W najważniejszych spotkaniach to my przeważnie byliśmy ostatnio górą, a ostatni remis to dla nich jak porażka bo wtedy pogrzebali swoje szanse na dalszą walkę o BL. Teraz musi być kara za ostatni mecz w DFB. BL już praktycznie jest, DFB na wyciągniecie ręki, jeszcze walka o finał LM :-)
22.04.2016 14:42
Tylko sedziego można ukarać w tej sytuacji, tj tylko i wyłącznie jego wina że nie zauważył symulki
22.04.2016 14:39
Ciężko sobie wyobrazić żeby Watzke go puścił do nas, mało realny transfer. Chyba, że Mats ma jakąś klauzulę, to wtedy tak. Gotze wyciągnęliśmy bo miał klauzulę, Lewy bo mu się kontrakt kończył, tak więc "mission impossible" żeby go kupić. A szkoda...
22.04.2016 14:35
Praktycznie do końca kariery ma kontrakt :-)
Widzę, że Bayern zmienił swoją taktykę co do zawodników powyżej 30 roku życia, kiedyś nie chcieli im dawać kontraktów powyżej dwóch lat a teraz 5 letni kontrakt.
20.04.2016 11:30
Tutaj nikt nikomu nie odbiera szans,wszyscy są kibicami Bayernu i wszyscy chcą żeby Bayern awansował.
A ocena ogólna ocena przeciwnika nie oznacza, że ktoś od razu nie wierzy w awans Bayernu.
Jeszcze tydzień temu było 1000 postów pod newsem jak to Bayern gra słabo, przewidywanie a teraz już hurraoptymizm?
Wg buków jesteśmy faworytem, ale w obecnej formie to lekką przewagę ma Atletico, co nie oznacza, że jestesmy skazani na pożarcie. Ekipa Simeone lubi grać przeciwko takiemu stylowi jaki ma Bayern, w dodatku potrafi grać z kontry, czego my sie najbardziej obawiamy. Ale jak wielokrotnie pokazała Barcelona, można pokonać Atletico, ale na pewno trzeba zagrać na 100 % swoich możliwości. Mamy Riberego, Lewego, Mullera, COste, Comana, Thiago w końcu muszą odpalić i zacząć grać tak jak nas do tego przyzwyczaili. A nawet jak wymęczą zwycięski remis też będzie super :-) Na pewno będzie fajny meczyk, z okazji takiej chociażby że obie ekipy dawno nie grały przeciwko sobie :-)
15.04.2016 13:50
Patrząc na to jak się bronią, jakie wyprowadzają kontrataki, jak zatrzymali Barcelonę i patrząc na to jak my statycznie rozgrywamy nasze akcje ofensywne to szansę mamy małe.
Ale to jest właśnie piłka, mecze Athletico z Barceloną i Liverpoolu z BVB pokazały, że wszystko się może zdarzyć, dlatego z niecierpliwością czekam na te mecze :)
15.04.2016 11:51
Przeciwnicy Pepa zawsze będą narzekać. Nieważne czy wygrasz BL x3, dojdziesz do półfinału LM x3, porpsotu zawsze będą narzekać.Niektórym świat się zatrzymał w 2013 r. po zaledwie 4 meczach (2x Barcelona, 2x Juventus) i teraz oni zawsze chcą tak grać, jak wtedy grał Bayern. Wymyślili sobie, że wtedy to była maszyna, która wszystkich pokonywała i myśleli że tak zawsze będzie.
Przyjdzie Carlo, też będą narzekać. A że przegrał mecz, a to że nie wygrał BL, bo kiedyś ten moment nastapi, kto wie czy nie w 2017 r.. WTedy będą mówić, że Pep tak zniszczył Bayern, że już nawet Carlo nie może tego uratować. Dopiero jak miną z 2-3 lata od odejścia Pepa to wtedy, może się Bayern oczyści od tego "nieudacznika" Pepa ;-)
15.04.2016 11:36
Gdyby pozostał na linii prawdopodobnie nie obronił by tego strzału, bo był to bardzo silny i precyzyjny strzał. Jedynie wtedy nikt by nie mówił o błędzie. Fakty są takie, że nie poraz pierwszy Neuer ma problem z takimi dośrodkowaniami (patrz bramka Milika). Ale który bramkarz nie popełnia błędów?
15.04.2016 09:58
Wczoraj był artykuł o Tascim - turyście, spokojnie do niego może dołączyć Benatia. Ciekawe ile on meczów opuścił w Bayernie?
08.04.2016 16:35
Jak to jak będzie wyglądała? Carlo będzie kazał strzelać z 40 m aby minąć formacje przeciwników ustawione na 20-30 m, tylko po to by nie grać: tick, tack, tick, tack.
Bardzo ciekawa recepta na sforsowanie formacji przeciwników, które są bardzo blisko siebie, ustawione na 20-30 m.
07.04.2016 15:49
Idąc Twoim tokiem rozumowania, my ograliśmy lekko i przyjemnie Wolsfburg 2-0, więc chyba aż tak źle nie jest z tą naszą formą.
Myślę, że za bardzo wszyscy lekceważycie Benficę, która pomimo gry w słabej lidze portugalskiej, w Europie naprawdę nie ma aż takich wyników. Każdy by chciał wygrywać po 3, 4-0 ale tj 1/4 LM.
Rzeczywiście na wiosnę gramy gorzej niż na jesieni, ale pomimo to potrafimy wygrywać. Pytanie co jest tego przyczyną: słabe przygotowanie (racze odpada ten argument, patrz mecz z Juve, gdzie przez 120 min graliśmy na wysokich obrotach), zbyt mocne treningi na tym etapie rozgrywek, lekceważenie przeciwników?
Zarówno na jesieni jak i na wiosnę gramy ciągle tą samą taktyką, jak to jest że wtedy nasza ofensywa gra szybko i skutecznie a teraz gramy wolno i nieporadnie?
07.04.2016 10:59
@Bayern022
Konstruktywna krytyka ok, ale trzymajmy się faktów. W tym sezonie pokonaliśmy 3 duże firmy:Arsenal, BVB, Juve. W poprzednich latach m. in. City, Roma i jakby nie było rewanż z Barceloną, która być może odpuściła II poł, ale zwycięstwo to zwycięstwo, walka była do samego końca.
Styl? Ok. 1 mecz z Porto słaby ale drugi? Miazga. Z Juventusem słaba gra ale drużyna pokazała wolę walki, zaangażowanie, czyli to czego teraz najbardziej brakuje.
07.04.2016 09:39
@UKU
dla mnie porażka to porażka, nie ma co "gówna w papierek ubierać" ;-)
Po przegranym finale w 2012 r były takie same komentarze jak po Realu w 2014, czyli fala krytyki hejtu, a Robbena nawet w sparingu wygwizdali. Teraz po tylu latach różnie można pisać: grali ładnie ale mieli pecha, albo we frajerski sposób dali sobie wydrzeć wygrany mecz.
@cesi
z tym walcem bym nie przesadzał. Owszem wygraliśmy w cudowny sposób z Barceloną, ale nie oszukujmy się, że Barcelona była tym zespołem co zawsze. Mieli kryzys, chorego trenera i kontuzjowanego Messiego. Juventus ograliśmy też w bardzo dobrym stylu, ale tamten Juventus dopiero powstawał z kolan, w porównaniu do dzisiejszego Juventusu, to tamten był gorszy. A w 1/8 omało nie odpadliśmy z Arsenalem, przegrywając u siebie 0-2. Plus w grupie porażka z Bate, remis z Valencia czy wymęczone zwycięstwo z Lille. W finale też nie był to walec, który zgniótł BVB.
Z jednym się zgodzę, cały Bayern dobrze zareagował po porażce w finale w 2012. Teraz tego nie ma, ale z drugiej strony czy półfinał LM to mało? Teraz pewnie też będzie półfinał, czyli 5 rok z rzędu, w tym 2 finały i 1 zwycięstwo. Nie ma aż takiej tragedii
06.04.2016 15:49
@Bayern022
Piszesz, że gramy tiki takę, a powiedz mi jak ma wyglądać nasza taktyka, jak każdy przeciwnik (oprócz Barcelony) wychodzi z nastawieniem defensywnym? To my mamy grać defensywnie i oddawać piłkę, mając takie gwiazdy jak Lewy, Muller, Costa, Coman, Gotze, Ribery, Thiago, Robben? Jaką proponujesz taktykę na przeciwników (tj. 90-95% zespołów gra tak przeciwko nam), którzy ustawiają się na 30 m, grają bardzo blisko siebie a obie ich formacje są maksymalnie blisko siebie?
06.04.2016 14:14
@UKU
a jaka jest różnica przegrania pechowo z Chelsea w finale LM po niby pięknej grze, a porażką z Realem 0-4 u siebie? Jak dla mnie żadna. W 2012 były ogromne nadzieje, wiara i wszystko było podporządkowane pod LM, bo finał był Munchen. A skończyło się taką samą klapą jak półfinał w 2014.
Benfica miała swoje sytuację, my też mieliśmy (Muller, Lewy), dobrze że pomimo słabej gry wygraliśmy 1-0. Na tym etapie nie jest wstydem wygrać 1-0. Jeśli za tydzień wygramy również 1-0 będę bardzo szczęśliwy.
06.04.2016 14:06
@Android
Lepiej po słabej grze wygrywać 1-0 niż po pięknej grze przegrywać.
Napisz mi gdzie jest wina Pepa, że nagle Costa, Thiago, Muller, Lewy, Coman nie mają udanych dryblingów, strzałów, czy nie potrafią 2 na 1 zagrać? Pepa można winić za styl, taktykę, ale teraz to raczej trzeba mieć pretensję do naszych gwiazdeczek, że nagle przestali grać i grają stojanowa. Może jedynie Pepa jest winą, że ich głaska a nie opierd...? Kiedyś Sammer, Kalle potrafili odpowiednio zmobilizować piłkarzy do lepszej gry, teraz mam wrażenie że wszyscy są zadowoleni. Póki są wyniki to mają się czym obronić.
06.04.2016 11:48
Prz y takiej grze wynik jest naprawdę ok.
Cały zespół chyba powinien się zamknąć się w szatni i odpowiedzieć sobie na pytanie o co grają w tym sezonie. Na stojąco to jeszcze nikt niczego nie wygrał. Nie wiem czy to problem zmęczenia czy lekceważenia rywala ale Muller, Costa, Thiago, Lewy powinni przemyśleć swoją grę. To już nawet nie wina Pepa, że wszystkim tym zawodnikom wyłączyło się myślenie, koncetracja, chęć zdobywania bramek.
Gramy na mocno zaciągniętym hamulcu i pora się ogarnąć na ostatniej prostej
06.04.2016 09:30
A tu jak zwykle hejt na Pepa i wiekszość odnosi się do jedynego, w całej historii, sezonu 12/13. Niektórym dwa mecze z tamtego sezonu (Barcelona i Juve) przysłoniły obraz pracy Juppa chyba na 50 najbliższych lat.
Szkoda, że Ci wszyscy co odnoszą się do pracy Juppa, nie wspominają już o przegranym sezonie 2012, gdzie Jupp przegrał wszystko co miał na tacy podane. A w tym słynnym sezonie pamiętają jedynie mecze z Barceloną, która miała wtedy kryzys i z Juve, które dopiero powstawało z kolan. Szkoda, że nie wspominacie meczu z Arsenalem, gdzie prawie odpadliśmy, przegrywając 0-2 u siebie w 1/8, porażki z Bate, wymęczone zwycięstwo z Lille (podobny mecz do wczorajszego)..
06.04.2016 09:26
Piłkarz może i dobry, ale on chyba ma słabsze zdrowie niż Robben. Strach go na rozgrzewkę wypuścić a co dopiero na mecz. Spuścić z 5 mln z ceny i niech go biorą za 15-18 mln już teraz. A jak nie to Anglii z nim, do Stoke za 30 mln ;-)
05.04.2016 13:32
A co ma powiedzieć? Jak dla mnie tych konferencji w ogóle nie powinno być, bo co taki trener ma powiedzieć? Wiadomo, że nie zdradzi swojej taktyki, nie będzie analizował gry przeciwnika. Taka wymuszona kurtuazja przez FIFA, która nic praktycznie nie wnosi do przygotowań przed meczem.
A Messiego można nie lubić, ale trzeba przyznać że jestem piłkarzem genialnym, co m. in pokazał w zeszłym roku z nami i nie sądzę, że słowa Pepa miały jakiś wpływ na to jak Boa został wkręcony w ziemię przez Messiego ;-)
05.04.2016 13:29
Jesli 5 tyg tj praktycznie koniec sezonu dla niego
30.03.2016 10:44
Standard... Dobrze, że Costa, COman, Ribery i Gotze mogą grać.
Przychodzi kwiecień i drużyna się sypie, kto następny?
30.03.2016 10:41
Statystyk nie ma aż tak złych. Na jesieni naprawdę fajnie grał, widać że złapał formę. Gdyby nie kontuzja to by nie było takich newsów o nim. Zresztą u Pepa wcale tak mało nie grał, teraz dopiero został trochę odstawiony na boczny tor. A to ile zarabia, to mnie nie interesuje, nie moja kasa. Dla mnie Starke może i 10 mln zarabiać
30.03.2016 10:28
Wiadomo, że wszyscy do końca kariery grac nie mogą. Nawet niech pogra jeszcze te 2 sezony, to i tak mamy jeszcze sporo czasu i spokoju.
A na miejscu Lewego, sam bym spróbował sił w takim Realu czy Barcelonie. Z jego formą może spokojnie sporo nastrzelać w takich klubach, a dla takiego zawodnika z Polski to wspaniała sprawa.
30.03.2016 10:12
Ja bym go nie skreślał, chłopak ma bardzo duży potencjał, a na jesieni pokazał że potrafi grać. Robben z Ribery są często kontuzjowani, plus zaawansowani wiekowo, więc Gotze powinien zostać i odbudować się. W końcu tj Bayern, tutaj się nie skreśla ot tak zawodników. Nawet jak ma gorszy okres
30.03.2016 10:08
Jaka znów kontuzja?!
30.03.2016 10:05
Mógł dać mu pograć.
Zwycięzców się nie sądzi ale nasza gra wiele pozostawiała do życzenia. A kiedyś musi się ograć po tej kontuzji. Chyba, że tragicznie się prezentuje na treningach.
21.03.2016 11:45
@halucynek
Przypomnij sobie obronę: Kraft: Lahm/Lell, DvB, Demichellis (ale już bez formy, bo formę to miał tylko jeden sezon w parze z Lucio), Edson/Pranjic - to była obrona, gdzie Bochum czy inne "wielkie" firmy na AA strzelały po 3 bramki ;-)
17.03.2016 13:27
Jak odchodził Bastian żalowałem, bo legenda, bo to Bastian i tak dalej. Zastanawiałem się po co Vidal jak mieliśmy Bastiana. Dwumecz pokazał, że Vidal jest super piłkarzem i na tej zamianie zyskaliśmy. Bastian jest u schyłku kariery a my mamy super walczaka i takiego piłkarza, który pociągnie ten wózek. Kiedyś byli to Kahn, Effe, MvB a teraz jest to VIdal i Muller.
17.03.2016 11:17
Bramka była prawidłowa, w NC+ bardzo ładnie to pokazali. Tam do spalonego to brakowało z 1 metra.
