Zachowanie z klasą :) szkoda ze Riberemu trochę jej brakuje.
29.07.2016 13:43
Ribery moglby sobie odpuscic - brak taktu i honoru niestety wychodzi :/
Muller zagral w rewanzu i nic nie pokazal - od tego jest trener, zeby dobierac sklad - co do Boatenga - gdyby go wystawil, to znow bylby placz, ze za szybko po kontuzji... wiecznie zle. Polfinal LM to nie mecz, w ktorym obronca moze dochodzic do formy po kontuzjach.
28.07.2016 19:21
przeciez nie moze jednostkowo powiedziec 8 pilkarzom z podstawowego skladu, ze daje im wolna reke - po co wtedy bylby terner? Skoro Ribery by na to zaslugiwal to Robben, Lewy, Vidal, Alaba, Lahm, Neuer, Boa raczej tez?
Riberemu cos tam sie nie podobalo, co powiedzial (inna kwestia czy potrzebnie czy nie), ale twierdzenie, ze wychodza jakies wielkie brudy po Guardioli to chyba przesada, nie uwazasz? A swoja droga to wyznaczanie rol pilkarzom, o chyba ich podstawowe zadanie - czy to nie Jupp nauczyl i Robbena i Riberego, ze nie tylko ofensywa, ale i za bronienie powinni sie brac? Czy ograniczal im swobody, czy postepowal slusznie?
28.07.2016 01:55
Przeciez trener nie moze polowie wyznaczyc schematow, a polowie dac wolna reke - to chyba oczywiste? Swobody w obrebie schematow pewnie mieli. Zreszta co to za rozroznianie? Najlepsi moga miec swobode, a gorsi nie? Kto w takim razie jest gorszy, a kto lepszy? Boateng jako najlepszy stoper moze bronic jak mu sie podoba, bo jest za dobry na schemat? A Holger ma bronic wg schematu? Alaba i Lahm bez schematu, a Rafinha i Bernat juz wedlug schematu? ,
28.07.2016 01:34
@Android - caly czas nie rozumiesz jednej podstawowej roznicy - czym innym jest otwarta krytyka, a czym innym to, ze Ribery czy Rode nie czuli sie doceniani - Twoj czarno bialy swiat nie pozwala Ci dostrzec roznicy? Takie rzeczy sa standardem i przypisywanie sobie przewidywania oczywistosci jest troche naiwne/dziecinne/niepowazne.
@pk - najlepsi potrzebuja podstawowych wytycznych taktycznych? Jak to sie ma do stwierdzenia Riberego, ze Guardiola za duzo mowi? Dal mu za duzo podstawowych wytycznych? Czy zbyt rozszezone wytyczne?
O problemach ze Schweinim i Vidalem pierwsze slysze - z Vidalem raczej prasa rozdmuchiwala zachowania na imprezach niz problemy z trenerem. Rode faktycznie sie zalil, ze Guardiola z nim nie rozmawial - tylko, ze Ribery sie teraz zali, ze Pep mowil za duzo. Typowa niemoznosc dogodzenia wszystkim.
28.07.2016 01:09
Dużo mówić o grze i jej aspektach to konstruktywna krytyka? To chyba świetna cecha dla trenera? A o atmosferze bym nie przesądzal. Na razie tylko Ribery stawia się w roli pokrzywdzonego.
28.07.2016 00:11
"Android 27.07.2016, 23:26Przecież to oczywiste, że jednym styl Pepa pasował a drugim nie. Tak samo będzie z Carlo"
czyli jednak nie skrytykowal, a wyrazil odmienne zdanie co jest zupelnie normalne i do przewidzenia? Czyli znow mianowales sie wieszczem od spraw oczywistych? Co teraz przewidzisz, zeby przypisac sobie racje? Niedzele po sobocie, czy deszcz w przyszlym roku? :D
27.07.2016 23:29
nawet jezeli chodzilo o gadaniny na konferencjach to co z tego? mial na konferencji powiedziec szybko o taktyce i ustawieniu, zeby rywal mogl sie dobrze przygotowac? Konferencje niestety tak wygladaja.
a co do racji - podkresle ponownie - nie miales jej. Taka krytyka to nie krytyka - stwierdzenie, ze nie wszyscy na swiecie beda sie zgadzac z Guardiola to delikatnie mowiac glupota - moze jeszcze objawisz nam kolejna prawde nieodkryta, ze w 2017 roku w Polsce spadnie deszcz? krytyki otwartej Pepa nie bylo, nie ma i pewnie nie bedzie - poprzednich trenerow krytykowano zaraz po odejsciu. Teraz minal poand miesiac i wciaz cisza. Jedynie Ribery sie wyrywa, ze nie czul zaufania i ze za duzo gada - moze to on za malo rozumial?
Ribery taktowny nigdy nie byl, wiec nie ma sie co dziwic
27.07.2016 23:19
@Android - taka krytyka to nie krytyka - krytykowano to vanG. za charakter czy Klinsmanna za wszystko :D
to, ze Ribery ma inne spojrzenie na futbol, czy nie czul sie doceniony to nie krytyka - ludzie sa rozni i zgadzac sie we wszystkim, wszyscy nie moga. Dla jednych to dobrze, ze mowi duzo, dla innych zle - patrzac na ilosc (nie jakosc) Twoich komentarzy, "gadulstwo" Guardioli powinno Ci sie akurat podobac :D
27.07.2016 22:54
Racji oczywiscie nie miales - Ribery nie wypowiada sie o Pepie negatywnie -
"jest mlody"
"nie ma duzego dowiadczenia"
to sa negatywne wypowiedzi? nie wiem czy Twoim jedynym zyciowym celem jest zdobycie poklasku na tej stronie, ale niestety nie wychodzi Ci :) nie miales racji jak zwykle, podkreslam :)
27.07.2016 22:05
hmmm - Benzema, Bale, Ronaldo - bez konkurencji w druzynie, a zadyszki nie zlapali. Grizmann bez konkurencji tez bez zadyszki ;) Ribery i Robben kiedy wygrywalismy LM za Juppa tez konkurecji nie mieli a zadyszki nie zlapali...
Pszypadek? Nie sondze! :D
27.07.2016 22:00
@Android - to ze ktorys z zawodnikow bedzie wypowiadal sie mniej pochlebnie to raczej normalne - w Barcie byl to Ibra, w Bayernie jest to Ribery - co nie zmienia faktu, ze wszyscy inni w dalszym ciagu wypowiadaja sie o Pepie bardzo pozytywnie - ergo jak zwykle nie miales racji
27.07.2016 21:56
Darth - znow troche sie rozmijasz z prawda... wlasnie Suarez, Messi i Neymar zlapali wieksza zadyszke pod koniec sezonu niz Lewy i Muller - pamietasz jak roztrwonili ponad 10 pkt przewagi w kilka kolejek w lidze? jak odpali z LM w katastrofalnym stylu? wlasnie przez zadyszke ofensywnego trio :) gdyby nie to lige wygraliby ze sporym zapasem kilka kolejek wczesniej, a i w LM nie odpadliby tak szybko, bo w formie z Athletico sobie radzili wysmienicie.
Na pozycji Lewego/Mullera, wlasnie Lewy z Mullerem sa konkurencja - przy grze 4-3-3 w ofensywie beda 3 miejsca - Ribery, Robben, Costa, Coman, Lewy, Muller - 6 graczy - idealnie po 2 na pozycje.
27.07.2016 21:40
@Darth - Real nie kupil Moraty, dlatego ze uznal ze na gwalt potrzebuje zmiennika - skorzystali z prawa pierwokupu, z mozliwoscia odsprzedazy z zyskiem. No i kolejna sprawa - od czasow sprzedazy Higuaina do tego okienka nie mieli zandego zmiennika dla napastnika... a zgarneli 2 razy LM.
Co do Barcy - akurat Messi w minionym sezonie pauzowal chyba ok 3 msc. Neymar tez mial jakies krotsze lub dluzsze przerwy - tu wlasnie Lewy i Muller sa bardziej niezniszczalni.
27.07.2016 21:18
" Android 27.07.2016, 18:44 To profesjonalna drużyna i nie może pozwolić sobie na takie ryzyko."
Ty wytrzymujesz sam ze soba? narzekasz na wszystko, wszedzie i zawsze.
Barca nie ma zmiennikow dla MNS, Real nie ma dla BBC i zgarniaja LM rok po roku.
27.07.2016 19:29
gdyby tylko zamiast wiecznie kontuzjowanego Holgera byl 4 stoper, zawsze do dyspozycji tez uznalbym kadre za kompletna... na kazda pozycje mamy obecnie minimum 2 zawodnikow - w zupelnosci wystarczajace.
27.07.2016 17:45
tymczasem Barca kupila marna podrobke Sanchesa, w postaci Gomesa za 35 mln Euro + 20 mln zmiennych :D
22.07.2016 17:51
Pk - wystawił Bayern i Liverpool? A co przenieslismy sie do czasów niewolnictwa? Może mu się Anglia nie podoba i nie chciał tam grac? Dogadamy transfer by był jakby była zgoda Gotze. Jeśli jej nie było to nic nie było dogadane.
A co do straty - takie ryzyko transferowe. Nie każdy się spłaci.
22.07.2016 04:47
chcial zedrzec? a moze chcial sporbowac odbudowac sie u nowego trenera? Moze liczyl na szanse? Pozbyto sie go niezbyt elegancko, wiec i nie ma sie co spodziewac, ze bedzie klekac przed Bayernem na kolanach. Forme i blysk oczywiscie stracil, jednak nie ma co go oczerniac.
22.07.2016 00:00
jesli byla chociaz czastka prawdy o zachowaniu Bayernu wobec Gotze to wcale sie nie dziwie, ze moze nie dziekowac Bayernowi - wykopalismy go na sile, ciagle dajac do zrozumienia, ze nie ma dla niego miejsca - nie demonizujmy go.
21.07.2016 23:39
@mazovia - akurat Bayern to klub, ktory chyba najplynniej i najmniej drastycznie przechodzi zmiane pokoleniowa...a co do zastepstwa za Robbena - przeciez jest Coman, ktory docelowo ma byc nastepca. Po co kupowac kolejnego skrzydlowego? Jest ich obecnie 4 - Ribery, Robben i Costa z Comanem. Po dwoch na pozycje i wiecej nie potrzeba. w dodatku Muller moze spokojnie grac na skrzydle.
