DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Moe Strona 25

Nie trzeba przywoływać Sane. RBL za Keita skasuje 70, mniej za Wernera nie zawołają.

29.09.2017 13:01

O ho! Widzę, że pasmo sukcesów niemieckich zespołów w europejskich pucharach podtrzymane... Koln przegrywa ze Crveną Zvezdą a Hertha z Ostersunds...

28.09.2017 19:57

@Piotreczek To kto w tej mizerii środka pola był wczoraj najlepszy, nie ma większego znaczenia, bo środek wczoraj nie istniał.
Natomiast co do Sule, to "Niklas ma potencjał i z pewnością się rozwinie. ", może i taktycznie się rozwinie, może i będzie się lepiej ustawiał, ale szybkości nie nabierze, nie będzie zwrotniejszy, centymetrów nie straci. Koleś ma 195 cm, jest dość postawny, muskularny, i to jest jego największy problem. Niscy, szybcy, zwrotni, z dobrą techniką napastnicy, będą robili z niego wiatrak, tyle.

28.09.2017 14:52

@Piotreczek "James, Tolisso, Rudy, Sule, Gnabry. No rzeczywiście, SŁABE TE TRANSFERY ZWŁASZCZA TEN KOLUMBIJCZYK TO JAKIŚ NO NAME. "

Tolisso pokazał wczoraj jak wiele mu brakuje, Rudy to zmiennik na ogórków w BL, Sule wielki drągal za słaby na top zespoły, Gnagry wypożyczony, a James faktycznie ma "NAME" ale "NAME" nie gra. Koleś został ściągnięty na skrzydło, skrzydłowym nie jest, nie jego pozycja, a o tym ile jest wart dopiero się przekonamy.
Wczorajszy mecz pokazał ile warte są te transfery.

28.09.2017 14:27

Sule? Jeśli tak myśli na prawdę, to już rozumiem jego dziwne decyzje... Po prostu wali na ślepaka.

28.09.2017 10:25

@xeremeleque "- Nie potrafię zrozumieć czemu ten idiota (bo inaczej nie idzie go nazwać) nie potrafi niczym zaskoczyć przeciwnika. Notorycznie pcha wszystko wrzutkami, których nie jesteśmy w stanie wygrać grając jednym napastnikiem. "

Bo inaczej nie potrafi?

Tak pisali o nim kibice Realu gdy ogłoszono, że odchodzi...

" Bo naprawdę, tyle razy ile bilismy głową w mur w tym sezonie to aż cięzko policzyc. Nie chcę ogladac Realu majacego swietnych technicznie zawodnikow grajacego na te cholerne WRZUTKI"

"Carlo nie potrafił wyciągać wniosków i jak nie szło to nie szukał nowych rozwiązań niczym nie zaskoczył. No chyba ze drużyna za 600 mln gra tylko wrzutki... "

"Kontry beznadziejne, co zawsze było to naszą bronią, stałe fragmenty gry dzięki niektórym nas ratowały i to tyle. 0 pomysłu na grę, walenie głową w mur kiedy przeciwnik był zorganizowany w obronie, bezsensowne dośrodkowania, nieprzemyślane ustawienie w obronie. Kogo to jest wina jak nie Carlo? Od czego jest trener?"

"nie można patrzeć na jedno trofeum za co oczywiście trzeba go po rękach całować ale na cały rok, a ja momentami miałem dosyć naszej gry, raczej braku pomysłu na nią. najdroższy skład na świecie, najwięcej uzdolnionych zawodników, najbogatszy klub a jak nie idzie to do boku i wrzutka, do boku i wrzutka a nóż coś wpadnie.. czasami mi ręce opadały jak patrzyłem na naszą grę,"

"Jak czytam, że Ancelotti to najlepszy trener dla Realu, to zbiera mnie na śmiech. Zero taktyki. Zero. Chyba, że do niej zaliczymy ostatni mecz o stawkę i wrzutki na aferę Marcelo? "

"Real potrzebuje trenera który ma jakąś wizje gry do przekazania a nie jakieś bezsensowne wrzutki przez 3/4 meczu które nic nie dawały.. "

" Real rzadko kiedy grał ładny futbol i mówie to jako kibic, który tydzień w tydzień ogląda mecze, masa klepania w środku pola, ciągłe wrzutki w pole karne, podań w uliczkę czy gry z pierwszej piłki było jak na lekarstwo, wystarczy sobie obejrzeć jak grał real chociażby za mourinho (nie byłem jego zwolennikiem)."

"Teraz polegalismy za bardzo na geniuszu pojedynczych graczy, wrzutkach, zabrakło mi po prostu innych wariantów a też znając nature i historię Carlo było bardziej prawdopodobne ze będzie tak samo a nie inaczej w kolejnym sezonie."

28.09.2017 09:48

Z jednej strony nie czekałbym ze zwolnieniem Ancelottiego do końca sezonu, bo może być za późno. Wiadomo, szkoda kasy na odprawę, ale jeszcze więcej możemy stracić jeśli nie zdobędziemy mistrzostwa. Pytanie kto jest dostępny, Tuchel? Niby fajny, ale mam wątpliwości a jego charakter może być nie do przejścia dla UH i KHR. Nagelsmann? Byłoby fajnie, ale nie wiem czy już teraz... Zresztą w trakcie sezon nierealne.
Z drugiej, może warto poczekać, nie tracić pieniędzy na odprawę i liczyć na to, że jakoś będzie a Liverpool popędzi Kloppa. W Anglii głowy już się grzeją, wyliczają... Klopp fajny, aleee Rodgers na tym samym etapie był lepszy... Klopp ma dobry PR, ale mogłoby być lepiej. Tracą punkty w głupi sposób, potknięcia, błędy. Mogą mu podziękować latem, zobaczymy. Może warto poczekać i zobaczyć co się wydarzy. Jak weźmiemy Tuchela, możemy się zablokować.

28.09.2017 09:02

@wdcaviar
"Oficjalna strona nie mogłaby mieć komentarzy w których wyzywa się przedstawicieli klubu :)"
Ostatnio na jeden ze stron, usunięto grubo ponad 100 komentarzy krytykujące poczynania decyzyjnych... Ale to chyba nie o to chodzi?
Wielu widziało co się dzieje, wielu widziało błędy, głupie decyzje, widziało na co się zanosi i wczoraj było to doskonale widać. Widzieli, więc o tym pisali. Nie ma nieomylnych, nie ma autorytetów. Gdyby Kopernik nie podważył obowiązujących wówczas praw i racji, gdyby nie napluł autorytetom w twarz i nie podważył świętości. Do dziś byśmy myśleli, że ziemia jest w centrum świata. Luter pisał „Ten głupiec chce wywrócić całą sztukę astronomii!”. No i wywrócił, tak jak Arabowie wczoraj Bayern a to dopiero początek bo i Anglicy są w mega gazie a kasy im nie zabraknie i będą jeszcze mocniejsi. Jeśli nie zmienimy polityki, jeśli nie dostosujemy się do otaczającej nas rzeczywistości, znowu będzie lipa a nikt by tego nie chciał. Doszliśmy do etapu, kiedy to nawet zawodnicy z BL są dla nas za drodzy. Czas na zmiany, może nawet na górze.

