DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Bajern Strona 1

Dailly Mirror to brukowiec, który co i rusz wymyśla plotki.

08.08.2012 12:45

Chińscy "kibice" obejrzą sobie na stadionie, a Niemcy w telewizorach (na chińskiej CCTV). Czemu nie!! Genialny pomysł, uważam! Aby tylko zarobić parę centów. Za 100 lat Superpuchar przeniesie się w kosmos.

06.08.2012 15:29

http://pl.forvo.com/word/emrecan/

03.08.2012 23:38

Sól jest słona, a cukier jest słodki. Ty jesteś Buddą josh!

03.08.2012 15:48

Na 200% po TURECKU mówi się Czan. W Niemczech często mówią na niego Kan, tak samo z resztą, jak przeinaczają wiele innych nazwisk. Na Shaqiriego również mówią Kserdan Szakiri, chociaż po Albańsku prawidłowo mówi się Czerdan Szacziri.

03.08.2012 14:33

A kto mówi, że Gomez nam jest niepotrzebny? Czy ktoś tu mówi, że to cienias? Że trzeba go sprzedać czy choćby posadzić na ławkę? Nikt. Hoeness powiedział, że on jest dobry, ale nie bardzo dobry i z tym, będąc obiektywnym trzeba się w 100% zgodzić. Gdyby był bardzo dobry to strzelałby po 50 bramek w samej lidze. Jego jedynym zadaniem jest strzelanie bramek, nie jest pomocnikiem, jak Messi jak Cristiano Ronaldo, a mimo to nie strzela tyle bramek co oni. Jego statystyki są dość imponujące, ale głównie dla tych, którzy nie oglądają meczów z jego udziałem. Każdy kto widział kilkukrotnie w akcji Mario Gomeza przyzna, że przy tej ilości sytuacji strzeleckich, setek, w których trzeba dobić dosłownie na pustą bramkę z kilku metrów, Gomez mógłby spokojnie mieć 10-15 bramek w sezonie więcej. Snajpera, który marnuje tyle setek nie sposób wychwalać pod niebiosa. Owszem, statystyki go bronią i dlatego nikt nie mówi, że on jest słaby, ale żeby był bardzo dobry, a nie tylko dobry, to musi wykorzystywać 2 na 3 stuprocentowe sytuacje a nie 1 na 5. A te wasze reakcje na krytykę pod jego adresem są takie, jakgdyby Hoeness powiedział, że Gomez jest beznadziejny, drewno, kłoda i w ogóle won z Bayernu z nim. To już cholera nie można nic na Gomeza powiedzieć, bo zaraz zlecą się fanboje i jadą po każdym, kto piśnie choćby słówko na tę świętą krowę.

02.08.2012 14:13

Działacze Bayernu czują nóż na gardle, w postaci 2 przegranych mistrzostw, toteż nie dziwota, że próbują motywować swoich zawodników jak tylko się da, prośbą czy groźbą. Mario Gomez w pewnym momencie poprzedniego sezonu zablokował się i przez 6 czy 7 meczów nie trafił ani razu do bramki rywali, przez co mecze, ze słabymi rywalami, które powinniśmy z zamkniętymi oczyma wygrać, często remisowaliśmy. Być może gdyby nie ta negatywna seria, dziś Borussia nie byłaby po raz drugi mistrzem. Tym bardziej cieszy konkurencja dla Gomeza, która ze wszech miar będzie korzystna dla Bayernu. O tym, że Bayern nie ma dosyć Gomeza, może świadczyć fakt, że sprowadzeni zostali dwaj średniej klasy snajperzy, zamiast "bomby transferowej", ktora miałaby realną szansę, na wygryzienie Gomeza ze składu.

02.08.2012 13:14

A o co ci teraz chodzi? Bo chyba zapomniałeś czego dotyczy cała dyskusja. Jaki problem w Gustavo? Chodzi o to, że wg mnie Gustavo to nie jest wielki talent, który za 2-3 lata wypali, bo to jest 24 letni zawodnik, który już teraz prawdopodobnie jest bliski osiągnięcia maksimum swojego potencjału, a niewiedzieć czemu 80% użytkowników chyba myśli, że to jest 19-latek, który dopiero co zaczął się rozwijać. A o jakim problemie z Gustavo ty mówisz , tego ja nie wiem.

