DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: karl1985 Strona 37

Ludzie tu nie chodzi o chodzi o ten jeden mecz!!! Bayern ma problem od kilku lat z kadra, skuteczna gra (do czego przyzwyczail wszystkich od kilkunastu lat)!!!
Fajnie ze rok temu wygrali BL, puchar i doszli do finalu LM, ale to bylo glownie dzieki jednemu pilkarzowi: ROBBEN!! W tym sezonie gra on juz rzadko i jest syf (o Riberym nie wspominam bo od ponad roku nie jest liderem, rzadko gra)!! Opierajac na nim cala nasza ofensywe (a takze defensywe, bo licza ze Arjen zawsze o jedna wiecej strzeli niz my stracimy) jest totalnym nieporozumieniem!!!
KIlka lat temu to Bayern mial najlepszych pilkarzy, robil najlepsze transfery, mial najlepsza mlodziez. Dzisiaj juz duzo klubow stac na drogie transfery, a cale Niemcy wydali ogromne pieniadze na szkolenie mlodziezy, co przynosi efekty (patrz Dortmund)

06.02.2011 20:19

tak jest bo mamy bardzo dobry skład, nie potrzebujemy wmocnien, ustawmy mullera na lewej obronie, wtedy moze zaoszczedzimy kasy, gomeza na defensywnego a butta na ataku bo po co ma siedziec na lawce!!! W koncu VG jest specjalista od wymyslania pozycji. Porazka za tydzien, przegrany dwumecz z Interem i w koncu (mam taka nadzieje) odejdzie ten wszechwiedzacy trener!!!
Pierwsze sezony ma dobre, ale w nastepnych mysli ze jest juz najmadrzejszy, najlepszy i ogolnie naj naj naj!!! Pakuj ta swoja zonke i wypad do amsterdamu

06.02.2011 15:31

Kadra super :/ W szestnasce jest m. in. buyten i ottl i bramkarz rezerwowy, czyli do gry jest 13 "niby ogarnętych" (w tym Ribery po kontuzji). Nie wiem czy się smiać czy płakać!! Jakich ja czasów do żyłem...

04.02.2011 16:38

Tylko Ty chlopie nie masz nic do gadania, jak Uli i spolka beda chcieli robic transfery to beda robic a jak nie to nie!! Twoja pozycja w tym klubie jest bardziej jako reprezentatywna niz decyzyjna.

01.02.2011 13:21

To kibicujemy od tego samego meczu ;-) Moze i gramy ladna pilke w ataku, jesli zdrowy jest Robben i Ribery (choc on nie za bardzo teraz jest w formie wiec on na razie sie nie liczy). Bez nich nasz atak delikatnie mowiac nie istnieje (patrz pierwsza czesc sezonu). Wczesniej Bayern mial zrownowazona druzyne, czyli nie bylo gwiazd ale byl ZESPOL, ktory idealnie funkcjonowal. Kto pamieta Jeremiesa, Linke, Kuffoura ;-), Strunza, Tarnata, Hasana, Zicklera, Finka nie wspominajac juz o Effe, Kahnie, Elberze, Janckerze to wlasnie Ci zawodnicy tworzyli zespol. Dzisiaj niestety jest za duza przepasc pomiedzy Schweinim, Robbenem, Riberym, Lahmem, Gomezem, Mullerem a pozostala czescia zespolu.
Teraz jest juz lepiej bo pozbyli sie miernoty, tylko ze w zamian nikogo nie kupili. I obawiam sie ze jak znow cos ugraja to bedzie powtorka z lata 2010...

31.01.2011 15:15

A mi przejdzie bo kibicuje Bayernowi od 1996 roku i tak kiepskiej drużyny to Bayern od tamtego okresu, to jeszcze nie miał. Zespól nie ma zadnego stylu, charakteru!! Dla mnie taktyka wygladu nastepujaco: jak jest Robben to jemu dac pilke i niech cos zrobi, a jak go nie ma to wala glowa w mur "a moze cos wpadnie". I tak graja sobie "ty do mnie ja do ciebie"!! O obronie nie ma co nawet juz wspominac.
A zarzad Bayernu jest taki ze dopoki beda wygrywac jakims cudem to ni ch.uja nie zmienia skladu, pomimo ze ten jest beznadziejny jak na Bayern (patrz poprzedni sezon)!!
Dlatego musza przegrac cos zeby sie cos w koncu zmienilo!! Jak dla mnie niech to wlasnie bedzie mecz z Interem po to zebym od nastepnego sezonu z mila checia ogladal mecze Bayernu a nie tylko dlatego ze im kibicuje!!

31.01.2011 13:25

Raczej jak to możliwe aby Bayern tak sie uzaleznil od jednego pilkarza, czyli Robbena!! Wczesniej byl nim Ribery, teraz Arjen.
Dla mnie niech Inter ich w koncu rozjedzie, niech zajma 3 miejsce w BL to wkoncu moze przejrza na oczy i zrobia w koncu wzmocnienia!! Zrobili czystke ze szrotu to teraz niech dokpuia kilku graczy w lecie i bedzie ok. A jak znowu teraz dojda daleko w LM, jakims cudem dogonia Dortmund to znowu beda rozplywac sie jaka to wspaniala kadra jest

31.01.2011 10:55

dalej niech opierają grę na dwóch kontuzjogennych zawodnikach, to będziemy się emocjonować tylko i wyłącznie zwycięstwami z Aachen...

