DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: KingWizard Strona 56

@DarthSmd
No tak, BVB przegrała, a Bayern wygrał. Nie ma nic gorszego :)

09.11.2013 18:16

Co za pajac...
Do reszty - zdf zwariował i co 3 sekundy kopiuje ten sam komentarz. Myślę, że nie ma sensu go w kółko usuwać, bo to i tak nic nie da, także nie reagujcie na jego kolejną prowokację, proszę :)

09.11.2013 18:09

zdf udowadnia, że jest niczym innym jak pospolitym trollem...

09.11.2013 18:05

Bardzo dobry mecz naszych. Tak powinniśmy grać w każdym spotkaniu z takimi drużynami jak Augsburg. Cieszy porażka BVB, bo przed meczem z nimi będzie dużo mniejsza presja. Swoją drogą - sezon na wypowiedzi "Żółtych" pt. "Bayern musi, my możemy" uważam za otwarty :)

09.11.2013 17:53

@lascah
Bo nie musieliśmy cisnąć w drugiej połowie goniąc wynik jak ostatnio. Jestem w pełni zadowolony z tego meczu. Zagrali tak jak powinno to wyglądać - może bez fajerwerków i spiny, ale za to przy pełnej kontroli.

09.11.2013 17:34

Tomek standard :) BVB w plecy :) Miła kolejka.
PS. Troll "fcbayerniak" kończy dyskusję.

09.11.2013 17:30

Karny w ostatniej akcji meczu :)

09.11.2013 17:21

Reakcja Allianz Areny na gola Olicia - bezcenna :)

09.11.2013 17:01

@patbayern
Prosisz o 8 bramek w drugiej połowie? Będzie ciężko :)

09.11.2013 16:24

Długo musieliśmy czekać, żeby nasi wrócili do swojej gry, ale na szczęście forma wraca w najlepszym momencie :) Mecz kontrolowany w 100%, dwie bramki piękne do przerwy i kilka sytuacji do strzelenia kolejnych. O to chodziło!

09.11.2013 16:20

Weltfussballer!!!

09.11.2013 16:14

Boa brama życia!

09.11.2013 15:36

Odnoszę wrażenie, że Pep stara się robić wszystko, byle wystawić Lahma w pomocy...

09.11.2013 15:14

Najważniejsze jest zwycięstwo, ale chciałbym, żeby w końcu zagrali jak na Bayern przystało...

09.11.2013 09:59

Thiago już pokazał jak słaby jest na szóstce w Superpucharze. Myślę, że wystarczy już eksperymentowania - Alcantara to typowy rozgrywający, musi mieć swobodę i pewność, że w razie straty ktoś za niego powalczy. Nie ma co robić z chłopaka kogoś, kim nie jest. W każdym razie czekam na powrót Thiago, koleś w presezonie pokazał co potrafi, teraz może być tylko lepiej.

08.11.2013 21:31

Już nawet ku*wa nie wiem jak to skomentować...
Mam nadzieję, że do BVB już nikt nie wypadnie, a reszta wykuruje się na czas i zagramy składem:
Neuer - Lahm, Boateng, Dante, Alaba - Martinez - Robben, Kroos, Goetze, Ribery - Mandzukic
Niby wygląda to mocno, ale te wszystkie kontuzje są już tak irytujące, że szok.

08.11.2013 17:56

Real w ogóle jest jakimś fenomenem... Od 11 lat nie wygrali nic znaczącego, nawet w lidze rzadko kiedy ostatnio potrafią wyprzedzić Barcelonę, a cały czas traktuje się ich jako absolutnych faworytów CL i łączy się z tym klubem wszystkich najlepszych piłkarzy w Europie i nie tylko. Pewnie, że Real robi co jakiś czas jakieś totalnie masakrujące transfery (które i tak niewiele zmieniają), ale to nie oznacza, że każdy wyróżniający się piłkarz musi tam trafić. Magia nazwy...

07.11.2013 20:56

@Gladius
Windowlicker czasem jeszcze coś skrobnie (a nie wiem czy pamiętasz jak epickim stylem on pisał ;)), reszta albo pisze pod innymi nickami, ale przestała udzielać się na stronie po atakach prowokatorów z BVB czy (co gorsza) prowokatorów z FCB. Ja też pisałem kiedyś (jakoś w 2009,10,11) pod innym nickiem, tyle że przez jakiś rok się nie udzielałem i za nic nie pamiętam jaki to był nick.
Pozdro
PS. Mówisz, że założyłeś nowe konto, a czy Ty przypadkiem nie pisałeś kiedyś już pod takim nickiem?

07.11.2013 20:21

@pecz01
To samo chciałem napisać. To już zaczyna się robić nudne, bo żenujące jest co najmniej od dwóch sezonów...
PS. Sprawdźcie te farmazony:
http://eurosport.onet.pl/pilka-nozna/liga-hiszpanska/david-alaba-trafi-do-realu/ftpqs?utm_source=onetlink&utm_medium=cpc&utm_campaign=eurosport.onet.pl&utm_term=www.bayern.munchen.pl

07.11.2013 18:41

@Rizzitelli
Szczerze mówiąc nie wiedziałem o tym. Zawsze (jak nie ma w mojej TV) oglądam mecze na pirackich streamach, ale po tym co napisałeś zainwestuję w Eurosport Playera. Dzięki za info :) Przydałoby się takie coś w C+, bo skurczysyny rządzą jeśli chodzi o ofertę sportową w Polsce.