30.07.2012 16:48

Przecież nawet niedawno był wywiad z Gustavo, w którym mówił, że Heynckes od niego oczekuje, żeby był groźniejszy pod bramką rywali.

30.07.2012 16:41

No w tym, że jest słaby w ataku. Sam odbiór piłki to za mało na poziom Bayernu, już wcześniej to pisałem

30.07.2012 16:31

Sam mam 24 lata, więc bynajmniej nie robię z niego dziada! Po prostu mam świadomość, że jego rozwój powoli się kończy. Jeśli w tym sezonie się znacząco nie poprawi i nie pokaże swojej klasy, to już chyba nie poprawi się nigdy. Żeby nie było, sam jestem jego fanem, uważam, że jest jednym z najsympatyczniejszych graczy Bayernu, i życzę mu, żeby był lepszy od samego Beckenbauera, ale jestem też realistą.

30.07.2012 16:28

Nie rozumiesz... Czas pokazał, że nominalną pozycją Schweisnteigera jest środek pomocy. Z reszta sam zawodnik mówił, że na pozycji defensywnego pomocnika czuje się najlepiej, grał tak jako junior i nie chce już więcej być skrzydłowym. A z kolei Gustavo najlepiej czuje się jako defensywny pomocnik i to jest jego nominalna pozycja i nie chce grać jako środkowy obrońca ani jako lewy obrońca, podobnie jak Tymoszczuk i podobnie jak Boateng nie chce grać na prawej stronie obrony.

30.07.2012 15:47

Nieprawda. Przyjście Robbena nie miało nic wspólnego ze zmianą pozycji Schweinsteigera, ponieważ Schweini grał jako lewy skrzydłowy, a Robben jest prawym skrzydłowym. To Van Gaal przestawił Bastiana ze skrzydła na środek pola, jeszcze przed przyjściem Robbena. Nominalna pozycja piłkarza, to ta,na której piłkarz spisuje się najlepiej. Nominalną pozycją Schweinsteigera jest środek pomocy. Swoją kariere zaczynał na skrzydle i grał tam stanowczo za długo. Jeśli nazywacie skrzydło nominalną pozycją Schweiniego, to pewnie też nazwiecie lewą obronę nominalną pozycją Thierry'ego Henry'ego, bo tam ten piłkarz zaczynał swoją karierę. Czy nominalną pozycją Henry'ego jest lewa obrona? W takim samym stopniu jak dla Bastiana lewe skrzydło jest nominalną pozycją. Doskonale wszyscy wiemy, że Bastian nie jest skrzydłowym, tak samo jak Henry nigdy nie był obrońcą.

"Za 3 lata uzupełni swoje umiejętności". Rzecz w tym, że Bastian gra na środku od.... 3 lat i prezentuje światowej klasy poziom. A Gustavo jest o 3 lata młodszy i wciąż jego jedynym atutem jest odbiór piłki.

30.07.2012 15:39

Schweinsteiger w wieku 24 lat grał nie na swojej pozyjcji - na tym polegała jego słabość. Równie dobrze do dzisiaj Bastian mógłby grac jako skrzydłowy i być uważany za przeciętniaka. Gustavo gra na swojej nominalnej pozycji i ledwie łapie się do kadry Selecao. On jest po prostu za słaby w ofensywie, w dzisiejszym futbolu nie wystarczy być mistrzem w odbiorze piłki, jeśli jest się pomocnikiem to trzeba umieć połączyć zadania defensywne z umiejętnością rozegrania piłki. Schweinsteiger to potrafi. Dlatego jest uważany za jednego z najlepszych pomocników na świecie. Gustavo, mimo całej mojej sympatii do niego nie jest zawodnikiem stwarzającym jakiekolwiek niebezpieczeństwo pod bramką przeciwnika. Dopóki nie poprawi tego elementu gry, dopóty nie bedzie uważany za pomocnika klasy światowej. A biorąc pod uwagę jego wiek, nie mozna go traktować jako młodego rozwojowego zawodnika. W Hoffenhem sam odbiór piłki na mistrzowskim poziome wystarczył, by być uważanym za lidera zespołu. W Bayernie to za mało, co widać nie tylko na przykładzie Gustavo, ale równiez na przykładzie Tymoszczuka, który był gwiazdą w każdym klubie, w którym grał, poza właśnie FC Bayernem.

