DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: kminas Strona 10

Davout, masz rację. Ale wydaje mi się że Van Gaal jako jedyny z naszych ostatnich trenerów próbuje sobie tę autonomię wywalczyć. Widać to po niektórych jego wypowiedziach, również we wcześniejszych wywiadach. Delikatnie pozwala on sobie zauważać, że zarząd nie powinien tak głęboko wchodzić w jego kompetencje. Oczywiście Van Gaal robi to z umiarem, pamiętajac że zarząd to przecież jego pracodawca, a Uli przełożony. Ale widać, że to pierwszy od dość dawna trener, który nie przyszedł tu tylko potakiwać. I myślę, że w pewnym momencie jak wyczuje że z nieustannie wtrącającym mu się w jego kompetencje zarządem (choćby wypowiedzi prasowe Uliego) nie wygra, to odejdzie.

03.12.2009 19:36

Myślę, że wygramy ale pewnie znów przyjdzie to w bólach.

03.12.2009 19:26

Ja nie liczę na wejście Riberyego z Juve. Jeśli mamy myśleć o zwycięstwie w Turynie to nie możemy się nastawiać, że zbawi nas zawodnik, który jeśli zagra to pobędzie na boisku przez kwadrans. Trzeba się nastawić że Franck nie zagra z Juve i w ten sposób postarać się "ugryść" włochów.

03.12.2009 19:21

Ja się zastanawiam skąd tu tyle fanów Pranjica ? Jak pamiętam to wszyscy ostro po nim jechali się z niego śmiali. Jego gra od tamtej pory wcale nie jest dużo lepsza.

03.12.2009 19:19

Szkoda że nie mamy już taki piłkarzy. Eh...

03.12.2009 19:18

W obronie gramy OK, sylwunia. Szczególnie biorąc pod uwagę że gra tam taki młokos jak Badstuber oraz przedsezonowa rezerwa czyli Butt i Van Buyten.

03.12.2009 19:16

A tak wogóle to ładne zdjątko Van Gaalowi dali. Chyba jeszcze z czasów Ajaxu, a minimum Barcelony.

03.12.2009 19:14

A co to jest "reśt" ?

03.12.2009 19:13

Nigdy nie lizałem nóg Toniego. Gdy strzalał 30 bramek w sezonie był takim samym paralitykiem jak teraz. Teraz tylko się postarzał i jest w słabej formie. Dziękujemy mu już.

PS. Bardzo nie lubię gdy ktoś zarzuca mi coś czego nie robiłem. Nawet w okresie szczetowej formy Toniego byłem jednym z jego najsurowszych recenzentów.

03.12.2009 19:12

Z ciekawością czekam kiedy pojawi się rozbieżność zdań między panami N. i H. Zakład że nigdy ?

03.12.2009 19:10

Mam podobne odczucia co dmagio88. Wraca chyba dobra atmosfera. Wstępnie wygląda na to że to "docieranie" się drużyny i trenera, choć trwało dłużej niż przypuszczał nawet sam Van Gaal, chyba już jest za nami.Przynajmniej to najgorsze i najcięższe. Krystalizuje się sytuacja z Tonim, wraca Robben, niedługo Ribery... To wszystko powoduje, że o ile nie zdarzy się coś niespodziewanego to chyba powoli, powoli możemy patrzeć z nutką optymizmu w przyszłość. Mecz z MG będzie moim zdaniem trudny, ale musi być wygrany i to nawet nie ze względu na to że gramy u siebie czy że gonimy lidera, ale ze względu na mecz z Juventusem. Takie jest moje zdanie. Morale drużyny się nieco podniosło i sama drużyna musi je jeszcze podnieść zwycięstwem z MG. A potem huzia na Juventus !

03.12.2009 19:08

Jakby skompletować nazwiska, z ktorymi kojarzył nas w ubiegłych latach Bild, to dziś nie martwili byśmy się jakimś tam Juventusem, bo bała by się nas sama Barcelona.

02.12.2009 20:26

Jest bystry, żywy, ale "namacalnego" pożytku z niego nie ma. Na razie przynajmniej. Zobaczymy, może się rozkręci.

