Suarez nie, za często zdarzają mu się niesportowe zachowania, z ręką na MŚ na czele, potem ta ręka podczas pucharu Anglii (lub ligi, nir jestem pewny... ) Neymar, jak już mówiłem, jestem na tak. Isco - może. ale teraz trenerem jest Jupp, mamy 3 rozgrywki, w których chcemy wygrać. na tym się trzeba skupić.
21.01.2013 15:16
tak swoją drogą: nie pamiętam kiedy ostatnio w podstawowym składzie (bo bądźmy szczerzy, tylko DvB z wyjściowej 11 normalnie nie gra w pierwszym składzie) było mniej Niemców, niż zawodników innych narodowości.
20.01.2013 00:11
@pecz01
Zahia się na tym świetnie wypromowała. cóż, showbiznes rządzi się swoimi prawami.
19.01.2013 23:04
Ciuus
pecz1 zakończył dyskusję nt komunikatora/shoutboxa.
@scholli
ciekawe, ale nie podoba mi się taki eksperyment. potrzebny jest ktoś z doświadczeniem, miłoby było, gdyby to był facet, którego uhonorowałeś w swoim nicku.
19.01.2013 20:56
no ok, właśnie wydawało mi się, że ktoś już miał taki pomysł, ale pewny nie byłem.
19.01.2013 20:49
hmmm Ciuus ma w sumie niezły pomysł (choć chyba się już kiedyś tu pojawił, nie dam głowy i z góry przepraszam oryginalnego autora ;) )., tylko nie wiem, jak z Jego realizacją pod względem technicznym. może dałoby się zrobić Shoutboxa podczas meczów? zgadzam się, że normalnie to chybiony pomysł, ale te 2 razy na tydzień by to gryfnie mogło działać.
19.01.2013 20:41
podoba mi się, jako odstaje styl wypowiedzi Mandzu i Hesla od pozostałych ludzi z ich ich zespołów. Schweini i Heynckes trochę narzekają, Mandzu typowa skromność. słusznie, bo On zrobił dokładnie tyle, ile musiał, do Niego niespecjalnie można mieć jakieś uwagi. a Hesl który totalnie zawalił przy 1szej bramce nie mówi nic o realizowaniu założeń taktycznych etc, tylko stwierdza, że trzeba o tym spotkaniu zapomnieć :D
19.01.2013 20:39
Lahm zasłużył na 4 moim zdaniem. nie grał wybitnie, ale jakiś strasznych błędów nie popełniał. no ale ok, od Niego wymaga się ciut więcej. i Dante też zasłużył na 2 wg mnie, grał świetnie, poza jednym błędem.
@Ciuus
Użytkownik: Ciuus
Data rejestracji 2013-01-18 12:43:32
Ilość dodanych artykułów 0
Ilość dodanych komentarzy 34
z całym szacunkiem, jak na kogoś, kto chce "zobaczyć z czym Guardioli się przyjdzie zmierzyć w Bayernie i co jest w stanie z tego zespołu wyciągnąć." wypowiadasz się bardzo dużo. i to nie są pytania, tylko oceny, z którymi póki co powinieneś być raczej ostrożny.
19.01.2013 20:32
@Adi
jeśli Neymar nie odejdzie do 2014, to tym lepiej dla Nas. to zwiększa szanse na transfer, bo Neymar ciągle mówi, że jest wielkim fanem Pepa, a 50mln Uli raczej nie wyda. zobaczymy, jeszcze sporo czasu. co do Nilsa: jeśli uda się go sprzedać, to spoko, jeśli nie, to tragedii nie będzie.
19.01.2013 13:32
słyszałem coś kiedyś o polityce 8-3. mianowicie podstawowa 11 ma się składać z 8 zawodników reprezentacji Niemiec i 3 reprezentantów innych krajów. Mamy Riberiego, Alabę i Dantego. Mandzu i Robben to jednak bardziej zmiennicy. widziałbym Neymara, ale o ile jakimś cudem udałoby sięgo pozyskać za darmo. to jest wykonalne, ale Pep będzie się musiał ostro napracować. w 2014 kończy mu się kontrakt, Robben i Ribery będą po 30, więc byłby rozsądną opcją.
19.01.2013 03:40
Heynces odchodzi na emeryturę, sam od dawna mówił, że w najlepszym wypadku potranuje jeszcze rok. poza tym, jak ktoś zauwazył, Uli jest przyjacielem Juppa, jestem pewny, że nie było w tym nic chamskiego. pojawiła się okazja, sam Jupp dobrze wie, że Bayern potrzebuje następcy dla Niego. i czego by nie mówić o Pepie, miał sporo sukcesów i wcale nie dostał gotowej drużyny. jeśli już, to teraz dostaje.
18.01.2013 17:26
@skyBUNDESLIGA
akurat Boniek jest chyba jedyną rozsądną osobą w polskim świecie piłkarskim. no i zauważ, że facet nie jest bezpośrednio związany z mediami.
18.01.2013 14:24
wrwcaj do zdrowia, Holger. defensywa Bayernu bez Ciebie sporo traci.
18.01.2013 01:02
Lewanadowski!
18.01.2013 00:11
no właśnie mnie nie przekierowało. ale mniejsza, Manu się stąd nigdzie nie ruszy.
17.01.2013 23:57
"Jeśli chodzi o nazwisko ewentualnego zastępcy, wg Mundo Deportivo pojawiają się czterej kandydaci: Ter Stegen (Borussia Mönchengladbach), Guaita (Valencia), De Gea (Manchester United), bądź Stekelenburg (Roma). Onda Cero informuje, że pierwszą opcją Barcelony jest Vicente Guaita, a w dalszej kolejności klub rozważa kandydaturę Andrésa Fernandeza z Osasuny." Ter Stegen jest świetny, ale wolałbym, żeby został w Niemczech. BVB lub Schalke. Niech BL rośnie w siłę. ale na BMG jest za mocny.
17.01.2013 23:49
zwłaszcza że jak sam twierdzi jest wielkim fanem Pepa. no i Pep umiałby Go ukształtować moim zdaniem (egoizm)
17.01.2013 23:38
hmmm z drugiej strony fakt, często sprawdzam profile innych użytkowników, jeśli nie jestem pewny, kiedy się zarejestrowali. ale poza spamerami tylko raz trafiłem na profil z datą 17 I
17.01.2013 23:36
no dokładnie. tragedii nie będzie, jeśli go nie sprowadzimy, nie napalam się na ten transfer, ale byłbym zadowolony, gdyby się udało.
17.01.2013 23:33
prędzej Neymar. wielka gwiazda, gracz b. dobry, choć grający egoistycznie. taki Robben (sprzed 2 sezonów) tylko mniej czasu spędzający u lekarza. no i gracz, który uwielbia Pepa. podobna cena co Falcao, i grający na słabiej obsadzonej pozycji (Robben gra średnio pół sezonu na rok, najmłodszy już nie jest).
17.01.2013 23:30
Gomez i Mandzu muszą zostać. mi też się nie podobałyby podobne eksperymenty, co nie zmienia faktu, że uważam je za dość pradopodobne. 3 napastnik Petersen albo Friesenblicher jak na mój gust.
17.01.2013 23:26
tak, ale zatrudnienie Pepa może to zmienić. swoiste "pójście za ciosem". zwłaszcza że nawet jesli, odpukać, nie wyjdzie, to i tak Nas na taki wydatek stać.
17.01.2013 23:21
hmmm mówienie, że wydatki rzędu 40 mln to nie dla Nas przypomina mi o jednym transferze... a co do Busquetsa: nie. nie lubie Go, i nie potrzebujemy wzmocnienia środka pola. Gustavo by musiał odejść chyba. Ale Goetze jak najbardziej!
