DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: DarthSmd Strona 31

Jak rzeczywiście nie zagra, to będzie można w końcu zobaczyć ile znaczy obecny Bayern bez Robbena w meczu z poważnym rywalem. I jak wygląda gra Costy/Comana przeciwko drużynie z europejskiej czołówki.

15.03.2016 19:51

Oby podpisał. Z pewnością wart jest tego, by dostawać 12 mln za sezon.

14.03.2016 06:20

@lokus
Oczywiście źle będzie jeśli odpadniemy - bardzo chce żebyśmy wygrali LM. I skoro wiele osób uważa, że Coman poradzi sobie z Juve lepiej od Robbena, to niech będzie tak jak chcą. Może rzeczywiście będzie tak jak mówią i Coman zagra genialnie z Juventusem.

13.03.2016 14:14

Ja tam jestem całkowicie za tym żeby Robben z Juve w ogóle nie wszedł na boisko. Poważnie. Niech zagra COman+Costa. Jak się nie będzie kleiła gra w przodzie przeciwko świetnie ustawionej włoskiej defensywie, to przynajmniej choć raz nie będzie się zwalało wszystkiego na Robbena. A jak Coman+Costa będą rzeczywiście wymiatać z Juventusem i przejdziemy do 1/4, to też bardzo dobrze, bo to będzie oznaczało, że ci piłkarze potrafią wymiatać nie tylko z Werderem (czy z innymi klubami z dołu BL).

13.03.2016 13:59

@ipiotrw Mnie najbardziej rozwaliło to, że Robben nie zagrał dzisiaj nawet minuty (ba, nie było go dzisiaj nawet na ławce), a i tak mu się najbardziej oberwało od ludzi. :) Zresztą on dostaje za każdym razem, gdy go nie ma na boisku, a Bayern wygrywa. :D

12.03.2016 22:19

No tak, biedni piłkarze jak Costa i Coman graja gorzej przez Robbena. :( Plamy na słońcu to też wina Robbena podobnie jak światowy kryzys. Życzę Arjenowi by naprawdę odszedł gdzieś po sezonie, gdzie go będą doceniać. I najlepiej niech nie wchodzi na Juve w ogóle, a Coman niech zagra pełne 90 minut i pokaże na co go (na ten moment) stać w meczu z dużo lepszą drużyną niż Werder. Tylko żeby później płaczu nie było jak odpadniemy w środę. Naprawdę, niech Robben nie wchodzi w ogóle na mecz z Juve, skoro to taki szkodnik.

12.03.2016 22:09

Trzeba przejść za niecały tydzień Juve by miało to naprawdę duże znaczenie, bo IMO ligę powinniśmy wygrać i bez Boa.

11.03.2016 12:17

Jak dla mnie obecna Borussia w dużym stopniu przypomina Bayern Juppa. Naprawdę przyjemnie się ich ogląda.

10.03.2016 19:43

Ale fajnie wyglądają kontry BVB

10.03.2016 19:34

@kubla
Wchodzi na to, że on nigdy nie może zagrać słabego meczu, skoro można go zawsze usprawiedliwić, że go "dwóch piłkarzy kryło". Naszych skrzydłowych wiecznie podwajają i muszą sobie jakoś radzić, nikt z tego wielkiej sensacji nie robi. Zresztą tu nie chodzi nawet o to, że nie strzelił bramki, tylko nie było u niego takiej chęci walki i zwycięstwa jak u większości dzisiejszych piłkarzy. Bardzo słabo się zastawiał, przegrywał górne piłki, w polu karnym nie potrafił się odnaleźć... Nie, to nie był dobry mecz Lewego, i to jest całkowicie NORMALNE, że komuś może mecz (lub pare spotkań) nie wyjść. Nie ma co z tego halo robić, ale czy to aż tak trudno przyznać dla niektórych, że ich ulubiony piłkarz zagrał słaby mecz? No ja nie mogę, nie mamy przecież 10 lat.

05.03.2016 21:08

@FanGraczyBayern
No przydałby mu się jeden mecz odpoczynku przed rewanżem z Juve. Tylko kto za niego na napadzie? Robben? Powrót Mario?

05.03.2016 20:59

@FanGraczyBayern
Prosta sprawa. Dzisiaj źle, następnym razem może być świetnie. Tylko po co udawać, że dzisiaj z jego grą było dobrze, jak było źle, tego nigdy nie zrozumiem.

05.03.2016 20:57

@kubla
No to ja nie wiem kiedy wg ciebie Lewy może grać słabo. xD Nie lubie ciągłego narzekania, ale przeginania w drugą stronę również.

BTW. W ocenach goal.com Lewy najgorszy obok Costy i Tomka. Reszta wyższe noty. To tak na temat "fajności" Lewego w tym meczu...

