DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: DarthSmd Strona 73

http://www.tz-online.de/sport/fc-bayern/arjen-robben-thomas-mueller-fc-bayern-hals-streit-werder-bremen-bilder-1101893.html

29.01.2011 20:54

Nie wiem o jakie "gestykulowanie rękami" chodzi, ale zawsze mi się wydawało, że to Robben zawsze najwięcej macha łapami, gdy ma do kogoś pretensje.

29.01.2011 20:24

Piach gramy, bo trener cały czas miesza w składzie. Tu nie ma nawet cząstki stabilności w tym co robi. Druga sprawa, to wystawia piłkarzy nie tam gdzie powinien. Tymo na obronie, Gustavo na obronie, Schweini jako wysunięty pomocnik, Muller jako skrzydłowy... Co to ma być? Pranjic powinien grać na pozycji Gustavo, brazylijczyk zamiast Ottla (o nim za chwilę). Do tego przesunąć Bastiana na def. pomocnika, a zamiast niego ustawić Mullera. Wolne miejsce po nim mogłby natomiast zając Altintop.

Ottl... Co on jeszcze robi w Bayernie, to ja nie wiem. On jest nawet za słaby na rezerwę. Co jeszcze dziwniejsze, wiele osób tutaj nie widzi jak słabym on jest piłkarzem.

29.01.2011 19:00

Mistrzostwo było przegrane już dawno. Ja się boję, że nie załapiemy się nawet na drugie miejsce.

29.01.2011 17:49

Powiem szczerze, że ta wygrana ratuje chyba tyłek vGaala. Co by nie mówić, słaby mecz w naszym wykonaniu. Cieszy raczej tylko wynik.

29.01.2011 17:41

maryna 250 to tchórz. Tacy są najgorszi. On teraz nie będzie nic pisał, bo zwiał frajer.

29.01.2011 17:18

maryna180, wypierdalaj! wypierdalaj! :D

29.01.2011 17:15

Pamiętam jeszcze jak mówiłem, że maryna to kibic BVB, to się wypierał tego ostro. Nie dość, że idiota, to jeszcze kłamie.

29.01.2011 16:32

Tak to się dzieje jak trener robi ciągłe eksperymenty w składzie, i bierze sobie skład z dupy. Raz Tymo na obronie, za chwile na pomocy, po czym znowu na obronie. Podobnie Pranjic i Gustavo. Zadnego pomyślunku w tym nie ma. Muller raz na boku pomocy, za chwilę na środku, i znowu na boku. Zamiast wsadzić do składu Breno, Tymo dać do pomocy, Gustavo obok Tymo, pranjica w miejsce Gustavo, to on kombinuje. Albo w ogóle zrezygnować z Tymo, Bastiana dać jako def. pomocnika, Mullera ustawić za Gomezem, a w miejsce Mullera dać Altinstope. Ale trener ma swoją własną pokręconą wizję.

29.01.2011 16:28

Prezes42 => No właśnie, to boli jak cholera. Cały czas w drużynie jest masa kontuzji, Klose prezentuje poziom totalnego dna, a zarząd sobie śpi. Oni się już nigdy nic nie nauczą.

28.01.2011 22:35

x113 => Oj, nawet nie zdajesz sobie sprawy jak jest nam potrzebny.

28.01.2011 22:33

Taką wąską kadrą jaką mamy my da się grać skutecznie we wszystkich frontach. Przykładem jest Barcelona, która ma jeszcze mniej piłkarzy niż my (bodajże 20!). Tylko jest jedno ALE... u nas mamy zdecydowanie za dużo kontuzji w drużynie. Zarząd widząc co się dzieje w klubie powinien szybko zareagować, i dokupić kogoś. Ja znam jednak ten zarząd i wiem, że nie ma szans na jakieś transfery jeszcze w zimie.

28.01.2011 22:26

http://transfery.info/news-full-14145.html => No i niestety Suarez przechodzi do Liverpoolu. Chyba więc muszę odłożyć chwilowo moje marzenie o dobrym technicznie napastniku. Szkoda...