@Rizzitelli
no wlasnie też się obawiam o Gomeza. na szpicy by grał raczej Ribery, to by mogło być to samo, co przesunięcie Messiego na szpicę. albo Schweiniego do środka pola.
17.01.2013 23:15
:D plotki, plotki plotki. zaczęło się już wczoraj. i do 30 VIII 2013 pewnie nie ucichną.
17.01.2013 23:02
@Piechot
nie tylko w Bayernie. na świecie.
17.01.2013 22:35
w kłótni zdf, Hilario i Kable się zgubiłem... czemu się nagle odzywa Kable, skoro z nim już się (chyba) nikt nie kłocił/dyskutował?
17.01.2013 21:10
:D weee! ja chcę jeszcze Casillasa na ławkę! i Iniestę! Uli, kup mi! :D uwielbiam plotki transferowe
17.01.2013 21:02
"dopóki" razem i przez "ó".
17.01.2013 20:50
boże, spraw, żeby to był tylko troll...
17.01.2013 20:46
widzę tu sporo nowych ludzi. ale nie zgadzam się z Tobą lascah, niech zostaną. dopóki przestrzegają regulaminu i netykiety jest dobrze. może część z nich już zostanie kibicami Bayernu?
17.01.2013 20:24
dla mnie najlepszym napastnikiem wszech czasów jest Mueller.
17.01.2013 20:23
@kable
dlatego napisał słowo "kibicie" w czudzysłowie.
17.01.2013 19:27
szczerze mówiąc ja się raczej spotykałem z opiniami, że to Pep poukładał i stworzyl tę Barcelonę...
17.01.2013 19:03
@AdiFantasi
patrząc na oficjalny ranking uefa to już po 1/8 LM BL ma spore szanse prześcignąć PL.wystarczy że Bayern i Schlake lub BVB wygrają swój dwumecz, i nie trzeba patrzeć na ManU vs Real nawet.
17.01.2013 17:48
zgadzam się z lupa666. Robben jest świetny, ale ma swoje lata, a jego kontuzjogenność na pewno przyśpieszy Jego odejście na emeryturę. Ribery też najmłodszy nie jest, choć On akurat jeszcze dość długo pogra moim zdaniem. 10 mln więcej niż Javi ma kosztować? bierzmy. a co, stać nas, a raczywiście jest świetny, miałem okazje podziwiać go na żywo. gra egoistycznie, ale Robben też taki był, a do zespołu wnosił niesamowicie dużo.
17.01.2013 17:45
@pele
o akurat polska specjalność. jak to powiedział J. Sienkiewicz: "łatwiej skrytykować pałac, niż zbudować kibel"
17.01.2013 17:34
davout
mówiąc, że gramy tylko skrzydłami chyba lekko przesadzasz. Kroos, Schweini i iderzenia z dystansu Gustavo sporo dają.
17.01.2013 16:52
Goretzka jak najbardziej! młody, perspektywiczny Niemiec, jestem za!
17.01.2013 14:01
no też słyszałem o tych 22 mln. niezła kasa, ale u Nas nie będzie zarabiał aż tak dużo mniej, a ma pewniejsze warunki pracy.
17.01.2013 13:48
wtedy bierzemy go z opcją pierwokupu, co już przestaje być tak na rękę Barcy
17.01.2013 13:37
ale po co Nam tylko wypożyczenie 20 latka? bez sensu.
17.01.2013 13:28
no tak, tylko że to niestety usypiało też np. mnie. Bayern gra dużo bardziej ofensywnie.
17.01.2013 13:23
ja się zgadzam z Piechotem, ten styl jest bezproduktywny i szczerze powiedziawszy nudny. w piłce nożnej chodzi o strzelanie bramek, nie o wymienianie podań.
a Ty Maxi się uspokój. jesteś tu od 7miu dni i już zaczynasz obrażać zasłużonych użytkowników serwisu.
17.01.2013 13:18
no. chociaż żal... w sensie "żałuje, że nie będzie trenował Bayernu", to tak, jest świetnym trenerem. ale żal w sensie współczucia nie. chciał iść na emeryturę, nie jest na nią zbytnio wypychany. dziękuję mu, że był gotów przedłużyć kontrakt o rok, teraz życzę mu miłej emerytury, i cieszę się, że będzie mial czas dla rodziny. udana kariera piłkarska i menedzerska, teraz niech odejdzie na naprawdę zasłużoną emeryturę.
17.01.2013 02:54
nie takie zaskakujące, to świetny trener, jeden z bodaj 3, którzy zdobyli Puchar Europy z 2ma różnymi klubami (a po tym sezonie miejmy nadzieję pierwszy, który ją zdobył z 3ma ;) ). tylko że idzie na emeryturę, ale to mogą traktować jako plotkę, sami wiemy jak to jest z takimi informacjami.
17.01.2013 02:41
hmmm to oznacza osłabienie BL. nie podoba mi się to. ale też wątpię, żeby Klopp przeszedł do Chelsea. nie ten typ człowieka moim zdaniem. a co do Pepa: kasę mu oferowali wszyscy, wybrał ofertę klubu z, jak to ujął sport.pl, i tym razem się z Nimi zgadzam, wysoką "kulturą korporacyjną" i o podobnej polityce co Barca.
17.01.2013 02:15
:D o boże, oczywiście. głupi błąd, i to dwa razy.
17.01.2013 01:31
@Kosmopolita
Dziękuję za wypowiedź :)
co do Twoich uwag odnośnie "czy Pep poradzi sobie w Bayernie": jedna podstawowa róznica między Bayernem a Barceloną, zarząd dużo bardziej się wtrąca. tutaj żaden piłkarz sobie nie pozwoli na taki wyskok, nie ze względu na Pepa czy (teraz) Juppa, tylko ze względu na Hoenessa, Rummenigge czy Sommera. Szatnia jest poukładana, jedyny zawodnik, jaki może robić problemy, to Robben. no i Pep nie bedzie miał takiej swobody, ale też ma trochę mniej roboty, sporą część Jego obowiązków z Barcy ma Sommer.
17.01.2013 01:28
a Eintracht? jesli ktoś się "interesuje" nawet tylko BVB to nie słyszeć o rewelacji rozgrywek to już wstyd...
17.01.2013 01:14
sky: Wybacz, wśród 280 komentarzy łatwo coś przegapić. no ale fajnie, zasłużył na to moim zdaniem. m.in. za dwumecz z Realem, Cristiano w 3ce kandyadatów do Ballon d'Or, a obrońca, który Go bez większych problemów powstrzymuje nie łapie się do 11stki roku? to by była niekonsekwencja, jakiej w sumie moznaby się po nich spodziewać :D
17.01.2013 00:55
ej tak swoją drogą: 2 najważniejsze "transfery" Bayernu w tym sezonie to 2 człownków sztabu szkoleniowego (m.in. wg opinii Hoenessa): Sammer i właśnie Guardiola.
tak na marginesie: pisałem pod innym newsem, Lahm w 11 roku UEFA. warto by o tym news zrobić, mogę nawet się tego podjąć.
17.01.2013 00:42
Piechot, Ty masz łeb. no i Jego odejscie z Barcelony tez było dość dziwne. jeden gorszy, nie katastrofalny, sezon i tak zasłużony dla klubu trener odchodzi? i nikt nie próbuje Go zatrzymać... fakt, ciekawe...
17.01.2013 00:21
no ofc, ale powinno to spowodowac właśnie "ocieplenie" wizerunku FCBM, a nie zmianę frontu o 180 stopni. może będzie więcej informacji o Bayernie na onecie etc ;). a w tej chwili ta sytuacja nie powinna się odbić na drużynie. jeśli już, to zmotywuje ich do godnego pożegnania Juppa, bo jest raczej przez zawodników lubiany.
