300 zł za gola Bayernu w Betfan
300 zł za gola Bayernu w Betfan
300 zł za gola Bayernu w Betfan
DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: maniek87 Strona 5

jestem jak najbardziej za tym aby wrocil bo Bayernu ! W maju skonczy 33 lata wiec spokojnie da rade grac przez kolejne 2 czy nawet 3 lata na poziomie swiatowym. Lucio ma w sobie taka energie i wole walki jak zaden inny obronca a dla Badstubera bedzie to najlepszy nauczyciel. To ze Lucio wygral LM nie oznacza ze nie bedzie dawal z siebie wszystkiego kto jak kto ale Lucio to czlowiek z charakterem i umiejetnosciami a nam kogos takiego potrzeba aby moc walczyc o najwyzsze cele ! Van Gaal teraz zaluzje swojej decyzji o pozbyciu sie go a bardziej na pewno Uli i zarzad. Jesli tylko Bayern sie po niego zglosi to Lucio bedzie chcial odejsc z Interu mimo to ze ma kontrakt do 2012r a cena za niego to w granicach 8-10 mln wiec warto go sciagnac do Monachium.

17.03.2011 08:56

za Kake trzeba bedzie zaplacic 40-50mln w tych granicach wiec szkoda kasy. Poza tym nie wydaje mi sie zeby pasowal do Bayernu moze inaczej aby mogl sie rozumiec na boisku z duetem RR. Lepiej zainwestowac w Erika Lamele kto go kupi zrobi swietny interes a cena za niego to 15 mln, Marin idealnie pasowalby do duetu RR.

16.03.2011 22:53

wiec jestem jak najbardziej za tym aby go sprowadzic, 5-7mln za niego to zadna kasa a wzmocnienie jak sie patrzy. Poza tym wroci Ekici, ktory pokazuje ze ma umiejetnosci aby grac w Bayernie. Jeszcze jakby udalo sie zatrzymac Altintopa to pomoc bedzie mocna.

Franck,
Robben,
Bastian,
Muller,
Kroos,
Gustavo,
Ekici,
Altintop. Pozbyc sie Ottla sprzedac Tymo i dokupic Shaqiri wtedy linia pomocy bedzie mocna. Kupic napastnika bardzo dobrego wtedy bedzie rywalizacja w ataku Gomez, Olic i ? No i zainwestowac w obrone. Za 15 mln Hummels bedzie nasz choc wolabym kogos kto ma doswiadczenie zeby Badstuber mogl byc pewniejszy a wtedy bedzie git no i oczywiscie kogos z dwojki Bastos, Coentrao.

Wracajac do wypowiedzi Uliego to ciekawe po co chcial kupowac Ilicevica jak ten to dopiero nie bedzie mial szans na gre a statysty nam nie potzreba w zespole.

16.03.2011 13:50

ilu jest pilkarzy na swiecie, ktorzy potrafiliby posadzic na lawce duet RR ? Messi, Ronaldo a cala reszta to i tak bylaby zmiennikami u nas. Nam potrzeba dobrych zmienikow a nie przecietniakow bo tak o LM nie ma co rozmawiac no chyba ze cud sie zdarzy.

16.03.2011 13:32

nasi zawodnicy w drugiej polowie dupy dali ! przy drugiej bramce Bastian zachowal sie jakby balet trenowal a od 65 min to caly zespol po boisku chodzil, zero walki ! to co zawsze charakteryzowalo Bayern czyli gra do konca i zabieganie przeciwnika jest juz przeszloscia. Muller, Gomez powinni zostac zmienieni juz w 70 min, pierwszy udawal ze biega a drugi chodzi i wlosy sobie poprawial ! Co do Breno, Van Buyten to brak slow ! DRUGA POLOWA TO TRAGEDIA I PRZEGRANA NA WLASNE ZYCZENIE. NIE MOGE SIE POGODZIC ZE PRZEGRALISMY U SIEBIE !

16.03.2011 12:15

cel ! zajac 3 miejsce a latem Uli musi zainwestowac w zespol tylko nie w pilkarzy typu Ilicevic, Vargas bo na BL to tak a na LM sa juz za slabi. Pozbyc sie Breno, Buytena, Tymo, Klose, Ottla ich czas w Bayernie sie skonczyl. Ten sezon dla kibicow Bayernu to najwieksza kompromitacja w historii.

16.03.2011 10:01

PO MECZU Z FREIBURGIEM BAYERN ZACZNIE SERIE ZWYCIESTW INACZEJ BYC NIE MOZE. KURWA TYLE MECZU U SIEBIE JUZ W PLECY, WSTYD ABY WLASNE BOISKO NIE BYLO ATUTEM

16.03.2011 00:10

ULI I SPOLKA ZYJA PRZESZLOSCIA TAK JAK LUDZIE ZWIAZANI Z JUVENTUSEM WCIAZ MOWIA ZE TO WIELKI KLUB CHOC PRAWDA JEST TAKA ZE SA PRZECIETNIAKAMI A MY IDZIEMY W TYM SAMYM KIERUNKU. ZAMIAST SIE ROZWIJAC TO STOIMY W MIEJSCU I SOBIE WMAWIAMY ZE KADRE MAMY MOCA chodzi mi o Uliego i spolke. MAMY MOCNA ABY WYGRYWAC MECZE W KATARZE, CHINACH GDZIE POZIOM JEST TROCHE WYZSZY NIZ W POLSCE.


