.2015 12:50
Ciężko będzie miał Wolfsburg w LM i lidze jeśli nie zrobi porządny transferów za tę górę hajsu za de Buryne. Z Schalke nie grali nic specjalne. Praktycznie akcja do skrzydła i wrzutka na Dosta... do tego stałe fragmenty gry. Jak dla mnie to za mało na Europę.
A Schalke? Beznadziejnie się zaprezentowało. Chociaż jakąś akcjęp potrafili sklecić. W sumie dorbze, że Pierre przeszedł do nich. Środek pola chyba im najbardziej kuleje. Dziś jedynie ten młody Geis coś próbował, ale bez rewelacji. Hojbjerg z doświadczeniem gry w Bayernie rozrusza grę Królewsko-niebieskich.
I znowu rzuty rożne wołają u nas o pomstę do nieba. Najlepszą formy przerwania naszej akcji do wybicie na rożny i tak nie będzie bramki :D Tyle mamy ich w czasie meczu, a nic z tego nie potrafimy zrobić.
Do tego więcej strzałów za 16. Na przykład Alonso miał chyba z dwie okazje do uderzenia, a zagrywał wszerz. Ma chłop uderzenie, niech spróbuje.
20.10.2015 21:44
Na za dużo pozwoliliśmy Arsenalowi. Do 30 minuty Kanonierzy praktycznie nic nie mogli zrobić(poza jedną akcją groźną). Nasze głupie i proste błędy pozwoliły Arsenalowi przeprowadzić niezwykle groźne akcje. Musimy grać szybciej i bardziej zdecydowanie w ataku. Anglicy grają niezwykle prostą piłkę, a my na stojąco chcemy wygrać. Tak nie można. Niby to my prowadzimy grę, niby to my przeważamy, ale to Kanonierzy mieli więcej groźniejszych sytuacji.
20.10.2015 21:36
Alaba na środku na takim poziomie? W sumie jego szybkość i zwrotność może się przydać, ale tez i brak doświadczenia na tej pozycji może wyjść. Bernat na LO... chłopak nie jest w najwyższej formie. I to w zasadzie wszystko to czego mógłbym się przyczepić, ale i tak wygląda to nieźle :)
20.10.2015 20:10
Ciekawe i ciężkie spotkanie dla nas się szykuje. Nie ma co lekceważyć Kanonierów, bo przecież to wciąż mocna europejska ekipa do tego z nożem na gardle. Gramy na Emirates więc wynik remisowy byłby dla nas korzystny. Nie ma co jednak grać na remis oczywiście, trzeba zgarnąć pełną pulę!
20.10.2015 11:43
Już dajcie spokój użytkownikowi tomassini. I trochę więcej pokorny by się części nam przydało. Bo pisanie w kółko, że Arsenal to nie poziom Bayernu nie za bardzo nam przystoi. Trochę kurtuazji by się przydało. Przez tyle lat jako polscy kibice zagranicznej drużyny trzymaliśmy wysoki poziom kultury. Ostatnie sukcesy trochę to zmieniły, ale na szczęście nie radykalnie i wciąż możemy skorygować nasz kurs :)
19.10.2015 18:30
Mecz z Arsenalem to będzie jeden z trudniejszych sprawdzianów w tej rundzie. Kanonierzy po dwóch kompromitacjach w LM wyjdą dodatkowo zmotywowani. Potrafili z nami grać już wcześniej tak, by sprawić nam niemałe problemy. Może być to dla nas ciężka przeprawa. Zwłaszcza, że przerwa reprezentacyjna trochę nas wyhamowała. Do tego gramy na wyjeździe, gdzie gramy słabiej niż na AA>
Z drugiej strony, może być całkiem inny scenariusz na ten mecz. Arsenal potwierdzi swoją dyspozycję i Bayern z łatwością strzeli kilka bramek. Patrzenie na wyniki w PL nic nam nie da, bo liga angielska nie jest obecnie żadnym wyznacznikiem. W Lidze Mistrzów Arsenal ma 0 punktów, a grał z drużynami o wiele słabszymi od siebie.
Ale nie ma co gdybać. Jutro się wszystko rozstrzygnie. Dla nas ten mecz w praktyce może dać nam 1/8, ale w przypadku porażki nic się nie stanie. Dla Kanonierów porażka baaardzo skomplikuje sprawy, więc będą grali dwukrotnie zmobilizowani(albo spali ich presja...).
19.10.2015 16:34
Ten cytat jest tak bardzo bez sensu w porównaniu do tematu newsa ^^
17.10.2015 20:28
Jak wróci do swojej najlepszej formy to wszyscy będą szczęśliwi. Ale jeśli będzie grał tak jak przed kontuzją, to będzie niestety musiał ostro walczyć o miejsce w składzie.
17.10.2015 20:27
Nie najgorszy mecz w naszym wykonaniu. Przez naszą mierną skuteczność pod koniec była nerwówka. Ale ważne 3 punkty i teraz pełna koncentracja na Arsenal.
Dobry mecz naszych zawodników, ale w sumie nikt się bardzo nie wyróżniał. Najsłabszy dziś był Lewandowski według mnie. Raziła jego nieskuteczność, a i kolegom dużo nie wypracował. Na LM forma pewnie wróci, po meczach reprezentacji gramy przeważnie trochę słabiej.
17.10.2015 18:02
Niedługo wróci Robben to Costa w końcu odpocznie. Z Bremą zagra kilku rezerwowych, ale niezbyt dużo, bo nie ma kim grać^^. W każdym razie ważniejszy mecz z Kanonierami. Trzeba tam wygrać i mieć spokój w grupie. Z Koeln u siebie możemy zaszaleć w rotacji składem.
16.10.2015 22:33
De Gea jest bardzo dobrym bramkarzem, ale gra w kratkę. Potrafi zagrać kilka wspaniałych spotkań po czym jego forma woła o pomstę do nieba. Do tego jest przeciętny w grze na przedpolu. W Anglii moim zdaniem lepszym bramkarzem jest od niego chociażby Courtoisa. Dla mnie bramkarz ma być przede wszystkim pewnym punktem zespołu, a w drugiej kolejności liczą się efektowne parady i obrona 100% sytuacji. U De Gei te priorytety wyglądają na odwrót :)
13.10.2015 09:34
Brak Holandii na Euro to największa sensacja. Tym bardziej, że zwiększono liczbę drużyn do 24.
12.10.2015 17:19
A kogo to obchodzi kto jest obecnie najlepszą drużyną Europy? Równie dobrze mogę sobie powiedzieć, że Pcimianka Pcim to najlepsza ekipa Starego Kontynentu... Ważne będzie to, kto w maju będzie prezentował się najlepiej i zgarniał trofea.
