Nie jest to niestety mistrzowski poziom ale i w 2010 czy 14 zdarzały się gorsze mecze. Niemniej ja mam ograniczone zaufanie do drużyny Juliana
22.06.2026 14:06
2
Dobrze przynajmniej że najbardziej irytujące reprezentacje czyli Hiszpania (która zaczęła turniej od blamażu) Brazylia czy Portugalia, są poniżej przeciętnego poziomu. Niemniej trafienie na Francję dla każdego może być twardym lądowaniem. Oby jeszcze ktoś utarł nosa Argentynie.
22.06.2026 13:47
1
Madryckie czy katalońskie szmatławce są tak wiarygodne że szkoda nawet się do tego odnosić
19.06.2026 02:16
1
Serio byłoby to najmniej bayernowe zagranie jakiego można się spodziewać
19.06.2026 02:16
2
Ładny początek okienka, trzeba jednak pamiętać że wzmocnienia mają sens ale o tyle o ile załatamy dziury po odejściach. Leon był ważnym ogniwem rotacji, potrzeba kogoś przynajmniej na jego poziomie, oczywiście z racjonalnym wynagrodzeniem
19.06.2026 02:11
5
Ja tradycyjnie będę oglądał mecze Niemców, więcej nie planuję, ewentualnie ciekawsze spotkania naszych zawodników. Niemniej Mundial w tak szerokiej formule nie budzi aż tak moich emocji. Jeszcze durna zasada że wchodzą zespoły z 3 miejsca w grupie xd wszystko FIFA zrobi dla kasy. Nie będę tu oryginalnym głosem. Mistrzostwa świata czy euro powinny być dla piłkarskiej elity
13.06.2026 14:26
2
Nie jest szklanką, po prostu to jeszcze młody organizm. Zobaczymy jak się rozwinie. W tym wszystkim bardziej widać pecha
06.06.2026 14:14
1
Szkoda, za nim znakomity sezon, zdrowie wykluczyło go z kluczowej fazy ligi mistrzów, a teraz z Mundialu. Bayern bez niego był maszyną, ale w spotkaniu z Arsenalem, czyli z jednanym zespołem z którym Bayern nie poradził sobie jesienią, to właśnie Karl potrafił strzelić. Pytanie jak potoczyłby sie dwumecz z psg gdyby opcją do składu czy nawet zmiany był Karl- to był mecz na szczycie który mogła zmienić jedna akcja. Tego się nie dowiemy, ale to ogromne osłabienie dla Niemców. Kontuzja Karla zwiększa szansę na Sane w składzie, a wiemy jak to się kończy…
06.06.2026 14:11
1
@Lothar.Matthaus absolutnie nie czuj że to jakieś lekceważenie dla stolicy Wielkopolski, uwielbiam Poznań i nawet jak bywam gościnnie na jakichś konferencjach naukowych to szukam tylko okazji żeby zostać choć dzień dłużej. Chodziło mi wyłącznie o potencjał demograficzny, a co za tym idzie marketingowy. Dla Warszawy to wstyd że przy tylu mieszkańcach ma tylko pożal się Boże Legię.
01.06.2026 17:55
1
ja nie wiem co się w tej lidze odwala, większe emocje u mnie budzi bawarska Regionalliga XD ale to jak na skalę Polski ewenement, zważywszy, że Warszawa od lat ma 1 drużynę, a chyba nawet Poznań niedawno miał 2
01.06.2026 03:45
8
nie wiem jak wyglądało to w tym przypadku, ale na die roten nie zauważyłem, będąc tutaj 15 lat szczególnej cenzury. Pomijając komentarze które były wulgarne czy obraźliwe.
01.06.2026 03:43
1
Na euro nie brakowało dużo do medalu. Mam silną wiarę w tą reprezentację.
01.06.2026 03:40
5
Real to nie katalońska kurtyzana- to poważny przeciwnik jeśli dochodzi do bezpośredniego starcia. Zawsze będą groźni, bo może wszystko się tam pali ale bazują na historii i gwiazdach większego formatu niż makaronowłosy przereklamowany dzieciak
18.05.2026 14:17
2
Ciężka ta noc, to prawda. Ja jeszcze nie zmrużyłem oka. Powoli dociera do człowieka że to koniec. Pięknie budowany plan trzeba włożyć między bajki historyków footballu i tkać swoją historię zupełnie od nowa w przyszłym sezonie. Mimo ze to naprawdę nie był zły dwumecz czy sezon. Ale tu nie ma not za styl
07.05.2026 06:04
1
Ciekawe gdzie w składzie było więcej Portugalczyków, mierny sędzia nie uważam że cięgnem nas w dół, ale wystarczy delikatny błąd Seby wyłączyć dwumecz.
07.05.2026 01:28
@KeeRay będą kontrowersje i sam mam żal- ale to był mecz na żyletki. Wygrywa i tek wielki zespół. Nie ma aż takiego poczucia niesprawiedliwości jak wtedy kiedy królowali ci którzy 3 ligi mistrzów z rzędu wygrywali nie będąc piłkarsko na poziomie półfinału. Ale tak- karny a właściwie jego brak też ustawił mecz
07.05.2026 01:25
1
PSG okazało się w dwumeczu zwyczajnie lepsze, mimo wszystko dobrze jest odpadać z poważnym przeciwnikiem a nie żenującym zespołem pokroju realu, który wygrywał nie będąc w top 5 zespołów na świecie. Boli to dziś ale nie ma poczucia jak lata temu, że wygrywają ogórki opakowane w plastron poparcia sędziów
07.05.2026 01:11
3
Racja, defetyści d… cicho. To piękny sezon, piękny dwumecz, który może wygrać tylko 1 drużyna. Zdecydowały drobne elementy. Real nie wygrywał finałów w ostatnich latach w połowie tak pięknie jak my dziś przegraliśmy. Prawdopodobnie z tymi którzy milimetry przed nam są najlepsi na świecie. To smutny ale też dobry dzień, wróćmy silniejsi
07.05.2026 00:48
1
@alien666 wcale to nie jest oczywiste. Czytałeś przepisy? Czy cytujesz dziennikarzy (absolutnie tego nie polecam)
07.05.2026 00:44
1
@Zerafaelo niektórzy nawet porównywali to z arjenem- trochę jeszcze brakuje. Ale sezon na ogromny + Yamalek schowany do kieszeni
07.05.2026 00:18
1
@alien666 nacjonalistyczna megalomania nadal trzyma, mocna ta choroba, trochę się odzwyczaiłem od kiedy mamy najlepszą 9 ostatnich lat
06.05.2026 23:49
1
@Anakondrzej Diaz dziś był blisko, Kane to inny poziom napastnika, takiego pewnie od Gerda nie mieliśmy. Ale takich skał Robbery czy Thomas prędko nie uświadczymy. Chyba że ten sezon to dopiero początek Olise
06.05.2026 23:47
1
@Piotreczek w 2012 słusznie, ale to był jeden z ostatnich zawodników jakich mieliśmy, który potrafił przechylić szalę zwycięstwa na naszą korzyść w pojedynkę. Olise dalej ma co udowodnić
06.05.2026 23:37
Olise miał być nowym Robbenem ale na razie max to nowy Lewandowski. Błyszczy kiedy drużyna gra koncert, ale w sytuacjach kiedy tylko geniusz może przeżyć szalę na korzyść Bayernu to zawodzi. Podpisujmy go dalej! Bo wierzę że to nie jest jeszcze maksimum jego potencjału.
06.05.2026 23:33
Prawda, głosy o nowym Robbery przedwczesne. Olise to max nowy Lewandowski.
06.05.2026 23:29
4
Sezon do tej pory na 4+
Najważniejsze trofeum czyli liga zdobyte. Półfinał na plus- przegrany z prawdopodobnie najlepszą drużyną na świecie. Jeśli wygramy puchar Niemiec to 5- kompany dostanie.
zabrakło szczęścia (bo dominowaliśmy) i na zawsze w głowie pozostanie pytanie co gdyby sędzia podyktował karnego, wtedy to ten mecz mógł się potoczyć inaczej. Ale cóż. To był finał. Za rok wrócimy silniejsi. Atak mamy top, ale wygrała defensywa, która okazała się lepsza. A niestety to obrony wygrywają trofea, a nie wybitne ataki
06.05.2026 23:29
2
Z dwojga złego wolę arsenal w finale o ile zagra w nim Bayern. Będą do końca walczyć o mistrzostwo Anglii, presja, zmęczenie i urazy to coś co może osłabić ich przed finałem. Hiszpanie mogli skupić się tylko na lidze mistrzów. Dobrze wyszło
06.05.2026 07:03
4
Po tym jak drużyna odbudowała mental przegrywając 5:2 to jestem bardziej spokojny niż powinienem być. Potrafimy podnieść się jak Feniks z popiołów. W normalnym dwumeczu zaliczka jednej bramki byłaby czymś co daje pewne bezpieczeństwo. W meczu dwóch najlepszych zespołów na świecie, znaczy to tyle co nic. Ale tak jak możemy łatwo ją odrobić, tak i roztrwonić. Myślę że Alianz Arena poniesie chłopaków i finał będzie nasz. To mówi serce ale i kalkulacja. Skoro bez kompanego na ławce potrafiliśmy się podnieść, z takim dowódcą na pewno będzie łatwiej. Szybkie dwie bramki i można kalkulować
29.04.2026 23:10
Chyba pierwszy raz się z Tobą zgodzę. Dalej wynik jest otwarty, zdecyduje dyspozycja dnia.
Na nas plus- wraca kompany, własne boisko gdzie doping ostatnio był o poziom wyżej niż w Paryżu. Ale na plus Paryża zaliczka z 1 meczu.
Wydaje mi się że jesteśmy faworytem tego meczu (dwumeczu Psg), ale nie musi to oznaczać awansu. Jedni i drudzy grają ze świadomością że różnica nawet 3 bramek może nie wystarczyć, drobny błąd może zniszczyć marzenia o Budapeszcie. To piękno tego meczu dla obiektywnego kibica, a dla fana któregoś z tych zespołów czysta udręka
29.04.2026 23:04
1
U mnie tak samo, chciałbym złączyć frajerstwo arsenalu ale Bayern zawsze nr 1
19.04.2026 14:44
1
Julian był tematem od wielu lat, jako poszerzenie kadry, za darmo to ciekawa opcja. Kiedyś takimi „perisiciami”
Wygraliśmy ligę mistrzów
19.04.2026 14:43
11
Dobra Panowie. Trzeba było ochłonąć ale mamy to! Wieczór na Alianz Arenie nie do opisania, najlepszy mecz od lat, pewny choć chaotyczny awans. Spełnienie dziecięcych marzeń, choć bywałem na dużych meczach to rzucenie Realu na kolana, po latach niesprawiedliwości smakowało jak zimne piwko.
