Odejście Kroosa wyjdzie nam na dobre, to niezły grajek ale on nie przyspieszy naszej gry, Bayernowi potrzeba błyskotliwości bo nasze akcje z końcówki sezonu były zbyt przewidywalne, bez elementu zaskoczenia rywala.
Czy trzeba nam bomby transferowej??
Ja bym chciał Sancheza albo Cuadrado kogoś z tej dwójki bo oni potrafią w pojedynkę strzelić bramkę, a takich graczy nam potrzeba.
03.07.2014 22:35
Jeśli odejdzie ok. być może stanie się lepszym piłkarzem, o ile wygra rywalizację z Alonso.
Bayern ma w środku pomocy naprawdę świetnych grajków, tak więc wydaje mi się że bez Toniego nasza gra stanie się szybsza i bardziej nieprzewidywalna.
03.07.2014 22:30
Bez sensu, wydawać tyle kasy na bramkarza który będzie "tylko" nr 2 bo Neuera nikt nie jest w stanie wygryźć.
Lepiej szukać i dopłacić za stopera z najwyższej półki...
03.07.2014 22:27
najlepszy skrzydłowy świata - nasz latający Robben
03.07.2014 22:25
nie dałbym za Mandzu 30 mln tak jak za Gomeza 30 mln
są to gracze przeciętni warci co najwyżej 15 mln
02.07.2014 22:01
Vidal? jestem zdecydowanie na TAK, Kroos do Realu, nie wiem co dzieje się z Goetze
jest cieniem zawodnika z BVB
02.07.2014 22:00
Niech Guardiola ( Loew też) nie kombinuje z Lahmem na def pom, tylko chłop powinien grać jako prawy obrońca, FCB jak i reprezentacja dużo traci gdy Lahm nie gra na obronie.
Niech się wszyscy pókną w czoło i ockną z tym Lahmem na 6
Niemcy z Francją powinni wg mnie zagrać:
Nojer - Boateng, Hummels, Mertesaker, Lahm - Khedira,Bastian,Kroos - Schurrle, Muller, Oezil
02.07.2014 21:58
Godin nr 1
Laporte nr 2
Verthongen nr 3
02.07.2014 21:53
Bayernowi potrzebne jest świeże kopyto bo daleko nie pojedziemy z duetem Robbery i Lewym.
Ktoś musi napędzać FCB, Robben ma teraz formę ale wątpie aby ją utrzymał przez sezon 14/15
Ribery ma swój wiek i szybszy i błyskotliwszy nie będzie, Lewy wirtuozem nie jest i w pojedynkę nie wygra nam meczu.
Moim zdaniem powinniśmy kupić Sancheza i Cuadrado kosztem Kroosa który odejdzie oraz Shaqiriego.
30.06.2014 21:36
Po co nam James?
Kto będzie ciągnął nasz zespół w następnym sezonie?
Panowie nam potrzebne są wzmocnienia bo duet Robbery jest coraz starszy i przez wszystkich rozszyfrowany.
Nam potrzeba graczy szybkich błyskotliwych, potrafiących grać 1x1, środek pola mamy zajebisty
Brałbym duet Cuadrado - Sanchez zamiast Szaka i Toniego Kroosa.
29.06.2014 01:39
Cuadrado+Sanchez i mamy moc w ofensywie, do sprzedania Shakiri i Kroos
29.06.2014 01:35
Pep pozbył się Gustavo ponieważ chce grać jedną "6" a na niej ustawił Lahma.
Bastian jest nieoceniony dla Bayernu a formy zawsze mieć nie będzie, często łapał kontuzje a młodziutki już nie jest, ale tego że ma świetne odbiory wślizgami i świetnie gra głową oraz wchodzi w II tempo i podłącza się w akcje bramkowe to o tym Marienplatz już nie wspomniał.
Z Realem zabrakło nam nie tylko przecinaków ale przede wszystkim formy Riberiego który stanowi razem z Robbenem o sile Bayernu w ataku.
28.06.2014 22:56
Ja proponuję tak: Za Kroosa Sanchez z Barcelony i za Shaqiriego Quadrado.
Mielibyśmy taką moc w ofensywie że szoook
28.06.2014 22:50
@marienplatz
chyba nie piszesz serio co?
Dla mnie Bastian jest jednym z najlepszych pomocników na świecie na swojej pozycji.
Bastian to zawodnik wiążacy kilka pozycji 6 - 8 w jednym, takich graczy na świecie można policzyć jedynie na jednym ręku.
Bastian cierpi na chorobę gier młodzieńczych, zawodnik jest zajechany i teraz organizm reaguje na obciążenia organizmu przez ostatnie 10-15 lat.
28.06.2014 00:50
z Algierią może być trudny mecz mimo wszystko, grają dobrze w obronie, są silni i szybcy.
Najlepiej gdybyśmy strzelili szybko bramkę wtedy mecz stałby się bardziej otwarty, a tak Algierczycy będą murować bramkę i liczyć na przechwyty i szybki atak z kontry.
27.06.2014 16:42
chyba przesadzają z tą kwotą transferu ???
27.06.2014 16:38
Zawodnik niezły, ale żadna rewelacja, bdb czyściciel od czarnej roboty, Bastianowi czy Martinezowi nie dorasta.
Owszem zagrał kapitalne mecze z Realem w 2010r, często gra na pograniczu faulu, od razu wiedziałem że u Guardioli nie pogra, uciekł bo nie sprostałby rywalizacji.
Życzę mu wszystkiego dobrego z reprezentacją Brazylii.
27.06.2014 16:37
no i lipa, bo liczyłem na tego gościa, że będzie dla nas wzmocnieniem.
Trudno trzeba szukać dalej, może Schaar ?
26.06.2014 21:31
a niby gdzie ten Sanchez miałby grać ?
26.06.2014 21:29
Brawo idziemy na mistrza, ale przed nami najcięższe mecze, moim zdaniem gramy najbardziej poukładany futbol ze wszystkich drużyn turnieju.
Patrzyłem na drabinkę i naszym najbliższym przeciwnikiem będzie zapewne Algieria więc powinniśmy awansować do kolejnej rundy gdzie przeciwnikiem będzie Francja.
Jeśli pokonamy Francuzów w półfinale powinniśmy zmierzyć się z Brazylią.
Jeśli pokonamy Brazylię to zagramy w finale albo z Holandią albo Argentyną.
Tak czy owak droga na sam szczyt będzie piekielnie trudna ale mamy świetną drużynę
Do boju GERMANY !!!
26.06.2014 21:28
Zarówno Włosi jak i Urugwaj nie zasługują na awans do fazy pucharowej no ale jedna z nich musiała awansować, myślę że Urugwaj z taką grą nie zawojuje Mistrzostw.
Na wyróżnienie Godin oraz Gimenez.
Czy tego Godina nie da się naprawdę wyciągnąć z Atletico???
Chłop jest twardy, bdb technicznie i znakomicie gra głową.
Ma cechy które idealnie pasowałyby do gry Bayernu.
24.06.2014 21:09
Dziś Brazylia zagrała przeciętnie, ten Neymar to prawdziwy diamencik, ma chłopak talent niewątpliwie, ale mam wrażenie że jeśli uda się powstrzymać Neymara to Brazylia nie ma atutów - no może jeszcze stałe fragmenty gry, bo mają świetnych stoperów.
Killer i Paulinho nie dają drużynie kreatywności dlatego Brazylia w środku pola jest przeciętna. Nie gra atakiem pozycyjnym tylko na doskok, przeciąć akcję i wyprowadzić szybki atak poprzez Neymara, który nie ma przypisanej pozycji tylko umiejętnie ustawia się, aby po przejęciu piłki zainicjować akcję.
17.06.2014 22:58
Robben dzięki przejściu do Bayernu stał się piłkarzem klasy światowej, on pracuje na pełnym gazie, często wraca po piłkę i jest niesamowicie pracowity.
Ten sezon chyba ma najlepszy w karierze, no może jeszcze ten w sezonie 2010.
Jest kluczową postacią Bayernu i reprezentacji Oranje, nie wyobrażam sobie FCB bez duetu Robbery.
Robben może poprowadzić Holandię bardzo daleko, jak widzę jaka jest wola walki i zaangażowanie Holendrów, to jest niezwykle istotne.
15.06.2014 22:01
ale podnietę widzę u was po meczu z hiszpanią, połowa z was to chyba 17 lat nie ukończyła...
Hiszpania to już nie ta drużyna co choćby 4 czy 2 lata temu, trener musiał wziąć na Mistrzostwa swoje największe gwiazdy bo by go zlinczowali w ojczyźnie, niestety pod względem fizycznym dzieliła przepaść obie drużyny.
Robben zagrał bdb zawody a ten rajd gdzie ścigał się z szybkim co by nie mówić Ramosem świadczy o życiowej formie Arjena.
