DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: sebastos Strona 1

Drogi adminie tej strony co powiesz na komenta IronPablo hahaha?:P A tak na poważnie to jestem mega szczęśliwy:D

27.04.2010 23:05

dudikov rozumiem, że oglądasz mecz w jakimś kwadraciku 1cm na 1cm skoro uważasz że Lahm najgorzej bo dla mnie to właśnie Lahm czyści najlepiej wraz z Van Buytenem.

27.04.2010 21:42

Wir fahren nach Madrit!!!

27.04.2010 21:38

O widzę, że kozak dobrej muzy słuchasz ja robię tak samo zamiast chińskiego komentarza trance:D

27.04.2010 19:06

Tak jak pisałem w tamtym sezonie, że naszym zawodnikom brakuje jaj tak teraz widać, że dzięki Van Gaalowi chłopaki odzyskali charakter i wolę walki. Nawet pomimo dużych osłabień kadrowych wszyscy mówią o pełnej wierze we własne umiejętności i to nie jest czcze gadanie tylko oni naprawdę tak czują.

26.04.2010 23:56

A ja myślę, że na skrzydle zagra Muller a w ataku Olic z Gomezem. Bardziej mnie martwi obrona bo jak się nie wykuruje któryś z dwójki stoperów może być problem, chociaż z drugiej strony mam nadzieję, że to tylko zasłona dymna i obaj pojawią się na boisku.

26.04.2010 21:53

Ech z tymi kontuzjami, z jednej strony nie można mieć za dużo środkowych obrońców w kadrze bo tylko dwóch może grać a reszta jest skazana na ławkę ale z drugiej jak przychodzą takie momenty to by się ktoś jeszcze przydał. Mam nadzieję, że tak jak ManU i Lyon robili zasłony jeśli chodzi o absencję Rooneya i Lisandro tak i u nas teraz to wszystko dla zmylenia przeciwnika chociaż Buyten nie wyglądał za dobrze.

25.04.2010 03:19

Grzesiek82 jeszcze zmienisz zdanie co do Gomeza.

24.04.2010 21:57

Trudno mieć pretensje o dzisiejszy remis wiadomo, że każdy by chciał aby chłopaki wygrali wszystko do końca ale tak się często nie da no i dzisiaj właśnie zaliczyliśmy małą wpadkę. Borussia dzisiaj na prawdę nie pokazała niczego wielkiego może poza skutecznością bo z 2-3 sytuacji zdobyli gola my za to byliśmy stroną przeważającą ale nasze ataki nie były przekonujące. Mnie martwi nasza sytuacja kadrowa ponieważ w ustawieniu jakie preferuje Van Gaal 3 środkowych obrońców gra w pierwszym składzie i dochodzi do takich sytuacji jak dzisiaj, że na środku obrony musiał grać Tymo pod koniec, mam nadzieję, że ten problem zostanie rozwiązany w przyszłości poprzez kupno lewego obrońcy bo jak widać Louis nie ma jeszcze pełnego zaufania do Contento. W ataku rzeczywiście widać znaczne obniżenie formy Mullera myślę, że Van Gaal powinien się poważnie zastanowić nad zastąpieniem go przez Gomeza. Ribery dzisiaj ponownie nie zachwycił, nie wiem czym to jest spowodowane ale ewidentnie piłka się jego nie słucha na zwody też już się nikt nie nabiera, poza tym po kontuzji chyba mu też szybkość spadła, musi się chłop wziąć w garść bo tak na prawdę ostatnio jedyny jego atut to nazwisko dzięki któremu podwajane jest na nim krycie a przez to Robben ma trochę więcej miejsca. Robben dzisiaj też bez szału, moim zdaniem trochę za bardzo samolubnie chociaż akurat jemu jestem w stanie wszystko wybaczyć:) Jeśli chodzi o mistrzostwo to sytuacja wygląda całkiem nieźle Schalke ma Werder do pokonania co będzie bardzo trudne natomiast my gramy ostatni mecz z Herthą która jeśli przegra w następnej kolejce, z nami będzie grała o pietruszkę więc nie spodziewam się wielkiego gryzienia trawy. Jedyne co nas może rozłożyć to przegrana w dramatycznych okolicznościach z Lyonem i odpadnięcie z LM wtedy mogła by chłopakom siąść psycha ale takiej ewentualności nie biorę pod uwagę.

24.04.2010 19:44

Szkoda tego remisu, widać braki w koncentracji naszej obrony. Ribery coś się ostatnio za bardzo rzuca do wszystkich.

24.04.2010 18:23

Myślę, że warto też wspomnieć o oprawie na trybunach przed meczem. Chyba pierwszy raz widziałem coś tak pięknego. Wielkie brawa dla kibiców Bayernu!!!