30.07.2012 15:16

Luiz Gustavo ma już 24 lata, nie pokładałbym wielkich nadziei w rozwój tego piłkarza, ponieważ istnieje duże prawdopodobieństwo, że poziom który Luiz prezentuje obecnie jest jego maksimum. To nie jest o 6 lat młodszy Emre Can, który dopiero stawia pierwsze kroki w seniorskim futbolu. To jest już w pełni ukształtowany piłkarz, który może najwyżej doszlifować swoje umiejętności. Jakiejś drastycznej zmiany bym się po nim nie spodziewał. A widzę, że wielu osobom tutaj wydaje się, że to jest młody talent, który w przyszłości zaskoczy,

30.07.2012 14:34

Dokładnie. Dzięki.

28.07.2012 13:32

Nie wiecie czy ten sparing z jakimś tam fanklubem będzie transmitowany?

28.07.2012 12:47

Można przypuszczać, że ta cała szopka skonczy się dopiero z nabyciem nowiutkiego środkowego pomocnika. A to niestety może jeszcze trochę potrwać,

27.07.2012 13:17

Szkoda, że już nie ma tego programu na Polsacie "Wybacz mi"

27.07.2012 13:15

Aż tak ostro ich nie pojechał.

To nie ma znaczenia czy legenda czy nie legenda.. tu w ogóle nie o to chodzi. Szkopuł w tym, że 14,45mln, to prawie o połowę więcej od 10 milionów, to tylko z pozoru jest podobna kwota.

27.07.2012 13:14

Rafalindo, a ty o 11:45 nie powinieneś czasem być w pracy? :D

26.07.2012 17:56

Błyskawicznie znalazłem. Wystarczy odrobinę chcieć.

24.07. Beijing Guo’an - FC Bayern (in Peking)
26.07. FC Bayern - VfL Wolfsburg (Guangdong)
31. Juli Paulaner Cup des Südens in Ingolstadt
1.08 1. FC Kaiserlauterm - FC Bayern
04. August 18.35 Ligatotal!Cup 2012: FC Bayern - Werder Bremen (in Hamburg)
05. August Ligatotal!Cup 2011, Finale & Spiel um Platz 3 (in Hamburg)
08. August 18.30 Testspiel: SG Sonnenhof Großaspach - FC Bayern
12. August DFL Supercup 2012: FC Bayern - Bor. Dortmund
17. - 20. August DFB-Pokal: 1. Hauptrunde
24. - 26. August Bundesliga: 1. Spieltag
26. August 16.00 Traumspiel 2012 (in Selters/Ts.)

Poza tym uważaj, bo zaraz przyjdzie MAndzukić i każe ci się uczyć obsługi przeglądarki :D

26.07.2012 16:50

Po turecku wymawia się Dżan (pisząc po polsku fonetycznie). Sprawdźcie sobie na wikipedii czy gdziekolwiek, to jest popularne tureckie nazwisko.

26.07.2012 15:47

Gosiap280 | 26-07-2012, godz. 15:40:42
Świetny komentator " EMRE CZAN"

Bo tak się to mniej więcej po turecku wymawia

Emre Tzschan

26.07.2012 15:44

http://activepl.tv/stream1.html

26.07.2012 15:19

Nie przesadzajcie już, dobrze, że wraca do formy, nawet bardzo dobrze, ale poczekajmy na to co pokaże w meczach o stawkę. I lepiej niech już karnych nie strzela, ale on to chyba sam juz zrozumiał..

26.07.2012 14:48

Dziurawa ta nasza obrona.

26.07.2012 14:45

Fajnie że Jonker jest asystentem Magatha. Kolejne doświadczenie dla niego. Może w końcu poprowadzi jakiś zespół z Bundesligi, może ktoś da mu szansę za jakiś czas.

