@Marienplatz "Bez mocnej ligi w kluczowych momentach będziemy zawodzić tak jak w półfinałach z Realem."
Nie zgodzę się. Dzięki temu, że Bundesliga jest tak słaba Bayern dochodzi w LM tak daleko. Gdy Anglicy wypruwają flaki co trzy dni, FCB jedzie przez 3/4 sezonu ligowego na pół gwizdka. W ostatnich latach widać to dobitnie, Bayern zawsze wysoko, Anglików(pomijam Liverpool) nie ma. Podobny komfort mają w Hiszpanii owszem jest mocna czołówka, ale co sezon jest kilka ogórków na które można wyjść drugą jedenastą, czy grać na luzie a i tak wynik do przodu. W Anglii trzeba zapieprzać w każdym meczu, bo czołówka to 6 ekip, bo bardzo mocna druga linia a z ligi i tak spada Stoke czy Swansea z takimi składami, że w BL biłyby się o europejskie puchary. Gdy przychodzi do europejskich pucharów angole odpadają -moim zdaniem przez zmęczenie. Do tego dochodzi brak przerwy zimowej.
22.06.2018 15:12
Sorry pany, ale obecność na boisku Reusa lub Brandta a nawet Sane nic by nie zmieniła. Powód jest prosty, Reus i Sane najlepsi są na szybkości. Niemcy grali wysoko, atak pozycyjny, jednostajne tempo, setki podań i niecelnych dośrodkowań (jakbym widział Bayern...) a Meksyk kontra, 3-4 z przodu reszta się broni, środek pomocy wysoko i agresywnie przy przeciwniku. Pod bramką Meksyku nie było miejsca. Nie było miejsca dla skrzydłowych. Reus i Sane nic by nie wskórali, aby ich uruchomić Niemcy musieliby zmienić system gry i od czasu do czasu oddać inicjatywę i wpuścić Meksykańców na swoją połowę.
18.06.2018 10:43
@blade Ty oglądasz mecz? Przy takiej grze: Niemcy wysoko, boczni obrońcy(Kimmich) wręcz skrzydłowy, z tyłu zostaje tylko 2 środkowych, reszta wraca na sprincie. Meksyk szybka kontra, szybka wymiana podań, wjazd jak do kurnika. Przy takiej grze, dobre ustawianie się niewiele da, szybkość to podstawa, a on jest wolniejszy od B. i H. zresztą Sule raczej lepiej od Hummelsa i Boatenga nie gra w def. Jest większy, bardziej klockowaty, będzie wiatrak.
17.06.2018 17:55
@blade Meksykanie zrobią z niego jeszcze większy wiatrak.
17.06.2018 17:43
@Mateusz Wina Ozila? serio? Sam na 10 m przed bramką? To chyba nie jest jego pozycja... Obrona się całkowicie rozjechała.
17.06.2018 17:37
Już nieaktualne, Real dogadał się z Santosem.
btw. jak ktoś nazywa się Rodrygo - Rodrygo??- nie może być dobrym piłkarzem ;0
13.06.2018 10:24
Czyli jest coś na rzeczy. Jakiś czas temu mówił, że jeszcze jeden sezon zostanie w Lipsku, teraz: najważniejsze MŚ, wrócimy do tematu po mundialu. Byle nie za drogo.
07.06.2018 15:55
Werner nie zastąpi Lewego, będzie w ch** drogi, moim zdaniem nie warto. Może w tym przypadku warto jednak poczekać jeszcze rok, Werner ma umowę tylko na dwa sezony. Niech siedzi w tym Lipsku weźmiemy go rok przed końcem(niższa cena), albo za darmo za 2 sezony. Niech gra, niech się ogrywa, a my ty czasem pieniądze, które otrzymamy za Lewego zainwestujmy w kogoś z topu. Griezmann, Icardi, może Dybala nie wiem, nie ma wielkiego wyboru. Ale taki transfer pokaże nie tylko innym, ale i naszym zawodnikom, że nie składamy szabel, będzie nowy bodziec, nowe nadzieje, no i zakończy się gadanie o skąpstwie Bayernu. Pokażemy światu, że jesteśmy i chcemy być w topie. Moim zdaniem warto, będą pieniądze z Lewego, może trochę trzeba będzie dorzucić. Tylko, że tu nie tylko chodzi o ten transfer ale i honor.
05.06.2018 18:30
Tym bardziej, że to nasz jedyny walczak w środku pola. Ale jeśli w jego miejsce ściągnęlibyśmy Lucasa Torreirę byłbym nawet za.
05.06.2018 18:13
Jeszcze jedno. Sprowadzanie "gwiazd" ma jeszcze jedną zaletę, daje obecnym już zawodnikom nowe bodźce, nadzieję, wskazuje drogę. Lewy chce odejść, wiele się mówi o Thiago, Boatengu, Vidalu, swoje lata ma Hummels, i wspomniany Boateng. Neuer ma już 32 i cały sezon z głowy. Jeśli skupimy się na sprowadzaniu młodych Niemców(tych którzy nam nie uciekną) nie sprowadzimy tego lata jakieś gwiazdy. Myślicie, że np. taki James będzie chciał zostać w Bayernie? Widzi co się dzieje w jakim kierunku klub zmierza. W Realu nie ma już Zidana. Nie zdziwię się jeśli powie nam "nie". Pójdą kolejni. Gnabry - na którego tak wielu liczy - ma umowę na dwa sezony. Gdy ci wszyscy zawodnicy odejdą myślicie, że po dobrym sezonie będzie chciał zostać? Zacznie się kombinowanie, tym bardziej że sam mówił o chęci powrotu do Anglii. Drużynę trzeba wzmacniać regularnie. Sprowadzanie gwiazd w takim klubie jak Bayern to obowiązek, tym bardziej że kasa jest. Mało tego, zastąpienie starych nowymi, nie zawsze kończy się sukcesem, patrz: ManU, Milan, BVB. My też tak łatwo -jeśli w ogóle- nie zastąpimy Lewego i RR. Jak dla mnie Coman i Gnabry tego nie zrobią, nie zrobi tego Werner. Może być jazda na całego. Miała być ewolucja, będzie rewolucja. Przespane 2-3 letnie okienka, przywiązanie do nazwisk, skąpstwo, błędy transferowy. Do tego mamy zaniedbany skauting i szkolenie. Niby jesteśmy wielcy, ale powrót do tego co działo się po 2001 jest bliżej niż się wszystkim wydaje. Jeśli nie pójdziemy za ciosem znalezienie nowych RR, za rok czy dwa, będzie jeszcze trudniejsze niż obecnie.
04.06.2018 17:01
@Reeken89 "Bo kto się cofa ten stoi w miejscu" - ;) Na odwrót, kto stoi w miejscy ten się cofa.
04.06.2018 16:44
Świat oszalał.
04.06.2018 11:35
Bo to taki przecinak, dużo odbiorów. Nie chce mi się szukać, ale z tego co pamiętam sezon wcześniej miał chyba najwięcej w lidze(na pewno w czołówce) przydałby się bo takiego poza Vidalem nie mamy. Poprzedni sezon miał bardzo dobry, ale teraz po roku przerwy to spore ryzyko.
04.06.2018 11:18
@Mort
Czy ja wiem, skoki to nie piłka a Wielka Krokiew to nie Allianz Arena. Skoki to 3 miesiące w zimie, piłka to 10 miesięcy. Werner jeśli do nas trafi będzie najdroższym transferem w historii Bayernu . Za mniej niż Keitę go nie wypuszczą. Presja będzie ogromna. Lewy jak nie strzelił w 2-3 meczach mówiło się o kryzysie. Koleś będzie cały czas porównywany, oczekiwania będą ogromne, w końcu kasa pójdzie za niego wielka. Jak nie będzie szło cały czas będzie podnoszony wątek psychiki. Nie będzie miał chwili wytchnienia.
Za to piłkarskie umiejętności(co pokazał Lewy) można podnosić do końca kariery. Chociaż te wolne i karne.
Edytowano : 2018-06-03 22:12:59
Fajnie byłoby gdyby mu się udało, ale mam obawy a za te 80-100 mln, można by kupić z dwóch/trzech równie obiecujących napastników, no ale nie Niemców.
03.06.2018 22:09
A propos Gnabriego... Takie małe spostrzeżenie... Wierzę w niego, naprawdę, ma fajny błysk w swojej grze. Tylko taka mała uwaga, koleś jakiś czas temu mówił, że chciałby wrócić na wyspy... Przypomnę, że kontrakt z nami ma jeszcze na dwa lata. Jeśli rozegra dobry sezon, może być ciekawie, może będziemy zmuszeni do licytowania się o niego z angolami. Także nie przywiązujcie się do niego :)
03.06.2018 17:30
Mam dziwne wrażenie, że kilka osób na tej stronie uważa, iż wypowiedź Uliego wywołana została krytyką polaczków z Die Roten...
03.06.2018 17:15
@Misiek
Z nas? Gamoniu, nawet Rummenigge ma inne zdanie :) Inne zdanie miał Lahm, Sammer, Guardiola, cała rzesza postaci, które odmówiły piastowania różnych funkcji w Bayernie.
Czasy się zmieniły, kiedyś braliśmy najlepszych z BL. Dziś najlepsi są poza naszym zasięgiem, dla młodych Niemców Bayern nie jest szczytem(patrz np. Kroos, Werner), stare czasy już nie wrócą. Szkolenie mamy kiepskie. Skauting mamy rozwalony, zaniedbany, nie działający tak jak powinien w topowych klubach. Czas na zmiany, czas na młodych u sterów!
Beckenbauer też odszedł, klub się nie rozwalił. Bez Uliego też się nie zawali. Może zostać honorowym, rozdawać autografy, pozować do zdjęć, ale jego czas już minął.
02.06.2018 21:53
Mi przypomina Podolskiego...
Edytowano : 2018-06-02 14:02:25
Czyli za taką kasę nie warto.
02.06.2018 14:00
"Nie od dziś wiadomo, że Bayern Monachium monitoruje rynek" No chyba od dziś, gdyby monitorowali rynek to wzięliby go rok temu, Rodrigueza lub Kolasinaca. Tyle. W sprawie Bernata nic przez ten czas się nie zmieniło, po za tym że jest starszy. Był do sprzedanie już rok temu, właśnie z powodu wspomnianej dwójki. Dziś Rodriguez jeśli jest do wyjęcia to za 2-3 razy tyle ile dał Milan. Tak to działa. Tylko, że teraz jest problem bo tak jak w ubiegłym roku było dwóch świetnych lewych do wyjęcia(na dodatek z BL) tak w tym nie widzę ciekawej opcji za rozsądne pieniądze. A jak widzę, że za takiego Wendella będziemy musieli zapłacić więcej niż za Rodrogueza, przy czym Ricardo nakrywa go czapą to się kuźwa nóż w kieszeni otwiera i ręce opadajo.
01.06.2018 16:07
@Rufus87
Żadna gwiazda? Podstawowy zawodnik rep. Hiszpanii, nam dał niewiele, ale to wciąż mocne nazwisko.
Biorąc pod uwagę, że niby chciał go Guardiola można się potargować, 80 mln to dobra kwota, do 70 bym zszedł, poniżej to frajerstwo. Tym bardziej, że chce go szatani :)
01.06.2018 13:26
Nie zauważacie jednego, Boateng już rok temu mówił, że chce odejść. Wszystko wskazuje na to, że Vidal i Thiago również dali taki sygnał. Sprawa jest jasna.
