DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Nookie Strona 16

@kubla

Kompletnie nie możemy się porozumieć :)

Bycie mniej poważany nie oznacza braku szacunku. Wybacz, ale dla mnie zawodnik musi zapracować na pozycję w zespole. A trzeba przyznać, że taki Mueller czy Ribery, którzy w klubie są już tyle lat, dużo bardziej na nią zapracowali.

Ja osobiście Lewandowskiemu wypominam nie tylko brak skuteczności, ale i słabszą grę. W przypadku innych graczy nie możemy powiedzieć tego samego. Po prostu chciałem zaznaczyć jego słabszą formę. Nie widzę obecnie w klubie innego gracza, który obniżyłby loty i grał słabo w kilku ostatnich meczach. A nawet jeśli ktoś zagrał słabo w ostatnim spotkaniu, to w przedostatnim prezentował się już lepiej. Innym graczem, któremu należała się krytyka był Robben, ale po paru spotkaniach zaczął grać lepiej(a potem kontuzja), wcześniej słabszą formą "popisywał" się Vidal. Wszyscy ci gracze jednak złapali rytm gry. Teraz pora na Roberta :]

Nie ma też sprawy wyolbrzymiać, bo to tylko parę spotkań. Większa krytyka wg mnie należy się Goetze, który od dwóch lat gra słabo. Niby przed kontuzją w końcu grał przyzwocie, ale zobaczymy jak to będzie wyglądać. Ja jestem sceptycznie nastawiony.

07.12.2015 20:27

Ja już nie wiem o czym wy piszecie ^^ Jaki brak szacunku wobec Lewandowskiego? I dlaczego ma być bardziej poważany od innych graczy? Gra niecałe 1,5 roku u nas i co pokazał poza 5 bramki z Wolfsburgiem? W zasadzie nic specjalnego. Ale ten sezon ma narazie bardzo dobry, ostatnie mecze trochę słaszbe, ale mam nadzieje, że wróci do formy z października i września. Jeśli utrzymałby taki poziom przez parę lat, to wtedy może stać się kimś więcej dla kibiców FCB.


A ten niby transfer do Realu wzbudza u mnie śmiech :) Bo chyba wszyscy zapominają, że najwięcej do powiedzenia ma Bayern. A ten Lewandowskiego nie sprzeda. Bo po co? Pieniędzy ma jak lodu, świetnego grajka i nikogo na jego miejsce.

07.12.2015 18:01

Gladius ma rację, z Gladbach Lewy zagrał słabo, ale nie było w jego stronę dużo niepochlebnej, obraźliwej krytyki. Bywały mecze gdzie dużo gorzej o nim pisano, a zagrał lepiej. Ostatnio zaprezentował się słabo i krytyka jest w pełni zasłużona.

A Muellera również się krytykuje. Może nie tak często jak Lewego, bo ma inny styl gry. Zawsze gra piach a jednak bramki strzela. Poza tym to wychowanek i tyle lat w Bayernie, więc jemu więcej wolno. Niesprawiedliwe, ale prawdziwe. Cieszę się, że mamy Polaka w drużynie, ale to strona kibiców Bayernu, a nie Lewego. I tutaj zawsze na pierwszym miejscu będzie drużyna i wychowankowie.

07.12.2015 13:27

@kubla

Mówisz, że na tej stronie nie ma obietkywizmu w stosunku do Lewego? W sumie masz trochę racji i swoim stanowiskiem to potwierdzasz. Za każdym razem gdy jest wątek o Lewandowskim za wszelką cenę go bronisz. Ostatnie kilka meczów gra źle, jest nieskuteczny i gra mniej dla drużyny. Gra po prostu słabo. Gdybyśmy mieli kogoś na rezerwie to pewnie Polak straciłby miejsce w składzie.

A Lewego nigdy nie wyzywałem, gdy grał dorbze to go chwaliłem, gdy grał przeciętnie rok temu to go broniłem, bo jeszcze się niezaaklimatyzował. Ale ostatnie stracił formę więc go krytykuje. Naturalna kolej rzeczy.

07.12.2015 12:18

Przecież Lewandowski podpisał 5 letni kontrakt, nie jest nawet w jego połowie. Zarabia kupę kasy, do tego dostał sporo pieniędzy za sam transfer. Do tego zły moment sobie wybrał by walczyć o większą kasę, bo jest w słabszej formie. Strzelił kilkanaście bramek w dwa miesiące, ale potem forma spadła. Gdyby utrzymał formę z września i paźdzernika cały rok to jeszcze bym zrozumiał chęć podwyżki.

A obecność Kucharskiego w Madrycie na pewno nie jest związana z Lewandowskim. Przecież nie może rozmawiać z innymi klubami, dopiero na rok do końca kontraktu. A nawet jeśli by chciał to obejść, to nie pokazywałby się na stadionie ^^

Zresztą o czym my mówimy? W Bayernie ma wszystko, to nie te czasy, że Real sobie mógł sprowadzić kogo chce. Co najwyżej jakby Lewy straicł miejsce w składzie, albo zaczął słabo grać jak Kroos - to wtedy można pomyśleć o jego sprzedaży.

07.12.2015 10:41

Wielka brawa dla Gladbach za wczorajszy mecz. Ich gra było bardzo ładna dla oka i efektywna. Pokazali innym klubom, że da się z nami rywalizować(patrz BVB). Pokazali również, że wygrać z nami można nie tylko stawiając autobus i liczyć na cud, tym bardziej grając u siebie(patrz Arsenal)

06.12.2015 15:58

To, że większość drużyny w ofensywie zagrała słabo nie znaczy, że Lewandowskie też słabo nie zagrał. Ba, on słabo grał w poprzednich dwóch czy trzech meczach. A reszta drużyny grała wtedy dobrze.

A tak w ogóle to Coman był dziś u nas najlepszy w ofensywie i sam jeden próbował ciągnąć naszą grę. Nie wychodził to najlepoiej, bo chłopak ma dopiero 19 lat, ale i tak wyrózniał się na tle kolegów zdecydowanie.

05.12.2015 18:27

@pele

Skoro ma zadyszkę to nie gra na 100%... :P A jak dla mnie ta armatka przysłoniła mu oczy i patrzy tylko na nią, a nie na drużnę. Zbyt egoistycznie gra jak dla mnie na chwilę obecną.

05.12.2015 18:10

@pele

Niestety nie ma konkurencji, a do tego dużo kontuzji. Nie ma więc kto go zastąpić, więc może Lewandowski podświadomie wie, że i tak pierwszy skład będzie miał więc nie gra na 100%. Mueller dziś na przykład też słabo zagrał, ale on walczy za drużynę w każdym meczu, a na dodatek dziś grał na skrzydle. A tam zawsze gra słabo.

