DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: nyy Strona 8

jeszcze dziś Nerlinger powinien przygotować ofertę dwóch półlitrówek i kraty piwa za Rooney'a i wysłać ją do manchesteru

28.11.2010 16:10

buyten jest wielki, ale tylko dosłownie

27.11.2010 17:37

mieliśmy dziś mały jubileusz. wg wyliczeń Międzynarodowego Piłkarskiego Związku Statystyczno- Satyrycznego, błąd przy bramce dla Eintrachtu był 6-milionowym, jaki popełnił van Buyten od początku swych występów w Bayernie!

27.11.2010 17:36

nie no, myślę, że jak Breno się wyrobi to z Badstuberem będą tworzyć parę solidnych stoperów

27.11.2010 17:26

bommel grał dziś bez opaski, dobrze, niech się od niej odzwyczaja

27.11.2010 17:24

Schalke powalczyło!

27.11.2010 17:23

Muller swoje zrobił. niby nic nie grał, ale gol i asystę zaliczył

27.11.2010 17:07

Eintracht ciśnie

27.11.2010 17:03

dobra zmiana, oszczędzać Schweiniego

27.11.2010 16:54

pech... dziś Mario i Thomas nieskuteczni...

27.11.2010 16:36

ej serio, niech LvG wystawi tego Haasa, albo Mario Erba, albo niech kupi rezerwowego stopera Górnika Polkowice, kogokolwiek byle nie tego patałacha, przez którego tracimy wszystkie bramki...

27.11.2010 16:27

BUYTEN!!! MISZCZ!!!

27.11.2010 16:06

BUYTEN!!! MISZCZ!!!

27.11.2010 16:06

brawo Tymo! bommela nie chce więcej na oczy widzieć!

27.11.2010 16:01

buyten!!! mój idol! obrońca doskonały!!!

27.11.2010 15:45

tusa dawno temu rozpoczął wojnę z Mario i wypisuje na niego obelgi za każdym razem, gdy tylko się wypowiada, choćby news dotyczył tego, jak piłkarze Bayernu spędzają wakacje. Gomez mógłby dostać 5 Złotych Piłek z rzędu, a napisać, że "dobija do pustej bramki" i tak zawsze można by było i to dla niego jest wystarczający argument, by go obrażać. tak jak napisał Tostu, Gerd Muller był typowym dobijaczem, on nie kiwał się z trzema obrońcami na raz jak Messi, nie strzelał goli z 30 metrów, tylko zawsze potrafił idealnie znaleźć się na polu karnym, a jakoś nikt nie śmie go cieniasem nazywać. co jest krzysiowi nie wiem, ale sądzę, że to da się leczyć. wygląda mi to rodzaj manii, której obiektem jest Bayern i wszystko z nim związane. zarząd jest zły, bo skąpy i nie kupuje piłkarzy, trener jest zły bo arogancki i wszystko wie najlepiej, Muller jest zły, wszystkie gole i asysty zalicza fuksem, a tytuł króla strzelców MŚ i tak należał się Messiemu, Gomez jest zły, bo dobija do pustej bramki i w ogóle drewno, kibice są źli, bo po przegranym meczu wykazują za dużo optymizmu itd. generalnie każdy jego post to nienawistny bełkot pseudoznawcy, który nie liczy się z niczyim zdaniem i wykorzystuje każdą możliwą okazję by na nowo skrytykować cokolwiek co jest z Bayernem związane. podejrzewam, że gość musiał strasznie przeżyć końcówkę poprzedniego sezonu, kiedy to Duma Bawarii wygrywała mecz za meczem, a jej piłkarze fantastycznie prezentowali się podczas mundialu. na szczęście dla niego Bayern przegrał w finale LM z Interem, a wkrótce po MŚ zaczęło się okienko transferowe i już nadarzyła się kolejna sposobność do raczenia wszystkich absurdalnymi wypocinami o wszechogarniającej beznadziei monachijskiego klubu, działaczy itp. jest sporo drużyn, których bardzo nie lubię, ale nikomu nie życzę takich kibiców jak krzysiekfcb

26.11.2010 22:59

Apollo | 24-11-2010, godz. 19:40:17

Dziś na Sport1 ciekawe statystyki widziałem: VanBujten w tym sezonie ma aż 60% przegranych pojedynków.