12.10.2015 17:18
Prawdopodobieństwo, że znów przydarzy nam się taka ilość kontuzji jak w zeszłym roku nie jest duża. Ale z drugiej strony, już w tym sezonie dłuższą przerwę z grą zaliczyli(bądź zaliczają) Robben, Benatia i Goetze. Do tego Coman kontuzja... oby jak najlżejsza.
10.10.2015 20:43
UFFF...
Niezbyt dobry mecz naszych, całe szczęście, że Lewandowski wyrównał. Z Irlandią mecz o wszystko.
08.10.2015 22:40
@ThomasKonig
Byłbym bardzo wdzięczny o źródło skąd wziąłeś te informacje "braterstwie etnicznym" Polaków z Niemcami. Jeszcze nie spotkałem się z tezą, że Germanie i Słowianie to jedno i to samo ^^. A Twoja teza o wikingach to dla mnie lekka nadinterpretacja :P
08.10.2015 21:48
@AdiFantasti
Dokładnie! Dlatego ja osobiście czekam z niecierpliwością na wiosnę.
04.10.2015 20:49
Jeśli dalej tak będziemy grać to Robben i Ribery będą odsuwani na dalszy plan... po co psuć coś co działa wyśmienicie. A jakiś czas temu byłoby to nie do pomyślenia ^^ Lewandowski, Mueller, Costa są nie do ruszenia, więc zostaje jedno miejsce, o które będą rywalizować Robben, Ribery, Coman i Goetze. Ale to dobrze mieć tak szeroką ławkę. Można rotować, można próbwać czegoś innego, a jak się przydarzy kontuzja to jest kim zastąpić kontuzjowanego.
04.10.2015 19:51
Wspaniałe zwycięstwo Bayernu!
Ten mecz mógłby się całkiem inaczej potoczyć gdyb sędzia wyrzucił z boiska Alabę. Dla mnie niezrozumiała decyzja. Czerwona kartka należała się Austriakowi w 100%. Zostali sami z Aubameyangiem, nikt nie mógł Alaby zaasekurować. Trzeba przyznać, że sędzia popełnił wielką gafę. Cóż... karma... wracają do nas pomyłki sędziowskie na naszą niekorzyść z zeszłego sezonu :)
Pierwsza połowa wyrównana. Pierwsze 15 minut raczej dla BVB, po bramce Muellera BVB dało się stłamsić czego efektem był drugi gol. Szybka bramka Gabończyka podniosła z kolan Dortmund, ale na szczęście wynik pozostał bez zmian do przerwy. Druga połowa to majstersztyk naszym wykonaniu. Błyskawiczna bramka ustawiła to spotkania i wystarczyło już punktować wstrząśniętego rywala. Brawo Bayern! Podobały mi się nasze akcje, 3-4 podania i strzał. Nie staraliśmy się na siłę rozgrywać piłki za każdym razem. O to chodzi! Czyli wracamy do normy z poprzednich lat. Jesień wyśmienita w naszym wykonaniu. Ja czekam na wiosnę, obyśmy utrzymali formę, wtedy nie będzie na nas mocnych!
A indywidualnie? Świetne zawody każdego zawodnika! Parę drobnych zgrzytów, na przykład pasywność Boatenga przy bramce czy parę głupich strat Thiago. Jednak obaj zawodnicy zagrali bardzo dobrze biorąc pod uwagę całkształ gry. Szczególnie pochwaliłbym Javiego, za to że po tak długiej kontuzji potrafił zagrać świetnie i nad wyraz pewnie. Do tego Goetze, który w końcu zagrał dobre zawody! Do ideału jeszcze trochę brakuje, ale w końcu jego gra nie raziła. Był pożyteczny dla drużyny. ...Tylko ta setka zmarnowana :P
04.10.2015 19:42
Najcięższy sprawdzian przed nami jak do tej pory. BVB świetnie się spisuje, a do tego zawsze z grając z nami bardziej się mobilizowali. Dobrze by było wygrać to spotkanie i odskoczyć na 7 pkt. W przypadku porażki tragedii nie będzie, utrzymamy fotel lidera, ale przewaga zmaleje do 1 pkt.
04.10.2015 15:03
@daro022
To niech złapie. Bo formę to ma na razie Rode.
03.10.2015 16:47
@Andrioid
Nuuudaa...
03.10.2015 16:45
Dla mnie takie wypowiedzi to tchórzostwo i brak ambicji... Nie chcę nikomu ubliżać, ale takie wypowiedzi nie przystoją w klubie, który pretenduje do mistrzostwa. To oczywiste, że Bayern jest głównym faworytem i ma przewagę finansową nad resztą. Ale Borussia pokazała, że da radę to zniwelować. Nawet w tym sezonie pokazują się ze świetnej strony. Ale nagle powinęła się noga i trzeba asekuracyjnie odpowiadać, że o mistrzostwie i tka nie myśleli... Założę się, że gdyby wygrali dwa ostatnie mecze to całkiem inaczej by rozmawiali.
30.09.2015 11:39
Świetny mecz, rozpędzamy się, forma rośnie. Oby utrzymać ją do końca jesieni i na wiosnę też trzymać poziom! Ale przed nami już niedługo poważny sprawdzian! Gramyz BVB, a są oni w wyśmienitej formie!
...a angielskie teamy w LM? Cóż...znowu pokazują klasę.
29.09.2015 22:42
Wow... Lewy Mann des Tages wg Kickera. No, no... Dziennikarze mieli pewnie ciężki orzech do zgryzienia. W końcu Aubameyang strzelił jedną bramkę ^^
24.09.2015 15:22
Właśnie obejrzałem skrót tych 10 minut. I jak tak patrze to 3 nasza bramka powinna być kwintesencją naszej gry. Fantastycznie poradziliśmy sobie z pressingiem rywala i bardzo szybko przeprowadzilśmy piłkę na połowe rywala i zaatakowaliśmy. Tego nam brakowało. Do tej pory usilnie trzymaliśmy piłkę i zwalnialiśmy. Oby ten mecz był impulsem dla naszej drużyny. Ale nie ma co chwalić dnia przed zachodem słońca ^^. Przed nami jeszcze kilka ciężkich meczów, jak z BVB czy Arsenalem.
24.09.2015 11:15
Aubameyang strzelił gola, to już wiemy kto będzie napastnikiem kolejki według Kickera ^^
23.09.2015 22:03
Strata punktów BVB. Dobrze. Odskoczyliśmy im na 2 pkt. Teraz spokojnie wygrać z Moguncją i na AA gościmy Dortmund z przewagą psychologiczną. To oni będą musieli wygrać i nas gonić.
23.09.2015 21:53
@heat
haha o tym samym pomyślałem :) Auba strzeli dwie bramki i będzie graczem kolejki :P
22.09.2015 22:42
Faktycznie, Costa tylko jedna asysta. Mój błąd.
