DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: KingWizard Strona 40

Boateng, Thiago i Lewy - nasza nadzieja w tym meczu.

15.04.2015 21:13

Dzięki Dante! Dzięki Alonso! Żegnamy się z CL...

15.04.2015 20:58

"To ja żeby obniżyć trochę średnia i zbliżyć te oceny do prawdziwych ocen na jakie zasłużyli (moim zdaniem) ci zawodnicy, muszę dawać im 6."
O kurna, obrońca sprawiedliwości się znalazł...

15.04.2015 14:37

Klopp przynajmniej wie, kiedy zejść ze sceny. Gość kompletnie stracił pomysł na tą drużynę. Pewnie Tuchel będzie jego następcą i czuję, że z nim w Dortmundzie zrobią jakieś przewietrzenie szatni. Dla mnie celem BVB na nowy sezon będzie zakwalifikowanie się do LE. Nie ma mowy o czymś więcej po takiej katastrofie jak jest teraz.
A dla nas największym rywalem będzie Wolsfburg oraz Gladbach i to myślę, że na parę ładnych sezonów.

15.04.2015 14:28

Lewy na króla strzelców! :)

11.04.2015 16:53

GOL KOLEJKI!

11.04.2015 15:46

Boże Święty, co to jest za skład?!
Pieprzone kontuzje...

11.04.2015 14:46

Mimo, że mało efektowny był ten meczyk to jednak wyszła ogromna klasa piłkarzy i trenera. Nie wiem jaka ekipa potrafiłaby sobie poradzić bez trzech czołowych zawodników w pierwszym składzie, a nasi podołali zadaniu. Taktyka obrona przez Pepa na ten mecz to bardzo miłe zaskoczenie. Borussia perfekcyjnie rozpracowana, chociaż nie ma co popadać w hurraoptymizm, bo Dortmund to już nie ta marka co w poprzednich sezonach to jednak styl jaki dzisiaj obrała nasza drużyna to dobry zwiastun na przyszłość. To już nie te same uparte klepanie choćby nie wiem co jak w zeszłym roku.
Jeśli chodzi o piłkarzy to Lewandowski dzisiaj pokazał ogromną klasę. Liczyłem na niego i na Goetze, że pod nieobecność Robberych wezmą grę na swoje barki i Robert dzisiaj mnie ani troszkę nie zawiódł. Na wyróżnienie zasługuje na pewno też trójka stoperów, Neuer za interwencję kolejki (każdy inny bramkarz by to puścił - tego jestem pewien) i Bastian za świetną grę w destrukcji. Gorzej jak zwykle ostatnio Alonso (chyba gość nie nadaje się na grę przez cały sezon w Bundeslidze...). Reszta na przyzwoitym poziomie, choć końcówka meczu na minus, za to, że Lewandowski z Muellerem musieli robić całą grę, bo nic poza dalekimi piłkami nie dostawali. A no i oczywiście powrót Thiago - już przez tych kilkanaście minut pokazał jakiego kalibru jest piłkarzem. Oby kontuzję go już ominęły, a o rozgrywającego możemy być spokojni, bo to absolutnie genialny piłkarz.

04.04.2015 22:51

Nie będę wpadał w jakiś hurraoptymizm, bo Borussia w tym sezonie teoretycznie nie jest jakimś wybitnie wymagającym rywalem, ale póki co fajnie to wygląda. Widać pomysł na grę. Lewy z Muellerem super współpracują. Trójka obrońców z tyłu to mur nie do przejścia. Jednak jest życie bez Robbena i Ribery'ego :)

04.04.2015 19:25

A co do dyskusji o Robbenie:
1. Holandia ma mega średni skład na ten moment i brak Arjena jest ewidentnie dużo bardziej widoczny u nich niż w poprzednich latach, ale zgadzam się co do tego, że nawet bez niego powinni grać lepiej. Zresztą ich taktyka w tym meczu była żenująca i tutaj widać totalny brak pomysłu Hiddinka.
2. Twarda gra swoją drogą, to jest jak najbardziej na miejscu, ale Robbena to wielu rywali fauluje przy byle okazji. Kiedyś śmiałem się z tekstu Ronaldo o tym, żeby sędziwie "chronili największe gwiazdy", ale fakt, że jest w tym trochę prawdy, bo przez frustracje nieradzących sobie z piłkarzami pokroju Arjena obrońców jeszcze wielu może skończyć z poważną kontuzją.

29.03.2015 19:13

No, Niemcy zaskakują in plus. Myślałem, że po fatalnym meczu z Australią nawet powrót kilku czołowych zawodników niewiele zmieni, ale jednak się myliłem. Póki co najlepszy według mnie Mueller, ale w zasadzie każdy z naszych gra bardzo dobre zawody. Boateng jest wszędzie, wyręcza i Hummelsa i Rudego z ich zadań obronnych (nie żeby było tego jakoś bardzo dużo...), Bastian ładnie kieruje grą razem z Kroosem w środku pola, a Goetze niezły zamęt sieje w szeregach Gruzinów. O Neuerze nie ma czego pisać. Gruzja już totalnie siadła. Ciekawe jakim wynikiem skończy się ten mecz. W każdym razie dzisiaj w końcu grają jak na Mistrzów Świata przystało, bo większość pozostałych spotkań po finale wyglądało cieniutko.

29.03.2015 18:55

Żadna trójka obrońców, normalne ustawienie, typowe dla Niemców w ostatnim czasie, czyli 4-2-3-1 z fałszywą "9":
Neuer - Rudy, Boateng, Hummels, Hector - Schweinsteiger, Kroos - Mueller, Oezil, Reus - Goetze
Inna sprawa, że to zestawienie piłkarzy nie powala...

