Darth - znow troche sie rozmijasz z prawda... wlasnie Suarez, Messi i Neymar zlapali wieksza zadyszke pod koniec sezonu niz Lewy i Muller - pamietasz jak roztrwonili ponad 10 pkt przewagi w kilka kolejek w lidze? jak odpali z LM w katastrofalnym stylu? wlasnie przez zadyszke ofensywnego trio :) gdyby nie to lige wygraliby ze sporym zapasem kilka kolejek wczesniej, a i w LM nie odpadliby tak szybko, bo w formie z Athletico sobie radzili wysmienicie.
Na pozycji Lewego/Mullera, wlasnie Lewy z Mullerem sa konkurencja - przy grze 4-3-3 w ofensywie beda 3 miejsca - Ribery, Robben, Costa, Coman, Lewy, Muller - 6 graczy - idealnie po 2 na pozycje.
27.07.2016 21:40
@Darth - Real nie kupil Moraty, dlatego ze uznal ze na gwalt potrzebuje zmiennika - skorzystali z prawa pierwokupu, z mozliwoscia odsprzedazy z zyskiem. No i kolejna sprawa - od czasow sprzedazy Higuaina do tego okienka nie mieli zandego zmiennika dla napastnika... a zgarneli 2 razy LM.
Co do Barcy - akurat Messi w minionym sezonie pauzowal chyba ok 3 msc. Neymar tez mial jakies krotsze lub dluzsze przerwy - tu wlasnie Lewy i Muller sa bardziej niezniszczalni.
27.07.2016 21:18
" Android 27.07.2016, 18:44 To profesjonalna drużyna i nie może pozwolić sobie na takie ryzyko."
Ty wytrzymujesz sam ze soba? narzekasz na wszystko, wszedzie i zawsze.
Barca nie ma zmiennikow dla MNS, Real nie ma dla BBC i zgarniaja LM rok po roku.
27.07.2016 19:29
gdyby tylko zamiast wiecznie kontuzjowanego Holgera byl 4 stoper, zawsze do dyspozycji tez uznalbym kadre za kompletna... na kazda pozycje mamy obecnie minimum 2 zawodnikow - w zupelnosci wystarczajace.
27.07.2016 17:45
tymczasem Barca kupila marna podrobke Sanchesa, w postaci Gomesa za 35 mln Euro + 20 mln zmiennych :D
22.07.2016 17:51
Pk - wystawił Bayern i Liverpool? A co przenieslismy sie do czasów niewolnictwa? Może mu się Anglia nie podoba i nie chciał tam grac? Dogadamy transfer by był jakby była zgoda Gotze. Jeśli jej nie było to nic nie było dogadane.
A co do straty - takie ryzyko transferowe. Nie każdy się spłaci.
22.07.2016 04:47
chcial zedrzec? a moze chcial sporbowac odbudowac sie u nowego trenera? Moze liczyl na szanse? Pozbyto sie go niezbyt elegancko, wiec i nie ma sie co spodziewac, ze bedzie klekac przed Bayernem na kolanach. Forme i blysk oczywiscie stracil, jednak nie ma co go oczerniac.
22.07.2016 00:00
jesli byla chociaz czastka prawdy o zachowaniu Bayernu wobec Gotze to wcale sie nie dziwie, ze moze nie dziekowac Bayernowi - wykopalismy go na sile, ciagle dajac do zrozumienia, ze nie ma dla niego miejsca - nie demonizujmy go.
21.07.2016 23:39
@mazovia - akurat Bayern to klub, ktory chyba najplynniej i najmniej drastycznie przechodzi zmiane pokoleniowa...a co do zastepstwa za Robbena - przeciez jest Coman, ktory docelowo ma byc nastepca. Po co kupowac kolejnego skrzydlowego? Jest ich obecnie 4 - Ribery, Robben i Costa z Comanem. Po dwoch na pozycje i wiecej nie potrzeba. w dodatku Muller moze spokojnie grac na skrzydle.
19.07.2016 22:26
Mogl byc legenda, brac ladna kase za same zaslugi i czasami grac w podstawie. Do tego odejsc z honorami i zakonczyc kariere z godnoscia w Bayernie w wieku 34-35 lat, ewentualnie dla "fanu" pokopac potem troche w stanach... zachcialo sie spelniania marzen o ManU to i skonczy u turasow w wieku 32 lat. Delikatny niesmak pozostanie po tym. Nauczka dla pozostalych ;)
19.07.2016 16:37
ten zaciag mlodzikow BVB to nasze potencjalne wzmocnienia - nie ma sie co oszukiwac :D
akurat maja po 18, 19 lat i po 4-5 lat kontraktu - za 3-4 lata kupimy za grosze :D:D:D
19.07.2016 15:55
Po Boatengu na przyklad nie bylo widac, zeby cokolwiek zostało zrobione zle - po Coscie tez moze nie byc widac, a Ty uprawiasz jakies dziwne krakanie.
Wszystko wskazuje na to, ze Ancelotti bedzie gral 4-3-3 - w pomocy bedzie pewnie Vidal, Sanches i moze Thiago/Kimmich/Alonso, w ataku bedzie na 100% Lewy i zostana dwa miejsca - czyli Muller i Coman/Ribery - reszta spokojnie sie doczeka gry po kontuzjach.
19.07.2016 15:51
Ty chyba nie zdajesz sobie sprawy, ze Bayern to jeden z najlepszych/najbogatszych/najlepiej zarzadzanych klubow swiata - maja fizjoterapeutow, doradcow i trenereow od absolutnie wszystkiego - pewnie nawet od zdrowego puszczania bąków. Jeżeli ktoś nie przepracuje okresu przygotowawczego to juz odpowiedni ludzie zajmą się tym, żeby formę zbudował w okresie po kontuzji...
19.07.2016 15:31
moze pare razy jak byly kontuzje i nie mial tam kto grac, ale to nie w ostatnim sezonie, jak byl juz Vidal.
15.07.2016 17:55
Rode raczej ladnie wypowiada sie o Bayernie i Guardioli po transferze...
15.07.2016 17:54
"yvaine25 15.07.2016, 15:43"Ergo - Bayern na sprzedaży Hojbjerga, Rodego i Götzego, czyli graczy absolutnie zbędnych, zarobił bagatela 55 mln €."
do tego jeszcze Benatia ;)
Sprzedalismy Rode za 12, Hojbjerga za 15, zaraz za Gotze bedzie 28, Benatia 20, czyli 75 mln - dokladnie tyle ile wydalismy na Hummelsa i Sanchesa. Wciaz mamy pole do popisu ;)
15.07.2016 17:46
niezla kase w tym sezonie zgarniamy od BVB za Rode i Gotze ;)
W sumie to nawet lubilem Gotze - formy oczywiscie od dawna nie ma, ale sympatia pozostanie. Mimo transferu do zółtków, życze mu dobrze. Niech sie odbuduje i motywuje Bayern do lepszej gry swoja postawa w BVB. Dobrze dla Niemiec, ze zostaje w Bundeslidze.
15.07.2016 17:39
Martinez stoperem byl, jest i bedzie - to zadna sensacja. Przez 3 lata Guardioli Martinez chyba nigdy nie zagral jako defensywny pomocnik. Jeszcze w Hiszpanii Martinez tez grywal jako stoper. Przy pewniaku Vidalu i mega talencie Sanchesie, Javi tez nie mialby miejsca w pierwszym skladzie w pomocy. Do tego Thiago, Alonso i Kimmich, ktorzy sporadycznie moga grac w srodku. A na stoperze, nie raz bedzie musial zastapic Hummelsa zapewne ;) Tak czy inaczej w Badstubera ja juz przestalem wierzyc - powinnismy kupic 4 stopera. Holger to juz tylko maskotka klubowa i nasz zarzad pewnie tez o tym dobrze wie - nie ma burzy medialnej, bo w Bayernie nigdy jej nie ma - transfery robi sie po cichu i bez cisnienia, ktore windowaloby cene.
15.07.2016 17:24
"JazGod 11.07.2016, 00:37@ cayman - to że kilku użytkowników broni sędziów jak niepodległości - nie zmienia faktu że jest to nieliczna ilość użytkowników - na ogólną ilość wszystkich użytkowników - niestety ci nieliczni "Dyżurni Trolle" są wyjątkowo głośni - chamscy i bezwzględni i niektórzy pojawiają na konkretny komentarz jak na przykład dzisiaj użytkownik @ Cayman by tym komentarzem bronić sędziów."
a mozesz po polsku?
skomentujesz swoje teorie przez finalem Copa America, ze Argentyna na pewno wygra bo to ustawione?
11.07.2016 00:52
przeciez nawet admini mu juz na to zwracali uwage. Jakas specyficzna potrzeba zwrcania na siebie uwagi - wiekszosc jego komentarzy przechdzi bez echa, wiec wylawia je co kilka dni i tak w kolko - kiedys tak zacial sie z wyliczeniami nacji na mistrzostwach swiata o ile dobrze pamietam :D
11.07.2016 00:35
jedyne co przewidziales to to, ze sedziowe zapewnia wygrana w finale Copy Argentynie i Francji na Euro :) tyle z tych teroii spiskowych... i skoncz wreszcie cytowac sam siebie - to serio chore.
11.07.2016 00:23
" JazGod 10.07.2016, 23:59Jakby ktoś nie wiedział ...Mój nie dawny komentarz"
czy ty masz zdiagnozowana jakas chorobe psychiczna? rozmawiasz sam ze sobatakze w realu? skonczysz kiedys cytowac swoje smieszne wypowiedzi co kilka godzin?
a jesli juz to czemu nie zacytujesz jak twierdziles, ze francja na pewno wygra to euro? czemu nie zacytujesz jak przewidywales ze Argentyna wygra Cope?
