DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: karl1985 Strona 24

@DieRoten
Bayern nigdy nie wydawał dużo kasy na transfery jak Real, Barcelona czy liga angielska ale o dziwo dochodził do finałów LM, nawet je wygrywając. Ostatnie 7 lat pokazuje, że nie potrzeba też dużo wydawać aby liczyć się w LM. Teraz skład nam się zestarzał i nie sądzę że w Zarządzie tego nie widzą. A nawet jak oślepli na moment, to jeden sezon posuchy w BL czy LM i szybko zrobią transfery na poziomie Bayernu.
Dla mnie większą zagadką jest co się stało z Alabą i Mullerem, zwłaszcza z Mullerem. Z zawodnika, który był motorem napędowym Bayernu, pozostał nawet nie cień. On nigdy nie był niewiadomo jakim technikiem, ale teraz jego obecność na boisku jest osłabieniem Bayernu. Żal patrzeć na to co się z nim dzieje. Robbery pod względem technicznym nadal klasa światowa, ale kondycyjnie nie wytrzymują już.
Ale głowa do góry, nawet jak odpadniemy to wierze że po pięknym meczu, po którym nie będziemy się wstydzić. Choć żal będzie znów tak odpadać jak rok temu...

13.04.2017 13:25

Z tego co pisali w prasie niemieckiej, to była mowa o 3 tyg przerwy. Szanse na to, że zagra są pewnie minimalne

13.04.2017 12:51

Nie wiem kim, bo już nie jara mnie pisanie kogo powinien kupić Bayern. Pewnie jeszcze długo nie wydamy 200 mln w jednym okienku, jak już wydadzą 100 mln na wszystkich piłkarzy to będzie dobrze. A jak widzę, że ktoś piszę o kupnie Mbappe czy Griezmanna za 100 mln to mnie pusty śmiech ogarnia. Nie ten klub, nie ta liga

13.04.2017 12:17

Kogoś będzie musiał wybrać. Póki co Alaba też nie gra jakoś rewelacyjnie, więc Bernat nie wypada aż tak źle teraz. Ale jak Bernat z Riberym będą grali to nie mamy takiej współpracy jak Alaba z Riberym, choć wczoraj niestety nie było żadnej współpracy między nimi.
My w Madrycie musimy atakować, Real na pewno będzie grał z kontry, więc pewnie Alonso lub Kimnich nie są najlepszymi wyborami. Zostaje szybki Alaba i Bernat na lewej.

13.04.2017 12:09

200 mln na transfery? A czemu nie 300?
Jeden przegrany mecz i już pół składu sprzedajecie. Jak wygraliśmy z Arsenalem, już było pisane o tryplecie. Uwielbiam komentarze w internecie ;-)

13.04.2017 12:05

Jeśli miało by zabraknąć Matsa, to już chyba wolę Kimnicha na obronie niż Bernata. Choć Kimnich w ogóle nie gra więc też może być dramat. Z 3 obrońców, został Boa bez formy.
Chyba tylko Bayern może mieć takie szczęście z kontuzjami w decydującej fazie sezonu

13.04.2017 11:39

Dlatego nie napisałem że to szmata, ale obiektywnie patrząc było to chyba jeden z najsłabszych strzałów z tych 4 (chyba tylko Bale był łatwiejszy z główki). Dzięki Neuerowi mamy po co jechać do Madrytu. Pełna zgoda, może obronie podziękować że dali mu się wykazać.

13.04.2017 11:35

Patrząc przez pryzmat obronionych strzałów Ronaldo, Bale czy Benzemy, można się doszukiwać lepszej obrony przy 2 bramce, bo Ronaldo nawet nie uderzył jej, tylko strącił podeszwą prosto w Neuera. Ale tyle co nam wybronił to sformułowanie, że to babol jest sporym nietaktem ;-) I tak najlepszy nasz piłkarz

13.04.2017 11:24

Żeby bronić bardziej agresywnie trzeba mieć siłę. Nasi wczoraj nie wytrzymali kondycyjnie, plus tragiczne zmiany, które coraz bardziej osłabiały zespół. Na dobrą sprawę, po wczorajszym meczu powinniśmy do Madrytu jechać już tylko na wycieczkę.
Jestem ciekaw jaki był procent dokładności podań po czerwonej kartce? Nie wiem czy na poziomie 70%

13.04.2017 11:20

Bez przesady, oba żółtka jak najbardziej zasłużone, Ronaldo go minął, Martinez zostawił nogę. Nie potrzebnie go faulował wiedząc, że ma kartke na koncie, tym bardzie że inni już też wracali. Martinez w 5 min zabił nam mecz, bardzo głupie zachowanie Hiszpana

13.04.2017 11:15

Bez przesady do dogrywki spokojnie mogą doprowadzić. Pomimo słabej gry wczoraj, jestesmy Bayernem i spokojnie jesteśmy w stanie wygrać 2-1 czy nawet 3-2.
Nasze szanse oceniam nadal wysoko, bo kto może pokonać Real wysoko jak nie Bayern? Barca, Juve, może Chelsea i my. To jest tylko 1-2, gdyby było 1-3, 1-4 to już pozamiatane. Ale 1-2 to jest spokojnie do odrobienia

13.04.2017 10:56

@xeremeleque
wybacz ale jeśli uważasz że Real nie istniał taktycznie, to o taktyce masz małe pojęcie. Real swoja grą, ustawieniem zamknął skrzydła Bayernu, przez co w 1 połowie oddaliśmy 3 strzały (bramka, głowka Vidala i karny). Z gry to jest jeden strzał, w dodatku niecelny. Wczoraj Zidane przykrył taktyka Carlo, ot smutna prawda.