22.09.2015 22:10
Oczywiście, że całego meczu się tak nie da. Tak powinno się grać na początku, albo po stracie bramki żeby nadrobić. My tego nie graliśmy. Powinniśmy częściej tak cisnąć, przy remisie i zwłaszcza gdy przegrywamy. My natomiast do tej pory po stracie bramki dalej klepaliśmy. Przypomnijcie sobie jak za Heynckesa graliśmy. Naciskaliśmy rywala póki ten nie pękł. Teraz tego brakuje, ale w drugiej połowiepokazaliśmy, że jednak dalej to potrafimy. I obyśmy częściej to pokazywali.
P.S. cichy bohater - Costa. Dołożył dzis kolejne dwie asysty. :)
22.09.2015 22:07
To co zdarzyło się na początku drugiej połowy to coś czego prędko nie zobaczymy. Magia!
Ale to nie wzięło się z niczego. Przycisneliśmy, przyspieszyliśmy i zgnietliśmy Wolfsburg. Tak powinniśmy grać też w pierwszej połowie. Po 5 bramce spuściliśmy z tonu, ale przy takim wyniku to jak najbardziej.
Wrócił monachijski walec, na razie na 15 minut, ale zawsze coś:) W końcu zagraliśmy świetnie! Oby Pep nastawiał drużynę na każdy mecz, tak jak na dzisiejszą drugą połówkę.
Najelpszy na boisku to bezsprzecznie Lewy. Podobało mi się też wejście Javiego, pokazał kilka pewnych interwencji.
Słabo dziś Bernat i Mueller i pewnie kilku graczy by się znalazło, ale LEwandowski przyćmił wszystko ^^
aaaa i Alaba na LO! To jest to!
22.09.2015 21:58
mam opózniony stream jeszcze 4 niewidziałem... :D
22.09.2015 21:15
Co ja pacze... Szczena na podłodze...
Taki Bayern chce oglądać!
22.09.2015 21:14
@Darth
Costa jednym z najsłabszych? :) Totalnie się z tobą nie zgadzam.
Ale co do reszty to tak... bo cała reszta gra słabo ^^
22.09.2015 21:01
Gramy tak jak w pozostałych meczach. Tyle że rywal lepszy i szczęście po ich stronie. Wynik 0:1 i zasłużone prowadzenie Wilków. Nasza defensywa to kryminał... ofensywa leży i kwiczy. ZERO polotu, szybkości, skuteczności. Klepiemy sobie piłkę w środku pola i nic z tego nie ma. ZERO przyspieszenia... Po stracie bramki myślałem, że trochę przyciśniemy, pokażemy sportowej złości. I co? I nic... Pierwsze 15 minut wyglądało dobrze. Ale to dlatego, że Wilki były przestraszone. Otrząsneli się i my już nic nie możemy zrobić.
To co pomocnicy i napastnicy zrobili przy bramce to dramat... Długa piłka, nasi wygrywają główkę i co? Przejmują Wilki, gdzie nasi pomocnicy żeby powalaczyć o tę piłkę? ...na połowie rywala. I to nie pierwszy raz tak ślamazarnie wracamy.
Pochwalić mogę jedynie Costę, który jako jedyny się stara i mu coś wychodzi. Reszta gra słabo, bądź bardzo słabo. Co poniektórzy przeciętnie...
Na drugą połowę musi wejść LEwandowski i dobrze by było jeśli Coman. Bezwględnie musimy przyspieszyć grę. I trzeba wygrać i pokazać cojones!
P.S. Mam nadzieję, że Pep odwrócił sezony... tzn na jesień gramy słabo, a na wiosnę odpalimy.
22.09.2015 20:57
@ozzy
I tu nasze zdania się różnią. Bo ja uważam, że Rode w wysokiej formie da więcej niż Thiago i Vidal w średniej :)
A co do Messiego... raczej postawiłbym na Pedro :P Ale to faktycznie Argeńtyńczyk musiałby być bez formy ^^
22.09.2015 19:59
@ozzy
Zgodzę się, że Rode do najwyższej półki zawodników nie należy. To jasne. Ale porównując jego formę do formy naszych innych środkowychpomocników to Niemiec wypada lepiej. Gdy grał to nasz środek piłkę rozgrywał szybciej i coś z tego było. A tak to klepaliśmy i klepaliśmy. Oczywiście opieram się na poprzednim sezonie, bo w tym dużo się nie nagrał. A i Alonso prezentuje w końcu przyzwoity poziom i pozostali nasi środkowi. Chociaż do ideału daleko droga :P
22.09.2015 19:53
@ThomasKonig
Ja wiem, że dla ciebie tylko nasi hiszpańscy pomocnicy coś znaczą, ale Rode daje tej drużynie więcej.^^ Tak było w zeszłym sezonie. Niemiec był EFEKTYWNY. Grał w piłkę, podawał do przodu (sic!) i były z tego korzyści. Jak grał Alonso wszyscy wiedzą... A Thiago praktycznie nie grał wcale ^^. W tym sezonie jeszcze ciężko go ocenić i porównać z resztą, bo szans dostaje jak kot napłakał. Co jak dla mnie jest skandaliczne. Ale to moje zdanie.
22.09.2015 19:47
Akurat Rode to chyba nasz najlepszy środkowy pomocnik na chwilę obecną... Może nie ma tak fantastycznej techniki jak Thiago, tego długiego podania jak ALonso, niesamowitej agresji jak Vidal, ale za to łączy te wszystkie cechy po trochu. W efekcie jest najbardziej efektywnym z naszych pomocników. Osobiście nie potrafię zrouzmieć dlaczego tak rzadko gra.
22.09.2015 19:29
@kubla
Thiago gra, bo to jeden z ulubionych graczy Guardioli. I nie oszukujmy się, od Goetze jest w lepszej formie. Chociaż przyznaje, że nie jest w najwyższej.
22.09.2015 19:21
Skoro gra Goetze, a LEwandowski na ławce, to znaczy, że Polak nie jest jeszcze w pełni sił. Przecież to logiczne, że na tak ważny mecz nie wystawił by Goetze, który zawodzi na całej lini, zamiast solidnego LEwandowskiego.
22.09.2015 19:06
Zabawne są te noty. Tutaj Boa jednym z lepszych, gdzie indziej jednym z gorszych. Raz Coman oceniony wysoko, gdzie indziej nisko ^^
19.09.2015 11:46
@Matilegolas
Poza zasięgiem? Po dzisiejszym meczu na to nic nie wskazuje ^^ Fakt, wygrali 3:1, ale to Augsburg prezentował się lepiej przez większość spotkania. Nie wykorzystyali kilku świetnych sytuacji i Bilbao ich skraciło. Baskowie mieli świetną skuteczność, bo nie zbyt często zagrażali bramcę FCA. Niemcy świetnie byli zorganizwoani i dobrze bronili. Wg mnie brakło im szczęścia.
