DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: maniek87 Strona 1

Badstuber zagral wiecej prostopadlych pilek dokladnych, ktore otwieraly mozliwosc strzelenia bramki niz Bastian z Gustavo, w pierwszej polowie zagral dobrze jak nie bd, w drugiej popelnil dwa bledy. Podal zle do Lahma i faulowa Sona wiec zastanowcie sie za nim go zaczniecie krytykowac. W takim badz razie Thiago Silva przy Holgerze to amator bo to co wyprawial na Copa America to kompromitacja w jego wykonaniu. Non stop Alex i ALex ale ten zawodnik w wyprowadzaniu pilki, grze jeden na jeden i szybkosci przypomina Buytena, a zwrotnosc, technika na podobnym poziomie . Ustawic, przepchac sie potrafi, przy stalych fragmentach skuteczny, waleczny i jak co poniektorzy z was pisza doswiadczony, choc szloby sie wadzic bo zagral kolo 20 meczow w rep Brazylii a ona w ostatnich 7-8 latach gra piach wiec malutko wystepow. Wiec przestancie na niego narzekac bo chlopak zagral dopiero dwa sezony w profesionalnej pilce a juz jest staly bywalcem w rep Niemiec, moze Loew tez sie nie zna na pilce, powolujac go ?

20.07.2011 15:53

w poprzednim sezonie Gomez nie mial konkurencji, Klose nigdy nie byl nr 1 wsrod napastnikow Bayernu, nie mial zaufania od klubu, trenera zawsze byl tym drugim. Dlatego tez w Bayernie strzelal od swieta nie tak jak w reprezentacji, gdzie Loew na niego stawia bo pasuje bardziej do jego koncepcji niz Gomez a przede wszystkim Klose wie ze trener ma do niego zaufanie. Olic sezon w dupie przez kontuzje, Muller wiecej daje druzynie gdy gra na skrzydle a nie w srodku, wczorajszy mecz to potwierdzil ze nie moze byc ustawiany za Gomezem. Wtedy gra piach. W tym sezonie Gomez ma z kim walczy o wyjsciowy sklad i jestem przekonany ze jesli bedzie sie prezentowal jak wczoraj to dlugo miejsca w pierwszy skladzie nie zagrzeje, no chyba ze Olic i Petersen beda prezentowali sie podobnie to bedzie masakra.

20.07.2011 08:55

przestancie narzekac na Badstubera, w pierwszej polowie zagral bezblednie. To ze przy pierwszej bramce nie zdazyl zablokowac to nie blad, ten kto gra albo gral wie ze na 10 takich sytuacji udaje sie raz czy dwa razy zablokowac. W pierwszej polowie kazde jego zagranie prostopadle bylo dokladne i otwieralo sytuacje ale ze Robben, Muller czy Franck nie potrafili z tego zrobic pozytku to juz nie jego wina. Van Buyten w pierwszej polowie zagral bardzo slabo, kilka strat a za wyprowadzanie pilki lepiej juz sie nie bierze bo jak zwykle zakonczylo sie bramka ale dla przeciwnika, choc Muller tez jest winny. W drugiej polowie Holger zagral slabiej ale mial tylko jedno niedokladne podanie do Lahma i faulowal ostro i nic wiecej no chyba ze nie pamietam jakies sytuacji, bacznie obserwowalem gre naszych srodkowych obroncow.

20.07.2011 08:05

@KubaZ, Holger gra dobrze jak nie bd, a to ze przy strzale nie zablokowal to nie jego wina, przy takich strzalach w 95% pada bramka.

19.07.2011 21:18

Buyten, Muller, Gomez i mlody Koz porazka ! Robben, Bastian slabo :(

19.07.2011 21:14

pamietacie przed meczem LM z Interem co powiedzial Nerlinger ? ze na tym etapie rozgrywek jesli odpadniemy to i tak zarobilismy swoje, choc chca awansowac. Potem sie dziwic ze wokol Robbena bylo tyle szumu jak slucha co gada p. Nerlinger to lepiej isc do zespolu, ktory mowi wprost ze chce wygrac LM niz zarobic na niej. Nasze cele to... nr 1 mistrzostwo Niemiec w przecietnej lidze, 2 gra w LM, 3 wyjscie z grupy, 4 kase juz zarobilsmy, 5 moze sie uda awansowac dalej, liczenie na cud. No jak na taki klub jak Bayern to ambicje bardzo duze, takie ambicje moze miec BVB ale nie klub z taka historia i kasa jak Bayern. Wierze ze w przeciagu dwoch, gora trzech lat wygra LM bo inaczej bedziemy czekac na zwyciestwo LM dluzej niz kibice Interu, a oni czekali prawie pol wieku.

15.07.2011 15:10

zgadzam sie w 100% z Darth Smd, jestem pewien ze gdy w tym roku wygramy lige to w nastepnym sezonie transferow wielkich nie bedzie, tylko znow uzupelnia kadre. Bo Uli i spolka wychodza z zalozenia ze jak wygralismy lige to po co wzmacniac sklad skoro cel zostal wykonany, dlatego pozniej raz wygrywamy lige raz nie. Gdyby nasz zarzad powiedzial ze celem jest wlaczenie sie do walki o LM to wtedy musialby wzmocnic sklad pilkarzami, ktorzy robia roznice a Bundeslige Bayern by spokojnie wygral ba bylaby przepasc tak jak chocby w Hiszpanii miedzy 1 a 3 miejscem bylo 25pkt roznicy, dlaczego ? bo Barca celuje w LM i wzmacniaja sie co roku nawet gdy wygrywaja LM, pozniej o lige sie nie martwia choc maja godnego konkurenta w postaci Realu, a Bayern ? Powiedzenie... "z kim przystajesz takim się stajesz" i to sie w przypadku Bayernu sprawdza w 100% blizej na do sredniakow niz tych najlepszych.