Co do przemyśleń, już bardziej na chłodno. Mógłbym analizować grę, ale po co to? Wygrali lepsi, mimo tego że sędzia robił wszystko żeby nie skrzywdzić realu. Czerwona dla nich to mało, po tym jak w dwumeczu sędziowie wyrolowali nas kilka razy. Co do bramek realu to mam wątpliwość czy powinny paść… to że Vini i Rudiger powinni oglądać mecz z szatni to wątpliwości nie budzi. .
Ale to co najważniejsze. Kto bywa regularnie w Monachium wie, że kibice potrafią przysnąć. Ostatnio jak odwiedziłem stadion podczas przegranego meczu z Augsburgiem to miałem wrażenie że każdy poza Südkurve śpi. Przekrzykiwali nas goście XD Ale środa to był inny wymiar… siedziałem na północnej trybunie, obok narożnika z którego dośrodkowanie dało nam 1:1. Intensywność dopingu, piękna oprawa, to że ponad połowę meczu rzekome pikniki spędziły stojąc… Tym głośniej było im Real bardziej nam zagrażał, potwornie musiało to budować zespół po niespodziewanej utracie kontroli w pierwszych minutach meczu. Monachium płonęło. A Cancan aż 4 razy powodował ciarki. Przy golu Diaza nie wytrzymałem, łzy same mi ciekły- nie byłem jedyny, płakali starzy, płakali młodzi. Szczury wpędzone do kanału! Jacy królowie? Cytując klasyka.
Co do biletów, bo wiem że padły pytania- na to miejsce dedykowana cena to 120 euro, załatwił mi je przyjaciel z niemieckiego fanklubu więc nie wiem czy w wolnej sprzedaży były tak tanie, sam nigdy nic na stronie nie trafiłem poza starciami w ramach Bundesligi czy pucharu (raz bodaj grupa z Victoria Pilzno). Teraz będę polował na PSG. Niemniej mój skromny udział nic nie jest ważny, La Bestia Negra góruje historycznie nad realem. Tak jak tu wiele razy padło- żeby z tymi farciarzami wygrać trzeba być o klasę lepszym i strzelić kilka bramek więcej. Byliśmy o 3 klasy lepsi i strzeliliśmy na zapas. Mimo że mam wrażenie że ich zlekceważyliśmy, spoglądam z pokorą ale i spokojem na dwumecz z PSG. Mia San Mia!
17.04.2026 19:49
Psy z Madrytu tylko na naszych błędach potrafią coś ustrzelić, jest przewaga ale musimy ją udokumentować. Szkoda tego fatalnego startu…
15.04.2026 21:30
6
Dzisiejszy mecz pokazał jak trudno nawet na papierze dużo lepszej drużynie odrobić straty z pierwszego meczu. A Real nie jest od nas lepszy, jadę jutro na Alianz Arenę ze spokojną głową (oczywiście wcześniej wypiję Wasze zdrówko Panowie)
14.04.2026 23:07
3
Lewandowski w swoim czasie też lubił robić z rąk wiatrak kiedy koledzy nie podawali (słynne zdjęcie z niewzruszonym Arjenem)
09.04.2026 01:02
1
@Comentateiro jest, a w szczególności w przeszłości za pepa byla. Niemniej Real przez większość ostatnich lat nie dotrzymuje jej kroku. Błyski w lidze mistrzów nie wystarcza, to nie jest równy zespół, powtarzalny a tym cechują się mistrzowie
08.04.2026 23:27
6
podstawowa zasada- zawsze przeciwko barcelonie. Więcej niż mem. Są czymś obrzydliwym w akcie piłki, antypezykładem robienia piłkarskiego biznesu. A od kiedy w Polsce panuje ich kult to tym bardziej smakują ich porażki (te miny dziennikarzy). Szkoda że w lidze Real im się od dekad podkłada. Nawet era Ronaldo to bodaj 2 mistrzostwa.
08.04.2026 22:04
4
Nawet jak odwali to mamy ofensywę o poziom galaktyki lepszą niż ta realu. Może stracimy bramkę ale na pewno więcej niż jedną strzelimy
08.04.2026 22:00
7
Real na deskach, barcelonka blisko przegranej. Czy początek tych ćwierćfinałów może być lepszy?
08.04.2026 21:54
2
@salander95 Oczywiście że boli kibicowska schizofrenia i kibicowanie przeciwko swoim piłkarzom, ale trochę już do tego przywykłem. Natomiast sprowadzanie rozmowy o współczesnych Niemcach- piłkarzach do Niemiec z lat 30/40 to już poziom historycznego dyletanctwa i uproszczeń, że trudno jest dyskutować na poważnym poziomie. Polecam lepiej zapoznać się z historią Bayernu, który był klubem opozycyjnym względem narodowo- socjalistycznego reżimu, co do dziś jest naszą chlubą. Twórcą naszej potęgi jest przedstawiciel mniejszości przez tego malarza prześladowanej. Wstydź się, pisząc takie rzeczy. Bo plujesz w twarz spuściźnie opozycjonistów niemieckich z tamtych czasów ale przede wszystkim wielkiemu Kurtowi Landauerowi.
01.04.2026 17:40
1
1 kwietnia
01.04.2026 16:35
Włosi to jedyna drużyna która trwając w permanentnym kryzysie potrafi zostać w jego czasie mistrzem Europy.
01.04.2026 02:20
6
Nie wiem z czego w takiej sytuacji się cieszyć, nawet jeśli kierujesz się jakże modną histeryczną antyniemieckością (co samo w sobie wydaje się szalonym zamysłem jeśli kibicujesz niemieckiemu klubowi), to zerknij na aspekty praktyczne. Niemcy to reprezentacja najmocniej (nomen omen) reprezentowana przez Bawarczyków. Kapitanem jest nas przyszły kapitan- Kimmich. Wygrana tylu zawodników z naszego klubu wzmacnia zespół i jakość kadry, spełnia sportowo nasze rosnące legendy i pozycjonuje Bayern na rynku transferowym- rośnie wartość zawodników, Bundesliga staje się bardziej atrakcyjną ligą, a my zyskujemy atrakcyjność wśród potencjalnych zawodników do zakontraktowania. No ale wiem, lepiej jak typowy Janusz z browarkiem wspominać last minute w maladze i kibicować Hiszpanom, żeby Real i Barcelona były jeszcze bardziej hajpowane. Niech wygra drużyna z naszymi zawodnikami, jak nie Niemcy (o co może być trudno) to Anglia z genialnym Harrym. Francja ma Olise i Upa i mimo że nie pałam miłością do trójkolorowych, to wolę nasze gwiazdy ze złotem niż spełnienie snów oskarka z Tiktoka robiącego edity z Ronaldo.
01.04.2026 02:18
6
Fajnie to wygląda przed fazą pucharową ligi mistrzów. Bayern mistrzostwo ma praktycznie w kieszeni- nawet sami ze sobą nie mamy jak go przegrać za bardzo. PSG nie jest już tak mocne. City i Arsenal dzieli raptem kilka punktów i angielskie tygodnie odbiją się na jednych i drugich, szczególnie że ci drudzy to taka Borussia tylko czerwona. Real kontuzje i wewnętrzny chaos, a przy varze stracili swój największy atut w meczach z nami. Barcelona kolejni frajerzy z nierówną formą (niech wczorajszy występ nie przyćmi upokorzenia w 1 meczu z Madrytem). Faworyci coś nie tędzy. Jeśli nie posypie się nam kadra to droga do finału mieni się w jasnych barwach. Jeszcze oby Kane zmył uśmiech z twarzy polskich „ekspertów” i pobił rekord. To może być wyjątkowy rok
05.03.2026 00:51
1
Olise powinien podawać do Kane, który do tego miałby kolejnego hattricka. Rekordami jarają się głównie media ale coś czuję że Harry da radę
21.02.2026 17:37
2
Oby Manu został na ten jeden kolejny rok. Urbig równolegle się rozwijał, młodzi wchodzili z jeszcze większą odwagą, a lato przyniosło zwiększenie głębi składu- stopera do walki o 11 i prawego obrońcę z prawdziwego zdarzenia. Tak jak skrzydła przez lata nie miały godnych następców Robbery, tak po Lahmie wyrwa jest jeszcze potężniejsza
03.02.2026 00:28
2
Nic dodać nic ująć, szkoda że Koreańczyk poza szybkością wiele w Bundeslidze nie oferuje. A nie jest to opcja budżetowa
03.02.2026 00:26
4
Oby spłacił hojny Kontrakt z nawiązką. Mimo wszystko to cieszy. Tak jak miałem mieszane uczucia przed przedłużeniami z Musialą, a szczególnie Daviesem to teraz traktuję to jako pokaz siły. Zatrzymujemy trzon drużyny, sprowadzamy gwiazdy, Kane czuje się tu dobrze. Przyszłość mieni się w pięknych barwach.
03.02.2026 00:26
3
Kiedyś chwaliliśmy się że mamy jedną z najlepszych 9 na świecie, dziś mamy więcej niż 9. Zasługuje na nowy kontrakt, wie co ma w Monachium, a my wiemy co mamy dzięki Harremu. Jak mówili moi szanowni Przedmówcy- dłuższy kontrakt nawet jeśli ma się wiązać z podwyżką.
27.01.2026 01:55
5
@FCB4ever2014 nie porównuj wielkiego- będącego w europejskim topie od lat Bayernu, z wiecznymi frajerami z Londynu.
26.01.2026 00:56
5
Historia bywa przewrotna- Alonso kręci nosem na Bundesligę i Bayern, przychodzi niechciany Kompany i dziś to przypadkowy jakby się mogło wydawać Belg jest na szczycie, a Hiszpan na rozdrożu kariery. Nie piszę tego aby mówić „a nie mówiłem” i że źle zestarzały się komentarze (sam byłem względem obydwu tych trenerów sceptyczny) ale czasem w takich sytuacjach rozumiem, dlaczego nasza perspektywa laików jest często emocjonalna, warto czasem zaufać tym na czele klubów, a nie ulegać medialnej histerii
12.01.2026 18:38
2
Tylko oni mają farta i wygrywają wbrew logice, będąc przeciętni. Wiele ich lig mistrzów to efekt sezonu gdzie by ich żaden ekspert nie osadził w top 5. Dziś piłka oddała nam to co wiele razy zabrała, choć w 2 połowie to psg było lepsze
05.11.2025 02:06
4
Bayern w 10 pokonuje najlepszą drużynę poprzedniego sezonu. Gdzie krytycy? Siad- cicho, może zapomnimy o głupotach jakie pisaliście.