27.01.2011 09:22

Zgadza się, że nasi zwodnicy po stracie bramki nie potrafia odpowiednio zareagować!! Osobiście bardzo podoba mi sie postawa Realu gdy im nie idzie, każdy kazdego mobilizuje i zapier.. az milo!! U nas ciagla te same tempo i zero agresywnosci, ambicji, walecznosci!!
Nie wspomne juz o tym ze od momentu przyjscia Francka i Arjena ciagle widzimy ta sama pilke, czyli podac do jedno z nich i czekac co oni zrobia. Juz wolalem sklad z konca lat 90 kiedy to byl bardzo wyrownany, nie bylo gwiazd, a na gre z mila checia sie patrzylo

17.01.2011 10:38

Ale przy bramce ktora nie zostala uznana w pierwszej polowie mogles sie zachowac lepiej wiec juz nie badz taki pewny siebie bo Rensing tez zgrywal cwaniaka a wyladowal w Koln ;)

16.01.2011 21:56

Ale co tam kontuzje, nasz zarzad caly czas twierdzi ze ma dwoch asow i to wsytarczy!! Tylko co z tego ze sa ze szkla i co chwila lapia kontuzje. Bez nich Bayern nic nie gra i kazdy o tym wie (kibice dziennikarze komentatorzy) tylko nie zarzad. Kiedys sila Bayrenu byl wyrownany sklad za Ottmara byly czeste rotacje w skladzie a mimo to Bayern i tak wygrywal. Od ponad 3 lat takich rotacji nie mozna robic bo mamy 12 zawodnikow ktorzy sie nadaja a reszta to poziom Mainz czy Hannoveru!!
A tak po za tym to po co Medrca swiata wpuszczal Ottla za Pranjica?

16.01.2011 21:49

a tak z innej beczki, portal gazeta.pl donosi że Bayern chce Torresa :-D Może i chcieliby ale gdyby był za darmo ;)

11.01.2011 13:16

Dobrze, że to był VfB bo z lepszym zespołem byłoby ciężko. Wzmocnienia, wzmocnienia i jeszcze raz wzmocnienia. Wczoraj oglądając mecz Realu z Sevilla, życzyłbym sobie aby FCB grał z taką determinacją jak Real we wczorajszym meczu. Niestety nasi zawodnicy nie mają takiej detrerminacji gdy im nie idzie. A w Realu każdy każdego dopingował do lepszej gry. Naprawdę fajnie to wyglądało. Zapewne jest to zasługa Jose, ale z przyjemnością oglądało się ich chęć odniesienia zwycięstwa!!

20.12.2010 08:28

Olica nie sciagnal LvG!! Zostal pol roku wczesniej zakonraktowany zanim rozpoczal prace Louis!!
Po drugie, zespolów typu Mainz, Freiburg ktore w czasie sezonu bylo przed FCB, bylo kilkadziesiat i nie ma co panikowac (pamietamy chociazby TSG 1899)
Po trzecie sezon nie jest stracony, bo nadal mamy sznse na 2 miejsce, a jes to o co walczyc. Wiadomo, ze co roku nie bedziemy mistrzami, a jesli nie ma sie szans na mistrza to trzeba walczyc o 2 miejsce. Gdyby FCB mial 17 pkt straty do 2-3 miejsca mozna by powiedziec ze nie ma juz o co grac...
Po czwarte zmiana trenera, nie chce mi sie nawet tego komentowac...

14.12.2010 13:04

do rasta, tutaj sie mylisz bo Bayern stac na takie pensje co pokazuja podpsujac takie kontrakty!! Bayern zawsze mial taka polityke transferowa, nigdy nie kupowali gwiazd. Na swiecie sa tylko 3 druzyny ktore moga sobie pozwolic na wydatki powyzej 50 mln: Barca, Real, MC. Nawet MU, Inter czy juz Chelsea nie sa wstanie kupowac za takie pieniadze (a nawet jak juz sa to musza najpierw pozbyc sie kilku graczy). Tak wiec Bayern pod tym wzgledem jest w czolowce i jako jeden z nielicznych przynosi zyski (w tym roku bodajze 3 mln)

13.12.2010 21:28

Może dlatego, że pomoc też sie robi powoli do przemeblowania. Jedynie nadaja sie Robben, Ribery, Scheiwni, Tymo, może Pranjic, Altintop na głęboka ławke. Kroos poki co gra wielki piach i mam nadzieje ze chlopak sie ogarnie i zacznie grac tak jak w Bayerze. Jak nie, tzn ze sobie nie radzi z presja i jego miejsce bedzie w Leverkusen "na wieki wieków", podobnie jak Poldi

06.12.2010 15:41

a ja się ciesze, że przegrali bo tylko te 17 pkt straty do Borussi może pokaże całemu Zarządowi jaki mamy słaby zespół!! FCB był już rok temu słaby tylko dzieki pojedynczym bramkom Robbena udało nam sie coś wygrać. Od kilku lat Bayern gra wielka masakrę i tego nie da sie nie zauważyć!! Mi osobiści najbardziej gra podobała sie ostatnio za Juppa Heynckesa. Wtedy calkiem fajnie grali i nawet Poldi wtedy szalał (oczywiście pomijam Ottmara bo wtedy to byli inni zawodnicy). Mam nadzieję, że w zimę zacznie się przebudowa zespołu i zobaczymy nowy Bayern. Tylko ja ta nadzieją żyję co pół roku....