17.09.2015 23:58
ehh i Augsburg przegrywa :/ a grali lepiej od Bilbao, dużo lepiej. Ale jeszce 20 minut.
17.09.2015 22:28
Najsłabszy dziś według mnie Boateng. Z Alabą piękne cuda wyczyniali w obronie niekiedy.
Słabo również Lewy i co ciekawe... Thomas:D ale Mueller jak to Mueller, gra piach, a strzela bramki. Mi to nie przeszkadza :) Ale trzeba przyznać, że zmiana pozycji poprawiła jego grę. Na skrzydle wyglądał fatalnie.
Dobre zawody dziś Costa zagrał(póki miał siły), Neuer. Nieźle Thiago, parę świetnych piłek z paroma głupimy przeplatał.
Generalnie zagraliśmy dziś przeciętnie. Ogromnie dziury w defensywie, a z przodu graliśmy zdecydowanie za wolno i ociężale. Aż się prosiło by przyspieszć.
Ale ważne 3 pkt! Zwłaszcza, że nasz główny rywal zgubił punkty.
16.09.2015 22:50
Niewiarygodne :D Druga połowa w naszym wykonaniu była niezwykle ślamazarna. Aż się spać chciało, okropnie nudno graliśmy i w ogole bez polotu. A jednak dwie 3 bramki strzeliliśmy :D
Costa od 60 minuty już sił nie miał... z Darmstadt dałbym mu odpocząć. Coman nieźle się prezentuje, a bramka Goetze może go podbuduje.
Oby z Xabim to nic poważnego. Z drugiej strony szansę dostaną Kimmich i Rode.
Ważne 3 pkt. Dodatkowo BL zapunktowała bo i Bayer zwyciężył.
16.09.2015 22:38
...uff
16.09.2015 22:31
My chyba nie chcemy wyrgać dzisiaj... ^^
16.09.2015 22:25
Grecy przycisneli i już problemy... wygląda to tak jakbyśmy to my przegrywali i posłali wszystkich do ataku. W obronie dziury jak cholera... A najlepsze to, że w ataku gramy jeszcze wolniej po tej bramce :D
16.09.2015 21:59
a i jeszcze jedno.... znowu te piekielne rzuty rożne. ZERO pożytku z nich mamy. 3 rok i Guardiola nie potrafi tego ogarnąć... Z drugiej strony za JUppa również to kulało :/
16.09.2015 21:42
Nie ma co patrzeć na innych. Sami musimy wyrgać dzisiaj. Przykład Leverkusen. Niby cisną Bate, ale głupią bramkę z rożnego stracili...
Musimy grać bardziej skoncetrowani w defensywie i przyspieszyć grę.
16.09.2015 21:39
Gramy zdecydowanie za wolno. Praktycznie bez gry na jeden kontakt. Przeważnie w środku pola musimy przyjąć, poprawić piłkę, rozejrzeć się i ewentualnie zagrać. Przez środek nie ma co grać, za ciasno. Jedyne groźne akcje skrzydłami mogą iść i parę było.
Defensywa kiepsko, nawet bardzo. Gdybyśmy grali z lepszym rywalem to już byśmy przegrywali. Boateng dziś chyba najsłabszy na boisku, przez jego brak koncetracji ibłędy Grecy mieli kilka sytuacji, po których mógł paść gol.
Dobrze Costa i nawet nieźle Thiago.
Do zmiany wedłgum mnie Mueller i za niego Goetze, ewentualnie Coman. Thomas na skrzydle to wręcz o jeden zawodnik mniej na boisku. A z prawej strony przydałby się ktoś kto mógłby kiwnąć i dograć.
16.09.2015 21:34
Mocny skład. Czyli na BL zaczniemy z rotacją... Pogra Goetze, może Kimmich. Zagramy z Darmstad, więc teoretycznie zmiennicy powinni sobie poradzić, a mały odpoczynek naszym najelpszym graczom powinien pomóc.
Dzisiaj oczekuje pewnego zwycięstwa. Inny wynik będzie dla mnie sensacją. To już nie ci Grecy co parę lat temu. Reprezetnacja i kluby spisują się dużo słabiej. Ale nie ma co lekceważyć rywala. Może tam być gorąca, zwłaszcza dzięki kibcom. Zagrajmy tak jak drugą połowkę z FCA i powinniśmy zgarnąć 3 pkt.
16.09.2015 20:15
Klopp w Bayernie to może być niewypał stulecia... Nasi piłkarze już ładnych parę lat grają piłką, ofensywnie i atakiem pozycyjnym. Tak samo szkoli się nasza młodzież. Jak myślicie, jaki będzie efekt zatrudnienia trenera, który kładzie głównie(i praktycznie jedynie) na kontraataki i wybieganie? Po pierwszych paru meczach w BL wielkie wrażenie zrobił na mnie Tuchel, który świetnie poukładał drużynę. Taki trener by nam się przydał, ma podobną filozofię co Bayern i to w nim upatrywałbym naszego przyszłego trenera. Ale oczywiście poczekajmy... zobaczmy jak BVB Tuchela zaprezentuje się na koniec sezonu albo za rok czy dwa.
16.09.2015 17:44
Wolfsburg zdobywa pewne 3 pkt. Powinno się skończyć dużo więcej, Zawiodła skuteczność, ale i tak bardzo dobry mecz. Man of the match - Draxler. Świetne jego spotkanie. W drugiej połowie nawet Schuerlle i Kruse zaczeli dobrze grać. Patrząc teraz na tę grupę to Wilki mogą spokojnie powalczyć o pierwsze miejsce. Oczywiście nie dzielmy skóry naniedźwiedzu, ale Wolfsburg takie szanse ma.
A angielksie teamy? Śmiech na sali... Nie sądziłem, że może się powtórzyć ostatni sezon, ale chyba ma to się zanosi. Cóż... sama kasa i taktyka gdzie liczy się siła, wybieganie i tylko szybkie kopanie do przodu to za mało na Europę.
15.09.2015 22:40
@Android
Moreno? Chyba ten co bramkę strzelił. Wejdź sobie na stronę devilpage.pl tam w komentarzach podali linki do tego faulu.
15.09.2015 21:42
Bardzo dobra gra WIlków. Powinni wygrywać więcej, ale Schuerlle i Caliguiri zmarnowali 100 % sytuacje.
Draxler bardzo dobrze wszedł w zespół, większość akcji idzie przez niego. Dobrze rozgrywa, potrafi przedryblować oraz pograć na jeden kontakt.
Za to rozczarowuje Schuerlle i Kruse.Osobiście więcej oczekuje od tych zawodników. Dziś grają kiepsko. Kruse rozumie, bo jest nowy, ale Schuerlle już trochę gra w VFL i dziś od niego o niebo lepiej spisuje się Caliquiri.
Ex Bawarczycy Gustavo i Dante również spisuja sie bardzo dobrze.