28.09.2017 08:48

@Piotreczek

No właśnie, dopóki szło to sobie radził, gdy pojawiły się problemy zespół mu się wymknął. My jesteśmy w dołku, Enrique nie ma dużego doświadczenia, nie wiem czy dałby sobie z tym radę.
U nas konieczna jest przebudowa, potrzebny jest trener którego wizja przebudowy i przyszłego Bayernu będzie spójna z wizją zarządu. Nie wiem czy Enrique znalazłby wspólny język z Ulim i KHR, pewnie chciałby wielkich wzmocnień...

27.09.2017 23:08

@Domino2003

Jak będą wygrywali to i atmosfera będzie dobra. Jak na razie to u nas zanosi się na toxic ;)

27.09.2017 23:03

@Piotreczek
Luisowi to nawet Barca z rąk się wymknęła, nie wiem czy dałby sobie radę u nas.

27.09.2017 22:59

Podstaw to defensywa i środek pola. Bez tego zawsze będzie dupa. Problemem jest to, że cała 4 środkowych obrońców jest pod formą. Jak to możliwe? Nie mam pojęcia. Nazwiska są, ale nie ma forma.

Do środka pomocny naściągaliśmy graczy, ale nie ma komu się wrócić, spacerowicze. Potrzebujemy walczaków.

Jak dla mnie, Ribery, Robben, Coman, Muller, Thiago, Martinez, Boateng, Rafinha, Bernat, może Alaba, kwalifikują się do wymiany, nie ma się oglądać na sentymenty, pewnie i Lewy będzie chciał odejść... Eh, gdyby to był FM a nie życie, ogarnąłbym to w jedno, dwa okienka :)

27.09.2017 22:57

@DarthSmd

Tak, ale mówią, że ma zapis iż po 2 sezonach możemy go zwolnić bez żadnych kosztów.

27.09.2017 22:44

Trudno, jest kiepsko, kilku piłkarzy niedomaga, potrzebna będzie przebudowa, trener do wymiany, ale nie w takiej dupie już byliśmy. Damy radę, w końcu jesteśmy Bayern.

27.09.2017 22:40

Spokojnie! Może i oni prowadzą, ale to my mamy tożsamość i najwięcej własnych pieniędzy na koncie.

27.09.2017 22:24

Alaba... mówiłem wyj3bać i wziąć Rodrigueza lub Kolasinaca.

27.09.2017 22:11

Nasprowadzaliśmy tych środkowych do pomocy a nie ma komu się wrócić.
No i Cavani znowu bez krycia. Dobrze, że w bramkarza.

27.09.2017 21:28

Mój Boże, co za krycie, jprdl. Dziś sobie odpuszczę, za chwilę Złomowisko.

27.09.2017 20:55

- twoja stara jest gruba
- a twoja wie jaka to melodia!
- twoja nie ma brwi!
- a twoja nie ma tożsamości!
...

26.09.2017 12:49

@Rizzitelli "Pretensję do zarządu można mieć tylko za ostatnie okienko i to tylko w kwestii piłkarza na skrzydło."

Myślę, że i 2 lata temu daliśmy ciała. Hummels i Sanches, przy czym Renato to nie wypadł, wiec zostaje tylko Hummels. Zresztą do jego dyspozycji również można mieć wątpliwości, nie jest to ten Mats co w najlepszych czasach BVB. Być może to kwestia zawirowań w def. brak stałego partnera, zobaczymy jak będzie dalej.
Wracają do transferów, to 2 lata temu zaczął się początek problemów. To wtedy powinniśmy kupić drugiego napastnika, było to koniecznie, wielu zwracało na to uwagę.
Dwa okienka, w dwóch nie załatano luk i mamy kumulacje. W przyszłym roku nie dość, że musimy kupić 2 skrzydłowych to jeszcze napastnika.

25.09.2017 17:25

@Rufus87

Nie jest tak źle.

Thiago - Vidal - Tolisso - James - Rudy - Sanches + Goretzka

Thiago można by latem sprzedać, dobry wiek, dobre nazwisko, niezłą kasę można za niego otrzymać. Może Barcelonie wcisnąć, może gdzieś do Anglii? Niby jest fajny a jednak kiepski, szczególnie w meczach z wymagającymi przeciwnikami, nie widać go.
Sanches to... odesłać do rezerw, albo znaleźć mu jakąś robotę w klubie, praca w sklepiku z pamiątkami, albo kiełbaski, niech spłaca transfer.
Zostaje nam 3.5+Goretzka (Rudy jak na razie do zapchaj dziura).

Miejsce dla Keity znalazłoby się, gdyby trochę ruszyli głową transfer ten mogliby pokryć ze sprzedaży Alcantary. No chyba, że już takich frajerów nie ma.

25.09.2017 16:50

@Rizzitelli to prawda, prawie tak samo jak z Draxlerem. Po sezonie z kontuzjami w Schalke nikt go u nas nie chciał, po słabym sezonie w VFL nikt go nie chciał. Teraz stękanie bo prosto kopnął piłkę, dlaczego go nie wzięliśmy...

25.09.2017 14:20

Jeszcze jedno. Te magiczne 100 milionów jest dobrą wymówką dla porażek transferowych. W tym okienku były 2.5 transfery za 100 mln, Neymer, Dembele, (Mbappe), czy któryś był na naszej liście? No i Lukaku za 80. Rok temu żaden piłkarz nie kosztował bezpośrednio 100 mln. Pogba za 95 i Higuain za 80, reszta

25.09.2017 14:00

Timo Werner będzie papierkiem lakmusowym naszej pozycji w Europie. Jeśli nie zdołamy ściągnąć najbardziej utalentowanego niemieckiego napastnika od lat, coś się zmieni. Już się zmienia, ale to będzie policzek dla Bayernu i utrata pozycji na niemieckim rynku. Będziemy musieli przeorganizować swoją politykę transferową i "filozofię", najlepsi Niemcy będą poza naszym zasięgiem.

25.09.2017 13:21

@hoven "ściągnęliśmy dwóch piłkarzy do środka potrzebując tak naprawde ludzi na skrzydło"

A zamiast tych dwóch mogliśmy wziąć jednego porządnego na dodatek o połowę tańszego Matuidiego. Przynajmniej mielibyśmy porządek w środku.