Badstuber z tego co pamiętam miał ponad 90%. ale wygranych. Holgera aktualnie brakuje nie mniej niż Robbena

24.11.2010 20:43

*do finału

21.11.2010 15:23

BVB to nie jest DRÓŻYNA, tylko DRUŻYNA. i może to jest ich siła, ale niech dojdą to finału LM bez lidera, to wtedy pogadamy. na pewnym etapie bez super- gwiazdy nie poradzisz

21.11.2010 15:17

ojej to proste, że głównym aktorem był Robben, ale każdy zespół ma jakiegoś lidera i to jest normalne i z tym się zgadzam. manchester bez Ronaldo nie wygrałby LM w 2008, Barca bez Messiego w 2009, a Hiszpania prawdopodobnie nie byłaby mistrzem świata, gdyby nie Iniesta (nie mam na myśli tylko bramki w finale, ale również asysty w meczach wcześniejszych). tutaj sporu nie ma, Robben jest najlepszy w Bayernie, ale to nie jest tak, że on jest jedyną super- hiper- gwiazdą, a reszta to tylko solidność, gdyż wówczas na pewno nie doszlibyśmy do finału LM. wkład choćby Olicia czy Schweinsteigera w tym sukcesie również był ogromny

21.11.2010 15:09

no skoro Schweini, Lahm czy Muller to tylko solidność, to kto na MŚ zdobył na brązowy medal zmiatając po drodze Anglię czy Argentynę? Robbena Niemcy nie mieli, żadnego piłkarza BVB też nie. Oezil w fazie pucharowej nie strzelił ani jednej bramki (miał dwie asysty), podczas gdy Thomas od 1/8 władował 4, mimo to, że w półfinale musiał pauzować. i oczywiście, że Loewa powołuje piłkarzy Bayernu, ale póki co osiąga z nimi znakomite wyniki, więc chyba robi dobrze. bardzo lubię Borussię i życzę jej vice- majstra, ale takie pisanie, że Bayern=Robben jest niesprawiedliwe, choćby dla grających w FCB reprezentantów Niemiec, Ribery'ego czy Olicia. nie zapominajcie też, że w pierwszym meczu z Manchesterem Bayern grał bez Arjena, ale mimo wszystko wygrał

21.11.2010 14:48

taa jasne, w Bayernie gra jeden Robben... jest najlepszy, ale oprócz niego w Monachium gra cała plejada znakomitych piłkarzy, którzy jak są w formie to jadą w Niemczech wszystkich jak chcą: Schweni- wg wielu ekspertów jeden z najlepszych środkowych pomocników na świecie, lider reprezentacji Niemiec, nawet Mourinho może sobie o nim tylko pomarzyć; Lahm- ścisła czołówka swojej pozycji, kapitan kadry Loewa, nie schodzi poniżej poziomu klasy światowej; Muller- król strzelców ostatnich MŚ i to w wieku 21 lat; Gomez- maszynka do strzelania bramek, na początku sezonu nie grał, ale jak zaczął trafiać momentalnie doskoczył do najskuteczniejszych strzelców w lidze, w VfB był super-gwiazdą, w Bayernie powoli wraca do najwyższej formy; Olić- trzeci strzelec poprzedniej edycji LM, wyprzedzili go tylko Messi i Cristiano; Ribery- jeden z najlepszych skrzydłowych świata, chyba nie muszę pisać dlaczego; Badstuber- jak na razie to on gra u Loewa w pierwszej 11, nie Hummels. do tego dochodzi choćby Kroos, który fakt, jest bez formy, ale potencjał ma ogromny, czy Pranjić, który na pewno nie jest gorszym piłkarzem od Piszczka. teraz się cieszycie, bo po raz pierwszy od nie wiem kiedy znacznie wyprzedzacie FCB w lidze, ale na koniec sezonu będzie jak zawsze. poczekajcie tylko aż RR będą razem w najwyższej formie

21.11.2010 14:16

SPRZEDAĆ!!! krzyśkaFCB1 do cyrku. Thomasa nie oddawać za żadne skarby świata!!!

14.11.2010 00:52

wiadomo, że zaległości treningowe na pewno będzie miał. natomiast sformułowanie: "SPRAWIA WRAŻENIE mało zwrotnego" różni się całkowicie od stwierdzenia: "JEST tak samo mało zwrotny JAK VAN BUYTEN". zresztą stoper musi być słusznej postury, żeby mógł powalczyć w polu karnym przy dośrodkowaniach z takimi napastnikami jak np. Drogba czy Adebayor

10.11.2010 22:57

no dobra, ale czy widziałeś jakieś mecze z jego udziałem? choćby te z Nurnberg? naprawdę porównujesz jego sprawność do buytena (a to chyba największy pojazd, jaki może dostać obrońca od kibica Bayernu...)?

