"to Tymo raczej nie ma co u nas szukać..." - i tak powinno być już dawno temu.
30.05.2012 08:14
Ja mimo wszystko kupiłbym dodatkowo tego Suareza (lub Mirallasa). Mogą grać zarówno na pozycji Franka jak i napastnika. Może i mogliby zagrać takiego środkowego ofensywnego pomocnika za plecami Dżeko. Taki uniwersalny zawodnik.
Jakaby przyszli Dżeko, Martinez i ten Suarez/Mirallas, to moim zdaniem okienko transferowe można już dla nas zamykać.
30.05.2012 07:57
To już wolałbym chyba Suareza od niego. Co prawda obu nie znam, ale sugeruje się w tym wypadku statystykami. Może być jeszcze Giroud.
Wolałbym mimo wszystko jakiegoś naprawdę klasowego napastnika, ale zarząd chyba nie widzi potrzeby sprowadzenia takiego.
29.05.2012 11:02
Ja nie mogę. Do Chelsea przechodzi Hazard, za chwile pewnie Hulk. To się nazywają wzmocnienia, a przecież oni niedawno LM wygrali. :/
28.05.2012 23:01
Jak tylko dojdzie jakiś nowy, klasowy napastnik, to jestem przekonany, że wygramy ligę. :D
28.05.2012 13:48
Na bank żaden piłkarz z BVB nie przyjdzie w tym okienku. Tego jestem pewny na 100%.
28.05.2012 07:20
Już go lubie. :P
27.05.2012 20:03
Uli jest taki, że może okazać się, że tej bomby w ogóle nie będzie.
27.05.2012 14:03
I żeby nie było, uważam, że Gomez ma zalety. Największą jest świetna umiejętność znajdywania się w polu karnym. Piłka go bardzo często szuka, jak to się mówi, ale to raczej przy dogrywaniu piłki ze skrzydeł, a nie w przypadku gry środkiem. Dlatego z drużynami o solidnej defensywie gra się nam tak trudno, bo oni umiejętnie odcinają nasze skrzydła, a wtedy Gomez pozbawiany jest największego atutu. Dlatego potrzeba nam klasowego napastnika, który z tymi drużynami będzie bardziej przydatny (skrzydłowi nie będa musieli ograniczać się do tego samego - wrzutek w pole karne), a i będą mieć trochę więcej miejsca, bo przeciwnik nie będzie mógł posyłać automatycznie trzech zawodników do obstawy Riberego/Robbena wiedzac, że na srodku znajduje się napastnik o całkowicie innym charakterze niż Gomez.
27.05.2012 13:35
@Blachu
Oj nie woła, nie woła, bo sporo w tym racji co napisałem.
"jeśli chodzi o Gomeza to obejrzyj sobie choćby pierwszą bramkę z tego filmiku: http://www.youtube.com/watch?v=STAu72gbYJI" - Jak to się mówi? A! "Raz do roku to i kura pierdnie." Mario NIE jest stworzony do gry kombinacyjnej, technicznej, nieszablonowej (podanie w uliczkę, na dobieg) i prosze - nie udowadniaj, że jest inaczej, bo jesteś z góry na straconej pozycji.
Do tego potrzebna jest lepsza technika, bardzo dobre przyspieszenie i umiejętność szybkiego odegrania do partnera co dodatkowo wiąże się z umiejętną grą tyłem do bramki, gdy za plecami naciska obrońca. Gomez tego nie ma.
27.05.2012 13:21
@petrekFCB "bo to że ci przyjdzie np. Higuain/Dzeko, van der Vaart, Howedes i Javi Martinez czy inny Modric nie zmieni nic jeśli nadal będziemy grać tymi samymi schematami które BVB zna chyba nawet lepiej niż nasi."
Tylko jakim innym sposobem chcesz by Bayern rozgrywał akcje mając z przodu Gomeza? Nie da rady. Chcąc nie chcąc akcje musza iść na skrzydła, bo Gomez do kombinacyjnej piłki najzwyczajniej w świecie się nie nadaje. Nie wymienisz z nim klepki, nie rozegrasz szybkiej piłki przez środek, Kroos nie poda mu na dobieg piłki, bo nie dojdzie do niej choćby się zesrał z wysiłku.
Gomez potrafi się znaleźć w polu karnym, gdy dogrywamy mu piłki ze skrzydeł (a to w dodatku tylko, gdy nie gramy przeciwko silnej defensywie) - nic poza tym.
Właśnie ktoś klasy Higuaina (już nie mówie, że on, bo ten transfer praktycznie nieaktualny, a i zarząd chyba sie nim nie interesował) jest nam niezbędny, żeby taki Ribery łamiąc do środka mógł np. zagrac na jeden kontakt z napastnikiem i walnąć na brame, czego obecnie w ogóle nie robimy, bo Gomez nie jest w stanie coś takiego wykonać.
27.05.2012 11:27
Chyba Robben wejdzie za chwile. :)
26.05.2012 21:21
Gra Robben? Ide w tym czasie szukać linka.
26.05.2012 20:26
@zdf Jasne, że rezerwy grają, że normalna repra to tak naprawdę 3/4 Bayernu, ale nie chce mi się po prostu wierzyć, żeby nasi byli w całkowitej formie (fizycznej i psychicznej) po tak katastrofalnym sezonie.
26.05.2012 18:35
Ja mówiłem po przegranym finale LM, że repra Niemiec ma przerąbane na EURO. Może nasi się pozbierają po fatalnym sezonie, ale na bank coś zostanie w ich głowach po tych porazkach.
Jeszcze przed finałem LM stawiałem Niemców w roli faworytów turnieju. Teraz nie jestem tego taki pewien.
26.05.2012 18:28
Rafalindo99 - Jasne, że konkretną sumą trzeba sypnąć, ale raz na jakiś czas chyba można coś takiego zrobić? Na Boga, nikt tutaj nie chce chyba by Bayern wydawał setki milionów jak szejki. Chodzi mi o ten JEDEN konkretny transfer! Wcześniej Uli jakoś potrafił wydać pożądną sume na Riberego, Robbena czy nawet Gomeza. Można więc i teraz kupić jakiegoś klasowego grajka zwłaszcza, że w poprzednim sezonie zarząd w zasadzie wydał tylko więcej na Neuera.
Ja nie chcę by Uli robił tutaj aleję gwiazd w zespole, ale proszę tylko o tego JEDNEGO świetnego piłkarza tam gdzie go naprawdę potrzebujemy.
26.05.2012 16:32
Do Bayernu MUSI koniecznie przyjść jeszcze jeden napastnik i to nie może być jakiś ogórek, bo w przyszłym sezonie znowu będziemy walić głową w mur grając z taką choćby BVB.
26.05.2012 16:20
Oj, jedynie Barca z czołowych drużyn ma 22 piłkarzy w kadrze, ale:
- po pierwsze - ich skład jest niesamowicie wyrównany i silny, w dodatku zgrany praktycznie perfekcyjnie
- w tym okienku pewnie i tak wzmocnią się dodatkowo i juz będa mieć więcej piłkarzy.
26.05.2012 16:14
@jerema
22-osobowa kadra? Tak małej nie ma nikt w Europie, nawet Barcelona. Tak mała kadra to ewenement! Poza tym ani Gomez ani Pizarro w starciu z BVB czy lepszymi obronami nie mają najmniejszych szans. Nic by się nie zmieniło na lepsze, bo czy na skrzydle pomykałby Robben czy Shaqiri, to żadnej to różnicy w naszej 'taktyce' by nie zmieniło. Dalej wystarczyłoby pokryć nasze skrzydła podwójnie/potrójnie i lipa.
26.05.2012 16:07
@chodan
Stwierdziłeś to po jednym filmiku?
OGŁOSZENIE:
CZY JEST CHOCIAŻ JEDNA OSOBA, KTÓRA WIDZIAŁA TEGO SUAREZA PRZYNAJMNIEJ W 3 (JUŻ SIĘ ZNĘCAĆ NIE BĘDĘ i WIĘKSZEJ LICZBY NIE PODAM) CAŁYCH MECZACH ANDERLECHTU I STWIERDZA, ŻE TO RZECZYWIŚCIE DOBRY ZAWODNIK?
25.05.2012 15:00
Zadziwia mnie jak niektórzy sugerują się (i to w dodatku jednym) filmikiem z youtube ogłaszając tego piłkarza z obrazka bardzo dobry napastnikiem. Dla przypomnienia:
Aj, rzeczywiście. Z pośpiechu umknęło mi gdzieś słowo "wyceniany". W każdym razie świetny grajek im się szykuje do składu.
25.05.2012 12:19
Oczywiście Gomez strzelił tą jedną bramkę z Realem w końcówce, ale pojedyncze dobicie z dwóch metrów, to jedyne no co go było stać w tych kilku spotkaniach!