31.05.2018 21:50
Nie rozumiem. Mam tylko nadzieję, że wyjdzie z tego cało, fizycznie i bez wpadek. Ter Stegen miał genialny sezon, przy całej sympatii do Neuera jest to trochę nie fair wobec tego drugiego. Każdy pamięta jak do bramki rep. wskoczył Manuel, może historia powinna zatoczyć koło?
31.05.2018 21:32
@Mandalor
Tak, tak, Timo Werner, Niemiec, będzie utożsamiał się z Bayernem... Tak jak Kroos. Przypomnę, że marzeniem Wernera jest gra w Realu, także spokojnie. :)
30.05.2018 18:27
Nie rozumiem po co go ciągnie na siłę. Niech jedzie jako ten trzeci, spokojnie dochodzi do formy, tyle. Loew zachowuje się tak jakby nie było ter Stegena, który dziś jest top 3 świata, nawet przed Manuelem. Spokojnie, rok miał z głowy, trudno, Bayern najważniejszy. Żeby zaraz znowu się nie wysypał.
30.05.2018 18:15
@Bejzid
Wyluzuj, gdyby City i PSG przeszli dalej to pisałby o Realu i Liverpoolu jako przykładzie...
30.05.2018 17:57
Moim zdaniem nie będzie żadnego Wendella. Powód jest prosty, biorąc pod uwagę dzisiejsze ceny Bayer jest w stanie wyciągnąć +/- 25 mln. Bayern nie da tyle za rezerwowego obrońcę, to po pierwsze. Po drugie, jeśli będzie za niego jakaś inna oferta Leverkusen wybierze inną ofertę, byle tylko nas nie wzmacniać.
30.05.2018 10:14
Jeśli sprowadzimy Wernera będziemy potrzebowali jeszcze jednego klasowego napastnika. Werner nic nie gwarantuje, ten sezon pokazał jak wiele jeszcze mu brakuje. Kupno tylko Timo byłoby wielkim osłabieniem Bayernu. Biorąc pod uwagę jego problemy z głową jestem bardzo na nie. Lewy nie strzelił w dwóch, trzech meczach i mówiło się o kryzysie... Wernerowi zwieracze puszczą po pierwszej rundzie, on nie raził sobie z presją w RBL a co dopiero u nas.
30.05.2018 10:02
Kuźwa, kolejny kołek 194 cm... Sule 195 i wychodzimy np. na Barce, Liverpool, itp. na ich szybkich i zwrotnych napastników, wiadomo jak to się skończy. Że też tego w klubie nikt nie dostrzega. Nie co roku będziemy mieli fart w losowaniu LM. Ręce opadają. A co do Boatego to on już dawno nie jest top 5, nie daje żadnej pewności, już rok temu pisałem aby go opchnąć ale to trzeba robić głową a nie... Był do wzięcia za darmoszkę de Vrij. No ale kto by o tym myślał w styczniu.
30.05.2018 09:55
@Mort, problem jest taki, że nawet w YCL zbierają od rówieśników. Kołek - w skrócie "9" w starym stylu, na dodatek dość przeciętna;) Jest też inny problem, planowanie kariery młodych to też rola klubu.
Mam wrażenie, już od dłuższego czasu, że w klubie panuje wielki burdel i nikt nie jest w stanie tego jakoś poukładać, każdy ciągnie w swoją stronę.
06.05.2018 17:02
@Josh, oczywiście, że tak jest. Ktoś kiedyś nazwał kogoś talentem, dano komuś 10' i już przeżywanie, że talent, dlaczego nie dostają szans itd. Problem jest jednak taki, że Tillman nie ma nic co uprawniałoby go do gry w FCB, jest kiepski, podobnie jak kołek Wintzheimer.
Owszem Bayern mógłby dogadać się z jakimś klubem np. z Holandii(dobra liga dla młodych) i podsyłać im młodych zawodników na ogranie. Wtedy przynajmniej moglibyśmy takiego młodego sprzedać za jakiś gorsz. Także, z jednej strony nie ma co żałować odejścia tej dwójki bo są po prostu za słabi, z drugiej strony jednak szkoda, że ich nie wypożyczono bo może dałoby się coś za nich wyciągnąć po roku, czy dwóch. Tak robi np. Chelsea.
06.05.2018 13:33
Gonić! Za Rudego można ściągnąć Lucasa Torreirę, wtedy i sprzedaż Vidala nie będzie problemem.
03.05.2018 15:34
Ja to bym się nie zdziwił gdyby ściągnęli Basdstubera, to byłoby bardzo po naszemu.
27.04.2018 13:03
Zresztą i tak pewnie nie byliśmy nim zainteresowani w końcu środkowych mamy pod dostatkiem... Tylko, że teraz jak Boa odejdzie będzie ból dupy, Hummels - Sule(ale to nie poziom Bayernu, za wysoki, mały zwrotny, na BL wystarczy, ale to za malo) no i zacznie się gorączkowe poszukiwanie zmiennika... A że każdy o tym będzie wiedział, będzie drogo, no i skończy się na jakimś emerycie.
27.04.2018 11:56
No to kiepsko, koleś pasowałby do nas.
27.04.2018 11:50
Świetnie, już latem pisałem aby go sprzedać. Na jego miejsce można ściągnąć Stefana de Vrij z Lazio, koleś latem będzie wolny, okazja niesamowita. Chyba, że już się z kimś dogadał, ale jeszcze nie ogłoszono. Ale jak dla mnie wymiana kozacka.
27.04.2018 11:43
Ręce opadajo na decyzje tych ciuli z Eleven.
14.04.2018 10:10
Może wreszcie liga będzie ciekawa.
12.04.2018 21:47
Czuję niesmak.
12.04.2018 21:43
Jestem zwycięzcą!
Jestem zwycięzcą!
Jestem zwycięzcą!
Jestem zwycięzcą!
Jestem zwycięzcą!
Byle tylko, KHR i UH w to nie uwierzyli...
06.03.2018 20:27
Malcom i Hirving Lozano i mamy skrzydła na lata.
25.02.2018 10:07
Mój Boże, co tydzień musiałbym patrzeć jak grzebie w gaciach. Nope.
08.02.2018 08:10
Od dłuższego czasu piszę, sprzedać Thiago, można uzyskać za niego spore pieniądze i jest to ostatnia szansa na wielki zarobek na tym zawodniku, do Barcy jak znalazł.
25.11.2017 09:00
Malcom
Hirving Lozano
Lucas Torreira
Leo Dubois umowa do końca sezonu za Rafinhę
Stefan de Vrij umowa do końca sezonu do środka obrony
24.11.2017 11:10
Nie sprowadzimy wartościowych zmienników dla RR, jeśli ci nie odejdą.
Robbena bym jeszcze zostawił na rok, natomiast Ribery musi odejść. Nie daje nam tyle ile kiedyś, będzie po poważnej kontuzji, po co nam rehabilitant za takie pieniądze?
Poza tym koleś blokuje wielki jak na nasze warunki kontrakt - 12 mln brutto rocznie, budżet nie jest z gumy a te pieniądze można przeznaczyć na umowę dla kogoś młodszego, lepszego. Jeśli nie odejdzie, nie będzie nowego kozaka.
Dla przykładu taki Carrasco dostaje w Atletico 2 mln netto rocznie...
Więc jeszcze raz, chcecie nowych kozaków na skrzydłach? To najpierw musza odjeść Ribery i Robben aby zrobić miejsce w budżecie dla nowych. Tyle.
13.11.2017 13:26
@Mort
Chciałem napisać to samo.
Błąd już na samym starcie. Gdyby chociaż mówili, że szukają kogoś do rywalizacji to już to inaczej brzmi. Mogliby nawet blefować i mówić o przejściu na 2 napastników. Nie wiem, cokolwiek, albo po prostu nic nie mówić, jakoś inne kluby nie mają problemu z posiadaniem dwóch napastników na zbliżonym poziomie. Postawienie w taki sposób sprawy jak to robią władze FCB - szukamy kogoś na 2-3 spotkania - sprawia, że nawet takie ogórki jak Wagner nam podziękowały bo każdy chce grać, tym bardziej że idą MŚ.
Edytowano : 2017-11-12 17:52:10
@Rufus, ale drugi napastnik a nie jakiś ogór typu: Ibisevic, Kiessling, Kruse, itp. bo takiego to byłoby nawet wstyd na ostatnie 5 minut wpuścić.
12.11.2017 17:48
@tapczan 33/34 letni nygus, jaki to ma sens? Gdyby chociaż miał nazwisko to byłbym w stanie to zrozumieć, ale sprowadzenie i wystawianie takiego zawodnika to nie dość, że strata pieniędzy to na dodatek strata czasu. Sprowadzimy go i co? Lewy złapie kontuzję i np. w 1/8 LM wystawimy go np. na ManCity? Na Barce? Przecież to nawet wstyd. Zbieranie odpadów w Bayernie? Trzeba myśleć długofalowo. Albo sprowadzimy kogoś wiekowego z nazwiskiem, albo stawiamy na kogoś młodego dla którego te kilka spotkań będzie szansą na krok do przodu. Zamiast takiego starca już lepiej ogrywać np. Wintzheimera albo Evinę, może i tak nic z nich nie będzie, ale to i tak większy pożytek.
06.11.2017 16:50
Ludzie, szanujmy się to jest Bayern.
06.11.2017 11:50
@Adi przecież Sule to ogór, drągal, który nie nadaje się na wielkie mecze, bo zawsze będą robić z niego wiatrak.
@Globin23 żyjesz przeszłością i patrzysz na nazwiska, Boateng i Hummels od dłuższego czasu grają poniżej swojego top poziomu, jeśli pojawia się taka okazja jak de Vrij szkoda nie skorzystać.
04.11.2017 12:47
Nie mam zaufania do hiszpańskich, włoskich, czy angielskich gazet, więc traktuję to jako kaczkę.
Jest to jednak jakaś droga, mamy samym wysokich obrońców 190-191-192-195, fajnie że rozglądamy się (teoretycznie, bo nie wierzę w tego newsa) za kimś niższym. Jednak od Gimeneza wolałbym de Vrija z Lazio, który z miejsca mógłby wskoczyć do pierwszego składu, również może być za darmo a obrońcą na tę chwilę jest lepszym.
04.11.2017 11:50
@piotrek1234
Nie, spodziewałem się, że będzie potrafił np. prosto podać na jeden kontakt, albo że będzie zasuwał w def. jak dzik. Jedyne co widać na jego filmikach z Portugalii to bezmyślne rajdy środkiem pola, które kończyły się na 2-3 zawodniku bo koleś nie wpadł na to, że warto podawać. Pamiętam, że już na samym początku po ogłoszeniu tego transferu pisałem, że koleś nie nadaje się do BL bo tu nie ma miejsca a on wolno i głupio myśli. Sprawdziło się.
26.10.2017 23:21
@DieRoten O nie! Przepraszam, nie każdy. Sanches prezentował się tragicznie, w 6-7 minutowym filmiku znajdowały się 2-2.5 dobre zagrania(w tym gol).
@Rafaelo Giroud, Gomez? Alternatywą dla Lewego powinien być ktoś, komu będzie się chciało wejść na końcówkę i powalczyć, szarpnąć, ktoś dla kogo będzie to szansa a nie przeczekanie sezonu/dwóch do emerytury.
26.10.2017 19:44
@josh1982 Chyba chciałeś napisać: Bayern radzi sobie lepiej niż angielskie zespoły...
Jak wy jesteście ślepi, albo udajecie, to aż ręce opadajo.
Tak Bayern w ostatnich latach radzi sobie lepiej niż angielskie ekipy, ale reszta BL?