13.04.2017 10:51

Owszem Robbery wczoraj chyba nie wytrzymali kondycyjnie, pewnie sporo ich kosztował mecz z BVB ale zauważcie że Alaba, Thiago też zagrali słabo a są młodsi.
Co by nie mówić, nasi w 10tke zagrali katastrofalnie i nie spodziewałem się, że tak doświadczony zespół może tak zagrać. Wyprowadzane kontry były żałosne, masa strat Robbena, Lahma, Thiago, beznadziejne zmiany, które bardziej osłabiły zespół. Bayern wyglądał jakby grał w 9 lub 8 a nie 10.
Wczorajszy mecz przypominał ostatni z Realem gdzie było 0-4, byliśmy totalnie bezradni.
Kolega Jazgod pisał wcześniej, że Benko, Gotze powinni zagrać z Bayerem, wysmiałem go bo myślałem że jednak jesteśmy bardziej mocni fizycznie. NIestety ale nasi "dziadkowie" nie są w stanie grać na tak wysokim poziomie co 3-4 dni. Chcąc zagrać taki mecz jak z BVB, nasi dziadkowie nie mogą grać w sobotę ;-)

13.04.2017 10:46

Vidal wczoraj obok Neuera był najlepszym naszym piłkarzem więc nie wiem gdzie potwierdził swoją słabość?! To że karnego nie strzelił? Nie strzelali też Muller, Robben, Kroos, Ramos, Ronaldo tzn, że są słabi?!
Są w stanie awansować o ile zagrają na swoim poziomie, bo wczoraj to nie był nasz Bayern. NIe wiem co miało wpływ na tak słabą postawę: kontuzja Lewego, zmęczenie po BVB czy może zamach na BVB? W sobote widzieliśmy Bayern, który chciał zeżreć BVB i zrobił z nimi co chciał. Wczoraj był Bayern, który zaprosił Real do dobrej gry, a Ci z tego skorzystali. Jak dzieci we mgle.
Brawo dla Zidane, za to jak potrafi ustawić zespół taktycznie. Nie sądziłem, że będzie z niego taki taktyk.

13.04.2017 08:48

Dziwie się, że niektórzy uważają że Bayern zagrał w 1 poł dobrze?! Ile przeprowadziliśmy akcji bramkowych? Jedna Robbena co wrzucił do Vidala i potem Franck przy karnym. Nasze skrzydła nie istniały: Alaba z Franckiem żadnej akcji, Robben trochę z Lahmem próbowali w 1 poł, za to w 2 poł gdy graliśmy w 10 Lahm z Robbem masa strat. Rozumiem grać w 10 z Realem jest ciężko, ale my wyglądaliśmy jak jakiś Augsburg grający z Realem. Zero utrzymania się przy piłce, masa głupich strat. Dziwię się, że tacy doświadczeni zawodnicy tak się zagotowali po czerwonej kartce. Wg mnie też Carlo mógł zdjąć Mullera za Bernata, w ogóle bardzo słabe zmiany.
Bayern zagrał słabo cały mecz, Real miał pod kontrolą praktycznie całe 90 min. Ale na tym bardzo wyrównanym poziomie, Bayern jest w stanie wygrać chociażby te 2-1. Nawet jest w stanie wygrać 3-1, 3-2, ale na pewno nie może zagrać tak słabego meczu.

13.04.2017 08:40

Bayern zagrał ogólnie słabo cały mecz. W pierwszej połowie owszem jakoś to wyglądało, ale to nie był "nasz" Bayern. Oczywiście znowu kluczowym momentem był karny (poprzednio z Atletico), później szybko stracona bramka a po czerwonej kartce to już się posypało. Można podziękować Martinezowi, który zarobił dwie żółte kartki w kilka minut.
Muller zagrał słabo ale tak samo słabo zagrał Alaba (nic nie pokazali z Franckiem z lewej strony, nie przeprowadzili żadnej akcji w swoim stylu), Alonso z Thiago dużo strat, Boa też formę zgubił po kontuzji. I zmiany, kóry osłabiły jeszcze zespół: Bernat zgubił krycie przy 2 golu, Costa i Coman żenujący występ, rozumiem grać w 10 ale oni chyba nawet się nie spocili. To Vidal gryzł trawę grając kilkadziesiąt minut.

13.04.2017 08:28

Pisanie że Carlo przekombinowal jest śmieszne bo taki Mats nabawił się kontuzji na treningu. Na kontuzję nie ma reguły.
Faul na Lewym był ale nie jakiś brutalny więc nie przesadzajmy.
To są tylko ludzie nie będą przecież przez 10 dni nic nie robić bo mają mecz z Realem ;-)

12.04.2017 16:43

sportbild podał informację żę jest poza kadrą na mecz z Realem...

12.04.2017 15:54

Jak rewanż jest 18.04 to raczej nie ma szans by zagrał. Bardziej na półfinały ewentualne niech się kuruje

12.04.2017 10:09

Ciekawe jak zagra Real, czy będą grali pressingiem, czy się wycofają. Fascynujące spotkanie się szykuje. Oby na zero z tyłu :-)

12.04.2017 10:06

Przyznam szczerze że już zwątpiłem w niego, nigdy jakos nie przekonywał, taki trochę Kroos, jak cały zespół grał dobrze to i on, a jak już było źle to się chował, grał do najbiższego kolegi, nie brał odpowiedzialności. Teraz widać, że jest mózgiem Bayernu, jest cały czas pod grą, rządzi w środku razem z Alonso, który też po profesorsku dyktuje tempo gry Bayernu.