15.07.2011 14:17

"Brazylijczyk,a techniki praktycznie zero" - proponuje abys sie skontaktowal z lekarzem.

15.07.2011 11:48

Gotze moze grac na prawej, lewej i w srodku.

15.07.2011 11:41

ogladalem 2 z 3 meczy Bayernu i w pierwszych dwoch Tymo prezentowal sie slabiej od Gustavo. Moim zdaniem Luiz powinien grac obok Bastiana, nie po to kupilismy go za 17mln aby byl zapchajdziura. Chlopak ma spore umiejetnosci ba wieksze niz Vidal, tylko grajac w obronie jak ma pokazac swoja wartosc ? Luiz powinien zagrac cala runde na swojej pozycji i wcale bym sie nie zdziwil jakby byl jednym z najlepszych zawodnikow w Bayernie.

15.07.2011 11:31

ja bym jeszcze dal szanse Ballackowi, pod warunkiem ze obecny seony bedzie mial na poziomie i bez urazow non stop.

06.07.2011 12:12

szkoda Owena, dalbym mu szans u nas w rezerwach mozeudaloby mu sie pozbierac.

05.07.2011 20:20

@seb455, jestem bardzo ciekawy co pisales na temat Badstubera w jego pierwszym sezonie profesionalnym gdy na koniec sezonu zostal oceniony wysoko ? Chcialby Ci powiedziec ze nawet Hummels czy Pique popelnialiby bledy gdyby przyszlo im grac z Buytenem, Breno, Tymo.

05.07.2011 19:37

Boateng coraz bliżej? tak :)

05.07.2011 19:06

@piechot10, prawdopodobnie beda mogli znow dwoch zawodnikow kupic z poza UE a nie jak dotad jednego. Wlasnie sie o tym dowiedzial przed chwila z...
http://www.solojuve.com/komentarze_prasowe/przywrocono_dwa_miejsca_non-ue.php

05.07.2011 18:50

prawdopodobnie tak :) mam nadzieje ze do piatku bedzie ogloszony transfer :)

05.07.2011 18:38

@piechot10, maja ograniczenia transferowe, moga tylko jednego zawodnika kupic z poza UE.

05.07.2011 17:51

@Xan, ma racje ze Gustavo zdazyl rozegrac od zimy 2010 jedno dobre( ja uwazam ze bd) spotkanie na swojej nominalnej pozycji a to dlatego ze zagral tylko dwa spotkania na niej z Interem i Kaiserslautern a w tym meczu w pierwszej polowie wszyscy zawodnicy grali slabo. Nie jestem przeciwko Vidalowi ale chcialbym aby Jupp dal szanse gry Gustavo przez cala runde na swojej nominalnej pozycji, jesli bedzie spisywal sie ponizej oczekiwan to Vidal moze do nas trafic przyszlego roku tak czy inaczej bo prawdopodobnie odejdzie Tymo(konczy mu sie kontrakt, jesli bedzie rezerwowym to nie przedluzy go). Poza tym Bayern nie zaplaci za Vidala sporo tym bardziej ze za rok bedzie mogl przyjsc za free. Jesli tak bardzo chce do Bayernu trafic to poczeka i odrzuci oferte Juve i innych a jesli nie to tylko tak mowil ze chcialby grac u nas.

05.07.2011 13:43

pisze jaka jest rzeczywistosc, przez korupcje Juve stracilo na swojej renomie ale moga byc tylko winni sobie tz ludziom, ktorzy wtedy zarzadzali Juve.

05.07.2011 13:26

http://www.pilka.pl/liverpool-chce-savica, ma nadzieje ze Man City go pozyska bo inaczej transfer Boatenga bedzie sie przedluzal az w koncu nie dojdzie do skutku.

05.07.2011 13:02

wszystko fajnie wyglada, ale pozostaje pytanie czy Vidal zechce pojsc do Juve ? trzeba pamietac ze nie zagraja w LM, Wlosi stracili na rzecz Niemcow jedno miejsce w LM, wiec nie jest powiedziane ze Juve na koniec sezonu uplasuje sie w pierwszej trojce :) Roma ma nowego wlasciciela a co za tym idzie ? kasa na wzmocnienia, dlatego nie wiem czy Vidal zdecyduje sie na transfer do nich. Co innego gdyby zglosili sie po niego czolowe druzyny jak Real, Barca, Man Utd, Chelsea, Milan wtedy uwazam ze odszedlby z Leverkusen a tak sprawa zostaje otwarta, Juve moze oferowac bardzo duzo tylko musi pamietac ze ich reputacja w Europie jest niska po korupcji.