15.09.2015 21:34
Ja się zgadzam z Hammanem. Dwa majstry fajna sprawa, ale jednak zatrudniliśy Pepa dla LM, a tego nie potrafił wygrać. Styl też nie jest tak wyśmienity jak wszyscy oczekiwali. Poczekajmy jeszcze ten rok. Jak ugramy LM, albo styl gry będzie olśniewający to warto będzie przedłużyć kotnrakt z Guardiolą.
14.09.2015 14:07
Ja tam osobiście do Lewandowskiego pretensji nie mam i mieć nie będę póki strzela bramki. To, że marnuje styuacje znaczy, że potrafi je sobie stworzyć, bądź drużyna potrafi je stowrzyć. Co jak co, ale bramka na mecz to bardzo dobra skuteczność. Nie będę negował tego, że jakby miał skuteczność większą to byłoby lepiej, toż to oczywistość. Ale przecież każdy napastnik marnuje sytuacje. Zresztą Lewandowski nie tylko jest od wykorzystywania sytuacji w tej drużynie. Zauważcie, że również asystuje, udziela się w rozegraniu oraz broni(zwłaszcza przy rożnych). Ja tam jestem z niego zadowolony jak do tej pory.
13.09.2015 18:51
Taka ciekawostka.
Właśnie w meczu Schalke z Moguncją, jeden z graczy gości sfaulował gracza Koenigsblauen. Faul wyglądał w ten sposób, że gracz Schalke wypuścił piłkę do przodu i wpadł na gracza Mainz. Zółta kartka i bezsporny faul...
...a wczoraj podobno błąd sędziego.
P.S. Fajny mecz. Hojbjerg na ławce.
13.09.2015 18:16
@RL69
A cóż to takiego "fakt obiektywny"? :P
13.09.2015 16:48
Coman bez rewelacji. Widać było, że jest nowy i nie zaaklimatyzował się jeszcze. Coś tam pokzał, nie jest źle. Jako zmiennik w tym sezonie może nam się przydać. A pogra na pewno, bo Franck z Arjenem ciągle kontuzje mają i w ofensywie zostajemy z Goetze, Muellerem, Costą i Lewym tylko.
13.09.2015 12:13
@Marienplatz
Mistrzostwo ligi wygrywa się takimi meczami. Gdy nie idzie, a jednak potrafimy wygrać. Rok temu też mieliśmy kilka takich spotkań, nawet na jesień.
Zresztą w drugiej połowie graliśmy bardzo dobrze. Brakło szczęścia i skuteczności. Czyli aspektów praktycznie niezależnych od drużyny.
A o karnego też nie ma co lamentować. Fakt, kontrowersyjny. Ale raz, że sędzia może się wybronić tą decyzją. Dwa, nam też w zeszłym sezonie sędzia płatał figle.
13.09.2015 10:31
Akurat Lewandowski wczoraj 100% sytuacji nie miał za wiele ^^. Asysyta dwóch czy trzech obrońców do tego bramkarz przed nim, trudna pozycja, to nie setka :P. Fakt, zmarnował kilka sytuacji, ale jak każdy napastnik. Gomez i Mandzo też marnowali. Polak potrafi przynajmniej coś sam z siebie stworzyć. Do tego ma ze 3-4 mniej piłke wystawianych na dobitke tak jak mieli Mandzo i Gomez. Nie chce za wszelką cenę bronić Lewandowskiego, bo może w swojej grze sporo poprawić. Ale krytykować zawodnika, który praktycznie w każdym spotkaniu strzela bramkę? Do tego wczoraj to on strzelił kluczową bramkę, która przełamała impas. Dodam, że po jego dobrej akcji.Rok temu lament, że nie strzela, teraz, że strzela za mało ^^. Guardiola się znudził, to pora na Lewandowskiego.
13.09.2015 10:27
Czy Vidal grał fatalnie? Fatalnie tograł Xabi na wiosnę. Chilijczyk zagrał dziś co najwyżej przeciętnie. Jak dla mnie nie gra tak źle od początku sezonu. Może potrzebuje czasu na aklimatyzajcę. Na pewnonie gra na miarę 40 mln. Z drugiej strony ja tam od Vidala nie oczekuje fantastycznej gry w ofensywie, jego główne zalety to defensywa. I prawdpodobnie posiadania VIdala będzie procentowało podczas meczów z dużo lepszymi rywalami.
12.09.2015 17:35
Druga połowa zdecydowanie lepsza jak pierwsza. Gdybyśmy grali tak od początku to nie było by w ogóle nerwówki. Zdenerwowało mnie to, że gdy strzeliliśmy bramkę to zwoloniliśmy grę zamiast iść za ciosem i atakować bardziej. Osobiście bym karnego nie odgwizdał, ale sędzia może się wybronić. Gracz FCA zrobił jednak delikatny ruch w stronę COsty, gdyby zrobił krok w tył to Costajego by faulował.
Fatalny mecz Muellera dzisiaj. Nic mu dzisiaj nie wychodziło(poza karnym :)). Słabiej też Alonso(zwłaszcza w defensywie), Thiago był pod grą, ale nic specjalnego z tego nie wynikało. Lahm na pozycji niemalże ofensywnego pomocnika wyglądał przeciętnie... Dobrze za to wg mnie Costa, Boa, Rafa i Alaba. Dołożyłbym też LEwandowskiego, parę sytuacji zmarnował, ale to i tak sam sobie je stworzył do tego świetna akcja i bramka.
12.09.2015 17:29
bardziej marnujmy te sytuacje. PRzecież FCA już nam nie strzeli i wygrywamy na dodatek ^^
12.09.2015 16:43
Nie ma co rozpaczać na razie. Guardiola i zawodnicy mają 15 minut by powiedzieć sobie kilka cierpkich i ostrych słów. Na drugą połowę ma wyjść drużyna, która chce wygrać. Pierwsze 45 minut na stojaka, tak się grać nie da...
12.09.2015 16:27
Ten mecz pokaże naszym, że na stojąco meczu nie wygrają. Augbsurg jedna groźna akcja igol i teraz to my musimy gonić i się stresować. Trzeba podkręcić tempo, szybko strzelić gola po przerwie i przycisnąć FCA.
