a tak poza tym wiecej pozytku z Pranjica byloby na lewej obronie niz w srodku a Gustavo obok Ottla. Nie wiem czemu VG jest tak uparty.
05.02.2011 16:26
Badstuber powinien dostac czerwien a Tymo zjebke od trenera bo to wlasnie po jego stracie byla kontra Koln
05.02.2011 16:21
dobra robota zachar :)
05.02.2011 15:12
makaay
to ze Ty nie ogladasz Premiership to twoj problem. Takich pilkarzy jak Baines jest mnostwo. A Bayern lubi interesowac sie takimi pilkarzami a potem w LM ten ktos nie daje sobie rady.
04.02.2011 16:01
DashingT Baines tez niczego specialnego nie pokazuje, to juz wolabym Aogo z HSV
04.02.2011 15:37
najlepiej poczekac do konca sezonu wtedy Bayern bedzie wiedzial czy jest nam potrzebny Neuer czy stawiamy na Krafta. W sumie to tez bez roznicy bo jak Bayern zdecyduje sie na Neuera to automatycznie Kraft bedzie chcial odejsc.
04.02.2011 15:09
jak narazie Kraft spisuje sie dobrze czasem jest niepewny ale ktory bramkarz na poczatku gry w wielkim klubie byl pewny ? nie przypomina sobie aby taki byl nawet Casillas gdy otrzymal szanse nie byl pewny. wiec to normalna sprawa dla bramkarza, ktory zaczyna bronic. Trzeba trzymac kciuki za Krafta bo wtedy zamiast wydawac kase na Neuera bedzie mozna ja zainwestowac w lewego czy srodkowego obronce.
04.02.2011 15:05
Żyrkow jak najbardziej ale zamiast Bosingwy wolalbym Becka z Hoffenheim. Szkoda ze Lahm uparl sie na ta lewa strone bo Beck jest godzien aby rep Bayern. Poza tym Juve jest nim zainteresowane mialby kosztowac ich 8 mln.
04.02.2011 13:01
Klosiu710
jestes pewien ze od 1.07.2011 wchodzi ta zasada w gre ?
03.02.2011 23:26
Klosiu710
meczyl sie i dopial swego 3:0, co do gry to masakra. Zachowanie Chivu tragiczne.
03.02.2011 22:44
makaay
sluszna uwaga Bayern nawet gdy odpadnie w 1/8 LM to i tak jego zarobki na koniec edycji sa jedne z najlepszych.
hirszi
ja rowniez licze ze latem wzmocnimy sklad.
03.02.2011 16:41
hirszi
masz w 100% racje, jestem dumny z tego co zrobil i robi dla Bayernu. Ale przeciez nic nie stoi na przeszkodzie aby Bayern dalej odnosil sukcesy na arenie miedzynarodowej. Tym bardziej jak mowi Uli ze Bayern finansowo jest jednym z najlepszych to dlaczego dalej nie inwestowac w zespol jak jest tak pieknie.
03.02.2011 15:29
Uli nie ma ambicji aby wygrac LM i nikt mi nie powie ze nie mam racji. On te rozgrywki traktuje jak inne kluby z BL czyli najwazniejszy jest awans bo mozna zarobic fajna kase. Nawet jesli awansujemy dalej to kazdy kolejny przeciwnik nam pokaze gdzie jest nasze miejsce no chyba ze bedziemy miec tyle szczescia co w poprzednim roku. Bayern od kilku lat stoi w miejscu na arenie miedzynarodowej, nie jestesmy tym samym klubem co wczesniej. Nie budzimy takiego respektu jak kiedys, teraz grajac przeciwko Interowi, Barcelonie, Man Utd, Chelsea czy innymi jestesmy spisywani na porazke. Naprawde szkoda ze Uli tego nie zauwaza i nic nie robi w tym kierunku aby znow byc na szczycie. Jak nie zrozumie ze musi zainwestowac w zespol to bedziemy czekac na zwyciestwo w LM tak jak kibice Interu czyli prawie pol wieku.
03.02.2011 14:43
BadrHari
a co moze tak by nie bylo? Bayern nie ma i nie wiadomo kiedy bedzie w BL zespol, ktory zacznie systematycznie walczyc o mistrzostwo. Szkoda ze Bayern nie ma takiego konkuretna w lidze jak Barca, Man Utd czy Inter bo wtedy Uli by zrozumial ze bez wzmocnien to moze jedynie walczyc o udzial w LM bo o mistrzostwie moze zapomniec.
02.02.2011 20:41
greg1984 masz racje,
gruchamix2 zastanow sie nastepnym razem co piszesz,
bayern1996 Bayern ma szczescie ze nie ma w lidze konkurencji bo gdyby mial to tez byloby mistrzostwo jedno na dekade.
02.02.2011 17:05
makaay
nie ma sie co dziwic VG, bo nasi graja jak panienki.
02.02.2011 16:00
"Dlaczego Bayern się nie zgodził na lepsze warunki dla Marka?
Bo stawiając dalej na van Bommela odsunęlibyśmy Kroosa".
dlatego tez nie chcialem aby Van Bommel zostal w Bayernie. Idealne miejsce w skladzie Bayernu dla Kroosa to gra obok Bastiana.
02.02.2011 15:25
NookieBless
jesli dla Ciebie BVB prezentuje jakis poziom to sorry ale w Bayernie go nie ma. Szkoda ze BVB popelnilo blad wchodzac na gielde bo kto wie czy czasem to oni nie byliby druga sila BL. Uwazam ze w koncu BVB odbilo sie od dna i zdobycie mistrzostwa bedzie ich poczatkiem do dalszych sukcesow. Wtedy najbardziej skorzysta na tym Bayern bo inaczej bedzie jak wczesniej, znow beda sie smiac w Niemczech ze nikt nie potrafi wykorzystac kryzysu Bayernu.
01.02.2011 23:34
uwazam ze BVB bedzie godnie reprezentowalo BL w LM. A skreslanie ich jest glupota i nie wiedza, oni znow chca zaistniec w Europie. Dla nich bylo i jest wazniejsze mistrzostwo Niemiec niz LE.
01.02.2011 23:06
ja jestem innego zdania, dobrze ze transfery zakonczyly sie na Gustavo. Odejscie Bommela, Demichelisa i Braafheid to zadne oslabienie zespolu lecz przeciwnie. Ta runda dla co poniektorych moze byc ostatnia w Bayernie jesli sie nie sprawdza jak Kraft czy Breno. Na pewno odejdzie Klose, Butt, Buyten byc moze Altintop, ktory ma male szanse na gre. Kupowanie na sile kogos na lewa czy srodek obrony tez byloby bezsensu przeciez nie moglby zagrac w LM(chodzi mi o konkretnego zawodnika). Dlatego uwazam ze latem Bayern bedzie aktywny na rynku transferowym poza tym w przyszlym sezonie LM bedzie u nas.
01.02.2011 13:51
Bayern2010 masz racje,
30.01.2011 18:59
Van Bommel dostal czerwien za druga zolta kartke.
29.01.2011 21:59
lukafcb i inni
zapomnieliscie ze zawodnicy ktorzy posiadaj szybkosc sa bardziej narazeni na kontuzje. Poza tym Juve ma najwiecej kontuzji w zespole.
Prezes42
jak dla mnie Suarez jest przereklamowany, teraz tak naprawde zobaczymy ile jest wart. Kezman, Huntelaar czy Afonso Alves byli gwiazdami a gdy wyjechali z Holandii gowno pokazali. Jedynie Ibra pokazal na co go stac. Jak moze napisac ze Gustavo jest sredniakiem ? zagral trzy mecz i juz go nazywasz sredniakiem!
28.01.2011 23:02
Darth Smd wlasnie chcialem to napisac.
gdyby nie kontuzje Bayern mialby kadre, ktora moze spokojnie rywalizowac na kazdym froncie. Kadra Barcy to 20-stu pilkarzy ale maja to szczescie ze kontuzje ich omijaja. Poza tym ta runda to dla nie ktorych byc albo nie byc w Bayernie. Nie ma co plakac za Bommelem oprocz doswiadczenia nic nie wnosil, jakby nie bylo mamy bardziej doswiadczonych zawodnikow tylko pech chcial ze mamy maly szpital w zespole.