05.07.2011 12:15

Robben i Franck na jednym zdjeciu wygladaja jakby byli niezaniepokojeni tym ze tyle zainteresowania jest osoba Neuera :)

04.07.2011 14:02

nie jestem za tym aby Bayern inwestowal w dwoch nowych srodkowych ale jeden musi przyjsc ! Dlaczego jeden ? wierze w Holgera, chlopak ma umiejetnosci aby stac sie ostoja Bayernu jak i rep Niemiec. On wciaz sie rozwija a grajac u boku Buytena, Breno czy pary defensywnych pomocnikow Tymo, Gustavo chlopak stoi w miejscu, tylko sie marnuje. Pozniej co poniektorzy z was pisza ze to drewno itp ale przy w/w zawodnikach nawet Hummels, Subotic, Piqué, Sakho prezentowaliby sie salbo. Wciaz zaluje ze nie ma z nami Lucio to bylby idealny partner dla Holgera. Poza tym wydaje mi sie ze Boateng do nas trafi, City na 99% pozyska Clichyego i Savica.

04.07.2011 13:35

Bayern powinien pozyskac prawego obronce, Rafinha musi miec konkurencje. Nie mozne tak byc ze w razie slabszej dyspozycji albo kontuzji brazylijczyka Lahm wroci na prawa strone, a na lewej zagra Pranjic, Concento.

04.07.2011 09:22

ustawienie 4-4-2 jest za bardzo ryzykowne tym bardziej przy duecie Gomez - Petersen. Po 1) majac takie skrzydla, lewa strona Lahm - Ribery, prawa Rafinha - Robben to przy akcjach ofensywnych mamy tylko trzech zawodnikow obronnych para obroncow srodkowych i defensywny pomocnik wiec jest niebezpieczenstwo ze kontra przeciwnika zakonczy sie bramka, wtedy Bayern musialby grac dwoma typowymi defensywnymi pomocnikami, Bastian na lawie ? hehe, nierealne. 2) Petersen to zawodnik o podobnym stylu gry do Gomeza, ktory rzadko walczy w defensywnie, nie jest Olicem czy Klose.

------ Neuer -------

--- Rafinha - Boateng - Badstuber - Lahm ---

Robben --- Gustavo - Bastian --- Ribery ---

----- Gomez --- Petersen -----

taka jedenastka na mecze BL ze slabszymi rywali sie sprawdzi ale w LM przeciwko Barcelonie, Realowi, Man Utd, Chelsea, Milanowi, Arsenalowi itp nie ma szans.

04.07.2011 09:13

lupa666 -> gdyby poziom ligi niemieckiej byl jak w angielskiej to nie mialbym pretensji, a ze jest jaki jest to chce mi sie plakac jak czytam ze naszym celem jest mistrzostwo. Sorry, ale to wstyd ze taki klub jak Bayern celuje tylko w mistrzostwo jak ma budzet 10x wiekszy niz BVB, Schalke, HSV, Wolfsburg. Myslisz ze prezesi tych klubow nie smieja sie z naszych prezesow, gdy Ci mowia ze celuja tylko w mistrzostwo ? Uli i spolka tylko sie osmieszaja. Potem nie dziwie sie ze dzieli nas przepasc miedzy najlepszymi klubami jak Barca, Real, Man Utd, Chelsea skoro my celujemy w mistrzostwo a w/w kluby w LM. Gdyby Bayern celowal w LM to mistrzostwo zdobylby spokojnie.

03.07.2011 18:39

jesli kupimy Boatenga to Jupp postawi na duet Boateng - Badstuber, moim zdaniem dobry wybor. Holger grajac w rep Niemiec prezentowal sie dobrze, dlaczego ? gral z obronca z prawdziwego zdarzenia a nie typu Breno, Buyten, Tymo. Przy nich nawet Hummels nie dalby rady.

01.07.2011 14:07

po co Bayern kupowal Gustavo ? zeby chlopak byl zapchajdziura ? chlopak ma wieksze umiejetnosci niz Vidal tylko musi grac na swojej pozycji ! Niech pozniej Uli i spolka nie mowia ze sie nie sprawdzil bo na kretynow wyjda.

30.06.2011 10:32

czasem w wielkich klubach nie do wszystkich utalentowanych pilkarzy jest miejsce w pierwszej druzynie, a tak poza tym to Ekici i inni Turcy z pochodzenia nie szanuja przywiazania do narodowosci tz w mlodiezowych rep Niemiec graja ale z doroslej rezygnuja co uwazam za brak szacunku, gdyby nie Niemcy mogliby zapomniec o graniu w pilke tylko by na bazarze handlowali. Z drugiej strony nawet i dobrze bo wtedy w rep Niemiec wiekszosci graloby Turkow.

30.06.2011 10:26

kto zostal krolem strzelcow MŚ w RPA i wybranym najlepszym mlodym zawodnikiem turnieju ? moze byl to przypadek ? gdyby Pastore byl takim genialnym zawodnikiem to gralby w podstawie rep Argentyny.

makaay -> jestes w Pastore tak zapatrzony jak pan prezes Zamaprini, chcialby 50mln za zawodnika, ktory niczego specialnego nie pokazal w tym sezonie. Dlatego ze ma talent. W takim badz razie Udinese powinno chcie za Sancheza 80 a nawet 100mln skoro ten grajac w druzynie nieco lepszej od Palermo zagral fantastyczny sezon, zajmujac 4 miejsce w lidze.

29.06.2011 20:37

jasne ze Muller nie ma techniki jak Messi ale nie piszcie ze jest slaby technicznie, nie potrafi podac, kiwnac, stworzyc sytuacji itp bo tylko z siebie robicie posmiewisko. Co do Pastore to obecny sezon mial slaby. 45 meczy, 13 bramek, 7 asyst, 3804 min na boisku wiec sie pytam gdzie te jego genialne prostopadle podania itp ? gdzie ?! Muller, 48 meczy, 19 bramek, 19 asyst, 3945 min na boisku i Mullerowi brakuje do Pastore ?