02.12.2009 20:24

Hejka.

02.12.2009 20:23

Nie wykluczone. Ale czytając jej kolejne posty obstawiam coś mocniejszego.

02.12.2009 20:21

Co racja to racja. Skończmy już jednak wątek o naszym demokratycznie wybranym przywódcy, bo się niektórym tutaj narażamy. Pozdrawiam.

02.12.2009 19:40

Sylwia, co fciongasz ?

02.12.2009 19:28

Wow, "widnieje w Bildzie". To faktycznie, rozwiałeś nasze wątpliwości dziecko.

02.12.2009 19:27

Myszak, Riberyfan się ściga z Alanem w zapodawaniu inf i linków. Jak dla mnie prowadzi jednak Alan.

02.12.2009 19:26

Dla mnie Sweinsteiger powinien zostać sprzedany, tudzieć oddany. Ale wiadomo że dla Uliego - ups... przepraszam - dla Nerlingera nie ma takiej opcji.

02.12.2009 19:25

Masza rację Domin. Dlatego mówię: udarzać już na Adlera ! Natomiast jeśli od tylu lat wielcy piłkarze nie interesują się Bayernem to może jednak ten Uli nie jest aż tak genialny jak go co poniektórzy malują.

02.12.2009 19:23

Pojawiają się tu nierzadko takie głosy. Nawet na początku jak tylko przychodził Louis co poniektórzy pisali, że zrobi tu pewnie "drugie Alkmaar".

02.12.2009 19:21

Co wy się tak boicie tej koloni holenderskiej. Spoko, nawet jeśli to uli na to nie pozwoli. A myślę, że swój styl Van Gaal Bayernowi wypracuje.

02.12.2009 17:47

Nie no, od początku chodzi mi o Adlera. Jak się nim ktoś zainteresuje np. z ligi włoskiej, to też będzie "dowidzenia".

02.12.2009 17:46

Teraz na topie bardziej są Holger i Thomas. Philip swoje gra, a Bastian od dawna zawodzi.

02.12.2009 17:45

Mnie nie przekonuje ten piłkarz. Może się rozkręci, ale jakiś taki "jeździec bez głowy" z niego.

02.12.2009 17:44

Domin, dlatego trzeba się streszczać z Adlerem.

02.12.2009 17:43

No tak niestety było Domin, dlatego uważam że jego przygoda w Barcelonie to było od początku godzenie ognia i wody. Tymczasem wizja Bayernu i Van Gaala wydaje mi się zasadniczo zbieżna dlatego jestem entuzjastą jego pobytu w Monachium. Sam Louis mówił, że dla niego piłkarze to "cyferki na boisku" a cyferka Toniego najwidoczniej mu nie pasuje do jego kalejdoskopu.

02.12.2009 17:41

Po Santa Cruzie, Sosie i Breno ja alergicznie reaguję na takie doniesienia. Nie wiem kim jest ów groźniebrzmiący Dagoberto, ale zarknąłem sobie na jego zakładkę na wikipedii i jak na napastnika grającego w brazylii to statystyk imponujących nie ma. Poza tym jak na ściąganie kogoś do europy to powinien być chyba jakieś 5 lat młodszy. Sceptycznie...

02.12.2009 17:39

Dlatego trzeba "kuć żelazo" puki Adlerem się nikt nie interesuje.

02.12.2009 17:36

Alan odpuść sobie te linki. Nie masz nic do powiedzenia to się nie wypowiadaj, a jak chcesz się reklamować to zakupe se baner na onecie. Nie chcę być niemiły, ale robisz się nachalny.

02.12.2009 16:55

Hehe, to ostatnie zdanie Stefana oddaje najlepiej jego charakter. ON by się nie bał. Z resztą, czego on się bał ? Chyba niczego i nikogo. Takich piłkarzy już nie mamy. Cenna uwaga odnośnie Sweinsteigera. Powiedział to co większość z nas chyba myśli: to jest raczej piłkarz klasy ligowej niż międzynarodowej. A że czasem błyśnie... Cóż, nawet Polakom się zdarza przecież. Bardzo szczerze i zaskakująco mądrze wypowiada się Effe. To nie jest wywiad buńczucznego i gniewnego zawodnika, którym był Stefan. Chyba dojrzał. Może do jakiejś roli w Bayernie ? Fajnie by było.