28.01.2011 22:42
Hades masz racje Gustavo powinien grac w srodku pomocy a nie na lewej obronie.
szajbinho nasz najdrozszy zawodnik w historii Gomez tez mial slaby poczatek w Bayernie a tylko dlatego ze VG mu nie zaufal. Dlatego uwazam ze mimo wszystko Gustavo pograc kilka spotkan w srodku a pozniej go oceniac.
28.01.2011 14:31
Allianzz
juz widze jak Muller, Badstuber, Kraft, Kroos odchodza do innych klubow(tak jak Messi przechodzi do Realu:)). Jasne jak Kraft nie wykorzysta szansy to odejdzie przeciez nie bedzie siedzial na lawie to samo dotyczy Kroosa. Co do Breno to jak dalej bedzie sie po boisku poruszal jak robot to jego przygoda z Bayernem sie zakonczy. A jesli wykorzysta szanse to nie wiem czy jakby po niego zglosil sie Real itp nie chcialby odejsc. Natomiast Contento napewno bedzie chcial odejsc z logiczej przyczyny wybral rep Wloch wiec bedzie chcial zagrac we Wloszech. Co nie zmienia faktu ze takich pilkarz jak Conteno jest mnostwo w niemczech wiec to zadna strata.
nie bedzie mogl zagrac. Dlaczego Ozil nie zagral przeciwko Sampdorii ? bo inaczej nie moglby zagrac z Realem w LM. Cassano rowniez nie moze zagrac w LM. Wczoraj ogladalem mecz Milanu i Kolton powiedzial ze nie moze zagrac.
27.01.2011 22:49
FeeLLemon
i tak nie moze zagrac w LM :)
27.01.2011 21:47
lwpiej zagrac z Schalke w finale. Nie chce aby w przyszlym sezonie na arenie miedzynarodowej BL reprezentowalo Cottbus czy Duisburg.
27.01.2011 21:40
jakby nie bylo to Makaay mial to cos czego nie mial zaden inny napastnik i dlugo nie bedzie takiego. Strzelal bramki z kazdej pozycji, w sumie nie bylo wiadomo co zrobi czy poda, wrzuci, strzeli itp Jedno jest pewne byl niedocenionym napastnikiem, szkoda ze tak pozno Bayern go kupil. Poza tym mogl byc caly mecz niewidoczny ale gdy dostal pile to brama byl pewna.
27.01.2011 19:06
ziom
zeby byla to prawda, chlopak pokazuje sie z jak najlepszej strony we Francji. Jeden z najlepszych na swojej pozycji w lidze francuskiej. Nie oszukujmy sie VG nie przepada za Tymo poza tym widzi w nim konkurencje do gry w srodku obrony niz w pomocy.
27.01.2011 16:06
tak jakby Butt ocenial dobrze pewne sytuacje i nie popelnial bledow. Kraft potrzebuje gry, a jesli VG zrezygnuje z niego to Kraft spokojnie znajdzie sobie klub. Chetnych napewno nie bedzie brakowalo, wiec niech VG da mu pograc bo Neuer na poczatku tez byl nie pewny.
27.01.2011 14:19
piczek
tu nie chodzi o krytyke tylko o to ze musi poprawic skutecznosc. Ona moze zawazyc o losach spotkania. Co wtedy powiesz gdy Gomez zmarnuje dwie setki a Inter wykorzysta swoje i bedziemy w czarnej dupie ?
27.01.2011 02:18
Voy
nie, a wiesz dlaczego ? bo setke marnowal raz na jakis czas a to przeciez kazdemu sie zdarza ale Gomez robi to praktycznie co mecz.
27.01.2011 00:27
piczek
ostatnio to samo Ci probowalem wytlumaczyc to powiedziales mi ze sie nie znam i nie jestem kibicem Bayernu. Szkoda ze VG tak samo uwaza a moze on tez sie nie zna ? wiec zastanow sie co Ty piszesz.
26.01.2011 23:49
Voy
tak pisze zazwyczaj "Misiek" Gdyby babcia miala wasy to... nie ma co gdybac
Gomez musi poprawic skutecznosc jesli chcemy walczyc w LM. No i oczywiscie przyjecie, nie wiem czy czasem Rasiak lepiej nie panowal nad pilka:)
26.01.2011 23:41
makaay
Olic mecz z Juve czy dwumecz z Man Utd, dzieki jego zaangazowaniu awansowalismy dalej. Moze nie strzela duzo bramek ale w waznych meczach daje duzo Bayernowi czego obecnie nie mozna powiedziec o Gomezie, ktory jest tylko i wylacznie uzalezniony od zespolu.
Muller wciaz pokazuje jaki jest wazny dla Bayernu i rep Niemiec.
26.01.2011 23:34
Voy
a Makaay jakim byl napastnikiem ? przez caly mecz byl niewidoczny a gdy dostal podanie to brama byla pewna. Ten to mial skutecznosc.
Inter awansowal
26.01.2011 23:24
jestem pewien ze VG znow powie ze Gomez musi wykorzystywac takie sytuacje. I nie mozna sie nie zgodzic z VG.
alijen
o jakim Ty finale mowisz, wystarczy ze z Interem nie wykorzysta podobnych sytuacji to nasz udzial szybko sie zakonczy w LM. Inter no nie Kaiserslautern, Aachen czy inny zespol z BL gdzie mozesz sobie pozwolic na nie wykporzystanie okazji bramkowej.
26.01.2011 23:11
Kraft naprawil swoj blad bo to on nie potrzebnie wybil pilke na rzut rozny.
26.01.2011 21:56
to juz lepiej kupic Coentrao za 20-25mln i miec spokoj przez najblizsze 5 jak nie wiecej lat.
26.01.2011 16:58
nie ma oficialnego info, wiec jest jeszcze pilkarzem Bayernu
26.01.2011 13:45
ARD
26.01.2011 13:23
nie wiem czy gorszym nie byl Hashemian, dos Santos czy Ali Karimi
26.01.2011 13:16
jakislogin111
http://www.sport-typ.info/
26.01.2011 12:38
latem Uli bedzie musial troche kasy wydac na transfery.
- Klose napewno odejdzie,
- Altintop prawdopodobnie tez,
- Van Buyten? chyba rowniez
napewno wroci Mehmet Ekici jest gotowy aby walczyc z Bayernem o najwyzsze cele. Alaba powinien jeszcze pograc na wypozyczeniu.
Pozostaje sprawa Krafta i Breno czy wykorzystaja swoja szanse? jesli tak to bedzie git a jak nie to Uli bedzie zalamany bo bedzie musial gleboko siegnac do portfela. Ponadto tak czy inaczej nie maja wyjscia musza kupic kogos na lewa i srodek obrony, skrzydlowego, napastnika.
26.01.2011 12:30
Klosiu710
media nie maja o czym pisc. Lewy teraz napewno usiadzie na lawie a Barrios zacznie od poczatku. W sumie jest sam sobie winny, mogl spokojnie strzelic bramke a wtedy Barrios nie mialby zadnych argumentow.
26.01.2011 11:45
jakislogin111
zaden, ARD byl dostepny 8 miesiecy temu a teraz jest kodowany.
26.01.2011 11:34
szkoda ale trzeba przyznac ze bramke strzelil ladna. Wolf zachowal sie jak amator poza tym dobry mecz Mehmeta.
z innej beczki... http://www.pilka.pl/wlosi-powalcza-o-cztery-miejsca-w-lidze-mistrzow-wniosek-juz-zlozony
25.01.2011 16:11
VG postawi na kogos z dwojki Gustavo, Kroos(jak ten wroci do gry) a jesli Robben czy Frack beda miec klopoty ze zdrowiem to srodek pola wlasnie tak bedzie wygladal a przed nimi Bastian.
25.01.2011 15:47
jacobs
jak sie ma takie charaktery w druzynie jak Ibra, Cassano, Gatusso, Robinho i Bommel to tylko trzeba czekac kiedy zacznie sie mordobicie na treningu :)
25.01.2011 14:40
oraz bardzo wazna z Fiorentina, powodzenia
25.01.2011 13:56
Klosiu710
jakby nie bylo to zycze mu wszystkiego najlepszego.