17.01.2013 00:07
pecz
spokojnie, ja też czasem oglądam mecze z komentarzem Borka i się z Toba absolutnie zgadzam. Tyle że akurat Pepa będą uwielbiać niemal tak, jak Lewego. i generalnie to może spowodować poprawę wizerunku FCBM w polskich mediach.
16.01.2013 23:59
@pecz01
akurat polscy komentatorzy są w przeważającej większości zapatrzeni w Barcę prawie tak samo, jak w BVB, więc będą mieli dylemat:D
16.01.2013 23:51
@ Piechot
no tak, pomyliłeś się :) za wikipedią: "płaca brutto - płaca całkowita, bez odliczenia podatku, składek, potrąceń itp."
16.01.2013 23:44
Shaq
skąd to info?
16.01.2013 23:35
huh. wg mnie to tylko plotki, Hoeness raczej by się nie zgodził na takie zarobki. ale myślę, że umowa może zawierać ładną premię za sukcesy.
16.01.2013 23:30
Trekmi
nie zdziwiłbym się, gdyby trzeba było poczekac do piątku ;)
16.01.2013 23:19
abcde: na pewno znajdzie się dla Niego miejsce na trybunie obok Uliego.
16.01.2013 23:01
no w sobotę powinien być na trybunach. btw, myślę, że już własnie w sobotę będzie można zauważyć zwiększone zainteresowanie Bayernem.
16.01.2013 22:59
bo ja wiem, na niektóre mecz Bayernu pewnie będzie przylatywał. i na trybunach obok Hoenessa sobie usiądzie :)
16.01.2013 22:54
@marychyS
szczerze cieszyłbym się, gdyby chociaż przez pół sezonu popracowali razem. Heynckes jest świetnym trenerem i fajnie by było, gdyby Pepa tak wprowadził do Bayernu. i funkcja w związku z tym asystenta.
16.01.2013 22:44
Meloman
masz 100% rację. Fakt, BVB i teraz ściągnięcie Pepa to naprawdę 2 świetne rzeczy, które wpływaja na popularność BL. a co za tym idzie na siłę Bayernu.
16.01.2013 22:33
ludzie, nie doszukujcie się samych negatywnych rzeczy. To jest wielkie wydarzenie, facet poggratulował, w tym newsie nie ma nic, co kazałoby sądzić, że jest w tym coś więcej niż właśnie gratulacje.
16.01.2013 22:01
@Piechot
generalnie się zgadzam, choć osobiście z zatrudnienia Juergena bym się ucieszył. Bądźmy szczerzy, Sammer był bardziej związany z BVB, a nikt specjalnie nie narzekał. generalnie boję się o stronę taktyczną, ale przecież jest wspomniany Sammer, który taktykiem jest świetnym, no i u Nas też bedzie miał asystenta. Mam wrażenie, że Pep zdaje sobie sprawę, ze pod względem taktyki są lepsi od Niego, i nie próbuje na siłę wykonywać rzeczy, w których nie jest najlepszy.
16.01.2013 21:35
@ Piechot właśnie o to mi chodziło.
i wracając do tematu: ja jestem zadowolony, Pep jest świetnym motywatorem, pod wieloma względami odrotność van Gaala. a co do taktyki, to raz że Pep na pewno taki zły nie jest, 2 że Sammer też na pewno będzie miał coś do gadania.
16.01.2013 20:54
@PavvelCFC już, starczy. wiem, że dyskutujesz w miarę rozsądnie, nie wyzywasz etc, ale to nie ma nic wspólnego z Chelsea.
16.01.2013 20:42
ja się boję, żeby nie wpadł na pomysł uczenia symulowania... ale Sammer też będzie miał coś do powiedzenia. i Hoennes. i Lahm. i w sumie cały Bayern ;)
16.01.2013 17:39
z innej beczki: Lahm, jako jedyny Bawarczyk, w 11 roku UEFA. z Niemcow jeszcze Oezil, Lahm jest jedynym przedstawicielem BL.
16.01.2013 14:37
no a, a jako środkowy obrońca ma jeszcze dobre kilka lat gry. to nie skrzydłowy. btw: w sumie wartość podskoczyła o 20,5mln. ciut mało jak na taką połowę sezonu.
15.01.2013 20:19
Goezego bym chetnie widział u Nas, ale za drogi będzie :(
15.01.2013 19:59
@ pele Messi, Ronaldo, Neymar i Ibra zdecydowanie nie powinni się znaleźć w tym rankingu. nie wiem, czemu nie ma tam Schweiniego czy Kroosa.
15.01.2013 16:30
Robben jest idealnym jokerem moim zdaniem. Mueller gra świetnie, drużynowo. ale zdarzają i bedą zdarzać się mecze, gdzie cała drużyna nędzie grała kiepsko i wtedy właśnie potrzebny będzie taki Robben, który potrafi sam przeprowadzić kilka akcji decydujących o zwycięstwie.
14.01.2013 13:56
Dante + Silva + Gustavo chciałeś chyba napisać? ;) no mogą być b. mocni
14.01.2013 13:15
w tych organizowanych przez oficjalne profile oczywiście, że można. tak czy inaczej gratki
a co do spraingu: 2 mecze w ciągu dwóch dni, oba wygrywamy do zera. Pokazujemy siłę, nawet pomimo tego, że Unterhachig to słaby przeciwnik. mamy zmienników i to świetnych :)
14.01.2013 02:22
@Ribers
informacja która jest "podobno" oficjalna, nie jest oficjalna. też czytałem ten artykuł, i rzeczywiście mniej więcej tak to napisali. póki co nic nie jest pewne. ja co do Pepa przekonany nie jestem, ale zaufam Hoenessowi i spółce, na pewno mają plan i na pewno nie sprowadzą na ławkę byle kogo.
14.01.2013 02:17
a propos sportowca roku: nie zgadzam się z wyborem Justyny. jest świetna, ale gdyby plebiscyt nie był przeprowadzany w zimie, tylko był prowadzony przez cały rok, wygrałby, i słusznie moim zdaniem, Majewski.
a propos Sahina: a co Nas to? jedynie puchar, bo w BL mamy taką przewagę, że tylko od Nas, a nie np. od transferów BVB czy B04 zależy, czy zdobędziemy mistrza,
a propos transferów do Bayernu: Kirchhoff jak najbardziej niech przychodzi już teraz, Bad do końca nie gra, dobrze mieć prawdziwą konkurencję w składzie. Co do Rode: nie, bo po co? chyba, że Tymo odejdzie, to wtedy jak najbardziej. co do Oeztunaliego: to młodzik, trudno coś pedzieć, ale brzydko na Nim presję wywierają. gdyby przeszedł do Nas, to chodziłoby nie tylko o pieniądze (choć nie ma po co mówić, że są One bez znaczenia. nie wiem czemu, ale w piłce wytworzyło się założenie, że to wstyd, gdy ktoś w ogóle bierze pod uwagę zarobki, a nie tylko i wyłącznie wierność klubowi) ale też o grę w reprezentacji (zawsze łatwiej się do Niej przebić od Nas), w LM i o zdobywanie tytułów.
a propos transferów z FCBM: Tymo, jak żech pisał, out, jeśli weźmiemy Rode, w przeciwnym wypadku niech zostanie. Rafinha jest dobrym zmiennikiem i dopóki sam nie chce odejść nie ma o czym gadać, przynajmniej w zimowym okienku.
12.01.2013 04:20
pełna nazwa Corinthians to Corinthians Sao Paulo ;) błąd jest innej natury niż się wydawało.