07.11.2013 16:16

Nie skreślałbym jeszcze Contento. Może jeszcze być z niego solidny stoper. Nie rozumiem tylko tych pochwał od Pepa po Viktorii - nasza obrona w tym meczu grała totalną padakę z Diego na czele i gdyby nie Neuer i nieskuteczność zawodników z Pilzna ten mecz mógłby się zupełnie inaczej skończyć.

07.11.2013 16:03

Od 1/4.

07.11.2013 07:04

Dotrzymujemy słowa. Była umowa - albo zaczniesz szanować użytkowników tego serwisu, albo się pożegnamy. Wytrzymałeś przez tydzień, potem zacząłeś jeździć po wszystkich zarzucając klasyczną "nieumiejętność czytania ze zrozumieniem", etc.
Swoją drogą - znowu zmyślasz. Przede mną nie pojawił się dzisiaj żaden inny moderator komentarzy, bo Haj i reszta, która wymieniłeś nimi nie są...
Poza tym stwierdziłem, że natychmiastowe usuwanie Twoich komentarzy jest jedynym sposobem na pozbycie się z tego serwisu. Wszystkie poprzednie próby ze strony innych modów spełzły na niczym, taki z Ciebie wrzód na tyłku, który nie rozumie znaczenia określenia "ban".
Wszystko sobie wyjaśniliśmy. Polecam dalej się nie wysilać pisaniem czegokolwiek, czy tworzeniem nowych kont, bo Twój arogancki, pozbawiony szacunku do wszystkiego styl pisania da się wyczuć na kilometr...

07.11.2013 00:10

@Kuffour1
Mam podobne podejście. Póki nam nie wadzą niech sobie grają, nie żebym jakoś trzymał za nich kciuki, zresztą jak przegrywają to też nie mogę powiedzieć, żebym był niezadowolony, bo rozczarowane głosy polskich komentatorów zawsze przyjmuję z uśmiechem, ale jeśli mają grać (tracąc siły na ligę) i poklepać kilku ewentualnych poważnych rywali FCB w CL to tylko lepiej dla nas.

06.11.2013 23:07

Szczerze mówiąc też nie rozumiem krytyki Goetze po tym meczu. Nie zagrał jakoś super-hiper, ale według mnie z tej ofensywnej trójki (Mueller Ribery i Mario) do czasu wejścia Mandzu i Martineza grał najlepiej. Fakt, zepsuł jedną setkę, ale gdyby reszta wykorzystywała jego podania to miałby z trzy asysty. Gdybym miał oceniać całą pomoc (w sumie poza obroną i Neuerem cała reszta to pomocnicy :)) Mario oceniłbym najwyżej, na jakieś 2,5, potem Kroosa na trzy, a resztę na "czwórki". Najlepszy oczywiście w naszej ekipie był Mandzu, który bardzo odświeżył grę całej ekipy, zarówno w ataku jak i obronie.

06.11.2013 18:13

@zywieczdroj
Nikt nie narzeka na wyniki, a na styl.

@zeroberto33
Wolałbym, żeby przyłożyli się do meczu z Kopciuszkiem CL przynajmniej na tyle, żeby spokojnie wygrać :) Mecz z BATE był jedynym jakiego NIE widziałem w poprzednim sezonie, bo miałem awarię TV i Internetu, więc nie potrafię dokładnie stwierdzić jak wtedy zagrali, ale z tego co pamiętam ze skrótów, była to jedna z tych bardziej pechowych niż zasłużonych przegranych (coś w stylu meczu z Leverkusen).
Każdy może mieć słabszy dzień, każda drużyna może czasem pogubić punkty czy wygrywać w męczarniach. To można zrozumieć. Ja oczekuję od naszych przede wszystkim zaangażowania, a tego od kilku tygodni brakuje i tego wybaczyć nie mogę.
Pozdro

05.11.2013 23:22

(kopiuję post z zapowiedzi, bo chciałem tutaj wrzucić, a pomyliły mi się okienka :))
Nie lubię narzekać, zwłaszcza, że znowu wygrywamy, ale moja cierpliwość do tej żenującej gry się kończy... Viktoria to jedna z najsłabszych, jeśli nie najsłabsza drużyna w całej CL, a nasi ledwo co wywożą z meczu z nimi 1:0. Jestem ciekaw wypowiedzi po tym meczu. Przydałaby się jakaś mocna krytyka, żeby ich obudzić, bo gra jest naprawdę bardzo słaba.
Wnioski z mojej strony - po pierwsze Bayern nie może grać bez napastnika. Po drugie - środek obrony Van Buyten - Contento może w przyszłości konkurować o bycie tak kultowym jak para Daniel - Demichelis :) Szczęście, że teraz jest to trzecia, a nie pierwsza para stoperów. Swoją drogą czemu nie dać szansy Kirchhoffowi? Gorszy od tej dwójki nie będzie...
W każdym razie gorzej już będzie chyba tylko jak przestaniemy wygrywać (ale to głupio brzmi...). Na pewno przyjdzie poprawa, nie ma opcji żeby taka ekipa grała piach do końca sezonu czy nawet rundy. Kompletnie tylko nie ogarniam skąd przyszła tak wielka obniżka formy. Przecież jakoś od połowy września nasi tak się już zgrali ze sobą i Pepem, że mogliby każdego ograć na miękko. Teraz boję się o wynik z byle ogórami...