19.07.2016 22:26
Mogl byc legenda, brac ladna kase za same zaslugi i czasami grac w podstawie. Do tego odejsc z honorami i zakonczyc kariere z godnoscia w Bayernie w wieku 34-35 lat, ewentualnie dla "fanu" pokopac potem troche w stanach... zachcialo sie spelniania marzen o ManU to i skonczy u turasow w wieku 32 lat. Delikatny niesmak pozostanie po tym. Nauczka dla pozostalych ;)
19.07.2016 16:37
ten zaciag mlodzikow BVB to nasze potencjalne wzmocnienia - nie ma sie co oszukiwac :D
akurat maja po 18, 19 lat i po 4-5 lat kontraktu - za 3-4 lata kupimy za grosze :D:D:D
19.07.2016 15:55
Po Boatengu na przyklad nie bylo widac, zeby cokolwiek zostało zrobione zle - po Coscie tez moze nie byc widac, a Ty uprawiasz jakies dziwne krakanie.
Wszystko wskazuje na to, ze Ancelotti bedzie gral 4-3-3 - w pomocy bedzie pewnie Vidal, Sanches i moze Thiago/Kimmich/Alonso, w ataku bedzie na 100% Lewy i zostana dwa miejsca - czyli Muller i Coman/Ribery - reszta spokojnie sie doczeka gry po kontuzjach.
19.07.2016 15:51
Ty chyba nie zdajesz sobie sprawy, ze Bayern to jeden z najlepszych/najbogatszych/najlepiej zarzadzanych klubow swiata - maja fizjoterapeutow, doradcow i trenereow od absolutnie wszystkiego - pewnie nawet od zdrowego puszczania bąków. Jeżeli ktoś nie przepracuje okresu przygotowawczego to juz odpowiedni ludzie zajmą się tym, żeby formę zbudował w okresie po kontuzji...
19.07.2016 15:31
moze pare razy jak byly kontuzje i nie mial tam kto grac, ale to nie w ostatnim sezonie, jak byl juz Vidal.
15.07.2016 17:55
Rode raczej ladnie wypowiada sie o Bayernie i Guardioli po transferze...
15.07.2016 17:54
"yvaine25 15.07.2016, 15:43"Ergo - Bayern na sprzedaży Hojbjerga, Rodego i Götzego, czyli graczy absolutnie zbędnych, zarobił bagatela 55 mln €."
do tego jeszcze Benatia ;)
Sprzedalismy Rode za 12, Hojbjerga za 15, zaraz za Gotze bedzie 28, Benatia 20, czyli 75 mln - dokladnie tyle ile wydalismy na Hummelsa i Sanchesa. Wciaz mamy pole do popisu ;)
15.07.2016 17:46
niezla kase w tym sezonie zgarniamy od BVB za Rode i Gotze ;)
W sumie to nawet lubilem Gotze - formy oczywiscie od dawna nie ma, ale sympatia pozostanie. Mimo transferu do zółtków, życze mu dobrze. Niech sie odbuduje i motywuje Bayern do lepszej gry swoja postawa w BVB. Dobrze dla Niemiec, ze zostaje w Bundeslidze.
15.07.2016 17:39
Martinez stoperem byl, jest i bedzie - to zadna sensacja. Przez 3 lata Guardioli Martinez chyba nigdy nie zagral jako defensywny pomocnik. Jeszcze w Hiszpanii Martinez tez grywal jako stoper. Przy pewniaku Vidalu i mega talencie Sanchesie, Javi tez nie mialby miejsca w pierwszym skladzie w pomocy. Do tego Thiago, Alonso i Kimmich, ktorzy sporadycznie moga grac w srodku. A na stoperze, nie raz bedzie musial zastapic Hummelsa zapewne ;) Tak czy inaczej w Badstubera ja juz przestalem wierzyc - powinnismy kupic 4 stopera. Holger to juz tylko maskotka klubowa i nasz zarzad pewnie tez o tym dobrze wie - nie ma burzy medialnej, bo w Bayernie nigdy jej nie ma - transfery robi sie po cichu i bez cisnienia, ktore windowaloby cene.
15.07.2016 17:24
"JazGod 11.07.2016, 00:37@ cayman - to że kilku użytkowników broni sędziów jak niepodległości - nie zmienia faktu że jest to nieliczna ilość użytkowników - na ogólną ilość wszystkich użytkowników - niestety ci nieliczni "Dyżurni Trolle" są wyjątkowo głośni - chamscy i bezwzględni i niektórzy pojawiają na konkretny komentarz jak na przykład dzisiaj użytkownik @ Cayman by tym komentarzem bronić sędziów."
a mozesz po polsku?
skomentujesz swoje teorie przez finalem Copa America, ze Argentyna na pewno wygra bo to ustawione?
11.07.2016 00:52
przeciez nawet admini mu juz na to zwracali uwage. Jakas specyficzna potrzeba zwrcania na siebie uwagi - wiekszosc jego komentarzy przechdzi bez echa, wiec wylawia je co kilka dni i tak w kolko - kiedys tak zacial sie z wyliczeniami nacji na mistrzostwach swiata o ile dobrze pamietam :D
11.07.2016 00:35
jedyne co przewidziales to to, ze sedziowe zapewnia wygrana w finale Copy Argentynie i Francji na Euro :) tyle z tych teroii spiskowych... i skoncz wreszcie cytowac sam siebie - to serio chore.
11.07.2016 00:23
" JazGod 10.07.2016, 23:59Jakby ktoś nie wiedział ...Mój nie dawny komentarz"
czy ty masz zdiagnozowana jakas chorobe psychiczna? rozmawiasz sam ze sobatakze w realu? skonczysz kiedys cytowac swoje smieszne wypowiedzi co kilka godzin?
a jesli juz to czemu nie zacytujesz jak twierdziles, ze francja na pewno wygra to euro? czemu nie zacytujesz jak przewidywales ze Argentyna wygra Cope?
11.07.2016 00:08
turniej slaby jak i ten caly pseudomistrz - najsmieszniejsze, ze wygrali to bez cr11, a on pewnie i tak zgarnie zlota pilke za euro ;)
przypomne w ramach ciekawostki wszystkich naiwnych z poprzedniego watku :) :D:D:D
10.07.2016 23:56
"kusiczek 09.07.2016, 22:24Anceloti nic z Bayernem nie zrobi, max mistrzostwo Bundesligi, choć wątpię. My potrzebujemy Niemca z prawdziwego zdarzenia, który potrząśnie tym zespołem i w Bayernie będzie grało więcej Niemców jak ok 2000r."
w 2000 roku w podstawie Bayernu gralo dokladnie tyle samo Niemcow co obecnie... ale co o tym moze wiedziec nastolatek urodzony po 2000 roku :D
a jakosc Niemcow dobitnie pokazalo to Euro - wiecej reprezentantow Bayernowi nie jest potrzebne, bo tylko obnizy poziom klubu.
09.07.2016 23:26
"kusiczek 09.07.2016, 21:19
Jutro
Wynik 2-1
Mam nadzieję, że 1 bramkę strzeli Renato Sanchez, a drugą najlepszy piłkarz świata"
przeciez Messi jutro nie gra.
a wygra oczywiscie Francja - Griezmann nakryje czapka CR11
09.07.2016 22:09
kilka slabszych meczow Mullera i juz sie go sprzedaje. Jak bohatera Robbena niegdys. Krotka pamiec jest kibicow.
08.07.2016 13:15
drogi romku - z litosci nawet tego nie skomentuje...
poczytaj co to ironia
08.07.2016 13:14
nie oszukujmy sie - to wina Guardioli.
08.07.2016 00:53
no to sie zaczyna :D:D:D hahaha
Muller na sprzedaz, za odpadniecie Alaby, Lewego i Thiago odpowiada Guardiola - za odpadniecie Anglikow, pewnie tez - w koncu zaczyna trenowac w Premier League :D
Muller jest absolutnie wielki i slaby jeden turniej tego nie zmieni. Problemem nie byla slaba forma Mullera, ale brak jego zmiennikow na poziomie.
08.07.2016 00:48
zreszta nie tylko kadra Niemiec jest coraz slabsza - generalnie problem ze zmiana pokoleniowa dotyka wiele narodowosci - Holandia, Brazylia, Wlochy, Hiszpania - to kadry, ktore raczej slabo radza sobie ze zmiana pokoleniowa. To co w Bayernie przebiega plynnie i bezproblemowo, to w kadrach staje sie duzym klopotem.
Niemcy maja problem zastapic Lahma i Schweiniego czy nawet takiego Klose
Holandia bez VdV, Snajdera, RvP itp tez sie stacza
Wlosi bez Pirlo, czy nawet takiego Balotellego (choc tu nie pokolenie a glupota)
Hiszpania bez Xaviego, Villi czy Xabiego
mlode pokolenie jeszcze nie wskoczylo na poziom poprzednikow, stad i te Euro raczej marne.
08.07.2016 00:28
@meisterspieler
myslalem, ze bez zrozumienia to mozna czytac a nie pisac ;) Can w liverpoolu moze i gra niezle - w reprezentacji nigdy nie zagral dobrze - i to nie jest raczej skutkiem braku zgrania - trenuje z nimi kilka lat. Ot moze po prostu w liverpoolu ma slabszych konkurentow, dlatego na ich tle prezentuje sie lepiej. Mustafi to dobre recenzje zbieral jakis czas temu, jak u boku mial Otamendiego - w tym sezonie raczej byl ganiony podobnie zreszta jak cala Valencia, bujajaca sie w srodku tabeli. Pomijajac ich dwoch - Gotze dno, Muller bez formy, Schweini dno - nie ma co plakac o sedziego - Niemcy byli slabi. Slabsi niz na MŚ.
08.07.2016 00:13
" meisterspieler 07.07.2016, 23:31@FCBx2
Dziś ten pokiereszowany już przed EM skład doznał 2 kolejnych ciosów, a potem jeszcze wysypał się Jerome. Tego nie wytrzymałaby żadna drużyna nawet najwięksi mistrzowie"
ale przeciez ja o tym pisze - ten sklad ktory gral dzis byl slaby - moze i Niemcy sa mocni w pelnym skladzie (Hummels, Boa, Gundo, Gomez - tego dzis brakowalo)
stary i coraz gorszy Schwieni nie bedzie rzadzil w srodku pola jak kiedys, Mustafi jest SLABYM stoperem, Can jest cienki i potwierdza to w kazdym meczu kadry. Gotze nie bez przyczyny siedzi na lawce - Niemcy nie mieli kim teraz straszyc... tym bardziej z Mullerem w katastrofalnej formie.
Nawet gdyby karnego dla Francji nie bylo i przy drugim golu Kimmich z Mustafim nie daliby sie ograc jak dzieci to co? Przeciez Niemcy nie stworzyli zadnej groznej okazji - znow liczyc na karne?