Holendrzy mi zaimponowali jednak po jednym meczu nie można wyciągać daleko idących wniosków.
13.06.2014 23:47
Ja uważam, że mecze MŚ powinni gwizdać sędziowie, którzy mają doświadczenie w rozgrywkach pucharowych, nie może być takiej sytuacji że mecz prowadzi arbiter, który nie mówi po angielsku.
Sędziowie spoza Europy nie mają doczynienia na co-dzień z sędziowaniem meczów na najwyższym poziomie, kiedy zawodnicy próbują nurkować, symulować i gwiazdorzyć w trakcie meczu.
Japoński sędzia dał się nabrać na teatralny upadek Freda, gdyż na codzień nie sędziuje meczów na takim poziomie i o taką stawkę...
13.06.2014 19:00
pecz ponosi Cię fantazja Brazylia zagrała wczoraj dobry mecz i pomimo pomyłek sędziego zasłużenie wygrali.
Bramkarz Chorwatów wczoraj nie miał dobrego dnia, przy wszystkich bramkach minimalnie spóźniony.
13.06.2014 10:13
Brawo Brazylia, zagrali wczoraj świetne zawody, jednak niepotrzebnie pomógł i ewidentnie sędzia, karnego absolutnie nie powinno być a przy trzeciej bramce sędzia nie gwizdnął ewidentnego faulu na Rakitićiu.
Brazylia była zespołem lepszym, zawodnicy grali pod olbrzymią presją i tak chyba będzie do końca tych rozgrywek.
Chorwaci mnie zawiedli, za bardzo trzymali się trenerskich rozwiązań taktycznych, do momentu 0:0 i 1:1 grali świetnie.
Czekam że w następnym meczu zagra Mandzu i trener nie będzie bał się stawiać na młodych...
Brazylia ma olbrzymi potencjał, mają świetnych stoperów, a wczoraj niechciany przez was Luiz zagrał niesamowite zawody, żałuję że Bayern się o niego nie postarał bo zagrał lepiej niż Silva w meczu MŚ.
Kolejnym mega błędem było puszczenie Luiza Gustavo do Wilków, panie Guardiola czy oglądał Pan wczoraj mecz?
13.06.2014 06:59
W trakcie MŚ lub po będziemy mądrzejsi co do transferów na pozycję stopera, będę bacznie obserwował grę obrońców z danego karju, wydaje mi się że pokaże się kilka diamencików na tej pozycji...
11.06.2014 14:51
też jestem za tym aby Reus do nas przyszedł ale...
- to byłby 3 gracz BVB w Monachium
- on do nas nie przejdzie, podobnie jak Hummels
Nie wierze że Kroos przejdzie do Realu
10.06.2014 10:31
Tak, Mandzu jest trochę drewniany, Bayern od kilku lat nie ma na pozycji nr 9 napastnika dorównującego poziomem gry reszcie składu, zacznijmy od początku: Podolski, Olić, Gomez, Mandzukić - to nie jest TOP Europejski.
Lewandowski to dla mnie typ niepewny, ostatni sezon był przeciętny, musi poprawić w Bayernie skuteczność a presja wcale mniejsza nie będzie...
Marzył mi się Suarez, jednak Polak to Polak i jestem zadowolony że Lewy zagra dla FCB, życzę mu jak najlepiej, wczoraj oglądałem z nim wywiad i gość wie czego chce! chce pomóc Bayernowi i poprowadzić ten klub do zwycięstw !
10.06.2014 08:24
Dajmy Guardioli potrenować kolejny sezon, też nie jestem zwolennikiem tego że jest trenerem naszego ukochanego klubu, ale uważam, że wyniki (oprócz LM) go bronią, poniekąd jest to zasługa budowania drużyny od kilku lat, nie tylko samego Guardioli. Ten sezon będzie odzwierciedleniem jego myśli trenerskiej, ja niestety jestem obiektywny i mam obawy co do naszych sukcesów w sezonie 2014/15.
Dlaczego? bo w przeciwieństwie do poprzedniego sezonu Pep musi uporać się z wieloma problemami jakim systemem zagrać i kto ma ciągnąć Bayern do sukcesów...to on w 100% będzie rozliczany z wyników i nie będzie miał na co i na kogo zwalić winy.
09.06.2014 23:08
nie wydaje mi się aby Guardioli udało się powtórzyć sukces Juppa, moim zdaniem nie ma doświadczenia aby pracować ze specyficzną drużyną jaką jest Bayern, poza tym chce wdrożyć te same schematy gry jak w Barcelonie a kopiowanie tego co w Barsie wychodziło i przenoszenie to na realia niemieckiej piłki spali na panewce...
Guardiola nie potrafi dostosować taktyki do zawodników i nie wykorzystuje w pełni ich potencjału.
On próbuje od początku dostosowywać zawodników do swojej filozofii, ale niestety nie tędy droga panie Guardiola.
Poza tym Guradiola lubi rządzić w drużynie i wszyscy muszą się dostosować do jego poleceń ustawień i wizji, kto myśli i robi inaczej to wysiada z pociągu (czyt.Mandzukić)
09.06.2014 20:25
To że Mandzukić odchodzi to logiczne, o tym to ja już wiedziałem po incydencie z niezabraniem Mario na finał PN.
Szkoda nie szkoda, mnie bardziej było szkoda Gomeza, dla Mandzukicia zabrakło by miejsca w Bayernie, mamy Lewego i w rezerwie w razie czego Mullera a Guardiola pewnie zagra 1 napastnikiem więc nie ma tu miejsca dla Mandzu, którego Pep od początku nie darzył sympatią.
Życzę Mandzukiciowi jak najlepiej, idealnym miejscem dla niego byłaby Liga Angielska np.Arsenal
09.06.2014 12:32
akurat porównanie do Bastiana jest trafne bo nasz ukochany Świniak jest bez formy, wychodzą teraz lata gry na najwyższym poziomie od małego, jeśli mamy pożegnać się z Tonim to chociaż niech nasi działacze wyciągną z transferu odpowiednie pieniądze, liczę na 30-40 mln.
Marquinhios i Mathieu przechodzą do Barcelony, Lavezzi w Bayernie? chyba nie ma miejsca dla niego, chyba że Pep chce zagrać 2 napastnikami lub Lavezzi na skrzydle ale kosztem kogo???
08.06.2014 21:47
mimo że wypadł Reus, niepewny jest udział Bastiana to Niemcy nadal są dla mnie jednym z głównych faworytów do zwycięstwa.
07.06.2014 20:00
Moim skromnym zdaniem Toni jest wart o wiele więcej niż 25 mln, skoro taki Benatia, który rozegrał 1 bdb sezon wart jest ponad 60 mln, skoro 19 letni Laporte wart jest ponad 40 mln to na litość Boską zarządzie sprzedajmy Kroosa ale za przyzwoite pieniądze, mam wrażenie że nasz zarząd nie potrafi robić interesów...
Kroosem interesują się najbogatsze kluby europy więc niech nasz "ukochany" trener coś postanowi, albo Toni zostaje albo sprzedajemy go za min.40 mln
07.06.2014 16:07
słyszałem o Reusie jednak jeszcze nie wiadomo czy to poważna kontuzja i uniemożliwi mu wyjazd na MŚ.
Wielka szkoda że Frąk nie zagra na MŚ, odpoczywaj Frąk-będziesz nam potrzebny w Bayernie.
07.06.2014 10:18
wcześniej byłem za tym aby go sprowadzić, ale teraz widzę jakie szopki odstawiają Baskowie, inna sprawa sam zawodnik - gdyby był zainteresowany przejściem do Bayernu to wywierałby presję na swoim klubie a nie podpisał nowy kontrakt.
42mln za tego gracza to przesada, niewiadomo czy sprawdziłby się w Bayernie.
Powinniśmy zagiąć parol na trójkę graczy: Garay, Godin, Benatia
Ewentualnie poczekajmy na MŚ i tam napewno zobaczymy godnych obrońców.
07.06.2014 10:15
Oczywiście Tomek ma prawo żeby wiedzieć na czym stoi, kariera nie trwa wiecznie, a Tomek jest teraz w swoim chyba najlepszym wieku piłkarskim, dlatego jego przyszłość w Bayernie musi być jasna.
Swoją drogą pamiętacie 4 lata temu jaki sezon miał Muller za LVG ?
Przez te 4 lata grał solidnie ale nie zrobił większego postępu, mimo to jest jeszcze młodym zawodnikiem i oczywiście musi pozostać w FCB bo to prawdziwy Bawarczyk.
05.06.2014 00:04
@anonim nie musisz nikogo pouczać, daruj sobie...Laporte to Francuz i tyle.
04.06.2014 19:09
@anonim to że Laporte gra dla drużyny Basków to nie znaczy że jest hiszpanem, masz jakieś dziwne myślenie.
