DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: nyy Strona 3

MILAN!!!

03.04.2012 21:20

obrona coś niepewnie. za łatwo Marsylia stwarza sytuacje

03.04.2012 21:04

@MilaRS
wielkie dzięki kolego, nawzajem. liczę na dobry mecz

@bartekns
Holger to ogromny talent, ma szansę stać się czołowym środkowym obrońcą Europy, a słabsza forma z zeszłego sezonu była według mnie konsekwencją długiej kontuzji oraz braku stabilizacji w formacji defensywnej. nie było jeszcze Boatenga, więc z Badstuberem grywali to Tymoszczuk, to van Kłoda, to Gustavo, z żadnym nie mógł się zgrać, a do tego cały zespół miewał straszne wahania formy. teraz ma obok siebie Jerome'a, za plecami jednego z najlepszych bramkarzy świata, zdrowie dopisuje, a więc Holger nie ma przeszkód, by pokazywać swój potencjał w kolejnych meczach

31.03.2012 23:05

czas na ostrą amunicję. nie możemy sobie pozwolić na remis

31.03.2012 16:46

@IIWW czemu się dziwisz? on jest za, a nawet przeciw

30.03.2012 07:15

pecz01 | 29-03-2012, godz. 16:38:55

(...) Szanse są 50-50 czy tego chcesz czy nie.

a guzik prawda kolego. WEDŁUG CIEBIE szanse są 50:50, "galaktyczny" kolega stawia na Real, moim dość zdecydowanym faworytem jest Bayern. ktoś kolejny napisze, że on obstawia 48,3 : 51,7 i też dobra jest. każdy po swojemu ocenia siłę obu zespołów, wiele czynników jest nie do przewidzenia, ale swoje zdanie przecież można mieć. ja osobiście byłbym bardzo mocno zdziwiony, gdyby Bawarczycy nie zagrali w finale. taka moja własna, prywatna, skromna opinia...

29.03.2012 16:49

nie skończyło się lepiej- na wyjeździe wynik 1:3 jest korzystniejszy niż 0:2. ale ogólnie masz rację. ja jednak typuję finał Bayern- Barcelona, oczywiście nie lekceważę Realu, ale jakoś nie wydaje mi się, by dali radę ograć w dwumeczu Bawarczyków. to zupełnie inny poziom niż średniaki w ligi hiszpańskiej, z którymi Królewscy regularnie jadą po 6:0

29.03.2012 07:37

Marsylii należy się szacunek, przeszli Inter, z którym przez dwie ostatnie edycje LM nie dawaliśmy sobie rady (do dziś nie wiem, jakim cudem odpadliśmy z nimi rok temu...), odprawili z kwitkiem BVB, którego też już od dawna nie potrafimy pokonać. kluczowe będzie zachowanie koncentracji oraz utrzymanie dobrej dyspozycji z poprzednich, wysoko wygranych spotkań. oczywiście, OM ma kilku bardzo dobrych piłkarzy (wymienieni Valbuena, Andre Ayew, Amalfitano), ale w Bayernie też by się paru niezgorszych znalazło...

27.03.2012 22:16

zapowiada się, że BVB będzie mieć zabójczą pomoc na lata. Goetze, Reus, Kagawa, Niszczyciel (Bender) i być może Sahin (o ile wróci...). obronę już mają bardzo dobrą, do tego Robert w formie i mam nadzieję, że powalczą o punkty dla Bundesligi w LM

27.03.2012 19:09

zgadzam się w kolegą Ozzy- Mario jest obecnie najlepszą "9" świata. nie uważam jednak, że Higuain jest cienki- to bardzo dobry napastnik, ale do Gomeza to mu daleko

25.03.2012 13:42

Hannover postawił ciężkie warunki. nie zawsze można wygrywać 7:0. ważne są trzy punkty, w tej kolejce na pewno już nie stracimy dystansu do BVB, a może uda się coś odrobić

24.03.2012 17:24

http://www.eurosport.pl/pilka-nozna/puchar-francji/2011-2012/kompromitacja-olympique-m._sto3203954/story.shtml

20.03.2012 23:42

@19BVB09 oj rety, żartowałem przecież. myślę jednak, że Bayern będzie żądny rewanżu za ostatnie porażki i zagra z wyjątkową determinacją

20.03.2012 23:32

szkoda Greuther, ale przynajmniej to nie oni dostaną siódemkę w finale

20.03.2012 23:02

buahahaha ta jasne, za darmo. wy na serio w to wierzycie? przecież Haj za samo przetłumaczenie i umieszczenie powyższego artykułu zarobił na nowego Mercedesa...

20.03.2012 00:15

@xxraphaelxx, a mnie z kolei ciekawi, gdzie ci wszyscy, którzy wywalali na zbity ryj tego nieudacznnego dziadka, nie potrafiącego stworzyć żadnej taktyki i nie mającego kompletnie pomysłu na grę. najprawdopodobniej prezesi polskich klubów mają podobnie zawężone pole widzenia, co się objawia tym, że przeciętny polski trener w ciągu kilku lat zalicza pracę w połowie drużyn "ekstraklasy"

19.03.2012 17:54

przerażające jest to, ile osób utrzymuje się z krytykowania i oceniania innych ludzi

18.03.2012 15:48

ciekawe, kto usiądzie na ławce po powrocie Bastiana: Muller, Kroos, czy Gustavo

17.03.2012 23:48

znakomite losowanie! Barca dopiero w finale, który gramy u siebie. kluczową sprawą jest jak najdłuższe utrzymanie formy z ostatnich 2 spotkań. Bayern z rewanżu z Basel byłby w stanie rywalizować z Barceloną, podczas gdy Bayern z pierwszego meczu w Szwajcarii nie zdołałby nawet wyeliminować Marsylii

16.03.2012 22:31

Anglicy nie pamiętają chyba tak koszmarnego sezonu w europejskich pucharach. jeszcze nie tak dawno mieli 3 drużyny w półfinale LM, a w finale Chelsea grała z Manchesterem. swoją drogą to przerażające, co się stało z United. rok temu byli drugim po Barcelonie klubem świata, a teraz 1/8 LE...

