DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: DarthSmd Strona 65

nyy => "hehe uderzyłem w czułą strunę"

W żadnym wypadku. To może zrobić ktoś kto jest bardziej inteligenty ode mnie, a ty raczej się takim nie wydajesz. Te twoje próby udowodnienia, że "moje jest na wierzchu", które chyba z założenia mają być śmieszne nie robią na mnie bowiem żadnego wrażenia.

"chyba wszyscy zapominają, że wszędzie w Europie jest podatek dochodowy i jak dostaniesz za piłkarza np. 20 mln., to x% z tego w zębach zanosisz do urzędu skarbowego."

Niesamowite! Stary, nie wiedziałem tego. Dzięki, że mnie oświeciłeś.

"zresztą ty już tak biadolisz, jakby był 1. września, żaden zawodnik nie kupiony, a zarząd oznajmił, że "mamy Haasa"

Kupią, kupią kogoś. Chodzi o to, by był to wartościowy piłkarz. A "nasi" chyba nie wiedzą, że za dobrego obrońcę też trzeba wydać trochę więcej kasy i nie wystarczy na to 10 mln.

28.06.2011 12:41

nyy => Odezwał się pseudo-dojrzały baran pouczający wszystkich naokoło. Było prowadzone wywiady z zarządem pod koniec poprzedniego sezonu w którym padała liczba 60 mln na transfery, a nawet Uli bodajże mówił, że na transfery zostanie wydane "tyle ile trzeba", by wzmocnić skład. Rozumiem, że Boateng za 20 mln nie wchodzi w grę, ale niech w końcu zrobią ten dobry transfer na środek obrony! Alex im nie pasuje, bo drogi. A patrząc jak targują się o każdy milion to śmiem wątpić byśmy kupili kogoś dobrego.

"wasz poziom jarania się transferami i wściekania ich brakiem mnie po prostu przeraża. ja to sobie lubię włączyć meczyk Bayernu i mu pokibicować, a wy już liczycie pieniądze wydane i nie wydane, pomimo, że okienko jeszcze oficjalnie się nie otworzyło. "

A mnie przerażają takie nadęte typki, którzy narzucają innym co mają robić. Zachowaj to chociaż dla siebie jak nie chcesz pogadać o plotkach.

28.06.2011 11:20

Ale sprowadzenie Lucio kłóciłoby się z naszą filozofią. Obecność kołków na środku obrony staje się bowiem taką naszą nową tradycją.

27.06.2011 23:48

Z Alexem nie ma szans, bo Nerlinger (kurde, za każdym razem jak pisze to nazwisko to zaczynam się denerwować) powiedział, że nie było nawet takiego tematu przy "planowaniu" transferów na środek.

I wychodzi powoli, że to gadanie o grubych milionach (coś chyba około 60 mln) na transfery pod koniec poprzedniego sezonu, to perfidne kłamstwo:
-Neuer 22 mln (w najgorszym przypadku 25 mln)
-Usami 2mln
-Petersen 2mln
-Rafinha 6 mln (z tego co pamiętam)

Razem raptem wychodzi 32 mln (zaokrąglając 35 mln). Czyli spokojnie powinniśmy mieć te 25 mln na jakieś transfery. Rozumiem, że żądanie przez City ponad 20 mln za Boatenga, to zdzierstwo, ale a taką kasę spokojnie można mieć jakiegoś dobrego gracza, a jeszcze sporo zostanie. :/

27.06.2011 23:35

"Czy w tym przypadku trzeba skorzystać z opcji B, Alexa?"

Moim zdaniem skorzystamy raczej z opcji C, Haasa. :D

27.06.2011 23:24

Te wszystkie Essieny, Nani, Nasrie to jedna wielka ściema, wyssane z palca bajeczki. Skończy się i tak pewnie na jednym transferze jakiegoś ogórka na środek obrony i tyle w temacie transferów. Albo w ogóle nie będzie transferów, bo członkowie zarządu skądś muszą przecież opłacać swoje zajebiste wczasy na Hawajach.

