DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: krzysiekFCB1 Strona 1

Skoro dwa finaly LM w ciagu trzech lat to "niezadowalajaca postawa klubu" to jak pan Hoeness okresli 10 lat bez finalu LM za jego kadencji?

02.07.2012 12:51

To, ze Ozil to diament i sie rozwinie w kazdym chyba klubie byle tylko mu nie przeszkadzac to akurat bylo widac juz dawno ... a Khedira u nas by sie nie rozwinal bo taki kredyt jakis dostal od Mourinho i tyle czasu na rozwiniecie to u nas by nie dostal i pozostalby przecietnym, ligowym grajkiem.

21.06.2012 19:08

Cieszy fakt, ze tak jak przez 10 lat nie potrafilismy dojsc do finalu LM i pilkarze uciekali z Bayernu mowiac, ze chca wygrac LM tak teraz kiedys w ciagu trzech lat dwa razy osiagnelismy final pilkarze chca do Bayernu by ta Lige Mistrzow zdobyc bo widza ze Bayern to czolowka swiatowa.

01.06.2012 21:34

Jaki niby dodatek? Jak zwykle z duzej chmury maly deszcz, mial byc wartosciowy zmiennik ktory bedzie wstanie zastapic Gomeza kiedy nie ma dnia a przychodzi podstarzaly Pizarro, dobry ale na Bundeslige.

24.05.2012 20:12

Juz sama glupota jest szukanie przyczyn porazki w rzutach karnych, ktore same w sobie sa loteria. Porazka juz zaczela sie wtedy kiedy Bayern jako druzyna dominujaca w tym meczu pozwolil na to zeby te rzuty karne sie odbyly i oddal tytul w rece losu. A karne jak karne ... często zawodzą najlepsi i czesto wygrywaja slabsi.

21.05.2012 12:39

Podsumowujac ten sezon LM to i tak zarowno Chelsea jak i Bayern sa wygranymi bo pokazali ze pilka nozna w Europie nie ogranicza sie do pojedynkow Barcy z Realem, ktore podobno tak bardzo odstawaly klasa od reszty Europy.

21.05.2012 09:48

Niepotrzebny ... Gustavo moim zdaniem jest lepszy, no chyba ze chce zamienic lawke Realu na lawke Bayernu to zapraszam.

10.05.2012 22:50

I podstawowa sprawa ... nie popelniac znowu tego samego bledu i osiadac na laurach tylko pieniadze zdobyte dzieki grze w finale zainwestowac w druzyne a nie chowac po kieszeniach.

26.04.2012 21:06

Nikt tu nie mowi co jest wazniejsze tylko gadanie ze druzyna ktora drugi raz z rzedu nas pokonala jest slaba to jak strzelanie sobie w noge.

16.04.2012 11:18

To rzeczywiscie jest sie czym chwalic ... drugi rok z rzedu wyruchala nas druzyna, ktorej zawodnicy nadaja sie tylko na lawe w wiekszych klubach ... czapki z glow przed taka logika.

16.04.2012 11:02

Widac straszny jad i zawiść w odpowiedzi na kazde pytanie odnosnie Dortmundu ... z calym szacunkiem ale ewidentnie zal mu dupe sciska, ze drugi rok z rzedu zostalismy pokonani przez slabsza pod kazdym wzgledem (tak wynika z jego wypowiedzi) druzyne.

16.04.2012 10:55

60 kg to jego kosci same ważą.

26.03.2012 15:12

A moze by tak w koncu kupic na druga strone pewnego gracza pokroju Lahma, a nie kolejny eksperyment z 26-latkiem, ktory zagral 3 razy w reprezentacji ...

15.03.2012 20:48

Z Barcelona sie zgodze, ze skonczyloby sie to kompromitacja, ale zeby Realu sie bac? Moim zdaniem nam blizej do Realu niz Realowi do Barcelony i nie ma po co sikac w gacie przed nimi.

08.03.2012 13:24

Mistrzostwo mistrzostwem ... ale ja sie obawiam, ze nasza wielka podróż do finalu LM w Monachium zakonczy sie juz na 1/8 jak nie stanie sie cud i nie zaczną grac.