22.04.2010 22:12

Ciekawe co byś cohontes mówil gdyby to Lisandro sfaulował w ten sposób Francka? Zapewne od razu pojawiłyby się głosy o dyskwalifikacji na kilka meczy. Bądźmy obiektywni czy na prawdę nasz zawodnik musi komuś złamać nogę żeby twoim zdaniem zasłużyć na czerwoną kartkę? Według mnie kartka jak najbardziej słuszna, dobrze tylko, że Bastian świetnie odegrał rolę jakby mu co najmniej nogę urwało to stan na boisku się wyrównał:P

22.04.2010 22:01

Gratulacje dla chłopaków widać, że nasza drużyna ma charakter i wolę walki. Troszeczkę szkoda, że nie poszliśmy za ciosem bo przy tak grającym Lyonie można się było pokusić o większe ryzyko w ofensywie. Jest lekki niedosyt choć przed meczem taki wynik brałbym w ciemno. Mnie też trochę decyzja Van Gaala zdziwiła odnośnie Ivicy ale nie można za dzisiejszy mecz krytykować Mullera no może poza tą setą którą dostał od Lahma. Tak czy inaczej Muller jest zawodnikiem który zrobił największy postęp w tym sezonie, może teraz jest troszkę pod formą ale jego pierwsze mecze a te teraz to niebo a ziemia.

22.04.2010 00:21

Trzeba przyznać, że Inter świetnie zorganizowany był w tym meczu. Mourinho wykonał świetną robotę.

20.04.2010 22:49

Dziwne te prawo francuskie, niby tacy tolerancyjni itp. każą krzyże zdejmować z miejsc publicznych a oficjalny numerek można zrobić dopiero od 18 lat:P Ale fakt, że zachowanie Francka jeśli się tego dopuścił jest karygodne i nie mówię tu o seksie z nieletnią a o zdradzie żony.

20.04.2010 11:15

Zgadzam się z Sagnolem na dzień dzisiejszy Lloris to najlepsza opcja dla nas ale nie mam nadziei na ten transfer.

15.04.2010 21:11

Po pierwsze Kahn tutaj Ameryki nie odkrył, że za 60 baniek byśmy go oddali z pocałowaniem ręki. Chociaż wątpię żeby znalazł się taki frajer który za niego tyle da skoro może go mieć za darmo za rok. A po drugie zaczynam się cieszyć, że Oli nie jest naszym managerem bo jeśli dla niego kupno prawego skrzydłowego i środkowego pomocnika jest priorytetem to ja się pytam czy on oglądał choć jeden nasz mecz w tym sezonie? Moim zdaniem przede wszystkim defensywa do wzmocnienia bo ofensywę to my akurat mamy niczego sobie.

13.04.2010 10:32

Ja bym widział skład na następny sezon tak: jeśli chodzi o bramkarzy to trzeba pożegnać się z Rensingiem (nie wiem czy mu się przypadkiem po tym sezonie kontrakt nie kończy) niech chłopak próbuje szczęścia w jakimś innym klubie, Butt w roli zmiennika ewentualnie może być pierwszym gdyby nie udało kogoś kupić, mi się marzy Adler lub Lloris ale najprawdopodobniej jeśli już kogoś kupimy to będzie Neuer co też nie wydaje się złym posunięciem. Dalej przechodzimy do obrony gdzie moim zdaniem konieczne są dwa zakupy najlepiej zawodników klasy światowej na lewą stronę Abidal nie jest zbyt młody ale Contento mógłby z dwa lata go poobserwować i później zastąpić no i na środek obrony kogoś na prawdę dobrego. Sprzedajemy z obrońców Braafheida, Demichelisa (wolałbym sprzedać Buytena ale to mało prawdopodobne ze względu na przedłużenie kontraktu, poza tym wydaje mi się, że łatwiej Buytenowi byłoby się pogodzić z rolą rezerwowego niż Demichelisowi) i Lella bądź Goerlitza, Breno wypożyczenie do jakiegoś klubu Bundesligi. Obrona wyglądałaby następująco Abidal - Badstuber - "nowy obrońca" - Lahm a rezerwa też niczego sobie. W pomocy wszystko zależy od Franck jeśli zostanie sprzedajemy Tymo i Sosę i gramy dwoma DM Schweini, Bommel ofensywny pomocnik na środek Kroos Lewe skrzydło Ribery prawe Robben i w ataku Gomez, do tego sprzedajemy Toniego. Jeśli Franck odejdzie to wcale nie musi oznaczać, że kogoś kupimy można to rozwiązać grając na lewej Kroosem i dwoma napastnikami w przodzie (Olic Gomez) lub też jednym napastnikiem (Gomez) a na skrzydle Olic lub Muller a w środku Kroos, Bommel, Schweini. W wypadku odejścia Riberiego nie sprzedawałbym Sosy a jedynie pozbyłbym się Tymo i Toniego. Po tym sezonie tak na prawdę inwestując ok 50 mln euro możemy załatać nasze wszystkie dziury w drużynie wystarczy kupić 2 obrońców i bramkarza a sprzedając takich zawodników jak (Braafheid, Toni, Tymo, Goerlitz, Demichelis) możemy uzyskać kolejne 20 mln na wzmocnienia, także wydatek 50 mln nie byłby jakimś wielkim obciążeniem dla budżetu.

13.04.2010 09:55

Ja bym Ivice sprzedał nawet za 15mln tylko, że nikt tyle za niego nie da.

12.04.2010 11:29

Ciekawe nazwiska szczególnie Mata. Jeśli chodzi o Olicia to nam się po prostu nie opłaca go sprzedawać ze względu na to iż za ponad 30 letniego zawodnika nie weźmiemy fortuny a wkład w naszą grę ma ogromny. Nawet jeśli w następnym sezonie wzmocnilibyśmy się jakimś napastnikiem do pierwszej jedenastki to wszyscy mogliby nam pozazdrościć takiego jokera jakim byłby Ivica.