05.03.2016 20:50

Oceny goal.com
Neuer 3, Lahm 3, Alaba 3, Kimmich 3.5, Bernat 3.5, Alonso 3, Vidal 3.5, Costa 2.5, Muller 2.5, Robben 3, Lewy 2.5

Najlepszy: Vidal, Kimmich, Bernat(!! - to musi być jakaś pomyłka :))
Najgorsi: Costa, Tomek, Lewy

05.03.2016 20:47

Od kogo dzisiaj lepiej zagrał? Może od Costy, i to tyle. Walki w jego wykonaniu też za bardzo nie było. Brakowało mu zadziorności w grze, nie walczył jak przyjmował piłkę będąc odwróconym tyłem do bramki... Jak mówie, jeden z najsłabszych ofensywnych (ba, wszystkich) piłkarzy w tym meczu, i myślę, że oceny pomeczowe to potwierdzą.

05.03.2016 20:40

@kubla
Lewy na ławce? Jasne, że nie. Na 6 też nie zagrał, co nie zmienia faktu, że był jednym z najgorszych zawodników w tym meczu, i to musisz przyznać.

05.03.2016 20:33

Plan minimum wykonany, więc nie jest źle. W pierwszej połowie z ofensywy na plus Robben i Muller, w drugiej z pomocników już nikt nie zawchwycił. Genialne zawody Vidala i Kimmicha, bardzo dobrze Alonso i Alaba, dobrze Lahm...
In minus Costa i Lewy. Tyle chyba.

05.03.2016 20:24

@jiri
Szczerze wątpie. On właśnie gra dużo lepiej na lewym skrzydle niż na prawym, bo na lewym może robić to co mu najlepiej wychodzi czyli zryw do linii końcowej i dośrodkowanie lewą nogą.

05.03.2016 19:34

Dla mnie Costa zagrał najsłabiej z ofensywnych pomocników, nie zachwyca też Lewy, który ma lekką obniżkę formy od paru meczów. Z ofensywy na plus Muller i Robben.

05.03.2016 19:31

@jastrzab123
Zgadzam się. Ja bym dodał jeszcze 4 dla Alaby i tak wyglądałyby moje oceny za ten mecz.

02.03.2016 22:34

Oceny tz:
Neuer 3, Rafinha 4, Benatia 4, Alaba 3, Bernat 4, Vidal 3, Thiago 5, Coman 4, Robben 2, Ribery 4, Lewy 4, Muller 4, Costa bez oceny

02.03.2016 22:29

@Sepp2
Super - nie. Bardzo dobrze - tak. Z tym, że reszta drużyny (może oprócz Vidala) zagrała wyraźnie słabiej zgadzam się jak najbardziej.

02.03.2016 22:22

@heat
Nie liczyłem wszystkich strzałów Robbena w tym meczu, ale przypominam sobie jeden w pierwszej połowie i z trzy w drugiej (w tym ten po której strzelił bramkę). To dużo? Dryblował? No dryblował, ale było to podyktowane tym by znaleźć się w lepszej pozycji do podania. Nie przypominam sobie jego dryblingów w tym meczu, gdzie chciał jedynie żyłować oprócz jednej sytuacji, gdzie trochę zbyt długo przytrzymał piłkę.
Jasne Arjen lubi grać egoistycznie, ale akurat w dzisiejszej jego grze nie było krztyny egoizmu, w przeciwieństwie do tego co mówił Hajto. Dzisiaj zdecydowanie najlepszy ofensywny piłkarz Bayernu.

02.03.2016 22:14

"Na pochwałę za bramkę może zasłużyć też Robben, ale jego egoistyczna gra i tak wyszła nam ostatecznie bokiem."

Ty tak heat na serio?? O_O Ja, wiem, że Robben lubi egoistycznie grać, ale to jak dzisiaj ciągnął grę i ROZDAWAŁ piłki nie podlega dyskusji. Ile razy dzisiaj egoistycznie zagrał? No chyba, że każdy strzał zza pola karnego liczymy za egoistyczne zagranie co jest głupie.

02.03.2016 22:01

Robben na plus, Vidal na plus (pomimo błędu przy bramce na 1:2, bo płuca wypluwał), reszta niech sie weźmie za treningi.

02.03.2016 21:53

A, tam tylko ciągnie gre do przodu i to się Hajcie nie podoba najwyraźniej.

02.03.2016 21:29

W drugiej połowie Thiago i ktoś z dwójki Ribery/Coman powinien zejść, a wchodzi Muller i Costa i gramy czwórką ofensywnych pomocników+Lewy.