05.12.2015 18:03

@mike84

Zatem obiektywnie ci mówię, że Lewy znowu zagrał słabo i należy mu się ławka. :)

05.12.2015 17:58

@mike84

No tak... przecież Lewandowskiego nie można skrytykować ^^ ehh... Lewy to chyba najgorsze co przytrafiło się tej stronie.

05.12.2015 17:39

Porażka na własne życzenie. Te stuprocentowe sytuacje w pierwszej połowie gdyby były wykorzsytane to byłoby po meczu. Gladbach w pierwszej połowce probowało, ale nie zagrozili poważnie naszej bramce. W drugiej jedna akcja, nasi przysneli i gol. I co wtedy? To co z Barca na wyjeździe... Atak na hurraa... bez obrony. Zostawialiśmy okropne dziury i rywal to z łatwością wykorzystał. W drugiej połowie KOMPLETNIE NIC nie pokazaliśmy. W pierwszej połowie byliśmy lepsi, ale w drugiej Gladbach było zdecydowanie od nas lepsze i w pełni zasłużenie wygrało.

Swoje też dołożył sędzia, nie gwizdając ręki na karnego, ręki po której poszła akcja bramkowa. Plusa mam kontrowersyjnych decyzji. Ale nie ma co na niego zwalać winy. Mieliśmy szasnę ten mecz wygrać.

Kontuzje nas wyniszczyły i mocno osłabiło, ale Gladbach też grało bez kilku ważnych graczy. Błędem było wystawienie Javiego jako ofensywnego pomocnika. W pomocy gdy grał to wyglądało to super, ale gdy przesunięto go jeszcze wyżej to się gubił. Do tego żenujący mecz Lewego... kolejny. Zmarnował setkę(znowu) i się tym razem zemściło. Jak dla mnie wkolejnym meczu ławeczka. Za bardzo zaczął grać pod siebie. Te 5 bramek chyba mu nie pomogły... zauważyłem, że ma coraz więcej pretensji do kolegów, nie cieszy się z goli kolegów i zaczął grać bardziej egoistczynie i po porstu słabiej. Cóż... stałem za chłopem murem, ale teraz jego gra jest zła i gdyby nie kontuzje to straicłby miejsce w składzie.

Co na plus można dziś zaliczyć? Hmm... chyba tylko powró Francka. O zimnym prysznicu co już wcześniej wspominiałem, chyba nie ma co mówić... Bo my i tak wniosków nie wyciągamy^^ Ale to już koniec rundy, może to był wypadek przy pracy. Ja i tak czekam na wiosnę. Bo to na wiosnę zawsze graliśmy kaszanę za Guardioli.

P.S. Trzeba dziś Wilkom kibicować! Jeśli wygrają to ta porażka nas w zasadzie nie powinna ruszać, bo dalej będziemymieć przewagę 7 punktów.

05.12.2015 17:32

Brawo Rafa... akurat jest czas na takie przepychanki ^^

05.12.2015 17:15

No! Dawać teraz!

05.12.2015 17:11

@heat

Akurat ściągnięcie Lewego w dzisiejszym meczu to jak wzmocnienie :P

05.12.2015 17:05

Fascynujące... ale to i tak na własne życzenie. Trzeba było strzelić bramki w pierwszej połowie. W drugiej nasi wyszli jak na plaże, Gladbach strzeliło gola, poszła za ciosem. A my co po stracie bramki? Zero ambcji, zero woli walki. Mecz sam się wygra przecież.

Mam nadzieje, że to tylko wypadek przy pracy, a nie zapowiedź wiosny... ale cóż jeszcze 20 minut. Wszystko może się zdarzyć ^^

05.12.2015 17:00

Oczywiście, że faul ^^ w drugą stronę gwizdek by nie drgnął.

05.12.2015 16:54

Brawo sędzia, brawo chłopaki...

05.12.2015 16:44

Jeśli dziś nie wygramy to tylko na własne życzenie. Mieliśmy tak świetne sytuacje i je zmarnowaliśmy... A Gladbach mimo, że setki nie miało to jest groźne i potrafią coś stworzyć i grać z nami jak równy z równym.

Najlepiej dziś prezentują się Coman I Martinez. Bardzo podoba mi się ich gra dzisiaj. Najslabiej Lewy, Mueller(za te setki i generalnie nie grają zbyt dobrze), Alonso(za te okropne straty) i Rafa(z jego wrzutek kompletnie nic nie wychodzi).

05.12.2015 16:20

Oby te kontuzje faktycznie nie trwały tak długo... Żeby znowu nie było styuacji jak w zeszłym roku. Oby uraz Costy nie był poważny, bo w zasadzie nie wiadomo co mu dolega(problemy z udem..). Z drugiej strony miesiąc przerwy dla Brazyliczjyka się przyda, bo był baardzo mocno eksploatowany. Dobrze, że przed nami same lżejsze mecze(nie licząc wyjazdu do Gladbach), możemy więc grać zmiennikami.

04.12.2015 13:00

W sobotę czeka nas niezwykle ciężkie spotkanie. Rywal w wybornej formie, stadion gdzie zawsze mamy problemy, kontuzje ważnych graczy. Dobrze przynajmniej, że nasza drużyna jest w dobrej formie. Do tego Lewandowski w końcu trafi... :P Tyle już zmarnował w poprzednich meczach sytuacji to teraz powinien strzelić gola bądź dwa ^^

Remis będzie dobrym wynikiem.

03.12.2015 21:59

@ThomasKonig

I tutaj dochodzimy do problemu, jaki transfer uważamy za udany bądź nie. Nie ma stałych, obiektywnych kryteriów. Wszystko to, to nasze subiektywne zdanie.

W zasadzie nie uważam tych piłkarzy, których wymieniłem za nieudane transfery. Ale chciałem stwierdzić, że wszyscy ci gracze mogą być za takowych uważanych. Osobiście sądze, że aby jakiegoś gracza, czy trenera w pełni ocenić trzeba to zrobić po jego przygodzie z danym klubie. Na chwilę obecną możemy oceniać jakie aktualną przydatność w drużynie.

W sumie z tych graczy, których wymieniłem najbliżej jak narazie do miana nieudanego transferu jest Goetze. Ma jeszcze czas, jest młody i być może jego forma eksploduje. Ale jak do tej pory gra przeciętnie. A biorąc pod uwagę jego cenę za jaką przyszedł, potencjał i wcześniejszą formę - wręcz słabo gra.