Akurat Alonso ostatnio grał bardzo dobrze, wczoraj jak większość naszych piłkarzy zagrał słabo. Ale to samo można powiedzieć o Alabie, Kimnichu, Lewym, czy Neuerze w pierwszej połowie.
Juventus jest sam sobie winien, że wcześniej nie rozstrzygnął tego spotkania, mogli nas spokojnie kontrować i przy tak słabej grze Bayernu, na pewno coś by strzelili.
Bramka Moraty prawidłowa, ale wszyscy zapominają że to nie było przy stanie 0-2 tylko 0-1 więc skąd ta pewność że mecz by tak samo się potoczył po tej bramce? To jest takie samo gdybanie, że gdyby Morata strzelił w drugiej połowie na 3-0 to by było już po meczu. Gdyby... tylko tyle albo aż ;-)
17.03.2016 10:24
Czy ja wiem czy nie mają się czego wstydzić? Zagrali wspaniale 60 min w Monachium i 30 min w Turynie.
Za to w Monachium przy tak słabym Bayernie powinni to dowieść, a nie roztrwonić wynik 2-0. Zauważmy że my praktycznie nie mieliśmy sytuacji, to nie było tak że od 60 min stwarzaliśmy sytuację za sytuację, a Juve ratowały cudowne parady Buffona czy poprzeczki.
Zresztą od 60 min przestali nas kontrować, co przy takiej słabej grze Bayernu powinni zakończyć zawody strzelając 3 bramkę. Jak dla mnie frajersko odpadli
17.03.2016 10:17
Akurat przy bramce Moraty spalonego nie było co bardzo ładnie pokazali w NC+.
Tylko Włosi zapominają o jednym - TO BYŁO PRZY STANIE 0-1 A NIE 0-2!!!!!!!!!!
Na jakiej podstawie twierdzą, że mecz by się tak samo potoczył? Może niech mają do siebie pretensję, że nie potrafili wykorzystać swoich szans, a od 60 min przestali grać w piłkę, tak samo jak my w Turynie
17.03.2016 10:09
Słaby mecz Bayernu.
Bernat to na ocenę 5 chyba wczoraj zagrał. Każdy drybling to strata, w ogóle się nie rozumie z Franckiem. Franck w okolicach 60-70 min też do zmiany. Szkoda, że nie wszedł Gotze, trochę to dziwnę, że nawet nie dostanie 10 min.
Costa od kilku meczy też słabiutko.
Filozofia gry Pepa opiera się na tym by być przy piłce i mieć pełną kontrolę nad meczem. Ładnie to wygląda, ale nie poraz pierwszy przegrywamy bądź tracimy przewagę, w meczu gdzie nie powinno się nic złego nam przydarzyć. Wczoraj Mainz w II poł miało dwie sytuację i wygrywa a nasi próbują przez 45 min stworzyć jakieś sytuację. Podobnie było z Juve gdzie do 60 min było super a potem wszystko się zacina. W poprzednim sezonie też były takie mecze, jak chociażby mecz z City. Dziwne, że na takim poziomie nasza drużyna nie może utrzymać 90 min koncentracji.
Ale niektórzy chcieli przegraną to ja dostali. W sobotę będzie ciekawy mecz.
03.03.2016 11:32
@89neo
Kolego tj sport, nie zawsze się wygrywa ;-)
03.03.2016 11:21
Największym zwolennikiem zatrudnienia Pepa był Uli. A tu los spłatał figle i praktycznie cały kontrakt Pepa, Uli był poza klubem. Pep odchodzi, wraca Uli :-) Przekorny los ;-)
29.02.2016 15:46
@Apollo1
Nie jestem taki pewien, czy obecność Boa by nas uchroniła przed remisem. Niestety Bayern często gubi koncentrację w takich "wygranych" meczach i to Boa też potrafi jakiegoś babola odstawić. Piłka jest po naszej stronie, to Juve musi zaatakować, a to przy naszej sile ofensywnej dobrze wróży.
25.02.2016 11:06
@Bawarczyk93
nie lepiej zalogować się jako kibic Juve?
Ręką Vidala owszem była, bo musiała być. Gdzie niby Vidal miał trzymać tą rękę? Nawet ruchu ręką do piłki nie zrobił, plus bliska odległość nastrzelenia.
Faul Lewego na Bonuccim? Najpierw spójrz na grę Mandzukicia i zobacz jeszcze raz sytuację Lewego.
"jakby Juve strzelilo gola jako pierwsi" - do 60 min Juve było obsrane i co najwyżej przeszakdzali Bayernowi, a wtedy był juz wynik 0-2. Takie gdybanie co by było...
24.02.2016 11:52
Bardziej winiłbym Lahma, bo pomimo trudnej piłki to on ją stracił, próbując zgrać ją do środka. Zresztą w meczu były bodajże 3 takie podobne sytuacje i za każdym razem Lahm próbował ją zgrać do kolegi a kończyło się to stratą. Ogólnie Lahm słabo wczoraj zagrał.
Na pewno jest to taktyka Pepa, bo lubimy mieć piłkę przy nodze. Ale jak przeciwnik wysoko podchodzi to czasami lepiej wybić daleko i ustawić się w obronie od nowa. No ale do 60 min wszystko ładnie to wyglądało. Może zabrakło reakcji Pepa, po pierwszej bramce mógł wpuścić Xabiego, bo Benatia na 30 min to pewnie za dużo dla niego. Costa od 60 min też przygaszony, może mógł wejść Coman?
Do rewanżu Benatia może wytrzyma bez kontuzji, trochę się ogra więc będziemy mieć już jednego obrońcę. Ribery, Gotze też już będą ograni więc nasza siła w ataku będzie jeszcze większa
24.02.2016 10:22
Niedosyt pozostał ale z perspektywy dwumeczu, nie jest to zły wynik. Problem ma Juve bo to on musi wygrać a przy naszej sile ofensywnej ciężko będą mieli.
Szkoda, że po raz kolejny dajemy sobie wyszarpać w meczu, w którym nie powinno się nic złego nam stać. Większość już sobie znalazła winnego - Kimnich, tak jak w zeszłym roku Bernata. A kimnich wczoraj zagrał bardzo dobre zawody. Jego spokój, technika - klasa światowa. Wygrał też kilka pojedynków główkowych. Przy 1 bramce oczywiście zawalił, ale wszyscy popełniają błędy.
Szkoda tej drugiej bramki, którą zawalił bardziej Neuer z Lahmem. Pierwszy wsadził na konia Lahma zagrywając mu trudną piłkę a drugi, że pomimo trudnej sytuacji, w tak łatwy sposób ją stracił. Zresztą to nie była pierwsza taka sytuacja tych Panów w tym meczu i za każdym razem kończyło się to stratą. Szkoda, bo takim zawodnikom nie przystoi tak tracić piłkę.
24.02.2016 09:40
Najlepsze jest to, że wszyscy "eksperci" na tej stronie wysyłają go do drużyn dużo słabszych gdzie obrońca musi mieć przede wszystkim zdrowie! W takim Augsburgu będzie miał dużo więcej pracy niż na obronie w Bayern ie.
Przez to, że jest wychowankiem jest na specjalnych prawach bo to jest Bayern. Ze słabszymi rywalami, na rotację może być.
Ale on musi się zastanowić czy to ma w ogóle sens. Fajnie, że wraca, walczy ale zdrowia nie oszuka. Niektórzy poprostu nie mają zdrowia do wyczynowego sportu
15.02.2016 23:18
Niestety ale dla Badstubera to jest znak żeby skończyć karierę! Trzeba sobie powiedzieć jasno, chłop nie ma zdrowia do piłki. Pomimo jego słabej dyspozycji, bardzo mi go żal, ale to dalej nie ma sensu. 2 miesiące grania i 3-4 leczenia? Szkoda zdrowia. Drugi Deisler
13.02.2016 22:10
Bezsensowne zmiana pozycji? Niektórym nie chęć do Pepa przysłania oczy. Już tyle razy było o tym pisane i sami piłkarze o tym mówili: Lahm zgodził się grać w środku a Alaba chce też tam grać. Jełśi zawodnicy nie będą zadowoleni (Alaba) ze swoich pozycji to poprostu zmienią klub. A Lahm najzwyczajniej nie ma już motoryki do biegania po prawej stronie. A teraz niby kto mu zabronił ich tam wystawiać?
A niby jak ma wpłynąć decyzja Pepa na zawodników? Co Costa, Lewy, Coman, Muller czy Alaba nie będą chcieli wygrać LM bo co? Bo Pep odchodzi? A może zawodnicy już się będą oszczędzali na nowy sezon?
Jak za rok Ancelotti nie wygra LM, wtedy wszyscy znawcy będą chcieli następnego trenera a jego będzie wyzywać od staruszka z Włoch.
09.02.2016 14:50
Badstuber przede wszystkim stracił koordynację ruchową. On przed kontuzją się tak nie ruszał. Niestety to są skutki uboczne operacji które przeszedł. Czasami mam wrażenie też, że nie gra na 100%, jakby chciał odstawić nogę. Nie gra też z takim luzem jak wcześniej, nie walczy tak. Na pewno jest to spowodowane kontuzjami ale Bayern nie może sobie na to pozwolić, żeby obrońca bał się "włożyć nogi"
08.02.2016 13:55
Ależ tutaj hejt panuje na Pepa. Wszystkie niepowodzenia to wina Pepa ;-)
Przypominam niektórym, że to Pep zostawia Bayern a nie Bayern zwalnia Pepa. Dla Bayernu odejście Pepa jest pstryczkiem w nos, bo Zarząd i piłkarze, czyli najważniejsze osoby w klubie chciały żeby Pep został.
03.02.2016 09:11
Tylko dobra gra z Hoffe załatwi sprawę. W przypadku gorszego meczu, plotki się nasilą
29.01.2016 08:58
Młodzi sobie w 4 lidze za dobrze nie radzą, a co dopiero pisać o BL.
Teraz tylko się modlić żeby Javi nie złapał urazu, a Benatia zaczął w końcu grać. W przypadku kontuzji Javiego zostajemy z Badstuberem na środku, który pewnie zaraz też złapie kontuzję. Ciężko jest wygrać LM mając jednego klasowego środkowego obrońce, który jest kontuzjowany przez 3 m-ce, a dwóch pozostałych nie może na dobre opuścić gabinetów lekarskich.
27.01.2016 13:07
Na chwilę obecną ciężko dobrego grajka, który mógłby zagrać w LM, nie płacąc też przy tym angielskich cen. Mamy takich fizjoterapeutów i sztab trenerski, że teraz każdy mecz w BL to będzie strach, że znów ktoś złapie kontuzje: Muller, Lewy, Neuer, znowu Costa. Przyjdzie marzec/kwiecień a my znowu będziemy mieli 13-14 zawodników.
25.01.2016 14:14
Najgorsza wiadomość jaka mogła się trafić. Nasz najlepszy stoper, podpora całej naszej defensywy. Bez Boa nasze szanse na LM maleją. Kogo teraz kupić by ktoś mógł grać w LM? Znając też nasz Bayern, to zaraz będzie komunikat "nie planujemy zakupów, mamy Badstubera, Benatie i Martineza". Kiedyś też mieliśmy Haasa czy kogoś tam...
25.01.2016 14:09
Niestety ale problemem jest tutaj poziom BL. Wszystko na to wskazuje, że w tym roku znów wygramy BL, 4 raz z rzędu. Zaczynam rozumieć nasze gwiazdy, że może to być dla nich już trochę nudne, zwłaszcza że ligę wygrywamy bez problemów. Mam nadzieję, że BVB, Wolfsburg czy Schalke w końcu będą dla nas naprawdę jakąś konkurencją.
Przy takiej publiczności, takich stadionach, nie rozumiem też czemu BL dostaje tak mało kasy z praw telewizyjnych. Z ligą hiszpańską, o angielskiej już nie wspominając, trudno będzie konkurować. Może też jakiś szejk stworzy "dream team" na wzór PSG czy City i wtedy będziemy mieć poważną konkrencję.
22.01.2016 09:15
Akurat Real z Bayernem bardzo dobrze żyje, więc mam nadzieje że ta plotka zostanie szybko sprostowana. Na miejscu Realu szukałbym winnych w Madrycie, a jak już tak bardzo kogoś chcą oskarżyć z zew., to niech szukają w Barcelonie
20.01.2016 14:35
Grają w krótkich spodenkach bo wychodzą na trening rozgrzani i nakremowani różnymi maściami. Np. juniorzy w takich warunkach nie mogą grać w krótkich spodenkach, bo to już inny poziom ;-)
20.01.2016 14:31
@MateuszFCB
w tym sezonie nie gramy tiki taki. A posiadanie piłki? Hmm trudno, żeby Augsburgowi czy Eintrachtowi oddać piłkę i czekać na kontry ;-)
20.01.2016 14:25
Korzyść to niby taka, że Lewy do nich nie przejdzie, przynajmniej jest tak napisane na sport.pl ;-)
Fakt faktem, ale przynajmniej jeden klub odpada jeśli chodzi o Lewego i Alabe ;-D
20.01.2016 14:23
@Rufus87
niewiadomo jaki ma plan na swoją karierę. Może jak skończy 50 lat chce skończyć z trenerką? Albo zacznie trenować reprezentacje?
21.12.2015 15:54
Z Barcelona przegrał cały zespół i nie tylko przez Bernata. To, że popepłnił błąd? Zdarza się, na tym polega piłka. Boa też został wkręcony przez Messiego i nikt mu tego nie wypomina. Tak więc mecz z Barcelona nie był aż taki zły, a taktyka się sprawdzała do pierwszej bramki. Gdybyśmy dowiezli te 0-0, każdy by mówił jak dobrze zagrali, jaka dobra taktyka. Taktyka była idealna jak na skład, którym dysponował. W dodatku trafiliśmy na kosmiczną Barcelonę.
Mecz z Realem? Owszem graliśmy wysoko, dostaliśmy szybko 2 gongi i było po zawodach. Taktyka może i była zła, ale z drugiej strony to my mieliśmy gonić wynik. W meczu u siebie gdzie mamy gonić wynik mieliśmy nastawić się na kontry? Teraz można wiele pisać scenariuszy. Mecz z Porto w tym roku był podobny, też się na nich rzuciliśmy, tylko nie graliśmy z Realem a z Porto.
Może jednak Pep i Bayern nie pasują do siebie. U nas władzę ma Zarząd, a oni nikomu nie oddadzą Bayernu. Problem wydają się być kontuzję, niewiadomo co jest ich przyczyną. Sztab medyczny wymieniony a kontuzję są nadal. Akademia kuleje, bo od kilku sezonów nikt nie wszedł do 1 drużyny. W tym roku ma szansę na wygranie LM więc może odejdzie w glorii chwały ;-)
21.12.2015 15:50
Pep okazał się zwykłym pracownikiem. Jego z Bayernem, Bawarią nic nie łączy, stąd taka a nie inna decyzja.
To jest człowiek Barcelony, który jest dobrym trenerem. On raczej nigdy nie będzie miał genu Mia sam Mia.
Dzięki super pracy z Barceloną wyrobił sobie markę na całym świecie. Na pracy z Bayernem też nie straci na swojej reputacji (pomimo ocen internetowych), bo teraz gramy zupełnie inaczej (pomijam ostatnie mecze) niż w poprzednich dwóch latach. Może się czegoś nauczył, zobaczymy w kwietniu i maju.