24.09.2017 20:21

Jest super a wy tylko narzekacie! Gra nam się klei, piłka chodzi od nogi do nogi, stwarzamy wiele okazji, nasze skrzydła działają jak maszyna, środek pola kreatywny jak nigdy, obrona nie do przejścia. Kilku zawodników przeżywa drugą młodość, młodzi dali nam to czego brakowało nam przez lata. Powiew świeżości, odrobinę szaleństwa, młodzieńczą fantazję. Taktycznie jesteśmy nie do ruszenia, kontrola, odbiór, podanie, rozegranie, przemieszczanie się, stałe fragmenty, perfekt. Carlo to geniusz, poukładał drużynę jak profesor. Transfery to majstersztyk. Kadra jest kompletna, perspektywiczna, mamy spokój na lata. Na dodatek mamy najwięcej własnych piniąszków! Nadchodzą czasy Bayern!

A wy sceptycy, marudy i kibice sukcesu, jeszcze przeprosicie za słowa zwątpienia. Won kibicować Srarcy, Srealowi i innym kozkolubnym z Manchesteru czy Parisu. Wielki czarny ptak wam w zad!
Mia San Mia.

24.09.2017 20:00

@DarthSmd

Tylko, że za Pepa byliśmy dokładniejsi, mieliśmy szybszy odbiór, zawodnicy byli we względnej formie. Byli młodsi. Dziś nie dość, że nie ma kto ciągnąć do przodu to jeszcze obrona dziurawa. Za Pepa też męczyliśmy bułę, ale plus był taki, że w meczach z ogórkami nie oddawaliśmy pola. Dziś dajemy wejść sobie na głowę.

24.09.2017 11:48

Różnica między nami a BVB jest taka, że BVB gra szybko piłką, bez zbędnego holowania, zarówno w środku jak i na skrzydłach. Szybkość robi różnicę i sprawia, że oni stwarzają sobie wiele okazji i oddają sporo strzałów a my mamy z tym problem. My próbujemy klepać, podawać, a przeciwnicy już dawno ustawieni na własnej połowie, czy w polu karnym. Bramka zamknięta i tyle, nasi nie wiedzą co robić, nie mamy Messiego, nie mamy Neymara, nie ma kto zaczarować. No i stąd biorą się setki niecelnych dośrodkować, bezsilność a nie żadna taktyka. Spójrzcie jak BVB strzelało wczoraj gole, ile mieli miejsca pod bramką. Szybka akcja, podanie ze środka, gra na jeden kontakt, to jest to czego nam brakuje.

Edytowano : 2017-09-24 09:38:25

U nas same holowniki, jak nie na skrzydłach to w środku.

24.09.2017 09:37

No i jest, mój ulubiony Son.

13.09.2017 20:53

Niemiecka myśl szkoleniowa YCL:
Tottenham19 4-0 BVB19
Lipsk19 1-4 Monaco19

13.09.2017 20:26

Kibic RB Leipzig @Platinum to nawet zabawne, ale spoko, nie oceniam.

13.09.2017 16:31

@Rufus87 Kimmich. Widzę to tak, Carlo nie widział w nim zmiennika dla Lahma, dlatego grał Rafinha a nie młody. Gdyby było inaczej Kimmich dostawałby więcej szans na prawej kosztem Rafinhy. Logia, tak by nakazywała. Dlaczego tak nie było? Po prostu Carlo tam go nie widział. Chyba nawet wspomniał, że będą szukać zmiennika dla Filipa. Niemieckie media również podawały, że rozglądamy się za kimś na prawą. No i pewnie tak było, ale nie znaleźli nikogo w rozsądnej cenie i „wytłumaczono” Ancelottiemu, że to idealna opcja, nikt inny nie przyjdzie. Inaczej nie jestem w stanie rozumieć braku ogrywania Kimmicha na prawej, skoro od samego początku był szykowany na zmiennika Lahma.
Co do Comana i minut które gra jako zmiennik to się zgadzam, nie wiem na co Carlo czeka ze zmianami. Wczoraj Robben czy Ribery już w przerwie nadawali się do zmian, nie mówię że tak powinien zrobić, była by woja, ale wpuszczać Comana na 5 minut? No chyba, że aż tak mu nie ufa. Coman powinien więcej grać, choćby po to aby go w przyszłym roku sprzedać za dobre pieniądze, ale wielkich nadziei w nim nie pokładam. Nie zbawi Bayernu.

Edytowano : 2017-09-13 12:10:13

@gregor, bo to jest jego pozycja, musi grać za Lewym i nie ma innej opcji, na skrzydło jest za wolny i leniwy, mam tylko nadzieję, że Carlo skłoni go do wracania do def.

13.09.2017 12:08

Ej, nie wiem czy zauważyliście ale z Hoffe Robben i Ribery usiedli na ławce, gdyby dodać o tego jeszcze Lewego to i z Mainz polegniemy.
Coman to jeździec bez głowy, be wykończenia.
Muller bez formy,
Tillman to nawet w 4 lidze sobie nie radzi a Evian może i ma potencjał, ale jak na razie to rozgrywki juniorskie są dla niego zbyt wysokim poziomem.

Nie przepadam za Carlo, ale koleś nie jest debilem i widzi co się dzieje, jak zawodnicy prezentują się na treningach. Gdy większość z was stękała "dlaczego nie gra Sanches!" Carlo widział, że to ogór i wolał emeryta, który za chwilę miał zakończyć karierę. Tak samo jest teraz z Comanem i innymi "supertalentami" z rezerw i juniorów. Dla większości nawet 4 liga to za wysoki poziom. 5:1 w plecy z rezerwami Augsburg? Powinni poszukać sobie innego zajęcia.

13.09.2017 11:30

@Ribery
„To jest Liga Mistrzów, nie wiem dlaczego ludzie tutaj nie są zadowoleni z tego rezultatu.„
Bo graliśmy z Anderlechtem, który obecnie jest na 10 miejscu w lidze(po 6 kolejkach), bo prawie cały mecz graliśmy w przewadze jednego zawodnika, bo bardzo męczyliśmy bułę, bo po prostu nie wyglądało to najlepiej i kto wie jak potoczyłby się mecz gdyby sędzia nie popełnił błędu na samym początku. To nie tylko my marudzimy, ludzie na stadionie chyba jeszcze dobitniej pokazali co sądzą o naszej grze opuszczając trybuny przed końcem meczu.

13.09.2017 09:18

@Eminem "Przedwczoraj jeden znafca napisał że Boateng "
Nie wiem czy zwróciłeś uwagę, ale Boa od 2 lat nie wychodzi od pielęgniarki. Od 2 lat...

12.09.2017 23:39

@xeremeleque Mam nadzieję, że tak długo nie będziemy go trzymali.

12.09.2017 23:30

@DarthSmd
Dlatego nie ma co się oglądać i trzeba go sprzedać jeszcze jako "młody talent" zanim Anglicy się na nim poznają. Przy odrobinie szczęścia kasa może być konkretna. Będzie Gnabry, będzie Brandt, reszty się pozbyć i trzeba szukać, nie ma wyjścia.