12.09.2015 16:21
Idealnym trenerem dla FCB wydaje się Tuchel. Styl gry jaki preferuje świetnie pasuje do naszego. Zobaczymy jak poradzi sobie BVB. Jeśli Dortmund utrzyma ten poziom i przez cały sezon będą prezentować dobrą piłkę, to Thomas Tuchel zasiądze na ławce trenerskiej Bayernu. A nawet nie zdziwiłbym się jeśli odbyło się to za rok. Trenera też można podkupić :)
06.09.2015 22:00
@pele
I co z tego, że pokonali Bayern 6:0? W piłce młodzieżowej nie liczą się wyniki, a to ilu zawodników z danej szkółki osiąga sukcesy i gra z powodzeniem w piłce seniorskiej.
ilu znasz wychowanków City. Ja z dwóch Richardsa i Phillipsa... a i tak dzisiaj nie są na szczycie. A Bayernu? Nie licząc tych co grają u nas to byli przecież jeszcze Hummels, Trochowski i pewnie wielu innych by się znalazło.
aaaa tak... jeszcze najlepszy napastnik Polski, Daniel Sikorski :)
05.09.2015 11:51
Na pierwszy rzut oka wydaje się, że te ogromne pieniądze dla Premier League to coś świetnego. Oczywiście dobrze by było gdyby BL dostawała więcej pieniędzy, ale nie aż tyle co Anglicy.
Dlaczegóż to? Zobaczcie co się dzieje z ligą angielską. Przez taką ilość kasy spada wartość pieniądza. 80 mln euro za de Bruyne? Tylko Anglicy mogli zapłacić. Ktos podawał przykład transfery z WBA do Watfordu czy tam na odwórt, za 12 mln... A jak widzimy w Europie nie przekuwa się to na sukces sportowy. Niemcy nie mając takiej ilości gotówki muszą kombinować, rozwijać się, stawiać na młodzież. Dzięki temu mają z tego lepsze profity. Kreują świetnych zawodników i tak mogą zarabiać. A Anglicy? Ilu Anglików stanowi o sile czołowych klubów angielskich...?
Oczywiście, dobrze by było żeby finansowo BL goniła PL, ale lepiej zachowywać ten dystans. Nie 20x mniejszy rzecz jasna... ale co najwyżej o połowę. BL musi pod tym względem gonić PL, bo pewnego dnia Angole tyle kasy będą dostawać, że nikt nie będzie z nimi wstanie finansowo rywalizować. I wtedy będzie już koniec agonii piłki nożnej jako sportu.
05.09.2015 10:45
@aries
Czy taka dobra gra Bastiego? Niczym się nie wyróżnił. Gdyby za niego od początku grał Guendogan, to mielibyśmy niezły sajgon ^^
04.09.2015 22:55
Mecz mógł się podobać. Mecz nawet wyrównany. Niemcy przeważali w posiadaniu piłki, ale groźne sytuacje obie drużyny stworzyły. Oczywiście nasi sąsiedzi wygrali zasłużenie, chociaż mogliśmy zremisować, a nawet wygrać. Trochę szczelniej w obronie w pierwszej połowie i brak Neuera w bramce i 3 pkt do Polski by pojechały :)
W drugiej połowie daliśmy Niemcom za bardzo się stłamsić. Nieporozumienie w kadrze to Jodłowiec jak dla mnie... Mączyński był niewidoczny, ale Jodła co piłka to byle gdzie podawał. Już mamy w środku Krychowiaka od drewnianej gry, po co drugi taki?
Ale i tak brawa naszym za mecz. Dawno nie widziałem naszej reprezentacji by z takim rywalem i to jeszcze u niego tak dobrze grali.
Z taką grą powinniśmy sobie poradzić ze Szkotami i Irlandczykami. W sumie to są dwa kluczowe spotkania. Porażka na wyjeździe z Niemcami, na pewno była wkalkulowana.
A Niemcy? Zagrali tak jak w Warszawie, tylko dopisało im szczęście i skuteczność wtedy kiedy zawiodły w Warszawie.
Czy Goetze tak świetnie zagrał? Zagrał dobre zawody, ale takie mecze w Bayernie mu się zdarzały.
04.09.2015 22:46
@AdiFantasti
Nie nas. Anglików i Brytyjczyków :) Niemcy prawdopodbnie sobie ztym kiedyś poradzą. Co jak co, ale ten Naród zawsze był stanowczy i pragmatyczny... My mamy to szczęście w nieszczęsciu, że nas nie zaleje fala imigrantów. Za biedni jesteśmy dla nich :P Do nas co najwyżej Ukraińcy mogą napływać, ale oni się szybko asymilują więc nie ma problemu :)
04.09.2015 20:07
@Schikeria1213
Już nie przesadzaj. Zaraz okaże się, że Wielka Brytnia swoje bogactwo opiera na ciężkiej pracy Polaków i ich wspaniałej pomysłowości ^^ i mała uwaga, jak podpierasz się jakimś źródłem to je podaj, a nie każ adwersarzowi sobie go szukać :]
A Polacy jeżdżą z tego samego powodu na emigrację co inni ludzie. Ci co się nie asymilują są dla takiego Brytyjczyka czy Francuza podobnym problemem jak nie asymilujący się Arabowie czy Afrykańczycy. A ci co się asymilują są problemem dla nas. Co jak co ale jednak wtedy tracimy ludzi, my jako Naród.
Nie atakuje cie kolego, ale racja leży pośrodku.
04.09.2015 19:06
Taka mała uwaga. Jest różnica pomiędzy uchodźcami, a imigrantami. Ci pierwsi uciekają przed wojną, ci drudzy migrują za pracą. W Europie jest ogromny problem z imigrantami z Afryki oraz Bliskiego Wschodu. Uchodźcy przez to są również źle postrzegani.
Osobiście nie podoba mi się jak Europa Zachodnia obchodzi się z imigrantami. Na za dużo im pozwala i nie za bardzo działa by ci się asymilowali. Przez to rodzą się problemy, które niedługo eskalują. Z drugiej strony karma. Wiele lat kolonializmu odbija się im teraz czkawką.
Ale najbardziej bawi mnie reakcja Polaków na tę całą sytuację. Dlaczego? Ano nas to praktycznie nie dotyczy. Imigranci do nas nienmigrują. Problem znamy jedynie z telewizji i internetu. Inną zabawną rzeczą jest to, że przecież masa naszych rodaków też jestna emigracji i Brytyjczycy na przykład, bynajmniej nie są zachwyceni z ich obecności tam. A najbardziej bawią mnie ludzi, którzy nazywają siebie patriotami i najbardziej wygrażają imigrantom i uchodźcom. Jako patroci powinni znać historię, a ta nam mówi, że Polacy kiedyś przebyli taką samą drogę. Powstanie listopadowe. WIelka Emigracja. Tysiące Polaków emigruje na Zachód. I jak myślicie co oni tam robili? W większości siedzieli na socjalu państw ich goszczących oraz chlali i rozpaczalai(albo bawili zależy jak nato się popatrzy). Oczywiście, że byli też tacy co sumiennie pracowali i się asymilowali(tak jak obecnie). Inny przykład. Armia Andersa. Bliski Wschód. Pomyślicie, OK żołnierze, wojna itp. Ale za armią przemieszczały się też tysiące Polaków uchodźców i jednak kraje w większym bądźmniejszym stopniu gościły przyjaźnie naszych rodaków.