Laporte jest Francuzem tak jak Lizarazu, w tej chwili reprezentuje klub baskijski, może mieć podwójne obywatelstwo
04.06.2014 13:40
Laporte to nie Bask...przecie to Francuz, jednak przyjrzałem się kolesiowi i na początku byłem na nie
Uważam jednak teraz że Bayern powinien ponegocjować i kupić tego gracza.
Jeśli dalej tak znakomicie będzie się rozwijać to za kilka lat będzie najlepszym stoperem świata.
Nie ma na co czekać - kupujmy go nawet i za 30 mln.
04.06.2014 00:25
maxi - nic tylko kupować...
03.06.2014 19:57
to nie komentuj
03.06.2014 18:59
a w hiszpańskiej nie grał pod presją ?
03.06.2014 18:58
Laporte dobrze grał w hiszpanii jednak ja pewności nie mam czy poradzi sobie w Niemczech, tu jest inna piłka.
Jeśli mamy wyłożyć 36 mln na niepewnego zawodnika to ja bym podziękował, zapewne zarząd myśli podobnymi kategoriami dlatego się zastanawiają czy go kupić.
Jeśli Garay jest do wzięcia za 15 mln to chyba lepiej kupić Argentyńczyka-pewniejsza opcja.
03.06.2014 18:53
Kolarov to może być nasz nowy lewy obrońca, uważam że Alaba zostanie przesunięty do przodu, z resztą zarząd i trener mu obiecał przy podpisywaniu nowego kontraktu.
Alaba mógłby godnie zastąpić Riberiego za sezon góra dwa.
Koleś posiada papiery aby stać się świetnym skrzydłowym, musi popracować jeszcze nad techniką i dryblingiem, musi stać się bardziej nieobliczalny...
02.06.2014 22:13
nie jestem pewien czy Guardiola chce nadal Alabę na lewej obronie, wydaje mi się że gdyby Bayernowi udało się pozyskać Kolarova (jestem na tak) to Alaba mógłby zagrać na pozycji skrajnego lewego pomocnika...
Bierzmy Laporte tylko czy on chce u nas grać ???
02.06.2014 22:09
Garay i Laporte to byłoby marzenie, Boateng i Dante rywalizacja niesamowita, jednak obawiam się że zarząd kupi tylko jednego stopera...
02.06.2014 18:00
balcer proszę cię...
02.06.2014 16:26
Quebo-takim ustawieniem nie mamy szans z najlepszymi klubami w europie zaś ze słabszymi będziemy wygrywać niemiłosiernie poprzez jeszcze większe posiadanie piłki...
Nie jestem za takim ustawieniem, pozbawimy się największej broni jakimi są nasze skrzydła bowiem Robbery będą grać w środku pola, chyba że Pep zrezygnuje z usług Riberiego o czym piszą pismaki.
Nasze skrzydła to będą boczni obrońcy czyli Alaba i Rafinha.
Jak sobie przypominam to w Barcelonie też Pep próbował gry z 3 środkowymi obrońcami i nie wyszło to ustawienie szczególnie w LM, więc tym bardziej w Bayernie się nie przyjmie.
02.06.2014 14:55
@hans miło że się ze mną zgadzasz, jednak nie wiem czy wiesz ale czekają piłkarzy (co poniektórych) MŚ w Brazylii.
Napewno Pep i zarząd wypatrzy młode talenty albo zawodników którzy do tej pory nie błyszczeli a na MŚ zagrają znakomicie. Wstrzymajmy się i po MŚ będziemy mądrzejsi, jednak kiedy będzie okazja już teraz kupić zawodnika który figuruje na liście życzeń Pepa i będzie w zasięgu naszego portfela to czemu zwlekać...kupować i tyle.
Po MŚ można dokupić - kolejnego defensora bądź skrzydłowego, o ile Pep będzie chciał grać skrzydłowymi...
02.06.2014 14:51
Brać tego Laporta jak się dogadają menedżerowie, jeszcze przydałby się boczny uniwersalny obrońca...
02.06.2014 14:29
musi grać, nie wyobrażam sobie Francji bez Frąka - to największa gwiazda reprezentacji Le Blues.
02.06.2014 14:27
śmieszą mnie komentarze typu 40 mln ojro za Godina na siłę...jeśli chłopina nie chce u nas grać to szacun dla niego, musimy kupić stopera który chce oddać serce za Bayern, tylko takich obrońców potrzebujemy, a nie ciot i lalusiów...
01.06.2014 21:49
Benatia na sprzedaż !!! - 61 mln ojro...
31.05.2014 22:55
jastrząb ma rację, zarząd powinien się wstrzymać z transferami po MŚ, chyba że trafi się łakomy kąsek za "niewielkie" pieniądze.
31.05.2014 22:08
no niestety taki jest ten sport, ale dzięki kontuzjom szanse dostają inni...
31.05.2014 22:06
w końcu myślisz jak chłop
31.05.2014 22:06
no wiesz, to jest młody przyszłościowy gracz, myślę że lepiej go teraz kupić i wypożyczyć na sezon.
Bayern musi kupić doświadczonego i bdb stopera a Ginter niech się ogrywa, także Ginter + Garay
DVB odejdzie a Holger to niepewny gracz pod względem zdrowotnym, Boateng pewnie będzie popełniał błędy a taki Dante z Garayem mogą stanowić blok defensywy a Ginter będzie dostawał szanse no i co z Kirchoffem ?
31.05.2014 20:09
marzyliście o Benatiah, Laportah, Luizah a nikt nie wspomniał o Garayu , teraz wszyscy go chcą nagle do Bayernu ???
Już wcześniej pisałem o tym chłopaku, byłby porządnym wzmocnieniem dla nas - jako jedyny oprócz DVB gra dobrze głową, ale nasz zarząd coś zwleka z zakupem stopera, może po MŚ się zdecyduje...
31.05.2014 18:48
tak dzięki kontuzjom bo wymienieni przez ciebie zawodnicy nie byli w pełni zdrowi...wyczytałeś z wikipedii że się tak chwalisz wiedzą ???
31.05.2014 18:42
Garay OK ale możnaby kupić też Gintera, nie zapominajmy o Kirchofie i Badstuberze.
31.05.2014 15:29
problemy problemami, ale chyba taki kraj jak Niemcy czy Francja mają czym i kim grać...bez przesady, po to są MŚ aby odkrywać m.in. nowe talenty, kiedy tacy zawodnicy mają zabłysnąć ?
Pamiętacie Michaela Owena na MŚ ? wtedy też dostał powołanie dzięki licznym kontuzjom, takich przykładów jest sporo...
31.05.2014 15:16
Ivann ma trochę racji, nawet jeśli będziemy mieć najlepszych stoperów świata to przy takim ustawieniu - mega ofenswnym z wysokim ustawieniem zespołu każdy obrońca świata się pogubi przy kontrach przeciwnika.
Pep musi zmienić ustawienie zespołu, jak pamiętam to zawsze grał jednym def pomocnikiem i mega ofensywnie usposobionymi bocznymi obrońcami i wychodziło to tak jakbyśmy grali 3 środkowymi obrońcami...
Z lepszymi drużynami nie mamy szans w takim systemie, musimy grać 2 def pomocnikami - 6 i 8 z zadaniami ofensywnymi.
Co do faktu, że powinniśmy kupić środkowego obrońcę to jestem jak najbardziej za - tylko musi to być stoper z prawdziwego zdarzenia a nie miernota pokroju Boatenga, powinniśmy kupić obrońcę grającego znakomicie głową bo ani Dante ani Boa ani Holger ani Kirchoff nie grają w powietrzu bdb, powinniśmy też zwrócić uwagę na podwyższenie składu bo mamy kurdupli w składzie i przegrywamy fizycznie pojedynki jeden na jednego i Lahm koniecznie na prawą obronę a Martinez do środka na 6.
Garay jak najbardziej tylko za nie więcej jak 15 mln .
31.05.2014 15:13
Ginter to talent, jeśli będzie grał regularnie i nie będzie ciśnienia to za rok-dwa będzie lepszy od Boatenga, którego uważam za najsłabsze ogniwo naszej defensywy.
30.05.2014 18:38
jednego pseudo znawcę mniej...
29.05.2014 21:29
narasta? dobre
28.05.2014 21:26
uważasz że to dobra pozycja dla Lahma?
28.05.2014 19:33
jest mnóstwo młodych i perspektywicznych napastników, wolałbym Niemca...
28.05.2014 19:13
oczywiście, niektórzy mam wrażenie że nie zmieniali by składu czy wygrywamy czy przegrywamy, a kadrę na sezon 2014/15 trzeba budować i jeśli jest oferta za 10 baniek to trzeba ją przyjmować bo za rok Szak będzie wart może z 5 mln.