Z drugiej strony, może jest to jego ściśle określony model pracy. 3 lata i odchodzi bo czuje się wypalony, szuka nowych wyzwań. Dzięki swojej marce będzie przejmował same najlepsze kluby, czyli tam gdzie ma największe szanse na sukcesy.
21.12.2015 15:21
Dla takiego piłkarza jak Kirchoff tj szczyt marzeń żeby grać nawet tą 1 minutę w takim klubie jak Bayern. Już samo, że tu jest. Podobnie jak Green.
A z drugiej strony, nasza akademia musi być naprawdę żenująca, skoro grają tacy piłkarze w Bayernie.
21.12.2015 15:10
Nazywając Pepa przeciętnym trenerem jest żałosne. Ligę niemiecką wygrywamy bez żadnych problemów, a 2x półfinał też nie jest najgorszym rezultatem. Jak już to można się przyczepić do stylu jaki zaprezentowaliśmy w tych meczach. Ale pocieszające jest to, że na Barcelonę w tym roku nie ma drużyny, która mogła by jej zagrozić.
@Marienplatz
na jakiej podstawie stawiasz wniosek, że nic dla niego nie znaczyły porażki w LM? Cały czas odnosicie się do mitu Juppa, który mocno przysłonił wszystkim oczy, ostatnim sezonem. Teraz wszyscy piszą jaki to wspaniały styl miał Jupp, ale chyba zapominają dodać, że tylko w ostatnim sezonie.Bo 2012 r. raczej mieliście odmienne zdanie nt jego pracy.
21.12.2015 15:07
Zgadzam sie z Adim, że to będzie porażka Zarządu nie przedłużenie kontraktu z Pepem. Praca z drużyną tylko 3 lata tj za mało czasu na po układanie wszystkie pod swoją filozofię. A z Pepem wcale ąz tak mało nie zdobywamy tytułów, bo ten kto myśli, że jak przyjdzie Carlo i da nam 2 tytuły w LM pod rząd jest w błędzie. Zawsze kiedyś trzeba przegrać. A teraz nadal mamy szanse na zdobycie LM, a wtedy 2x półfinał i wygranie LM, będzie wyglądało wyśmienicie!
Zmiana sztabu medycznego w zeszłym roku pod Pepa a teraz jego odejście, to kolejna porażka. Medialnie też na tym stracimy, piłkarze chwalą Pepa, rzadko kto narzeka po odejściu na Pepa.
Ja cały czas zastanawiam się Carlo sobie poradzi z niemieckim i czy przypadkiem nie zaczniemy grać topornego futbolu opartym na defensywie. Cały czas liczę, że Pep przedluży kontrakt na 2-3 lata.
18.12.2015 19:51
Pieprzenie! trener to najchętniej chciałby mieć wszystkich zdrowych piłkarzy i wszystkich wystawiać co mecz.
Po pierwsze, Ribery ma zupełnie inna kontuzję niż miał wcześniej. Po drugie lekarze na pewno oświadczyli całemu sztabowi sytuację Franckowi a przede wszystkim piłkarzowi. Franck najlepiej zna swój organizm i na pewno był świadomy ryzyka gry po takiej przerwie. Jak się czuł w 100% sprawny żeby grać 90 min to zagrał. Równie dobrze mógł dostać tej kontuzji następnego dnia na rozbieganiu po meczowym. Szukanie sensacji na siłę
18.12.2015 15:16
Nie od dziś wiadomo, że Pep działał jak magnez na zawodników. Wielu zdecydowała się na transfer do nas ze względu na niego. Pomimo dwóch ostatnich porażek w LM, jest w absolutnym top3 na świecie wśród trenerów. Będzie to dla nas naprawdę duża strata.
18.12.2015 15:11
Jak bild już coś piszę, to chyba jednak Pep odejdzie...
To będzie wielka strata dla Bayernu, bo obecnie nie ma żadnego innego trenera który mógłby go zastąpić.
Ciekaw jestem czy Carlo w razie co, rozmawia po niemiecku, bo nie wyobrażam sobie trenera Bayernu nie umiejącego mówić po niemiecku. Sportowo aż tak dużo nie powinniśmy stracić, ale nie wszędzie on sobie poradził. Na pewno nie postawiłbym na żadnego Tuchela itp, bo to będzie krok w tył. Trzeba pamiętać, że kilku piłkarzy przyszło też m. in teraz do Bayernu ze względu na Pepa. Mimo wszystko mam nadzieję, że Pep przedłuży kontrakt o następne 3 lata. Ma tutaj coś do udowodnienia: zdobycie LM, następnie jego obrona a także wymiana pokoleniowa piłkarzy.
16.12.2015 16:37
Już było kilka drużyn co chciało grac otwartą piłkę z Bayernem: Roma, BVB czy Dinamo Zagrzeb. Jak zagrają otwartą piłkę to po 30 min będzie 0-3 i skończy się na emocjach.
Ostatnie mecze pokazują, żeby wygrać lub do ostatniej minuty liczyć na wygraną, trzeba grać jak Arsenal czy Schalke i liczyć na słabszy dzień Bayernu.
Liczę na wyrównany mecz ale zwycięski!
02.12.2015 13:32
Akurat perspektywa zdobycia 3 mistrzostw bez większego wysiłku przez Lewego, może nie być dla nas korzystna. Jeśli udało by się zdobyć LM w tym roku to dla takich piłkarzy jak Neuer, Lewy, Muller czy Alaba może zabraknąć już chęci do gry w zespole gdzie mistrzostwo zdobywa się na jesieni. Zaczną szukać nowych wyznań.
BL została zabita przez Bayern i tylko się modlić aby BVB, Schalke, Wolfsburg wskoczyły na wyższy poziom. Nudne jest oglądanie meczów Bayernu gdzie po 30 min jest 3-0 albo jak to ujął Muller "cięższe są gry treningowe niż mecze w BL". Jeszcze kilka lat temu liga była bardziej wyrównana, ale od 2013 r. jest wyraźna dominacja Bayernu
26.11.2015 09:13
Mam pytanie, zna ktoś sytuację u lokalnego rywala monachijskich Lwów, czemu grają tak słabo? Brak sponsora, jakieś konfikty? Stracili stadion, teraz jeszcze mogą stracić II ligę, szkoda że tak słabo grają.
10.11.2015 10:21
Benatia to narazie jest niezła komedia. Zgra 4-5 meczów a następnie pauzuje 1,5 miesiąca. To już chyba Robben jest lepszego zdrowia niż on.
22.10.2015 14:13
Martinez chyba ma znowu kontuzję. To że jest na ławce nie oznacza że może grać, tylko że brakuje nam zdrowych piłkarzy. Jedynie o co można mieć pretensję za wczoraj do Pepa to zmiany. O ile Vidal też ma jakieś problemy zdrowotne, to Xabi wczoraj powinien zagrać pełne 90 min, chyba że też zgłosił zmianę.
Kiminch i Lahm to póki co bardzo słaby środek, zwłaszcza z takim przeciwnikiem jak Arsenal.
Wie ktoś co z tym Benatia? Ten chłopak zagra choć pół sezonu bez kontuzji?! Roma póki co interes życia zrobiła, sprzedając taką szklankę
21.10.2015 15:05
Bardzo dobrze, że przegrali a Lewy nie wykorzystał swoich szans!
Wszyscy już nam puchary przyznają a dopiero mamy październik. Lepiej teraz przegrać nić na wiosnę. Za 2 tyg pokonujemy Arsenal a Olympiakos Dinamo i Arsenal praktycznie nie ma szans.
Mecz ten, da trochę wszystkim pokory i przypomni zawodnikom, żeby wygrywać trzeba dawać 100%, a wczoraj m. in Muller nie zagrał na 100%.
21.10.2015 14:55
Genialny mecz Bayernu!
W końcu nie mamy nudnego klepania piłką, bez dostosowania się do sytuacji na boisku. Teraz też klepiemy ale kiedy trzeba to wyprowadzamy kontry, są długie przerzuty. Na chwilę obecną Pep stworzył idealny system.
Wczoraj BVB próbowała zabawić się w Bayern w rozprowadzaniu piłki z bramkarzem, ale mecz pokazał że przy wysokim pressingu nie są w stanie wymienić 4 podań. Ciekawe też na co liczył Tuchel, zostawiajać Gintera, Reusa na ławce? Facet zrobił im wielką krzywdę, zestawiając im taką obronę, ale to nie nasz już problem.
Szkoda, że już jest praktycznie po sezonie w BL, liczyłem że Wolfsburg będzie nas gonił, a tu mamy jeden wielki klops. Z całym szacunkiem do Dante, taki zespół nie może rywalizować z nami, jeśli Dante ma być liderem obrony.
05.10.2015 09:24
W przypadku wygrania z BVB, praktycznie kończą się emocję w BL. I tak nieźle, w tym roku byłoby 8 kolejek rywalizacji ;-)
28.09.2015 15:36
Kiedyś nie wyobrażalem sobie Bayernu bez Baslera, Effe, Kahna czy Elbera. Potem nastała era Ballacka i przeciętniaków. Ze starej ekipy zostawało coraz mniej piłkarzy, a następcy byli mocno przeciętni: Ottl, Gorlitz, Reising, Edson, Pranjic. Potem przyszedł Ribery, który poczatkowo naciskał na transfer, wydawał się karierowiczem, ale po kontuzji zrozumiał jakim klubem jest Bayern i stał sie prawdziwym bawarczykiem. Teraz chyba powoli dobiega era Francka, Arjena, Lahma czy właśnie Bastiana. Ciężkie jest życie kibica ;-D
17.09.2015 13:56
Mecz bez historii, typowa gra Bayernu z takimi przeciwnikami - aby jak najmniej się zmęczyć.
Jedynie co zapamiętam po wczorajszym meczu, to jak nasz kapitan Lahm osłabł motorycznie. Nie wiem czy zawyżyliście jak odstawał szybkościowo od Greków. Kilka razy także spóźniony. Nie dziwię się, że zrezygnował z gry w reprezentacji, a także że nie ma chęci już biegać po prawym skrzydle. Oczywiście nie zagrał źle, ale juz widać po Lahmie, że to nie ta wydolność.
17.09.2015 13:48
@Adi
może nie pękło tylko wyczerpała się już formuła tak prowadzonej drużyny przez Favre? Przeważnie takie drużyny po 2-3 sezonach kończą swoją przygodę z poważną piłką, bo piłkarze już osiągnęli swój maks, albo trener stracił pomysł na prowadzenie drużyny. W Gladbach zabrakło transferów, które by ten zespół odpowiednio wzmocniły na LM. W BL też już pewnie wszyscy nauczyli się z nimi grać i nie jest już tak łatwo.
16.09.2015 16:09
A może poprostu nikt narazie nie chce podejmować takich rozmów? Trwa sezon, zobaczymy jak będzie nasza sytuacja wyglądała wczesną wiosną, po co się spieszyć. Jeśli Zarząd będzie chiał go zatrzymać a Pep będzie chciał zostać to na pewno szybko się dogadają.
16.09.2015 16:05
Dzieki RL69!
Oglądanie teraz meczów w tv to jest masakra. Co chwila coś zmieniają, Araby wykupują wszystko co się da. Mam cyfrę plus i zostały mi tylko polska i ang liga. Jeszcze niech eurosport straci BL na rzecz kanału w internecie...
08.09.2015 11:39
Orientuje się ktoś, na jakim kanale można oglądać mecze reprezentacji Niemiec? Kiedyś wszystkie mecze leciały na ZDF
08.09.2015 09:41
Nie zwalalbym całej winy na Pepa, bo nie uwierzę nigdy że jeden człowiek z zewnątrz jest w stanie zmienić w takim klubie jak Bayern całej filozofii prowadzenia klubu. Zarząd nigdy nie dał się aż tak sterować - patrz sytuacja z LvG.
Szkoda że nie ściągamy niemieckich piłkarzy : Meyer, Górecka, Howedes, Ozil, Khedira czy inni. Brakuje też wychowanków którzy zastąpią właśnie takich piłkarzy jak Lahm czy Bastian
12.07.2015 23:26
Za stary już jestem żeby przeżywać odejście zawodników z Bayernu ale po tym newsie jakoś smutno się zrobiło.. ;-) Przeżyłem już odejście Baslera, Effe, Kahna a teraz znowu to samo. Coś mało zostaje typowych bawarczyków w Bayernie a zbyt dużo najemników co nigdy zapewne nie będą mieli genu bawarskiego tak jak Lewy, Thiago, Benatia, czy Alonso (oczywiście pomijam tutaj względy sportowy, bo są to bardzo dobrzy zawodnicy).
Bayern zawsze utożsamiał mi się z zawodnikami niemieckimi, teraz jest ich coraz mniej, w zamian dostajemy jakieś wynalazki typu Costa, który zapewne nigdy nie będzie się tak utożsamiał z Bayernem jak inni niemieccy zawodnicy. Co się stało że nie interesujemy się najlepszymi niemeickimi piłkarzami albo nie chcą oni u nas grać?!
12.07.2015 22:11
A kto niby oficjalnie odmówił Bayernowi? Z tego co pamiętam to tylko Reus w styczniu
26.06.2015 10:01
@Andriod
a na ch.j mu zaglądasz do prywatnego życia? Tobie ktoś zagląda w prywatne życie? Siedzie na urlopie, niech robi co chce. Lewy jest wolnym człowiekiem i może robić co chce, a rozliczać będziemy go z gry po sezonie.
"Czy to jest odpowiednie towarzystwo dla naszego zawodnika?" - masz jenak coś nie tak z głową, zadając takie pytania. Wsiadaj w samolot i leć na Ibizę, zapytać jego osobiście.
Proponuję sprawdź wszystkich znajomych piłkarzy Bayernu czy zadają się z odpowiednimi ludźmi ;-)
25.06.2015 11:44
Kroos, Alaba
25.06.2015 11:37
@josh1982
Na Martineza zrzucił się sam Martinez i Adidas, więc Bayern jako klub bodajże zapłacił za niego ok 32 mln, tak więc kwota całkiem realna jak za takiego grajka.
11.06.2015 10:08
A tutaj jak zawsze pretensję do wszystkich i o wszystko ;-)
Co z tego, że Lewy jest w Paryżu? Android w przeciągu 1,5h napiszę 100 komentarzy w tym czasie na stronie Bayernu, a Lewy poleci do Paryża na zakupy i obiad z żoną i zdąży wrócić do Monachium gdzie odbędzie na 100% jakiś trening, a Ty będziesz narzekał że poleciał do Paryża?!
Zluzujcie trochę. Dla nich sezon się już skończył i mają w d pie jakiś mecz z Mainz. Czytacie te biografie wszystkich piłkarzy, to powinniście też wiedzieć jakie podejście mają piłkarze do takich meczów.
Sezon się skończył dla piłkarzy i dla kibiców.
19.05.2015 16:00
@mrtiktak
co znaczy dominować w Europie przez lata? Wygrywać co roku LM? Jeszcze żadnej drużynie nie udała się ta sztuka!
10 lat temu fajnie było jak awansowaliśmy do ćwierćfinałów. Teraz od 5 lat mamy minimum półfinały, czyli drużyna jest utrzymywana w TOP4 najlepszych drużyn. Czy to mało?