Van Bommel - Gattuso to bedzie duet nie do przejscia :)
25.01.2011 13:34
a o to komentarz kibica Milanu
Na pół roku i za darmo? Świetnie ! Wszyscy tutaj wiemy ,ze chodzi po prostu o to ,żeby mieć kim zastapić podstawowych piłkarzy w razie kontuzji ,a tak krótki kontrakt wskazuje na to ,ze Milan w lato będzie się za kims innym rrozglądał. Jeszcze 2 lata temu piłkarz o takim wieku Milan zakontraktował by na 3 lata. Zmądzrzeli wrescie!
Transfer rozsądny i bardzo dobry.
Galliani oklaski dla Ciebie stary łysolku.
Mark Van Bommel pozycj? Zapchaj dziura ;-).
25.01.2011 13:28
kavalier
piszesz tak jakby Bommel poprowadzil Barce do zwyciestwa w LM czy mistrzostwa. A jak wszyscy wiemy on akurat mial najmniejszy udzial przy sukcesach.
Jesli Bastian to sredniak to Bommel to amator.
25.01.2011 13:23
jest duza szansa ze odejdzie Braafheid do Hoffenheim. Poza tym kupili dzis Babela, dobry transfer. Lepiej zeby oni grali w pucharach niz Mainz czy Hannover.
25.01.2011 13:19
ja pierdole co wam zrobil Gustavo ze narzekacie na niego ? nie kazdy zawodnik szybko sie aklimatyzuje w nowym klubie. Nie wazne jak zaczniesz tylko jak skonczysz, dajcie chlopakowi szanse.
25.01.2011 13:07
"Klub w oficjalnym komunikacie poinformował, iż nowym piłkarzem Milanu został Mark van Bommel, który dotychczas reprezentował barwy Bayernu Monachium. Holender podpisał kontrakt do czerwca 2011 roku. Szczegóły transferu nie są znane".
ciekawi mnie tylko dlaczego podpisal kontrakt do czerwca 2011 ale napewno bedzie z opcja o kolejny rok.
25.01.2011 12:40
nikogo nie musimy kupic jest Kroos, Gustavo, Bastian, Tymo no i Ottl. Jak wroci Franck to zapewne za Gomezem bedzie gral Muller a wtedy pewiakiem jest Bastian tylko pozostaje VG dobrac mu odpowiedniego partnera. Kroos musi wykorzystac szanse bo na skrzydlo sie nie nadaje a za Gomezem musi grac Muller albo Bastian. Wiec pozostaje mu srodek pomocy, w sumie VG ostatnio go wystawial obok Bommela czy Tymo i nie gral zle.
25.01.2011 12:30
Bawarczyk87
sluszna uwaga.
24.01.2011 15:18
mnie tez to zdiwilo ze VG nie byl zainteresowanym Emanuelsonem, jest o wiele lepszy niz Braafheida w dodatku moze grac na skrzydle.
24.01.2011 15:13
piczek
oczwiscie ze nie ma ale sa tacy ktorzy nie potrzebuja tylu sytuacji ile Gomez aby trafic do siatki rywala.
24.01.2011 14:49
piczek
masz pecha od trzech lat ani jednego spotkania nie opuscilem, wszystkie mecze na zywo ogladam Bayernu. Wczesniej nie nie miale tyle czasu aby ogladac wszystkich ale i tak musialem zobaczy retransmisje. Poza tym w weekendy ogladam srednio 5,6 meczow na zywo. Moge wywnioskowac ze to Ty nie masz pojecia jak graja napastnicy czy inni. Bo same ogladanie meczy Bayernu i LM czy LE to za malo aby rozmawiac na ten temat. Potem dla Ciebie Gomez jest jednym z najlepszych napastnikow. Zastanow sie co piszesz.
24.01.2011 12:58
moze Uli i spolka chca tak samo rzadzic jak Wojciechowski w Polonii. Tak na powaznie to moze w koncu zauwazyli ze Bayern jest uzalezniony od Robbena.
24.01.2011 12:18
piczek
caly czas Tobie i innym probowalem przekazac ze Gomez nie jest takim swietnym napastnikiem. Musi sporo poprawic by rywalizowac z najlepszymi, sorry aby Bayern mogl rywalizowac w LM z Barca, Chelsea, Realem, Interem itp przeciwko nim jak nie wykorzystasz 1 czy 2 100% sytuacji to wiecej mozesz nie miec a to moze zle sie skonczyc dla druzyny. A potem co powiesz ze zespol zle gral ? skoro Gomez mial okazje gdzie powinien spokojnie strzelic. Szkoda ze Olic ma kontuzje bo na LM oczwiscie w faze pucharowa bardziej on by sie przydal. Moze nie strzela duzo goli ale za to walczy i stwarza sytuacje innym poprzednia edycja LM to potwierdzila. Choc mam nadzieje ze Gomez w koncu sie przelamie i wtedy gdy tak naprawde Bayern bedzie potrzebowal jego goli to zacznie strzelac przeciwko Interowi czy w kolejnych fazach. Ja jako kibic chce zwyciestwa w LM tak samo jak VG bo Uli mowi o tym ale nie dokonca wierzy.
Darth Smd
nie wiem czy Suarez jest na tyle dobry aby grac w wielkim klubie on mi przypomina Kezmana, ktory w PSV strzelal mnostwo bramek a poszedl do Chelsea to wiemy jak skonczyl.
24.01.2011 12:10
"Mario musi wykorzystywać swoje sytuacje bramkowe. Szczególnie należy mu się nagana za sytuacje do przerwy, które zmarnował. To były ważne chwile w meczu, mogły wpłynąć na wynik."
w tym przypadku VG ma 100% racji, wystarczylo aby Kaiserslautern strzelilo bramke po niewykorzystanych sytuacjach Gomeza a wtedy Bayern moze zdobylby tylko 1 pkt albo 0. W tym meczu mielismy szczescie ale takich meczy w tym sezonie bylo juz nie malo gdzie tracilismy punkty i zapewne beda jak nic sie nie zmieni.
24.01.2011 11:13
piczek
Berbatow strzelil 16bramek w lidze angielskiej. A i tak go krytykuja bo znow 3 bramki strzelil przecietnemu zespolowi. Jego bilas z mocniejszymi zespolami jest podobny do Gomeza.
24.01.2011 00:13
ozzy
"...nie rozumiem po prostu krytyki wzgledem Gomeza, po meczu, w ktorym strzelil 3 gole".
Ja chcialem ostudzic co poniektorych aby nie pisali jaki Gomez to nie jest itp a gdy znow przyjdzie mecz zremisowany albo przegrany to beda pisac Gomez to drewno itp. Bo jakby nie patrzec to tylko Kaiserslautern choc trzeba tez potrafic.
23.01.2011 23:51
Gomez nie jest tym samym napastnikiem co w VfB
ozzy
tak myslalem ze Ty albo piczek napiszecie ze jestem Bawarczyk87. Zapewniam ze mam tylko jedno konto a jak chcesz to popros o spr IP itp
23.01.2011 23:41
na temat i konkretnie
23.01.2011 23:12
piczek
Gomez gra teraz w Bayernie a nie VFB, wiec twoj link z jego bramkami mozesz sobie wsadzic do d..y Chcialbym aby gral tak w Bayernie.
23.01.2011 23:10
piczek
szkoda ze tak w Bayernie nie gra(jeszcze)
23.01.2011 22:42
nie mowie ze jest slaby ale do najlepszych sporo mu brakuju. Gomez to typ napastnika, ktory jest uzalezniony od gry calego zespolu nawet gdy inni graja slabo choc stwarzaja mu 1 czy 2 okazje 100% to ich nie wykorzystuje. Sam o losach meczu nie potrafi przesadzic. Dlatego tez uwazam ze grajac jednym napastnikiem lepszym rozwiazanie bylby ktos o umiejetnosciach jak van Persie, Aguero, Higuaín, Tevez itp
lass
chyba nie wiesz ze gdy Gomez gral w VfB Stuttgart to gra byla opierana na nim.