29.06.2011 19:57

przestancie pieprzyc ze Lahm jest slabym kapitanem, od tak nie nosi sie opaski w kluibie i reprezentacji. Casillas, Raul, Neville, Zanetti, Del Piero i inni tez sa slabymi kapitanami ? wychodzi ze tak bo nie maja takiego charakteru jak Bommel, Kahn, Mattheus, Effenberg itp

29.06.2011 14:37

moze im czegos brakuje ale lepiej tacy zawodnicy niz np Bommel, ktory pilkarsko byl najslabszym pomocnikiem w Bayernie.

29.06.2011 13:48

Bawarczyk87 -> gdyby trenerem byl Hitzfeld, Klinsmann, Magath to chlopak na pewno skonczylby jak Karimi, dos Santos, Sosa czy nawet Kroos, ktory u dwoch w/w trenerow praktycznie nie gral, stracil tylko czas. Zawsze powtarzalem ze w Bayernie powinien pracowac bd trener zarazem nie bojacy stawiac na mlodych.

28.06.2011 12:29

mnostwo jest pilkarzy, ktorzy mowia ze chca grac dla danego klubu a pozniej ida grac do innego. Co innego byloby gdy Vidal powiedzial zarzadowi Leverkusen ze nie odejdzie do zandego innego klubu procz Bayernu, wtedy Leverkusen nie mialoby wyjscia jak sprzedac nam go.

27.06.2011 11:28

na pewno z opcja pierwokupu, szczerze mowiac ciesze sie ze do nas trafi. Chlopak ma spore umiejetnosci i na pewno dostanie sporo okazji aby mogl je pokazac. Bardzo dobry ruch ze strony Bayernu pod wzgledem marketingowym :) teraz czekam na transfer Boatenga i bedzie git.

27.06.2011 11:17

rok ma wazny kontrakt, jesli zawodnik chce grac w danym klubie to prawodawca nie moze zmusic do transferu innego zespolu tylko dlatego ze Ci daja wiecej kasy. Zawodnik ma wtedy najwiecej do powiedzenia.

24.06.2011 21:05

jesli Jennings chce grac u nas to bedszie, poniewaz decyzja zalezy od chlopaka a nie od bossa Tranmere. Co z tego ze West Ham oferuje wiecej kasy jak on moze odrzucic ich oferte.

24.06.2011 20:36

ogladalem ME U17 a teraz MS U17 i musze powiedziec ze chlopak ma spore umiejetnosci, ale jak kazdy turek z pochodzenia jest slaby kondycyjnie. Poza tym w rep Niemiec U17 gra bardzo duzo zawodnikow innego pochodzenia.

23.06.2011 19:32

wg rankingu BL jest przed Serie A ale jakby nie bylo Wlosi wygrywali w ostatnich latach LM(2007,2010) a Niemcy ? 2001r ostatni raz. Bayern ma budzet na poziomie najlepszych klubow swiata a sportowo blizej im do tych slabszych niz czolowki, taka jest prawda.

22.06.2011 21:58

gdyby Bayern zdobyl mistrzostwo, nie swiadczyloby to dobrze o pozoimie BL. W sumie 3 miejsce zdobyte przez Bayern pokazuje ze mozna miec najgorszy sezon w historii a i tak zajmuje sie miejsce na podium. Wiec nie do konca jest wysoki poziom, w Anglii lekki kryzys kosztuje Cie utraty mistrzostwa a taki jaki mial Bayern w tym sezonie miejsca w najlepszej 5 :) w Hiszpanii 3 miejsce byloby ale z 15pkt straty mialoby sie do Realu do Barcy z 20pkt jak nie wiecej, natomiast we Wloszech poziom jest podobny do BL anawet nizszy.

22.06.2011 21:23

Bayern nie mialby szans na mistrzostwo kraju gdyby mial w BL choc jednego rywala jak Real, Barca, Man Utd, Chelsea. Bo gdyby taki byl to nie gralibymy raz na 10 lat w finale LM czy 5-7 lat w 1/2 finalu. Ale Uli i tak lubi mowic ze Bayern jest najlepszym niemieckim klubem (ma racje) ale juz nie powie publicznie ze jestesmy za slabi na Europe.

"teraz liga niemiecka bardziej zbliżyła się do tych najlepszych lig" - tak i nie, Niemieckie kluby juz dlugie lata czekaja na sukces w Europie ba i nic nie wskazuje zeby w najblizszych latach mogli wygrac LM.

22.06.2011 20:36

to juz wole Dante albo Lucio, starszy o 2 lata ale o 3 klasy lepszy. Widac ze Uli skupia sie tylko na mistrzostwie Niemiec, wstyd aby taki klub jak Bayern byl bez ambicji. Nie oszukujmy sie, zdobycie mistrzostwa w BL jest o dwa ba trzy razy latwiej niz w lidze hiszpanskiej juz nie mowiac o angielskiej. Gdyby Bayern mial BL takiego rywala jak Real to moze raz na 5 lat zdobylibysmy mistrzostwo.

22.06.2011 20:00

na dzien dzisiejszy tak, ale MS sa za 3 lata. Maicon bedzie mial 33 lata, gdy Inter wygrywal LM to byl jego najlepszy sezon w karierze, w poprzednich nic nadzwyczajnego nie pokazywal a obecny mial bardzo slaby. Dlatego Rafinha ma szanse tylko musi prezentowac sie jak w Schalke. Alves na pewno bedzie nr 1 bo bedzie mial 31 lat a poza tym nic nie wskazuje aby Barca miala obnizyc loty jak np Inter. W 2010 wygrali wszystko a w nastepnym sezonie kompromitacja.