Dlatego uważam, że my Polacy, powinniśmy bardziej powściągliwe wyrażać swoje opinie na temat emigracji i uchodźctwa. Jasna sprawa, że w Europie jest problem z tym związany, który należy rozwiązać. Ale z drugiej strony nie każdy imigrant to muzułmanin terrorysta.
04.09.2015 18:25
Dobrze, że sprowadziliśmy dwóch skrzydłowych. No... Coman może to nie taki rasowy skrzydłowy, ale może tam grać. Do tego dochodzi Goetze i Muller, którzy też tam mogą zagrać.
03.09.2015 22:40
haha co ten Depay
03.09.2015 22:05
Lewandowski szampana otwiera, w końcu będą mu podawać ze skrzydła ^^
Podoba mi się gra Islandii. Taki mały kraj, a potrafili bardzo dobrą drużynę stowrzyć. Nie podoba mi się za to dziś gra Depaya. Strasznie gwiazdorzy. Gestykuluje, sam na siłe próbuje kończyć akcję.
A z Robbenem możliwe, że nic nie będzie. Arjen często prosi o zmianę jeśli poczuje choćby małyból. Nie wyglądało to zbyt groźnie.
03.09.2015 21:27
@meisterspieler
Kontrowersyjne? :) Bayer był słabszy i przegrał zasłużenie. Co jak co, ale to był pierwszy poważniejszy sprawdzian w tym sezonie i zdany przez naszą drużynę bardzo dobrze. ZObaczymy jak będzie dalej. BVB jeszcze trudnego spotkania nie grali, ale na razie idą jak burza.
30.08.2015 20:33
Bastian jest w fatalnej formie. Podobnie jak rok temu. Nawet na Mundialu i w tymże sezonie grał w kratkę. Aledopiero po Mistrzostwach Świata jego forma była naprawdę fatalna. W United nic się nie poprawiło. Dodatkowo mam wrażenie, że Schweinisię ciut przeliczył. Myślał,że w Manchesterze przyjdziemu wszystko łatwo,że przychodzi jako gwiazda. Liga angielska okazała się jednak zbyt wymagająca. Dużo bardziej siłowa niż BL, do tego mniejsze przywiązanie do taktyki. A United to zespół,w którym trzeba biegać i walczyć - w każdym meczu. Nie toco Bayerngdzie 80% spotkań można było na stojaka klepać piłkę. Mam jednaknadzieje, że Basti się odbuduje. W końcu tak bardzo związany z FCB.
30.08.2015 19:50
Dzięki za te 3 lata. Pierwszy sezon był świetny w jego wykonaniu. W następnych niestety grał słabo. Myślę, że dobry ruch działaczy. Mamy 4 środkowych obrońców, do tego Alonso, Alaba i Rafa, którzy też tam mogą grać. Jak dla mnie powinniśmy kupić środkowego obrońcę i pożegnać się z kimś z trójki Badu, Javi lub Benatia. Ale jeśli zostajemy z tą czwórką to nie jest źle. Dobrze by było gdyby wrócili do swojej optymalnej formy.
30.08.2015 13:35
Teraz już mamy oficjalną widomość o odejściu Dante.
30.08.2015 13:31
@jastrzab123
Nie, nie znalazłem oficjalnego potwierdzenia.
30.08.2015 13:13
@meisterspieler
Nadużyciem? :)
W zeszłym sezonie zagrał 18 razy i grał słabo. Kontuzje czy nie, nie zmienia to faktu, że nie prezentował się dobrze. W piątkowym meczu z Wolfsburgiem również grał słabo, czyli jednak nie ma jeszcze formy. W sezonie 2013-2014 również nie grał wybitnie, najlepszy sezon miał rok wcześniej w latach 2012-2013. Wtedy było o nim głośno i zapowiadał się wyśmienicie. Ale od tametgo czasu notuje regres i dla mnie jest trochę takim kotem w worku. Może w końcu odpalić, ale może i nie.
30.08.2015 13:02
Dante, Draxler, Praet w VFL? Byłoby to niezłe zakończenie okienka przez Wilki. Poszerzyliby kadrę i mogliby powalczyć w LM. Chociaż osobiście uważam, że Draxler będzie miał ciężko i może się nie sprawdzić. Od dłuższego czasu gra słabo, podobnie jak Goetze. Miał byc wielki talent, ale notuje regres. Może w Wilkach się odbuduje.
Wygląda na to, że nie kupimy obrońcy. Ryzykowne podejście. Może wypalić, ale jak dla mnie środkowy obrońca jest nam potrzebny. Nie można grać samymi bocznymi obrońcami w obronie :] Na pewno nie w każdym meczu.
@Patryk233
Akurat gdy Robben przestał grać egoistycznie to wygraliśmy LM w 2013 :P Przypomnij sobie co było w 2012, albo 2010. Robben grał świetnie, ale egoistycznie i co z tego było? Ja chce takiego Holendra jakiego mieliśmy w 2013 roku.
30.08.2015 12:49
Czy ośmieszył? Polemizowałbym. To była końcówka meczu, pewny wynik. Brazylijczyk chciał zrobić show dla kibiców. Gracze Bayeru mogli zrobić to samo. Zresztą Costa przy tym nie gestykulował, nie nabijał się z Brandta. Równie dobrze można powiedzieć, że za każdym razem gdy ktoś komuś założy siatkę to go ośmiesza i nie powinno się tak tego robić ^^
30.08.2015 10:22
Co wy tego Robbena tak uporczywie bronicie? Przecież jego wczorajsza gra nie była najlepsza. Do tego dokonywał złych wyborów. Jak dla mnie to oczywiste. I nie chodzi tu o Lewandowskiego, a o drużynę. Dla mnie mógłby grać tam zamiast POlaka Azer czy mieszkanieć Fidżi, a i taknie podobałaby mi się gra Arjena. Na plus mogę mu zaliczyć, że udało mu się parę rajdów i mam nadzieje, że będzie ich coraz więcej! Jednak tak egoistyczna gra może się na nas źle odbić. Gdy graliśmy samolubnym Arjenem to był porażki w finale LM i blamaże z BVB. Kiedy Holender zaczął grać bardziej zespołowo nie było na nas siły. I ja chce takiego Robbena.
30.08.2015 10:10
@kuble
Jasne :) Ja rozumiem Lewandowskiego, wkurzył się bo ile można... Chociaż jak dla mnie Polak by mi bardziej zaplusował jeśli pomimo to wyłożył tę patelnie Holendrowi. :P Ale i tak nie jest źle. Lewy pokazał Arjenowi, żenie będzie sobie w kaszę dmuchał. Mam nadzieje, że wyjaśnią sobie wszystko w 4 oczy i stworzą tandem, którym dojedziemy wszyscy do pucharu LM :)
30.08.2015 00:02
@kubla
Z drugiej strony nie ma też co psioczyć na Robbena. On już taki jest. Może się zmienić, co widzieliśmy w 2013 i oby to się znowu stało. Nie gra tak egoistycznie, bo kogoś nie lubie, on ma taki styl. Frustrujący dla niektórych i nie zawsze efektywny, ale ze swoimi umiejęntościami Robben może sobie na to pozowlić(póki wygrywa nam mecze :P). Lewandowskiego to denerwuje, ale mam nadzieje, że się dogadają.
