DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Marienplatz Strona 287

Grunt to awansować i pokazać rosnącą formę

08.03.2015 14:33

Trudno powiedzieć czy karny niezasłużony. Faktycznie Robert sam wepchnął nisko głowę a to kopnięcie raczej niecelowe. Nie zmienia to faktu, że faul mógł być

08.03.2015 14:31

K... żadnej sytuacji podbramkowej przez całą połowę, tylko to monotonne klepanie. Jak z tyłu jest Badstuber, to niech nie będzie obok Dante, bo ten duet to tykająca bomba. Już wolę Holgera, ale z asekuracją.

Największy mankament tej dzisejszej taktyki to to że Robben ginął gdzieś z przodu i naprawdę nie było komu grać. A jakbjuż graliśmy słabo, to chociaż Robben miał przebłysk. Dziś póki co odbieramy sobie nawet to.

07.03.2015 16:24

Sam jestem ciekaw na kogo postawi Pep: Benatia czy Badstuber. Jeden i drugi ma swoje braki, Badstuber w ogóle jest tak ustawiany, by nie wchodził w jakiekolwiek ryzykowne pojedynki czy rozgrywanie..

07.03.2015 15:18

@Ivan To że Robben w wieku 31 lat tak pop.dziela po skrzydle, to raczej ewenement, jeśli nie cud. Ribery ma kontuzje, nie jest to z pewnością ten gracz, co kiedyś. I już nie będzie. Stać go, by strzelić decydującego gola, czy mieć dobre statystyki. Ale na taką skalę nie będzie ciągnął po skrzydle Bayernu, nie będzie taki wszędobylski jak kiedyś i tyle. Nie ta szybkość, nie ta dynamika. To samo Lahm - 32 lata - czego oczekujesz? Przyspieszenia, szybkości, kondycji na poziomie 28-30 latka? O nie. Więc może docelowo środek pola nie jest zły. Co do Alaby się zgodzę - w środku pola oceniam jednak jego grę pozytywnie, poza tym sam chciał tam grać.. Po prostu w pewnym momencie nie było komu tam grać, bo wystawianie na 6-kach ofensywnych graczy jak się skończyło rok temu? Akurat jesienią środek pola funkcjonował zaj.biście. Bastian? To nie ten piłkarz. To są fakty. Wyniki mamy bardzo dobre, czas decydujących rozstrzygnięć dopiero przyjdzie i wtedy ocenimy Pepa. Problem z Tobą jest taki, że patrzysz - "czarne jest czarne. białe jest białe". To prymitywne rozumowanie. Nie wypowiesz się o tym, że zagraliśmy jesienią zaj. w grupie, że prawie nie tracimy goli, że pierwszy sezon Juppa.... O nie, to nie pasuje do Twojej czarno-białej filozofii. Ja dostrzegam błędy Pepa - to granie bez defensywnych pomocników rok temu i wysoko ustawiony zespół, proszący się o kontrę - coś totalnie antyniemieckiego, beztroska południowa taktyka. Cholerny, niewybaczalny błąd, który unaocznił nam Real. Ale to się zmieniło, lubię jak ludzie wyciągają wnioski, Pep to zrobił i nie zamierzam go tak beznadziejnie,. czanrnobiało krytykować jak Ty, jak koń z klapkami na oczach, bo coś się jednak zmieniło..Liczę, że to nietracenie przez nas goli przyniesie efekt w Champions League. Zobacz nawet fatalny mecz z Szachtarem nie spowodował nawet jednej dobrej sytuacji z ich strony... Też nic??? I powiem Ci coś jeszcze - jeśli poniesiemy klęskę w Champions League, odszczekam to wszystko i przyznam Ci rację na niektorych polach. Tylko co zrobisz Ty w odwrotnej sytuacji?

Pierwszy sezon Juppa był udany tylko w LM. Dostawaliśmy regularny łomot od Dortmundu. Co na to powiesz? Pasuje do czarnobiałej wizji czy nie??

07.03.2015 13:09

Dlaczego Alaby nie ma w przewidywalnych składach? Duet Schweinsteiger-Alonso przeraża... Choć pamiętam jeszcze niedawno, jakie to niektórzy snuli wizje o potędze na myśl o tym, że będą grali razem... Ehh. We dwójkę wyglądają jak starsi panowie na spacerze w parku :)

07.03.2015 11:03

Czas skończyć już dywagacje typu Jupp vs Pep. To nie jest Football Manager. Nie ma co ukrywać że sezon 2012/2013 był szczytem formy powoli schodzącego z najwyższych obrotów pokolenia: Lahm, Basti, Arjen, Franck. Dziś już na taką skalę nie zagramy skrzydłami. System musi być trochę inny, nie tak widowiskowy. Dziś Pep mądrze ustawia zespół, zabezpiecza obronę, wyciąga wnioski z klęski z Realem. Jesteśmy jednym z 3,4 faworytów, a czy wygramy - różnie może być. Zrozumcie, taka forma całego zespołu jak w drugim sezonie Juppa zdarza się bardzo rzadko. I nie jest to wina Pepa.

07.03.2015 09:53

Oby dalej nie tracić bramek. To będzie kluczowe w fazie pucharowej LM i jak na razie dobrze rokuje. Rok temu w trakcie i przed meczami z Realem nagle zaczęliśmy tracić gole. Pamiętamy jak się to skończyło

07.03.2015 09:46

Co za bzdury. Nie oddaje się napastnika o taaakim potencjale po pierwszym, średnim, sezonie. Zresztą on się jeszcze nie zakończył i może Lewy na dobre odpali w decydujących meczach.
Jeśli w drugim nie da rady, to będzie można się zastanawiać.

07.03.2015 09:41

Alaba ostatnio zagrał znów na lewej stronie i dla mnie momentami to był ten stary David, który współpracował z Franckiem. Może Pep chce przywrócić ten duet?