05.11.2013 22:45

Nie lubię narzekać, zwłaszcza, że znowu wygrywamy, ale moja cierpliwość do tej żenującej gry się kończy... Viktoria to jedna z najsłabszych, jeśli nie najsłabsza drużyna w całej CL, a nasi ledwo co wywożą z meczu z nimi 1:0. Jestem ciekaw wypowiedzi po tym meczu. Przydałaby się jakaś mocna krytyka, żeby ich obudzić, bo gra jest naprawdę bardzo słaba.
Wnioski z mojej strony - po pierwsze Bayern nie może grać bez napastnika. Po drugie - środek obrony Van Buyten - Contento może w przyszłości konkurować o bycie tak kultowym jak para Daniel - Demichelis :) Szczęście, że teraz jest to trzecia, a nie pierwsza para stoperów. Swoją drogą czemu nie dać szansy Kirchhoffowi? Gorszy od tej dwójki nie będzie...
W każdym razie gorzej już będzie chyba tylko jak przestaniemy wygrywać (ale to głupio brzmi...). Na pewno przyjdzie poprawa, nie ma opcji żeby taka ekipa grała piach do końca sezonu czy nawet rundy. Kompletnie tylko nie ogarniam skąd przyszła tak wielka obniżka formy. Przecież jakoś od połowy września nasi tak się już zgrali ze sobą i Pepem, że mogliby każdego ograć na miękko. Teraz boję się o wynik z byle ogórami...

05.11.2013 22:43

@LucasMoura
Goetze po idealnym prostopadłym podaniu Martineza.

05.11.2013 22:22

Spieprzona 200-procentowa sytuacja... Oby się nie zemściło.

05.11.2013 22:21

No ten mecz chyba tylko utwierdza w przekonaniu, że ani rusz bez napastnika w Bayernie. Pep powinien to w końcu zrozumieć. Ani Goetze ani Mueller nigdy nie zastąpią prawdziwej dziewiątki w polu karnym, takiej jak Mario.

05.11.2013 22:12

Znowu Mandzu ratuje tyłki :)

05.11.2013 22:05

Może Pep nie chce pobić tego rekordu Barcelony z 02/03? :)
A tak na poważnie - mam nadzieję, że ktoś w końcu przemówi naszym do rozsądku, bo w ostatnim czasie zaangażowanie jest bliskie zeru. Mecze gramy na stojąco. Poza tym według mnie obrona nie jest problemem, bo gramy praktycznie totalnie eksperymentalnym ustawieniem defensywy. Jak mamy tak słaby blok obronny na ten moment to pomoc powinna ich tym bardziej wspierać. Zamiast tego prawie w ogóle się nie cofają.
Pewnie coś wpadnie, znając naszych, ale takie granie na chodzonego to "o kant dupy"...

05.11.2013 21:38

Standardowa w ostatnim czasie padaka w pierwszych połowach. Nie wiem czym to jest spowodowane. Możliwe, że naszym brakuje trochę motywacji, bo w ostatnich tygodniach gramy właśnie z ekipami z teoretycznie niższej półki. Na szczęście już niedługo kończy się ten "łatwy" terminarz. Wtedy wszystko powinno wrócić do formy.

05.11.2013 21:32

@Prezes42
Liczba komentarzy to nie to samo co zainteresowanie :) Podejrzewam, że liczba wyświetleń jest wysoka, tyle że ludziom nie chce się komentować. Poza tym zmniejszenie liczby komentarzy w ostatnich miesiącach jest związane też z tym, że doszło kilku nowych moderatorów (w tym moja skromna osoba :P) i wszystkie prowokacje, spamy i trolle znikają dość szybko, a co za tym idzie nie wybuchają kolejne kłótnie i głupie dyskusje. Podsumowując - nie chodzi o ilość a jakość. Ja ze swojej strony dużo bardziej wolę 5 komentarzy na temat niż 50 głupich, nie wnoszących nic do tematu zaczepek chociażby ze strony fanów innych drużyn (jak ostatnio gdy pojawił się jakiś "odwieczny" kibic Barcelony podczas meczu z Hoffenheim...).
Pozdro

04.11.2013 22:01

Dokładnie. Nigdy nie ocenisz występu piłkarza swojej drużyny w pełni obiektywnie. Chodzi jednak o to, by starać się troszkę go zachować, a nie walić "jedynki" swoim ulubieńcom i "szóstki" antypatiom :)

03.11.2013 21:46

@IIWW
Tak oceniają przecież także specjalistyczne portale piłkarskie jak chociażby Kicker. Przykład: przeciętny/poprawny występ Francka jest dla takiego Grosskreutza szczytem możliwości, więc jeśli obaj zaliczyliby podobny mecz to Ribery zostaby oceniony na 3/4, a Grosskreutz - 1/2 przez Kickera czy Bilda.