03.12.2015 18:01

@anonim

Ależ to miałem na myśli, że nie ma klubu, który przeprowadza tylko doskonałe transfery. Kirchoff był naszym transferem, raczej nie pokładano w nim dużych nadzieji, ale był to nieudany transfer co potwierdza moją tezę :P

A nieudane wielomilionowe transfery? Mario Goetze. Gra już u nas ponad dwa lata i kompletnie nie zachwyca. W tym sezonie coś się poprawiło, ale i tak według mnie gra dużo poniżej oczekiwań.

Też wszystko zależy co rozumiemy pod pojęciem udany/nieudany transfer. Ktoś kto gra poniżej oczekiwań? Ktoś kto mało gra?

03.12.2015 14:42

@Ivan

Z drugiej strony nieudane transfery, bądź "średnie" też nam się przytrafiły :P Goetze za 37 mln, który praktycznie nic nie grał. Benatia, który gra dobrze, ale więcej się leczy niż gra. Thiago podobnie. Bernat, który świetnie zaczął, ale później grał juz coraz gorzej. Kirchoff, który w ogóle nie gra. To tylko transfery przeprowadzone, za czasów Guardioli. W poprzednim okienku świetnie trafiliśmy z Comanem i Costą, więc zaburza to trochę spojrzenie. Bo nie jesteśmy wcale klubem, który robi lepsze transfery niż konkurencja. Zdarzają się nam lepsze, ale i gorsze transfery.

03.12.2015 09:47

Kogoś to jeszcze obchodzi? Przecież te wybory to pic na wodę. Od 2010 roku gdy Sneijder nie wygrał, następnie w 2013 Ribery i 2014 Manu to tylko i wyłącznie wybór między Ronaldo, a Messim, który jest akurat bardziej lubiany.

30.11.2015 21:43

@anonim

Poważnie? Nie można skrytykować zawodnika za to, że zagrał źle?

28.11.2015 21:36

Co nie zmienia faktu, że LEwandwoski marnuje dużo sytuacji. Musi się poprawić, bo gdyby nie bramki Muellera i Comana to wszyscy bysmy na niego psioczyli.

28.11.2015 16:25

Dwie bramki sprawią, że wdrugiej połowie możemy zagrać na spokojnie. Zwłaszcza, że mamy bardzo defensywny skład, to możemy sobie pozowolić na ciut więcej ryzyka z przodu. Generalnie bardzo dobrze dziś gramy.

jedyne co mnie raziło to nieskuteczność Lewego. Facet gra dziś bardzo dobrze, ale nie potrafi przekuć tego na gola. Cóż gdyby strzelał chociaż połowę tego co ma to Gabończyk w ogóle by się nieliczył w walce o tytuł króla strzelców :P

aa i czy ja dobrze widziałem. GOL Z RZUTU ROŻNEGO? hah nie sądziłem, że doczekam tego dnia ^^ Dziś ten stały fragment gry wygląda dobrze wnaszym wykonaniu. Ale w sumie co w tym dziwnego skoro możemy wtedy straszyć Boatengiem, Benatią, Martinezem, Lewandowskim i Muellerem.

28.11.2015 16:21

Skład bardzo defensywny. Może być ciężko o strzelanie goli. Jeśli szybko nie strzelimy gola i nie ustawimy sobie spotaknia to może byc bardzo ciężko z każdą kolejną minutą. Hertha jest w dobrej formie, a my nie mamy jak skorygować ofensywy wprowadzając kogoś z ławki.

28.11.2015 15:25

Oby to była lekka kontuzja, może zwykłe stłuczenie. Parę dni przerwy Coście na pewno się przydadzą.

27.11.2015 20:01

Taa... Zgłosi się Real, Barca czy CHelsea. Obiecają mu złote góry, środek pola, kluczowa rola, a jak się skusi to go będą trzymać na lewej obronie. Niestety dla niego jako lewy obrońca jest genialny i jeśli chce grać w najlepszych klubach to tylko jako LO. Środkowy pomocnik jest z niego bardzo dobry, ale takich jak on jest wielu do środka.

25.11.2015 22:56

@daro022

Ale Boateng jest szybki i zwinny więc bardziej "statytczny" Holger go uzupełnia(a w zasadzie do Jerome uzupełnia jego). Holger naprawiałby jego błędy w ustawieniu czy proste kiksy, co mu swego czasu zdarzało się często :)

@pele

I tu się z tobą zgodzę. Na chwilę obecną Badstuber jest za słaby na FCB. I sądze, że najlepszym wyjściem byłoby dla niego półroczne wypożyczenie. Może wróci do swojej optymalnej dyspozycji.

25.11.2015 12:16

@pele

Co do Kroosa to w pełni się zgadzam. Ale odnośnie Badstubera nie. Bardzo go wszyscy chwalili za początek sezonu 2013. Grał bardzo dobrze. A jeden mecz z Bate tego nie przekreśla. Cała drużyna tam zagrała źle i baardzo pechowo.

I o ile mnie pamięć nie myli to za Badu wskoczył Boateng, a nie Dante :P

Ja niezwykle żałuje kontuzji Holgera, bo obecnie z Boatengiem tworzyli by świetną parę stoperów gdyby nie kontuzja. Obaj by uzupełniali swoje braki i dołożyli by genialne rozegranie. Nigdy nie twierdziłem, że Badstuber jest idealnym obrońcą, ale to jak się go deprecjonuje mi się po prostu nie podoba. A zaczęło się wszystko dzięki polskim komentatorom, którzy wychwalali Hummelsa, a z Badstubera zrobili sobie kozła ofiarnego(wtedy jeszcze BVB było święte, bo "polskie")

25.11.2015 11:51

@anonim

Cóż, twoje zdanie ^^ Ja zawsze będę uważał, że Badstuber jest jednym z najbardziej niedocenianych zawodników Bayernu.

@pele

Na początku przygody z FCB faktycznie Holger nie prezentował się najlepiej. Ale to też trochę w tym winy Van Gaala, bo ustawiał go na lewej obronie. Za to poźniejsze sezony były już coraz lepsze.

25.11.2015 10:49

Ależ oczywiście, że był. Przed kontuzją to Badstuber miał pewne miejsce w składzie, a Boateng z Dante rywalizowali ze sobą. Ponadto Boateng drażnił działaczy i mówiło się po cichu o jego sprzedaży jeśli nie poprawi gry(a jak widzimy dzisiaj zrobił oszałamiający progres). A Hummels jak już wielokrotnie mówiłem robi ładne wrażenie, przez co jest tak wysoko oceniany, a babole robi ciągle. W reprezentacji Niemiec Loew stawiał najpierw na Badu potem na Hummelsa.