Poza Bayernem tylko jeden niemiecki zespół od 2010 r. grał w finale europejskich pucharów.
Anglicy raz wygrali LM(Chelsea) i raz w finale(Manchester), do tego 2 razy zwycięstwo w LE(Chelsea i Manchester) i 2 razy finał(Liverpool i Fulham).
Jeśli nic się nie zmieni i reszta ekip z BL nie zacznie lepiej grać, w rankingu UEFA wyprzedzą nas nie tylko Anglicy ale i Włosi.
W BL poza Bayernem nie ma gwiazd, każdy kto się wybije od razu zwiewa. Kasy brak, tyle.
20.10.2017 15:50
A Sanchesem to się Manchester interesował, Real i kupa włoskich ekip... ale co z tego? Zarówno Brandt jak i Draxler to nie jest i nigdy nie będzie poziom RR, tyle.
18.10.2017 12:04
Na jedno skrzydło Lemur, na drugie Malcom i może jakoś będzie.
Edytowano : 2017-10-16 13:09:03
@Pele
Nie napisali, że był na naszą kieszeń, że byśmy tyle dali, tylko że był tematem...
Edytowano : 2017-10-16 13:11:46
To tak jak faceci rozmawiają przy piwie o laskach... Temat jest, ale bez konkretów, nie ta kieszeń:)
16.10.2017 13:08
Nuda czy też nie, nie ma wpływu na frekwencję, to kwestia tradycji, kultury kibicowania, która w Niemczech nie ogranicza się tylko do 90' spotkania.
Can wyraził się jasno, Bundesliga w porównaniu do Premier League jest nudna, bo z góry wiadomo jak zakończą się rozgrywki, tak Bayern zdominował niemiecki rynek. Tyle.
Edytowano : 2017-10-12 15:56:48
@Misiek
No właśnie dzięki takim Liverpulom PL jest ciekawa, bo 5 czy 6 drużyna potrafi złożyć fajny skład i od czasu do czasu namieszać a są jeszcze inni od Everton i Leicester poprzez West Ham po Newcastle czy nawet taki Watford. To jest właśnie siła tej ligi.
12.10.2017 15:49
James chce odejść, Vidal chce odejść, będzie miejsce.
10.10.2017 16:32
Mój Boże, oby tylko w gaciach przestał grzebać. Co tydzień na wizji... sponsorzy się wycofają. :/
08.10.2017 18:12
Może nie jest tematem bo klub czeka na rozwój sytuacji... W Liverpoolu kibice coraz częściej i coraz głośniej kręcą nosem, porównują do Rodgers. Zaczyna się jazda.
Zobaczymy.
Pazur jest fajny, ale może być dla niego o te 2-3 lata za wcześnie. Umowę z Hoffe ma do 2021 i to byłby idealny moment a od przyszłego roku gdyby udało się wyciągnąć Klopp, byłoby nawet lepiej.
06.10.2017 15:42
Kuźwa jak to jest, że my celujemy w talenty za 40 mln, Sanches, Tolisso, czy ten Turas a takie BVB za nieco ponad 23 mln ściąga 3 super talenty, 2 francuskie (Dembele i Zagadou) oraz angola Sancho. Mam nadzieję, że to tylko wymysł mediów, a my po zakupie Sanchesa i Tolisso wreszcie zmądrzejemy.
06.10.2017 13:29
@Pjaca89
Jeśli wygralibyśmy Ligę Mistrzów, klub powinien zmienić nazwę na Jupp Munchen.
05.10.2017 13:59
Nie no, zacznijmy od tego, że Jupp nie będzie decydował o transferach... Jeśli od przyszłego sezonu trenerem ma być paznokieć to podejrzewam, że to jego zdanie będzie brane pod uwagę a nie tymczasowego Juppa.
05.10.2017 10:52
Straci, czy nie straci, oto jest pytanie?
Powiem wam tak. Podobnym przykładem jest Hitzfeld, jako całokształt - legenda. Jednak jego drugie podejście do FCB bardzo mi go obrzydziło. Pomimo mistrzostwa, pomimo pucharu, miałem go już dość.
No, ale to były ciężkie czasy, szczególnie w europie. Coś mi jednak mówi, że znowu idą suche lata i o mistrza nie będzie już tak łatwo, nie mówiąc o byciu na topie w LM.
Edytowano : 2017-10-05 10:40:45
Chyba powinno być tak: Straci, czy nie straci? Oto jest pytanie.
05.10.2017 10:38
"Hummels: Bayern pytał mnie o Kloppa"
- którędy do klopa?
sorry, musiałem.
05.10.2017 10:20
@Piotreczek jesteś niereformowalny...
@Misiek pisze tak "Zastanawiające jest co innego. Psioczyczycie na każdego trenera. "
dwa wpisy niżej piszesz ty...
"Szczerze? Mam mieszane uczucia. Widziałbym Tuchela, a tak to wraca Heynckes. Zapewne doprowadzi drużynę do końca sezonu po czym może się okazać, że ściągniemy Nagelsmanna. "
dwa wpisy nas Misiaczkiem... znowu ty
"Jak już mówiłem. Przyszedłby Zidane, Mourinho czy Simeone to też by niektórzy psioczyli."
Przecież sam psioczysz i to chwilę wcześniej... ogarnij się.
05.10.2017 08:39
Nie ma co się dziwić.
To dopiero początek lawiny, marudził już Boateng, marudził Lewy, Vidal chciałby spróbować czegoś innego. Za chwilę pojawi się Thiago, za chwilę będą kolejni.
Odejdzie Robben, Ribery, powinien Rafinha.
Będzie ciekawie.
04.10.2017 17:55
Chodziło mi o sam fakt protestu, "postawienia" się decyzją klubu. To też nie jest tak, że biorą wszystko jak leci.
01.10.2017 15:19
@xeremeleque
Serio? Przecież już nie raz były protesty, czy to bilety, czy zmiany regulaminu...
01.10.2017 14:52
No to chłopcy wywrotowcy wrócili do składu, ciekawe ile do powiedzenia miał Sagnol? Będzie to bardzo ciekawy meczy.
01.10.2017 14:47
@kibic11 "Tuchel jest przeciętnym trenerem a to za mało na bayern"
Przed chwilą mieliśmy trenera z wielkim dorobkiem, wielu powie, że jednego z najlepszych... Okazało się, że to za mało na Bayern. Po prostu nie ma reguły.
01.10.2017 13:23
Chyba nikt nie jest zaskoczony?
Pewnie nie tylko ja mam takie wrażenie, że Uli chciałby o wszystkim samemu decydować a co za tym idzie, chciałby trenera który nie będzie mu się stawiał. Jak powie, że Muller ma grać, to ma grać. Tyle. Chciałby trenera, który nie będzie marudził przy transferach, itd. Tuchel taki może nie być.
Nie ma przypadku w odejściu Sammera, Reschke, nie ma przypadku w tym, że nikt nie chciał zostać dyrektorem sportowym, każdy kolejny kandydat odmawiał. Więc jeśli Uli nadal będzie chciał dyktować swoją wolę, lepiej niech Tuchel nie przychodzi bo będą tylko problemy. Nie dlatego, że jest zły a dla tego, iż Uli jaki jest każdy widzi.
01.10.2017 12:38
Każdy kto widział jego poczynania w Azji wie, że jeszcze długa droga przed nim.
30.09.2017 12:21
Nie trzeba przywoływać Sane. RBL za Keita skasuje 70, mniej za Wernera nie zawołają.
29.09.2017 13:01
O ho! Widzę, że pasmo sukcesów niemieckich zespołów w europejskich pucharach podtrzymane... Koln przegrywa ze Crveną Zvezdą a Hertha z Ostersunds...
28.09.2017 19:57
@Piotreczek To kto w tej mizerii środka pola był wczoraj najlepszy, nie ma większego znaczenia, bo środek wczoraj nie istniał.
Natomiast co do Sule, to "Niklas ma potencjał i z pewnością się rozwinie. ", może i taktycznie się rozwinie, może i będzie się lepiej ustawiał, ale szybkości nie nabierze, nie będzie zwrotniejszy, centymetrów nie straci. Koleś ma 195 cm, jest dość postawny, muskularny, i to jest jego największy problem. Niscy, szybcy, zwrotni, z dobrą techniką napastnicy, będą robili z niego wiatrak, tyle.
28.09.2017 14:52
@Piotreczek "James, Tolisso, Rudy, Sule, Gnabry. No rzeczywiście, SŁABE TE TRANSFERY ZWŁASZCZA TEN KOLUMBIJCZYK TO JAKIŚ NO NAME. "
Tolisso pokazał wczoraj jak wiele mu brakuje, Rudy to zmiennik na ogórków w BL, Sule wielki drągal za słaby na top zespoły, Gnagry wypożyczony, a James faktycznie ma "NAME" ale "NAME" nie gra. Koleś został ściągnięty na skrzydło, skrzydłowym nie jest, nie jego pozycja, a o tym ile jest wart dopiero się przekonamy.
Wczorajszy mecz pokazał ile warte są te transfery.
28.09.2017 14:27
Sule? Jeśli tak myśli na prawdę, to już rozumiem jego dziwne decyzje... Po prostu wali na ślepaka.
28.09.2017 10:25
@xeremeleque "- Nie potrafię zrozumieć czemu ten idiota (bo inaczej nie idzie go nazwać) nie potrafi niczym zaskoczyć przeciwnika. Notorycznie pcha wszystko wrzutkami, których nie jesteśmy w stanie wygrać grając jednym napastnikiem. "
Bo inaczej nie potrafi?
Tak pisali o nim kibice Realu gdy ogłoszono, że odchodzi...
" Bo naprawdę, tyle razy ile bilismy głową w mur w tym sezonie to aż cięzko policzyc. Nie chcę ogladac Realu majacego swietnych technicznie zawodnikow grajacego na te cholerne WRZUTKI"
"Carlo nie potrafił wyciągać wniosków i jak nie szło to nie szukał nowych rozwiązań niczym nie zaskoczył. No chyba ze drużyna za 600 mln gra tylko wrzutki... "
"Kontry beznadziejne, co zawsze było to naszą bronią, stałe fragmenty gry dzięki niektórym nas ratowały i to tyle. 0 pomysłu na grę, walenie głową w mur kiedy przeciwnik był zorganizowany w obronie, bezsensowne dośrodkowania, nieprzemyślane ustawienie w obronie. Kogo to jest wina jak nie Carlo? Od czego jest trener?"
"nie można patrzeć na jedno trofeum za co oczywiście trzeba go po rękach całować ale na cały rok, a ja momentami miałem dosyć naszej gry, raczej braku pomysłu na nią. najdroższy skład na świecie, najwięcej uzdolnionych zawodników, najbogatszy klub a jak nie idzie to do boku i wrzutka, do boku i wrzutka a nóż coś wpadnie.. czasami mi ręce opadały jak patrzyłem na naszą grę,"
"Jak czytam, że Ancelotti to najlepszy trener dla Realu, to zbiera mnie na śmiech. Zero taktyki. Zero. Chyba, że do niej zaliczymy ostatni mecz o stawkę i wrzutki na aferę Marcelo? "
"Real potrzebuje trenera który ma jakąś wizje gry do przekazania a nie jakieś bezsensowne wrzutki przez 3/4 meczu które nic nie dawały.. "
" Real rzadko kiedy grał ładny futbol i mówie to jako kibic, który tydzień w tydzień ogląda mecze, masa klepania w środku pola, ciągłe wrzutki w pole karne, podań w uliczkę czy gry z pierwszej piłki było jak na lekarstwo, wystarczy sobie obejrzeć jak grał real chociażby za mourinho (nie byłem jego zwolennikiem)."