03.11.2013 21:10

@Gogol
Chodzi o tego "nowego Ribery'ego"? Z tego co wiem odszedł do młodzieżówki Unterhaching...

03.11.2013 16:47

@Neymar9
Trudno się nie zgodzić, ale pamiętaj, że to tylko zabawa. To samo można powiedzieć chociażby o śmiesznych ludziach, którzy w plebiscytach na najlepszego zawodnika rozgrywek wybierają tylko tego, którego znają, nie mając pojęcia o grze reszty kandydatów (patrz. głosy Polaków na Lewego jako najlepszego gracza BL, czy Japończyków na Uchidę do jedenastki sezonu na prawej obronie). Tutaj przynajmniej wiadomo, że ludzie chociaż oglądają występy piłkarzy, których oceniają :)
A swoją drogą - wszyscy znają Twoją niechęć do Robbena. Nie żebym jakoś Ci tego zabraniał, każdy ma swoje sympatie i antypatie (w moim przypadku każdy zawodnik FCB jest równy), ale czy na pewno będziesz w 100% obiektywny podczas oceniania Arjena?

03.11.2013 16:40

Dajmy mu wrócić do pełnej formy. Mario już w dwóch meczach pokazał swoją klasę, wczoraj przytrafił mu się słabszy dzień, ale teraz może być już tylko lepiej. Mam nadzieję, że także we wtorek dostanie szansę gry od pierwszej minuty i pokaże na co go stać :)

03.11.2013 14:48

O tak... Z Aguero mielibyśmy atak marzeń.
Swoją drogą nie wiem czy pamiętacie o tym, że Bayern był zainteresowany Kunem jeszcze w czasach gdy młodziutki grał w Independiente, ale nie przekonał naszych działaczy... To ciekawe, że mniej więcej wtedy ściągnęli Breno, który chyba był największą pomyłką transferową w historii FCB :)

03.11.2013 14:38

Super sprawa! Nie obędzie się bez trolli, chociażby to o czym napisał pecz01, ale mimo to fajna funkcja, która pozwoli wszystkim ocenić naszych zawodników i porównać oceny z innymi. Brawo!

03.11.2013 14:35

@Cebula
No fakt, ale akurat tutaj pamiętałem, że to był ćwierćfinał, bo w półfinale rozgromilismy Wolfsburg :) Napisałem co innego niż myślałem :)

02.11.2013 19:13

@Cebula
Tutaj dowód :)
http://www.transfermarkt.de/de/fc-bayern-muenchen-borussia-dortmund/index/spielbericht_2284437.html

02.11.2013 18:56

W zeszłym sezonie wygraliśmy z BVB trzy razy: Superpuchar i półfinał DFB-Pokal na AA oraz oczywiście w Londynie. Poza tym remis jesienią w lidze w Monachium i drugi remis grany przez obie drużyny zagrały raczej rezerwowymi składami. To tak dla ścisłości :)

02.11.2013 18:50

@checix69
Najlepiej zrzucić wszystko na trenera. Nieistotne, że to zawodnicy któryś mecz z rzędu wychodzą nieskoncentrowani na pierwszą połowę. Póki co wciąż cenię wyżej naszych piłkarzy od Pepa, ale nie można całej winy za grę zrzucać na trenera. Poza tym za Juppa graliśmy sporo takich meczów jak dzisiaj, wiele z nich przegrywaliśmy. O tym już się nie pamięta, tak samo jak o tym, że pierwszy sezon Heynckesa był olbrzymią porażką...

02.11.2013 18:12

Dobrze, że ten okres z pozornie słabszymi rywalami się kończy, bo coś motywacji naszym brakuje od kilku meczów. Przyda się teraz coś mocniejszego do ogrania, żeby wróciła forma i koncentracja sprzed paru tygodni. Obrona dzisiaj mimo wszystko zagrała dobre zawody. Nie można obwiniać stoperów o straconą bramkę. 90% winy ponosi tutaj Neuer, który powinien złapać tą piłkę.
Ogólnie standardowo męczymy się w Sinsheim, ale wszystko kończy się dobrze. Pozostajemy liderem i tylko to się liczy!

02.11.2013 17:53

Nie reagujcie na tego trolla. To nie jest kibic Barcelony tylko frustrat z BVB :) Inaczej pamiętałby 0:7 i nie odważyłby się tu wejść :) Oczywiście cała "dyskusja" wyczyszczona.

02.11.2013 17:25

Tomek seta...

02.11.2013 17:15

Ale akcja! Masakra...

02.11.2013 17:04

Mandzu gra dzisiaj naprawdę dobrze, choć szkoda, że ta często biega na skrzydłach. Bez niego w polu karnym nie ma komu kończyć akcji. Wydaje mi się, że Pep dał mu takie wskazówki, bo ewidentnie Mario gra dzisiaj na prawej flance, a Mueller w środku.