04.03.2015 00:04

oby do przodu, może trochę zmiennicy pograją, choć pewnie Pep szykuje zgranie na Szachtar. Ja bym dał odpocząć trochę Arjenowi czy Franckowi

04.03.2015 00:02

Kibicuję mu, ale jakoś nie chce mi się wierzyć, że mógłby zagrać na boku. Dziś boczny obrońca to jednak ktoś taki jak Alaba czy słabszy Bernat. Obu cechuje duża dynamika i szybkość. Holger dobrze główkuje i się ustawia, notuje też nie najgorszy odbiór, ale ściganie się ze skrzydłowymi...

Inna sprawa, że on po prostu potrzebuje nadrobić te stracone dziesiątki miesięcy. Na razie jest ok, jak na taką przerwę, ale potrzeba gry, gry, gry i monitorowania stanu organizmu.

04.03.2015 00:00

Bardzo cenię Holgera ale tak obiektywnie patrząc widać u niego nieporadność, braki w dynamice, czy technice. Miejmy nadzieję, że z czasem to będzie coraz lepiej wyglądać - miał długą przerwę - ale te kontry Koeln po jego błędach.

27.02.2015 20:59

UKU mi chodzi tylko o dobro drużyny, chcę wierzyć że Robben nie będzie się samolubił w decydujących dla nas chwilach w Champions League. Nie odmawiam mu wielkich zasług, ale o wiele bardziej mi się podoba współpraca z Lewandowskim takiego Ribery'ego czy Mullera

PS jakoś nie zauważyłem u Lewandowskiego samolubstwa, wydaje mi się że potrafi grać zespołowo, co udowodnił już wcześniej w BVB niesamowitymi wymianami piłek z Reusem czy Goetze. W grze na jeden kontakt to on ma wyczucie akurat.

24.02.2015 23:01

Bayern powinien zagrać z Legią, bo to zdecydowanie najlepszy polski klub. ;)))

24.02.2015 16:00

Na pewno Dietmar Hamann ma najlepszą wiedzę, czego chce Lewandowski :////

A tak na serio, zbyt ambitny jest Robert, by odpuścić, bo nie gra 100 proc. To nie jest sfochowany, skonflitkowany z trenerem Mandzukić, którego umiejętności również szanuję, ale uważam, że nie ma on profesjonalizmu Roberta, o czym świadczy choćby wygrażanie trenerowi po bramce. To wieśniactwo i tyle.

24.02.2015 15:59

OK, Robben na króla strzelców, nie mam nic przeciwko, ale chciałbym wierzyć, że w decydującym meczu o być albo nie być w Champions League będzie potrafił NA CHŁODNO ocenić, co jest lepsze dla drużyny, bo czasem mam wrażenie że mu tego brakuje, przy całym moim szacunku dla jego wybitnych umiejętności.

24.02.2015 15:53

Fajna rozmowa. Szkoda jednak, że zabrakło pytania, czy lubi i jak mu się współpracuje z Robbenem. Robert jest taki, że nie buduje okrągłych frazesów, ale zawsze coś szczerego mówi w wywiadach, choćby między wierszami :) Więc byłaby szansa na małą szpileczkę :) Albo jak ocenia akcję z ostatnich minut w meczu z Paderborn. Szczerze, to dziwię się dziennikarzowi, że takiego pytania nie zadał. Bo aż się prosi, chyba nie o to chodzi, by wszystkie wiadomości pochodzące z oficjalnego serwisu ociekały lukrem..

24.02.2015 15:49

@ThomasKonig

też wkurzają mnie hejterzy czyhający na każde potknięcie, ale jeśli mam być szczery to Szachtar to jednak inny rozmiar kapelusza, i to czy wracamy na właściwe tory pokaże rewanż z nimi. Jeśli rozprawimy się z Ukraińcami (a raczej Brazylijczykami) przekonująco, to będzie znaczyło, że idziemy do przodu. W co gorąco wierzę, ale pewności, czy tak jest, nie mam. Zarówno dziś w pierwszej połowie, jak i z Szachtarem brakowało mi u nas tej pasji, dynamitu, który mieliśmy z przodu za Juppa czy nawet za Guardioli na początku i na jesieni 2014. Dlatego boję się trochę dalszej fazy Champions League.

Dziś rywal był po prostu bardzo słaby, a Bayern grał dość wolno. Ale jeden optymistyczny wniosek to taki, że nie dopuszczamy przeciwnika do sytuacji podbramkowych. A to piekielnie ważne w fazie pucharowej. I mam wrażenie, że nasze ewentualne zwycięstwa w Champions League nie będą po pięknej grze, ale raczej po żelaznej defensywie i jednej, dwóch akcjach, które przesądzą. To jest różnica pomiędzy Bayernem dzisiejszym, a tym sprzed roku. Że Pep pilnuje defensywy. Zobaczymy czy to wystarczy na Ligę Mistrzów.

21.02.2015 17:52

ja nie wiem czy Xabi zasługuje w tej formie na skład. Śmiem wątpić. Ale i Bastian pod formą, więc ktoś musi grać. Na pewno powrót Lahma, Thiago czy Javiego zwiększy pole manewru. Xabi w Doniecku zagrał beznadziejnie - to raz - i to jeszcze byłbym w stanie zrozumieć, każdemu się zdarza, ale ciężko mi zrozumieć ryzyko, które nie raz podejmował mając żółtą kartkę... To najbardziej doświadczony gracz Bayernu i powinno się to objawiać na boisku.

21.02.2015 17:41

@Nookie - to prawda, fajnie, że Badstuber zagrał znów cały mecz. Niech się powoli rozgrywa. Nie wiem, co prawda, czy obiektywnie patrząc jest na dziś lepszy od Dante, ale na pewno nie ryzykuje tak jak on i jest bardziej skoncentrowany. Mam jednak wciąż nieodparte wrażenie, że Pep wystawia go w meczach, gdzie obrona nie będzie miała specjalnie dużo pracy, jak dziś. Myślę jednak że forma Badstubera będzie rosła i wszystko jest jeszcze możliwe. Na pewno mentalnie bardziej mi pasuje niż Dante. Technicznie pewnie jest słabszy, zwrotność też nie ta, ale w sumie może bardziej zasługuje na skład, bo się stara i jest waleczny. Jeszcze będą z niego ludzie.