08.03.2012 12:59

Jonker ... rezerwy poslal do piachu prawie, ale poprowadzil kilka meczy Bayernu pod koniec sezonu wiec kandydat idealny ... czapki z głów, juz chyba za Gmochem wiecej argumentow by sie znalazlo.

06.03.2012 23:26

Nie posraj sie tym Jonkerem ...

06.03.2012 21:08

No masz racje ... nie kompromituj sie juz.

28.02.2012 14:34

Dokladnie chodzi mi o to, ze pewnie stanie sie tak jak napisal kolega "djtomas4u" ... to ciekawe panie Windowlicker, ze w zeszlym sezonie wyruchalismy w dupsko ManCity, weź mi podaj daty i wyniki tych spotkan bo az mi glupio, ze to przeoczyłem.

28.02.2012 14:29

No na to wyglada.

28.02.2012 13:39

Aha

28.02.2012 13:34

No a kogo to my zgwałcilismy w zeszlym sezonie?

28.02.2012 13:32

W zeszlym sezonie? Ciekawy wniosek.

28.02.2012 13:29

Po co nam Alex ... Dante to przeciez perspektywiczny obronca doswiadczony na arenie miedzynarodowej. Gwarancja stabilnej obrony na lata ...

28.02.2012 13:23

Dante ... Europo drżyj.

28.02.2012 12:06

No i kto to tlumaczyl na polski? Neuer sie wypowiedzial, ze zwyciestwo Basel NIE jest niezasluzone.

23.02.2012 11:26

Zycze mu, zeby w przyszlosci pokazal naszym dzialaczom, ze w jego sprawie okazali sie zwyklymi idiotami

17.02.2012 22:01

Za gruba swinia z niego leniwa wiec kolana nie wytrzymuja obciazenia ... zeby tyle zaufania dali Usamiemu co temu nierobowi ... dawno nie powinno go juz byc w tym klubie.

10.02.2012 14:21

Krótka piłka: Alex - 5 mln
To wyglada tak jakby zarzad wcale nie obserwowal rynku transferowego ...

02.02.2012 22:19

Z dupy potrzebny jest taki mecz.

26.01.2012 12:01

Co by sie nie stalo to wy Reusa i tak nie kupicie znajac mozliwosci finansowe waszego klubu.

15.12.2011 21:02

Czasy sie zmienily ... juz tylko w Polsce 22-latka uwaza sie za zbyt mlodego by rzucac go na gleboka wode wiec moim zdaniem Reus nie ma na co czekac.

14.12.2011 17:57

Oprocz napisania dennego komentarza pewnie bys gowno zrobil.

11.12.2011 19:56

No i co by niby ten 17-latek ugral w Bayernie? Tyle co Usami.

01.12.2011 21:57

Ta jasne ... taki niby mamy pelny i napchany sklad ale jak przyszlo co do czego to za Riberego wejsc musial Pranjic. Chcemy byc na samym topie to lawka musi byc na tym samym poziomie co pierwszy sklad.

24.11.2011 12:11

Jeden przegrany mecz z Dortmundem i juz widze nastroje apokaliptyczne i niektorych ... w lidze lider, w LM lider wiec poki co nie ma co narzekac.

21.11.2011 23:23

Ale jak zanim sie rozkreci i znowu mu sie cos przekreci to juz koniec cierpliwosci i do widzenia.

21.11.2011 13:45

Nie znam typa ale ... 160 cm ?!

21.11.2011 13:40

O zaiste to jak przednia zabawe wymysliles ... brak slow poprostu.

08.11.2011 11:44

Zle przetlumaczony tekst ... tam nie powinno byc "z wyjatkiem Bastiana ..." tylko, ze wszyscy sa w szczytowej formie, szczegolnie Bastian Schweinsteiger.

06.11.2011 21:20

To sobie gazete zaloz i swoje noty wystawiaj.

03.11.2011 16:12

Kroos pojdzie na pozycje Bastiana, na pozycje Kroosa pojdzie Olic ... albo Muller do srodka a Alaba na skrzydlo ... nie ma katastrofy, awans mamy prawie w kieszeni a na lige to i tak wystarczy by wygrywac.