12.04.2010 11:13

Dołączam się do słów Mnicha. Pomimo, że nie byłem zwolennikiem Kaczyńskiego jeśli chodzi o politykę to w głowie mi się nie mieści, że można pisać tutaj takie rzeczy jak co poniektórzy napisali. Wstyd i hańba.

10.04.2010 13:51

Moim zdaniem nie ma co się teraz zastanawiać nad przebiegiem meczu Bayern - Barcelona bo jeszcze długa droga przed nami żeby do takiego meczu w ogóle doszło. Nie możemy zlekceważyć Lyonu bo zostaniemy pokarani tak jak został pokarany Real czy ManU przez nas.

09.04.2010 19:29

Dziwi mnie tylko jedno czy oni są na prawdę aż tak zaślepieni? Przecież Rafael wykonał faul taktyczny za który jak najbardziej należała się kartka, nasz rzeźnik Bommel zawsze za takie zagrania dostawał kartkę i nikt o to pretensji do sędziego nie miał.

09.04.2010 19:26

"Wszystkich bym do auschwitz wslal (tego za czasow Hitlera) By wiedzieli co szkopy potrafia." rozumiem, że ten tekst według ciebie był normalny jeśli tak to chyba nie ja tu ćpałem.

08.04.2010 21:13

Panowie trzymajmy poziom i nie zniżajmy się do ich poziomu, Robben10 takie teksty to zachowaj dla siebie.

08.04.2010 20:38

Jeśli chodzi o komentatorów to prawda jest taka, że obojętnie w której polskiej telewizji by nie leciał mecz Bayernu to będą oni za naszymi przeciwnikami. Ja wczoraj oglądałem mecz na Polsacie komentarz podczas meczu dało się znieść a w studiu nie zasiadał żaden z autorytetów także nie przejmowałem się tym co oni mówią.

08.04.2010 19:21

Coś pięknego jeszcze nie dowierzam, że się udało. ManU nie wyciągnęło wniosków z pierwszego spotkania i dali nam pograć w drugiej połowie a w ostatnim czasie mamy piekielnie mocną ofensywę za to obronę do d... wystarczyło tylko nie oddawać inicjatywy i wyjechalibyśmy z OT z pustymi rękoma. Dzisiaj pozostaje świętować chociaż ja mam kolosa na którego się nie nauczyłem z wiadomych powodów:D

08.04.2010 07:13

Tostu o co ma wsiadanie do brania?:P

05.04.2010 23:06

Czas na rewanż z ManU. Mam nadzieję, że chłopaki dadzą radę i wywiozą korzystny rezultat z OT, niby będziemy mieli mocniejszy skład bo wracają Robben i Bastian a Micho rozegrał już 2 mecze po kontuzji ale i tak będzie piekielnie ciężko. Liczę na dobrą grę w obronie a także dużą determinację, może uda się ukłuć ManU z jakiejś kontry, byłoby pięknie:)

05.04.2010 18:27

dziki a jak nie wygramy to ze smutku:P GO GO GO FCB!!!

03.04.2010 15:28

Rychuga podałeś za przykład jedyną akcję w której Muller się jakoś sensownie zachował w tym meczu reszta to totalne dno. Nie oceniam Mullera za całokształt a za konkretnie mecz z ManU w którym pokazał piętkę i strzał który tak na prawdę był groźny tylko dlatego że piłka odbiła się jeszcze od nóg obrońców.

01.04.2010 23:50

kkosmosik haha beka niezła z tego filmiku;]

01.04.2010 23:46

Moim zdaniem bardzo dobre oceny ja bym jedynie skorygował ocenę Mullera z 4 na 6 bo po prostu nie istniał na boisku. Ocena Demichelisa jak najbardziej adekwatna do gry dwa kolosalne błędy z których jeden zakończył się bramką dla przeciwnika, gdyby ofensywa nie strzeliła 2 goli to Demichelis byłby głównym winowajcą porażki.

01.04.2010 23:41

Bystrzachy z was. Przecież dzisiaj 1 kwietnia aż dziwne, że na naszej stronie nie ma podobnych newsów.

01.04.2010 15:03

Moje noty Butt 3, Lahm 2,5, Van Buyten 4, Demichelis 4, Badstuber 4, Altintop 2,5, Bommel 2,5, Pranjic 3, Ribery 2,5, Muller 6, Olic 1. Muller nie zasłużył na te 4 jedyne jego udane zagranie to piętka do Olicia co jak na 70min gry moim zdaniem za mało. Micho dwa poważne błędy w tym zawalenie gola poza tym bezbłędnie, Ribery może bez fajerwerków ale strzelił gola i grał na przyzwoitym poziomie nie bał się brać odpowiedzialności i walczył. Kiedyś nie lubiłem Bommela ale od początku tego sezonu gra bardzo dobrze. Gomeza bym nie oceniał bo zagrał bardzo mało minut ale wszystko to co pokazał było o kilka klas lepsze niż zagrania Mullera.