A co do Muellera to nie ma co się rozpisywać. Jak dla mnie piłkarz genialny. Nawet jeśli nie na boisku to poza nim. Dla mnie wzór piłkarza i sportowca. Przypomnijmy sobie jego konflikt z Robbenem. Przecież oni się pobili(Robbena spoliczkował Niemca). Widać było między nimi niechęć. A teraz? Mueller oddał mu karnego, cieszył się z bramek Holendra. Można zauważyć, że dla Thomasa najważniejsza jest drużyna. I ja takich gości niezmiernie szanuje.
29.08.2015 23:56
@MrSuchar
Dlaczego nie na miejscu?
Kiedy Robben grał egoistycznie to dotarliśmy do finału LM. Raz w 2010 z wielkim szczęściem, a drugi raz w 2012 jego gra egoistycznia niemalże go zniszczyła. Kiedy Robben zrozumiał, że grą zespołową da więcej zdobyliśmy LM w 2013. Więc o czym my mówimy? Robben ma takie umiejętności, że potrafi sam wygrać mecz. Ale gdy nie ma swojego dnia, niech poda do kolegów. Wtedy będzie z tego bramka. Teraz nie ma formy, ale i tak gra egoistycznie i nikt na tym nie korzysta.
29.08.2015 23:39
A tutaj jak zwykle problemy i kłótnie. Znów dwa obozy i walka w komentarzach. Nic tylko po pocorn skoczyć.
Robben dziś zagrał źle i samolubnie, to raczej nie podlega dyskusji według mnie. A to, że odbiło się to na Lewandowskim? Cóż... gdyby grał tam Mandzo albo Gomez to oni by tracili. Dla mnie dzisiejsza gra Arjena była zła. jego rajdy nie przynoszą nam takich korzyści jak kiedyś. Mam nadzieje, że to się zmieni. W kilku sytuacjach mógł zagrać do Roberta, ale wybrał indywidualną akcję. Lewy też miał taką sytuację i wybrał podobnie. Robben dlatego nie zagrywa do LEwandowskiego, bo jest egoistą. Po prostu. Nie ma żadnego konfliktu między innymi. Ale Lewy chyba widzi to inaczej. Widzi, że Holender gra egoistycznie i go to frustruje. Z tego mogą wyniknąć niepotrzebne konflikty.
29.08.2015 23:01
Bardzo dobra druga połowa. Jeszcze do drugiej bramki Leverksuen coś próbowało, ale potem było już po nich. Świetne zaowdy Thomasa, Costy i Vidala(takiego walczakanam brakowało). Alonso również zagrał bardzo dobrze dzisiaj, z meczu na mecz gra coraz lepiej. Aż byłem zdziwiony :) Jeszcze trochę i będzie Xabi z jesieni, oby utrzymał się ten progres!!
Co mnie martwi po tym meczu? Arjen Robben. Bez formy... ale to jeszcze mogę zrozumieć. Ale ten egoizm... przesadza już. Z 2-3 piłki mogł dać Lewandowskiemu na sam na sam. Niby nic przy 3:0. Ale Lewy też miał sytucje i mógł zagrać do Holendra, ale tego nie zrobił. Niepotrzebny ferment się robi w drużynie i może się to odbić w ważniejszych meczach. Mam nadzieje, że Robben zacznie w końcu podawać ^^
29.08.2015 20:23
Mam ambiwalentny stosunek do dzisiejszego meczu. Dobrze gramy w defensywie, Bayer nie ma czego stworzyć za bardzo. Do tego potrafimy coś wyczarować w ataku. Ale kurde... dlaczego tak małodługich piłek i kontr!!?? Leverkusen, ąz się o to prosi!! Tym wysokim pressingiem robią kosmiczną dziurę w środku pola, więc tam można posłać piłkę. Ale długie podanie na dobieg za obrońców. Za mało tego, za mało.
Bardzo dobrze dziś gra Costa i Vidal w defensywie zwłaszcza. W zasadzie cały zespół trzyma poziom. Najsłabiej chyba Bernat, zwłaszcza z początku.
I trzeba coś strzelić, bo Leverkusen srzeli nam bramę z ncziego i będzie problem. Np ten wolny... Manu miał szczęście, że piła poszła w góre od poprzeczki, a nie w dół... Mógł to być klops miesiąca.
Bayer wg mnie gra bardzo naiwnie. Tak wysoko i ostro atakować. Jeśli tego nie wykorzystamy to wyjdziemy na głupców! Ale jest dobrze, może się tak skończyć mecz!: )
29.08.2015 19:21
Bardzo możliwe, że zagramy 4 z tyłu. Alonso i Alaba w środku. Obawiam się bardzo o takie zestawienie obrony...
29.08.2015 18:21
Didavi za de Bruyne? Oj... to Wilki kompletnie nie chcą się pokazać w Europie:/
29.08.2015 14:28
@heat
Nie do końca się z tobą zgodzę :) Fakt, Xabi gra dużo lepiej jak na wiosnę i tego nie będę zaprzeczał. Cieszę się z tego. Ale jednak to nie Xabi z jesieni. Brakuje mu do swojej najwyższej formy. Jako uzupełnienie składu, pomoc dla drużyny w trudnych momentach - ok. Ale jako trzon zespołu? Zdecydowanie nie. Niestety Alonso swoje lata ma i stracił wiele na szybkości, do tego czuć u niego niepewność. Ale i tak jest lepiej niż na wiosnę. Jeśli ma grać, niech jego forma zwyżkuje. Chociaż osobiście postawiłbym na kogoś innego.
29.08.2015 12:50
Ciężko będzie miał Wolfsburg w LM i lidze jeśli nie zrobi porządny transferów za tę górę hajsu za de Buryne. Z Schalke nie grali nic specjalne. Praktycznie akcja do skrzydła i wrzutka na Dosta... do tego stałe fragmenty gry. Jak dla mnie to za mało na Europę.
A Schalke? Beznadziejnie się zaprezentowało. Chociaż jakąś akcjęp potrafili sklecić. W sumie dorbze, że Pierre przeszedł do nich. Środek pola chyba im najbardziej kuleje. Dziś jedynie ten młody Geis coś próbował, ale bez rewelacji. Hojbjerg z doświadczeniem gry w Bayernie rozrusza grę Królewsko-niebieskich.
28.08.2015 22:32