05.11.2025 02:05
6
Niektórzy nie doceniają tego co mamy. Rekordowy start i bezprecedensowa seria zwycięstw dla wszystkich top lig. Zaliczone sprawdziany z solidnymi rywalami. Czuję spokój przed meczem z psg. A do tego czasu w pucharze i lidze pewnie wyśrubujemy rekord. Już w wakacje jak z nimi przegraliśmy to nie była deklasacją, a dało się ich pokonać co pokazała mierna Chelsea. Ba, powiem więcej. Nawet gdybyśmy zremisowali czy przegrali to nie jest tragedia, sezon jest długi i zadecyduje forma i wolność od urazów na wiosnę. Niemniej mam świadomość, że skład jeszcze nie jest najmocniejszy. Wróci Musiala, wróci Davies to trener będzie miał więcej opcji. Do tego dochodzi Karl, oby stał się stałą opcją w rotacji. Calma.
27.10.2025 10:22
3
A któraż to nie upadała? Włosi potrafili nie jechać na mundial, inne wielkie reprezentacje też się potykały. Przypomnieć ci z kim wielcy Hiszpanie odpadali w 2018 w 1/8 mistrzostw? (To był dopiero wstyd)
Nie znaczy to, że należy to lekceważyć- bo problem jest i to duży. Niemcy poza dobrym euro u siebie, gdzie przegrali ze zwycięzcami i to w wyrównanym meczu, zagrali od 2016 same słabe turnieje. Nic nie dawały przyjścia trenerów- zbawicieli, bo tak pojmowany był Hansi, potem w mniejszym stopniu Julian.
Problem nie dotyczy tylko decyzji personalnych czy finansów, ale musi leżeć w strukturze całej piłki, szkoleniu. To bardzo zła wiadomość, nawet jak Niemców nie lubisz, bo Bayern nie będzie silny bez konkurencji, a konkurencji nie będzie jak Bundesliga nie będzie taśmowo produkować piłkarzy z potencjałem na grę w narodowych barwach. Tak samo to nasi piłkarze powinni tworzyć trzon reprezentacji, wtedy Bayern był na szczycie.
06.09.2025 05:16
Swoją drogą wiem że już po ptakach ale zastanawia mnie czy nie warto było ruszyć po de Bruyne. Wiadomo że to już żaden filar, kondycja i zdrowie nie to samo ale potrafiliśmy w przeszłości robić fajne uzupełnienia na rok- dwa takie jak transfer Alonso. Zobaczymy co pokaże w napoli, z drugiej strony też przeciwko temu ruchowi może świadczyć, że nikt z wyższej półki się po niego nie zgłosił
16.07.2025 05:49
Czy o chęci wyjazdu wirtza zadecydowała słabość sportową klubu? Szczerze wątpię, znamy tylko wierzchołek góry lodowej negocjacji, nie znamy arkanów kontaktu. Mogło zadecydować coś prozaicznego jak pensja o ile te plotki się potwierdzą. Niemniej czy sportowo stoimy pod Liverpoolem? Premier League to najlepsza liga świata bez wątpienia, ale w Europie od Anglików na przestrzeni ostatnich lat prezentowaliśmy się lepiej. Niemniej szkoda. Bo Bayern dalej przyciąga reprezentantów Niemiec, przykładem choćby wcale nie mniejsza perełka jak musiala czy kimmich. jednak zadra która pozostanie.
24.05.2025 00:11
Ciężko mi to przychodzi bo w Niemczech kibicuję zazwyczaj przeciwko BVB ale niemiecka piłka potrzebuje ich w pucharach. Nie skompromitowali Bundesligi w ostatnich latach. Punkty dla ligi to rzecz ważniejsza niż personalna niechęć. To oni prędzej staną jak równy z równym z Hiszpanami, Anglikami czy Włochami. A siła Bundesligi podnosi prestiż Bayernu jako mistrza. Prosta kalkulacja.
11.05.2025 16:22
Sezon poprawny, a nawet dobry z minisikiem. Trudno sobie wyobrazić Bayern bez Thomasa (zapomiałem jak to bez niego było) ale taka jest piłka, kariera trwa krótko, sportowo może i lukę da się załatać bo to nie Müller z najlepszych lat, ale to był ktoś więcej niż piłkarz. Ktoś kogo w szatni zawsze będzie brakować. Godne pożegnanie i gdyby nie te kontuzje to jestem pewny że w półfinale to my walczylibyśmy z bankrutami o finał w Monachium. Jedyna rzecz której żałuję to brak Tomka z 3 pucharem Europy.
11.05.2025 06:12
2
Zawodnik negocjuje za plecami klubu? Niesłychane
07.05.2025 01:55
2
@Bartex klubowe mistrzostwa to marzenie- może kadra będzie już zdrowa i zagramy jak na pandemicznym turnieju w Lizbonie? Wypoczęci i na pełnej? Wiem że to nie ta sama waga ale uśmiech na twarzy Anglika za te lata niepowodzeń byłby nieoceniony dla kibica :)
07.05.2025 01:45
Ciężki orzech do zgryzienia. Wcześniej stawiałbym na Raphine- mimo braku sympatii do Barcelony, facet przechodził wszystko- chciałbym go u nas. Pewnie mocnym kandydatem będzie Dembele o ile wygra Psg. Rice brakuje trochę sukcesu w lidze. Z Interu ciężko powiedzieć, to super kolektyw bez jednej gwiazdy.
07.05.2025 01:15
2
Dlatego nie rozumiem jak można kibicować bezpośredniemu konkurentowi. Choćby ta statystyka powoduje że jesteśmy więksi i niech tak zostanie :)
07.05.2025 01:13
@FCB4ever2014 nie potrzebuję szacunku od kibiców Barcelony. A szacunek względem ich klubu jest nikły z powodu modelu zarządzania. Pomijam już psucie rynku, ale też pomysły superligi.
07.05.2025 01:12
3
Nie no stary, wyżyj się. Wiem co czułem kiedy odpadał Bayern, rozumiem twoje rozgoryczenie po odpadnięciu twoich faworytów.
06.05.2025 23:56
4
@hoven kibicuję przeciwko realowi i Barcelonie od kiedy pamiętam, myślę że konsekwencja to dobra cecha kibica.
Ja zresztą na ten sezon nie narzekałem, rozumiem słabość defensywy przez kontuzje, ten mecz pokazuje tylko, że finał w Monachium był w zasięgu przy zdrowym składzie, a przegraliśmy z tymi którzy nie tych dochodzą do finału ale i wykosili kolejnych faworytów
06.05.2025 23:50
1
A nasz nie był świetny? Dużo bramek, przegrana tylko jedną bramką. Cudze chwalicie…
06.05.2025 23:47
@hoven to fakt, jak byłem na euro to nikt nie robił takiej trzody jak angole (mimo moje sympatii do ich piłki)- wielu z nich w szalikach arsenu
06.05.2025 23:47
@hoven zapraszam do komentarzy na temat naszej klęski z interem i straconego sezonu i rzekomym amatorstwie Kompanego. Każdy nas skreślał przed półfinałem z Barceloną, a jak widać piekło to my przeszliśmy w ćwierćfinale.
06.05.2025 23:46
@hoven zapraszam do komentarzy na temat naszej klęski z interem i straconego sezonu i rzekomym amatorstwie Kompanego. Każdy nas skreślał przed półfinałem z Barceloną, a jak widać piekło to my przeszliśmy w ćwierćfinale.
06.05.2025 23:45
Albo arsenal- oni długo dobijają się do elity
06.05.2025 23:44
5
Hahahahahahahhahaha
A to my jesteśmy podobno zbyt słabi, nie to co Wielka Barcelona- Inter każdy by ograł, a nie człeka… oni nawet mistrzostwa jeszcze nie mają XD
06.05.2025 23:43
2
@Patryk233 wypraszam sobie, Barcelony nie trawię od 2008 :D
02.05.2025 02:10
1
@FCB4ever2014 2014 w nazwie mówi wszystko. Kocham Was transferowi kibice, chociaż tak szybko odchodzicie do innych zespołów.
02.05.2025 01:04
4
Niektórzy są gorsi niż myślałem, liczyłem będą lepiej się kryć. Drodzy państwo- sezonowi kibice Barcelony, dla kibica Bayernu to że w Barcelonie gra 1, 2 czy nawet 11 Polaków nie zmienia nic w kontekście tego klubu. Argument ze Szczęsny i Lewandowski mają szanse na ligę mistrzów to nie argument kierowany do nas- nic z tego dla Bayernu nie wynika.
Dalej przecieram oczy i widzę że chorągiewki wieją raz za BVB, potem za Bayernem, a teraz Barceloną i jeszcze głośno o tym mówią xd to jest już szczyt samozaorania. Kibicem się jest, będę nim nawet jak w Bayernie będą sami Serbowie, Koreańczycy czy Islandczycy
01.05.2025 16:23
1
Chwalenie składu Barcelony i ich polityki finansowej to jak by chwalić gościa który kupił mieszanie za 2 miliony, na raty wziął największy telewizor, ekspres do kawy za dychę i auto w leasing. Jego raty wynoszą 10.000 miesięcznie, a zarobki 8000, żeby je spłacić sprzedaje rodzinne pamiątki, potem pod młotek idzie auto ale w sumie MA FAJNE MIESZKANIE. to właśnie cała Barcelona. Klub który w ostatnich latach zdobył dużo mniej niż my, za dużo większy koszt. Klub w pierwszej kolejności to spółka- która jeśli nie generuje zysków to wegetuje. Kolejne dźwignie, problemy z rejestracją piłkarzy. A teraz ma sezon w którym poza pucharem wszystko jest w grze i oby wywalili się na końcówce.