21.02.2015 17:37

Worek się rozwiązał. Franek dziś gol i co najmniej dwie asysty. Jednak co trochę wciąż u niego martwi, to brak dynamiki, tej przebojowości, kiedy trzeba przyspieszyć i rozmontować przeciwnika. Sporo dziś przegrał pojedynków. Wiem, powiecie, że miał super asysty, ale rywal był dziś beznadziejny a potem już kompletnie na łopatkach. W każdym razie daleko mi do zachwytu i dalej odczuwam niepokój przed Szachtarem. Jeśli pokonamy ich zdecydowanie, optymizm wróci.

21.02.2015 17:25

Gra nie zachwyca. Dobrze, że w ogóle są sytuacje. Brawo Robert. Może na dobre się odblokuje. Paradoksalnie grając słabo mamy szanse na wysokie zwycięstwo. Obrona na razie w ogóle nie ma pracy i to jest pozytywne.

21.02.2015 16:21

spokojnie z tym zwalnianiem, jeszcze możemy wygrać Ligę Mistrzów i co wtedy mądrale poniżej powiedzą?

19.02.2015 15:40

I chyba pora na ławę dla Bernata. Sorry, ale jestem coraz bardziej zniesmaczony tym kolesiem. Gra niechlujnie - to raz. Jak obrońca wyprowadzający piłkę może mieć taki procent niecelnych zagrań. I te jego kiwki. Idzie sam na własnej połowie jak koń z klapkami na oczach na dwóch z Szachtara. Te jego strzały, dośrodkowania to jakiś dramat. Za Juppa mieliśmy dwóch bocznych obrońców, którzy bili rekordy w punktacji kanadyjskiej. Czy Pep to zabił? Przecież ten Bernat wszystko podaje na oślep i jest toporny. I jakby ma coraz większà pewność siebie. Gdzie mu do Alaby na lewej stronie...

18.02.2015 19:05

Należy mieć nadzieję, że skoro Szachtar nie strzelił u siebie i przy naszej słabej grze, to nie zrobi tego tym bardziej na Allianz Arenie. Ale dużo do poprawy. Dobrze, że nie zagra Xabi - w takiej formie. Obok nieodpowiedzialnego Bernata irytował najbardziej.

18.02.2015 14:41

Z taką formą to my Ligi Mistrzów nie wygramy. Wolno, bez polotu, zaskoczenia, przekonania. Zawiodłem się wczoraj mocno na Xabim. To ma być opoka drużyny, jej najbardziej doświadczony gracz? Mając żółtą kartkę, dwukrotnie zaryzykował.

Jedyny, być może nawet duży, ukryty pozytyw, to fakt, że nie dopuściliśmy na wyjeździe do groźnej sytuacji rywala, i to grając bardzo słabo. A to ważne w fazie pucharowej. Zobaczymy, jak będzie wyglądał rewanż. Szachtar to trudny rywal, ale myślę, że awansujemy. Nawet nie chcę myśleć o katastrofie, ale to kolejny bezbarwny nasz mecz...

18.02.2015 09:38

Co do Twojego porównywania Dante do Badstubera, to tu pewnie chodzi o chęci. W wielu poczynaniach Dantego widać było beztroskę czy brak koncentracji przy ustawianiu się, może i brak motywacji. To się też składa na jego ocenę. Poza tym jest też równia pochyła z formą, co przy jego wieku nie nastraja optymistycznie. A Holger najlepsze lata jako stoper jeszcze może mieć przed sobą. Jest takie twierdzenie, często sprawdzające się w piłce, że nawet teoretycznie słabszy technicznie zawodnik, jeśli tylko będzie miał wielką wolę walki, to więcej da zespołowi. I tu się kłania charakter Holgera. Pep krzyczał do niego "Badstuber I love you" również po to, by pokazać całemu zespołowi, jak trzeba walczyć i nie poddawać się nawet, wydawałoby się, w beznadziejnych okolicznościach. Dla mnie Holger tym charakterem może zarażać pozytywnie zespół, czego niestety nie mogę powiedzieć o Brazylijczyku. Ostatni jego przytoczony na tej stronie wywiad - skandaliczny.

16.02.2015 08:54

No niestety Xabi musi wrócić do formy z jesieni. Takie są fakty. Ciekawe jak będzie wyglądał Lahm po kontuzji. Czy wydolność pozwoli mu w wieku prawie 32 lat śmigać po prawym skrzydle, jak to niegdyś robił?

15.02.2015 17:36

Nikt tu raczej może poza jednym głosem nie twierdzi, że Holger zagrał wybitnie. Ale jeszcze bardziej śmieszą mnie głosy typu "będzie co najwyżej trzecim stoperem". Zaprawdę, podparte fachowymi badaniami obliczenia. Przecież ten facet nie grał z 20 miesięcy!! Niedawno byli tacy fachowcy, którzy twierdzili, że Holger już nie zagra w Bayernie, no bo przecież nie da się po takiej przerwie, bo człowiek-szklanka, no skreślili chłopa. No więc jest jakiś postęp wśród "fachowców" ;)) Zastanawia mnie tylko jedno w takim przypadku: jak może kogoś nie łapać za serducho hart ducha i wielka wola walki tego chłopaka? Tak powinien zaczynać od właśnie takich meczów. I jeśli, odpukać, ze zdrowiem będzie ok, powinien notować stały postęp.