27.06.2011 21:39

loseteros => Mam nadzieję, że to ściema. Bardzo lubię Vidala, ale wydawanie 15-17 mln za piłkarza, któremu w przyszłym roku kończy się kontrakt, to szaleństwo! Z Neuerem było to jeszcze do przełknięcia, bo nowy bramkarz był nam niezbędny, ale w środku pomocy nie ma takiej potrzeby kupowania za wszelką cenę. Zwłaszcza, że Vidal chce bardzo dołączyć do nas, więc za rok przyszedłby na 99,99% do nas i to za free.

Jeżeli to prawda, to jest to niesamowita porażka zarządu, bo te kasę można by 100 razy lepiej wydać. :/

27.06.2011 17:16

Zresztą nie ma nawet tematu, bo MU potwierdziło, że nie pozbywają się Naniego, a i sam portugalczyk zaprzeczył, że chce gdziekolwiek odchodzić. Lubię plotki transferowe, zwłaszcza jeśli dotyczą świetnych zawodników, ale tylko jeśli mają choć minimum prawdopodobieństwa, że to może być prawda. Tutaj mamy przykład plotki, która na 100% jest wyssana z palca, i może niektórym narobić tylko niepotrzebnie nadziei.

26.06.2011 12:04

redo1122 => Wszyscy doskonale o tym wiemy, ale Nani to piłkarz takiego kalibru, że on po prostu MUSI grać w pierwszym składzie. A przecież Ribery i Robben nie będą cały czas kontuzjowani, więc czekałaby go ławka. Nie ma chyba takiego klubu, który kupowałby rezerwowego za >20 mln.

26.06.2011 11:54

I ciekawe gdzie on by grał? RIbery i RObben nie do ruszenia. Na ataku za Gomeza? Na środku za Mullera też nie zagra, bo to raczej nie jest jego pozycja, a zresztą z Mullerem walczy o pierwszy skład już raczej Kroos. A przecież nie wydamy ponad 20 baniek na rezerwowego. Zresztą Nani by się nie zgodził na grzanie ławy. Zwykła, głupia plotka. Zostanie w MU.

26.06.2011 11:41

Kończymy transfery! No bo po co nam kolejne wzmocnienia? Moim zdaniem obronę mamy już kompletną. :)

25.06.2011 00:13

seppmaier => Hehe, uprzedziłeś mnie. Nie ma co, LIFE IS BRUTAL...

24.06.2011 22:18

Schweini (mówię rzecz jasna o dziewczynie, która tutaj komentuje) będzie załamana, bo ona chyba bardzo lubiła Oscara. :D

24.06.2011 22:16

Wiem, że losy Owena są smutne, ale na serio - Robben przy nim to niemal człowiek ze stali. :D

24.06.2011 20:59

Tobey88 => Generalnie się z tobą zgadzam, ale z jednym wyjątkiem. Barca jest teraz najlepsza co nie ulega wątpliwości, ale później MU, Real, Bayern są na podobnym poziomie. Z tym, że IMO Real jest chyba najbliżej rozpracowania Barcelony.

24.06.2011 12:29

Buyten out, Alex i Boateng in... ech... marzenia. Ale tak wzmacniając obronę mamy realną szansę wywalczenia LM.

17.06.2011 21:16

A ja nie mam z tym problemu, by przyszedł za darmo za rok. W końcu po coś mamy tego Gustavo.

16.06.2011 21:31

W ŻYCIU nie wymieniłbym Bastiana na Ozila+Khedirę! A tak przy okazji, to idę o zakład, że nawet taki Xavi nie grałby nadzwyczajnie, gdy w drużynie panuje chaos, trener(LVG) robi debilne eksperymenty ze składem, w obronie brak jest obrońców i grają pomocnicy (z opłakanym skutkiem), czołowi gracze (Robben i Ribery) leczą pół roku kontuzje itd.

16.06.2011 14:34

davout => Zgadzam się, że w tym sezonie Vidal był lepszy, ale czy to automatycznie oznacza, że jest bardziej klasowym piłkarzem? A jak Arturo nie wyjdzie sezon w Bayernie, to co? Wywalić go trzeba będzie?

Jeśli będziemy wyrzucać piłkarzy za to, że mieli słabszy sezon, to drużyny dobrej nie zbudujemy nigdy, bo czegoś takiego to chyba nie stosuje nawet Real i City.

16.06.2011 14:20

"Moze cala druzyna bayernu gralo ponizej poziomu ale Schweini byl raczej w ogonie zawodnikow ktorzy sie starali."