10.11.2010 21:16

buahahaha gruchamix ty to chyba w życiu Breno w akcji nie widziałeś. jak na środkowego obrońcę to wyjątkowo szybki i sprawny zawodnik

10.11.2010 21:03

alijen popieram. Badstuber i Breno w betonowych butach zagraliby lepiej niż te dwa pieprzone drewna

06.11.2010 18:05

proponuję siebie w miejsce van buytena/demichelisa. zoobowiązuję się zawalać gole za 1/10 tej kasy, jaką te dwa patałachy biorą

06.11.2010 17:30

jest Lakuku. piłkarze są ułożeni alfabetycznie, nie wiem jak można nie znaleźć któregoś

05.11.2010 16:42

ktoś sobie kiedyś ubzdurał, że Ottl to symbol przeciętności i zaraz cała banda zaczęła to powtarzać. jasne, że nie jest błyskotliwy i zazwyczaj nie pokazuje żadnych genialnych zagrań, ale to solidny zmiennik, na Bundesligę wystarczający, ja zresztą zawsze wolałem go od Bommela, bo mniej krzyczał, mniej faulował, mniej go było widać, ale swoje zadania w destrukcji wykonywał lepiej

04.11.2010 23:45

kurde przecież wiem że chodzi o reklamy buków, ale jak zablokujesz opcje załączania linków do komentarzy to tych z meczami czy bramkami też się nie da wtedy rzucić

04.11.2010 23:42

karl, zakaz wklejania linków to nie jest dobry pomysł, fakt byłoby mniej reklam, ale w trakcie meczów sporo ludzi pyta o adresy internetowe do transmisji live, po spotkaniach zawsze ktoś rzuci linka do bramek, czasem ktoś poleci jakiś filmik o Bayernie. te reklamy są faktycznie denerwujące, ale jakoś je można ścierpieć, a samo wklejanie linków się jednak przydaje

04.11.2010 22:04

Philipp przedłuży kontrakt, Franck i Holger wracają do gry, z Arjenem też coraz lepiej- faktycznie kumulacja. jeszcze trzeba poczekać na wiadomości na temat Breno, bo Bommel jak dla mnie mógłby sobie trochę poodpoczywać...

04.11.2010 21:54

ciekawy ranking, tylko trzeba wziąć pod uwagę fakt, że część z tych piłkarzy nigdy nie zrobi wielkiej kariery w profesjonalnym futbolu- i jak tu ich porównać do Thomasa Mullera, który już zdążył zapisać się w historii piłki nożnej jako król strzelców XIX mistrzostw świata

04.11.2010 21:50

ciekawy ranking, tylko trzeba wziąć pod uwagę fakt, że część z tych piłkarzy nigdy nie zrobi wielkiej kariery w profesjonalnym futbolu- i jak tu ich porównać do Thomasa Mullera, który już zdążył zapisać się w historii piłki nożnej jako król strzelców XIX mistrzostw świata

04.11.2010 19:50

hehe głupi gol z rożnego. ale prawda jest taka, że inny głupi gol z rożnego zabrał Niemcom finał mistrzostw świata. ciekawe co z Holgerem? ponoć kontuzja, ale czy poważna??

29.10.2010 21:22

kicker wystawił oceny na mecz z Werderem, można je podać w jakimś newsie

28.10.2010 20:48

jasna ch*****! znowu Kroos na skrzydle...

16.10.2010 15:39

Ulv | 08-10-2010, godz. 22:57:16

Van Bommel powinien samokrytycznie przekazać opaskę Schweinsteigerowi i tym samym uwolnić van Gaala od obowiązku wystawiania go w każdym meczu.

hehe dobre. w takim razie van Buyten z Demichelisem to powinni chyba popełnić honorowe harakiri

09.10.2010 01:01

akcja Bayernu... Muller ma jednak niesamowity instynkt strzelecki, miał strasznego pecha, że to nie wpadło

08.10.2010 21:33

nikt z zarządu nigdy nie powiedział, że Ozil jest za słaby na Bayern, po prostu postanowiono postawić na Kroosa, który gra na tej samej pozycji (i nie wiem czemu LvG ustawia go na skrzydle...)

03.10.2010 21:38

ty?