29.03.2015 17:26

Świetny obrońca, oby kontuzje zaczęły go omijać i niech Guardiola postawi na niego w 100%, a z Boatengiem stworzą genialną parę.

29.03.2015 11:08

@JazGod
Zazwyczaj napisałbym, że przesadzasz, ale niestety też to zauważyłem. Większość drużyn doszła do wniosku, że jedynym sposobem na Bayern w gazie jest wykaszanie naszych piłkarzy... Gladbach to już w ogóle geniusz taktyczny, od początku polowali na Arjena, no i niestety to się im udało.

29.03.2015 09:56

Nie dość, że Boa to prawdziwy geniusz na swojej pozycji to jeszcze chłop mam jaja i nie owija w bawełnę jak co poniektórzy. Jedyny, który nie zawiódł w meczu z Gladbach potrafił naprawdę przyznać, że zagraliśmy słabo. Dla mnie to kandydat numer 1 na nowego kapitana FCB po Bastianie i Lahmie.

24.03.2015 17:44

41 mln za Hummelsa? To ile trzeba byłoby dać za Boę? 70?
Co do skrzydłowego to ja cały czas uważam, że ideałem dla nas byłby Griezmann, ale nie chce mi się już tego powtarzać :) W każdym razie zakup nowego piłkarza na tą pozycję to obowiązek latem i niech już się zaczną nasi rozglądać póki największe kąski są do ugryzienia.

24.03.2015 17:35

@Marienplatz
W dupach się poprzewracało i tyle. Właśnie idziemy na 3. majstra z rzędu, zapewne kolejną wygraną w PN i już jesteśmy w ćwierćfinale CL, ale to przecież nic nie znaczy, bo "za Juppa zdobyliśmy tryplet i tak powinno być co sezon" :D
Co do tekstu Pepa o Francku i Arjenie - debilne tłumaczenie, nie powinno tak być, ale spróbujmy sobie wyobrazić Barcelonę bez Messiego i Neymara, czy Real bez Ronaldo i Benzemy. Mamy mocną kadrę, ale jednak bez takich skrzydeł jak Robben i Ribery trudno żebyśmy nie stracili na jakości w ataku. Zwłaszcza jeśli za jednego z nich gra Goetze... Dlatego transfer skrzydłowego latem to priorytet. Robbery młodsi nie będą, a nie może być tak, że bez nich cały Bayern się sypie.

23.03.2015 10:15

@Apollo1
Ten sam Klopp co ze swoją "wielką" Borussią jest na 10. miejscu w tabeli, a w CL dostał piątkę od Juventusu?

Tak już bez żadnych uszczypliwości i spin, tylko na spokojnie chciałbym się spytać - kto niby miał teraz objąć Bayern i byłby lepszy od Guardioli? Tylko naprawdę nie przywołujcie tutaj trenerów z Bundesligi, bo żaden nie poradziłby sobie w FCB...

22.03.2015 21:54

@Globin23
Na Holgera stawiał i van Gaal, i Jupp, i Loew, ale prawda jest taka, że obecnie ten zawodnik nie powinien grać w pierwszym składzie Bayernu. Nigdy nie grzeszył szybkością? Owszem. Ale przy naszym obecnym stylu gry brak szybkości obrońców to dla nas śmierć. Gramy bardzo wysoko całym zespołem i gdy przytrafi się jakiś babol w stylu przypadkowa strata piłki i kontra rywali szybkość bocznych obrońców, defensywnych pomocników i stoperów jest kluczowa (patrz Lahm, Rafinha, Boateng, Alaba, Bernat, Benatia). Z Badstuberem na środku obrony w tym systemie gry daleko nie dojdziemy. To samo widać u Xabiego.

22.03.2015 20:39

@DieMannschaft
Nie kolego, chodzi o to, że tacy jak Ty pojawiają się tylko wtedy, gdy drużynie idzie gorzej. Nieważne czego by nie zagrali próżno szukać słów pochwały. Nie widzę nic złego w krytyce jeśli ma ona jakiś sens, samo stwierdzenie "Guardiola out", albo "mówiłem, że przegrają" nic nie wnosi. Jakbyś przeczytał parę komentarzy wstecz zobaczyłbyś, że ja także nie oceniłem dobrze trenera i drużyny za to spotkanie, ale starałem się podeprzeć to jakimiś argumentami. Tak samo jak chwaląc drużynę po ładnych meczach piszę co mi się w jej wykonaniu podobało.
Takie podejście w stylu wypisywania, że ogrywanie tzw. "ogórków" ("ogórki" w 2. obecnie najlepszej lidze Europy - dobre sobie) nic nie znaczy, tak samo krajowe trofea i wieczne niezadowolenie możecie sobie wsadzić.

22.03.2015 20:32

"Strzały: Lewandowski, Müller, Alaba (3), Raffael (2)"
Ale nas wypunktowali...

22.03.2015 20:11

@DieMannschaft
Tak samo jak bardzo łatwo idzie uaktywnić tępych hejterów, niepodpierających swojej durnej krytyki jakimikolwiek sensownymi argumentami. Wystarczy jeden słabszy mecz. Kilka świetnych, wygranych kilkoma bramkami nic nie znaczy.

22.03.2015 20:03

@KahnTitan1
To już odpadli z Porto? Aha, dzięki za informację.