28.01.2011 18:53

A tymczasem Vargas całkowicie zniknął z listy potencjalnych celów transferowych Bayernu na transfermarkt. Na 99,99% zostaniemy więc do czerwca z tym składem. :/

27.01.2011 23:35

makaay => "Olic na 3-1 i czy to było genialne?" Strzał z praktycznie zerowego (!!!) kąta na pewno jest genialny.

"A w pierwszym meczu kto rozpoczął tą akcje po której Olic strzelił?" A pamiętam, to przecież Gomez był tym piłkarzem co tak komicznie się przewrócił. :D Dobra, już przestaje, bo znowu wojna się zacznie. Już mnie nie ma XD

26.01.2011 23:36

Bawarczyk87 => Dobrze, że chociaż wygraliśmy ten mecz, ale jeśli Gomez nie wykorzysta znowu takich dogodnych sytuacji jak dzisiaj w meczu z Interem (a będzie ich zapewne bardzo malutko), to przewiduje żałobę na stronie. :) Lecę już, pozdrawiam wszystkich kibiców Bayernu (nawet tych co określali mnie tu mianem "antyfana Bayernu"). Heh.

26.01.2011 23:34

makaay => Olić ratował tam tyłek niejednokrotnie. W pierwszym meczu z MU, i w drugim, gdy to po jego akcji strzeliliśmy na 3:1.

26.01.2011 23:29

Voy "Tej akcji gdzie sie obrocil i mial przed soba tylko bramkarza nie uznaje za stuprocentowa sytuacje, dlatego mowie, ze moim zdaniem zmarnowal jedna setke"

Ale dlaczego nie zaliczasz tej akcji do "setki"? To czyściutka "setka" jak się patrzy. Tylko bramkarz przed sobą, napastnik na wysokości 11-stki. Dlaczego tego nie zaliczasz do 100% sytuacji, nie mam pojęcia.

26.01.2011 23:27

"jak nie strzeli 4 setek w finale lm i do tego przegramy to bedziecie sobie mogli po nim bluzgac :P" Bluzgać po nim nie będę (ja co najwyżej go krytykuję, do bluzgania mi daleko). Powiem co najwyżej "a nie mówiłem?" :D

26.01.2011 23:04

"To wiadomo, ale jako napastnik jest kompletny!". Jeśli słowo "kompletny" oznacza seryjne marnowanie 100% sytuacji, to się wszystko zgadza.

26.01.2011 23:01

"Dwie sytuacje zmarnowal ale gral dobrze, szczegolnie w pierwszej polowie". Dwie 100% sytuacje!! On powinien się spytać bramkarza, w który róg chcę strzał, i wpakować piłkę do bramki. Ja wiem, że można raz na, nie wiem, 5 setek przestrzelić akcję, ale nie na odwrót! Na 5 setek jedna strzelona!! Panowie, bądźcie uczciwi.

26.01.2011 22:56

jakub105 => Oj, musiałeś mieć ostre ścinki na necie. W pierwszej połowie miał sytuacje co się obrócił z piłką, i miał sytuacje sam-na-sam. Oczywiście strzał w bramkarza. W drugiej połowie podobna sytuacja. Fajna klepka z Mullerem(?), i znowu strzał w bramkarza. On chyba musi zamykać oczy przy każdym strzale, poważnie. I miał jeszcze jedną sytuację co dostał fajne podanie z pola karnego do tyłu, i miał praktycznie pustą bramkę (1-2 obrońców stało przed nim, co nie zmienia faktu, że to powinna być formalność). Znowu fail.

26.01.2011 22:53

tai => Normalnie jakbym czytał fanów (fanatyków raczej) "Lewego" na stronie BVB nie tak dawno temu. Tak samo próbowali usprawiedliwiać padakę Lewandowskiego. Skończyło się na paru banach. Gomez zagrał T-R-A-G-I-C-Z-N-I-E! Nic go nie usprawiedliwia!