07.07.2016 23:43
"meisterspieler 07.07.2016, 23:13@FCBx2
Uwielbiam takie generalizowanie po jednym meczu. Ci ciency Niemcy wcześniej zdominowali Włochów, którzy rozpykali Hiszpanię. W ogóle cały świat się kompromituje tylko Polska gra genialnie."
generalizowanie po jednym meczu? Chyba zartujesz - Can nie zagral dobrego meczu w reprezentacji chyba nigdy. Gotze, Mustafi wlasciwie nie grali i widac bylo dlaczego.
Wlochow zdominowali tak samo jak Francozow - gdyby nie troche farta w karnych, nie byloby ich w polfinale.
0 bramek z Francja, 0 bramek z Polska, 1 bramka z Wlochami - tak nie gra mistrz.
07.07.2016 23:23
"DarthSmd [bayern.munchen.pl]07.07.2016, 23:05Sędzia swoje zrobił, ale przymykać oko na słabiutką grę Niemiec nie zamierzam. Niedokładność podań, brak pomysłu w okolicach pola karnego, nieskuteczność... Sorry, prawdziwych mistrzów poznaje się po bezwzględności, zimnej krwi w wykorzystaniu swoich okazji"
dokladnie - przy 7;1 z Brazylia sedzia nie mogl zaszkodzic - jak Bayern wygrywal LM to tez nikt im nie mogl zaszkodzic - niestety na tym Euro Niemcy nie byli kowalem wlasnego losu.
Euro wygra pewnie Francja - i co by nie gadac to bedzie to bardziej uczciwe niz wygrana Portugalcow.
07.07.2016 23:18
sedzia moze i sie nie popisal w meczu, ale Niemcy raczej dopasowali sie do poziomu sedziego. Ten mecz pokazal dlaczego w Bayernie nie moze byc wielu Niemcow - sa po prostu slabi.
Mustafi to slaby stoper - piewcow jego transferu do Bayernu moge tylko serdecznie obsmiac.
Gotze jest cieniem siebie z bvb - sprzedac poki ktos za niego chce cos zaplacic
Can jest marniutki... baardzo marniutki
Schweini u Mourinho nie powacha murawy
Muller kompletnie bez formy na tym turnieju.
wczesniej u Niemcow rozgrywala obrona zamiast pomocy - Boa i Hummels robili to co powinien Khedira i Schweini. Dzis nie bylo ani Hummelsa, ani pozniej Boa - to sie nie moglo udac.
07.07.2016 23:10
no Kimmich kiepsko przy bramce, ale kto dzis dobrze?
Can dno
Schweini to juz emeryture w USA powininien zalatwiac
Gotze moglby w ogole nie wchodzic na boisko
Muller nic
07.07.2016 22:51
taki to boski stoper ten Mustafi, ze go Pogba w miejscu objezdza
07.07.2016 22:37
o kur*&^a
07.07.2016 22:34
Can gral dzis beznadziejnie - jak zawsze zreszta w kadrze.
07.07.2016 22:30
Gotze na boisko... oj zle
07.07.2016 22:28
kiepsko... dla Niemiec i Bayernu
07.07.2016 22:25
karny tym bardziej skandaliczny, ze przy takim aptekarskim gwizdaniu wczesniej karnego powinni miec Niemcy za faul na Tonim.
07.07.2016 22:10
Francja na razie slabiutko.
Kimmich lewa noga prawa noga - młody wymiatacz :)
Can jak zwykle słabo.
07.07.2016 21:42
Walia bez Ramseya to zupelnie inny zespol. Sa bez szans
06.07.2016 22:32
trzeba byc idiota - owszem - ale zeby pisac takie dyrdymaly jak ryko. Nalezy rozrozniac Afryke od Portugalii.
tu chyba ostateczny dowod dla wszystkich latwowiernych geniuszy.
06.07.2016 20:30
pomijajac fakt czy Bayern donosil czy nie to najstraszniejsze w tym wszystkim jest to, ze kibice nie widza nic zlego w przekretach swojego klubu - widza problem w tym, ze ktos ich na tym przylapal...
06.07.2016 03:03
JazGod 05.07.2016, 22:42" ... *Przed skomentowaniem zapoznaj się z treścią tej informacji, gdyż każdy post z kategorii „Foosy” został wymyślony lub podkoloryzowany dla celów humorystycznych, a niewłaściwie odebrany zagraża zdrowiu psychicznemu. - Nie bądź Robben - podaj dalej! ... "
teraz juz rozumiem skad te ciagle doszukiwanie sie teorii spiskowych :)
06.07.2016 00:02
brawo Sherlocku! niestety nawet nie napisalem, ze chodzil do szkoły - napisałem o procesie edukacyjnym - czyli nawet jezeli mial prywatne nauczanie to jakis nauczyciel zapewne go odwiedzal - ergo byl uczestnikiem portugalskiego procesu edukacyjnego. Nawet jezeli przyjmiemy, ze wcale sie nie uczyl, to chodzil na zajecia z pilki noznej - tam raczej tez poznaliby sie na 16 latku wsrod 10 latkow...
05.07.2016 23:44
zawsze sie dziwilem takim smiesznym artykulom w prasie, bedac pewnym, ze nikt normalny tego nie kupi - jak widac po komentarzach ponizej jednak to ma sens - naiwnych jest na peczki.
W szkolach w Portugalii w calym procesie edukacyjnym nikt sie nie zorientowal, ze jeden 10 latek to tak naprawde 16 latek... na pewno!
05.07.2016 22:09
oczywiscie ze to brednie - kilka lat roznicy wyszloby w wieku szkolnym, kiedy 7 latetk jednak "troche" rozni sie od 12 latka - to Europa nie Afryka, zeby mozna niezauwazyc takiej roznicy do 18 roku zycia.
05.07.2016 14:35
"ThomasKonig 03.07.2016, 22:40 Francuzi osiągają pewną przewagę. Jej pierwszy punkt to przewaga fizyczna. Niemcy mają niby dzień dłużej na odpoczynek, ale stoczyli dwugodzinną, ciężką bitwę z Włochami. Francja ma spacerek, całkowicie inaczej człowiek się regeneruje.
Należy dodać też morale. Francuzi będą mieli je znakomite, a wiara w siebie i zaangażowanie dają wiele, było to widać po reprezentacji Polski."
Akurat morale to wlasnie Niemcy powinni miec najlepsze - dokonali wlasnie historycznej rzeczy, pokonujac Wlochow w turnieju. Teraz nie ma juz rzeczy niemozliwych. Mogą wszystko.
a o regeneracje bym sie nie martwil - 24h wiecej to wystarczajacy czas, dla zawodnikow, ktorzy regularnie graja co 3 dni. Tym bardziej, ze poza Schweinim wiekszosc jest mloda.
03.07.2016 23:38
patrzac na reprezentacje Francji nie jestem pewien czy ogladam Euro czy Puchar Narodow Afryki ;)
03.07.2016 21:11
W BL Lewy strzelil chyba 2 karne? plus w reprezentacji zawsze pewnie.
03.07.2016 00:38
wykonywac karne powinien oczywiscie Lewy, ktory sie chyba jeszcze ani razu nie pomylil.
03.07.2016 00:32
Co do meczu - godny finalu :) Boateng do tej pory najlepszy stoper turnieju, w sumie dzis to potwierdzil - troche mial pecha z tym karnym. Hummels rowniez swietnie - ta para stoperow w Bayernie to gwarancja sukcesow. Hector dzis rowniez zagral bardzo dobre spotkanie - chyba pierwsze tak wysokiej jakosci. Kimmich ciut gorzej, ale jak na swoj wiek i tak duzy plus. Neuer wygral awans w tych karnych :) Gdyby Niemcy mialy na bramce Fabianskiego, juz mogliby sie pakowac.
Niestety poza obrona i bramka, no i moze Gomezem, ciezko wiecej kogos pochwalic - Ozil jedyny plus za bramke. Kroos nie zrobil kompletnie NIC w tym meczu. Draxler tez bez blysku. Wystep Schweiniego podsumowal jego karny, a Muller jak zwykle drewniany, tylko tym razem nie dorzucil do tego bramki - chociaz na Euro to nic dziwnego... jednak akurat do niego z ofensywy przyczepic mozna sie najmniej.
03.07.2016 00:12
"JazGod 02.07.2016, 23:14 tak ze finał Francja Portugalia już przesądzony"
JazGod 02.07.2016, 23:37@ FCBx2 - " ... Wygrana Messiego w Copa america też miała być przesadzona znawco :) ... "
A gdzie ja stwierdziłem - ze Francja na 100 % wygra Finał ME - liczę na niespodziankę w Finale."
Ty masz wlasny swiat? Nie stwierdzilem nigdzie, ze napisales ze Francja wygra - stwierdzilem, ze wyglaszanie glupich teorii o finale Francja - Portugalia, na etapie cwiercfinalow jest smieszne jak 99% twoich spiskowych teorii.
03.07.2016 00:04
Wygrana Messiego w Copa america też miała być przesadzona znawco :)
02.07.2016 23:18
potwierdza sie prawda stara jak swiat - jak druzynie nie idzie to Kroos jest baznadziejny. Dzis gosc nie istnieje. Akcja bramkowa Niemiec to Neuer - tormaachiner Gomez - Hecktor i Ozil, ktory swoja droga tez jest bezbarwny. Malo kreatywnosci w srodku maja Niemcy.
02.07.2016 23:05
Ależ spektakularny gol Belgowie :)
01.07.2016 21:19
Niewatpliwie Nawalka ladnie to poukladal i nie ma co do tego zadnych watpliwosci, ale z drugiej jednak strony "material" do pracy mial jednak wielokrotnie lepszy niz poprzednicy, jak chociazby Beenhaker - od wielu dziesiatek lat nie mielismy tak mocnej kadry. Obecnie posiadamy wlasciwie najlepszego napastnika swiata, jednego z 5 najlepszych DMow swiata i kilka bardzo solidnych uzupelnienien na Europejskim poziomie jak Piszczek, Blaszczykowski, Glik czy Milik. A co mielismy wczesniej? Naturalizowanego miernego Olisadebe z braku laku i conajwyzej solidnego Krzynowka czy Smolarka, ktorzy musieli pelnic role czolowych gwiazd, ktore obecnie nie przeskoczyly by poziomu Pazdana ;)
Nie ma co umniejszac roli Nawalki, bo na pewno wykonal kawal dobrej roboty, ale glownie mozemy byc dumni z faktu, ze w koncu rosnie nam pokolenie pilkarzy, ktore moze cos znaczyc na arenie miedzynarodowej.