09.01.2013 13:16
SAF mi trochę "podpadł" ostatnią wypowiedzią o tej piłce kopnietej w głowę RvP. Brakuje mu trochę pokory, ale jest świetnym trenerem. raczej się zgadzam z pele szczerze mówiąc, ta dwójka jest koszmarna medialnie.
09.01.2013 12:50
Lascah - już nawet żarty z tego stają się nudne :P a tego co powiedział o Javim nie odebrałem jako pojazd, tylko proste stwierdzenie faktu. choć z moim niemieckim słabo. ale generalnie ma rację, tylko my możemy sobie odebrać mistrzostwo.
09.01.2013 10:57
@pele
nie jestem nawet pewien, czy mogą tak zrobić. w sensie po prostu zerwać umowę i oddać kasę. wydaje mi się, że Liverpool też musi się na to zgodzić. ale kasa to problem BVB gdyby Real musiał zrobić tak jak mówisz, to na pewno cenę wypożyczenia by Borussi dopisali do kwoty transferu.
09.01.2013 10:26
@macio
wiem że późno odpowiadam, i pewnie nie przeczytasz, ale prawie. grał w SSV Ulm, także w 1 BL, i był rezerwowym w BVB, swoją drogą Jej wychowanek. i btw: już znalazł pracę ;) w RB Leipzig.
09.01.2013 00:59
ludzie, to tylko gest. wyraz szacunku jak wymiana koszulek po meczu. wiadomo, że nic Go to nie kosztuje, ale to jest tylko forma powiedzenia "byłeś wielkim piłkarzem, podziwiam Cię". a nie że Gerd "marzył o koszulce z autografem Messiego".
09.01.2013 00:52
@szajbi
z tego co wiem może. w drugą stronę nie. no i wzmocnienie byłoby solidne.
a a propos Kirchhoffa (boże, jakie durne nazwisko, to "chh" :P ): nie zapominajmy, że Pan 40mln też sobie nieźle (ponoć) radzi jako środkowy obrońca, to zawsze jakaś presja. choć Jupp go na tej pozycji nie wystawia. ale generalnie jestem zdania, że lepiej, jeśli dołączy już teraz. Bad wyłączony na cały sezon, tragedia. Więc mamy 2 b.dobrych stoperów, jednego dość dobrego, i jednego zawodnika, który powinien się dobrze na tej pozycji prezentować. 2 kontuzje/kartki i nie mamy zbytnio alternatyw. a piłkarze defensywni lubią zbierać kartki, na 90% co najmniej jeden będzie gdzieś pauzował za żółte.
09.01.2013 00:36
@seb455
ej, masz rację. Mueller jednak dobrze wykonuje te karne.
08.01.2013 20:51
@AdiFantasi
wiesz jak to jest z gadaniem o transferach.
@Piechot
no to trochę tłumaczy :)
08.01.2013 20:25
hmmm Piechot, nie wyświetla mi się Twój poprzedni komentarz w takim razie, ale przepraszam, może to wina mojej przeglądarki czy czegoś takiego. no i masz rację, świetny jest. Lepszy od Butta, który był naszym podstawowym bramkarzem przez kilka sezonów :)
08.01.2013 20:01
Starke świetnie zagrał, o czym chyba nikt nie wspomniał. dobrze mieć kogoś takiego na wypadek (odpukać) kontuzji bądź czerwonej dla Manu. @DarthSmd: Buyten solidnie, nic więcej. Shaq świetnie, pokazał klasę. a Robben... kiepsko wspólpracowało mu się z Rafą, ale to wina tego drugiego. jak dla mnie Rafa wgl powinien wylecieć, i znaleźć kogoś, kto będzie następcą Lahma, jak Shaq dla Riberiego.
08.01.2013 19:52
Mandzu wraca do formy. oby. a co sądzicie o młodzikach? Hojbjerg rzeczywiście pokazał, że ma talent moim zdaniem. no i zgodzę się z fcbmx2, skrzydłowych mamy genialnych :)
08.01.2013 19:02
z innej beczki: jest nadzieja, że Mandzu wróci do formy! do przerwy 4-0. 2x Tomek, 2x Mandzu. niby tylko sparing, ale S04 to nie jest słaby przeciwnik.
08.01.2013 17:48
wg. buków My i ManUtd mamy największy szanse na Jego pozyskanie (3,5). Niespecjalnie go widzę, myślę, że zarząd bardziej sobie upatrzył Loewa, dlatego też, moim zdaniem, zaczęło się mówić o przedłużeniu umowy Juppa o jeszcze jeden rok. to się układa w ładną całość: namówimy Pepa, to Jupp odchodzi na emeryturę, nie namówimy, to czekamy na Loewa do mundialu.
@skyBUNDESLIGA nazwij to po prostu skrótem ;)
08.01.2013 01:14
no nie, ja się nie zgadzam. może Laux nie był najlepszy, ale jakiś psycholog jest potrzebny. Nie chodzi o kwestię sportową, ale przecież piłkarze i członkowie klubu to też ludzie, każda większa firma zapewnia pomoc psychologiczną. Oni mogą jej potrzebować w sprawach pozaboiskowych (patrz Breno). Jak Ribery miał kłopoty z powodu afery z Zahią, Robben zastanawiający się nad skończeniem kariery przez kontuzję... Trener to duże wsparcie, ale potrzeba specjalisty. "Psychologowi", który jest Twoim szefem i decyduje o Twojej przyszłości dość trudno się szczerze wygadać w niektórych sprawach.
07.01.2013 08:08
jak dla mnie to ten mecz sparingowy wyglądał niemiarodajnie. zawodnicy podstawowi wyglądali, jakby ćwiczyli konkretne aspekty gry (Mueller na pewno nie drybluje tak dużo normalnie, Kroos aż tak często nie strzela z dystansu, i nie zdziwiłbym się, gdyby obrona specjalnie przepuszczała napastników, by MaNu sobie pograł. w niewielu meczach w tym sezonie miał tak wiele trudnych interwencji).
06.01.2013 08:08
wenthlon - przestań pieprzyć, każdy kibicuje komu chce, dopóki nie robi nikomu problemów z powodu tego, komu kibicuje kto inny.
Schumacher: właśnie o tym samym pomyślałem.
03.01.2013 17:23
Ma rację. w tej chwili jedyny zespół, który może Nam przeszkodzić w zdobyciu Meistra, to FC Bayern.
03.01.2013 14:58
@Skobry
tak, ale jak ktoś zauważył: Bayern stara się skupiać Mannschaft u siebie. poza BL tylko Meretesacker by do tego pasował, a On bedzie drogi i gorszy od Hoewe. poza tym, nie przesadzajmy z tym osłabianiem, przecież nikogo nie kradniemy, S04 za to dość konkretne pieniądze dostanie. Są pod presją czasu, ale to na pewno nie jest zakup interwencyjny, On się przyda, a Schalke sobie kogoś znajdzie, nie traktujmy ich jak małe dzieci którym "kradniemy" lizaka...
30.12.2012 21:16
o boże, byłbym wniebowzięty, jestem wielkim fanem Hoewedesa, moim zdaniem najlepszy niemiecki środkowy obrońca. I myślę, że zarząd będzie gotów zapłacić nawet 20-25 mln za Niego, bo jest tyle wart.
30.12.2012 16:28
Falcao zamiast Ramiresa i się zgadza. Choć Alba tylko ze względu na słabą konkurencję.