22.03.2015 19:52

@Hourdeau
Nie dziw się - dla wielu tutaj każdy trener jest lepszy od Guardioli... Nie żebym bronił Pepa, bo dzisiaj dał plamę.

22.03.2015 19:50

Taka na poważnie, bez żartów z dzieciaków piszących na tej stronie i obrzucających błotem wszystkich na prawo i lewo to mecz w naszym wykonaniu słabiutki. Złe ustawienie i zła taktyka trenera od samego początku plus słaba dyspozycji poszczególnych piłkarzy (Alonso to standard w tej rundzie, ale Badstuber i Bernat zagrali fatalnie, Neuer też się nie popisał). Nie rozumiem wystawienia Xabiego w pierwszym składzie - bez niego w ostatnich kilku spotkaniach graliśmy dużo szybciej i bardziej nieprzewidywalnie w ataku oraz pewniej w obronie. Mogę zrozumieć rotacje i chęć dania szansy każdemu zawodnikowi, ale nie w meczu, w którym gramy z czołówką ligi. Inna sprawa, że Gladbach też ewidentnie zaczęło z żałosnym pomysłem wykoszenia Robbena od początku meczu i to im się niestety udało. Po jego zejściu wszystko już się posypało, bo z nim na początku mieliśmy jedną czy dwie ciekawe okazje. Nie cierpię takich drużyn, ale nawet mimo tego trzeba było dać sobie radę. Potem babol Neuera i nasi już totalnie stracili ochotę do gry.
Tak naprawdę nic się nie stało, bo mistrza i tak zdobędziemy, ale niesmak po takim meczu zostaje. Mam tylko nadzieję, że Pep weźmie pod uwagę to co dziś zobaczył i nie popełni tych błędów w ważnych spotkaniach w CL. Gorszy mecz może się zdarzyć, ale w dzisiejszym występie naszych nie było przypadku. Do odstrzału Alonso, który totalnie pogubił się po przerwie zimowej i Badstuber - z całą sympatią dla Holgera to niestety nie będzie już piłkarz na miarę FCB, sposób w jaki Kramer objechał go przy drugim golu to była kompromitacja. Kolejna rzecz - po co w ogóle Guardiola dał na ławkę Thiago, jak ten i tak nie miał szans na występ?
No nic, mecz do zapomnienia, byle tylko wyciągnąć z niego wnioski. Po przerwie reprezentacyjnej oczekuję odkucia się na BVB (chociaż to może okazać się niezbyt trudne...) i dobre przygotowanie na Porto.
Moja jedenastka na kolejne mecze, bez żadnych kombinowań i rotacji, żeby ogrywać skład na Ligę Mistrzów:
Neuer - Rafinha, Benatia, Boateng, Alaba - Schweinsteiger - Robben, Thiago, Ribery - Mueller, Lewandowski

22.03.2015 19:46

Teraz to już nawet zarząd do wymiany.

22.03.2015 19:13

Aha! Przegrywamy. Zwolnić Guardiolę, wyrzucić połowę kadry i będzie gites :)

22.03.2015 18:23

Nie wiem jak Pep to poukłada po powrocie wszystkich zawodników. Jeśli Lahm nie będzie chciał wrócić na prawą obronę to tak naprawdę nadaje się na ławkę (wiem, że pewnie brzmi to idiotycznie), bo pozostali ŚP są lepsi od niego. Poza tym Rafinha od początku rundy gra naprawdę dobrze i nie jestem pewien czy Philipp dałby więcej drużynie na tej pozycji od Brazylijczyka na ten moment z całym szacunkiem do klasy i umiejętności naszego Kapitana.
Ja widziałbym to tak:
(4-1-3-2) Neuer - Rafinha, Benatia, Boateng, Alaba - Schweinsteiger - Robben, Thiago, Ribery - Mueller, Lewandowski
Ławka: Reina - Badstuber, Martinez, Lahm, Goetze, Alonso, Bernat/Rode

21.03.2015 17:44

A propos Juve - właśnie pojawiła się informacja, że Pogba wylatuje na oba mecze ćwierćfinałowe CL z powodu kontuzji.

Ja chciałbym możliwie najsłabszego rywala dla nas, że najlepszych zostawić na późniejsze fazy. Nie żeby na tym etapie były słabe drużyny, ale takie Monaco czy Porto to jednak nie Real albo Barca. Z drugiej strony z Madrytem w tej formie wygralibyśmy raczej bez większych problemów...

19.03.2015 21:58

@ShimiFCB
Pisałem o tym po meczu z Szachtarem - w ogóle dobry piłkarz się z tego Rafy zrobił. Nie jestem pewien, czy Lahm obecnie dawałby od niego więcej na prawej obronie, po tym jak praktycznie od dwóch sezonów głównie występuje w środku pola...

15.03.2015 10:08

Jutro od pierwszych minut ma zagrać Reina, więc ja widziałbym taki skład:
Reina - Rafinha, Benatia, Boateng, Bernat - Rode, Schweinsteiger, Alaba - Mueller, Lewandowski, Goetze
Jeśli Lahm jest gotowy, to chętnie zobaczyłbym go w drugiej połowie, nawet w środku pola.

13.03.2015 23:33

@Reeken
Sam troszkę przeinaczyłeś nazwisko ŚP Wolfsburga :) Guilavogui - nie żeby było jakoś łatwo do spamiętania :)
A co do komentatorów - jak się okazało trenerem VfL jest DIDIER HENNING :D

12.03.2015 21:43

Świetny meczyk Wilków, poza tymi pierwszymi pięcioma minutami zdeklasowali Inter. Czuję, że możemy zobaczyć ich w finale w Wawie, ale nie ma co zapeszać - jeszcze sporo pracy przed nimi.