Gdyby Holgerowi nie przytrafiła się ta okropna kontuzja(i następna). Mielibyśmy dziś parę najlepszych środkowych obrońców na świecie. Badstuber naprałby pewności przez te lata, dzięki czemu braki szybkościowe nadrabiałby dobrym ustawieniem. A w systemie FCB sprawdzałby się idealnie, bo wyprowadzić piłkę potrafi jak mało kto. Lewą nogę ma genialnie ułożoną. Pamiętacie kto swego czasu wykonywał rożne i wolne?

25.11.2015 10:16

Badstuber to taki Mueller, tyle że defensywy. Facet wygląda pokracznie, niby kopnąć piłki nie potrafi, biega jak niepełnosprawny... Ale jednak przed kontuzją grał w pierwszym składzie Bayernu i był pierwszym wyborem Loewa. Bił na głowę Boatenga, a zwłaszcza Hummelsa(który jest jego przeciwieństwem, pięknie się porusza, a sadzi babole jak mało kto). Badu jest silny, nieustępiliwy i ma fantastycznie ułożoną lewa nogę. Niestety po kontuzji jeszcze nie jest w opytmalnej formie. Jego braki szybkościowe są bardzo zauważalne, tym bardziej, że przed kontuzją też nie należał do sprinterów. Zobaczymy jak to się wszystko ułoży. Powinien nadrobić braki szybkościowe, nie jest to dużym problemem. Ale nigdy nie wiadomo jak to będzie z jego pewnością siebie i zdrowiem, bo tak długiej kontuzji.

25.11.2015 09:58

@ThomasKonig

Zdanie wyrwane z kontekstu. Po wielokropku jest zdanie, które powinno cię ukontentować.

24.11.2015 22:57

@heat

Pełna zgoda. W ofensywie mamy innych graczy od harowania. Co nie zmienia faktu, że parę głupich podań mu się przydarzyło. A co do ostatecznej oceny tego transferu oczywiście trzeba poczekać do lata, jakże by inaczej :) Ale drobne uwagi co do jego gry już mieć można :P

24.11.2015 22:47

Lekko, łatwo i przyjemnie. W drugiej połowie trochę wiało nudą, zwłaszcza po czerwonej, która według mnie nie zasłużona. Faulu moim zdaniem nie było. Badstuber przegrał pojedynek biegowy, ale dobrze przeszkadzał rywalowi. Ten wbiegł przed niego, wywrócił się, machnął nogami i się położył. Jak dla mnie żółta kartka za symulowanie. Co nie zmienia faktu, że Holger przegrał z nim pojedynek biegowy,a nie powinien... Chociaż można mu to wyabaczyć po tak długiej przerwie, oby w następnych miesiącach popracował nad dynamiką i przyspieszeniem.

Vidal znowu w ofensywie miał głupie zagrania, ale i tak dużo lepiej jak z Schalke. Nabiera chłop pewności w ofensywie, bo w defensywie gra jak profesor. Takiego pitbula nam brakowało.

24.11.2015 22:41

Hmm... jak dla mnie faulu nie było. Grecki zawodnik wyprzedził Badu, ale potem sam z siebie się wywrócił i włożył swoje nogi między nogi Holgera...

24.11.2015 21:59

Szkoda Arjena, oby nic poważnego. Akurat zaczął podawać i grać zespołowo, to i gra stała się płynniejsza i sam Holender lepiej wyglądał.

W zasadzie nie powinienem narzekać na wynik... ale... 3:0 do przerwy z Olimpiakosem u siebie sprawia, że praktycznie nie ma sensu oglądać drugiej połowy ^^ Nasi będą grać spokojnie, leniwie, trochę nonszalancko. Nie będą chcieli tracić sił. Grecy natomiast nie będą chcieli tracić więcej bramek... Chyba, że w końcu zagramyz pazurem, dal kibiców ^^ I te parę bramek nastrzelamy.

24.11.2015 21:34

@ThomasKonig

Noo... ja bym tak nie przesadzał ^^ Ile to razy my mieliśmy taką styuację? :P

24.11.2015 20:39

Może to i lepiej, że Leverkusen zajmie 3 miejsce... W 1/8 LM i tak by pewnie odpali. W LE mogą powalczyć, a dzięki temu BL zdobędzie wiele punktów. Gladbach też ma szansę na 3 miejsce. Będzie ciężko, ale złapali formę, a Sevilla gra trochę gorzej. VFL liczę, że wyjdzie, ale w zasadzie wtamtej grupie wszystko może się zdarzyć ^^

24.11.2015 20:04

Dzisiaj dałbym odpocząć przede wszystkim Coście. Widać było, że jest zmęczony w meczu z Schalke. Ale z drugiej strony bez wielkiej rotacji bym zagrał dziś. Lepiej wygrać i mieć pewne miejsce. Wtedy w Zagrzebiu możemy sobie rezerwami pograć.

24.11.2015 17:36

Taak... jeden mecz i już opinia o beznadziejnym Realu i wspaniałej Barcie ^^ Katalończycy w tym zesonie już przegrywali np z Sevilla, Bilbao czy Celtą. Do tego w wielu meczach gra im się nie klei. A Real? NIby gra źle, brzydko, ale co jak co zdobywa punkty... ZObaczymy na wiosnę jak się będą drużyny prezentować.

W zasadzie to bardziej obawiałbym się na dzień dzisiejszy PSG. W lidze idą jak burza, a w LM też świetnie grają. Z Realem przegrali, ale stłamsili ich jak dzieci.

22.11.2015 09:22

W zasadzie z dzisiejszego meczu najbardziej zapamiętam komentarz Borka i Hajto. Jak dla mnie znowu dali popis i dziwi mnie to, że wciąż komentują spotkania. Dzisiaj częściej słyszałem o pożegnaniu Asamoahy, o niepodawaniu Robbena, o Gran Derbi, o wspomnieniach Tomcia niż o przebiegu meczu... A przytaczanie wyniku ze spotkania Barca - Real, w momencie gdy spotkanie Bayernu i Schalke ciut zwolniło i przeciętnego kibica mogło nudzić, wręcz było skandaliczne. Toż to wręcz zapraszanie widza by przełączył kanał na inny... Na miejscu szefów stacji eurosport naprostowałbym Borka... Ale widać Janusze lubią ich komentarz dlatego ich się trzyma... Innej opcji nie widzę.

21.11.2015 22:13

Ciężki dla nas mecz, zwłaszcza przez ciężkie warunki. Ważne są 3 puntky i to, że odskoczyliśmy BVB!

najsłabszy dziś był Manu. Słabo również Robben i Lewy według mnie. Pierwsze bez formy,a drugi za bardzo cchiał strzelić bramkę, przez co nie podował gdy mógł. Do tego zmarnował setkę na koniec. Vidal, który w ofensywie grał słabo w defensywie wymiatał ^^

Szkoda Alaby... mam nadzieje, że to nic poważnego.