21.06.2011 13:25

Alves bedzie nr 1 na MS w Brazylii, natomiast z Maiconem ma szanse powalczyc, oczywiscie jesli bedzie spisywal sie bd w Bayernie.

21.06.2011 13:02

zgadzam sie w 100% z Apollo, Alaba powinien zostac w Hoffenheim. Zawodnicy w jego wieku potrzebuja systematycznej gry aby moc sie rozwijac, zbierac doswiadczenie itd. Lepiej bedzie jesli zagra w 25 spotkaniach po 75 albo i nawet 90min niz u nas tyle samo spotkan ale po 15 czy 20min

21.06.2011 12:23

http://www.napoli.com.pl/news.php?readmore=1995
http://bawarczycy.com/news/Bayern-ciagle-walczy-o-Vidala-682

20.06.2011 19:57

Xan -> Napoli tez oferowalo 10 mln wiec przegralbys zaklad :)

20.06.2011 19:22

jak dotad tylko jeden klub z zagranicy jest zainteresowany Vidalem, Napoli. Wiec nawet jesliby Napoli zlozylo oferte za ktora Leverkusen zgodziloby sie sprzedac Vidala to nie oznacza ze ten bedzie chial pojsc do nich. Wtedy pan prezes Leverkusen bedzie mial problem, bedzie chial teraz cos zarobic czy za rok oddac go za free, ale to juz jego problem.

20.06.2011 11:53

Usami tez moze grac na skrzydle wiec nie potrzebny nam jest, poza tym nie chce mi sie wierzyc zeby chial zamienic lawke Realu na Bayern.

18.06.2011 18:58

http://sport.onet.pl/pilka-nozna/liga-niemiecka/zenit-st-petersburg-chce-pozyskac-gwiazdora-bayern,1,4452424,wiadomosc.html naglowek jest bardzo dowcipny :)

18.06.2011 15:23

http://sport.onet.pl/pilka-nozna/liga-niemiecka/zenit-st-petersburg-chce-pozyskac-gwiazdora-bayern,1,4452424,wiadomosc.html naglowek jest bardzo dowcipny :)

18.06.2011 15:23

oni chca 20 mln bo zalezy im na tym aby zostal ale maja problem bo on chce odejsc i mowi to publicznie. Wtedy zawodnik w 99% zostaje sprzedany za tyle ile jest wart albo i mniej.

17.06.2011 21:42

uwazam ze Nils nie jest na straconej pozycji, spokojnie moze posadzic Gomeza na lawie.

17.06.2011 19:08

1 kwietnia juz byl :) mam nadzieje ze odejdzie tego lata, a jesli nie teraz to w przyszlym na pewno, dlaczego ? konczy mu sie kontrakt, bedzie mial na karku 34 lata, w nowym sezonie bedzie tylko rezerwowym, malo nie zarabia wiec nie wierze aby Bayern oferowal mu nowy kontrakt nawet roczny.

17.06.2011 14:37

Ballack byl i jest moim ulubionym pilkarzem, sukcesy miedzynarodowe nie byly mu pisane, 2 przegrane finaly LM, 1 final MS i 1 ME.

17.06.2011 01:03

Alex jest solidnym zawodnikiem, patrzac na nasz srodek Buyten, Breno, Badstuber to bylby wzmocnieniem. Jednak chicialbym zobaczyc w koszulce Bayernu Boatenga, dlaczego ? mimo mlodego wieku ma juz pewne doswiadczenie, szybki, zwrotny, dobrze wyszkolony technicznie, zdecydowany, wciaz sie rozwija. Grajac w BL byl w gronie jednych z najlepszych obroncow co zaowocowalo wystepami w rep Niemiec a pozniej transferem do Man City, choc uwazam ze popelnil blad odchodzac do City. Poniewaz w tym zespole panuje chaos, co roku nowi zawodnicy, nie ma stabilizacji. Poza tym nie kazdy rezerwowy w mocnym klubie jest slaby, przykladem jest Pique w Man Utd gral sporadycznie, a w Barcelonie stal sie zawodnikiem klasy swiatowej, Sneijder, van der Vaart i wielu innych pilkarzy pokazalo ze sa warci aby ich zatrudnic.

16.06.2011 11:14

20 mln za zawodnika, ktory zagral 24 mecze we wszystkich rozgrywkach z czego polowa jako zmiennik to adekwatna kwota dla Ciebie ? smieszny jestes

15.06.2011 20:18

wszystkiego najlepszego :)

15.06.2011 19:55

jesli Bayern ma zamiar go kupic teraz to najlepszym rozwiazaniem byloby sprzedanie Tymo, dlaczego ? za rok konczy mu sie kontrakt a po co ma odchodzic za free jak mozna zarobic 6-8mln, po przyjsciu Vidala bedzie tylko rezerwowym.