A NAJLEPSZE JEST GDY NASZ KOCHANY ZARZAD MOWI O ZASADZIE "Financial Fair Play" - WTEDY BEDZIEMY MIELI PRZEWAGE ITP TYLKO SZKODA ZE CO PONIEKTORZY KIBICE MOGA SIE JUZ NIE DOCZEKAC ZWYCIESTWA W LM, NIE MAM ZAMIARU CZEKAC 10-CIU CZY WIECEJ NA SUKCES NA ARENIE MIEDZYNARODOWEJ ULI MOZE SOBIE MOWIC ZE JESTESMY NAJLEPSZYM NIEMIECKIM KLUBEM TYLKO SZKODA ZE NA WLASNYM PODWORKU A POZA GRANICAMI TO TYLKO ZOSTALA HISTORII A OBECNIE TO KOMPROMITACJA W SWIECIE PILKARSKIM.

16.03.2011 00:04

Darth Smd - jestem pewien ze gdyby PZPN mial tyle kasy ile ma Bayern to bylyby efekty oczywiscie na PLUS


dobra lece

15.03.2011 23:48

Ivica666 SLUSZNA UWAGA ! ULI DUZO MOWI A MALO ROBI ! WCIAZ SIE ZASTANAWIAM JAK BASTIAN, LAHM, FRANCK PRZEDLUZYLI KONTRAKTY SKORO NASZA KADRA JEST NA POZIOMIE... NIE WIEM CZY TAKI POZIOM DO KTOREGO MOZNA BYLOBY PRZYPORZADKOWAC NASZ ZESPOL.


NAJBARDZIEJ BOLI MNIE TO ZE PRZEGRALISMY U SIEBIE, JAK JUZ PISALEM WCZESNIEJ BAYERN U SIEBIE NIE JEST GROZNY BA MOZNA SPOKOJNIE WYGRAC.



NIE JEST ZLE ZAPISALISMY SIE W HISTORII LM, ZESPOL PRZEGRYWAJACY U SIEBIE ZDOLAL AWANSOWAC CZYLI INTER, ULI JEST TERAZ NA PEWNO DUMNY(SKNERA PIERDOLONY ZA PRZEPROSZENIEM)

DOBRA LECE SPAC, POZDRO DLA WIERNYCH KIBICOW bayernu :)








ps serce boli :(

15.03.2011 23:45

CO WY CHCECIE OD KIBICOW BAYERNU NA STADIONIE ? PRZECIEZ 90% LUDZI, KTORZY CHODZA NA STADION TO LUDZIE WYKSZTALCENI ITP ATMOSFERA TAKA BYLA I BEDZIE ZAWSZE TZ SPOKOJNIE MONACHIUM TO NIE MIASTO ROBOTNICZE JAK DORTMUND, MANCHESTER, SCHALKE ITP GDZIE 90% KIBICOW NA STADIONIE TO PROSCI LUDZIE(ROBOLE) A CI SIE POTRAFIA BAWIC !

15.03.2011 23:27

DOBRZE ZE ODPADLISMY TERAZ BO GDYBY TRAFILISMY W 1/4 NA BARCE TO PADLBY REKORD BRAMEK W LM ALE ZA TO VG BY POWIEDZIAL ZE ZAPISALISMY ZE W HISTORII.



NAJLEPSZE JEST TO ZE ZNAJOMI BEDA SIE ZE MNIE ZNOW NABIJAC ITP(SYGNALOW JUZ KILKANASCIE OTRZYMALEM BA SMS-OW) BYCIE KIBICEM BAYERNU NIE JEST LATWE TYM BARDZIEJ JESLI LUDZIE Z TWOJEGO OTOCZENIA NIE PRZEPADAJA ZA NIEMCAMI.

15.03.2011 23:18

TAK SIE ZASTANAWIAM JAK U SIEBIE MOZNA PRZEGRAC ? NIBY NEMIECKIE ZESPOLY GRAJA DO KONCA ! BAYERN KOMPROMITUJE NIEMIECKI FUTBOL !


A ULI NIECH SOBIE KUPI "Ivo Ilicevica" BO PASUJE DO JEGO AMBICJI. SZKODA ZE MY KIBICE MUSIMY PRZEZ TAKIEGO SKNERE TAK CIERPIEC !

15.03.2011 23:03

GRAC TO MY MOZEMY Z JUVE BO TO NASZ POZIOM NA LM JESTESMY ZA SLABI.