11.07.2016 00:08
turniej slaby jak i ten caly pseudomistrz - najsmieszniejsze, ze wygrali to bez cr11, a on pewnie i tak zgarnie zlota pilke za euro ;)
przypomne w ramach ciekawostki wszystkich naiwnych z poprzedniego watku :) :D:D:D
10.07.2016 23:56
"kusiczek 09.07.2016, 22:24Anceloti nic z Bayernem nie zrobi, max mistrzostwo Bundesligi, choć wątpię. My potrzebujemy Niemca z prawdziwego zdarzenia, który potrząśnie tym zespołem i w Bayernie będzie grało więcej Niemców jak ok 2000r."
w 2000 roku w podstawie Bayernu gralo dokladnie tyle samo Niemcow co obecnie... ale co o tym moze wiedziec nastolatek urodzony po 2000 roku :D
a jakosc Niemcow dobitnie pokazalo to Euro - wiecej reprezentantow Bayernowi nie jest potrzebne, bo tylko obnizy poziom klubu.
09.07.2016 23:26
"kusiczek 09.07.2016, 21:19
Jutro
Wynik 2-1
Mam nadzieję, że 1 bramkę strzeli Renato Sanchez, a drugą najlepszy piłkarz świata"
przeciez Messi jutro nie gra.
a wygra oczywiscie Francja - Griezmann nakryje czapka CR11
09.07.2016 22:09
kilka slabszych meczow Mullera i juz sie go sprzedaje. Jak bohatera Robbena niegdys. Krotka pamiec jest kibicow.
08.07.2016 13:15
drogi romku - z litosci nawet tego nie skomentuje...
poczytaj co to ironia
08.07.2016 13:14
nie oszukujmy sie - to wina Guardioli.
08.07.2016 00:53
no to sie zaczyna :D:D:D hahaha
Muller na sprzedaz, za odpadniecie Alaby, Lewego i Thiago odpowiada Guardiola - za odpadniecie Anglikow, pewnie tez - w koncu zaczyna trenowac w Premier League :D
Muller jest absolutnie wielki i slaby jeden turniej tego nie zmieni. Problemem nie byla slaba forma Mullera, ale brak jego zmiennikow na poziomie.
08.07.2016 00:48
zreszta nie tylko kadra Niemiec jest coraz slabsza - generalnie problem ze zmiana pokoleniowa dotyka wiele narodowosci - Holandia, Brazylia, Wlochy, Hiszpania - to kadry, ktore raczej slabo radza sobie ze zmiana pokoleniowa. To co w Bayernie przebiega plynnie i bezproblemowo, to w kadrach staje sie duzym klopotem.
Niemcy maja problem zastapic Lahma i Schweiniego czy nawet takiego Klose
Holandia bez VdV, Snajdera, RvP itp tez sie stacza
Wlosi bez Pirlo, czy nawet takiego Balotellego (choc tu nie pokolenie a glupota)
Hiszpania bez Xaviego, Villi czy Xabiego
mlode pokolenie jeszcze nie wskoczylo na poziom poprzednikow, stad i te Euro raczej marne.
08.07.2016 00:28
@meisterspieler
myslalem, ze bez zrozumienia to mozna czytac a nie pisac ;) Can w liverpoolu moze i gra niezle - w reprezentacji nigdy nie zagral dobrze - i to nie jest raczej skutkiem braku zgrania - trenuje z nimi kilka lat. Ot moze po prostu w liverpoolu ma slabszych konkurentow, dlatego na ich tle prezentuje sie lepiej. Mustafi to dobre recenzje zbieral jakis czas temu, jak u boku mial Otamendiego - w tym sezonie raczej byl ganiony podobnie zreszta jak cala Valencia, bujajaca sie w srodku tabeli. Pomijajac ich dwoch - Gotze dno, Muller bez formy, Schweini dno - nie ma co plakac o sedziego - Niemcy byli slabi. Slabsi niz na MŚ.
08.07.2016 00:13
" meisterspieler 07.07.2016, 23:31@FCBx2
Dziś ten pokiereszowany już przed EM skład doznał 2 kolejnych ciosów, a potem jeszcze wysypał się Jerome. Tego nie wytrzymałaby żadna drużyna nawet najwięksi mistrzowie"
ale przeciez ja o tym pisze - ten sklad ktory gral dzis byl slaby - moze i Niemcy sa mocni w pelnym skladzie (Hummels, Boa, Gundo, Gomez - tego dzis brakowalo)
stary i coraz gorszy Schwieni nie bedzie rzadzil w srodku pola jak kiedys, Mustafi jest SLABYM stoperem, Can jest cienki i potwierdza to w kazdym meczu kadry. Gotze nie bez przyczyny siedzi na lawce - Niemcy nie mieli kim teraz straszyc... tym bardziej z Mullerem w katastrofalnej formie.
Nawet gdyby karnego dla Francji nie bylo i przy drugim golu Kimmich z Mustafim nie daliby sie ograc jak dzieci to co? Przeciez Niemcy nie stworzyli zadnej groznej okazji - znow liczyc na karne?
07.07.2016 23:43
"meisterspieler 07.07.2016, 23:13@FCBx2
Uwielbiam takie generalizowanie po jednym meczu. Ci ciency Niemcy wcześniej zdominowali Włochów, którzy rozpykali Hiszpanię. W ogóle cały świat się kompromituje tylko Polska gra genialnie."
generalizowanie po jednym meczu? Chyba zartujesz - Can nie zagral dobrego meczu w reprezentacji chyba nigdy. Gotze, Mustafi wlasciwie nie grali i widac bylo dlaczego.
Wlochow zdominowali tak samo jak Francozow - gdyby nie troche farta w karnych, nie byloby ich w polfinale.
0 bramek z Francja, 0 bramek z Polska, 1 bramka z Wlochami - tak nie gra mistrz.
07.07.2016 23:23
"DarthSmd [bayern.munchen.pl]07.07.2016, 23:05Sędzia swoje zrobił, ale przymykać oko na słabiutką grę Niemiec nie zamierzam. Niedokładność podań, brak pomysłu w okolicach pola karnego, nieskuteczność... Sorry, prawdziwych mistrzów poznaje się po bezwzględności, zimnej krwi w wykorzystaniu swoich okazji"
dokladnie - przy 7;1 z Brazylia sedzia nie mogl zaszkodzic - jak Bayern wygrywal LM to tez nikt im nie mogl zaszkodzic - niestety na tym Euro Niemcy nie byli kowalem wlasnego losu.
Euro wygra pewnie Francja - i co by nie gadac to bedzie to bardziej uczciwe niz wygrana Portugalcow.
07.07.2016 23:18
sedzia moze i sie nie popisal w meczu, ale Niemcy raczej dopasowali sie do poziomu sedziego. Ten mecz pokazal dlaczego w Bayernie nie moze byc wielu Niemcow - sa po prostu slabi.
Mustafi to slaby stoper - piewcow jego transferu do Bayernu moge tylko serdecznie obsmiac.
Gotze jest cieniem siebie z bvb - sprzedac poki ktos za niego chce cos zaplacic
Can jest marniutki... baardzo marniutki
Schweini u Mourinho nie powacha murawy
Muller kompletnie bez formy na tym turnieju.
wczesniej u Niemcow rozgrywala obrona zamiast pomocy - Boa i Hummels robili to co powinien Khedira i Schweini. Dzis nie bylo ani Hummelsa, ani pozniej Boa - to sie nie moglo udac.
07.07.2016 23:10
no Kimmich kiepsko przy bramce, ale kto dzis dobrze?
Can dno
Schweini to juz emeryture w USA powininien zalatwiac
Gotze moglby w ogole nie wchodzic na boisko
Muller nic
07.07.2016 22:51
taki to boski stoper ten Mustafi, ze go Pogba w miejscu objezdza
07.07.2016 22:37
o kur*&^a
07.07.2016 22:34
Can gral dzis beznadziejnie - jak zawsze zreszta w kadrze.
07.07.2016 22:30
Gotze na boisko... oj zle
07.07.2016 22:28
kiepsko... dla Niemiec i Bayernu
07.07.2016 22:25
karny tym bardziej skandaliczny, ze przy takim aptekarskim gwizdaniu wczesniej karnego powinni miec Niemcy za faul na Tonim.
07.07.2016 22:10
Francja na razie slabiutko.
Kimmich lewa noga prawa noga - młody wymiatacz :)
Can jak zwykle słabo.
07.07.2016 21:42
Walia bez Ramseya to zupelnie inny zespol. Sa bez szans
06.07.2016 22:32
trzeba byc idiota - owszem - ale zeby pisac takie dyrdymaly jak ryko. Nalezy rozrozniac Afryke od Portugalii.
tu chyba ostateczny dowod dla wszystkich latwowiernych geniuszy.
06.07.2016 20:30
pomijajac fakt czy Bayern donosil czy nie to najstraszniejsze w tym wszystkim jest to, ze kibice nie widza nic zlego w przekretach swojego klubu - widza problem w tym, ze ktos ich na tym przylapal...
06.07.2016 03:03
JazGod 05.07.2016, 22:42" ... *Przed skomentowaniem zapoznaj się z treścią tej informacji, gdyż każdy post z kategorii „Foosy” został wymyślony lub podkoloryzowany dla celów humorystycznych, a niewłaściwie odebrany zagraża zdrowiu psychicznemu. - Nie bądź Robben - podaj dalej! ... "
teraz juz rozumiem skad te ciagle doszukiwanie sie teorii spiskowych :)
06.07.2016 00:02
brawo Sherlocku! niestety nawet nie napisalem, ze chodzil do szkoły - napisałem o procesie edukacyjnym - czyli nawet jezeli mial prywatne nauczanie to jakis nauczyciel zapewne go odwiedzal - ergo byl uczestnikiem portugalskiego procesu edukacyjnego. Nawet jezeli przyjmiemy, ze wcale sie nie uczyl, to chodzil na zajecia z pilki noznej - tam raczej tez poznaliby sie na 16 latku wsrod 10 latkow...
05.07.2016 23:44
zawsze sie dziwilem takim smiesznym artykulom w prasie, bedac pewnym, ze nikt normalny tego nie kupi - jak widac po komentarzach ponizej jednak to ma sens - naiwnych jest na peczki.
W szkolach w Portugalii w calym procesie edukacyjnym nikt sie nie zorientowal, ze jeden 10 latek to tak naprawde 16 latek... na pewno!
05.07.2016 22:09
oczywiscie ze to brednie - kilka lat roznicy wyszloby w wieku szkolnym, kiedy 7 latetk jednak "troche" rozni sie od 12 latka - to Europa nie Afryka, zeby mozna niezauwazyc takiej roznicy do 18 roku zycia.