01.05.2025 16:17
@FCB4ever2014 a od kiedy to że w jakimś klubie grają Polacy powoduje że mamy mu kibicować? Mam prostą zasadę- w Europie zawsze za Bayernem, a jak nie ma Bayernu to przeciw hiszpańskim drużynom. Nie zmienię swojego zdania przez dwójkę piłkarzy u progu emerytury XD my mamy Neuera- najlepszego bramkarza ostatnich dekad, jak nie w historii. Nim się jarają bo gablotę ma „ciut” większą od Szczęsnego.
01.05.2025 16:12
XD
01.05.2025 04:31
A ja stawiam Barcelonę w finale (ostatnio nic mi się nie sprawdza więc oby i tym razem przytrafił mi się błąd) :P
01.05.2025 04:24
1
Z nami też wszystko im wpadało, mimo to nie widziałem tu takiego entuzjazmu :P
01.05.2025 04:22
4
Mnie zastanawia jedna rzecz. Na ile część komentujących tutaj to histeryczne płaczki z kompleksem względem każdego- którym należy współczuć, a na ile to komentarze cynicznych i siejących ferment „kibiców”, którzy wraz z Lewandowskim i Szczęsnym odeszli do Barcelony i teraz rzygają miłością do zbankrutowanego klubu z Katalonii, czyhając na byle potknięcie „wstrętnych niemiaszków”.
Kiedy to Bayern przegrał/ zremisował na styk z Interem, mimo przewagi w grze, to nie widziałem tutaj litości, mimo naszej okrojonej kadry- słusznie punktowano defensywę. Natomiast Barcelona- wybitna, faworyt. Mimo że dali sobie w domu wpakować 3 bramki.
Frazesów o wybitnej kadrze bankrutów też ciężko się słucha. Ta sama niemal kadra w poprzednim sezonie nic nie znaczyła, to geniusz Hansiego wycisnął z nich więcej niż wynika z przeciętnej formy.
Owszem ten sezon nawet z mistrzostwem nie był idealny- ba, zespołowi kompanego wystawię 3+ w polskiej szkolnej skali. Ale biorę też pod uwagę inne czynniki- kontuzje, przebudowę składu, skupienie się na ściągnięciu Kane i Wirtza oraz eksperyment na ławce trenerskiej i odbudowę po Tuchelu, która nie okazała się tragicznym procesem. Barcelona miała więcej chudych lat niż my w ostatnim czasie, pokazując jeden marny przebłysk wynikający raczej ze słabości rywali niźli ich fenomenu. Nie wyobrażam sobie jak wyglądałyby tu komentarze gdyby Bayern od 2015 tkwił w takim marazmie jak „więcej niż dług”.
01.05.2025 04:22
Ja cały czas łudzę się, że Wirtz przedłuży umowę z Bayerem i zyskamy ten rok na zebranie większych środków, co pozwoli Thomasowi pograć jeszcze ten jeden rok. Chociaż w głębi sam wiem, że to w praktyce nierealne. Thomas zasłużył żeby być tutaj do czasu aż sam postanowi odejść.
26.04.2025 15:27
3
XD hmmm no ciekawe kto ma gorzej, zespół który traci 3 bramki o został zaorany czy Bayern który przegrał jedną bramką. A nie, czekaj odpowiedz na to daje arytmetyka
08.04.2025 23:28
Liczyć na finał można, największego faworyta już nie ma. Kontuzje też nie ominą innych. Niemniej będzie to dużo trudniejsze niż przed wypadnięciem dwóch podstawowych obrońców.
27.03.2025 15:43
Bayern jest faworytem- widać to po kursach, i to nie takim delikatnym. Ponadto Inter nie gra równo. Warto pamiętać ze kursy nie grają, ale w każdym aspekcie jesteśmy lepsi, oby niespodzianka nie pozbawiła nas awansu
14.03.2025 11:28
Szkoda go, to osłabia reprezentację i rozwój zawodnika, a dwumecz i tak jest już rozstrzygnięty
08.03.2025 23:40
Transfer Portugalczyka to bękart mądrości taktycznej Tuchela- to nie piłkarz pasujący do Bayernu. Czerwona kartka to nie jest koronny dowód ale kropla która przelewa cytując klasyka pałę goryczy albo jej szalę :D
Mentalu nie ma bo niestety niektórzy go nigdy nie zyskają, a inni jak musiala stracą wole walki bo już płacowo są traktowani jak gwiazdy. Urbig na plus, bo on jest odważny, dobrze gra nogami. Pierwszy „następca” który po przyjściu do nas dobrze rokuje
A co do oceny zespołu- przekreślanie progresu przez jeden mecz w drugim garniturze jest przejawem nie tylko nieuczciwości względem trenera i chłopaków ale również przejawem ignorancji (więc jak ostatnio często mawiam- zgoda z Tobą)
08.03.2025 23:37
3
Szkoda, że katalońska nierządnica miała wczoraj tyle szczęścia. Oby zeszło z nich powietrze do tego czasu
06.03.2025 08:46
Średni argument, Real w XXI wieku ma mniej trofeów niż my. Ostatnie lata to też nasza dominacja. Jedynie w lidzie mistrzów mają więcej pucharów. W lidze byli tłem dla bankrutów. Mental powinien też obawiać się regularnością w lidze.
Gdyby to Bayern miał tak fatalną serię w lidze jak oni, to byście zwalniali zarząd i słusznie wskazywali że jak można roztrwonić przewagę.
20.02.2025 18:06
1
Zwycięstwo z Celticem wyrwane cudem, w iście parszywym Madryckim stylu. Mnie takie zwycięstwa nie imponują (choć spuszczą się nad nimi zwykle Europa). Niemniej sam awans cieszy, jest teoretycznie czas na to abyśmy się łudzili że coś się poprawi.
Szkoda że w sezonie gdzie poza Liverpoolem wszystkie potęgi zawodzą, nie jesteśmy wstanie grać w pucharach równo.
19.02.2025 17:17
Mam mieszane uczucia jeśli chodzi o Daviesa. Facet od 2020 zniknął, kasuje solidny kontrakt. Szczerze mówiąc rok temu marzyłem żeby ktoś dał te 50 milionów, teraz forma poszła do góry ale wciąż to nie ten sam zawodnik co kilka lat temu. Kontrakt nad wyrost choć porównywalny z propozycją realu według mediów
Inna sprawa to niewątpliwie medialny sukces, Bayern pokazał że ma zdolność zatrzymywania gwiazd i konkurowania z innymi potęgami. Teraz czas na Kimmicha i Musiale
06.02.2025 11:15
W 2020 był najbardziej niepewnym elementem defensywy, jakim cudem po kontuzjach mieliby się to zmienić? Nie jest tutaj potrzebny
24.12.2024 05:09
3
Musiala to świetny gracz, przyszłość ale jeszcze nie gwiazda pokroju Robbena, Riberiego, Kane czy Thomasa z czasów ich prime time. Może nim się stać ale w sumie po co? Skoro dostanie wszystko na tacy. Zgadzam się że taki skok płac najbardziej zaszkodzi nie Bayernowi (stać nas na przepłacanie) ale zawodnikowi. Dostaje zarobki na poziomie legend klubu, które zmieniły oblicze sewilli. Po co ma się rozwijać? Tyle powinien dostać w wieku 27-30 lat, czyli kiedy biedzie w najlepszym dla piłkarza wieku i kiedy postanowi podpisać ostatni duży kontrakt.
24.12.2024 05:08
Nawet to nie kwestia kadry. Tylko fatalnego modelu biznesowego i koszmarnej polityki transferowej
22.12.2024 06:19
Myślę że city nie powiedziało jeszcze ostatniego słowa. Masz rację, wśród drużyn z topu zadecydują drobne detale, forma dnia czy stan zdrowia kadry. Triumf może osiągnąć kilka zespołów, obyśmy do końca byli w grze!
22.12.2024 06:18
2
Szkoda go na ten „klub”
22.12.2024 06:16
1
Po pierwszej połowie meczu Barcelony zadzwoniłem do taty i podzieliłem się nadzieją że stracą punkty. Tata wskazał że dominują ale… ich gen frajerstwa daje nadzieję na satysfakcjonujący mnie wynik. Nie zawiodłem się :) Po sprawdzeniu wyniku końcowego uśmiech już do snu nie schodził mi z twarzy. Drobnostka- a cieszy
22.12.2024 06:16
3
Piękne zakończenie rundy, poprawa od czasów Tuchela ogromna- progres jest dla mnie ważniejszy niż pojedyncze wyniki! A ten jest namacalny. Nie chcę uchodzić za akolitę trenera czy Bayernu, który nie jest tym najlepszym jaki widziałem ale wygląda to dobrze i obiecująco. A od czegoś przecież trzeba zacząć. W chwilach zwątpienia, przypomnijcie sobie w jakim miejscu byliśmy rok temu. Teraz da się to oglądać. Nawet przy klęskach, kiedy faktycznie z Bayerem przegrywała drużyna lepsza. Cel na koniec sezonu to nie tylko dwa trofea ale też nowe kontrakty dla trzonu zespołu- nadal możemy zakończyć sezon z oceną 5+ bo oczywiście tylko tryplet umożliwia 6. Musiala i Kimmich to mus. Davies za te pieniądze zwykła fanaberia (jeśli trenera to można od biedy ją spełnić).
Finał w Monachium jest w zasięgu, dziś poza Liverpoolem nie ma zespołu który odstaje od stawki. Co roku naszà bolączką były kontuzje i brak formy na wiosnę, oby tendencja była odwrotna i to co najgorsze było już w tej materii za nami. Wam życzę wesołych i spokojnych Świąt, pełnych wiary, nadziei i miłości. Również wiary sukcesy naszego ukochanego klubu.
Zwycięstwo z Lipskiem to oczywiście danie główne w jesiennie karcie, smakowało wybornie bo rywal do niedawna wydawał się groźny. Ale i deserek cieszy- klęsk Barcelony nigdy zbyt dużo :) a i „architekci”
sukcesów Bayernu jacyś tacy bez Bayernu niemrawi :)
Dobra dość tych złośliwości, Hansiego mi akurat szkoda, nie zasłużył żeby trafić do tego katalońskiego syfu. Jeszcze zaraz mu Olmo za granicę ucieknie (ci to umieją w biznesy). Wyobrażacie sobie żeby w Bayernie doszlo do takiej sytuacji?