25.05.2012 10:39
To twoje zdanie, i je szanuje, ale uważam, że na lepszych przeciwników z lepszymi obronami potrzeba nam piłkarza w napadzie, który nie ogranicza się tylko do kończenia akcji. W dzisiejszym futbolu odchodzi się powoli od napastników o takiej charakterystyce. Żeby nie byc gołosłownym - wystarczy popatrzeć na czołowe drużyny Europy:
-Manchester United: Rooney
-Manchester City: tutaj jest takiej bogactwo, że szok, ale wspomne tylko o Aguero
- Chelsea: odchodzący Drogba i przychodzący Hulk
- Real: Benzema, Higuain
- Barcelona: komentarz zbędny
- Arsenal: Persie
itd. itp. KAŻDA z tych czołowych drużyn ma w swoim przykładzie chociaż jednego wysokiej klasy napastnika, który potrafi strzelić "z niczego", albo sam umie wypracować sobie okazje. A czemu? Nie dlatego, żeby ładnie się prezentował, tylko dlatego, że te drużyny wiedzą, że w spotkaniu z silną defensywą tylko tak można mecze wygrywac!
Popatrz na ostatni sezon i mecze z BVB, Realem i Chelsea. Tylko te trzy drużyny miały tak naprawdę bardzo silną defensywe i zobacz co zrobił w tych meczach Gomez. Nie dał rady praktycznie nic zrobić, bo on żyje tylko z podań innych! Tymczasem topowe defensywy skutecznie potrafią odciąć nasze skrzydła co sprawia, że Gomez praktycznie mógłby iśc w tym czasie na piwo, bo nic tam po nim.
Myślałem, że zarząd to zrozumiał po ostatnim finale LM, ale widocznie kolejny raz się myliłem.
25.05.2012 10:35
Rafalindo99 - Oficjalnie rzeczywiście to nie jest, ale tak jak mówisz - jego transfer to Chelsea jest więcej niż pewny. :/
Jak widać da się kupić świetnego zawodnika na mniej niż 40 mln. Biedni nie jesteśmy, ale nasz zarząd jest niereformowalny.
Tak mi się wydaje, że te transfery Suareza i Pizarro zbytniej szkody Gomezowi nie zrobią i to chyba celowy zabieg zarządu. Dalej to on będzie miał zagwarantowany pierwszy skład obojętnie jakby nie grał. A nowi napastnicy dostaną od czasu do czasu 20 minut by pograć. :/
25.05.2012 10:12
No i proszę, Chelsea kupiła sobie prawdziwego wymiatacza na atak, a 34 mln za Hulka to wcale nie jest dużo. A my co? :/
25.05.2012 10:00
Ale jeśli to JEDYNY transfer na atak, to Gomez dalej może się czuć bezkarny! Robben będzie miał swojego Shaqirego, Ribery być może Suareza (może grac na pozycji franka), choc akurat francuz nie potrzebuje za bardzo konkurencji, bo on się zawsze stara na maxa. A Gomez kogo? Pizarro? Dajcie spokój.
24.05.2012 20:37
Myślę, że możemy się już spodziewać tylko jednego (max dwa) nowego zawodnika. Jupp coś pobrzękiwał o nowym def pomocniku, więc tutaj coś czuje, że ktoś przyjdzie. Liczę, że dojdzie jednak jeszcze ten drugi transfer i bedzie to świetny napastnik. Bo jak nie, to kiepsko to widze.
Mam nadzieję, że jeszcze przyjdzie jakiś klasowy napastnik. Olić odchodzi, Petersen na wypożyczenie (sam na transfer naciska) mam nadzieje. Pizarro jako trzeci napastnik jak najbardziej, ale nam potrzeba atakującego, który będzie walczył z Gomezem o pierwszy skład. Suarez przychodzi raczej jako ofensywny pomocnik, przynajmniej tak mi sie wydaje.
24.05.2012 19:55
"ale powinien przeprosić kibiców za spier... sezon po męsku tyle."
Za to reszta drużyny grała wprost fantastycznie! To oczywiste, że Robben zawalił nam sezon. Cienias sam roztrwonił wielką przewage po rundzie jesiennej. To przez niego straciliśmy pięć bramek w finale PN. To Robben nie upilnował Drogby w polu karnym w końcówce finału LM. No i w końcu to Robben swoją obecnością tak wkurzył Olica i Bastiana, że ci nie strzelili karnych. Przecież to jasne.
24.05.2012 11:02
Jakoś do Petersena nie mam przekonania, ale można go wypożyczyć i przyglądać się jak gra, gdy dostaje więcej szans.
Contento natomiast na 100% trzeba wypożyczyć i to najlepiej do Włoch (oni potrafią "robić" dobrych obrońców), więc 'Consensao' (:)) po takiej podróży mógłby wrócić jeszcze lepszy.
W miejsce Diego ściągnąć jakiegoś starszego, doświadczonego obrońce, który nie będzie marudzić jak siądzie na ławie. Pogra z dwa sezony i wtedy można się szykowac na powrót Contento.
24.05.2012 09:37
@xxraphaelxx
Bo niektórzy ludzie widocznie muszą mieć jakiegoś kozła ofiarnego. Jak już takiego znajdą, to beda po nim jechać ile wlezie.
Widać takim kozłem ofiarnym stał się teraz Robben. Nie zwrócą ci więc uwagi na to, że karnego przestrzelił Olić, Bastian, że Neuer musiał podchodzić do karnego, bo reszta miała cykora. Że Gomez marnował setki, że Boateng w takim momencie, w TAKIM meczu nie przypilnował Drogby w polu karnym! O tym się nie mówi, bo 'kibice' już swoją ofiarę dawno znaleźli...
24.05.2012 07:41
@piechot10
Belhanda ostatnio jasno zadeklarował, że w przyszłym sezonie chce powalczyć z Monpellier w LM, więc on odpada. Trzeba poszukać innego, dobrze wyszkolonego ofensywnego pomocnika.
Do tego top playera na atak (trzeba sypnąć konkretną kasą) i na def pom w sumie też można się postarać (tutaj nie trzeba rozbijać banku).
23.05.2012 15:08
Reeken89 - Z tego co wyczytałem na szybko to naszemu trenejro chodzi raczej o wzmocnienie pozycji na jakiej gra m.in. Bastian, wiec def pomocnika. A już myślałem, że troszke zmądrzeli i skupili się tym razem bardziej na ofensywie (napastnik, konkurencja dla Franka). -.-
No chyba, że mnie mile zaskoczą i przyjdzie ten Dzeko.
23.05.2012 13:48
No i na co ci te prowokacje fanie BVB?
"Nie stać was na transfer za 40mln" - stać nas, stać. Tylko zarząd nie lubi takich sum wydawać, a to co innego. Czaisz?
23.05.2012 08:02
Jak nie Higuaina to moza go kupic. Wydaje sie bardziej pewnym transferem niz taki Giroud.
23.05.2012 07:58
Tak przy okazji... Czy ja dobrze widziałem, że badstuber przy drugiej bramce próbował łapać na pułapke ofsajdową ducha?
22.05.2012 20:59
Tymo maskara...
22.05.2012 20:57
lol
22.05.2012 20:56
@Arcatera
Myśle, że są w BVB piłkarze warci kilkadziesiąt mln. Goetze, Hummels, Lewy mimo wszystko też. Skoro na wyspach za byle przeciętniaka kluby potrafią płacić kilkanaście milionów, to Lewandowski będzie bankowo wart powyżej 20 w najbliższym okienku. Ostatnio mi Lewy naprawde zaimponował. Świetnie gra tyłem do bramki, technike też ma na przyzwoitym poziomie. To naprawde dobry piłkarz.
22.05.2012 13:25
Rafalindo99 - No dokładnie. Może nie wszyscy się ze mną zgodzą (bo są wściekli na Robbena po ostatnich meczach, albo go po prostu nie lubią), ale na żadnym wielki transferze źle nie wyszliśmy. Ribery, Robben... Oboje mocno się przyczynili do tego, że Bayern stał się klubem o wiele bardziej medialnym, rozpoznawalnym, dobija do czołówki europejskiej po kilkuletniej "zapaści" w europejskich pucharach od 2001 r.
Można przez to czerpać o wiele większa kasę. Jestem przekonany wręcz na 100%, że na takim Higuainie czy Persim źle byśmy nie wyszli. Wręcz przeciwnie. Maszynka jeszcze bardziej by się kręciła.
22.05.2012 13:04
siewcawiatru - Wiesz, na świecie można kupić prawie wszystko. Jeśli Mourinho by się zgodził na transfer Higuaina, to odpowiednia kasa na stole i Higuain jechałby do Monachium na rowerze (skoro ponoć zastanawiał się nad gra nawet w PSG). Inna sprawa, że nasz zarząd nie wydaje powyżej 25 mln na jeden transfer i tu jest największy problem.
22.05.2012 12:43
Ale z każdym dniem coraz mniej wierzę w jakiekolwiek znaczące wzmocnienia.:/
Miał być ten Giroud i nagle bez sensownej przyczyny z niego zrezygnowano, a tematem staje się Pizarro. Nikt za bardzo nie rozumie tego, a skoro "nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze". Montpellier po zdobyciu mistrza pewnie poczuło się bardziej pewnie i zażyczyło sobie za Girouda pare milionów więcej i już z Uliego uszło powietrze.