05.07.2016 14:35
"ThomasKonig 03.07.2016, 22:40 Francuzi osiągają pewną przewagę. Jej pierwszy punkt to przewaga fizyczna. Niemcy mają niby dzień dłużej na odpoczynek, ale stoczyli dwugodzinną, ciężką bitwę z Włochami. Francja ma spacerek, całkowicie inaczej człowiek się regeneruje.
Należy dodać też morale. Francuzi będą mieli je znakomite, a wiara w siebie i zaangażowanie dają wiele, było to widać po reprezentacji Polski."
Akurat morale to wlasnie Niemcy powinni miec najlepsze - dokonali wlasnie historycznej rzeczy, pokonujac Wlochow w turnieju. Teraz nie ma juz rzeczy niemozliwych. Mogą wszystko.
a o regeneracje bym sie nie martwil - 24h wiecej to wystarczajacy czas, dla zawodnikow, ktorzy regularnie graja co 3 dni. Tym bardziej, ze poza Schweinim wiekszosc jest mloda.
03.07.2016 23:38
patrzac na reprezentacje Francji nie jestem pewien czy ogladam Euro czy Puchar Narodow Afryki ;)
03.07.2016 21:11
W BL Lewy strzelil chyba 2 karne? plus w reprezentacji zawsze pewnie.
03.07.2016 00:38
wykonywac karne powinien oczywiscie Lewy, ktory sie chyba jeszcze ani razu nie pomylil.
03.07.2016 00:32
Co do meczu - godny finalu :) Boateng do tej pory najlepszy stoper turnieju, w sumie dzis to potwierdzil - troche mial pecha z tym karnym. Hummels rowniez swietnie - ta para stoperow w Bayernie to gwarancja sukcesow. Hector dzis rowniez zagral bardzo dobre spotkanie - chyba pierwsze tak wysokiej jakosci. Kimmich ciut gorzej, ale jak na swoj wiek i tak duzy plus. Neuer wygral awans w tych karnych :) Gdyby Niemcy mialy na bramce Fabianskiego, juz mogliby sie pakowac.
Niestety poza obrona i bramka, no i moze Gomezem, ciezko wiecej kogos pochwalic - Ozil jedyny plus za bramke. Kroos nie zrobil kompletnie NIC w tym meczu. Draxler tez bez blysku. Wystep Schweiniego podsumowal jego karny, a Muller jak zwykle drewniany, tylko tym razem nie dorzucil do tego bramki - chociaz na Euro to nic dziwnego... jednak akurat do niego z ofensywy przyczepic mozna sie najmniej.
03.07.2016 00:12
"JazGod 02.07.2016, 23:14 tak ze finał Francja Portugalia już przesądzony"
JazGod 02.07.2016, 23:37@ FCBx2 - " ... Wygrana Messiego w Copa america też miała być przesadzona znawco :) ... "
A gdzie ja stwierdziłem - ze Francja na 100 % wygra Finał ME - liczę na niespodziankę w Finale."
Ty masz wlasny swiat? Nie stwierdzilem nigdzie, ze napisales ze Francja wygra - stwierdzilem, ze wyglaszanie glupich teorii o finale Francja - Portugalia, na etapie cwiercfinalow jest smieszne jak 99% twoich spiskowych teorii.
03.07.2016 00:04
Wygrana Messiego w Copa america też miała być przesadzona znawco :)
02.07.2016 23:18
potwierdza sie prawda stara jak swiat - jak druzynie nie idzie to Kroos jest baznadziejny. Dzis gosc nie istnieje. Akcja bramkowa Niemiec to Neuer - tormaachiner Gomez - Hecktor i Ozil, ktory swoja droga tez jest bezbarwny. Malo kreatywnosci w srodku maja Niemcy.
02.07.2016 23:05
Ależ spektakularny gol Belgowie :)
01.07.2016 21:19
Niewatpliwie Nawalka ladnie to poukladal i nie ma co do tego zadnych watpliwosci, ale z drugiej jednak strony "material" do pracy mial jednak wielokrotnie lepszy niz poprzednicy, jak chociazby Beenhaker - od wielu dziesiatek lat nie mielismy tak mocnej kadry. Obecnie posiadamy wlasciwie najlepszego napastnika swiata, jednego z 5 najlepszych DMow swiata i kilka bardzo solidnych uzupelnienien na Europejskim poziomie jak Piszczek, Blaszczykowski, Glik czy Milik. A co mielismy wczesniej? Naturalizowanego miernego Olisadebe z braku laku i conajwyzej solidnego Krzynowka czy Smolarka, ktorzy musieli pelnic role czolowych gwiazd, ktore obecnie nie przeskoczyly by poziomu Pazdana ;)
Nie ma co umniejszac roli Nawalki, bo na pewno wykonal kawal dobrej roboty, ale glownie mozemy byc dumni z faktu, ze w koncu rosnie nam pokolenie pilkarzy, ktore moze cos znaczyc na arenie miedzynarodowej.
Jeszcze pare lat temu jak Lewy przechodzil do bvb kazdy nim gardzil i skazywal go na lawke, twierdzac, ze zaden Polak nie bedzie pelnil znaczacej roli w lepszym zespole - obecnie Polacy potrafia byc czolowymi postaciami najlepszych zespolow swiata, a mlodych talentow z Polski nie skazuje sie na "kariery" Dawida Janczyka :D
Zielinski, Kapustka moze kilku innych cos w koncu osiagnie poza ekstraklapą.
01.07.2016 02:52
dajcie spokoj - teorie jazgota to jakis obled. Rzuca oskarzenia jak w amoku na wszystko i wszystkich wkolo, a jak cos wylamuje sie ze urojonego wyobrazenia, to tego po prostu do siebie nie dopuszcza. Jak z finalem Copa America...
01.07.2016 01:50
"JazGod 01.07.2016, 00:37
Kiedy w 95 minucie meczu Islandia Austria - gol Islandii dał awans Portugalii do naszej drabinki - to napisałem - że Portugalia wyeliminuje Chorwację - a potem nas - to wielu tu mówiło - ze Chorwacja wygra z palcem w .. i co ? "
i nic - wyglaszasz takie teorie przed wszystkimi meczami - ostatnio w polowie finalu Copa America stwierdziles, ze to ustawione i na pewno Argentyna z Messim na czele wygra... i co?
01.07.2016 00:45
e tam 32 druzyny na Euro - zrobmy 46 to nawet Watykan zagra... moze papiez na bramce stanie.
01.07.2016 00:35
w regulaminowych 90 minutach nie wygrala, dopiero w dogrywce cos tam wcisnela. Karne to zawsze loteria - w sumie moglismy odpasc i ze Szwajcaria ;) nie ma co dywagowac - na pewno nie bylismy gorsi ani od Szwajcarii, ani tym bardziej portugalii. Jakies podwaliny pod reprezentacje w koncu mamy - Lewy, Milik, Krycha, Glik, Blaszczu, Piszczek, moze jakies mlode wilki jak Kapustka i w koncu wydaje sie ogarniety trener. Dobry prognostyk przed MŚ.
a wracajac do Bayernu - alez mozemy byc szczesliwi, ze mamy Sanchesa. Wprost nie moge sie doczekac, zeby zobaczyc go w parze z Vidalem - bedzie miazga
01.07.2016 00:33
Polska odpada z Euro bez przegranego meczu ;) prawie jak mistrzowie. Tak czy inaczej wielki respekt.
"ThomasKonig 01.07.2016, 00:03A co do Renato Sanchesa - Portugalia grała dzisiaj w dziesiątkę bo Ronaldo był żałosny i nieobecny"
Co do ronaldo - zgodze sie - dno i metr mulu. Co do grania w 10 - nie masz racji - Renato gral za dwoch, wiec wyrownal strate.
01.07.2016 00:07
wieksze posiadanie pilki, wiecej podan - Polska potrafi zdominowac nawet portugalcow. Krycha wymiata.
Szkoda, bo na pewno nie bylismy gorsi. A portugalia w polfinale, bez zadnej wygranej. dno
30.06.2016 23:57
za komentarzem z tvp - "nikt nie oszuka zmeczenia, poza Renato Sanchesem" :D
z Vidalem w srodku pola to bedzie miazga. Krychowiak swoja droga tez rewelacja - absolutny swiatowy top DMow na swiecie.
30.06.2016 23:19
dobrze ze kupilismy Sanchesa przed Euro - obecnie jego wartosc szybuje w gore z predkoscia odrzutowca :) Robi robote Portugalcom za trzech. Ronaldo przy nim nie istnieje.
30.06.2016 22:02
ja manipuluje? mozesz wskazac chociaz jedno takie miejsce?
Przestan wypisywac glupoty o spiskach to przestane komentowac Twoje wypowiedzi.
Na razie kilka Twoich perelek z ostatnich 24 godzin:
1. Messi wygra Copa America, bo to jest ustawione
2. Sedzia gwizdze pod Argentyne
3. Solorz poniesie porazke transmitujac te same mecze co Kurski - Kurski oczwyscie w tym samym czasie jest geniuszem i trafil w 10.
27.06.2016 20:39
"JazGod 27.06.2016, 20:04@ FCBx2a - " ... trafil w 10 chyba Solorz a nie Kurski - pisowczyku :) ... "
Solorz sukcesu Finansowego nie osiągnie bo w Kodowanych Kanałach nie ma Reklam.
Ale widzę - ze na stronie przesiąknięci propagandą PO i ITI Szkła Kontaktowego - użytkownicy manipulują nawet cytując - cudze komentarze :
I mój Komentarz poniżej nie dotyczył transmisji Copa America - ale Euro 2016 :
@ Jazgod - " ... Kurski swoją decyzją też trafił w 10 i sukces finansowy TVP gwarantowany :"
Twoje doszukiwanie sie wszedzie i zawsze spiskow i przekretow pada Ci juz na mozg. Nie ma tu zadnej manipulacji - z trafieniem w 10 pisalem oczywiscie o Euro, nie o Copie - co zresszta logicznie wskazuje fakt przywolania Solorza, ktory nie ma nic wspolnego z Copą.