15.03.2012 23:10

Schalke na 3:1!

15.03.2012 22:31

piękny mecz, naprawdę oglądało się wspaniale. oby tak dalej. w 1/4 nie chcę FC Barcelony. przy takiej formie reszta to nie problem

13.03.2012 22:54

ale Neuer super broni

03.03.2012 16:16

dzięki za odpowiedź scaloni, nie oglądałem meczu, tylko jakąś tandetną powtórkę w internecie i nie byłem pewien

01.03.2012 23:15

kto zaliczył asystę przy golu Kakao? to nie był przypadkiem Tomek?

01.03.2012 19:42

@fan120
ale tu jest tak zawsze! nawet nie wiesz, jaki mam z tego ubaw. u dużej części współbawarczyków byłbym wręcz skłonny przeprowadzić diagnostykę w kierunku choroby afektywnej dwubiegunowej (zwanej zespołem maniakalno- depresyjnym). otóż nieraz w przeciągu jednego meczu, po np. słabym zagraniu Mullera w naszych "komentarzach live" od razu sypie się: "drewno!", "na ławkę, albo lepiej do rezerw!", "jak można takie beztalencie w drużynie trzymać!". chwila później Tomeczek zalicza asystę i widzimy tryumfalne: "Muller geniusz!", "forma wraca!", i oczywiście "nigdy w niego nie wątpiłem!". to samo tyczy się zarządu, trenera, całego zespołu i poszczególnych zawodników. Robben, Gomez, Ribery, Schweinsteiger- wszyscy byli już geniuszami, patałachami, geniuszami, patałachami... niektórym po prostu nie mieści się w głowie, że forma sportowca to sinusoida (taka funkcja- górka, dołek, górka, dołek i tak w kółko). zobaczysz, tak jak tydzień temu byliśmy za słabi na 3. ligę, to za 2 tygodnie po kilku lepszych meczach przeczytasz u nas na stronie "dawać Barcę!!!"

26.02.2012 21:56

tak, chcemy i będziemy

18.02.2012 17:02

dla mnie perspektywiczna para reprezentantów Niemiec- Badstuber i Boateng to bardzo dobry środek defensywy, również na poziomie ligi mistrzów. Bayernowi potrzebny jest właśnie taki Dante- solidny, doświadczony zmiennik, który nie będzie się skarżył pismakom, że nie gra w wyjściowym składzie. bo umówmy się, to będzie rozwiązanie na wypadek urazu któregoś z podstawowych graczy, ewentualnie jakiegoś strasznego załamania formy. gdyby informacje o pozyskaniu Brazylijczyka się potwierdziły, byłby to perfekcyjny ruch ze strony zarządu

18.02.2012 13:08

pewne zwycięstwo byłoby optymistycznym objawem powracania do wysokiej formy, tak potrzebnej przed meczami ligi mistrzów i walką o wygranie Bundesligi. BVB, nasz arcyrywal, gra dziś w Berlinie i raczej nie ma co liczyć, że straci tam punkty

@Funcius
czarny wiedział, że to może być jego jedyna szansa, by uderzyć Witalija. na ringu będzie o wiele trudniej

18.02.2012 12:37

ze skrajności w skrajność... Barca pozostaje głównym faworytem lm, choćby nawet przegrała teraz 5 meczów z rzędu. mają po prostu słabszy okres, kilku piłkarzy jest w gorszej formie i to wszystko. za parę spotkań dojdą do siebie i znowu będą wszystkich jechać z góry na dół bez problemu. Bayern powinien skupić się własnej dyspozycji, umiejętnie szafować siłami zawodników i spokojnie przygotowywać się do najważniejszych spotkań. zachwycaliśmy grą w wrześniu/październiku, spisywaliśmy się żenująco na przełomie roku, teraz wracamy do dobrej dyspozycji, jak będzie dalej zobaczymy. panta rhei

14.02.2012 23:43

refleksję o obecnej sytuacji Barcelony (porażka z Osasuną, 10 punktów straty w lidze, ogólnie słaba gra) dedykuję wszystkim, którzy przez ostatnie tygodnie z pasją oddawali się wypisywaniu haseł typu: "z taką grą możemy zapomnieć o lidze mistrzów". otóż najlepsza drużyna świata, Wielka FC Barcelona, z "taką grą" też może o lidze mistrzów zapomnieć. z tym, że "taka gra" będzie zupełnie inną grą w kwietniu/maju, kiedy decydować się będą najważniejsze rzeczy w sezonie

w piłkę nożną nie grają maszyny, tylko ludzie. każdy zespół ma prawo do obniżki formy, nawet Bayern czy Barcelona. cała sztuka polega na tym, by przygotować optymalną dyspozycję na kluczowe mecze w danym roku

14.02.2012 23:11

tak! minus 10 punktów w lidze i kastracja farmakologiczna!