Wtedy najlepiej stwierdzić, że dany piłkarz "nie zdołał przekonać do końca" zarządu, a w rzeczywistości oni chcieliby kupować dobrych piłkarzy za 5 mln, a topowych za 15 mln, tylko tego głośno nie powiedzą. Nagle chcą więc Pizarro... A dlaczego? Nie dlatego, że jest jakiś ponadprzeciętny. Jest DARMOWY, a to przyciąga włodarzy z Monachium jak magnez. Tylko "z tej mąki chleba nie będzie".
22.05.2012 12:31
Nie trzeba nam aż tak dużo. Higuain (nie bijcie mnie wielbiciele Gomeza, ale miałby wielką szanse na wygryzienie Mario z podstawowego składu)+ dwóch młodych, niekoniecznie bardzo drogich, technicznych, dobrze rokujących na przyszłość ofensywnych pomocników (jeden na pozycji Kroosa, drugi jako zastępstwo dla Franka, miejsce poszukiwań: Ligue 1 - można tam wyszukać świetnych grajków i niedrogich). I tyle, koniec.
Howedes? Tylko jeśli Rafinha odejdzie (po którym raczej bysmy nie płakali), a to i tak trasnsfer, nad którym mozna się ewentualnie zastanawiać dopiero na samym końcu, po kluczowych wzmocnieniach (patrz wyżej).
22.05.2012 12:04
Wszystko będzie fajnie jak przyjdzie ktoś lepszy (bo nie oszukujmy się, ale Giroud to nie jest najwyższa półka). Jeśli natomiast zamiast Girouda ściągną do Bayernu jedynie Pizarro, to będzie totalna załamka... :/
Od Pizarro wolałbym już tego Girouda.
Do Bayernu MUSI przyjść jeszcze trzech piłkarzy (napastnik i dwóch pomocników). I to nie mogą być ogórki.
22.05.2012 08:53
No to niech uli już szykuje za zaoszczędzone pieniądze komplet białych koszulek. Będą pasowały idealnie do jego czerwonej gęby podczas meczów w przyszłym sezonie.
21.05.2012 22:09
Widzę, że zdrówko w Monachium dopisuje. Jak oni myslą, że Pizarro załatwi problemy, to brak słów. A niech ściągają Pizarro i kończą transfery. Najwyżej Hoeness będzie miała czerwoną gębę przez kolejny sezon. Skoro to lubi...
21.05.2012 18:03
Ja nie widze obecnie dobrego kandydata w Bayernie na kapitana. Od Lahma lepszy moim zdaniem byłby Bastian, nawet Neuer, ale jakby zarząd dał Manu opaske, to by chyba ich Ultrasi zagryźli.
20.05.2012 16:28
GiovaneElber - Prosisz, masz.
20.05.2012 16:22
Żeby Guardiola do nas przyszedł i miało szanse to wypalić, to musiałby być spełniony podstawowy warunek:
- wolna ręka trenera w kwestii transferów (oczywiście w granicach zdrowego rozsądku, szejkami nie jesteśmy).
Nie wiem czy nasz zarząd by sobie pozwolił na coś takiego. Choć nie powiem, widziałbym Pepa na naszej ławce. To byłoby chyba największe wzmocnienie Bayernu. Dobry trener to ponad 50% sukcesu. Patrzcie co z piłkarzami BVB zrobił taki Kloop. Pościągał piłkarzy i KAŻDY z nich nie schodzi poniżej pewnego dobrego poziomu. Tam widać ręke trenera. W Borussii piłkarze tylko wypełniają plan Kloppa. U nas natomiast zawodnicy muszą na boisku improwizować i sami starać się coś wymyślić. Ręki trenera w tym nie ma.
Pożegnać grzecznie Juppa, podziękować mu za prace i zatrudnić w końcu trenera, który potrafi wymyślić coś sensownego. Piłkarzy mamy naprawde dobrych, wystarczy tylko dokupić klasowego napastnika, z dwóch świetnych pomocników i można naprawdę z optymizmem patrzeć w przyszłość.
Wiecie, o Niemcach zawsze miałem zdanie, że to niezwykle solidny naród, wręcz perfekcjoniści. U nas zarząd nie do końca pasuje do tego stwierdzenia. Już przed tym sezonem mogliśmy mieć skład na wygranie LM. Wystarczyło dokupić zamiast Petersena klasowego napadziora, wywalić Breno i kupić klasowego obrońcę i śmiem twierdzić, że dzięki temu to my byśmy się cieszyli dzisiaj z pucharu. Ale nasz zarząd w połowie przebudowy drużyny stwierdził, że 11 piłkarzy wystarczy żeby wygrywać na 3 frontach i ławke totalnie olał. I są tego właśnie rezultaty.
20.05.2012 16:17
IronPablo - Taki klub pokochaliśmy i trzeba z tym żyć. Jesteśmy jak mała wysepka wśród bezkresnego oceanu ludzkiej głupoty i kompleksów, że się tak obrazowo wypowiem.
20.05.2012 00:40
No to Niemcy na Euro mają przesrane. Większość pierwszej drużyny będzie chyba w rozsypce. Holandii i Francji też współczuje.
20.05.2012 00:36
Niech w końcu potrenują te rzuty rożne, bo to jest wstyd, że mając ich z 20 nie robi się kompletnie nic.
20.05.2012 00:14
Sezon zjebali wszyscy. Nie ma co rozdzielać na poszczególnych piłkarzy.
20.05.2012 00:02
Nie no, brak mi słów. Wszystko się zjebało. Taka okazja. Już bym lepiej to zniósł jakby Chelsea wygrała z 3:0, ale takie coś... Mieliśmy wszystkie karty w naszych rękach, prowadziliśmy, karny w dogrywce, prowadziliśmy w karnych. Z tą drużyną jest coś nie tak, zawodzą w ważnych momentach (jeden Real tego nie zmienia). :/
19.05.2012 23:57
Cały czas to samo, bicie głową w mur. Schemat, schemat, schemat. Wolno, wolno, wolno. JUż człowiekowi się na wymioty zbiera jak widzi akcje Bayernu. Milion rożnych i wielkie ZERO. A tamci jeden rożny i bramka. No sorry, ale tak nie można zasłużyć na wygraną.
19.05.2012 23:47
Oni chyba nie mają mentalności do tego by wygrywać puchary.
19.05.2012 23:40
Bóg nas chyba nie kocha. :(
19.05.2012 23:34
Oni chyba nie mają mentalności do tego by wygrywać puchary.
19.05.2012 23:39
Kurwa, chyba nie dożyje tego roku, gdy Bayern wygra LM.
19.05.2012 23:38
Bóg nas chyba nie kocha. :(
19.05.2012 23:35
Chyba nigdy nie wygramy LM. Jak czegoś takiego nie wykorzystujemy to ja już nie mam słów. :/
19.05.2012 23:32
Chyba nigdy nie wygramy LM. Jak czegoś takiego nie wykorzystujemy to ja już nie mam słów. :/
Ja pierdziele, ale prostaki pracują w tym nsport. :/
14.05.2012 07:43
Mnie się wydaje, że Ribery i Robben ustawieni jedynie do roli dostarczycieli piłek do Gomeza się zwyczajnie marnują.
13.05.2012 16:08
kleju - Ja myslę, że taki piłkarz jak Gomez potrzebny jest mimo wszystko w każdej drużynie. Ale na drużyny takie jak BVB, które mają bardzo solidną defensywe potrzeby jest RUCH w przodzie. Potrzebny jest piłkarz, który będzie potrafił przyjąc piłkę, nie pozwoli sobie jej odebrać, a później albo wymieni szybka klepkę z Riberym/Robbenem, albo sam jednym ruchem zostawi takiego Subotica z tyłu!
13.05.2012 16:06
Kupić klasowego napastnika, klasy Teveza!!! Tylko tyle nam tak naprawde potrzeba. Do tego np. Sahina na def pomocnika i jakiegoś rezerwowego skrzydłowego dla Riberego.
13.05.2012 15:53
Adi - Oj tak, piłkarza takie jak Tevez bardzo chciałym. Znaczy bardziej o jego umiejętnościach, bo wiadomo jaki on ma charakter...
12.05.2012 23:41
dod57 - No to miej pretensje do Bastiana, który poruszał się dzisiaj jak żółw na kacu. Albo Gustavo, który robił dzisiaj takie błędy na boisku, które ja nie robię grając z kumplami, i to po paru browarach. Albo Mullera, który nie wie chyba, że piłkę trzeba kopać. Albo Gomez, który dzisiaj znów tracił te piłki na potęge, a przez 90% meczu był kompletnie niewidoczny.
A Riberemu i Robbenowi jako jedynym z atakujących chciało się grać. I w dodatku grali całkiem nieźle (na tle reszty, to ja porównać Ferrari do Malucha).
12.05.2012 23:38
dido57 - Tak się składa, że Ribery z Robbenem (+lahmem) to była w zasadzie 99% naszej siły dzisiaj. Co zrobił za to Bastian, Gustavo, Muller, GOMEZ, nawet Kroos??