26.07.2012 14:44

Podobają mi się dziary Gustavo

26.07.2012 14:40

Chyba inny mecz oglądasz, :d

26.07.2012 14:37

Oglądam ze strasznym opóźnieniem u mnie dopiero karny

26.07.2012 14:35

Mnadzukic lepiej podaje głową niż Gomez nogą :D

26.07.2012 14:34

Zagubiony? niee... Gomez cały mecz potrafi być niewidoczny, a właśnie przez to, że ciągle gra tylko na szpicy, a Mandzukic przynajmniej cofa się i rozgrywa, trzeba też poweidzieć, że Bayern jeszcze nie miał klarownej sytuacji w tym meczu

26.07.2012 14:32

Ale gra Mandzukica daje powody do ostrożnego optymizmu co do jego transferu

26.07.2012 14:29

Na ławce Wolfsburga Jonker :D

26.07.2012 14:26

Dokładnie, nie dziwi te jego 10 asyst

26.07.2012 14:25

Zażenowało mnie, to że w pierwszej minucie już musieli wykopywać piłkę z linii bramkowej. Vfl to nie muszą być amatorzy z 5 ligi, żebyśmy mieli obowiązek ich ogrywać. I skończ ta spine, ja chce mecz oglądać, a nie się kłócic z jakimiś pajacami w trakcie meczu

26.07.2012 14:22

Kurwa, jak te pajace grają, jakby to był finał lm,

26.07.2012 14:18

Nie za dobrze to wyglada w defensywie

26.07.2012 14:15

Alel żenada, już wybijają piłlkę z bramki

26.07.2012 14:09

Bas Dost za 9 milionów przyszedł do Vfl i dzisiaj zagra, też jestem ciekaw co pokaże.

26.07.2012 14:05

Z Bayernu też dużo chińskich fanów

26.07.2012 14:02

Olic w pierwszym składzie wyjdzie.

26.07.2012 14:00

Tu ma być komentarz po polsku:
http://activepl.tv/stream1.html

26.07.2012 13:55

Jeszcze ktoś chce skład napisać? :D

26.07.2012 13:48

Mario jest tylko jeden, to Mandukicowi trzeba wymyślić ksywe.

26.07.2012 10:27

Do kwestii dyspozycji Robbena należy podchodzić niezwykle ostrożnie, żeby później się nie rozczarować, bo znowu będa bluzgi, na cały zespół, trenera i zarząd :D

25.07.2012 11:32

Bender już od dawna jest uważany za duży talent, to nie jest tak, że to piłkarz, który wypłynął w ostatnim sezonie. Z resztą co za różnica, pewnie i tak przyjdzie najtańsza, najłatwiejsza opcja, czyli przereklamowany De Jong, który będzie jak Van Bommel - za słaby, za bardzo drewniany na pierwszy skład, a za dobry (za dobrze zarabiający, za sławny) na ławkę. Nie wyobrażam sobie środka pomocy Gustavo-De Jong, to tak jakby postawić Tymoszczuka obok Gustavo. Zero kreatywności. Takie coś to można zrobić, jak się chce zarżnąć jakiego przeciwnika w środku pola.

24.07.2012 22:36

No tak. Jest podobny stylem gry

24.07.2012 22:15

Za Svena Bendera, słabszego z braci bliźniaków, ktory gra w Borussi trzeba by było pewnie zapłacić z 40 milionów. Poza tym Sven Bender to piłkarz podobny do Gustavo. Nie przez przypadek Lars jest uważany za większy talent od brata, bo właśnie oprócz tego, że jest skuteczny w odbiorze, to jest też niezły w ofensywie, potrafi rozegrać, rozciągnąć grę, zagrać długie podanie..

24.07.2012 22:11

W sumie,.. on nie powiedział "NIE". On powiedział, że przedłużył kontrakt i że nie będzie się więcej na ten temat wypowiadał. Fakt, roboty Bayerowi raczej nie ułatwił, ale nie skreslałbym od razu tego transferu. Javi Martinez też bez przerwy powtarzał, że chce zostać w Bilbao a mimo to Barca i Bayern dalej się o niego starają. Jak Bayern sypnie pieniędzmi, to Bender przyjdzie do Bayernu. Ale prawda, że kiedyś bez względu na klub, każdy niemiecki piłkarz był aż w ekstazie, jak Bayern go zechciał, a dzisiaj to już nawet chętniej do Borussii idą niż do FCB.