29.12.2012 06:53
to jest ranking tylko dot. połowy sezonu. dublet Weidena nie ma znaczenia, Adler w tej rundzie był świetny, ale Manu nie docenili. broni mało, ale to przecież On organizuje grę w obronie. No i gra jako libero/defensywny pomocnik (a raz nawet jako ofensywny ;) )
Suarez nie, za często zdarzają mu się niesportowe zachowania, z ręką na MŚ na czele, potem ta ręka podczas pucharu Anglii (lub ligi, nir jestem pewny... ) Neymar, jak już mówiłem, jestem na tak. Isco - może. ale teraz trenerem jest Jupp, mamy 3 rozgrywki, w których chcemy wygrać. na tym się trzeba skupić.
21.01.2013 15:16
tak swoją drogą: nie pamiętam kiedy ostatnio w podstawowym składzie (bo bądźmy szczerzy, tylko DvB z wyjściowej 11 normalnie nie gra w pierwszym składzie) było mniej Niemców, niż zawodników innych narodowości.
20.01.2013 00:11
@pecz01
Zahia się na tym świetnie wypromowała. cóż, showbiznes rządzi się swoimi prawami.
19.01.2013 23:04
Ciuus
pecz1 zakończył dyskusję nt komunikatora/shoutboxa.
@scholli
ciekawe, ale nie podoba mi się taki eksperyment. potrzebny jest ktoś z doświadczeniem, miłoby było, gdyby to był facet, którego uhonorowałeś w swoim nicku.
19.01.2013 20:56
no ok, właśnie wydawało mi się, że ktoś już miał taki pomysł, ale pewny nie byłem.
19.01.2013 20:49
hmmm Ciuus ma w sumie niezły pomysł (choć chyba się już kiedyś tu pojawił, nie dam głowy i z góry przepraszam oryginalnego autora ;) )., tylko nie wiem, jak z Jego realizacją pod względem technicznym. może dałoby się zrobić Shoutboxa podczas meczów? zgadzam się, że normalnie to chybiony pomysł, ale te 2 razy na tydzień by to gryfnie mogło działać.
19.01.2013 20:41
podoba mi się, jako odstaje styl wypowiedzi Mandzu i Hesla od pozostałych ludzi z ich ich zespołów. Schweini i Heynckes trochę narzekają, Mandzu typowa skromność. słusznie, bo On zrobił dokładnie tyle, ile musiał, do Niego niespecjalnie można mieć jakieś uwagi. a Hesl który totalnie zawalił przy 1szej bramce nie mówi nic o realizowaniu założeń taktycznych etc, tylko stwierdza, że trzeba o tym spotkaniu zapomnieć :D
19.01.2013 20:39
Lahm zasłużył na 4 moim zdaniem. nie grał wybitnie, ale jakiś strasznych błędów nie popełniał. no ale ok, od Niego wymaga się ciut więcej. i Dante też zasłużył na 2 wg mnie, grał świetnie, poza jednym błędem.
@Ciuus
Użytkownik: Ciuus
Data rejestracji 2013-01-18 12:43:32
Ilość dodanych artykułów 0
Ilość dodanych komentarzy 34
z całym szacunkiem, jak na kogoś, kto chce "zobaczyć z czym Guardioli się przyjdzie zmierzyć w Bayernie i co jest w stanie z tego zespołu wyciągnąć." wypowiadasz się bardzo dużo. i to nie są pytania, tylko oceny, z którymi póki co powinieneś być raczej ostrożny.
19.01.2013 20:32
@Adi
jeśli Neymar nie odejdzie do 2014, to tym lepiej dla Nas. to zwiększa szanse na transfer, bo Neymar ciągle mówi, że jest wielkim fanem Pepa, a 50mln Uli raczej nie wyda. zobaczymy, jeszcze sporo czasu. co do Nilsa: jeśli uda się go sprzedać, to spoko, jeśli nie, to tragedii nie będzie.
19.01.2013 13:32
słyszałem coś kiedyś o polityce 8-3. mianowicie podstawowa 11 ma się składać z 8 zawodników reprezentacji Niemiec i 3 reprezentantów innych krajów. Mamy Riberiego, Alabę i Dantego. Mandzu i Robben to jednak bardziej zmiennicy. widziałbym Neymara, ale o ile jakimś cudem udałoby sięgo pozyskać za darmo. to jest wykonalne, ale Pep będzie się musiał ostro napracować. w 2014 kończy mu się kontrakt, Robben i Ribery będą po 30, więc byłby rozsądną opcją.
19.01.2013 03:40
Heynces odchodzi na emeryturę, sam od dawna mówił, że w najlepszym wypadku potranuje jeszcze rok. poza tym, jak ktoś zauwazył, Uli jest przyjacielem Juppa, jestem pewny, że nie było w tym nic chamskiego. pojawiła się okazja, sam Jupp dobrze wie, że Bayern potrzebuje następcy dla Niego. i czego by nie mówić o Pepie, miał sporo sukcesów i wcale nie dostał gotowej drużyny. jeśli już, to teraz dostaje.
18.01.2013 17:26
@skyBUNDESLIGA
akurat Boniek jest chyba jedyną rozsądną osobą w polskim świecie piłkarskim. no i zauważ, że facet nie jest bezpośrednio związany z mediami.
18.01.2013 14:24
wrwcaj do zdrowia, Holger. defensywa Bayernu bez Ciebie sporo traci.
18.01.2013 01:02
Lewanadowski!
18.01.2013 00:11
no właśnie mnie nie przekierowało. ale mniejsza, Manu się stąd nigdzie nie ruszy.
17.01.2013 23:57
"Jeśli chodzi o nazwisko ewentualnego zastępcy, wg Mundo Deportivo pojawiają się czterej kandydaci: Ter Stegen (Borussia Mönchengladbach), Guaita (Valencia), De Gea (Manchester United), bądź Stekelenburg (Roma). Onda Cero informuje, że pierwszą opcją Barcelony jest Vicente Guaita, a w dalszej kolejności klub rozważa kandydaturę Andrésa Fernandeza z Osasuny." Ter Stegen jest świetny, ale wolałbym, żeby został w Niemczech. BVB lub Schalke. Niech BL rośnie w siłę. ale na BMG jest za mocny.
17.01.2013 23:49
zwłaszcza że jak sam twierdzi jest wielkim fanem Pepa. no i Pep umiałby Go ukształtować moim zdaniem (egoizm)
17.01.2013 23:38
hmmm z drugiej strony fakt, często sprawdzam profile innych użytkowników, jeśli nie jestem pewny, kiedy się zarejestrowali. ale poza spamerami tylko raz trafiłem na profil z datą 17 I
17.01.2013 23:36
no dokładnie. tragedii nie będzie, jeśli go nie sprowadzimy, nie napalam się na ten transfer, ale byłbym zadowolony, gdyby się udało.
17.01.2013 23:33
prędzej Neymar. wielka gwiazda, gracz b. dobry, choć grający egoistycznie. taki Robben (sprzed 2 sezonów) tylko mniej czasu spędzający u lekarza. no i gracz, który uwielbia Pepa. podobna cena co Falcao, i grający na słabiej obsadzonej pozycji (Robben gra średnio pół sezonu na rok, najmłodszy już nie jest).
17.01.2013 23:30
Gomez i Mandzu muszą zostać. mi też się nie podobałyby podobne eksperymenty, co nie zmienia faktu, że uważam je za dość pradopodobne. 3 napastnik Petersen albo Friesenblicher jak na mój gust.
17.01.2013 23:26
tak, ale zatrudnienie Pepa może to zmienić. swoiste "pójście za ciosem". zwłaszcza że nawet jesli, odpukać, nie wyjdzie, to i tak Nas na taki wydatek stać.
17.01.2013 23:21
hmmm mówienie, że wydatki rzędu 40 mln to nie dla Nas przypomina mi o jednym transferze... a co do Busquetsa: nie. nie lubie Go, i nie potrzebujemy wzmocnienia środka pola. Gustavo by musiał odejść chyba. Ale Goetze jak najbardziej!