12.03.2015 20:56

No i super! Dać teraz chłopakom trochę odpoczynku i z Werderem postawić na nieco inną jedenastkę. Z Robbenem to i tak cud, że przez tyle co on gra w tym sezonie nic mu się poważniejszego nie stało ani razu.
Mój skład na SVW:
Neuer - Rafinha, Benatia, Boateng, Bernat - Rode, Schweinsteiger, Alaba - Mueller, Lewandowski, Goetze

12.03.2015 15:22

@Marienplatz
Teraz piszesz, że wszystko zweryfikuje ćwierćfinał, a zapewne po ćwierćfinale będziesz pisał to samo o półfinale...
Nie twierdzę, że po tym meczu jesteśmy pewniakiem do wygrania Ligi Mistrzów, ale na pewno ten mecz pokazuje, że w Bayernie Pepa drzemią potężne możliwości.

11.03.2015 23:15

Chelsea out? No to nasza wygrana w CL coraz bardziej prawdopodobna :)

11.03.2015 23:08

Fantastyczny meczyk naszych. Wszystko grało jak w szwajcarskim zegarku. Najbardziej mnie cieszy, że nawet bez Robbena potrafimy roznosić rywali. Wyróżnić nie można tylko Neuera, dlatego, że nie miał w ogóle roboty. Reszta drużyny zagrała na same niemiecki "jedynki". Rafihnę już chwaliłem w przerwie, ale po meczu muszę to powtórzyć - świetny mecz naszego prawego obrońcy. Boateng jak zwykle ogromna klasa, wielkie umiejętności i ten rajd przy golu Goetzego (dla mnie - numer 1 wśród stoperów na świecie na ten moment). Na lewej duet Ribery - Alaba jak zawsze zabijał. Bastian w dzisiejszej formie daje sam więcej w środku pola niż Lahm i Alonso razem wzięci. Goetze jako "dyszka" z odrobiną swobody też potrafi dać dużo drużynie jak dzisiaj - oby więcej takich meczów Mario. No i atak Lewandowski - Mueller. Można mieć pretensje do Lewego, że nie strzela zbyt wielu goli i w ogóle krucho u niego ze skutecznością, ale przyznam szczerze - dzisiaj sporo się mu przyglądałem i stwierdzam, że mówienie, że on robi miejsce jest w 100% prawdą. Gość jest może i mało widoczny, ale bez jego gry bez piłki nie byłoby dzisiaj połowy naszych bramek. Prawda jest taka, że świetnie osiągnięcia strzeleckie Muellera, Robbena czy Goetzego w tym sezonie to ogromna zasługa Lewandowskiego, mimo, że sam niejednokrotnie kaleczy pod bramką rywali.
Dziękuję BAYERNIE za dzisiejszy spektakl! :)

11.03.2015 22:48

Swoją drogą to Rafinha gra dziś super mecz. Jakbym widział Lahma z najlepszych spotkań.

11.03.2015 21:41

Jak na razie idealnie układa się ten mecz. Wszyscy grają dobre zawody.

11.03.2015 21:35

Kirch :DDD

09.03.2015 15:26

@MrSuchar
Twój komentarz powinien być zamieszczony jako informacja dla każdej osoby, która rejestruje się na tej stronie.

08.03.2015 00:01

@ThomasKonig
Zgadzam się co do Bernata - chłopak może nie jest jakoś super widoczny w ofensywie, ale w tyłach robi mega robotę - nie raz już uratował nam tyłki, gdy reszta obrony nie nadążała.

07.03.2015 21:48

Gra może nienajlepsza, ale z tego meczu są same plusy - wygraliśmy, zdobyliśmy kolejne 3 bramki, Dante potwierdził nawet Guardioli, że jest za słaby na Bayern, Lewandowski, że jest potrzebny w składzie, a Alonso nie wyjdzie w najbliższych dwóch meczach z Szachtarem i Werderem.
Widać było ewidentnie kto powinien wyjść w środę. Po zmianach nasza gra wyglądała dużo lepiej. Moja jedenastka na Ukraińców:
Neuer - Rafinha, Boateng, Benatia/Badstuber, Bernat - Schweinsteiger, Alaba - Robben, Mueller, Ribery - Lewandowski

07.03.2015 17:25

@rethell
Zacznij pisać z sensem, albo przestaniesz pisać - to mogę Ci obiecać. Nie wiem czy masz 10 czy 15 lat, ale to nie zwalnia Cię z myślenia, więc przestań wreszcie oceniać zawodników po tym z jakiego kraju pochodzą. A najlepiej - wyłącz mecz i odpal sobie jakąś powtórkę skoków narciarskich, bo mam dość Twojego pieprzenia.

07.03.2015 16:30

No to chyba długo nie zobaczymy Dante na boisku w trykocie FCB. Poza tym strasznie wolno dzisiaj gramy. Zero elementu zaskoczenia. Znowu brakuje kogoś w środku pola, kto ruszyłby do przodu, a nie klepał do boku. Po przerwie widziałbym Francka z wiadomych względów i Rode, który lubi podłączyć się do przodu w przeciwieństwie do Alonso.

07.03.2015 16:20

Nie ogarniam składu jakim dzisiaj wyjdziemy. Jedyne sensownego co mi z tych piłkarzy wpada do głowy to:
Neuer - Boateng, Badstuber, Dante - Rafinha, Alonso, Alaba, Bernat - Robben, Mueller, Goetze
Poza tym nie wiem czy wychodzenie bez Lewandowskiego to dobry pomysł. Owszem, wiele chłop nie strzela, ale jednak jest jedynym prawdziwym napastnikiem w naszej drużynie i samą obecnością robi sporo miejsca na boisku. Tomek tego nie potrafi.