31.03.2010 09:38

dragosław rozumiem, że bramka Rooneya była po świetnym zagraniu Micho?:P Demichelis dzisiaj dwa potworne błędy ale gdyby nie one to powiedziałbym, że to był jeden z jego lepszych meczy od dawna. Zawodnicy którzy zazwyczaj są ostro zjeżdżani na tej stronie dzisiaj pokazali klasę mam nadzieję, że ten mecz to będzie taki przełom jak mecz z Juve w rundzie jesiennej.

31.03.2010 00:47

Kosi ja już od dawna gadam i gadam na temat tego że nasz potencjał prawego skrzydła nie jest wykorzystywany do końca przez samolubną grę Robbena. Jak Arjen jest na boisku to Lahm tylko biega jak głupi od jednego pola karnego do drugiego a piłki nawet nie powącha a częśto aż się prosi o podanie bo świetnie się wystawia.

31.03.2010 00:28

Jak ja jestem dumny z naszego kochanego Bayernu:) Za tydzień będzie wojna obyśmy wytrzymali:)

30.03.2010 23:16

Olic na prawe skrzydło ala waleczny Brazzo i pełna mobilizacja. Poza tym wierzę, że Robben jednak zagra.

27.03.2010 19:47

Olic na prawe skrzydło ala waleczny Brazzo i pełna mobilizacja. Poza tym wierzę, że Robben jednak zagra.

27.03.2010 19:46

Westermann zagrał moim zdaniem świetny mecz, dał się ograć praktycznie tylko raz i to w sytuacji gdy Robben był na pełnej szybkości.Robbenowi też bym nie dał 1,5

26.03.2010 17:15

Kolejny krok do zwycięstwa w pucharze niemiec zrobiony. Dzisiaj praktycznie przez większość meczu przeważaliśmy, obrona zagrała trochę lepiej niż zwykle a co najważniejsze na zero. Ofensywa nadal pozostawia sporo do życzenia, Franck myślami jest już chyba w Hiszpanii i nie wydaje mi się, żeby był sen trzymać go za wszelką cenę. Moim zdaniem powinniśmy go sprzedać i wyciągnąć za niego tyle ile się tylko da bo chyba mało kto jeszcze wierzy, że Francuz podpisze nowy kontrakt. Robben poraz kolejny uratował nam dupę nie mniej jednak gdybym był Van Gaalem porozmawiałbym sobie z nim szczerze na temat jego samolubnej gry. Dzisiaj w jednej sytuacji aż się prosiło, żeby wyłożyć piłkę niepilnowanemu zawodnikowi w polu karnym a ten dalej się kiwa, do tego trzeba coś zrobić z brakiem współpracy pomiędzy nim a Lahmem bo nie mamy żadnych dośrodkowań ze skrzydła jedyne akcje w ofensywie w których Lahm "powąchał" piłkę to były wymiany z klepki pomiędzy nim a Mullerem i z tego od razu tworzyły się okazje do dośrodkowań. Jeśli Robben nadal nie będzie dostrzegał swoich kolegów to ja nie widzę większych szans na równorzędne konkurowanie z ManU, wystarczy dać plaster na Robbena do tego jeszcze Evra będzie się nim zajmował, Neville myśle, że spokojnie sobie poradzi z Franckiem w takiej formie i tak na prawdę nasza ofensywa nie istnieje. Co innego gdyby np Robben zaczął współpracować z Lahmem wtedy mogliby niejednokrotnie rozpracować obronę ManU.

25.03.2010 01:06

Oni na prawdę mogą się obawiać bo niby jaki cel miałby Yorke wypowiadając takie słowa. Tylko pytanie czy tak na prawdę mają się czego bać. Nie ulega wątpliwości, że LM kieruje się własnymi zasadami i tak jak w BL wszyscy mobilizują się na Bayern tak my w LM będziemy zmobilizowani na ManU a więc może być na prawdę ciekawie.

22.03.2010 20:59

Wyniki Polski w ostatnich latach to jakiś dramat normalnie;/

21.03.2010 23:30

Jak na Niemkę może być ale ogólnie nic ciekawego. Poza tym czy ona ma w ogóle jakieś kwalifikacje lub doświadczenie???

19.03.2010 16:10

Rana z 99 roku jeszcze się nie zabliźniła, mam nadzieję, że po tym dwumeczu się nie pogłębi. Liczę na dwa dobre mecze w naszym wykonaniu, niech wygra lepszy. MU to chyba najbardziej znienawidzony przeze mnie klub.

19.03.2010 15:22

Szanse Bayernu w potyczce z CSKA, Bordoux, Lyonem oceniam jako 50:50 z Interem i Arsenalem szanse drastycznie maleją ale jesteśmy w stanie pokusić się o niespodziankę. Natomiast jeśli chodzi o ManU czy Barce to po raz kolejny zostaniemy upokorzeni bo o ile w ataku i pomocy jesteśmy w stanie postawić opór to nasza obrona zawali cały mecz. Nie można zapominać, że my tak na prawdę jesteśmy dopiero na początku budowania drużyny, w tym sezonie mieliśmy duże zawirowania kadrowe, przyszedł nowy trener i nie ma co oczekiwać, że po roku będziemy w stanie konkurować z drużynami które są prowadzone przez tych samych trenerów od lat a zmiany kadrowe wiążą się z zastępowaniem najsłabszych ogniw lepszymi zawodnikami (wyjątek Ronaldo w ManU).

18.03.2010 20:02

MonikaFCB jak widać słabo kibicujesz Stuttgartowi. Wynik 0:0 wyrzuca Vfb z LM.