21.11.2015 20:30

Na powtórce z tyłu bramki Schalke było widać jak Arjen biegł, ale się zatrzymał i zaczął machać rękoma, że nikt nie przerwał akcji. Gdyby biegł dalej to może by coś wskórał. Ale przy bramce są zawodnicy, którzy mają dużo więcej na sumieniu niż Holender :P

21.11.2015 19:33

Przeciętna nasza gra. Nie za bardzo potrafimy przedrzeć się przez zwarte szeregi defensywy Schalke. W ofensywie beznadziejny jest Vidal, Robben praktycznie niewidoczny, Lewy się podpalił, a Mueller ślizga. Oby Pep coś poprawił, bo prawde mówiąc Schalke groźne nie jest. Dwie akcje przeprowadzili z tego jeden gol. Gol, który był koncertem beznadziejnych zachowań naszych zawodników. Najpierw Alaba dał się łatwo ograć, potem Alonso się zderzył chyba z Muellerm, Robben, który macha rękoma zamiast wracać, Lahm, który daje się ograć jak dziecko, MArtinez, który zapomniał o asekuracji i wisienka na torcie - Manu.

Boisko jest fatalne, zawodnicy się ślizgają i gra jest brzydka i przy tym niezwykle niebezpieczna.


A i parę słów o komentatorach trzeba powiedzieć. Dla mnie to jest skandal co oni dzisiaj robią. Praktycznie w ogóle nie rozmawiają o meczu. Wszystko tylko nie Bayern - Schalke. A już dla mnie obelgą jest gdy mówią o wyniku Barcy z Realem... Dla władz stacji to jak policzek. Podając wynik innego spotkania i konkurencyjenj stacji wręcz zachęcają by zmienić kanał.

Ale dla poprawy humoru parę kwiatków komentatorów, które zapisałem: " Ułri" i "Daniel Koszta"

21.11.2015 19:25

Prawdziwy hit to dzisiaj o 18.30 w Niemczech. Każdy użytkownik tej strony powinien się z tym zgodzić ^^

21.11.2015 12:30

Porażka Dortmudnu sprawia, że ewenutalna nasza jutrzejsza wpadka nie wpłynie dla nas na układ w tabeli. Ale nie ma co na to patrzeć, 3 punkty trzeba zgarnąć!

20.11.2015 23:04

@ThomasKonig

Jak tak rzuciłem okiem na ten przewidywany skład Schalke to większość ich zawodników też pojechała na kadrę. Do tego część naszych graczy wróciła wcześniej.

Co i tak nie zmiania faktu, że czeka nas ciężki mecz. Najtrudniej będzie dla Manu... ale pokazywał już wielkrotnie, że daje radę na Veltins Arena.

Aaaa... i niech Hojbjerga wypożyczą do innego klubu. Widziałem mecze Goertzy i według mnie Hojbjerg jest od niego lepszy. A wystawianie Kolasiniaca zamiast Duńczyka to już w ogóle skandal. Cóż... ale interesem Schalke nie jest wyszkolenie naszego zawodnika, a mieć tylko opcje do rotacji na rok.

20.11.2015 18:11

Bardziej prawdopodbny wydaje się transfer w lecie. Ma to swoje plusy i minusy. Robben młodszy nie będzie, na stare lata będzie miał większy problem z powrotem po kontuzji(a tych ma często), do tego dochodzi konfliktowy charakter(nie jest pierwszym wyborem w hierarchi, to i fochy mogą się zacząć). Ponadto jego wypłatę możemy przeznaczyć dla kogos młodszego. Argumenty przeciw jego sprzedaży to między innymi fakt, że to Arjen Robben. Co jak co, ale piłkarz świetny. Ze 2-3 lata może pograć na najwyższym poziomie i może wróci do swojej formy. Dodatkowow juz tyle lat związany z FCB, więc jego odejście może zaboleć kibiców. A i kasy dużej z niego mieć nie będziemy, a ktoś do rotacji o takich umiejętnościach zawsze się przyda.

19.11.2015 16:35

@pele

Ale Ribery coś osiągnął juz w tym klubie i swoje minuty wybiegał:) Thiago zdecydowanie zbyt często się leczy. Potem wraca do odpowiedniej formy(czyli gra przeciętnie), po jakimś miesiącu wraca do formy. Kilka spotkań i znowu kontuzja. Gracz bardzo dobry, ale nie możemy wokół nie budować drużyny. Niestety.

18.11.2015 22:35

@daro022

A skąd taki wniosek? Z mocną ekipą jaką graliśmy ostatnio to Niemcy. Pierwszy mecz wygraliśmy u siebie, ale graliśmy źle, Niemcy dużo lepiej się prezentowali. Na wyjeździe nasza gra wyglądała dużo lepiej, ale to i tak Niemcy pewnie i zasłużenie wygrali.

18.11.2015 11:21

he he he

16.11.2015 13:10

Ostateczną decyzję podjął on, ale całe miesiące myslał i ględził o odejściu. Naciskał na zarząd.

A zawodników, którzy grają w klubie na dobre i na złe, całe zycie to można na palcach jednej ręki policzyć. A zaliczanie do tego grona zawodników grających w najlepszych klubach jest o tyle problematyczne, że oni nie mają nawet gdzie odejść. Bo lepszych klubów już nie ma.

16.11.2015 12:26

Wraca Rode. Do przerwy zimowej spokojnie będzie mógł zastąpić Thiago. Mamy w srodku jeszcze Alonso, Vidala, Kimmicha, a i grać tam może Lahm, Javi, Alaba.

16.11.2015 10:07

@daro022

Taak... przykład Riberego dobitnie to pokazuje. Chłop tak bardzo chciał odejść z Bayernu, Ba nawet oferty był za niego. Ale zarząd go nie puścił. Lewandowski zresztą do pracy "na siłę" jak to nazwałeś też jest przyzwyczajony. Wystarczy przypomnieć sobie jego ostatni sezon w BVB.

16.11.2015 09:15

Co do Hojbjerga... sprowadziłbym go jak najszybciej z Schalke. Rozumiem, że wolą stawiać na Geisa i Goeretzke, chociaż uważam, że Hojberg jest lepszy od tego drugiego. Ale, że kosztem Duńczyka gra Kolasinac to jest dla mnie kpina. Takie ogony to mógłby grać i u nas. Wzieli go tylko dla rotacji... Lepiej by było gdyby został w Augsburgu.

13.11.2015 21:50

To już nie te czasy, że Real przychodzi do nas z ofertą i bierze kogo chce. Lewandowski nie chce odejść i my go nie chcemy puścić. Riberego nie sprzedaliśmy to Lewego też zostawimy. Prędzej to my kogos z Madrytu wyciągniemy niż oni z Monachium.