07.03.2015 14:41

Chciałbym dzisiaj kilka zmian w składzie, m.in. Rode w pierwszej jedenastce. Wyszedłbym tak:
Neuer - Rafinha, Benatia, Boateng, Alaba - Schweinsteiger, Rode - Robben, Mueller, Goetze - Lewandowski

07.03.2015 11:15

Dante jednak ma nasrane w bani. Ogólnie jak było do przewidzenia mecz wygrany najniższym nakładem sił. Błysk Alaby i Goetzego oraz kilka minut przyspieszenia dały nam awans. Mario ładnie pokazał się w tej drugiej połowie - poza genialnym golem był najaktywniejszy z całej drużyny i miał kilka ciekawych zagrań. Takiego chciałbym go oglądać co mecz.

04.03.2015 22:24

No to Goetze błysnął! Takiego go pamiętam z Dortmundu.

04.03.2015 21:47

Reus szklany jeszcze bardziej niż Arjen z swoim "najlepszym" okresie.

Naprawdę musicie poruszać tutaj temat skoków narciarskich? To jest strona "Bayern.Munchen.pl", a nie "PolskiZwiązekNarciarski.pl"...

03.03.2015 21:32

Tak swoją drogą - jak wyobrażacie sobie najmocniejszą jedenastkę Bayernu po powrocie wszystkich piłkarzy i bez kolejnych kontuzji? Wiem, że mało to realne przy naszym szczęściu do urazów piłkarzy, ale przynajmniej tak teoretycznie?
Ja widziałbym taki skład po powrocie Lahma, Thiago i Javiego:
Neuer - Lahm, Benatia, Boateng, Alaba - Schweinsteiger, Martinez, Thiago - Robben, Lewandowski, Ribery
Ewentualnie Goetze za Thiago, albo Mueller za Lewandowskiego. W każdym razie z mega trudem przyszło mi wytypowanie tych piłkarzy. Gdzie zagra Javi? Gdzie zagra Lahm? Ciekawe jak widzi to Pep...
Tylko cieszyć się z takiej kadry :)

02.03.2015 17:14

Generalnie ja proponuję, żebyśmy w ogóle nie wychodzili na mecze z drużynami poniżej 6. miejsca w tabeli Bundesligi, bo zwyczajnie nie ma sensu - przecież wygrane z nimi nic nie znaczą. J***ć 3 punkty! Przecież to plama na honorze WIELKIEGO BAYERNU, że w ogóle staje naprzeciwko takich ŻAŁOSNYCH DRUŻYN jak Hamburg, Stuttgart, Koeln. To jest CO NAJWYŻEJ poziom rezerw Bayernu.
Na mecz ligowy za tydzień z Hannoverem, jeśli w ogóle z nimi zagramy, proponuję następujący skład:
Zingerle - Weiser, Badstuber, Dante, Bernat - Oikonomou, Strieder, Gaudino - Weihrauch, T. Schweinsteiger, S. Ribery*
Jak tego nie wygramy to Guardiola DO ZWOLNIENIA.**
* - jakby ktoś nie ogarniał tych nazwisk to niech zajrzy do kadry FCB II grającej w 4. lidze
** - w razie wątpliwości - tak ten post to beka z malkontentów, choć nie wiem, czy to nie zbyt słabe określenie niektórych osób
Tyle ode mnie.

27.02.2015 22:59

4:1 = żenująca gra.
Ku**a, czasem jak się czyta komentarze na tej stronie to można stracić wiarę w przyszłość ludzkości... Normalnie ręce opadają...

27.02.2015 22:32

@Hugo82
Z tą totalną lipą to nie przesadzaj, bo jednak jakieś tam trofea zdobywają, ale na więcej jak mistrzostwo czy puchar Anglii na pewno takiej "drużyny" nie będzie stać, bo do tego potrzeba więcej niż tylko hajsu.

24.02.2015 21:50

@rethell
Spoko, tylko trochę śmiesznie Ci to wyszło.

Swoją drogą przydałby się teraz Wolfsburg w CL... Oni by na pewno mieli większe szanse na zrobienie czegoś w tych rozgrywkach. Pozostaje liczyć na Wilków w Lidze Europy.

24.02.2015 21:48

rethell 24.02.2015, 20:34
"Barca, Real i Atletico, te zespoły to max 1/4 CL. Na więcej nie mają szans, w tym roku ligę mistrzów zdominują kluby niemieckie"

rethell 24.02.2015, 21:40
"BvB jest cienkie :/ Juve gra przemyślanie, w drugiej połowie postawią autobus i po meczu. BvB jednak za słabe na 1/4."

WTF?

24.02.2015 21:45

Im dłużej mecz City z Barcą trwa tym mniej MC wygląda jak drużyna :D Tam nigdy nie będzie wyglądało to inaczej jak zbitek gwiazdorków...
Nie oglądam BVB, więc nie będę oceniał, ale co do ich ostatniego wzrostu formy i hurraoptymizmu - oni wygrywali z VfB (18. miejsce w tabeli BL), Mainz (11.) i Freiburgiem (16.). Niby jest wyraźna poprawa w porównaniu z totalną padaką i momentami amatorką z rundy jesiennej, tak na Juventus może to nie starczyć i jeśli przegrają to nie ma co się doszukiwać jakichś wielkich sensacji...