14.02.2012 21:43

nie sądzę, że chodzi tylko pieniądze. gdzie taki Breno czy Pranjić dostaną taką kasę jak w Bayernie? chyba zdają sobie sprawę, że Barcelona ich nie kupi a europejski przeciętniak nie jest w stanie zapłacić swojemu najlepszemu piłkarzowi tyle, co Bayern rezerwowemu. komentatorzy meczu VfB-Bayern coś wspominali, iż w Monachium zarabia się około 3 razy więcej niż w Dortmundzie (a przecież BVB to aktualny mistrz Niemiec i lider tabeli obecnych rozgrywek)

10.02.2012 00:48

większość rzeczy wypisywanych tu przez Bordo to bzdury mające na celu zdenerwowanie kibiców Bayernu, ale moim zdaniem tu ma sporo racji- Shaqiri'emu bardzo, bardzo daleko do Reusa. to, że Szwajcar grał w lidze mistrzów nie ma przy tym porównaniu zbytniego znaczenia. Marco to według mnie przyszłość niemieckiej piłki, talent, który może przyćmić Mullera, Goetze czy Ozila i szybko stać się zawodnikiem najwyższej klasy światowej. Shaqiri'ego przyznam się szczerze widziałem tylko kilka razy. to dobry transfer, przyda się Bayernowi, ale jego rola w Bawarskim Gigancie będzie zgoła inna niż Reusa w BVB. Szwajcar będzie u nas piłkarzem na pograniczu I składu i ławki rezerwowych (oczywiście z perspektywą na rozwój), podczas gdy Marco ma stać się liderem Borussii, która coraz poważniej myśli o powrocie do europejskiej czołówki

09.02.2012 22:55

to tylko przytoczona opinia części niemieckich kibiców Bayernu. według mnie sprawa jest otwarta, można by mnożyć przypadki świetnie się zapowiadających talentów, z których wyrośli przeciętni piłkarze (kilka lat temu w młodzieżowej reprezentacji Niemiec Sebastian Tyrała grał razem z Mesutem Ozilem i uchodzili za porównywalnie uzdolnionych zawodników), jak i graczy, którzy dopiero w bardziej zaawansowanym wieku ujawnili pełnię swojego potencjału. Shaqiri to na razie utalentowany 20-latek. aż tyle i zarazem tylko tyle

09.02.2012 15:46

@Neuer
jeśli mam być szczery, to uważam, iż Bayernowi bardzo przydałby się wysokiej klasy rezerwowy, który nie będzie jęczał i biadolił, iż musi wchodzić z ławki. pisałem o tym więcej pod innym newsem. nie wiem tylko, czy sam Shaqiri przychodzi do Bawarii z takim nastawieniem. oby się nie okazało, że przy dobrej formie Mullera, Kroosa, Robbena i Ribery'ego Szwajcarowi pozostanie rola zmiennika, po kilku tygodniach zacznie marudzić, a po 1-2 sezonach odejdzie do jakiegoś HSV (oczywiście zakładając, że niemieccy kibice mają rację i Shaqiri już nie podniesie swojego poziomu, co według mnie nie jest wcale mało prawdopodobne)

09.02.2012 15:16

no właśnie najbardziej zastanawiające jest to, dlaczego w Barcelonie czy Realu tacy piłkarze jak Pedro, Mascherano, Kaka, Higuain czy Khedira godzą się na role rezerwowych i spokojnie czekają na swoje szanse, a w Bayernie grajki pokroju Schlaudraffa, Altintopa, Breno, Pranjicia czy Olicia od razu wyrażają "niezadowolenie ze swojej pozycji w drużynie" i ostentacyjnie ogłaszają, iż "jeśli nie będę regularnie grał, odejdę w najbliższym okienku transferowym". skoro w Bayernie nawet przeciętni zawodnicy nie chcą pogodzić się z wchodzeniem z ławki, to co dopiero Muller, Kroos czy Shaqiri

09.02.2012 13:23

wyobraźmy sobie, że z czwórki Robben, Ribery, Muller i Kroos wszyscy są zdrowi i w optymalnej formie. którego posadzić na ławkę? teoretycznie mogą grać wszyscy na raz, ale wtedy Toni ląduje na DM, a Tomek musi grać w środku- w tym ustawieniu po prostu idzie nam znacznie gorzej, bo obaj młodzi Niemcy występują na nienaturalnych dla siebie pozycjach. kilka lat temu graliśmy z jednym defensywnym pomocnikiem, parą skrzydłowych, ofensywnym pomocnikiem i dwójką napastników (Frings- Deisler, Ze Roberto- Ballack- Pizarro, Makaay), ale dziś już odchodzi się od takiego schematu- trochę za bardzo ofensywny, ciężko wygrać walkę o środek pola. zatem Jupp ma twardy orzech do zgryzienia, bo ani Kroosa, ani Mullera, nie zadowoli rola zmiennika, nie mówiąc już o Robbenie czy Ribery'm. a w lecie dojdzie jeszcze Shaqiri, który z całą pewnością również będzie chciał się włączyć do walki o pierwszy skład...

09.02.2012 00:13

NookieBless | 07-02-2012, godz. 20:35:32

(...) mialo to miejsce w ktorej z gmin(nie pamietam ktora) w latach 70, XX wieku ;]

nyy | 07-02-2012, godz. 20:38:27

nawet nie w latach 70., a w 1990 r. o ile się nie mylę


ja właśnie o tym jednym kantonie, który został określony jako gmina przez NookieBless

07.02.2012 22:56

nawet nie w latach 70., a w 1990 r. o ile się nie mylę

07.02.2012 20:38

a będzie na jesień ten koniec świata?

04.02.2012 21:14

ooo!!! na minutę kończę z nabijaniem się. Leander napisał coś cholernie ważnego, coś, co stanowi podstawowy, wyjściowy element dla wszelkich ekonomiczno- społeczno- politycznych rozważań

Leander | 30-01-2012, godz. 20:16:45

(...) ludzie będą decydować o tym jak i na co rozdysponowane zostaną ich pieniądze

nie mam nic do dodania w tej sprawie, poza tym, że jest prostszy i skuteczniejszy sposób, by to osiągnąć, niż "demokracja bezpośrednia"

kończę i pozdrawiam

30.01.2012 20:45

towarzyszu Leander, a jakie progi jedynego słusznego podatku dochodowego proponujecie? 50% dla tych najobrzydliwszych, najbardziej krwiożerczych, najbogatszych wyzyskiwaczy wystarczy, czy jednak w imię sprawiedliwości społecznej idziemy na całość i walimy ich po tych bezdusznych, chciwych łbach modelem 100% - średnia krajowa?