Ja oglądam mecz i patrze, że Ribery chce cholernie grac do przodu a nie ma za bardzo z kim. Jak ty chcesz pozbywac się główne motory napędowe Bayernu, to ja myslę, że ktoś tu za duzo dzisiaj wypił. I to nie o mnie chodzi.
12.05.2012 23:31
dido57 - To chcesz się pozbyć Riberego i Robbena?
12.05.2012 23:23
Musimy mieć jak najwięcej piłkarzy, którzy robią różnicę. Obecnie siła naszych skrzydeł nie jest wykorzystywana nawet w 50%.
12.05.2012 23:19
Mam nadzieję, że Uli po tym meczu jeszcze raz poważnie zastanowi się nad wzmocnieniem ataku. Takie Atletico Madryt ma świetnego napastnika, to czemu my nie możemy mieć piłkarza o podobnym charakterze gry. Jako swoistą przeciwwagę dla Gomeza. Niech Mario tez poczuje oddech na plecach.
12.05.2012 23:13
Kurde, wychodzi, że nasze wzmocnienia póki co nie będą majątkiem (jak na Bayern). To niech Uli ruszy się i wyda RAZ te kilkadziesiąt baniek na prawdziwego cracka na napad!! Takiego kalibru jak to było w przypadku przyjścia Riberego i Robbena. Tylko tyle.
12.05.2012 23:09
Kogoś kto jednym ruchem zostawi takiego Subotica 5 metrów z tyłu!!! Dość już tego poklepywania po plecach! Nie chce sytuacji kiedy ściąga się zawodnika o którym już na samym początku mówi się, że przychodzi w charakterze zmiennika. To nie przystoi Bayernowi!
12.05.2012 23:06
Nie, jeśli chodzi o Girouda!!! Tutaj musi przyjść ktoś kto bedzie potrafił grać z Riberym/Robbenem. Ktoś kto techniką chociaż nie odbiega znacznie od tej dwójki. Ktoś kto swoją grą sprawi, że nie będę sobie mówił w myślach: "ocho, zaraz będzie strata", gdy piłka leci do Gomeza w innej sytuacji niż dogrywana na 5-10 metr od bramki. Ja chce w końcu widzieć jakąś SENSOWNĄ alternatywe dla Gomeza. Nie chce półśrodka!
12.05.2012 23:04
I nie wiem czemu nie niektórzy nie chcą by w Bayernie przyszedł jakiejś światowej klasy napastnik, tylko Giroud. Boicie się, że taki zawodnik wygryzłby Gomeza? Przecież tu przede wszystkim chodzi o dobro zespołu, a nie jednego piłkarza!
12.05.2012 22:36
kleju83 - Ja wiem, że można czuć gniew w stronę juppa i spółki, ale facet zdrowo przeginasz. Życzyć PORAŻKI w czymś takim jak finał LM, to trzeba mieć chyba nie po kolei w głowie.
12.05.2012 22:30
Nie rozumiem osób, które mówią, że to nie wina Juppa. Dzisiejszy mecz oglądnąłem z ojcem - bezstronnym widzem - i powiedział, że Bayernowi brakuje zrozumienia na boisku. Zauważcie jak my MASĘ piłek traciliśmy przez niezrozumienie piłkarzy. Oni po prostu nie wiedzą jak się mają ustawić, nie przewidują co zrobi kolega z zespołu. Bez tego nie da się rozmontować obrony BVB!!! A jak to poprawić? Cięzkim i PRAWIDŁOWYM treningu! Ja nie wiem co oni robią na tych treningach, ale Jupp chyba nie ogrania.
12.05.2012 22:26
Obrona, obrona i jeszcze raz obrona! Dzisiaj przy 4 bramkach BVB w zasadzie podaliśmy im sami piłkę na tacy. Taka gra w obronie to skandal! Inaczej nie można tego nazwać!!!
12.05.2012 22:21
Obawiam się teraz tego meczu z Chelsea. Jak my takie błędy popełniamy w obronie, to co my będziemy grać z Tymo... :/
12.05.2012 22:18
Beznadziejnie zagrał Bastian. Strasznie wolny. Z naszych dobrze zagrał tylko Ribery, Robben i Lahm. Trzema piłkarzami meczu się nie wygra.
12.05.2012 22:16
Dramat. Po prostu dramat. Gomez lepszy od Lewandowskiego? Gdzie, w czym? Nie ma bata, Lewandowski jest lepszy. Ma lepsze przyjęcie, ogarnia boisko, wie co się na nim dzieje, ma lepszą technikę.
A Gomez? Dobrze ustawia się w polu karnym i... ma skrzydła, które mu dogrywaja podania. Tyle.
12.05.2012 22:10
3 transfery zrobione, zostało jeszcze drugie tyle.
10.05.2012 21:19
No racja. :D
10.05.2012 13:17
Chociaż przypomniałem sobie teraz wypowiedź zarządu dementującą zainteresowanie Sahinem. O, tutaj: http://www.bayern.munchen.pl/artykul,-8222sahin-nie-jest-tematem-8221,10298.
Może to była zwykła zmyła zarządu (często tak robią, np. jak to było w przypadku Girouda i tego, że nie szukają zawodnika podobnego do Gomeza). Nic pewnego nie jest, a przydałoby się już ogłosić niedługo jakiś nowy, pewny transfer. :/
10.05.2012 13:14
zdf
Biorąc pod uwagę jego fatalny sezon, to 10 mln też mało nie jest. Myślę, że taka kwota jak dał piechot (15 mln) by im w pełni odpowiadała.
10.05.2012 13:02
Reeken89 - No składzik moim zdaniem zacny. ;D Co więcej, jak teraz patrze na tych zawodników w nawiasach, to sam drugi skład mógłby nam spokojnie mecze w bundeslidze wygrywać!
Razem daje 23 piłkarzy. Transfermarkt dodałoby pewnie trzeciego bramkarza, więc kadra ostatecznie liczyłaby 24 piłkarzy = optymalnie. :)
10.05.2012 12:50
piechot10 - Zapomniałeś o Rafinhy. ;) I Pizarro mi się wydaje niepotrzebny.
10.05.2012 12:41
pietrelFCB - W twoim zestawieniu mimo wszystko brakuje z dwóch zawodników. Nawet jeżeli wliczymy do składu trzeciego bramkarza, to wg twojego zestawienia mielibyśmy jedynie 22 (!!) zawodników. Tak wąską kadre ma jedynie Barcelona, ale oni nie mają trzeciego bramkarza, więc i tak mieliby więcej piłkarzy w polu od nas.
Optymalna liczba piłkarzy IMO powinna wynosić około 24.
10.05.2012 12:32
Też to czytałem, tylko w innym źródle. Ja powiem, że byłbym za Sahinem. Przyda się taki zawodnik, a wolałbym go 100 razy bardziej widzieć na środku zamiast wirtuoza Tymo. A i pewnie mógłby się u nas odrodzić.
Jeśli chodzi o napastnika, to wszystko wskazuje na to, że będzie nim jednak Giroud.
Podsumowując:
Odchodzą: Butt, Breno, Pranjic, Usami, Olić (przydałoby się dodatkowo wypożyczyć Petresena)
Przychodzą: ? - (rezerwowy bramkarz), Dante, Sahin (choć to jeszcze nic nie jest pewnego), Shaqiri, ? - (tutaj mógłby być ten Martens w sam raz jako alternatywa dla Franka), Giroud
Mamy 24 piłkarzy, odeszłoby 6, przyszłoby tyle samo, tyle że na ławke rezerwowych można by było spojrzeć wtedy bez bólu, a i wpuścić kogoś na boisko nie wstyd.
10.05.2012 12:11
Również mam problem z tą stronę przez komórkę o czym pisałem już dawno temu. Do dzisiaj nie naprawiono tego.
10.05.2012 07:15
pecz01 - Nie można napisac dwóch postów pod rząd. Jest to zabezpieczenie przed spareami i dziećmi neo, którzy mogliby wyładowywać swoją frustracje kopiując 100 postów pod rząd.
08.05.2012 22:47
Chelsea gra jakby byli pijani...
08.05.2012 21:26
A my mamy Tymo na obronie i nie przebijesz tego. xD
08.05.2012 07:31
Co do meczu z Chelsea... To jest FINAŁ LM! Tu już nie można być niczego pewnym.
06.05.2012 17:48
@chodan Tymo prawie piłka uciekła. Cóż za fenomenalna technika!! Tymo to konkretny wymiatacz. xD
"to Tymo raczej nie ma co u nas szukać..." - i tak powinno być już dawno temu.
30.05.2012 08:14
Ja mimo wszystko kupiłbym dodatkowo tego Suareza (lub Mirallasa). Mogą grać zarówno na pozycji Franka jak i napastnika. Może i mogliby zagrać takiego środkowego ofensywnego pomocnika za plecami Dżeko. Taki uniwersalny zawodnik.
Jakaby przyszli Dżeko, Martinez i ten Suarez/Mirallas, to moim zdaniem okienko transferowe można już dla nas zamykać.