02.11.2013 16:26

Sędzia dzisiaj wszystkie stykowe sytuacje dyktuje na korzyść Hoffenheim... Dobrze chociaż, że nie odgwizdał tego karnego, o którego tak dopominał się Hajto. To byłoby już spore przegięcie. Nasza drużyna jak zwykle w ostatnim czasie zawodzi w pierwszej połowie. Nie mam pojęcia czy może być to spowodowane... Co do obrony - można im wybaczyć tych parę błędów. Przecież dzisiaj grają w tym zestawieniu pierwszy raz od dłuższego czasu. Można było spodziewać się błędów w komunikacji.

02.11.2013 16:21

Chyba gol Mandzu, co?

02.11.2013 16:11

Kolejna kupa w pierwszej połowie...

02.11.2013 16:05

Nosz kur... Mecz Hoffenheim z Bayernem, a oni od początku nawijają o BVB...

02.11.2013 15:34

@jastrzab123
Jest też Borek? Jak tak, to szukam niemieckiego streama :)

02.11.2013 15:17

Skład MARZENIE! Już nie mogę doczekać się meczu :)

02.11.2013 15:07

@KrystianFCBM
Strzelanie z dwóch metrów na pustą nie wymaga wielkich umiejętności technicznych (takich Lewy nie ma, choć piłka mu też nie przeszkadza), ale potrzeba do tego sporego instynktu strzeleckiego, a tego Lewandowskiemu na pewno nie brakuje. Nie żebym jakoś chwalił czy bronił Lewego, nie cierpię tego typa :) Staram się tylko obiektywnie go ocenić. Wracając do porównania Lewandowskiego z Mandzukicem - jeden "lis pola karnego" już w Bayernie rywalizował z Mandzu i przed przyjściem Chorwata nikt nawet nie myślał, żeby mógł stracić miejsce w zespole. Niedawno uciekł z podkulonym ogonem do Fiorentiny :)

Co do meczu z Hoffenheim - nie spodziewałbym się spacerku, Hoffe ostatnio jest w wyjątkowo jak na nich formie, mają kilku groźnych piłkarzy jak m.in. Firmino, więc trzeba na ten mecz wyjść w pełni skoncentrowanym. Zwłaszcza, że prawdopodobnie zagramy bez Kroosa, Robbena i Dante, którzy nie są gotowi na ten mecz. Dobrze chociaż, że wrócił Martinez. Liczę na spokojną wygraną naszej drużyny.
Mój skład:
Neuer - Lahm, Kirchhoff, Boateng, Alaba - Martinez - Mueller, Schweinsteiger, Goetze, Ribery - Mandzukic

01.11.2013 22:43

@BaVaR
Taki to już piłkarz... Nie można mu jednak odbierać umiejętności. Tak jak teraz sobie myślę, to wydaje mi się, że największym problemem Lewandowskiego jest nieumiejętność utrzymania formy. Nikt nie powie mi, że gość, który strzela 4 bramki Realowi czy hurtowo wali bramy w BL nie potrafi strzelić San Marino czy Mołdawii, bo "koledzy z reprezentacji mu nie pomagają". Lewy po prostu nie potrafi się dostosować do innych warunków. Potrafi zagrać naprawdę dobry mecz tylko w idealnych dla niego warunkach. Dlatego wolę Mandzu, który może tyle nie strzela, ale zawsze stara się grać dla drużyny. Jak nie dostaje podań w pole karne to po prostu idzie na skrzydło czy cofa się do środka pola i rozgrywa. Porównanie 1-do-1 wyjdzie oczywiście na korzyść Polaka, ale wydaje mi się, że jeśli obaj mieliby rywalizować w pierwszym składzie Bayernu to wygrałby Mandzu, bo gra drużyny wyglądałaby z nim w składzie dużo lepiej niż z egoistycznym Lewandowskim. Zresztą zdaje się, że Pep jest takim fanem Mario, że nie wymieni go na Lewego :)
PS. Zaraz pewnie we wszystkich znowu wybuchnie zajawka na boskiego RL9. Nie ważne, że jeszcze nie dawno wszyscy go krytykowali... Polskie media to banda hipokrytów. To one i geniusz PR-u ejdżenta C. Kucharskiego tak zniechęcają ludzi do Lewandowskiego.