15.02.2015 17:27

Haha gdzie są @Ptysie, @Koany i inni ;)

15.02.2015 11:36

Uwielbiam Badstubera. Jasne, że ma braki fizyczne, że brak mu pewności, co wynika z braku rytmu meczowego, ale wczoraj było naprawdę bardzo przyzwoicie. Podoba mi się jego koncentracja i ustawianie się. Pewnie jak tak dalej pójdzie, to ma szansę na pierwszy skład częściej. Na Szachtara trochę za wcześnie pewnie, ale w BL i Pucharze pewnie będzie częściej dostawał szansę. Pep powinien uważać, by go nadmiernie nie eksploatować.

15.02.2015 11:34

Przykład Matthausa czy Beckenbauera pokazuje, że czasem lepiej jest zamilknąć. No ale są ludzie, którzy notorycznie lubią zwracać na siebie uwagę.

12.02.2015 16:26

to smutne, wiele wskazuje na to, że z Greena może nic nie być w przyszłości.

11.02.2015 12:49

mi znacznie bardziej podobał się wyciek sprzed paru miesięcy. Też nie były zbyt oryginalne, ale przynajmniej miały tę oldskulową domieszkę. Te mnie nie przekonują.

11.02.2015 12:47

nie chodzi o wygryzienie Manu, ale o jakąkolwiek szansę w Pucharze, czy w mniej ważnych meczach Champions League (teraz już takich raczej nie będzie) czy BL. A nie że w ogóle nie dostaje szans, bo to jest przegięcie w drugą stronę, również dla Manu to za dużo. Czasem potrzeba odpoczynku, by złapać świeżość, nową motywację.

11.02.2015 12:45

Bastian tyle zrobił dla klubu, że nie miałbym mu za złe, gdyby na stare lata poszedł gdzie indziej. Wolalbym jednak, by nie odchodził do rywali Bayernu. Ale tak naprawdę nie wybaczyłbym mu tylko jednego - gdyby poszedl drogą Kroosa.

10.02.2015 14:20

moglo mieć. Może jeśli chciał odejść, to tylko d Bayernu

10.02.2015 14:18

Pewnie wolałbym, aby zagrał u nas, ale to i tak lepiej, niż mialby pójść do sklepu

10.02.2015 14:16

dobra wiadomość, chociaż na razie pewnie będą to ogony, nawet z Szachtarem

10.02.2015 14:11

Jeśli z Reusem to prawda, to bardzo mnie to cieszy. Oby BVB się podniosła. Tak będzie lepiej dla Bayernu i Bundesligi. Oby nie wyjeżdżali z BL najlepsi niemieccy piłkarze. Cieszy również to, że coraz mocniejszy jest Wolfsburg. Obyśmy mieli godnych rywali w kraju, bo konkurencja rodzi postęp.

09.02.2015 20:15

nagroda zasłużona, bo w 2014 roku nastrzelał sporo, został królem strzelców BL, ze u nas nie grał koncertowo, to inna sprawa, ale w sumie przez cały rok lepszego napastnika nie bylo. Jeszcze sie rozegra.

09.02.2015 12:28

no właśnie, gdyby nie przeblysk Arjena i Davida, to... Byłoby bardzo kiepsko z jakimikolwiek sytuacjami. Mam jednak przeczucie, że będzie coraz lepiej.

09.02.2015 12:20

bzdury. to nie byłby transfer w stylu Bayernu, który nie będzie się ścigał na kasę ze sklepem, MC czy PSG. Przyjdzie pewnie Khedira i tyle.

09.02.2015 12:17

tak, ciągle mam nadzieję, że odzyskamy świeżość, a na koniec rundy będzie rakieta... Ale nasza defensywna pomoc martwi...

09.02.2015 12:15

Najbardziej to ostatnio boję się o nasz środek. Xabi nie ta forma na razie. Basti - jakiś ociężały, a poza tym, czy prawdą jest to, że myślami może być nie na boisku? Te pofarbowane włoski tylko dodają do niepokoju.. Mam nadzieję, że Ana Aną,ale że niebawem wróci stary dobry Basti, choć prawda jest niestety taka, że z sezonu na sezon gra on praktycznie gorzej. Ostatni dobry był za Juppa podczas trypletu. Teraz nie ma już tych krosów, przechwytów, efektownych wymian piłek, centymetrowych zagrań do nogi, fizycznie również Basti nie ten. On musi wrócić, bo będzie ciężko o Ligę Mistrzów...

09.02.2015 11:25

Gotze fatalnie. Co się z nim dzieje? Ogólnie gramy wciąż bardzo statycznie i bez elementu zaskoczenia. To co przygnębia to bardzo mała ilość okazji, no ale Stuttgart też ich poza tym słupkiem nie miał. Może powoli wszystko wkracza na dobre tory.

07.02.2015 17:51

Styl pozostawia jeszcze sporo do życzenia, ale cieszy wygrana. Będzie coraz lepiej. Hejterzy mogą jeszcze poszczycić. Ale co powiecie na to, że nawet wielki Real nie jest idealny ;)

07.02.2015 17:44

Obiektywnie rzecz biorąc, jest to jakieś naruszanie nietykalności sędziego, próba wpływania na jego werdykty. Na każdego presja, czy to słowna, czy to cielesna, jakoś działa. Rozumiem, że Pep chce najlepiej dla Bayernu, ale takie sytuacje nie mogą się podobać innym zespołom, i jak najbardziej bylbym w stanie to zrozumieć. Jeśli dalej będzie tak reagował, to zostanie odesłany na trybuny.

07.02.2015 10:37

i słusznie, trzeba się odwoływać, kara jest zbyt dotkliwa, faul Boa nie był złośliwy. Drużyna poniosła za to wystarczającą karę - w postaci karnego (dla mnie na tym się powinno skończyć) i czerwonej kartki.

07.02.2015 10:33

zgadzam się, czasem dobrze posadzić kogoś na ławie, by sobie odpoczął, przemyślał, ochłonął. Robert jeszcze odnajdzie się w Bayernie. A dziś pewnie w pierwszym.

07.02.2015 10:32

Ptysie, Ivany i Koany przyszły sobie poużywać.