22.12.2024 06:07
Nadal nie ma nikogo na jego miejsce, pogra Peretz to sobie zatęsknisz za Manu
03.12.2024 22:52
Szkoda bo byliśmy lepsi, zawsze takie mecze bolą najbardziej. Oby nie poniosło to leverkusen w lidze, bo żaden puchar- nawet europejski nie osłodzi starty kolejny raz tronu w Niemczech
Nie jest to niestety mistrzowski poziom ale i w 2010 czy 14 zdarzały się gorsze mecze. Niemniej ja mam ograniczone zaufanie do drużyny Juliana
22.06.2026 14:06
Dobrze przynajmniej że najbardziej irytujące reprezentacje czyli Hiszpania (która zaczęła turniej od blamażu) Brazylia czy Portugalia, są poniżej przeciętnego poziomu. Niemniej trafienie na Francję dla każdego może być twardym lądowaniem. Oby jeszcze ktoś utarł nosa Argentynie.
22.06.2026 13:47
Madryckie czy katalońskie szmatławce są tak wiarygodne że szkoda nawet się do tego odnosić
19.06.2026 02:16
Serio byłoby to najmniej bayernowe zagranie jakiego można się spodziewać
19.06.2026 02:16
Ładny początek okienka, trzeba jednak pamiętać że wzmocnienia mają sens ale o tyle o ile załatamy dziury po odejściach. Leon był ważnym ogniwem rotacji, potrzeba kogoś przynajmniej na jego poziomie, oczywiście z racjonalnym wynagrodzeniem
19.06.2026 02:11
Ja tradycyjnie będę oglądał mecze Niemców, więcej nie planuję, ewentualnie ciekawsze spotkania naszych zawodników. Niemniej Mundial w tak szerokiej formule nie budzi aż tak moich emocji. Jeszcze durna zasada że wchodzą zespoły z 3 miejsca w grupie xd wszystko FIFA zrobi dla kasy. Nie będę tu oryginalnym głosem. Mistrzostwa świata czy euro powinny być dla piłkarskiej elity
13.06.2026 14:26
Nie jest szklanką, po prostu to jeszcze młody organizm. Zobaczymy jak się rozwinie. W tym wszystkim bardziej widać pecha
06.06.2026 14:14
Szkoda, za nim znakomity sezon, zdrowie wykluczyło go z kluczowej fazy ligi mistrzów, a teraz z Mundialu. Bayern bez niego był maszyną, ale w spotkaniu z Arsenalem, czyli z jednanym zespołem z którym Bayern nie poradził sobie jesienią, to właśnie Karl potrafił strzelić. Pytanie jak potoczyłby sie dwumecz z psg gdyby opcją do składu czy nawet zmiany był Karl- to był mecz na szczycie który mogła zmienić jedna akcja. Tego się nie dowiemy, ale to ogromne osłabienie dla Niemców. Kontuzja Karla zwiększa szansę na Sane w składzie, a wiemy jak to się kończy…
06.06.2026 14:11
@Lothar.Matthaus absolutnie nie czuj że to jakieś lekceważenie dla stolicy Wielkopolski, uwielbiam Poznań i nawet jak bywam gościnnie na jakichś konferencjach naukowych to szukam tylko okazji żeby zostać choć dzień dłużej. Chodziło mi wyłącznie o potencjał demograficzny, a co za tym idzie marketingowy. Dla Warszawy to wstyd że przy tylu mieszkańcach ma tylko pożal się Boże Legię.
01.06.2026 17:55
ja nie wiem co się w tej lidze odwala, większe emocje u mnie budzi bawarska Regionalliga XD ale to jak na skalę Polski ewenement, zważywszy, że Warszawa od lat ma 1 drużynę, a chyba nawet Poznań niedawno miał 2
01.06.2026 03:45
nie wiem jak wyglądało to w tym przypadku, ale na die roten nie zauważyłem, będąc tutaj 15 lat szczególnej cenzury. Pomijając komentarze które były wulgarne czy obraźliwe.
01.06.2026 03:43
Na euro nie brakowało dużo do medalu. Mam silną wiarę w tą reprezentację.
01.06.2026 03:40
Real to nie katalońska kurtyzana- to poważny przeciwnik jeśli dochodzi do bezpośredniego starcia. Zawsze będą groźni, bo może wszystko się tam pali ale bazują na historii i gwiazdach większego formatu niż makaronowłosy przereklamowany dzieciak
18.05.2026 14:17
Ciężka ta noc, to prawda. Ja jeszcze nie zmrużyłem oka. Powoli dociera do człowieka że to koniec. Pięknie budowany plan trzeba włożyć między bajki historyków footballu i tkać swoją historię zupełnie od nowa w przyszłym sezonie. Mimo ze to naprawdę nie był zły dwumecz czy sezon. Ale tu nie ma not za styl
07.05.2026 06:04
Ciekawe gdzie w składzie było więcej Portugalczyków, mierny sędzia nie uważam że cięgnem nas w dół, ale wystarczy delikatny błąd Seby wyłączyć dwumecz.
07.05.2026 01:28
@KeeRay będą kontrowersje i sam mam żal- ale to był mecz na żyletki. Wygrywa i tek wielki zespół. Nie ma aż takiego poczucia niesprawiedliwości jak wtedy kiedy królowali ci którzy 3 ligi mistrzów z rzędu wygrywali nie będąc piłkarsko na poziomie półfinału. Ale tak- karny a właściwie jego brak też ustawił mecz
07.05.2026 01:25
PSG okazało się w dwumeczu zwyczajnie lepsze, mimo wszystko dobrze jest odpadać z poważnym przeciwnikiem a nie żenującym zespołem pokroju realu, który wygrywał nie będąc w top 5 zespołów na świecie. Boli to dziś ale nie ma poczucia jak lata temu, że wygrywają ogórki opakowane w plastron poparcia sędziów
07.05.2026 01:11
Racja, defetyści d… cicho. To piękny sezon, piękny dwumecz, który może wygrać tylko 1 drużyna. Zdecydowały drobne elementy. Real nie wygrywał finałów w ostatnich latach w połowie tak pięknie jak my dziś przegraliśmy. Prawdopodobnie z tymi którzy milimetry przed nam są najlepsi na świecie. To smutny ale też dobry dzień, wróćmy silniejsi
07.05.2026 00:48
@alien666 wcale to nie jest oczywiste. Czytałeś przepisy? Czy cytujesz dziennikarzy (absolutnie tego nie polecam)
07.05.2026 00:44
@Zerafaelo niektórzy nawet porównywali to z arjenem- trochę jeszcze brakuje. Ale sezon na ogromny + Yamalek schowany do kieszeni
07.05.2026 00:18
@alien666 nacjonalistyczna megalomania nadal trzyma, mocna ta choroba, trochę się odzwyczaiłem od kiedy mamy najlepszą 9 ostatnich lat
06.05.2026 23:49
@Anakondrzej Diaz dziś był blisko, Kane to inny poziom napastnika, takiego pewnie od Gerda nie mieliśmy. Ale takich skał Robbery czy Thomas prędko nie uświadczymy. Chyba że ten sezon to dopiero początek Olise
06.05.2026 23:47
@Piotreczek w 2012 słusznie, ale to był jeden z ostatnich zawodników jakich mieliśmy, który potrafił przechylić szalę zwycięstwa na naszą korzyść w pojedynkę. Olise dalej ma co udowodnić
06.05.2026 23:37
Olise miał być nowym Robbenem ale na razie max to nowy Lewandowski. Błyszczy kiedy drużyna gra koncert, ale w sytuacjach kiedy tylko geniusz może przeżyć szalę na korzyść Bayernu to zawodzi. Podpisujmy go dalej! Bo wierzę że to nie jest jeszcze maksimum jego potencjału.
06.05.2026 23:33
Prawda, głosy o nowym Robbery przedwczesne. Olise to max nowy Lewandowski.
06.05.2026 23:29
Sezon do tej pory na 4+
Najważniejsze trofeum czyli liga zdobyte. Półfinał na plus- przegrany z prawdopodobnie najlepszą drużyną na świecie. Jeśli wygramy puchar Niemiec to 5- kompany dostanie.
zabrakło szczęścia (bo dominowaliśmy) i na zawsze w głowie pozostanie pytanie co gdyby sędzia podyktował karnego, wtedy to ten mecz mógł się potoczyć inaczej. Ale cóż. To był finał. Za rok wrócimy silniejsi. Atak mamy top, ale wygrała defensywa, która okazała się lepsza. A niestety to obrony wygrywają trofea, a nie wybitne ataki
06.05.2026 23:29
Z dwojga złego wolę arsenal w finale o ile zagra w nim Bayern. Będą do końca walczyć o mistrzostwo Anglii, presja, zmęczenie i urazy to coś co może osłabić ich przed finałem. Hiszpanie mogli skupić się tylko na lidze mistrzów. Dobrze wyszło
06.05.2026 07:03
Po tym jak drużyna odbudowała mental przegrywając 5:2 to jestem bardziej spokojny niż powinienem być. Potrafimy podnieść się jak Feniks z popiołów. W normalnym dwumeczu zaliczka jednej bramki byłaby czymś co daje pewne bezpieczeństwo. W meczu dwóch najlepszych zespołów na świecie, znaczy to tyle co nic. Ale tak jak możemy łatwo ją odrobić, tak i roztrwonić. Myślę że Alianz Arena poniesie chłopaków i finał będzie nasz. To mówi serce ale i kalkulacja. Skoro bez kompanego na ławce potrafiliśmy się podnieść, z takim dowódcą na pewno będzie łatwiej. Szybkie dwie bramki i można kalkulować
29.04.2026 23:10
Chyba pierwszy raz się z Tobą zgodzę. Dalej wynik jest otwarty, zdecyduje dyspozycja dnia.
Na nas plus- wraca kompany, własne boisko gdzie doping ostatnio był o poziom wyżej niż w Paryżu. Ale na plus Paryża zaliczka z 1 meczu.
Wydaje mi się że jesteśmy faworytem tego meczu (dwumeczu Psg), ale nie musi to oznaczać awansu. Jedni i drudzy grają ze świadomością że różnica nawet 3 bramek może nie wystarczyć, drobny błąd może zniszczyć marzenia o Budapeszcie. To piękno tego meczu dla obiektywnego kibica, a dla fana któregoś z tych zespołów czysta udręka
29.04.2026 23:04
U mnie tak samo, chciałbym złączyć frajerstwo arsenalu ale Bayern zawsze nr 1
19.04.2026 14:44
Julian był tematem od wielu lat, jako poszerzenie kadry, za darmo to ciekawa opcja. Kiedyś takimi „perisiciami”
Wygraliśmy ligę mistrzów
19.04.2026 14:43
Dobra Panowie. Trzeba było ochłonąć ale mamy to! Wieczór na Alianz Arenie nie do opisania, najlepszy mecz od lat, pewny choć chaotyczny awans. Spełnienie dziecięcych marzeń, choć bywałem na dużych meczach to rzucenie Realu na kolana, po latach niesprawiedliwości smakowało jak zimne piwko.