@Rizzitelli
no wlasnie też się obawiam o Gomeza. na szpicy by grał raczej Ribery, to by mogło być to samo, co przesunięcie Messiego na szpicę. albo Schweiniego do środka pola.
17.01.2013 23:15
:D plotki, plotki plotki. zaczęło się już wczoraj. i do 30 VIII 2013 pewnie nie ucichną.
17.01.2013 23:02
@Piechot
nie tylko w Bayernie. na świecie.
17.01.2013 22:35
w kłótni zdf, Hilario i Kable się zgubiłem... czemu się nagle odzywa Kable, skoro z nim już się (chyba) nikt nie kłocił/dyskutował?
17.01.2013 21:10
:D weee! ja chcę jeszcze Casillasa na ławkę! i Iniestę! Uli, kup mi! :D uwielbiam plotki transferowe
17.01.2013 21:02
"dopóki" razem i przez "ó".
17.01.2013 20:50
boże, spraw, żeby to był tylko troll...
17.01.2013 20:46
widzę tu sporo nowych ludzi. ale nie zgadzam się z Tobą lascah, niech zostaną. dopóki przestrzegają regulaminu i netykiety jest dobrze. może część z nich już zostanie kibicami Bayernu?
17.01.2013 20:24
dla mnie najlepszym napastnikiem wszech czasów jest Mueller.
17.01.2013 20:23
@kable
dlatego napisał słowo "kibicie" w czudzysłowie.
17.01.2013 19:27
szczerze mówiąc ja się raczej spotykałem z opiniami, że to Pep poukładał i stworzyl tę Barcelonę...
17.01.2013 19:03
@AdiFantasi
patrząc na oficjalny ranking uefa to już po 1/8 LM BL ma spore szanse prześcignąć PL.wystarczy że Bayern i Schlake lub BVB wygrają swój dwumecz, i nie trzeba patrzeć na ManU vs Real nawet.
17.01.2013 17:48
zgadzam się z lupa666. Robben jest świetny, ale ma swoje lata, a jego kontuzjogenność na pewno przyśpieszy Jego odejście na emeryturę. Ribery też najmłodszy nie jest, choć On akurat jeszcze dość długo pogra moim zdaniem. 10 mln więcej niż Javi ma kosztować? bierzmy. a co, stać nas, a raczywiście jest świetny, miałem okazje podziwiać go na żywo. gra egoistycznie, ale Robben też taki był, a do zespołu wnosił niesamowicie dużo.
17.01.2013 17:45
@pele
o akurat polska specjalność. jak to powiedział J. Sienkiewicz: "łatwiej skrytykować pałac, niż zbudować kibel"
17.01.2013 17:34
davout
mówiąc, że gramy tylko skrzydłami chyba lekko przesadzasz. Kroos, Schweini i iderzenia z dystansu Gustavo sporo dają.
17.01.2013 16:52
Goretzka jak najbardziej! młody, perspektywiczny Niemiec, jestem za!
17.01.2013 14:01
no też słyszałem o tych 22 mln. niezła kasa, ale u Nas nie będzie zarabiał aż tak dużo mniej, a ma pewniejsze warunki pracy.
17.01.2013 13:48
wtedy bierzemy go z opcją pierwokupu, co już przestaje być tak na rękę Barcy
17.01.2013 13:37
ale po co Nam tylko wypożyczenie 20 latka? bez sensu.
17.01.2013 13:28
no tak, tylko że to niestety usypiało też np. mnie. Bayern gra dużo bardziej ofensywnie.
17.01.2013 13:23
ja się zgadzam z Piechotem, ten styl jest bezproduktywny i szczerze powiedziawszy nudny. w piłce nożnej chodzi o strzelanie bramek, nie o wymienianie podań.
a Ty Maxi się uspokój. jesteś tu od 7miu dni i już zaczynasz obrażać zasłużonych użytkowników serwisu.
17.01.2013 13:18
no. chociaż żal... w sensie "żałuje, że nie będzie trenował Bayernu", to tak, jest świetnym trenerem. ale żal w sensie współczucia nie. chciał iść na emeryturę, nie jest na nią zbytnio wypychany. dziękuję mu, że był gotów przedłużyć kontrakt o rok, teraz życzę mu miłej emerytury, i cieszę się, że będzie mial czas dla rodziny. udana kariera piłkarska i menedzerska, teraz niech odejdzie na naprawdę zasłużoną emeryturę.
17.01.2013 02:54
nie takie zaskakujące, to świetny trener, jeden z bodaj 3, którzy zdobyli Puchar Europy z 2ma różnymi klubami (a po tym sezonie miejmy nadzieję pierwszy, który ją zdobył z 3ma ;) ). tylko że idzie na emeryturę, ale to mogą traktować jako plotkę, sami wiemy jak to jest z takimi informacjami.
17.01.2013 02:41
hmmm to oznacza osłabienie BL. nie podoba mi się to. ale też wątpię, żeby Klopp przeszedł do Chelsea. nie ten typ człowieka moim zdaniem. a co do Pepa: kasę mu oferowali wszyscy, wybrał ofertę klubu z, jak to ujął sport.pl, i tym razem się z Nimi zgadzam, wysoką "kulturą korporacyjną" i o podobnej polityce co Barca.
17.01.2013 02:15
:D o boże, oczywiście. głupi błąd, i to dwa razy.
17.01.2013 01:31
@Kosmopolita
Dziękuję za wypowiedź :)
co do Twoich uwag odnośnie "czy Pep poradzi sobie w Bayernie": jedna podstawowa róznica między Bayernem a Barceloną, zarząd dużo bardziej się wtrąca. tutaj żaden piłkarz sobie nie pozwoli na taki wyskok, nie ze względu na Pepa czy (teraz) Juppa, tylko ze względu na Hoenessa, Rummenigge czy Sommera. Szatnia jest poukładana, jedyny zawodnik, jaki może robić problemy, to Robben. no i Pep nie bedzie miał takiej swobody, ale też ma trochę mniej roboty, sporą część Jego obowiązków z Barcy ma Sommer.
17.01.2013 01:28
a Eintracht? jesli ktoś się "interesuje" nawet tylko BVB to nie słyszeć o rewelacji rozgrywek to już wstyd...
17.01.2013 01:14
sky: Wybacz, wśród 280 komentarzy łatwo coś przegapić. no ale fajnie, zasłużył na to moim zdaniem. m.in. za dwumecz z Realem, Cristiano w 3ce kandyadatów do Ballon d'Or, a obrońca, który Go bez większych problemów powstrzymuje nie łapie się do 11stki roku? to by była niekonsekwencja, jakiej w sumie moznaby się po nich spodziewać :D
17.01.2013 00:55
ej tak swoją drogą: 2 najważniejsze "transfery" Bayernu w tym sezonie to 2 człownków sztabu szkoleniowego (m.in. wg opinii Hoenessa): Sammer i właśnie Guardiola.
tak na marginesie: pisałem pod innym newsem, Lahm w 11 roku UEFA. warto by o tym news zrobić, mogę nawet się tego podjąć.
17.01.2013 00:42
Piechot, Ty masz łeb. no i Jego odejscie z Barcelony tez było dość dziwne. jeden gorszy, nie katastrofalny, sezon i tak zasłużony dla klubu trener odchodzi? i nikt nie próbuje Go zatrzymać... fakt, ciekawe...
17.01.2013 00:21
no ofc, ale powinno to spowodowac właśnie "ocieplenie" wizerunku FCBM, a nie zmianę frontu o 180 stopni. może będzie więcej informacji o Bayernie na onecie etc ;). a w tej chwili ta sytuacja nie powinna się odbić na drużynie. jeśli już, to zmotywuje ich do godnego pożegnania Juppa, bo jest raczej przez zawodników lubiany.