"Teraz polegalismy za bardzo na geniuszu pojedynczych graczy, wrzutkach, zabrakło mi po prostu innych wariantów a też znając nature i historię Carlo było bardziej prawdopodobne ze będzie tak samo a nie inaczej w kolejnym sezonie."
28.09.2017 09:48
Z jednej strony nie czekałbym ze zwolnieniem Ancelottiego do końca sezonu, bo może być za późno. Wiadomo, szkoda kasy na odprawę, ale jeszcze więcej możemy stracić jeśli nie zdobędziemy mistrzostwa. Pytanie kto jest dostępny, Tuchel? Niby fajny, ale mam wątpliwości a jego charakter może być nie do przejścia dla UH i KHR. Nagelsmann? Byłoby fajnie, ale nie wiem czy już teraz... Zresztą w trakcie sezon nierealne.
Z drugiej, może warto poczekać, nie tracić pieniędzy na odprawę i liczyć na to, że jakoś będzie a Liverpool popędzi Kloppa. W Anglii głowy już się grzeją, wyliczają... Klopp fajny, aleee Rodgers na tym samym etapie był lepszy... Klopp ma dobry PR, ale mogłoby być lepiej. Tracą punkty w głupi sposób, potknięcia, błędy. Mogą mu podziękować latem, zobaczymy. Może warto poczekać i zobaczyć co się wydarzy. Jak weźmiemy Tuchela, możemy się zablokować.
28.09.2017 09:02
@wdcaviar
"Oficjalna strona nie mogłaby mieć komentarzy w których wyzywa się przedstawicieli klubu :)"
Ostatnio na jeden ze stron, usunięto grubo ponad 100 komentarzy krytykujące poczynania decyzyjnych... Ale to chyba nie o to chodzi?
Wielu widziało co się dzieje, wielu widziało błędy, głupie decyzje, widziało na co się zanosi i wczoraj było to doskonale widać. Widzieli, więc o tym pisali. Nie ma nieomylnych, nie ma autorytetów. Gdyby Kopernik nie podważył obowiązujących wówczas praw i racji, gdyby nie napluł autorytetom w twarz i nie podważył świętości. Do dziś byśmy myśleli, że ziemia jest w centrum świata. Luter pisał „Ten głupiec chce wywrócić całą sztukę astronomii!”. No i wywrócił, tak jak Arabowie wczoraj Bayern a to dopiero początek bo i Anglicy są w mega gazie a kasy im nie zabraknie i będą jeszcze mocniejsi. Jeśli nie zmienimy polityki, jeśli nie dostosujemy się do otaczającej nas rzeczywistości, znowu będzie lipa a nikt by tego nie chciał. Doszliśmy do etapu, kiedy to nawet zawodnicy z BL są dla nas za drodzy. Czas na zmiany, może nawet na górze.
28.09.2017 08:48
@Piotreczek
No właśnie, dopóki szło to sobie radził, gdy pojawiły się problemy zespół mu się wymknął. My jesteśmy w dołku, Enrique nie ma dużego doświadczenia, nie wiem czy dałby sobie z tym radę.
U nas konieczna jest przebudowa, potrzebny jest trener którego wizja przebudowy i przyszłego Bayernu będzie spójna z wizją zarządu. Nie wiem czy Enrique znalazłby wspólny język z Ulim i KHR, pewnie chciałby wielkich wzmocnień...
27.09.2017 23:08
@Domino2003
Jak będą wygrywali to i atmosfera będzie dobra. Jak na razie to u nas zanosi się na toxic ;)
27.09.2017 23:03
@Piotreczek
Luisowi to nawet Barca z rąk się wymknęła, nie wiem czy dałby sobie radę u nas.
27.09.2017 22:59
Podstaw to defensywa i środek pola. Bez tego zawsze będzie dupa. Problemem jest to, że cała 4 środkowych obrońców jest pod formą. Jak to możliwe? Nie mam pojęcia. Nazwiska są, ale nie ma forma.
Do środka pomocny naściągaliśmy graczy, ale nie ma komu się wrócić, spacerowicze. Potrzebujemy walczaków.
Jak dla mnie, Ribery, Robben, Coman, Muller, Thiago, Martinez, Boateng, Rafinha, Bernat, może Alaba, kwalifikują się do wymiany, nie ma się oglądać na sentymenty, pewnie i Lewy będzie chciał odejść... Eh, gdyby to był FM a nie życie, ogarnąłbym to w jedno, dwa okienka :)
27.09.2017 22:57
@DarthSmd
Tak, ale mówią, że ma zapis iż po 2 sezonach możemy go zwolnić bez żadnych kosztów.
27.09.2017 22:44
Trudno, jest kiepsko, kilku piłkarzy niedomaga, potrzebna będzie przebudowa, trener do wymiany, ale nie w takiej dupie już byliśmy. Damy radę, w końcu jesteśmy Bayern.
27.09.2017 22:40
Spokojnie! Może i oni prowadzą, ale to my mamy tożsamość i najwięcej własnych pieniędzy na koncie.
27.09.2017 22:24
Alaba... mówiłem wyj3bać i wziąć Rodrigueza lub Kolasinaca.
27.09.2017 22:11
Nasprowadzaliśmy tych środkowych do pomocy a nie ma komu się wrócić.
No i Cavani znowu bez krycia. Dobrze, że w bramkarza.
27.09.2017 21:28
Mój Boże, co za krycie, jprdl. Dziś sobie odpuszczę, za chwilę Złomowisko.
27.09.2017 20:55
- twoja stara jest gruba
- a twoja wie jaka to melodia!
- twoja nie ma brwi!
- a twoja nie ma tożsamości!
...
26.09.2017 12:49
@Rizzitelli "Pretensję do zarządu można mieć tylko za ostatnie okienko i to tylko w kwestii piłkarza na skrzydło."
Myślę, że i 2 lata temu daliśmy ciała. Hummels i Sanches, przy czym Renato to nie wypadł, wiec zostaje tylko Hummels. Zresztą do jego dyspozycji również można mieć wątpliwości, nie jest to ten Mats co w najlepszych czasach BVB. Być może to kwestia zawirowań w def. brak stałego partnera, zobaczymy jak będzie dalej.
Wracają do transferów, to 2 lata temu zaczął się początek problemów. To wtedy powinniśmy kupić drugiego napastnika, było to koniecznie, wielu zwracało na to uwagę.
Dwa okienka, w dwóch nie załatano luk i mamy kumulacje. W przyszłym roku nie dość, że musimy kupić 2 skrzydłowych to jeszcze napastnika.
Thiago można by latem sprzedać, dobry wiek, dobre nazwisko, niezłą kasę można za niego otrzymać. Może Barcelonie wcisnąć, może gdzieś do Anglii? Niby jest fajny a jednak kiepski, szczególnie w meczach z wymagającymi przeciwnikami, nie widać go.
Sanches to... odesłać do rezerw, albo znaleźć mu jakąś robotę w klubie, praca w sklepiku z pamiątkami, albo kiełbaski, niech spłaca transfer.
Zostaje nam 3.5+Goretzka (Rudy jak na razie do zapchaj dziura).
Miejsce dla Keity znalazłoby się, gdyby trochę ruszyli głową transfer ten mogliby pokryć ze sprzedaży Alcantary. No chyba, że już takich frajerów nie ma.
25.09.2017 16:50
@Rizzitelli to prawda, prawie tak samo jak z Draxlerem. Po sezonie z kontuzjami w Schalke nikt go u nas nie chciał, po słabym sezonie w VFL nikt go nie chciał. Teraz stękanie bo prosto kopnął piłkę, dlaczego go nie wzięliśmy...
25.09.2017 14:20
Jeszcze jedno. Te magiczne 100 milionów jest dobrą wymówką dla porażek transferowych. W tym okienku były 2.5 transfery za 100 mln, Neymer, Dembele, (Mbappe), czy któryś był na naszej liście? No i Lukaku za 80. Rok temu żaden piłkarz nie kosztował bezpośrednio 100 mln. Pogba za 95 i Higuain za 80, reszta
25.09.2017 14:00
Timo Werner będzie papierkiem lakmusowym naszej pozycji w Europie. Jeśli nie zdołamy ściągnąć najbardziej utalentowanego niemieckiego napastnika od lat, coś się zmieni. Już się zmienia, ale to będzie policzek dla Bayernu i utrata pozycji na niemieckim rynku. Będziemy musieli przeorganizować swoją politykę transferową i "filozofię", najlepsi Niemcy będą poza naszym zasięgiem.
25.09.2017 13:21
@hoven "ściągnęliśmy dwóch piłkarzy do środka potrzebując tak naprawde ludzi na skrzydło"
A zamiast tych dwóch mogliśmy wziąć jednego porządnego na dodatek o połowę tańszego Matuidiego. Przynajmniej mielibyśmy porządek w środku.
24.09.2017 20:21
Jest super a wy tylko narzekacie! Gra nam się klei, piłka chodzi od nogi do nogi, stwarzamy wiele okazji, nasze skrzydła działają jak maszyna, środek pola kreatywny jak nigdy, obrona nie do przejścia. Kilku zawodników przeżywa drugą młodość, młodzi dali nam to czego brakowało nam przez lata. Powiew świeżości, odrobinę szaleństwa, młodzieńczą fantazję. Taktycznie jesteśmy nie do ruszenia, kontrola, odbiór, podanie, rozegranie, przemieszczanie się, stałe fragmenty, perfekt. Carlo to geniusz, poukładał drużynę jak profesor. Transfery to majstersztyk. Kadra jest kompletna, perspektywiczna, mamy spokój na lata. Na dodatek mamy najwięcej własnych piniąszków! Nadchodzą czasy Bayern!
A wy sceptycy, marudy i kibice sukcesu, jeszcze przeprosicie za słowa zwątpienia. Won kibicować Srarcy, Srealowi i innym kozkolubnym z Manchesteru czy Parisu. Wielki czarny ptak wam w zad!
Mia San Mia.
24.09.2017 20:00
@DarthSmd
Tylko, że za Pepa byliśmy dokładniejsi, mieliśmy szybszy odbiór, zawodnicy byli we względnej formie. Byli młodsi. Dziś nie dość, że nie ma kto ciągnąć do przodu to jeszcze obrona dziurawa. Za Pepa też męczyliśmy bułę, ale plus był taki, że w meczach z ogórkami nie oddawaliśmy pola. Dziś dajemy wejść sobie na głowę.
24.09.2017 11:48
Różnica między nami a BVB jest taka, że BVB gra szybko piłką, bez zbędnego holowania, zarówno w środku jak i na skrzydłach. Szybkość robi różnicę i sprawia, że oni stwarzają sobie wiele okazji i oddają sporo strzałów a my mamy z tym problem. My próbujemy klepać, podawać, a przeciwnicy już dawno ustawieni na własnej połowie, czy w polu karnym. Bramka zamknięta i tyle, nasi nie wiedzą co robić, nie mamy Messiego, nie mamy Neymara, nie ma kto zaczarować. No i stąd biorą się setki niecelnych dośrodkować, bezsilność a nie żadna taktyka. Spójrzcie jak BVB strzelało wczoraj gole, ile mieli miejsca pod bramką. Szybka akcja, podanie ze środka, gra na jeden kontakt, to jest to czego nam brakuje.
Edytowano : 2017-09-24 09:38:25
U nas same holowniki, jak nie na skrzydłach to w środku.
@Marienplatz "Bez mocnej ligi w kluczowych momentach będziemy zawodzić tak jak w półfinałach z Realem."