01.11.2013 22:23

Najlepiej podpisać z DA27 dożywotni kontrakt! Tak na poważnie to mam nadzieję, że wkrótce wszystko się wyjaśni i zarówno z Davidem jak i Boatengiem i Kroosem zostaną podpisane długoterminowe kontrakty przynajmniej do tego 2018 roku. Alaba już teraz jest najlepszym lewym obrońcą świata i jeśli przestanie myśleć o grze w środku pola to przy jego rozwoju za parę lat może być kandydatem do Złotej Piłki (wiem, marzenie ściętej głowy, że ZP nie dostanie napastnik czy pomocnik...) :)

01.11.2013 16:29

Nie chodziło o "brednie", które rzekomo mi wytknąłeś. Nie były to brednie tylko zwrócenie uwagi na to jak bardzo bezsensowna była Twoja krytyka drużyny debiutującej w Eurolidze po przegranej z obecnym zwycięzcą tych rozgrywek. Interesuję się koszykówką i wiele lat uprawiałem ten sport, więc z doświadczenia mogę Ci napisać, że gówno o nim wiesz. Chodziło po pierwsze standardowo o ton z jakim zwracasz się do użytkowników tej strony. Po drugie o totalnie debilne założenie drugiego konta, z którego napisałeś dwa komentarze - pierwszy będący czystą prowokacją, brzmiący mniej więcej "Tak robią zaściankowe kluby" w odniesieniu do tematu BVB, która zarabia na sprzedawaniu specjalnych wersji swoich koszulek. Drugi broniący bzdur i prowokacji, które tutaj wypisujesz. To wszystko. Możesz uznać dzień 1. listopada 2013 r., godzinę 15:16 jako oficjalny koniec Twojej egzystencji na tym portalu. Przynajmniej do czasu aż zaczniesz zażywać leki.

01.11.2013 15:16

No i zdf prowadzi dyskusje sam ze sobą... Moja cierpliwość się wyczerpała. Myślałem, że w końcu czegoś się nauczył, bo ostatnie kilka dni przynajmniej starał się pisać z sensem, ale jednak ten gość się nie zmieni. Dalej będzie prowokował i pisał głupoty. Nie ma co się dziwić, że na wszystkich innych portalach był natychmiastowo żegnany. My niestety nie mamy takiej technicznej możliwości i dalej trzeba będzie się z tym chorym człowiekiem użerać. Apel do wszystkich użytkowników jest taki - nie dyskutujcie z tym typem, a do reszty Moderatorów - od razu usuwamy wszystkie jego komentarze.

01.11.2013 14:43

@Sepp
Równie dobrze może to oznaczać, że Leverkusen podbija jego wartość, ale jeśli rzeczywiście Bender chce zostać na dłużej w Bayerze to bardzo dobrze dla Bundesligi. Mam nadzieję, że sytuacje jak z Ozilem, Khedirą czy Schurrle będą w przyszłości coraz rzadziej się powtarzać. W końcu silniejsza Bundesliga to silniejszy Bayern :)

31.10.2013 18:12

@AdiFantasti
Ostatnio cały czas graliśmy co trzy dni i ludzie pewnie są jakoś zmęczeni :) Poza tym obecnie nie ma żadnych ciekawych tematów. O tym, że Thiago powoli wraca wszyscy wiedzieli, a to chyba jedyna informacja dzisiaj :)
No, może jeszcze wypowiedź Robbena, że nie rusza się z Monachium i Goetze o tym, że świetnie czuje się w Bayernie, ale to wszystko takie pierdołki, że nikomu nie chce się o tym pisać zapewne.

30.10.2013 19:04

@pecz01
Co do Twojego postu o Baumannie z wczoraj (odpisuję teraz, bo wczoraj nie było mnie w domu) - to był jego debiut jako kapitana Freiburga, a na dodatek na tym meczu był Loew, więc jeśli chłopak liczył, że zostanie powołany to może o tym póki co zapomnieć :)

PS. Zastanawiam się czemu część z Was w ogóle wchodzi w dyskusje zdf'em, jak dobrze wiecie, że każda z nich kończy się tak samo? Tylko karmicie tego trolla. Tym razem nie ma co usuwać tych postów, bo wiązały się one z jako-tako sensowną wymianą zdań, ale przy pierwszym "nie umiesz czytać ze zrozumieniem" powinniście sobie dać na wstrzymanie...

29.10.2013 17:37

@Prezes42
Zgadzam się, przydałby się jakiś porządny napastnik, żeby wzmocnić rywalizację na tej pozycji. Mandzu raczej nie czuje zbyt duże presji ze strony Pizzy, bo wie, że Claudio nie jest w stanie wygryźć go ze składu na dłuższy czas. Z Goetze nie ma co kombinować - Bayern to nie Barcelona i nie tutaj miejsca na "Messiego" w środku ataku. Z kolei z Muellerem wydawać by się mogło, że idealnie pasowałby na "dziewiątkę" - dobrze gra głową, potrafi utrzymać się przy piłce i przede wszystkim ma nosa do goli i asyst. Tyle, że jakoś Tomek kompletnie nie potrafi zagrać na tej pozycji. Wychodzi, że mamy obecnie jednego napastnika, który jest w stanie zagrać cały sezon na dobrym poziomie. Nie jestem zwolennikiem transferu Lewego, dlatego, że jest praktycznie tym samym typem napastnika co Mandzu, wolałbym kogoś w stylu chociażby Suareza, ale jeśli Lewandowski już przyjdzie to trzeba będzie zapomnieć o tym kim jest i zacząć cieszyć się z tego, że na pewno dobrze wpłynie na rywalizację w drużynie :)

27.10.2013 12:32

Francois Gallardo - która raz pojawia się nazwisko tego człowieka w absurdalnym newsie?