17.01.2013 00:07
pecz
spokojnie, ja też czasem oglądam mecze z komentarzem Borka i się z Toba absolutnie zgadzam. Tyle że akurat Pepa będą uwielbiać niemal tak, jak Lewego. i generalnie to może spowodować poprawę wizerunku FCBM w polskich mediach.
16.01.2013 23:59
@pecz01
akurat polscy komentatorzy są w przeważającej większości zapatrzeni w Barcę prawie tak samo, jak w BVB, więc będą mieli dylemat:D
16.01.2013 23:51
@ Piechot
no tak, pomyliłeś się :) za wikipedią: "płaca brutto - płaca całkowita, bez odliczenia podatku, składek, potrąceń itp."
16.01.2013 23:44
Shaq
skąd to info?
16.01.2013 23:35
huh. wg mnie to tylko plotki, Hoeness raczej by się nie zgodził na takie zarobki. ale myślę, że umowa może zawierać ładną premię za sukcesy.
16.01.2013 23:30
Trekmi
nie zdziwiłbym się, gdyby trzeba było poczekac do piątku ;)
16.01.2013 23:19
abcde: na pewno znajdzie się dla Niego miejsce na trybunie obok Uliego.
16.01.2013 23:01
no w sobotę powinien być na trybunach. btw, myślę, że już własnie w sobotę będzie można zauważyć zwiększone zainteresowanie Bayernem.
16.01.2013 22:59
bo ja wiem, na niektóre mecz Bayernu pewnie będzie przylatywał. i na trybunach obok Hoenessa sobie usiądzie :)
16.01.2013 22:54
@marychyS
szczerze cieszyłbym się, gdyby chociaż przez pół sezonu popracowali razem. Heynckes jest świetnym trenerem i fajnie by było, gdyby Pepa tak wprowadził do Bayernu. i funkcja w związku z tym asystenta.
16.01.2013 22:44
Meloman
masz 100% rację. Fakt, BVB i teraz ściągnięcie Pepa to naprawdę 2 świetne rzeczy, które wpływaja na popularność BL. a co za tym idzie na siłę Bayernu.
16.01.2013 22:33
ludzie, nie doszukujcie się samych negatywnych rzeczy. To jest wielkie wydarzenie, facet poggratulował, w tym newsie nie ma nic, co kazałoby sądzić, że jest w tym coś więcej niż właśnie gratulacje.
16.01.2013 22:01
@Piechot
generalnie się zgadzam, choć osobiście z zatrudnienia Juergena bym się ucieszył. Bądźmy szczerzy, Sammer był bardziej związany z BVB, a nikt specjalnie nie narzekał. generalnie boję się o stronę taktyczną, ale przecież jest wspomniany Sammer, który taktykiem jest świetnym, no i u Nas też bedzie miał asystenta. Mam wrażenie, że Pep zdaje sobie sprawę, ze pod względem taktyki są lepsi od Niego, i nie próbuje na siłę wykonywać rzeczy, w których nie jest najlepszy.
16.01.2013 21:35
@ Piechot właśnie o to mi chodziło.
i wracając do tematu: ja jestem zadowolony, Pep jest świetnym motywatorem, pod wieloma względami odrotność van Gaala. a co do taktyki, to raz że Pep na pewno taki zły nie jest, 2 że Sammer też na pewno będzie miał coś do gadania.
16.01.2013 20:54
@PavvelCFC już, starczy. wiem, że dyskutujesz w miarę rozsądnie, nie wyzywasz etc, ale to nie ma nic wspólnego z Chelsea.
16.01.2013 20:42
ja się boję, żeby nie wpadł na pomysł uczenia symulowania... ale Sammer też będzie miał coś do powiedzenia. i Hoennes. i Lahm. i w sumie cały Bayern ;)
16.01.2013 17:39
z innej beczki: Lahm, jako jedyny Bawarczyk, w 11 roku UEFA. z Niemcow jeszcze Oezil, Lahm jest jedynym przedstawicielem BL.
16.01.2013 14:37
no a, a jako środkowy obrońca ma jeszcze dobre kilka lat gry. to nie skrzydłowy. btw: w sumie wartość podskoczyła o 20,5mln. ciut mało jak na taką połowę sezonu.
15.01.2013 20:19
Goezego bym chetnie widział u Nas, ale za drogi będzie :(
15.01.2013 19:59
@ pele Messi, Ronaldo, Neymar i Ibra zdecydowanie nie powinni się znaleźć w tym rankingu. nie wiem, czemu nie ma tam Schweiniego czy Kroosa.
15.01.2013 16:30
Robben jest idealnym jokerem moim zdaniem. Mueller gra świetnie, drużynowo. ale zdarzają i bedą zdarzać się mecze, gdzie cała drużyna nędzie grała kiepsko i wtedy właśnie potrzebny będzie taki Robben, który potrafi sam przeprowadzić kilka akcji decydujących o zwycięstwie.
14.01.2013 13:56
Dante + Silva + Gustavo chciałeś chyba napisać? ;) no mogą być b. mocni
14.01.2013 13:15
w tych organizowanych przez oficjalne profile oczywiście, że można. tak czy inaczej gratki
a co do spraingu: 2 mecze w ciągu dwóch dni, oba wygrywamy do zera. Pokazujemy siłę, nawet pomimo tego, że Unterhachig to słaby przeciwnik. mamy zmienników i to świetnych :)
14.01.2013 02:22
@Ribers
informacja która jest "podobno" oficjalna, nie jest oficjalna. też czytałem ten artykuł, i rzeczywiście mniej więcej tak to napisali. póki co nic nie jest pewne. ja co do Pepa przekonany nie jestem, ale zaufam Hoenessowi i spółce, na pewno mają plan i na pewno nie sprowadzą na ławkę byle kogo.
14.01.2013 02:17
a propos sportowca roku: nie zgadzam się z wyborem Justyny. jest świetna, ale gdyby plebiscyt nie był przeprowadzany w zimie, tylko był prowadzony przez cały rok, wygrałby, i słusznie moim zdaniem, Majewski.
a propos Sahina: a co Nas to? jedynie puchar, bo w BL mamy taką przewagę, że tylko od Nas, a nie np. od transferów BVB czy B04 zależy, czy zdobędziemy mistrza,
a propos transferów do Bayernu: Kirchhoff jak najbardziej niech przychodzi już teraz, Bad do końca nie gra, dobrze mieć prawdziwą konkurencję w składzie. Co do Rode: nie, bo po co? chyba, że Tymo odejdzie, to wtedy jak najbardziej. co do Oeztunaliego: to młodzik, trudno coś pedzieć, ale brzydko na Nim presję wywierają. gdyby przeszedł do Nas, to chodziłoby nie tylko o pieniądze (choć nie ma po co mówić, że są One bez znaczenia. nie wiem czemu, ale w piłce wytworzyło się założenie, że to wstyd, gdy ktoś w ogóle bierze pod uwagę zarobki, a nie tylko i wyłącznie wierność klubowi) ale też o grę w reprezentacji (zawsze łatwiej się do Niej przebić od Nas), w LM i o zdobywanie tytułów.
a propos transferów z FCBM: Tymo, jak żech pisał, out, jeśli weźmiemy Rode, w przeciwnym wypadku niech zostanie. Rafinha jest dobrym zmiennikiem i dopóki sam nie chce odejść nie ma o czym gadać, przynajmniej w zimowym okienku.
12.01.2013 04:20
pełna nazwa Corinthians to Corinthians Sao Paulo ;) błąd jest innej natury niż się wydawało.