No i na koniec wyjatkowo smieszne - Solorz transmitujac dokladnie te same mecze na kanale otwartym co TVP sukcesu nie osiagnie, a Kurski trafil w 10. Ogarnij sie...
27.06.2016 20:21
JazGod 27.06.2016, 16:14@ meisterspieler - " ... Copa America organizowane przez Amerykanów odniosło olbrzymi sukces finansowy pod każdym względem. Frekwencja, oglądalność, przychody itd.... "
Kurski swoją decyzją też trafił w 10 i sukces finansowy TVP gwarantowany"
akurat frekwencja na tej Copie byla tragiczna - chyba poza finalem i meczami Meksyku nigdy nie bylo pelnego stadionu.
a trafil w 10 chyba Solorz a nie Kurski - pisowczyku :)
27.06.2016 19:30
Szczególnie koncertowo w półfinale LM...
Argentyna do finałów gra wspaniałe. Potem higuain marnuje 200% okazję i przegrywają. Messi chyba nie doczeka się pucharu.
27.06.2016 04:58
niestety jak zawsze opowiadasz niestworzone historie science fiction. Faul Pepe byl. Aktorza prawie wszyscy, a gdyby cos bylo ustawiwone pod Argentyne to dalej grali by w 11...
27.06.2016 03:13
no to po rowno - teorie o ustawianiu meczow znow padaja. Vidal troche przyaktorzyl :D
ale sedzia faktycznie beznadziejny
27.06.2016 02:51
no to Chile w 10 po czerwonej - blad sedziego. Ich szanse spadaja jeszcze bardziej. Higuain jak zwykle marnuje setke w finalowym meczu, a wlasciwie dwusetke :) Vidal jak bullterier - Messi nie moze przy nim pograc.
27.06.2016 02:40
Copa America czas zaczac - jak obstawiacie? Messi czy Vidal? wieksze szanse daje Argentynie
27.06.2016 02:02
Należała się Draxlerowi bramka za ten mecz. Chyba spotkanie życia
26.06.2016 19:22
wyglada na to ze Niemcy jak zawsze typowo turniejowo - rozkrecaja sie z meczu na mecz
26.06.2016 18:50
ale obrona Neuera. Cala akcja jak zwykle zaczela sie od miniecia Toniego jak tyczki - alergicznie reaguje na jego gre defensywna
2-0 :)
26.06.2016 18:44
We Francji grał "jakiś Ribery" geniuszu :)
26.06.2016 16:43
Grizmann to jednak kozak. Idealny następca Riberego
26.06.2016 16:30
moze idolem Gotze jest brazylijski Ronadlo... tez tluscioszek :D
23.06.2016 12:16
Chile szybko zaczyna strzelanie - podobnie jak Argentyna ;)
23.06.2016 02:15
"meisterspieler 22.06.2016, 12:24Litości.Wyjazd w kierunku sztucznej murawy wynika oczywiście z ignorancji i głupoty. Houston, stolica pięknego Teksasu, gdzie odbywał się mecz- jest rejonem bardzo podatnym na suszę- woda jest deficytowym towarem, nikt poważny nie organizowałby tam naturalnej murawy- to raz. Chyba, że chciałby oglądać potem takie obrazki jak na Velodrome, albo w Poznaniu. Zarżnięta trawa przez kiepski bilans wodny (Poznań- i Polska generalnie- fatalne miejsce dla naturalnych muraw z wyjątkiem Pomorza), albo brak cyrkulacji powietrza (Velodrome na tym Euro). No i poza tym nie wiem gdzie mieszkasz, ale w mojej okolicy wszystkie orliki mają sztuczne murawy, z podłożami zrobionymi z grubej warstwy "opiłek" z opon. I seniorzy z okręgówki również wolą tam trenować niźli w błotku na swoim naturalnym stadionie (co często jest problemem bo zajmują miejsce młodym)."
Ignorancja i niewiedza raczej bije z tego postu, aniezeli z Thomasa. Sztuczna trawa to zmora wszystkich druzyn i trenerow na tym turnieju. Huston w Teksasie, podobnie jak California czy Florida czy nawet ZEA sa faktycznie terenami trudnymi dla pieknej i bujnej trawy, co nie oznacza, ze jej tam nie ma - ot mecze tego turnieju czesto odbywaja sie na stadionach na ktorych prym wiodą bejsbol czy futbol amerykanski i dla tych dyscypllin trawa jest naturalna. Dla socceru jak widac nie chcialo im sie wysilac.
No i faktycznie bardzo traafna porownanie - Messi kontra kopacze z okregowki na orliku :D muehehe. Zaufam jednak Messiemu i jemu podobnym mowiacym, ze sztuczna murawa jest bardziej kontuzjogenna/gorsza do gry, aniezeli kopaczom z okregowki.
22.06.2016 14:32
oglada ktos Copa America? jaka niesamowita bramka Messiego to czapki z glow. Final Argentyna - (pewnie) Chile bedzie fajnym widowiskiem.
22.06.2016 03:39
Nie ogladalem Niemcow tylko Polakow - na jakiej pozycji gral Kimmich? na boku obrony? jak sie prezentował? ktos napisze krotki opis meczu i poszczegolnych zawodnikow? ;)
21.06.2016 20:10
mi w tym meczu bardziej sie podoba Ramsey od Bale`a ;)
20.06.2016 22:37
do celnego owszem - co nie zmienia faktu, ze do groznych sytuacji dopuszczaja. Boki obrony Niemców zostana pewnie brutalnie zweryfikowane przez Francje/Hiszpanie/Wlochów czy innych Belgów ;) Jedyna nadzieja, ze ofensywa odzyje... W przebudzenie Gotze nie wierze za bardzo - moze Muller odpali.
20.06.2016 21:53
" ThomasKonig 20.06.2016, Obawiałem się o obronę, ale na razie Niemcy bez straty gola, z Polską nie dopuścili nawet do strzału. Z początku z Ukrainą za dużo pozwolili..."
Oczywiscie, ze dopuscili Polaków do strzalu - i to nie do jednego. Tylko nieskutecznosc Milika spowodowała, że Nimecy nie stracili jeszcze gola
20.06.2016 21:46
klauzula ponizej 40 mln to cos co moze skusic Bayern - w zaleznosci jak bedzie sie prezentowac w przyszlym sezonie... jednak obawa, ze skonczy sie jak w przypadku Gotze pozostaje. Tym bardziej ze Ancelotti nie jest wielkim fanem mlodych talentow...
20.06.2016 02:38
a Ukraina nie ma jeszcze przez przypadek czysto matematycznych szans na awans?
17.06.2016 02:00
no akurat wysokie wyniki Niemcow na MŚ raczje nie sa ze slabymi druzynami, ktore nie graja na ME ;)
17.06.2016 01:01
pierwsza polowe mieli katastrofalna - w drugiej faktycznie sie poprawili, jednak jak widac Ukraina raczej jest chlopcem do bicia w grupie ;) Pierwsze mecze na poprzednich turniejach mieli bardziej imponujace. Mnie w obu tych meczach gra Niemiec nie przekonywala - zreszta podobnie jak ich mecze przedturniejowe. Jedyna nadzieja w tym, ze to typowa druzyna turniejowa i jeszcze musi sie rozkrecic.
17.06.2016 00:42
moze i maja slabsze drugie mecze, ale wczesniej graja pierwszy dobry/rewelacyjny - teraz ani pierwszy dobry, ani drugi ;)
17.06.2016 00:26
jesli Milik trafilby bramke to smiem twierdzic, ze Polska wygralaby ten mecz - Pazad gral zyciowke... a wlasciwie to nie byla nawet zyciowka - on gral 14 poziomow ponad swoj standardowy poziom. Glik, Fabian i boki rowniez pewne, do tego jak zwykle rewelacyjny Krychowiak (na minus jedna grozna strata) kontra leniwa pomoc Niemiec skladajaca sie z powolnego Ozila, jeszcze wolniejszego Kroosa i marnego Khedire ;) kazdy z tej trojki zeby sie dobrze prezentowac musi miec wybieganych i szybkich pomocnikow obok. Kross ma w realu CRa i Bale, Ozil ma Sancheza, a Khedira mial Vidala czy teraz Pogbe ;) W reprezentacji maja siebie na wzajem plus rownie leniwego Gotze - to sie zle skonczy.
17.06.2016 00:13
co tu duzo gadac - Polska zagrala bardzo dobre zawody, z duzymi szansami nawet na wygrana. Na pewno nie mozna powiedziec, ze ugralismy remis fartem - w pelni na niego zapracowalismy i zasluzylismy. Tym bardziej smieszne sa teraz komentarze po pierwszych meczach, kiedy wszyscy plakali, ze zarowno Niemcy jak i Ukraina zmiotą nas z powierzchni ziemi.
A Niemcy niestety o ile sie nie rozkrecą nagle w trakcie tego turnieju to maja marne szanse na koncowy triumf. Od paru meczy graja kiepsko i juz nie mozna ich bronic, ze w koncu zzagraja dobrze kiedy beda musili grac o cos - oni juz musza grac o cos. Obrona w srodku niby ok, ale boki maja baaardzo przecietne. W pomocy spowalniacz Kroos, spasiony Gotze bez blysku, leniwy Ozil i Khedira, ktory topowym DMem raczej nie jest. Tormachiner Gomez sprawdzalby sie gdyby mial mu kto dogrywac, a jak widac nie ma. Jedynie Muller prezentuje dobry poziom.
Podsumowujac - jesli kto ma byc czarnym koniec turnieju to raczej nie Belgia czy Austria a wlasnie Polacy :)
16.06.2016 23:57
jakies 5, moze 8 kontuzji temu twierdzilem, ze po nastepnej powinien sobie juz odpuscic...
oglądałem ten mecz, zreszta poprzedni rowniez. Vidal prezentuje sie rewelacyjnie - jak w najlepszych meczach LM w Bayernie. Zdecydowanie najlepszy pomocnik Copy.
