Promocja BETFAN
Promocja BETFAN
DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: ironmaidenpl Strona 1

Niemcy wygrali, no no no, co za sensacja ( to taka ironia )

08.09.2025 00:00

Tutaj można wejść z tobą w dyskusję, jak można przejmować się tym, co się dzieje w kadrze Niemiec, a no można wystarczy być Niemcem.

07.09.2025 23:59

Serio, czyli według twojego toku myślenia, to każdy kibic Bayernu, musi również kibicować kadrze Niemiec, przecież to żaden mus.
Mogę kibicować klubowi, ale nie tej reprezentacji, widać jak na dłoni że ich piłka ma głęboki kryzys, z którego raczej nie wyjdą, nie odbiją się.

06.09.2025 18:01

Nie liczyłem na to, a nawet mi przez głowę by to nie przeszło, ale dożyłem upadku niemieckiej piłki nożnej.
Brawo

06.09.2025 01:04

@Alistair
Obecnie Bayern nie jest gigantem piłki nożnej, choćby właśnie przez podpisanie takiej umowy, z firmą której praktycznie nikt na świecie nie zna.

22.08.2025 10:18

@Luca
Raczej niczego

01.06.2025 00:55

Pewnie im żal tyłek zdżera.

01.06.2025 00:54

Myślisz, że kogoś obchodzi co będzie za rok, liczy się tu i teraz.

01.06.2025 00:49

Ważne kto teraz wygral

01.06.2025 00:48

Gdyby babcia miała wąsy, to byłaby dziadkiem.
Takie gdybanie, to można między bajki włożyć

31.05.2025 22:37

Inter pokonał po kolei Bayern, Barce, przegrał czy też pogrom z PSG.
Brawo PSG

31.05.2025 22:36

@Luca
To inaczej fanatyzm

31.05.2025 22:35

@Barthyren
Jak nazwać kibiców którzy widzą tylko jeden klub, może źle dobrałem określenie

31.05.2025 22:34

1

Chyba tylko rozpacz, że to nie Bayern.

31.05.2025 21:58

Brawo PSG

31.05.2025 21:24

Kiedy niemieckie kluby były lepsze e Europie od angielskich.

24.05.2025 05:54

Niby po co tu mają przyjść prywatni inwestorzy i ich pieniądze, skoro sama litanies nudna jak oglądanie schnącej farby na ścianę, praktycznie liga bez emocji.

24.05.2025 05:53

@PanMietek
Bredzisz i tyle pozbyć się 1/3 drużyny i to pewnie za grosze, to za co sprowadzić na ich miejsce zastępstwo, czy też lepsza jakość.

16.05.2025 06:11

@pawlo098
Bayern raczej nigdy nie był takim magnesem

16.05.2025 06:10

Dlaczego nikt nie czepia się głównego prezesa, czyli Herberta Hainera, prawda jest taka iż, facet przechodząc z prezesury w Adidas, zostaje prezesem Bayernu, to na logikę zalicza zjazd w dół, to tak jakby CEO Apple Tim Cook, został CEO Realu Madryt

16.05.2025 00:51

Potrójna Korona, jest poza zasięgiem Bayernu.

11.05.2025 06:23

Co do nastawienia o sukcesów LM, co roku jest to samo, i co roku tak samo wychodzi, czyi ambicja klubu z lekka leży i kwiczy.

11.05.2025 03:37

1

Przecież niedawno, tak 2-3 lata temu najdroższy klub piłkarski to Real jego wartość była ledwo co 1 mld, zresztą te wartości to śmiech na sali.

11.05.2025 03:30

Jeżeli masz na myśli wygranie LM, jako poważne sukcesy, to krótko i na temat, zapomnij.

04.05.2025 01:13

Kibice to jednak mają krótką pamięć, całkiem niedawno odpadliśmy z Interem z LM, i to była tragedia i dramat, a tu cyk i euforia, za czym ta euforia, kolejne trofeum LM, to pewnie za XX lat, dlaczego tak, bo przy tych władzach w klubie to jest możliwe.