14.03.2010 23:12

Szybki akurat Lahma nie można winić za brak dośrodkowań nawet w najmniejszym stopniu bo chłopak stara się biega, wychodzi na pozycje tylko, że Robben do niego nie podaje. Arjen jest chyba niespełnionym napastnikiem i stąd taki styl gry ale do póki mu wychodzi nie mam zamiaru narzekać.

14.03.2010 21:49

Ja liczę tylko i wyłącznie na przyjście Kroosa ale zapewne wraz z przyjściem Toniego odejdzie Ribery i znowu będą problemy. Na dzień dzisiejszy mało co dobrze funkcjonuje, obrona gra bardzo słabo, brakuje współpracy pomiędzy skrzydłowymi a atakiem ale także pomiędzy Robbenem a Lahmem aż żal za dupę ściska jak Lahm zapierdziela przez całe boisko wystawia się Robbenowi a tamten mu nie podaję tylko ściąga do środka i strzela.

14.03.2010 11:27

Teraz takie pytanie do was. Czy wy na prawdę bierzecie w wątpliwość umiejętności piłkarskie Gomeza, czy tylko pieprzycie aby pieprzyć? Dzisiaj jakby ktoś nie zauważył Gomez siedział na trybunach a grał wasz ukochany Klose i Olic i jakoś efektu nie ma. I proszę was nie mówcie, że Klose powinien grać za Gomez bo to jest śmieszne, facet ma bodajże 32 lata jest bez formy a ma wydrzeć pierwszy skład 24letniemu killerowi któremu tak na prawdę brakuję tylko zgrania z nowym zespołem i trochę więcej odporności psychicznej a gdzie on ją ma zdobywać na ławce?

13.03.2010 21:54

Danke Robben:) Kurde słabo ta nasza gra wygląda, ostatnio tak jak byśmy stracili pomysł na grę, wszystko idzie na Robbena na razie się udaję ale jak długo? Oby nasz kryształowy książe był zdrowy bo na dzień dzisiejszy FC Bayern Munchen = Arjen Robben.

13.03.2010 21:43

Logiczne, że nie chodzi o wzrost a o umiejętności. Edson w Bayernie nic nie pokazał i skoro już wyszedł przez te "otwarte drzwi" niech nie wraca.

13.03.2010 13:36

Z tym wirusem na stonce miałem wczoraj to samo ale dzisiaj jest ok po wczorajszej kwarantannie albo naprawieniu problemu. Co do Realu to popieram kminasa tyle tylko, że ja na miejscu Pereza zatrudniłbym Mourinho, który miał bardzo podobne zadanie do Pellegriniego w chelsea i moim zdaniem sobie poradził pomimo że LM nie wygrał. Jeśli chodzi o naszą dalszą grę w LM to rzeczywiście jeśli nie trafimy teraz na któryś z tych 3 klubów które wymienił kminas będziemy mogli namieszać.

13.03.2010 13:25

U mnie też to samo.

12.03.2010 17:45

Jeśli Van Gaal zmieni zdanie na temat swojego kapitana to dobrze by było zostawić u nas Marka ale w żadnym wypadku nie może być brany za świętą krowę która ma pewne miejsce w pierwszej 11. Optymalnie by było grac w środku Bastianem na DP a Kroosem na OPŚ. Nie chciałbym żeby Kroos znowu był traktowany jak zapchajdziura i stawiany na skrzydłach, on ma być naszym rozgrywającym i tego się trzymajmy.

12.03.2010 17:42

1/3 meczu to moim zdaniem nie jest wcale mało być może ta kontuzja przyplątała mu się wcześniej a grał pomimo niej i stąd tak słaba postawa. Z resztą patrząc obiektywnie to nikt dzisiaj nie zachwycił.

10.03.2010 01:47

Cóż za emocje, ostatnie 15 min to była prawdziwa katorga ale na szczęście udało się dowieźć wynik do końca i jesteśmy w 1/4 z czego bardzo się cieszę. Krótkie podsumowanie Butt zawinił przy pierwszym golu, ratuję go tylko to, że wiał bardzo mocny wiatr i niewykluczone, że piłka skręciła tuż przed nim do tego gola również Buyten dołożył swoje z resztą tak jak do wszystkich dzisiaj straconych. Jeśli chodzi o obronę to dzisiaj pokazali na co ich stać a jest to co najwyżej 1/8LM z taką Barcą czy Realem dzisiaj dostalibyśmy jakieś 4-5 goli. Alaba mocno zestresowany, wydaje mi się że lepiej by mu szło na lewym skrzydle ale jak na 17latka w tak ważnym meczu całkiem nieźle. Bommel pierwsza połowa słabo za to w drugiej zrobił to co do niego należało więc ogólnie ma plusa:] Ribery powoli się zbiera (bardzo powoli) ale jest nadzieja na lepsze występy, (ładnie sobie poleciał w ch*** przy zmianie:P), Schweini wydaje mi się, że jest aż za bardzo cofnięty moim zdaniem z większym pożytkiem dla zespołu byłoby gdyby to Bommel był tak cofnięty jak Schweini a Bastian też na DMie ale przed Markiem. Robben poraz kolejny uratował nam dupę także nie ma co go krytykować ale jego samolubna gra powoli zaczyna być denerwująca. Jeszcze nigdy nie powiedziałem złego słowa na Gomeza ale dzisiaj sięgnął dna prawie tak jak Buyten, musi się chłopak pozbierać bo o ile jego wcześniejsze występy dało się znieść to dzisiaj nie mogłem na niego patrzeć, może dobrze zrobi mu ta chwila przerwy, Klose stracił moc, jakoś nie spodziewam się po nim za wiele, Muller jest chyba zmęczony w jego wieku cięzko przez cały sezonu utrzymać równą wysoką formę. Zarząd powinien wyciągnąć wnioski i przestać chwalić poszczególnych zawodników bo z tego co widać źle im to robi.