23.01.2011 22:12
Misiek
nie dostrzeglem abym pisal nie kulturalnie, no chyba ze prawda kogos boli. Ale nie ma jak byc zadumanym kibicem.
23.01.2011 21:24
niezly mecz w jego wykonaniu
23.01.2011 20:03
ALABA STRZELA NA 2:2 :) dobry mecz w jego wykonaniu, tak dalej :)
23.01.2011 19:19
ALABA gra od poczatku przeciwko St. Pauli, dobrze ze gra:)
23.01.2011 17:30
matej1999
napewno Gomez "do żuci bramkę lub dwie" :) a ja uwazam z nie dorzuci no chyba ze dobije na pusta.
23.01.2011 17:07
matej1999
fajnie ze Gomez strzela tylko popatrz komu. W pierwszej polowie Bayern gral tragicznie choc Gomez mial setke i jej nie wykorzystal a powinien ba pozniej mial kolejna ale przyjac pilki nie potrafil. Strzela dopiero gdy przeciwnik musi odrabiac straty albo gdy w koncu nie mozna zmarnowac kolejnej sytuacji.
23.01.2011 16:17
Robben, Cr7 czy Messi sa to pilkarze ktorzy dzieki swoim akcja moga zapewnic zwyciestwo druzynie nawet gdy ta gra fatalnie natomiast Gomez, Berbatow i inni sa uzaleznieni od druzyny a w dodatku musza miec kilka sytuacji strzeleckich aby trafi do siatki rywala.
23.01.2011 12:01
wszystkiego najlepszego no i oczwiscie zdrowia
23.01.2011 11:20
Misiek
bzdury to Ty piszesz i co poniektotzy kibice podniecacie sie Gomezem jaki on to nie jest. To ze strzelil 15bramek nie oznacza ze jest swietnym napastnikiem. Juz nie pamietacie co pisaliscie o nim po meczach z BVB, HSV, Schalke, Werderu czy ostatnim przeciwko Wolfsburgowi jakie to DREWNO, PROCHNO, KALEKA itp ale gdy strzela Hannoverowi, Kaiserslautern, Frankfurtowi itp to jak ktos napisze ze strzela ogorkom i marnuje sety to piszecie ze nie jest fanem Bayernu czy glupoty pisze.
Voy
Fajnie ze strzelilismy 3 bramki bez Robbena ale gdyby nie otworzyl wyniku to nie wiem czy ktos inny by to zrobil. Choc co poniektorzy mieli sytuacje ale umiejetnosci im na to nie pozwolily.
23.01.2011 11:15
ozzy
Nie ma zespol takiego w BL jak Inter lecz jest BVB, HSV, Schalke, Werder, Wolfsburg czy Leverkusen przeciwko ktorym Gomez strzelil jak dotad tylko 1 bramke. Mozna wywnioskowac ze prezentuje sie slabo przeciwko nim ale za to na Hannover, Kaiserslautern, St. Pauli jest za mocny.
22.01.2011 22:47
pipboy
Torres, Villa lub inni na 10 moze nie wykorzystuja 8 ale napewno 6 natomiast Gomez na 10 identycznych sytuacji wykorzysta moze 3 bedac oczwiscie w formie.
22.01.2011 22:33
Voy
czy Ty jestes slepy, Gomez potrzebuje 5 czy nawet wiecej sytuacji aby trafic bramke. 60% sytuacji strzeleckich marnuje Bayern a wiekszosci przeciwko ogorkom. Jesli Gomez dla Ciebie jest tak wspanialym napastnikiem to ile goli strzelil czy sytuacji mial przeciwko BVB, HSV, Schalke, Werderowi, Wolfsburgowi czy Leverkusen ? Wielki Gomez strzelil im tylko 1 bramke a sytuacji malo nie mial. Wiec jego bilans przeciwko nim jest wrecz tragiczny.
22.01.2011 22:09
mimo zwyciestwa uwazam ze Bayernie nie ma zadnej filozofii gry. Jak sie nic nie zmieni to w meczu z Interem czeka nas kompromitacja sam Robben nic nie zrobi. A co do Gomeza to on powinien miec juz na koncie 25 bramek w BL. Jasne ze nie ma idealnego napastnika ale kolejny mecz w ktorym mial 200% sytuacje a jak zwykle zjeb**. Jak juz pisalem przyspieszenie ma jak zolw.
22.01.2011 20:56
co Gomez pokazal gdy wynik byl 0:0 ? jak dotad bramki strzela ogorkom
22.01.2011 18:18
po strzeleniu bramki przez Bayern gra mogla sie podobac aczkolwiek tak czy inaczej bylo mnosotwo bledow. Gustavo gral jak przestraszone dziecko, slaby mecz. Co do Gomeza to potrzebujemy napastnika, ktory strzela kiedy zespol potrzebuje bramki a nie dobija przeciwnika. Zaczal grac gdy przeciwnik musial odrabiac a do tego czasu marnowal sytuacje, kolejny mecz gdzie mial 200% sytuacje przy stanie 0:0 przyspieszenie ma jak zolw. Wiec nie podniecajcie sie nim bo w meczu z Interem to moze nie oddac strzalu na bramke.
22.01.2011 17:55
kolejny mecz w ktorym Gomez pokazuje ze jest szybki jak slon. Poza tym masakra.
22.01.2011 16:32
widac ze VG nie ma zadnej filozofii na gre wystawiajac w srodku pola dwoch typowych defensywnych pomocnikow, ktorzy nie potrafia prowadzic gry itp. Miejsce jednego z nich powinien zajac Gustavo, ktory pod kazdym wzgledem jest lepszy od nich. Jesli Gustavo zostal sprowadzony aby gral na lewej obronie to kasa zostala wywalona w bloto. Jasne on moze tam grac ale w przypadku gdy nie ma zawodnika na ta pozycje.
21.01.2011 21:00
nyy dokladnie, Badstuber poprzedni sezon zagral b.dobrze. Potrzebuje rytmu meczowego aby znow byc pewnym punktem obrony. Jestem przekonany ze bedzie nim na lata w Bayernie jak w rep. Co do Breno to ma pol roku aby przekonac zarzad i VG ze jest odpowiednim zawodnikiem na odpowiednim miejscu. W sumie dobrze ze Bayern nie kupil obroncy bo Badstuber z Breno maja okazje pokazac czy moga stworzyc duet na lata. Jesli nie uda im sie to latem nie bedzie wyjscia i napewno kupimy obronce z najwyzszej polki. To samo dotyczy bramkarza, jesli Kraft nie wykorzysta szansy to wtedy zarzad kupi Neuera. A gdyby eksperyment ze srodkiem obrony i bramkarzem wypali wtedy kupujemy obronce lewego i napastnika i sklad jest git.
21.01.2011 10:39
jak sie czuje nie doceniany to dlaczego nie odejdzie tam gdzie go cenia, przeciez ma tyle ofert wiec w czym problem ? Niech zaakceptuje 1,5 roczny kontrakt wtedy bedzie mial mobilizacje aby walczyc o kolejny rok.
20.01.2011 11:26
facet z klasa, dzieki Martin :)
19.01.2011 10:32
ryko
Muller i Badstuber w swoim pierwszym sezonie jakos b.dobrze grali w LM, BL czy Muller na MS. Badstuber prezentowal sie lepiej niz Buyten, Demichelis a Muller byl jednym z najlepszych w ofensywie Bayernu. Najpierw licza sie umiejetnosci a pozniej jest doswiadczenie.
18.01.2011 16:18
allianz
VG tylko pieprzy ze ma filozowie na gre Bayernu tak naprawde to nie ma jej. Jego filozofia jest Robben. Szkoda ze Uli i spolka sa slepi. Na dzien dzisiejszy Bayern nie jest druzyna tylko gra opiera sie na indywidualnosciach.
18.01.2011 16:01
niech idzie, Pranjic bedzie walczyl z Contento a Gustavo o srodek pomocy.
a tak poza tym wiecej pozytku z Pranjica byloby na lewej obronie niz w srodku a Gustavo obok Ottla. Nie wiem czemu VG jest tak uparty.