Nie zgodzę się. Dzięki temu, że Bundesliga jest tak słaba Bayern dochodzi w LM tak daleko. Gdy Anglicy wypruwają flaki co trzy dni, FCB jedzie przez 3/4 sezonu ligowego na pół gwizdka. W ostatnich latach widać to dobitnie, Bayern zawsze wysoko, Anglików(pomijam Liverpool) nie ma. Podobny komfort mają w Hiszpanii owszem jest mocna czołówka, ale co sezon jest kilka ogórków na które można wyjść drugą jedenastą, czy grać na luzie a i tak wynik do przodu. W Anglii trzeba zapieprzać w każdym meczu, bo czołówka to 6 ekip, bo bardzo mocna druga linia a z ligi i tak spada Stoke czy Swansea z takimi składami, że w BL biłyby się o europejskie puchary. Gdy przychodzi do europejskich pucharów angole odpadają -moim zdaniem przez zmęczenie. Do tego dochodzi brak przerwy zimowej.
22.06.2018 15:12
Sorry pany, ale obecność na boisku Reusa lub Brandta a nawet Sane nic by nie zmieniła. Powód jest prosty, Reus i Sane najlepsi są na szybkości. Niemcy grali wysoko, atak pozycyjny, jednostajne tempo, setki podań i niecelnych dośrodkowań (jakbym widział Bayern...) a Meksyk kontra, 3-4 z przodu reszta się broni, środek pomocy wysoko i agresywnie przy przeciwniku. Pod bramką Meksyku nie było miejsca. Nie było miejsca dla skrzydłowych. Reus i Sane nic by nie wskórali, aby ich uruchomić Niemcy musieliby zmienić system gry i od czasu do czasu oddać inicjatywę i wpuścić Meksykańców na swoją połowę.
18.06.2018 10:43
@blade Ty oglądasz mecz? Przy takiej grze: Niemcy wysoko, boczni obrońcy(Kimmich) wręcz skrzydłowy, z tyłu zostaje tylko 2 środkowych, reszta wraca na sprincie. Meksyk szybka kontra, szybka wymiana podań, wjazd jak do kurnika. Przy takiej grze, dobre ustawianie się niewiele da, szybkość to podstawa, a on jest wolniejszy od B. i H. zresztą Sule raczej lepiej od Hummelsa i Boatenga nie gra w def. Jest większy, bardziej klockowaty, będzie wiatrak.
17.06.2018 17:55
@blade Meksykanie zrobią z niego jeszcze większy wiatrak.
17.06.2018 17:43
@Mateusz Wina Ozila? serio? Sam na 10 m przed bramką? To chyba nie jest jego pozycja... Obrona się całkowicie rozjechała.
17.06.2018 17:37
Już nieaktualne, Real dogadał się z Santosem.
btw. jak ktoś nazywa się Rodrygo - Rodrygo??- nie może być dobrym piłkarzem ;0
13.06.2018 10:24
Czyli jest coś na rzeczy. Jakiś czas temu mówił, że jeszcze jeden sezon zostanie w Lipsku, teraz: najważniejsze MŚ, wrócimy do tematu po mundialu. Byle nie za drogo.
07.06.2018 15:55
Werner nie zastąpi Lewego, będzie w ch** drogi, moim zdaniem nie warto. Może w tym przypadku warto jednak poczekać jeszcze rok, Werner ma umowę tylko na dwa sezony. Niech siedzi w tym Lipsku weźmiemy go rok przed końcem(niższa cena), albo za darmo za 2 sezony. Niech gra, niech się ogrywa, a my ty czasem pieniądze, które otrzymamy za Lewego zainwestujmy w kogoś z topu. Griezmann, Icardi, może Dybala nie wiem, nie ma wielkiego wyboru. Ale taki transfer pokaże nie tylko innym, ale i naszym zawodnikom, że nie składamy szabel, będzie nowy bodziec, nowe nadzieje, no i zakończy się gadanie o skąpstwie Bayernu. Pokażemy światu, że jesteśmy i chcemy być w topie. Moim zdaniem warto, będą pieniądze z Lewego, może trochę trzeba będzie dorzucić. Tylko, że tu nie tylko chodzi o ten transfer ale i honor.
05.06.2018 18:30
Tym bardziej, że to nasz jedyny walczak w środku pola. Ale jeśli w jego miejsce ściągnęlibyśmy Lucasa Torreirę byłbym nawet za.
05.06.2018 18:13
Jeszcze jedno. Sprowadzanie "gwiazd" ma jeszcze jedną zaletę, daje obecnym już zawodnikom nowe bodźce, nadzieję, wskazuje drogę. Lewy chce odejść, wiele się mówi o Thiago, Boatengu, Vidalu, swoje lata ma Hummels, i wspomniany Boateng. Neuer ma już 32 i cały sezon z głowy. Jeśli skupimy się na sprowadzaniu młodych Niemców(tych którzy nam nie uciekną) nie sprowadzimy tego lata jakieś gwiazdy. Myślicie, że np. taki James będzie chciał zostać w Bayernie? Widzi co się dzieje w jakim kierunku klub zmierza. W Realu nie ma już Zidana. Nie zdziwię się jeśli powie nam "nie". Pójdą kolejni. Gnabry - na którego tak wielu liczy - ma umowę na dwa sezony. Gdy ci wszyscy zawodnicy odejdą myślicie, że po dobrym sezonie będzie chciał zostać? Zacznie się kombinowanie, tym bardziej że sam mówił o chęci powrotu do Anglii. Drużynę trzeba wzmacniać regularnie. Sprowadzanie gwiazd w takim klubie jak Bayern to obowiązek, tym bardziej że kasa jest. Mało tego, zastąpienie starych nowymi, nie zawsze kończy się sukcesem, patrz: ManU, Milan, BVB. My też tak łatwo -jeśli w ogóle- nie zastąpimy Lewego i RR. Jak dla mnie Coman i Gnabry tego nie zrobią, nie zrobi tego Werner. Może być jazda na całego. Miała być ewolucja, będzie rewolucja. Przespane 2-3 letnie okienka, przywiązanie do nazwisk, skąpstwo, błędy transferowy. Do tego mamy zaniedbany skauting i szkolenie. Niby jesteśmy wielcy, ale powrót do tego co działo się po 2001 jest bliżej niż się wszystkim wydaje. Jeśli nie pójdziemy za ciosem znalezienie nowych RR, za rok czy dwa, będzie jeszcze trudniejsze niż obecnie.
04.06.2018 17:01
@Reeken89 "Bo kto się cofa ten stoi w miejscu" - ;) Na odwrót, kto stoi w miejscy ten się cofa.
04.06.2018 16:44
Świat oszalał.
04.06.2018 11:35
Bo to taki przecinak, dużo odbiorów. Nie chce mi się szukać, ale z tego co pamiętam sezon wcześniej miał chyba najwięcej w lidze(na pewno w czołówce) przydałby się bo takiego poza Vidalem nie mamy. Poprzedni sezon miał bardzo dobry, ale teraz po roku przerwy to spore ryzyko.
04.06.2018 11:18
@Mort
Czy ja wiem, skoki to nie piłka a Wielka Krokiew to nie Allianz Arena. Skoki to 3 miesiące w zimie, piłka to 10 miesięcy. Werner jeśli do nas trafi będzie najdroższym transferem w historii Bayernu . Za mniej niż Keitę go nie wypuszczą. Presja będzie ogromna. Lewy jak nie strzelił w 2-3 meczach mówiło się o kryzysie. Koleś będzie cały czas porównywany, oczekiwania będą ogromne, w końcu kasa pójdzie za niego wielka. Jak nie będzie szło cały czas będzie podnoszony wątek psychiki. Nie będzie miał chwili wytchnienia.
Za to piłkarskie umiejętności(co pokazał Lewy) można podnosić do końca kariery. Chociaż te wolne i karne.
Edytowano : 2018-06-03 22:12:59
Fajnie byłoby gdyby mu się udało, ale mam obawy a za te 80-100 mln, można by kupić z dwóch/trzech równie obiecujących napastników, no ale nie Niemców.
03.06.2018 22:09
A propos Gnabriego... Takie małe spostrzeżenie... Wierzę w niego, naprawdę, ma fajny błysk w swojej grze. Tylko taka mała uwaga, koleś jakiś czas temu mówił, że chciałby wrócić na wyspy... Przypomnę, że kontrakt z nami ma jeszcze na dwa lata. Jeśli rozegra dobry sezon, może być ciekawie, może będziemy zmuszeni do licytowania się o niego z angolami. Także nie przywiązujcie się do niego :)
03.06.2018 17:30
Mam dziwne wrażenie, że kilka osób na tej stronie uważa, iż wypowiedź Uliego wywołana została krytyką polaczków z Die Roten...
03.06.2018 17:15
@Misiek
Z nas? Gamoniu, nawet Rummenigge ma inne zdanie :) Inne zdanie miał Lahm, Sammer, Guardiola, cała rzesza postaci, które odmówiły piastowania różnych funkcji w Bayernie.
Czasy się zmieniły, kiedyś braliśmy najlepszych z BL. Dziś najlepsi są poza naszym zasięgiem, dla młodych Niemców Bayern nie jest szczytem(patrz np. Kroos, Werner), stare czasy już nie wrócą. Szkolenie mamy kiepskie. Skauting mamy rozwalony, zaniedbany, nie działający tak jak powinien w topowych klubach. Czas na zmiany, czas na młodych u sterów!
Beckenbauer też odszedł, klub się nie rozwalił. Bez Uliego też się nie zawali. Może zostać honorowym, rozdawać autografy, pozować do zdjęć, ale jego czas już minął.
02.06.2018 21:53
Mi przypomina Podolskiego...
Edytowano : 2018-06-02 14:02:25
Czyli za taką kasę nie warto.
02.06.2018 14:00
"Nie od dziś wiadomo, że Bayern Monachium monitoruje rynek" No chyba od dziś, gdyby monitorowali rynek to wzięliby go rok temu, Rodrigueza lub Kolasinaca. Tyle. W sprawie Bernata nic przez ten czas się nie zmieniło, po za tym że jest starszy. Był do sprzedanie już rok temu, właśnie z powodu wspomnianej dwójki. Dziś Rodriguez jeśli jest do wyjęcia to za 2-3 razy tyle ile dał Milan. Tak to działa. Tylko, że teraz jest problem bo tak jak w ubiegłym roku było dwóch świetnych lewych do wyjęcia(na dodatek z BL) tak w tym nie widzę ciekawej opcji za rozsądne pieniądze. A jak widzę, że za takiego Wendella będziemy musieli zapłacić więcej niż za Rodrogueza, przy czym Ricardo nakrywa go czapą to się kuźwa nóż w kieszeni otwiera i ręce opadajo.
01.06.2018 16:07
@Rufus87
Żadna gwiazda? Podstawowy zawodnik rep. Hiszpanii, nam dał niewiele, ale to wciąż mocne nazwisko.
Biorąc pod uwagę, że niby chciał go Guardiola można się potargować, 80 mln to dobra kwota, do 70 bym zszedł, poniżej to frajerstwo. Tym bardziej, że chce go szatani :)
01.06.2018 13:26
Nie zauważacie jednego, Boateng już rok temu mówił, że chce odejść. Wszystko wskazuje na to, że Vidal i Thiago również dali taki sygnał. Sprawa jest jasna.
31.05.2018 21:50
Nie rozumiem. Mam tylko nadzieję, że wyjdzie z tego cało, fizycznie i bez wpadek. Ter Stegen miał genialny sezon, przy całej sympatii do Neuera jest to trochę nie fair wobec tego drugiego. Każdy pamięta jak do bramki rep. wskoczył Manuel, może historia powinna zatoczyć koło?