26.10.2013 21:17

@cesi
To, że nie potrafi poruszać się jak baletnica nie znaczy, że jest słaby. Badstuber ma świetny odbiór i przerzut. Nie musi być super szybki czy super zwinny jeśli jest skuteczny w obronie.

26.10.2013 18:51

Doliczając Robbena i Kroosa kontuzjowani są: Badstuber, Dante, Thiago, Kroos, Robben, Shaqiri i Pizarro, a dopiero co wrócili Goetze i Martinez... Tylko się cieszyć z tego, że wygrywamy z takimi problemami kadrowymi :/

26.10.2013 18:14

@pele
Tak przyjdzie. Nazywa się Holger Badstuber :)

A tak na poważnie to zgadzam się z Tobą, że DVB zagrał dziś katastrofalnie, ale przyznaję też rację hansowi1986 - Pep nie miał podstaw, by sadzać Daniela na ławce. Mam jednak nadzieję, że ten mecz czegoś Guardiolę nauczył i zapamięta już, że najsilniejsza obrona FCB to taka, w której grają Lahm, Boateng, Dante i Alaba, a przed nimi Martinez i jak tylko Dante będzie już zdrowy, a Javi wróci do formy to nie będzie już żadnych kombinacji z Lahmem w środku pola...

26.10.2013 17:39

Jak to się mówi takimi meczami wygrywa się ligę :) Jeszcze pewnie nie raz będziemy tak walczyć o 3 punkty jak dzisiaj.

26.10.2013 17:32

@hans1986
Zgadnij kto...

A co poniektórym przypominam - Bundesliga jest trzecią najsilniejszą ligą Europy. Czy naprawdę myślicie, że wszystkie mecze będziemy spokojnie wygrywać i gromić każdego rywala? Spójrzcie na tabelę i zobaczcie gdzie jest Hertha Berlin.

26.10.2013 17:30

I znowu nasza silna kadra o sobie przypomina. Mecz wygrany przez zmienników: Mandzu, Goetze i Martinez wprowadzili sporo świeżości. Wygrana troszkę wymęczona, ale nie można zapominać, że Hertha to drużyna, która na chwilę obecną jest na 4. miejscu w tabeli, więc wygrana z nimi nie mogła przyjść łatwo. Największe rozczarowanie tego meczu to Franck - wiem, że Ribery nie będzie wygrywał nam wszystkich meczów w sezonie, ale tak słabego Francka nie pamiętam. Bardzo cieszy powrót do zdrowia Javiego i powrót do formy Mandzukica. Dzięki za mecz!

26.10.2013 17:26

Piłkarze Herthy to kiepscy aktorzy...

26.10.2013 17:20

To chyba pierwszy mecz od dwóch sezonów, kiedy mogę z ręką na sercu powiedzieć, że Franck grał słabo...

26.10.2013 16:58

W końcu Javi! Ktoś musi poukładać tą obronę.

26.10.2013 16:52

Podsumowując bramkę na 3:2, każdy z naszych obrońców popełnił błąd :D

26.10.2013 16:50

3:2. Van Buyten wprowadza taki chaos w obronie, że przypominają mi się jego występy za Van Gaala...

26.10.2013 16:47

Goetze z bani? Jak to możliwe? :)

26.10.2013 16:42

MANDZU!

26.10.2013 16:40

Mandzu dzisiaj pokazał jak bardzo potrzebny jest napastnik w naszej drużynie. Widać też po nim, że ławka (25-minutowa, ale co tam :)) dobrze wpłynęła na jego zaangażowanie. Oby tylko Mueller w końcu złapał swój moment w meczu - nie może tak być, że całe 90 minut przeszkadza w grze :)

26.10.2013 16:25

Tomek dzisiaj gra jakby piłka go parzyła, ale znając go pewnie jeszcze coś dzisiaj ustrzeli. Słaby początek meczu i kompletnie niezrozumiałe zachowanie naszych przy golu dla Herthy (może ktoś wytłumaczyć dlaczego trójka z nich, która mogła przeciąć tą wrzutkę UCHYLIŁA się przed piłką?). Czytając na szybko relację z meczu S04 - BVB widzę, że Dortmund jak zwykle na farcie z mocnym rywalem, ale liczę, że Schalke jeszcze coś ustrzeli. Nasi na drugą połowę po rozmowie z Pepem powinni wyjść jeszcze bardziej zmotywowani i raczej mało prawdopodobne jest to, że nie uda nam się już nic strzelić w tym meczu, zwłaszcza, że Goetze jeszcze nie miał okazji do pokazania się :)

26.10.2013 16:22

Mandzu wejście smoka :)

26.10.2013 16:00

Pep zwariował czy Arjen i Toni mieli jakieś urazy i nie chciał ryzykować ich kontuzji?