30.05.2012 07:57
To już wolałbym chyba Suareza od niego. Co prawda obu nie znam, ale sugeruje się w tym wypadku statystykami. Może być jeszcze Giroud.
Wolałbym mimo wszystko jakiegoś naprawdę klasowego napastnika, ale zarząd chyba nie widzi potrzeby sprowadzenia takiego.
29.05.2012 11:02
Ja nie mogę. Do Chelsea przechodzi Hazard, za chwile pewnie Hulk. To się nazywają wzmocnienia, a przecież oni niedawno LM wygrali. :/
28.05.2012 23:01
Jak tylko dojdzie jakiś nowy, klasowy napastnik, to jestem przekonany, że wygramy ligę. :D
28.05.2012 13:48
Na bank żaden piłkarz z BVB nie przyjdzie w tym okienku. Tego jestem pewny na 100%.
28.05.2012 07:20
Już go lubie. :P
27.05.2012 20:03
Uli jest taki, że może okazać się, że tej bomby w ogóle nie będzie.
27.05.2012 14:03
I żeby nie było, uważam, że Gomez ma zalety. Największą jest świetna umiejętność znajdywania się w polu karnym. Piłka go bardzo często szuka, jak to się mówi, ale to raczej przy dogrywaniu piłki ze skrzydeł, a nie w przypadku gry środkiem. Dlatego z drużynami o solidnej defensywie gra się nam tak trudno, bo oni umiejętnie odcinają nasze skrzydła, a wtedy Gomez pozbawiany jest największego atutu. Dlatego potrzeba nam klasowego napastnika, który z tymi drużynami będzie bardziej przydatny (skrzydłowi nie będa musieli ograniczać się do tego samego - wrzutek w pole karne), a i będą mieć trochę więcej miejsca, bo przeciwnik nie będzie mógł posyłać automatycznie trzech zawodników do obstawy Riberego/Robbena wiedzac, że na srodku znajduje się napastnik o całkowicie innym charakterze niż Gomez.
27.05.2012 13:35
@Blachu
Oj nie woła, nie woła, bo sporo w tym racji co napisałem.
"jeśli chodzi o Gomeza to obejrzyj sobie choćby pierwszą bramkę z tego filmiku: http://www.youtube.com/watch?v=STAu72gbYJI" - Jak to się mówi? A! "Raz do roku to i kura pierdnie." Mario NIE jest stworzony do gry kombinacyjnej, technicznej, nieszablonowej (podanie w uliczkę, na dobieg) i prosze - nie udowadniaj, że jest inaczej, bo jesteś z góry na straconej pozycji.
Do tego potrzebna jest lepsza technika, bardzo dobre przyspieszenie i umiejętność szybkiego odegrania do partnera co dodatkowo wiąże się z umiejętną grą tyłem do bramki, gdy za plecami naciska obrońca. Gomez tego nie ma.
27.05.2012 13:21
@petrekFCB "bo to że ci przyjdzie np. Higuain/Dzeko, van der Vaart, Howedes i Javi Martinez czy inny Modric nie zmieni nic jeśli nadal będziemy grać tymi samymi schematami które BVB zna chyba nawet lepiej niż nasi."
Tylko jakim innym sposobem chcesz by Bayern rozgrywał akcje mając z przodu Gomeza? Nie da rady. Chcąc nie chcąc akcje musza iść na skrzydła, bo Gomez do kombinacyjnej piłki najzwyczajniej w świecie się nie nadaje. Nie wymienisz z nim klepki, nie rozegrasz szybkiej piłki przez środek, Kroos nie poda mu na dobieg piłki, bo nie dojdzie do niej choćby się zesrał z wysiłku.
Gomez potrafi się znaleźć w polu karnym, gdy dogrywamy mu piłki ze skrzydeł (a to w dodatku tylko, gdy nie gramy przeciwko silnej defensywie) - nic poza tym.
Właśnie ktoś klasy Higuaina (już nie mówie, że on, bo ten transfer praktycznie nieaktualny, a i zarząd chyba sie nim nie interesował) jest nam niezbędny, żeby taki Ribery łamiąc do środka mógł np. zagrac na jeden kontakt z napastnikiem i walnąć na brame, czego obecnie w ogóle nie robimy, bo Gomez nie jest w stanie coś takiego wykonać.
27.05.2012 11:27
Chyba Robben wejdzie za chwile. :)
26.05.2012 21:21
Gra Robben? Ide w tym czasie szukać linka.
26.05.2012 20:26
@zdf Jasne, że rezerwy grają, że normalna repra to tak naprawdę 3/4 Bayernu, ale nie chce mi się po prostu wierzyć, żeby nasi byli w całkowitej formie (fizycznej i psychicznej) po tak katastrofalnym sezonie.
26.05.2012 18:35
Ja mówiłem po przegranym finale LM, że repra Niemiec ma przerąbane na EURO. Może nasi się pozbierają po fatalnym sezonie, ale na bank coś zostanie w ich głowach po tych porazkach.
Jeszcze przed finałem LM stawiałem Niemców w roli faworytów turnieju. Teraz nie jestem tego taki pewien.
26.05.2012 18:28
Rafalindo99 - Jasne, że konkretną sumą trzeba sypnąć, ale raz na jakiś czas chyba można coś takiego zrobić? Na Boga, nikt tutaj nie chce chyba by Bayern wydawał setki milionów jak szejki. Chodzi mi o ten JEDEN konkretny transfer! Wcześniej Uli jakoś potrafił wydać pożądną sume na Riberego, Robbena czy nawet Gomeza. Można więc i teraz kupić jakiegoś klasowego grajka zwłaszcza, że w poprzednim sezonie zarząd w zasadzie wydał tylko więcej na Neuera.
Ja nie chcę by Uli robił tutaj aleję gwiazd w zespole, ale proszę tylko o tego JEDNEGO świetnego piłkarza tam gdzie go naprawdę potrzebujemy.
26.05.2012 16:32
Do Bayernu MUSI koniecznie przyjść jeszcze jeden napastnik i to nie może być jakiś ogórek, bo w przyszłym sezonie znowu będziemy walić głową w mur grając z taką choćby BVB.
26.05.2012 16:20
Oj, jedynie Barca z czołowych drużyn ma 22 piłkarzy w kadrze, ale:
- po pierwsze - ich skład jest niesamowicie wyrównany i silny, w dodatku zgrany praktycznie perfekcyjnie
- w tym okienku pewnie i tak wzmocnią się dodatkowo i juz będa mieć więcej piłkarzy.
26.05.2012 16:14
@jerema
22-osobowa kadra? Tak małej nie ma nikt w Europie, nawet Barcelona. Tak mała kadra to ewenement! Poza tym ani Gomez ani Pizarro w starciu z BVB czy lepszymi obronami nie mają najmniejszych szans. Nic by się nie zmieniło na lepsze, bo czy na skrzydle pomykałby Robben czy Shaqiri, to żadnej to różnicy w naszej 'taktyce' by nie zmieniło. Dalej wystarczyłoby pokryć nasze skrzydła podwójnie/potrójnie i lipa.
26.05.2012 16:07
@chodan
Stwierdziłeś to po jednym filmiku?
OGŁOSZENIE:
CZY JEST CHOCIAŻ JEDNA OSOBA, KTÓRA WIDZIAŁA TEGO SUAREZA PRZYNAJMNIEJ W 3 (JUŻ SIĘ ZNĘCAĆ NIE BĘDĘ i WIĘKSZEJ LICZBY NIE PODAM) CAŁYCH MECZACH ANDERLECHTU I STWIERDZA, ŻE TO RZECZYWIŚCIE DOBRY ZAWODNIK?
25.05.2012 15:00
Zadziwia mnie jak niektórzy sugerują się (i to w dodatku jednym) filmikiem z youtube ogłaszając tego piłkarza z obrazka bardzo dobry napastnikiem. Dla przypomnienia:
http://www.youtube.com/watch?v=XCQ9yhPwQU4
http://www.youtube.com/watch?v=CddH9xyQWxE&feature=related
Niezła beka.
25.05.2012 14:36
@Globin
Aj, rzeczywiście. Z pośpiechu umknęło mi gdzieś słowo "wyceniany". W każdym razie świetny grajek im się szykuje do składu.
25.05.2012 12:19
Oczywiście Gomez strzelił tą jedną bramkę z Realem w końcówce, ale pojedyncze dobicie z dwóch metrów, to jedyne no co go było stać w tych kilku spotkaniach!
25.05.2012 10:39
To twoje zdanie, i je szanuje, ale uważam, że na lepszych przeciwników z lepszymi obronami potrzeba nam piłkarza w napadzie, który nie ogranicza się tylko do kończenia akcji. W dzisiejszym futbolu odchodzi się powoli od napastników o takiej charakterystyce. Żeby nie byc gołosłownym - wystarczy popatrzeć na czołowe drużyny Europy:
-Manchester United: Rooney
-Manchester City: tutaj jest takiej bogactwo, że szok, ale wspomne tylko o Aguero
- Chelsea: odchodzący Drogba i przychodzący Hulk
- Real: Benzema, Higuain
- Barcelona: komentarz zbędny
- Arsenal: Persie
itd. itp. KAŻDA z tych czołowych drużyn ma w swoim przykładzie chociaż jednego wysokiej klasy napastnika, który potrafi strzelić "z niczego", albo sam umie wypracować sobie okazje. A czemu? Nie dlatego, żeby ładnie się prezentował, tylko dlatego, że te drużyny wiedzą, że w spotkaniu z silną defensywą tylko tak można mecze wygrywac!