24.07.2012 21:59

Między Tymosczukiem i Gustavo była w zeszłym sezonie częsta rotacja. A co z Bastianem? Nie można grac 40 meczów w sezonie, na wszystkich frontach, później Euro i znowu 40 meczów na wszystkich frontach w najwyższej formie. To jest po prostu niemożliwe. Nawet jeśli będą go omijały kontuzje w tym sezonie, to po prostu nie można tak piłkarza eksploatować

23.07.2012 14:37

Ja tam wolę, żeby nawet ta sprawa się ciągnęła jak z Martinezem, ale żeby Bender trafił do nas niż miałby przyjść De Jong, którego u nas nie chcę.

23.07.2012 12:13

Cieszyłbym się, gdyby Bayern miał w swoich szeregach lepszego z braci Bender.

23.07.2012 12:06

dlatego właśnie miał być Reus, ale Nerlinger nawalił.

21.07.2012 13:25

I się zaczęło. Przegraliśmy sparing grając rezerwami i już pojazd, że transfery chujowe, że Jupp Heynckes do wymiany, że obrona słaba, że milion dodatkowych transferów by się przydało. Żałosne.

20.07.2012 20:40

Przegramy sparing z Napoli czy VFL w Chinach, posypią się gromy z jasnego nieba, Heynckes będzie odsyłany na emeryturę, zarząd do dymisji, transfery to będzie pomyłka, porażka nieporozumienie - typowe. Doskonale pamiętam co się rok temu przed sezonem działo, jaki był pojazd. A później wszyscy zachwyceni, jak się zaczęły wysokie wygrane. A co do samego Robbena... ja tam na niego nie liczę, nie oczekuję zbyt wiele już po nim. Wg mnie najlepiej by zrobił gdyby po tym nieudanym sezonie, w którym zawalił nam wszystko odszedł. Być może on po prostu potrzebuje zmiany otoczenia. Może tak byłoby dla wszystkich lepiej. Dużo sobie z kolei obiecuję po Shaqirim, chciałbym, żeby tchnął nowego ducha w zespół.

18.07.2012 21:52

Mi jest szkoda Breno jako człowieka i chciałbym, żeby mu się ułożyło, ale cieszę się, że nie będzie grał już w Bayernie. Sportowo i finansowo był jedną z naszych największych pomyłek ostatnich lat.

18.07.2012 21:48

Mi się wydaje, że dramatyzujecie. Owszem, Holger nie jest zwinny jak Messi, ale jest obok Mertesackera obrońcą o najlepszym warsztacie piłkarskim. Jego umiejętność ustawiania się, odbioru piłki, krycia jest na bardzo wysokim poziomie, w dodatku przy jego tak młodym wieku. Z kolei Hummels to najlepszy kandydat na przyszłego obrońcę Barcelony. Oni tam uwielbiają takich defensorów, którzy umieją grać piłką, wyprowadzać ataki. To, że im jeden turniej nie poszedł w wieku 21-22 lat, to wcale nie świadczy o tym, że brak im talentu. Poza tym, to, że cała defensywa włącznie z Lahmem (po którym jakoś nie jedziecie) grała katastrofalnie, to jest w dużej mierze zasługą trenera, który źle to wszystko poustawiał. A wy już, jak to Polacy mają w zwyczaju, wieszacie psy na wszystkich i wyzywacie od beztalenci. Najbardziej mi się podobało, jak ktoś napisał, że Badstuber najwyżej mógłby grać w Koronie Kielce. Ja bym dał bana z miejsca :)

05.07.2012 23:24

Jestem w szoku. Cieszę się z powodu zatrudnienia fachowca jakim jest Sammer, ale Nerlinger zrobił tyle dobrego, odkąd przejął zespół po Hoenessie wreszcie ruszyliśmy z transferami, zespół zaczął się wzmacniać. Jedyne o co można mieć żal do niego to o to, ze przykładał zbyt małą wagę do piłkarzy z krajowego podwórka. Piłkarzy takich jak Ozil, czy Marin jest mi żal. Choć też nie wiadomo ile w tym jego winy a ile trenera.

02.07.2012 12:38

Znowu jadą zarabiać zamiast przygotowywać się do sezonu.

01.07.2012 14:12

piechot10, wiesz, akurat w BVB to Lewandowski pogra jeszcze rok i odejdzie i wtedy Schieber będzie miał okazję się wykazać. A Gomez raczej nie odejdzie ani za rok ani za 2 lata.