Jeszcze pare lat temu jak Lewy przechodzil do bvb kazdy nim gardzil i skazywal go na lawke, twierdzac, ze zaden Polak nie bedzie pelnil znaczacej roli w lepszym zespole - obecnie Polacy potrafia byc czolowymi postaciami najlepszych zespolow swiata, a mlodych talentow z Polski nie skazuje sie na "kariery" Dawida Janczyka :D
Zielinski, Kapustka moze kilku innych cos w koncu osiagnie poza ekstraklapą.
01.07.2016 02:52
dajcie spokoj - teorie jazgota to jakis obled. Rzuca oskarzenia jak w amoku na wszystko i wszystkich wkolo, a jak cos wylamuje sie ze urojonego wyobrazenia, to tego po prostu do siebie nie dopuszcza. Jak z finalem Copa America...
01.07.2016 01:50
"JazGod 01.07.2016, 00:37
Kiedy w 95 minucie meczu Islandia Austria - gol Islandii dał awans Portugalii do naszej drabinki - to napisałem - że Portugalia wyeliminuje Chorwację - a potem nas - to wielu tu mówiło - ze Chorwacja wygra z palcem w .. i co ? "
i nic - wyglaszasz takie teorie przed wszystkimi meczami - ostatnio w polowie finalu Copa America stwierdziles, ze to ustawione i na pewno Argentyna z Messim na czele wygra... i co?
01.07.2016 00:45
e tam 32 druzyny na Euro - zrobmy 46 to nawet Watykan zagra... moze papiez na bramce stanie.
01.07.2016 00:35
w regulaminowych 90 minutach nie wygrala, dopiero w dogrywce cos tam wcisnela. Karne to zawsze loteria - w sumie moglismy odpasc i ze Szwajcaria ;) nie ma co dywagowac - na pewno nie bylismy gorsi ani od Szwajcarii, ani tym bardziej portugalii. Jakies podwaliny pod reprezentacje w koncu mamy - Lewy, Milik, Krycha, Glik, Blaszczu, Piszczek, moze jakies mlode wilki jak Kapustka i w koncu wydaje sie ogarniety trener. Dobry prognostyk przed MŚ.
a wracajac do Bayernu - alez mozemy byc szczesliwi, ze mamy Sanchesa. Wprost nie moge sie doczekac, zeby zobaczyc go w parze z Vidalem - bedzie miazga
01.07.2016 00:33
Polska odpada z Euro bez przegranego meczu ;) prawie jak mistrzowie. Tak czy inaczej wielki respekt.
"ThomasKonig 01.07.2016, 00:03A co do Renato Sanchesa - Portugalia grała dzisiaj w dziesiątkę bo Ronaldo był żałosny i nieobecny"
Co do ronaldo - zgodze sie - dno i metr mulu. Co do grania w 10 - nie masz racji - Renato gral za dwoch, wiec wyrownal strate.
01.07.2016 00:07
wieksze posiadanie pilki, wiecej podan - Polska potrafi zdominowac nawet portugalcow. Krycha wymiata.
Szkoda, bo na pewno nie bylismy gorsi. A portugalia w polfinale, bez zadnej wygranej. dno
30.06.2016 23:57
za komentarzem z tvp - "nikt nie oszuka zmeczenia, poza Renato Sanchesem" :D
z Vidalem w srodku pola to bedzie miazga. Krychowiak swoja droga tez rewelacja - absolutny swiatowy top DMow na swiecie.
30.06.2016 23:19
dobrze ze kupilismy Sanchesa przed Euro - obecnie jego wartosc szybuje w gore z predkoscia odrzutowca :) Robi robote Portugalcom za trzech. Ronaldo przy nim nie istnieje.
30.06.2016 22:02
ja manipuluje? mozesz wskazac chociaz jedno takie miejsce?
Przestan wypisywac glupoty o spiskach to przestane komentowac Twoje wypowiedzi.
Na razie kilka Twoich perelek z ostatnich 24 godzin:
1. Messi wygra Copa America, bo to jest ustawione
2. Sedzia gwizdze pod Argentyne
3. Solorz poniesie porazke transmitujac te same mecze co Kurski - Kurski oczwyscie w tym samym czasie jest geniuszem i trafil w 10.
27.06.2016 20:39
"JazGod 27.06.2016, 20:04@ FCBx2a - " ... trafil w 10 chyba Solorz a nie Kurski - pisowczyku :) ... "
Solorz sukcesu Finansowego nie osiągnie bo w Kodowanych Kanałach nie ma Reklam.
Ale widzę - ze na stronie przesiąknięci propagandą PO i ITI Szkła Kontaktowego - użytkownicy manipulują nawet cytując - cudze komentarze :
I mój Komentarz poniżej nie dotyczył transmisji Copa America - ale Euro 2016 :
@ Jazgod - " ... Kurski swoją decyzją też trafił w 10 i sukces finansowy TVP gwarantowany :"
Twoje doszukiwanie sie wszedzie i zawsze spiskow i przekretow pada Ci juz na mozg. Nie ma tu zadnej manipulacji - z trafieniem w 10 pisalem oczywiscie o Euro, nie o Copie - co zresszta logicznie wskazuje fakt przywolania Solorza, ktory nie ma nic wspolnego z Copą.
No i na koniec wyjatkowo smieszne - Solorz transmitujac dokladnie te same mecze na kanale otwartym co TVP sukcesu nie osiagnie, a Kurski trafil w 10. Ogarnij sie...
27.06.2016 20:21
JazGod 27.06.2016, 16:14@ meisterspieler - " ... Copa America organizowane przez Amerykanów odniosło olbrzymi sukces finansowy pod każdym względem. Frekwencja, oglądalność, przychody itd.... "
Kurski swoją decyzją też trafił w 10 i sukces finansowy TVP gwarantowany"
akurat frekwencja na tej Copie byla tragiczna - chyba poza finalem i meczami Meksyku nigdy nie bylo pelnego stadionu.
a trafil w 10 chyba Solorz a nie Kurski - pisowczyku :)
27.06.2016 19:30
Szczególnie koncertowo w półfinale LM...
Argentyna do finałów gra wspaniałe. Potem higuain marnuje 200% okazję i przegrywają. Messi chyba nie doczeka się pucharu.
27.06.2016 04:58
niestety jak zawsze opowiadasz niestworzone historie science fiction. Faul Pepe byl. Aktorza prawie wszyscy, a gdyby cos bylo ustawiwone pod Argentyne to dalej grali by w 11...
27.06.2016 03:13
no to po rowno - teorie o ustawianiu meczow znow padaja. Vidal troche przyaktorzyl :D
ale sedzia faktycznie beznadziejny
27.06.2016 02:51
no to Chile w 10 po czerwonej - blad sedziego. Ich szanse spadaja jeszcze bardziej. Higuain jak zwykle marnuje setke w finalowym meczu, a wlasciwie dwusetke :) Vidal jak bullterier - Messi nie moze przy nim pograc.
27.06.2016 02:40
Copa America czas zaczac - jak obstawiacie? Messi czy Vidal? wieksze szanse daje Argentynie
27.06.2016 02:02
Należała się Draxlerowi bramka za ten mecz. Chyba spotkanie życia
26.06.2016 19:22
wyglada na to ze Niemcy jak zawsze typowo turniejowo - rozkrecaja sie z meczu na mecz
26.06.2016 18:50
ale obrona Neuera. Cala akcja jak zwykle zaczela sie od miniecia Toniego jak tyczki - alergicznie reaguje na jego gre defensywna
2-0 :)
26.06.2016 18:44
We Francji grał "jakiś Ribery" geniuszu :)
26.06.2016 16:43
Grizmann to jednak kozak. Idealny następca Riberego
26.06.2016 16:30
moze idolem Gotze jest brazylijski Ronadlo... tez tluscioszek :D
23.06.2016 12:16
Chile szybko zaczyna strzelanie - podobnie jak Argentyna ;)
23.06.2016 02:15
"meisterspieler 22.06.2016, 12:24Litości.Wyjazd w kierunku sztucznej murawy wynika oczywiście z ignorancji i głupoty. Houston, stolica pięknego Teksasu, gdzie odbywał się mecz- jest rejonem bardzo podatnym na suszę- woda jest deficytowym towarem, nikt poważny nie organizowałby tam naturalnej murawy- to raz. Chyba, że chciałby oglądać potem takie obrazki jak na Velodrome, albo w Poznaniu. Zarżnięta trawa przez kiepski bilans wodny (Poznań- i Polska generalnie- fatalne miejsce dla naturalnych muraw z wyjątkiem Pomorza), albo brak cyrkulacji powietrza (Velodrome na tym Euro). No i poza tym nie wiem gdzie mieszkasz, ale w mojej okolicy wszystkie orliki mają sztuczne murawy, z podłożami zrobionymi z grubej warstwy "opiłek" z opon. I seniorzy z okręgówki również wolą tam trenować niźli w błotku na swoim naturalnym stadionie (co często jest problemem bo zajmują miejsce młodym)."
Ignorancja i niewiedza raczej bije z tego postu, aniezeli z Thomasa. Sztuczna trawa to zmora wszystkich druzyn i trenerow na tym turnieju. Huston w Teksasie, podobnie jak California czy Florida czy nawet ZEA sa faktycznie terenami trudnymi dla pieknej i bujnej trawy, co nie oznacza, ze jej tam nie ma - ot mecze tego turnieju czesto odbywaja sie na stadionach na ktorych prym wiodą bejsbol czy futbol amerykanski i dla tych dyscypllin trawa jest naturalna. Dla socceru jak widac nie chcialo im sie wysilac.
No i faktycznie bardzo traafna porownanie - Messi kontra kopacze z okregowki na orliku :D muehehe. Zaufam jednak Messiemu i jemu podobnym mowiacym, ze sztuczna murawa jest bardziej kontuzjogenna/gorsza do gry, aniezeli kopaczom z okregowki.
22.06.2016 14:32
oglada ktos Copa America? jaka niesamowita bramka Messiego to czapki z glow. Final Argentyna - (pewnie) Chile bedzie fajnym widowiskiem.
22.06.2016 03:39
Nie ogladalem Niemcow tylko Polakow - na jakiej pozycji gral Kimmich? na boku obrony? jak sie prezentował? ktos napisze krotki opis meczu i poszczegolnych zawodnikow? ;)
21.06.2016 20:10
mi w tym meczu bardziej sie podoba Ramsey od Bale`a ;)
Zachowanie z klasą :) szkoda ze Riberemu trochę jej brakuje.