02.12.2009 16:54

A czy w trakcie meczów Toni dawał z siebie wszystko ? Dla mnie nawet pomimo strzelonych bramek był najbrzydziej grającym napastnikiem świata i jednym z najbardziej nieskutecznych. Tyle co okazji marnował to aż żal serce bierze. Nie odchodzi w pokoju. Wiadomo było już w lipcu, że to nie jest typ piłkarza który ceni Van Gaal.

02.12.2009 16:47

Hans, czyli wyszło by na to że Breno jest po prostu za słaby, nawet na tak przeciętny Bayern. Albo innymi słowy, Uli "przesacował" jego talent.

02.12.2009 16:43

Jedynym napastnikiem który grał świetnie w wieku 38 lat jakiego ja pamiętam był Romario. Gdzie Romario a gdzie Toni.

02.12.2009 16:42

Rebelman, śledź uważnie decyzje "podejmowane" przez Nerligera i daj znać jeśli pojawi się choćby jedna, z którą nie będzie zgadzał się Hoeness. Zaręczam Ci że zapanuje niesamowita "zgodność" między panami.

02.12.2009 16:38

Van Buyten w tym sezonie prezentuje się naprawdę zaskakująco dobrze. A technikiem to on nigdy nie był, istotnie. Z resztą Hajto też był tzw. drewniakiem, ale to jeden z najlepszych polskich obrońców ostatnich 10 lat.

02.12.2009 16:36

Ciekaw jestam jaka by wyszła średnia not za obecny sezon dla każdego z naszych piłkarzy i czy nie najwyższą miałby Butt. Praktycznie mniej niż 3 to w tym sezonie nie ma.

02.12.2009 16:34

Dokładnie Pawlot. Dobrz by było jakby ich Inter pojechał. Choć z drugiej strony takie mecze dają drużynie szanse na odrodzenie, bo to szczególne spotkanie i motywacja pewnie jest na najwyższym poziomie. Najważniejsze że nasza forma chyba nieco rośnie. Juve spada, lub przynajmniej jest ciągle tak samo żenująca. Nasza żenująca jednak już nie jest.

01.12.2009 19:35

Conajmniej wypożyczyć. Ale nader wszystko przemyśleć to dlaczego kariery takich piłkarzy przebiegają w Bayernie tak a nie inaczej. Nie wszystko da się zwalić na kontuzje czy "złego" trenera. Santa Cruz, Sosa, Breno... Takie talenty ponoć. Nowe Van Basteny czy Maradony... Coś tu jest nie tak. A Breno kosztował faktycznie makabrycznie, a nie pokazuje kompletnie nic. Nawet jak gra. A w życiu nie uwierzę, że Klinsmann czy Van Gaal specjalnie go marginalizują. Musi być chyba trochę przysłaby.

01.12.2009 19:32

Myślę, że sytuacja Toniego i dość jasna deklaracja Van Gaala w kontekście jego odejścia mogą spowodować, że Gomez uwierzy w siebie.

01.12.2009 19:28

Może to być Sweisteiger, ale pamiętajmy że on rzadko staje na wysokości zadania. Zobaczymy jak to będzie. Ale taka głupia błahostka: byłby w kadrze Babel lub ktoś jego pokroju to nie musielibyśmy pokładać nadziei w naszą chyba najbardziej niespełnioną nadzieję, jak na razie czyli Bastiana.

01.12.2009 19:26

Nie ma już tematu Toniego w Bayernie. Nie ma co nad tym rozprawiać. Swoje bramki strzelił, ale nigdy nie rozumiałem zachwytów nad nim. Dla mnie to zwykły piłkarski paralityk który na 6-8 stuprocentowych sytuacji strzelał łaskawie jedną bramkę. Dowidzenia z nim.