01.07.2012 14:11

" wer2 | 30-06-2012, godz. 17:24:12
@ Rafalindo

Problem polega na tym, że nie rozumiesz własnych postów..."

O kurwa, to było dobre :D

30.06.2012 21:04

A wiecie, że Gotze w tym roku przedłużył kontrakt do 2016? Także ten cały plan Hoenessa, żeby go sciągnąc za rok spalił na panewce.

30.06.2012 01:00

Wróci z wypożyczenia akurat jak Pizarro skończy się kontrakt i dalej będzie trzecim napastnikiem w klubie. Chyba, że w Werderze wszystkich zaskoczy, strzelając np. 20 bramek i kupi go jakiś klub za większe pieniądze. W Bayernie przy Mario Gomezie nie wróżę mu wielkiej przyszłości.

29.06.2012 20:32

macio, kompletnie nie znasz taktyki Bayernu. W Bayernie nie po to na lewej gra piłkarz prawonożny a na prawej lewonożny, żeby biegać bokami, tylko właśnie żeby schodzić do środka. Gdyby oni grali klasycznych skrzydłowych to by tylu bramek nie zdobywali. Takim samym typem schodzącego do środka skrzydłowego jest Shaqiri którego kupilismy i Reus, którym się interesowaliśmy. Wiesz w football managerze to Kroos też nie jest defensywnym pomocnikiem, a w rzeczywistości gra na tej pozycji, to samo Modric.

29.06.2012 14:01

Dziwne, że się Hummelsem nie zachwycacie, przecież po pierwszym meczu grupowym był najlepszym obrońcą świata, a tu się okazało, że najlepszy obrońca świata zagrał równie słabo - o ile nie gorzej od Badstubera.

29.06.2012 12:56

Teraz kto ma jaja się przyznać, że się wykłócał ostatnio, że obrona Niemców jest dobra? ;]

28.06.2012 21:23

Jeden i drugi turasy, stąd taki pysk. Problem w tym, że Ozil w ogóle nie chciał słyszeć o grze dla rep. Turcji, a ten cały Hakan gra w młodzieżówce Turcji i chyba pójdzie w ślady Sahina jesli chodzi o wybór kadry. Mam nadzieję, że jak trafi do Bayernu to zmieni zdanie.

28.06.2012 20:17

Ostatnie 5 minut to będzie Pizarro grywał, tak samo jak w ostatnim sezonie Petersen. To jest koleś, który bedzie grał w rezerwach.

28.06.2012 18:23

Diego raczej nigdy u nas nie zagra, po tym przedstawieniu, które urządził w mediach, że niby chce iść do Bayernu, a się okazało, że to było tylko po to, żeby lepszy kontrakt z Juventusem wynegocjować.

28.06.2012 18:20

Tyle, że Emre Can trafił od razu do seniorów, a Weihrauch chyba pogra sobie w rezerwach. Chociaż najlepiej by było wypożyczyc na przykład do Augsburga. Z resztą jak przyjdzie Martinez lub jakiś inny środkowy pomocnik, to Can też powinien zostać wypożyczony.

28.06.2012 18:15

Raczej z myślą o przyszłości. Ale nie tylko Bayern dostrzegł jego talent. Już zimą interesował się nim Arsenal oraz Galatasaray. Teraz interesują nim się kluby z pierwszej Bundesligi.

28.06.2012 18:05

Już 25% ma ten Calhanoglu. Czy będzie drugi Ozil? Oby od razu poszedł na wypożyczenie, bo będzie to samo co z Usamim.

28.06.2012 17:55

IDEAŁ to byłby Modrić z Tottenhamu. Piłkarz, który może grać zarówno jako defensywny pomocnik, jako '10' i jako prawy skrzydłowy, a wiec jako zmiennik dla Francka. Tyle, że nasz zarząd kompletnie się nim nie interesuje. A zakup tego piłkarza byłby jak kupno 3 zawodników w 1.

28.06.2012 17:06

Nie tyle nie lubi Gomeza, co chyba ma słabość do Klose.

28.06.2012 17:04

Niewątpliwie. Pewnie w tę tajną współpracę zamieszany jest też rząd Stanów Zjednoczonych i ziemska delegacja wysokorozwiniętej cywilizacji marsjańskiej.