03.10.2010 21:28

wolfsburg i schalke straciły punkty, mainz nie zwalnia tempa

02.10.2010 17:24

no krambambuli racja. tylko patrzeć jak Bayern wyląduje w lidze regionalnej

27.09.2010 20:03

krzysiekFCB1 | 26-09-2010, godz. 23:39:20
"czekam z niecierpliwoscia na kolejne kontuzje i widok waszych skapych mord po kolejnym przegranym meczu z jednym z "rywali do tytulu" typu Mainz."
czekasz z niecierpliwością na kontuzje? chłopie, za co ty tak nienawidzisz tego Bayernu???

27.09.2010 07:18

może nie zauważyliście, ale Mainz gra b. dobrze w tym sezonie. wygrali do tej pory wszystkie mecze, a i dzisiaj stawiają trudne warunki. do tego DvB zagrał "po swojemu"...

25.09.2010 16:34

kilka sytuacji skonstruować się udało, zwłaszcza Kroos stwarza zagrożenie swoimi podaniami. bramka szczęśliwa. czekamy na drugą połowę!

25.09.2010 16:21

w drugiej połowie gra nie była zła, a przecież Bayern grał bez Francka i Arjena, którzy w głównej mierze stanowią o naszej sile ofensywnej. choć trzeba przyznać, że Roma jest obecnie zupełnie bez formy

16.09.2010 12:07

krzysiekFCB1, to zrób sobie dziure w nodze, a jeszcze lepiej w głowie, to dostaniesz rentę, a może nawet pobyt w zakładzie zamkniętym z zakwaterowaniem i wyżywieniem na koszt państwa

14.09.2010 00:18

wer zakwalifikowanie się do lm do nie jest żadne osiągnięcie dla takiego klubu jak real madryt, bo jak się wydaje w ciągu kilku lat pół miliarda na transfery to oczekiwania są trochę większe. sama gra w lm to jest sukces ale dla Wisły Kraków

07.09.2010 14:24

racja wer i dzięki temu kupowaniu każdego potrzebnego zawodnika bez względu na cene real co roku wygrywa ligę mistrzów

07.09.2010 13:47

no Klinsi tak, ale za jego kadencji Tymo meczu nie zdążył zagrać, a LvG powiedział "ja go nie sprowadzałem, więc nie gra" i jak teraz kogoś kupią bez konsultacji z trenerem to może być podobnie

30.08.2010 12:55

ja nie moge wy naprawdę jesteście jak hala dzieci, co to się jarają transferami i nie rozumiecie, że to LVG jest trenerem i zarząd nie powinien kupować kogokolwiek na własną rękę bo to szkoleniowiec ustala skład a nie Uli czy Nerlinger. po co sprowadzać kogoś, kogo trener nie chce, będzie jak z Tymo czy Gomezem, kasa wydana i grzanie ławy. a ty bawarczyk87 to głupoty piszesz, z perspektywy wynagrodzenia menedżera nie ma znaczenia ile klub wyda pieniędzy, on bierze stałą pensję, a czy kupi 20 piłkarzy czy żadnego to nic nie zmienia bo to nie jest jego kasa, tylko Bayernu, więc nie nazywaj nikogo dusigroszem, bo oni odpowiadają za finanse klubu i jak nie wydadzą kasy na transfery, to nie znaczy, że sobie za nią prywatne samochody kupują. czy to tak trudno zrozumieć???

30.08.2010 12:04

no ale to trener dobiera sobie drużyne i takich graczy jacy mu pasują, Holger już jest bdb obrońcą, a przecież ma dopiero 21 lat, natomiast Breno najwyraźniej ma zaufanie od lvg i skoro sam szkoleniowiec Bayernu jednoznacznie twierdzi, że chce stawiać na obecnych piłkarzy i nie potrzebuje wzmocnień to po co uszczęśliwiać go na siłę? żeby potem mówił o nowym zawodniku "ja go nie sprowadzałem, więc nie gra"?

25.08.2010 01:16

@SuperMario czytanie ze zrozumieniem sie kłania, nie napisałem, że tylko LvG odpowiada za transfery, tylko że to właśnie on POWINIEN podejmować decyzje personalne, żeby nie dochodziło do sytuacji, gdzie zarząd kupuje kogoś kogo trener nie chce, a że jacyś sponsorzy żądają transferów to już jest paranoja,liczą się wyniki, a te van gaal ma bdb i to z obecnym składem

24.08.2010 21:39

ludzie czy wy nie kumacie, że to LvG jest trenerem, to on odpowiada za drużynę i to tylko i wyłącznie on powinien decydować o jej składzie personalnym, a nie jakieś grube ryby z lufthansy, jeśli holender nikogo nie chce to trzeba to uszanować, jak na razie wyniki go bronią a kto wie, może widzi w Breno talent i chce z niego zrobić grajka klasy światowej!