12.09.2017 22:54

Kimmich najlepszy, już któryś raz. Pytanie czy to dlatego, że jest po prostu dobry, czy to zasługa tego, że nie było go w Azji na tourne.

12.09.2017 22:47

@DarthSmd
To prawda, dobitnie było to widać ostatnio w rep. kiedy miał wiele akcji, rajdów, ale brakowało wykończenia, ostatniego podania lub strzału, kolejne mecz tylko to potwierdzają.

12.09.2017 22:42

@Marienplatz

Ale w obronie? I tak mamy dość problemów z tą formacją, po co jeszcze mieszać kiedy nie trzeba?

12.09.2017 20:12

Kwestia nazewnictwa i poleceń.

12.09.2017 20:05

A jakie to ma znacznie? To prawie do samo, 4 obrońców, 3 w pomocy(Tolisso, James, Thiago) i trzech z przodu. To czy to nazwiesz 4-2-3-1, 4-3-3, 4-5-1, czy 4-1-4-1 to jeden ch*j.

Edytowano : 2017-09-12 20:02:47

Ważniejsze jest to co napisałeś dalej, bez formy... jest nie tylko James, ale Martinez. Robben da z siebie wszystko, ale sił na cały mecz mu raczej nie wystarczy, można było dać Comana a w 2 połowie właśnie Robbena na zmęczonego przeciwka.

12.09.2017 19:59

Sport 1 jest dostępne na astrze, NC+ i CP korzystają z Hot Birda, w skrócie... Nie.

12.09.2017 19:48

Mam NC+ więc w zasadzie jest to mi obojętne, ale kibicom Realu można trochę pokrzyżować plany, tak czy nie? :)
Poza tym zgadzam się w 100%, niby większość chce Realu i Barcy, ale w środę jest co najmniej 6 ciekawszych ciekawszych spotkań... W zasadzie to nawet 7, bo i chętniej obejrzałbym Maribor-Spartak

12.09.2017 19:45

Neuer – Kimmich, Martinez, Süle, Rafinha – Tolisso, Thiago – Robben, James, Ribery – Lewandowski

12.09.2017 19:38

Słuchajcie, jest misja.
TVP będzie pokazywało środkowe mecze w LM.
Można głosować na ich stronie... Dlaczego o tym piszę, dlatego że prowadzi Real-APOEL, kosztem Tottenhamu z BVB, dlatego składam propozycję i zachęcam do głosowanie na Tott-BVB :)
http://sport.tvp.pl/33960106/liga-mistrzow-w-tvp-zdecyduj-ktory-srodowy-mecz-bedziemy-transmitowac

12.09.2017 19:29

Słuchajcie, jest misja.
TVP będzie pokazywało środkowe mecze w LM.
Można głosować na ich stronie... Dlaczego o tym piszę, dlatego że prowadzi Real-APOEL, kosztem Tottenhamu z BVB, dlatego składam propozycję i zachęcam do głosowanie na Tott-BVB :)
http://sport.tvp.pl/33960106/liga-mistrzow-w-tvp-zdecyduj-ktory-srodowy-mecz-bedziemy-transmitowac

12.09.2017 19:29

@Prezes42 akurat o Nagelsmannie w Bayernie mówi się przynajmniej od pół roku i to za sprawą UH lub KHR, już nie pamiętam który to zaczął.

Ty DonJupp a Carlo daje radę? Bundesligę przy takim układzie sił w Niemczech każdy trener prowadząc Bayern wygrywa, więc to żaden wyczyn. Przegrał PN, LM 1/4. Gra beznadzieja od samego początku i nic się nie zmienia, szału nie ma. Więc chyba doświadczenie i wcześniejsze sukcesy nie mają większego znaczenia, wystarczy spojrzeć na najlepszych dziś trenerów jak zaczynali.
ps a kogo byś chciał za Carlo?

12.09.2017 17:29

Jeśli spojrzycie na listę najlepszych dziś trenerów, prawie każdy dostał szansę będąc niedoświadczonym trenerem. Wielu to świetni piłkarze, ale w trenerce niedoświadczeni i bez większych sukcesów.
Zidane 2xLM doświadczenie jako trener żadne. Guardiola i Barca? Podobnie. Conte, Simeone, Mourinho, Loew, Klopp, nawet Allegri nie miał wielkich sukcesów gdy przejął Milan i wywalczył mistrza. Itd., może wymienić i wymieniać, każdy z tych trenerów dostał szansę, coś w nim dostrzeżono, zaryzykowano i poszło. Nagelsmann ma w sobie to coś, widać że to pasjonat, taktyk, ma ten błysk którego nie dostrzegam u Ancelottiego, jest głodny sukcesów. Czasem mam wrażenie, że Carlo ma wyjebane. Dlatego bym się nie zastanawiał, pytanie tylko czy już po tym sezonie, czy meczymy się z Ancelottim do końca jego kontraktu.

12.09.2017 16:02

@gorszcz bardzo trafnie opisałeś sytuację Roberta. Dałbym ci lajka, gdyby była taka opcja.

11.09.2017 20:43

Laporte byłby drogi, ale można by im wcisnąć w zamian Martineza i opchnąć gdzieś Boatenga, jakoś by się uzbierało.

11.09.2017 20:24

Serio, chcecie aby grał Boateng? Ogarnijcie się, koleś z tego co widzę nie grał przez 109 dni, to że jest zdrowy nie oznacza, że jest w formie. Powinien grać Sule, który w pierwszych dwóch meczach BL pokazał, że coś tam potrafi i warto dawać mu szansę. Szczególnie z tak niewymagającymi przeciwnikami jak Anderlecht, niech łapie doświadczenie, bo w dłuższej perspektywie nie ma co stawiać bo Boatengo bo za chwilę znowu może wypaść, niech spokojnie wchodzi w sezon.

11.09.2017 18:30

Powiedzieć, że był najsłabszy na boisku to tak jakby nie powiedzieć nic.

Może mieć bardzo ciężko i znajomości w niczym nie pomogą.

11.09.2017 13:33

To już jest komedia.

Lewy marudzący w mediach - źle, kara. Zachowanie godne potępienia przez największe autorytety, takie sprawy załatwia się wewnątrz klubu.

Co się dzieje?

KHR i UH nie wychodzą mediów i komentują zachowanie Lewego. Jak dzieci. Zamiast załatwić tę sprawę w zaciszu gabinetów.

Edytowano : 2017-09-11 13:05:54

Gdzie są ci wszyscy co uważają, że media nie są najlepszym miejscem do załatwiania klubowych spraw?

11.09.2017 13:03

Obrona to jedno, ale i środek pomocy za bardo obronie nie pomaga.