12.04.2017 10:04

Bzdura totalna, jak już to 2 lata temu bardziej można by się doszukiwać premedytacji, ale w tym przypadku to nie był aż taki straszny faul. Zaraz się okażę, że Mats też celowo skręcił kostkę

12.04.2017 10:02

Barcelony jeszcze bym nie skreślał, oczywiście Juve to inny poziom niż PSG, ale po meczu w Paryżu też wszyscy byli pewni awansu PSG. Barcelona w tym sezonie zawodzi, ale to jednak Barcelona, ich ofensywa to tykająca bomba, nigdy niewiadomo kiedy wybuchnie. A wczoraj mieli kilka sytuacji, tą 1 bramkę powinni strzelić.

Co do Lewego, Muller to zupełnie inny zawodnik więc ciężko będzie go zastąpić. Lewy jest silny, lubi przepychać się z obrońcami, szkoda jakby nie zagrał.

12.04.2017 09:59

Robben grał w tym meczu jak szalony! Coś mu BVB ostatnio leży :-)

10.04.2017 14:01

Neuer w Osasunie miał by podobne statystyki, więc ilość straconych bramek nie jest tutaj wyznacznikiem

10.04.2017 13:54

Szałachowski wstąpił do zakonu?

07.04.2017 14:58

Kluczowy piłkarz, z Realem musi zagrać

07.04.2017 14:57

Na stronie BVB byłem raz i jakoś nie zachęca ta strona do odwiedzin. Prowadzą ją chyba jacyś upośledzeni ludzie skoro pozwalają na takie chamstwo, bo to już nie pierwszy raz słyszę o poziomie jaki tam panuje.
A za bardzo nie rozumiem skąd taka nienawiść do Bayernu? Znam kilku niemieckich kibiców BVB co aktywnie uczestniczą w dopingu swojego zespołu i dla nich wrogiem nr 1 jest Schalke, potem Bayern bo jego całe Niemcy nienawidzą. Ale generalnie my dla nich nie jesteśmy żadnym rywalem bo piłkarsko od 5 lat wygrywamy ligę z palcem w du.., finansowo jest jeszcze większa przepaść. Zapewne to zwykły hejt, dlatego lepiej odpuścić ich stronę

07.04.2017 14:32

A co nas to obchodzi? Ozil nie jest naszym piłkarzem

07.04.2017 10:08

Kontuzji mogą się nabawić na treningu, przykład Lewego. Gadanie o odpuszczaniu jest śmieszne bo to są zawodowcy, którzy potrafią grać co 3-4 dni. Mała rotacja na pewno będzie ale nie sądzę że Benko czy Gotze będą grali od pierwszych minut, nie wchodząc w ogóle przez cały sezon nawet na końcówki.
Terminarz ciężki ma również Real więc w tej kwestii jest remis. Były sezony gdzie graliśmy 13 zawodnikami i dawaliśmy radę, to i teraz dadzą, gdy jest 18 zawodników. A BL nie ma co aż tak odpuszczać bo jeśli jutro przegramy zrobi się 7 pkt, a są jeszcze wyjazdy do Leverkusen i Lipska

07.04.2017 10:07

Żal, że tacy piłkarze już kończą kariery. Szkoda, że część kariery spędził w gabinetach lekarskich, bo liczby na pewno miałby jeszcze bardziej imponujące

07.04.2017 09:57

A co niby ma powiedzieć po wygranej z Bayernem? To że są słabsi od Bayernu i raczej nim nigdy nie będą. To że jego zawodnicy zagrali 45 min na wysokim poziomie a druga połowę spuchli i tylko się bronili?
Trzeba im oddać że zagrali wspaniały mecz i mają prawo do bycia szczęśliwym po zwycięstwie nad jedną z najlepszych druzyn na świecie

07.04.2017 09:56

Tylko że Muller sam dochodzi po urazie.
Szkoda, że w klubie nie ma nawet żadnego młokosa, który grałby jakieś ogony w lidze czy pucharze za Lewego. Ktoś się orientuje jakie statystyki mają napastnicy z rezerw? Wyróżnia się ktoś tam w ogóle?

06.04.2017 15:18

@JazGod
Na BVB wyjdzie pewnie prawie najmocniejszy skład, rotacja jak będzie to mała. Chcesz robić pokaz siły, a jak przegramy, to co? Nasi się załamią a Real wystawi na nas rezerwy bo przegraliśmy z BVB?
A Twój skład na Leverkusen jest tak fantastyczny, że już dawno nie widziałem tak śmiesznego tutaj komentarza ;-D Może w ogóle oddajmy walkowera albo niech Starke sobie pogra w polu, bo trzeba oszczędzać siły na Real?

06.04.2017 15:15

Z Hoffe sami piłkarze defensywni, to pokazuje obraz drugiej połowy

06.04.2017 15:08

Z tymi urazami to jakieś jaja, co chwila komuś coś dolega. Jeszcze tylko Thiago i Robben. Oby to była jakaś zasłona dymna albo nic poważnego

06.04.2017 13:28

Z BVB muszą wygrać, już kiedys odpuściliśmy mecz z BVB 0-3 i to też chyba przed meczem z Realem. To są zawodowcy, potrafia grać co 4 dni. Poza tym Real ma derby Madrytu więc tam też będzie walka.