15.06.2011 19:54

mam nadzieje ze Boateng do nas trafi, Man City chyba nie zdaje sobie sprawy ze jesli chca za Boatenga 20 mln to jesli oni beda kogos chciec kupic np Sancheza to Udinese moze chciec 40mln, Ajax za Vertonghena 30 mln, Everton za Bainesa 25 mln. Poza tym z niewolnika nie ma pracownika :)

15.06.2011 19:48

Howedes w tym sezonie zagral tylko kilka spotkan na poziomie ba bylo ich moze 10 a w pozostalych prezentowal sie przecietnie. Gdyby nie Neuer to Schalke byloby na podium jesli chodzioby o ilosc straconych bramek. Boateng jest o klase lepszym zawodnikiem, poza tym za Benka trzeba byloby Schalke zaplacic 15 mln jak nic to lepiej dolozyc 5mln i kupic Hummelsa. Jak kupimy Boatenga to Jupp bedzie stawial na duet Boateng - Badstuber i miejmy nadzieje ze bedziemy po pierwszej polowie sezonu powiedziec ze to byl bd wybor.

14.06.2011 15:41

swietna prostopadla pila Badstubera, klasa swiatowa.

07.06.2011 19:49

super byloby gdyb Bayern pozyskal Erika Lamele, choc jesli kupimy japonczyka to nie ma szans na jego transfer, a szkoda bo chlopak ma spore umiejetnosci. Poza tym trzeba za niego dac 15-20mln ale naprawde warto, moze grac jako rozgrywajacy, skrzydlowy i napastnik. Bardzo szybki, bd technicznie, 1 na 1, potrafi podac niekonwencjonalnie, Uli moze kolejny raz zalowac jak w przypadku Aguero gdy mogl go miec ale jak sie skonczylo to wiemy.

05.06.2011 16:58

bd mecz Alaby, mam nadzieje ze Bayern zdecyduje aby zostal jeszcze rok w Hoffenheim. Chlopak grajac systematycznie pokazuje ze spedzony czas u nich bardzo mu dobrze zrobil, wracaja w tym roku do Bayernu moze tylko mu zaszkodzic. On potrzebuje systematycznej gry aby moc dalej sie rozwijac i zbierac doswiadczenie. A tak poza tym to dzisiejszy mecz rep Niemiec byl najslabszym odkad trenerem zostal Loew.

03.06.2011 23:04

zdf -> ciekawe jak Jupp by zmodyfikowal ustawienie ? chyba ze gralby 3-6-1 wtedy moze i nawet znalazloby sie miejsce do Belga.

02.06.2011 13:20

Hazard ? mozemy zapomniec, nie wydaje mi sie ze chcialbym przyjsc do klubu w ktorym bylby tylko rezerwowym. Jesli kupimy Japończyka to Uli i spolka skupia sie na srodku obrony.

02.06.2011 13:09

widac ze chlopak ma potencjal, warto zainwestowac. Najlepszym rozwiazanie byloby go wypozyczyc do klubu z BL aby mogl grac systematycznie a to ulatwi mu aklimatyzacje w europie. Poza tym szkoda byloby znow popelnic ten sam blad jak w przypadku Kroosa czy nawet Breno, Toni stracil 1,5 roku u nas powinien zostac wypozyczony gdy podpisywal z nami kontrak, Breno rowniez. Kazdy utalentowany zawodnik aby sie rozwijac musi grac systematycznie a nie po 10 czy 15 min.

02.06.2011 11:25

tez myslalem ze kupia Zielera, w rundzie rewanzowej prezentowal sie najlepiej z bramkarzy.

02.06.2011 11:01

co za cudowny wieczor :) skonczylem ogladac z dziewczyna film w TV i tak z ciekawosci wlaczylem telegazete na ZDFie bo chialem zobaczyc co pisza a tu taki szok... S04: Neuer wechselt zum FC Bayern, musialem wlaczyc kompa i przeczytac na naszej ukochanej stronce ze w koncu ten cyrk z Neuerem sie skonczyl. Witamy obu panow :)

01.06.2011 23:14

prawda jest ze gdyby Neuer powiedzial zarzadowi i publicznie ze chce odejsc to juz dawno bylby ogloszony jego transfer do nas ba i to za kilka mln mniej. Schalke na pewno za nowego bramkarza tez zaplaci o kilka mln wiecej.

01.06.2011 16:57

pablo -> zaden zart, Alex jest dobrym obroncom ale bez rewelacji. Wole Boatenga bo chlop wciaz sie rozwija, pokazal ze ma spore umiejetnosci aby stac sie bd obroncom. Jak na swoj wiek ma juz pewne doswiadczenie, czego nie mozna powiedziec chocby o Hummelsie, Suboticu i innych dobrych obroncach w jego wieku. Poza tym obronca powinien byc szybki, zwinny a jak nie posiadasz tych atrybutow to w pojedynku 1 na 1 w 90% jestes przegranym.

01.06.2011 16:29

Berbatov jest dobrym, bd napastnikiem gdy Man Utd gra z Blackpool, Wigan, Wolverhampton, Birmingham i innymi ogorkami. Wtedy strzela mnostwo bramek ale gdy Man Utd gra przeciwko Chelsea, City, Liverpoolu, Arsenalu czy w LM to Berbatov jest niewidoczny tak jakby Man Utd gralo bez napastnika. Identyczny zawodnik co Gomez tylko technicznie jest duzo lepszy od Marioli :) taki typ napastnika nam nie jest potrzebny, ktory jest uzalezniony od gry zespolu.

01.06.2011 13:51

Boateng na pewno jest lepszym rozwiazaniem niz Alex z Chelsea, jego umiejetnosci takie jak szybkosc, zwinnosc i 1 na 1 ma na poziomie van Buytena.

01.06.2011 13:19

bd transfer, bedziemy z niego dumni.