28.05.2014 19:12
Adi a ty jesteś jego prywatną sekretarką? w moim pierwszym komentarzu poruszyłem też kwestię zaskoczenia realu w półfinale LM nie tylko pozycję Lahma na boisku-przeczytaj sobie to może zrozumisz...
28.05.2014 19:11
tak to jest dobra decyzja, ale patrząc przyszłościowo to wolałbym aby ogrywał się ktoś młody np Volland
28.05.2014 18:28
można i do KP Police, jeśli ich stać na Szaka.
Nie ma talentu aby grać w takim klubie jak FC BAYERN panie nacjonalizm78
Życzę mu powodzenie w nowym klubie...sprzedać go za 10 mln, to też pieniądz.
28.05.2014 18:25
ale bardzo dobry pomysł na co? bo cię nie rozumiem karl85...
28.05.2014 18:19
strzelał bramki ogórkom, wg mnie trzeba inwestować w młodzież a nie w emerytów.
28.05.2014 14:24
szkoda że nie zaskoczył Real Madryt w półfinale LM a pomysł z Lahmem na def pom nie był genialnym pomysłem, niestety.
28.05.2014 14:10
u nas się kompletnie nie sprawdził, gra już 2 sezon ale nie robi postępów, zapowiadał się bdb jednak nie tacy zawodnicy sobie połamali zęby na Bayernie - SPRZEDAĆ !!!
28.05.2014 14:06
Apollo jeśli uważasz że Niemcy nie będą się liczyć w walce o tytuł MŚ to mam dla ciebie małą podpowiedź:
Znasz tych graczy ?: Lahm, Schweinsteiger, Kroos, Khedira, Reus,Oezil, Gotze, Muller, Podolski, ???
To gwiazdy światowego formatu, nawet jeśli część z nich nie jest w topowej formie, to gwarantuje ci że w drużynie narodowej będę grać jak najlepiej potrafią, to nie jest reprezentacja Polski kolego.
28.05.2014 14:04
mega fenomenalny???
to był bardzo słaby sezon Mario, pokaż mi mecz w którym zagrał na swoim poziomie?
Ja nie widziałem, napewno nie w barwach Bayernu, może być tak że Mario się w Bayernie nie odnajdzie, jest jeszcze kwestia Guardioli który chyba za nim nie przepada...
27.05.2014 21:40
Apollo1 jesteś niesamowity - napisz mi jeszcze kto w tym śnie wygrał MŚ ?
27.05.2014 21:37
Tak,ale nam jest potrzebny pomocnik z finezją i nietuzinkowym podaniem, tego napewno nie ma Kroos.
Miałem nadzieję, że po przyjściu Gotze kogoś takiego zyskaliśmy, ale niestety Mario nie pokazuje nawet 30% własnych możliwości, choćby grając jak w BVB.
Jeśli w tym sezonie Mario nie zagra na 100% możliwości to ja takiemu pomocnikowi podziękuję.
27.05.2014 19:43
Kroos nie ma błyskotliwości w swoich podaniach, nie potrafi też kiwnąć 1x1 jest to zawodnik raczej stateczny niż dynamiczny przez co nie nadaje się na pozycje nr 10 tylko 8.
Oczywiście ma świetną technikę, strzał z prawej i lewej nogi, bdb przegląd boiska i doskonale potrafi przenieść ciężar gry i zacentrować, stałe fragmenty gry też super.
27.05.2014 16:55
za tyle kapuchy to chyba stać nas żebyśmy w końcu zainwestowali w światowej klasy obrońcę-stopera...
27.05.2014 16:51
@karl jeśli uważasz że Pizza to konkurencja dla Lewandowskiego to masz niezłe poczucie humoru.
Co jeśli Lewy nie będzie błyszczał lub złapie kontuzję? Nie mamy napastnika na LM, temat Tomka na 9 już przerabialiśmy, chyba że nasz SUPER trener postawi na Gotze jako najbardziej wysunięty zawodnik ofensywy...
27.05.2014 16:31
skąd ta panika, dziś Portugalia to nie ta sama liga co Niemcy, mogą nas postraszyć jedynie CR7...ale meczu z Niemcurami nie wygrają.
27.05.2014 16:26
spokojnie na MŚ napewno rozbłysną gwiazdy w obronie a wtedy nasz zarząd i managerowie wezmą się do pracy i do Bayernu w końcu zawita stoper klasy światowej.
27.05.2014 10:50
To ma być inwestycja klubu w przyszłość ?
27.05.2014 10:47
hehe świetny jesteś..."mega trollami, cymbałami, pacanami, leszczami, pizdami w świecie, nierozgarniętymi kibicami..." te wszystkie epitety specjalnie wymieniłem - uzbierałem je od was od ciebie, lasca, anonim i nacjonalizm 78, skoro jesteś tak dobrze zorientowany w historii zapisów to doskonale widziałeś jak mnie nazywano a udajesz głupka.
Po raz kolejny zrobiłeś z siebie idiotę a taką encyklopedią wiedzy to nie jesteś, bo patrzyłem na twoje wpisy i nic mądrego nie wnosisz bo tak naprawdę na piłce się znasz jak wół na gwiazdach i przestań udawać fachowca a z kogoś szydzić...
Lepiej nie pisz już nic w moją stronę bo nawet nie przeczytam.
27.05.2014 07:20
tak?
to proszę bardzo zacytuje kiedy cie obraziłem?
nazywanie hipokrytą to nie jest obelga? piszesz i nawet nie wiesz co...
To co piszę przeczy logice? bo co? bo nie chcę aby Guardiola był dalej trenerem Bayernu to jestem hipokrytą?
27.05.2014 00:23
tak ale ryja ma jak rodowity enerdowiec
26.05.2014 23:55
a to menda, nie cierpię tego garbatego enerdowca
26.05.2014 22:55
oj słuchaj idiotą ? nazwałeś mnie o wiele bardziej dosadnie, nie pamiętam kiedy, nie zawracam sobie głowy takimi duperelami, pamiętam że cisnąłeś we mnie jak starą szmatą, i nie próbuj zaprzeczyć bo to śmieszne...
26.05.2014 21:53
Ribery jest zajechany, mam nadzieję że Francja nie wyjdzie z grupy na MŚ i Franck sobie odpocznie od futbolu.
Znając Riberiego to jeszcze nie powiedział ostatniego słowa !!!
26.05.2014 21:51
@mari dobre masz rozeznanie, Kroos to typowa 8, dla Bayernu lepiej by zrobiło gdyby odszedł do MUN lub innego czołowego klubu, dałby pole do popisu innym zawodnikom...zrobiłoby się luźniej, czasami to jest dobre i w tym wypadku uważam że nie byłoby takiego ciśnienia, pamiętajmy że przychodzi nieobliczalny Rode, jest Hojbjerg.
Mamy kim zamiatać...
26.05.2014 21:49
Brałbym te 8 mln i sprzedał Szaka, co do Benatii to niech idzie do Barcelony, oni mają dużo większy problem w obronie od nas i desperacko szukają stoperów, my potrzebujemy jednego ale znakomitego stopera.
26.05.2014 21:42
Prywatne wysyłał mi Lasca - takie małe sprostowanie, jednak ty ubliżałeś mi publicznie na ogólnym i nie zaprzeczaj, wyzywałeś mnie od ... idiotów itd bo miałeś inny pogląd i broniłeś Guardiolę, masz prawo ale nie wyzywaj innych za inny światopogląd.
Nie chcę żebyś wdawał się w dyskusję ze mną, lepiej będzie jak sobie popiszesz z innymi...
25.05.2014 23:36
brać go ale nie za 30 baniek...myślę że my czekamy z tymi transferami do MŚ, po finałach wszystko się rozstrzygnie.
25.05.2014 23:32
Guardiola nie sprawdzi się w Bayernie jeśli będzie na siłę kopiował tiki - takę z Barcelony, to nie ten klub i nie tacy zawodnicy, tak Bayern za Pepa nie gra tego co bym oczekiwał, i czego oczekiwaliby kibice FCB.
Tak Guardiolę bronią wyniki, a te oprócz LM są świetne, jednak wiadomo że taki klub jak Bayern zawsze sięgał po to co najlepsze, myślę że w następnym sezonie priorytetem dla nas powinny być rozgrywki LM, to co Real zrobił w tym sezonie - oni odpuścili Ligę kosztem LM.
Porażka z realem musi dać trenerowi do myślenia - on już teraz musi wiedzieć co poszło nie tak i nie pchać się na siłę w tiki-take i posiadanie piłki za wszelką cenę...
25.05.2014 23:30
Myślę że Guardiola się w Bayernie nie sprawdzi, a z tymi Finkami to dajcie sobie już spokój, zarząd powinien bacznie przyglądać się rynkowi trenerów bo za rok o tej porze nie będziemy być może pisać jaki piłkarz wzmocni Bayern ale który trener obejmie Bayern...
Benatia za 30mln to jakiś absurd chyba ???