30.01.2012 20:06

popatrz Mesjasz:

Rael | 30-01-2012, godz. 11:09:41

nyy, ulv> porównojez porownojeie kurwina mikke do biedronia xD? Zawsze podejrzewalem ze na zebraniach kurwinjugend jego kurewska mość rypie was w dupska po kryjomu XD

teraz rozumiesz, dlaczego zamiast wojować wolę się śmiać?

30.01.2012 17:02

przepraszam. przy następnej okazji postaram się staranniej dobierać słowa... pozdrawiam serdecznie

30.01.2012 03:33

to nie jest kwestia samooceny. to kwestia dotykania ziemi nogami

30.01.2012 03:17

widzisz... wpływ mojego wojowania na cokolwiek jest taki, jak twój na plamy na Słońcu. a śmiejąc się zamiast walcząc przynajmniej pozostaję zdrowy

30.01.2012 03:09

ależ kolego! ja już nie wojuję. ja się tylko śmieję...

30.01.2012 02:56

a ty jesteś może pana Grodzkiej?

30.01.2012 01:58

i taka luźna refleksja mi się jeszcze nasuwa. gdyby tak Boateng i Badstuber od początku sezonu grali razem nie zmiennie na środku obrony, to po pewnym czasie niezbędnym na zgranie, najprawdopodobniej przestałby się pojawiać temat dotyczący konieczności kupna nowego stopera. no chyba, że na rezerwę

29.01.2012 16:13

nie chodziło mi o "znęcanie się". miałem na myśli tylko to, że po prostu mogliście zagrać lepiej w LM i dobrze o tym wiesz. sam byłem wściekły, że BVB wypadło tak słabo, bo w rozgrywkach międzynarodowych kibicowałem im bardzo mocno i życzyłem jak najlepiej. Bayern prawie całą jesień grał bez Robbena, część bez Schweinsteigera i też nie miał łatwo, zwłaszcza rywalizując w grupie śmierci. ale jakoś udało się ją wygrać, jednocześnie kończąc pierwszą rundę Bundesligi na szczycie tabeli

i jeszcze słowo o tym, co mnie (i pewnie sporą część kibiców Bayernu) najbardziej denerwuje. oto w środku tygodnia, na mecz BVB w LM na 90 minut staję się żółto-czarny, a tu blada beznadzieja i wtopa z Marsylią czy Pireusem. na weekend powracam do swoich czerwono-białych barw, przyjeżdża do nas Borussia i nas leje w Monachium. może człowieka krew zalać?

29.01.2012 01:51

+ zyski z biletów. zresztą to o pieniądzach było najmniej istotną częścią mojego komentarza

29.01.2012 01:34

@Lewandowski
masz sporo racji, ale prawda jest taka, że BVB w LM przegrała z drużynami po prostu słabszymi od siebie. ani Marsylia, ani Pireus nie mają w swoim składzie piłkarzy na poziomie Goetze, Bendera czy Hummelsa i spokojnie były w Waszym zasięgu. ok, za sam udział w fazie grupowej jest jakaś tam premia, ale to chyba oczywiste, że za awans dalej są jeszcze większe pieniądze, zatem klubowi, który nie dysponuje wielkim budżetem, a ma ambicje odbudowania potęgi na poziomie międzynarodowym tym bardziej powinno zależeć na jak najlepszym występie i podreperowaniu finansów. i nie wierzę, że zajęcie ostatniego miejsca w grupie dla kibiców Borussii nie było ani zaskoczeniem, ani rozczarowaniem. wylosowaliście przeciwników, którzy byli dla Was absolutnie do ogrania i jestem przekonany, że zdajecie sobie z tego sprawę. nie wmówisz mi, że drużyna, która wygrała bodaj 3 razy z rzędu z Bayernem Monachium nie może wyjść zwycięsko z rywalizacji z Olympiakosem Pireus

29.01.2012 01:09

gol Robbena

28.01.2012 17:20

Holger bardzo dobry mecz

28.01.2012 17:06

dobra zmiana

28.01.2012 16:53

inny mecz oglądamy chyba. mi się nasza dzisiejsza gra podoba. w obronie uważnie (stoperzy bez zarzutów, boczni po jednym błędzie), kontrolujemy środek pola, przerywamy kontry (tego brakowało z Mönchengladbach), dość łatwo przedostajemy się pod pole karne Wolfsburga. stworzyliśmy kilka sytuacji (dlaczego Muller nie uderzał swoją lepszą, prawą nogą?), moim zdaniem powinniśmy mieć rzut karny. można by trochę popróbować strzałów z dystansu- Robben, Kroos, Ribery, Schweinsteiger wszyscy oni dysponują dobrym uderzeniem. w drugiej połowie wypadałoby podkręcić nieco tempo, dalej uważać na kontry i mniej kombinować przed polem karnym, bo to nie zawsze się opłaca. Bayern do boju!!!