31.05.2018 21:32
@Mandalor
Tak, tak, Timo Werner, Niemiec, będzie utożsamiał się z Bayernem... Tak jak Kroos. Przypomnę, że marzeniem Wernera jest gra w Realu, także spokojnie. :)
30.05.2018 18:27
Nie rozumiem po co go ciągnie na siłę. Niech jedzie jako ten trzeci, spokojnie dochodzi do formy, tyle. Loew zachowuje się tak jakby nie było ter Stegena, który dziś jest top 3 świata, nawet przed Manuelem. Spokojnie, rok miał z głowy, trudno, Bayern najważniejszy. Żeby zaraz znowu się nie wysypał.
30.05.2018 18:15
@Bejzid
Wyluzuj, gdyby City i PSG przeszli dalej to pisałby o Realu i Liverpoolu jako przykładzie...
30.05.2018 17:57
Moim zdaniem nie będzie żadnego Wendella. Powód jest prosty, biorąc pod uwagę dzisiejsze ceny Bayer jest w stanie wyciągnąć +/- 25 mln. Bayern nie da tyle za rezerwowego obrońcę, to po pierwsze. Po drugie, jeśli będzie za niego jakaś inna oferta Leverkusen wybierze inną ofertę, byle tylko nas nie wzmacniać.
30.05.2018 10:14
Jeśli sprowadzimy Wernera będziemy potrzebowali jeszcze jednego klasowego napastnika. Werner nic nie gwarantuje, ten sezon pokazał jak wiele jeszcze mu brakuje. Kupno tylko Timo byłoby wielkim osłabieniem Bayernu. Biorąc pod uwagę jego problemy z głową jestem bardzo na nie. Lewy nie strzelił w dwóch, trzech meczach i mówiło się o kryzysie... Wernerowi zwieracze puszczą po pierwszej rundzie, on nie raził sobie z presją w RBL a co dopiero u nas.
30.05.2018 10:02
Kuźwa, kolejny kołek 194 cm... Sule 195 i wychodzimy np. na Barce, Liverpool, itp. na ich szybkich i zwrotnych napastników, wiadomo jak to się skończy. Że też tego w klubie nikt nie dostrzega. Nie co roku będziemy mieli fart w losowaniu LM. Ręce opadają. A co do Boatego to on już dawno nie jest top 5, nie daje żadnej pewności, już rok temu pisałem aby go opchnąć ale to trzeba robić głową a nie... Był do wzięcia za darmoszkę de Vrij. No ale kto by o tym myślał w styczniu.
30.05.2018 09:55
@Mort, problem jest taki, że nawet w YCL zbierają od rówieśników. Kołek - w skrócie "9" w starym stylu, na dodatek dość przeciętna;) Jest też inny problem, planowanie kariery młodych to też rola klubu.
Mam wrażenie, już od dłuższego czasu, że w klubie panuje wielki burdel i nikt nie jest w stanie tego jakoś poukładać, każdy ciągnie w swoją stronę.
06.05.2018 17:02
@Josh, oczywiście, że tak jest. Ktoś kiedyś nazwał kogoś talentem, dano komuś 10' i już przeżywanie, że talent, dlaczego nie dostają szans itd. Problem jest jednak taki, że Tillman nie ma nic co uprawniałoby go do gry w FCB, jest kiepski, podobnie jak kołek Wintzheimer.
Owszem Bayern mógłby dogadać się z jakimś klubem np. z Holandii(dobra liga dla młodych) i podsyłać im młodych zawodników na ogranie. Wtedy przynajmniej moglibyśmy takiego młodego sprzedać za jakiś gorsz. Także, z jednej strony nie ma co żałować odejścia tej dwójki bo są po prostu za słabi, z drugiej strony jednak szkoda, że ich nie wypożyczono bo może dałoby się coś za nich wyciągnąć po roku, czy dwóch. Tak robi np. Chelsea.
06.05.2018 13:33
Gonić! Za Rudego można ściągnąć Lucasa Torreirę, wtedy i sprzedaż Vidala nie będzie problemem.
03.05.2018 15:34
Ja to bym się nie zdziwił gdyby ściągnęli Basdstubera, to byłoby bardzo po naszemu.
27.04.2018 13:03
Zresztą i tak pewnie nie byliśmy nim zainteresowani w końcu środkowych mamy pod dostatkiem... Tylko, że teraz jak Boa odejdzie będzie ból dupy, Hummels - Sule(ale to nie poziom Bayernu, za wysoki, mały zwrotny, na BL wystarczy, ale to za malo) no i zacznie się gorączkowe poszukiwanie zmiennika... A że każdy o tym będzie wiedział, będzie drogo, no i skończy się na jakimś emerycie.
27.04.2018 11:56
No to kiepsko, koleś pasowałby do nas.
27.04.2018 11:50
Świetnie, już latem pisałem aby go sprzedać. Na jego miejsce można ściągnąć Stefana de Vrij z Lazio, koleś latem będzie wolny, okazja niesamowita. Chyba, że już się z kimś dogadał, ale jeszcze nie ogłoszono. Ale jak dla mnie wymiana kozacka.
27.04.2018 11:43
Ręce opadajo na decyzje tych ciuli z Eleven.
14.04.2018 10:10
Może wreszcie liga będzie ciekawa.
12.04.2018 21:47
Czuję niesmak.
12.04.2018 21:43
Jestem zwycięzcą!
Jestem zwycięzcą!
Jestem zwycięzcą!
Jestem zwycięzcą!
Jestem zwycięzcą!
Byle tylko, KHR i UH w to nie uwierzyli...
06.03.2018 20:27
Malcom i Hirving Lozano i mamy skrzydła na lata.
25.02.2018 10:07
Mój Boże, co tydzień musiałbym patrzeć jak grzebie w gaciach. Nope.
08.02.2018 08:10
Od dłuższego czasu piszę, sprzedać Thiago, można uzyskać za niego spore pieniądze i jest to ostatnia szansa na wielki zarobek na tym zawodniku, do Barcy jak znalazł.
25.11.2017 09:00
Malcom
Hirving Lozano
Lucas Torreira
Leo Dubois umowa do końca sezonu za Rafinhę
Stefan de Vrij umowa do końca sezonu do środka obrony
24.11.2017 11:10
Nie sprowadzimy wartościowych zmienników dla RR, jeśli ci nie odejdą.
Robbena bym jeszcze zostawił na rok, natomiast Ribery musi odejść. Nie daje nam tyle ile kiedyś, będzie po poważnej kontuzji, po co nam rehabilitant za takie pieniądze?
Poza tym koleś blokuje wielki jak na nasze warunki kontrakt - 12 mln brutto rocznie, budżet nie jest z gumy a te pieniądze można przeznaczyć na umowę dla kogoś młodszego, lepszego. Jeśli nie odejdzie, nie będzie nowego kozaka.
Dla przykładu taki Carrasco dostaje w Atletico 2 mln netto rocznie...
Więc jeszcze raz, chcecie nowych kozaków na skrzydłach? To najpierw musza odjeść Ribery i Robben aby zrobić miejsce w budżecie dla nowych. Tyle.
13.11.2017 13:26
@Mort
Chciałem napisać to samo.
Błąd już na samym starcie. Gdyby chociaż mówili, że szukają kogoś do rywalizacji to już to inaczej brzmi. Mogliby nawet blefować i mówić o przejściu na 2 napastników. Nie wiem, cokolwiek, albo po prostu nic nie mówić, jakoś inne kluby nie mają problemu z posiadaniem dwóch napastników na zbliżonym poziomie. Postawienie w taki sposób sprawy jak to robią władze FCB - szukamy kogoś na 2-3 spotkania - sprawia, że nawet takie ogórki jak Wagner nam podziękowały bo każdy chce grać, tym bardziej że idą MŚ.
Edytowano : 2017-11-12 17:52:10
@Rufus, ale drugi napastnik a nie jakiś ogór typu: Ibisevic, Kiessling, Kruse, itp. bo takiego to byłoby nawet wstyd na ostatnie 5 minut wpuścić.
12.11.2017 17:48
@tapczan 33/34 letni nygus, jaki to ma sens? Gdyby chociaż miał nazwisko to byłbym w stanie to zrozumieć, ale sprowadzenie i wystawianie takiego zawodnika to nie dość, że strata pieniędzy to na dodatek strata czasu. Sprowadzimy go i co? Lewy złapie kontuzję i np. w 1/8 LM wystawimy go np. na ManCity? Na Barce? Przecież to nawet wstyd. Zbieranie odpadów w Bayernie? Trzeba myśleć długofalowo. Albo sprowadzimy kogoś wiekowego z nazwiskiem, albo stawiamy na kogoś młodego dla którego te kilka spotkań będzie szansą na krok do przodu. Zamiast takiego starca już lepiej ogrywać np. Wintzheimera albo Evinę, może i tak nic z nich nie będzie, ale to i tak większy pożytek.
06.11.2017 16:50
Ludzie, szanujmy się to jest Bayern.
06.11.2017 11:50
@Adi przecież Sule to ogór, drągal, który nie nadaje się na wielkie mecze, bo zawsze będą robić z niego wiatrak.
@Globin23 żyjesz przeszłością i patrzysz na nazwiska, Boateng i Hummels od dłuższego czasu grają poniżej swojego top poziomu, jeśli pojawia się taka okazja jak de Vrij szkoda nie skorzystać.
04.11.2017 12:47
Nie mam zaufania do hiszpańskich, włoskich, czy angielskich gazet, więc traktuję to jako kaczkę.
Jest to jednak jakaś droga, mamy samym wysokich obrońców 190-191-192-195, fajnie że rozglądamy się (teoretycznie, bo nie wierzę w tego newsa) za kimś niższym. Jednak od Gimeneza wolałbym de Vrija z Lazio, który z miejsca mógłby wskoczyć do pierwszego składu, również może być za darmo a obrońcą na tę chwilę jest lepszym.
04.11.2017 11:50
@piotrek1234
Nie, spodziewałem się, że będzie potrafił np. prosto podać na jeden kontakt, albo że będzie zasuwał w def. jak dzik. Jedyne co widać na jego filmikach z Portugalii to bezmyślne rajdy środkiem pola, które kończyły się na 2-3 zawodniku bo koleś nie wpadł na to, że warto podawać. Pamiętam, że już na samym początku po ogłoszeniu tego transferu pisałem, że koleś nie nadaje się do BL bo tu nie ma miejsca a on wolno i głupio myśli. Sprawdziło się.
26.10.2017 23:21
@DieRoten O nie! Przepraszam, nie każdy. Sanches prezentował się tragicznie, w 6-7 minutowym filmiku znajdowały się 2-2.5 dobre zagrania(w tym gol).
@Rafaelo Giroud, Gomez? Alternatywą dla Lewego powinien być ktoś, komu będzie się chciało wejść na końcówkę i powalczyć, szarpnąć, ktoś dla kogo będzie to szansa a nie przeczekanie sezonu/dwóch do emerytury.
26.10.2017 19:44
@josh1982 Chyba chciałeś napisać: Bayern radzi sobie lepiej niż angielskie zespoły...
Jak wy jesteście ślepi, albo udajecie, to aż ręce opadajo.
Tak Bayern w ostatnich latach radzi sobie lepiej niż angielskie ekipy, ale reszta BL?
Poza Bayernem tylko jeden niemiecki zespół od 2010 r. grał w finale europejskich pucharów.