03.05.2025 04:02

Kit z odpadnięciem z LM, ważne by odzyskać ( wygrać )BL, i tak jest co roku, bo wszyscy w tym kubie mają takie ambicje.

25.04.2025 01:51

To nie jest plan minimum, a raczej maks plan, tylko fanatyczni kibice myślą że Bayern będzie często triumfował w LM

25.04.2025 01:49

Neuer, to już nich idzie na piłkarską emeryturę, mógłby być wielką legendą, ale niestety sam na to zasłużył

21.04.2025 17:40

Szacun dla zarządu to może być, wtedy i tylko wtedy gdy dojdzie do takiego transferu, oraz gdy ten transfer wypali na 200%

21.04.2025 17:36

Czyli co, znowu zmiana trenera, serio🤔🤔🤔🤔

17.04.2025 21:42

1

Teraz wystarczy zdobyć Mistrzostwo Niemiec i na 100% będzie super euforia, mistrz musi być w końcu trzeba go odzyskać, a puchar LM, e tam może za rok ( prawdopodobnie to za X lat ), więc taki mamy ambitny Bayern ( dosłownie cały Bayern, z samej góry do samego dołu ).

17.04.2025 21:39

Gdyby babcia miała wąsy, byłaby dziadkiem

16.04.2025 22:56

Jeszcze dłużej z tym wolnym, powinni poczekać, najlepiej do ostatniego gwizdka sędziego kończącego ten mecz.

16.04.2025 22:55

@misza
Ale tu nie chodzi o pierwszy lepszy klub, chodzi o Bayern, nazwa i tradycje powinny zobowiązywać, ale niestety zarząd reszta ma to gdzieś.

16.04.2025 22:41

Najlepszy sztos mieliśmy w latach 2010/2014, potem ten krótki okres 2020, ale cóż mamy zarząd oderwany od rzeczywistości, to co się dziwić.

16.04.2025 22:38

Najlepszy sztos mieliśmy w latach 2010/2014, potem ten krótki okres 2020, ale cóż mamy zarząd oderwany od rzeczywistości, to co się dziwić.

16.04.2025 22:38

Cały klub, zero ambicji, zero charakteru, z dawnego Bayernu to tylko nazwa została.
W pierwszej kolejności, cały zarząd out, pora na nowy, młody i kompetentny zarząd, a nie dziadki oderwane od rzeczywistości

16.04.2025 22:31

1

Cały klub, zero ambicji, zero charakteru, z dawnego Bayernu to tylko nazwa została.
W pierwszej kolejności, cały zarząd out, pora na nowy, młody i kompetentny zarząd, a nie dziadki oderwane od rzeczywistości

16.04.2025 22:30

Jak zwykle

16.04.2025 22:28

Zgadza się, ale to przede wszystkim wina samej góry, czyli władz klubu, oni są oderwani od rzeczywistości.

16.04.2025 22:28

Zgadza się, ale to przede wszystkim wina samej góry, czyli władz klubu, oni są oderwani od rzeczywistości.

16.04.2025 22:27

Po prostu piszesz prawdę, a że dość przykra.

16.04.2025 22:26

To jest Bayern, czy jakiś polski klub

16.04.2025 22:23

Kit tam z LM, ważne by wygrać i odzyskać Bundesligę.

16.04.2025 21:38

Kit tam z LM, ważne by wygrać i odzyskać Bundesligę.

16.04.2025 21:38

Z powodu meczu zejść na zawał, serio.

16.04.2025 21:33

Gdyby, gdyby, gdyby babcia miała wąsy, to byłaby dziadkiem. Jakby nie było tego samobója to pewnie i tak barca by coś wcisnęła.

15.04.2025 23:00

Remontadę, to jutro Real zrobi na Atsenalu.

15.04.2025 22:51

1

Nie ma czegoś takiego jak gwarant sukcesów, zwłaszcza w sporcie.

15.04.2025 01:16

Real u siebie rozjedzie kanonierów, a raczej kanonierzy sami od siebie przegrają.