26.01.2011 22:40

Co mi się rzuciło w oczy:
- Niech vGaal weźmie ten swój zasrany kapownik i poukałada w końcu tę obronę! Ileż można?!! Przecież on się chyba na tym w ogóle nie zna, skoro nasza obrona cieniuje już od dłuuuuuższego czasu. Znowu było nerwowe obgryzanie paznokci przy KAŻDYM rzucie rożnym. W encyklpoedii pod nazwą "chaos" powinny być umieszczone zdjęcia Bayernu, gdy przeciwnik wykonuje ten stały fragment gry. Totalna porażka. :/
- Gomez. Znowu źle. Fakt, strzelił bramkę, ale IMO zagrał w tym meczu jak niedawno Lewadowski. Dwie 100% sytuacje ( w zasadzie trzy, bo dostał też fajne podanie do tyłu, a w bramce praktycznie nie było bramkarza), i zero skuteczności!!! Załamka. Duży minus za mecz.
- Ottl. Człowiek-widmo. Kameleon. To wszystko na jego temat.

Resztę dopisze później jak ochłonę. Cieszy wynik, martwi wciąż kiepska gra obrony. Momentami Aachen cisnęło nas tak mocno, że aż wstyd.

26.01.2011 22:36

pipboy => I nie zdziwiłbym się później, gdyby powtórzyła się sytuacja jak z Hummelsem. Zrobi się w Violi zajebisty piłkarz z Contento, i byłby płacz. Nie, taki scenariusz nie wchodzi w grę, że Contento odchodzi. Przynajmniej ja tak bym nie chciał. Tylko wypożyczenie jak już.

26.01.2011 17:23

Fajnie byłoby mieć Vargasa w drużynie, ale nie kosztem Contento. Zgadzam się w pełni z nyy.

26.01.2011 17:03

davout => I Haas... :P

26.01.2011 09:36

Super, ale może też teraz jakiś transfer do nas, panowie?

26.01.2011 09:18

IMO Bommel powinien odejść, ale po sezonie. Tak mamy o jednego piłkarza mniej, a sezon długi... :/

25.01.2011 22:38

Jeszcze 1-2 miesiące temu powiedziałbym, że Tymo gra lepiej od Bommela, ale w paru ostatnich meczach zauważyłem u ukraińca spadek formy. Normalnie grał gorzej od Bommela. Mam nadzieję, że to tylko chwilowa tendencja u niego, bo skład naprawdę nie jest szeroki. Mamy obecnie 23 piłkarzy. Trzech z nich to bramkarze, a oprócz nich występują takie "cosie" jak Braafheid, Buyten, Haas, Ottl. No i nie zapominajmy o Klose, który już raczej nigdy nie będzie grał dobrze. Doliczmy długą kontuzję Olica. Odejmując ich wszystkich mamy 14(!!!) piłkarzy , którzy mogą grać z powodzeniem w polu. Na 10 miejsc!! Katastrofa, ja nie wiem, czy zarząd+trener zdają sobie sprawę z tego jak źle wygląda nasza sprawa z kadrą.

25.01.2011 22:29

Za Gomeza zapłaciliśmy 30 mln, a też nie wiedzieliśmy jak sobie tu poradzi, więc cena za Suareza nie powinna być przeszkodą zwłaszcza, że byłaby pewnie i tak mniejsza niż za Mario.

24.01.2011 12:17

makaay => Wiadomo, że nie mamy drużyny idealnej. Dlatego potrzebna jest dobra konkurencja również w ataku. Moim faworytem, jak już wspomniałem, jest Suarez.

24.01.2011 11:59

piczek => Marzy mi się choćby Luis Suarez. Wiem, że wielu świetnych napastników jest już zajętych w równie dobrych klubach, ale powinniśmy się zainteresować pozyskaniem nowego, dobrego technicznie napastnik, choćby przez scouting. Ostatnio słychać tylko, że interesujemy się pozyskiwaniem nowych zawodników odnośnie pomocy, a nie słychać nic o napadzie. A przecież nic tak nie wpływa na poprawę jakości gry, jak dobra konkurencja na każdej pozycji. Gomez obecnie takiej nie ma (przez kontuzję Olica), bo Klose to IMO żadna konkurencja, i to jest wielki błąd zarządu.