06.04.2017 09:55

Bardziej martwi to że wciąż bardzo się gubimy pod pressingiem. W LM po takiej pierwszej połowie mogło by być 3-1. Wygladalismy na mega zaskoczonych gra Hoffe, Co mnie dziwi bo nie jest tajemnicą jak grają Wieśniaki

05.04.2017 23:38

Przyda się, jakby nie patrzeć to jest lepszy niż Coman

05.04.2017 23:34

Jeszcze jest młody, najpierw niech udowodni klasę przez kilka sezonów. Potem ewentualnie będzie Bayern mógł go kupić

05.04.2017 23:33

Coman owszem wyłożył, bo właśnie miał miejsce na przyspieszenie. W drugiej połowie było już murowanie bramki ze strony Hoffe i Coman już stał się niewidoczny.
Ale na pocieszenie dla niego Robben też schodzi do środka aby oddać strzał, wszyscy to wiedzą, a on nadal tak strzela bramki. Może sie jeszcze wyrobi :-)

Edytowano : 2017-04-05 10:27:06

@Michello
Rudy spuchł, ale ja dziękuje grać przeciwko Bayernowi ;-) zwłaszcza przy takim pressingu jaki oni narzucili w 1 połowie. U nas się tyle nie biega z taką intensywnością, to my jesteśmy przy piłce tak więc nie martwiłbym się o jego kondycję

05.04.2017 10:22

Akurat Pepe, już nie jest takim wariatem, więc dla nich to żadne osłabienie. Niech grają w najsilniejszym składzie, ewentualne zwycięstwo będzie lepiej smakować!

05.04.2017 09:30

Czyżby Hoffe zagrało inaczej niż zawsze grają, że nasz zaskoczyli? Myśleliście, że 3 zespól w lidze, grając u siebie, który lubi grać ofensywnie, postawi autobus? Szkoda, tej pierwszej połowy i bramki która akurat wpadła po błędzie bramkarza. 0-0 do przerwy i zmęczone Hoffe, po 1 połowie, wtedy na pewno byśmy nie przegrali. Ale i tak brawa dla Wieśniaków! Zagrali kapitalnie

05.04.2017 09:27

Gdyby nie błąd naszego bramkarza do przerwy byłoby 0-0, wtedy już by tak łatwo nie mieli. Ale trzeba im przyznać, że mieli swoje sytuację w pierwszej połowie, w drugiej bronili się a'la Atletico i wygrali. Nam zabrakło tym razem szczęścia. Jak ich nie rozkupią to może być ciekawy zespół. I fajnie, że mamy z kim przegrać ;-)

05.04.2017 09:23

Słaba pierwsza połowa, druga to miazga z naszej strony. Nasi jak zwykle, chcieli z piłką wjechać do bramki i tym razem zabrakło szczęścia. Brawa dla Wiesniaków, że wytrzymali.
Co do ocen, Sanches wg mnie za bardzo chciał się pokazać, chciał wykorzystać swoją szansę. Tragicznie nie było, ale środkiem rządził Alonso, który wczoraj sporo nawet biegał ;-)
Coman ma słaby drybling, opiera się tylko na przyspieszeniu i jak rywal muruje bramkę to on praktycznie staje się bezużyteczny. Póki co nie potrafi grać kombinacyjnie, tak jak Ribery czy Robben.

05.04.2017 09:18

Zobaczymy jak zrozumieliście w meczu z Realem, bo z zespołami klasy jak Augsburg to Wy już w sierpniu też wygrywaliście po 6-0. Oby tak było, ale Real też zagra na 130% swoich możliwości więc wszystkie Augsburgi, Betisy nie będą się liczyły. Zadecyduje dyspozycja dnia oraz szczęście. W końcu musimy przejść hiszapński zespół

04.04.2017 14:00

@JazGod
Praktycznie u każdego trenera w Bayernie, defensywny pomocnik wchodzi między dwóch obrońców aby rozegrać piłkę od tyłu. Są to normalne założenia taktycznie średnio ogarniętego trenera, który chce jak najwięcej rozgrywać od swojej bramki. Kiedyś tak grał Basti, teraz czasami Vidal. Nawet Nawałka w meczu z Czarnogórą zastosował podobną taktykę, gdzie Mączyński tak grał.
Alonso wtedy stracił piłkę, ale zawsze jest takie ryzyko. Zawsze ktoś musi się przyje.ć do Alonso, albo wyciągnąć jakiś mecz Pepa. Czy Wy macie jakieś kompleksy wobec niego? A czy po 6-1 w rewanżu, też coś pisałeś o taktyce Pepa?

04.04.2017 13:55

Z całym szacunkiem, ale jeśli wyjdzie taki skład jak podała redakcja to powinniśmy wygrać! Jesteśmy Bayernem i my nie mamy 13-14 zawodników a reszta to ogórki. W kadrze jest 20 zawodników, którzy nawet bez Mullera, Costy, Thiago i Neuera spokojnie powinni powalczyć o zwycięstwo.
Wiadomo tj piłka, można nawet najmocniejszym składem przegrać ale dzisiaj gramy o 3 pkt i nie widzę powodów żeby myśleć inaczej.

04.04.2017 10:45

Znów nam kilku młodych piłkarzy uciekło, choć teraz młodzi patrząc na Sanchesa czy Kimmnicha widzą że łatwo w Monachium nie będą mieli

03.04.2017 22:24

Szkoda że nie Lewy, Ale w tej kolejce było kilku mocnych kandydatów

03.04.2017 22:21

Szkoda że Lewy nie ma zamiennika i musi grać...

03.04.2017 22:20

Standardowo przerwę na reprezentacje kończymy kontuzjami... Dobrze, że pozostali są zdrowi

30.03.2017 12:43

Oby tylko tydzień, w BL mamy taką przewagę, że nawet jakaś strata pkt nie odbierze nam mistrzostwa. Liczy sie Real i BVB w DFB

30.03.2017 11:40

Tak, w dodatku kupujemy też Coste z Monaco i wydajemy 200 mln na transfery. Sezon ogórkowy w pełni jeśli chodzi o transfery..