11.04.2025 00:05

Powrót Neuera to nie wzmocnienie, prawda jest taka iż lata świetności ma już za sobą, więc to żadne wzmocnienie.

11.04.2025 00:04

Właśnie skupić się na BL, a nie na LM

09.04.2025 23:04

@admin
Te zyski to były kiedyś, a obecnie to kto wie.

09.04.2025 23:03

@elber09
Kto pamięta poprzednie półfinały, liczy się sukces końcowy.

09.04.2025 23:01

@elber09
Gdyby babcia miała wąsy, to byłaby dziadkiem, gdybanie zostaw gdybaczom, liczą się fakty.

09.04.2025 22:55

@neezik
Skoro bawią Cię porażki u siebie, to brak mi słów.

09.04.2025 22:54

@Reeken89
Przecież to jest Real, i grają u siebie, a Arsenał może przegrać i odpaść tylko, z samymi sobie.

09.04.2025 22:37

@dickinosn85
Mięciutki to będzie Arsenał w Madrycie

09.04.2025 22:34

@elber09
Nie tylko o to chodzi, bo nawet hiszpański średniak, potrafi wyeliminować z rozgrywek LM, drużynę nr.1 Bundesligi

09.04.2025 22:34

2

Właśnie widzimy pokaz siły Bundesligi, co tam Bundesligi, siły niemieckiej piłki nożnej.
Brawo.
To co finał w Monachium
Real - Barcelona
I będzie trzykrotne upokorzenia Bayernu.
1 Finał hiszpański
2 Jedyny sposób by Real przegrał w Monachium
3 Flick i Lewandowski, zagrają Bayernowi na nosie.

09.04.2025 22:19

No najlepiej, w 100-% wina trenera i tylko trenera, a sami pikarze to co, to oni mają grać, czy tylko są dobrzy jak trzeba podwyżkę, bo ciągle im mało i mało

09.04.2025 20:48

@PanMietek
Raczej nikogo, kto by do nas chciał zawitać.

09.04.2025 20:47

Niech sprzedadzą stadion, będą mieć sporo kasy, a grać będą na mega szczęśliwym stadionie, czyli byłym stadionie.

09.04.2025 20:05

Co powiecie na to, w pierwszej kolejności zwolnić, żalu zarząd, prezesów wszelakiej maści dyrektorów, zatrudnić odpowiednie osoby, zwłaszcza w młodszym wieku, zresztą skoro prezesem kluby jest były dyrektor generalny firmy Adidas, to po prostu brak słów .

09.04.2025 20:04

Kolejny mecz LM u siebie, i kolejny przegrany.

08.04.2025 22:54

Takie gdybanie, to wróżenie z fusów.

08.04.2025 22:53

Pewnie przez przypadek, albo i filmiki na Youtube

08.04.2025 22:53

Obecna kadra Bayernu, to jest cieniem samej siebie, ale to głębszy problem Niemców, bo ich kadra ma to samo, słaby Bayern to słaba kadra.

08.04.2025 22:52

2

Mam tak samo, brak tej radości z oglądania, jak i tej nieprzewidywalności

08.04.2025 22:49

Dobry żart

08.04.2025 22:48

Chyba w snach

08.04.2025 22:45

@Alistair
Nie, na Olipmia Stadion

08.04.2025 22:36

To wpisze 1 mld €, i pozamiatane, Bayern i i reszta kuzynów to nie Apple czy MS

08.04.2025 22:34

Może pora na przejście na inny stadion, bo ten w porywaniu do poprzedniego, to za dużo u siebie porażek Bayern ma.

08.04.2025 21:55

Najlepiej jak klub da sobie spokój z Manuelem, on niech idzie już na sportową emeryturę, niech zajmie się hodowlą dwukolorowych wietnamskich chomików, dawać tego młodego na nr1.

28.03.2025 22:30

Neuer powinien być sprzedany, po wypadku na nartach, a tak jest jak jest

23.03.2025 16:56

@ovadinho
Zdajesz sobie sprawę z tego, że on nam nie pomoże w wygraniu ( tak jak w 2013 r ) LM, jego czas minął, a że Bayern jedzie na sentymentach, no cóż nie dziwne że jest jak jest.