Granie paru spotkań ze złamanym palcem nie nazwałbym brakiem chęci do gry, do pomocy drużynie.

16.06.2011 13:40

makaay |=> Chyba rzeczywiście niektórym od nadmiaru plotek transferowych się w główce lekko po..rąbało. Uczepil się tego Bastiana jakby to tylko on odpowiadał za słabą grę Bayernu.

czesiu "Robben pokryty z frankiem a srodek dno!" Czyli znowu zwalasz wszystko na Bastiana? A w stronę Mullera, który to ma typowe zadania ofensywne, a który też nie wziął na siebie ciężaru gry, to już nic nie powiesz? A obok Bastiana to nikt nie gra na defensywnym pomocniku, że tylko Schweini odpowiada za grę? A mnie się wydaje, że Tymo wcale lepszy nie jest od Bastiana, Kroos tym bardziej jest bezbarwny (choć cały czas w niego wierzę), Pranjic nic dużego nie pokazuje, a Gustavo to jedna wielka niewiadoma.

Ale nie, ludzie już sobie znaleźli kozła ofiarnego. Można na niego zwalać wszystko, bo tak będzie prościej. I pominąć można fakt, że Muller ze swojej roli cofniętego piłkarza grającego za Gomezem również nie wywiązuje się w 100%.

16.06.2011 12:18

czesiu => Jak dla mnie Lahm grał w poprzednim sezonie niezbyt dobrze, ale w żadnym wypadku nie chciałbym się go pozbyć, bo wiem na co go stać, a poza tym bez niego już sobie gry Bayernu nie mogę wyobrazić. Podobnie ze Schweinim.

15.06.2011 22:31

makaay => Ja chciałbym Vidala, ale w żadnym wypadku nie w miejsce Bastiana. Bardziej widziałbym przyjście za rok Vidala za free w miejsce odchodzącego Tymo lub Pranjica.

15.06.2011 22:25

W taki razie sprzedajmy Schweiniego (bo miał gorszy sezon; Vidal miał lepszy, więc jest bardziej klasowym piłkarzem), sprzedajmy Riberego ( bo to nie ten Franek ze swojego pierwszego sezonu w Bayernie), sprzedajmy Lahma (bo gość ostatnio obniżył loty, Piszczek został wybrany lepszym obrońcą sezonu, więc to znaczy, że to koniec Lahma w Bayernie), sprzedajmy Robbena (bo cały czas ma kontuzje i gwiazdorzy). A co mi tam... cały skład grał od dłuższego czasu do dupy, więc trzeba go wymienić na piłkarzy, którzy są w lepszej formie obecnie. I czekajmy kolejne parę lat, aż skład się jakoś zgra ze sobą.

Sorry, ale całe szczęście, że zarząd nie myśli tak jak niektórzy na tej stronie, bo byśmy mieli masakrę, a nie skład.

15.06.2011 22:06

No Usami, Boateng, Alex i za rok Vidal. Idealnie by było.

15.06.2011 09:27

Vidal i tak lepszy niż Tymo.
A właśnie. Prosz... http://www.bild.de/sport/fussball/bayern-muenchen/kommt-chelsea-star-alex-statt-boateng-18363442.bild.html

Ponoć Bayern interesuje się Alexem, bo wiadomo, że z Boatengiem to jeszcze nic pewnego.

14.06.2011 23:22

No i zapomniałem jeszcze: za Neymara Santos chce 45 baniek, a za Sancheza (kontrakt kończy mu się za 3 lata) Udinese żąda 30 mln.

maciekustka18 => Jestem tego pewny. Zarząd nie jest na tyle głupi by go sprzedawać. Po prostu mocno podskoczyło mi ciśnienie, gdy zobaczyłem tę cenę. :P

13.06.2011 13:18

I jeżeli byłby tak przeciętny i miał tylko jeden dobry sezon, to Mourinho nie chciałby go aż tak bardzo widzieć w tym swoim Realu.