Darth - znow troche sie rozmijasz z prawda... wlasnie Suarez, Messi i Neymar zlapali wieksza zadyszke pod koniec sezonu niz Lewy i Muller - pamietasz jak roztrwonili ponad 10 pkt przewagi w kilka kolejek w lidze? jak odpali z LM w katastrofalnym stylu? wlasnie przez zadyszke ofensywnego trio :) gdyby nie to lige wygraliby ze sporym zapasem kilka kolejek wczesniej, a i w LM nie odpadliby tak szybko, bo w formie z Athletico sobie radzili wysmienicie.
Na pozycji Lewego/Mullera, wlasnie Lewy z Mullerem sa konkurencja - przy grze 4-3-3 w ofensywie beda 3 miejsca - Ribery, Robben, Costa, Coman, Lewy, Muller - 6 graczy - idealnie po 2 na pozycje.
27.07.2016 21:40
@Darth - Real nie kupil Moraty, dlatego ze uznal ze na gwalt potrzebuje zmiennika - skorzystali z prawa pierwokupu, z mozliwoscia odsprzedazy z zyskiem. No i kolejna sprawa - od czasow sprzedazy Higuaina do tego okienka nie mieli zandego zmiennika dla napastnika... a zgarneli 2 razy LM.
Co do Barcy - akurat Messi w minionym sezonie pauzowal chyba ok 3 msc. Neymar tez mial jakies krotsze lub dluzsze przerwy - tu wlasnie Lewy i Muller sa bardziej niezniszczalni.
27.07.2016 21:18
" Android 27.07.2016, 18:44 To profesjonalna drużyna i nie może pozwolić sobie na takie ryzyko."
Ty wytrzymujesz sam ze soba? narzekasz na wszystko, wszedzie i zawsze.
Barca nie ma zmiennikow dla MNS, Real nie ma dla BBC i zgarniaja LM rok po roku.
27.07.2016 19:29
gdyby tylko zamiast wiecznie kontuzjowanego Holgera byl 4 stoper, zawsze do dyspozycji tez uznalbym kadre za kompletna... na kazda pozycje mamy obecnie minimum 2 zawodnikow - w zupelnosci wystarczajace.
27.07.2016 17:45
tymczasem Barca kupila marna podrobke Sanchesa, w postaci Gomesa za 35 mln Euro + 20 mln zmiennych :D
22.07.2016 17:51
Pk - wystawił Bayern i Liverpool? A co przenieslismy sie do czasów niewolnictwa? Może mu się Anglia nie podoba i nie chciał tam grac? Dogadamy transfer by był jakby była zgoda Gotze. Jeśli jej nie było to nic nie było dogadane.
A co do straty - takie ryzyko transferowe. Nie każdy się spłaci.
22.07.2016 04:47
chcial zedrzec? a moze chcial sporbowac odbudowac sie u nowego trenera? Moze liczyl na szanse? Pozbyto sie go niezbyt elegancko, wiec i nie ma sie co spodziewac, ze bedzie klekac przed Bayernem na kolanach. Forme i blysk oczywiscie stracil, jednak nie ma co go oczerniac.
22.07.2016 00:00
jesli byla chociaz czastka prawdy o zachowaniu Bayernu wobec Gotze to wcale sie nie dziwie, ze moze nie dziekowac Bayernowi - wykopalismy go na sile, ciagle dajac do zrozumienia, ze nie ma dla niego miejsca - nie demonizujmy go.
21.07.2016 23:39
@mazovia - akurat Bayern to klub, ktory chyba najplynniej i najmniej drastycznie przechodzi zmiane pokoleniowa...a co do zastepstwa za Robbena - przeciez jest Coman, ktory docelowo ma byc nastepca. Po co kupowac kolejnego skrzydlowego? Jest ich obecnie 4 - Ribery, Robben i Costa z Comanem. Po dwoch na pozycje i wiecej nie potrzeba. w dodatku Muller moze spokojnie grac na skrzydle.
19.07.2016 22:26
Mogl byc legenda, brac ladna kase za same zaslugi i czasami grac w podstawie. Do tego odejsc z honorami i zakonczyc kariere z godnoscia w Bayernie w wieku 34-35 lat, ewentualnie dla "fanu" pokopac potem troche w stanach... zachcialo sie spelniania marzen o ManU to i skonczy u turasow w wieku 32 lat. Delikatny niesmak pozostanie po tym. Nauczka dla pozostalych ;)
19.07.2016 16:37
ten zaciag mlodzikow BVB to nasze potencjalne wzmocnienia - nie ma sie co oszukiwac :D
akurat maja po 18, 19 lat i po 4-5 lat kontraktu - za 3-4 lata kupimy za grosze :D:D:D
19.07.2016 15:55
Po Boatengu na przyklad nie bylo widac, zeby cokolwiek zostało zrobione zle - po Coscie tez moze nie byc widac, a Ty uprawiasz jakies dziwne krakanie.
Wszystko wskazuje na to, ze Ancelotti bedzie gral 4-3-3 - w pomocy bedzie pewnie Vidal, Sanches i moze Thiago/Kimmich/Alonso, w ataku bedzie na 100% Lewy i zostana dwa miejsca - czyli Muller i Coman/Ribery - reszta spokojnie sie doczeka gry po kontuzjach.
19.07.2016 15:51
Ty chyba nie zdajesz sobie sprawy, ze Bayern to jeden z najlepszych/najbogatszych/najlepiej zarzadzanych klubow swiata - maja fizjoterapeutow, doradcow i trenereow od absolutnie wszystkiego - pewnie nawet od zdrowego puszczania bąków. Jeżeli ktoś nie przepracuje okresu przygotowawczego to juz odpowiedni ludzie zajmą się tym, żeby formę zbudował w okresie po kontuzji...
19.07.2016 15:31
moze pare razy jak byly kontuzje i nie mial tam kto grac, ale to nie w ostatnim sezonie, jak byl juz Vidal.
15.07.2016 17:55
Rode raczej ladnie wypowiada sie o Bayernie i Guardioli po transferze...
15.07.2016 17:54
"yvaine25 15.07.2016, 15:43"Ergo - Bayern na sprzedaży Hojbjerga, Rodego i Götzego, czyli graczy absolutnie zbędnych, zarobił bagatela 55 mln €."
do tego jeszcze Benatia ;)
Sprzedalismy Rode za 12, Hojbjerga za 15, zaraz za Gotze bedzie 28, Benatia 20, czyli 75 mln - dokladnie tyle ile wydalismy na Hummelsa i Sanchesa. Wciaz mamy pole do popisu ;)
15.07.2016 17:46
niezla kase w tym sezonie zgarniamy od BVB za Rode i Gotze ;)
W sumie to nawet lubilem Gotze - formy oczywiscie od dawna nie ma, ale sympatia pozostanie. Mimo transferu do zółtków, życze mu dobrze. Niech sie odbuduje i motywuje Bayern do lepszej gry swoja postawa w BVB. Dobrze dla Niemiec, ze zostaje w Bundeslidze.
15.07.2016 17:39
Martinez stoperem byl, jest i bedzie - to zadna sensacja. Przez 3 lata Guardioli Martinez chyba nigdy nie zagral jako defensywny pomocnik. Jeszcze w Hiszpanii Martinez tez grywal jako stoper. Przy pewniaku Vidalu i mega talencie Sanchesie, Javi tez nie mialby miejsca w pierwszym skladzie w pomocy. Do tego Thiago, Alonso i Kimmich, ktorzy sporadycznie moga grac w srodku. A na stoperze, nie raz bedzie musial zastapic Hummelsa zapewne ;) Tak czy inaczej w Badstubera ja juz przestalem wierzyc - powinnismy kupic 4 stopera. Holger to juz tylko maskotka klubowa i nasz zarzad pewnie tez o tym dobrze wie - nie ma burzy medialnej, bo w Bayernie nigdy jej nie ma - transfery robi sie po cichu i bez cisnienia, ktore windowaloby cene.
15.07.2016 17:24
"JazGod 11.07.2016, 00:37@ cayman - to że kilku użytkowników broni sędziów jak niepodległości - nie zmienia faktu że jest to nieliczna ilość użytkowników - na ogólną ilość wszystkich użytkowników - niestety ci nieliczni "Dyżurni Trolle" są wyjątkowo głośni - chamscy i bezwzględni i niektórzy pojawiają na konkretny komentarz jak na przykład dzisiaj użytkownik @ Cayman by tym komentarzem bronić sędziów."
a mozesz po polsku?
skomentujesz swoje teorie przez finalem Copa America, ze Argentyna na pewno wygra bo to ustawione?
11.07.2016 00:52
przeciez nawet admini mu juz na to zwracali uwage. Jakas specyficzna potrzeba zwrcania na siebie uwagi - wiekszosc jego komentarzy przechdzi bez echa, wiec wylawia je co kilka dni i tak w kolko - kiedys tak zacial sie z wyliczeniami nacji na mistrzostwach swiata o ile dobrze pamietam :D
11.07.2016 00:35
jedyne co przewidziales to to, ze sedziowe zapewnia wygrana w finale Copy Argentynie i Francji na Euro :) tyle z tych teroii spiskowych... i skoncz wreszcie cytowac sam siebie - to serio chore.
11.07.2016 00:23
" JazGod 10.07.2016, 23:59Jakby ktoś nie wiedział ...Mój nie dawny komentarz"
czy ty masz zdiagnozowana jakas chorobe psychiczna? rozmawiasz sam ze sobatakze w realu? skonczysz kiedys cytowac swoje smieszne wypowiedzi co kilka godzin?
a jesli juz to czemu nie zacytujesz jak twierdziles, ze francja na pewno wygra to euro? czemu nie zacytujesz jak przewidywales ze Argentyna wygra Cope?
11.07.2016 00:08
turniej slaby jak i ten caly pseudomistrz - najsmieszniejsze, ze wygrali to bez cr11, a on pewnie i tak zgarnie zlota pilke za euro ;)
11.07.2016 00:00
http://www.fcbm.pl/art/show/renato-ma-24-lata/19602
przypomne w ramach ciekawostki wszystkich naiwnych z poprzedniego watku :) :D:D:D
10.07.2016 23:56
"kusiczek 09.07.2016, 22:24Anceloti nic z Bayernem nie zrobi, max mistrzostwo Bundesligi, choć wątpię. My potrzebujemy Niemca z prawdziwego zdarzenia, który potrząśnie tym zespołem i w Bayernie będzie grało więcej Niemców jak ok 2000r."
w 2000 roku w podstawie Bayernu gralo dokladnie tyle samo Niemcow co obecnie... ale co o tym moze wiedziec nastolatek urodzony po 2000 roku :D
a jakosc Niemcow dobitnie pokazalo to Euro - wiecej reprezentantow Bayernowi nie jest potrzebne, bo tylko obnizy poziom klubu.