09.01.2013 13:16
SAF mi trochę "podpadł" ostatnią wypowiedzią o tej piłce kopnietej w głowę RvP. Brakuje mu trochę pokory, ale jest świetnym trenerem. raczej się zgadzam z pele szczerze mówiąc, ta dwójka jest koszmarna medialnie.
09.01.2013 12:50
Lascah - już nawet żarty z tego stają się nudne :P a tego co powiedział o Javim nie odebrałem jako pojazd, tylko proste stwierdzenie faktu. choć z moim niemieckim słabo. ale generalnie ma rację, tylko my możemy sobie odebrać mistrzostwo.
09.01.2013 10:57
@pele
nie jestem nawet pewien, czy mogą tak zrobić. w sensie po prostu zerwać umowę i oddać kasę. wydaje mi się, że Liverpool też musi się na to zgodzić. ale kasa to problem BVB gdyby Real musiał zrobić tak jak mówisz, to na pewno cenę wypożyczenia by Borussi dopisali do kwoty transferu.
09.01.2013 10:26
@macio
wiem że późno odpowiadam, i pewnie nie przeczytasz, ale prawie. grał w SSV Ulm, także w 1 BL, i był rezerwowym w BVB, swoją drogą Jej wychowanek. i btw: już znalazł pracę ;) w RB Leipzig.
09.01.2013 00:59
ludzie, to tylko gest. wyraz szacunku jak wymiana koszulek po meczu. wiadomo, że nic Go to nie kosztuje, ale to jest tylko forma powiedzenia "byłeś wielkim piłkarzem, podziwiam Cię". a nie że Gerd "marzył o koszulce z autografem Messiego".
09.01.2013 00:52
@szajbi
z tego co wiem może. w drugą stronę nie. no i wzmocnienie byłoby solidne.
a a propos Kirchhoffa (boże, jakie durne nazwisko, to "chh" :P ): nie zapominajmy, że Pan 40mln też sobie nieźle (ponoć) radzi jako środkowy obrońca, to zawsze jakaś presja. choć Jupp go na tej pozycji nie wystawia. ale generalnie jestem zdania, że lepiej, jeśli dołączy już teraz. Bad wyłączony na cały sezon, tragedia. Więc mamy 2 b.dobrych stoperów, jednego dość dobrego, i jednego zawodnika, który powinien się dobrze na tej pozycji prezentować. 2 kontuzje/kartki i nie mamy zbytnio alternatyw. a piłkarze defensywni lubią zbierać kartki, na 90% co najmniej jeden będzie gdzieś pauzował za żółte.
09.01.2013 00:36
@seb455
ej, masz rację. Mueller jednak dobrze wykonuje te karne.
08.01.2013 20:51
@AdiFantasi
wiesz jak to jest z gadaniem o transferach.
@Piechot
no to trochę tłumaczy :)
08.01.2013 20:25
hmmm Piechot, nie wyświetla mi się Twój poprzedni komentarz w takim razie, ale przepraszam, może to wina mojej przeglądarki czy czegoś takiego. no i masz rację, świetny jest. Lepszy od Butta, który był naszym podstawowym bramkarzem przez kilka sezonów :)
08.01.2013 20:01
Starke świetnie zagrał, o czym chyba nikt nie wspomniał. dobrze mieć kogoś takiego na wypadek (odpukać) kontuzji bądź czerwonej dla Manu. @DarthSmd: Buyten solidnie, nic więcej. Shaq świetnie, pokazał klasę. a Robben... kiepsko wspólpracowało mu się z Rafą, ale to wina tego drugiego. jak dla mnie Rafa wgl powinien wylecieć, i znaleźć kogoś, kto będzie następcą Lahma, jak Shaq dla Riberiego.
08.01.2013 19:52
Mandzu wraca do formy. oby. a co sądzicie o młodzikach? Hojbjerg rzeczywiście pokazał, że ma talent moim zdaniem. no i zgodzę się z fcbmx2, skrzydłowych mamy genialnych :)
08.01.2013 19:02
z innej beczki: jest nadzieja, że Mandzu wróci do formy! do przerwy 4-0. 2x Tomek, 2x Mandzu. niby tylko sparing, ale S04 to nie jest słaby przeciwnik.
08.01.2013 17:48
wg. buków My i ManUtd mamy największy szanse na Jego pozyskanie (3,5). Niespecjalnie go widzę, myślę, że zarząd bardziej sobie upatrzył Loewa, dlatego też, moim zdaniem, zaczęło się mówić o przedłużeniu umowy Juppa o jeszcze jeden rok. to się układa w ładną całość: namówimy Pepa, to Jupp odchodzi na emeryturę, nie namówimy, to czekamy na Loewa do mundialu.
@skyBUNDESLIGA nazwij to po prostu skrótem ;)
08.01.2013 01:14
no nie, ja się nie zgadzam. może Laux nie był najlepszy, ale jakiś psycholog jest potrzebny. Nie chodzi o kwestię sportową, ale przecież piłkarze i członkowie klubu to też ludzie, każda większa firma zapewnia pomoc psychologiczną. Oni mogą jej potrzebować w sprawach pozaboiskowych (patrz Breno). Jak Ribery miał kłopoty z powodu afery z Zahią, Robben zastanawiający się nad skończeniem kariery przez kontuzję... Trener to duże wsparcie, ale potrzeba specjalisty. "Psychologowi", który jest Twoim szefem i decyduje o Twojej przyszłości dość trudno się szczerze wygadać w niektórych sprawach.
07.01.2013 08:08
jak dla mnie to ten mecz sparingowy wyglądał niemiarodajnie. zawodnicy podstawowi wyglądali, jakby ćwiczyli konkretne aspekty gry (Mueller na pewno nie drybluje tak dużo normalnie, Kroos aż tak często nie strzela z dystansu, i nie zdziwiłbym się, gdyby obrona specjalnie przepuszczała napastników, by MaNu sobie pograł. w niewielu meczach w tym sezonie miał tak wiele trudnych interwencji).
06.01.2013 08:08
wenthlon - przestań pieprzyć, każdy kibicuje komu chce, dopóki nie robi nikomu problemów z powodu tego, komu kibicuje kto inny.
Schumacher: właśnie o tym samym pomyślałem.
03.01.2013 17:23
Ma rację. w tej chwili jedyny zespół, który może Nam przeszkodzić w zdobyciu Meistra, to FC Bayern.
03.01.2013 14:58
@Skobry
tak, ale jak ktoś zauważył: Bayern stara się skupiać Mannschaft u siebie. poza BL tylko Meretesacker by do tego pasował, a On bedzie drogi i gorszy od Hoewe. poza tym, nie przesadzajmy z tym osłabianiem, przecież nikogo nie kradniemy, S04 za to dość konkretne pieniądze dostanie. Są pod presją czasu, ale to na pewno nie jest zakup interwencyjny, On się przyda, a Schalke sobie kogoś znajdzie, nie traktujmy ich jak małe dzieci którym "kradniemy" lizaka...
30.12.2012 21:16
o boże, byłbym wniebowzięty, jestem wielkim fanem Hoewedesa, moim zdaniem najlepszy niemiecki środkowy obrońca. I myślę, że zarząd będzie gotów zapłacić nawet 20-25 mln za Niego, bo jest tyle wart.
30.12.2012 16:28
Falcao zamiast Ramiresa i się zgadza. Choć Alba tylko ze względu na słabą konkurencję.
29.12.2012 06:53
to jest ranking tylko dot. połowy sezonu. dublet Weidena nie ma znaczenia, Adler w tej rundzie był świetny, ale Manu nie docenili. broni mało, ale to przecież On organizuje grę w obronie. No i gra jako libero/defensywny pomocnik (a raz nawet jako ofensywny ;) )
28.12.2012 10:23