Jakby awansowali do finału i tam przegrali, wyzywałbyś Pepa, że to patałach bo przegrał finał, a jak wiesz w piłce nożnej musi ktoś przegrać.
W tym roku Pep szykował formę na wiosnę, ale wypadło mu 3-4 zawodników, którzy stanowią o sile Bayernu. Miał tylko Thiago, który rok nie grał w piłkę, Bastiana i Lahma po kontuzjach, którzy wydają się być wypaleni. Pomimo dużej kadry okazało się, że mamy braki: brak zmienników dla Robbery, brak zmiennika dla Lewego, brak obrońcy.
W dodatku trafiliśmy na zespół, który gra obecnie najlepszą piłkę w Europie, jest w niesamowitej formie i to im kibicuje aby wygrali LM bo na to zasługują.
13.05.2015 14:10
lahm jest na prawej pomocy jak z Porto
12.05.2015 20:39
@AdiFantasti
Zgadza się, ale czy ostatnie mecze i obecna sytuacja kadrowa dawała Pepowi większe pole do popisu odnośnie taktyki?
Powtarzam to jak mantrę, Barcelonie zabrać Messiego i Neymara jak nam Riberego i Robbena, Inieste dać po rocznej kontuzji (patrz Thiago), po przejściach Lahm, który po kontuzji jest cieniem Lahma, Bastian (który dwa tyg temu leczył kontuzję) oraz zabrać Rakitica (u nas Alaba), to czy Barcelona byłaby nadal mocna w ofensywie?
Tym składem co mamy, to słabo widzę grę skrzydłami bo poprostu ich nie mamy. Fakt z Porto tak graliśmy, ale Porto na tamten mecz nawet nie przekroczyło granic Portugalii, stąd te wynik.
Lahm na prawej obronie też pewnie byłby objeżdżany jak palma na rondzie de Gaulle'a, dlatego Rafa wydaje się lepszą opcją na tą chwilę.
Poza tym Pep jak też inni trenerzy pewnie liczy, że tacy zawodnicy jak Lahm, Bastian czy Gotze w końcu odpalą, bo mają ku temu mozliwości, w dodatku liczy na ich doświadczenie.
Akurat w zeszłym roku z Realem słusznie Pep oberwał, bo taktyka była bardzo do przewidzenia. Ale teraz akurat ma o wiele gorszy skład, zawodników pod formą i czasami mam wrażenie, że wypalonych, a przy tym stara się zmieniać taktykę pod przeciwnika (BVB, Porto, Barcelona). Tak jak już pisałem w innym poście "po stracie bramki na 0-1 do momentu straty drugiej minęło raptem 3 min, tutaj nie ma nic do tego Pep. Piłka nożna znała już takie przypadki, gdzie druzyna grała bardzo dobrze taktycznie, dobrze się broniła, a w końcówce jak tracisz bramkę coś w Tobie pęka, założenia taktyczne idą w piz.., kolega się zagrzeje i głupio traci piłkę... Kto choć trochę ma pojęcia o piłce i lizną gry nie tylko w okręgówce, to wie o czym piszę. A przy wyniku 0-2 naturalnie chcieli zwiększyć swoje szansę na AA, dlatego zaryzykowali, jednocześnie przy tym tracąc 3 bramkę i szansę na finał".
Pepa minusem jest mieszanie pozycjami, dokładnie Lahmem, Alaba, Gotze, po częsci Martinez (choć on w finale DFB idealnie czyścił jako stoper i większość tutaj chciała żeby grał na obronie), plus kontuzje: albo zbieg okoliczności, albo słabe bądź zbyt mocne przygotowanie.
11.05.2015 16:14
@xxxz
widzisz część jakiegoś artykułu, bez pytania, które zadał mu redaktor a już wyciągasz wnioski, że coś jest na rzeczy? Nie ma źródła artykułu, całego wywiadu, wypowiedzi?! Może redaktor zapytał go o relacje między nim a LvG? Plotki, plotki tak by miały co pisać tysiące portali sportowych
11.05.2015 14:02
@ Tostu
po stracie bramki na 0-1 do momentu straty drugiej minęło raptem 3 min, tutaj nie ma nic do tego Pep.
Piłka nożna znała już takie przypadki, gdzie druzyna grała bardzo dobrze taktycznie, dobrze się broniła, a w końcówce jak tracisz bramkę coś w Tobie pęka, założenia taktyczne idą w piz.., kolega się zagrzeje i głupio traci piłkę... Kto choć trochę ma pojęcia o piłce i lizną gry nie tylko w okręgówce, to wie o czym piszę. A przy wyniku 0-2 naturalnie chcieli zwiększyć swoje szansę na AA, dlatego zaryzykowali, jednocześnie przy tym tracąc 3 bramkę i szansę na finał.
Gdyby po 1 bramce Pep nadal by bronił wyniku, Andriody i inne trolle narzekali by, że jesteśmy Bayernem i powiiniśmy zaatakować a nie bronić przegranej. Tutaj znawcom taktyki i kibicom, którzy oprócz trypletu gnoją trenera, nie jesteś w stanie dogodzić. I tak będą narzekać
11.05.2015 13:58
Ale co właściwie powiedział Muller - "potrafisz zatrzymać to gówno"? sory ale nie wiemy co miał na myśli, jedno zdanie wyczytane z ust i teraz niby wielka kłótnia pomiędzy Mullerem i Pep? Bez jaj...
Tu może być kilkanaście interpretacji, mógł się odnieść do Barcelony, mógł tak nazwać Messiego a może i Pepa choć to by zapewne inaczej trochę brzmiało.
Takie rewelacje to są rodem z pudelka, super expressu i nawet szkoda czasu takie coś komentować
08.05.2015 11:51
@heat
dokładnie, śmiem twierdzić, że Barca była lepsza tylko pod tym względem bo miała Messiego. Pomimo, że za nim nie przepadam, ale jest poprostu najlepszy. Przez tyle lat już wszyscy nauczyli się jego gry, zwodów, ale on nadal jest na tyle silny, dobry technicznie że zawsze kimś tak zakręci jak wczoraj Boa. Poprostu geniusz piłki nożnej.
07.05.2015 22:54
To nawet sprzątania zazdroszczę w takim miejscu ;-)) Dlatego muszą usiąść wszyscy w Bayernie i się zastanowić dlaczego jest tyle kontuzji.
@Adi
Ten moment też zauważyłem, że już sięgał do tylnej kieszonki ale teraz pytanie czy miał tam żółte kartki? Bo wydaje mi się, że żółte kartki mają z przodu, a czerwo tylko z tyłu. A za symulkę należała się najpierw żółta...
07.05.2015 22:30
@jastrzab123
skoro Ty wiesz, to musisz pracować na Sabenerstr. więc ja nie mam nawet startu ;-) Arjen i FRanck zawsze byli kontuzjogenni, Alaba złapał uraz w czasie meczu reprezentacji, Badstuber to w ogóle inna bajka. Bastian ma problem z kostką bodajże od 2011 r. i często wypadał z gry. Ja nie znam obciążeń treningowych zawodników, nie znam ich wyników wydolnościowych. Wiem tyle co gazet. Z jednej strony kontuzje to część piłki nożnej i nie da się ich uniknąć.
Sztab medyczny wyleciał za rzekome słabe leczenie ale nie odpowiadał za przygotowanie fizyczne i nie został za to zwolniony.
07.05.2015 22:16
@mrtiktak
W jednym się zgadzam, Pep jest w pewnym sensie wynalazkiem Zarządu, który chciał trenera z sukcesami, z nazwiskiem, z aktualnego TOPu i na pewno w czasie negocjacji Zarząd zaakceptował styl jaki Pep chciał wprowadzić. Przecież na pewno Zarząd nei jest zaskoczony jakim stylem gramy.
Jakbyście nie krytykowali Pepa, to dał nam dwa mistrzostwa i dwa półfinały LM. To i tak bardzo dużo, bo niewielu trenerów może się takimi osiągnięciami pochwalić.
Fakty są też takie, że z Barcą i Realem dostajemy kolejny raz oklep i trzeba się zastanowić jak temu zaradzić. Kombinowanie z pozycjami też jest bardzo dziwne, co przynosi często zupełnie inny rezultat niż sam Pep się spodziewa. Poza tym kontuzje, co jest ich przyczyną? Bo strasznie ich dużo, może to przypadek, że jest ich tyle w jednym sezonie, a może problem od strony przygotowania fizycznego.
I po raz kolejny, problem powtarzany od 5 lat, uzależnienie od Robbery. Potrzebujemy nowego choć jednego dobrego skrzydłowego.
07.05.2015 21:49
@doitsujin
przesadzasz.
1. A to nasza wina, że BVB nie potrafi kupić dobrych następców? Poza tym Lewy grał jeszcze w BVB jak Pep wygrał łatwo BL. POza tym jeśli mu ujmujesz te zasługi to nie mamy o czym pisać...
2. Rzeczywiśćie bardzo ciężko go wygraliśmy. Od grudnia losy tytułu są rozstrzygnięte i nikt już nie miał wątpliwości kto zdobędzie tytuł. A czy Wolfsburg będzie drugą BVB to jeszcze zobaczymy jak im potęgi wyciągną kilku piłkarzy. Żeby nie podzielili losu BVB.
3.Znowu ujmujesz Pepowi, tak samo można pisać o Juppie co już w 1/8 o mało nie odpadliśmy z Arsenalem... A w 2012 frajersko przegranu finał u siebie, w dodatku na swoim stadionie. Rzeczywiście Jupp był wybawcą Bayernu jak przegrał wszystko co miał do przegrania w 2012 a tutaj był starym dziadem...
Można krytykować zespół i Pepa za taktykę, bo jest za co, ale na pewno nie jest takim tragicznym trenerem jak to tutaj ludzie piszą. Więcej obiektywizmu.
07.05.2015 21:11
@jastrzab123
Jakieś tam wyciąga, chociażby mecze z BVB (finał DFB), teraz w Dortmundzie. Z Porto w rewanżu też ustawił inaczej zespół. Wczoraj też dobrze reagował na to co się działo na boisku. I gdyby dociągnęli te 0-0 a było bardzo blisko, to dzisiaj każdy by mówił jaki to Pep jest wspaniały. Barca wczoraj miała więcej sytuacji ale nie zagrała aż tak wybitnie żeby się znęcać nad nami pod nieobecność Alaby, Francka i Arjena. Bo jestem pewien, że inaczej wyglądałaby nasza ofensywa gdyby byli Ci piłkarze. Na pewno jest wiele do poprawy ale nie ma aż takiej tragedii jak to niektórzy to wszyscy widzą.
07.05.2015 20:51
@DawnyKminek
No więc właśnie, w czym jest gorszy Pep od tych wspomnianych trenerów? Wszyscy wygrywali LM, mistrzostwa, ale wszyscy mieli przegrane sezony. Mou odpadał z Realem, Chelsea, w dodatku jak dla mnie w jeszcze gorszym stylu niż Pep teraz. Ancelotti odpadał z Chelsea w LM też szybko i też w kiepskim stylu. Może teraz jak odpadnie w półfinale LM i przegra mistrzostwo byłby do wyjęcia z Realu ale nie sądze, że Real go zwolni.
Jakiś wynalazków Tuchelów czy Favre nie biore nawet pod uwagę, bo nie jesteśmy na tym etapie co braliśmy Klinsmanna i nie czas na takie wynalazki.
Pep ogarnia łatwo BL, ustanawiając rekordy, osiąga łatwo półfinały LM, więc ma 3 sezon aby się poprawić. Na pewno popełnia błędy bo wszyscy popełniają, ale na rynku nie ma sensownych trenerów, a Pep wcale nie jest taki tragiczny jak tu wszyscy piszą. Niech zbuduję nowy Bayern bo zasługuje na szansę.
07.05.2015 20:34
Ci co chcą Ancelottiego czy Mou czy nawet Kloppa, weźcie pod uwagę, że biorąc pod uwagę ostatnie 5 lat to Ancelotti, Mou i Pep wygrywali LM tylko raz, a Klopp tylko dwa razy BL a ostatnie 3 laty to srogie baty od nas, a teraz nawet do LM się nie dostanie. Czy oni spełniają Wasze wymagania? Bo Wy chcecie co roku wygrywać LM a tak się nie da. W czym oni są lepsi od Pepa? Chcecie oglądać Mou i autobus w polu karnym z Barcą i Realem?
Przede wszystkim problemem naszym jest brak konkurencji w BL. Jak to powiedział Muller, słabo to wygląda jak na treningach jest większa rywalizacja niż w meczach BL. I tu jest pies pogrzebany. Gdy mieliśmy BVB za przeciwnika, nasi stanęli na wyżynach swoich możlwości. Teraz po 3 latach dominacji, plus MŚ i nasi zwodnicy urośli za bardzo w piórka i drużyna się już tak nie rozwija.
Do półfinałów w LM trafiają się nam też ogórki, których lejemy po 6-0 a potem gramy z klasowym przeciwnikiem i mamy problem.
Dać Pepowi szansę, ale niech zacznie budować drużynę odnowa. Sory ale na Lahmie, Bastianie, Francku czy Alonso nie możemy opierać swojej gry. Potrzeba nam świeżej krwi i przede wszystkim piłkarzy ofensywnych bo jak pokazał wczorajszy mecz o tyłu jesteśmy po ukladani, ale ofensywa wygląda słabo
07.05.2015 19:51
Bo niestety ale Barca ma Messiego, który jest geniuszem i słowa Pepa się sprawdziły, a tutaj wielu się obraża na jego wypowiedź. My gdybyśmy mieli Robbena też innaczej wyglądałaby nasza ofensywa. A wtedy Pique i Mascherano też mogli by być tak wkręceni w ziemię jak Boa. Niestety mamy szpital i trzeba wziąć na klatę wynik a nie obrażać wszystkich dookoła.
Pep wyciągnął wnioski z zeszłego roku, gramy inaczej ale nie mamy praktycznie ofensywy. Gotze pod formą, Muller też nie zachwyca, bo wczoraj nie zagrał wcale dobrego meczu, a Lewy to typowa 9.
Thiago chyba spalił się psychicznie i praktycznie nie było go widać.
07.05.2015 12:08
Nie prościej napisać - koniec sezonu dla Riberego?
Za tydzien będzie już po sezonie, bo odpadamy z Barceloną i kończy się sezon a rozpoczyna ciężka praca dla Sammera. N
07.05.2015 09:44
@Gomez333
Nie zgodzę się, że broniliśmy się jak drużyna z dołu tabeli La liga. Byliśmy bardzo wysoko ustawieni, co skutkowało tym , że Barca nie mogła rozgrywać piłki i kilkoma przechwytami już na połowie Barcelony. W dodatku w II połowie do 77 min ograniczyliśmy ataki Barcelony do minimum. Niestety jak to powiedział wczoraj Mielcarski, Bayern traci bardzo mało goli a jak już traci to po indywidualnych błędach. Tak było i wczoraj przy pierwszej bramce. Potem się już posypało. Być przy linii i kiwać się z dwoma piłkarzami to trzeba być tylko Bernatem, który trochę przypomina mi Albę. Ktoś go lekko dotknie a ten macha od razu łapami i pretensję do sędziego...