@panie Ivan - Kryzys od półtora roku?! zgadzam się, że od dwóch kolejek mamy dołek. Ale... co do półtorarocznego kryzysu, to wybacz Pan, ale pieprzysz głupoty. Jasne, że wiosna, jak na Bayern była słaba. Ale to nie kryzys! Wygraliśmy rekordowo szybko BL, zdobyliśmy Puchar grając b.dobry mecz mimo kontuzji w finale.

Jesień w moim przekonaniu była bardzo dobra, z bardzo stabilną defensywą, szybkim przechodzeniem z obrony do ataku, widać było, że to wszystko działa, głównie dzięki większemu postawieniu na graczy defensywnych w pomocy. Nawet grając z wieloma kontuzjami pokonaliśmy MC, grając w 10, wyprowadziliśmy na ich boisku na 1:2, i tylko głupie błędy w końcówce wynikające z dekoncentracji, kiedy należało już ze wszystkich sił bronić, sprawily, że ten mecz nie mógł być odebrany jako genialny, bardzo dobrze rokujący. Trzeba być naprawdę bardzo tendencyjnie nastawionym, by tego nie widzieć. I teraz tylko problem w tym, by wrócić do jesiennej dyspozycji.

07.02.2015 10:29

Dobrze, że chce grać, ale dobrze też, że usiadł na ławie. Nie to, żebym w niego nie wierzył, ale formą nie olśniewa, jak większość zespołu zresztą. Jeszcze będzie strzelał jak w Dortmundzie!

07.02.2015 10:23

tu chodzi o recydywę Boa, tak czy siak, w porównaniu do Ronaldo robi się to śmieszne..

06.02.2015 11:01

Statystyki, owszem, miał niezłe, ale ogólne moje wrażenie z jego gry w Bayernie jest takie, że gdzieś znikła ta pasja i natchnienie charakterystyczne dla gry w BVB. Z Lewym dzieje się to samo. Mam nadzieję, że jeszcze będzie ciągnął w przyszłości Bayern. Na razie jak na skalę talentu jest mocno przeciętnie.

05.02.2015 16:25

ten tekst to garść spekulacji, nic więcej. To, że Goetze gra słabo i/lub ma problem z formą po zimowych przygotowaniach, może być prawdą, ale to jeszcze nie oznacza, że ma konflikt z Pepem. Po prostu musi się wziąć za siebie, czyli mniej zniewieściałych wdzianek i selfików-smartfoników, minek do aparatu typu "zobaczcie ale jestem piękny Bieber", więcej harowania. Najgorsze, że początki sodówy to on miał w BVB. Sammer powinien z nim pogadać poważnie, bo jego brak formy to nie jest efekt taktyki Pepa, a osiadania na laurach. Gol w finale mistrzostw świata niestety tu nie pomaga. Mario nie wygląda na gościa, który lubi się przemęczać.

05.02.2015 15:14

Nikomu nie życzę źle i chciałbym żeby Borussia się uratowała przed spadkiem w imię silnej Bundesligi i niezapomnianych klasyków z Bayernem. Byli dla nas godnym rywalem pomimo o wiele słabszej sytuacji finansowej i za to należy im się szacunek. Myślę, że dadzą radę, ale o puchary będzie im bardzo ciężko, chyba że przez puchar.

05.02.2015 08:51

Bardzo dobry ruch. Za darmo reprezentant Niemiec. Dla kogoś pewnie zabraknie miejsca, ale Xabi i Bastian młodsi nie będą. Mam przeczucie, że Khedira lepiej odnajdzie się u nas niż w sklepie.

04.02.2015 23:32

Ha ha tak zaraz będziemy w strefie spadkowej ;)) hehe he. Wracaj do FIFA 15 albo FM :)

PS. niestety specyfika wielkich klubów to również to, że płaczą tu różne chłystki dla których porażka i remis to koniec świata "ja już nie kibicuję" ;) i powód do wywalania trenera. A więc drobny dołek jest nie po to, by spokojnie znaleźć sposób jak z niego wyjść. tylko spalona ziemia ; ) olaboga co się dzieje, Bayern zremisował :)). Wyj... trenera, natychmiast ha ha ha. Tak jak wsadzić do pieca na trzy zdrowaśki :)).

:)) stop trollom :))

04.02.2015 11:07

:) STOP trollom :))

04.02.2015 09:53

Dalej nie widzę powodów do paniki, a już snucie teorii, jak to Pep jest pokłócony z zarządem, że zdjął Gotze i cóż to strasznego oznacza blablabla... Ja rozumiem, ze dla niektórych kibicowanie Bayernowi sprowadza się do tego, że wygrywa on 100 procent meczów, a jak zdarzy się dołek - to trener ma wyp... zawodnikom się ubliża, trolluje w komentarzach. Odechciewa się tu wchodzić wtedy. Widać, co to za kibice. Czasami zarejestrowali konta wczoraj :) czasami miesiąc, dwa temu :)

Oczywiście, że błąd z przejściem piłki był katastrofalny w wydaniu naszej obrony. Mi też w tym meczu wiele się nie podobało. Przewidywalne ataki zbyt małą ilością graczy, no ale to juz po części ta czerwona kartka. Ale ogólnie uważam, ze jest pewien postęp, a gdyby nie czerwo dla Boa, mecz mógł wyglądać inaczej i pewnie byśmy go wygrali. Ten błąd pewnie brał się z niezrozumienia, obrona po raz kolejny była inaczej zestawiona, no ale wiadomo,jak w piątek zagrał Dante. Szkoda wyrównania Howedesa, ale ogólnie Weiser całkiem mi się podobał. Jasne, że brakuje mu ogrania, że podejmuje błędne decyzje, ale jak okrzepnie, to może być kawał grajka. Trochę denerwował mnie Bernat. Niby aktywny, ale jakże nieodpowiedzialny, jakie niecelne ma te dośrodkowania, a te próby strzalów, gdzie od razu widać, ze nic z tego nie będzie to już dramat. Najbardziej niepokoi środek pola i Basti z Xabim. Tak nie może być...