06.12.2010 08:02

A ja mam pytanie do kibiców, którzy mieszkają w Niemczech: co się mówi w Niemczech, Monachium o naszej wspaniałej obronie? Bo może tylko Polacy dostrzegają problem z obroną. A wywiady, które czytam to są poprostu masakrą!! Co Ci ludzie w ogóle opowiadają? Hajto w sobotę przypomniał skład starego FCB i wypowiedział święte słowa "to już nie jest ten Bayern co za Elbera itd"!! Lata 96-03 były najlepsze w mojej historii kibicowania Bayernowi. Bo teraz oglądając mecz zastanawiam się kiedy ktoś popełni błąd i ośimieszy nazwę FCB..

29.11.2010 09:12

coś nasi bosowie nie są zgodni? Trener mowi sprzedac, zarzad nie sprzedamy? Hmm, cos czuje ze Louisa maja juz powoli dosc...

23.11.2010 08:20

A ja napisze tak: szkoda, że nie wygraliśmy w zeszłym roku LM bo przynajmniej Louis odszedłby w cholerę. Nigdy nie byłem jego zwolennikiem, a teraz to co wyprawia z tym klubem to nóż otwiera się w kieszeni!!

22.11.2010 14:05

Pytanie do adminów, czy nie można zrobić zakazu wklejania linków, bo już nie mog patrzeć na te gówniane reklamy? Wiem, że na innych stronach są praktykowane takie metody i całkiem inaczej wyglądają dyskusje!

04.11.2010 21:24

Stawik jesteś naprawdę duużym optymistą jeśli uważasz, że kupimy kogoś solidnego w zimie. Odkąd kibicuje Bayernowi a jest to już ponad 14 lat nie pamietam aby kupili kogos sensownego w okienku zimowym. Bardziej sa to uzpulnienia niz wzocnienia. A FCB potrzebuje teraz WZMOCNIEN a nie uzupelnien bo tych mamy az nadto!!
A ludzie krytykuja FCB bo maja prawo, kupuja pamiatki, dekodery aby ogladac mecze, w Niemczech kupuja bilety, karnety wiec maja prawo narzekac na gre FCB!!! To, że wygrywaja z jakims Freiburgiem 4-2 nie oznacza ze bedzie wielkie hurraaa bo chyba nie ogladales tego meczu. No chyba ze lubisz ogladac podania Buyten-Badstuber wszerz i wzdluz...

03.11.2010 14:27

Droga Truus, mi się wydaję, że twój mężuś niedługo wyleci stad jak z Barcy czy właśnie Ajaksu (choć nie jestem za tym, bo nie lubie zmian trenerów)!! Jesescie zarozumiali i aroganccy. Mozna byc takim ale jak sie ma ku temu powody. Poki co FCB gra wielki piach a nasz ratownik Robben jest kontuzjowany. W Barcelonie jak Messi jest kontuzjowany nie ma az tak wieliej roznicy jak u nas. U nas jest 3-4 pilkarzy co potrafia grac reszta to nadaje sie do Mainz albo Koln!! Sory teraz to nawet nie do Mainz ;)

02.11.2010 16:56

Zebyś Louis nie skończył jak w Barcelonie, bo coś widzę, że co raz więcej konfliktów masz z zawodnikami!! W dodatku ustawiasz ich nie na tych pozycjach co lubią, więc żeby się nie skończyło tak, że gwiazdki z FCB Cię zwolnią ;-) Jestem coraz bardziej zaniepokojony jego decyzjami, choć nie jestem zwolennikiem MIcho po jego ostatnich występach...

21.10.2010 20:06

A ja proponuje czytać ze zrozumieniem :) Nikt go nie skreśla za mecz z BVB tylko za ostatnie 18 miesięcy!! Napisałem, że miał tylko jeden sezon dobry w swoim wykonaniu reszta to przeciętność a ostatni i obecny to masakra! Jak chcesz trzymać piłkarzy za zasługi z poprzednich lat to proponuje ściagnac Linke (na pewno byłby lepszy od naszych stoperow), Kuffoura, Tarnata, Jeremiesa, na pewno chętnie pograją jeszcze ;) Chłop się nie nadaje już na taki poziom i tyle!! Błedem jest ze tak dlugo nikogo nie sciagneli, bo inaczej, placzek Micho juz dawno siedzialbym w jakims innym klubie

19.10.2010 15:23

Ale nikt go nie skreślił po meczu z BVB. On się sam skreślił za poprzedni sezon a mecz z BVB tylko potwierdził, że Micho ma nierówno pod sufitem! Rzadko widze uśmiechniętego piłkarza po dwóch juniorskich błedach, po których tracimy bramki!! Ile już Micho zawalil bramek? Pprzedni sezon i obecny przykrywają jego osiągnięcia jednego sezonu gdzie grał bardzo dobrze! Teraz jest ligowym średniakiem, pasuje w sam raz do Kolonii, Norymbergii albo Freiburga