30.03.2017 08:51

O te kilka lat za późno, szkoda że w tamtym okresie kupowaliśmy Pranjiców a nie Ozila i Khedire

30.03.2017 08:49

Dokładnie, liga angielska jest bardzo dobrze sprzedana wizerunkowo, mówi się że tam jest 6 zespołów walczących o mistrza a tak naprawdę są to trzy zespoły: City, United i Chelsea, pozostali są mocni ale na podobnym poziomie co Leverkusen czy kiedyś Schalke. Liverpool, Arsenal, Tottenham nic nie znaczą szczególnego w Europie, a w perspektywie całego sezonu w Anglii nie są w stanie dorównać zespołom top3

30.03.2017 08:46

Jeśli to nawet ziarenko prawdy, w sobotę niech nie gra. Nawet niech Starke sobie zagra, byle tylko Neuer wyzdrowiał

30.03.2017 08:41

Na grę w Bayernie nie ma szans na najbliższe 5 lat, więc jeśli jest dobry niech idzie na wypożyczenie za kilka lat. Oby nie był drugim Rensingiem. Do dziś się zastanawiam jak mogliśmy mieć taki ręcznik na bramce

29.03.2017 10:38

I oby tak do końca sezonu!

29.03.2017 10:35

Płacze zawsze będą, bo powtórki też ktoś musi ocenić, dla jednego będzie faul, dla drugiego nie będzie. A nie będą przecież 5 min robić powtórek i klatka po klatce oglądać. Dla mnie powtórki mają sens jedynie w sytuacjach jasnych, np czy piłka wyszła za linie bramkową, goal line, po akcji pada bramka przy której nie wiadomo czy był spalony (tak jak wczoraj), albo czy piłkarz zagrał ręką.
Ale jest dużo znaków zapytania, np. sędzia odgwizduje spalonego, którego powtórki nie potwierdzają, co wtedy? Tak samo przy karnych, dla jednego jest faul, dla drugiego nie ma.
Poza tym wracając już do tego meczu Barcelony z PSG, nie wyobrażam sobie końcówki tego meczu ost 8 min i co chwile sędzia przerywający mecz i czekanie czy był faul czy nie. Niby tylko 40 sec wczoraj zajęły powtórki ale przy tak dynamicznym meczu jakim był mecz w Barcelonie, to 2-3 takie powtórki i mecz traci na dynamice. A i decyzje o tym czy był karny czy nie i tak by wszystkich nie zadowoliły.

29.03.2017 09:39

Pamietam jak w sezonie 12/13 wyłączał z gry Lewego z BVB, naprawdę imponował wtedy formą. Nie dziwne, że kocha Bayern, bo tutaj osiągnął wszystko. Przyszedł bodajże za 5 mln, jako "no name" a stał się czołowym obrońcą w Europie

28.03.2017 10:44

Wg mnie na wiosnę dostaje za mało szans np z takim Arsenalem to powinien on zagrać a nie Rafinha. Skoro on ma być następcą Lahma to powinien grać więcej.
Jeśli nic nadzwyczajnego się nie zdarzy, to z Realem na pewno nie zagra, w DFB z BVB pewnie też nie. Teraz z Augsburgiem też pewnie nie, bo Carlo będzie chciał wystawić najmocniejszy skład. W marcu nie zagrał ani jednego meczu 90 min

28.03.2017 10:39

Wielka rodzina owszem, ale wiele innych klubów też daje więcej wolnego, gdy Ci nie mogą zagrać w najbliższym meczu.

28.03.2017 10:34

Sanchez na pewno byłby wzmocnieniem, ale zapewne któryś skrzydłowy musiałby odejść. Choć z tej dwójki na zdjęciu, wolałbym Ozila

28.03.2017 10:31

Jakąś satysfakcję na pewno poczuje jak ich pokona i awansujemy, ale czy aż tak żeby to nazywać zemstą?

27.03.2017 12:18

Z tymi 6 zespołami walczącymi o mistrza to jakaś bajka. Arsenal, Liverpool i Tottenham nie liczą się w walce o mistrza. Od kilku lat o zwycięstwo walczą City United i Chelsea. To tak jakby w BL, pisać że Leverkusen Munchengladbach i Schalke walczą o mistrza

27.03.2017 12:16

Tak więc do dzieła! I oby Alonso nie zaliczał strat z Realem jak to on czasami lubi robić ;-)

24.03.2017 09:07

Może jeszcze niech Rummenigge z Hoenessem zagrają bo Lewy i inni mają odpocząć? To są zawodowcy, nie jest problemem dla nich grać co 3 dni, tym bardziej że Real też ma ciężkie mecze w okresie kiedy będą grali z nami i na pewno nikt nie będzie aż tak odpuszczał.
Rotacja na pewno będzie, ale w nie aż tak dużym stopniu.

24.03.2017 09:05

Organizatorem spotkania był Bayern a nie United więc dlaczego ma płacić United? Jeśli rzeczywiście nie zapewniono odpowiedniego bezpieczeństwa to niech Bayern płaci, nie ma że boli ;-)

24.03.2017 09:01

Takiego zakończenia Poldiego niekt się spodziewał, trochę jak Zidane, wszystkich zaskoczył ;-) Ostatnie jego mecze w kadrze były słabiutkie, a tu takie zakończenie. Zdecydowanie więcej mógł wycisnąć z kariery klubowej, ale reprezentacja mu wszystko oddała z nawiązką. Zakończyła się era Polaków w reprezentacji NIemiec.