ULI BRAWO SKNERO !!!

TEGO MOZNA BYLO SIE SPODZIEWAC ZE INTER STRZELI BRAME TO CO NASZ ROZNI OD WIELKICH DRUZYN TO ZE PRZY DOBRY WYNIKU ZAMIAST ISC ZA CIOSEM TO KURWA CZEKAMY CO ZROBI PRZECIWNIK


NAM POTZREBA TAKIEGO NAPASTNIKA JAK ETO'O, GOMEZ JEST DOBRY ALE PRAKTYCZNIE NIE MA NIC DO ZAOFEROWANIA A OSTATNIA SYTUACJA 3 NA 1 TO TYLKO POTWIERDZILA !

15.03.2011 22:56

NA POTRZEBA NIEMIECKIEGO TRENERA BO TYLKO WTEDY MOZEMY OSIAGNAC SUKCES !!!

PODOBNO NIEMIECKIE ZESPOLY GRAJA DO KONCA ? CHYBA NIE BAYERN !!!

VG POWIE NA KONFERENCJI ZE BYLISMY LEPSI CIEKAWE W CZYM ? LEPSZY BYL INTER BO TO ONI GRAJA W 1/4 A NIE MY

15.03.2011 22:48

NIECH ROBBEN I FRANCK ODEJDA BO W BAYERNIE SIE TYLKO MARNUJA !!!


TERAZ KURWA U NAS WSZYSCY MOGA WYGRAC ! ATUT WLASNEGO BOISKA ? NIE TE CZASY !!!

15.03.2011 22:43

GRATULACJE DLA INTERU, CHCE SIE GRAC TON SIE AWANS MA !!!


GOMEZ POWINIEN UCZYC SIE OD ETO'O JAK SIE PODAJE ~!!!!

15.03.2011 22:35

ZAJEBISCIE rOBBEN!!!

15.03.2011 22:12

KURWA TAK TO JEST GDY SIE JUZ NIE CHCE BIEGAC !!!

15.03.2011 22:09

komentator N zadal sobie pytanie czy Eto'o jest tak naprawde szybki czy Buyten tak wolny :)



w koncu Bastian gra z pierwszej i jest sytuacja bramkowa tego ostatnio brakowalo.

Czas na drugie 45 min i mam nadzieje ze Bayern nie bedzie czekal na to co zrobi Inter tylko gral swoje czyli do przodu.

pozdro :)

15.03.2011 21:45

to ze gra Daniel to dla mnie zadna niespodzianka, Tymo prezentowal sie na tej pozycji przecietnie.

15.03.2011 20:00

Joachim Loew bedzie pracowal z rep Niemiec do MS w Brazylii.

15.03.2011 11:58

z innej beczki...

Joachim Loew bedzie pracowal z rep Niemiec do MS w Brazylii.

15.03.2011 11:57

mam nadzieje ze to plotka. Nie rozumiem jednej rzeczy dlaczego Uli i spolka chca albo sciagaja pilkarzy bez zgody trenera ? tak sukcesu nigdy nie osiagniemy na arenie miedzynarodowej, widac ze Uli podpatruje prezesa Realu aczkolwiek po przyjsciu Jose skonczylo sie to w koncu.

14.03.2011 10:45

widac ze co poniektotzy zaponieli o urodzinach Holgera Badstubera !


...wszystkiego najlepszego Holger :)

13.03.2011 14:33

hansbutt - nie chodzi o to kto ile marnuje tylko ile moze zaoferowac druzynie. Gomez to jest dobry na lige tak jak Ibra czy Berbatov ale nie na LM bo gdy przychodzi grac o byc albo nie byc to gowno pokazuja a po meczu zawsze sa krytykowani ze to nie ich poziom.

13.03.2011 14:11

Bayern bylby grozniejszy gdyby mial napastnika, ktory nie jest uzalezniony od zespolu czyli Eto'o, Villa, van Persie, Aguero, Forlan, Barrios, Anelka, Drogba, Rooney itp. Gomez jest slaby aby grac w wielkim klubie to jest moje zdanie.

13.03.2011 14:05

dido57 - jaki jeden sezon, co Ty pieprzysz ? Na wlasnym podworku dominowalismy a poza granicami sie kompromitowalismy. Po wygranym finale LM w 2001r Bayern na arenie miedzynarodowej prezentowal sie wrecz tragicznie. To ze w poprzednim sezonie zagralismy finale LM to tylko i wylacznie dzieki szczesciu oraz Robbenowi. Inter nam wtedy pokazal ze wystarczy wylaczyc z gry Robbena i wielki Bayern nie istnieje. Nasz zarzad nie ma ambicji aby wygrac LM im tylko zalezy na samym udziale bo wtedy dobrze zarabiamy i to wszystko. Ile mozna sie podniecac mistrzostwem Niemiec w lidze gdzie nie ma konkurenta ? Uli po wygranym meczu z Hoffenheim byl tak zadowolony i dumny jakby ogral Barce a przeciez wygralismy tylko ze sredniakiem. Co do transferow to nie mowie aby Bayern wydawal 50 czy 60 mln ale spokojnie mozna kupic kogos za 25-30 mln zawodnika, ktory robi roznice na boisku a wtedy ten ktos sie szybko splaci przyklad Robbena, Francka a nawet zarobilismy na nich wiec o zadluzeniu klubu nie ma mowy no chyba ze jesli sie kupuje zawodnika bez zgody trenera tak jak bylo w przypadku Gomeza. Wydac 30 mln na kogos kto jest uzalezniony od zespolu wola o pomste do nieba ale to byla wtopa Uliego.