19.10.2010 14:11

Meczem z Dortmundem skreślił się ostatecznie, może tak to lepiej brzmi :) Fakt, że podpadł LvG już w lecie.
I to jest kolejny błąd naszego "wszechwiedzącego" bossa, bo powinien się go już pozbyć wtedy a nie na siłę zostawiać!! Micho zachowuje sie jak panienka, która uwarza że wszystko mu się nalezy. A prawda jest taka, że popadl w straszna przecietnosc i to zarowno w FCB jak i w reprezentacji (chociazby MŚ w RPA). Jak dla mnie Micho powinien w ogóle dograć tą rundę w rezerwach a w zimie nalezaloby pozbyć sie go (kontuzje na to nie pozwalaja, niestety). Niech już lepiej gra Tymo, przynajmniej chłopak będzie zadowolony. A od Belga i tak gorszy nie będzie bo od niego nie można być gorszym ;-)

19.10.2010 08:32

Micho sam sie skreślił meczem w Dortmundzie!! Brak zaangażowania, brak profesjnalizmu, brak ambicji!! Przegrał nam mecz robiąc na złość LvG i FCB!! Szacunek za ten jeden sezon co wymiatał ale reszta to nijako wyglądała. A poprzedni sezon i ten to już jest masakra. Pojebało mu się w głowie troche..

18.10.2010 20:58

Zespół przede wszystkim potrzebuje trenera, który poprowadzi ten wózek a nie zarozumiałego typa, który przez 90 min siedzi na dupie i patrzy na swoje miernoty!! Nie ma na razie Robbena, który ratował dupe wiec wez sie Pan do roboty, bo takiego szajsu z koszulka FCB dawno nie widzialem

15.10.2010 09:45

Z tym Arboledą to byłbym ostrożny: zawalony mecz z Legią, Juve, Jagą. Na 15 meczy 3 wpadki w dodatku w słabej lidze...

01.10.2010 07:41

On nie przechodzi żadnej rehabilitacji tylko ćwiczy górną partię mięsni a to co innego zupełnie. Takie ćwiczenia większośc piłakrzy przechodzi podczas kontuzji nóg.

13.09.2010 08:05

Van Gaal będzie żegnany jak w Barcelonie. Troche za bardzo wierzy w te swoje drewna: Van Bommela, Buytena, Demichelisa a także w młodych grajków jak Breno, Alaba, Contento... Przykro to mówić ale Zarządowi są potrzebne mocne "bęcki" w LM żeby zrozumieć że tamtego sezonu nie powtórzą, zwłaszcza, że nie wiadomo kiedy wróci Robben!

13.09.2010 07:59

Wszyscy dookoła widzą, że Bayern ma problemy z obroną tylko nie zarząd i trener. Drugi raz na farcie nie przejdą LM. Tym bardziej, że do listopada nie ma Robbena. Nie będzie kto nam miał dupy ratować...

23.08.2010 10:30

W straszny samozachwyt wpdali nasi kopacze i Zarząd!! Transferów nie potrzebujemy bo jesteśmy super mocni, wygramy wszystko. Wiem, tj. cały FC Hollywood ale jakiegoś obrońce mogli by kupić. Mam nadzieję, że Real ich do tego przekona bo liczyć na cud w każdym meczu, że "a może Ribery bądź Robben coś zrobią" to będzie znowu wielka lipa. Bo Robben już wypadł na 2-3 miesiące. Ciekawe jak z Riberym, bo jak na razie to ława go czeka z taką formą

09.08.2010 11:59

A pomyśleć, że nie tak dawno każdy chciał go wywalić ze składu FCB ;D Mam nadzieję, że zostanie ale z jego wypowiedzi wynika, że raczej nie będzie grał do końca kariery w FCB więc niech zostanie chociaż do 2012 roku

09.06.2010 14:45

Niestety, dostał 3 mecze. Apelacja pewnie i tak nic nie da. Jakoś nie żałuje Francka...

28.04.2010 13:32

tylko teraz pytanie, czy Ribery stracił formę przez to, że myśli o zmianie klubu, bądź przez afery czy przez to, że co chwila ma kontuzje? Jak dla mnie Ribery, powinien zostać pomimo tej afery, choć nie wiadomo jak zareaguje Zarząd, bo kilka lat temu Basler z Scheuerem też odwalili jakiś numer i zostali wyrzuceni (ale nie pamiętam już dokladnie co tam zrobili). Ribery widać, że nie ma formy bo motorycznie to nie jest ten sam Franck co w zeszłym sezonie.

20.04.2010 13:29

Po pierwsze Franck jest już 3 lata w FCB!! Po drugie FCB nigdy nie miał w swoich szeregach tak medialnej gwiazdy jak Ribery. Dla takich ludzi jak on, FCB jest zbyt mało medialny, oni wolą grać w Madrycie, Mediolanie czy Londynie. Jak przyszedł do nas, to zawsze mówił, że marzy mu się Real lub Barca. Więc nie okłamywał nikogo, że zostanie tutaj do końca kariery. A to, że zdradził swoją żonę? To raczej nie powinno nikogo obchodzić, tj. jego życie prywatne.

20.04.2010 12:13

O jakiej Ty lojaloności mówisz? Co Ribery ma grać w FCB do końca kariery? Tj piłkarz jakich wielu i jeśli odejdzie to też będzie dobrze, a jak zostanie to będzie super. Co do kontuzji, to na pewno też jego wina, że lekarz klubowy daje mu zakaz gry!! A co do jego winy, to Franck ma takich adwokatów, że krzywda mu nie zrobią. Co najwyżej laska dostanie kilka milionów Euro.