23.03.2017 11:39

Ze względu na zdrowie, powinien już odpuścić, ale ten gość ma niesamowity charakter, rzadko się kiedy poddaje, nigdy nie odpuszcza. Dlatego Wembley 2013 odpłaciło mu jego cały 2012 r. W 2012 kibice na niego gwizdali, chcieli się go pozbyć, sam już myślałem że to po Robbenie. A on do dzisiaj jest gwiazdą. Coraz mniej takich piłkarzy

23.03.2017 11:34

Już wolę Henrichsa. Najlepszym rozwiązaniem byłby Carvajal bo Kimnich jest zbyt mało dynamiczny na prawego obrońcę. Jest takim typem zawodnika coś jak Alonso, nie wygląda na piłkarza który miałby przeprowadzać rajdy po prawej stronie boiska. Nie skąpić kasy i kupić Carvajala, rezerwowy wciąż Rafinha, albo zamiast jego Kimnich zapchajdziura, który wg mnie powinien grać na środku, bo to jest taki typowy zawodnik środka pola.
Ale znając Bayern, w przyszłym seoznie Kimnich i Rafa będą prawymi obrońcami, plus Rudy.

23.03.2017 11:30

Jak sobie nie poradzi w Chicago to już nigdzie sobie nie poradzi. Tam to już emerytura. Zapewne też jego "lejdi" mieszka w USA, co też pewnie było ważnym czynnikiem przejścia do USA. Niestety nie wszyscy mogą kończyć tak jak Lahm czy Xabi

22.03.2017 09:23

Przyjście Griezmanna jest niprawdopodobne, ponieważ za kogo miałby grać? Za Mullera czy Lewandowskiego? Przedłużono kontrakty z Robbery, wykupienie Comana, za tłoczno się zrobi, jak już ktoś przyjdzie to na pewno nie taka gwiazda. Poza tym jakoś nie widzę Bayernu wydającego 100 mln w tym okienku na jednego piłkarza. O Griezmannie możecie pomarzyć, zapewne wybierze Anglię.

22.03.2017 09:18

Już kiedyś Pep olał mecz z BVB i przegraliśmy z BVB 0-3 u siebie. Dla mnie jesteśmy Bayernem, mamy na tyle silny skład, że jak nawet Sanches, Bernat, Coman, Rafa będą grali z BVB to nie mają prawa odpuszczać i trzeba grać normalnie. Oczywiście tacy piłkarze jak Robben czy Ribery którzy sa podatni na kontuzje niech są rotowani czy nawet starsi zawodnicy, ale litości, to są zawodowcy! To nie jest polska liga, że 2 tyg ktoś pogra co 3 dni i już sił nie mają.
Real też ma ciężkie mecze, my też mamy, tak więc nikt nic nie będzie odpuszczał, a na mecz z Realem nie trzeba nikogo motywować. A kontuzji można się nabawić grając w dziadka na treningu...

21.03.2017 14:46

Jak dla mnie Thiago, ale cieszy bramka Mullera

21.03.2017 14:37

Te nasze rezerwy to strasznie marne, chyba nie ma zbyt dużego ciśnienia na wynik bo już od kilku lat słabe są wyniki

21.03.2017 14:36

W tym roku i tak Bayern dał trochę szans rywalom, nawet chyba przez moment to Lipsk był liederem. Oczywiście takie drużyny jak Schalke, Leverkusen, Borussia zawodzą jak co roku i praktycznie nie mamy żadnej konkurencji. Kiedyś w końcu ktoś inny wygra BL ale narazie nie widzę konkurencji. BVB pewnie odejdzie Pierre, ciężko będzie im utrzymać Dembele, coś się mówi że Tuchel odejdzie, znowu będą musieli robić przebudowę.

21.03.2017 14:34

Niestety ale Bastian w 2014 r. po finale oficjalnie zakończył swoją karierę, teraz to już trudno to nazwać karierą. W dodatku nie najlepszym wyborem była liga angielska dla niego po takich kontuzjach. Mógł wybrać lige hiszpańską, czy nawet włoską, tam nie ma takiej intensywności jak w angielskiej. Mógł też zostać w Bayernie i zakończyć jak Lahm czy Alonso, ale wybrał jak wybrał. Szkoda, że tak kończy

16.03.2017 13:49

Leicester nie pasuje do tego grona i nie ma co się oszukiwać, wszyscy chcą pewnie na nich trafić. Następne wydaje się Monaco, w całym dwumeczu mieli dużo przestojów, oddawali inicjatywę, nieobliczalny zespół ale wg mnie ostatecznie za słabi na Real, Barce, Bayern. Dalej BVB mają niesamowitą moc, ale potrafią zagrać tragicznie, choć w LM nie zdarzyło im się to jeszcze. Potem Juve i Atletico bardzo niewygodne i mocne zespoły aspirujące do zwycięstwa LM. A na samej górze top3: Real Barca i Bayern, faworyci do wygrania LM. 5-6 zespołów jest bardzo dobrych, między którymi będzie decydowała dyspozycja dnia a dalej nieco słabsze ale i nieobliczalne zespoły

16.03.2017 13:41

Liga angielska jest jedną z najlepszych, ale przede wszystkim jest najbardziej wyrównaną ligą z top3. Jest tam 5-6 zespołów, które są bardzo silne. Praktycznie co roku mają przedstawiciela w półfinale LM, LE trochę olewają, bo przez ich kontrakt telewizyjny nie opłaciło im się tam grać na 100%.
W dodatku przez tempo gry, atmosferę fajnie ogląda się tą ligę, dlatego tak dobrze sprzedają swój produkt.

16.03.2017 13:33

Z tym rozjechało to spokojnie, Monaco wczoraj zagrał genialnie 1 połowę, w 2 oddali jeden celny strzał, a spokojnie mogło być 2-2.
NIe ma jeszcze na świecie trenera, który byłby cały czas zwycięzcą. Było już wielu wspaniałych: Mou, Pep, Carlo czy Hiddink i wielu innych. To jest tylko piłka nożna

16.03.2017 13:25

@Rizzitelli
dlatego nie jest mi ich żal, zagrali frajersko, bojaźliwie, dlatego ich nie ma w 1/4 LM. Oczywiście do tego przyczynił się sędzia, który dał szansę Barcelonie.