13.06.2011 12:56

pietrekFCB => To zrozumiałe. Powiedzmy, że 35 baniek to wtedy byłaby odpowiednia kwota. :D

redo1122 => Jeśli rzeczywiście uwzględniłeś wysokość kontraktu, to po prostu nie szanujesz Bastiana. 35 baniek to przy dzisiejszych cenach, wręcz śmieszna kwota za klasowego piłkarza, którego kontrakt trwa jeszcze 5 lat. To wręcz policzek dla Bayernu, i jeżeli tego nie widzisz, to ja nie wiem co tu robisz.

13.06.2011 12:50

redo1122 => Stary, czy ty uwzględniasz w ogóle coś takiego jak czas do wygaśnięcia kontraktu? Neuer miał tylko rok (więc 25 baniek to i tak olbrzymia kasa), natomiast Bastian ma kontrakt jeszcze do 2016 roku! Jakby Bastianowi kończył się kontrakt za rok, to chyba każdy tutaj chciałby go spylić za 35 baniek. Rany. :/

13.06.2011 12:46

redo1122 => Sorry panie dorosły i dojrzały, ale Bastian miał gorszy sezon...bo cały zespół grał słabo. Czy to oznacza więc, że to nie są wartościowi piłkarze? Takie Chelsea chce za 28-letniego Essiena 40 baniek, za Pastor(ałk)e włosi chcą coś 60 baniek chyba, a my mamy sprzedawać jednego z naszych czołowych piłkarzy "tylko" za 35 baniek? Kluby same tak wywindowały ceny za piłkarz, a me nie powinniśmy być jakimś supermarketem dla innych i opylać czołowych piłkarzy za "grosze".

13.06.2011 12:39

Za 35 baniek to mogą kupić co najwyżej spocone skarpety Bastiana.

13.06.2011 11:38

Tobey88 => Może niefortunnie dobrałem słowo. Zamiast "podpisuj" powinno być "załatwiaj". Pasi?

13.06.2011 01:23

Jestem wielkim zwolennikiem jego przyjścia do nas. Coś czuje, że może być z niego świetny piłkarz. Tak więc Uli podpisuj umowę!

12.06.2011 22:21

O tak, Lamele bym chciał widzieć u nas! Na dwa transfery środkowych obrońców nie ma już chyba co liczyć, a czuję, że jeszcze dwóch zawodników do nas przyjdzie, więc... poproszę o Lamele i Boatenga(lub jakiegoś innego, dobrego obrońcę).

11.06.2011 14:27

On wraca już teraz z wypożyczenia czy dopiero za rok? Bo sam nie wiem.

10.06.2011 12:50

Dziękli za link ze zdjęciami Klose. Przyznam, że miałe niezły ubaw, bo wyglądał jakby na prochach był. XD

09.06.2011 20:49

Ja bym nie pogardził taką "średnią" dziewczyną. :P

08.06.2011 18:51

Hummels 5 strata! :D

07.06.2011 19:20

AHAHAHAHAHAH! Azerbejdżan ciśnie Niemców! Koniec świata. XD

07.06.2011 19:18

Ja zagrał dzisiaj Ribery, bo oglądałem tylko końcowe 15 minut? :/

06.06.2011 22:58

pietrekFCB

Hehe, fakt. :P

06.06.2011 14:00

Wszystko fajnie, ale nie za taką kasę jaką chce City.

06.06.2011 13:22

Zgadzam się z radiszko. Atak jest naszym najmniejszym zmartwieniem. Poza tym trzeba dawać szanse Petersenowi - w końcu nie ściągneliśmy go do Monachium po to, by występował jako maskotka drużyny tylko napastnik.
Jeśli chodzi o transfery, to obrona, obrona i jeszcze raz obrona.

06.06.2011 13:21

Kompletna strata czasu. Mecz stał na słabiutkim poziomie.

04.06.2011 23:12

IMO nudny ten mecz. :/ Robben już chyba myśli o urlopie. Reszta zawodników też nic specjalnego nie pokazuje.

04.06.2011 22:06

Nie wiem czy ktoś to wklejał wcześniej tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=9vF4rcpqytQ&feature=player_embedded

Od 30 sekundy jest wywiad z Robbenem i mówi on, że zostaje w Bayernie. :D

04.06.2011 01:13

Dokładnie. 20 baniek to stanowczo za dużo. Szukać innych.