Anglicy raz wygrali LM(Chelsea) i raz w finale(Manchester), do tego 2 razy zwycięstwo w LE(Chelsea i Manchester) i 2 razy finał(Liverpool i Fulham).
Jeśli nic się nie zmieni i reszta ekip z BL nie zacznie lepiej grać, w rankingu UEFA wyprzedzą nas nie tylko Anglicy ale i Włosi.
W BL poza Bayernem nie ma gwiazd, każdy kto się wybije od razu zwiewa. Kasy brak, tyle.
20.10.2017 15:50
A Sanchesem to się Manchester interesował, Real i kupa włoskich ekip... ale co z tego? Zarówno Brandt jak i Draxler to nie jest i nigdy nie będzie poziom RR, tyle.
18.10.2017 12:04
Na jedno skrzydło Lemur, na drugie Malcom i może jakoś będzie.
Edytowano : 2017-10-16 13:09:03
@Pele
Nie napisali, że był na naszą kieszeń, że byśmy tyle dali, tylko że był tematem...
Edytowano : 2017-10-16 13:11:46
To tak jak faceci rozmawiają przy piwie o laskach... Temat jest, ale bez konkretów, nie ta kieszeń:)
16.10.2017 13:08
Nuda czy też nie, nie ma wpływu na frekwencję, to kwestia tradycji, kultury kibicowania, która w Niemczech nie ogranicza się tylko do 90' spotkania.
Can wyraził się jasno, Bundesliga w porównaniu do Premier League jest nudna, bo z góry wiadomo jak zakończą się rozgrywki, tak Bayern zdominował niemiecki rynek. Tyle.
Edytowano : 2017-10-12 15:56:48
@Misiek
No właśnie dzięki takim Liverpulom PL jest ciekawa, bo 5 czy 6 drużyna potrafi złożyć fajny skład i od czasu do czasu namieszać a są jeszcze inni od Everton i Leicester poprzez West Ham po Newcastle czy nawet taki Watford. To jest właśnie siła tej ligi.
12.10.2017 15:49
James chce odejść, Vidal chce odejść, będzie miejsce.
10.10.2017 16:32
Mój Boże, oby tylko w gaciach przestał grzebać. Co tydzień na wizji... sponsorzy się wycofają. :/
08.10.2017 18:12
Może nie jest tematem bo klub czeka na rozwój sytuacji... W Liverpoolu kibice coraz częściej i coraz głośniej kręcą nosem, porównują do Rodgers. Zaczyna się jazda.
Zobaczymy.
Pazur jest fajny, ale może być dla niego o te 2-3 lata za wcześnie. Umowę z Hoffe ma do 2021 i to byłby idealny moment a od przyszłego roku gdyby udało się wyciągnąć Klopp, byłoby nawet lepiej.
06.10.2017 15:42
Kuźwa jak to jest, że my celujemy w talenty za 40 mln, Sanches, Tolisso, czy ten Turas a takie BVB za nieco ponad 23 mln ściąga 3 super talenty, 2 francuskie (Dembele i Zagadou) oraz angola Sancho. Mam nadzieję, że to tylko wymysł mediów, a my po zakupie Sanchesa i Tolisso wreszcie zmądrzejemy.
06.10.2017 13:29
@Pjaca89
Jeśli wygralibyśmy Ligę Mistrzów, klub powinien zmienić nazwę na Jupp Munchen.
05.10.2017 13:59
Nie no, zacznijmy od tego, że Jupp nie będzie decydował o transferach... Jeśli od przyszłego sezonu trenerem ma być paznokieć to podejrzewam, że to jego zdanie będzie brane pod uwagę a nie tymczasowego Juppa.
05.10.2017 10:52
Straci, czy nie straci, oto jest pytanie?
Powiem wam tak. Podobnym przykładem jest Hitzfeld, jako całokształt - legenda. Jednak jego drugie podejście do FCB bardzo mi go obrzydziło. Pomimo mistrzostwa, pomimo pucharu, miałem go już dość.
No, ale to były ciężkie czasy, szczególnie w europie. Coś mi jednak mówi, że znowu idą suche lata i o mistrza nie będzie już tak łatwo, nie mówiąc o byciu na topie w LM.
Edytowano : 2017-10-05 10:40:45
Chyba powinno być tak: Straci, czy nie straci? Oto jest pytanie.
05.10.2017 10:38
"Hummels: Bayern pytał mnie o Kloppa"
- którędy do klopa?
sorry, musiałem.
05.10.2017 10:20
@Piotreczek jesteś niereformowalny...
@Misiek pisze tak "Zastanawiające jest co innego. Psioczyczycie na każdego trenera. "
dwa wpisy niżej piszesz ty...
"Szczerze? Mam mieszane uczucia. Widziałbym Tuchela, a tak to wraca Heynckes. Zapewne doprowadzi drużynę do końca sezonu po czym może się okazać, że ściągniemy Nagelsmanna. "
dwa wpisy nas Misiaczkiem... znowu ty
"Jak już mówiłem. Przyszedłby Zidane, Mourinho czy Simeone to też by niektórzy psioczyli."
Przecież sam psioczysz i to chwilę wcześniej... ogarnij się.
05.10.2017 08:39
Nie ma co się dziwić.
To dopiero początek lawiny, marudził już Boateng, marudził Lewy, Vidal chciałby spróbować czegoś innego. Za chwilę pojawi się Thiago, za chwilę będą kolejni.
Odejdzie Robben, Ribery, powinien Rafinha.
Będzie ciekawie.
04.10.2017 17:55
Chodziło mi o sam fakt protestu, "postawienia" się decyzją klubu. To też nie jest tak, że biorą wszystko jak leci.
01.10.2017 15:19
@xeremeleque
Serio? Przecież już nie raz były protesty, czy to bilety, czy zmiany regulaminu...
01.10.2017 14:52
No to chłopcy wywrotowcy wrócili do składu, ciekawe ile do powiedzenia miał Sagnol? Będzie to bardzo ciekawy meczy.
01.10.2017 14:47
@kibic11 "Tuchel jest przeciętnym trenerem a to za mało na bayern"
Przed chwilą mieliśmy trenera z wielkim dorobkiem, wielu powie, że jednego z najlepszych... Okazało się, że to za mało na Bayern. Po prostu nie ma reguły.
01.10.2017 13:23
Chyba nikt nie jest zaskoczony?
Pewnie nie tylko ja mam takie wrażenie, że Uli chciałby o wszystkim samemu decydować a co za tym idzie, chciałby trenera który nie będzie mu się stawiał. Jak powie, że Muller ma grać, to ma grać. Tyle. Chciałby trenera, który nie będzie marudził przy transferach, itd. Tuchel taki może nie być.
Nie ma przypadku w odejściu Sammera, Reschke, nie ma przypadku w tym, że nikt nie chciał zostać dyrektorem sportowym, każdy kolejny kandydat odmawiał. Więc jeśli Uli nadal będzie chciał dyktować swoją wolę, lepiej niech Tuchel nie przychodzi bo będą tylko problemy. Nie dlatego, że jest zły a dla tego, iż Uli jaki jest każdy widzi.
01.10.2017 12:38
Każdy kto widział jego poczynania w Azji wie, że jeszcze długa droga przed nim.
30.09.2017 12:21
Nie trzeba przywoływać Sane. RBL za Keita skasuje 70, mniej za Wernera nie zawołają.
29.09.2017 13:01
O ho! Widzę, że pasmo sukcesów niemieckich zespołów w europejskich pucharach podtrzymane... Koln przegrywa ze Crveną Zvezdą a Hertha z Ostersunds...
28.09.2017 19:57
@Piotreczek To kto w tej mizerii środka pola był wczoraj najlepszy, nie ma większego znaczenia, bo środek wczoraj nie istniał.
Natomiast co do Sule, to "Niklas ma potencjał i z pewnością się rozwinie. ", może i taktycznie się rozwinie, może i będzie się lepiej ustawiał, ale szybkości nie nabierze, nie będzie zwrotniejszy, centymetrów nie straci. Koleś ma 195 cm, jest dość postawny, muskularny, i to jest jego największy problem. Niscy, szybcy, zwrotni, z dobrą techniką napastnicy, będą robili z niego wiatrak, tyle.
28.09.2017 14:52
@Piotreczek "James, Tolisso, Rudy, Sule, Gnabry. No rzeczywiście, SŁABE TE TRANSFERY ZWŁASZCZA TEN KOLUMBIJCZYK TO JAKIŚ NO NAME. "
Tolisso pokazał wczoraj jak wiele mu brakuje, Rudy to zmiennik na ogórków w BL, Sule wielki drągal za słaby na top zespoły, Gnagry wypożyczony, a James faktycznie ma "NAME" ale "NAME" nie gra. Koleś został ściągnięty na skrzydło, skrzydłowym nie jest, nie jego pozycja, a o tym ile jest wart dopiero się przekonamy.
Wczorajszy mecz pokazał ile warte są te transfery.
28.09.2017 14:27
Sule? Jeśli tak myśli na prawdę, to już rozumiem jego dziwne decyzje... Po prostu wali na ślepaka.
28.09.2017 10:25
@xeremeleque "- Nie potrafię zrozumieć czemu ten idiota (bo inaczej nie idzie go nazwać) nie potrafi niczym zaskoczyć przeciwnika. Notorycznie pcha wszystko wrzutkami, których nie jesteśmy w stanie wygrać grając jednym napastnikiem. "
Bo inaczej nie potrafi?
Tak pisali o nim kibice Realu gdy ogłoszono, że odchodzi...
" Bo naprawdę, tyle razy ile bilismy głową w mur w tym sezonie to aż cięzko policzyc. Nie chcę ogladac Realu majacego swietnych technicznie zawodnikow grajacego na te cholerne WRZUTKI"
"Carlo nie potrafił wyciągać wniosków i jak nie szło to nie szukał nowych rozwiązań niczym nie zaskoczył. No chyba ze drużyna za 600 mln gra tylko wrzutki... "
"Kontry beznadziejne, co zawsze było to naszą bronią, stałe fragmenty gry dzięki niektórym nas ratowały i to tyle. 0 pomysłu na grę, walenie głową w mur kiedy przeciwnik był zorganizowany w obronie, bezsensowne dośrodkowania, nieprzemyślane ustawienie w obronie. Kogo to jest wina jak nie Carlo? Od czego jest trener?"
"nie można patrzeć na jedno trofeum za co oczywiście trzeba go po rękach całować ale na cały rok, a ja momentami miałem dosyć naszej gry, raczej braku pomysłu na nią. najdroższy skład na świecie, najwięcej uzdolnionych zawodników, najbogatszy klub a jak nie idzie to do boku i wrzutka, do boku i wrzutka a nóż coś wpadnie.. czasami mi ręce opadały jak patrzyłem na naszą grę,"
"Jak czytam, że Ancelotti to najlepszy trener dla Realu, to zbiera mnie na śmiech. Zero taktyki. Zero. Chyba, że do niej zaliczymy ostatni mecz o stawkę i wrzutki na aferę Marcelo? "
"Real potrzebuje trenera który ma jakąś wizje gry do przekazania a nie jakieś bezsensowne wrzutki przez 3/4 meczu które nic nie dawały.. "
" Real rzadko kiedy grał ładny futbol i mówie to jako kibic, który tydzień w tydzień ogląda mecze, masa klepania w środku pola, ciągłe wrzutki w pole karne, podań w uliczkę czy gry z pierwszej piłki było jak na lekarstwo, wystarczy sobie obejrzeć jak grał real chociażby za mourinho (nie byłem jego zwolennikiem)."