Popatrz na ostatni sezon i mecze z BVB, Realem i Chelsea. Tylko te trzy drużyny miały tak naprawdę bardzo silną defensywe i zobacz co zrobił w tych meczach Gomez. Nie dał rady praktycznie nic zrobić, bo on żyje tylko z podań innych! Tymczasem topowe defensywy skutecznie potrafią odciąć nasze skrzydła co sprawia, że Gomez praktycznie mógłby iśc w tym czasie na piwo, bo nic tam po nim.
Myślałem, że zarząd to zrozumiał po ostatnim finale LM, ale widocznie kolejny raz się myliłem.
25.05.2012 10:35
Rafalindo99 - Oficjalnie rzeczywiście to nie jest, ale tak jak mówisz - jego transfer to Chelsea jest więcej niż pewny. :/
Jak widać da się kupić świetnego zawodnika na mniej niż 40 mln. Biedni nie jesteśmy, ale nasz zarząd jest niereformowalny.
Tak mi się wydaje, że te transfery Suareza i Pizarro zbytniej szkody Gomezowi nie zrobią i to chyba celowy zabieg zarządu. Dalej to on będzie miał zagwarantowany pierwszy skład obojętnie jakby nie grał. A nowi napastnicy dostaną od czasu do czasu 20 minut by pograć. :/
25.05.2012 10:12
No i proszę, Chelsea kupiła sobie prawdziwego wymiatacza na atak, a 34 mln za Hulka to wcale nie jest dużo. A my co? :/
25.05.2012 10:00
Ale jeśli to JEDYNY transfer na atak, to Gomez dalej może się czuć bezkarny! Robben będzie miał swojego Shaqirego, Ribery być może Suareza (może grac na pozycji franka), choc akurat francuz nie potrzebuje za bardzo konkurencji, bo on się zawsze stara na maxa. A Gomez kogo? Pizarro? Dajcie spokój.
24.05.2012 20:37
Myślę, że możemy się już spodziewać tylko jednego (max dwa) nowego zawodnika. Jupp coś pobrzękiwał o nowym def pomocniku, więc tutaj coś czuje, że ktoś przyjdzie. Liczę, że dojdzie jednak jeszcze ten drugi transfer i bedzie to świetny napastnik. Bo jak nie, to kiepsko to widze.
Odejdą: Butt, Breno, Pranjic, Usami, Olić + licze na wypożyczenie Petersena.
Przyjdą: Starke, Dante, ? (def pom), Suarez, Shaqiri, Pizarro, ? (konkurent dla Gomeza)
I można zaczynać sezon. :)
24.05.2012 20:10
Mam nadzieję, że jeszcze przyjdzie jakiś klasowy napastnik. Olić odchodzi, Petersen na wypożyczenie (sam na transfer naciska) mam nadzieje. Pizarro jako trzeci napastnik jak najbardziej, ale nam potrzeba atakującego, który będzie walczył z Gomezem o pierwszy skład. Suarez przychodzi raczej jako ofensywny pomocnik, przynajmniej tak mi sie wydaje.
24.05.2012 19:55
"ale powinien przeprosić kibiców za spier... sezon po męsku tyle."
Za to reszta drużyny grała wprost fantastycznie! To oczywiste, że Robben zawalił nam sezon. Cienias sam roztrwonił wielką przewage po rundzie jesiennej. To przez niego straciliśmy pięć bramek w finale PN. To Robben nie upilnował Drogby w polu karnym w końcówce finału LM. No i w końcu to Robben swoją obecnością tak wkurzył Olica i Bastiana, że ci nie strzelili karnych. Przecież to jasne.
24.05.2012 11:02
Jakoś do Petersena nie mam przekonania, ale można go wypożyczyć i przyglądać się jak gra, gdy dostaje więcej szans.
Contento natomiast na 100% trzeba wypożyczyć i to najlepiej do Włoch (oni potrafią "robić" dobrych obrońców), więc 'Consensao' (:)) po takiej podróży mógłby wrócić jeszcze lepszy.
W miejsce Diego ściągnąć jakiegoś starszego, doświadczonego obrońce, który nie będzie marudzić jak siądzie na ławie. Pogra z dwa sezony i wtedy można się szykowac na powrót Contento.
24.05.2012 09:37
@xxraphaelxx
Bo niektórzy ludzie widocznie muszą mieć jakiegoś kozła ofiarnego. Jak już takiego znajdą, to beda po nim jechać ile wlezie.
Widać takim kozłem ofiarnym stał się teraz Robben. Nie zwrócą ci więc uwagi na to, że karnego przestrzelił Olić, Bastian, że Neuer musiał podchodzić do karnego, bo reszta miała cykora. Że Gomez marnował setki, że Boateng w takim momencie, w TAKIM meczu nie przypilnował Drogby w polu karnym! O tym się nie mówi, bo 'kibice' już swoją ofiarę dawno znaleźli...
24.05.2012 07:41
@piechot10
Belhanda ostatnio jasno zadeklarował, że w przyszłym sezonie chce powalczyć z Monpellier w LM, więc on odpada. Trzeba poszukać innego, dobrze wyszkolonego ofensywnego pomocnika.
Do tego top playera na atak (trzeba sypnąć konkretną kasą) i na def pom w sumie też można się postarać (tutaj nie trzeba rozbijać banku).
23.05.2012 15:08
Reeken89 - Z tego co wyczytałem na szybko to naszemu trenejro chodzi raczej o wzmocnienie pozycji na jakiej gra m.in. Bastian, wiec def pomocnika. A już myślałem, że troszke zmądrzeli i skupili się tym razem bardziej na ofensywie (napastnik, konkurencja dla Franka). -.-
No chyba, że mnie mile zaskoczą i przyjdzie ten Dzeko.
23.05.2012 13:48
No i na co ci te prowokacje fanie BVB?
"Nie stać was na transfer za 40mln" - stać nas, stać. Tylko zarząd nie lubi takich sum wydawać, a to co innego. Czaisz?
23.05.2012 08:02
Jak nie Higuaina to moza go kupic. Wydaje sie bardziej pewnym transferem niz taki Giroud.
23.05.2012 07:58
Tak przy okazji... Czy ja dobrze widziałem, że badstuber przy drugiej bramce próbował łapać na pułapke ofsajdową ducha?
22.05.2012 20:59
Tymo maskara...
22.05.2012 20:57
lol
22.05.2012 20:56
@Arcatera
Myśle, że są w BVB piłkarze warci kilkadziesiąt mln. Goetze, Hummels, Lewy mimo wszystko też. Skoro na wyspach za byle przeciętniaka kluby potrafią płacić kilkanaście milionów, to Lewandowski będzie bankowo wart powyżej 20 w najbliższym okienku. Ostatnio mi Lewy naprawde zaimponował. Świetnie gra tyłem do bramki, technike też ma na przyzwoitym poziomie. To naprawde dobry piłkarz.
22.05.2012 13:25
Rafalindo99 - No dokładnie. Może nie wszyscy się ze mną zgodzą (bo są wściekli na Robbena po ostatnich meczach, albo go po prostu nie lubią), ale na żadnym wielki transferze źle nie wyszliśmy. Ribery, Robben... Oboje mocno się przyczynili do tego, że Bayern stał się klubem o wiele bardziej medialnym, rozpoznawalnym, dobija do czołówki europejskiej po kilkuletniej "zapaści" w europejskich pucharach od 2001 r.
Można przez to czerpać o wiele większa kasę. Jestem przekonany wręcz na 100%, że na takim Higuainie czy Persim źle byśmy nie wyszli. Wręcz przeciwnie. Maszynka jeszcze bardziej by się kręciła.
22.05.2012 13:04
siewcawiatru - Wiesz, na świecie można kupić prawie wszystko. Jeśli Mourinho by się zgodził na transfer Higuaina, to odpowiednia kasa na stole i Higuain jechałby do Monachium na rowerze (skoro ponoć zastanawiał się nad gra nawet w PSG). Inna sprawa, że nasz zarząd nie wydaje powyżej 25 mln na jeden transfer i tu jest największy problem.
22.05.2012 12:43
Ale z każdym dniem coraz mniej wierzę w jakiekolwiek znaczące wzmocnienia.:/
Miał być ten Giroud i nagle bez sensownej przyczyny z niego zrezygnowano, a tematem staje się Pizarro. Nikt za bardzo nie rozumie tego, a skoro "nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze". Montpellier po zdobyciu mistrza pewnie poczuło się bardziej pewnie i zażyczyło sobie za Girouda pare milionów więcej i już z Uliego uszło powietrze.