W najważniejszych spotkaniach to my przeważnie byliśmy ostatnio górą, a ostatni remis to dla nich jak porażka bo wtedy pogrzebali swoje szanse na dalszą walkę o BL. Teraz musi być kara za ostatni mecz w DFB. BL już praktycznie jest, DFB na wyciągniecie ręki, jeszcze walka o finał LM :-)
22.04.2016 14:42
Tylko sedziego można ukarać w tej sytuacji, tj tylko i wyłącznie jego wina że nie zauważył symulki
22.04.2016 14:39
Ciężko sobie wyobrazić żeby Watzke go puścił do nas, mało realny transfer. Chyba, że Mats ma jakąś klauzulę, to wtedy tak. Gotze wyciągnęliśmy bo miał klauzulę, Lewy bo mu się kontrakt kończył, tak więc "mission impossible" żeby go kupić. A szkoda...
22.04.2016 14:35
Praktycznie do końca kariery ma kontrakt :-)
Widzę, że Bayern zmienił swoją taktykę co do zawodników powyżej 30 roku życia, kiedyś nie chcieli im dawać kontraktów powyżej dwóch lat a teraz 5 letni kontrakt.
20.04.2016 11:30
Tutaj nikt nikomu nie odbiera szans,wszyscy są kibicami Bayernu i wszyscy chcą żeby Bayern awansował.
A ocena ogólna ocena przeciwnika nie oznacza, że ktoś od razu nie wierzy w awans Bayernu.
Jeszcze tydzień temu było 1000 postów pod newsem jak to Bayern gra słabo, przewidywanie a teraz już hurraoptymizm?
Wg buków jesteśmy faworytem, ale w obecnej formie to lekką przewagę ma Atletico, co nie oznacza, że jestesmy skazani na pożarcie. Ekipa Simeone lubi grać przeciwko takiemu stylowi jaki ma Bayern, w dodatku potrafi grać z kontry, czego my sie najbardziej obawiamy. Ale jak wielokrotnie pokazała Barcelona, można pokonać Atletico, ale na pewno trzeba zagrać na 100 % swoich możliwości. Mamy Riberego, Lewego, Mullera, COste, Comana, Thiago w końcu muszą odpalić i zacząć grać tak jak nas do tego przyzwyczaili. A nawet jak wymęczą zwycięski remis też będzie super :-) Na pewno będzie fajny meczyk, z okazji takiej chociażby że obie ekipy dawno nie grały przeciwko sobie :-)
15.04.2016 13:50
Patrząc na to jak się bronią, jakie wyprowadzają kontrataki, jak zatrzymali Barcelonę i patrząc na to jak my statycznie rozgrywamy nasze akcje ofensywne to szansę mamy małe.
Ale to jest właśnie piłka, mecze Athletico z Barceloną i Liverpoolu z BVB pokazały, że wszystko się może zdarzyć, dlatego z niecierpliwością czekam na te mecze :)
15.04.2016 11:51
Przeciwnicy Pepa zawsze będą narzekać. Nieważne czy wygrasz BL x3, dojdziesz do półfinału LM x3, porpsotu zawsze będą narzekać.Niektórym świat się zatrzymał w 2013 r. po zaledwie 4 meczach (2x Barcelona, 2x Juventus) i teraz oni zawsze chcą tak grać, jak wtedy grał Bayern. Wymyślili sobie, że wtedy to była maszyna, która wszystkich pokonywała i myśleli że tak zawsze będzie.
Przyjdzie Carlo, też będą narzekać. A że przegrał mecz, a to że nie wygrał BL, bo kiedyś ten moment nastapi, kto wie czy nie w 2017 r.. WTedy będą mówić, że Pep tak zniszczył Bayern, że już nawet Carlo nie może tego uratować. Dopiero jak miną z 2-3 lata od odejścia Pepa to wtedy, może się Bayern oczyści od tego "nieudacznika" Pepa ;-)
15.04.2016 11:36
Gdyby pozostał na linii prawdopodobnie nie obronił by tego strzału, bo był to bardzo silny i precyzyjny strzał. Jedynie wtedy nikt by nie mówił o błędzie. Fakty są takie, że nie poraz pierwszy Neuer ma problem z takimi dośrodkowaniami (patrz bramka Milika). Ale który bramkarz nie popełnia błędów?
15.04.2016 09:58
Wczoraj był artykuł o Tascim - turyście, spokojnie do niego może dołączyć Benatia. Ciekawe ile on meczów opuścił w Bayernie?
08.04.2016 16:35
Jak to jak będzie wyglądała? Carlo będzie kazał strzelać z 40 m aby minąć formacje przeciwników ustawione na 20-30 m, tylko po to by nie grać: tick, tack, tick, tack.
Bardzo ciekawa recepta na sforsowanie formacji przeciwników, które są bardzo blisko siebie, ustawione na 20-30 m.
07.04.2016 15:49
Idąc Twoim tokiem rozumowania, my ograliśmy lekko i przyjemnie Wolsfburg 2-0, więc chyba aż tak źle nie jest z tą naszą formą.
Myślę, że za bardzo wszyscy lekceważycie Benficę, która pomimo gry w słabej lidze portugalskiej, w Europie naprawdę nie ma aż takich wyników. Każdy by chciał wygrywać po 3, 4-0 ale tj 1/4 LM.
Rzeczywiście na wiosnę gramy gorzej niż na jesieni, ale pomimo to potrafimy wygrywać. Pytanie co jest tego przyczyną: słabe przygotowanie (racze odpada ten argument, patrz mecz z Juve, gdzie przez 120 min graliśmy na wysokich obrotach), zbyt mocne treningi na tym etapie rozgrywek, lekceważenie przeciwników?
Zarówno na jesieni jak i na wiosnę gramy ciągle tą samą taktyką, jak to jest że wtedy nasza ofensywa gra szybko i skutecznie a teraz gramy wolno i nieporadnie?
07.04.2016 10:59
@Bayern022
Konstruktywna krytyka ok, ale trzymajmy się faktów. W tym sezonie pokonaliśmy 3 duże firmy:Arsenal, BVB, Juve. W poprzednich latach m. in. City, Roma i jakby nie było rewanż z Barceloną, która być może odpuściła II poł, ale zwycięstwo to zwycięstwo, walka była do samego końca.
Styl? Ok. 1 mecz z Porto słaby ale drugi? Miazga. Z Juventusem słaba gra ale drużyna pokazała wolę walki, zaangażowanie, czyli to czego teraz najbardziej brakuje.
07.04.2016 09:39
@UKU
dla mnie porażka to porażka, nie ma co "gówna w papierek ubierać" ;-)
Po przegranym finale w 2012 r były takie same komentarze jak po Realu w 2014, czyli fala krytyki hejtu, a Robbena nawet w sparingu wygwizdali. Teraz po tylu latach różnie można pisać: grali ładnie ale mieli pecha, albo we frajerski sposób dali sobie wydrzeć wygrany mecz.
@cesi
z tym walcem bym nie przesadzał. Owszem wygraliśmy w cudowny sposób z Barceloną, ale nie oszukujmy się, że Barcelona była tym zespołem co zawsze. Mieli kryzys, chorego trenera i kontuzjowanego Messiego. Juventus ograliśmy też w bardzo dobrym stylu, ale tamten Juventus dopiero powstawał z kolan, w porównaniu do dzisiejszego Juventusu, to tamten był gorszy. A w 1/8 omało nie odpadliśmy z Arsenalem, przegrywając u siebie 0-2. Plus w grupie porażka z Bate, remis z Valencia czy wymęczone zwycięstwo z Lille. W finale też nie był to walec, który zgniótł BVB.
Z jednym się zgodzę, cały Bayern dobrze zareagował po porażce w finale w 2012. Teraz tego nie ma, ale z drugiej strony czy półfinał LM to mało? Teraz pewnie też będzie półfinał, czyli 5 rok z rzędu, w tym 2 finały i 1 zwycięstwo. Nie ma aż takiej tragedii
06.04.2016 15:49
@Bayern022
Piszesz, że gramy tiki takę, a powiedz mi jak ma wyglądać nasza taktyka, jak każdy przeciwnik (oprócz Barcelony) wychodzi z nastawieniem defensywnym? To my mamy grać defensywnie i oddawać piłkę, mając takie gwiazdy jak Lewy, Muller, Costa, Coman, Gotze, Ribery, Thiago, Robben? Jaką proponujesz taktykę na przeciwników (tj. 90-95% zespołów gra tak przeciwko nam), którzy ustawiają się na 30 m, grają bardzo blisko siebie a obie ich formacje są maksymalnie blisko siebie?
06.04.2016 14:14
@UKU
a jaka jest różnica przegrania pechowo z Chelsea w finale LM po niby pięknej grze, a porażką z Realem 0-4 u siebie? Jak dla mnie żadna. W 2012 były ogromne nadzieje, wiara i wszystko było podporządkowane pod LM, bo finał był Munchen. A skończyło się taką samą klapą jak półfinał w 2014.
Benfica miała swoje sytuację, my też mieliśmy (Muller, Lewy), dobrze że pomimo słabej gry wygraliśmy 1-0. Na tym etapie nie jest wstydem wygrać 1-0. Jeśli za tydzień wygramy również 1-0 będę bardzo szczęśliwy.
06.04.2016 14:06
@Android
Lepiej po słabej grze wygrywać 1-0 niż po pięknej grze przegrywać.
Napisz mi gdzie jest wina Pepa, że nagle Costa, Thiago, Muller, Lewy, Coman nie mają udanych dryblingów, strzałów, czy nie potrafią 2 na 1 zagrać? Pepa można winić za styl, taktykę, ale teraz to raczej trzeba mieć pretensję do naszych gwiazdeczek, że nagle przestali grać i grają stojanowa. Może jedynie Pepa jest winą, że ich głaska a nie opierd...? Kiedyś Sammer, Kalle potrafili odpowiednio zmobilizować piłkarzy do lepszej gry, teraz mam wrażenie że wszyscy są zadowoleni. Póki są wyniki to mają się czym obronić.
06.04.2016 11:48
Prz y takiej grze wynik jest naprawdę ok.
Cały zespół chyba powinien się zamknąć się w szatni i odpowiedzieć sobie na pytanie o co grają w tym sezonie. Na stojąco to jeszcze nikt niczego nie wygrał. Nie wiem czy to problem zmęczenia czy lekceważenia rywala ale Muller, Costa, Thiago, Lewy powinni przemyśleć swoją grę. To już nawet nie wina Pepa, że wszystkim tym zawodnikom wyłączyło się myślenie, koncetracja, chęć zdobywania bramek.
Gramy na mocno zaciągniętym hamulcu i pora się ogarnąć na ostatniej prostej
06.04.2016 09:30
A tu jak zwykle hejt na Pepa i wiekszość odnosi się do jedynego, w całej historii, sezonu 12/13. Niektórym dwa mecze z tamtego sezonu (Barcelona i Juve) przysłoniły obraz pracy Juppa chyba na 50 najbliższych lat.
Szkoda, że Ci wszyscy co odnoszą się do pracy Juppa, nie wspominają już o przegranym sezonie 2012, gdzie Jupp przegrał wszystko co miał na tacy podane. A w tym słynnym sezonie pamiętają jedynie mecze z Barceloną, która miała wtedy kryzys i z Juve, które dopiero powstawało z kolan. Szkoda, że nie wspominacie meczu z Arsenalem, gdzie prawie odpadliśmy, przegrywając 0-2 u siebie w 1/8, porażki z Bate, wymęczone zwycięstwo z Lille (podobny mecz do wczorajszego)..
06.04.2016 09:26
Piłkarz może i dobry, ale on chyba ma słabsze zdrowie niż Robben. Strach go na rozgrzewkę wypuścić a co dopiero na mecz. Spuścić z 5 mln z ceny i niech go biorą za 15-18 mln już teraz. A jak nie to Anglii z nim, do Stoke za 30 mln ;-)
05.04.2016 13:32
A co ma powiedzieć? Jak dla mnie tych konferencji w ogóle nie powinno być, bo co taki trener ma powiedzieć? Wiadomo, że nie zdradzi swojej taktyki, nie będzie analizował gry przeciwnika. Taka wymuszona kurtuazja przez FIFA, która nic praktycznie nie wnosi do przygotowań przed meczem.
A Messiego można nie lubić, ale trzeba przyznać że jestem piłkarzem genialnym, co m. in pokazał w zeszłym roku z nami i nie sądzę, że słowa Pepa miały jakiś wpływ na to jak Boa został wkręcony w ziemię przez Messiego ;-)
05.04.2016 13:29
Jesli 5 tyg tj praktycznie koniec sezonu dla niego
30.03.2016 10:44
Standard... Dobrze, że Costa, COman, Ribery i Gotze mogą grać.
Przychodzi kwiecień i drużyna się sypie, kto następny?
30.03.2016 10:41
Statystyk nie ma aż tak złych. Na jesieni naprawdę fajnie grał, widać że złapał formę. Gdyby nie kontuzja to by nie było takich newsów o nim. Zresztą u Pepa wcale tak mało nie grał, teraz dopiero został trochę odstawiony na boczny tor. A to ile zarabia, to mnie nie interesuje, nie moja kasa. Dla mnie Starke może i 10 mln zarabiać
30.03.2016 10:28
Wiadomo, że wszyscy do końca kariery grac nie mogą. Nawet niech pogra jeszcze te 2 sezony, to i tak mamy jeszcze sporo czasu i spokoju.
A na miejscu Lewego, sam bym spróbował sił w takim Realu czy Barcelonie. Z jego formą może spokojnie sporo nastrzelać w takich klubach, a dla takiego zawodnika z Polski to wspaniała sprawa.
30.03.2016 10:12
Ja bym go nie skreślał, chłopak ma bardzo duży potencjał, a na jesieni pokazał że potrafi grać. Robben z Ribery są często kontuzjowani, plus zaawansowani wiekowo, więc Gotze powinien zostać i odbudować się. W końcu tj Bayern, tutaj się nie skreśla ot tak zawodników. Nawet jak ma gorszy okres
30.03.2016 10:08
Jaka znów kontuzja?!
30.03.2016 10:05
Mógł dać mu pograć.
Zwycięzców się nie sądzi ale nasza gra wiele pozostawiała do życzenia. A kiedyś musi się ograć po tej kontuzji. Chyba, że tragicznie się prezentuje na treningach.
21.03.2016 11:45
@halucynek
Przypomnij sobie obronę: Kraft: Lahm/Lell, DvB, Demichellis (ale już bez formy, bo formę to miał tylko jeden sezon w parze z Lucio), Edson/Pranjic - to była obrona, gdzie Bochum czy inne "wielkie" firmy na AA strzelały po 3 bramki ;-)
17.03.2016 13:27
Jak odchodził Bastian żalowałem, bo legenda, bo to Bastian i tak dalej. Zastanawiałem się po co Vidal jak mieliśmy Bastiana. Dwumecz pokazał, że Vidal jest super piłkarzem i na tej zamianie zyskaliśmy. Bastian jest u schyłku kariery a my mamy super walczaka i takiego piłkarza, który pociągnie ten wózek. Kiedyś byli to Kahn, Effe, MvB a teraz jest to VIdal i Muller.
17.03.2016 11:17
Bramka była prawidłowa, w NC+ bardzo ładnie to pokazali. Tam do spalonego to brakowało z 1 metra.