09.07.2016 23:26
"kusiczek 09.07.2016, 21:19
Jutro
Wynik 2-1
Mam nadzieję, że 1 bramkę strzeli Renato Sanchez, a drugą najlepszy piłkarz świata"
przeciez Messi jutro nie gra.
a wygra oczywiscie Francja - Griezmann nakryje czapka CR11
09.07.2016 22:09
kilka slabszych meczow Mullera i juz sie go sprzedaje. Jak bohatera Robbena niegdys. Krotka pamiec jest kibicow.
08.07.2016 13:15
drogi romku - z litosci nawet tego nie skomentuje...
poczytaj co to ironia
08.07.2016 13:14
nie oszukujmy sie - to wina Guardioli.
08.07.2016 00:53
no to sie zaczyna :D:D:D hahaha
Muller na sprzedaz, za odpadniecie Alaby, Lewego i Thiago odpowiada Guardiola - za odpadniecie Anglikow, pewnie tez - w koncu zaczyna trenowac w Premier League :D
Muller jest absolutnie wielki i slaby jeden turniej tego nie zmieni. Problemem nie byla slaba forma Mullera, ale brak jego zmiennikow na poziomie.
08.07.2016 00:48
zreszta nie tylko kadra Niemiec jest coraz slabsza - generalnie problem ze zmiana pokoleniowa dotyka wiele narodowosci - Holandia, Brazylia, Wlochy, Hiszpania - to kadry, ktore raczej slabo radza sobie ze zmiana pokoleniowa. To co w Bayernie przebiega plynnie i bezproblemowo, to w kadrach staje sie duzym klopotem.
Niemcy maja problem zastapic Lahma i Schweiniego czy nawet takiego Klose
Holandia bez VdV, Snajdera, RvP itp tez sie stacza
Wlosi bez Pirlo, czy nawet takiego Balotellego (choc tu nie pokolenie a glupota)
Hiszpania bez Xaviego, Villi czy Xabiego
mlode pokolenie jeszcze nie wskoczylo na poziom poprzednikow, stad i te Euro raczej marne.
08.07.2016 00:28
@meisterspieler
myslalem, ze bez zrozumienia to mozna czytac a nie pisac ;) Can w liverpoolu moze i gra niezle - w reprezentacji nigdy nie zagral dobrze - i to nie jest raczej skutkiem braku zgrania - trenuje z nimi kilka lat. Ot moze po prostu w liverpoolu ma slabszych konkurentow, dlatego na ich tle prezentuje sie lepiej. Mustafi to dobre recenzje zbieral jakis czas temu, jak u boku mial Otamendiego - w tym sezonie raczej byl ganiony podobnie zreszta jak cala Valencia, bujajaca sie w srodku tabeli. Pomijajac ich dwoch - Gotze dno, Muller bez formy, Schweini dno - nie ma co plakac o sedziego - Niemcy byli slabi. Slabsi niz na MŚ.
08.07.2016 00:13
" meisterspieler 07.07.2016, 23:31@FCBx2
Dziś ten pokiereszowany już przed EM skład doznał 2 kolejnych ciosów, a potem jeszcze wysypał się Jerome. Tego nie wytrzymałaby żadna drużyna nawet najwięksi mistrzowie"
ale przeciez ja o tym pisze - ten sklad ktory gral dzis byl slaby - moze i Niemcy sa mocni w pelnym skladzie (Hummels, Boa, Gundo, Gomez - tego dzis brakowalo)
stary i coraz gorszy Schwieni nie bedzie rzadzil w srodku pola jak kiedys, Mustafi jest SLABYM stoperem, Can jest cienki i potwierdza to w kazdym meczu kadry. Gotze nie bez przyczyny siedzi na lawce - Niemcy nie mieli kim teraz straszyc... tym bardziej z Mullerem w katastrofalnej formie.
Nawet gdyby karnego dla Francji nie bylo i przy drugim golu Kimmich z Mustafim nie daliby sie ograc jak dzieci to co? Przeciez Niemcy nie stworzyli zadnej groznej okazji - znow liczyc na karne?
07.07.2016 23:43
"meisterspieler 07.07.2016, 23:13@FCBx2
Uwielbiam takie generalizowanie po jednym meczu. Ci ciency Niemcy wcześniej zdominowali Włochów, którzy rozpykali Hiszpanię. W ogóle cały świat się kompromituje tylko Polska gra genialnie."
generalizowanie po jednym meczu? Chyba zartujesz - Can nie zagral dobrego meczu w reprezentacji chyba nigdy. Gotze, Mustafi wlasciwie nie grali i widac bylo dlaczego.
Wlochow zdominowali tak samo jak Francozow - gdyby nie troche farta w karnych, nie byloby ich w polfinale.
0 bramek z Francja, 0 bramek z Polska, 1 bramka z Wlochami - tak nie gra mistrz.
07.07.2016 23:23
"DarthSmd [bayern.munchen.pl]07.07.2016, 23:05Sędzia swoje zrobił, ale przymykać oko na słabiutką grę Niemiec nie zamierzam. Niedokładność podań, brak pomysłu w okolicach pola karnego, nieskuteczność... Sorry, prawdziwych mistrzów poznaje się po bezwzględności, zimnej krwi w wykorzystaniu swoich okazji"
dokladnie - przy 7;1 z Brazylia sedzia nie mogl zaszkodzic - jak Bayern wygrywal LM to tez nikt im nie mogl zaszkodzic - niestety na tym Euro Niemcy nie byli kowalem wlasnego losu.
Euro wygra pewnie Francja - i co by nie gadac to bedzie to bardziej uczciwe niz wygrana Portugalcow.
07.07.2016 23:18
sedzia moze i sie nie popisal w meczu, ale Niemcy raczej dopasowali sie do poziomu sedziego. Ten mecz pokazal dlaczego w Bayernie nie moze byc wielu Niemcow - sa po prostu slabi.
Mustafi to slaby stoper - piewcow jego transferu do Bayernu moge tylko serdecznie obsmiac.
Gotze jest cieniem siebie z bvb - sprzedac poki ktos za niego chce cos zaplacic
Can jest marniutki... baardzo marniutki
Schweini u Mourinho nie powacha murawy
Muller kompletnie bez formy na tym turnieju.
wczesniej u Niemcow rozgrywala obrona zamiast pomocy - Boa i Hummels robili to co powinien Khedira i Schweini. Dzis nie bylo ani Hummelsa, ani pozniej Boa - to sie nie moglo udac.
07.07.2016 23:10
no Kimmich kiepsko przy bramce, ale kto dzis dobrze?
Can dno
Schweini to juz emeryture w USA powininien zalatwiac
Gotze moglby w ogole nie wchodzic na boisko
Muller nic
07.07.2016 22:51
taki to boski stoper ten Mustafi, ze go Pogba w miejscu objezdza
07.07.2016 22:37
o kur*&^a
07.07.2016 22:34
Can gral dzis beznadziejnie - jak zawsze zreszta w kadrze.
07.07.2016 22:30
Gotze na boisko... oj zle
07.07.2016 22:28
kiepsko... dla Niemiec i Bayernu
07.07.2016 22:25
karny tym bardziej skandaliczny, ze przy takim aptekarskim gwizdaniu wczesniej karnego powinni miec Niemcy za faul na Tonim.
07.07.2016 22:10
Francja na razie slabiutko.
Kimmich lewa noga prawa noga - młody wymiatacz :)
Can jak zwykle słabo.
07.07.2016 21:42
Walia bez Ramseya to zupelnie inny zespol. Sa bez szans
06.07.2016 22:32
trzeba byc idiota - owszem - ale zeby pisac takie dyrdymaly jak ryko. Nalezy rozrozniac Afryke od Portugalii.
http://fangol.pl/view/170365/renato-sanches-w-2010-roku?autoplay
tu chyba ostateczny dowod dla wszystkich latwowiernych geniuszy.
06.07.2016 20:30
pomijajac fakt czy Bayern donosil czy nie to najstraszniejsze w tym wszystkim jest to, ze kibice nie widza nic zlego w przekretach swojego klubu - widza problem w tym, ze ktos ich na tym przylapal...
06.07.2016 03:03
JazGod 05.07.2016, 22:42" ... *Przed skomentowaniem zapoznaj się z treścią tej informacji, gdyż każdy post z kategorii „Foosy” został wymyślony lub podkoloryzowany dla celów humorystycznych, a niewłaściwie odebrany zagraża zdrowiu psychicznemu. - Nie bądź Robben - podaj dalej! ... "
teraz juz rozumiem skad te ciagle doszukiwanie sie teorii spiskowych :)
06.07.2016 00:02
brawo Sherlocku! niestety nawet nie napisalem, ze chodzil do szkoły - napisałem o procesie edukacyjnym - czyli nawet jezeli mial prywatne nauczanie to jakis nauczyciel zapewne go odwiedzal - ergo byl uczestnikiem portugalskiego procesu edukacyjnego. Nawet jezeli przyjmiemy, ze wcale sie nie uczyl, to chodzil na zajecia z pilki noznej - tam raczej tez poznaliby sie na 16 latku wsrod 10 latkow...
05.07.2016 23:44
zawsze sie dziwilem takim smiesznym artykulom w prasie, bedac pewnym, ze nikt normalny tego nie kupi - jak widac po komentarzach ponizej jednak to ma sens - naiwnych jest na peczki.
W szkolach w Portugalii w calym procesie edukacyjnym nikt sie nie zorientowal, ze jeden 10 latek to tak naprawde 16 latek... na pewno!
05.07.2016 22:09
oczywiscie ze to brednie - kilka lat roznicy wyszloby w wieku szkolnym, kiedy 7 latetk jednak "troche" rozni sie od 12 latka - to Europa nie Afryka, zeby mozna niezauwazyc takiej roznicy do 18 roku zycia.