Wtedy najlepiej stwierdzić, że dany piłkarz "nie zdołał przekonać do końca" zarządu, a w rzeczywistości oni chcieliby kupować dobrych piłkarzy za 5 mln, a topowych za 15 mln, tylko tego głośno nie powiedzą. Nagle chcą więc Pizarro... A dlaczego? Nie dlatego, że jest jakiś ponadprzeciętny. Jest DARMOWY, a to przyciąga włodarzy z Monachium jak magnez. Tylko "z tej mąki chleba nie będzie".
22.05.2012 12:31
Nie trzeba nam aż tak dużo. Higuain (nie bijcie mnie wielbiciele Gomeza, ale miałby wielką szanse na wygryzienie Mario z podstawowego składu)+ dwóch młodych, niekoniecznie bardzo drogich, technicznych, dobrze rokujących na przyszłość ofensywnych pomocników (jeden na pozycji Kroosa, drugi jako zastępstwo dla Franka, miejsce poszukiwań: Ligue 1 - można tam wyszukać świetnych grajków i niedrogich). I tyle, koniec.
Howedes? Tylko jeśli Rafinha odejdzie (po którym raczej bysmy nie płakali), a to i tak trasnsfer, nad którym mozna się ewentualnie zastanawiać dopiero na samym końcu, po kluczowych wzmocnieniach (patrz wyżej).
22.05.2012 12:04
Wszystko będzie fajnie jak przyjdzie ktoś lepszy (bo nie oszukujmy się, ale Giroud to nie jest najwyższa półka). Jeśli natomiast zamiast Girouda ściągną do Bayernu jedynie Pizarro, to będzie totalna załamka... :/
Od Pizarro wolałbym już tego Girouda.
Do Bayernu MUSI przyjść jeszcze trzech piłkarzy (napastnik i dwóch pomocników). I to nie mogą być ogórki.
22.05.2012 08:53
No to niech uli już szykuje za zaoszczędzone pieniądze komplet białych koszulek. Będą pasowały idealnie do jego czerwonej gęby podczas meczów w przyszłym sezonie.
21.05.2012 22:09
Widzę, że zdrówko w Monachium dopisuje. Jak oni myslą, że Pizarro załatwi problemy, to brak słów. A niech ściągają Pizarro i kończą transfery. Najwyżej Hoeness będzie miała czerwoną gębę przez kolejny sezon. Skoro to lubi...
21.05.2012 18:03
Ja nie widze obecnie dobrego kandydata w Bayernie na kapitana. Od Lahma lepszy moim zdaniem byłby Bastian, nawet Neuer, ale jakby zarząd dał Manu opaske, to by chyba ich Ultrasi zagryźli.
20.05.2012 16:28
GiovaneElber - Prosisz, masz.
20.05.2012 16:22
Żeby Guardiola do nas przyszedł i miało szanse to wypalić, to musiałby być spełniony podstawowy warunek:
- wolna ręka trenera w kwestii transferów (oczywiście w granicach zdrowego rozsądku, szejkami nie jesteśmy).
Nie wiem czy nasz zarząd by sobie pozwolił na coś takiego. Choć nie powiem, widziałbym Pepa na naszej ławce. To byłoby chyba największe wzmocnienie Bayernu. Dobry trener to ponad 50% sukcesu. Patrzcie co z piłkarzami BVB zrobił taki Kloop. Pościągał piłkarzy i KAŻDY z nich nie schodzi poniżej pewnego dobrego poziomu. Tam widać ręke trenera. W Borussii piłkarze tylko wypełniają plan Kloppa. U nas natomiast zawodnicy muszą na boisku improwizować i sami starać się coś wymyślić. Ręki trenera w tym nie ma.
Pożegnać grzecznie Juppa, podziękować mu za prace i zatrudnić w końcu trenera, który potrafi wymyślić coś sensownego. Piłkarzy mamy naprawde dobrych, wystarczy tylko dokupić klasowego napastnika, z dwóch świetnych pomocników i można naprawdę z optymizmem patrzeć w przyszłość.
Wiecie, o Niemcach zawsze miałem zdanie, że to niezwykle solidny naród, wręcz perfekcjoniści. U nas zarząd nie do końca pasuje do tego stwierdzenia. Już przed tym sezonem mogliśmy mieć skład na wygranie LM. Wystarczyło dokupić zamiast Petersena klasowego napadziora, wywalić Breno i kupić klasowego obrońcę i śmiem twierdzić, że dzięki temu to my byśmy się cieszyli dzisiaj z pucharu. Ale nasz zarząd w połowie przebudowy drużyny stwierdził, że 11 piłkarzy wystarczy żeby wygrywać na 3 frontach i ławke totalnie olał. I są tego właśnie rezultaty.
20.05.2012 16:17
IronPablo - Taki klub pokochaliśmy i trzeba z tym żyć. Jesteśmy jak mała wysepka wśród bezkresnego oceanu ludzkiej głupoty i kompleksów, że się tak obrazowo wypowiem.
20.05.2012 00:40
No to Niemcy na Euro mają przesrane. Większość pierwszej drużyny będzie chyba w rozsypce. Holandii i Francji też współczuje.
20.05.2012 00:36
Niech w końcu potrenują te rzuty rożne, bo to jest wstyd, że mając ich z 20 nie robi się kompletnie nic.
20.05.2012 00:14
Sezon zjebali wszyscy. Nie ma co rozdzielać na poszczególnych piłkarzy.
20.05.2012 00:02
Nie no, brak mi słów. Wszystko się zjebało. Taka okazja. Już bym lepiej to zniósł jakby Chelsea wygrała z 3:0, ale takie coś... Mieliśmy wszystkie karty w naszych rękach, prowadziliśmy, karny w dogrywce, prowadziliśmy w karnych. Z tą drużyną jest coś nie tak, zawodzą w ważnych momentach (jeden Real tego nie zmienia). :/
19.05.2012 23:57
Cały czas to samo, bicie głową w mur. Schemat, schemat, schemat. Wolno, wolno, wolno. JUż człowiekowi się na wymioty zbiera jak widzi akcje Bayernu. Milion rożnych i wielkie ZERO. A tamci jeden rożny i bramka. No sorry, ale tak nie można zasłużyć na wygraną.
19.05.2012 23:47
Oni chyba nie mają mentalności do tego by wygrywać puchary.
19.05.2012 23:40
Bóg nas chyba nie kocha. :(
19.05.2012 23:34
Oni chyba nie mają mentalności do tego by wygrywać puchary.
19.05.2012 23:39
Kurwa, chyba nie dożyje tego roku, gdy Bayern wygra LM.
19.05.2012 23:38
Bóg nas chyba nie kocha. :(
19.05.2012 23:35
Chyba nigdy nie wygramy LM. Jak czegoś takiego nie wykorzystujemy to ja już nie mam słów. :/
19.05.2012 23:32
Chyba nigdy nie wygramy LM. Jak czegoś takiego nie wykorzystujemy to ja już nie mam słów. :/
19.05.2012 23:32
Wierzę w zwycięstwo!
18.05.2012 13:27
http://euro2012.onet.pl/wiadomosci/bezradne-dziewczynki-z-bayernu-monachium-to-bedzie,1,5129730,artykul.html
Ja pierdziele, ale prostaki pracują w tym nsport. :/
14.05.2012 07:43
Mnie się wydaje, że Ribery i Robben ustawieni jedynie do roli dostarczycieli piłek do Gomeza się zwyczajnie marnują.
13.05.2012 16:08
kleju - Ja myslę, że taki piłkarz jak Gomez potrzebny jest mimo wszystko w każdej drużynie. Ale na drużyny takie jak BVB, które mają bardzo solidną defensywe potrzeby jest RUCH w przodzie. Potrzebny jest piłkarz, który będzie potrafił przyjąc piłkę, nie pozwoli sobie jej odebrać, a później albo wymieni szybka klepkę z Riberym/Robbenem, albo sam jednym ruchem zostawi takiego Subotica z tyłu!
13.05.2012 16:06
Kupić klasowego napastnika, klasy Teveza!!! Tylko tyle nam tak naprawde potrzeba. Do tego np. Sahina na def pomocnika i jakiegoś rezerwowego skrzydłowego dla Riberego.
13.05.2012 15:53
Adi - Oj tak, piłkarza takie jak Tevez bardzo chciałym. Znaczy bardziej o jego umiejętnościach, bo wiadomo jaki on ma charakter...
12.05.2012 23:41
dod57 - No to miej pretensje do Bastiana, który poruszał się dzisiaj jak żółw na kacu. Albo Gustavo, który robił dzisiaj takie błędy na boisku, które ja nie robię grając z kumplami, i to po paru browarach. Albo Mullera, który nie wie chyba, że piłkę trzeba kopać. Albo Gomez, który dzisiaj znów tracił te piłki na potęge, a przez 90% meczu był kompletnie niewidoczny.
A Riberemu i Robbenowi jako jedynym z atakujących chciało się grać. I w dodatku grali całkiem nieźle (na tle reszty, to ja porównać Ferrari do Malucha).