12.11.2015 21:32

O tak, Suele to świetny zawodnik. Wysoki, silny, do tego zwrotny i ma niezłą dynamikę. Technika też nie nie najgorsza :) Widziałem kilka jest spotkań i zrobił na mnie wrażenie. Do tego to młody Niemiec, więc pasowałby u nas jak ulał.

Dobrym scenariuszem na następne okienko w zimie byłoby sprowadzenie Niklasa, tak jak Thomas napisał. Następnie wypożyczyć Holgera do lata. W lecie natomiast sprzedać Benatię.

12.11.2015 13:15

Angaz Wlocha to bylby dla nas strzal w stope. Przekresilibysmy cala droge jaka przebylismy od 2009 roku.

12.11.2015 09:13

Pora lecieć po popcorne

A tak na poważnie. Robben świetnym zawodnikiem jest i jego egoizm nieraz wygrywał nam mecze. A gdy do tego zaczął grać zespołowo to mieliśmy tryplet(z drugiej strony w tamtym sezonie leczył też kontuzję przez długi okres czasu :P). A teraz Arjen do swojej optymalnej formy ma daleko, do tego znów gra bardzo egoistycznie co razi stąd te problemy.

Robben nic nie ma do Lewandowskiego, on ma po prostu taki charakter. Konfliktowy chłop i tyle. Na stare lata na szczęście już tak nie gwiazdorzy jak kiedyś :) Na razie wygrywamy i gramy ładnie, więc w gruncie rzeczy nie ma na co narzekać. Oceniajmy na koniec sezonu.

11.11.2015 14:04

Shaqiri to był nieudany transfer. Nie sprawdził się u nas, kiedy dostawał szansę to zawodził. Kilka spotkań mu wyszło, ale i tak nie pamiętam by był kiedyś najlepszy na boisku.

hehe a pamiętam lament, że musi grać, bo młody i utalentowany :P

10.11.2015 09:38

@Sepp2

taa... wróci ten trend to i my wrócimy do roli średniaka Europy.

09.11.2015 13:34

Ja rozumiem, że pół Polski jest oburzona, że Robben Lewemu nie podaje. Ale dziś nie wyglądało to tak najgorzej z jego strony, więc liczyłbym na tej stronie na większy obiektywizm ^^ A nie ma co na Holendrze się pastwić, bo Robert też miał kilka sytuacji i jego skuteczność dzisiaj wręcz raziła. Ale w takim meczu może sobie na to pozwolić.

07.11.2015 17:29

Druga połowa ciut nużąca. Ale i tak pewnie 3 pkt i o to chodzi. Najbardziej cieszy powrót Holgera. W zasadzie skład mamy już niemalże kompletny. Jedynie Goetze, Franck i Rode muszą powrócić. A w porównianiu do naszych ostatnich absencji to wręcz pikuś :)

07.11.2015 17:24

Co tu dużo mówić, gramy bardzo dobrze. Świetnie się to ogląda. Jesteśmy w formie, szczególnie na AA gramy fenomenalnie.

Ale.. chyab były dwa spalone :) Raz przy bramce Robbena, Lewy był na spalonym. Niby piłki nie dotknął, ale ja blokował przez pewien czas - ja bym gwizdnął. I przy ostatnim golu. Znowu LEwy był na spalonym bodajże przy strzale Comana, a następnei doszedł do wyplutej piłki przez Tytonia(bardzo dobre zawody). Ale muszę przyznać, że i tak byy to sytuacje stykowe i trudne do uchwycenia :)

I co jak co ale pochwale VFB. Nie wyszli autobusem, starali się grać w ofensywie. Pokarało ich to mocno, ale i tak są groźniejsi niż Arsneal ^^

07.11.2015 16:20

Nie neguje tego, że był najlepszy z Kanonierów, przecież napisałem, że to Czech był najlepszy ^^ Ale jednak 5 bramek to 5 bramek... Ocena 2 to za wysoko. Ja dałbym mu 3 :)

A co do bramek to faktycznie nie można go za nie winić, ale nie wszystko było nie do obrony :P Na przykład przy strzale Alaby mógł się ciut lepiej zachować. Gdyby stał krok bliżej lini i wyciągnął drugą rękę(a nie tę bliżej ziemi) to by obronił :) Ale to już szczegóły i żebym nie był źle zrozumiany. Uważam, że Cech zagrał najlepiej z drużyny i podobała mi się jego gra. Kanonierzy mają szczęście, że mają tak dobrego bramkarza.

06.11.2015 19:07

Ok, Cech najlepszy wśród Kanonierów, ale 2 dla bramkarza, który puścił 5 bramek?

P.S. i tak BVB pewnie ma lepsze noty za mecz Qabalą :P

06.11.2015 16:44

Byłem bardzo zadowolny po transferze, zwłaszcza gdy pokazywał jak gra. Silny, agresywny, pewny i niezwykle skuteczny w obronie. Jednak liczne kontuzje sprawiają, że bardzo często pauzuje i mamy wręcz 50 % zawodnika... Zatem gdyby odszedł nie rozpaczałbym, a w jego miejsce moglibyśmy ściągnąć innego defensora.

06.11.2015 16:41

@ThomasKonig

Nie byłbym tego taki pewien... w końcu straciliśmy bramkę, do tego graliśmy przeciętnie od gola Robbena. A tak... zapomniałbym, Arsenal był też parę razy pod naszym polem karnym.

04.11.2015 22:44

I o to chodziło! Bardzo dobry mecz w naszym wykonaniu. Zagraliśmy agresywniej jak w LOndynie i Kanonierzy nic nie mogli zrobić. Do tego im brakło szczęścia i dostali solidny łomot. Trzeba też przyznać, że byli mocno osłabieni. Ale z drugiej strony ich trzon grał dziś cały mecz(Oezil, Sanchez, Cazorla). Udany rewanż za mecz na londyńskich Emiratach.

Jedyne co mi się nie podobało to druga połowa i moment, w którym odpuścili. Rozumiem, że nie było sensu się forsować, ale jakieś groźniejsze kontry można było przeprowadzić :) Teraz trzeba myśleć o Stuttgarcie.

04.11.2015 22:39

musimy dzis wygrać. Arsenal jest poważnie osłabiony, do tego gramy i siebie i musimy im się zrewanżować za ostatnia porażkę. Inny wynik niż wygrana i to w dobrym stylu rozczaruje mnie. A trzeba zagrać dzis na Maksa, w końcu gramy z Arsenalem.

04.11.2015 20:37

Co za mecz w Madrycie ^^ PSG ciśnie Real jak V ligowca, Hiszpanie nic nie potrafią ugrać. A jednak trafili bramkę, babola jakich mało i prowadzą ^^

03.11.2015 21:36

Poważnie? Dwa nieudane mecze i już narzekamy na Guardiolę?