11.09.2017 11:28

Głupi pomysł? Sorry, ale jak będziemy nadal tak grali, będzie to jedyne wyjście i lepiej aby Caro sam odszedł, niż mielibyśmy płacić mu za zerwanie umowy a kontrakt ma wielki.

11.09.2017 11:21

Ostatnio jak pogonili trenera w trakcie sezonu wyszło nam to na dobre.

11.09.2017 11:04

No i się właśnie rozgląda, tylko jest pewien problem, wiesz jaki? Klub nie chce go puścić, bo drugiego takiego nie znajdą a żaden piłkarz nie jest wart 70+ mln...

11.09.2017 10:54

@DieRoten jesteś pewny, że nie rozmawiali? Przy podpisywaniu kontraktu, czy przedłużaniu pewnie wiele mu obiecywali. Jestem przekonany, że padły jakieś zapewnienia, sam Uli mówił o "bombie" skończyło się na wypożyczeniu rezerwowego Realu. W klubu na pewno o tym rozmawiają, ale Lewy ma na tyle silną pozycję, ma spore ambicje i po prostu sobie na to pozwolił. Na ławkę go nie posadzą...

11.09.2017 10:43

Tego też się boję, ale może za to kupią konkretnego zmiennika dla Lewego, choćby po to aby dać mu pstryczka w nos i od czasu do czasu posadzić na ławce...

11.09.2017 09:32

No dobra, piłkarz nie może krytykować i wytykać publicznie błędy klubu.
Ale czy władze klubu powinny publicznie krytykować, strofować, zawodnika?

Dwa lata nie potrafią znaleźć zmiennika dla Lewego i godnego skrzydłowego, zamiast jechać po Lewym powinni zastanowić się nad sobą. Bo załóżmy, że Lewy latem odchodzi(wątpię, pewnie go przytrzymają aby pokazać kto rządzi, może wtedy kupią drugiego napastnika?:)) odchodzi i zostajemy bez napastnika, zostajemy bez skrzydłowych, i co wtedy. Przez tyle lat nie sprowadziliśmy top gwiazdy i nagle teraz wydamy kasę na 2 godnych napastników i 2 skrzydłowych? No chyba, że znowu przedłużymy umowy z RR. Każdy ma swoje atuty, Lewy, klub, ale my bardziej potrzebujemy Lewego niż Lewy nas, widać to w kontekście przyszłego okienka transferowego. Więc podejrzewam, że jeśli miałby odejść będzie to dopiero latem 2019.

11.09.2017 09:22

Gdy ogłoszono transfer Sanchesa, pierwsze co zrobiłem odpaliłem youtube. Filmik trwał gdzieś z 6-7 minut i zawierał góra 2-3 dobre zagrania Renato w tym gola. Wielu się podniecało, bo drogi, bo Portugalczyk, bo chciało go ManU, bo mówią że talent. Ale ja po filmiku miałem wątpliwości i zazdrościłem BVB Dembele. Kilka miesięcy pisałem, że ogór, że jest po prostu głupi piłkarsko, wolno myśli, nie nadaje się do gry kombinacyjnej, nie wie jak się ustawiać, popełnia niewymuszone błędy, teraz nie powiem, mam lekką satysfakcję. Już chyba nikt nie ma wątpliwości.

Tylko zastanawia mnie jedno, czy my go na pewno oglądaliśmy? Cy po prostu przyjechał Mendes i nam go wcisnął?

11.09.2017 09:13

W ziemie ciężko znaleźć dobrego trenera, Tuchela wywalili z BVB za długi język, raczej dla Uliego i KHR nie do zaakceptowanie, Schaaf, chociaż na pół roku a jak mu się powiedzie? A może Sagnol dostanie szanse? Byłoby fajnie.

10.09.2017 15:14

@Piotreczek jest jeszcze Thiago, na razie siedzi cicho, ale jak zobaczy co się święci...

10.09.2017 14:58

Mój Boże, kto to mówi. Dobrze, że Effe zawsze był pokorny...

@vaterland "Pieniądze nie wygrywają trofeów"
Spójrz na Bundesligę, na budżety klubów, zapytaj się w Dortmundzie, Leverkusen, Berlinie, Koln i tak dalej, czy faktycznie pieniądze nie wygrywają i co sądzą o Bayernie i naszej pozycji.
Generalnie masz rację, wczorajszy mecz pokazał, że pieniądze to nie wszystko.

Edytowano : 2017-09-10 14:39:28

"Zaatakował swoich kolegów, którzy jego zdaniem nie mają wystarczającej jakości, aby wygrać Ligę Mistrzów "
Chciałbym przypomnieć słowa Uliego sprzed kilku tygodni...

Uli Hoeness:
"Ten, kto spodziewa się, że w nadchodzących rozgrywkach Bayern Monachium podobnie jak miało to miejsce na przełomie kilku ostatnich lat, będzie liczył się poważnie w walce o potrójną koronę tj. mistrzostwo Niemiec, krajowy puchar oraz trofeum Ligi Mistrzów, już teraz powinien znacząco ostudzić swój entuzjazm."
http://bundesliga.onet.pl/uli-hoeness-ostrzega-bayern-monachium-czeka-przelom/2khs3w

Co to jest jak nie podważanie umiejętności zawodników? Mam propozycję, pogońmy Lewego, ale razem z nim Uliego.

Edytowano : 2017-09-10 14:42:26

Sorry, to jest ten cytat, tamto to tekst z onetu: – Jeśli znowu uda nam się zdobyć tytuł mistrza Niemiec, to będę bardzo zadowolony. Stajemy w obliczu wielu zawirowań i trudności.

To samo mówi Lewy, tylko że Uli nie wspomina o rozwiązaniu jakim zdaniem Lewego są wzmocnienia.

10.09.2017 14:28

Wiem, że Lewy wspomniał o tych 40 mln, ale gdy przejrzycie transfery w ostatnich 2-4 lat zobaczycie, że wcale nie trzeba wydawać wielkich pieniędzy aby mieć fajnych zawodników. Trochę sprytu, trochę skautingu, trochę szczęścia, no i pomysł na drużynę. Chcemy budować Niemiecki Bayern? To trzeba było wziąć Toljana za grosze tak jak Gnabriego i wypożyczyć na rok, trzeba korzystać z okazji.
Teraz można napisać wszystko, wiadomo już po fakcie, okienko zamknięte, ale czy taki Matuidi(o połowę tańszy niż Tolisso) w perspektywie sezonu, dwóch, trzech, nie dałby nam więcej niż Corentin? Było jeszcze kilku innych fajnych do środka, ale już nie ma sensu o tym pisać.

Edytowano : 2017-09-10 11:43:18

Lato przyszłego roku to będzie gorący czas w Bayernie, władze klubu mają rok aby się przygotować. To będzie prawdziwy egzamin z prowadzenie klubu.