05.02.2011 16:26
Badstuber powinien dostac czerwien a Tymo zjebke od trenera bo to wlasnie po jego stracie byla kontra Koln
05.02.2011 16:21
dobra robota zachar :)
05.02.2011 15:12
makaay
to ze Ty nie ogladasz Premiership to twoj problem. Takich pilkarzy jak Baines jest mnostwo. A Bayern lubi interesowac sie takimi pilkarzami a potem w LM ten ktos nie daje sobie rady.
04.02.2011 16:01
DashingT Baines tez niczego specialnego nie pokazuje, to juz wolabym Aogo z HSV
04.02.2011 15:37
najlepiej poczekac do konca sezonu wtedy Bayern bedzie wiedzial czy jest nam potrzebny Neuer czy stawiamy na Krafta. W sumie to tez bez roznicy bo jak Bayern zdecyduje sie na Neuera to automatycznie Kraft bedzie chcial odejsc.
04.02.2011 15:09
jak narazie Kraft spisuje sie dobrze czasem jest niepewny ale ktory bramkarz na poczatku gry w wielkim klubie byl pewny ? nie przypomina sobie aby taki byl nawet Casillas gdy otrzymal szanse nie byl pewny. wiec to normalna sprawa dla bramkarza, ktory zaczyna bronic. Trzeba trzymac kciuki za Krafta bo wtedy zamiast wydawac kase na Neuera bedzie mozna ja zainwestowac w lewego czy srodkowego obronce.
04.02.2011 15:05
Żyrkow jak najbardziej ale zamiast Bosingwy wolalbym Becka z Hoffenheim. Szkoda ze Lahm uparl sie na ta lewa strone bo Beck jest godzien aby rep Bayern. Poza tym Juve jest nim zainteresowane mialby kosztowac ich 8 mln.
04.02.2011 13:01
Klosiu710
jestes pewien ze od 1.07.2011 wchodzi ta zasada w gre ?
03.02.2011 23:26
Klosiu710
meczyl sie i dopial swego 3:0, co do gry to masakra. Zachowanie Chivu tragiczne.
03.02.2011 22:44
makaay
sluszna uwaga Bayern nawet gdy odpadnie w 1/8 LM to i tak jego zarobki na koniec edycji sa jedne z najlepszych.
hirszi
ja rowniez licze ze latem wzmocnimy sklad.
03.02.2011 16:41
hirszi
masz w 100% racje, jestem dumny z tego co zrobil i robi dla Bayernu. Ale przeciez nic nie stoi na przeszkodzie aby Bayern dalej odnosil sukcesy na arenie miedzynarodowej. Tym bardziej jak mowi Uli ze Bayern finansowo jest jednym z najlepszych to dlaczego dalej nie inwestowac w zespol jak jest tak pieknie.
03.02.2011 15:29
Uli nie ma ambicji aby wygrac LM i nikt mi nie powie ze nie mam racji. On te rozgrywki traktuje jak inne kluby z BL czyli najwazniejszy jest awans bo mozna zarobic fajna kase. Nawet jesli awansujemy dalej to kazdy kolejny przeciwnik nam pokaze gdzie jest nasze miejsce no chyba ze bedziemy miec tyle szczescia co w poprzednim roku. Bayern od kilku lat stoi w miejscu na arenie miedzynarodowej, nie jestesmy tym samym klubem co wczesniej. Nie budzimy takiego respektu jak kiedys, teraz grajac przeciwko Interowi, Barcelonie, Man Utd, Chelsea czy innymi jestesmy spisywani na porazke. Naprawde szkoda ze Uli tego nie zauwaza i nic nie robi w tym kierunku aby znow byc na szczycie. Jak nie zrozumie ze musi zainwestowac w zespol to bedziemy czekac na zwyciestwo w LM tak jak kibice Interu czyli prawie pol wieku.
03.02.2011 14:43
BadrHari
a co moze tak by nie bylo? Bayern nie ma i nie wiadomo kiedy bedzie w BL zespol, ktory zacznie systematycznie walczyc o mistrzostwo. Szkoda ze Bayern nie ma takiego konkuretna w lidze jak Barca, Man Utd czy Inter bo wtedy Uli by zrozumial ze bez wzmocnien to moze jedynie walczyc o udzial w LM bo o mistrzostwie moze zapomniec.
02.02.2011 20:41
greg1984 masz racje,
gruchamix2 zastanow sie nastepnym razem co piszesz,
bayern1996 Bayern ma szczescie ze nie ma w lidze konkurencji bo gdyby mial to tez byloby mistrzostwo jedno na dekade.
02.02.2011 17:05
makaay
nie ma sie co dziwic VG, bo nasi graja jak panienki.
02.02.2011 16:00
"Dlaczego Bayern się nie zgodził na lepsze warunki dla Marka?
Bo stawiając dalej na van Bommela odsunęlibyśmy Kroosa".
dlatego tez nie chcialem aby Van Bommel zostal w Bayernie. Idealne miejsce w skladzie Bayernu dla Kroosa to gra obok Bastiana.
02.02.2011 15:25
NookieBless
jesli dla Ciebie BVB prezentuje jakis poziom to sorry ale w Bayernie go nie ma. Szkoda ze BVB popelnilo blad wchodzac na gielde bo kto wie czy czasem to oni nie byliby druga sila BL. Uwazam ze w koncu BVB odbilo sie od dna i zdobycie mistrzostwa bedzie ich poczatkiem do dalszych sukcesow. Wtedy najbardziej skorzysta na tym Bayern bo inaczej bedzie jak wczesniej, znow beda sie smiac w Niemczech ze nikt nie potrafi wykorzystac kryzysu Bayernu.
01.02.2011 23:34
uwazam ze BVB bedzie godnie reprezentowalo BL w LM. A skreslanie ich jest glupota i nie wiedza, oni znow chca zaistniec w Europie. Dla nich bylo i jest wazniejsze mistrzostwo Niemiec niz LE.
01.02.2011 23:06
ja jestem innego zdania, dobrze ze transfery zakonczyly sie na Gustavo. Odejscie Bommela, Demichelisa i Braafheid to zadne oslabienie zespolu lecz przeciwnie. Ta runda dla co poniektorych moze byc ostatnia w Bayernie jesli sie nie sprawdza jak Kraft czy Breno. Na pewno odejdzie Klose, Butt, Buyten byc moze Altintop, ktory ma male szanse na gre. Kupowanie na sile kogos na lewa czy srodek obrony tez byloby bezsensu przeciez nie moglby zagrac w LM(chodzi mi o konkretnego zawodnika). Dlatego uwazam ze latem Bayern bedzie aktywny na rynku transferowym poza tym w przyszlym sezonie LM bedzie u nas.
01.02.2011 13:51
Bayern2010 masz racje,
30.01.2011 18:59
Van Bommel dostal czerwien za druga zolta kartke.
29.01.2011 21:59
lukafcb i inni
zapomnieliscie ze zawodnicy ktorzy posiadaj szybkosc sa bardziej narazeni na kontuzje. Poza tym Juve ma najwiecej kontuzji w zespole.
Prezes42
jak dla mnie Suarez jest przereklamowany, teraz tak naprawde zobaczymy ile jest wart. Kezman, Huntelaar czy Afonso Alves byli gwiazdami a gdy wyjechali z Holandii gowno pokazali. Jedynie Ibra pokazal na co go stac. Jak moze napisac ze Gustavo jest sredniakiem ? zagral trzy mecz i juz go nazywasz sredniakiem!
28.01.2011 23:02
Darth Smd wlasnie chcialem to napisac.
gdyby nie kontuzje Bayern mialby kadre, ktora moze spokojnie rywalizowac na kazdym froncie. Kadra Barcy to 20-stu pilkarzy ale maja to szczescie ze kontuzje ich omijaja. Poza tym ta runda to dla nie ktorych byc albo nie byc w Bayernie. Nie ma co plakac za Bommelem oprocz doswiadczenia nic nie wnosil, jakby nie bylo mamy bardziej doswiadczonych zawodnikow tylko pech chcial ze mamy maly szpital w zespole.