28.06.2012 16:47

szkoda Portugalii. Hiszpania znowu fartem do finału dochodzi.

27.06.2012 23:29

A myślisz, że czemu to jest przeżytek? Ty masz siano zamiast mózgu w głowie? Gdyby była skuteczna, to by nie poszła do lamusa.

27.06.2012 18:25

W Jaguares grał z numerem 1, a w Chivas z numerem 100. Owszem, są pewne kanony, ale nigdzie nie ma zadnych zasad ani przepisów zabraniających zawodnikowi z pola nosić numer 1, tak samo jak bramkarzom numerów zawodników z pola.

27.06.2012 17:26

Adolfo Bautista miał w Jaguares numer 1 grając z powodzeniem na pozycji napastnika. A z szóstką była cała masa, chocby Adebayor na wypożyczeniu w realu miał numer 6.

27.06.2012 17:10

To, że w historii byli napastnicy z numerem 6 to ja wiem i chyba każdy to wie, pewnie tez znalazłby sie jakiś z numerem 2 albo nawet i z jedynką. Ale pokaż mi ilu napastników obecnie gra z szóstką na plecach. Po prostu to się bardzo rzadko zdarza.

27.06.2012 17:03

Tak, napastnik z numerem 6

27.06.2012 16:58

A może po prostu 11 po Olicu?

27.06.2012 16:52

Oficjalna strona Bayernu na facebooku potwierdza transfer Mandzukica. Mario II w Bayernie.

27.06.2012 16:20

Oficjalna strona Bayernu na facebooku potwierdza transfer Mandzukica. Mario II w Bayernie.

27.06.2012 16:19

Oficjalna strona Bayernu na facebooku potwierdza transfer Mandzukica. Mario II w Bayernie.

27.06.2012 16:19

„Nie porozumieliśmy się jeszcze z FC Bayernem, nawet z nimi nie negocjowaliśmy. Wszystko co wiemy na temat ich zainteresowania, to tylko to, co wyczytaliśmy w prasie” - to znaczy, że Bayern być może w ogóle nie jest zainteresowany tym piłkarzem. Skoro nie było żadnego kontaktu, to to wszystko od samego początku do końca może być wymysł mediów.

27.06.2012 16:16

davout | 26-06-2012, godz. 21:12:28
Mam nadzieje ze to jakis niesmaczny zart z tym transferem.
Wogole kto to jest? Koles strzelil 3 gole z czego 2 beznadziejnie grajacym irlandczykom i ma stanowic zaplecze naszego zespolu? Dla mnie to oslabienie druzyny a nie jej wzmocnienie. Kupowanie kogos kto z zalozenia przegra rywalizacje z Gomezem to glupota totalna. Czy nasz zarzad sie nie nauczyl jeszcze ze chytry dwa razy traci?

Gościu, zobacz sobie ile ten zawodnik goli strzelał w barwach Dynama Zagrzeb, ile strzelił goli i zaliczył asyst w Wolfsburgu, a później się na ten temat wypowiedz.

26.06.2012 21:57

Chciałbym przeciwko słabiutkiemu Furth zobaczyć Mandzukica z Gomezem razem w ataku.

26.06.2012 21:41

Tyle, że el mundo deportivo to nieco wiarygodniejsze źródło od tz

26.06.2012 21:08

Wg mnie ciekawsze od 6 newsów o Mandzukiciu. Wystarczyłby jeden oficjalny. A sytuacja z Breno jest po prostu ciekawa, bo teraz tym żyje klub. To sa bardzo ciężkie zarzuty, że w klubie można było dostać za darmo środki nasenne. Teraz cała Saebener Strasse tą sprawą żyje. Mnie to bardziej ciekawi od plotek transferowych. Miesiąc temu co 2 dni czytaliśmy "gorące wieści" w sprawie transferu Dzeko. I co? Gdzie masz Dżeko?

26.06.2012 17:45

http://www.bild.de/sport/fussball/bayern-muenchen/schwere-vorwuerfe-gegen-fc-bayern-24841516.bild.html

http://www.bild.de/sport/fussball/bayern-muenchen/wehrt-sich-gegen-die-vorwuerfe-24847726.bild.html

Trwa proces Breno. Breno oskarża Bayern, Bayern się broni przed zarzutami. Breno grozi do 15 lat pozbawienia wolności. Szkoda, że nikt nie tłumaczy.