Co do przemyśleń, już bardziej na chłodno. Mógłbym analizować grę, ale po co to? Wygrali lepsi, mimo tego że sędzia robił wszystko żeby nie skrzywdzić realu. Czerwona dla nich to mało, po tym jak w dwumeczu sędziowie wyrolowali nas kilka razy. Co do bramek realu to mam wątpliwość czy powinny paść… to że Vini i Rudiger powinni oglądać mecz z szatni to wątpliwości nie budzi. .
Ale to co najważniejsze. Kto bywa regularnie w Monachium wie, że kibice potrafią przysnąć. Ostatnio jak odwiedziłem stadion podczas przegranego meczu z Augsburgiem to miałem wrażenie że każdy poza Südkurve śpi. Przekrzykiwali nas goście XD Ale środa to był inny wymiar… siedziałem na północnej trybunie, obok narożnika z którego dośrodkowanie dało nam 1:1. Intensywność dopingu, piękna oprawa, to że ponad połowę meczu rzekome pikniki spędziły stojąc… Tym głośniej było im Real bardziej nam zagrażał, potwornie musiało to budować zespół po niespodziewanej utracie kontroli w pierwszych minutach meczu. Monachium płonęło. A Cancan aż 4 razy powodował ciarki. Przy golu Diaza nie wytrzymałem, łzy same mi ciekły- nie byłem jedyny, płakali starzy, płakali młodzi. Szczury wpędzone do kanału! Jacy królowie? Cytując klasyka.
Co do biletów, bo wiem że padły pytania- na to miejsce dedykowana cena to 120 euro, załatwił mi je przyjaciel z niemieckiego fanklubu więc nie wiem czy w wolnej sprzedaży były tak tanie, sam nigdy nic na stronie nie trafiłem poza starciami w ramach Bundesligi czy pucharu (raz bodaj grupa z Victoria Pilzno). Teraz będę polował na PSG. Niemniej mój skromny udział nic nie jest ważny, La Bestia Negra góruje historycznie nad realem. Tak jak tu wiele razy padło- żeby z tymi farciarzami wygrać trzeba być o klasę lepszym i strzelić kilka bramek więcej. Byliśmy o 3 klasy lepsi i strzeliliśmy na zapas. Mimo że mam wrażenie że ich zlekceważyliśmy, spoglądam z pokorą ale i spokojem na dwumecz z PSG. Mia San Mia!
17.04.2026 19:49
Psy z Madrytu tylko na naszych błędach potrafią coś ustrzelić, jest przewaga ale musimy ją udokumentować. Szkoda tego fatalnego startu…
15.04.2026 21:30
Dzisiejszy mecz pokazał jak trudno nawet na papierze dużo lepszej drużynie odrobić straty z pierwszego meczu. A Real nie jest od nas lepszy, jadę jutro na Alianz Arenę ze spokojną głową (oczywiście wcześniej wypiję Wasze zdrówko Panowie)
14.04.2026 23:07
Lewandowski w swoim czasie też lubił robić z rąk wiatrak kiedy koledzy nie podawali (słynne zdjęcie z niewzruszonym Arjenem)
09.04.2026 01:02
@Comentateiro jest, a w szczególności w przeszłości za pepa byla. Niemniej Real przez większość ostatnich lat nie dotrzymuje jej kroku. Błyski w lidze mistrzów nie wystarcza, to nie jest równy zespół, powtarzalny a tym cechują się mistrzowie
08.04.2026 23:27
podstawowa zasada- zawsze przeciwko barcelonie. Więcej niż mem. Są czymś obrzydliwym w akcie piłki, antypezykładem robienia piłkarskiego biznesu. A od kiedy w Polsce panuje ich kult to tym bardziej smakują ich porażki (te miny dziennikarzy). Szkoda że w lidze Real im się od dekad podkłada. Nawet era Ronaldo to bodaj 2 mistrzostwa.
08.04.2026 22:04
Nawet jak odwali to mamy ofensywę o poziom galaktyki lepszą niż ta realu. Może stracimy bramkę ale na pewno więcej niż jedną strzelimy
08.04.2026 22:00
Real na deskach, barcelonka blisko przegranej. Czy początek tych ćwierćfinałów może być lepszy?
08.04.2026 21:54
@salander95 Oczywiście że boli kibicowska schizofrenia i kibicowanie przeciwko swoim piłkarzom, ale trochę już do tego przywykłem. Natomiast sprowadzanie rozmowy o współczesnych Niemcach- piłkarzach do Niemiec z lat 30/40 to już poziom historycznego dyletanctwa i uproszczeń, że trudno jest dyskutować na poważnym poziomie. Polecam lepiej zapoznać się z historią Bayernu, który był klubem opozycyjnym względem narodowo- socjalistycznego reżimu, co do dziś jest naszą chlubą. Twórcą naszej potęgi jest przedstawiciel mniejszości przez tego malarza prześladowanej. Wstydź się, pisząc takie rzeczy. Bo plujesz w twarz spuściźnie opozycjonistów niemieckich z tamtych czasów ale przede wszystkim wielkiemu Kurtowi Landauerowi.
01.04.2026 17:40
1 kwietnia
01.04.2026 16:35
Włosi to jedyna drużyna która trwając w permanentnym kryzysie potrafi zostać w jego czasie mistrzem Europy.
01.04.2026 02:20
Nie wiem z czego w takiej sytuacji się cieszyć, nawet jeśli kierujesz się jakże modną histeryczną antyniemieckością (co samo w sobie wydaje się szalonym zamysłem jeśli kibicujesz niemieckiemu klubowi), to zerknij na aspekty praktyczne. Niemcy to reprezentacja najmocniej (nomen omen) reprezentowana przez Bawarczyków. Kapitanem jest nas przyszły kapitan- Kimmich. Wygrana tylu zawodników z naszego klubu wzmacnia zespół i jakość kadry, spełnia sportowo nasze rosnące legendy i pozycjonuje Bayern na rynku transferowym- rośnie wartość zawodników, Bundesliga staje się bardziej atrakcyjną ligą, a my zyskujemy atrakcyjność wśród potencjalnych zawodników do zakontraktowania. No ale wiem, lepiej jak typowy Janusz z browarkiem wspominać last minute w maladze i kibicować Hiszpanom, żeby Real i Barcelona były jeszcze bardziej hajpowane. Niech wygra drużyna z naszymi zawodnikami, jak nie Niemcy (o co może być trudno) to Anglia z genialnym Harrym. Francja ma Olise i Upa i mimo że nie pałam miłością do trójkolorowych, to wolę nasze gwiazdy ze złotem niż spełnienie snów oskarka z Tiktoka robiącego edity z Ronaldo.
01.04.2026 02:18
Fajnie to wygląda przed fazą pucharową ligi mistrzów. Bayern mistrzostwo ma praktycznie w kieszeni- nawet sami ze sobą nie mamy jak go przegrać za bardzo. PSG nie jest już tak mocne. City i Arsenal dzieli raptem kilka punktów i angielskie tygodnie odbiją się na jednych i drugich, szczególnie że ci drudzy to taka Borussia tylko czerwona. Real kontuzje i wewnętrzny chaos, a przy varze stracili swój największy atut w meczach z nami. Barcelona kolejni frajerzy z nierówną formą (niech wczorajszy występ nie przyćmi upokorzenia w 1 meczu z Madrytem). Faworyci coś nie tędzy. Jeśli nie posypie się nam kadra to droga do finału mieni się w jasnych barwach. Jeszcze oby Kane zmył uśmiech z twarzy polskich „ekspertów” i pobił rekord. To może być wyjątkowy rok
05.03.2026 00:51
Olise powinien podawać do Kane, który do tego miałby kolejnego hattricka. Rekordami jarają się głównie media ale coś czuję że Harry da radę
21.02.2026 17:37
Oby Manu został na ten jeden kolejny rok. Urbig równolegle się rozwijał, młodzi wchodzili z jeszcze większą odwagą, a lato przyniosło zwiększenie głębi składu- stopera do walki o 11 i prawego obrońcę z prawdziwego zdarzenia. Tak jak skrzydła przez lata nie miały godnych następców Robbery, tak po Lahmie wyrwa jest jeszcze potężniejsza
03.02.2026 00:28
Nic dodać nic ująć, szkoda że Koreańczyk poza szybkością wiele w Bundeslidze nie oferuje. A nie jest to opcja budżetowa
03.02.2026 00:26
Oby spłacił hojny Kontrakt z nawiązką. Mimo wszystko to cieszy. Tak jak miałem mieszane uczucia przed przedłużeniami z Musialą, a szczególnie Daviesem to teraz traktuję to jako pokaz siły. Zatrzymujemy trzon drużyny, sprowadzamy gwiazdy, Kane czuje się tu dobrze. Przyszłość mieni się w pięknych barwach.
03.02.2026 00:26
Kiedyś chwaliliśmy się że mamy jedną z najlepszych 9 na świecie, dziś mamy więcej niż 9. Zasługuje na nowy kontrakt, wie co ma w Monachium, a my wiemy co mamy dzięki Harremu. Jak mówili moi szanowni Przedmówcy- dłuższy kontrakt nawet jeśli ma się wiązać z podwyżką.
27.01.2026 01:55
@FCB4ever2014 nie porównuj wielkiego- będącego w europejskim topie od lat Bayernu, z wiecznymi frajerami z Londynu.
26.01.2026 00:56
Historia bywa przewrotna- Alonso kręci nosem na Bundesligę i Bayern, przychodzi niechciany Kompany i dziś to przypadkowy jakby się mogło wydawać Belg jest na szczycie, a Hiszpan na rozdrożu kariery. Nie piszę tego aby mówić „a nie mówiłem” i że źle zestarzały się komentarze (sam byłem względem obydwu tych trenerów sceptyczny) ale czasem w takich sytuacjach rozumiem, dlaczego nasza perspektywa laików jest często emocjonalna, warto czasem zaufać tym na czele klubów, a nie ulegać medialnej histerii
12.01.2026 18:38
Tylko oni mają farta i wygrywają wbrew logice, będąc przeciętni. Wiele ich lig mistrzów to efekt sezonu gdzie by ich żaden ekspert nie osadził w top 5. Dziś piłka oddała nam to co wiele razy zabrała, choć w 2 połowie to psg było lepsze
05.11.2025 02:06
Bayern w 10 pokonuje najlepszą drużynę poprzedniego sezonu. Gdzie krytycy? Siad- cicho, może zapomnimy o głupotach jakie pisaliście.