24.02.2015 21:41

Mega czekam na powrót tego chłopaka. Z nim w składzie w poprzednim sezonie nasza gra była duuużo bardziej nieprzewidywalna. Prawdziwy z niego rozgrywający jakiego na obecnie brakuje, bo środek pola mimo, że mocny to jednak nie potrafi specjalnie przyspieszyć gry. Thiago to geniusz pod tym względem. Oby się znowu nie połamał i kontuzje zaczęły go omijać, a będziemy mieli sporo pożytku z niego.

24.02.2015 17:44

A swoją drogą Boateng wszedł juz na taki poziom, że nawet w pomocy gra dobrze...

21.02.2015 17:25

Ja wiem, że Szachtar to nie Paderborn, ale naprawdę nie dało się tak zagrać w Kijowie? 1 czy 2 bramki by były...
W każdym razie wielkie brawa dla naszych, bo zagrali genialny meczyk. I graty dla Lewego - może od teraz będzie strzelał częściej.

21.02.2015 17:21

Tylko ja mam wrażenie, że Schalke zasłużyło na sporo więcej niż 0:2 z Realem? Albo inaczej - Real zasłużył na mniej?

18.02.2015 22:40

@Android
Polecam transfer na stronę www.realmadryt.pl.

Ogólnie mecz dobrze zagrany przez nas w obronie, ale z przodu było już krucho. O ile w pierwszej połowie coś tam jeszcze tworzyliśmy to w drugiej kompletnie nie było pomysłu na obejście muru Szachtara. Zejście Xabiego (swoją drogą znowu słabego...) tylko pogrubiło sprawę. Wynik jest lepszy dla nas niż dla Ukraińców, ale i tak powinniśmy wywieźć z Lwowa co najmniej bramkę przewagi. Dzisiaj sporo błędów popełnił Pep, który kompletnie nie wyczuł rywala z tym składem. Po co nam dwóch identycznych, defensywnych pomocników, jak rywal przez 80% meczu nie wychodził z własnej połowy? Czemu jeśli przez cały czas stawiał na Lewandowskiego to akurat dzisiaj musiał go posadzić? Na pewno w takiej grze czułby się lepiej niż Mueller.
Według mnie powinniśmy dzisiaj zagrać następującym składem:
Neuer - Rafinha, Boateng, Badstuber/Dante, Bernat - Alaba, Schweinsteiger - Robben, Mueller, Ribery/Goetze - Lewandowski
No cóż, płakać nie ma po czym, bo wynik nie jest zły, tylko kolejny raz przez własne błędy nie wygrywamy meczu...

17.02.2015 22:43

Duet "marzeń" daje o sobie znać...

17.02.2015 22:07

Nie jest źle - nie dajemy się nadziać na kontry Szachtara, a sami mimo autobusu potrafiliśmy stworzyć sobie kilka sytuacji, tyle, że za każdym razem czegoś brakowało. Inna sprawa, że znowu nie widać ani Xabiego, ani Bastiana jak razem są na boisku...

17.02.2015 21:33

Ja wolałbym kogoś młodszego, ale trudno znaleźć jest obecnie dobrego bocznego obrońcę...

17.02.2015 20:33

A co do ustawienia - według mnie Alaba zagra w środku obrony:
Neuer - Rafinha, Boateng, Alaba, Bernat - Schweinsteiger, Alonso - Goetze - Robben, Mueller, Ribery
Swoją drogą nie rozumiem dlaczego Pep uparcie nie stawia na Benatię...

17.02.2015 20:26

No to dzisiaj okaże się, czy Bastian może grać z Xabim...

17.02.2015 20:09

Liczę, że przywieziemy z Lwowa kilka bramek - będzie łatwiej grało się w rewanżu. Ciekawe jak będzie wyglądał Szachtar...
Mój skład:
Neuer - Rafinha, Benatia, Boateng, Bernat - Schweinsteiger, Alaba - Goetze - Robben, Mueller, Lewandowski
Czyli to, co mamy na ten moment najlepsze :)

16.02.2015 21:40

Przekozacki mecz naszej drużyny. Wszystko chodziło jak w szwajcarskim zegarku. Taki Bayern chciałoby się oglądać co mecz, choć wiem, że to niemożliwe :) Bardzo cieszy to, że forma wyraźnie idzie w górę. Na Szachtar powinniśmy być gotowi.
Swoją drogą ciekawe, czy na jakość naszej gry wpłynął brak Xabiego, czy to tylko przypadek? Wydaje mi się, że Alonso ze Schweinsteigerem grać po prostu razem nie mogą...

14.02.2015 19:49

BADSTUBER W PIERWSZYM SKŁADZIE!
Neuer - Rafinha, Benatia, Badstuber, Bernat - Schweinesteiger, Alaba - Robben, Götze - Müller, Lewandowski

14.02.2015 14:41

Czuję, że brak Xabiego może wyjść nam na dobre. Genialny z niego piłkarz, główna postać naszej ekipy obok Robbena i Boatenga jesienią, ale po powrocie Bastiana obaj troszkę się pogubili. Schweinsteiger i Alonso to bardzo podobni zawodnicy i trudno im grać obok siebie. Niewykluczone, że sam Basti zagra lepiej niż w parze z Xabim.
Mój skład:
Neuer - Weiser, Benatia, Alaba, Bernat - Robben, Rode, Schweinsteiger, Goetze - Mueller, Lewandowski

14.02.2015 14:15

Jakoś nie chce mi się wierzyć, żeby Reina przed przyjściem do Bayernu oczekiwał więcej. Według mnie dogra w FCB do końca kontraktu, żeby dorobić do emerytury, a potem pójdzie to klubu typu właśnie Cordoba.