10.09.2017 11:39

Lewy to spryciarz, szkoda im kasy na napastnika? To wyłożę za swoich... Jeszcze z trzy wywiady i będzie miał zmiennika.

10.09.2017 11:18

W takich meczach widać, że drugi napastnik to konieczność.

Edytowano : 2017-09-09 21:18:02

No ale gdyby dziś zagrał, do końca sezonu zostałby mu jeszcze tylko jeden mecz do rozegrania... Nie warto.

09.09.2017 21:16

@DarthSmd mocno i pewnie coś w tym jest. Mimo wszystko nie chciałbym przerżnięcia ligi, ponieważ mam przeczucie, że nawet to by nie pomogło. Uliego i KHR trzeba usunąć siłą.

Edytowano : 2017-09-09 20:48:05

:)

09.09.2017 20:46

Coman nie ma wykończenia, robi wiatr, biega, drybluje, ale brak podania, gola. Identycznie gra w kadrze, jest nieproduktywny. Wiatr i kropka.

09.09.2017 20:39

@vaterland „Ten "kryminalista" nikomu nic nic zabrał” o przepraszam, 20 mln od Adidasa które znalazły się na jego koncie, równie dobrze mogły znaleźć się na koncie Bayernu.

09.09.2017 16:03

Fajnie, rozumiem waszą miłość do polityki transferowe Bayernu, do tego że nie szalejemy, do "filozofii" do tego że mamy pełne konto itd. Jednak niezależnie od tego, czy wam się to podoba czy też nie, polityka transferowa Bayernu ulegnie zmienia, już ulega. Dziś nie stać nas na najlepszych piłkarzy z Bundesligi, dziś nie stać nas na najlepszych Niemców, zresztą dla najlepszych Niemców nie jesteśmy atrakcją, jak pojawia się oferta z Hiszpanii lub Anglii od razy świecą się oczka. To jacy byliśmy przez lata ulega zmianie a z tego co wiedzę władze klubu nie były i nie są na to gotowe.

09.09.2017 12:36

Tylko, że dziś ma 29l. i przynajmniej od 2, głównie podczas przerw na rep. mówi, że potrzebuje odpoczynku, jednak w Bayernie musi grać wszystko. Weź pod uwagę, że Lewandowski musi grać(i gra, bo nie ma innej opcji) we wszystkich meczach na 100%, bo jak nie strzeli bramki w 3-4 spotkaniach mówi się o kryzysie. Więc skoro mówi, że potrzebuje odpocząć głównie psychicznie, to znaczy że musi po prostu k*rwa jego mać odpocząć psychicznie. A on, wszystkie mecze przed sezonem - presja bo nie strzela, wszystkie w BL, LM - presja bo nie strzela, reprezentacja - presja bo nie strzela. Wiec to chyba normalne.

Poza tym pewnie każdy piłkarz woli gać co 3 dni, przynajmniej tak wynika z wypowiedzi, nawet piłkarz z ekstraklasy.

Edytowano : 2017-09-09 11:26:27

Kimas to do ciebie.

09.09.2017 11:25

Ty @admin a jak władze publicznie wypowiadają się o celach klubu? Jak mówią, że nie mamy szans na ligę mistrzów, nie mamy szans na rywalizacje z najbogatszymi, to tak wypada czy nie? Bo ja jako zawodnik, poczułbym się dotknięty.

Edytowano : 2017-09-09 11:05:11

@gregor,
dopiero co Muller krytykował trenera, chwile wcześniej Ribery i Boateng...

09.09.2017 11:03

@wypozyczenie

On po prostu chce odejść, Bayern nie jest w stanie sprostać jego ambicjom, innej drogi jak wkurzenie KHR, UH nie ma. Musi siać ferment.

09.09.2017 10:14

Może po prostu Lewy ma zbyt duże oczekiwania względem Bayernu? Może powinniśmy jasno sobie powiedzieć, nie stać nas na konkurowanie z najlepszymi o najlepszych zawodników. Nie stać nas na walkę o Ligę Mistrzów. Nie stać nas na utrzymanie pozycji 1-3 w Europie a Lewandowskiemu pozwolić odejść. Może Lewy i jego ambicje, przerosły już Bayern?








#prowokacja ;)

09.09.2017 09:58

Powiem tak, za Lewym nie przepadam i chętnie bym go wymienił, ale nie podoba mi się również "dziwna" polityka transferowa, niby racjonalnie, niby mądrze, niby nie szastamy pieniędzmi, a jak się przyjrzysz z bliska to wszystko gówno prawda. Ani mądrości, ani racjonalności, przepłacamy, nie jesteśmy w stanie uzupełniać luk w kadrze. Jeśli coś/ktoś ma to zmienić, to sami zawodnicy, którzy mają ambicję, marzenia, chcą być najlepsi i otaczać się najlepszymi. Doszliśmy do momentu w którym Bayernu nie stać na najlepszych zawodników z BL(z tego słynęliśmy). Skauting leży, szkolenie młodzieży leży(spójrzcie na wyniki w YCL), KHR i UH już dawno się zagubili, czas na miany.

Edytowano : 2017-09-09 09:43:49

@Rufus, brawo.
Spójrzmy na Real, oni już nie szastają pieniędzmi, bardzo się ogarnęli. Od 2010 tylko 2 transfery powyżej 33 mln, z czego Jamesa opłacili sprzedając Di Marię. Prosta polityka, szkolenie młodzieży, ściąganie młodych wyróżniających się Hiszpanów, który idą na wypożyczenie, okazje na rynku za normalne pieniądze jak Kroos, Modric, + raz na kilka lat gwiazda, ale naprawdę topowa. Realowi to wystarcza, Bayern również mógłby tak to ogarnąć, pozycja na rynku Niemieckim pozwalałby nam na to. Już pomnę BVB, którzy mają mega mądrą politykę, tylko pozycja na rynku nie pozwala im utrzymać zawodników. A my? My jeśliśmy gdzieś po środku, ani szkolenia, ani wielkich transferów, kupujemy przeciętniaków za duże jak na nas pieniądze a ich wkład w grę jest prawie niezauważalny, od lat gra i wszystkie nadzieje Bayernu na sukces spoczywają na barkach Robben i Riberego.

09.09.2017 09:28

@Kalo, nie jest tak źle, 1 miałem zwichnięcie, 5 razy skręcenie, wszystko na lewej, jakaś osłabiona franca, pewnie za szybko wracałem do ćwiczeń, rower po tygodniu, albo sylwestrowe tańce ze stabilizatorem dzień po, i się zjebało, choć kostka tak już ma, raz poleci i wraca. Co ciekawe, tylko 2 razy na boisku, pewnie kwestia rozgrzewki, częściej gięła się w niespodziewanych sytuacjach jak np. zbieganie z górki, albo wdepnięcie w dołek na nieskoszonej trawie. Podczas gry jakoś nie przeszkadzało, nie myślałem o tym aby uważać jak staję. Na szczęście od 3 lat spokój, ale już nie gram, bieganie.