05.11.2025 02:05
Niektórzy nie doceniają tego co mamy. Rekordowy start i bezprecedensowa seria zwycięstw dla wszystkich top lig. Zaliczone sprawdziany z solidnymi rywalami. Czuję spokój przed meczem z psg. A do tego czasu w pucharze i lidze pewnie wyśrubujemy rekord. Już w wakacje jak z nimi przegraliśmy to nie była deklasacją, a dało się ich pokonać co pokazała mierna Chelsea. Ba, powiem więcej. Nawet gdybyśmy zremisowali czy przegrali to nie jest tragedia, sezon jest długi i zadecyduje forma i wolność od urazów na wiosnę. Niemniej mam świadomość, że skład jeszcze nie jest najmocniejszy. Wróci Musiala, wróci Davies to trener będzie miał więcej opcji. Do tego dochodzi Karl, oby stał się stałą opcją w rotacji. Calma.
27.10.2025 10:22
A któraż to nie upadała? Włosi potrafili nie jechać na mundial, inne wielkie reprezentacje też się potykały. Przypomnieć ci z kim wielcy Hiszpanie odpadali w 2018 w 1/8 mistrzostw? (To był dopiero wstyd)
Nie znaczy to, że należy to lekceważyć- bo problem jest i to duży. Niemcy poza dobrym euro u siebie, gdzie przegrali ze zwycięzcami i to w wyrównanym meczu, zagrali od 2016 same słabe turnieje. Nic nie dawały przyjścia trenerów- zbawicieli, bo tak pojmowany był Hansi, potem w mniejszym stopniu Julian.
Problem nie dotyczy tylko decyzji personalnych czy finansów, ale musi leżeć w strukturze całej piłki, szkoleniu. To bardzo zła wiadomość, nawet jak Niemców nie lubisz, bo Bayern nie będzie silny bez konkurencji, a konkurencji nie będzie jak Bundesliga nie będzie taśmowo produkować piłkarzy z potencjałem na grę w narodowych barwach. Tak samo to nasi piłkarze powinni tworzyć trzon reprezentacji, wtedy Bayern był na szczycie.
06.09.2025 05:16
Swoją drogą wiem że już po ptakach ale zastanawia mnie czy nie warto było ruszyć po de Bruyne. Wiadomo że to już żaden filar, kondycja i zdrowie nie to samo ale potrafiliśmy w przeszłości robić fajne uzupełnienia na rok- dwa takie jak transfer Alonso. Zobaczymy co pokaże w napoli, z drugiej strony też przeciwko temu ruchowi może świadczyć, że nikt z wyższej półki się po niego nie zgłosił
16.07.2025 05:49
Czy o chęci wyjazdu wirtza zadecydowała słabość sportową klubu? Szczerze wątpię, znamy tylko wierzchołek góry lodowej negocjacji, nie znamy arkanów kontaktu. Mogło zadecydować coś prozaicznego jak pensja o ile te plotki się potwierdzą. Niemniej czy sportowo stoimy pod Liverpoolem? Premier League to najlepsza liga świata bez wątpienia, ale w Europie od Anglików na przestrzeni ostatnich lat prezentowaliśmy się lepiej. Niemniej szkoda. Bo Bayern dalej przyciąga reprezentantów Niemiec, przykładem choćby wcale nie mniejsza perełka jak musiala czy kimmich. jednak zadra która pozostanie.
24.05.2025 00:11
Ciężko mi to przychodzi bo w Niemczech kibicuję zazwyczaj przeciwko BVB ale niemiecka piłka potrzebuje ich w pucharach. Nie skompromitowali Bundesligi w ostatnich latach. Punkty dla ligi to rzecz ważniejsza niż personalna niechęć. To oni prędzej staną jak równy z równym z Hiszpanami, Anglikami czy Włochami. A siła Bundesligi podnosi prestiż Bayernu jako mistrza. Prosta kalkulacja.
11.05.2025 16:22
Sezon poprawny, a nawet dobry z minisikiem. Trudno sobie wyobrazić Bayern bez Thomasa (zapomiałem jak to bez niego było) ale taka jest piłka, kariera trwa krótko, sportowo może i lukę da się załatać bo to nie Müller z najlepszych lat, ale to był ktoś więcej niż piłkarz. Ktoś kogo w szatni zawsze będzie brakować. Godne pożegnanie i gdyby nie te kontuzje to jestem pewny że w półfinale to my walczylibyśmy z bankrutami o finał w Monachium. Jedyna rzecz której żałuję to brak Tomka z 3 pucharem Europy.
11.05.2025 06:12
Zawodnik negocjuje za plecami klubu? Niesłychane
07.05.2025 01:55
@Bartex klubowe mistrzostwa to marzenie- może kadra będzie już zdrowa i zagramy jak na pandemicznym turnieju w Lizbonie? Wypoczęci i na pełnej? Wiem że to nie ta sama waga ale uśmiech na twarzy Anglika za te lata niepowodzeń byłby nieoceniony dla kibica :)
07.05.2025 01:45
Ciężki orzech do zgryzienia. Wcześniej stawiałbym na Raphine- mimo braku sympatii do Barcelony, facet przechodził wszystko- chciałbym go u nas. Pewnie mocnym kandydatem będzie Dembele o ile wygra Psg. Rice brakuje trochę sukcesu w lidze. Z Interu ciężko powiedzieć, to super kolektyw bez jednej gwiazdy.
07.05.2025 01:15
Dlatego nie rozumiem jak można kibicować bezpośredniemu konkurentowi. Choćby ta statystyka powoduje że jesteśmy więksi i niech tak zostanie :)
07.05.2025 01:13
@FCB4ever2014 nie potrzebuję szacunku od kibiców Barcelony. A szacunek względem ich klubu jest nikły z powodu modelu zarządzania. Pomijam już psucie rynku, ale też pomysły superligi.
07.05.2025 01:12
Nie no stary, wyżyj się. Wiem co czułem kiedy odpadał Bayern, rozumiem twoje rozgoryczenie po odpadnięciu twoich faworytów.
06.05.2025 23:56
@hoven kibicuję przeciwko realowi i Barcelonie od kiedy pamiętam, myślę że konsekwencja to dobra cecha kibica.
Ja zresztą na ten sezon nie narzekałem, rozumiem słabość defensywy przez kontuzje, ten mecz pokazuje tylko, że finał w Monachium był w zasięgu przy zdrowym składzie, a przegraliśmy z tymi którzy nie tych dochodzą do finału ale i wykosili kolejnych faworytów
06.05.2025 23:50
A nasz nie był świetny? Dużo bramek, przegrana tylko jedną bramką. Cudze chwalicie…
06.05.2025 23:47
@hoven to fakt, jak byłem na euro to nikt nie robił takiej trzody jak angole (mimo moje sympatii do ich piłki)- wielu z nich w szalikach arsenu
06.05.2025 23:47
@hoven zapraszam do komentarzy na temat naszej klęski z interem i straconego sezonu i rzekomym amatorstwie Kompanego. Każdy nas skreślał przed półfinałem z Barceloną, a jak widać piekło to my przeszliśmy w ćwierćfinale.
06.05.2025 23:46
@hoven zapraszam do komentarzy na temat naszej klęski z interem i straconego sezonu i rzekomym amatorstwie Kompanego. Każdy nas skreślał przed półfinałem z Barceloną, a jak widać piekło to my przeszliśmy w ćwierćfinale.
06.05.2025 23:45
Albo arsenal- oni długo dobijają się do elity
06.05.2025 23:44
Hahahahahahahhahaha
A to my jesteśmy podobno zbyt słabi, nie to co Wielka Barcelona- Inter każdy by ograł, a nie człeka… oni nawet mistrzostwa jeszcze nie mają XD
06.05.2025 23:43
@Patryk233 wypraszam sobie, Barcelony nie trawię od 2008 :D
02.05.2025 02:10
@FCB4ever2014 2014 w nazwie mówi wszystko. Kocham Was transferowi kibice, chociaż tak szybko odchodzicie do innych zespołów.
02.05.2025 01:04
Niektórzy są gorsi niż myślałem, liczyłem będą lepiej się kryć. Drodzy państwo- sezonowi kibice Barcelony, dla kibica Bayernu to że w Barcelonie gra 1, 2 czy nawet 11 Polaków nie zmienia nic w kontekście tego klubu. Argument ze Szczęsny i Lewandowski mają szanse na ligę mistrzów to nie argument kierowany do nas- nic z tego dla Bayernu nie wynika.
Dalej przecieram oczy i widzę że chorągiewki wieją raz za BVB, potem za Bayernem, a teraz Barceloną i jeszcze głośno o tym mówią xd to jest już szczyt samozaorania. Kibicem się jest, będę nim nawet jak w Bayernie będą sami Serbowie, Koreańczycy czy Islandczycy
01.05.2025 16:23
Chwalenie składu Barcelony i ich polityki finansowej to jak by chwalić gościa który kupił mieszanie za 2 miliony, na raty wziął największy telewizor, ekspres do kawy za dychę i auto w leasing. Jego raty wynoszą 10.000 miesięcznie, a zarobki 8000, żeby je spłacić sprzedaje rodzinne pamiątki, potem pod młotek idzie auto ale w sumie MA FAJNE MIESZKANIE. to właśnie cała Barcelona. Klub który w ostatnich latach zdobył dużo mniej niż my, za dużo większy koszt. Klub w pierwszej kolejności to spółka- która jeśli nie generuje zysków to wegetuje. Kolejne dźwignie, problemy z rejestracją piłkarzy. A teraz ma sezon w którym poza pucharem wszystko jest w grze i oby wywalili się na końcówce.
01.05.2025 16:17
@FCB4ever2014 a od kiedy to że w jakimś klubie grają Polacy powoduje że mamy mu kibicować? Mam prostą zasadę- w Europie zawsze za Bayernem, a jak nie ma Bayernu to przeciw hiszpańskim drużynom. Nie zmienię swojego zdania przez dwójkę piłkarzy u progu emerytury XD my mamy Neuera- najlepszego bramkarza ostatnich dekad, jak nie w historii. Nim się jarają bo gablotę ma „ciut” większą od Szczęsnego.