13.03.2011 13:38

nyy - a co moze tak nie bylo ? w poprzednim sezonie nie bylo w BL zespolu, ktory moglby wykorzystac kryzys Bayernu w tym sezonie jest zespol i dlatego mozemy zapomniec o mistrzostwie. A co do finalu LM to zagralismy w nim dzieki Robbenowi a przede wszystkim szczesciu.

12.03.2011 18:11

GomezGarcia - za co ma przeprosic ? zapomniales ze przez 1,5 roku Bayern sie kompromitowal, poza tym HSV to nie ten sam zespol co 2 czy 3 lata temu.

12.03.2011 17:56

Bayern powinien juz myslec o przedluzeniu kontraku z Robbenem, ktory obowiazuje do 2013r.

12.03.2011 17:49

basler34 - masz racje ustrzeli jesli zespol mu stworzy sytuacje na dobitke albo na pusta :)

12.03.2011 17:37

nie podniecajcie sie tak bo gramy ze slabym HSV

12.03.2011 16:58

kminas - kilkanascie lat temu zespoly typu Real, Man Utd, Liverpool, Juve, Barca, Milan itp remis na terenie Bayernu byl dla nich sukcesem, braliby go w ciemno a teraz ?

11.03.2011 20:25

kminas - dopiero teraz to zauwazyles ? LM dla naszego zarzadu nie jest priorytetem tak bylo i nic nie wskazuje aby cos sie zmienilo. Uli chce abysmy tylko w niej grali bo bardzo dobrze na niej zarabiamy a to czy my ja wygramy ma w dupie, Uli wierzy w cuda i ma nadziej ze za kilkanscie lat ja wygramy. Bayern sportowo nie idzie do przodu tylko stoi w miejscu. Mnie osobiscie jako kibica wkurwia to ze nasz zarzad jest bez ambicji. Ciekawy jestem jak Lahm czy Bastian nabrali sie na jego bajki przedluzajac konrtakty, przeciez polowa naszej kadry siedzialaby na trybunach w takich kluba jak Chelsea, Real, Barca, Arsenal itp ale Uli i spolka mowia ze mamy mocna kadre a prawda jest taka ze na przecietna BL jest za slaba.

11.03.2011 20:16

dobrze ze naszym trenerem nie zostanie Ottmar bo inaczej powrot Bommela bylby realny.

11.03.2011 20:01

jeszcze kilkanascie lat temu to mecz z Interem u siebie bylby formalnoscia a teraz to kazdy moze u nas wygrac, jednym slowem WSTYD !

11.03.2011 19:58

Bayern stracil styl i reputacje w swiecie pilkarskim a zeby to odzyskac trza nam nowego trenera.

11.03.2011 19:54

po co ta panika ? przeciez to jest tylko plotka, juz widze jak Uli go sprzedaje. Kontrakt z nami ma do 2013r wiec wczesniej nie odejdzie, on sam sobie zdaje sobie sprawe ze ta liga to nie dla niego no chyba ze znow chce wiecej spedzac czasu u lekarzy niz na boisku a Melo sie o to postara.

11.03.2011 19:47

kadra musi byc mocna wiec na lawke idealny.

10.03.2011 21:29

gruchamix3 - frajer to Ty masz na drugie, nie ma bramkarza, ktory nie popelnia bledow. Neuer z Nurnberg popelnil blad przy bramce Hegelera, wczoraj rowniez przy pierwszej bramce mogl sie lepiej zachowac, zobacz sobie skrot ze Stuttgart popelnil identyczny blad co Kraft tylko na jego szczescie bramka nie padla, van der Sar z Liverpoolem tez popelnil blad, Julio Cesar z nami tez popelnil blad. To ze Kraft kilkanascie razy uratowal nam dupe to juz nie pamietasz ? Kraft sie o wiele lepiej prezentuje niz Neuer gdy zaczynal.

10.03.2011 21:26

lepiej zainwestowac w Bastosa czy Coentrao bo Baines mnie osobiscie nie przekonuje.

10.03.2011 14:23

pawelM - Ottmar to nasza legenda ale jak mowi powiedzenie "dwa razy do tej samej rzeki sie nie wchodzi" i wszyscy wiemy jak skonczylo sie jego drugie podejscie. On ma swoje lata i dobrze mu we Szwajcarii a nam potrzeba trenera na lata. Naszym trenerem powinien zostac Niemiec, zajebista mentalnosc.