10.03.2010 01:04

Czesiu co z tego że Robben ma Lahma skoro mając piłkę zachowuje się tak jakby miał klapki na oczach. Przecież oni powinni zajebiście współpracować na tej prawej flance. Ribery m rzeczywiście ciężko ale nikt mi nie powie, że jest w dobrej formie.

09.03.2010 21:39

Ale żal, normalnie ręce opadają. Mam nadzieję, że w drugiej połowie z wiatrem pójdzie im lepiej ale jak na razie to jest tragedia. Jeśli Robben nie wykorzystuje takiej sytuacji w tak ważnym meczu to czego my oczekujemy. W środku pola nie istniejemy Bommel to chyba uprawia jakąś inną dyscyplinę sportu. Gol stracony w żenujący sposób Buyten nadaje się co najwyżej na ławę a on u nas jest szefem obrony.

09.03.2010 21:36

Jakoś obawiam się tego meczu, będziemy mieli spore braki w defensywie ale mimo to nie możemy sobie pozwolić na stratę gola bo z obecną formą naszych napastników może być ciężko cokolwiek trafić. Z drugiej strony Fiora musi zaatakować a nam taka sytuacja odpowiada, zapowiada się ciekawy, otwarty mecz oby zakończony remisem lub naszym zwycięstwem.

08.03.2010 23:32

Trzeba powiedzieć, że nie wygląda za dobrze nasza sytuacja w obronie. Po lewej stronie będziemy mieli spory problem.

07.03.2010 15:02

I dobrze, że nie jedzie bo Olic po tym meczu miałby z niego beke przez pół roku:P

02.03.2010 07:48

Niech Boruc idzie do HSV a do nas Adler i będę w siódmym niebie:)

01.03.2010 23:05

Loew rzeczywiście może mieć dylemat bo o ile w klubie na pewno Gomez prezentuje się lepiej to w reprezentacji Klose nie schodzi poniżej pewnego dosyć wysokiego poziomu i strzela ważne bramki. Ja bym wolał żeby grał Gomez bo powinien się ogrywać na arenie międzynarodowej żeby jak najlepiej prezentować się w Bayernie a to jak reprezentacji Niemiec będzie szło zupełnie mnie nie obchodzi bo im nie kibicuję.

01.03.2010 23:02

Z tego co się orientuję to ta kolońska uczelnia jest bardzo dobra, robi w niej kurs bodajże Wałdoch. A Franz podobno wcale tam się nie szkolił tylko w jakiejś podrzędnej też niemieckiej ale oczywiście się do tego nie przyznaje:P

01.03.2010 18:36

Nigdy nie byłem jego zwolennikiem, myślę że takie koeln może być dobre na odbudowanie się a później transfer do jakiegoś średniaka BL bo na więcej Rensinga po prostu nie stać.

01.03.2010 12:02

Można go co najwyżej wypożyczyć na kolejny rok ale na pewno nie można go sprzedawać.

01.03.2010 12:00

Coś jest nie tak z Juventusem bo jeśli ma rzeczywiście taki dochód to powinien być za Milanem.

02.03.2010 13:44

Jedynym rozsądnym wyjściem w mojej ocenie powinna być opcja na której nie straci ani zawodnik ani klub.

21.02.2010 23:57

Zobaczymy czy Ribery ma trochę oleju w głowie, bo na dzień dzisiejszy nie widzę absolutnie żadnego powodu za wyjątkiem kasy dla którego miałby odchodzić. Jest w beznadziejnej formie, łapię kontuzję za kontuzją także nie ma co się spodziewać ofert rzędu 50mln euro za niego a jak wiemy za dużo mniejszą kwotę Bayern go nie sprzeda. Jedyne rozsądne wyjście to podpisać z Bayernem nową umowę z klauzulą odstępnego dajmy na to 60mln i zapierdzielać na treningach aby uzyskać taką formę żeby ktoś tą kasę chciał wyłożyć. Poza tym chyba jeszcze nigdy po 2001 roku nie było tak realnej szansy na powrót Bayernu do ścisłej Europejskiej czołówki więc jego odejście spowodowane aspektami sportowymi traci rację bytu.

21.02.2010 23:26

Ja za nim płakał nie będę. Chociaż jako zmiennik byłby w sam raz.

19.02.2010 17:07

"W pierwszej połowie zbyt często traciliśmy piłkę i nie wymienialiśmy między sobą zbyt wielu podań, co ułatwiłoby stworzenie sobie bramkowych sytuacji" yyy i kto tu mówi o braku podań? Robben powinien zdjąc klapki z oczu gdy jest w posiadaniu piłki bo będą jeszcze z tego problemy, sam meczu nie wygra a już na pewno nie w LM.