01.05.2025 16:12
XD
01.05.2025 04:31
A ja stawiam Barcelonę w finale (ostatnio nic mi się nie sprawdza więc oby i tym razem przytrafił mi się błąd) :P
01.05.2025 04:24
Z nami też wszystko im wpadało, mimo to nie widziałem tu takiego entuzjazmu :P
01.05.2025 04:22
Mnie zastanawia jedna rzecz. Na ile część komentujących tutaj to histeryczne płaczki z kompleksem względem każdego- którym należy współczuć, a na ile to komentarze cynicznych i siejących ferment „kibiców”, którzy wraz z Lewandowskim i Szczęsnym odeszli do Barcelony i teraz rzygają miłością do zbankrutowanego klubu z Katalonii, czyhając na byle potknięcie „wstrętnych niemiaszków”.
Kiedy to Bayern przegrał/ zremisował na styk z Interem, mimo przewagi w grze, to nie widziałem tutaj litości, mimo naszej okrojonej kadry- słusznie punktowano defensywę. Natomiast Barcelona- wybitna, faworyt. Mimo że dali sobie w domu wpakować 3 bramki.
Frazesów o wybitnej kadrze bankrutów też ciężko się słucha. Ta sama niemal kadra w poprzednim sezonie nic nie znaczyła, to geniusz Hansiego wycisnął z nich więcej niż wynika z przeciętnej formy.
Owszem ten sezon nawet z mistrzostwem nie był idealny- ba, zespołowi kompanego wystawię 3+ w polskiej szkolnej skali. Ale biorę też pod uwagę inne czynniki- kontuzje, przebudowę składu, skupienie się na ściągnięciu Kane i Wirtza oraz eksperyment na ławce trenerskiej i odbudowę po Tuchelu, która nie okazała się tragicznym procesem. Barcelona miała więcej chudych lat niż my w ostatnim czasie, pokazując jeden marny przebłysk wynikający raczej ze słabości rywali niźli ich fenomenu. Nie wyobrażam sobie jak wyglądałyby tu komentarze gdyby Bayern od 2015 tkwił w takim marazmie jak „więcej niż dług”.
01.05.2025 04:22
Ja cały czas łudzę się, że Wirtz przedłuży umowę z Bayerem i zyskamy ten rok na zebranie większych środków, co pozwoli Thomasowi pograć jeszcze ten jeden rok. Chociaż w głębi sam wiem, że to w praktyce nierealne. Thomas zasłużył żeby być tutaj do czasu aż sam postanowi odejść.
26.04.2025 15:27
XD hmmm no ciekawe kto ma gorzej, zespół który traci 3 bramki o został zaorany czy Bayern który przegrał jedną bramką. A nie, czekaj odpowiedz na to daje arytmetyka
08.04.2025 23:28
Liczyć na finał można, największego faworyta już nie ma. Kontuzje też nie ominą innych. Niemniej będzie to dużo trudniejsze niż przed wypadnięciem dwóch podstawowych obrońców.
27.03.2025 15:43
Bayern jest faworytem- widać to po kursach, i to nie takim delikatnym. Ponadto Inter nie gra równo. Warto pamiętać ze kursy nie grają, ale w każdym aspekcie jesteśmy lepsi, oby niespodzianka nie pozbawiła nas awansu
14.03.2025 11:28
Szkoda go, to osłabia reprezentację i rozwój zawodnika, a dwumecz i tak jest już rozstrzygnięty
08.03.2025 23:40
Transfer Portugalczyka to bękart mądrości taktycznej Tuchela- to nie piłkarz pasujący do Bayernu. Czerwona kartka to nie jest koronny dowód ale kropla która przelewa cytując klasyka pałę goryczy albo jej szalę :D
Mentalu nie ma bo niestety niektórzy go nigdy nie zyskają, a inni jak musiala stracą wole walki bo już płacowo są traktowani jak gwiazdy. Urbig na plus, bo on jest odważny, dobrze gra nogami. Pierwszy „następca” który po przyjściu do nas dobrze rokuje
A co do oceny zespołu- przekreślanie progresu przez jeden mecz w drugim garniturze jest przejawem nie tylko nieuczciwości względem trenera i chłopaków ale również przejawem ignorancji (więc jak ostatnio często mawiam- zgoda z Tobą)
08.03.2025 23:37
Szkoda, że katalońska nierządnica miała wczoraj tyle szczęścia. Oby zeszło z nich powietrze do tego czasu
06.03.2025 08:46
Średni argument, Real w XXI wieku ma mniej trofeów niż my. Ostatnie lata to też nasza dominacja. Jedynie w lidzie mistrzów mają więcej pucharów. W lidze byli tłem dla bankrutów. Mental powinien też obawiać się regularnością w lidze.
Gdyby to Bayern miał tak fatalną serię w lidze jak oni, to byście zwalniali zarząd i słusznie wskazywali że jak można roztrwonić przewagę.
20.02.2025 18:06
Zwycięstwo z Celticem wyrwane cudem, w iście parszywym Madryckim stylu. Mnie takie zwycięstwa nie imponują (choć spuszczą się nad nimi zwykle Europa). Niemniej sam awans cieszy, jest teoretycznie czas na to abyśmy się łudzili że coś się poprawi.
Szkoda że w sezonie gdzie poza Liverpoolem wszystkie potęgi zawodzą, nie jesteśmy wstanie grać w pucharach równo.
19.02.2025 17:17
Mam mieszane uczucia jeśli chodzi o Daviesa. Facet od 2020 zniknął, kasuje solidny kontrakt. Szczerze mówiąc rok temu marzyłem żeby ktoś dał te 50 milionów, teraz forma poszła do góry ale wciąż to nie ten sam zawodnik co kilka lat temu. Kontrakt nad wyrost choć porównywalny z propozycją realu według mediów
Inna sprawa to niewątpliwie medialny sukces, Bayern pokazał że ma zdolność zatrzymywania gwiazd i konkurowania z innymi potęgami. Teraz czas na Kimmicha i Musiale
06.02.2025 11:15
W 2020 był najbardziej niepewnym elementem defensywy, jakim cudem po kontuzjach mieliby się to zmienić? Nie jest tutaj potrzebny
24.12.2024 05:09
Musiala to świetny gracz, przyszłość ale jeszcze nie gwiazda pokroju Robbena, Riberiego, Kane czy Thomasa z czasów ich prime time. Może nim się stać ale w sumie po co? Skoro dostanie wszystko na tacy. Zgadzam się że taki skok płac najbardziej zaszkodzi nie Bayernowi (stać nas na przepłacanie) ale zawodnikowi. Dostaje zarobki na poziomie legend klubu, które zmieniły oblicze sewilli. Po co ma się rozwijać? Tyle powinien dostać w wieku 27-30 lat, czyli kiedy biedzie w najlepszym dla piłkarza wieku i kiedy postanowi podpisać ostatni duży kontrakt.
24.12.2024 05:08
Nawet to nie kwestia kadry. Tylko fatalnego modelu biznesowego i koszmarnej polityki transferowej
22.12.2024 06:19
Myślę że city nie powiedziało jeszcze ostatniego słowa. Masz rację, wśród drużyn z topu zadecydują drobne detale, forma dnia czy stan zdrowia kadry. Triumf może osiągnąć kilka zespołów, obyśmy do końca byli w grze!
22.12.2024 06:18
Szkoda go na ten „klub”
22.12.2024 06:16
Po pierwszej połowie meczu Barcelony zadzwoniłem do taty i podzieliłem się nadzieją że stracą punkty. Tata wskazał że dominują ale… ich gen frajerstwa daje nadzieję na satysfakcjonujący mnie wynik. Nie zawiodłem się :) Po sprawdzeniu wyniku końcowego uśmiech już do snu nie schodził mi z twarzy. Drobnostka- a cieszy
22.12.2024 06:16
Piękne zakończenie rundy, poprawa od czasów Tuchela ogromna- progres jest dla mnie ważniejszy niż pojedyncze wyniki! A ten jest namacalny. Nie chcę uchodzić za akolitę trenera czy Bayernu, który nie jest tym najlepszym jaki widziałem ale wygląda to dobrze i obiecująco. A od czegoś przecież trzeba zacząć. W chwilach zwątpienia, przypomnijcie sobie w jakim miejscu byliśmy rok temu. Teraz da się to oglądać. Nawet przy klęskach, kiedy faktycznie z Bayerem przegrywała drużyna lepsza. Cel na koniec sezonu to nie tylko dwa trofea ale też nowe kontrakty dla trzonu zespołu- nadal możemy zakończyć sezon z oceną 5+ bo oczywiście tylko tryplet umożliwia 6. Musiala i Kimmich to mus. Davies za te pieniądze zwykła fanaberia (jeśli trenera to można od biedy ją spełnić).
Finał w Monachium jest w zasięgu, dziś poza Liverpoolem nie ma zespołu który odstaje od stawki. Co roku naszà bolączką były kontuzje i brak formy na wiosnę, oby tendencja była odwrotna i to co najgorsze było już w tej materii za nami. Wam życzę wesołych i spokojnych Świąt, pełnych wiary, nadziei i miłości. Również wiary sukcesy naszego ukochanego klubu.
Zwycięstwo z Lipskiem to oczywiście danie główne w jesiennie karcie, smakowało wybornie bo rywal do niedawna wydawał się groźny. Ale i deserek cieszy- klęsk Barcelony nigdy zbyt dużo :) a i „architekci”
sukcesów Bayernu jacyś tacy bez Bayernu niemrawi :)
Dobra dość tych złośliwości, Hansiego mi akurat szkoda, nie zasłużył żeby trafić do tego katalońskiego syfu. Jeszcze zaraz mu Olmo za granicę ucieknie (ci to umieją w biznesy). Wyobrażacie sobie żeby w Bayernie doszlo do takiej sytuacji?
22.12.2024 06:07
Nadal nie ma nikogo na jego miejsce, pogra Peretz to sobie zatęsknisz za Manu
03.12.2024 22:52
Szkoda bo byliśmy lepsi, zawsze takie mecze bolą najbardziej. Oby nie poniosło to leverkusen w lidze, bo żaden puchar- nawet europejski nie osłodzi starty kolejny raz tronu w Niemczech
03.12.2024 22:47