03.06.2011 11:51

osti21 => Hehehe... świetny komentarz. :D Oskar, liczymy na ciebie. XD

02.06.2011 22:39

Bayern złożył ponoć propozycję z maksymalną sumą 12,5 mln. Prawidłowo, bo cena za piłkarza, który większość sezonu przesiedział z kontuzją nie może być większa, a mniejsza. Bayern i tak niezłą sumkę chce wyłożyć. A jak się nie uda, to lepiej dołożyć pare baniek i mieć np. Cahilla.

02.06.2011 21:23

Zarząd w żaden sposób nie pozbył się Krafta. On sam chciał odejść, bo nie miał perspektyw na dalszą grę u nas.

02.06.2011 21:17

MGomez => TO patrz, bo ja oglądałem różne mecz z udziałem tych dwóch bramkarzy i jakoś nie zauważyłem, zeby Neuer miał słabszy refleks. No ale pewnie zaraz usłysze, że się nie znam na piłce... :D

02.06.2011 18:35

Neuer jest obecnie w KAŻDYM aspekcie lepszy od Krafta. Wliczając w to refleks.

02.06.2011 18:10

Ja nie jestem za wypożyczaniem go. Sezon długi, a my dalej nie mamy na tyle szerokiej kadry, by można było wypożyczać piłkarzy. Ławka też jest ważna.

02.06.2011 13:33

Myślę, że po zakontraktowaniu Japończyka ściągniemy jeszcze do zespołu dwóch piłkarzy i to będzie koniec.

Odchodzi z zespołu 4 piłkarzy, przychodzi 4, czyli dalej nasza kadra liczy 21 piłkarzy. Przyjdzie jeden środkowy obrońca na bank, choć chciałbym dwa transfery na środek obrony i można kończyć okienko. :P

02.06.2011 13:24

Cahill, Boateng... i dla mnie może być koniec transferów. :D

01.06.2011 21:58

Na transfermarkt zniknęło już nazwisko Neuera, a to oznaczać może tylko pewny transfer. Witamy Manuel! :D

01.06.2011 19:02

Moim zdaniem przydałoby się ściągnąć jeszcze dwóch środkowych obrońców: Boatenga i jakiegoś drugiego dobrego, doświadczonego. Do tego transfer Neuera, Buyten na trybunę i można zaczynać sezon.

Po odejściu Klose będziemy mieć 17 piłkarzy. Teraz dojdzie Petersen, Neuer (moim zdaniem Schalke go puści, bo jednak niezły szmal za niego dostaną) i Rafinha, wiec będzie jedynie 20 piłkarzy. Dwóch na obronę+jakiś pomocnik = 23-osobowa kadra. Czyli poprawna.

31.05.2011 23:00

KIj z Rafinhą. Gdzie są wzmocnienia środka obrony?! Nawet plotki ostatnio ucichły. :/ Oj, żeby mi tu Uli jakiejś "niespodzianki" (czyt. postawienie na stary skład Bastoper-Buyten) nie robił, bo bym się chyba do niego wybrał w "odwiedziny". :/

31.05.2011 16:53

http://bawarczycy.com/news/Oficjalnie-Rafinha-pilkarzem-Bayernu-599

29.05.2011 19:19

Ahahaahahahah! Już widzę jak Uli leci otworzyć skarbiec i wydać grube miliony na pojedynczego piłkarza, jak on sępi niejednokrotnie 1-2 miliony przy negocjacjach z klubami (patrz Boateng, Neuer, Coentrao). W moim osobistym rankingu ta plota zajmuje pierwsze miejsce! Przebiła nawet tą dotyczącą przyjścia Van Persiego. :D

29.05.2011 15:04

Profesjonalizm wychodzi w każdym aspekcie jeśli chodzi o Barcelone. Recepta na sukces to doskonałość techniczna + zrozumienie na boisku. Każdy z tych piłkarzy w dowolnej chwili na boisku wie co ma robić. To jest niespotykane u innych drużyn w tej chwili. U nas tego nie ma, bo wystarczy popatrzeć na pracę obrony, gdzie poszczególni piłkarze nie umieją grać ze sobą, pełno jest nieporozumienia, do tego klasa piłkarzy nie ta.