28.01.2011 22:42
Hades masz racje Gustavo powinien grac w srodku pomocy a nie na lewej obronie.
szajbinho nasz najdrozszy zawodnik w historii Gomez tez mial slaby poczatek w Bayernie a tylko dlatego ze VG mu nie zaufal. Dlatego uwazam ze mimo wszystko Gustavo pograc kilka spotkan w srodku a pozniej go oceniac.
28.01.2011 14:31
Allianzz
juz widze jak Muller, Badstuber, Kraft, Kroos odchodza do innych klubow(tak jak Messi przechodzi do Realu:)). Jasne jak Kraft nie wykorzysta szansy to odejdzie przeciez nie bedzie siedzial na lawie to samo dotyczy Kroosa. Co do Breno to jak dalej bedzie sie po boisku poruszal jak robot to jego przygoda z Bayernem sie zakonczy. A jesli wykorzysta szanse to nie wiem czy jakby po niego zglosil sie Real itp nie chcialby odejsc. Natomiast Contento napewno bedzie chcial odejsc z logiczej przyczyny wybral rep Wloch wiec bedzie chcial zagrac we Wloszech. Co nie zmienia faktu ze takich pilkarz jak Conteno jest mnostwo w niemczech wiec to zadna strata.
28.01.2011 14:10
sorry chlopaki ale bedzie mogl zagrac
http://gazetawirtualna.pl/artykuly/zmiany_w_przepisach_transferowych_uefa,1209.html
27.01.2011 23:13
nie bedzie mogl zagrac. Dlaczego Ozil nie zagral przeciwko Sampdorii ? bo inaczej nie moglby zagrac z Realem w LM. Cassano rowniez nie moze zagrac w LM. Wczoraj ogladalem mecz Milanu i Kolton powiedzial ze nie moze zagrac.
27.01.2011 22:49
FeeLLemon
i tak nie moze zagrac w LM :)
27.01.2011 21:47
lwpiej zagrac z Schalke w finale. Nie chce aby w przyszlym sezonie na arenie miedzynarodowej BL reprezentowalo Cottbus czy Duisburg.
27.01.2011 21:40
jakby nie bylo to Makaay mial to cos czego nie mial zaden inny napastnik i dlugo nie bedzie takiego. Strzelal bramki z kazdej pozycji, w sumie nie bylo wiadomo co zrobi czy poda, wrzuci, strzeli itp Jedno jest pewne byl niedocenionym napastnikiem, szkoda ze tak pozno Bayern go kupil. Poza tym mogl byc caly mecz niewidoczny ale gdy dostal pile to brama byl pewna.
27.01.2011 19:06
ziom
zeby byla to prawda, chlopak pokazuje sie z jak najlepszej strony we Francji. Jeden z najlepszych na swojej pozycji w lidze francuskiej. Nie oszukujmy sie VG nie przepada za Tymo poza tym widzi w nim konkurencje do gry w srodku obrony niz w pomocy.
27.01.2011 16:06
tak jakby Butt ocenial dobrze pewne sytuacje i nie popelnial bledow. Kraft potrzebuje gry, a jesli VG zrezygnuje z niego to Kraft spokojnie znajdzie sobie klub. Chetnych napewno nie bedzie brakowalo, wiec niech VG da mu pograc bo Neuer na poczatku tez byl nie pewny.
27.01.2011 14:19
piczek
tu nie chodzi o krytyke tylko o to ze musi poprawic skutecznosc. Ona moze zawazyc o losach spotkania. Co wtedy powiesz gdy Gomez zmarnuje dwie setki a Inter wykorzysta swoje i bedziemy w czarnej dupie ?
27.01.2011 02:18
Voy
nie, a wiesz dlaczego ? bo setke marnowal raz na jakis czas a to przeciez kazdemu sie zdarza ale Gomez robi to praktycznie co mecz.
27.01.2011 00:27
piczek
ostatnio to samo Ci probowalem wytlumaczyc to powiedziales mi ze sie nie znam i nie jestem kibicem Bayernu. Szkoda ze VG tak samo uwaza a moze on tez sie nie zna ? wiec zastanow sie co Ty piszesz.
26.01.2011 23:49
Voy
tak pisze zazwyczaj "Misiek" Gdyby babcia miala wasy to... nie ma co gdybac
Gomez musi poprawic skutecznosc jesli chcemy walczyc w LM. No i oczywiscie przyjecie, nie wiem czy czasem Rasiak lepiej nie panowal nad pilka:)
26.01.2011 23:41
makaay
Olic mecz z Juve czy dwumecz z Man Utd, dzieki jego zaangazowaniu awansowalismy dalej. Moze nie strzela duzo bramek ale w waznych meczach daje duzo Bayernowi czego obecnie nie mozna powiedziec o Gomezie, ktory jest tylko i wylacznie uzalezniony od zespolu.
Muller wciaz pokazuje jaki jest wazny dla Bayernu i rep Niemiec.
26.01.2011 23:34
Voy
a Makaay jakim byl napastnikiem ? przez caly mecz byl niewidoczny a gdy dostal podanie to brama byla pewna. Ten to mial skutecznosc.
Inter awansowal
26.01.2011 23:24
jestem pewien ze VG znow powie ze Gomez musi wykorzystywac takie sytuacje. I nie mozna sie nie zgodzic z VG.
alijen
o jakim Ty finale mowisz, wystarczy ze z Interem nie wykorzysta podobnych sytuacji to nasz udzial szybko sie zakonczy w LM. Inter no nie Kaiserslautern, Aachen czy inny zespol z BL gdzie mozesz sobie pozwolic na nie wykporzystanie okazji bramkowej.
26.01.2011 23:11
Kraft naprawil swoj blad bo to on nie potrzebnie wybil pilke na rzut rozny.
26.01.2011 21:56
to juz lepiej kupic Coentrao za 20-25mln i miec spokoj przez najblizsze 5 jak nie wiecej lat.
26.01.2011 16:58
nie ma oficialnego info, wiec jest jeszcze pilkarzem Bayernu
26.01.2011 13:45
ARD
26.01.2011 13:23
nie wiem czy gorszym nie byl Hashemian, dos Santos czy Ali Karimi
26.01.2011 13:16
jakislogin111
http://www.sport-typ.info/
26.01.2011 12:38
latem Uli bedzie musial troche kasy wydac na transfery.
- Klose napewno odejdzie,
- Altintop prawdopodobnie tez,
- Van Buyten? chyba rowniez
napewno wroci Mehmet Ekici jest gotowy aby walczyc z Bayernem o najwyzsze cele. Alaba powinien jeszcze pograc na wypozyczeniu.
Pozostaje sprawa Krafta i Breno czy wykorzystaja swoja szanse? jesli tak to bedzie git a jak nie to Uli bedzie zalamany bo bedzie musial gleboko siegnac do portfela. Ponadto tak czy inaczej nie maja wyjscia musza kupic kogos na lewa i srodek obrony, skrzydlowego, napastnika.
26.01.2011 12:30
Klosiu710
media nie maja o czym pisc. Lewy teraz napewno usiadzie na lawie a Barrios zacznie od poczatku. W sumie jest sam sobie winny, mogl spokojnie strzelic bramke a wtedy Barrios nie mialby zadnych argumentow.
26.01.2011 11:45
jakislogin111
zaden, ARD byl dostepny 8 miesiecy temu a teraz jest kodowany.
26.01.2011 11:34
szkoda ale trzeba przyznac ze bramke strzelil ladna. Wolf zachowal sie jak amator poza tym dobry mecz Mehmeta.
25.01.2011 23:06
Kraft
Lahm-Breno-Badstuber-Pranjic
Tymo-Gustavo
Altintop-Bastian-Muller
Gomez
a tak wyglada moja jedenastka :)
25.01.2011 21:35
Globin ma racje.
25.01.2011 16:24
z innej beczki... http://www.pilka.pl/wlosi-powalcza-o-cztery-miejsca-w-lidze-mistrzow-wniosek-juz-zlozony
25.01.2011 16:11
VG postawi na kogos z dwojki Gustavo, Kroos(jak ten wroci do gry) a jesli Robben czy Frack beda miec klopoty ze zdrowiem to srodek pola wlasnie tak bedzie wygladal a przed nimi Bastian.