Akurat Alonso ostatnio grał bardzo dobrze, wczoraj jak większość naszych piłkarzy zagrał słabo. Ale to samo można powiedzieć o Alabie, Kimnichu, Lewym, czy Neuerze w pierwszej połowie.
Juventus jest sam sobie winien, że wcześniej nie rozstrzygnął tego spotkania, mogli nas spokojnie kontrować i przy tak słabej grze Bayernu, na pewno coś by strzelili.
Bramka Moraty prawidłowa, ale wszyscy zapominają że to nie było przy stanie 0-2 tylko 0-1 więc skąd ta pewność że mecz by tak samo się potoczył po tej bramce? To jest takie samo gdybanie, że gdyby Morata strzelił w drugiej połowie na 3-0 to by było już po meczu. Gdyby... tylko tyle albo aż ;-)
17.03.2016 10:24
Czy ja wiem czy nie mają się czego wstydzić? Zagrali wspaniale 60 min w Monachium i 30 min w Turynie.
Za to w Monachium przy tak słabym Bayernie powinni to dowieść, a nie roztrwonić wynik 2-0. Zauważmy że my praktycznie nie mieliśmy sytuacji, to nie było tak że od 60 min stwarzaliśmy sytuację za sytuację, a Juve ratowały cudowne parady Buffona czy poprzeczki.
Zresztą od 60 min przestali nas kontrować, co przy takiej słabej grze Bayernu powinni zakończyć zawody strzelając 3 bramkę. Jak dla mnie frajersko odpadli
17.03.2016 10:17
Akurat przy bramce Moraty spalonego nie było co bardzo ładnie pokazali w NC+.
Tylko Włosi zapominają o jednym - TO BYŁO PRZY STANIE 0-1 A NIE 0-2!!!!!!!!!!
Na jakiej podstawie twierdzą, że mecz by się tak samo potoczył? Może niech mają do siebie pretensję, że nie potrafili wykorzystać swoich szans, a od 60 min przestali grać w piłkę, tak samo jak my w Turynie
17.03.2016 10:09
Słaby mecz Bayernu.
Bernat to na ocenę 5 chyba wczoraj zagrał. Każdy drybling to strata, w ogóle się nie rozumie z Franckiem. Franck w okolicach 60-70 min też do zmiany. Szkoda, że nie wszedł Gotze, trochę to dziwnę, że nawet nie dostanie 10 min.
Costa od kilku meczy też słabiutko.
Filozofia gry Pepa opiera się na tym by być przy piłce i mieć pełną kontrolę nad meczem. Ładnie to wygląda, ale nie poraz pierwszy przegrywamy bądź tracimy przewagę, w meczu gdzie nie powinno się nic złego nam przydarzyć. Wczoraj Mainz w II poł miało dwie sytuację i wygrywa a nasi próbują przez 45 min stworzyć jakieś sytuację. Podobnie było z Juve gdzie do 60 min było super a potem wszystko się zacina. W poprzednim sezonie też były takie mecze, jak chociażby mecz z City. Dziwne, że na takim poziomie nasza drużyna nie może utrzymać 90 min koncentracji.
Ale niektórzy chcieli przegraną to ja dostali. W sobotę będzie ciekawy mecz.
03.03.2016 11:32
@89neo
Kolego tj sport, nie zawsze się wygrywa ;-)
03.03.2016 11:21
Największym zwolennikiem zatrudnienia Pepa był Uli. A tu los spłatał figle i praktycznie cały kontrakt Pepa, Uli był poza klubem. Pep odchodzi, wraca Uli :-) Przekorny los ;-)
29.02.2016 15:46
@Apollo1
Nie jestem taki pewien, czy obecność Boa by nas uchroniła przed remisem. Niestety Bayern często gubi koncentrację w takich "wygranych" meczach i to Boa też potrafi jakiegoś babola odstawić. Piłka jest po naszej stronie, to Juve musi zaatakować, a to przy naszej sile ofensywnej dobrze wróży.
25.02.2016 11:06
@Bawarczyk93
nie lepiej zalogować się jako kibic Juve?
Ręką Vidala owszem była, bo musiała być. Gdzie niby Vidal miał trzymać tą rękę? Nawet ruchu ręką do piłki nie zrobił, plus bliska odległość nastrzelenia.
Faul Lewego na Bonuccim? Najpierw spójrz na grę Mandzukicia i zobacz jeszcze raz sytuację Lewego.
"jakby Juve strzelilo gola jako pierwsi" - do 60 min Juve było obsrane i co najwyżej przeszakdzali Bayernowi, a wtedy był juz wynik 0-2. Takie gdybanie co by było...
24.02.2016 11:52
Bardziej winiłbym Lahma, bo pomimo trudnej piłki to on ją stracił, próbując zgrać ją do środka. Zresztą w meczu były bodajże 3 takie podobne sytuacje i za każdym razem Lahm próbował ją zgrać do kolegi a kończyło się to stratą. Ogólnie Lahm słabo wczoraj zagrał.
Na pewno jest to taktyka Pepa, bo lubimy mieć piłkę przy nodze. Ale jak przeciwnik wysoko podchodzi to czasami lepiej wybić daleko i ustawić się w obronie od nowa. No ale do 60 min wszystko ładnie to wyglądało. Może zabrakło reakcji Pepa, po pierwszej bramce mógł wpuścić Xabiego, bo Benatia na 30 min to pewnie za dużo dla niego. Costa od 60 min też przygaszony, może mógł wejść Coman?
Do rewanżu Benatia może wytrzyma bez kontuzji, trochę się ogra więc będziemy mieć już jednego obrońcę. Ribery, Gotze też już będą ograni więc nasza siła w ataku będzie jeszcze większa
24.02.2016 10:22
Niedosyt pozostał ale z perspektywy dwumeczu, nie jest to zły wynik. Problem ma Juve bo to on musi wygrać a przy naszej sile ofensywnej ciężko będą mieli.
Szkoda, że po raz kolejny dajemy sobie wyszarpać w meczu, w którym nie powinno się nic złego nam stać. Większość już sobie znalazła winnego - Kimnich, tak jak w zeszłym roku Bernata. A kimnich wczoraj zagrał bardzo dobre zawody. Jego spokój, technika - klasa światowa. Wygrał też kilka pojedynków główkowych. Przy 1 bramce oczywiście zawalił, ale wszyscy popełniają błędy.
Szkoda tej drugiej bramki, którą zawalił bardziej Neuer z Lahmem. Pierwszy wsadził na konia Lahma zagrywając mu trudną piłkę a drugi, że pomimo trudnej sytuacji, w tak łatwy sposób ją stracił. Zresztą to nie była pierwsza taka sytuacja tych Panów w tym meczu i za każdym razem kończyło się to stratą. Szkoda, bo takim zawodnikom nie przystoi tak tracić piłkę.
24.02.2016 09:40
Najlepsze jest to, że wszyscy "eksperci" na tej stronie wysyłają go do drużyn dużo słabszych gdzie obrońca musi mieć przede wszystkim zdrowie! W takim Augsburgu będzie miał dużo więcej pracy niż na obronie w Bayern ie.
Przez to, że jest wychowankiem jest na specjalnych prawach bo to jest Bayern. Ze słabszymi rywalami, na rotację może być.
Ale on musi się zastanowić czy to ma w ogóle sens. Fajnie, że wraca, walczy ale zdrowia nie oszuka. Niektórzy poprostu nie mają zdrowia do wyczynowego sportu
15.02.2016 23:18
Niestety ale dla Badstubera to jest znak żeby skończyć karierę! Trzeba sobie powiedzieć jasno, chłop nie ma zdrowia do piłki. Pomimo jego słabej dyspozycji, bardzo mi go żal, ale to dalej nie ma sensu. 2 miesiące grania i 3-4 leczenia? Szkoda zdrowia. Drugi Deisler
13.02.2016 22:10
Bezsensowne zmiana pozycji? Niektórym nie chęć do Pepa przysłania oczy. Już tyle razy było o tym pisane i sami piłkarze o tym mówili: Lahm zgodził się grać w środku a Alaba chce też tam grać. Jełśi zawodnicy nie będą zadowoleni (Alaba) ze swoich pozycji to poprostu zmienią klub. A Lahm najzwyczajniej nie ma już motoryki do biegania po prawej stronie. A teraz niby kto mu zabronił ich tam wystawiać?
A niby jak ma wpłynąć decyzja Pepa na zawodników? Co Costa, Lewy, Coman, Muller czy Alaba nie będą chcieli wygrać LM bo co? Bo Pep odchodzi? A może zawodnicy już się będą oszczędzali na nowy sezon?
Jak za rok Ancelotti nie wygra LM, wtedy wszyscy znawcy będą chcieli następnego trenera a jego będzie wyzywać od staruszka z Włoch.
09.02.2016 14:50
Badstuber przede wszystkim stracił koordynację ruchową. On przed kontuzją się tak nie ruszał. Niestety to są skutki uboczne operacji które przeszedł. Czasami mam wrażenie też, że nie gra na 100%, jakby chciał odstawić nogę. Nie gra też z takim luzem jak wcześniej, nie walczy tak. Na pewno jest to spowodowane kontuzjami ale Bayern nie może sobie na to pozwolić, żeby obrońca bał się "włożyć nogi"
08.02.2016 13:55
Ależ tutaj hejt panuje na Pepa. Wszystkie niepowodzenia to wina Pepa ;-)
Przypominam niektórym, że to Pep zostawia Bayern a nie Bayern zwalnia Pepa. Dla Bayernu odejście Pepa jest pstryczkiem w nos, bo Zarząd i piłkarze, czyli najważniejsze osoby w klubie chciały żeby Pep został.
03.02.2016 09:11
Tylko dobra gra z Hoffe załatwi sprawę. W przypadku gorszego meczu, plotki się nasilą
29.01.2016 08:58
Młodzi sobie w 4 lidze za dobrze nie radzą, a co dopiero pisać o BL.
Teraz tylko się modlić żeby Javi nie złapał urazu, a Benatia zaczął w końcu grać. W przypadku kontuzji Javiego zostajemy z Badstuberem na środku, który pewnie zaraz też złapie kontuzję. Ciężko jest wygrać LM mając jednego klasowego środkowego obrońce, który jest kontuzjowany przez 3 m-ce, a dwóch pozostałych nie może na dobre opuścić gabinetów lekarskich.
27.01.2016 13:07
Na chwilę obecną ciężko dobrego grajka, który mógłby zagrać w LM, nie płacąc też przy tym angielskich cen. Mamy takich fizjoterapeutów i sztab trenerski, że teraz każdy mecz w BL to będzie strach, że znów ktoś złapie kontuzje: Muller, Lewy, Neuer, znowu Costa. Przyjdzie marzec/kwiecień a my znowu będziemy mieli 13-14 zawodników.
25.01.2016 14:14
Najgorsza wiadomość jaka mogła się trafić. Nasz najlepszy stoper, podpora całej naszej defensywy. Bez Boa nasze szanse na LM maleją. Kogo teraz kupić by ktoś mógł grać w LM? Znając też nasz Bayern, to zaraz będzie komunikat "nie planujemy zakupów, mamy Badstubera, Benatie i Martineza". Kiedyś też mieliśmy Haasa czy kogoś tam...
25.01.2016 14:09
Niestety ale problemem jest tutaj poziom BL. Wszystko na to wskazuje, że w tym roku znów wygramy BL, 4 raz z rzędu. Zaczynam rozumieć nasze gwiazdy, że może to być dla nich już trochę nudne, zwłaszcza że ligę wygrywamy bez problemów. Mam nadzieję, że BVB, Wolfsburg czy Schalke w końcu będą dla nas naprawdę jakąś konkurencją.
Przy takiej publiczności, takich stadionach, nie rozumiem też czemu BL dostaje tak mało kasy z praw telewizyjnych. Z ligą hiszpańską, o angielskiej już nie wspominając, trudno będzie konkurować. Może też jakiś szejk stworzy "dream team" na wzór PSG czy City i wtedy będziemy mieć poważną konkrencję.
22.01.2016 09:15
Akurat Real z Bayernem bardzo dobrze żyje, więc mam nadzieje że ta plotka zostanie szybko sprostowana. Na miejscu Realu szukałbym winnych w Madrycie, a jak już tak bardzo kogoś chcą oskarżyć z zew., to niech szukają w Barcelonie
20.01.2016 14:35
Grają w krótkich spodenkach bo wychodzą na trening rozgrzani i nakremowani różnymi maściami. Np. juniorzy w takich warunkach nie mogą grać w krótkich spodenkach, bo to już inny poziom ;-)
20.01.2016 14:31
@MateuszFCB
w tym sezonie nie gramy tiki taki. A posiadanie piłki? Hmm trudno, żeby Augsburgowi czy Eintrachtowi oddać piłkę i czekać na kontry ;-)
20.01.2016 14:25
Korzyść to niby taka, że Lewy do nich nie przejdzie, przynajmniej jest tak napisane na sport.pl ;-)
Fakt faktem, ale przynajmniej jeden klub odpada jeśli chodzi o Lewego i Alabe ;-D
20.01.2016 14:23
@Rufus87
niewiadomo jaki ma plan na swoją karierę. Może jak skończy 50 lat chce skończyć z trenerką? Albo zacznie trenować reprezentacje?
21.12.2015 15:54
Z Barcelona przegrał cały zespół i nie tylko przez Bernata. To, że popepłnił błąd? Zdarza się, na tym polega piłka. Boa też został wkręcony przez Messiego i nikt mu tego nie wypomina. Tak więc mecz z Barcelona nie był aż taki zły, a taktyka się sprawdzała do pierwszej bramki. Gdybyśmy dowiezli te 0-0, każdy by mówił jak dobrze zagrali, jaka dobra taktyka. Taktyka była idealna jak na skład, którym dysponował. W dodatku trafiliśmy na kosmiczną Barcelonę.
Mecz z Realem? Owszem graliśmy wysoko, dostaliśmy szybko 2 gongi i było po zawodach. Taktyka może i była zła, ale z drugiej strony to my mieliśmy gonić wynik. W meczu u siebie gdzie mamy gonić wynik mieliśmy nastawić się na kontry? Teraz można wiele pisać scenariuszy. Mecz z Porto w tym roku był podobny, też się na nich rzuciliśmy, tylko nie graliśmy z Realem a z Porto.
Może jednak Pep i Bayern nie pasują do siebie. U nas władzę ma Zarząd, a oni nikomu nie oddadzą Bayernu. Problem wydają się być kontuzję, niewiadomo co jest ich przyczyną. Sztab medyczny wymieniony a kontuzję są nadal. Akademia kuleje, bo od kilku sezonów nikt nie wszedł do 1 drużyny. W tym roku ma szansę na wygranie LM więc może odejdzie w glorii chwały ;-)
21.12.2015 15:50
Pep okazał się zwykłym pracownikiem. Jego z Bayernem, Bawarią nic nie łączy, stąd taka a nie inna decyzja.
To jest człowiek Barcelony, który jest dobrym trenerem. On raczej nigdy nie będzie miał genu Mia sam Mia.
Dzięki super pracy z Barceloną wyrobił sobie markę na całym świecie. Na pracy z Bayernem też nie straci na swojej reputacji (pomimo ocen internetowych), bo teraz gramy zupełnie inaczej (pomijam ostatnie mecze) niż w poprzednich dwóch latach. Może się czegoś nauczył, zobaczymy w kwietniu i maju.