11.02.2015 14:15

Średnia nota obrony Stuttgartu: 4. Ilość straconych bramek: 2.
Średnia nota obrony Bayernu: 4,125. Ilość straconych bramek: 0.
Gdzie tu logika?

09.02.2015 16:49

Kara dla Boatenga SKRÓCONA! Będzie pauzował jeszcze tylko z HSV:
http://www.kicker.de/news/fussball/bundesliga/startseite/620790/artikel_sperre-reduziert-boateng-fehlt-nur-noch-einmal.html
Jestem w szoku :)

09.02.2015 16:40

Ja czuję, że Lewy odpali dopiero w następnym sezonie. W BVB z początku też nie błyszczał, a poza tym napastnicy w Bayernie zawsze mieli trudno. W ostatnich latach jedynie Mandzu zaczął z kopyta. Gomez czy Klose też z początku grali słabo. Do gry Lewego w rundzie jesiennej nie można było mieć jakiś wielki zastrzeżeń - owszem, nie strzelał dużo, ale dobrze pracował dla drużyny i robił miejsce kolegom. Zresztą trudno oczekiwać, że jakikolwiek nasz zawodnik będzie strzelał co mecz jedną czy dwie bramki - w drużynie od strzelania jest zbyt wielu piłkarzy, chociażby Mueller i Robben. Kiedy ostatnio jakiś nasz piłkarz był Królem Strzelców Bundesligi? Gomez bodajże w 2011, ale wtedy graliśmy wielką padakę i tak naprawdę jego gole uratowały dla nas CL. Teraz, gdy praktycznie wszystko jest cacy i co rok zdobywamy jakieś trofea trudno będzie o taką sytuację.
Takie jest moje zdanie i Lewemu życzę jak najlepiej.

09.02.2015 16:37

@pecz01
Powtórzę się po raz trzysta pięćdziesiąty siódmy - Antoine Griezmann (zwłaszcza, że Schurrle w Wolfsburgu).

07.02.2015 22:49

ROBBEN! Weiser co za asysta!

07.02.2015 16:12

Tydzień rozruchowy mamy za sobą :D Dzisiaj gramy na maksa! W każdym bądź razie liczę, że dzisiaj zagramy dobry mecz. Z Schalke też nie było jakoś bardzo źle - po prostu czerwień dla Boatenga (swoją drogą wciąż nie rozumiem dlaczego dostał za to 3 mecze kary...) popsuła nam plan na to spotkanie, bo po jego zejściu wszystko się zacięło. Z drugiej strony obrona grała dobry mecz i mam nadzieję na powtórkę i oczywiście dużo lepszą grę w ataku. Mój skład na VfB:
Neuer - Weiser, Benatia, Dante, Bernat - Robben, Schweinsteiger, Alaba, Goetze - Mueller, Lewandowski
Alaba na DP, lekko przed nim Bastian, Arjen i Mario na skrzydłach i Thomas z Lewym w ataku.

07.02.2015 12:24

@rethell
Jeszcze dwa miesiące temu też tak mówiłem, ale według mnie taka postawa to błąd - będą sobie powtarzać, że nie spadną (a prawda jest taka, że powinni być na to przygotowani) i dalej będą bez nerwów grać padakę i skończą z ręką w nocniku. Według mnie w BVB powinno się coś zmienić, bo ten klub naprawdę leci na dno.

04.02.2015 21:58

@Arms
I zmiany. Ale raczej nie ma co się łudzić, że byśmy coś strzelili. Lepiej, że ten mecz już się skończył.

W sobotę OCZEKUJĘ o niebo lepszej gry. Dzisiaj widać było jednak jakiś postęp, bo zagraliśmy dobrze w obronie, ale z taką grą w ataku, brakiem pomysłu na grę i jakiegokolwiek planu ze strony trenera (bo nawet najwięksi zwolennicy Pepa muszą przyznać, że obecne wyniki to także jego spora wina?) nie można daleko pociągnąć.

03.02.2015 21:55

Co za żenada. 1 punkt w dwóch meczach, 5 (!) straconych bramek, 2 strzelone. Okropna forma naszych. Dzisiaj jedynie Benatia nie zawiódł. Najzabawniejsze jest to, że grając nawet tak słabo zdobędziemy mistrza...

03.02.2015 21:52

@Matilegolas
Krótką masz pamięć :D

03.02.2015 21:41

Brawo...

03.02.2015 21:31

Co się odwlecze to nie uciecze, frajerze z chorągiewką :)

03.02.2015 21:26

Hahahahaha! Dobry żart z tym autem. Żenada.

03.02.2015 21:26

@Nookie
Dobrze, niech zrobi się nerwowo. Dlaczego? Dlatego:
http://www.bayern.munchen.pl/art/show/muller-na-treningach-jest-trudniej-niz-w-bundeslidze/15383

03.02.2015 21:02

Ładna gra przez pierwszych kilkanaście minut, ale co z tego? Czerwo dla Boatenga, schodzi Goetze i gra siada, bo nie ma komu biegać z przodu. Nie wiem nawet kto mógłby w drugiej połowie odmienić naszą grę, bo raczej nie Lewandowski. Guardiola spartolił ten mecz tą durną zmianą. Żebym nie wyszedł na totalnego defetystę na pewno na plus można zaliczyć grę Benatii i jednak całą grę w defensywie po zejściu Jerome'a - myślałem, że wszystko się posypie, a tu jednak Schalke nie miało żadnych sytuacji od czasu jak gramy w dziesięciu. Pytanie jednak czy to do końca zasługa naszych, czy jednak słaba gra S04?