06.09.2017 23:18

@luu1986 "Nie wierzę, że nie mamy zdolnych perełek." Zdolne perełki ostatnio w rezerwach przerżnęły 5:1 z rezerwami Augsburga a gdyby nie ściągnięty z Osnabruck 23 letni Wriedt, bylibyśmy gdzieś na samym dole tabeli.

06.09.2017 16:35

@Matilegolas "Dałbym szansę Friedlowi - jak nie wyjdzie, nikt nie będzie miał pretensji." serio? ;)

@Riberyy007 "Z chęcią obejrzałoby się duet Ribery - Alaba na lewej flance"
to włącz sobie jakiś mecz sprzed 4 lat. W ostatnim sezonie, jak i w ostatnich latach duet ten nie kręci.

@Piotreczek "Przepraszam, ale jak sobie wyobrażacie sytuację, gdy na każdą pozycję przypada po 4 zawodników? Z tego co czytam niżej to najlepiej jakby drużyna miała z 50 zawodników w jednej kadrze. "
Nie, po prostu mamy zbyt wielu zawodników podatnych na kontuzje, może to kwestia obciążeń, może treningów, może złej opieki medycznej, a może złej diety i Ania Lewandowska powinna wszystkim gotować a nie tylko Robertowi? Kilka pozycji słabo obsadzonych, kilku poniżej poziomu, kilku bez formy, kilku nie wrabiających starców, i tak to już jest, że złożenie optymalnej 11 graniczy z cudem. Transferowe zaniedbania z poprzednich lat zbierają żniwo.

06.09.2017 16:19

@DieRoten

Albo Lewandowski i jego zmiennik.

06.09.2017 13:53

@bayern1987dwa
Hejt? Żaden hejt, po prostu racjonalna ocena sytuacji.
Bernat nie jest i nigdy nie będzie zawodnikiem na poziomie Bayernu. W Hiszpanii takich od groma. Ot rezerwowy a rezerwowi mają to do siebie, że od czasu do czasu warto ich wymieniać, w celu podnoszenia poziomu. Sprzedawać póki są coś warci. Prosty przykład, za Bernata otrzymalibyśmy z 20, może 25 mln, nie byłaby to żadna strata, rezerwowy. Jednak na jego miejsce można było ściągnąć Toljana za piątaka. Tak w prosty sposób pozyskalibyśmy +/-15 mln na wzmocnienie innej pozycji. I tak z każdym innym rezerwowym, zero sentymentów, wymieniać, wzmacniać konkurencję w zespole, gonić ogórków.

06.09.2017 12:12

@sylwester123 Był Rodriguez, który do przodu jest jeszcze lepszy niż Alaba, ma dośrodkowanie, był za grosze. Za darmo(8 mln euro brutto kontraktu.) był Kolasinac, który jest lepszy w def. niż Alaba. Na miejsce Bernata można było ściągnąć Augustinssona, Toljana. Było kilku fajnych OL do wzięcia.

@Rufus87 "Sprzedać kontuzjowanego Bernata" JB nie był kontuzjowany, prawie cały lipiec był zdrowy a takie sprawy jak odpalanie ogórków, planuje się wcześniej. Czasu było sporo, tylko trzeba mieć jakąś wizję.

Edytowano : 2017-09-06 11:49:48

Tak poza tym, kontuzji w FCB jest zdecydowanie zbyt wiele. Klub musi nad tym pomyśleć, czy to wina złych treningów, przeciążeń, coś nie tak z rozgrzewkami, może problemem jest sztab medyczny, który nie wyrabia? A może po prostu trzeba tych wszystkich połamańców powoli odpalać. Mamy zbyt wielu zawodników podatnych na kontuzje, całe szczęście że Lewy się trzyma.

06.09.2017 11:42

Pamiętaj, że wróci Gnabry a jest jeszcze Muller, będzie Brandt i Coman, oby na tym nie stanęło. Mi np. wystarczyłby Moura z PSG, jest Mbappe jest Neymar, Di Maria, kilku innych, może udałoby się go wyciągnąć.

31.08.2017 22:13

@JacekMarczuk
Nie no, wiadomo. Robbenem czy Riberym w formie to on nie jest, ale nie mamy wielkiego pola manewru, powinien więcej grać, tak jak napisałem wcześniej, choćby po to aby sprzedać go za gruby hajs np. do Anglii.

31.08.2017 22:04

@Ivan7

Penie tak, przyjdą z Goretzką, choć o klauzuli nie słyszałem i liczyłem, że jakoś się wywinie.

31.08.2017 21:54

No to dobrze, że ma klauzurę. Nie dobrze, bo Bayernu nie pociągnie.

31.08.2017 21:53

@Ivan7

Brandt ma kontrakt do 2019, w przyszłym roku będziemy musieli za niego zapłacić... Skoro nie chcieliśmy wykupić Goretzki, pewnie i za niego nie zapłacimy. Tym bardziej, że Ribery jest ostatnio w formie i pewnie jeszcze rok pociągnie :0

31.08.2017 21:29

To nie jest tak, że klub żydzi kasę. W tym okienku wydaliśmy bardzo dużo pieniędzy(100 mln), problemem jest to, że my nie sprzedajemy niepotrzebnych zawodnik i nie mamy z tego tytułu wpływów. -70 mln € tyle jesteśmy w plecy, na więcej nie możemy sobie pozwolić, bo jak mówi Uli "nie możemy mieć długów". Spójrzmy na Juve, kupili zawodników za 140 mln, sprzedali za 120, tylko 20 mln na minusie. Rozwiązanie jest proste, kupujemy ale równocześnie wymieniamy ogórków na lepszy model. Będziemy sprzedawać, będzie więcej na wydatki. Przykład. Bernat - koleś poniżej poziomu Bayernu, wiemy to od dawna, po co go trzymać? Spokojnie opchnęlibyśmy go za +/- 20mln jakiś frajer z Anglii znalazłby się, na jego miejsce ściągamy za piątaka Toljana i jesteśmy 15 mln na plusie. Podobnie Rafinha, już rok temu powinien odejść wcisnąć go Chińczykom, po co go trzymać? Boateng chciał odejść, byli chętni z Włoch(Roma chciało go jako zastępca Rudigera, może chcieliby się wymienić?), może Anglicy by go chcieli, 29 lat od 2 nie może się pozbierać, kontuzje go trapią, byli chętni - oddać za fajne pieniądze, bo obrona wymaga stabilizacji a on od 2 lat głównie niedyspozycyjny. Itd. Wymienić najsłabsze ogniwa, będzie powiew świeżości w zespole, nowe bodźce, konkurencja, no i kasa do obrotu.