05.07.2016 14:35
"ThomasKonig 03.07.2016, 22:40 Francuzi osiągają pewną przewagę. Jej pierwszy punkt to przewaga fizyczna. Niemcy mają niby dzień dłużej na odpoczynek, ale stoczyli dwugodzinną, ciężką bitwę z Włochami. Francja ma spacerek, całkowicie inaczej człowiek się regeneruje.
Należy dodać też morale. Francuzi będą mieli je znakomite, a wiara w siebie i zaangażowanie dają wiele, było to widać po reprezentacji Polski."
Akurat morale to wlasnie Niemcy powinni miec najlepsze - dokonali wlasnie historycznej rzeczy, pokonujac Wlochow w turnieju. Teraz nie ma juz rzeczy niemozliwych. Mogą wszystko.
a o regeneracje bym sie nie martwil - 24h wiecej to wystarczajacy czas, dla zawodnikow, ktorzy regularnie graja co 3 dni. Tym bardziej, ze poza Schweinim wiekszosc jest mloda.
03.07.2016 23:38
patrzac na reprezentacje Francji nie jestem pewien czy ogladam Euro czy Puchar Narodow Afryki ;)
03.07.2016 21:11
W BL Lewy strzelil chyba 2 karne? plus w reprezentacji zawsze pewnie.
03.07.2016 00:38
wykonywac karne powinien oczywiscie Lewy, ktory sie chyba jeszcze ani razu nie pomylil.
03.07.2016 00:32
Co do meczu - godny finalu :) Boateng do tej pory najlepszy stoper turnieju, w sumie dzis to potwierdzil - troche mial pecha z tym karnym. Hummels rowniez swietnie - ta para stoperow w Bayernie to gwarancja sukcesow. Hector dzis rowniez zagral bardzo dobre spotkanie - chyba pierwsze tak wysokiej jakosci. Kimmich ciut gorzej, ale jak na swoj wiek i tak duzy plus. Neuer wygral awans w tych karnych :) Gdyby Niemcy mialy na bramce Fabianskiego, juz mogliby sie pakowac.
Niestety poza obrona i bramka, no i moze Gomezem, ciezko wiecej kogos pochwalic - Ozil jedyny plus za bramke. Kroos nie zrobil kompletnie NIC w tym meczu. Draxler tez bez blysku. Wystep Schweiniego podsumowal jego karny, a Muller jak zwykle drewniany, tylko tym razem nie dorzucil do tego bramki - chociaz na Euro to nic dziwnego... jednak akurat do niego z ofensywy przyczepic mozna sie najmniej.
03.07.2016 00:12
"JazGod 02.07.2016, 23:14 tak ze finał Francja Portugalia już przesądzony"
JazGod 02.07.2016, 23:37@ FCBx2 - " ... Wygrana Messiego w Copa america też miała być przesadzona znawco :) ... "
A gdzie ja stwierdziłem - ze Francja na 100 % wygra Finał ME - liczę na niespodziankę w Finale."
Ty masz wlasny swiat? Nie stwierdzilem nigdzie, ze napisales ze Francja wygra - stwierdzilem, ze wyglaszanie glupich teorii o finale Francja - Portugalia, na etapie cwiercfinalow jest smieszne jak 99% twoich spiskowych teorii.
03.07.2016 00:04
Wygrana Messiego w Copa america też miała być przesadzona znawco :)
02.07.2016 23:18
potwierdza sie prawda stara jak swiat - jak druzynie nie idzie to Kroos jest baznadziejny. Dzis gosc nie istnieje. Akcja bramkowa Niemiec to Neuer - tormaachiner Gomez - Hecktor i Ozil, ktory swoja droga tez jest bezbarwny. Malo kreatywnosci w srodku maja Niemcy.
02.07.2016 23:05
Ależ spektakularny gol Belgowie :)
01.07.2016 21:19
Niewatpliwie Nawalka ladnie to poukladal i nie ma co do tego zadnych watpliwosci, ale z drugiej jednak strony "material" do pracy mial jednak wielokrotnie lepszy niz poprzednicy, jak chociazby Beenhaker - od wielu dziesiatek lat nie mielismy tak mocnej kadry. Obecnie posiadamy wlasciwie najlepszego napastnika swiata, jednego z 5 najlepszych DMow swiata i kilka bardzo solidnych uzupelnienien na Europejskim poziomie jak Piszczek, Blaszczykowski, Glik czy Milik. A co mielismy wczesniej? Naturalizowanego miernego Olisadebe z braku laku i conajwyzej solidnego Krzynowka czy Smolarka, ktorzy musieli pelnic role czolowych gwiazd, ktore obecnie nie przeskoczyly by poziomu Pazdana ;)
Nie ma co umniejszac roli Nawalki, bo na pewno wykonal kawal dobrej roboty, ale glownie mozemy byc dumni z faktu, ze w koncu rosnie nam pokolenie pilkarzy, ktore moze cos znaczyc na arenie miedzynarodowej.
Jeszcze pare lat temu jak Lewy przechodzil do bvb kazdy nim gardzil i skazywal go na lawke, twierdzac, ze zaden Polak nie bedzie pelnil znaczacej roli w lepszym zespole - obecnie Polacy potrafia byc czolowymi postaciami najlepszych zespolow swiata, a mlodych talentow z Polski nie skazuje sie na "kariery" Dawida Janczyka :D
Zielinski, Kapustka moze kilku innych cos w koncu osiagnie poza ekstraklapą.
01.07.2016 02:52
dajcie spokoj - teorie jazgota to jakis obled. Rzuca oskarzenia jak w amoku na wszystko i wszystkich wkolo, a jak cos wylamuje sie ze urojonego wyobrazenia, to tego po prostu do siebie nie dopuszcza. Jak z finalem Copa America...
01.07.2016 01:50
"JazGod 01.07.2016, 00:37
Kiedy w 95 minucie meczu Islandia Austria - gol Islandii dał awans Portugalii do naszej drabinki - to napisałem - że Portugalia wyeliminuje Chorwację - a potem nas - to wielu tu mówiło - ze Chorwacja wygra z palcem w .. i co ? "
i nic - wyglaszasz takie teorie przed wszystkimi meczami - ostatnio w polowie finalu Copa America stwierdziles, ze to ustawione i na pewno Argentyna z Messim na czele wygra... i co?
01.07.2016 00:45
e tam 32 druzyny na Euro - zrobmy 46 to nawet Watykan zagra... moze papiez na bramce stanie.
01.07.2016 00:35
w regulaminowych 90 minutach nie wygrala, dopiero w dogrywce cos tam wcisnela. Karne to zawsze loteria - w sumie moglismy odpasc i ze Szwajcaria ;) nie ma co dywagowac - na pewno nie bylismy gorsi ani od Szwajcarii, ani tym bardziej portugalii. Jakies podwaliny pod reprezentacje w koncu mamy - Lewy, Milik, Krycha, Glik, Blaszczu, Piszczek, moze jakies mlode wilki jak Kapustka i w koncu wydaje sie ogarniety trener. Dobry prognostyk przed MŚ.
a wracajac do Bayernu - alez mozemy byc szczesliwi, ze mamy Sanchesa. Wprost nie moge sie doczekac, zeby zobaczyc go w parze z Vidalem - bedzie miazga
01.07.2016 00:33
Polska odpada z Euro bez przegranego meczu ;) prawie jak mistrzowie. Tak czy inaczej wielki respekt.
"ThomasKonig 01.07.2016, 00:03A co do Renato Sanchesa - Portugalia grała dzisiaj w dziesiątkę bo Ronaldo był żałosny i nieobecny"
Co do ronaldo - zgodze sie - dno i metr mulu. Co do grania w 10 - nie masz racji - Renato gral za dwoch, wiec wyrownal strate.
01.07.2016 00:07
wieksze posiadanie pilki, wiecej podan - Polska potrafi zdominowac nawet portugalcow. Krycha wymiata.
Szkoda, bo na pewno nie bylismy gorsi. A portugalia w polfinale, bez zadnej wygranej. dno
30.06.2016 23:57
za komentarzem z tvp - "nikt nie oszuka zmeczenia, poza Renato Sanchesem" :D
z Vidalem w srodku pola to bedzie miazga. Krychowiak swoja droga tez rewelacja - absolutny swiatowy top DMow na swiecie.
30.06.2016 23:19
dobrze ze kupilismy Sanchesa przed Euro - obecnie jego wartosc szybuje w gore z predkoscia odrzutowca :) Robi robote Portugalcom za trzech. Ronaldo przy nim nie istnieje.
30.06.2016 22:02
ja manipuluje? mozesz wskazac chociaz jedno takie miejsce?
Przestan wypisywac glupoty o spiskach to przestane komentowac Twoje wypowiedzi.
Na razie kilka Twoich perelek z ostatnich 24 godzin:
1. Messi wygra Copa America, bo to jest ustawione
2. Sedzia gwizdze pod Argentyne
3. Solorz poniesie porazke transmitujac te same mecze co Kurski - Kurski oczwyscie w tym samym czasie jest geniuszem i trafil w 10.
27.06.2016 20:39
"JazGod 27.06.2016, 20:04@ FCBx2a - " ... trafil w 10 chyba Solorz a nie Kurski - pisowczyku :) ... "
Solorz sukcesu Finansowego nie osiągnie bo w Kodowanych Kanałach nie ma Reklam.
Ale widzę - ze na stronie przesiąknięci propagandą PO i ITI Szkła Kontaktowego - użytkownicy manipulują nawet cytując - cudze komentarze :
I mój Komentarz poniżej nie dotyczył transmisji Copa America - ale Euro 2016 :
@ Jazgod - " ... Kurski swoją decyzją też trafił w 10 i sukces finansowy TVP gwarantowany :"
Twoje doszukiwanie sie wszedzie i zawsze spiskow i przekretow pada Ci juz na mozg. Nie ma tu zadnej manipulacji - z trafieniem w 10 pisalem oczywiscie o Euro, nie o Copie - co zresszta logicznie wskazuje fakt przywolania Solorza, ktory nie ma nic wspolnego z Copą.