Z drugiej strony, może jest to jego ściśle określony model pracy. 3 lata i odchodzi bo czuje się wypalony, szuka nowych wyzwań. Dzięki swojej marce będzie przejmował same najlepsze kluby, czyli tam gdzie ma największe szanse na sukcesy.
21.12.2015 15:21
Dla takiego piłkarza jak Kirchoff tj szczyt marzeń żeby grać nawet tą 1 minutę w takim klubie jak Bayern. Już samo, że tu jest. Podobnie jak Green.
A z drugiej strony, nasza akademia musi być naprawdę żenująca, skoro grają tacy piłkarze w Bayernie.
21.12.2015 15:10
Nazywając Pepa przeciętnym trenerem jest żałosne. Ligę niemiecką wygrywamy bez żadnych problemów, a 2x półfinał też nie jest najgorszym rezultatem. Jak już to można się przyczepić do stylu jaki zaprezentowaliśmy w tych meczach. Ale pocieszające jest to, że na Barcelonę w tym roku nie ma drużyny, która mogła by jej zagrozić.
@Marienplatz
na jakiej podstawie stawiasz wniosek, że nic dla niego nie znaczyły porażki w LM? Cały czas odnosicie się do mitu Juppa, który mocno przysłonił wszystkim oczy, ostatnim sezonem. Teraz wszyscy piszą jaki to wspaniały styl miał Jupp, ale chyba zapominają dodać, że tylko w ostatnim sezonie.Bo 2012 r. raczej mieliście odmienne zdanie nt jego pracy.
21.12.2015 15:07
Zgadzam sie z Adim, że to będzie porażka Zarządu nie przedłużenie kontraktu z Pepem. Praca z drużyną tylko 3 lata tj za mało czasu na po układanie wszystkie pod swoją filozofię. A z Pepem wcale ąz tak mało nie zdobywamy tytułów, bo ten kto myśli, że jak przyjdzie Carlo i da nam 2 tytuły w LM pod rząd jest w błędzie. Zawsze kiedyś trzeba przegrać. A teraz nadal mamy szanse na zdobycie LM, a wtedy 2x półfinał i wygranie LM, będzie wyglądało wyśmienicie!
Zmiana sztabu medycznego w zeszłym roku pod Pepa a teraz jego odejście, to kolejna porażka. Medialnie też na tym stracimy, piłkarze chwalą Pepa, rzadko kto narzeka po odejściu na Pepa.
Ja cały czas zastanawiam się Carlo sobie poradzi z niemieckim i czy przypadkiem nie zaczniemy grać topornego futbolu opartym na defensywie. Cały czas liczę, że Pep przedluży kontrakt na 2-3 lata.
18.12.2015 19:51
Pieprzenie! trener to najchętniej chciałby mieć wszystkich zdrowych piłkarzy i wszystkich wystawiać co mecz.
Po pierwsze, Ribery ma zupełnie inna kontuzję niż miał wcześniej. Po drugie lekarze na pewno oświadczyli całemu sztabowi sytuację Franckowi a przede wszystkim piłkarzowi. Franck najlepiej zna swój organizm i na pewno był świadomy ryzyka gry po takiej przerwie. Jak się czuł w 100% sprawny żeby grać 90 min to zagrał. Równie dobrze mógł dostać tej kontuzji następnego dnia na rozbieganiu po meczowym. Szukanie sensacji na siłę
18.12.2015 15:16
Nie od dziś wiadomo, że Pep działał jak magnez na zawodników. Wielu zdecydowała się na transfer do nas ze względu na niego. Pomimo dwóch ostatnich porażek w LM, jest w absolutnym top3 na świecie wśród trenerów. Będzie to dla nas naprawdę duża strata.
18.12.2015 15:11
Jak bild już coś piszę, to chyba jednak Pep odejdzie...
To będzie wielka strata dla Bayernu, bo obecnie nie ma żadnego innego trenera który mógłby go zastąpić.
Ciekaw jestem czy Carlo w razie co, rozmawia po niemiecku, bo nie wyobrażam sobie trenera Bayernu nie umiejącego mówić po niemiecku. Sportowo aż tak dużo nie powinniśmy stracić, ale nie wszędzie on sobie poradził. Na pewno nie postawiłbym na żadnego Tuchela itp, bo to będzie krok w tył. Trzeba pamiętać, że kilku piłkarzy przyszło też m. in teraz do Bayernu ze względu na Pepa. Mimo wszystko mam nadzieję, że Pep przedłuży kontrakt o następne 3 lata. Ma tutaj coś do udowodnienia: zdobycie LM, następnie jego obrona a także wymiana pokoleniowa piłkarzy.
16.12.2015 16:37
Już było kilka drużyn co chciało grac otwartą piłkę z Bayernem: Roma, BVB czy Dinamo Zagrzeb. Jak zagrają otwartą piłkę to po 30 min będzie 0-3 i skończy się na emocjach.
Ostatnie mecze pokazują, żeby wygrać lub do ostatniej minuty liczyć na wygraną, trzeba grać jak Arsenal czy Schalke i liczyć na słabszy dzień Bayernu.
Liczę na wyrównany mecz ale zwycięski!
02.12.2015 13:32
Akurat perspektywa zdobycia 3 mistrzostw bez większego wysiłku przez Lewego, może nie być dla nas korzystna. Jeśli udało by się zdobyć LM w tym roku to dla takich piłkarzy jak Neuer, Lewy, Muller czy Alaba może zabraknąć już chęci do gry w zespole gdzie mistrzostwo zdobywa się na jesieni. Zaczną szukać nowych wyznań.
BL została zabita przez Bayern i tylko się modlić aby BVB, Schalke, Wolfsburg wskoczyły na wyższy poziom. Nudne jest oglądanie meczów Bayernu gdzie po 30 min jest 3-0 albo jak to ujął Muller "cięższe są gry treningowe niż mecze w BL". Jeszcze kilka lat temu liga była bardziej wyrównana, ale od 2013 r. jest wyraźna dominacja Bayernu
26.11.2015 09:13
Mam pytanie, zna ktoś sytuację u lokalnego rywala monachijskich Lwów, czemu grają tak słabo? Brak sponsora, jakieś konfikty? Stracili stadion, teraz jeszcze mogą stracić II ligę, szkoda że tak słabo grają.
10.11.2015 10:21
Benatia to narazie jest niezła komedia. Zgra 4-5 meczów a następnie pauzuje 1,5 miesiąca. To już chyba Robben jest lepszego zdrowia niż on.
22.10.2015 14:13
Martinez chyba ma znowu kontuzję. To że jest na ławce nie oznacza że może grać, tylko że brakuje nam zdrowych piłkarzy. Jedynie o co można mieć pretensję za wczoraj do Pepa to zmiany. O ile Vidal też ma jakieś problemy zdrowotne, to Xabi wczoraj powinien zagrać pełne 90 min, chyba że też zgłosił zmianę.
Kiminch i Lahm to póki co bardzo słaby środek, zwłaszcza z takim przeciwnikiem jak Arsenal.
Wie ktoś co z tym Benatia? Ten chłopak zagra choć pół sezonu bez kontuzji?! Roma póki co interes życia zrobiła, sprzedając taką szklankę
21.10.2015 15:05
Bardzo dobrze, że przegrali a Lewy nie wykorzystał swoich szans!
Wszyscy już nam puchary przyznają a dopiero mamy październik. Lepiej teraz przegrać nić na wiosnę. Za 2 tyg pokonujemy Arsenal a Olympiakos Dinamo i Arsenal praktycznie nie ma szans.
Mecz ten, da trochę wszystkim pokory i przypomni zawodnikom, żeby wygrywać trzeba dawać 100%, a wczoraj m. in Muller nie zagrał na 100%.
21.10.2015 14:55
Genialny mecz Bayernu!
W końcu nie mamy nudnego klepania piłką, bez dostosowania się do sytuacji na boisku. Teraz też klepiemy ale kiedy trzeba to wyprowadzamy kontry, są długie przerzuty. Na chwilę obecną Pep stworzył idealny system.
Wczoraj BVB próbowała zabawić się w Bayern w rozprowadzaniu piłki z bramkarzem, ale mecz pokazał że przy wysokim pressingu nie są w stanie wymienić 4 podań. Ciekawe też na co liczył Tuchel, zostawiajać Gintera, Reusa na ławce? Facet zrobił im wielką krzywdę, zestawiając im taką obronę, ale to nie nasz już problem.
Szkoda, że już jest praktycznie po sezonie w BL, liczyłem że Wolfsburg będzie nas gonił, a tu mamy jeden wielki klops. Z całym szacunkiem do Dante, taki zespół nie może rywalizować z nami, jeśli Dante ma być liderem obrony.
05.10.2015 09:24
W przypadku wygrania z BVB, praktycznie kończą się emocję w BL. I tak nieźle, w tym roku byłoby 8 kolejek rywalizacji ;-)
28.09.2015 15:36
Kiedyś nie wyobrażalem sobie Bayernu bez Baslera, Effe, Kahna czy Elbera. Potem nastała era Ballacka i przeciętniaków. Ze starej ekipy zostawało coraz mniej piłkarzy, a następcy byli mocno przeciętni: Ottl, Gorlitz, Reising, Edson, Pranjic. Potem przyszedł Ribery, który poczatkowo naciskał na transfer, wydawał się karierowiczem, ale po kontuzji zrozumiał jakim klubem jest Bayern i stał sie prawdziwym bawarczykiem. Teraz chyba powoli dobiega era Francka, Arjena, Lahma czy właśnie Bastiana. Ciężkie jest życie kibica ;-D
17.09.2015 13:56
Mecz bez historii, typowa gra Bayernu z takimi przeciwnikami - aby jak najmniej się zmęczyć.
Jedynie co zapamiętam po wczorajszym meczu, to jak nasz kapitan Lahm osłabł motorycznie. Nie wiem czy zawyżyliście jak odstawał szybkościowo od Greków. Kilka razy także spóźniony. Nie dziwię się, że zrezygnował z gry w reprezentacji, a także że nie ma chęci już biegać po prawym skrzydle. Oczywiście nie zagrał źle, ale juz widać po Lahmie, że to nie ta wydolność.
17.09.2015 13:48
@Adi
może nie pękło tylko wyczerpała się już formuła tak prowadzonej drużyny przez Favre? Przeważnie takie drużyny po 2-3 sezonach kończą swoją przygodę z poważną piłką, bo piłkarze już osiągnęli swój maks, albo trener stracił pomysł na prowadzenie drużyny. W Gladbach zabrakło transferów, które by ten zespół odpowiednio wzmocniły na LM. W BL też już pewnie wszyscy nauczyli się z nimi grać i nie jest już tak łatwo.
16.09.2015 16:09
A może poprostu nikt narazie nie chce podejmować takich rozmów? Trwa sezon, zobaczymy jak będzie nasza sytuacja wyglądała wczesną wiosną, po co się spieszyć. Jeśli Zarząd będzie chiał go zatrzymać a Pep będzie chciał zostać to na pewno szybko się dogadają.
16.09.2015 16:05
Dzieki RL69!
Oglądanie teraz meczów w tv to jest masakra. Co chwila coś zmieniają, Araby wykupują wszystko co się da. Mam cyfrę plus i zostały mi tylko polska i ang liga. Jeszcze niech eurosport straci BL na rzecz kanału w internecie...
08.09.2015 11:39
Orientuje się ktoś, na jakim kanale można oglądać mecze reprezentacji Niemiec? Kiedyś wszystkie mecze leciały na ZDF
08.09.2015 09:41
Nie zwalalbym całej winy na Pepa, bo nie uwierzę nigdy że jeden człowiek z zewnątrz jest w stanie zmienić w takim klubie jak Bayern całej filozofii prowadzenia klubu. Zarząd nigdy nie dał się aż tak sterować - patrz sytuacja z LvG.
Szkoda że nie ściągamy niemieckich piłkarzy : Meyer, Górecka, Howedes, Ozil, Khedira czy inni. Brakuje też wychowanków którzy zastąpią właśnie takich piłkarzy jak Lahm czy Bastian
12.07.2015 23:26
Za stary już jestem żeby przeżywać odejście zawodników z Bayernu ale po tym newsie jakoś smutno się zrobiło.. ;-) Przeżyłem już odejście Baslera, Effe, Kahna a teraz znowu to samo. Coś mało zostaje typowych bawarczyków w Bayernie a zbyt dużo najemników co nigdy zapewne nie będą mieli genu bawarskiego tak jak Lewy, Thiago, Benatia, czy Alonso (oczywiście pomijam tutaj względy sportowy, bo są to bardzo dobrzy zawodnicy).
Bayern zawsze utożsamiał mi się z zawodnikami niemieckimi, teraz jest ich coraz mniej, w zamian dostajemy jakieś wynalazki typu Costa, który zapewne nigdy nie będzie się tak utożsamiał z Bayernem jak inni niemieccy zawodnicy. Co się stało że nie interesujemy się najlepszymi niemeickimi piłkarzami albo nie chcą oni u nas grać?!
12.07.2015 22:11
A kto niby oficjalnie odmówił Bayernowi? Z tego co pamiętam to tylko Reus w styczniu
26.06.2015 10:01
@Andriod
a na ch.j mu zaglądasz do prywatnego życia? Tobie ktoś zagląda w prywatne życie? Siedzie na urlopie, niech robi co chce. Lewy jest wolnym człowiekiem i może robić co chce, a rozliczać będziemy go z gry po sezonie.
"Czy to jest odpowiednie towarzystwo dla naszego zawodnika?" - masz jenak coś nie tak z głową, zadając takie pytania. Wsiadaj w samolot i leć na Ibizę, zapytać jego osobiście.
Proponuję sprawdź wszystkich znajomych piłkarzy Bayernu czy zadają się z odpowiednimi ludźmi ;-)
25.06.2015 11:44
Kroos, Alaba
25.06.2015 11:37
@josh1982
Na Martineza zrzucił się sam Martinez i Adidas, więc Bayern jako klub bodajże zapłacił za niego ok 32 mln, tak więc kwota całkiem realna jak za takiego grajka.
11.06.2015 10:08
A tutaj jak zawsze pretensję do wszystkich i o wszystko ;-)
Co z tego, że Lewy jest w Paryżu? Android w przeciągu 1,5h napiszę 100 komentarzy w tym czasie na stronie Bayernu, a Lewy poleci do Paryża na zakupy i obiad z żoną i zdąży wrócić do Monachium gdzie odbędzie na 100% jakiś trening, a Ty będziesz narzekał że poleciał do Paryża?!
Zluzujcie trochę. Dla nich sezon się już skończył i mają w d pie jakiś mecz z Mainz. Czytacie te biografie wszystkich piłkarzy, to powinniście też wiedzieć jakie podejście mają piłkarze do takich meczów.
Sezon się skończył dla piłkarzy i dla kibiców.
19.05.2015 16:00
@mrtiktak
co znaczy dominować w Europie przez lata? Wygrywać co roku LM? Jeszcze żadnej drużynie nie udała się ta sztuka!
10 lat temu fajnie było jak awansowaliśmy do ćwierćfinałów. Teraz od 5 lat mamy minimum półfinały, czyli drużyna jest utrzymywana w TOP4 najlepszych drużyn. Czy to mało?