Najbliżej w tym roku pokonania Barcelony był IMO Real. To obecnie chyba jedyny trener, który może sobie poradzić z Barceloną. Smutne to, ale prawdziwe. :/

28.05.2011 22:43

Przydało by się dwóch środkowych obrońców kupić. Tranfery Neuera, Petersena i Rafinhy to łączny koszt wynoszący 30 baniek. Boateng 10 mln, to MUSI być jeszcze jakiś transfer na środek zwłaszcza, że kasy nie brakuje!

28.05.2011 16:30

1)Lahm to prawdziwy Bawarczyk
2)Lepiej grał na lewej stronie
3)Lahm wcześniej mówił, że dla dobra drużyny zagra na lewej

Podsumowując: Lahm nie odejdzie nigdy!

28.05.2011 16:24

RealMadrid => Zastanawiałem się kiedy zaczniesz(typowy dla osobników twojego pokroju) trolling. Wytrzymałeś do trzeciego komenta. ŁAŁ!!! Facet, jesteś niesamowity! XD

I nas na serio nie obchodzi tutaj co chce lub nie chce Coentrao. Pisz sobie o nim na waszej stronie.

A jak przyjdzie co do czego, zagramy z wami, to znowu dostaniecie w dupcie. :D

28.05.2011 16:19

No to zobaczymy jak się bedzie prezentował. Na Bundeslige spokojnie starczy, ale IMO nie na LM. Można było lepiej wydać pieniądze.

28.05.2011 16:12

Mam tylko nadzieję, że ta ciężka kontuzja nie odbije się na jego przyszłej dyspozycji.

28.05.2011 13:59

pietrekFCB => On i tak tego nie zrozumie. :P Wg niego pewnie i zaśmiać się nie można przy fajnej komedii w TV/kinie.

28.05.2011 13:52

W zasadzie wolałbym te kilkanaście mln przeznaczyć teraz na wzmocnienie obrony, a Vidala dostać w przyszłym sezonie za free, ale wiem, że zarząd nie kieruje się logiką, i nawet przy braku transferu Vidala, nie wzmocniłby obrony, więc jestem na TAK. To dobry piłkarz.

28.05.2011 13:27

pietrekFCB => Tak, to już wystarczyło by na mojej twarzy pojawił się uśmiech politowania. :D

28.05.2011 13:20

RealMadrid => Pomyliłeś adres. To nie supermarket. :P

28.05.2011 13:17

Clichy to Francuz, więc by była lepsza współpraca między nim a Frankiem. Wiem, wiem, powtarzam się, ale naprawdę Clichy byłby lepszym wyborem. :P

27.05.2011 20:17

Tu jest już raczej wszystko jasne. Nie, to nie. Ciekawi mnie tylko jak go trener wciśnie do składu. Z Marcelo raczej przegra, więc zostanie ławka? Nie powiem, "niezły" rezerwowy, ale to IMO marnowanie talentu. Ale co ja tam mam do gadania...

27.05.2011 20:14

misiekBayern => Zmiany trenerów, nieprzemyślane transfery (trzeba umiejętnie obsadzić te pozycje, które rzeczywiście wymagają poprawy). Zresztą nikt tu nie mówi o wymianie pół składu, tylko co najwyżej o kupnie dwóch naprawdę wartościowych piłkarzy na obronę. Zresztą my nigdy źle nie wyszliśmy na dużym transferze.

27.05.2011 18:01

Transfery dobrych piłkarzy (nawet jeśli trzeba wydać więcej) mają to do siebie, że dzięki nim drużyna może zarobić niezły szmal. Dzięki takiemu Robbenowi doszliśmy do finału LM, więc można już teraz powiedzieć, że kasa na niego wydana się zwróciła (a do tego dochodzi jeszcze sprzedaż koszulek itd.). I gdyby zarząd wtedy pomyślał, że zamiast wydawać 25 baniek na Robbena lepiej wydać 5-10 na jakiegoś noname, to dzisiaj nie mielibyśmy kasy za finał LM oraz takiego grajka jak Robben. Czy kiedykolwiek źle wyszliśmy na jakimś drogim, wielkim transferze? Nie było ich dużo, ale Ribery, Robben, nawet wychwalany przez wielu Gomez (zaczął się w końcu spłacać), nie przynieśli nam strat.