28.01.2012 16:25

@Rizzitelli
kolego, chyba nie do końca zrozumiałeś, co miał davout na myśli. wydaje mi się, że on nie jest anty-PO i pro-PiS, tylko po prostu daje przykład zagrożenia spowodowanego wybiórczością w egzekwowaniu prawa przez aktualnie sprawujących władzę. bajki o niezależnej prokuraturze i niezawisłych sądach przestały na mnie działać już dawno temu, a teraz reżim dostaje w postaci ACTA kolejne narzędzie do uciszania ludzi w majestacie prawa. upraszczając, jak rządzić będzie X, którego przeciwnikiem będzie Y, to teksty i materiały anty-Y będą miały "niewielką szkodliwość społeczną", podczas gdy anty-X będą "zionąć mową nienawiści" i zawierać będą treści "faszystowskie"

25.01.2012 13:24

ze wszystkich transferów Bayernu ostatnich 2-3 lat najbardziej cieszyłem się z... odejścia van Bommela do Milanu. gdyby teraz odszedł Buyten, moja radość byłaby równie wielka. on jest jak "bomba zegarowa" w defensywie- nigdy nie wiadomo, kiedy "wybuchnie", tzn. popełni fatalny błąd i stracimy przez niego bramkę. pomimo, iż obecny sezon ma i tak lepszy, niż poprzednie dwa, to jednak ja już nie potrafię mu zaufać na tak ważnej pozycji jak środek obrony

17.01.2012 18:53

nie ma powodu, by Ribery i cały Bayern celował niżej. po Barcelonie jesteśmy drugą najsilniejszą drużyną na świecie, a nawet w konfrontacji z nimi nie jesteśmy całkiem bez szans. ostatnie zdanie jest kluczowe- potrzebni nam są zdrowi i dobrze dysponowani Arjen i Franck...

07.01.2012 16:23

nie jestem pewien, czy na ranking nie mają również wpływu mecze reprezentacji, gdzie Thomas spisywał się znakomicie. pamiętam, jak po MŚ 2010 Muller trafił klasy światowej i chyba właśnie tłumaczono to tytułem króla strzelców mundialu. poza tym, jeśli popatrzeć na statystyki, Tomek nie wypada aż tak fatalnie- tylko Ribery ma w lidze więcej asyst od niego

05.01.2012 18:05

Bawar | 05-01-2012, godz. 08:08:48

nyy i mehmet7 ok ale zapomnieliście o jednej rzeczy
-Bayern zajmuje 1 miejsce w fazie grupowej w LM a BVB? Ostatnie...



nyy | 05-01-2012, godz. 07:49:03

garść faktów dla Bordo:
(...)
- Bayern wygrał grupę śmierci w LM, Borussia po kompromitującej postawie zajęła w swojej słabej grupie ostatnie miejsce

chyba jednak nie zapomniałem...

05.01.2012 14:10

garść faktów dla Bordo:
- Bayern ma w lidze 37 punktów, BVB 34
- Bayern wygrał grupę śmierci w LM, Borussia po kompromitującej postawie zajęła w swojej słabej grupie ostatnie miejsce
- Bayern nie był zmuszony swojej potyczki z drugoligowcem w Pucharze Niemiec rozstrzygać w rzutach karnych
- Gomez nie zakłada siatek i podkręca piłki, ale za to strzelił więcej bramek od Lewandowskiego, najwięcej w rundzie jesiennej w lidze; Ribery jest liderem asyst Bundesligi
- lubię Borussię, życzę im jak najlepiej, cieszę się, że powoli dochodzą do siebie po chudych latach, uważam, że to znakomicie, że kupili Reusa, który będzie u was gwiazdą, rozwinie się i wkrótce pociągnie grę reprezentacji Niemiec

gdzie ty widzisz jakieś powody do kompleksów i "upokorzenie za upokorzeniem"?

05.01.2012 07:49

ja nie lubię Anwilu, w lidze polskiej kibicuję Śląskowi Wrocław (wróciliśmy!), a ogólnie poziom koszykówki w Europie jest nieporównywalnie słabszy niż w NBA; dziś na drugie śniadanie mam kanapkę z serem

04.01.2012 07:05

ja nie wierzyłem, że Marcin Gortat będzie miał tylko 3 zbiórki przeciwko Warriors, jadłem dzisiaj bitkę w sosie a powyższego artykułu nie czytałem

03.01.2012 23:42

no właśnie o to chodzi, że to ranking obejmujący TYLKO rundę jesienną Bundesligi, piłkarze nie są oceniani za całokształt, a jedynie za występy w 17 spotkaniach. taki Lewandowski miał ostatnie pół roku 10 razy lepsze niż np. nasz Muller. Robert zatem zapewne znajdzie się w klasie światowej, a co najmniej międzynarodowej, natomiast Tomek pewnie w gdzieś w kategorii "w polu widzenia". będzie to jak najbardziej słuszne i sprawiedliwe, ale nijak nie zmienia faktu, że Muller jest o wiele bardziej klasowym piłkarzem niż Lewandowski

31.12.2011 00:09

pierwszy sezon w Bayernie Holger miał bardzo dobry (o ile nie grał na boku obrony...), rundę jesienną kolejnego również, następnie zdarzyła mu się poważna kontuzja (czy tam choroba), miał dłuższą przerwę, a po powrocie na boisko przez kilka miesięcy znajdował się w słabszej formie. w obecnym sezonie oczywiście przytrafiło mu się parę błędów, ale generalnie gra niezwykle pewnie, wygrywa zdecydowaną większość pojedynków, a co najważniejsze, Bayern nie traci bramek po jego błędach w najważniejszych meczach. zawsze uważałem go za wielki talent i materiał na doskonałego stopera i ani na chwilę zdania nie zmieniłem. brakuje mu jeszcze trochę doświadczenia (czasem podejmuje nie najlepsze decyzje), ale to coś, co trzeba nabyć na boisku- nie można się z tym urodzić, ani wypracować na treningach