26.10.2013 15:57

@Unsigned
Ta, i w ostatnich godzinach ankiety nagle wszyscy obiektywni kibice zaczną głosować na Leverkusen - Szachtar i nasz mecz skończy z 10-procentową stratą :)

26.10.2013 15:11

Szkoda, że znowu bez Goetze...
Ławka: Starke - Martínez, Mandzukić, Kirchhoff, Götze, Contento, Hojbjerg

26.10.2013 14:29

Widzę, że jak większość tutaj widziałbym Kirchhoffa od początku. Mam nadzieję, że Pep w końcu da mu zagrać na środku obrony od pierwszych minut. Póki co nie miał okazji do wykazania się na tej pozycji. Goetze od pierwszych minut to obowiązek po ostatnich występach Mario :)
Mój skład:
Neuer - Lahm, Kirchhoff, Boateng, Alaba - Schweinsteiger - Robben, Goetze, Kroos, Ribery - Mueller

26.10.2013 13:09

Kilka lat temu ściągnęliśmy "talent" z Brazylii za bodajże 12 mln € i wiemy jak się skończyło. Jestem przeciwny takim wynalazkom. Jeśli już ściągać utalentowanych zawodników, to albo bardzo młodych (jak chociażby wspomniany Halilovic, czy wcześniej Hojbjerg i Alaba), albo takich, którzy mają już za sobą występy w poważnych ligach, najlepiej Bundeslidze :)

26.10.2013 11:21

@Kalo
Tutaj nawet nie chodzi o to, że dają w tym samym czasie Bayern - Hertha i BVB - S04... Mecz Borussii z Schalke to jeden z największych hitów BL i obowiązkowo powinien lecieć o późniejszej porze, żeby było większe zainteresowanie. Z drugiej strony - może przez jutrzejsze Gran Derbi, które zaczyna się właśnie o 18 myśleli, że transmisja najlepszego meczu kolejki nie jest najlepszym pomysłem? Ale, w takim razie czemu poprostu nie zaplanowali meczu na nadzielę? Nie wiem, ktoś chyba ładnie namieszał z tymi terminami :)

25.10.2013 18:39

Szkoda, widziałem Pizzę w pierwszym składzie na następny mecz, bo Mandzu coś ma problemy z formą i ławka by mu się przydała. Z Goetze czy Muellerem nie ma co kombinować (co najwyżej z tym drugim), bo to nie ich pozycja.

24.10.2013 21:28

@subolg
Ostatnie występy Contento na lewej obronie potwierdzają to co piszesz, ale i z Mainz w sobotę i wczoraj z Viktorią grając na środku zaprezentował się całkiem nieźle. Jasne, że te spotkania to słaby wyznacznik, ale według mnie i tak widać było, że jest dla drużyny bardziej pożyteczny. Pep myśleniem i taktyką jest kilkaset długości przed nami wszystkimi i jeśli rzeczywiście czuje, że z Diego może być taki "nowoczesny" stoper a'la Mascherano, tj. niski, zwinny i szybki to może coś w tym jest? Na lewym środku obrony powinien grać zawodnik lewonożny, więc jeśli Contento będzie pokazywał się od dobrej strony grając na tej pozycji to do powrotu Holgera mógłby być zmiennikiem dla Dantego, w razie takich problemów jak wczoraj.

24.10.2013 13:26

Dla zainteresowany - przed chwilą na TVP Sport zaczął się magazyn FCB.tv :) Można oglądać także w necie:
http://sport.tvp.pl/5062326/magazyny/bayern-tv/wideo/bayern-monachium-tv-transmisja

24.10.2013 12:39

Jeśli wierzyć statystyką UEFY Viktoria nie oddała ANI jednego strzał :D

23.10.2013 22:48

Goetze drugi mecz z rzędu absolutna miazga. Musi wyjść z Herthą! :)
Spokojne 5:0. O to chodziło!

23.10.2013 22:38

Niech ktoś powie, że Goetze nie jest magicznym dzieckiem :)

23.10.2013 22:07

A tak swoją drogą to wiem, że gramy z cieniutkim rywalem, ale Contento naprawdę gra przyzwoicie. Znacznie większy pożytek z Diego na środku niż na boku obrony :)

23.10.2013 21:39

@0lek
Będąc dokładnym nie oddali jeszcze żadnego strzału, więc o wchodzeniu w pole karne w ogóle nie ma mowy :)

23.10.2013 21:34

Na razie lekko łatwo i przyjemnie. Nie lubię takich meczów, ciężko o koncentrację co potwierdzają niewykorzystane sety. Mecz chyba już wygrany, więc warto teraz wpuścić MG19 :)

23.10.2013 21:33

Fajnie chociaż, że Javi w końcu na ławce.

23.10.2013 19:58

"Bayern gegen Pilsen: Ribéry, Robben & Mandzukić stürmen! Guardiola & 68.000 Fans wollen 3 Punkte. Aufstellung folgt gleich"
Ostatnio mój niemiecki trochę osłabł, ale z tego co napisał Hoerwick na Twitterze FCB rozumiem, że od pierwszych minut zagrają Mandzukic, Robben i RIBERY! :)
Edit. Tak jest! Skład FCB:
Neuer - Rafinha, v. Buyten, Contento, Alaba - Lahm - Robben, Schweinsteiger, Kroos, Ribery - Mandzukic
Pep według mnie pokrzywdził Goetze nie wystawiając go w pierwszym składzie...

23.10.2013 19:47