03.11.2011 14:03

Zazdrosc wam mózgi ogłuszyła widze ... to logiczne ze Messi bo na to zasluguje poprostu.

01.11.2011 14:01

Niby trener pewnie widzi jak sie on prezentuje na treningach ale i tak nie czaje jak slabo musi wygladac skoro zadnych szans nie dostaje...

24.10.2011 22:06

Jak zima to zima ... szukac trzeba pilkarzy nienapiętnowanych europejskimi pucharami ... Reus chyba najlepsza opcja.

19.10.2011 23:58

W jaki niby sposob ustawienie na boku Boatenga zamiast Rafinhi poteguje dzialania ofensywne?

18.10.2011 12:50

Od Barcy zebralibysmy baty ... ale Real czy ManU wcale nie sa strasznie dla Bayernu, to ten sam poziom.

30.09.2011 21:30

Nie to zebym sie wtracal ... ale czytalem ten wywiad z nim na goal.com i tam ewidentnie stoi, ze wedlug niego to jestemy ZA La liga a przed Premier League a nie na odwrot jak tutaj ktos przetlumaczyl ...

24.09.2011 10:34

Emeryturka w Monachium mu sie marzy widze ... zapomnij kolego.

17.08.2011 20:40

Byly takie czasy kiedy mowilo sie, ze Bayern moze miec kazdego gracza z Bundesligi ... jak pokazuja kolejne przyklady, te czasy minely i kluby z latwoscia potrafia splawic Bayern dla Realu lub Barcelony ... my tu gady gadu, financial fair play i inne pierdoly, a przepasc sie nadal powieksza do elity zamiast kurczyc.

17.08.2011 20:35

Puyol, Pique, Abidal, Alves ... popatrz na te nazwiska ... nawet zakladajac ze oni rzeczywiscie nie maja duzo do roboty, co nie jest prawda oczywiscie ... Barcelona nadal szuka slabych punktow, analizuje, wydaje pieniadze ... wy tam głupki nizej, mozecie teraz pisac swoje tanie teskty typu: " idz kibicowac Barcelonie " ... Barcelona to produkt praktycznie skonczony, bez slabych punktow, a mimo to wydaja tyle samo kasy na wzmocnienia co my. Powod jest prosty ... oni wychodza z zalozenia, ze kto stoi w miejscu ten sie cofa i nawet bedac druzyna praktycznie bez slabych punktow, tych wlasnie slabosci poszukuja i je łataja ... my na odwrot ... mamy ich o wiele wiecej ale udajemy, ze jestemy idealni.

23.07.2011 01:26

Kolego Klinsmann ... to wy sie jaracie Kahnem czy Effenbergiem ... za kazdym razem kiedy czytam tutaj jakas ich wypowiedz widze komentarze typu: "Kahn do zarzadu!" , " Ich nam potrzeba, Bayern bedzie znowu wielki!" ... zakladajac, ze dzisiaj podaja sie do dymisji ( czyli juz obcujemy w realiach kosmicznych )tak? Dlaczego od razu podajesz kandydatow powiazanych z ta klika " zarobkowiczow " ?

23.07.2011 01:07

Nie mamy przejebane ... jak widac nasz zarzad dalej nie widzi gdzie jest jest slaby punkt Bayernu Monachium i zamiast z calej sily starac sie chocby o Alexa to za podobna cene chcieli chocby nie wiem za co miec u nas Vidala, ktory jest nam tak potrzebny jak Alexis Sanchez Barcelonie ... Bundeslige wygramy, w LM odpadniemy w najlepszym wypadku w 1/2 finalu po bledach w defensywie ... bedzie super, mistrzostwo ... puchar ... i nie chodzi o to, ze nie zagramy w finale LM u siebie, w Monachium bo to sie zdarza... chodzi o to, ze wykonujemy plan minimum by sie tam znalezc ... Jestesmy czolowka swiatowa tak? To zapierdalamy ile sie da by w nastepnym okienku za rok nie bylo tekstow typu: " mamy dziury w obronie " bo kazdy, nawet najwiekszy idiota pilkarski wie, ze sile ataku mamy na poziomie swiatowym, ale obrona ( stoperzy ) stoi na przecietnej ligowej wiec albo ta badna idiotow w zarzadzie w koncu to skuma albo trzeba ich wymienic i tyle ... ile to juz trwa?! 2 lata? trzy?! Kazdy widzi, ze trzeba inwestowac w obrone tylko nie te ciagle usmiechniete, niemieckie mordy Rummenigge czy Hoennessa ...