30.12.2011 19:43

smutna prawda jest taka, że tak wielcy piłkarze jak Lahm czy Schweinsteiger nigdy nie zdobyli żadnego międzynarodowego trofeum w piłce seniorskiej, ani klubowej, ani reprezentacyjnej. doszli do finału LM, ME, mają 2 brązowe medale MŚ, ale nie cieszyli się jeszcze z końcowego zwycięstwa w jakichkolwiek rozgrywkach. mam nadzieję, że ich czas jeszcze nadejdzie i sięgną po przynajmniej jeden tytuł. i wydaje mi się, że będzie im łatwiej z reprezentacją, niż z Bayernem

23.12.2011 09:47

nie miałem na myśli tylko powyższych jego wypowiedzi (choć z nimi też się całkowicie nie zgadzam), ale ogólnie większość wypowiadanych przez niego opinii, które dzięki pracy newsmenów możemy czytać na tej stronie. a to ostatnie zdanie było dla wszystkich użytkowników, którzy nie są konstytucjonalistami

20.12.2011 16:00

niezwykle cenię Beckenbauera jako piłkarza, trenera i działacza, ale nie zgadzam się z 90% jego wypowiedzi z ostatnich lat. cóż, każdy ma prawo do swojego zdania

20.12.2011 13:02

Heynckes wie, jak wykorzystać potencjał Kroosa i uczynić z niego pożytecznego zawodnika dla drużyny. robił to w Leverkusen, teraz robi w Monachium. i kontekście powyższego tak się zastanawiam, jak to jest z Mullerem. czy to możliwe, że całą rundę jesienną jest bez formy? patrząc na jego grę tak się wydaje, ale po cichu plasuje się na 2 miejscu w całej lidze pod względem ilości asyst, ustępując tylko Ribery'emu (Pizarro i Johnson mają tyle samo ostatnich podań co Thomas). co więcej, we wszystkich swoich występach w reprezentacji Muller spisuje się znakomicie, strzela gole, zalicza asysty, uczestniczy w akcjach bramkowych i bierze na siebie ciężar gry w kluczowych momentach. może zatem po prostu nie do końca pasuje do taktyki Juppa? być może obecny trener Bawarczyków przydziela mu na boisku zadania, do których nie ma predyspozycji i zwyczajnie sobie z nimi nie radzi... nie wiem

19.12.2011 14:14

a 2 lata temu gdyby nie Inter, my wygralibyśmy LM. Mourinho w Mediolanie zrobił naprawdę świetną drużynę, ale już w Chelsea, gdzie przecież dysponował ogromnymi pieniędzmi, kredytem zaufania i długim czasem na wprowadzanie swoich koncepcji, nie był w stanie odnieść sukcesu na arenie międzynarodowej. zatem reguły nie ma. i nie wydaje mi się, żeby porażki z Barceloną można było uzasadniać presją. według mnie Katalończycy po prostu mają zespół niemal doskonały, w każdej formacji (oprócz bramki) są od Realu zdecydowanie silniejsi, a co najważniejsze nie są zbieraniną gwiazdeczek, tylko w większości wychowankami, którzy rozumieją system gry swojej drużyny i wypełniają swe zadania na boisku w sposób perfekcyjny. ogólnie zgadzam się z FCBx2- Barca, potem przepaść, potem Bayern, Real, City, potem kilka jeszcze innych klubów. i z tą rezerwą też racja- Królewscy mają znacznie silniejszą ławkę od nas. pierwszy skład moim zdaniem my mamy minimalnie lepszy

19.12.2011 00:27

każdy ma prawo uważać, że Bayern nie ma szans z Barceloną. ba, ma nawet prawo uważać, że Barcelona nie ma szans z Izolatorem Boguchwała. to jego opinia i może ją sobie choćby wytatuować na czole. inna sprawa, że ktoś drugi ma możliwość się do takowej tezy ustosunkować. dlatego ja napisałem, że w mojej ocenie np. scaloni71 myli się całkowicie twierdząc, że Real jest poza zasięgiem Bayernu (z Barceloną ma już sporo racji). natomiast nie uważam, że nie ma prawa takiej opinii wyrażać, co więcej, może się ze mną kłócić, obalać moje argumenty, a nawet stwierdzić, że wypisuję totalne bzdury i wcale nie czyni to z niego nie- kibica Bawarczyków. ja na przykład uważam, Zidane był lepszy od Effenberga, Casillas od Kahna a Hierro od Linke i nie przeszkadza mi to nienawidzić Realu i dopingować Bayernu

18.12.2011 22:51

już Aguero z Dzeko mieli nasza obronę rozetrzeć na miazgę, a jak w pierwszym meczu Bayern zagrał na poważnie, to prawie sobie sytuacji nie stworzyli. co do Buytena zgoda, to gość na poziomie 3. ligi, ale ja mam nadzieję, że na najważniejsze mecze zagramy w środku defensywy duetem Boateng- Badstuber, który jak był w formie, to na początku sezonu wykręcił niezły rekord minut bez straconej bramki. zresztą powiem szczerze, że nie neguję oczywiście klasy takich zawodników jak Di Maria, Ozil czy Benzema, ale nie obawiam się ich ani w połowie tak bardzo, jak Xavi'ego, Iniesty czy Fabregasa. Ronaldo z kolei to gość, który jak gra ze słabszym rywalem potrafi na luzie wbić 5 bramek, ale jak przychodzi zmierzyć się z zespołem na porównywalnym poziomie to zazwyczaj zawodzi. do genialnego Messiego to mu bardzo, bardzo daleko