Odejście Kroosa wyjdzie nam na dobre, to niezły grajek ale on nie przyspieszy naszej gry, Bayernowi potrzeba błyskotliwości bo nasze akcje z końcówki sezonu były zbyt przewidywalne, bez elementu zaskoczenia rywala.
Czy trzeba nam bomby transferowej??
Ja bym chciał Sancheza albo Cuadrado kogoś z tej dwójki bo oni potrafią w pojedynkę strzelić bramkę, a takich graczy nam potrzeba.
03.07.2014 22:35
Jeśli odejdzie ok. być może stanie się lepszym piłkarzem, o ile wygra rywalizację z Alonso.
Bayern ma w środku pomocy naprawdę świetnych grajków, tak więc wydaje mi się że bez Toniego nasza gra stanie się szybsza i bardziej nieprzewidywalna.
03.07.2014 22:30
Bez sensu, wydawać tyle kasy na bramkarza który będzie "tylko" nr 2 bo Neuera nikt nie jest w stanie wygryźć.
Lepiej szukać i dopłacić za stopera z najwyższej półki...
03.07.2014 22:27
najlepszy skrzydłowy świata - nasz latający Robben
03.07.2014 22:25
nie dałbym za Mandzu 30 mln tak jak za Gomeza 30 mln
są to gracze przeciętni warci co najwyżej 15 mln
02.07.2014 22:01
Vidal? jestem zdecydowanie na TAK, Kroos do Realu, nie wiem co dzieje się z Goetze
jest cieniem zawodnika z BVB
02.07.2014 22:00
Niech Guardiola ( Loew też) nie kombinuje z Lahmem na def pom, tylko chłop powinien grać jako prawy obrońca, FCB jak i reprezentacja dużo traci gdy Lahm nie gra na obronie.
Niech się wszyscy pókną w czoło i ockną z tym Lahmem na 6
Niemcy z Francją powinni wg mnie zagrać:
Nojer - Boateng, Hummels, Mertesaker, Lahm - Khedira,Bastian,Kroos - Schurrle, Muller, Oezil
02.07.2014 21:58
Godin nr 1
Laporte nr 2
Verthongen nr 3
02.07.2014 21:53
Bayernowi potrzebne jest świeże kopyto bo daleko nie pojedziemy z duetem Robbery i Lewym.
Ktoś musi napędzać FCB, Robben ma teraz formę ale wątpie aby ją utrzymał przez sezon 14/15
Ribery ma swój wiek i szybszy i błyskotliwszy nie będzie, Lewy wirtuozem nie jest i w pojedynkę nie wygra nam meczu.
Moim zdaniem powinniśmy kupić Sancheza i Cuadrado kosztem Kroosa który odejdzie oraz Shaqiriego.
30.06.2014 21:36
Po co nam James?
Kto będzie ciągnął nasz zespół w następnym sezonie?
Panowie nam potrzebne są wzmocnienia bo duet Robbery jest coraz starszy i przez wszystkich rozszyfrowany.
Nam potrzeba graczy szybkich błyskotliwych, potrafiących grać 1x1, środek pola mamy zajebisty
Brałbym duet Cuadrado - Sanchez zamiast Szaka i Toniego Kroosa.
29.06.2014 01:39
Cuadrado+Sanchez i mamy moc w ofensywie, do sprzedania Shakiri i Kroos
29.06.2014 01:35
Pep pozbył się Gustavo ponieważ chce grać jedną "6" a na niej ustawił Lahma.
Bastian jest nieoceniony dla Bayernu a formy zawsze mieć nie będzie, często łapał kontuzje a młodziutki już nie jest, ale tego że ma świetne odbiory wślizgami i świetnie gra głową oraz wchodzi w II tempo i podłącza się w akcje bramkowe to o tym Marienplatz już nie wspomniał.
Z Realem zabrakło nam nie tylko przecinaków ale przede wszystkim formy Riberiego który stanowi razem z Robbenem o sile Bayernu w ataku.
28.06.2014 22:56
Ja proponuję tak: Za Kroosa Sanchez z Barcelony i za Shaqiriego Quadrado.
Mielibyśmy taką moc w ofensywie że szoook
28.06.2014 22:50
@marienplatz
chyba nie piszesz serio co?
Dla mnie Bastian jest jednym z najlepszych pomocników na świecie na swojej pozycji.
Bastian to zawodnik wiążacy kilka pozycji 6 - 8 w jednym, takich graczy na świecie można policzyć jedynie na jednym ręku.
Bastian cierpi na chorobę gier młodzieńczych, zawodnik jest zajechany i teraz organizm reaguje na obciążenia organizmu przez ostatnie 10-15 lat.
28.06.2014 00:50
z Algierią może być trudny mecz mimo wszystko, grają dobrze w obronie, są silni i szybcy.
Najlepiej gdybyśmy strzelili szybko bramkę wtedy mecz stałby się bardziej otwarty, a tak Algierczycy będą murować bramkę i liczyć na przechwyty i szybki atak z kontry.
27.06.2014 16:42
chyba przesadzają z tą kwotą transferu ???
27.06.2014 16:38
Zawodnik niezły, ale żadna rewelacja, bdb czyściciel od czarnej roboty, Bastianowi czy Martinezowi nie dorasta.
Owszem zagrał kapitalne mecze z Realem w 2010r, często gra na pograniczu faulu, od razu wiedziałem że u Guardioli nie pogra, uciekł bo nie sprostałby rywalizacji.
Życzę mu wszystkiego dobrego z reprezentacją Brazylii.
27.06.2014 16:37
no i lipa, bo liczyłem na tego gościa, że będzie dla nas wzmocnieniem.
Trudno trzeba szukać dalej, może Schaar ?
26.06.2014 21:31
a niby gdzie ten Sanchez miałby grać ?
26.06.2014 21:29
Brawo idziemy na mistrza, ale przed nami najcięższe mecze, moim zdaniem gramy najbardziej poukładany futbol ze wszystkich drużyn turnieju.
Patrzyłem na drabinkę i naszym najbliższym przeciwnikiem będzie zapewne Algieria więc powinniśmy awansować do kolejnej rundy gdzie przeciwnikiem będzie Francja.
Jeśli pokonamy Francuzów w półfinale powinniśmy zmierzyć się z Brazylią.
Jeśli pokonamy Brazylię to zagramy w finale albo z Holandią albo Argentyną.
Tak czy owak droga na sam szczyt będzie piekielnie trudna ale mamy świetną drużynę
Do boju GERMANY !!!
26.06.2014 21:28
Zarówno Włosi jak i Urugwaj nie zasługują na awans do fazy pucharowej no ale jedna z nich musiała awansować, myślę że Urugwaj z taką grą nie zawojuje Mistrzostw.
Na wyróżnienie Godin oraz Gimenez.
Czy tego Godina nie da się naprawdę wyciągnąć z Atletico???
Chłop jest twardy, bdb technicznie i znakomicie gra głową.
Ma cechy które idealnie pasowałyby do gry Bayernu.
24.06.2014 21:09
Dziś Brazylia zagrała przeciętnie, ten Neymar to prawdziwy diamencik, ma chłopak talent niewątpliwie, ale mam wrażenie że jeśli uda się powstrzymać Neymara to Brazylia nie ma atutów - no może jeszcze stałe fragmenty gry, bo mają świetnych stoperów.
Killer i Paulinho nie dają drużynie kreatywności dlatego Brazylia w środku pola jest przeciętna. Nie gra atakiem pozycyjnym tylko na doskok, przeciąć akcję i wyprowadzić szybki atak poprzez Neymara, który nie ma przypisanej pozycji tylko umiejętnie ustawia się, aby po przejęciu piłki zainicjować akcję.
17.06.2014 22:58
Robben dzięki przejściu do Bayernu stał się piłkarzem klasy światowej, on pracuje na pełnym gazie, często wraca po piłkę i jest niesamowicie pracowity.
Ten sezon chyba ma najlepszy w karierze, no może jeszcze ten w sezonie 2010.
Jest kluczową postacią Bayernu i reprezentacji Oranje, nie wyobrażam sobie FCB bez duetu Robbery.
Robben może poprowadzić Holandię bardzo daleko, jak widzę jaka jest wola walki i zaangażowanie Holendrów, to jest niezwykle istotne.
15.06.2014 22:01
ale podnietę widzę u was po meczu z hiszpanią, połowa z was to chyba 17 lat nie ukończyła...
Hiszpania to już nie ta drużyna co choćby 4 czy 2 lata temu, trener musiał wziąć na Mistrzostwa swoje największe gwiazdy bo by go zlinczowali w ojczyźnie, niestety pod względem fizycznym dzieliła przepaść obie drużyny.
Robben zagrał bdb zawody a ten rajd gdzie ścigał się z szybkim co by nie mówić Ramosem świadczy o życiowej formie Arjena.