No i na koniec wyjatkowo smieszne - Solorz transmitujac dokladnie te same mecze na kanale otwartym co TVP sukcesu nie osiagnie, a Kurski trafil w 10. Ogarnij sie...
27.06.2016 20:21
JazGod 27.06.2016, 16:14@ meisterspieler - " ... Copa America organizowane przez Amerykanów odniosło olbrzymi sukces finansowy pod każdym względem. Frekwencja, oglądalność, przychody itd.... "
Kurski swoją decyzją też trafił w 10 i sukces finansowy TVP gwarantowany"
akurat frekwencja na tej Copie byla tragiczna - chyba poza finalem i meczami Meksyku nigdy nie bylo pelnego stadionu.
a trafil w 10 chyba Solorz a nie Kurski - pisowczyku :)
27.06.2016 19:30
Szczególnie koncertowo w półfinale LM...
Argentyna do finałów gra wspaniałe. Potem higuain marnuje 200% okazję i przegrywają. Messi chyba nie doczeka się pucharu.
27.06.2016 04:58
niestety jak zawsze opowiadasz niestworzone historie science fiction. Faul Pepe byl. Aktorza prawie wszyscy, a gdyby cos bylo ustawiwone pod Argentyne to dalej grali by w 11...
27.06.2016 03:13
no to po rowno - teorie o ustawianiu meczow znow padaja. Vidal troche przyaktorzyl :D
ale sedzia faktycznie beznadziejny
27.06.2016 02:51
no to Chile w 10 po czerwonej - blad sedziego. Ich szanse spadaja jeszcze bardziej. Higuain jak zwykle marnuje setke w finalowym meczu, a wlasciwie dwusetke :) Vidal jak bullterier - Messi nie moze przy nim pograc.
27.06.2016 02:40
Copa America czas zaczac - jak obstawiacie? Messi czy Vidal? wieksze szanse daje Argentynie
27.06.2016 02:02
Należała się Draxlerowi bramka za ten mecz. Chyba spotkanie życia
26.06.2016 19:22
wyglada na to ze Niemcy jak zawsze typowo turniejowo - rozkrecaja sie z meczu na mecz
26.06.2016 18:50
ale obrona Neuera. Cala akcja jak zwykle zaczela sie od miniecia Toniego jak tyczki - alergicznie reaguje na jego gre defensywna
2-0 :)
26.06.2016 18:44
We Francji grał "jakiś Ribery" geniuszu :)
26.06.2016 16:43
Grizmann to jednak kozak. Idealny następca Riberego
26.06.2016 16:30
moze idolem Gotze jest brazylijski Ronadlo... tez tluscioszek :D
23.06.2016 12:16
Chile szybko zaczyna strzelanie - podobnie jak Argentyna ;)
23.06.2016 02:15
"meisterspieler 22.06.2016, 12:24Litości.Wyjazd w kierunku sztucznej murawy wynika oczywiście z ignorancji i głupoty. Houston, stolica pięknego Teksasu, gdzie odbywał się mecz- jest rejonem bardzo podatnym na suszę- woda jest deficytowym towarem, nikt poważny nie organizowałby tam naturalnej murawy- to raz. Chyba, że chciałby oglądać potem takie obrazki jak na Velodrome, albo w Poznaniu. Zarżnięta trawa przez kiepski bilans wodny (Poznań- i Polska generalnie- fatalne miejsce dla naturalnych muraw z wyjątkiem Pomorza), albo brak cyrkulacji powietrza (Velodrome na tym Euro). No i poza tym nie wiem gdzie mieszkasz, ale w mojej okolicy wszystkie orliki mają sztuczne murawy, z podłożami zrobionymi z grubej warstwy "opiłek" z opon. I seniorzy z okręgówki również wolą tam trenować niźli w błotku na swoim naturalnym stadionie (co często jest problemem bo zajmują miejsce młodym)."
Ignorancja i niewiedza raczej bije z tego postu, aniezeli z Thomasa. Sztuczna trawa to zmora wszystkich druzyn i trenerow na tym turnieju. Huston w Teksasie, podobnie jak California czy Florida czy nawet ZEA sa faktycznie terenami trudnymi dla pieknej i bujnej trawy, co nie oznacza, ze jej tam nie ma - ot mecze tego turnieju czesto odbywaja sie na stadionach na ktorych prym wiodą bejsbol czy futbol amerykanski i dla tych dyscypllin trawa jest naturalna. Dla socceru jak widac nie chcialo im sie wysilac.
No i faktycznie bardzo traafna porownanie - Messi kontra kopacze z okregowki na orliku :D muehehe. Zaufam jednak Messiemu i jemu podobnym mowiacym, ze sztuczna murawa jest bardziej kontuzjogenna/gorsza do gry, aniezeli kopaczom z okregowki.
22.06.2016 14:32
oglada ktos Copa America? jaka niesamowita bramka Messiego to czapki z glow. Final Argentyna - (pewnie) Chile bedzie fajnym widowiskiem.
22.06.2016 03:39
Nie ogladalem Niemcow tylko Polakow - na jakiej pozycji gral Kimmich? na boku obrony? jak sie prezentował? ktos napisze krotki opis meczu i poszczegolnych zawodnikow? ;)
21.06.2016 20:10
mi w tym meczu bardziej sie podoba Ramsey od Bale`a ;)
20.06.2016 22:37
do celnego owszem - co nie zmienia faktu, ze do groznych sytuacji dopuszczaja. Boki obrony Niemców zostana pewnie brutalnie zweryfikowane przez Francje/Hiszpanie/Wlochów czy innych Belgów ;) Jedyna nadzieja, ze ofensywa odzyje... W przebudzenie Gotze nie wierze za bardzo - moze Muller odpali.
20.06.2016 21:53
" ThomasKonig 20.06.2016, Obawiałem się o obronę, ale na razie Niemcy bez straty gola, z Polską nie dopuścili nawet do strzału. Z początku z Ukrainą za dużo pozwolili..."
Oczywiscie, ze dopuscili Polaków do strzalu - i to nie do jednego. Tylko nieskutecznosc Milika spowodowała, że Nimecy nie stracili jeszcze gola
20.06.2016 21:46
klauzula ponizej 40 mln to cos co moze skusic Bayern - w zaleznosci jak bedzie sie prezentowac w przyszlym sezonie... jednak obawa, ze skonczy sie jak w przypadku Gotze pozostaje. Tym bardziej ze Ancelotti nie jest wielkim fanem mlodych talentow...
20.06.2016 02:38
a Ukraina nie ma jeszcze przez przypadek czysto matematycznych szans na awans?
17.06.2016 02:00
no akurat wysokie wyniki Niemcow na MŚ raczje nie sa ze slabymi druzynami, ktore nie graja na ME ;)
17.06.2016 01:01
pierwsza polowe mieli katastrofalna - w drugiej faktycznie sie poprawili, jednak jak widac Ukraina raczej jest chlopcem do bicia w grupie ;) Pierwsze mecze na poprzednich turniejach mieli bardziej imponujace. Mnie w obu tych meczach gra Niemiec nie przekonywala - zreszta podobnie jak ich mecze przedturniejowe. Jedyna nadzieja w tym, ze to typowa druzyna turniejowa i jeszcze musi sie rozkrecic.
17.06.2016 00:42
moze i maja slabsze drugie mecze, ale wczesniej graja pierwszy dobry/rewelacyjny - teraz ani pierwszy dobry, ani drugi ;)
17.06.2016 00:26
jesli Milik trafilby bramke to smiem twierdzic, ze Polska wygralaby ten mecz - Pazad gral zyciowke... a wlasciwie to nie byla nawet zyciowka - on gral 14 poziomow ponad swoj standardowy poziom. Glik, Fabian i boki rowniez pewne, do tego jak zwykle rewelacyjny Krychowiak (na minus jedna grozna strata) kontra leniwa pomoc Niemiec skladajaca sie z powolnego Ozila, jeszcze wolniejszego Kroosa i marnego Khedire ;) kazdy z tej trojki zeby sie dobrze prezentowac musi miec wybieganych i szybkich pomocnikow obok. Kross ma w realu CRa i Bale, Ozil ma Sancheza, a Khedira mial Vidala czy teraz Pogbe ;) W reprezentacji maja siebie na wzajem plus rownie leniwego Gotze - to sie zle skonczy.
17.06.2016 00:13
co tu duzo gadac - Polska zagrala bardzo dobre zawody, z duzymi szansami nawet na wygrana. Na pewno nie mozna powiedziec, ze ugralismy remis fartem - w pelni na niego zapracowalismy i zasluzylismy. Tym bardziej smieszne sa teraz komentarze po pierwszych meczach, kiedy wszyscy plakali, ze zarowno Niemcy jak i Ukraina zmiotą nas z powierzchni ziemi.
A Niemcy niestety o ile sie nie rozkrecą nagle w trakcie tego turnieju to maja marne szanse na koncowy triumf. Od paru meczy graja kiepsko i juz nie mozna ich bronic, ze w koncu zzagraja dobrze kiedy beda musili grac o cos - oni juz musza grac o cos. Obrona w srodku niby ok, ale boki maja baaardzo przecietne. W pomocy spowalniacz Kroos, spasiony Gotze bez blysku, leniwy Ozil i Khedira, ktory topowym DMem raczej nie jest. Tormachiner Gomez sprawdzalby sie gdyby mial mu kto dogrywac, a jak widac nie ma. Jedynie Muller prezentuje dobry poziom.
Podsumowujac - jesli kto ma byc czarnym koniec turnieju to raczej nie Belgia czy Austria a wlasnie Polacy :)
16.06.2016 23:57
jakies 5, moze 8 kontuzji temu twierdzilem, ze po nastepnej powinien sobie juz odpuscic...
16.06.2016 13:51
http://euro2016.polsatsport.pl/nowe-wcielenie-zidanea-fantastyczna-ruleta-comana.html
mamy nowe wcielenie Zidana w skladzie ;)
16.06.2016 02:34
oglądałem ten mecz, zreszta poprzedni rowniez. Vidal prezentuje sie rewelacyjnie - jak w najlepszych meczach LM w Bayernie. Zdecydowanie najlepszy pomocnik Copy.
15.06.2016 16:45