23.07.2011 00:06

"Bayern miał już okazję grać w czarnych strojach w Lidze Mistrzów. Mialo to miejsce w sezonie 2004/2005," ... przeciez z tego co pamietam dwa lata temu tez grali w czarnych koszulkach ...

21.07.2011 20:26

Ogolnie chodzi o to, ze sie stawia pilke na takiej kropce jakies 11 metrow od bramki i trzeba strzelic gola ... ulatwienie polega na tym, ze zaden pilkarz nie moze ci przeszkodzic i musisz pokonac tylko bramkarza ...

01.07.2011 02:07

No moze i masz racje ... kto ich tam wie. Co nie zmienia faktu, ze w takim razie Heynkess niech sie zastanowi czy chce ciagnac z taka obrona ten sezon i denerwowac sie co mecz co oni moga odjebac.

28.06.2011 22:30

Boze ... po cholere nam ten Vidal ... czy tam banda idiotow w zarzadzie naprawde nie widzi, ze poki co nie dokonalismy ani jednego wzmocnienia na pozycje, ktora wymaga zakupienia nawet dwoch wysokiej klasy zawodnikow, ze poswiecaja swoja energie i czas na jakies glupie targowanie sie i kuszenie Leverkusen o pilkarza, ktory i tak przyjdzie za rok, a przez ten sezon swiat sie bez niego nie zawali? W glowach sie tym staruchom przewraca powoli...

28.06.2011 20:41

Podobno by znalezc jakiegos zainteresowanego jest gotowy podpisac kontrakt z klauzula, ze pobiera pensje tylko wtedy kiedy jest zdrowy.

24.06.2011 21:14

Alex za takie pieniadze? Brać go w ciemno.
Zaklepac go jak najszybciej i mamy wiekszy komfort psychiczny w negocjacjach o Boatenga.

17.06.2011 12:47

Zdefiniuj slowo stereotyp i kompleks, a nastepnie napisz jak maja one sie do tego, ze uwazam jezyk niemiecki za paskudny.

14.06.2011 23:03

Polski przy niemieckim to tak jak polka przy niemce.

14.06.2011 22:36

Nawet najlepszy dowcip pisany tym jezykiem traci cale poklady humoru...

14.06.2011 22:29

Jest sie czym chwalic panie Rummenigge ... nasz druzyna wyglada teraz jak glupi koks ktory pakuje codziennie tylko na klate i bajce ... tam ma kupe miesni ale nogi chudziutkie jak patyki wiec i tak niejeden go wywroci.

14.06.2011 20:04

Dobrze, ze napisales "Niemcy" ... a tym narodzie nie ma płci pieknej.

14.06.2011 10:29

Nigdy nie moglbym patrzec na babska pilke nozna.

13.06.2011 16:53

Chyba w tej twojej główce ... kazdy doskonale wie, ze takie rzeczy to Nerlinger tylko podpisuje... to taki Miedwiejew w Bayernie, kto jest Putinem to kazdy wie.

13.06.2011 00:46

Szczekajcie sobie pieski, szczekajcie ... jakbyscie nie ujadali, nie zmieni to faktu, ze Klose wgryzl sie w historie futbolu tak gleboko, ze beda o nim pamietac nawet wtedy kiedy o Gomezie juz nikt nie bedzie wspominal.

04.06.2011 10:55

Pierdu pierdu i szukanie drugiego dna ... jest taki tani bo jest tyle wart i tyle. Roznica klasy miedzy nim, a Coentrao jest adekwatna do roznicy ceny...