Holendrzy mi zaimponowali jednak po jednym meczu nie można wyciągać daleko idących wniosków.
13.06.2014 23:47
Ja uważam, że mecze MŚ powinni gwizdać sędziowie, którzy mają doświadczenie w rozgrywkach pucharowych, nie może być takiej sytuacji że mecz prowadzi arbiter, który nie mówi po angielsku.
Sędziowie spoza Europy nie mają doczynienia na co-dzień z sędziowaniem meczów na najwyższym poziomie, kiedy zawodnicy próbują nurkować, symulować i gwiazdorzyć w trakcie meczu.
Japoński sędzia dał się nabrać na teatralny upadek Freda, gdyż na codzień nie sędziuje meczów na takim poziomie i o taką stawkę...
13.06.2014 19:00
pecz ponosi Cię fantazja Brazylia zagrała wczoraj dobry mecz i pomimo pomyłek sędziego zasłużenie wygrali.
Bramkarz Chorwatów wczoraj nie miał dobrego dnia, przy wszystkich bramkach minimalnie spóźniony.
13.06.2014 10:13
Brawo Brazylia, zagrali wczoraj świetne zawody, jednak niepotrzebnie pomógł i ewidentnie sędzia, karnego absolutnie nie powinno być a przy trzeciej bramce sędzia nie gwizdnął ewidentnego faulu na Rakitićiu.
Brazylia była zespołem lepszym, zawodnicy grali pod olbrzymią presją i tak chyba będzie do końca tych rozgrywek.
Chorwaci mnie zawiedli, za bardzo trzymali się trenerskich rozwiązań taktycznych, do momentu 0:0 i 1:1 grali świetnie.
Czekam że w następnym meczu zagra Mandzu i trener nie będzie bał się stawiać na młodych...
Brazylia ma olbrzymi potencjał, mają świetnych stoperów, a wczoraj niechciany przez was Luiz zagrał niesamowite zawody, żałuję że Bayern się o niego nie postarał bo zagrał lepiej niż Silva w meczu MŚ.
Kolejnym mega błędem było puszczenie Luiza Gustavo do Wilków, panie Guardiola czy oglądał Pan wczoraj mecz?
13.06.2014 06:59
W trakcie MŚ lub po będziemy mądrzejsi co do transferów na pozycję stopera, będę bacznie obserwował grę obrońców z danego karju, wydaje mi się że pokaże się kilka diamencików na tej pozycji...
11.06.2014 14:51
też jestem za tym aby Reus do nas przyszedł ale...
- to byłby 3 gracz BVB w Monachium
- on do nas nie przejdzie, podobnie jak Hummels
Nie wierze że Kroos przejdzie do Realu
10.06.2014 10:31
Tak, Mandzu jest trochę drewniany, Bayern od kilku lat nie ma na pozycji nr 9 napastnika dorównującego poziomem gry reszcie składu, zacznijmy od początku: Podolski, Olić, Gomez, Mandzukić - to nie jest TOP Europejski.
Lewandowski to dla mnie typ niepewny, ostatni sezon był przeciętny, musi poprawić w Bayernie skuteczność a presja wcale mniejsza nie będzie...
Marzył mi się Suarez, jednak Polak to Polak i jestem zadowolony że Lewy zagra dla FCB, życzę mu jak najlepiej, wczoraj oglądałem z nim wywiad i gość wie czego chce! chce pomóc Bayernowi i poprowadzić ten klub do zwycięstw !
10.06.2014 08:24
Dajmy Guardioli potrenować kolejny sezon, też nie jestem zwolennikiem tego że jest trenerem naszego ukochanego klubu, ale uważam, że wyniki (oprócz LM) go bronią, poniekąd jest to zasługa budowania drużyny od kilku lat, nie tylko samego Guardioli. Ten sezon będzie odzwierciedleniem jego myśli trenerskiej, ja niestety jestem obiektywny i mam obawy co do naszych sukcesów w sezonie 2014/15.
Dlaczego? bo w przeciwieństwie do poprzedniego sezonu Pep musi uporać się z wieloma problemami jakim systemem zagrać i kto ma ciągnąć Bayern do sukcesów...to on w 100% będzie rozliczany z wyników i nie będzie miał na co i na kogo zwalić winy.
09.06.2014 23:08
nie wydaje mi się aby Guardioli udało się powtórzyć sukces Juppa, moim zdaniem nie ma doświadczenia aby pracować ze specyficzną drużyną jaką jest Bayern, poza tym chce wdrożyć te same schematy gry jak w Barcelonie a kopiowanie tego co w Barsie wychodziło i przenoszenie to na realia niemieckiej piłki spali na panewce...
Guardiola nie potrafi dostosować taktyki do zawodników i nie wykorzystuje w pełni ich potencjału.
On próbuje od początku dostosowywać zawodników do swojej filozofii, ale niestety nie tędy droga panie Guardiola.
Poza tym Guradiola lubi rządzić w drużynie i wszyscy muszą się dostosować do jego poleceń ustawień i wizji, kto myśli i robi inaczej to wysiada z pociągu (czyt.Mandzukić)
09.06.2014 20:25
To że Mandzukić odchodzi to logiczne, o tym to ja już wiedziałem po incydencie z niezabraniem Mario na finał PN.
Szkoda nie szkoda, mnie bardziej było szkoda Gomeza, dla Mandzukicia zabrakło by miejsca w Bayernie, mamy Lewego i w rezerwie w razie czego Mullera a Guardiola pewnie zagra 1 napastnikiem więc nie ma tu miejsca dla Mandzu, którego Pep od początku nie darzył sympatią.
Życzę Mandzukiciowi jak najlepiej, idealnym miejscem dla niego byłaby Liga Angielska np.Arsenal
09.06.2014 12:32
akurat porównanie do Bastiana jest trafne bo nasz ukochany Świniak jest bez formy, wychodzą teraz lata gry na najwyższym poziomie od małego, jeśli mamy pożegnać się z Tonim to chociaż niech nasi działacze wyciągną z transferu odpowiednie pieniądze, liczę na 30-40 mln.
Marquinhios i Mathieu przechodzą do Barcelony, Lavezzi w Bayernie? chyba nie ma miejsca dla niego, chyba że Pep chce zagrać 2 napastnikami lub Lavezzi na skrzydle ale kosztem kogo???
08.06.2014 21:47
mimo że wypadł Reus, niepewny jest udział Bastiana to Niemcy nadal są dla mnie jednym z głównych faworytów do zwycięstwa.
07.06.2014 20:00
Moim skromnym zdaniem Toni jest wart o wiele więcej niż 25 mln, skoro taki Benatia, który rozegrał 1 bdb sezon wart jest ponad 60 mln, skoro 19 letni Laporte wart jest ponad 40 mln to na litość Boską zarządzie sprzedajmy Kroosa ale za przyzwoite pieniądze, mam wrażenie że nasz zarząd nie potrafi robić interesów...
Kroosem interesują się najbogatsze kluby europy więc niech nasz "ukochany" trener coś postanowi, albo Toni zostaje albo sprzedajemy go za min.40 mln
07.06.2014 16:07
słyszałem o Reusie jednak jeszcze nie wiadomo czy to poważna kontuzja i uniemożliwi mu wyjazd na MŚ.
Wielka szkoda że Frąk nie zagra na MŚ, odpoczywaj Frąk-będziesz nam potrzebny w Bayernie.
07.06.2014 10:18
wcześniej byłem za tym aby go sprowadzić, ale teraz widzę jakie szopki odstawiają Baskowie, inna sprawa sam zawodnik - gdyby był zainteresowany przejściem do Bayernu to wywierałby presję na swoim klubie a nie podpisał nowy kontrakt.
42mln za tego gracza to przesada, niewiadomo czy sprawdziłby się w Bayernie.
Powinniśmy zagiąć parol na trójkę graczy: Garay, Godin, Benatia
Ewentualnie poczekajmy na MŚ i tam napewno zobaczymy godnych obrońców.
07.06.2014 10:15
Oczywiście Tomek ma prawo żeby wiedzieć na czym stoi, kariera nie trwa wiecznie, a Tomek jest teraz w swoim chyba najlepszym wieku piłkarskim, dlatego jego przyszłość w Bayernie musi być jasna.
Swoją drogą pamiętacie 4 lata temu jaki sezon miał Muller za LVG ?
Przez te 4 lata grał solidnie ale nie zrobił większego postępu, mimo to jest jeszcze młodym zawodnikiem i oczywiście musi pozostać w FCB bo to prawdziwy Bawarczyk.
05.06.2014 00:04
@anonim nie musisz nikogo pouczać, daruj sobie...Laporte to Francuz i tyle.
04.06.2014 19:09
@anonim to że Laporte gra dla drużyny Basków to nie znaczy że jest hiszpanem, masz jakieś dziwne myślenie.