01.12.2009 19:23

Haj, a czy ktokolwiek kwestionuje że Hoeness nie oddał połowy życie dla Bayernu ? Co to ma do rzeczy ? Nie rozumiem. Natomiast rozumiem, że uważasz iż nerlinger jest człowiekiem niezależnym od Hoenessa. No comments...

01.12.2009 19:18

Ulv, to już wiemy, że Gordon nie jest kosmitą. Hehe...

01.12.2009 19:15

Prawie 4 mln euro za takiego krajka to naprawdę była kasa. Nikt nam już tyle nie da.

01.12.2009 19:14

Chodzi mi poziom gry. A dalej kto wie. Najpierw jednak wyjdźmy z grupy, bo naprawdę drżę o to. A w przypadku nie wyjścia finał PUEFA jest jak najbardziej możliwy.

01.12.2009 19:12

Fajnie to zabrzmiało...

30.11.2009 19:51

To news odnośnie not do meczu. Więc rozmowa o tym kto jak grał. Logiczne chyba.

30.11.2009 19:50

Przyznam, że różnych stron dostawałem i się spodziewam dostawać ciosy poniże pasa, ale Twój Haj jest dla mnie jednak zaskoczeniem.

30.11.2009 19:49

Słuszna uwaga Gipsi. Z resztą Toni był tylko na ławie i tylko "aby sztuka".

30.11.2009 19:47

Skoro Farnck będzie mógł zagrać max klika minut to nastawmy się głównie na to by robben był w pełni sprawny. I żeby nikt go nie skasował z MG bo to jest w Niemczech mecz w wieloma podtekstami przecież. Dwie uznane firmy, legendarna rywalizacja z lat 70-tych. Natomiast myślę sobie, że było by dobrze aby ku zaskoczeniu juve jakiś inny nasz pomocnik brał na siebie grę w turynie. Jak zagra Robben to oni będą go zapewne pilnowali jak oka w głowie, 2-3 będzie za nim biegać a to spowoduje że siłą rzeczy będą musieli "zaniedbać" innych naszych piłkarzy - przede wszystkim ofensywnych - których umiejętności są niższe i nie darzone szacunkiem.

30.11.2009 19:46

Naprawdę ktoś gadał, że możemy odrobić 4 bramki z barceloną ? Rany julek, ja zawsze powtarzam że nawet wiara musi mieć jakieś podstawy. Poza tym nie zapominajmy, że "ten" Bayern jednak dużo rzadziej wychodził z opresji niż "tamten", który mamy na myśli. Będzie ciężko, ale szanse niewątpliwie są. Nasz forma idzie jednak w górę, a Juve zaczyna dołować. To plus powrót Robbena (daj Boże i Francka) napawa większym optymizmem.

30.11.2009 19:42

Z pokonaniem Juventusu może być ciężko, ale myślę że najgorsze mamy już za sobą. To i tak niesamowite że po straceniu tylu punktów jesteśmy na 4 miejscu. Po następnej kolejce możemy być viceliderem. He...

30.11.2009 18:16

Dokładnie. Arideverci !

30.11.2009 18:14

Faktycznie pomyślałby kto jaki to z niego "grubas", a przecież wiadomo że to człowiek Uliego, który nawet do kibla bez wiedzy Hoenessa nie wychodzi. Sorry za porównanie, ale taka prawda.

30.11.2009 18:13

Demichelis jest ostatnio nie pewny. On ma te swoje "zagrania".

30.11.2009 18:11

Mi w tym sezonie imponuje Butt. Naprawdę trzyma poziom i właściwie słabsze mecze mu się nie zdarzają. Szacunek !

30.11.2009 18:11

A ja szukam po sklepach i chcę kupić zwykłą czarną czapkę zimową, ciepłą ale przylegającą bezpośrednio do głowy lecz - co ważne ! - bez jakichkolwiek napisów czy naszywek. I najlepiej z szalikiem. Też bez nadruków. I k... nigdzie nie ma. Makabra.

30.11.2009 18:09

Jeden z moich "ulubionych" piłkarzy Bayernu. Symbol słabości i bezjajowości w grze. Skandal nad skandale, że go nie było gdy go chciało kupić Stoke bodajże. Tymbardziej że dawało super kasę.