20.04.2010 10:59

Bo Micho nie jest złym obrońcą!! Zauważcie, że popełnia on przeważnie błedy przy wyprowadzaniu piłki, bądź co chwila się poślizga jak jakaś łamaga. W grze jeden na jeden jest bardzo dobry, w dodatku wślizgi ma bardzo dobre, może to problem z koncentracją? Dać mu jakiegoś dobrego partnera i będzie super, takim jakim był Lucio.

08.04.2010 15:35

Kminas, idąc tym tokiem myślenia, to czy ktoś pamięta dobry mecz Klosego, Demichelisa? Jak już są to powinni zagrać zwłaszcza po takim meczu z Schalke i przed meczem z MU

28.03.2010 22:32

Luis w ogóle popełnił moim zdaniem kilka blędów co do składu na mecz ze VFB. Czemu grał Muller, Bastian? Powinni zagrać Tymo, Altintop, na pewno chcieliby sie pokazac i zagrali by lepiej!! Po co tez po przerwie wprowadzil nasze gwiazdki od razu?? Najlepiej to wygladalo u Ottmara, on najlepiej robil roatacje w skladzie...

28.03.2010 21:13

a ja oglądałem mecz od 60 minuty i uważam, że Schalke nic nie grało. Jak na drużyne, która jest 2 w tabeli, to masakra. Grali na swoim stadionie, a nie potrafili narzucić swojego tempa. Może jednak ich presja zjadła, nie wytrzymali ciśnienia? Bardzo dobry mecz FCB, nawet obrona dobrze zagrała, choć nie bardzo mieli kiedy sie wykazać.

25.03.2010 09:19

A myślisz, że Gomez, Olic, Robben, Klose kochają Bayern?? Oni są tylko pracownikami tego klubu i nie muszą go kochać, wielbić. Ja swojej firmy też nie kocham ale pracuje dla niej najlepiej jak umiem. I to jest normalna sprawa.

24.03.2010 14:17

Bo w życiu też są ważne inne rzeczy niż tylko piłka. Nie potrzebnie jedynie to przeciąga, bo mógłby powiedzieć odchodzę z FCB tylko nie wiem jeszcze gdzie. I było by po problemie. A tak znowu powtarza się akcja jak z Ballackiem. Trzeba szukać następcy i tyle. Ale troche szkoda, że taki piłkarz odejdzie...

24.03.2010 14:14

Jak jestśmy już tacy drobiazgowi to drugi gol też był ze spalonego tylko że mniejszego! Panie prandelli mieliście 90 min żeby udowdnić że to Wam się należy awans. Trzeba było utrzymać wynik 2-0 a nie płakać. Typowa mentalnośc włoska...

10.03.2010 09:49

Miejmy nadzieje, że nie dadza ciała i nie polegną we Florencji. A patrząc na ostatnie mecze nie można tego wykluczyć. W złym okresie złapaliśmy zadyszkę. Jak zwykle jesteśmy uzależnieni tylko od dwóchg graczy: Robben i Ribery. Jeden zagrał kilka meczów z rzędu i nie ma już siły a drugi szuka formy. A bez nich nasz napad wygląda jak atak Legii...

08.03.2010 08:35

Niech Gomez dogra w spokoju do końca sezonu, a dopiero potem będziemy go oceniać. Mimo to uważam, że nie był wart tych pieniędzy. Ale może się myle i Gomez zacznie strzelać bramki jak na zawołanie?? Gomez troche przypomina mi Kuranyiego z Schalke. Też pół Niemiec też niby strzelał troche tych bramek w BL ale tak naprawde nie przeskoczył pewnego poziomu. Typowy zawodnik na BL. Obawiam się żeby Gomez nie był podobnym zawodnikiem

02.03.2010 08:00

Ale wywracał się w odpowiednim momencie. Nasi Obrońcy też sie wywracają, potykają, a my tracimy bramki. A wczoraj Drogba nie pograł z Lucio. Czyścił wszystko co miał. Jemu przynajmniej piłkja nie odskakuje jak Micho

25.02.2010 11:54

Co do naszej obrony to można podziekować Zarządowi, że tak łatwo oddali Lucio bo to co wczoraj on zagrał z Chelsea to jest poezja!! Szkoda, że tak łatwo go oddaliśmy...

25.02.2010 07:53

huj, to że on strzelił te 10 bramek to nie znaczy, że on coś wnosi do drużyny. Bo takie bramki co on strzela to większość zawodników by strzeliła. Facet nie ma jaj, nie poderwie drużyny do walki, nie strzeli bramki "z niczego", poprostu nie jest wart tych 30 mln. Czy on w Stuttgarcie strzelił ponad 30 bramek? Czy w tej reprezentacji coś znaczy? Ani ME w 2008 nie zawojował, ani MŚ w 2006. W porównaniu do zawodników, którzy kosztowali ok 30 mln to poprostu drewniak.

24.02.2010 13:58

Poprawiłoby, bo te 15 mln można przeznaczyć na dobrego obrońce, a tak pół Europy zastanawia się co kierowało FCB, że wydali na Gomeza 35 mln? Z jednej strony Zarząd grzmi jak to dużo Barca, ManU itp wydaje na transfery a sami wydają 35 mln na zawodnika, który nic nie osiągnął. Kiedyś takim drewniakiem był Jancker, Zickler ale za nich nie płacono takich kwot. Cały czas mam nadzieje, że niedługo zobacze news pt "Gomez jednak kosztował 20 mln" ale to pewnie tylko marzenie...