24.08.2010 14:53

i ten wywiad jest odpowiedzia dla wszystkich, którzy oskarżają Uliego o brak transferów! nowych zawodników nie ma, bo sam LvG ich nie potrzebuje, woli postawić na wychowanków i jak na razie jest to bardzo dobra droga

19.08.2010 12:18

@krzysiekFCB1, ja również śledziłem twoje komentarze i dobrze pamiętam, że domagałeś się nie wiadomo jakich transferów już po sprowadzeniu Robbena i cały czas jechałeś po zarządzie, a ja wówczas sobie nawet skopiowałem twoją wymianę zdań z jakimś innym użytkownikiem serwisu:

krzysiekFCB | 03-11-2009, godz. 00:34:03

Nie ma Riberego, Robben jest zdolny na 30 minut (choc pewnie wejdzie juz w 46 minucie jako, ze sytuacja bedzie juz krytyczna)... dla mnie to nie Bayern jest faworytem w meczu nawet z Bordeux bez tych dwoch jedynych pilkarzy, ktorzy sa odpowiednimi osobami w tym klubie... Liga Europejska jest o wiele bardziej prawdopodobna niz 1/8 LM...

Staszek | 03-11-2009, godz. 07:31:19

(...)Krzysiek, nie do końca rozumiem- „bez tych dwoch jedynych pilkarzy, ktorzy sa odpowiednimi osobami w tym klubie.”- to znaczy, że według Ciebie tylko Robben i Ribery z obecnego składu powinni grać w Bayernie, a reszta do wywalenia?

krzysiekFCB | 03-11-2009, godz. 21:41:53

Kolego Staszek, tak wlasnie uwazam... mecz z Bordeux to pokazuje idealnie.

czyli z tego wynika, że twoim zdaniem Lahm, Schweinsteiger, Muller czy Olić nie powinni grać w Bayernie, a jak się później okazało tym składem doszliśmy do finału ligi mistrzów, nie mądrz się więc, że miałeś racje bo ty po prostu chciałbyś zapchać Bayern gwiazdami za jakąś astronomiczną kasę, a wcale nie ma takiej potrzeby, co pokazał zeszły sezon. i powiem ci coś jeszcze nie wyzywaj Uliego od skąpców, bo to nie jest kasa, którą on sobie wkłada do kieszeni, prościej mówiąc, czy wyda na transfery 100 milionów czy zero, on sam nie dostanie ani grosza więcej, to są pieniądze "firmy", która nazywa się FC Bayern Monachium, a klub piłkarski może inwestować w inne rzeczy niż tylko transfery, jak choćby szkolenie młodzieży czy nowy stadion. generalnie Bayern jest zarządzany świetnie, a sukcesy sportowe można odnosić bez szastania pieniędzmi na prawo i lewo, co potwierdził poprzedni sezon.

19.08.2010 00:33

nie no, ja szanuję Rooneya, manchester oraz angielską ligę i reprę... tym jednak lepiej smakuje wygrana nad nimi :) szkoda tylko, że część ich kibiców nie okazuje minimum szacunku Bayernowi, a wszystkie sukcesy FCB stara się wytłumaczyć szczęściem i pomocą sędziów...

29.06.2010 19:51

no, gdyby wymiatał tak jak na mundialu to strach się bać hehe

29.06.2010 19:22

WR10 no, trochę masz rację- przy 3-0 nie chciało mi się meczu oglądać... ale wytrzymałem, Olić dał nadzieję, a potem gol Robbena i szał radości, diabełki za burtą, napinacze wrzeszczący różne pierdoły, Ferguson nieudolnie usprawiedliwiający porażkę... coś pięknego. a tak na marginesie, Bayern był zdecydowanie lepszym zespołem, a gdyby Robben grał w pierwszym meczu, w rewanżu manchester walczyłby już tylko o honor.

29.06.2010 18:57

Robben10 klauzula klauzulą, a jak przychodzi co do czego, to zawsze można się dogadać- klauzula za Benzemę wynosi miliard euro, a po ostatnim sezonie ponoć Perez byłby w stanie oddać go za 25...

29.06.2010 16:18

WR10, z Argentyną może i przegrają, ale ja i tak największą satysfakcję mam z tego, że rozwalili Angoli, a Bayern wyeliminował manchester z ligi mistrzów

29.06.2010 13:22