@Bayern022
jeśli Bayern miałby tak zagrać dramatycznie słabo tzn że nie zasługuje żeby wygrać LM, tak jak było w pamiętnym meczu Realu 0-4, pomimo że nas sędzia nie przekręcił, nie żałowałem Pepa i zawodników. Co innego było po finale 2012, bo do dziś boli ta porażka.
Tutaj PSG i zawodnicy nie skarżą się zbytnio na sędziów, bo wiedzą że w 90% to oni dali d.py i tylko sobie zawdzięczają tą katastrofę. Obwinianie tylko sędziego i doszukiwanie się teorii spiskowych jest słabe.
Na całe szczęście gdy gra Bayern z Barceloną czy Realem nie ma takich kontrowersji i przeważnie awansuje drużyna lepsza. Ale fakt faktem Barcelona ma kilka dziwnych meczów jak z Chelsea czy teraz karny Suareza.

10.03.2017 16:01

Teorie spiskowe w dzisiejszym świecie są modne, a kto kazał PSG grać tak żenującą piłkę? Przegrali przez to że byli dużo słabsi, nawet z pomocą sędziego dać sobie strzelić 3 bramki w ostatnich 7 minutach nie przystoi zespołowi, który chce być zaliczany do topowych zespołów. Sędziowie byli słabi ale jeszcze słabsi byli gracze PSG, którzy zostali frajerami roku. I trochę nudne jest to już narzekanie na sędziów. My kiedyś z Fiorą też awansowaliśmy z pomocą sędziów. Dopóki nie będzie powtórek, takie błędy będą się zdarzać. Choć w sytuacji z Suareze, bardziej błąd popełnił sędzia bramkowy, bo to on sygnalizował faul (nawet widać jak pokazuje ruch łokciem).

10.03.2017 14:44

Prz akcji z karnym był spalony, ale faul był na Lewym więc karny prawidłowy, pomimo tego że akcja powinna być wcześniej przerwana. Kartka? Nie jestem zwolennikiem kartki czerwonej w takich sytuacjach, ale wg przepisów czerwona, choć przepis miał być (może został) zmieniony. Jakby nie było faul uniemożliwił Robertowi bycie sam na sam z bramkarzem, na środku pola karnego ok 11-12 m od bramki.
Jeśli Uefa karze sędziego za podyktowanie 2 karnego, to Suarez powinien dostać zawieszenie na 2 mecze, wtedy by się zastanowił czy co chwila symulować. Rozumiem raz próbować oszukać, ale nie co chwila i jeszcze w tak perfidny sposób jak on to zrobił przy karnym.

10.03.2017 11:49

Dobry piłkarz, ale Robbenem nigdy nie będzie. Do rotacji idealny, ale jak chce grać tyle co Lewy, Hummels, czy Robben to musi ustabilizować formę. A jak chce odchodzić, niech odchodzi, płakać raczej nikt nie będzie.

10.03.2017 09:57

cyt pewien film: Wenger, czy tobie czasem sufit na łeb się nie spadł?
Rozumiem, wygrywacie 2-0, gnieciecie Bayern, że kolejne bramki to kwestia minut. Ale do karnego oddaliście 2 celne strzały, Bayern raczej nie był przyparty do ściany, a po karnym przy wyniku 1-1, grając w 10 chcesz strzelić 4 bramki? Miałem go za inteligentnego gościa, ale jemu ze stresu się chyba wszystko myli. A wpuszczając, rzekomo chorego Ozila, który nie słynie z pressingu i biegania, na pewno miałeś szanse strzelić 4 bramki. Czas chyba odpocząć od piłki...

10.03.2017 09:51

Xabi daje coraz mniej drużynie? Kolego zejdź na ziemię i prześledź jego statystyki i zobacz jak Xabi dyryguje grą Bayernu.
Szkoda, że nie jest młodszy, genialny piłkarz, szkoda że trafił tak późno do Bayernu. Mamy już dwa duże osłabienia na nowy sezon. Oby zarząd nie doszedł do wniosku tak jak kiedyś, po co nam wzmocnienia jak mamy bodajże Haasa czy jak mu tam było ;-)

09.03.2017 12:26

Akurat Neymar wczoraj był najlepszy z Barcelony, przyćmił nawet Messiego. Kilka razy nie potrzebnie się kładł, symulował, ale wczoraj był najwięcej pod grą, brał ciężar na siebie, udanie dryblował.
Przy karnym, w chwili gdy upadł na ziemię obrońca, Neymar się przerwócił, co wyglądało jakby obrońca spowodował jego wypadek. Powtórki pokazały, że obrońca nie zrobił żadnego ruchu, ale kto by na miejscu Neymara tego nie wykorzystał?
Czy Bayern by roztrwonił przewagę? Obstawiam, że nie choć to jest piłka nożna a po 99 r. i wczorajszym wieczorze nie można być niczego pewny

09.03.2017 11:57

Kluczową sytuacją wczoraj był wydrukowany karny na Suarezie, gdyby nie to Barca nie dostała by szansy na to, że potrzebuje tylko jednej bramki. Kontakt jakiś tam był pomiędzy obrońcą, a przyznam że człowiek czeka na powtórkę bo ciężko jest ocenić czy był faul.
Ale sędzia bramkowy wczoraj sygnalizował dwa karne dla Barcelony, był nawet moment pokazany, gdy pokazywał graczom PSG, że Suarez dostał z łokcia ;-) Lepszej pozycji do oceny tej sytuacji nie miał nikt inny a on takie rzeczy sygnalizował.
Ale bądźmy szczerzy, to nie jest wina sędziów tylko fatalnej postawy PSG, to oni dopuścili do takich sytuacji i było wiadomo co się będzie działo jak Barca poczuje krew. Wczoraj dobrze określili w nc+, gracze Barcelony zakrzyczeli sędziów, a że sędziowie byli słabi to wyszło co wyszło.
Ale takiego frajestwa ze strony PSG się spodziewałem i jak pisałem tutaj na stronie, że Barcelona może awansować, to się niektórzy śmiali ;-) PSG jest samo sobie winne, miało okazje do kontry - nie wykorzystali, zamiast pograć, poklepać, przecież Barcelona nie grała aż takim pressingiem żeby nie móc się utrzymać przy piłce. NIe są klasową drużyną, trener chciał postawić autobus i się nie udało. Przestraszyli się Barcelony i pomimo błędów sędziowskich, nie jest mi ich żal.