Edytowano : 2017-08-31 21:08:02

1. Coman w pierwszym składzie rep. Francji, no i dobrze bo widać, że jest w gazie. Może Carlo wreszcie zacznie na niego stawiać. Rozumiem, że Robben musi wrócić do dyspozycji, Ribery potrzebuje i chce grać, Muller podobnie, ale jeśli ktoś ma nas ciągnąć na dłuższą metę, jest to Coman i musi grać. Choćby po to aby go sprzedać, jeśli władze klubu nie rokują w nim nadziei.
2. Zazdroszczę BVB tego młodego Anglika, będą mieli na nim przebitkę jak na Dembele, skurczybyki.

31.08.2017 20:59

Byłaby to idealna decyzja, gdyby oferta wpłynęła tydzień temu i moglibyśmy wymienić go na Toljana. Dziś jest już za późno, jednak uważam ze nie ma sensu trzymać ogórków, zawodników poniżej poziomu Bayernu. Rafinha, Bernat, powoli połamaniec Boateng czy Martinez, powinni być wymieniany póki można ich sprzedać a na ich miejsce ściągać zawodników dostępnych na rynku. Spójrzmy na BVB, w tym okienku zarobili 60 mln € na rezerwowych nieistotnych zawodnikach, podobnie Juve i taka powinna być nasza polityka. Wymienianie najsłabszych ogniw. Tym bardziej, że w tym okienku było kilku fajnych obrońców do wzięcia z niewielkie pieniądze.

Uprzedzając wasz bulwers. Jak to Boateng, przecież to klasa sama w sobie, top topów?!
Tak, kiedyś tak było, dziś ma 29 lat i ostatnie dwa sezonu spędził gównie w gabinecie lekarskim. 2181' w lidze w ciągu 2 lat, daje to 24 mecze w pełnym wymiarze czasowym, 12 na sezon. Obrona wymaga stabilizacji, niestety Boateng się posypał, chciał odejść, trzeba było go puścić.

31.08.2017 10:45

Juve nie dość, że kupuje to przede wszystkim sprzedaje. W tym okienku opchnęli zawodników za 123 mln, wiele wydali na transfery, ale mieli pokrycie. Summa summarum mają o 50 mln na mniejszym minusie niż my.

30.08.2017 21:46

No do bdb opcja, 8,5 mln to bardzo dużo jak za wypożyczenie.

30.08.2017 21:37

5+30? Dziwne, Milan podobno dawał więcej, może zawarli jakiś % od następnej sprzedaży? Trzeba czekać na konkrety.

30.08.2017 20:29

Nie bez powodu o Legii mówią "Polski Bayern", choć widzę, że w tej kwestii nas wyprzedzili, bus z "czarnymi perłami" zajechał do nieco wcześniej.

30.08.2017 17:19

@Rizzitelli wiem, ale co to zmienia?

Z tego co pamiętam Nike złożyło wtedy taką samą ofertę co Adidas, tylko że ci drudzy przelali 20 mln na kontu Uliego. Zresztą chyba wtedy Adidas nabył te akcje. Co nie zmienia faktu, że takie działania w moim odczuciu są w dłuższej perspektywie szkodliwe dla klubu.

30.08.2017 14:53

@cokolwiek

Może dla tego, że opierają się na stereotypach? Bayern - racjonalny, przemyślana polityka transferowa. Real - rozrzutne skur... Tylko jak przejrzysz transfery np. z tej dekady od sezonu 10/11 Real dokonał tylko 2 transfery powyżej 33 mln, Bale i James z czego sprowadzenie Jamesa pokryte zostało sprzedażą Di Marii. Bayern w tym czasie sprowadził 6 piłkarzy powyżej tej kwoty, czy było warto? Bayern ma mega nieprzemyślaną politykę transferową, wydajemy głupio, itd. ale już mi się nie chce.

Co do Uliego, za przekręty na podatkach, za kasę od adidasa na koncie w Szwajcarii, jak dla mnie nie ma dla niego miejsca w klubie. Kontrakt z adidasem kosztem nike, nie ma znaczenia co bym wolał, ale to blokowanie rozwoju, hamowanie wzrostu wpływów, wystarczyłoby na długość jednej umowy oddać prawo do koszulek Nike a przy kolejnej umowie bilibyśmy rekordy, bo Adidas chciałby odzyskać co jego. No ale Uli wolał kasę na prywatnym koncie.

Poza tym @Pjaca idealnie to podsumował.

Edytowano : 2017-08-30 14:38:31

@Riberyy007 Od dwóch lat nie jesteśmy w stanie znaleźć zmiennika Lewego i skrzydłowego a tym mówisz, że jest fantastycznie.

@Matilegolas "przejrzyste funkcjonowanie" być może przeoczyłeś, ale Uli dopiero co wyszedł z pierdla za przekręty na podatkach, tajemnica kasa na koncie od adidasa, itd.
Nie ma przypadku w tym, że kolejni pracownicy klubu odchodzą a chętnego na funkcję dyrektora sportowego nie było, wzięli którego tam w kolejce Brazzo.

30.08.2017 14:27

Ja bym nie pozwolił.

28.08.2017 13:06

Sanches potrzebuje miejsca, potrzebuje się rozpędzić, poprowadzić piłkę, wysłałbym go do Holandii, tak jest miejsca w ch**j, będzie gwiazdą ligi. Utrecht, Alkmaar, Heerenveen, może Vitesse, grają w LE, ale to filia Chelsea. W BL nie wiem czy jest zespół w którym miałby pewne miejsce w składzie, nawet w takim Werderze czy Koln miałby problem, może Freiburg, ale czy jest sens wysyłać go do takich ogórków?

Edytowano : 2017-08-28 08:44:45

Aha, dlaczego warto do Eredivisie? Bo tam jest sporo miejsca i będzie mógł pokazać swoje największe atuty, piłka przy nodze i jazda do przodu, aż zatrzyma się na trzecim przeciwniku bo nie wpadnie na to, że już wystarczy i warto podać. Pokaże co potrafi i będzie można go sprzedać za w miarę rozsądne pieniądze. Sprzedać, bo to nie jest zawodnik na miarę Bayeru. Piszę to od roku, w jego grze widać, że jest piłkarsko głupi, ma braki taktycznie, nie wie jak się ustawiać, podejmuje złe decyzje. Musimy szukać frajera.

28.08.2017 08:39

Muller bez instynktu łowcy, bez tego zmysłu który towarzyszył mu przez kilka sezonów i pozwalał znajdować się tam gdzie spadała piłka, nie ma nic co pozwalałoby mu myśleć o grze na najwyższym poziomie w barwach FCB.

27.08.2017 12:50

Bayern - Barcelona - Anderlecht - Maribor

24.08.2017 12:43