29.07.2016 13:43
Ribery moglby sobie odpuscic - brak taktu i honoru niestety wychodzi :/
Muller zagral w rewanzu i nic nie pokazal - od tego jest trener, zeby dobierac sklad - co do Boatenga - gdyby go wystawil, to znow bylby placz, ze za szybko po kontuzji... wiecznie zle. Polfinal LM to nie mecz, w ktorym obronca moze dochodzic do formy po kontuzjach.
28.07.2016 19:21
przeciez nie moze jednostkowo powiedziec 8 pilkarzom z podstawowego skladu, ze daje im wolna reke - po co wtedy bylby terner? Skoro Ribery by na to zaslugiwal to Robben, Lewy, Vidal, Alaba, Lahm, Neuer, Boa raczej tez?
Riberemu cos tam sie nie podobalo, co powiedzial (inna kwestia czy potrzebnie czy nie), ale twierdzenie, ze wychodza jakies wielkie brudy po Guardioli to chyba przesada, nie uwazasz? A swoja droga to wyznaczanie rol pilkarzom, o chyba ich podstawowe zadanie - czy to nie Jupp nauczyl i Robbena i Riberego, ze nie tylko ofensywa, ale i za bronienie powinni sie brac? Czy ograniczal im swobody, czy postepowal slusznie?
28.07.2016 01:55
Przeciez trener nie moze polowie wyznaczyc schematow, a polowie dac wolna reke - to chyba oczywiste? Swobody w obrebie schematow pewnie mieli. Zreszta co to za rozroznianie? Najlepsi moga miec swobode, a gorsi nie? Kto w takim razie jest gorszy, a kto lepszy? Boateng jako najlepszy stoper moze bronic jak mu sie podoba, bo jest za dobry na schemat? A Holger ma bronic wg schematu? Alaba i Lahm bez schematu, a Rafinha i Bernat juz wedlug schematu? ,
28.07.2016 01:34
@Android - caly czas nie rozumiesz jednej podstawowej roznicy - czym innym jest otwarta krytyka, a czym innym to, ze Ribery czy Rode nie czuli sie doceniani - Twoj czarno bialy swiat nie pozwala Ci dostrzec roznicy? Takie rzeczy sa standardem i przypisywanie sobie przewidywania oczywistosci jest troche naiwne/dziecinne/niepowazne.
@pk - najlepsi potrzebuja podstawowych wytycznych taktycznych? Jak to sie ma do stwierdzenia Riberego, ze Guardiola za duzo mowi? Dal mu za duzo podstawowych wytycznych? Czy zbyt rozszezone wytyczne?
O problemach ze Schweinim i Vidalem pierwsze slysze - z Vidalem raczej prasa rozdmuchiwala zachowania na imprezach niz problemy z trenerem. Rode faktycznie sie zalil, ze Guardiola z nim nie rozmawial - tylko, ze Ribery sie teraz zali, ze Pep mowil za duzo. Typowa niemoznosc dogodzenia wszystkim.
28.07.2016 01:09
Dużo mówić o grze i jej aspektach to konstruktywna krytyka? To chyba świetna cecha dla trenera? A o atmosferze bym nie przesądzal. Na razie tylko Ribery stawia się w roli pokrzywdzonego.
28.07.2016 00:11
"Android 27.07.2016, 23:26Przecież to oczywiste, że jednym styl Pepa pasował a drugim nie. Tak samo będzie z Carlo"
czyli jednak nie skrytykowal, a wyrazil odmienne zdanie co jest zupelnie normalne i do przewidzenia? Czyli znow mianowales sie wieszczem od spraw oczywistych? Co teraz przewidzisz, zeby przypisac sobie racje? Niedzele po sobocie, czy deszcz w przyszlym roku? :D
27.07.2016 23:29
nawet jezeli chodzilo o gadaniny na konferencjach to co z tego? mial na konferencji powiedziec szybko o taktyce i ustawieniu, zeby rywal mogl sie dobrze przygotowac? Konferencje niestety tak wygladaja.
a co do racji - podkresle ponownie - nie miales jej. Taka krytyka to nie krytyka - stwierdzenie, ze nie wszyscy na swiecie beda sie zgadzac z Guardiola to delikatnie mowiac glupota - moze jeszcze objawisz nam kolejna prawde nieodkryta, ze w 2017 roku w Polsce spadnie deszcz? krytyki otwartej Pepa nie bylo, nie ma i pewnie nie bedzie - poprzednich trenerow krytykowano zaraz po odejsciu. Teraz minal poand miesiac i wciaz cisza. Jedynie Ribery sie wyrywa, ze nie czul zaufania i ze za duzo gada - moze to on za malo rozumial?
Ribery taktowny nigdy nie byl, wiec nie ma sie co dziwic
27.07.2016 23:19
@Android - taka krytyka to nie krytyka - krytykowano to vanG. za charakter czy Klinsmanna za wszystko :D
to, ze Ribery ma inne spojrzenie na futbol, czy nie czul sie doceniony to nie krytyka - ludzie sa rozni i zgadzac sie we wszystkim, wszyscy nie moga. Dla jednych to dobrze, ze mowi duzo, dla innych zle - patrzac na ilosc (nie jakosc) Twoich komentarzy, "gadulstwo" Guardioli powinno Ci sie akurat podobac :D
27.07.2016 22:54
Racji oczywiscie nie miales - Ribery nie wypowiada sie o Pepie negatywnie -
"jest mlody"
"nie ma duzego dowiadczenia"
to sa negatywne wypowiedzi? nie wiem czy Twoim jedynym zyciowym celem jest zdobycie poklasku na tej stronie, ale niestety nie wychodzi Ci :) nie miales racji jak zwykle, podkreslam :)
27.07.2016 22:05
hmmm - Benzema, Bale, Ronaldo - bez konkurencji w druzynie, a zadyszki nie zlapali. Grizmann bez konkurencji tez bez zadyszki ;) Ribery i Robben kiedy wygrywalismy LM za Juppa tez konkurecji nie mieli a zadyszki nie zlapali...
Pszypadek? Nie sondze! :D
27.07.2016 22:00
@Android - to ze ktorys z zawodnikow bedzie wypowiadal sie mniej pochlebnie to raczej normalne - w Barcie byl to Ibra, w Bayernie jest to Ribery - co nie zmienia faktu, ze wszyscy inni w dalszym ciagu wypowiadaja sie o Pepie bardzo pozytywnie - ergo jak zwykle nie miales racji
27.07.2016 21:56
Darth - znow troche sie rozmijasz z prawda... wlasnie Suarez, Messi i Neymar zlapali wieksza zadyszke pod koniec sezonu niz Lewy i Muller - pamietasz jak roztrwonili ponad 10 pkt przewagi w kilka kolejek w lidze? jak odpali z LM w katastrofalnym stylu? wlasnie przez zadyszke ofensywnego trio :) gdyby nie to lige wygraliby ze sporym zapasem kilka kolejek wczesniej, a i w LM nie odpadliby tak szybko, bo w formie z Athletico sobie radzili wysmienicie.
Na pozycji Lewego/Mullera, wlasnie Lewy z Mullerem sa konkurencja - przy grze 4-3-3 w ofensywie beda 3 miejsca - Ribery, Robben, Costa, Coman, Lewy, Muller - 6 graczy - idealnie po 2 na pozycje.
27.07.2016 21:40
@Darth - Real nie kupil Moraty, dlatego ze uznal ze na gwalt potrzebuje zmiennika - skorzystali z prawa pierwokupu, z mozliwoscia odsprzedazy z zyskiem. No i kolejna sprawa - od czasow sprzedazy Higuaina do tego okienka nie mieli zandego zmiennika dla napastnika... a zgarneli 2 razy LM.
Co do Barcy - akurat Messi w minionym sezonie pauzowal chyba ok 3 msc. Neymar tez mial jakies krotsze lub dluzsze przerwy - tu wlasnie Lewy i Muller sa bardziej niezniszczalni.
27.07.2016 21:18
" Android 27.07.2016, 18:44 To profesjonalna drużyna i nie może pozwolić sobie na takie ryzyko."
Ty wytrzymujesz sam ze soba? narzekasz na wszystko, wszedzie i zawsze.
Barca nie ma zmiennikow dla MNS, Real nie ma dla BBC i zgarniaja LM rok po roku.
27.07.2016 19:29
gdyby tylko zamiast wiecznie kontuzjowanego Holgera byl 4 stoper, zawsze do dyspozycji tez uznalbym kadre za kompletna... na kazda pozycje mamy obecnie minimum 2 zawodnikow - w zupelnosci wystarczajace.
27.07.2016 17:45
tymczasem Barca kupila marna podrobke Sanchesa, w postaci Gomesa za 35 mln Euro + 20 mln zmiennych :D
22.07.2016 17:51
Pk - wystawił Bayern i Liverpool? A co przenieslismy sie do czasów niewolnictwa? Może mu się Anglia nie podoba i nie chciał tam grac? Dogadamy transfer by był jakby była zgoda Gotze. Jeśli jej nie było to nic nie było dogadane.
A co do straty - takie ryzyko transferowe. Nie każdy się spłaci.
22.07.2016 04:47
chcial zedrzec? a moze chcial sporbowac odbudowac sie u nowego trenera? Moze liczyl na szanse? Pozbyto sie go niezbyt elegancko, wiec i nie ma sie co spodziewac, ze bedzie klekac przed Bayernem na kolanach. Forme i blysk oczywiscie stracil, jednak nie ma co go oczerniac.
22.07.2016 00:00
jesli byla chociaz czastka prawdy o zachowaniu Bayernu wobec Gotze to wcale sie nie dziwie, ze moze nie dziekowac Bayernowi - wykopalismy go na sile, ciagle dajac do zrozumienia, ze nie ma dla niego miejsca - nie demonizujmy go.
21.07.2016 23:39
@mazovia - akurat Bayern to klub, ktory chyba najplynniej i najmniej drastycznie przechodzi zmiane pokoleniowa...a co do zastepstwa za Robbena - przeciez jest Coman, ktory docelowo ma byc nastepca. Po co kupowac kolejnego skrzydlowego? Jest ich obecnie 4 - Ribery, Robben i Costa z Comanem. Po dwoch na pozycje i wiecej nie potrzeba. w dodatku Muller moze spokojnie grac na skrzydle.