30.11.2009 18:08

Ja myślę, że teraz jednak posada Van Gaala nie była zagrożona, choćby z powodu braku sensownego następcy. Jeśli już to mógłby zostać zwolniony najwcześniej zimą. Ja mam nadzieję, że drużyna po prostu wchodzi na właściwe tory. Van Gaal prosił w lipcu czy sierpniu o 2-3 miesiące, trochę się to przecięgnęło, ale mam nadzieję że zaczyna się właśnie to czego oczekiwał i do czego zmierza. A powrót Robbena i potem Francka ostatecznie wybije nas na oczekiwany przez nas wszystkich poziom. Taką mam nadzieję.

30.11.2009 18:04

Ja myślę, że ktoś taki jak Babel wprowadził by sporo zamieszania w naszą linię pomocy. Bo ja bym go widział jako ofensywnego pomocnika, a nie napastnika. Umówmy się, poza RR w pomocy nie ma nikogo kto znałby się na ofensywie.

30.11.2009 18:00

No grand derdi żyja zawsze cała europa, wręcz świat. A kiedy ostatni cała europa żyła meczem Bayernu ? Niedługo sami zapomnimy.

30.11.2009 17:58

Porównywanie Toniego do Rivaldo to chyba prowokacja.

30.11.2009 17:57

Ja nie uważam, ażeby ewentualne postępy były efektem "przyciskania" Van Gaala. Van Gaal jest jaki jest, ma rozęte "ego", ale jest też maniakalnym profesjonalistą. On może się pomylić, ale nie ma takiej opcji żeby coś zaniedbał czy o czymś zapomniał.

30.11.2009 17:55

Zawsze może być lepiej. Ale chodzi mi o to że zarówno wynik jak i nazwiska strzelców bramek w pełni mnie satysfakcjonują.

29.11.2009 19:46

A biorąc pod uwagę kto stzreił dla nas te bramki, to sytuacja Toniego jest już beznadziejna.

29.11.2009 19:39

Rasta, pomysł pierwsza klasa.

29.11.2009 19:38

Hehe...

29.11.2009 19:37

Sjuper !!!

29.11.2009 19:36

Na gwałt go nie potrzeba, ale myślę że poziomu w kadrze by nam nie obniżył.

29.11.2009 19:36

W końcu !!!! Brawo Olić, pod brak RR to on rozkręca nam interes ! No i fajnie, że Muller i Gomez strzelili. Pierwszy może się odnajdzie, a drugi się w końcu może przełamie !! W sumie to jestem zadowolony i myślę, że nei mogło być lepiej !

29.11.2009 19:34

Brak Wleczności to drugie imie Toniego. Sorry, raczej trzecie. Drugie to Potykam Się O Własne Nogi.

29.11.2009 15:37

Ja uważam, że na tle naszej kadry to było by wzmocnienie.

29.11.2009 15:35

Chociaż nie, jak przegramy to zamkniemy górną.

29.11.2009 15:17

Ale Gomez chyba z lekka się podnosi. Miejmy nadzieję.

29.11.2009 15:17

Dzięki łysy, to miłe !

29.11.2009 15:16

To co, znaczy że Toni w innych meczach nie chce strzelać "o jedną bramkę wiecej od przeciwnika" ? Toni to obecnie padlina i to jeszcze większa niż cały Bayern w tej chwili, bo Bayern mimo że nie w formie to walczy. Walczy, ma inicjatywę prawie w każdy meczu. A Toni ? Z resztą, nikt nie twierdzi że nie zagra z Juve, choć forma go do tego nie predysponuje. A chceć to on se może.

29.11.2009 15:15

W przypadku braku zwycięstwa możemy już otwierać dolną półówkę tabeli.

29.11.2009 15:13

Miało być "gloryfikować".

29.11.2009 15:11

Ale Gomez chyba nieco się ogarnął i myślę, że może być z nim teraz lepiej. Do udowodnienia że jest się wartym 30 mln droga daleka, ale kiedyś trzeba zaczać. Niech więc już zaczyna.