01.06.2011 13:48

"...ale zbliżamy się do Mistrzostw Świata."
Nie czepiam sie nigdy literowek, ale w tym wypadku wydaje mi sie, ze powinno byc " ... do Mistrzów Świata" i wtedy zmienia sie caly sens tego zdania.

31.05.2011 18:06

davout ... "zjebany charakter" nie oznacza, ze mozesz do jednego worka wrzucac Baslera czy Matheusa razem z Rafinha ... bo ci dwaj pierwsi mieli zjebany charakter na inny sposob niz ten trzeci...

31.05.2011 15:03

Po tym sezonie, nie ma sie co czepiac Gomeza ... zrobil swoje jakby nie patrzec.
Jezeli chodzi zas o jakies porownania Aguero czy kogos innego z Gomezem to nie w tym rzecz. Gdyby mial do nas przyjsc napastnik typu Aguero to nie chodzi o to, ze mialby zabrac miejsce Gomezowi ... mialby grac razem z nim, cofniety, szalejacy i zwracajacy na siebie wieksza czesc uwagi obroncow ulatwiajac strzelanie bramek Gomezowi.
Ale nie jest to konieczne bo sa wazniejsze pozycje do wzmocnienia i kazdy wie jakie.

30.05.2011 13:48

Chyba przez ciebie ...

30.05.2011 13:18

Spokojnie ... ja bym tak nie szarzowal.
Jedyne czego moznaby byc pewnym, to tego, ze byliby trenerami z charakterem ... gdybysmy sie cofneli o kilka lat to tez pewnie byscie podjarani zaraz chceli Matheusa na lawke trenerska Bayernu.

30.05.2011 13:10

Mi tego nie tlumacz ... wytlumacz to swojemu koledze nizej bo on jakims cudem potrafi polaczyc twoja definicje "drewna" ze znakomitym technicznie Ibrahimovicem . Jak? Nie mam pojecia...

30.05.2011 12:52

No i jak tu byc tolerancyjnym dla takich ludzi...
Gowno mnie obchodzi, czy wam sie podoba taki napastnik czy nie, dyskusja tyczy sie tego, czy Berbatov oraz Ibrahimovic to drewniaki... drewniak to w potocznym jezyku pilkarz z bardzo uboga, marna technika... wiec jak funkcjonuja te wasze umysly skoro najpierw taki maniek87 podaje przyklad Ibrahimovica jako drewniaka, a potem ten sam maniek87 pisze ze jest on znakomity technicznie? Czy moze mi ktos to wytlumaczyc?
I jeszcze ten tekst: "chodzi o caloksztalt" ... jak do cholery slowo "drewniak" oznaczac caloksztalt skoro odnosi sie tylko do jednej rzeczy, czyli techniki danego pilkarza?
I nie wypisuj mi tutaj, ze jestem ciezko kapujacy, bo jak wypisujesz takie idiotyczne, przeczace same sobie posty jeden pod drugim w ciagu kilkunastu minut to albo masz rozdwojenie jazni, ale bierzesz sie za ocenianie czego oczym pojecia nie masz, albo starasz sie jakos wyjsc z twarza z glupot ktore powypisywales w konsekwencji pograzajac sie jeszcze bardziej ... moja rada: nie pisz juz nic.

30.05.2011 12:46

Ale wez sie zastanow co ty piszesz w ogole czlowieku ... przeciez stwierdzenie, ze znakomitemu technikowi jest blizej do drewniaka to czysty paradoks...
Mozliwosci sa dwie: uzywasz slowa "drewniak" nie majac pojecia co to slowo oznacza, lub nie znasz sie na pilce noznej.

30.05.2011 12:22

No spoko, masz racje ... ale przyczyna tego jest taka, ze Ci pilkarze sa bardzo malo ruchliwi i bardzo leniwi ... lecz nie pisz, ze sa drewniakami bo technike maja bajeczna.

30.05.2011 11:55

Wszystko spoko ale jak mozna nazwac Berbatova czy tym bardziej Ibrahimovica drewnem ... nie masz pojecia o czym piszesz.