19.07.2016 22:26
Mogl byc legenda, brac ladna kase za same zaslugi i czasami grac w podstawie. Do tego odejsc z honorami i zakonczyc kariere z godnoscia w Bayernie w wieku 34-35 lat, ewentualnie dla "fanu" pokopac potem troche w stanach... zachcialo sie spelniania marzen o ManU to i skonczy u turasow w wieku 32 lat. Delikatny niesmak pozostanie po tym. Nauczka dla pozostalych ;)
19.07.2016 16:37
ten zaciag mlodzikow BVB to nasze potencjalne wzmocnienia - nie ma sie co oszukiwac :D
akurat maja po 18, 19 lat i po 4-5 lat kontraktu - za 3-4 lata kupimy za grosze :D:D:D
19.07.2016 15:55
Po Boatengu na przyklad nie bylo widac, zeby cokolwiek zostało zrobione zle - po Coscie tez moze nie byc widac, a Ty uprawiasz jakies dziwne krakanie.
Wszystko wskazuje na to, ze Ancelotti bedzie gral 4-3-3 - w pomocy bedzie pewnie Vidal, Sanches i moze Thiago/Kimmich/Alonso, w ataku bedzie na 100% Lewy i zostana dwa miejsca - czyli Muller i Coman/Ribery - reszta spokojnie sie doczeka gry po kontuzjach.
19.07.2016 15:51
Ty chyba nie zdajesz sobie sprawy, ze Bayern to jeden z najlepszych/najbogatszych/najlepiej zarzadzanych klubow swiata - maja fizjoterapeutow, doradcow i trenereow od absolutnie wszystkiego - pewnie nawet od zdrowego puszczania bąków. Jeżeli ktoś nie przepracuje okresu przygotowawczego to juz odpowiedni ludzie zajmą się tym, żeby formę zbudował w okresie po kontuzji...
19.07.2016 15:31
moze pare razy jak byly kontuzje i nie mial tam kto grac, ale to nie w ostatnim sezonie, jak byl juz Vidal.
15.07.2016 17:55
Rode raczej ladnie wypowiada sie o Bayernie i Guardioli po transferze...
15.07.2016 17:54
"yvaine25 15.07.2016, 15:43"Ergo - Bayern na sprzedaży Hojbjerga, Rodego i Götzego, czyli graczy absolutnie zbędnych, zarobił bagatela 55 mln €."
do tego jeszcze Benatia ;)
Sprzedalismy Rode za 12, Hojbjerga za 15, zaraz za Gotze bedzie 28, Benatia 20, czyli 75 mln - dokladnie tyle ile wydalismy na Hummelsa i Sanchesa. Wciaz mamy pole do popisu ;)
15.07.2016 17:46
niezla kase w tym sezonie zgarniamy od BVB za Rode i Gotze ;)
W sumie to nawet lubilem Gotze - formy oczywiscie od dawna nie ma, ale sympatia pozostanie. Mimo transferu do zółtków, życze mu dobrze. Niech sie odbuduje i motywuje Bayern do lepszej gry swoja postawa w BVB. Dobrze dla Niemiec, ze zostaje w Bundeslidze.
15.07.2016 17:39
Martinez stoperem byl, jest i bedzie - to zadna sensacja. Przez 3 lata Guardioli Martinez chyba nigdy nie zagral jako defensywny pomocnik. Jeszcze w Hiszpanii Martinez tez grywal jako stoper. Przy pewniaku Vidalu i mega talencie Sanchesie, Javi tez nie mialby miejsca w pierwszym skladzie w pomocy. Do tego Thiago, Alonso i Kimmich, ktorzy sporadycznie moga grac w srodku. A na stoperze, nie raz bedzie musial zastapic Hummelsa zapewne ;) Tak czy inaczej w Badstubera ja juz przestalem wierzyc - powinnismy kupic 4 stopera. Holger to juz tylko maskotka klubowa i nasz zarzad pewnie tez o tym dobrze wie - nie ma burzy medialnej, bo w Bayernie nigdy jej nie ma - transfery robi sie po cichu i bez cisnienia, ktore windowaloby cene.
15.07.2016 17:24
"JazGod 11.07.2016, 00:37@ cayman - to że kilku użytkowników broni sędziów jak niepodległości - nie zmienia faktu że jest to nieliczna ilość użytkowników - na ogólną ilość wszystkich użytkowników - niestety ci nieliczni "Dyżurni Trolle" są wyjątkowo głośni - chamscy i bezwzględni i niektórzy pojawiają na konkretny komentarz jak na przykład dzisiaj użytkownik @ Cayman by tym komentarzem bronić sędziów."
a mozesz po polsku?
skomentujesz swoje teorie przez finalem Copa America, ze Argentyna na pewno wygra bo to ustawione?
11.07.2016 00:52
przeciez nawet admini mu juz na to zwracali uwage. Jakas specyficzna potrzeba zwrcania na siebie uwagi - wiekszosc jego komentarzy przechdzi bez echa, wiec wylawia je co kilka dni i tak w kolko - kiedys tak zacial sie z wyliczeniami nacji na mistrzostwach swiata o ile dobrze pamietam :D
11.07.2016 00:35
jedyne co przewidziales to to, ze sedziowe zapewnia wygrana w finale Copy Argentynie i Francji na Euro :) tyle z tych teroii spiskowych... i skoncz wreszcie cytowac sam siebie - to serio chore.
11.07.2016 00:23
" JazGod 10.07.2016, 23:59Jakby ktoś nie wiedział ...Mój nie dawny komentarz"
czy ty masz zdiagnozowana jakas chorobe psychiczna? rozmawiasz sam ze sobatakze w realu? skonczysz kiedys cytowac swoje smieszne wypowiedzi co kilka godzin?
a jesli juz to czemu nie zacytujesz jak twierdziles, ze francja na pewno wygra to euro? czemu nie zacytujesz jak przewidywales ze Argentyna wygra Cope?
11.07.2016 00:08
turniej slaby jak i ten caly pseudomistrz - najsmieszniejsze, ze wygrali to bez cr11, a on pewnie i tak zgarnie zlota pilke za euro ;)
11.07.2016 00:00
http://www.fcbm.pl/art/show/renato-ma-24-lata/19602
przypomne w ramach ciekawostki wszystkich naiwnych z poprzedniego watku :) :D:D:D
10.07.2016 23:56
"kusiczek 09.07.2016, 22:24Anceloti nic z Bayernem nie zrobi, max mistrzostwo Bundesligi, choć wątpię. My potrzebujemy Niemca z prawdziwego zdarzenia, który potrząśnie tym zespołem i w Bayernie będzie grało więcej Niemców jak ok 2000r."
w 2000 roku w podstawie Bayernu gralo dokladnie tyle samo Niemcow co obecnie... ale co o tym moze wiedziec nastolatek urodzony po 2000 roku :D
a jakosc Niemcow dobitnie pokazalo to Euro - wiecej reprezentantow Bayernowi nie jest potrzebne, bo tylko obnizy poziom klubu.
09.07.2016 23:26
"kusiczek 09.07.2016, 21:19
Jutro
Wynik 2-1
Mam nadzieję, że 1 bramkę strzeli Renato Sanchez, a drugą najlepszy piłkarz świata"
przeciez Messi jutro nie gra.
a wygra oczywiscie Francja - Griezmann nakryje czapka CR11
09.07.2016 22:09
kilka slabszych meczow Mullera i juz sie go sprzedaje. Jak bohatera Robbena niegdys. Krotka pamiec jest kibicow.
08.07.2016 13:15
drogi romku - z litosci nawet tego nie skomentuje...
poczytaj co to ironia
08.07.2016 13:14
nie oszukujmy sie - to wina Guardioli.
08.07.2016 00:53
no to sie zaczyna :D:D:D hahaha
Muller na sprzedaz, za odpadniecie Alaby, Lewego i Thiago odpowiada Guardiola - za odpadniecie Anglikow, pewnie tez - w koncu zaczyna trenowac w Premier League :D
Muller jest absolutnie wielki i slaby jeden turniej tego nie zmieni. Problemem nie byla slaba forma Mullera, ale brak jego zmiennikow na poziomie.
08.07.2016 00:48
zreszta nie tylko kadra Niemiec jest coraz slabsza - generalnie problem ze zmiana pokoleniowa dotyka wiele narodowosci - Holandia, Brazylia, Wlochy, Hiszpania - to kadry, ktore raczej slabo radza sobie ze zmiana pokoleniowa. To co w Bayernie przebiega plynnie i bezproblemowo, to w kadrach staje sie duzym klopotem.
Niemcy maja problem zastapic Lahma i Schweiniego czy nawet takiego Klose
Holandia bez VdV, Snajdera, RvP itp tez sie stacza
Wlosi bez Pirlo, czy nawet takiego Balotellego (choc tu nie pokolenie a glupota)
Hiszpania bez Xaviego, Villi czy Xabiego
mlode pokolenie jeszcze nie wskoczylo na poziom poprzednikow, stad i te Euro raczej marne.
08.07.2016 00:28
@meisterspieler
myslalem, ze bez zrozumienia to mozna czytac a nie pisac ;) Can w liverpoolu moze i gra niezle - w reprezentacji nigdy nie zagral dobrze - i to nie jest raczej skutkiem braku zgrania - trenuje z nimi kilka lat. Ot moze po prostu w liverpoolu ma slabszych konkurentow, dlatego na ich tle prezentuje sie lepiej. Mustafi to dobre recenzje zbieral jakis czas temu, jak u boku mial Otamendiego - w tym sezonie raczej byl ganiony podobnie zreszta jak cala Valencia, bujajaca sie w srodku tabeli. Pomijajac ich dwoch - Gotze dno, Muller bez formy, Schweini dno - nie ma co plakac o sedziego - Niemcy byli slabi. Slabsi niz na MŚ.
08.07.2016 00:13
" meisterspieler 07.07.2016, 23:31@FCBx2
Dziś ten pokiereszowany już przed EM skład doznał 2 kolejnych ciosów, a potem jeszcze wysypał się Jerome. Tego nie wytrzymałaby żadna drużyna nawet najwięksi mistrzowie"
ale przeciez ja o tym pisze - ten sklad ktory gral dzis byl slaby - moze i Niemcy sa mocni w pelnym skladzie (Hummels, Boa, Gundo, Gomez - tego dzis brakowalo)
stary i coraz gorszy Schwieni nie bedzie rzadzil w srodku pola jak kiedys, Mustafi jest SLABYM stoperem, Can jest cienki i potwierdza to w kazdym meczu kadry. Gotze nie bez przyczyny siedzi na lawce - Niemcy nie mieli kim teraz straszyc... tym bardziej z Mullerem w katastrofalnej formie.
Nawet gdyby karnego dla Francji nie bylo i przy drugim golu Kimmich z Mustafim nie daliby sie ograc jak dzieci to co? Przeciez Niemcy nie stworzyli zadnej groznej okazji - znow liczyc na karne?