12.05.2012 23:38
dido57 - Tak się składa, że Ribery z Robbenem (+lahmem) to była w zasadzie 99% naszej siły dzisiaj. Co zrobił za to Bastian, Gustavo, Muller, GOMEZ, nawet Kroos??
Ja oglądam mecz i patrze, że Ribery chce cholernie grac do przodu a nie ma za bardzo z kim. Jak ty chcesz pozbywac się główne motory napędowe Bayernu, to ja myslę, że ktoś tu za duzo dzisiaj wypił. I to nie o mnie chodzi.
12.05.2012 23:31
dido57 - To chcesz się pozbyć Riberego i Robbena?
12.05.2012 23:23
Musimy mieć jak najwięcej piłkarzy, którzy robią różnicę. Obecnie siła naszych skrzydeł nie jest wykorzystywana nawet w 50%.
12.05.2012 23:19
Mam nadzieję, że Uli po tym meczu jeszcze raz poważnie zastanowi się nad wzmocnieniem ataku. Takie Atletico Madryt ma świetnego napastnika, to czemu my nie możemy mieć piłkarza o podobnym charakterze gry. Jako swoistą przeciwwagę dla Gomeza. Niech Mario tez poczuje oddech na plecach.
12.05.2012 23:13
Kurde, wychodzi, że nasze wzmocnienia póki co nie będą majątkiem (jak na Bayern). To niech Uli ruszy się i wyda RAZ te kilkadziesiąt baniek na prawdziwego cracka na napad!! Takiego kalibru jak to było w przypadku przyjścia Riberego i Robbena. Tylko tyle.
12.05.2012 23:09
Kogoś kto jednym ruchem zostawi takiego Subotica 5 metrów z tyłu!!! Dość już tego poklepywania po plecach! Nie chce sytuacji kiedy ściąga się zawodnika o którym już na samym początku mówi się, że przychodzi w charakterze zmiennika. To nie przystoi Bayernowi!
12.05.2012 23:06
Nie, jeśli chodzi o Girouda!!! Tutaj musi przyjść ktoś kto bedzie potrafił grać z Riberym/Robbenem. Ktoś kto techniką chociaż nie odbiega znacznie od tej dwójki. Ktoś kto swoją grą sprawi, że nie będę sobie mówił w myślach: "ocho, zaraz będzie strata", gdy piłka leci do Gomeza w innej sytuacji niż dogrywana na 5-10 metr od bramki. Ja chce w końcu widzieć jakąś SENSOWNĄ alternatywe dla Gomeza. Nie chce półśrodka!
12.05.2012 23:04
I nie wiem czemu nie niektórzy nie chcą by w Bayernie przyszedł jakiejś światowej klasy napastnik, tylko Giroud. Boicie się, że taki zawodnik wygryzłby Gomeza? Przecież tu przede wszystkim chodzi o dobro zespołu, a nie jednego piłkarza!
12.05.2012 22:36
kleju83 - Ja wiem, że można czuć gniew w stronę juppa i spółki, ale facet zdrowo przeginasz. Życzyć PORAŻKI w czymś takim jak finał LM, to trzeba mieć chyba nie po kolei w głowie.
12.05.2012 22:30
Nie rozumiem osób, które mówią, że to nie wina Juppa. Dzisiejszy mecz oglądnąłem z ojcem - bezstronnym widzem - i powiedział, że Bayernowi brakuje zrozumienia na boisku. Zauważcie jak my MASĘ piłek traciliśmy przez niezrozumienie piłkarzy. Oni po prostu nie wiedzą jak się mają ustawić, nie przewidują co zrobi kolega z zespołu. Bez tego nie da się rozmontować obrony BVB!!! A jak to poprawić? Cięzkim i PRAWIDŁOWYM treningu! Ja nie wiem co oni robią na tych treningach, ale Jupp chyba nie ogrania.
12.05.2012 22:26
Obrona, obrona i jeszcze raz obrona! Dzisiaj przy 4 bramkach BVB w zasadzie podaliśmy im sami piłkę na tacy. Taka gra w obronie to skandal! Inaczej nie można tego nazwać!!!
12.05.2012 22:21
Obawiam się teraz tego meczu z Chelsea. Jak my takie błędy popełniamy w obronie, to co my będziemy grać z Tymo... :/
12.05.2012 22:18
Beznadziejnie zagrał Bastian. Strasznie wolny. Z naszych dobrze zagrał tylko Ribery, Robben i Lahm. Trzema piłkarzami meczu się nie wygra.
12.05.2012 22:16
Dramat. Po prostu dramat. Gomez lepszy od Lewandowskiego? Gdzie, w czym? Nie ma bata, Lewandowski jest lepszy. Ma lepsze przyjęcie, ogarnia boisko, wie co się na nim dzieje, ma lepszą technikę.
A Gomez? Dobrze ustawia się w polu karnym i... ma skrzydła, które mu dogrywaja podania. Tyle.
12.05.2012 22:10
3 transfery zrobione, zostało jeszcze drugie tyle.
10.05.2012 21:19
No racja. :D
10.05.2012 13:17
Chociaż przypomniałem sobie teraz wypowiedź zarządu dementującą zainteresowanie Sahinem. O, tutaj: http://www.bayern.munchen.pl/artykul,-8222sahin-nie-jest-tematem-8221,10298.
Może to była zwykła zmyła zarządu (często tak robią, np. jak to było w przypadku Girouda i tego, że nie szukają zawodnika podobnego do Gomeza). Nic pewnego nie jest, a przydałoby się już ogłosić niedługo jakiś nowy, pewny transfer. :/
10.05.2012 13:14
zdf
Biorąc pod uwagę jego fatalny sezon, to 10 mln też mało nie jest. Myślę, że taka kwota jak dał piechot (15 mln) by im w pełni odpowiadała.
10.05.2012 13:02
Reeken89 - No składzik moim zdaniem zacny. ;D Co więcej, jak teraz patrze na tych zawodników w nawiasach, to sam drugi skład mógłby nam spokojnie mecze w bundeslidze wygrywać!
10.05.2012 12:57
Dla mnie skład taki:
Neuer(Starke) - Lahm(Rafinha), Boateng(Buyten), Badstuber(Dante), Alaba(Contento) - Gustavo(Sahin), Bastian(Can) - Robben(Shaqiri), Kroos(Muller), Ribery(Martens) - Gomez(Giroud) + Tymo na trybunach :D
Razem daje 23 piłkarzy. Transfermarkt dodałoby pewnie trzeciego bramkarza, więc kadra ostatecznie liczyłaby 24 piłkarzy = optymalnie. :)
10.05.2012 12:50
piechot10 - Zapomniałeś o Rafinhy. ;) I Pizarro mi się wydaje niepotrzebny.
10.05.2012 12:41
pietrelFCB - W twoim zestawieniu mimo wszystko brakuje z dwóch zawodników. Nawet jeżeli wliczymy do składu trzeciego bramkarza, to wg twojego zestawienia mielibyśmy jedynie 22 (!!) zawodników. Tak wąską kadre ma jedynie Barcelona, ale oni nie mają trzeciego bramkarza, więc i tak mieliby więcej piłkarzy w polu od nas.
Optymalna liczba piłkarzy IMO powinna wynosić około 24.
10.05.2012 12:32
Też to czytałem, tylko w innym źródle. Ja powiem, że byłbym za Sahinem. Przyda się taki zawodnik, a wolałbym go 100 razy bardziej widzieć na środku zamiast wirtuoza Tymo. A i pewnie mógłby się u nas odrodzić.
Jeśli chodzi o napastnika, to wszystko wskazuje na to, że będzie nim jednak Giroud.
Podsumowując:
Odchodzą: Butt, Breno, Pranjic, Usami, Olić (przydałoby się dodatkowo wypożyczyć Petresena)
Przychodzą: ? - (rezerwowy bramkarz), Dante, Sahin (choć to jeszcze nic nie jest pewnego), Shaqiri, ? - (tutaj mógłby być ten Martens w sam raz jako alternatywa dla Franka), Giroud
Mamy 24 piłkarzy, odeszłoby 6, przyszłoby tyle samo, tyle że na ławke rezerwowych można by było spojrzeć wtedy bez bólu, a i wpuścić kogoś na boisko nie wstyd.
10.05.2012 12:11
Również mam problem z tą stronę przez komórkę o czym pisałem już dawno temu. Do dzisiaj nie naprawiono tego.
10.05.2012 07:15
pecz01 - Nie można napisac dwóch postów pod rząd. Jest to zabezpieczenie przed spareami i dziećmi neo, którzy mogliby wyładowywać swoją frustracje kopiując 100 postów pod rząd.
08.05.2012 22:47
Chelsea gra jakby byli pijani...
08.05.2012 21:26
A my mamy Tymo na obronie i nie przebijesz tego. xD
08.05.2012 07:31
Co do meczu z Chelsea... To jest FINAŁ LM! Tu już nie można być niczego pewnym.
06.05.2012 17:48
@chodan Tymo prawie piłka uciekła. Cóż za fenomenalna technika!! Tymo to konkretny wymiatacz. xD
06.05.2012 10:54
Jak nie Higuain, to niech biorą tego Dżeko.
05.05.2012 17:09