30.05.2011 11:40

Czyli jednak chodzi wam o bramke ... a juz myslalem, ze naprawde cos fajnego zrobil.
Jak to co on zrobil nazywac "wkreceniem w ziemie trzech obroncow" to tylko swiadczy jaki drewniany ten Gomez jest skoro zwykle złamanie, ktorych Robben w ciagu jednego meczu dokonuje z reguly kilku nazywacie wiellkim technicznym popisem i robicie z tego swieto narodowe.

30.05.2011 09:25

Apropo tego wkrecenia 3 obroncow przez Gomeza ... chodzi wam o to gdzie bramke strzelil?

30.05.2011 00:26

Jezeli mialbym wybierac pomiedzy Aguero za jakies 40 mln, a Coentrao za 30 mln to biore Portugalczyka ... nie mamy takiego wielkiego kryzysu i potrzeby wzmocnienia sily ofensywnej by wydawac na to tyle pieniedzy.
Zreszta nie ma o czym dyskutowac, plotka jakich malo.

29.05.2011 14:05

No chyba logiczne, ze to Bayern byle lepszy w dwumeczu z interem... tak jak w kazdym dwumeczu, zaczynajac od 1/8 finalu, Barcelona byla lepsza od kazdego zespolu i to o klase, wiec w ogole nie rozumiem skad to twoje pytanie i jaki ma ono sens i odniesienie to tego, ze Barcelona byla w tym sezonie poprostu najlepsza, a spisku uefa szukaja tylko ci co tych meczow nie widzieli, a do powiedzenia maja najwiecej.

29.05.2011 11:51

Wedlug gazety AS Bayern wlaczyl sie do wyscigu o Aguero ... predzej mi kaktus wyrosnie.

29.05.2011 11:28

mehmet7 ... jezeli nie dostrzegasz roznicy w przebiegu dwumeczu Bayern-Inter od tych Barcelony to moze lepiej juz nic nie pisz ...

29.05.2011 11:06

Patrze Van Persie i widze nieudolne i desperackie szukanie jakiejkolwiek innej przyczyny wygranego dwumeczu Barcelony z Arsenalem od tej, ze byla lepsza na boisku pod kazdym wzgledem ... patrze Pepe i nieuznany gol Higuaina i widze nieudolna i desperacka próbe odwrocenia uwagi przez Mourinho od kompromitujacego stylu gry jego zespolu w starciu z Barcelona i ogolnej klęski jego zmyslu taktycznego w starciu z Barcelona 2010-2011.
Nie chce mi sie nawet podejmowac dyskusji na taki temat ... wiec zadam dwa pytania, ktore wystarcza by rozwiac watpliwosci: czy uwazasz, ze w dwumeczu Arsenal - Barcelona to ci pierwsi byli lepszym zespolem i zasluzyli na awans do dalszej fazy? Czy uwazasz, ze w dwumeczu Real-Barcelona to ci z Madrytu pokazali lepszy futbol, odwazna, bezkompleksowa pilke na miare nazwisk jakie posiadaja w druzynie, byli lepsi i zasluzyli na gre w finale?
Jakiej odpowiedzi nie udzielisz, nie bedzie swiadczyc ona o tobie pozytywnie wiec juz teraz moge napisac... mysl wlasna glowa, nie ogolna nagonka.

29.05.2011 01:11

Nie ma chuja na Barcelone w tym sezonie i taka jest prawda ... druzyna z najwiekszymi szansami na zneutralizowanie ich atutow czyli Chelsea nie miala ku temu okazji. Piszecie jakies glupoty, szczescie, sedziowie, pilkarze chronieni ... zal wam dupsko sciska czy co?
Ja rozumiem, ze niekoniecznie trzeba ich lubic ale twierdzac, ze dzisiejsza dominacje zawdzieczaja szczesciu i pomocy sedziow robicie z siebie idiotow i gownianych znawcow pilki noznej i tyle.

29.05.2011 00:27

Moge zostac przy swoim zdaniu? Dzieki ziom ...

28.05.2011 12:50

Bedzie strata ... przeciez jak jego kupia to nie łudź sie, ze sprowadza jeszcze kogos na wypadek gdyby ten mial nie wypalic ... rusz glowa.