23.02.2010 16:11

Haj doceniam to co robisz dla tej strony ale jeśli Ty uważasz, że Gomez jest wart 35 mln Euro to nie mam więcej pytań. Piłkarz, który kompletnie nic nie wnosi do drużyny, jest wart 35 mln? To że strzelił te 70 bramek to może pokazuje jak słaba jest Bundesliga? Gość, który na 23 kolejki strzelił 10 bramek i zaliczył 3 asysty jest wart 35mln? Hmm ciekawe. A określenie "drewno" w żargonie piłkarskim jest używane za nim Rasiak przyszedł na świat.

23.02.2010 11:08

Gomez dostał 3 za asyste, a tak zagrał na 5 bo kompletnie nic nie pokazał. Jak za takiego drewniaka mogli tyle zapłacić!! Kompletnie tego nie rozumiem

22.02.2010 14:53

Zgadza się Adi-Fantasti!! To Muller nie przykrył tego makaroniarza co strzelił bramkę, więc jak juz kogoś winić to bardziej Mullera niż Contento

19.02.2010 13:30

To tak jak w codziennym życiu - najlepsi mogą więcej i są traktowani lepiej. Zawsze tak było i zawsze tak będzie. Jeśli FCB myśli o wygraniu LM musi mieć w składzie takie gwiazdy jak Ribery, Robben bo bez z nich nasza drużyna wygląda dość kiepsko. Zaraz ktoś mi powie, że w 2001 roku też nie mieliśmy gwiazd! Ale teraz nie mamy takich osobowości jak wtedy i takiego trenera

10.02.2010 14:13

Dokładnie! Wygraliśmy kilka meczów i już każdy Francka przekreśla!! Takich pilkarzy jak Franck sie nie przekreśla jeśli chce się wygrać LM!! Pamiętajcie, że Robben jest podatny na kontuzje i tylko czekać jak coś mu się stanie, a wtedy będzie płacz że nie ma kto ciągnąć gry!!

10.02.2010 08:09

Dla mnie powinien on zostać. Bo jeśli chcemy coś znaczyć w Europie to musimy miec takich piłkarzy. Po chudych latach w bundeslidze będziemy się cieszyć z mistrzostwa, ale większość z nas wolałaby sukcesy w Europie. A pozbywając się takich piłkarzy jak Franck będzie niezmiernie ciężko rywalizować z największymi. A już blisko 10 lat nic nie osiągnęliśmy w Europie.

09.02.2010 10:06

fajnie, że stawiają na młodych. Może będziemy drugą Barcą, mimo to, że początki mieli bardzo trudne (zwłaszcza jak wprowadzali do zespołu Puyola, Xaviego, Inieste, nie wspominając już o Valdezie). Teraz mają zajebistą drużynę.

11.01.2010 14:48

Podobno FCB jest zainteresowane Ozilem. Kontrakt kończy mu się za 18 miesięcy i Werder boi się, że będzie podobnie jak z Klose. Allofs ostrzega FCB, że takie praktyki (namawianie piłkarzy pokryjomu do zmiany barw)jest zabronione przez FIFA.Ozil na razie nie wypowiedział się na temat przedłóżenia kontraktu. Jedynie wiadomo, że chce grać w LM i osiągnąć w niej jakiś sukces. O tak w skrócie można to przetłumaczyć.

11.01.2010 14:42

Jaki by miał ineteres odchodzić teraz skoro nie mógłby grać w LM w tej edycji? Franck nie jest głupi. I dobrze wie, że jak będzie chciał odejśc to będzie mógł to zrobić w każdej chwili. Wystarczy, że pójdzie do Uliego i powie "chce odejść". Bayern nie będzie mu robił przeszkód. W FCB wszyscy wiedzą, że aby coś zarobić na nim muszą go sprzedać w lecie. Teraz na 100% nie odejdzie, bo on chce grać w LM, a na wiosnę będzie moógł grać tylko w FCB!!!!!

09.01.2010 15:06

niech jeszcze wezmą Lella, jego też można oddać za darmo, będzie konkurencją dla Cicinho ;-)

28.12.2009 10:49

Miejmy nadzieje, że w końcu wprowadzą w innych krajach podobny system podatkowy jak w Niemczech to wtedy chętniej będą przychodzić zawodnicy z innych lig. Mam też nadzieje, że Bayer, Werder, Borussia może HSV wrócą do Europy na dłużej no i coś wygrają. No i przede wszystkim, że FCB pociągnie Bundesligę na szczyt

28.12.2009 10:46

To powiedz mi ile zagrał FCB dobrych meczów na 22? 3, 4? Wiem, że jesteś podniecony wygraną z Juve i Bochum, ale tak jak już pisałem, Juve jest w dużym kryzysie i każdy ich teraz ogrywa. A Bochum? II liga i tyle. Ja też bym chciał, żeby FCB wygrało LM, ale patrząc realnie jest jeszcze za wcześnie. Jeszcze brakuje nam wiele do czołówki LM więc trzeba liczyć na dobre losowanie. O ile wiem owe personalia stanowią o obliczu drużyny, a my póki co mamy kilka przebłysków niedoszłych gwiazd i dwie kontuzjowane gwiazdy. No chyba, że już okrzyknąłeś gwiazdą Pranjica, po tym jak strzelił bramkę Bochum