23.03.2025 16:55

@ovadinho
Bredzisz, Neuer to już jest cieniem samego siebie.

23.03.2025 14:17

Myślisz że to coś zmieni.

23.03.2025 11:46

Z nim, czy bez niego, nie ma różnicy.

23.03.2025 05:56

Jego dawno już nie powinno tu być, ale nie bo po co iść do przodu, lepiej zatrzymać się w rozwoju, i stawiać nastych co już są wypaleni.

23.03.2025 05:55

Z nim, czy bez niego, i tak marne szanse na wygranie LM.
Już dawno powinni się go pozbyć.

23.03.2025 05:50

Z nim, czy bez niego, i tak marne szanse na wygranie LM.
Już dawno powinni się go pozbyć.

23.03.2025 05:50

@Alistair
Na co pewno jest lepiej zarządzana niż Bayern.

20.02.2025 23:42

@Bavaria
Kogo obchodzi to co było XX lat temu, ostatnie dwumecze to Real nas upokarzał i to w Monachium, Bayern jak cała niemiecka piłka siadł ( to tak na łagodnie, nie chce bluźnić), prawda jest taka że cała góra do wymiany, na ludzi z wizją, mających pomysły itp.

20.02.2025 22:34

Dodaj do tego iż, zarządy niemieckich klubów ( zwłaszcza Bayernu ), są do niczego.
Zresztą Niemcy przechodzą mega kryzys i to nie tylko w sporcie l, bo we wszystkim.

20.02.2025 19:19

W tym roku finał LM odbywa się w Monachium, czyli finał Barva - Real, byłby najlepszy, dodatkowo wygrana Barcy, i jakby nie powiedzieć podwójne upokorzenie Bayernu.

20.02.2025 19:17

1

Tak się prowadzi klub, a nie jak memeje i łamagi w Bayernie.

19.02.2025 21:29

Czyli runda do której awansowaliśmy, w dodatku po wielkim szczęściu, będzie na 99% ostatnią.

19.02.2025 20:21

Tak samo jak Bayern, choć w tym przypadku jest ciut inaczej.

31.12.2024 20:20

@Reeken89
Z tym LM, i jego zdobyciem, to trzeba udać się do władz Bayernu, widać że te władze nie mają ambicji, w zdobywaniu co 2-4 lata LM.

24.11.2024 10:21

@Reeken89
Może wreszcie zdobyć uszaty puchar LM, a nie jakiś tam PN.

23.11.2024 21:24

Szkoda kibiców😁😁😁😁, dobre sobie ktoś ich do tego zmusza🤔🤔🤔

19.11.2024 23:39

Polska - Hihihihihi

18.11.2024 23:35

Niby kto i jak odkuje się na MŚ, chyba nie kadra Niemiec.

16.11.2024 22:13

Jakiego finału, chyba tylko Mistrzostw Świata w rozbierane domino.

07.11.2024 00:23

@misza
Gdzie masz w bl, przeciwników poziomem równym do Bayernu, prawda jest taka iż przez to seryjne wygrywanie bl, zlekezywsluamy LM.
Góra powinna postawić poprzeczkę bardzo wysoko, i powiedzmy 2-3 razy zwycięstwo w LM, w przeciągu 5-6 lat.
To się nazywa mieć charakter, ambicje i tyle w temacie.
Chcesz to się ciesz wygraniem bl, to na nikim nie zrobi wrażenia nawet tak 15 razy z rzędu.

03.11.2024 16:38

Dla wszystkich czekających, na dobre wyniki w Europie ( zwłaszcza wzniesienie uszatego pucharu LM ), przy tych strukturach w klubie można o tym zapomnieć, taka jest prawda i realia.

01.11.2024 10:31

Mega ważny mecz to był w środę, teraz każdy inny mecz to raczej w cieniu tego meczu.

28.10.2024 17:03

Serio to Bayern tak upada, że są trenerzy w rezerwie.

28.10.2024 17:02