25.01.2011 15:47
jacobs
jak sie ma takie charaktery w druzynie jak Ibra, Cassano, Gatusso, Robinho i Bommel to tylko trzeba czekac kiedy zacznie sie mordobicie na treningu :)
25.01.2011 14:40
oraz bardzo wazna z Fiorentina, powodzenia
25.01.2011 13:56
Klosiu710
jakby nie bylo to zycze mu wszystkiego najlepszego.
Van Bommel - Gattuso to bedzie duet nie do przejscia :)
25.01.2011 13:34
a o to komentarz kibica Milanu
Na pół roku i za darmo? Świetnie ! Wszyscy tutaj wiemy ,ze chodzi po prostu o to ,żeby mieć kim zastapić podstawowych piłkarzy w razie kontuzji ,a tak krótki kontrakt wskazuje na to ,ze Milan w lato będzie się za kims innym rrozglądał. Jeszcze 2 lata temu piłkarz o takim wieku Milan zakontraktował by na 3 lata. Zmądzrzeli wrescie!
Transfer rozsądny i bardzo dobry.
Galliani oklaski dla Ciebie stary łysolku.
Mark Van Bommel pozycj? Zapchaj dziura ;-).
25.01.2011 13:28
kavalier
piszesz tak jakby Bommel poprowadzil Barce do zwyciestwa w LM czy mistrzostwa. A jak wszyscy wiemy on akurat mial najmniejszy udzial przy sukcesach.
Jesli Bastian to sredniak to Bommel to amator.
25.01.2011 13:23
jest duza szansa ze odejdzie Braafheid do Hoffenheim. Poza tym kupili dzis Babela, dobry transfer. Lepiej zeby oni grali w pucharach niz Mainz czy Hannover.
25.01.2011 13:19
ja pierdole co wam zrobil Gustavo ze narzekacie na niego ? nie kazdy zawodnik szybko sie aklimatyzuje w nowym klubie. Nie wazne jak zaczniesz tylko jak skonczysz, dajcie chlopakowi szanse.
25.01.2011 13:07
"Klub w oficjalnym komunikacie poinformował, iż nowym piłkarzem Milanu został Mark van Bommel, który dotychczas reprezentował barwy Bayernu Monachium. Holender podpisał kontrakt do czerwca 2011 roku. Szczegóły transferu nie są znane".
ciekawi mnie tylko dlaczego podpisal kontrakt do czerwca 2011 ale napewno bedzie z opcja o kolejny rok.
25.01.2011 12:40
nikogo nie musimy kupic jest Kroos, Gustavo, Bastian, Tymo no i Ottl. Jak wroci Franck to zapewne za Gomezem bedzie gral Muller a wtedy pewiakiem jest Bastian tylko pozostaje VG dobrac mu odpowiedniego partnera. Kroos musi wykorzystac szanse bo na skrzydlo sie nie nadaje a za Gomezem musi grac Muller albo Bastian. Wiec pozostaje mu srodek pomocy, w sumie VG ostatnio go wystawial obok Bommela czy Tymo i nie gral zle.
25.01.2011 12:30
Bawarczyk87
sluszna uwaga.
24.01.2011 15:18
mnie tez to zdiwilo ze VG nie byl zainteresowanym Emanuelsonem, jest o wiele lepszy niz Braafheida w dodatku moze grac na skrzydle.
24.01.2011 15:13
piczek
oczwiscie ze nie ma ale sa tacy ktorzy nie potrzebuja tylu sytuacji ile Gomez aby trafic do siatki rywala.
24.01.2011 14:49
piczek
masz pecha od trzech lat ani jednego spotkania nie opuscilem, wszystkie mecze na zywo ogladam Bayernu. Wczesniej nie nie miale tyle czasu aby ogladac wszystkich ale i tak musialem zobaczy retransmisje. Poza tym w weekendy ogladam srednio 5,6 meczow na zywo. Moge wywnioskowac ze to Ty nie masz pojecia jak graja napastnicy czy inni. Bo same ogladanie meczy Bayernu i LM czy LE to za malo aby rozmawiac na ten temat. Potem dla Ciebie Gomez jest jednym z najlepszych napastnikow. Zastanow sie co piszesz.
24.01.2011 12:58
moze Uli i spolka chca tak samo rzadzic jak Wojciechowski w Polonii. Tak na powaznie to moze w koncu zauwazyli ze Bayern jest uzalezniony od Robbena.
24.01.2011 12:18
piczek
caly czas Tobie i innym probowalem przekazac ze Gomez nie jest takim swietnym napastnikiem. Musi sporo poprawic by rywalizowac z najlepszymi, sorry aby Bayern mogl rywalizowac w LM z Barca, Chelsea, Realem, Interem itp przeciwko nim jak nie wykorzystasz 1 czy 2 100% sytuacji to wiecej mozesz nie miec a to moze zle sie skonczyc dla druzyny. A potem co powiesz ze zespol zle gral ? skoro Gomez mial okazje gdzie powinien spokojnie strzelic. Szkoda ze Olic ma kontuzje bo na LM oczwiscie w faze pucharowa bardziej on by sie przydal. Moze nie strzela duzo goli ale za to walczy i stwarza sytuacje innym poprzednia edycja LM to potwierdzila. Choc mam nadzieje ze Gomez w koncu sie przelamie i wtedy gdy tak naprawde Bayern bedzie potrzebowal jego goli to zacznie strzelac przeciwko Interowi czy w kolejnych fazach. Ja jako kibic chce zwyciestwa w LM tak samo jak VG bo Uli mowi o tym ale nie dokonca wierzy.
Darth Smd
nie wiem czy Suarez jest na tyle dobry aby grac w wielkim klubie on mi przypomina Kezmana, ktory w PSV strzelal mnostwo bramek a poszedl do Chelsea to wiemy jak skonczyl.
24.01.2011 12:10
"Mario musi wykorzystywać swoje sytuacje bramkowe. Szczególnie należy mu się nagana za sytuacje do przerwy, które zmarnował. To były ważne chwile w meczu, mogły wpłynąć na wynik."
w tym przypadku VG ma 100% racji, wystarczylo aby Kaiserslautern strzelilo bramke po niewykorzystanych sytuacjach Gomeza a wtedy Bayern moze zdobylby tylko 1 pkt albo 0. W tym meczu mielismy szczescie ale takich meczy w tym sezonie bylo juz nie malo gdzie tracilismy punkty i zapewne beda jak nic sie nie zmieni.
24.01.2011 11:13
piczek
Berbatow strzelil 16bramek w lidze angielskiej. A i tak go krytykuja bo znow 3 bramki strzelil przecietnemu zespolowi. Jego bilas z mocniejszymi zespolami jest podobny do Gomeza.
24.01.2011 00:13
ozzy
"...nie rozumiem po prostu krytyki wzgledem Gomeza, po meczu, w ktorym strzelil 3 gole".
Ja chcialem ostudzic co poniektorych aby nie pisali jaki Gomez to nie jest itp a gdy znow przyjdzie mecz zremisowany albo przegrany to beda pisac Gomez to drewno itp. Bo jakby nie patrzec to tylko Kaiserslautern choc trzeba tez potrafic.
23.01.2011 23:51
Gomez nie jest tym samym napastnikiem co w VfB
ozzy
tak myslalem ze Ty albo piczek napiszecie ze jestem Bawarczyk87. Zapewniam ze mam tylko jedno konto a jak chcesz to popros o spr IP itp
23.01.2011 23:41
na temat i konkretnie
23.01.2011 23:12
piczek
Gomez gra teraz w Bayernie a nie VFB, wiec twoj link z jego bramkami mozesz sobie wsadzic do d..y Chcialbym aby gral tak w Bayernie.
23.01.2011 23:10
piczek
szkoda ze tak w Bayernie nie gra(jeszcze)
23.01.2011 22:42
nie mowie ze jest slaby ale do najlepszych sporo mu brakuju. Gomez to typ napastnika, ktory jest uzalezniony od gry calego zespolu nawet gdy inni graja slabo choc stwarzaja mu 1 czy 2 okazje 100% to ich nie wykorzystuje. Sam o losach meczu nie potrafi przesadzic. Dlatego tez uwazam ze grajac jednym napastnikiem lepszym rozwiazanie bylby ktos o umiejetnosciach jak van Persie, Aguero, Higuaín, Tevez itp
lass
chyba nie wiesz ze gdy Gomez gral w VfB Stuttgart to gra byla opierana na nim.