Laporte jest Francuzem tak jak Lizarazu, w tej chwili reprezentuje klub baskijski, może mieć podwójne obywatelstwo
04.06.2014 13:40
Laporte to nie Bask...przecie to Francuz, jednak przyjrzałem się kolesiowi i na początku byłem na nie
Uważam jednak teraz że Bayern powinien ponegocjować i kupić tego gracza.
Jeśli dalej tak znakomicie będzie się rozwijać to za kilka lat będzie najlepszym stoperem świata.
Nie ma na co czekać - kupujmy go nawet i za 30 mln.
04.06.2014 00:25
maxi - nic tylko kupować...
03.06.2014 19:57
to nie komentuj
03.06.2014 18:59
a w hiszpańskiej nie grał pod presją ?
03.06.2014 18:58
Laporte dobrze grał w hiszpanii jednak ja pewności nie mam czy poradzi sobie w Niemczech, tu jest inna piłka.
Jeśli mamy wyłożyć 36 mln na niepewnego zawodnika to ja bym podziękował, zapewne zarząd myśli podobnymi kategoriami dlatego się zastanawiają czy go kupić.
Jeśli Garay jest do wzięcia za 15 mln to chyba lepiej kupić Argentyńczyka-pewniejsza opcja.
03.06.2014 18:53
Kolarov to może być nasz nowy lewy obrońca, uważam że Alaba zostanie przesunięty do przodu, z resztą zarząd i trener mu obiecał przy podpisywaniu nowego kontraktu.
Alaba mógłby godnie zastąpić Riberiego za sezon góra dwa.
Koleś posiada papiery aby stać się świetnym skrzydłowym, musi popracować jeszcze nad techniką i dryblingiem, musi stać się bardziej nieobliczalny...
02.06.2014 22:13
nie jestem pewien czy Guardiola chce nadal Alabę na lewej obronie, wydaje mi się że gdyby Bayernowi udało się pozyskać Kolarova (jestem na tak) to Alaba mógłby zagrać na pozycji skrajnego lewego pomocnika...
Bierzmy Laporte tylko czy on chce u nas grać ???
02.06.2014 22:09
Garay i Laporte to byłoby marzenie, Boateng i Dante rywalizacja niesamowita, jednak obawiam się że zarząd kupi tylko jednego stopera...
02.06.2014 18:00
balcer proszę cię...
02.06.2014 16:26
Quebo-takim ustawieniem nie mamy szans z najlepszymi klubami w europie zaś ze słabszymi będziemy wygrywać niemiłosiernie poprzez jeszcze większe posiadanie piłki...
Nie jestem za takim ustawieniem, pozbawimy się największej broni jakimi są nasze skrzydła bowiem Robbery będą grać w środku pola, chyba że Pep zrezygnuje z usług Riberiego o czym piszą pismaki.
Nasze skrzydła to będą boczni obrońcy czyli Alaba i Rafinha.
Jak sobie przypominam to w Barcelonie też Pep próbował gry z 3 środkowymi obrońcami i nie wyszło to ustawienie szczególnie w LM, więc tym bardziej w Bayernie się nie przyjmie.
02.06.2014 14:55
@hans miło że się ze mną zgadzasz, jednak nie wiem czy wiesz ale czekają piłkarzy (co poniektórych) MŚ w Brazylii.
Napewno Pep i zarząd wypatrzy młode talenty albo zawodników którzy do tej pory nie błyszczeli a na MŚ zagrają znakomicie. Wstrzymajmy się i po MŚ będziemy mądrzejsi, jednak kiedy będzie okazja już teraz kupić zawodnika który figuruje na liście życzeń Pepa i będzie w zasięgu naszego portfela to czemu zwlekać...kupować i tyle.
Po MŚ można dokupić - kolejnego defensora bądź skrzydłowego, o ile Pep będzie chciał grać skrzydłowymi...
02.06.2014 14:51
Brać tego Laporta jak się dogadają menedżerowie, jeszcze przydałby się boczny uniwersalny obrońca...
02.06.2014 14:29
musi grać, nie wyobrażam sobie Francji bez Frąka - to największa gwiazda reprezentacji Le Blues.
02.06.2014 14:27
śmieszą mnie komentarze typu 40 mln ojro za Godina na siłę...jeśli chłopina nie chce u nas grać to szacun dla niego, musimy kupić stopera który chce oddać serce za Bayern, tylko takich obrońców potrzebujemy, a nie ciot i lalusiów...
01.06.2014 21:49
Benatia na sprzedaż !!! - 61 mln ojro...
31.05.2014 22:55
jastrząb ma rację, zarząd powinien się wstrzymać z transferami po MŚ, chyba że trafi się łakomy kąsek za "niewielkie" pieniądze.
31.05.2014 22:08
no niestety taki jest ten sport, ale dzięki kontuzjom szanse dostają inni...
31.05.2014 22:06
w końcu myślisz jak chłop
31.05.2014 22:06
no wiesz, to jest młody przyszłościowy gracz, myślę że lepiej go teraz kupić i wypożyczyć na sezon.
Bayern musi kupić doświadczonego i bdb stopera a Ginter niech się ogrywa, także Ginter + Garay
DVB odejdzie a Holger to niepewny gracz pod względem zdrowotnym, Boateng pewnie będzie popełniał błędy a taki Dante z Garayem mogą stanowić blok defensywy a Ginter będzie dostawał szanse no i co z Kirchoffem ?
31.05.2014 20:09
marzyliście o Benatiah, Laportah, Luizah a nikt nie wspomniał o Garayu , teraz wszyscy go chcą nagle do Bayernu ???
Już wcześniej pisałem o tym chłopaku, byłby porządnym wzmocnieniem dla nas - jako jedyny oprócz DVB gra dobrze głową, ale nasz zarząd coś zwleka z zakupem stopera, może po MŚ się zdecyduje...
31.05.2014 18:48
tak dzięki kontuzjom bo wymienieni przez ciebie zawodnicy nie byli w pełni zdrowi...wyczytałeś z wikipedii że się tak chwalisz wiedzą ???
31.05.2014 18:42
Garay OK ale możnaby kupić też Gintera, nie zapominajmy o Kirchofie i Badstuberze.
31.05.2014 15:29
problemy problemami, ale chyba taki kraj jak Niemcy czy Francja mają czym i kim grać...bez przesady, po to są MŚ aby odkrywać m.in. nowe talenty, kiedy tacy zawodnicy mają zabłysnąć ?
Pamiętacie Michaela Owena na MŚ ? wtedy też dostał powołanie dzięki licznym kontuzjom, takich przykładów jest sporo...
31.05.2014 15:16
Ivann ma trochę racji, nawet jeśli będziemy mieć najlepszych stoperów świata to przy takim ustawieniu - mega ofenswnym z wysokim ustawieniem zespołu każdy obrońca świata się pogubi przy kontrach przeciwnika.
Pep musi zmienić ustawienie zespołu, jak pamiętam to zawsze grał jednym def pomocnikiem i mega ofensywnie usposobionymi bocznymi obrońcami i wychodziło to tak jakbyśmy grali 3 środkowymi obrońcami...
Z lepszymi drużynami nie mamy szans w takim systemie, musimy grać 2 def pomocnikami - 6 i 8 z zadaniami ofensywnymi.
Co do faktu, że powinniśmy kupić środkowego obrońcę to jestem jak najbardziej za - tylko musi to być stoper z prawdziwego zdarzenia a nie miernota pokroju Boatenga, powinniśmy kupić obrońcę grającego znakomicie głową bo ani Dante ani Boa ani Holger ani Kirchoff nie grają w powietrzu bdb, powinniśmy też zwrócić uwagę na podwyższenie składu bo mamy kurdupli w składzie i przegrywamy fizycznie pojedynki jeden na jednego i Lahm koniecznie na prawą obronę a Martinez do środka na 6.
Garay jak najbardziej tylko za nie więcej jak 15 mln .
31.05.2014 15:13
Ginter to talent, jeśli będzie grał regularnie i nie będzie ciśnienia to za rok-dwa będzie lepszy od Boatenga, którego uważam za najsłabsze ogniwo naszej defensywy.
30.05.2014 18:38
jednego pseudo znawcę mniej...
29.05.2014 21:29
narasta? dobre
28.05.2014 21:26
uważasz że to dobra pozycja dla Lahma?
28.05.2014 19:33
jest mnóstwo młodych i perspektywicznych napastników, wolałbym Niemca...
28.05.2014 19:13
oczywiście, niektórzy mam wrażenie że nie zmieniali by składu czy wygrywamy czy przegrywamy, a kadrę na sezon 2014/15 trzeba budować i jeśli jest oferta za 10 baniek to trzeba ją przyjmować bo za rok Szak będzie wart może z 5 mln.