09.03.2017 10:07

Wenger sam wczoraj załatwił taki blamaż swojej drużynie, bo grając w 10 mogli zacząć murować bramkę i grać z kontry. 3 bramki to nam podarowali, a w 10 też mogli powalczyć o w miarę dobry wynik. Wenger się pogubił totalnie, a wisienką na torcie jest jego konferencja. A szkoda, bo lubiłem gościa

08.03.2017 10:44

Hurraoptymizm panuje, ale bądźmy szczerzy do karnego wyglądało to słabo. Oczywiście awans nie był zagrożony, aczkolwiek gra wyglądała słabo i ta czerwona kartka pogrążyła Arsenal, plus "wspaniałe" ofensywne zmiany Wengera. Karny zasłużony, czerwo już nie ale ta bramka i tak kończyła ten dwumecz.
Nasi jak zwykle dużą gadają o determinacji w takim meczu, a jak zwykle tylko grają na utrzymanie piłki co kończy się stratą bramek

08.03.2017 10:39

Szkoda tego Sane, bo wczoraj naprawdę grał super mecz.
A widzę, że tutaj temat Pepa to temat nr 1. A dla tych co tak krytykują i uważają że Pep wszystko zniszczył, nie zauważyliście, że Bayern gra nadal nudno? Nadal klepiemy piłką, mało stwarzamy sytuacji i nadal się chce spać na meczach Bayernu? Zmieniło się jedynie to, że już nie mamy takiej dominacji, pozwalamy na więcej przeciwnikowi.
Oczywiście na 3 próby w LM mógł chociaż raz zagrać w finale LM, najbliżej był w zeszłym roku co bardzo żaluję, bo byliśmy zdecydowanie zespołem lepszym. Ale pisanie, że zepsuł maszynkę Juppa? Ta maszynka Juppa była przez tylko jeden sezon i nie sądzę żeby Jupp to powtórzył gdyby został. W BL bylismy maszynką do wygrywania za Juppa (ostatni sezon), podtrzymał to Pep, a teraz robi to Carlo tylko chyba w najgorszym stylu ;-)

22.02.2017 09:36

Tak samo PSG nie miało szans wygrać z Barceloną 4-0, a Barcelona ma MSN i na pewno coś strzeli. Wynik bardzo dobry dla PSG, ale nie skreślałbym jeszcze Barcelony. To jest tylko piłka

15.02.2017 09:18

Cieszycie się, że Barcelona odpada, ale jeśli PSG utrzyma taka formę to my z nimi nie mamy szans na chwile obecną. Barcelonie zabrakło tej jednej bramki aby mieć szansę na awans. Ale z drugiej strony tj Barcelona kolos, który wczoraj nie istniał, ale to jednak Messi i spółka.
Wg mnie mają szanse wygrać 4-0. PSG pierwszy raz widziałem żeby tak świetnie zagrało, zobaczymy co będzie w rewanżu. Do 8 marca jest sporo czasu. Nikt by nie postawił na wczorajszy wynik, dlatego wg mnie Barca ma jeszcze szansę.

15.02.2017 08:40

Problem w tym, że jak Sanches już gra, to robi to bardzo słabo. Wszystkie mecze jakie zagrał w Bayernie, zagrał słabo jak na gościa który ma taki talent i tyle kosztował. Póki co to narazie nie jest lepszy od takiego Hojbjerga, który został pożegnany bez żalu. Dlatego nie dziwi mnie, że gra Alonso zamiast jego.

10.02.2017 14:43

Grać gorzej chyba się nie da, w końcu muszą odpalić. Z jednej strony to dobrze, że wiedzą jaka mają formę, przynajmniej będą bardziej skoncentrowani i zaangażowani w grę.
W przypadku odpadnięcia z LM, jedno jest pewne, w lato czeka nas rewolucja kadrowa.

10.02.2017 11:35

Lahm od początku ma swój plan na karierę i go realizuje. Nie w głowie mu kasa, showbiznes. Wielki szacunek. Naprawdę jest już mało taki sportowców, dla których kasa nie jest najważniejsza.

09.02.2017 13:49

Jeśli w głowie mu CHiny to w głowie ma tylko kasę, więc niech idzie grać w swoim ulubionym klubie z Chin, jak Oscar i inni.

09.02.2017 13:47

@Rizzitelli
Dzięki za link, fajnie wszystko opisane :-)
Tak jak piszesz, problemem Bayernu jest dynamika, tempo gry, skoncentrowania. Siły raczej mają bo w 80 min też potrafią podkręcić grę. Zobaczymy jak zagrają z Wilkami, tutaj nie ma marginesu błędu, będą musieli zagrać dobry mecz aby awansować. W BL jak widać, taka forma wystarcza żeby być na 1 miejscu.
Z Arsenalem też będą musieli zagrać z większym zaangażowaniem, żeby zagrać na 0 z tyłu.
Najbliższe 10 dni da nam odpowiedź, czy to poważny kryzys czy raczej granie na pół gwizdka w BL.

06.02.2017 11:17