01.11.2015 10:02

Jak głową w mur... Cóż, nie wygramy każdego spotkania. W poprzednich latach zdarzały nam się bezbramkowe remisy na wyjeździe. Gra Eintrachtu niekiedy mnie bawiła, bo grali jak zawodnicy z V ligi i juz od 50 minuty na czas ^^ Ale szacunek im się należy, bo wywalczyli ten punkt, a i sytuacje jakąś potrafili stworzyć.

Musimy się przyzwyczaić, bo każdy z nami tak zacznie grać. Nawet taka drużyna jak Arsenal tak z nami grała... Ale spokojnie. Jeszcze kilkanaście takich spotkań i będziemy potrafić jak nikt inny grać z autobusem. Wilki zagrały z nami bardziej otwarty futbol i widzieliśmy co się działo :)

30.10.2015 23:39

Taka mała ciekawostka... w dzisiejszym meczu CIty z Crystal Palace, w ekipie OBywateli nie gra w pierwszym składzie ŻADEN Anglik...^^ A w pierwszej 11 jest tylko 3 Europejczyków. Ja się w sumie nie dziwie, że Anglicy od paru lat nie mają mocnej reprezentacji.

28.10.2015 21:29

Zakupiliśmy Comana i Costę, do tego jest Robben, Ribery, Goetze i Mueller. Moim zdaniem kolejny ofensywny gracz jest nam niepotrzebny. Jedynie co to moglibyśmy powalczyć o Hazarda. Zawodnik świetny, wart każdych pieniędzy. A w CHelsea jest coraz bardziej niezadowolony.

28.10.2015 11:00

Liga angielska jest niezwykle przyjemna dla oka. Ładnie ubrana, do tego mocne zespoły i szybka gra. Według mnie najciekawsza liga na świecie, do tego najbardziej wyrównana oraz najbogatsza. Z drugiej strony... Czy na prawdę jest taka wyrównana? Proszę sobie zobaczyć na ostatnich zwycięzców PL w ostatnich 23 latach... United, Arsenal, Blackburn i City oraz Chelsea. Z czego dwie ostatnie ekipy to sztucznie wpompowana kasa. Czy tak wygląda wyrównana liga? ^^

28.10.2015 08:38

Druga połowa słabsza niż pierwsza, ale i tak dobra w naszym wykonaniu. VFL przycisneło, ale my dobrze się broniliśmy i potrafiliśmy coś stworzyć. Ale ostatnie 10 minut beznadziejne... odpuściliśmy, Wilki strzeliły gola. Gdyby Naldo trafił z wolnego byłaby nerwówka. Takie rzeczy nie mogą się nam zdarzać.

Najsłabszy dziś Thiago. Od dłuższego czasu gra przeciętnie i nie zachwyca. W sumie brakuje nam prawdziwego playmakera. Przydałby się ktoś taki do środka pola, ktoś kto pokierowałby naszą grą.

Generalnie dobry mecz, druga połowa trochę rozczarowała, ale wynik i gra powinny nas zadowolić. W końcu ograliśmy vicemistrza i obrońcę tytułu :)

27.10.2015 22:28

Nasz przyszły rywal w LM przegrywa z Sheffield United 0:2... czyli drugoligowcem. Gra drugi garnitur, do tego dwie kontuzje w pierwszej połowie.

27.10.2015 21:29

Bardzo dobry mecz w naszym wykonaniu. Weszliśmy bardzo pewnie i zdecydowanie w ten mecz, WIlki wręcz przeciwnie. Bramka stłamsiła naszych rywali, a efektem tego była druga. Potem VFL się bardziej zaangażowało i przycisneło nas. Ale i tak bez efektu i świetnie ich zneutralizowaliśmy! Trzecia bramka kompletnie ich dobiła. Oby Hecking cudu nie zdziałał i nie zmotywował ich na kolejne 45 minut :P

Podoba mi się nasza gra. Szybka, kreatywna i do przodu(sic!). Ataki skrzydłami są niezwykle groźne. Na początku zdziwiło mnie, że Costa gra w środku, a Mueller na prawej. Ale w sumie widzę już dlaczego :P Z drugiej strony COsta, to taki wolny elektron, biega wszędzie.

Świetnie się prezentuje lewa strona, czyli Coman z Alabą. Do tego genialnie Costa. Mueller, jak to Mueller. Nic nie gra, a gole strzela. Brakuje jeszcze by Lewy się pokazał i strzelił z naszej ofensywy :)

27.10.2015 21:22

Ja również miałem tenis na EU1 i Wilki na EU2, mimo, że na ramówce był Bayern. Natomiast w ramach IPLI miałem już Bayern na EU1... Ciekawie czy łaskawie to wyjaśnią i przeproszą widzów. Ale patrząc na to jak prowadzili eurosportplayer to nie liczyłbym na to... ^^

24.10.2015 21:26

@Android

Jak Tomcia nie lubię, ale co do Alaby to trochę racji ma :P Pamiętam, że zagrał swego czasu na skrzydle u nas, a w reprezentacji Austrii gra w środku pola. Tomcio wspominał coś o ataku... nie wiem, nie widziałem, ale możliwe to, to jest :)

24.10.2015 19:12

Dziwny to był mecz. Zagraliśmy nie jak Tomcio mówił na 60-70 , a raczej na 30-40 %... a jednak wystarczyło to w zupełności na drużynę z BL. Druga połowa całkiem fajna, kilka efektownych akcji. Teraz trzeba myśleć wyłącznie o Wilkach.

24.10.2015 17:20

@AdiFantasti

Ja również tak to widzę. Ten mecz dzisiejszy, zwłaszcza do pierwszej bramki, grany był przez nas tak jakby z przymusu... Podejście takie, że trzeba to zagrać, a wygrana i tak sama przyjdzie.

Dobrze, że wyrgywamy. Może złapiemy dzięki temu trochę luzu i nasza gra nas oczaruje.

24.10.2015 16:28

Eurosport znowu w żenujący sposób działa...

Nie wiem co oni zrobili... co ciekawe... u mnie na kablówce leci tenis, ale na IPLA.TV gdzie mam pakiet wykupiony to leci mecz Bayernu... W obu przypadkach polski komentarz.

24.10.2015 15:43

Ja też mam tenis...

24.10.2015 15:29

No, no... chyab Pep chce rozstrzygnąć od razu w pierwszej połowie ten mecz. Bo jak patrze na ławkę to nie mamy żadnych ofensywnych graczy... w zasadzie wyłącznie defensywne zmiany możemy przeprowadzić.