18.12.2011 15:50

"Real i Barca są poza naszym zasięgiem"

g**** prawda. z Barcą można by powalczyć, oczywiście szanse są niewielkie, ale mniej nas dzieli od Barcelony niż Bazyleę od United. porażka Katalończyków z Bayernem byłaby dużą niespodzianką, ale nie takie rzeczy się w futbolu działy. natomiast nie mam pojęcia o co wam chodzi z tym Realem, czym oni udowodnili, że są tacy wspaniali, dla mnie jak najbardziej jest to zespół na naszym poziomie. przy dobrej formie Robbena, Ribery'ego, Gomeza i zdrowym Schweinsteigerze absolutnie są do ogrania i zaryzykowałbym stwierdzenie, iż w ewentualnym pojedynku to raczej oni powinni bać się nas. po prostu liga hiszpańska stacza się z sezonu na sezon, postawa Villarreal (bez punktu) i Valencii (odpadnięcie z grupy) w LM tylko potwierdzają, że w kraju mistrzów świata grają obecnie dwie poważne drużyny a reszta stanowi coraz bardziej blade tło. zatem jak dla mnie Real może sobie wygrywać wszystkie mecze w lidze po 20:0, a wciąż nie będzie to miało przełożenia na ewentualną rywalizację z Bayernem

18.12.2011 14:51

jeśli nie stanie się nic nadzwyczajnie okropnego, jesteśmy w ćwierćfinale. szkoda, że już w 1/8 pożegnamy Bayer Leverkusen

16.12.2011 12:25

zamawiam Milan

16.12.2011 12:11

śmiesznie ten Apoel wygląda w 1. koszyku pomiędzy gigantami. fajnie by było, gdyby Bayer na nich trafił, dla Aptekarzy ewentualny awans do 1/4 lm to byłby niezły wynik

15.12.2011 17:44

dlaczego nie można porównać Gomeza z Tonim? wolny człowiek ma prawo porównywać pancernika z mrówką, a co dopiero obecnego pierwszego snajpera Bayernu z poprzednim. tak jak napisał MPawlowski, napastnik ma strzelać i ja z tego właśnie rozliczam piłkarzy grającej na tej pozycji. równie dobrze można powiedzieć, że nie można porównać Buffona z Schmeichelem, bo obaj mają/mieli inny styl bronienia. a niech Gomez trafia do siatki choćby i wyrostkiem mieczykowatym mostka (kto nie wie co to jest niech sobie wpisze w google), jeśli Bayern będzie dzięki temu wygrywał, to mi nic więcej nie trzeba

15.12.2011 13:23

Kuffour | 14-12-2011, godz. 16:19:10

(...) Na Gomeza czekaliśmy 10 lat i w końcu doczekaliśmy.

dokładnie. według mnie Mario to najlepszy napastnik Bayernu od czasów Klinsmanna, przewyższający Toniego, Elbera, a nawet Makaaya. co więcej, jeszcze sporo grania i sporo bramek dla Bawarczyków przed nim

14.12.2011 17:52

ależ ja jestem jednak naiwny... byłem pewien, że po tym, co Gomez wyczyniał przez ostatnie 1,5 roku nie znajdzie się już żaden geniusz podważający jego klasę, ale jak widać życie zaskakuje nas na każdym kroku. cóż, szczerze i bez złośliwości polecam przerzucenie się w piłki nożnej na balet męski, tam jest finezji, techniki i gracji od groma i ciut ciut

14.12.2011 16:18

ogranie słabiutkiego Dynama, nic nie znaczącego od lat Ajaxu i beznadziejnie spisującego się z tym sezonie na arenie międzynarodowej Lyonu ma się nijak do pojedynku z Bayernem. ciekawe czy Realowi szło by tak śpiewająco, gdyby zamiast nas znalazł się w grupie śmierci

co do Barcelony masz rację- gdyby było ich 16, a nas jedenastu, nie mielibyśmy najmniejszych szans

12.12.2011 21:17

miałem pisać długi komentarz odpowiedzi, ale clay mnie wyręczył. ogólnie zgadzam się z nim i sądzę, że nasze szanse z Barcą wynosiłyby jakieś 25%, a z Realem 55%. naprawdę tego Madrytu nie ma co się bać

12.12.2011 20:00

ja bym to trochę rozdzielił. otóż według mnie do Barcelony brakuje nam jeszcze sporo i w konfrontacji z nimi nadal mielibyśmy niewielkie szanse. ta drużyna to automat, tam każdy doskonale wie co i jak ma grać, a swoją pracę na boisku wykonuje perfekcyjnie. natomiast Real to absolutnie zespół na poziomie Bayernu, który jak najbardziej już teraz znajduje się w zasięgu Bawarczyków. w ewentualnym dwumeczu nawet zaryzykowałbym na lekkie wskazanie na naszych, zwłaszcza, gdy przy zdrowych Bastianie i Arjenie dobrze dysponowani będą Kroos i Ribery. oczywiście to moja subiektywna opinia, tym niemniej uważam, że o ile Barcelona faktycznie jest zdecydowanie najlepsza na świecie, to Real oprócz kilku tradycyjnych pogromów w lidze hiszpańskiej i wygraniu niezbyt mocnej grupy w lm nie udowodnił jeszcze, że można go stawiać w jednym rzędzie z Dumą Katalonii. ich niedawny pojedynek zresztą to potwierdził

12.12.2011 16:50

mamy 45 minut żeby dobić osłabionego przeciwnika. jesteśmy lepszym zespołem i chyba nikt nie ma co do tego wątpliwości. wypadałoby wykorzystać fakt, iż obie Borussie potraciły punkty i powiększyć naszą przewagę w tabeli

11.12.2011 18:33

najważniejsze nie jest szczęście w losowaniu, tylko odpowiednie trafienie z formą na najważniejsze mecze sezonu. w okresie, w którym przegraliśmy z Hannoverem taki Milan czy Lyon mógłby spokojnie myśleć o wyeliminowaniu nas, natomiast przy dyspozycji z pierwszego meczu z City bylibyśmy faworytem w dwumeczu z każdą drużyną świata za wyjątkiem Barcelony. dla naszego lidera Ribery'ego obecny sezon jest najlepszym od dwóch lat, powracający po kontuzji Robben już zademonstrował przebłyski geniuszu i byłoby świetnie, gdyby w kwietniu/maju obaj byli zdrowi i w optymalnej formie