07.07.2016 23:43
"meisterspieler 07.07.2016, 23:13@FCBx2
Uwielbiam takie generalizowanie po jednym meczu. Ci ciency Niemcy wcześniej zdominowali Włochów, którzy rozpykali Hiszpanię. W ogóle cały świat się kompromituje tylko Polska gra genialnie."
generalizowanie po jednym meczu? Chyba zartujesz - Can nie zagral dobrego meczu w reprezentacji chyba nigdy. Gotze, Mustafi wlasciwie nie grali i widac bylo dlaczego.
Wlochow zdominowali tak samo jak Francozow - gdyby nie troche farta w karnych, nie byloby ich w polfinale.
0 bramek z Francja, 0 bramek z Polska, 1 bramka z Wlochami - tak nie gra mistrz.
07.07.2016 23:23
"DarthSmd [bayern.munchen.pl]07.07.2016, 23:05Sędzia swoje zrobił, ale przymykać oko na słabiutką grę Niemiec nie zamierzam. Niedokładność podań, brak pomysłu w okolicach pola karnego, nieskuteczność... Sorry, prawdziwych mistrzów poznaje się po bezwzględności, zimnej krwi w wykorzystaniu swoich okazji"
dokladnie - przy 7;1 z Brazylia sedzia nie mogl zaszkodzic - jak Bayern wygrywal LM to tez nikt im nie mogl zaszkodzic - niestety na tym Euro Niemcy nie byli kowalem wlasnego losu.
Euro wygra pewnie Francja - i co by nie gadac to bedzie to bardziej uczciwe niz wygrana Portugalcow.
07.07.2016 23:18
sedzia moze i sie nie popisal w meczu, ale Niemcy raczej dopasowali sie do poziomu sedziego. Ten mecz pokazal dlaczego w Bayernie nie moze byc wielu Niemcow - sa po prostu slabi.
Mustafi to slaby stoper - piewcow jego transferu do Bayernu moge tylko serdecznie obsmiac.
Gotze jest cieniem siebie z bvb - sprzedac poki ktos za niego chce cos zaplacic
Can jest marniutki... baardzo marniutki
Schweini u Mourinho nie powacha murawy
Muller kompletnie bez formy na tym turnieju.
wczesniej u Niemcow rozgrywala obrona zamiast pomocy - Boa i Hummels robili to co powinien Khedira i Schweini. Dzis nie bylo ani Hummelsa, ani pozniej Boa - to sie nie moglo udac.
07.07.2016 23:10
no Kimmich kiepsko przy bramce, ale kto dzis dobrze?
Can dno
Schweini to juz emeryture w USA powininien zalatwiac
Gotze moglby w ogole nie wchodzic na boisko
Muller nic
07.07.2016 22:51
taki to boski stoper ten Mustafi, ze go Pogba w miejscu objezdza
07.07.2016 22:37
o kur*&^a
07.07.2016 22:34
Can gral dzis beznadziejnie - jak zawsze zreszta w kadrze.
07.07.2016 22:30
Gotze na boisko... oj zle
07.07.2016 22:28
kiepsko... dla Niemiec i Bayernu
07.07.2016 22:25
karny tym bardziej skandaliczny, ze przy takim aptekarskim gwizdaniu wczesniej karnego powinni miec Niemcy za faul na Tonim.
07.07.2016 22:10
Francja na razie slabiutko.
Kimmich lewa noga prawa noga - młody wymiatacz :)
Can jak zwykle słabo.
07.07.2016 21:42
Walia bez Ramseya to zupelnie inny zespol. Sa bez szans
06.07.2016 22:32
trzeba byc idiota - owszem - ale zeby pisac takie dyrdymaly jak ryko. Nalezy rozrozniac Afryke od Portugalii.
http://fangol.pl/view/170365/renato-sanches-w-2010-roku?autoplay
tu chyba ostateczny dowod dla wszystkich latwowiernych geniuszy.
06.07.2016 20:30
pomijajac fakt czy Bayern donosil czy nie to najstraszniejsze w tym wszystkim jest to, ze kibice nie widza nic zlego w przekretach swojego klubu - widza problem w tym, ze ktos ich na tym przylapal...
06.07.2016 03:03
JazGod 05.07.2016, 22:42" ... *Przed skomentowaniem zapoznaj się z treścią tej informacji, gdyż każdy post z kategorii „Foosy” został wymyślony lub podkoloryzowany dla celów humorystycznych, a niewłaściwie odebrany zagraża zdrowiu psychicznemu. - Nie bądź Robben - podaj dalej! ... "
teraz juz rozumiem skad te ciagle doszukiwanie sie teorii spiskowych :)
06.07.2016 00:02
brawo Sherlocku! niestety nawet nie napisalem, ze chodzil do szkoły - napisałem o procesie edukacyjnym - czyli nawet jezeli mial prywatne nauczanie to jakis nauczyciel zapewne go odwiedzal - ergo byl uczestnikiem portugalskiego procesu edukacyjnego. Nawet jezeli przyjmiemy, ze wcale sie nie uczyl, to chodzil na zajecia z pilki noznej - tam raczej tez poznaliby sie na 16 latku wsrod 10 latkow...
05.07.2016 23:44
zawsze sie dziwilem takim smiesznym artykulom w prasie, bedac pewnym, ze nikt normalny tego nie kupi - jak widac po komentarzach ponizej jednak to ma sens - naiwnych jest na peczki.
W szkolach w Portugalii w calym procesie edukacyjnym nikt sie nie zorientowal, ze jeden 10 latek to tak naprawde 16 latek... na pewno!
05.07.2016 22:09
oczywiscie ze to brednie - kilka lat roznicy wyszloby w wieku szkolnym, kiedy 7 latetk jednak "troche" rozni sie od 12 latka - to Europa nie Afryka, zeby mozna niezauwazyc takiej roznicy do 18 roku zycia.
05.07.2016 14:35
"ThomasKonig 03.07.2016, 22:40 Francuzi osiągają pewną przewagę. Jej pierwszy punkt to przewaga fizyczna. Niemcy mają niby dzień dłużej na odpoczynek, ale stoczyli dwugodzinną, ciężką bitwę z Włochami. Francja ma spacerek, całkowicie inaczej człowiek się regeneruje.
Należy dodać też morale. Francuzi będą mieli je znakomite, a wiara w siebie i zaangażowanie dają wiele, było to widać po reprezentacji Polski."
Akurat morale to wlasnie Niemcy powinni miec najlepsze - dokonali wlasnie historycznej rzeczy, pokonujac Wlochow w turnieju. Teraz nie ma juz rzeczy niemozliwych. Mogą wszystko.
a o regeneracje bym sie nie martwil - 24h wiecej to wystarczajacy czas, dla zawodnikow, ktorzy regularnie graja co 3 dni. Tym bardziej, ze poza Schweinim wiekszosc jest mloda.
03.07.2016 23:38
patrzac na reprezentacje Francji nie jestem pewien czy ogladam Euro czy Puchar Narodow Afryki ;)
03.07.2016 21:11
W BL Lewy strzelil chyba 2 karne? plus w reprezentacji zawsze pewnie.
03.07.2016 00:38
wykonywac karne powinien oczywiscie Lewy, ktory sie chyba jeszcze ani razu nie pomylil.
03.07.2016 00:32
Co do meczu - godny finalu :) Boateng do tej pory najlepszy stoper turnieju, w sumie dzis to potwierdzil - troche mial pecha z tym karnym. Hummels rowniez swietnie - ta para stoperow w Bayernie to gwarancja sukcesow. Hector dzis rowniez zagral bardzo dobre spotkanie - chyba pierwsze tak wysokiej jakosci. Kimmich ciut gorzej, ale jak na swoj wiek i tak duzy plus. Neuer wygral awans w tych karnych :) Gdyby Niemcy mialy na bramce Fabianskiego, juz mogliby sie pakowac.
Niestety poza obrona i bramka, no i moze Gomezem, ciezko wiecej kogos pochwalic - Ozil jedyny plus za bramke. Kroos nie zrobil kompletnie NIC w tym meczu. Draxler tez bez blysku. Wystep Schweiniego podsumowal jego karny, a Muller jak zwykle drewniany, tylko tym razem nie dorzucil do tego bramki - chociaz na Euro to nic dziwnego... jednak akurat do niego z ofensywy przyczepic mozna sie najmniej.
03.07.2016 00:12
"JazGod 02.07.2016, 23:14 tak ze finał Francja Portugalia już przesądzony"
JazGod 02.07.2016, 23:37@ FCBx2 - " ... Wygrana Messiego w Copa america też miała być przesadzona znawco :) ... "
A gdzie ja stwierdziłem - ze Francja na 100 % wygra Finał ME - liczę na niespodziankę w Finale."
Ty masz wlasny swiat? Nie stwierdzilem nigdzie, ze napisales ze Francja wygra - stwierdzilem, ze wyglaszanie glupich teorii o finale Francja - Portugalia, na etapie cwiercfinalow jest smieszne jak 99% twoich spiskowych teorii.
03.07.2016 00:04
Wygrana Messiego w Copa america też miała być przesadzona znawco :)
02.07.2016 23:18
potwierdza sie prawda stara jak swiat - jak druzynie nie idzie to Kroos jest baznadziejny. Dzis gosc nie istnieje. Akcja bramkowa Niemiec to Neuer - tormaachiner Gomez - Hecktor i Ozil, ktory swoja droga tez jest bezbarwny. Malo kreatywnosci w srodku maja Niemcy.
02.07.2016 23:05
Ależ spektakularny gol Belgowie :)
01.07.2016 21:19
Niewatpliwie Nawalka ladnie to poukladal i nie ma co do tego zadnych watpliwosci, ale z drugiej jednak strony "material" do pracy mial jednak wielokrotnie lepszy niz poprzednicy, jak chociazby Beenhaker - od wielu dziesiatek lat nie mielismy tak mocnej kadry. Obecnie posiadamy wlasciwie najlepszego napastnika swiata, jednego z 5 najlepszych DMow swiata i kilka bardzo solidnych uzupelnienien na Europejskim poziomie jak Piszczek, Blaszczykowski, Glik czy Milik. A co mielismy wczesniej? Naturalizowanego miernego Olisadebe z braku laku i conajwyzej solidnego Krzynowka czy Smolarka, ktorzy musieli pelnic role czolowych gwiazd, ktore obecnie nie przeskoczyly by poziomu Pazdana ;)
Nie ma co umniejszac roli Nawalki, bo na pewno wykonal kawal dobrej roboty, ale glownie mozemy byc dumni z faktu, ze w koncu rosnie nam pokolenie pilkarzy, ktore moze cos znaczyc na arenie miedzynarodowej.