18.12.2009 09:04

No bo Ribery ma rację, że nie ma szans na wygranie LM!! Tym składem to max 1/4 finału i to przy odrobinie szczęścia przy losowaniu. Nie ma co się oszukiwać, że ten skład jest cienki. Gddybyśmy z tym składem wygrali LM to bym zwątpił w LM. Póki co nie mamy szans z Barca, Chelsea, MU, Real (o ile będzie grał Ronaldo).Z innymi drużynami mamy 50-50 szans o ile oczywiście utrzymają formę, w co wątpie. Niestety

17.12.2009 14:06

FCB najlepszy skład od kilku lat? Chłopaku przejrzyj na oczy. To, że drużyna zagrała dwa dobre mecze to nie znaczy, że są tacy zajebiści. Tym bardziej, że Juve jest w bardzo dużym kryzysie a Bochum prezentuje poziom drugoligowy. Zresztą w Dortmundzie też było 5-1, a potem wszyscy pamiętamy jak było. Czytam te komentarze i śmiać mi się, Ribery teraz jest oszustem, nie chce mu się grać , symuluje. Wygra nam jeden mecz, będzie Bogiem. Zmieniacie zdania jak rękawiczki. Dla mnie Ribery w ogóle nie powinien zagrać z Herthą bo szkoda jakby coś mu się stało (znowu straciłby okres przygotowawczy). Niech lepiej siedzi na trybunie i kibicuje drużynie.

17.12.2009 09:39

a kto będzie siedział na ławce? Mlody Kraft? Altintop i Ottl powinni zostać bo wtedy na ławce będą siedzieć nasi amatorzy. Niestety tacy piłkarze muszą być, bo kotś musi siedzieć na ławce, a my nie jesteśmy Realem, Barcą czy Chelsea, gdzie na ławce będą siedzieć same gwiazdy

14.12.2009 12:39

No akurat Ottla i Altintopa to bym zostawił, bo ciekawe kto będzie na ławce siedział!! Ławki i tak nie mamy zajebistej. Niech zagrają tak pozostałe dwa mecze jak z Juventusem to będzie super. Ale jak na razie jest troszeczkę za duży hura optymizm. Mam nadzieje, że nasze gwiazdeczki nie zrobią nam zimnego prysznica...

10.12.2009 08:55

przede wszystkim nie odpowiednich kandydatow do realizowania jego taktyki. LvG odpowiada za transfer Pranjica, który póki co jest nieporozumieniem (chłopak nie potrafi dobrze dośrodkować). Braffheid póki co jako zmiennik nie jest najgorszy (zwłaszcza za taką kase). Tylko najgorsze jest, że nie ma klasowych obrońców. A poza tym nie chce mi się wierzyć, że Klose, Gomez, Toni zapomnieli jak sie strzela bramki. Drużyna jest obecnie w kryzysie i to mega dużym!!! W takich sytuacjach pomaga czasem zmiana trenera. Ale kto miałby go zastąpić?

10.11.2009 16:27

I dobrze, że rozpętała się taka wojna w Bayernie. Może w końcu przejrzą na oczy, że idą w złym kierunku. Niech odpadną z LM (i tak nie zasługują na grę w 1/8), bo znowu zaczną się podniecać jaki to mają wspaniały skład. NIech zajmą 8 miejsce w sezonie to też zobaczą, że i na BL są słabi. Ribery i tak już odejdzie po tym sezonie, Lahm pewnie też po tej awanturze więc trzeba drużynę budować od nowa. Najlpiej by było z nowym trenerem bo ten to jakiś oszołom jest!!!!!!!! Czekam na nowy Bayern

09.11.2009 16:36

co Ty pieprzysz człowieku? Porównujesz przegraną Barcy z Ruskimi do naszych beznadziejnych dwóch lat?? Ja bym chciał być na miejscu Barcy i jeden mecz przegrać, a nie ciągle patrzeć jak drużyna jest ośmieszana. Ta drużyna nic nie osiągnie. Dla tych piłkarzy to są za wysokie progi!! Porównaj Robbena i Pranjica!! Dwa światy, a grają w tej samej drużnie. Co robi Gomez, Tymo, Schweini, Mark (mimo to, mógłby zostać)? Rok temu narzekaliśmy na Klinsiego. A może ta drużyna jest do dupy, skoro drugi trener nawet na milimetr nie poszedł do przodu? Ja rozumiem, źle dobrana taktyka, ale żeby nie umieć dobrze dośrodkować, przedryblować zawodnika, strzelić w światło bramki? Tj. poprostu brak umiejętności. Zaangożowaniem to mogą drużyny z Rumunii nadrabiać straty ale nie Bayern. Co z tego, że Tymo walczył? Tylko czekałem aż dostanie czerwoną kartkę, bo nic więcej nie pokazał. Schweini katastrofa!! Co się stało z jego dynamiką, dryblingiem? Robi tylko kółeczka z piłka i do tyłu zagrywa. Na ławce już 3 lata temu powinien w wylądować.