10.12.2011 14:59

Badstuber zawalił pierwszą bramkę? człowieku, Silva tak to rozegrał, że gol padły nawet gdyby krył go Beckenbauer z połowy lat 70. czy Maldini z końcówki 90.! po prostu czasem akcja ofensywna jest tak perfekcyjnie przeprowadzona, że nawet najlepsza defensywa nie ma nic do powiedzenia i w przypadku pierwszego gola dla City tak właśnie było

08.12.2011 19:22

wszystko jedno. z takim składem Bayern powinien być zainteresowany tylko i wyłącznie wygraniem całej Ligi Mistrzów, a drużyna, która ma takie aspiracje nie może obawiać się Milanu czy Lyonu. od losowania 1/4 trzeba będzie liczyć się z możliwością trafienia na Barcelonę. im później do tego dojdzie, tym lepiej, zwłaszcza iż dużo trudniej byłoby ograć ich w dwumeczu, niż w pojedynczym spotkaniu w Monachium

08.12.2011 19:16

komentarz ze strony Manchesteru:

N17 pisze:
Reasumując okiem optymisty:

1. City odpadli (nie jestesmy gorsi! hurrraa!)
2.Fergie może się ogarnie.
3.Może zagramy z Legią/Wisłą.
4.Nastąpi segregacja odpadów (sezonowcy samoistnie out!)
5.Jones się rozkręca.
6. Teraz zostaje tylko BPL
7.Unikniemy blamażu z Realem/Farsą/Bayernem.
8.W styczniu, i w lipcu SAF idzie na zakupy do Kauflandu.
9.Bedzie dobrze!

bardzo mi się spodobał

07.12.2011 23:00

jak nie stanie się nic strasznego powinniśmy spokojnie awansować do ćwierćfinału. w starciu z dowolnym rywalem będziemy murowanym faworytem, jedynie Milan może okazać się groźny, ale i tak w takim dwumeczu postawiłbym na Bayern. potem już może zdarzyć się wszystko. nie ma ochrony krajowej, ochrony grupowej i Barca z Realem mogą zagrać ze sobą już w 1/4

07.12.2011 22:57

walczy Manchester. 3 minuty jeszcze

07.12.2011 22:34

buahahaha finał LE: City - United

07.12.2011 22:29

jeśli chodzi o akcję bramkową, była tak perfekcyjnie rozegrana, że żadna obrona świata by tu nie poradziła. myślę też, że nie ma sensu wprowadzać podstawowych zawodników na drugą połowę. City nie odda zwycięstwa, a sam np. Ribery całej ich drużyny nie rozmontuje

07.12.2011 21:42

gramy na wyjeździe z liderem Premier League bez Neuera, Lahma, Schweinsteigera, Kroosa, Mullera, Ribery'ego, Robbena i Gomeza. raczej trudno sobie wyobrazić inny scenariusz jak porażka w tym meczu

07.12.2011 21:27

@*Windowlicker*
hehe genialne

@tomson
większość kibiców Bayernu życzy BVB i innym niemieckim drużynom jak najlepiej w Europie i dlatego tak bardzo denerwuje nas tak żałosna postawa i kompromitacja Bundesligi na arenie międzynarodowej. cholera, ograć Bayern w Monachium a przegrać w Pireusie i 2 razy z OM... dla mnie niepojęte

06.12.2011 23:20

i wg mnie pisanie o potędze Bundesligi to spora przesada. ot, Niemieckie średniaki są może trochę lepsze od średniaków z innych lig, ale fakty są takie, że od 10 lat żadna niemiecka drużyna nie wygrała żadnego europejskiego pucharu. co więcej, awans którejkolwiek oprócz Bayernu z grupy w lidze mistrzów to nieczęsta sprawa. zresztą jak już się prześlizgnie, to zaraz polega, może z wyjątkiem Schalke z zeszłego sezonu. a ci mistrzowie, którym Bayern swoją beznadziejną postawą oddawał tytuły, seryjnie przynoszą Bundeslidze wstyd. 4 punkty w 6 meczach, cholera chyba Wisła by więcej ugrała

06.12.2011 22:54

dawać tą Marsylię w 1/8. spacerek dla Bayernu...

06.12.2011 22:44

BVB jak przystało na 4. koszyk. no to teraz tradycyjnie przypadkowy mistrz Niemiec może skoncentrować się na obronie tytułu

06.12.2011 22:41

gdyby Bayern grał o cokolwiek, dostaliby leki i zagrali. tak faktycznie nie ma co ich angażować, niech spokojnie wracają do zdrowia. boję się tylko pogromu. City wygrało z MU 6:1 i obawiam się, że pół- rezerwowemu składowi Bayernu też mogłoby wbić parę bramek w celu zrewanżowania się gładką porażkę w Monachium. dalej gramy bez Bastiana, a co więcej nasza defensywa nie jest już w takiej super formie jak na początku sezonu

06.12.2011 16:19

no, Borussie się pozabijały nawzajem, a my spokojnie wygraliśmy. skrzydła Robben- Ribery to nasza największa broń i jeszcze długo nie będzie inaczej. Arjena się opłaca mieć w składzie, nawet gdyby miał grać tylko przez 1/3 sezonu, bo z nim na boisku o zwycięstwa jest po prostu dużo łatwiej. jak jeszcze wróci Bastian, znowu będziemy dominować w środku pola i będzie szansa na kolejną serię wygranych meczów. na razie jest lider, wygrana grupa w lm i sporo nadziei na udaną dalszą część sezonu

03.12.2011 17:26