28.05.2011 12:45

No i znowu sobie zaprzeczasz biedaku ... jak klub moze byc dobrze zarzadzany skoro przychodzi nowy trener i jest on wstanie nie dosc, ze sprzedac najlepszego obronce to jeszcze za smieszne pieniadze ... do tego, jak sam napisales, zarzad o tym nie decydowal.
Skoncz juz bo z kazdym kolejnym postem obawiam sie, ze bedziesz jeszcze wieksze cyrki odstawial.

28.05.2011 12:32

Nie ma to jak napisac jakas opinie na dany temat i potem w tym samym poscie tej opinii zaprzeczyc ...

" Lucio za parę mln trafił do Interu "

" Bayern jest dobrze zarządzanym klubem "

Ty sam siebie nie rozumiesz, a chcesz innych pouczac.

28.05.2011 12:20

No od razu widac, ze ten typ nic nie rozumie ... jedyne co siedzi w jego glowie to sloganowy tekst: "jak chcecie gwiazd to idzcie kibicowac Realowi, Barcelonie, itd." , po ktorego wygloszeniu wydaje mu sie, ze jest teraz rdzennym kibicem Bayernu...
Co z tego, ze ma ten klub za druga klase europejska skoro uwaza, ze jakis Dante bedzie fantastycznym transferem...

28.05.2011 12:05

Yhym ... typ ma 27 lat, gra w outsiderze Bundesligi, a ty mi chcesz wmowic, ze do tej pory nikt sie nie zoorientowal jakim dobrym zawodnikiem jest... ludzie ogarnijcie sie ... tu chodzi o transfery do Bayernu Monachium, za co wy macie ten klub skoro takiego pilkarza uwazacie za godnego do łatania dziurawej obrony w tym klubie?

27.05.2011 23:37

Na głowe upadles? Za drogi, a do tego gdyby teraz dopiero rozpoczac z nim negocjacje to potrwalyby one kilka tygodni pewnie ... a urlop?

27.05.2011 23:20

Konkretne? Ten za drogi, ten chce gdzie indziej, ten nie chce sie ruszac, tamten nie jest tematem dla Bayernu, inny zaś gra w klubie, z ktorym Hoeness nie ma dobrych relacji ... brać kto jest dostepny, jaknajtaniej, jaknajszybciej i gitara ... urlop na Karaibach przeciez czeka.

27.05.2011 23:18

No prosze ... wystarczyl jeden wywiad z nim by z najlepszej opcji transferowej dla Bayernu, z najbardziej obiecujacego bocznego obroncy stal sie pewniakiem na lawe Realu Madryt.
Wy oczywiscie sobie nie zdajecie z tego sprawy bo macie za male mózgi ale w tym momencie plujecie na swoj ukochany Bayern Monachium ... no bo skoro ten pilkarz, ktory na 100% bylby pewniakiem w pierwszym skladzie Bayernu jest pewnym rezerwowym w Realu, czyli klubie ktory wedlug waszej opinii gowno od dawna robi i jedyne co za nim przemawia to bogata historia ... czyli logika wskazuje, ze wedlug waszego płytkiego schematu rozumowania Bayern jest jeszcze slabszy od tego gownianego Realu Madryt...
Czapki z głów ...

27.05.2011 22:23

Za to jak my mamy tez od lat juz gowno robimy, ale mamy historie to jest to wystarczajacy argument dla was by wciskac Bayern do najlepszej piątki Europy ... ciekawy tok myslenia.

27.05.2011 20:18

A czemu z calego grona, ktore wydaje grube miliony na transfery i w rezultacie ma lepsze wuniki od nas w LM ty wybrales jako przyklad jedyny rodzynek czyli Real Madryt ... jak to mowia: jest to wyjatek potwierdzajacy regule.

27.05.2011 17:58

Ale widza, ze Bayern go chce wiec gdyby dalej mieli takie stanowisko nie mogliby liczyc na zwrot kasy za niego .

27.05.2011 10:50

Póki co Mancini rzeczywiscie nie powala na nogi patrzac na mozliwosci jakie ma w klubie ...

27.05.2011 00:12

Tez mi wytlumaczenie ... brak slow.

26.05.2011 22:23