26.06.2012 17:15

Taka ciekawostka: a wiecie, ze piłkarze po zakończeniu kariery mają za zwyczaj nieco niższe IQ niż przed jej rozpoczeciem? Z tego względu, że każde uderzenie piłki głową to jest mini wstrząs mózgu, co obniża ich poziom inteligencji.

26.06.2012 16:22

Tak pogodził, że Higuain chciał odejść. I odszedłby gdyby Mourinho nie zablokował transferu. Z resztą porównianie żenujące. Jeśli chcesz w Monachium drugi Real to nie masz czego tu szukać.

25.06.2012 22:59

Jeśli Gomez będzie źle grał, to nie rozumiem czemu w jego miejsce miałby nie zagrać Pizarro lub Mandzukic. Oni są czołowymi snajperami ligi. Po prostu kupowanie za 30 milionów zawodnika, który będzie zarabiał tyle samo albo więcej niż Gomez, a będzie grał w momencie kiedy Gomezowi trafi się kilka słabszych meczów to idiotyzm. To może kupmy za 15 czy 20 milionów Ter Stegena z Gladbach na wypadek, gdyby Neuer przez kilka meczów grał padake, ale priorytetem wg mnie powinien być zakup prawego obrońcy, na wypadek gdyby Lahm grał padake, bo Rafinha mnie nie przekonuje.

25.06.2012 20:06

Ale ja nie mówię o tym, że kiedyś interesował się nim Real czy Barcelona. Tylko o tym, że zupełnie niedawno, tydzień temu interesował się nim Juventus i PSG. Myślę, że jest to snajper, którego w pierwszym składzie chciałyby mieć chyba wszystkie drużyny Bundesligi, może poza BVB, która ma lepszego Lewego, a u nas to będzie 2 jeśli nie 3 snajper, który będzie grał z 15-20 meczów w sezonie wchodząc z ławki na ostatnie 15 minut (albo nawet mniej, znając Juppa). Równie dobrze mógłbyś się uczepić, że brakuje nam klasowego obrońcy na ławkę, bo Dante, a już tym bardziej Van Buyten to nie są piłkarze na LM czy Borussię, nie mamy też zmiennika na lewej obronie, bo Contento to nie jest zawodnik na LM czy Borussię, na prawej obronie również, bo coś mi się zdaje, że Rafinha to nie jest piłkarz na LM czy Borussię. Jeśli tak przeanalizować cały nasz skład to wychodzi, że najlepiej obsadzoną pozycją (nawet bez Mandzukica) jest ten nieszczęsny atak, bo tam też nie gra zmiennik na LM i na Borussię, ale przynajmniej piłkarz, który władował 18 goli w zeszłym sezonie i jest uważany jednym z najlepszych snajperów w lizde.

25.06.2012 19:49

Nie, uważam, że nie mają żadnych szans. Żadnych, ale to po prostu żad-nych. Prawdopodobnie obaj są głusi i ślepi, mają dwie lewe nogi i zespół downa. Tylko zastanawiam się jak im się udało strzelić tyle goli i zaliczyć tyle asyst grając w dodatku w przeciętniakach ligowych i znaleźć się na celownikach (przynajmniej jesli chodzi o Mandzukica) jednych z najlepszych klubów świata.

25.06.2012 19:33

Mandzukic strzelił 12 goli i zaliczył 10 asyst, Pizarro strzelił 18 goli i zaliczył 10 asyst, mało ci klasowych zmienników?

25.06.2012 19:26

Tak, każdy pamięta sezon 2009/2010, w którym grał słabszy napastnik, tylko dlatego, że Van Gaal nienawidził Gomeza. A ten, mimo tej niezrozumiałej nienawiści trenera zdołał wywalczyć sobie miejsce w składzie strzeleniem hat-tricka i zdobyć 10 bramek w lidze (przy 11 "rządzącego" Olica). A gdy już wskoczył do pierwszego składu tak gra w nim po dzień dzisiejszy i kolejny rok z rzędu strzela ponad 30 bramek. Tak więc pytasz czy pamiętamy. Tak, pamiętamy, lepiej niż ci się wydaje.

25.06.2012 19:23