24.01.2011 11:42

Co nie zmienia faktu, że Gomez nie jest idealny. Jak powiedział vGaal:
"Mario musi wykorzystywać swoje sytuacje bramkowe. Szczególnie należy mu się nagana za sytuacje do przerwy, które zmarnował. To były ważne chwile w meczu, mogły wpłynąć na wynik." Ile razy Gomez już miał takie sytuacje, że dostawał piłkę w zasadzie na 100% (sam na sam z bramkarzem), i poprzez swoje słabe opanowanie piłki w biegu oraz słabe przyspieszenie, marnował seryjnie takie sytuacje (zazwyczaj obrońca spokojnie wygarniał mu piłeczkę spod nóg).
Poza tym jednego nie rozumiem: Piszecie tutaj, że napastnik nie jest od rozgrywania akcji, więc nie potrzeba dynamicznego, dobrze technicznego napastnika. Ale w sumie czemu nie można mieć takiego napastnika? Napastnika, który będzie potrafił wszystko to co Gomez, a dodatkowo będzie potrafił szybko urwać się obrońcom(lub zastosować skuteczny zwód) i wpakować pewnie piłkę przy słupku. Dlaczego nie można mieć dobrego technicznie napastnika? To jakaś podstawowa reguła piłki nożnej? Gdzie ją chłopaki znaleźliście? W Biblii?

Sam trener już zauważa, że Gomez nagminnie marnuje wyborowe sytuacje. Sytuacji, których z silniejszymi drużynami (np. Inter) prawdopodobnie będziemy mieć raptem dwie na mecz. I wtedy będzie płacz, że Gomez znowu dał się dogonić przy 100-procentowej okazji. Sorry ludzie, ja nie podzielam waszego hurraoptymizmu.

24.01.2011 10:38

Ciekawy news znalazłem na stronie konkurencji dotyczący Gomeza: http://fcbayern.pl/index.php?s=news&id=1495

Chyba panowie musicie nawrzucać teraz Luisowi. Powodzenia. XD

24.01.2011 00:07

O niego jestem akurat spokojny jak nigdy. To prawdziwy walczak, nigdy sie nie poddaje. Wracaj Ivica do zdrowia! :)

20.01.2011 17:22

Gdzie jest Haas?!! On musi zostać!!! Jeśli odejdzie, to sprzedaż koszulek klubowych spadnie na łeb, na szyję :)

20.01.2011 14:30

JurkenVanPyton => Kij im w oko. Nawet przez sekundę nie będę oglądał ich meczyków BVB, choć to pewnie tylko przejściowy trend E2 (bo BVB jest w tym sezonie modna). A te "sportowe pozdrowienia" mogą sobie wsadzić... wiecie gdzie. :/

19.01.2011 15:48

Baja => Oby tylko Robben w przeciągu tych dwóch tygodni znowu nie nabawił się kontuzji, znając nasze szczęście. :P

18.01.2011 13:32

Męczy nas ten Bommel i jego agent różnymi wypowiedziami o rzekomo licznych ofertach, normalnie jakbyśmy mieli się czuć zazdrośni. Jak chce, to niech idzie. A nie wiecznie "mam wiele ofert, ale nie wiem czy pójdę... chyba pójdę, a może nie... a może tak... jednak nie, tak, nie..."

18.01.2011 12:40

@jakubFCB Czy ja wiem, linki do transmisji netowych można zawsze znaleźć na myp2p lub soccer-live. Choć decyzja należy oczywiście do newsmanów.

17.01.2011 21:51

Gomez za wysoko! 5 to minimalny wymiar kary dla niego w tym meczu.

17.01.2011 15:51

Kuffour, kimi => Cholera, serio? A to chamy!! Mają o jednego widza mniej. Wolę już się pomęczyć z najgorszym streamem niż oglądać BVB.

17.01.2011 14:26

http://fussball.pl/index.php?dzial=aktualnosci&artykul=188235 => Bundesliga w Eurosport 2 do 2015 roku! Ktoś z newsmanów powinien o tym napisać jakąś wiadomość na stronie.

17.01.2011 13:46

Proponuję zakończyć dyskusję nt. Gomeza. Ja ciebie nie przekonam, a ty mnie. Dla mnie dobrym krokiem byłoby dokupienie jakiegoś uzdolnionego technicznie, szybkiego napastnika do konkurencji dla Mario, i czekanie tylko jak go wygryzie z pierwszego składu. Bo to byłoby nieuniknione.