09.03.2011 10:42

gaccac88 - widac ze jestes kibicem Bayernu od niedawna bo Nerlinger to ma najmniej do powiedzenia w Bayernie. Uli dalej rzadzi i dzieli kasa.

08.03.2011 23:15

plota jak nic, nie wierze aby Uli znow chcial bez zgody nowego trenera robic zakupy. W wielkim klubie nie moze tak byc ze zarzad sprowadza sobie zawodnika bez zgody trenera bo tak sukcesu nie odniesiemy.

08.03.2011 19:05

rzeszoto - nie jest bo w rep nie ma jak na razie podobnego zawodnika do Klose, pozostali to takie typy jak Gomez wiec jest drugim. A w Bayernie jest nim Olic

08.03.2011 14:24

dopoki nie bedzie nowego trenera nie ma sie co przejmowac spekulacjami, Uli w koncu musi zrozumiec ze nie moze sobie kupowac pilkarzy jakich on chce(przyklad Gomeza). Nie kazdy pilkarz pasuje do koncepcji trenera, ktory ma swoja filozofie. Jestem pewien ze gdyby naszym trenerem byl Loew to Gomez bylby trzecim napastnikiem w naszej kadrze. Klose, Olic walczyliby o podstawe.

08.03.2011 14:10

granat2804 - masz racje VG ma super CV ale w Bayernie sie nie sprawdzil ba kompromituje nas jak zaden inny trener w naszej historii. A co do jego filozofii to sie juz nie wypowiadam bo mnie kurwica bierze gdy slysze na ten temat.

07.03.2011 11:13

20 mln to trzeba dac minimum za niego, poza tym wolalbym Marina albo Elie.

07.03.2011 10:42

akurat Nerlinger to ma najmniej do powiedzenia w Bayernie.

06.03.2011 23:09

Klinsmann - jesliby Real oferowal 80 mln to Franck gralby juz w Realu, sorry ale dla Uliego wazniejsza jest kasa niz walka z najlepszymi klubami.

06.03.2011 20:58

Jeszcze bedzie tak ze wygra z HSV, wyeliminuje Inter i uda mu sie zajac 3 miejsce w BL a Uli stwierdzi ze nie ma po co zmieniac trenera. Tylko wtedy nawet powazne wzmocnienia Bayernowi nic nie daja, jesli trener nie ma pomyslu na gre a Van Gaal nie ma. Wkurwia mnie juz nasz zarzad a w szczegolnosci Uli.

06.03.2011 20:53

uwazam ze w Bayernie powinien grac napastnik klasy swiatowej a takim na pewno nie jest Gomez. Powtarzalem to juz na samym poczatku a nie dopiero teraz gdy widac jakim typem napastnika jest Gomez.

06.03.2011 20:40

tomson - ja dalej jestem za Kraftem poza tym nie powinno sie mowic o Neuerze gdy stawia sie na Krafta, po to dostal szanse aby mozna bylo go ocenic po sezonie czy nadaje sie na nr 1 w Bayernie. Dlatego tez nie dziwie sie zachowaniu kibicow, ktorzy pokazywali KOAN NEUER. Oni przynajmniej maja szacunek do Thomasa a ten mu sie nalezy skoro dostal szanse na pokazanie sie. Teraz powinno sie mowic o wzmocnieniach obrony i napadzie a nie tam gdzie jest dobrze. A ja chcialbym zobaczyc jeszcze raz mine Uliego po wczorajszym meczu, teraz z niego sie smieja nie tylko Niemcy ale i cala europa. Ale tak to jest gdy duzo sie mowi a malo sie robi.

06.03.2011 18:31

MPawlowski - co pokazal Gomez gdy zespol gral slabiej i nie mogl mu stworzyc sytuacji ? podaj mi mecz w ktorym to on byl motorem napedowym ?

06.03.2011 18:12

po mimo wczorajszego bledu, Kraft lepiej sie prezentuje od Neuera gdy ten zaczynal bronic w Schalke.

06.03.2011 18:04

kazdemu zdarzaja sie bledy, dzis Van Der Sar popelnil fatalny blad przeciwko Liverpoolowi przy trzeciej bramce.

06.03.2011 16:56

MPawlowski - dobry jestes, co pokazal Gomez w ostatnich trzech meczach ? uwazam ze mozna spokojnie stwierdzic ze gralismy 4-2-3-0 tak jakby nie bylo napastnika. Gomez strzela gdy zespol stwarza sobie mnostwo sytuacji albo tak jak w meczu z Interem gdzie trzeba tylko dobic. Sorry ale ja uwazam ze Gomez jest przecietny na taki klub jak Bayern. My potrzebujemy napastnika typu Eto'o, Van Persie, Tevez, Villa, Drogba, Anelka, Auguero, Forlan, Barrios tz napastnikow, ktorzy nie sa uzaleznieni od zespolu, potrafia sami stworzyc sobie sytuacje oraz zespolowi.