Wczoraj widać było, że bardzo chcieliśmy przede wszystkim nie stracić. Po zejściu Gotze nasza siła z przodu była bardzo mizerna. Ogólnie widać jednak pewien postęp. Myślę, że się rozkręcimy. Pewien niepokój jest, ale mam nadzieję, że to tylko start rundy. Na jesieni wszystko było dobrze poukładane i nasze zwycięstwa nie brały się z przypadku.

04.02.2015 09:30

ha! skład całkiem ok. Lewemu dobrze zrobi ława, a trójka Benatia, Boateng, Dante powinna sobie poradzić. Ciekawy też jestem występu Weisera, to dla mnie niespodzianka.

03.02.2015 19:26

@Adi skład optymalny, pytanie czy zagra Benatia, z Holgerem to jeszcze ryzyko. A i Rode optymalnie wypada w środku, a na PO to chyba pomyłka. Strasznie go woził de Bruyne

03.02.2015 15:37

@Reeken89 @adamekFcB - problem w tym, że nie mamy na dziś stoperów. Gra Badstubera od pierwszej minuty może być jeszcze bardziej ryzykowna niż Dante, i to z kilku powodów. Ja wróci Benatia, proszę bardzo, ale możliwe że Brazylijczyk dziś będzie po prostu koniecznością.

03.02.2015 14:33

Każda porażka Bayernu rodzi plotki. Gazety i brukowce się tym żywią. Tak było, jest i będzie.

03.02.2015 14:03

jesli to dokladny cytat, to jest to pokaz chamstwa, braku klasy i frustracji

03.02.2015 12:52

Ja myślę, że nawet jak zagra Dante, to możemy spokojnie wygrać. Bo niby co robiliśmy z nim w składzie w Bundeslidze przez ostatnie 2,3 roku?! Ludzie, nie popadajmy w skrajności. Niech Holger też ostrożnie wchodzi do składu, bo może ta ostatnia kontuzja jest wynikiem właśnie zbyt szybkiego powrotu. Zresztą, to Pep i sztab wiedzą najlepiej.

03.02.2015 12:49

Zobaczycie, jeszcze zanotujemy świetną rundę i wtedy się pośmiejemy z hejterów; )

01.02.2015 12:11

Też uważam, że nie ma tragedii. Czas pokaże, czy to charakterystyczne dla początku wiosennej rundy, co często wychodzi na dobre na finiszu, bo zespół po prostu swoje wybiegal w przygotowaniach, czy też błąd i to by była gorsza opcja. Ja jednak wierzę, że pierwszy scenariusz jest bardziej prawdopodobny.

01.02.2015 12:06

@Nookie

nie wyciągałbym wniosków w ustawieniem po pierwszym spotkaniu. To mógł być po prostu zwykły falstart i przetrenowanie. Fatalnie zagrał jeszcze Rode. Ta prawa obrona w jego przypadku to jakieś nieporozumienie. Weiser - tego też nie będę komentował - chłop powinien się jeszcze mnóstwo uczyć. To że Bastian, Xabi i inni nie byli w stanie odebrać piły Wilkom, byli wolni i ociężali, świadczy dla mnie nie o błędnej taktyce, a po prostu przeciążeniu. Nie mówię, że to nie jest błąd w sztuce, ale paradoksalnie może wyjść na dobre. Znane są przypadki czołowych nawet zespołów w ten sposób grających na początku. Tylko Dante wprost wyprowadził mnie dziś z równowagi. Ta jego beztroska... Bosz....

30.01.2015 23:20

@Nookie

nie wyciągałbym wniosków w ustawieniem po pierwszym spotkaniu. To mógł być po prostu zwykły falstart i przetrenowanie. Fatalnie zagrał jeszcze Rode. Ta prawa obrona w jego przypadku to jakieś nieporozumienie. Weiser - tego też nie będę komentował - chłop powinien się jeszcze mnóstwo uczyć. To że Bastian, Xabi i inni nie byli w stanie odebrać piły Wilkom, byli wolni i ociężali, świadczy dla mnie nie o błędnej taktyce, a po prostu przeciążeniu. Nie mówię, że to nie jest błąd w sztuce, ale paradoksalnie może wyjść na dobre. Znane są przypadki czołowych nawet zespołów w ten sposób grających na początku. Tylko Dante wprost wyprowadził mnie dziś z równowagi. Ta jego beztroska... Bosz....

30.01.2015 23:20

@Mistyk - tak, dokładnie to chciałem napisać. Moim zdaniem są przeciążeni, a najbliższe mecze powinny pokazać wzrost formy. Być może z Schalke jeszcze nie będzie cudownie, ale wydaje mi się, że będzie coraz lepiej

30.01.2015 23:13

Ogólnie tragedia. Nie robiłbym z tego jednak tragedii. Głosy o wywalaniu Guardioli są po prostu prześmieszne :)

To raczej charakterystyczny mecz dla ciężkich zimowych przygotowań i wbrew pozorom może wróżyć dobrze na przyszłość. Nasi zwyczajnie nie mieli siły i widać, że jest to efekt właśnie dania im w kość w Katarze. Schweini przez pewien czas miał niecelne wszystkie podania, nie dało się na to patrzeć, świetny z reguły Alonso wyglądał z Bastianem w środku jak dwaj emeryci.. Dante - no to już k.. skandal. To "krycie" de Bruyne na 5 metrów było dopełnieniem dzisiejszego występu. Gry Lewandowskiego a zwłaszcza Mullera nie da się komentować.

Ale wiem, że to efekt zimowych przygotowań i tego, że możemy być potęznie naładowani, jak już złapiemy świeżość.

30.01.2015 23:06

Optymalny skład. Dyskusyjny pozostaje tylko Gotze czy Muller

30.01.2015 19:46

Ehhh. Jak zawsze, chciałoby się powiedzieć... Co najmniej daa tygodnie przerwy to już nie drobny uraz. Pozostaje mieć nadzieję, że na tym się skończy, a dziś sobie poradzimy.