Dlaczego znowu nie wydać więcej na jakiegoś dobrego piłkarza? Jestem w 100% pewny, że gdyby po raz 100 uratował nam taki świetny obrońca dupe w obronie, to zarząd nie miałby cienia wątpliwości, że dobrze zrobił. Tylko do tego trzeba mieć odrobiny odwagi, a poziom odwagi naszego zarządu stoi na poziomie jak w tej reklamie z Majweskim - ZERO.

27.05.2011 17:39

A ja uważam, że powinniśmy powalczyć o jakiegoś obrońcę z Arsenalu. Clichy, Sagna? Przecież żaden z nich majątku nie będzie kosztował, a będą lepszym wzmocnieniem niż Rafinha. Przynajmniej coś pograli już w LM, więc doświadczenie mają.

27.05.2011 16:10

http://www.realmadrid.pl/index.php?co=aktualnosci&id=34532&kom=ok

Ok, temu panu już bym podziękował, nawet jak ostatecznie nie trafi do Realu. Ale dalej można powalczyć o Clichy.

@olibayern - Jeśli to zabrzmiało jakbym nie szanował twoje zdanie, to sorry. Po prostu trudno jest mi sobie wyobrazić Rafinhe grającego z topowymi drużynami na świecie.

27.05.2011 15:14

Już widzę jak Rafinha się odnajduje w Bayernie grając w LM z np. Realem. :/ Będzie śmiesznie.

27.05.2011 15:07

Niech już wezmą tego Clichy, Sagnę, kogokolwiek dobrego, jak już ten Coentrao jest za drogi! Tylko nie Rafinhe! Dla zarządu liczy się chyba bardziej kwota za piłkarza, a nie jego klasa. :/

27.05.2011 15:02

Jeśli Neuer rzeczywiście powiedział im, że BANKOWO nie podpisuje nowego kontraktu, to już jest w Bayernie. Schalke na 99,99% nie pogardzi tak wielką kasą. Mieli by na owego bramkarza i jeszcze by sporo zostało.

26.05.2011 17:43

Bardzo się z tego cieszę, bo to głównie dzięki Borussii M'Gladbach skończyliśmy sezon na 3 miejscu.

26.05.2011 13:47

No właśnie. Określiłby się Neuer jasno w końcu. Gdyby powiedział, że na bank nie przedłuży umowy, to można by było ten rok poczekać z Buttem na bramce, a zaoszczędzona kasa poszła by w obrone. Dla mnie mogło by tak być. A jakby powiedział, że chce zostać w Schalke, to szybko szukamy innego bramkarza. A on milczy co mnie osobiście mocno irytuje. :/

25.05.2011 22:23

A, rzeczywiście umknęło mi słowo uber=ponad. Czyli ponad 60 mln, ale szczerze wygląda to raczej na czyjeś marzenia, a nie rzetelne informacje. :P

25.05.2011 21:19

No chyba, że coś pomyliłem. :P

25.05.2011 21:13

djzjee=> W skrócie:
Po sprowadzeniu Neuera i Boatenga zarząd ma zamiar wydać jeszcze 60 mln na czterech innych graczy (ta, jasne, a tu mi jedzie pociąg :P). Kandydaci to Hazard, Cahill, Kolarov, Howedes,Mertesacker, Vidal. 4 z nich ma do nas przyjść.

25.05.2011 21:12

Nawiązując do tej plotki o Robbenie:

Taka prawda, że tylko Barcelona by mu zagwarantowała, prędzej czy później, triumf w LM. Chelsea? Czy oni kiedyś w ogóle wygrali LM? No właśnie... Inter? Śmiem twierdzić, że to ostatnie zwycięstwo to jednorazowy wyskok i następny raz wygrają LM pewnie jak Robben skończy karierę. City? Wątpliwe...

25.05.2011 11:05

Ja gościa co wypisuje takie bzdury jak w linku poniżej, to bym związał, przywiązał drugi koniec liny do samochodu i zrobił pare kółek po papierze ściernym. A później bym zastosował leczenie spirytusem. Serio, niektórym dziennikarzom się wybitnie nudzi.