17.01.2011 10:32

Ale ja mu jego strzelonych bramek nie odbieram w żaden sposób. Jest dobry w tym do czego się nadaje tj. ustawianiu się w polu karnym i czekaniu na okazje do strzału, ale brakuje mu w innych aspektach.

"brak rozgrywającego(cofnietego napastnika)". Nie wiem co chcesz od Mullera, ale 100 razy wolę zostawić go w składzie i zmienić Gomeza na lepszego technicznie napastnika, niż kupować specjalnie Gomezowi partnera do ataku. A kupno nowego cofniętego napastnika skazuje Mullera na ławkę. Gomez IMO nie jest tego warty.

16.01.2011 23:47

makaay => "chłopie masz mało do powiedzenia to nic nie mów". Aha, czyli jak piszę/mówię coś co nie zgadza się z twoim JEDYNYM słusznym zdaniem, to pisze już brednie, i mam się zamknąć?

"ja widze bardzo dobrego napastnika" - a ja nie, a na pewno nie widzę u niego cech, które sobie bardzo cenię u napastników (wymieniać nie będę, robiłem już to setki razy).

"tylko wiesz ja coś mało widze takich wrzutek na głowę jak to robił Ribery,Lahm kiedyś z Tonim.Co ty chcesz bramki z niczego,ja widze w ogóle mało akcji,mało podań do Gomeza,a i tak ma tych bramek troche" To skoro mało jest wrzutek, podań do Gomeza, to po co trzymać napastnika o takiej charakterystyce (sam mówisz, że jego wielkim atutem jest gra głową).

Może zamiast dopasowywać zespół pod Gomeza, lepiej dopasować napastnika(nowego) do już istniejącego zespołu?

16.01.2011 23:22

Ribbery? Nie znam. :)

16.01.2011 23:14

@Voy "Jedno jest pewne, potrzebny jest nowy napastnik. Chociaz zeby byla konkurencja w skladzie." To są właśnie błędy zarządu i trenera. Nie uczą się na swoich własnych błędach. Nic tak nie poprawia ogólnej jakości zespołu jak dobra konkurencja. Zamiast wywalić Buytena, sprzedać Klosego, i kupić jakiegoś napastnika+ 1-2 środkowych obrońców, to on dalej spokojnie sobie siedzą, jak gdyby nic się nie stało.

16.01.2011 23:10

"jest szybki" => jest przeciętny w tym względzie
"potrafi kiwnąć" => W FIFIE?
"genialnie się ustawia"=> w polu karnym potrafi to robić, tu się zgodzę
"strzelać to on potrafi nawet z daleka" => Jeśli to potrafi robić to baaaaaardzo rzadko z tego korzysta. To niemal jak mit.
"głową jak kto chce" - głową gra średnio, do Toniego mu wiele brakuje jeśli o to chodzi

"Wystarczy cofnięty dobrze wyszkolony technicznie napastnik" - tylko Muller raczej nie należy do takich. Jego cechuje bardziej inteligencja boiskowa, cwaniactwo, ale bardzo dobry technicznie to on na pewno nie jest (choć parę razy potrafił pięknie strzelić). O wiele bardziej wolę duet nowy napastnik+Muller niż Gomez+nowy cofnięty napastnik.

16.01.2011 23:02

Tym bardziej szkoda, że nie ma sensownej konkurencji w składzie jeśli chodzi o napad, bo Klose to cień siebie z najlepszych lat, niestety.

16.01.2011 22:52

Czy to był zły start czy nie, takie akcje Gomezowi przydarzają się za często. Jeśli chodzi o dynamiczny strzał, szybki bieg, i pewne wykończenie akcji, Gomezowi bardzo dużo brakuje. To nie piłkarz od tego typu akcji, nie ta liga.