01.06.2011 09:39

dwa czy trzy dni po finale LM powiedzial ze chce odejsc. Berbatov z mocniejszymi zespolami na boisku nie istnieje, mamy juz w zespole identycznego napastnika, ktory jest uzalezniony od zespolu wiec kolejnego nie potrzebujemy.

01.06.2011 09:33

czesiu -> chialbym aby Gomez potrafil strzelac takie bramki jak Crouch... http://www.youtube.com/watch?v=0zVnyiCOkSQ&feature=related a tu masz potwierdzenie ze nie byl to przypadek... http://www.youtube.com/watch?v=zhjFlHHZ5Yw

30.05.2011 19:15

dajcie juz spokoj z Gomezem, jest dobrym napastnikiem ale klasy swiatowej nigdy nie bedzie i czy komus sie to podoba czy nie.

30.05.2011 14:29

dlaczego Gomez nie jest tak cienionym napastnikiem w europie jak Aguero, Eto'o, Villa, van Persie, Tevez, Rooney, Drogba i wielu innych ?

30.05.2011 13:45

dlaczego odpowiadasz pytaniem na pytanie ?

30.05.2011 13:32

pietrekFCB -> ile bramek, ktore strzelil w tym sezonie a bylo ich 39 byly zdobyte w podobny sposob to tej wczorajszej ? 4, 5 ?

30.05.2011 13:17

Ibra jest zaliczany do drewien pilkarskich mimo swojej techniki.

30.05.2011 13:13

ciezko kapujacy jestes, chodzi o calokszalt. Co z tego ze jest znakomity technicznie jak poza tym nie ma nic innego do zaoferowania.

30.05.2011 12:32

krzysiekFCB1 -> jasne Ibra to znakomity technik, ale blizej mu do drewniaka niz napastnika klasy swiatowej.

Dagger -> jak mozna nazwac pilkarzy, ktorzy w meczach fazy pucharowej LM sa niewidoczni, nie maja wplywu na gre zespolu ?

30.05.2011 12:14

krzysiekFCB1 -> Berbatov i Ibra w meczach LM prezentuja sie slabo ale to bardzo gdy trzeba zmierzyc sie z gigantami ba sa niewidoczni. O Ibrze mowi sie ze majac go w zespole mozesz zapomniec o zwyciestwie LM i jest to prawda. Natomiast w Anglii o Berbatovie ze strzela bramki tylko ogorkom, brak systematycznosci w zdobywaniu bramek. Jak sie zatnie przez nablizsze 6 kolejek to w nastepnej strzeli 4 czy 5 bramek a komu to juz nie musze pisac. Dlatego Ferguson woli stawiac na Chicharito bo ten ma wiecej do zaoferowania.

30.05.2011 11:53

siewcawiatru -> co z tego ze mniej strzelili ale sa grozniejsi w pojedynkach i maja wiecej do zaoferowania z Barca, Chelsea, Realem, Man Utd. Dlatego ze z takimi rywalami napastnicy typu Gomez, Berbatov, Ibrahimovic i inni czyli drewna, ktore sa uzaleznione od podan zespolu na boisku sa niewidoczni ba najslabsi. Wtedy w taki meczu swojej klasy nie potrafia potwierdzic, a jak juz trafia bramke to z jak najmniejszym nakladem sil tz wystarczy dolozyc stope albo glowe. W/w pilkarze sa dobrzy gdy zespol stwarza im mnostwo sytuacji a te w 95% sa stwarzane z takimi tuzami futbolu jak St. Pauli, Kaiserslautern, Birmingham, Blackburn, AS Bari, Bologna. W lidze Gomez strzelil 28 bramek ile bylo podobnych do tej strzelonej wczorej 2, 3 ? wlasnie, lubie Gomeza ale chcialbym aby w meczach z gigantami dawal wiecej od siebie a nie czekal na podanie.

30.05.2011 11:35

Boateng bedzie bd wzmocnieniem, chlopak wieku 20 lat wymiatal w BL, nie wiem kto mu doradzil aby przeszedl do klubu w ktorym panuje chaos bo tak trzeba powiedziec o Man City.

29.05.2011 21:08

mam nadzieje ze slowa Karla sie potwierdza i 20 czerwca nasza kadra bedzie kompletna. Maja na to 3 tygodnie malo i duzo czasu.

29.05.2011 18:47

BadrHari -> smieszny jestes, porownujesz lata 70 do wspolczesnego futbolu, w dzisiejszych czasach od napastnika wymaga sie wiecej niz strzelanie bramek do pustej.

gruchamix3 -> gdyby Gomez wykorzystal przynajmniej polowe tych zmarnowanych sytuacji, ktore mial to jego bilans bramkowy bylby dzis kolo 45 bramek. I nawet one nie dalyby na wyzszego miejsca, bo co z tego ze strzelasz np St. Pauli 3 bramy a BVB nic.

29.05.2011 18:18

Olic moze nie jest skuteczny ale jest grozniejszy a przede wszystkim wiecej daje zespolowi niz Gomez. Nie czeka na pilke tylko walczy o nia, wielcy trenerzy takich pilkarzy bardzo szanuja niz czekajacych na podanie. Berbatov jest idealny przykladem, Ferguson na niego nie stawia bo Hernandez ma wiecej do zaoferowania mimo ze nie jest tak skuteczny, Guardiola rowniez zrezygnowal z Ibry choc ten strzelal bramki ale 90% z nich padlo po dostawieniu nogi, a tak to niewiele dawal druzynie. Nie dziwilem sie ze VG nie chcial stawiac na Gomeza bo procz czekania na pilke nic nie wnosil do gry. Dlatego wolabym Aguero w ataku niz Gomeza ogladac, poza tym duet RR bylby bardziej zadowolony moc z nim wspolpracowal niz Mario, Gomez jest dobrym napastnikiem ale nigdy nie bedzie klasy swiatowej.