06.03.2011 16:50

na dzien dzisiejszy temat transferow jest zamkniety dopoki nie bedzie nowego trenera no chyba ze Uli postanowi dac szanse jeszcze VG

05.03.2011 20:46

B@rtlej - sorry ale zaden trener, ktorego wymieniles nie zostanie naszym trenerem.

05.03.2011 18:09

ZAJEBISCIE ZA ROK FINAL LM U NAS A MY BEDZIEMY GRAC W LE NA DZIEN DZISIEJSZY, LEPIEJ BYC NIE MOZE !


jak myslicie ? Van Gaal wyleci po dzisiejszym meczu ?

05.03.2011 17:25

Mnichu

JAKI WIELKI ? JESTESMY TAK WIELCY JAK JUVE, pozostaje tylko nazwa i historia i to wszystko.

05.03.2011 17:08

zajebiscie, w przyszlym sezonie beda grac tylko dwie druzyny w LM bo Hannover nawet nie przejdzie eliminacji a jesli to bedzie to kompromitacja Niemieckeij pilki. Trafia na Barce to padnie dwucyfrowy winik. ZAJEBISCIE ULI, sknera jakich malo.

05.03.2011 17:06

oliverkahn1

tak samo moge powiedziec ze Bayern powinien kupic Aguero bo to co robi najdrozsze drewno swiata(Gomez) to brak slow !

Wiec TY sie zamknij pajacu !

05.03.2011 17:01

a trenerem Bayernu powinien zostac Uli bo to decyduje kto bedzie pilkarzem Bayernu

05.03.2011 16:57

pierwszy blad i juz zaczyna sie jazda na Krafta, brawo pajace i Wy jestescie fanami Bayernu ?

05.03.2011 16:55

GOMEZ, NAJDROZSZE DREWNO NA SWIECIE !!!

05.03.2011 16:47

Co Wy chcecie o Gomeza ? co poniektorzy kibice na tej stronie sie podniecaja nim a Wy go krytykujecie, przeciez nie kazdy napastnik klasy swiatowej musi umiec przyjac pilke, podac itp


Dajcie szanse VG on potrzebuje czasu, nie pamietacie ze nasi pilkarze sa po MS w poprzednim sezonie zagrali mnostwo mecz itp., to ze Barcelony, Realu, Arsenalu i innych pilkarzy moga grac dobrze nie oznacza ze nasi musza.

Uli kupi latem Neuera i bedzie git, on nam jest bardziej potrzebny niz obroncy i napastnik.

05.03.2011 16:31

zarzad i VG zle postapili wciaz wypowiadajac sie na temat Neuera, trzeba bylo poczekac do konca sezonu z pieprzeniem o Neuerze. Mnie osobiscie nie dziwi zachowanie kibicow bo Kraft jak narazie prezentuje sie bardzo, wszyscy o nim mowia ze to talent itp. Po to dostal szanse aby moc go na koniec sezonu ocenic czy zasluguje na bycie nr 1. Zarzad i VG dobrze wiedza ze jesli kupia Neuera to Kraft odejdzie, spokijnie dalej mogl bronic Butt bo na Thomasie i tak nic nie zarobiom. Wiec sie pytam po co on dalej broni jesli nasz kochany zarzad i wspanialy trener tak chca Neuera ? Jesli nie wzmocnimy obrony to i Neuer tak nic nam nie pomoze.

05.03.2011 14:03

liga mocniejsza a Bayern co raz slabszy

03.03.2011 23:54

Neuer gdy zaczynal tez nikt nie myslal ze bedzie to bramkarz klasy swiatowej, dajcie szanse Kraftowi. Nam jest potrzebny obronca lewy i srodkowy oraz napastnik klasy swiatowej a nie DREWNO, ktore czeka na dobitke. Zaraz ktos napisze ze strzelal bramki robiac obroncow i sie zgodze ale sorry obroncy Frankfurtu, Nürnberg, Kaiserslautern, Hannoveru, Freiburgu nawet nie nadaja sie na Lige Europejska.

03.03.2011 19:56

tak ciezko wam pojac ze kibice uwazaja ze Neuer nam nie jest potrzebny ! Kraft broni jak dotad znakomicie a Uli i spolka zamiast myslec o wzmocnieniu obrony to skupiaja sie na pozycji bramkarza. Przeciez nawet jesliby byl Neuer to i tak z taka gra oraz blokiem obronnym nic by nie pomogl.

03.03.2011 18:21

Hades - dokladnie poza tym musimy zaczac grac srodkiem a nie tylko skrzydlami. Kolejny mecz w ktorym mozna bylo zauwazyc ze gdy przeciwnik skupi sie na duecie RR to przestajemy stwarzac sobie sytuacje. VG nie potrafi wykorzystac potencjalu naszej ofensywy a przeciez mamy pilkarzy, ktorzy nadaja sie do gry pressingiem, kombinacyjnej, szybkiej takiej jak gra Barca, Arsenal, BVB czy rep Niemiec.