04.11.2009 15:26

Dla mnie Toni powinien zostać!! Wczoraj napawdę się starał, nigdy wcześniej nie widziałem aby Toni tyle biegał, walczył, a nie jak ten Gomez, który wszedł na boisko i nawet się nie spocił!! Poprostu masakra. I to nie jest wina trenera. Połowa tych piłkarzy nie nadaje się do FCB. Z wczorajszego meczu powinni zostać: Micho, Badstuber (mimo błedu w ost. min), Lahm (jak najszybciej niech wraca na lewą stronę, bo to co gra na prawej to masakra, wszystkie swoje walory stracił), Mark, Toni, Robben, Butt (do końca sezonu). Schweiniego już powinni dawno wyrzucić!! Ten piłkarz nie umie grać doprzodu. Kiedy on ostatni raz wdał się w jakiś drybling? Jedynie do tyłu zagranie opanował do perfekcji!! Tymo? Nieporozumienie. Chłopak naśladuje Gerrarda ale kiepsko mu to wychodzi. Pranjic? Bez komentarza. Ten piłkarz nie umie dośrodkować, przyjąc piłki, o nic nie umie. Kompletnie nic!! Edson na zmianę może być. Gomez? Nigdy nie zrozumię jak można było za niego zapłacić 30mln!!!

04.11.2009 15:17

Fajny jest dzisiaj komentarz w Gaziecie Wyborczej "Bawarczycy są coraz częściej traktowani jak zespół przeciętny". Sytuacja jest bardzo podobna co rok temu. Gdyby inne zespoły wygrywały to FCB miałby już z 8 pkt straty, a tak znowu będziemy się łudzić, że może jednak zostaniemy liderami!! Jak na razie zmiana trenera nic nie dała!! Tak jak grali chaotycznie tak grają. Taktyki zero. Zmieniło się tylko to, że nie są już uzależnieni tylko od Francka. Teraz również od Robbena. Ten zespół nic nie prezentuje i może jak czołówka nam odjedzie na 10 pkt to może w końcu przejrzą na oczy, że ten zespół jest naprawdę przeciętny.

02.11.2009 09:00

Na razie Butt może być. Broni pewnie więc w zimie nie ma co na siłe kupować bramkarza. Bardziej bym się ucieeszył z prawego obrońcy i jakiegoś pomocnika. Ale nie typu Sosa czy Pranjic. Kogoś kto zna się troche na swojej robocie. Ale obawiam się, że nikt nie zawita do nas w nadchodzącym oknie transferowym...

29.10.2009 14:53

Spokojnie, najważniejszy jest teraz mecz z Bordo jeśli go wygramy będziemy w zajebistej sytuacji, bo potem Bordo gra z Juve a my z Żydkami (nie dopuszczam myśli abyśmy mogli nie wygrać!!). Na poprawę humoru wielkie gwiazdy z Madrytu dostały niezłe baty od trzecioligowca 0-4

28.10.2009 10:31

Dla mnie chybiony bo za dużo kasy poszło na niego!! On jest wart max 20 mln a nie 30!!! Chybione to też m. in., że nie kupili prwaego obrońcy, sprzedali Lucio, ZE. W obronie zostawili drewniaka Daniela i młokosa. Drużynę buduje się od obrony, a nasza obrona jest tak samo dziurawa jak rok temu. Żadnego porządku tam nie ma.

28.10.2009 10:26

Czy Bastiana zjada presja?? Raczej gwiazdorstwo. Chybione transfery: Pranjic, Gomez. Lahm też stracił swoje walory grając na prawej flance. Fakt, że presja jest ogromna, FCB już nie był blisko 1.5 roku na fotelu lidera, ale presja bęfdzie coraz większa!! Kolejek ubywa, a nam punktów niestety też. Jeśli nie będziemy liderem na koniec rundy to presja będzie jeszcze większa!! Wkradła się nerwowość do drużyny, każde potknięcie jest szeroko komentowane i doszukiwanie sie jakiś konfliktów itp. Jak dla mnie jedynym ratunkiem jest pewne puknięcie rywali w 3 najbliższych meczach (Stuttgart, Schalke, Bordo). Potem już pójdzie z górki...

27.10.2009 15:44

Ja osobiście wolę Adlera. Za 18 mln to niech kupią tego Neuera i Rafhinie.

26.10.2009 13:16

Powiem krótko: brakuje dwóch zawodników: Lucio i ZE. Mamy za to Badstubera i Pranjica. Komentarz jest zbędny

22.10.2009 12:26

Ludzie ogarnijcie się, nie będzie już żadnych wzmocnień!!! Uli nie przyzna się do błedu i nie kupi już nikogo. Kadra jest zamknięta i koniec. Teraz jak FCB gra "piach" to media przechwyciły temat kogo to FCB nie kupi. Miejmy nadzieje, że Luis wyciśnie z nich cokolwiek i chociaż zakwalifikujemy się do LM w przyszłym sezonie. A znając życie za rok pożegnamy Riberego oraz Lahma bo już będą mieli w dupie FCB.

25.08.2009 11:18

Polityka transferowa Bayernu jest nie do opisania!! To co wyprawiają działacze to jest jakiś absurd. Czemu pozbyto się Jansena, ZE, Lucio, Trochowskiego?? Czemu kupiono Gomeza, Sose za tak duże pieniądze?? Co robią w kadrze Lell, Rensing, Van Buyten, Ottl, Sosa? Przecież oni nie zasługują być w FCB!! Tacy gracze kiedyś byli uzupełniniem składu tak jak np. Wiesienger, Fink, Zickler. Wszyscy dookoła widzą, że Bayern się stacza tylko nie nasi działacze!! Nie ma żadnego zawodnika z jajami w FCB tak jak kiedyś był Effe, Basler, Hasan!! Tak jak mówi, młodzież: żal.pl

24.08.2009 12:58