"Teraz polegalismy za bardzo na geniuszu pojedynczych graczy, wrzutkach, zabrakło mi po prostu innych wariantów a też znając nature i historię Carlo było bardziej prawdopodobne ze będzie tak samo a nie inaczej w kolejnym sezonie."
28.09.2017 09:48
Z jednej strony nie czekałbym ze zwolnieniem Ancelottiego do końca sezonu, bo może być za późno. Wiadomo, szkoda kasy na odprawę, ale jeszcze więcej możemy stracić jeśli nie zdobędziemy mistrzostwa. Pytanie kto jest dostępny, Tuchel? Niby fajny, ale mam wątpliwości a jego charakter może być nie do przejścia dla UH i KHR. Nagelsmann? Byłoby fajnie, ale nie wiem czy już teraz... Zresztą w trakcie sezon nierealne.
Z drugiej, może warto poczekać, nie tracić pieniędzy na odprawę i liczyć na to, że jakoś będzie a Liverpool popędzi Kloppa. W Anglii głowy już się grzeją, wyliczają... Klopp fajny, aleee Rodgers na tym samym etapie był lepszy... Klopp ma dobry PR, ale mogłoby być lepiej. Tracą punkty w głupi sposób, potknięcia, błędy. Mogą mu podziękować latem, zobaczymy. Może warto poczekać i zobaczyć co się wydarzy. Jak weźmiemy Tuchela, możemy się zablokować.
28.09.2017 09:02
@wdcaviar
"Oficjalna strona nie mogłaby mieć komentarzy w których wyzywa się przedstawicieli klubu :)"
Ostatnio na jeden ze stron, usunięto grubo ponad 100 komentarzy krytykujące poczynania decyzyjnych... Ale to chyba nie o to chodzi?
Wielu widziało co się dzieje, wielu widziało błędy, głupie decyzje, widziało na co się zanosi i wczoraj było to doskonale widać. Widzieli, więc o tym pisali. Nie ma nieomylnych, nie ma autorytetów. Gdyby Kopernik nie podważył obowiązujących wówczas praw i racji, gdyby nie napluł autorytetom w twarz i nie podważył świętości. Do dziś byśmy myśleli, że ziemia jest w centrum świata. Luter pisał „Ten głupiec chce wywrócić całą sztukę astronomii!”. No i wywrócił, tak jak Arabowie wczoraj Bayern a to dopiero początek bo i Anglicy są w mega gazie a kasy im nie zabraknie i będą jeszcze mocniejsi. Jeśli nie zmienimy polityki, jeśli nie dostosujemy się do otaczającej nas rzeczywistości, znowu będzie lipa a nikt by tego nie chciał. Doszliśmy do etapu, kiedy to nawet zawodnicy z BL są dla nas za drodzy. Czas na zmiany, może nawet na górze.
28.09.2017 08:48
@Piotreczek
No właśnie, dopóki szło to sobie radził, gdy pojawiły się problemy zespół mu się wymknął. My jesteśmy w dołku, Enrique nie ma dużego doświadczenia, nie wiem czy dałby sobie z tym radę.
U nas konieczna jest przebudowa, potrzebny jest trener którego wizja przebudowy i przyszłego Bayernu będzie spójna z wizją zarządu. Nie wiem czy Enrique znalazłby wspólny język z Ulim i KHR, pewnie chciałby wielkich wzmocnień...
27.09.2017 23:08
@Domino2003
Jak będą wygrywali to i atmosfera będzie dobra. Jak na razie to u nas zanosi się na toxic ;)
27.09.2017 23:03
@Piotreczek
Luisowi to nawet Barca z rąk się wymknęła, nie wiem czy dałby sobie radę u nas.
27.09.2017 22:59
Podstaw to defensywa i środek pola. Bez tego zawsze będzie dupa. Problemem jest to, że cała 4 środkowych obrońców jest pod formą. Jak to możliwe? Nie mam pojęcia. Nazwiska są, ale nie ma forma.
Do środka pomocny naściągaliśmy graczy, ale nie ma komu się wrócić, spacerowicze. Potrzebujemy walczaków.
Jak dla mnie, Ribery, Robben, Coman, Muller, Thiago, Martinez, Boateng, Rafinha, Bernat, może Alaba, kwalifikują się do wymiany, nie ma się oglądać na sentymenty, pewnie i Lewy będzie chciał odejść... Eh, gdyby to był FM a nie życie, ogarnąłbym to w jedno, dwa okienka :)
27.09.2017 22:57
@DarthSmd
Tak, ale mówią, że ma zapis iż po 2 sezonach możemy go zwolnić bez żadnych kosztów.
27.09.2017 22:44
Trudno, jest kiepsko, kilku piłkarzy niedomaga, potrzebna będzie przebudowa, trener do wymiany, ale nie w takiej dupie już byliśmy. Damy radę, w końcu jesteśmy Bayern.
27.09.2017 22:40
Spokojnie! Może i oni prowadzą, ale to my mamy tożsamość i najwięcej własnych pieniędzy na koncie.
27.09.2017 22:24
Alaba... mówiłem wyj3bać i wziąć Rodrigueza lub Kolasinaca.
27.09.2017 22:11
Nasprowadzaliśmy tych środkowych do pomocy a nie ma komu się wrócić.
No i Cavani znowu bez krycia. Dobrze, że w bramkarza.
27.09.2017 21:28
Mój Boże, co za krycie, jprdl. Dziś sobie odpuszczę, za chwilę Złomowisko.
27.09.2017 20:55
- twoja stara jest gruba
- a twoja wie jaka to melodia!
- twoja nie ma brwi!
- a twoja nie ma tożsamości!
...
26.09.2017 12:49
@Rizzitelli "Pretensję do zarządu można mieć tylko za ostatnie okienko i to tylko w kwestii piłkarza na skrzydło."
Myślę, że i 2 lata temu daliśmy ciała. Hummels i Sanches, przy czym Renato to nie wypadł, wiec zostaje tylko Hummels. Zresztą do jego dyspozycji również można mieć wątpliwości, nie jest to ten Mats co w najlepszych czasach BVB. Być może to kwestia zawirowań w def. brak stałego partnera, zobaczymy jak będzie dalej.
Wracają do transferów, to 2 lata temu zaczął się początek problemów. To wtedy powinniśmy kupić drugiego napastnika, było to koniecznie, wielu zwracało na to uwagę.
Dwa okienka, w dwóch nie załatano luk i mamy kumulacje. W przyszłym roku nie dość, że musimy kupić 2 skrzydłowych to jeszcze napastnika.
25.09.2017 17:25
@Rufus87
Nie jest tak źle.
Thiago - Vidal - Tolisso - James - Rudy - Sanches + Goretzka
Thiago można by latem sprzedać, dobry wiek, dobre nazwisko, niezłą kasę można za niego otrzymać. Może Barcelonie wcisnąć, może gdzieś do Anglii? Niby jest fajny a jednak kiepski, szczególnie w meczach z wymagającymi przeciwnikami, nie widać go.
Sanches to... odesłać do rezerw, albo znaleźć mu jakąś robotę w klubie, praca w sklepiku z pamiątkami, albo kiełbaski, niech spłaca transfer.
Zostaje nam 3.5+Goretzka (Rudy jak na razie do zapchaj dziura).
Miejsce dla Keity znalazłoby się, gdyby trochę ruszyli głową transfer ten mogliby pokryć ze sprzedaży Alcantary. No chyba, że już takich frajerów nie ma.
25.09.2017 16:50
@Rizzitelli to prawda, prawie tak samo jak z Draxlerem. Po sezonie z kontuzjami w Schalke nikt go u nas nie chciał, po słabym sezonie w VFL nikt go nie chciał. Teraz stękanie bo prosto kopnął piłkę, dlaczego go nie wzięliśmy...
25.09.2017 14:20
Jeszcze jedno. Te magiczne 100 milionów jest dobrą wymówką dla porażek transferowych. W tym okienku były 2.5 transfery za 100 mln, Neymer, Dembele, (Mbappe), czy któryś był na naszej liście? No i Lukaku za 80. Rok temu żaden piłkarz nie kosztował bezpośrednio 100 mln. Pogba za 95 i Higuain za 80, reszta
25.09.2017 14:00
Timo Werner będzie papierkiem lakmusowym naszej pozycji w Europie. Jeśli nie zdołamy ściągnąć najbardziej utalentowanego niemieckiego napastnika od lat, coś się zmieni. Już się zmienia, ale to będzie policzek dla Bayernu i utrata pozycji na niemieckim rynku. Będziemy musieli przeorganizować swoją politykę transferową i "filozofię", najlepsi Niemcy będą poza naszym zasięgiem.
25.09.2017 13:21
@hoven "ściągnęliśmy dwóch piłkarzy do środka potrzebując tak naprawde ludzi na skrzydło"
A zamiast tych dwóch mogliśmy wziąć jednego porządnego na dodatek o połowę tańszego Matuidiego. Przynajmniej mielibyśmy porządek w środku.
24.09.2017 20:21
Jest super a wy tylko narzekacie! Gra nam się klei, piłka chodzi od nogi do nogi, stwarzamy wiele okazji, nasze skrzydła działają jak maszyna, środek pola kreatywny jak nigdy, obrona nie do przejścia. Kilku zawodników przeżywa drugą młodość, młodzi dali nam to czego brakowało nam przez lata. Powiew świeżości, odrobinę szaleństwa, młodzieńczą fantazję. Taktycznie jesteśmy nie do ruszenia, kontrola, odbiór, podanie, rozegranie, przemieszczanie się, stałe fragmenty, perfekt. Carlo to geniusz, poukładał drużynę jak profesor. Transfery to majstersztyk. Kadra jest kompletna, perspektywiczna, mamy spokój na lata. Na dodatek mamy najwięcej własnych piniąszków! Nadchodzą czasy Bayern!
A wy sceptycy, marudy i kibice sukcesu, jeszcze przeprosicie za słowa zwątpienia. Won kibicować Srarcy, Srealowi i innym kozkolubnym z Manchesteru czy Parisu. Wielki czarny ptak wam w zad!
Mia San Mia.
24.09.2017 20:00
@DarthSmd
Tylko, że za Pepa byliśmy dokładniejsi, mieliśmy szybszy odbiór, zawodnicy byli we względnej formie. Byli młodsi. Dziś nie dość, że nie ma kto ciągnąć do przodu to jeszcze obrona dziurawa. Za Pepa też męczyliśmy bułę, ale plus był taki, że w meczach z ogórkami nie oddawaliśmy pola. Dziś dajemy wejść sobie na głowę.
24.09.2017 11:48
Różnica między nami a BVB jest taka, że BVB gra szybko piłką, bez zbędnego holowania, zarówno w środku jak i na skrzydłach. Szybkość robi różnicę i sprawia, że oni stwarzają sobie wiele okazji i oddają sporo strzałów a my mamy z tym problem. My próbujemy klepać, podawać, a przeciwnicy już dawno ustawieni na własnej połowie, czy w polu karnym. Bramka zamknięta i tyle, nasi nie wiedzą co robić, nie mamy Messiego, nie mamy Neymara, nie ma kto zaczarować. No i stąd biorą się setki niecelnych dośrodkować, bezsilność a nie żadna taktyka. Spójrzcie jak BVB strzelało wczoraj gole, ile mieli miejsca pod bramką. Szybka akcja, podanie ze środka, gra na jeden kontakt, to jest to czego nam brakuje.
Edytowano : 2017-09-24 09:38:25
U nas same holowniki, jak nie na skrzydłach to w środku.
24.09.2017 09:37
No i jest, mój ulubiony Son.
13.09.2017 20:53