03.03.2011 17:19

Klosiu710 - chcialbym aby tak bylo ale jest to niemozliwe. DFB i Uli nie zgodziloby sie na takie rozwiazanie.

03.03.2011 16:51

DarthSmd1 - Badstuber slaby ? to sie zastanawiam dlaczego Loew go powoluje do reprezentacji ba gra w podstawie ?

03.03.2011 11:26

B@rtlej masz racje, dobra lece ogladac Valencia v Barca

02.03.2011 22:59

ozzy - co poniektorzy kibice na czele z Toba uwazaja ze Gomez to napastnik klasy swiatowej, sorry ale ktos taki co czeka na sytuacje az mu zespol stworzy nie moze nalezec do czolowki swiatowej. Ciezko Ci to zrozumiec ? Kolejny mecz w ktorym mozna bylo zauwazyc ze gramy w 10-tke.

02.03.2011 22:48

niby napastnik klasy swiatowej Gomez gral ?

02.03.2011 22:34

NIC SIE NIE STALO, VAN GAAL NIC SIE NIE STALO, NIC SIE NIE STALO, VAN GAL NIC SIE NIE STALO !!!

02.03.2011 22:30

alijen ma racje, Kuffour - wiesz dlaczego w poprzednim sezonie zdobylismy mistrzostwo Niemiec ? tylko dlatego ze nie bylo zespolu, ktory mogl wykorzystac kryzys Bayernu tak jak teraz BVB. Nie wiem czy jest trener, ktory ma tyle szczescia co VG to ze on jeszcze jest trenerem Bayernu moze podziekowac Robbenowi.

02.03.2011 18:21

Prinzessin - wszystko normalnie dziala

02.03.2011 16:45

Kuffour - Tuchel choc wydaje ze jest za mlody na Bayern to ma wrazenie ze dalby rade. Van Gaal nie pasuje do Bayernu, on nas tylko kompromituje a to ze w poprzednim roku zagralismy w finale LM to zasluga Robbena i szczesciu, ktore nam sprzyjalo. A to ze VG ma znakomite CV mnie za przeproszeniem gowno obchodzi, dostal swoje 5 min ? dostal, wykorzystal ? NIE

02.03.2011 16:37

hansbutt - co z tego ze za rok konczy mu sie kontrakt ? jesli o niego beda walczyc Bayern z Man Utd to wtedy 20-25 mln a nawet 30 bedzie trzeba dac. Musimy pamietac ze jest on mlody i zaliczany do najlepszych bramkarzy swiata top 5 mimo ze gra w Schalke. Po przejsciu do giganta moze zostac na pewno bedzie nr 1 na swiecie.

02.03.2011 13:12

Kuffour - bzdura sa info na temat Neuera, ile mozna czytac na jego temat ? dla mnie wazniejsza jest przyszlosc Bayernu a z VG nic nie osiagniemy. No chyba ze Ty wierzysz w bajki VG ze jestesmy po MS itp

02.03.2011 12:47

Van Gaal mnie juz doprowadza do szalu niech go zwolnia bo kompromotuje nasz klub. Gdyby dzis Schalke nas wyeliminowalo to latem nie tylko przyjda nowi zawodnicy ale i trener.

02.03.2011 12:34

mam nadzieje ze dzis zagra duet Breno - Badstuber a na lewej Pranjic. Tulipan nie moze byc tak uparty bo inaczej moze za to powaznie zaplacic, gdyby dzis Bayern odpadl to VG po sezonie wyleci.

02.03.2011 11:31

jestem ciekawy co bedzie jesli Kraftowi przytrafi sie blad(w tej rundzie). Co wtedy bedzie mowic zarzad, VG no i oczywscie kibice tej strony.

02.03.2011 10:59

nyy - taki przypadek byl raz w historii LM gdzie zespol, ktory przegral u siebie awansowal dalej. Miejmy nadzie ze Inter nie bedzie drugim takim przypadkiem. Nny tu chodzi o to ze Bayern wcale nie jest jeszcze pewien awansu i u siebie moze przegrac bo nie jesyesmy tym samym zespolem co kilka lat temu. Boje sie ze jak Inter bedzie gral od poczatku pressingiem to moze dla nas sie zle skonczyc. Tak bylo w pierwszym meczu przeciwko Maniz i obu BVB gdzie przegralismy bo te zespoly zagraly pressingiem wtedy Bayern sie gubi i popelnia mase bledow.

01.03.2011 23:16

redo1122 ma racje, Bayern to nie ten sam zespol co kilka lat temu, kiedy grajac u siebie remis dla takich zespol jak Real, Man Utd, Milan, Juve, Liverpoolu czyli najlepszych byl sukcesem. Oczywiscie jestesmy w stanie z kazdym wygrac u siebie ale trzeba pamietac ze rowniez mozemy u siebie sie skompromitowac. Obecnie stadion Bayernu to nie twierdza, ktorej nie mozna zdobyc.