03.02.2015 20:53

TYLKO NIE ON! Już Lewy byłby lepszy na środek obrony...

03.02.2015 20:28

Brawo Manu! Gramy dalej swoje!

03.02.2015 20:21

OMG...

03.02.2015 20:19

Boateng jest wolny, a Bastian nie strzela głową. Brawo!

Nieźle to dzisiaj póki co wygląda. Alaba jako taki wolny elektron - trochę lewy obrońca, trochę środkowy, trochę defensywny pomocnik. Swoją drogą David jako typowa szóstka do destrukcji to chyba nawet lepsza opcja od Bastiana czy Xabiego. Weiser też fajnie wygląda na tej prawej obronie. Zobaczymy jak to będzie dalej.

03.02.2015 20:17

Według mnie zagramy 4-3-3:
Neuer - Weiser, Benatia, Boateng, Bernat - Schweinsteiger, Alonso, Alaba - Robben, Mueller, Goetze
Mam nadzieję, że fatalny w piątek środek pola dzisiaj zagra jak na nazwiska przystało, a mecz z VfL to był wypadek przy pracy...

03.02.2015 19:50

@lvan
Tu się zgadzam z Tobą w 100% - nawet nie bałbym się nazwać go numerem jeden na ten moment. Boa ma wszystko czego potrzebuje nowoczesny stoper: dobre warunki fizyczne, szybkość, siłę, zwrotność, dobrze gra piłką, praktycznie jest obunożny, nie panikuje i jest oddany drużynie.
Czekam tylko aż w końcu na dobre dojdzie do niego Benatia - może to nie ta sama klasa, ale na pewno bardzo dobry obrońca, dużo lepszy od Dantego.

03.02.2015 19:46

Schurrle w VfL = w końcu porządny rywal dla FCB w lidze! Liczę, że chłopaki z Wolfsburga mocno zatrząsną Ligą Mistrzów w przyszłym sezonie.
Przydałby się tylko jakiś klasowy napastnik Wilkom, ale z fałszywą "9" i tak wygląda to naprawdę mocno:
Benaglio - Jung, Knoche, Naldo, Rodriguez - Guilavogui, Gustavo - Arnold, De Bruyne, Perisic - Schurrle
Do tego Hunt czy Vieirinha na zmianę. Ładnie, ładnie.

02.02.2015 19:44

A właśnie co do de Bruyne'a - czy ktoś jeszcze jest zdania, że Goetze (z całym szacunkiem i sympatią do Mario) jest lepszy od niego?

01.02.2015 13:54

@Arturro2014
Od lat Bawarczycy tam jeżdżą i zawsze są jakieś problemy - nawet w sezonie trypletu graliśmy padakę po przerwie zimowej, tyle, że potrafiliśmy wymęczyć 1:0 czy 2:0 z ogórkami. Mecz z Wolfsburgiem to jednak szczyt...

01.02.2015 10:36

Ja tylko mam nadzieję, że to koniec z "obozem przygotowawczym" w Katarze... Piszę w cudzysłowie, bo bardziej nazwać można to "wakacjami". Przez te parę tygodni nie słyszałem o żadnych przygotowaniach - to sobie chłopaki pochodzili na MŚ w ręczną, to się pobawili na "treningu", to pokopali z arabskimi amatorami. Żenada.

Wczoraj brakowało nam wszystkiego co mieliśmy w rundzie jesiennej. Jedynie Bernat nie zawiódł, reszta totalne dno, nawet Neuer nie zrobił tyle co mógłby ze swoimi umiejętnościami. Rode zagubiony, Boateng zajechany przez Dantego nie mógł pociągnąć obrony za trzech, Xabi z Bastianem wyglądali jak w sparingu, Alaba kompletnie niewidoczny, to samo Mueller, Lewandowski w ogóle nie grał, Robben potrajany też wiele nie zrobi. Macie swój poziom treningów wyższy niż mecze w Bundeslidze!

Ale dobra ta porażka, przynajmniej nie będzie tego co rok temu - jeden mecz olewki i takie baty muszą otworzyć wszystkim oczy na to, że grając na 10% wiele się nie osiągnie. Oczekuję sporej poprawy we wtorek.

Mój skład na Schalke:
Neuer - Benatia, Boateng, Alaba - Rode, Alonso, Schweinsteiger, Bernat - Robben, Lewandowski, Goetze

31.01.2015 13:26

Mi się już nawet nie chce tutaj wchodzić po takich meczach. O niektórych udzielających się tutaj osobach mogę napisać tylko jedno słowo - zwierzęta.

30.01.2015 22:24

Swoją drogą - Dost kiks życia z tym golem na 2:0. Bo nikt nie wmówi mi, że akurat ON chciał tak strzelić...

30.01.2015 21:30

No i kolejny raz wakacje w Doha kończą się słabą formą na początku rundy. Czy oni w końcu nauczą się, że zimowy okres przygotowawczy to nie czas odpoczynku? Dzisiaj poza Boatengiem nikt nie gra nawet średnio. Ale to dobrze - przynajmniej ktoś trzyma nas w ryzach - chcę, żebyśmy wygrali ten mecz, ale prawda jest taka, że taki Wolfsburg na ogonie może nam pomóc, bo mistrza tak czy siak zdobędziemy.

30.01.2015 21:29