28.05.2014 19:12
Adi a ty jesteś jego prywatną sekretarką? w moim pierwszym komentarzu poruszyłem też kwestię zaskoczenia realu w półfinale LM nie tylko pozycję Lahma na boisku-przeczytaj sobie to może zrozumisz...
28.05.2014 19:11
tak to jest dobra decyzja, ale patrząc przyszłościowo to wolałbym aby ogrywał się ktoś młody np Volland
28.05.2014 18:28
można i do KP Police, jeśli ich stać na Szaka.
Nie ma talentu aby grać w takim klubie jak FC BAYERN panie nacjonalizm78
Życzę mu powodzenie w nowym klubie...sprzedać go za 10 mln, to też pieniądz.
28.05.2014 18:25
ale bardzo dobry pomysł na co? bo cię nie rozumiem karl85...
28.05.2014 18:19
strzelał bramki ogórkom, wg mnie trzeba inwestować w młodzież a nie w emerytów.
28.05.2014 14:24
szkoda że nie zaskoczył Real Madryt w półfinale LM a pomysł z Lahmem na def pom nie był genialnym pomysłem, niestety.
28.05.2014 14:10
u nas się kompletnie nie sprawdził, gra już 2 sezon ale nie robi postępów, zapowiadał się bdb jednak nie tacy zawodnicy sobie połamali zęby na Bayernie - SPRZEDAĆ !!!
28.05.2014 14:06
Apollo jeśli uważasz że Niemcy nie będą się liczyć w walce o tytuł MŚ to mam dla ciebie małą podpowiedź:
Znasz tych graczy ?: Lahm, Schweinsteiger, Kroos, Khedira, Reus,Oezil, Gotze, Muller, Podolski, ???
To gwiazdy światowego formatu, nawet jeśli część z nich nie jest w topowej formie, to gwarantuje ci że w drużynie narodowej będę grać jak najlepiej potrafią, to nie jest reprezentacja Polski kolego.
28.05.2014 14:04
mega fenomenalny???
to był bardzo słaby sezon Mario, pokaż mi mecz w którym zagrał na swoim poziomie?
Ja nie widziałem, napewno nie w barwach Bayernu, może być tak że Mario się w Bayernie nie odnajdzie, jest jeszcze kwestia Guardioli który chyba za nim nie przepada...
27.05.2014 21:40
Apollo1 jesteś niesamowity - napisz mi jeszcze kto w tym śnie wygrał MŚ ?
27.05.2014 21:37
Tak,ale nam jest potrzebny pomocnik z finezją i nietuzinkowym podaniem, tego napewno nie ma Kroos.
Miałem nadzieję, że po przyjściu Gotze kogoś takiego zyskaliśmy, ale niestety Mario nie pokazuje nawet 30% własnych możliwości, choćby grając jak w BVB.
Jeśli w tym sezonie Mario nie zagra na 100% możliwości to ja takiemu pomocnikowi podziękuję.
27.05.2014 19:43
Kroos nie ma błyskotliwości w swoich podaniach, nie potrafi też kiwnąć 1x1 jest to zawodnik raczej stateczny niż dynamiczny przez co nie nadaje się na pozycje nr 10 tylko 8.
Oczywiście ma świetną technikę, strzał z prawej i lewej nogi, bdb przegląd boiska i doskonale potrafi przenieść ciężar gry i zacentrować, stałe fragmenty gry też super.
27.05.2014 16:55
za tyle kapuchy to chyba stać nas żebyśmy w końcu zainwestowali w światowej klasy obrońcę-stopera...
27.05.2014 16:51
@karl jeśli uważasz że Pizza to konkurencja dla Lewandowskiego to masz niezłe poczucie humoru.
Co jeśli Lewy nie będzie błyszczał lub złapie kontuzję? Nie mamy napastnika na LM, temat Tomka na 9 już przerabialiśmy, chyba że nasz SUPER trener postawi na Gotze jako najbardziej wysunięty zawodnik ofensywy...
27.05.2014 16:31
skąd ta panika, dziś Portugalia to nie ta sama liga co Niemcy, mogą nas postraszyć jedynie CR7...ale meczu z Niemcurami nie wygrają.
27.05.2014 16:26
spokojnie na MŚ napewno rozbłysną gwiazdy w obronie a wtedy nasz zarząd i managerowie wezmą się do pracy i do Bayernu w końcu zawita stoper klasy światowej.
27.05.2014 10:50
To ma być inwestycja klubu w przyszłość ?
27.05.2014 10:47
hehe świetny jesteś..."mega trollami, cymbałami, pacanami, leszczami, pizdami w świecie, nierozgarniętymi kibicami..." te wszystkie epitety specjalnie wymieniłem - uzbierałem je od was od ciebie, lasca, anonim i nacjonalizm 78, skoro jesteś tak dobrze zorientowany w historii zapisów to doskonale widziałeś jak mnie nazywano a udajesz głupka.
Po raz kolejny zrobiłeś z siebie idiotę a taką encyklopedią wiedzy to nie jesteś, bo patrzyłem na twoje wpisy i nic mądrego nie wnosisz bo tak naprawdę na piłce się znasz jak wół na gwiazdach i przestań udawać fachowca a z kogoś szydzić...
Lepiej nie pisz już nic w moją stronę bo nawet nie przeczytam.
27.05.2014 07:20
tak?
to proszę bardzo zacytuje kiedy cie obraziłem?
nazywanie hipokrytą to nie jest obelga? piszesz i nawet nie wiesz co...
To co piszę przeczy logice? bo co? bo nie chcę aby Guardiola był dalej trenerem Bayernu to jestem hipokrytą?
27.05.2014 00:23
tak ale ryja ma jak rodowity enerdowiec
26.05.2014 23:55
a to menda, nie cierpię tego garbatego enerdowca
26.05.2014 22:55
oj słuchaj idiotą ? nazwałeś mnie o wiele bardziej dosadnie, nie pamiętam kiedy, nie zawracam sobie głowy takimi duperelami, pamiętam że cisnąłeś we mnie jak starą szmatą, i nie próbuj zaprzeczyć bo to śmieszne...
26.05.2014 21:53
Ribery jest zajechany, mam nadzieję że Francja nie wyjdzie z grupy na MŚ i Franck sobie odpocznie od futbolu.
Znając Riberiego to jeszcze nie powiedział ostatniego słowa !!!
26.05.2014 21:51
@mari dobre masz rozeznanie, Kroos to typowa 8, dla Bayernu lepiej by zrobiło gdyby odszedł do MUN lub innego czołowego klubu, dałby pole do popisu innym zawodnikom...zrobiłoby się luźniej, czasami to jest dobre i w tym wypadku uważam że nie byłoby takiego ciśnienia, pamiętajmy że przychodzi nieobliczalny Rode, jest Hojbjerg.
Mamy kim zamiatać...
26.05.2014 21:49
Brałbym te 8 mln i sprzedał Szaka, co do Benatii to niech idzie do Barcelony, oni mają dużo większy problem w obronie od nas i desperacko szukają stoperów, my potrzebujemy jednego ale znakomitego stopera.
26.05.2014 21:42
Prywatne wysyłał mi Lasca - takie małe sprostowanie, jednak ty ubliżałeś mi publicznie na ogólnym i nie zaprzeczaj, wyzywałeś mnie od ... idiotów itd bo miałeś inny pogląd i broniłeś Guardiolę, masz prawo ale nie wyzywaj innych za inny światopogląd.
Nie chcę żebyś wdawał się w dyskusję ze mną, lepiej będzie jak sobie popiszesz z innymi...
25.05.2014 23:36
brać go ale nie za 30 baniek...myślę że my czekamy z tymi transferami do MŚ, po finałach wszystko się rozstrzygnie.
25.05.2014 23:32
Guardiola nie sprawdzi się w Bayernie jeśli będzie na siłę kopiował tiki - takę z Barcelony, to nie ten klub i nie tacy zawodnicy, tak Bayern za Pepa nie gra tego co bym oczekiwał, i czego oczekiwaliby kibice FCB.
Tak Guardiolę bronią wyniki, a te oprócz LM są świetne, jednak wiadomo że taki klub jak Bayern zawsze sięgał po to co najlepsze, myślę że w następnym sezonie priorytetem dla nas powinny być rozgrywki LM, to co Real zrobił w tym sezonie - oni odpuścili Ligę kosztem LM.
Porażka z realem musi dać trenerowi do myślenia - on już teraz musi wiedzieć co poszło nie tak i nie pchać się na siłę w tiki-take i posiadanie piłki za wszelką cenę...
25.05.2014 23:30
Myślę że Guardiola się w Bayernie nie sprawdzi, a z tymi Finkami to dajcie sobie już spokój, zarząd powinien bacznie przyglądać się rynkowi trenerów bo za rok o tej porze nie będziemy być może pisać jaki piłkarz wzmocni Bayern ale który trener obejmie Bayern...
Benatia za 30mln to jakiś absurd chyba ???
25.05.2014 21:50