Jeszcze pare lat temu jak Lewy przechodzil do bvb kazdy nim gardzil i skazywal go na lawke, twierdzac, ze zaden Polak nie bedzie pelnil znaczacej roli w lepszym zespole - obecnie Polacy potrafia byc czolowymi postaciami najlepszych zespolow swiata, a mlodych talentow z Polski nie skazuje sie na "kariery" Dawida Janczyka :D
Zielinski, Kapustka moze kilku innych cos w koncu osiagnie poza ekstraklapą.
01.07.2016 02:52
dajcie spokoj - teorie jazgota to jakis obled. Rzuca oskarzenia jak w amoku na wszystko i wszystkich wkolo, a jak cos wylamuje sie ze urojonego wyobrazenia, to tego po prostu do siebie nie dopuszcza. Jak z finalem Copa America...
01.07.2016 01:50
"JazGod 01.07.2016, 00:37
Kiedy w 95 minucie meczu Islandia Austria - gol Islandii dał awans Portugalii do naszej drabinki - to napisałem - że Portugalia wyeliminuje Chorwację - a potem nas - to wielu tu mówiło - ze Chorwacja wygra z palcem w .. i co ? "
i nic - wyglaszasz takie teorie przed wszystkimi meczami - ostatnio w polowie finalu Copa America stwierdziles, ze to ustawione i na pewno Argentyna z Messim na czele wygra... i co?
01.07.2016 00:45
e tam 32 druzyny na Euro - zrobmy 46 to nawet Watykan zagra... moze papiez na bramce stanie.
01.07.2016 00:35
w regulaminowych 90 minutach nie wygrala, dopiero w dogrywce cos tam wcisnela. Karne to zawsze loteria - w sumie moglismy odpasc i ze Szwajcaria ;) nie ma co dywagowac - na pewno nie bylismy gorsi ani od Szwajcarii, ani tym bardziej portugalii. Jakies podwaliny pod reprezentacje w koncu mamy - Lewy, Milik, Krycha, Glik, Blaszczu, Piszczek, moze jakies mlode wilki jak Kapustka i w koncu wydaje sie ogarniety trener. Dobry prognostyk przed MŚ.
a wracajac do Bayernu - alez mozemy byc szczesliwi, ze mamy Sanchesa. Wprost nie moge sie doczekac, zeby zobaczyc go w parze z Vidalem - bedzie miazga
01.07.2016 00:33
Polska odpada z Euro bez przegranego meczu ;) prawie jak mistrzowie. Tak czy inaczej wielki respekt.
"ThomasKonig 01.07.2016, 00:03A co do Renato Sanchesa - Portugalia grała dzisiaj w dziesiątkę bo Ronaldo był żałosny i nieobecny"
Co do ronaldo - zgodze sie - dno i metr mulu. Co do grania w 10 - nie masz racji - Renato gral za dwoch, wiec wyrownal strate.
01.07.2016 00:07
wieksze posiadanie pilki, wiecej podan - Polska potrafi zdominowac nawet portugalcow. Krycha wymiata.
Szkoda, bo na pewno nie bylismy gorsi. A portugalia w polfinale, bez zadnej wygranej. dno
30.06.2016 23:57
za komentarzem z tvp - "nikt nie oszuka zmeczenia, poza Renato Sanchesem" :D
z Vidalem w srodku pola to bedzie miazga. Krychowiak swoja droga tez rewelacja - absolutny swiatowy top DMow na swiecie.
30.06.2016 23:19
dobrze ze kupilismy Sanchesa przed Euro - obecnie jego wartosc szybuje w gore z predkoscia odrzutowca :) Robi robote Portugalcom za trzech. Ronaldo przy nim nie istnieje.
30.06.2016 22:02
ja manipuluje? mozesz wskazac chociaz jedno takie miejsce?
Przestan wypisywac glupoty o spiskach to przestane komentowac Twoje wypowiedzi.
Na razie kilka Twoich perelek z ostatnich 24 godzin:
1. Messi wygra Copa America, bo to jest ustawione
2. Sedzia gwizdze pod Argentyne
3. Solorz poniesie porazke transmitujac te same mecze co Kurski - Kurski oczwyscie w tym samym czasie jest geniuszem i trafil w 10.
27.06.2016 20:39
"JazGod 27.06.2016, 20:04@ FCBx2a - " ... trafil w 10 chyba Solorz a nie Kurski - pisowczyku :) ... "
Solorz sukcesu Finansowego nie osiągnie bo w Kodowanych Kanałach nie ma Reklam.
Ale widzę - ze na stronie przesiąknięci propagandą PO i ITI Szkła Kontaktowego - użytkownicy manipulują nawet cytując - cudze komentarze :
I mój Komentarz poniżej nie dotyczył transmisji Copa America - ale Euro 2016 :
@ Jazgod - " ... Kurski swoją decyzją też trafił w 10 i sukces finansowy TVP gwarantowany :"
Twoje doszukiwanie sie wszedzie i zawsze spiskow i przekretow pada Ci juz na mozg. Nie ma tu zadnej manipulacji - z trafieniem w 10 pisalem oczywiscie o Euro, nie o Copie - co zresszta logicznie wskazuje fakt przywolania Solorza, ktory nie ma nic wspolnego z Copą.
No i na koniec wyjatkowo smieszne - Solorz transmitujac dokladnie te same mecze na kanale otwartym co TVP sukcesu nie osiagnie, a Kurski trafil w 10. Ogarnij sie...
27.06.2016 20:21
JazGod 27.06.2016, 16:14@ meisterspieler - " ... Copa America organizowane przez Amerykanów odniosło olbrzymi sukces finansowy pod każdym względem. Frekwencja, oglądalność, przychody itd.... "
Kurski swoją decyzją też trafił w 10 i sukces finansowy TVP gwarantowany"
akurat frekwencja na tej Copie byla tragiczna - chyba poza finalem i meczami Meksyku nigdy nie bylo pelnego stadionu.
a trafil w 10 chyba Solorz a nie Kurski - pisowczyku :)
27.06.2016 19:30
Szczególnie koncertowo w półfinale LM...
Argentyna do finałów gra wspaniałe. Potem higuain marnuje 200% okazję i przegrywają. Messi chyba nie doczeka się pucharu.
27.06.2016 04:58
niestety jak zawsze opowiadasz niestworzone historie science fiction. Faul Pepe byl. Aktorza prawie wszyscy, a gdyby cos bylo ustawiwone pod Argentyne to dalej grali by w 11...
27.06.2016 03:13
no to po rowno - teorie o ustawianiu meczow znow padaja. Vidal troche przyaktorzyl :D
ale sedzia faktycznie beznadziejny
27.06.2016 02:51
no to Chile w 10 po czerwonej - blad sedziego. Ich szanse spadaja jeszcze bardziej. Higuain jak zwykle marnuje setke w finalowym meczu, a wlasciwie dwusetke :) Vidal jak bullterier - Messi nie moze przy nim pograc.
27.06.2016 02:40
Copa America czas zaczac - jak obstawiacie? Messi czy Vidal? wieksze szanse daje Argentynie
27.06.2016 02:02
Należała się Draxlerowi bramka za ten mecz. Chyba spotkanie życia
26.06.2016 19:22
wyglada na to ze Niemcy jak zawsze typowo turniejowo - rozkrecaja sie z meczu na mecz
26.06.2016 18:50
ale obrona Neuera. Cala akcja jak zwykle zaczela sie od miniecia Toniego jak tyczki - alergicznie reaguje na jego gre defensywna
2-0 :)
26.06.2016 18:44
We Francji grał "jakiś Ribery" geniuszu :)
26.06.2016 16:43
Grizmann to jednak kozak. Idealny następca Riberego
26.06.2016 16:30
moze idolem Gotze jest brazylijski Ronadlo... tez tluscioszek :D
23.06.2016 12:16
Chile szybko zaczyna strzelanie - podobnie jak Argentyna ;)
23.06.2016 02:15
"meisterspieler 22.06.2016, 12:24Litości.Wyjazd w kierunku sztucznej murawy wynika oczywiście z ignorancji i głupoty. Houston, stolica pięknego Teksasu, gdzie odbywał się mecz- jest rejonem bardzo podatnym na suszę- woda jest deficytowym towarem, nikt poważny nie organizowałby tam naturalnej murawy- to raz. Chyba, że chciałby oglądać potem takie obrazki jak na Velodrome, albo w Poznaniu. Zarżnięta trawa przez kiepski bilans wodny (Poznań- i Polska generalnie- fatalne miejsce dla naturalnych muraw z wyjątkiem Pomorza), albo brak cyrkulacji powietrza (Velodrome na tym Euro). No i poza tym nie wiem gdzie mieszkasz, ale w mojej okolicy wszystkie orliki mają sztuczne murawy, z podłożami zrobionymi z grubej warstwy "opiłek" z opon. I seniorzy z okręgówki również wolą tam trenować niźli w błotku na swoim naturalnym stadionie (co często jest problemem bo zajmują miejsce młodym)."
Ignorancja i niewiedza raczej bije z tego postu, aniezeli z Thomasa. Sztuczna trawa to zmora wszystkich druzyn i trenerow na tym turnieju. Huston w Teksasie, podobnie jak California czy Florida czy nawet ZEA sa faktycznie terenami trudnymi dla pieknej i bujnej trawy, co nie oznacza, ze jej tam nie ma - ot mecze tego turnieju czesto odbywaja sie na stadionach na ktorych prym wiodą bejsbol czy futbol amerykanski i dla tych dyscypllin trawa jest naturalna. Dla socceru jak widac nie chcialo im sie wysilac.
No i faktycznie bardzo traafna porownanie - Messi kontra kopacze z okregowki na orliku :D muehehe. Zaufam jednak Messiemu i jemu podobnym mowiacym, ze sztuczna murawa jest bardziej kontuzjogenna/gorsza do gry, aniezeli kopaczom z okregowki.
22.06.2016 14:32
oglada ktos Copa America? jaka niesamowita bramka Messiego to czapki z glow. Final Argentyna - (pewnie) Chile bedzie fajnym widowiskiem.
22.06.2016 03:39
Nie ogladalem Niemcow tylko Polakow - na jakiej pozycji gral Kimmich? na boku obrony? jak sie prezentował? ktos napisze krotki opis meczu i poszczegolnych zawodnikow? ;)
21.06.2016 20:10
mi w tym meczu bardziej sie podoba Ramsey od Bale`a ;)
20.06.2016 22:37