24.05.2011 22:27

Niemożliwe, że Bayern złożył 30 baniek. Bankowo błąd goal.com. Wyłożenie takiej kasy = transfer Coentrao. Ale jeśli zarząd rzeczywiście skąpi na Coentrao, to koniecznie trzeba kupić Clichy z Arsenalu! Wolę go 100 razy od Rafinhy. :/

24.05.2011 18:56

http://www.sport.de/medien/fussball/bundesliga-1/news-liga1/30e0-b86b7-57d6-70/neuer-erst-2013-zum-fcb.html

Schalke chce upiec dwie pieczenie na jednym ogniu! Ponoć chcą przedłużyć umowę z Neuerem do 2015 roku, a około 2013 pozwolić na jego transfer (pewnie za gruby szmal). Jeśli dobrze zrozumiałem. Oni są chyba idiotami jeśli myślą, że Bayern będzie coś takiego akceptował. :/

24.05.2011 15:06

Ja jestem za tym żeby Kroos walczył o skład z Mullerem i wcale nie uważam, że jest on na straconej pozycji.

24.05.2011 14:08

Ja tam cały czas w niego wierzę i liczę, że wkrótce będzie grał w Bayernie jak w swoim epizodzie w Leverkusen. Chłopak ma jeden z najbardziej precyzyjnych strzałów w Bayernie (na tym polu może z nim konkurować chyba tylko Robben). A i dośrodkowania (z wolnych, rożnych) ma lepsze od Riberego.

24.05.2011 12:52

Real ma bardzo dobrego Marcelo, więc Coentrao poszedłby tam ławe grzać? To za dobry gracz na to. :/

22.05.2011 23:23

Owen w Bayernie? Robben miałby kumpla na trybunach. XD

22.05.2011 21:46

djzjee => Zgadzam się. Razem ze środkiem obrony, to powinien być nasz główny cel.

22.05.2011 21:45

No nic, Bayern może już w zasadzie tylko czekać. Złożyli niesamowitą ofertę Schalke i w zasadzie nie mają już na nic wpływu. Uli już więcej nie da, bo już wcześniej pobrzękiwał coś o pozostawieniu Butta na kolejny rok jako nr 1.

Schalke pewnie myśli, że uda im się przekonać Neuera do podpisania nowego kontraktu. Zobaczymy co z tego wyniknie.

22.05.2011 21:36

R10 => Za rok Neuer z pewnością nie odejdzie do innego dużego klubu... bo nie będzie dla niego tam miejsca. Ostatni wielki konkurent (MU)kupi raczej De Gea (a nie pozbędą się go przeciez po roku), więc zostanie mu albo Bayern, albo Schalke. A mocno wątpię w to czy będzie chciał przedłużać kontrakt z Schalke, bo to by się równało praktycznie z zostaniem tam do końca kariery. Uważam, że Neuer to genialny bramkarz, ale jeśli zarząd Schalke dalej pogrywa z Bayernem, gdy na stole mają praktycznie 25 baniek, to ja bym zrobił pas. To już jest sporo jeśli chodzi o zawodnika z rocznym kontraktem, więcej nie wchodzi w grę.

22.05.2011 21:19

Ponoć wcale nie jest pewne to, że Neuer do nas przyjdzie w następnym sezonie. I szczerze mówiąc jeśli te zaoszczędzone 25 baniek poszło by na wzmocnienie obrony (Coentrao!), to ja byłbym za tym! Za rok mielibyśmy w drużynie Coentrao, a do niego doszedłby za free Neuer i (prawdopodobnie) Vidal. I zostałoby zaoszczedzone 25 mln (Neuer) i ok. 15 mln (Vidal). Razem 40 mln! Ładny deal?

22.05.2011 20:59

Wolałbym Vidala mieć za rok za free, a do zaoszczędzonych pieniędzy dołożyć z 10 mln i mieć Coentrao. Kasa nie poszła by wtedy na innych bocznych obrońców, a Vidala mielibyśmy za rok (spokojnie bez niego damy radę). Tylko trzeba trochę pomyśleć, a to chyba nie jest mocną stroną zarządu.

22.05.2011 20:46

Ale takiemu piłkarzowi jak Neuer, to jednak Schalke mogło szczególnie podziękować. :/

21.05.2011 21:43

Niestety Rangnick nie miał jaj, albo przeważyło jego chamstwo i się wycofał z tej zmiany. :/

21.05.2011 21:41