Jakby awansowali do finału i tam przegrali, wyzywałbyś Pepa, że to patałach bo przegrał finał, a jak wiesz w piłce nożnej musi ktoś przegrać.
W tym roku Pep szykował formę na wiosnę, ale wypadło mu 3-4 zawodników, którzy stanowią o sile Bayernu. Miał tylko Thiago, który rok nie grał w piłkę, Bastiana i Lahma po kontuzjach, którzy wydają się być wypaleni. Pomimo dużej kadry okazało się, że mamy braki: brak zmienników dla Robbery, brak zmiennika dla Lewego, brak obrońcy.
W dodatku trafiliśmy na zespół, który gra obecnie najlepszą piłkę w Europie, jest w niesamowitej formie i to im kibicuje aby wygrali LM bo na to zasługują.
13.05.2015 14:10
lahm jest na prawej pomocy jak z Porto
12.05.2015 20:39
@AdiFantasti
Zgadza się, ale czy ostatnie mecze i obecna sytuacja kadrowa dawała Pepowi większe pole do popisu odnośnie taktyki?
Powtarzam to jak mantrę, Barcelonie zabrać Messiego i Neymara jak nam Riberego i Robbena, Inieste dać po rocznej kontuzji (patrz Thiago), po przejściach Lahm, który po kontuzji jest cieniem Lahma, Bastian (który dwa tyg temu leczył kontuzję) oraz zabrać Rakitica (u nas Alaba), to czy Barcelona byłaby nadal mocna w ofensywie?
Tym składem co mamy, to słabo widzę grę skrzydłami bo poprostu ich nie mamy. Fakt z Porto tak graliśmy, ale Porto na tamten mecz nawet nie przekroczyło granic Portugalii, stąd te wynik.
Lahm na prawej obronie też pewnie byłby objeżdżany jak palma na rondzie de Gaulle'a, dlatego Rafa wydaje się lepszą opcją na tą chwilę.
Poza tym Pep jak też inni trenerzy pewnie liczy, że tacy zawodnicy jak Lahm, Bastian czy Gotze w końcu odpalą, bo mają ku temu mozliwości, w dodatku liczy na ich doświadczenie.
Akurat w zeszłym roku z Realem słusznie Pep oberwał, bo taktyka była bardzo do przewidzenia. Ale teraz akurat ma o wiele gorszy skład, zawodników pod formą i czasami mam wrażenie, że wypalonych, a przy tym stara się zmieniać taktykę pod przeciwnika (BVB, Porto, Barcelona). Tak jak już pisałem w innym poście "po stracie bramki na 0-1 do momentu straty drugiej minęło raptem 3 min, tutaj nie ma nic do tego Pep. Piłka nożna znała już takie przypadki, gdzie druzyna grała bardzo dobrze taktycznie, dobrze się broniła, a w końcówce jak tracisz bramkę coś w Tobie pęka, założenia taktyczne idą w piz.., kolega się zagrzeje i głupio traci piłkę... Kto choć trochę ma pojęcia o piłce i lizną gry nie tylko w okręgówce, to wie o czym piszę. A przy wyniku 0-2 naturalnie chcieli zwiększyć swoje szansę na AA, dlatego zaryzykowali, jednocześnie przy tym tracąc 3 bramkę i szansę na finał".
Pepa minusem jest mieszanie pozycjami, dokładnie Lahmem, Alaba, Gotze, po częsci Martinez (choć on w finale DFB idealnie czyścił jako stoper i większość tutaj chciała żeby grał na obronie), plus kontuzje: albo zbieg okoliczności, albo słabe bądź zbyt mocne przygotowanie.
11.05.2015 16:14
@xxxz
widzisz część jakiegoś artykułu, bez pytania, które zadał mu redaktor a już wyciągasz wnioski, że coś jest na rzeczy? Nie ma źródła artykułu, całego wywiadu, wypowiedzi?! Może redaktor zapytał go o relacje między nim a LvG? Plotki, plotki tak by miały co pisać tysiące portali sportowych
11.05.2015 14:02
@ Tostu
po stracie bramki na 0-1 do momentu straty drugiej minęło raptem 3 min, tutaj nie ma nic do tego Pep.
Piłka nożna znała już takie przypadki, gdzie druzyna grała bardzo dobrze taktycznie, dobrze się broniła, a w końcówce jak tracisz bramkę coś w Tobie pęka, założenia taktyczne idą w piz.., kolega się zagrzeje i głupio traci piłkę... Kto choć trochę ma pojęcia o piłce i lizną gry nie tylko w okręgówce, to wie o czym piszę. A przy wyniku 0-2 naturalnie chcieli zwiększyć swoje szansę na AA, dlatego zaryzykowali, jednocześnie przy tym tracąc 3 bramkę i szansę na finał.
Gdyby po 1 bramce Pep nadal by bronił wyniku, Andriody i inne trolle narzekali by, że jesteśmy Bayernem i powiiniśmy zaatakować a nie bronić przegranej. Tutaj znawcom taktyki i kibicom, którzy oprócz trypletu gnoją trenera, nie jesteś w stanie dogodzić. I tak będą narzekać
11.05.2015 13:58
Ale co właściwie powiedział Muller - "potrafisz zatrzymać to gówno"? sory ale nie wiemy co miał na myśli, jedno zdanie wyczytane z ust i teraz niby wielka kłótnia pomiędzy Mullerem i Pep? Bez jaj...
Tu może być kilkanaście interpretacji, mógł się odnieść do Barcelony, mógł tak nazwać Messiego a może i Pepa choć to by zapewne inaczej trochę brzmiało.
Takie rewelacje to są rodem z pudelka, super expressu i nawet szkoda czasu takie coś komentować
08.05.2015 11:51
@heat
dokładnie, śmiem twierdzić, że Barca była lepsza tylko pod tym względem bo miała Messiego. Pomimo, że za nim nie przepadam, ale jest poprostu najlepszy. Przez tyle lat już wszyscy nauczyli się jego gry, zwodów, ale on nadal jest na tyle silny, dobry technicznie że zawsze kimś tak zakręci jak wczoraj Boa. Poprostu geniusz piłki nożnej.
07.05.2015 22:54
To nawet sprzątania zazdroszczę w takim miejscu ;-)) Dlatego muszą usiąść wszyscy w Bayernie i się zastanowić dlaczego jest tyle kontuzji.
@Adi
Ten moment też zauważyłem, że już sięgał do tylnej kieszonki ale teraz pytanie czy miał tam żółte kartki? Bo wydaje mi się, że żółte kartki mają z przodu, a czerwo tylko z tyłu. A za symulkę należała się najpierw żółta...
07.05.2015 22:30
@jastrzab123
skoro Ty wiesz, to musisz pracować na Sabenerstr. więc ja nie mam nawet startu ;-) Arjen i FRanck zawsze byli kontuzjogenni, Alaba złapał uraz w czasie meczu reprezentacji, Badstuber to w ogóle inna bajka. Bastian ma problem z kostką bodajże od 2011 r. i często wypadał z gry. Ja nie znam obciążeń treningowych zawodników, nie znam ich wyników wydolnościowych. Wiem tyle co gazet. Z jednej strony kontuzje to część piłki nożnej i nie da się ich uniknąć.
Sztab medyczny wyleciał za rzekome słabe leczenie ale nie odpowiadał za przygotowanie fizyczne i nie został za to zwolniony.
07.05.2015 22:16
@mrtiktak
W jednym się zgadzam, Pep jest w pewnym sensie wynalazkiem Zarządu, który chciał trenera z sukcesami, z nazwiskiem, z aktualnego TOPu i na pewno w czasie negocjacji Zarząd zaakceptował styl jaki Pep chciał wprowadzić. Przecież na pewno Zarząd nei jest zaskoczony jakim stylem gramy.
Jakbyście nie krytykowali Pepa, to dał nam dwa mistrzostwa i dwa półfinały LM. To i tak bardzo dużo, bo niewielu trenerów może się takimi osiągnięciami pochwalić.
Fakty są też takie, że z Barcą i Realem dostajemy kolejny raz oklep i trzeba się zastanowić jak temu zaradzić. Kombinowanie z pozycjami też jest bardzo dziwne, co przynosi często zupełnie inny rezultat niż sam Pep się spodziewa. Poza tym kontuzje, co jest ich przyczyną? Bo strasznie ich dużo, może to przypadek, że jest ich tyle w jednym sezonie, a może problem od strony przygotowania fizycznego.
I po raz kolejny, problem powtarzany od 5 lat, uzależnienie od Robbery. Potrzebujemy nowego choć jednego dobrego skrzydłowego.
07.05.2015 21:49
@doitsujin
przesadzasz.
1. A to nasza wina, że BVB nie potrafi kupić dobrych następców? Poza tym Lewy grał jeszcze w BVB jak Pep wygrał łatwo BL. POza tym jeśli mu ujmujesz te zasługi to nie mamy o czym pisać...
2. Rzeczywiśćie bardzo ciężko go wygraliśmy. Od grudnia losy tytułu są rozstrzygnięte i nikt już nie miał wątpliwości kto zdobędzie tytuł. A czy Wolfsburg będzie drugą BVB to jeszcze zobaczymy jak im potęgi wyciągną kilku piłkarzy. Żeby nie podzielili losu BVB.
3.Znowu ujmujesz Pepowi, tak samo można pisać o Juppie co już w 1/8 o mało nie odpadliśmy z Arsenalem... A w 2012 frajersko przegranu finał u siebie, w dodatku na swoim stadionie. Rzeczywiście Jupp był wybawcą Bayernu jak przegrał wszystko co miał do przegrania w 2012 a tutaj był starym dziadem...
Można krytykować zespół i Pepa za taktykę, bo jest za co, ale na pewno nie jest takim tragicznym trenerem jak to tutaj ludzie piszą. Więcej obiektywizmu.
07.05.2015 21:11
@jastrzab123
Jakieś tam wyciąga, chociażby mecze z BVB (finał DFB), teraz w Dortmundzie. Z Porto w rewanżu też ustawił inaczej zespół. Wczoraj też dobrze reagował na to co się działo na boisku. I gdyby dociągnęli te 0-0 a było bardzo blisko, to dzisiaj każdy by mówił jaki to Pep jest wspaniały. Barca wczoraj miała więcej sytuacji ale nie zagrała aż tak wybitnie żeby się znęcać nad nami pod nieobecność Alaby, Francka i Arjena. Bo jestem pewien, że inaczej wyglądałaby nasza ofensywa gdyby byli Ci piłkarze. Na pewno jest wiele do poprawy ale nie ma aż takiej tragedii jak to niektórzy to wszyscy widzą.
07.05.2015 20:51
@DawnyKminek
No więc właśnie, w czym jest gorszy Pep od tych wspomnianych trenerów? Wszyscy wygrywali LM, mistrzostwa, ale wszyscy mieli przegrane sezony. Mou odpadał z Realem, Chelsea, w dodatku jak dla mnie w jeszcze gorszym stylu niż Pep teraz. Ancelotti odpadał z Chelsea w LM też szybko i też w kiepskim stylu. Może teraz jak odpadnie w półfinale LM i przegra mistrzostwo byłby do wyjęcia z Realu ale nie sądze, że Real go zwolni.
Jakiś wynalazków Tuchelów czy Favre nie biore nawet pod uwagę, bo nie jesteśmy na tym etapie co braliśmy Klinsmanna i nie czas na takie wynalazki.
Pep ogarnia łatwo BL, ustanawiając rekordy, osiąga łatwo półfinały LM, więc ma 3 sezon aby się poprawić. Na pewno popełnia błędy bo wszyscy popełniają, ale na rynku nie ma sensownych trenerów, a Pep wcale nie jest taki tragiczny jak tu wszyscy piszą. Niech zbuduję nowy Bayern bo zasługuje na szansę.
07.05.2015 20:34
Ci co chcą Ancelottiego czy Mou czy nawet Kloppa, weźcie pod uwagę, że biorąc pod uwagę ostatnie 5 lat to Ancelotti, Mou i Pep wygrywali LM tylko raz, a Klopp tylko dwa razy BL a ostatnie 3 laty to srogie baty od nas, a teraz nawet do LM się nie dostanie. Czy oni spełniają Wasze wymagania? Bo Wy chcecie co roku wygrywać LM a tak się nie da. W czym oni są lepsi od Pepa? Chcecie oglądać Mou i autobus w polu karnym z Barcą i Realem?
Przede wszystkim problemem naszym jest brak konkurencji w BL. Jak to powiedział Muller, słabo to wygląda jak na treningach jest większa rywalizacja niż w meczach BL. I tu jest pies pogrzebany. Gdy mieliśmy BVB za przeciwnika, nasi stanęli na wyżynach swoich możlwości. Teraz po 3 latach dominacji, plus MŚ i nasi zwodnicy urośli za bardzo w piórka i drużyna się już tak nie rozwija.
Do półfinałów w LM trafiają się nam też ogórki, których lejemy po 6-0 a potem gramy z klasowym przeciwnikiem i mamy problem.
Dać Pepowi szansę, ale niech zacznie budować drużynę odnowa. Sory ale na Lahmie, Bastianie, Francku czy Alonso nie możemy opierać swojej gry. Potrzeba nam świeżej krwi i przede wszystkim piłkarzy ofensywnych bo jak pokazał wczorajszy mecz o tyłu jesteśmy po ukladani, ale ofensywa wygląda słabo
07.05.2015 19:51
Bo niestety ale Barca ma Messiego, który jest geniuszem i słowa Pepa się sprawdziły, a tutaj wielu się obraża na jego wypowiedź. My gdybyśmy mieli Robbena też innaczej wyglądałaby nasza ofensywa. A wtedy Pique i Mascherano też mogli by być tak wkręceni w ziemię jak Boa. Niestety mamy szpital i trzeba wziąć na klatę wynik a nie obrażać wszystkich dookoła.
Pep wyciągnął wnioski z zeszłego roku, gramy inaczej ale nie mamy praktycznie ofensywy. Gotze pod formą, Muller też nie zachwyca, bo wczoraj nie zagrał wcale dobrego meczu, a Lewy to typowa 9.
Thiago chyba spalił się psychicznie i praktycznie nie było go widać.
07.05.2015 12:08
Nie prościej napisać - koniec sezonu dla Riberego?
Za tydzien będzie już po sezonie, bo odpadamy z Barceloną i kończy się sezon a rozpoczyna ciężka praca dla Sammera. N
07.05.2015 09:44
@Gomez333
Nie zgodzę się, że broniliśmy się jak drużyna z dołu tabeli La liga. Byliśmy bardzo wysoko ustawieni, co skutkowało tym , że Barca nie mogła rozgrywać piłki i kilkoma przechwytami już na połowie Barcelony. W dodatku w II połowie do 77 min ograniczyliśmy ataki Barcelony do minimum. Niestety jak to powiedział wczoraj Mielcarski, Bayern traci bardzo mało goli a jak już traci to po indywidualnych błędach. Tak było i wczoraj przy pierwszej bramce. Potem się już posypało. Być przy linii i kiwać się z dwoma piłkarzami to trzeba być tylko Bernatem, który trochę przypomina mi Albę. Ktoś go lekko dotknie a ten macha od razu łapami i pretensję do sędziego...
07.05.2015 09:19