18.02.2010 21:09

Moim zdaniem Gomez nie zagrał złego meczu, zdecydowanie lepiej zaprezentował się od Mullera. Robben rzeczywiście gra na bardzo wysokim poziomie i nasza koncepcja gry przypomina trochę tą którą mieliśmy jakieś dwa sezony tylko że zamiast "wszystko do Riberiego i jakoś tam będzie" to teraz mamy "wszystko do Robbena i jakoś tam będzie". Robben moim zdaniem powinien częściej podawac bo o ile teraz mu dobrze idzie i nikt nie zwraca na to uwagi to jak będzie miał gorsze dni zaczną się w naszym zespole spięcia z powodu jego samolubnej gry. Micho to w ogóle ja nie wiem co odstawia przy każdym przyjęciu piłka mu odskakuje na dobre 5-6 metrów, a te jego podania do napastników Fiory przyprawiały mnie o szybsze bicie serca:/ Contento został rzucony na głęboką wodę, nie zagrał dobrze w defensywie ale myślę, że z czasem będzie się bił o miejsce na lewej stronie obrony bo na pewno ma więcej do zaoferowania na tej pozycji niż Badstuber. Problemem we wczorajszym meczu była świetna organizacja gry Fiorentiny, cały zespół się bardzo dobrze ustawiał dlatego mieliśmy problemy z wyprowadzaniem ataku.

18.02.2010 11:29

Demichelis zaczyna lepiej grac w obronie? Ja przez niego wczoraj mało zawału nie dostałem jak będąc ostatnim obrońcą podawał do napastników Fiorentiny, jedyne co nas uratowało to ich nieporadność w ataku. Na następny sezon obowiązkowy zakup to lewy obrońca bo Badstuber może i jest niezły w defensywie choć w starciu ze zwrotnym szybkim skrzydłowym nie miałby szans ale w ofensywie nie istnieje każde podanie do najbliższego zawodnika a jeśli już coś do przodu to na pałę. Contento zaraz po wejściu był cholernie zestresowany i stąd sporo błędów, do tego jeszcze ciągłe podania od Badstubera nawet w trudnych sytuacjach ale trzeba powiedzieć że dało się zaobserwować jego duży potencjał. Moim zdaniem powinien dostawać więcej szans tylko że w Bundeslidze a nie od razu został wysłany na głębokie wody.

18.02.2010 11:08

Pamiętam jeszcze jak czekałem na autobus dzień po drugim meczu z Bordoux i analizowałem nasze szanse na awans, wtedy wydawało się iluzoryczne szanse. Sytuacja bardzo szybko się zmieniła i z outsiderów stajemy się czarnym koniem tych rozgrywek, jednak żeby osiągnąć sukces w pojedynku z Fiorą nie możemy ich zlekceważyć, nie można patrzeć na ich bilans z Serie A i tym podobne bo jak wiemy choćby na naszym przykładzie LM i liga krajowa rządzą się zupełnie innymi prawami, a kiedy będzie lepszy czas na przełamanie się Fiory jak nie teraz w meczu z nami. Podsumowując jestem pewien, że wygramy o ile zawodnicy podejdą do tego meczu w pełni skoncentrowani.

17.02.2010 15:48

Ooo widzę, że i kobiety się pojawiły, fajnie:)

11.02.2010 18:14

Może nie gramy jakoś rewelacyjnie ale dzisiaj jesteśmy skuteczni i to cieszy. Badstuber jakoś mnie na tej lewej obornie nie przekonuje.

06.02.2010 16:23

Jak się patrzy na takie fotki to od razu uśmiech pojawia się na twarzy:)

05.02.2010 10:45

Myślę, że to był dobry ruch transferowy ze strony HSV. Może już nie najmłodszy ale z każdym takim zawodnikiem pozycja Bundesligi na arenie Europejskiej rośnie

03.02.2010 21:28

Jeśli to prawda to całkiem sprytna zagrywka ze strony włodarzy, Ribery żeby dobrze się przygotować do MŚ musi grać a żeby grać musi podpisać kontrakt;]

02.02.2010 13:05

Oglądałem dzisiaj tylko pierwszą połowę i jedyne co można było zarzucić naszej drużynie to brak skuteczności poza tym na prawdę aż chciało się oglądać. Van Gaal wykonał kawał dobrej roboty, dziękuję i proszę o więcej:)

30.01.2010 21:55

Ja również uważam tak samo jak Franz, może nie wychwalajmy Bommela pod niebiosa ale to że gra coraz lepiej trzeba mu oddać. To jak słaby jest Mark pokazał sadzając na ławie Tymo a tego chyba się nikt przed sezonem nie spodziewał. Butt jak na razie spisuje się bardzo dobrze i moim zdaniem można nim pograć jeszcze 2-3 lata (chyba że nadarzy się okazja zakupu Adlera).

30.01.2010 20:21

To był pierwszy karny nie strzelony przez Butta w karierze, przynajmniej według angielskiego komentatora.

30.01.2010 16:11

Brac pana okupującego pierwszą pozycję i wszyscy bedą zadowoleni:)

29.12.2009 14:51

Moim zdaniem Mark powinien pograc u nas jeszcze co najmniej jeden sezon Tymo wypada przy nim blado a w dłuższej perspektywie ja bym przemianował Bastiana na defensywnego pomocnika, moim zdaniem on jest do takiej pozycji po prostu stworzony.