16.01.2011 22:46

Gdyby za Gomeza grał ktoś szybszy, lepszy technicznie, to przy tej akcji co ostatnio miał Mario (sam na sam, ale spokojnie zdążył za nim obrońca i go zblokował), to już bramkarz Vfl wyciągałby "szmaciankę" z siatki. Poza tym co to za głupota, że typowo wykańczającego akcje nie może grać ktoś szybszy, dynamiczniejszy, lepszy technicznie? To jakaś reguła? Jeśli tak, to chyba ze średniowiecza.

"Aguero to nie było by lepsze rozwiązanie bo to jest zawodnik rozgrywający i musi grać ktoś typowo wykańczający jak Gomez(jakby sie głupio kiwał i tracił to też by było zle)."

Jak ktoś potrafi dobrze operować piłeczką, mieć "klej" na nodze, to i gubić piłek nie będzie często. A właśnie tak będzie robić ktoś kto nie posiada tych atutów.

Ja będę to powtarzał do znudzenia. Ktoś obdarzony nieprzeciętną techniką stwarza nam nowe możliwości w ataku - jakaś nieszablonowa akcja, zaskakujący strzał, urwanie się obrońcom. To bezpośrednio przekształca się na zdobywanie bramek, bo obrona przeciwnika nigdy nie może się spodziewać, co zaraz wymyśli sobie taki napastnik.

Gomez nie jest zły w tym co robi tj. ustawianiu się w polu karnym, i czekaniu na dogodny moment na podanie, ale IMO takiego typu napastnik nie może dać zespołowi tyle, co piłkarz u którego słowo "technika" nie kojarzy się tylko z rajdami Robbena czy Riberego.

16.01.2011 21:10

Rael => No kibice BVB to "ciekawy" przypadek. Im nic nie pasuje. Jak Lahm pisał, że Bayern wierzy w mistrza, to został on przez nich zmieszany równo z błotem. Teraz Robben wyraża się z szacunkiem o BVB, zdaje sobie sprawę z tego, że nie dogonimy BVB - został zjechany, że jest fałszywy. Tak źle, tak niedobrze. To typowy przykład mani prześladowczej + sporawe kompleksy. Nic innego.

16.01.2011 19:34

Schweini => To dopiero pierwszy słaby mecz Bastiana od dłuższego czasu, a ty już takie wnioski wystawiasz? Trzeba trochę wyluzować, a nie oskarżać wszystkich po jednym gorszym występie. Sam dałem Bastianowi 5, ale o nic go nie oskarżam, bo to trochę głupie. Co do Gomeza... cóż, dałem mu 5, ale faktem jest, że zagrał tragicznie. Chyba nigdy nie przestanę marzyć o dobrym technicznie napastniku w Bayernie. W tym sezonie się takiego nie doczekam na pewno.

16.01.2011 17:16

Mario niestety 5, podobnie jak Bastian. O parze naszych środkowych obrońców nawet nie wspominam, bo skali zabraknie. Kraft... generalnie dobrze zagrał, ale ta sytuacja z nieuznaną bramką Vfl - parodia!

16.01.2011 14:12

johs1982 => Skubaniec z tego Riberego, sam sobie przekręcił tak kolano, że ma dwa tygodnie przerwy. Ale o tym, że facet mu nadepnął na stopę przy wybijaniu piłki (nawet jak nieumyślnie), to już nie wspomniałeś. Na kontuzję Franka złożyły się dwa czynniki: wybicie piłki + nadepnięcie przez Josue. Gdyby Josue nie nadepnął na stopę Riberego nie było by tej kontuzji w ogóle! Jak więc można mówić, że kontuzja jest wyłącznie winą Riberego, ludzie!

16.01.2011 14:08

Wraca nadzieja. Zwłaszcza, że źródło jakuba105 jest raczej wiarygodne. ;)

16.01.2011 12:42

Klosiu710 => Mam taką nadzieję. Brak Franka nie byłby może tak odczuwalny, gdyby miał go kto zastąpić, a ja nikogo takiego nie widzę. W grę wchodzi tylko transfer, ale raz, że zarząd nie jest skory do wydawania kasy, a dwa, że trudno znaleźć kogoś dobrego na ostatnią chwilę. :/

15.01.2011 18:24

Voy +> Fakt, przecież on chyba ma coś z lewą nogą?