29.05.2011 16:38

"Atak Aguero - Gomez masakra ,ale raczej nierealne" - gdyby przyszedl Aguero to bylby to koniec Gomeza w Bayernie, dlaczego ? Aguero jest o klase lepszy od Gomeza, szybki, bd technicznie, bd w pojedynkach 1 na 1, potrafi grac szybko, na jeden kontakt, kombinacyjnie idealny zawodnik do gry z duetem RR, Mullerem, Bastianem, Kroosem, Gustavo. Wtedy kazdy z w/w pilkarzy chetniej bedzie gral z Aguero niz Gomezem, a jak wiemy Gomez jest uzalezniony od duzej ilosci podan a gdy ich bedzie mniej to ilosc bramek zdobytych przez niego spadnie o polowe jak nie wiecej bo na 5 sytuacji Gomez wykorzystuje 2.

29.05.2011 13:23

LeoLessi -> Boateng to srodkowy obronca, a nie boczny. Chlopak gdy gral w HSV byl jednym z najlepszych stoperow BL a mial zaledwie 21 lat. Chlopak ma potencjal i to nie maly tylko aby go rozwinac musi grac. Bayern nie bedzie zalowal jesli go pozyska.

28.05.2011 18:58

Darth Smd ->

po 4) Lahm bedzie zadowolony moc znow wspolpracowac z Frankiem a ten z nim.

28.05.2011 16:31

ciesze sie z jego przyjscia, a co poniektorym krytykom zamknie buzie.

"Tym samym Bawarczycy zyskali prawego obrońcę, co oznacza, że kapitan Philipp Lahm przeniesie się na lewą stronę obrony, czyli tam, gdzie zyskał największą renomę" - swieta racja, Lahm grajac na prawej stronie prezentuje sie tylko dobrze natomiast na lewej bardzo dobrze.

Poza tym, smieszy mnie to ze Bayern podpisuje krotkie umowy z pilkarzami. Gdy przychodzil Franck, Robben i inni bd gracze oferowano im 4 letnie umowy, w innych wielkich klubach pilkarze o takiej renomie albo utalentowani podpisuja co najmniej 5 letnie a nawet 6 letnie. Jestem ciekawy czy Neuer rowniez dostanie 4 letni kontrakt, bo jesli tak to moze po jego uplywie chice odejsc jak Ballack a wtedy 25 mln za pilkarza, ktory zagral 4 lata w klubie to bardzo ale to bardzo duzo.

28.05.2011 16:17

jesli Bayern pozyska Vidala to po co kupowalismy Gustavo ? chyba nie po to zeby byl zapchaj dziura, jego miejsce jest w srodku pomocy a nie w linii obronnej. Fajnie ze bedzie konkurencja w srodku pola ale bedzie jak za czasow VG gdzie nie liczyly sie umiejetnosci pilkarskie tylko gral pupilek trenera.

28.05.2011 14:21

uwazam ze Rafinha bedzie wzmocnieniem, chlop jest stworzony do ofensywnego stylu gry, bedzie pasowal do Bayernu. Jest szybki, zdecydowany, dynamiczny, dobrze wyszkolony technicznie no i ma zelazne pluca. Grajac w BL potwierdzil te atuty, a ze we Wloszech spisuje sie przecietnie to nie oznacza ze jest slaby. Kaka grajac w Milanie byl pilkarzem klasy swiatowej przeszedl do Realu i zgasl ba mozna uzanc go za najgorszy transfer w historii, 65mln poszlo w bloto. Myslisz ze Messi poradzilby sobie w druzynie, ktora gra silowy futbol ?

27.05.2011 16:01

jak czytam komentarze co poniektorych to zastanawiam sie czy skonczyli podstawowke, bo pojecie o pilkarzach maja tylko typu Messi, CR7, Robben, Kaka, Rooney, Xavi itp dlatego proponuje przerzucic sie na Barce oni nie kupuja leszczy, na pewno bedziecie dumni z tego klubu.

27.05.2011 15:30

Clichy bylby dobrym rozwiazaniem ale ja wole osobiscie ogladac Lahma na lewej, na niej prezentuje sie o 30% lepiej niz prawej. Poza tym Franck na pewno bylby zadowolony moc znow wspolpracowac z Lahmem. Rafinha odrodzi sie u nas, jestem tego pewien.

27.05.2011 13:06

Alex w grze 1 na 1 oraz szybkosci i zwinnosci prezentuje ten sam poziom co van Buyten.

27.05.2011 02:13

Mancini jest slabym trenerem, potwierdzil to pracujac w Interze. We wloszech Inter byl niepokonany a w europie sie kompromitowal, Moratti spelnial jego kazde zyczenie a ten nie potrafil mu zapewnic sukcesu w LM. W Man City jest podobna sytuacja, kase wydaje na prawo i lewo z taka kadra 3 miejsce i puchar to zadne osiagniecie. Pod jego sterami nie maja co liczyc na sukces ba nie zdziwie sie jak Platini wykluczy ich z europejskich pucharow.

27.05.2011 00:10