01.03.2011 22:54

yasiek - a ja mam wrazenie ze dzieki Robbenowi zagralismy w finale LM

01.03.2011 21:38

bedzie czesciej gral niz Lewy, BVB prezentuje podobny styl co rep Niemiec wiec Klose idealnie bedzie pasowal do nich.

01.03.2011 14:25

wszytkiego najlepszego Andreas :)

01.03.2011 13:47

Schweini - nie wiem czy sie smiac czy plakac z tego co napisales. A co do stadionu BVB to nowoczesny on nie jest ale atmosfera jest tam taka jak na zadnym innym stadionie swiata. Wolalbym taka atmosfera na Bayernie jak jest na BVB niz super nowoczesny stadion.

01.03.2011 13:43

chcialbym aby Bayern go kupil, chlopak jest wart tej kasy. Szkoda byloby znow pozniej mowic ze mogl u nas grac tak jak bylo z Aguero. Ale znajac Bayern to woli kupowac pilkarzy pokroju Sosa, Dos Santos, Karimi, Hashemian, Braafheid itp.

28.02.2011 17:47

dobra decyzja Thomas, jak ma przyjsc Neuer to lepiej bedzie dla niego jesli odejdzie. Chlopaka dobrze mysli, chce grac niz siedziec na lawce w Bayernie to pokazuje ze ma ambicje. A wiekszosc z was wybralaby lawe po to by pozniej mowic ze sie gralo, sorry siedzialo na lawie w tak wielkim klubie.

28.02.2011 14:05

Mertesacker odpada a to tylko dlatego ze jest to najlepsza wersja Van Buytena. Nam jest potrzebny obronca typu Lucio tz szybki, zwrotny, dynamiczny i waleczny ale o takiego ciezko bedzie bo nie wiem czy jest ktos taki. Pozbycie sie Lucio bylo najwiekszym bledem VG, co prawda mial slabszy sezon i swoje humory ale na dzien dzisiejszy jest on w trojce na swiecie wsrod srodkowych obroncow.

28.02.2011 12:27

co Wy chcecie od Badstubera ? jestem ciekawy jakby sie prezentowal Chris Smalling z Man Utd gdyby jego partnerem byl Tymo a nie Vidic. Badstuber potrzebuje partnera z prawdziwego zdarzenia a takim na pewno nie jest Tymo. Moze dlatego VG nie stawia na Breno bo uwaza ze Tymo ma doswiadczenie i bedzie lepszym partnerem dla Badstubera, zobaczcie jak Holger zagral z Wlochami gdy gral obok niego Per Mertesacker. Uwazam ze zagral nawet lepiej od Pera a zostal zmieniony dlatego ze VG tak nakazal trenerowi rep aby pilkarze Bayernu nie grali calego spotkania. Mam wrazenie ze VG boi sie postawic na duet Breno, Badstuber bo jak zagrali ze soba to nie wygladalo to najlepiej ale tez nie mozna ich skreslac. Potrezbuja kilku meczow razem a jestem pewien ze bedzie lepiej.

27.02.2011 13:26

jak juz pisalem wczesniej ze chcialbym zobaczyc w rundzie rewanzowej dwoch pilkarzy, ktorzy powinni dostac szanse gry(Kraft, Breno) pol rundy bo tylko wtedy mozna okreslic czy nadaja sie na Bayern. VG musi postawic na Breno bo inaczej nigdy sie nie dowiemy czy on sie nadaje, nie chce aby znow smiano sie z nas ze oddalismy pilkarza, ktory spokojnie mogl stanowic o naszej sile.

hansbutt - a co do Gomeza to klania sie czytanie ze zrozumieniem.

Roter1 - masz racje VG powinien sciagnac Bastiana, wczesniej mowil ze nie patrzy na nazwiska.

27.02.2011 13:06

czesiu - pierwsza brama to Bastiana, druga Tymo przeciez spokojnie mogl przerwac akcje to wolal sie scigac z Barriosem. Dobrze wie ze obok Van Buyten jest najwolniejszym zawodnikiem. A co do Kroosa to wiecej zrobil niz Bastian z Pranjicem. Przeciwko Hannoverowi powinien zagrac duet Gustavo, Kroos, Bastianowi przyda sie odpoczynek. Poza tym jego podania do boku sa juz meczace no i oczywicie spowalnianie gry.

27.02.2011 01:00

Shorty - jak to co poniektorzy kibice twierdza ze Gomez to napastnik klasy swiatowej. Ja uwazam ze nie nalezy do tego grona, poniewaz jest uzalezniony od zespolu. Sam nie potrafi sobie stworzyc i zespolowi sytuacji bramkowej. To juz nie pierwszy mecz w ktorym mozna bylo zauwazyc ze tak jakby gralismy bez napastnika.

27.02.2011 00:48