24.10.2015 14:48

@Android

Dopóki pieniądze są najważniejsze, dopóty kibic będzie tylko przystawką, która ma je dostarczyć. Niestety. A jako, że na boisku grają grube miliony to trzeba o nie dbać, więc nikt nie będzie się przejmował kibicami na trybunach. Ale co zrobisz, piłka nożna już dawno nie jest sportem :)

24.10.2015 14:06

@Android

A szacunek dla kibiców rywala? Dla naszych fanów, którzy pojechali na wyjazd? ^^

Mecz u siebie jest pewniejszy i łatwiej nam będzie grać z rezerwowymi. A trzeba to robić, żeby za parę miesięcy nasi zawodnicy nie padali z wyczerpania.

24.10.2015 13:43

Dzisiaj niech pograją rezerwowi i nasi najlepsi gracze odpoczną. Gramy u siebie i powinno to wystarczyć na Kolonię. Nie po to mamy tak mocną ławkę. Z drugiej strony przez kontuzje wachlarz zmian nie jest zbyt duży. Mam jednak nadzieje, że Guardiola to jakoś pogodzi. Najwazniejszy będzie mecz z VFL.

24.10.2015 13:18

@Rizzitelli

Kilka goli... dla mnie byłoby to wystarczające. Gol z rożnego co 4-5 spotkań? Super. Ale my tych goli w ogóle nie strzelamy...Jakiś czas temu liczyłem i potrzebowaliśmy ponad 100 rzutów rożnych by strzelić gola. A gdy w meczu nie idzie, to ze stałego fragmentu gry jak rzut rożny można strzelić.

Jest to element całkowicie zaniedbany przez naszą drużynę. Mamy problem by w ogóle dojść do sytuacji strzeleckiej. A rożnych mamy w meczu sporo.

21.10.2015 22:56

@Rizzitelli

Kilka goli? W zeszłym sezonie strzeliśmy JEDNĄ bramkę po rzucie rożnym. Kilka goli to wpadło w ostatnich 5 latach z rzutów różnych. Jest to element, który wygląda u nas żenująco. I to za Heynckesa jeszcze było.

21.10.2015 22:35

Widzę, że Bayern swoimi zwycięstwami nas za bardzo rozpieścił. Bo zwykła porażka wywołała niemałą dyskusję. Porażki się zdarzą i zdarzać będą. Poza tym przegraliśmy z bardzo dobrą drużyną, tym bardziej, że graliśmy u nich. Nie ma co lamentować, bo nas ta przegrana nie za bardzo powinna ruszać. Taki wynik mógł być w kalkulowany. Co jak co, ale to Arsenal ma problem, bo to oni przegrali dwa pierwsze spotkania.

Oczywiście nie ma też co usprawiedliwiać drużyny, bo ta zagrała źle. Gdy graliśmy skoncetrowani to rywal nie mógł nam zagrozić, chwila rozluźnienia i było gorąco(ostatnie 15 minut pierwszej połowy), do tego głupi błąd przy pierwszej bramce. To wszystko wynikało z naszej złej gry. A w ofensywie? Nasze akcje nie były zbyt płynne, coś tam stoworzyliśmy, ale nie potrafiliśmy tego wykorzystać. To się zemściło. Do tego nasz atak był mozolny i na pół gwizdka. Tak nie można grać, tak nie wypada grać. Takie podejście nas karało już wielokrotnie. Nie za bardzo potrafimy wyciągać z tego wnioski.

Ale jak już pisałem wcześniej, nie ma co lamentować. Porażki się zdarzają, trzeba patrzeć w przyszłość. Przed nami mecz z Koeln gdzie możemy sobie spokojnie pozowlić na grę z rezerwowymi. Następnie arcyważny mecz z Wilkami.

A na rewanż z Kanonierami musimy zagrać na 100%. Dla względów prestiżowych. Ale i dla świętego spokoju, wtedy awans z pierwszego miejsca będzie na wyciągnięcie ręki.

21.10.2015 14:49

I dobrze. Bo to porażki kształcą, a nie zwycięstwa. Zresztą w piłce młodzieżowej nie liczą się wyniki, a to jacy piłkarzy wyrosną z tych chłopaków.

20.10.2015 23:15

@DarthSmd

Oczywiście w pełni zgodzę się, że nie można bagatelizować tej porażki. Ale jednak to Arsenal czeka wyjazd na AA, amy gramy jeszcze u siebie z Pireusem i mamy wyjazd do Zagrzebia, czyli nie taki trudny terminaż dla nas. Bardziej mnie martwi to, że daliśmy nadzieje i "kopa" Anglikom. Dzięki temu mogą się rozpędzić. A jak widzieliśmy w dzisiejszym meczu, jest to drużyna, która gra bardzo żywiołowo i łatwo reaguje emocjonalnie i psychicznie na wydarzenia na boisku. Gdybyśmy to my strzelili gola, to Kanonierzy pewnie by już się nie podnieśli.

Kanonierom należą się brawa, bo wywalczyli to zwycięstwo. Naszych należy zganić za nieprofesjonalne podejście, nie można tak odpuszczać na takim poziomie. Na AA nie pozostaje nam nic innego jak zagrać na 100 % i wyjść z twarzą z tej konfrontacji z Arsenalem.

20.10.2015 23:01

Nie ma co panikować, ta porażka nas za bardzo ruszyć nie powinna. Utrzymaliśmy pierwsze miejsce i trudniejsze mecze teraz gramy u siebie.

Z drugiej strony zagraliśmy źle. Nie ma co mówić, że sędzia pomógł rywalom, że przeważaliśmy, bo to Arsenal strzelił dwie bramki. Takie sytuację się zdarzą, jak na przykład klops Neuera. Ale to cała drużyna musi wtedy zagrać swoje i strzelić kilka bramek. Nasi dzisiaj grali na remis i atak nie za bardzo nas interesował. Ot tak pokopiemy, może coś wpadnie. Tym bardziej można mieć do naszych pretensje, bo Kanonierzy nic wielkiego nie pokazali. Mur przed polem karnym i sporadyczne kontraataki. A jednak wystarczyło... i to boli...

Alaba na środku nie zagrał zbyt porywająco, Thiago próbował, ale efekt z tego żaden. Alonso słabo, wiele niedokładności i bojaźliwości, Vidal też słabo. Mueller niewidoczny praktycznie. Lewandowski się zaciął i marnuje sytuacje. Gdyby trafił sam na sam to byłby spokój. Costa w ofensywie super, ale w obronie się gubił trochę. Neuer bardzo dobrze poza tym fatalnym klopsem. Bernat bardzo słabo. Nieźle zagrał dziś w sumie Lahm.

Trzeba grać na 100% w każdym meczu i chcieć strzelać gole. Dziś tego nie było.

20.10.2015 22:49