23.01.2011 22:12
Misiek
nie dostrzeglem abym pisal nie kulturalnie, no chyba ze prawda kogos boli. Ale nie ma jak byc zadumanym kibicem.
23.01.2011 21:24
niezly mecz w jego wykonaniu
23.01.2011 20:03
ALABA STRZELA NA 2:2 :) dobry mecz w jego wykonaniu, tak dalej :)
23.01.2011 19:19
ALABA gra od poczatku przeciwko St. Pauli, dobrze ze gra:)
23.01.2011 17:30
matej1999
napewno Gomez "do żuci bramkę lub dwie" :) a ja uwazam z nie dorzuci no chyba ze dobije na pusta.
23.01.2011 17:07
matej1999
fajnie ze Gomez strzela tylko popatrz komu. W pierwszej polowie Bayern gral tragicznie choc Gomez mial setke i jej nie wykorzystal a powinien ba pozniej mial kolejna ale przyjac pilki nie potrafil. Strzela dopiero gdy przeciwnik musi odrabiac straty albo gdy w koncu nie mozna zmarnowac kolejnej sytuacji.
23.01.2011 16:17
Robben, Cr7 czy Messi sa to pilkarze ktorzy dzieki swoim akcja moga zapewnic zwyciestwo druzynie nawet gdy ta gra fatalnie natomiast Gomez, Berbatow i inni sa uzaleznieni od druzyny a w dodatku musza miec kilka sytuacji strzeleckich aby trafi do siatki rywala.
23.01.2011 12:01
wszystkiego najlepszego no i oczwiscie zdrowia
23.01.2011 11:20
Misiek
bzdury to Ty piszesz i co poniektotzy kibice podniecacie sie Gomezem jaki on to nie jest. To ze strzelil 15bramek nie oznacza ze jest swietnym napastnikiem. Juz nie pamietacie co pisaliscie o nim po meczach z BVB, HSV, Schalke, Werderu czy ostatnim przeciwko Wolfsburgowi jakie to DREWNO, PROCHNO, KALEKA itp ale gdy strzela Hannoverowi, Kaiserslautern, Frankfurtowi itp to jak ktos napisze ze strzela ogorkom i marnuje sety to piszecie ze nie jest fanem Bayernu czy glupoty pisze.
Voy
Fajnie ze strzelilismy 3 bramki bez Robbena ale gdyby nie otworzyl wyniku to nie wiem czy ktos inny by to zrobil. Choc co poniektorzy mieli sytuacje ale umiejetnosci im na to nie pozwolily.
23.01.2011 11:15
ozzy
Nie ma zespol takiego w BL jak Inter lecz jest BVB, HSV, Schalke, Werder, Wolfsburg czy Leverkusen przeciwko ktorym Gomez strzelil jak dotad tylko 1 bramke. Mozna wywnioskowac ze prezentuje sie slabo przeciwko nim ale za to na Hannover, Kaiserslautern, St. Pauli jest za mocny.
22.01.2011 22:47
pipboy
Torres, Villa lub inni na 10 moze nie wykorzystuja 8 ale napewno 6 natomiast Gomez na 10 identycznych sytuacji wykorzysta moze 3 bedac oczwiscie w formie.
22.01.2011 22:33
Voy
czy Ty jestes slepy, Gomez potrzebuje 5 czy nawet wiecej sytuacji aby trafic bramke. 60% sytuacji strzeleckich marnuje Bayern a wiekszosci przeciwko ogorkom. Jesli Gomez dla Ciebie jest tak wspanialym napastnikiem to ile goli strzelil czy sytuacji mial przeciwko BVB, HSV, Schalke, Werderowi, Wolfsburgowi czy Leverkusen ? Wielki Gomez strzelil im tylko 1 bramke a sytuacji malo nie mial. Wiec jego bilans przeciwko nim jest wrecz tragiczny.
22.01.2011 22:09
mimo zwyciestwa uwazam ze Bayernie nie ma zadnej filozofii gry. Jak sie nic nie zmieni to w meczu z Interem czeka nas kompromitacja sam Robben nic nie zrobi. A co do Gomeza to on powinien miec juz na koncie 25 bramek w BL. Jasne ze nie ma idealnego napastnika ale kolejny mecz w ktorym mial 200% sytuacje a jak zwykle zjeb**. Jak juz pisalem przyspieszenie ma jak zolw.
22.01.2011 20:56
co Gomez pokazal gdy wynik byl 0:0 ? jak dotad bramki strzela ogorkom
22.01.2011 18:18
po strzeleniu bramki przez Bayern gra mogla sie podobac aczkolwiek tak czy inaczej bylo mnosotwo bledow. Gustavo gral jak przestraszone dziecko, slaby mecz. Co do Gomeza to potrzebujemy napastnika, ktory strzela kiedy zespol potrzebuje bramki a nie dobija przeciwnika. Zaczal grac gdy przeciwnik musial odrabiac a do tego czasu marnowal sytuacje, kolejny mecz gdzie mial 200% sytuacje przy stanie 0:0 przyspieszenie ma jak zolw. Wiec nie podniecajcie sie nim bo w meczu z Interem to moze nie oddac strzalu na bramke.
22.01.2011 17:55
kolejny mecz w ktorym Gomez pokazuje ze jest szybki jak slon. Poza tym masakra.
22.01.2011 16:32
widac ze VG nie ma zadnej filozofii na gre wystawiajac w srodku pola dwoch typowych defensywnych pomocnikow, ktorzy nie potrafia prowadzic gry itp. Miejsce jednego z nich powinien zajac Gustavo, ktory pod kazdym wzgledem jest lepszy od nich. Jesli Gustavo zostal sprowadzony aby gral na lewej obronie to kasa zostala wywalona w bloto. Jasne on moze tam grac ale w przypadku gdy nie ma zawodnika na ta pozycje.
21.01.2011 21:00
nyy dokladnie, Badstuber poprzedni sezon zagral b.dobrze. Potrzebuje rytmu meczowego aby znow byc pewnym punktem obrony. Jestem przekonany ze bedzie nim na lata w Bayernie jak w rep. Co do Breno to ma pol roku aby przekonac zarzad i VG ze jest odpowiednim zawodnikiem na odpowiednim miejscu. W sumie dobrze ze Bayern nie kupil obroncy bo Badstuber z Breno maja okazje pokazac czy moga stworzyc duet na lata. Jesli nie uda im sie to latem nie bedzie wyjscia i napewno kupimy obronce z najwyzszej polki. To samo dotyczy bramkarza, jesli Kraft nie wykorzysta szansy to wtedy zarzad kupi Neuera. A gdyby eksperyment ze srodkiem obrony i bramkarzem wypali wtedy kupujemy obronce lewego i napastnika i sklad jest git.
21.01.2011 10:39
jak sie czuje nie doceniany to dlaczego nie odejdzie tam gdzie go cenia, przeciez ma tyle ofert wiec w czym problem ? Niech zaakceptuje 1,5 roczny kontrakt wtedy bedzie mial mobilizacje aby walczyc o kolejny rok.
20.01.2011 11:26
facet z klasa, dzieki Martin :)
19.01.2011 10:32
ryko
Muller i Badstuber w swoim pierwszym sezonie jakos b.dobrze grali w LM, BL czy Muller na MS. Badstuber prezentowal sie lepiej niz Buyten, Demichelis a Muller byl jednym z najlepszych w ofensywie Bayernu. Najpierw licza sie umiejetnosci a pozniej jest doswiadczenie.
18.01.2011 16:18
allianz
VG tylko pieprzy ze ma filozowie na gre Bayernu tak naprawde to nie ma jej. Jego filozofia jest Robben. Szkoda ze Uli i spolka sa slepi. Na dzien dzisiejszy Bayern nie jest druzyna tylko gra opiera sie na indywidualnosciach.
18.01.2011 16:01
niech idzie, Pranjic bedzie walczyl z Contento a Gustavo o srodek pomocy.
18.01.2011 13:10