30.01.2015 17:01

Trochę zaskoczenie, ale może to tylko plotka.

30.01.2015 10:02

Przecież Pep ma kontrakt do 2016..

29.01.2015 15:54

Heh mam nadzieję, że z Franckiem to nic poważnego. Tak się dzieje prawie zawsze na początku rundy :(

28.01.2015 21:43

Ha ha @Ivan w moim odczuciu Bayern pod wodzą Pepa notuje stały postęp. Mam nadzieję, że obaj będziemy na tej stronie, kiedy zapadną ostateczne rozstrzygnięcia w Lidze Mistrzów. Pozdrawiam :))

28.01.2015 21:41

fajnie byłoby mieć młodego prawego obrońcę, bo Lahm może nie mieć już tyle siły, jeśli nawet będzie tam wystawiany, a Rafinha ma pewne braki

28.01.2015 11:30

@Nookie - mi się trochę zdaje, że te słabsze mecze mogły być pokłosiem złego, zbyt ryzykownego ustawienia zespołu przez Pepa. Teraz to inaczej wygląda. Nie wyobrażam sobie Thiago na "6" i sam się zastanawiam gdzie mógłby grać. Asekuracji potrzebuje niewątpliwie, a jeśli na 6 to raczej ze słabszym rywalem. Do przodu jest ok, ale w odbiorze póki co - katastrofa.

27.01.2015 12:40

Oby, Lahm będzie gotowy na najważniejsze mecze, a Thiago z Javim niech przynajmniej ogony zaliczą przed nowym sezonym. Ale co nagle, to po diable

27.01.2015 11:25

haha nieźle, trzymają go w rezerwach, a chcą 15 mln, za gościa który wyceniany jest na 400 tysięcy :)

27.01.2015 10:38

Obrażać Realu nie ma co, ale sklep to sklep, co fakt to fakt. Szanować mogę dawny Real, z Di Stefano czy Zamorano, ale ten obecny jest dla mnie głównie szołbiznesowym cyrkiem, który może wydać każde pieniądze na piłkarza, jego uosobieniem jest dla mnie wyżelowana twarz Ronaldo, Bravo Sport, 10-latki w ich strojach meczowych. Nie potrafię inaczej o nich myśleć, nic nie smakuje bardziej jak zwycięstwo z nimi.

25.01.2015 16:36

Aklimatyzacja Lewego pewnie będzie postępować i zapewne zagra on lepszą rundę niż jesienną. No ale czas pokaże. Widać, że Guardiola robi póki co wszystko, by dodać mu pewności siebie - wczoraj jako jeden z ostatnich opuścił boisko. W końcu to zaprocentuje.

24.01.2015 15:21

@Ribery007 - nie uważasz, że to chamskie, co napisałeś Adiemu? Pisze po śląsku, mi tam się jego styl podoba, zresztą nie jestem pierwszy pod tym względem.

@Gladius - No niby tak, ale... w całym roku właśnie nastrzelał tych goli obłędną ilość, pobił wszelkie rekordy. Do tego należy dodać sukcesy z Realem, owszem ciągnęli go także Di Maria, Xabi czy Modrić, ale Ronaldo też...Portugalia na MŚ - pełna zgoda.

24.01.2015 15:15

To czy to jest najlepszy Bayern w historii, pokaże Liga Mistrzów. Ale to prawda, kadra wygląda na kompletną. Wypada jednak zwrócić uwagę na fakt, że nasi kluczowe piłkarze są po trzydziestce: Lahm, Basti, Xabi, Robben, Ribery.

24.01.2015 10:23

można być optymistą przed rundą wiosenną. W drugiej połowie totalna dominacja. Najbardziej cieszy powrót Badstubera i to widać, że nie na siłę, tylko chłop naprawdę daje radę. Oby, odpukać, nic mu się już nie działo. Wyczerpał limit pecha na całą karierę. Niech go ostrożnie wprowadza Pep, to może chłop się powoli rozkręci.

24.01.2015 08:08

@Przemek99 - chłopczyku, po pierwsze nie przechodziłem z Tobą na Ty. A po drugie - Franek jęczy o tej Złotej Piłce po raz n-ty, jak baba. Już nie da się tego słuchać. Niech zajmie się grą w piłkę, to mu najlepiej wychodzi. Wczoraj też idiotyczne zachowanie z opaską kapitańską. Prawda jest taka, że rok temu ciężko było mu ją dać. Dlaczego? Bo to nagroda indywidualna, a Bayern grał bardzo zespołowo i co najmniej pół drużyny grało na poziomie Ribery'ego.

A Neuer? Doceniam jego klasę. To, że wprowadza pozycję bramkarza w zupełnie nowy wymiar. Ale mistrzostwa świata, choć to najważniejsza impreza, trwają zaledwie miesiąc. Poza tym, tak jak z Bayernem - Niemcy to zespół, bez pojedynczych herosów, jak Messi czy Ronaldo. Czy naprawdę można powiedzieć, że Neuer wygrał Niemcom MŚ? jasne, miał świetne interwencje, gdyby nie one, odpadlibyśmy. Ale dlaczego nie Kroos, Muller, Lahm, Schweinsteiger czy Goetze? I mi taka piłka odpowiada, nie mam ciśnienia, by ktoś z naszych wygrywał Złotą Piłkę, bo to tylko ocena. Wiadomo, że daje się ją raczej skutecznym snajperom, niż bramkarzom, czy gościom od czarnej roboty. Tysiąc razy bardziej wolałbym wygrać Ligę Mistrzów niż 100 Złotych Piłek. To nagroda dla pojedynczej gwiazdy, herosa, ja takich postaci nie potrzebuję do wielbienia piłki nożnej. O wiele bardziej cenię sobie niuanse taktyczne, zrozumienie na boisku etc.