15.01.2011 18:16

No i dupa. Ale panu Neymar7, to nie przeszkadza. To zobaczymy jak będzie piał po meczu z Interem...

15.01.2011 18:12

"Gracze są bardzo podekscytowani i oni się mnie spytali, czy ja także taki jestem. Tak jestem napalony."

No to twoje zapędy nieźle zgasił Wolfsburg, panie vGaal.

15.01.2011 18:05

Adi => Ostatnia kontuzja Riberego, to nie było właśnie coś związanego z kostką? Ile wtedy pauzował? Chyba ponad 4 tygodnie, więc wątpliwy jest jego występ z Interem. Przerąbane. :[

15.01.2011 18:04

tomassi => Zgadzam się. Brak sposobu na grę, bojaźliwość objawia się właśnie prze wiele (zbyt wiele) podań do bramkarza.

15.01.2011 17:59

Przy tej sytuacji co Gomez miał sam na sam (dogonił go obrońca) bramkarz wyciągał by już piłke z siatki, gdyby zamiast Mario znalazł się przy piłce szybszy (o dobrej technice) napastnik. Gomez nie jest od takich akcji, i nigdy nie będzie. To typowy lis pola karnego czyhający na dogodną sytuację. Wolę innego typu napastnika.

15.01.2011 17:55

Gomez... Ja zawsze chciałem napastnika o ciut innej charakterystyce. Szybszego, dynamiczniejszego, lepszego technicznie, o lepszy opanowaniu piłki. Może Gomez umie znaleźć się w polu karnym, ale brakuje mu sporo we wszystkich tych elementach, które wymieniłem.

15.01.2011 17:50

Niesamowicie GŁUPIO tracimy bramki (w sumie dzisiaj właśnie taką strzeliliśmy). Obrona dalej gra katastrofalnie! Co by nie mówić o vGaalu - na obronie to on się nie zna. Każda wrzutka, wolny, rożny to niesamowite zagrożenie dla nasz, bo nie umiemy skutecznie bronić w naszym polu karnym.

Mam nadzieję, że Ribery szybko wróci do gry, bo go potrzebujemy

PS. Trudno mi wyobrazić sobie nasz pojedynek z Interem.

15.01.2011 17:42

Czemu te kontuzje muszą nas tak męczyć. Nic tylko cały czas jakieś kontuzje.
krzaq=> Przypadkowo, czy nie przypadkowo. Josue wyeliminował nam Franka z gry na dłuższy okres. To nie ulega wątpliwości.

15.01.2011 17:33

Czemu te kontuzje muszą nas tak męczyć. Nic tylko cały czas jakieś kontuzje.
krzaq=> Przypadkowo, czy nie przypadkowo. Josue wyeliminował nam Franka z gry na dłuższy okres. To nie ulega wątpliwości.

15.01.2011 17:32

konradekek => Oby to vice mistrzostwo było, bo to nie jest wcale takie oczywiste. :/

15.01.2011 17:25

Bayern1985 => Czym się różni kosa w nogi(nawet jak ktoś nie chciał tego zrobić tzn. polował na piłkę), od nadepnięcia na stopę, skoro skutek jest taki sam => cięzka kontuzja?

15.01.2011 17:09

Neymar7 => Podejrzewam, że każdy dzieciak jest od ciebie i tak bardziej inteligentny. Masz jakieś kompleksy chyba z tym związane. Ale dobrze, że z góry określiłeś, że nie lubisz po prostu Franka, więc za grosz obiektywizmu właśnie u ciebie nie ma.

15.01.2011 17:06

*Temu klubowi kibicowałem (...)

15.01.2011 17:04

Chłopie, byłem obecny jeszcze na starej stronie Bayernu, pod innym nickiem. Temu klubowi kibicuje jeszcze przed tym, gdy przewaliliśmy finał LM z MU.

15.01.2011 17:02

Gomez dzisiaj tragicznie gra.

15.01.2011 17:00

krzaq=> Gdyby Kraft nadepnął Frankowi na stopę, to on odpowiadałby za jego kntuzję. Ale zrobił to akurat Josue. Czaisz?

15.01.2011 16:59

Neymar7 Smiechu warte. I pisze to gość, który zarejestrował się w maju 2010. Czyli ponad pół roku temu. Dobry jesteś.