23.12.2009 01:35

Nie dla tych wszystkich super talentów w Bayernie!!! Jeśli chodzi o transfery to powinniśmy ściągac już ukształtowanych zawodników, którzy z miejsca bedą w stanie wejśc do pierwszej 11 a młodzi w Bayernie mają rację bytu tylko jeśli są naszymi wychowankami i powinno się właśnie im lepiej przyglądac i dawac więcej szans na pokazanie się.

22.12.2009 21:54

Haha Miedziokrecik cokolwiek by się nie stało to i tak się z nim pożegnamy ja jedynie żałuję, że nie pół roku temu jak można było zgarnąc za niego konkretną kasę a po tym sezonie gdzie dostaniemy za niego jakieś ochłapy porównywalne do ceny za jaką go sprowadziliśmy:/

06.12.2009 15:59

Sylwunia jak zwykle delikatna i merytoryczna wypowiedz. Brawo!!! A tak z innej beczki przecież na boisku będzie twój KoFfFaNy Lahmik więc nie mamy się czego obawiacxP

06.12.2009 15:29

Szybki śmiem wątpic, że Franzowi chodziło w jego wypowiedzi o Polaków:P Tacy są ludzie po prostu czy to Polak czy Niemiec.

21.11.2009 12:10

Widzę, że mamy na tej stronce same damy i to w dodatku świetnie obeznane. Lell w pierwszym składzie i to na środku obrony? Miodzio trzeba dzwonić do Louisa i mu to podpowiedzieć.

21.11.2009 00:12

Panowie zrozumcie, że tu nie chodzi o to czy Lahm miał racje i czy mówił prawdę czy nie (oczywiście tak było). Po prostu zarząd musiał podjąć taką decyzję bo gdyby tego nie zrobił to zaraz każdy z tych pseudo gwiazdorów poleciałby do gazet z płaczem. Ciekaw jestem czy Lahm w ostatnim czasie poszedł osobiście do Uliego i powiedział mu co myśli o całym tym bajzlu czy tylko jest kolejnym płaczkiem dokładającym swoją cegiełkę do c******* atmosfery w naszym klubie.

09.11.2009 06:41

Ręce opadają na tych naszych pseudogwiazdorów. Za Klinsmanna płakali, że nie ma taktyki itp. teraz płaczą, że taktyki jest na tyle dużo, że pęta im nogi do tego VG taki zły arogancki i w ogóle ble. Panom się chyba lekko w dupach poprzewracało i powinny byc wreszcie wyciągane z tego konsekwencje, koniec ze świętymi krowami w tym klubie. Mam już powoli dosyc wiekszości tych bezjajecznych gwiazdeczek, które gdy tylko coś jest nie po ich myśli lecą z płaczem do mediów.

08.11.2009 12:35

Z tego co pamiętam VG dostaje ok 5 milionów

07.11.2009 19:32

Witam. Arda Turan jest mi znany ale ja bym dał sobie z nim spokój, w ogóle osoba odpowiedzialna za transfery w tym klubie dawno powinna podac się do dymisji bo to co się dzieje w ostatnich latach to jest śmiech na sali. Jedyni nowo pozyskani piłkarze którzy się u nas sprawdzają to piłkarze już o uznanej marce w Europie tacy jak Toni, Ribery czy Robben reszta to po prostu totalne dno. Siec scoutingu do wymiany. Uli niech się zajmie finansami i pozyskiwaniem sponsorów bo w tym jest na prawdę świetny ale sprawy sportowe niech zostawi komuś nowemu i to osobie spoza dotychczasowego otoczenia Bayernu (na pewno nie Nerlingerowi). Trzeba coś z tym zrobic bo wydajemy ostatnio na prawdę kupę kasy na transfery, jakości nie widac i zamiast łatac kolejne dziury w składzie one nam się powiększają a w kadrze mamy coraz więcej szajsu:/

07.11.2009 13:34

Moim zdaniem ich krytyka była niebezpodstawna, każdy ma prawo do wyrażenia własnego zdania. Z drugiej strony o ile jestem pewien bezinteresowności Kahna w swych wypowiedziach tak Effe mógł krytykować po to aby o nim nie zapomniano. Co do pracy trenerskiej obu panów to jestem jak najbardziej za, nie wiem czy by się do końca sprawdzili ale chciałbym ich zobaczyć jako trenerów np. Bayernu II.

25.09.2009 13:03

Brawo Bayern!!!

12.09.2009 18:46

Kurde przez tą niewypaloną minę nie jestem pewien:P

12.09.2009 15:49

Adler to marzenie, które tak na prawdę byłoby łatwiejsze do zrealizowania i mniej kosztowne niż kupienie Neuera. Chociaż z drugiej strony jak przyjdzie obojętnie który z tej trójki to nie będę płakał:P

09.09.2009 11:03

ZeArcadio czyli twierdzisz że mamy trzymac tego nieudacznika bo raz uratował nam dupę i to jakieś 2-3 lata temu tak? Aspekt psychologiczny jest ważny i tym bardziej Rensing bo on psychikę ma raczej słabą.

08.09.2009 23:15