29.11.2009 15:11

Babel to jest dobry piłkarz. Nie ma co go kloryfikować, ale jakby przyszedł do nas za sensowną cenę to na pewno byłby wzmocnieniem. Sweinsteiger czy Pranjić mogą za nim sznurowadła nosić.

29.11.2009 15:10

Jak Bayern wygra 4:0 ? Niech Bayern po prostu wygra, nawet 1:0 czy 2:1 a i o to będzie trudno. Dziś wszyscy wiedzą, że można nas be zproblemu pokonać a to ich dodatkowo mobilizuje. Dlatego co mecz, mamy utrudnione zadanie. Zdobyć punkty na Bayernie to już nie jest nic wielkiego. Ciężko będzie, ale nie ukrywam że liczę na zwycięstwo.

29.11.2009 15:08

To będzie bardzo trudny mecz. Zwycięstwo będzie trudne do osiągnięcia, ale musimy wygrać aby zacząć budować sobie morale na mecz z Juventusem.

29.11.2009 14:05

Uważam, że to nazwisko godne rozważenia.

29.11.2009 14:04

PYTANIE

Kto to powiedział: "Silni będziemy tylko razem, a dni takie jak dzisiejszy pokazują iż w klubie wcale nie ma takiej nerwowości jaką kreują media":

a) Saddam Hussein
b) Fidel Castro
c) Uli Hoeness

Odpowiedź wieczorem.

29.11.2009 14:02

Niech on już do cholery odejdzie, bo irytuje mnie już tym kłapaniem dziobem. Tylko gada o tym jaki to jest pokrzywdzony. Dowiedzenia Toni.

29.11.2009 13:59

No jeśli nikogo nie niepokoi osoba Hoenessa na stanowisku prezydenta klubu to winszuję zdrowia psychicznego.

29.11.2009 13:59

Klinsmann nie przyjmuje ofert innych klubów, bo ich po prostu nie ma. Proste. Nikt przy zdrowych zmysłąch go nie zatrudni. Wystarczy że nas wydrenował z grubej kasy.

29.11.2009 13:55

Wszyscy mają teraz pewnie w głowie mecz z Juventusem, dlatego Robben musi być wyszykowany na ten mecz. Może boją się zaryzykować.

29.11.2009 13:54

Dokładnie, rafalpilkarz.

29.11.2009 13:53

Ja liczę jednak na Adlera.

29.11.2009 13:52

Allofs. Dać mu niezależność (hehe...) i od razu odpalamy w górę Europy !

28.11.2009 12:04

A najwięsze cegiełki do zepsucia Bayernu w ostatnich latach dołożył pan, który został właśnie naszym prezydentem.

28.11.2009 12:03

Po co wybory skoro NIE MOŻNA BYŁO wybrać inaczej ?

28.11.2009 12:02

Łysy, noż k...wa jego mać ! Po co gatki o demokracji ? Ano dlatego bo było głosowanie ! W głosowanie jest tylko w demokracji. Wobec tego pytam jacy byli inni kandydaci, oraz czy wszyscy głosujący byli i są niezależni od UH ? Otóż kandydatów innych nie było, a głosujący byli i są zależni od naszej trójcy. Więc się k...wa pytam po co wybory skoro było wiadomo wcześniej ? Taka papierowa demokracja, śmiech na sali.

28.11.2009 12:01

Haj, mnie chodzi tylko o to że nie jest to demokracja. A jak nie jest to niedobrze. Podaj nazwiska kontrkandydatów. Poza tym kto głosował ? Bo jakoś mam takie dziwne przekonanie, że los tych osób ktorzy głosowali jest zależny tylko i wyłącznie od trójki UH,KHR i FB. Więc co to za demokracja ? Podstawą demokracji jest niezależność. W Bayernie takowej nie ma. I tylko o to mi chodzi.

28.11.2009 11:58

Co ciekawe, reakcje białorusinów czy kubańczyków na moje opinie były by podobne jak wasze...

28.11.2009 11:54

Łysy, nie lepiej. Lepiej po prostu nie nazywać dyktatury demokracją.

28.11.2009 11:45

I pewnie Sweinsteigera też ? Oj, przepraszam. Sweini przecież gra "zajebiście".

28.11.2009 11:39