Liga Mistrzów, czy to się komuś podoba czy nie to rozgrywki o zdecydowanie najwyższym poziomie, trwające cały rok. Ronaldo, choć nie trawię gościa strasznie, statystyki miał nieziemskie. Nie-ziem-skie. To samo liga hiszpańska. Pobił wszelkie rekordy. Niech najlepszym podsumowaniem będą półfinały z Realem, gdzie oni nas zmiażdżyli. Neuer nawet nie ruszył się do wolnego przy strzale Ronaldo, wpuścił łącznie pięć goli, a to były najważniejsze mecze w sezonie. Bądźmy obiektywni.

24.01.2015 07:54

Frąk lubię Cię, ale powiedz, ile masz goli i asyst? :)

24.01.2015 01:33

dziwne zachowanie Ribery'ego, przecież to tylko sparing, każdy miał pograć. I to jeszcze w Pizzę?? Przecież ten gość mu w niczym nie zagraża. Cieszy, że Holger nawet spoko wyglądał dziś. Fakt, że rywal na łopatkach, ale dobrze to rokuje na przyszłość.

23.01.2015 19:57

@Adi - po trzydziestce takie parametry jak przyspieszenie czy szybkość spadają najszybciej. Co nie znaczy że Lahm dalej nie jest świetnym zawodnikiem, tylko już nie tak intensywnie biegającym po skrzydle jak to było jeszcze w sezonie 2012/2013

22.01.2015 16:14

Cieszy, że wciąż poprawiamy wyniki. Myślę, że idą jeszcze lepsze czasy dla Bayernu niż w ostatnich pięciu latach.

22.01.2015 12:16

Zgadzam się częściowo z tym co napisał Adi. Po pierwsze- ten sezon Lahm ma wyraźnie słabszy. Po drugie - w zeszłym sezonie miał w środku pola bardzo dobre mecze. Ja też zastanawiam się czy prawa obrona nie byłaby lepsza. Ale... musimy mieć świadomość, że w tym roku skończy 32 lata i to nie byłby już ten Turbo Lahm z czasów Juppa czy Van Gaala. Jego gra przecież opierała się na zasuwaniu na całej długości boiska. Wydolność nieuchronnie będzie spadać co już widać. Być może więc Pep podjął w zamyśle ruch przyszłościowy. Ale... MŚ pokazały, że wciąż na PO daje więcej, więc nie przesadzam, kto ma rację. Ale co będzie z przyspieszeniem i szybkością naszego kapitana za rok dwa? Wydaje się, że Lahm rezygnując z gry w kadrze pokazał, że ma świadomość upływającego czasu.

22.01.2015 12:12

W grze Barcy widać rękę Pepa? To śmieszne :)

22.01.2015 06:17

Dla mnie w dzisiejszej piłce przewagę stwarza w środku pola gracz, który haruje z powodzeniem w odbiorze - to przede wszystkim - patrz Alaba, Lahm (wiem, gorsza forma, ale to przejściowe), Rode czy Xabi, a do tego rozgrywa.

Toni do tego nie pasował. Owszem, jest bardzo dobrym rozgrywającym, ale przechodzi koło gry, mało biega, nie uczestniczy w odbiorze piłki, a jeśli już to słabo mu to wychodzi. Kiedy postawili ich we dwójkę z Bastianem przed obroną w meczach z Realem, najlepiej było widać klęskę tej taktyki. Dla mnie taka gra dyskwalifikuje go w taktyce Bayernu. Ewentualnie mógłby grać na pozycji Gotze czy Tomka za napastnikiem, ale jeśli mam być szczery, to wolę potykającego się o własne nogi, ale dającego się pokroić za Bayern Tomasza, niż eleganckiego Krosika z miękką fają. Co do Gotze, to ma duże wahania formy, ale może dojrzeje. Moim zdaniem trochę za mało się stara, nie do końca podoba też mi się jego styl (facebook)... Wiem, powiecie, nie powinno mieć to znaczenia przy ocenie piłkarza, ale dla mnie jednak coś mówi o człowieku. Ktoś powinien sprowadzić Mario na ziemię - wskazać Bastiana, Lahma czy Tomka jako przykład. Czyli mniej kolorowych ciuszków, selfików, smartfonów, więcej harówki na treningach.

21.01.2015 18:45

Jak widać po zdjęciach na fejsie, Basti trenuje z chłopakami. No i super. Czas powoli zaczynać, a potem Szachtar. Nie mogę się doczekać. Wszyscy kontuzjowani powoli wracają. Javi lada dzień rozpocznie treningi indywidualne.

21.01.2015 18:37

Pewnie, że FC Bayern jest dla nas najlepszy. Nie potrafiłbym kibicować temu szołbiznesowemu cyrkowi ;) Jak widzę wypomadowanego żelusia, to mnie w żołądku skręca ;) Dobra już nie hejtuję

Mia San Mia!

21.01.2015 18:34

Dyskusje o odejściu Pepa są przedwczesne. Już jesienią obserwowaliśmy symptomy poprawy, zobaczymy jak przełoży się to na Ligę Mistrzów, bo to ona będzie najważniejsza przy ocenie. I nie mówię że koniecznie musimy ją wygrać, choć wierzę w to z całego serca, ale taki plan minimum to zobaczyć nasze wielkie mecze z Realem, Chelsea czy Barcą. Niczego nie da się porównać z tym dreszczem z meczów z Realem w 2012, Manchesterem w 2010, Barcą 2013 i dlatego pragnę powtórki... Ja tak naprawdę na nowo uwierzyłem w Pepa po 1:0 z MC na jesieni, gdy mieliśmy jeszcze zespół rozbity kontuzjami, a poradziliśmy sobie w tym meczu świetnie, czego zwieńczeniem był gol Boatenga. Nasza taktyka była optymalnie dobrana, co potwierdziły kolejne spotkania. Wszystko wydaje się zmierzać ku dobremu, gdyż mamy coraz szerszą ławkę.

21.01.2015 18:28

... pytanie tylko, czy jest w domu lekarz

21.01.2015 11:55