15.01.2011 16:56

Bayern1985 => Dokładnie.

15.01.2011 16:54

Ribery akurat od dłuższego czasu grał dobrze. To strata tak ogromna jak Bastiana czy Robbena. Neymar7 jeszcze tego nie rozumie, ale za miesiąc będzie gadał, że brakuje Franka.

15.01.2011 16:51

Josue wyeliminował Franka, teraz próbuje tego samego z Robbenem.

15.01.2011 16:47

Nasza obrona nie istnieje przy rożnych....

15.01.2011 16:46

Mutarito=> Dobre. 12 lat to chyba ty masz. Największy syf intelektualny, to zarzucać komuś młody wiek. A Bayern jest moim całym życiem. Brak takiego piłkarza jak Ribery to wielka strata. Bez niego walka z Interem będzie cholernie utrudniona, młotku.

15.01.2011 16:41

krzaq => "A moim zdaniem nie ponosi , z tą różnicą, że ja potrafię swoje zdanie uargumentować." Rzeczywiście, "argumenty" po byku.

15.01.2011 16:35

DonPezo => Trzymał się wyraźnie za kolano. Będzie jak z Oliciem. :(

15.01.2011 16:32

Kurw... nawet nie mówcie, że kontuzja Riberego do końca sezonu. Zjebany sezon. Mecz z Wolfsburgiem to teraz drugorzędna kwestia.

15.01.2011 16:31

Kontuzja Riberego zjebała mi dzisiaj całą przyjemność z oglądania meczu. Drugi raz już Ribery ma kontuzję przez "lekką" pomoc przeciwnika. Wtedy skręcił stopę, teraz coś z kolanem.

15.01.2011 16:23

krzaq => Nie będę dalej dyskutował. Moim zdanie winę ponosi w całości piłkarz Wolfsburga. Koniec dyskusji.

15.01.2011 16:19

Skąd wiesz, że nie zrobił tego celowo?

15.01.2011 16:12

krzaq => Powiem jeszcze lepiej. Mógł Ribery w ogóle nie wychodzić na boisko, prawda? Daj spokój, od kiedy to można deptać innych piłkarzy.

15.01.2011 16:09

Apollo => Oby. :(

15.01.2011 16:02

Kontuzja Riberego to 100% przez piłkarza Wolfsbrga.

15.01.2011 15:59

krzaq => Nadepnął mu na stopę!

15.01.2011 15:57

Jebany piłkarz z Wolfsburga. To przez niego Ribery ma kontuzję!

15.01.2011 15:54

Kurwa, Ribery!!! :(

15.01.2011 15:51

Kaiser od pewnego czasu wygłasza jakieś dziwne przemowy. A to, że Bastian powinien odejść do Interu, a Bayern ma za słaby skład (jak ma budować dobry, gdyby odeszli z drużyny piłkarze pokroju Bastiana). Teraz ten z Mourinho.

15.01.2011 10:29

BVB wcale dzisiaj tak dobrze nie grało, ale myślę, że wygrają mistrzostwo. Na własne życzenie sobie je przegraliśmy, takie życie. Ale jedno będzie dobre... już nie mogę się doczekać na "spektakl" w LM w wykonaniu nowego "Miszcza" Niemiec. Będzie kupa śmiechu, bo oni nie potrafili wyjść z grupy nawet w LE. XD

14.01.2011 22:30

Do newsmanów: Musicie bardziej zwracać uwagę na to, czy dane wiadomości już się na stronie nie pojawiły wcześniej. Podobny news pojawił się już dzisiaj o 17:41:28. :D

13.01.2011 21:19

No bo doświadczeni Buyten i Demichelis, to byli akurat świetnymi obrońcami. :/

13.01.2011 17:56

I bardzo dobrze, że Robben tak zareagował!! Wiadomo, dobra atmosfera jest w drużynie potrzebna, ale nie można się opieprzać na treningach. To jest Bayern i trzeba dawać z siebie wszystko!

12.01.2011 22:45

Kroos lub Tymo w jego miejsce, i gra muzyka.

12.01.2011 22:34