02.03.2016 20:48

Nie mogę się doczekać jak zobaczę Uliego na meczu. Dla mnie widok Uliego na trybunach będzie tak cudowny jak najwspanialszy transfer Bayernu. :)

01.03.2016 23:09

Ja wystawiałem nieregularnie i jak teraz patrze na swoje średnie oceny, to w ogóle jakieś głupoty wychodzą, więc staram się w tym sezonie już nie wtrącać w głosowanie. xD W przyszłym chcę to robić już regularnie.

28.02.2016 15:19

Jeśli popatrzymy też średnie oceny, to w przekroju 3/4 sezonu lepsze oceny ma jedynie Costa, Muller i Manu (oceny Goetze i Rode nie są raczej miarodajne, bo zagrali raptem pare meczów), także wcale tak źle z ocenami Lewego na stronie nie jest (wiadomo, że trolling może trochę zaniżać jego ocene, ale nie ma to moim zdaniem aż tak wielkiego wpływu na końcowy rezultat) .

28.02.2016 15:15

@kubla
?? Patrze na oceny użytkowników z ostatniego meczu i widze, że Lewy ma lepszą ocene niż Robben, Costa, Kimmich, Alonso, Thiago czy Bernat. Ludzie ocenili, że lepszy był jedynie Ribery (zgadzam sie, najlepszy na boisku mimo tego, że wszedł z ławki), Coman (IMO był lepszy), Lahm (dyskusyjne) czy Muller (dyskusyjne) i trzeba to zaakceptować.

28.02.2016 15:06

@Bayern022

Myśle, że Guardiola takiej gry (gdy Juve przycisnęło) za bardzo nie ogarnia. Bayernowi słabo idzie z kontrami, jak po przejęciu trzeba szybko posłać górną piłkę do przodu, to w przeważającej ilości są to podania niedokładne.
Teraz w rewanżu można założyć, że Juve przyciśnie od samego początku, i co? Znowu będziemy nerwowo na oślep wykopywać piłkę?

23.02.2016 23:43

@Brehme
Byłeś wielokrotnie upominany wcześniej przez adminów, i widocznie sobie z tego nic nie robiłeś. Teraz też twoje posty mają chyba za zadanie jedynie prowokować do głupich kłótni, więc nakładam na ciebie 3 ostrzeżenie i związany z tym ban.

23.02.2016 23:26

O nowych środkowych obrońców, to ja stękam już od paru sezonów. :) Przyszedł Benatia - fajnie, ale nikt się nie spodziewał, że będzie łapał tyle kontuzji. Jestem zły na zarząd, że przed tym sezonem nie wzmocniono obrony. Odszedł Dante, a nie przyszedł za niego nikt! Zostaliśmy z Boa, Benatią i totalna zagadką Badstuberem. Czy oni nie widzieli, że mamy w tej formacji braki?? Czy oni nie wiedzą, że istnieje coś takiego jak kontuzje i trzeba się przed nimi zabezpieczyć odpowiednio szerokim składem? Bayern od kiedy w zasadzie pamiętam zawsze sobie bimbał jeśli chodzi o środek obrony. Zawsze! Mieliśmy Demichelisów, Buytenów, Ismaelów, Badstuberów (któremu bardzo dobrze wyszedł tak naprawdę jeden sezon)... Nic z tym praktycznie nie zrobiono od lat (poza Boa), a od naprawdę wielu sezonów prawie wszyscy mówili, że słabością Bayernu jest środek obrony! Gdzie zarząd ma oczy?

23.02.2016 23:22

Wynik można powiedzieć nie najgorszy (najlepszy z możliwych remisów, bo nikt chyba nie zakładał 3:3 czy wyższych), ale czuje niesamowity niedosyt. Panowie, tak nie można grać na utrzymanie wyniku!! Nasi kompletnie nie poradzili sobie z presją, kiedy Juve, który nie miało już nic do stracenia ruszył na naszych. Za dużo nerwowości i niepewności, brak jakiejkolwiek kontroli. To jest znamienne dla naszej drużyny pod wodzą Guardioli, i to chyba nie jest do przeskoczenia. Trzeba czekać na Carlo, który mam nadzieje to ogarnie.

Wynik niby korzystny, ale całkowicie otwarty. Wystarczy jedna bramka Juventusu, 0:1, i lecimy.

23.02.2016 22:56

Wydaje mi sie, ze z Juve kluczowy będzie środek pola. Kto go zdominuje, ten wygra mecz. Dlatego Alonso+Vidal musza stanąć na wysokości zadania.

20.02.2016 23:54

@mike84
Po prostu dla mnie głupie rozumowanie. EOT

20.02.2016 17:21

@mike84
Ale co ma do tego zejście Robbena i bramka Lewego? Jakby Robben był na boisku to wtedy Lewy nie strzeliłby tego gola czy co?
Pójdźmy dalej... Robben na boisku - Bayern stracił bramkę, po jego zejściu - nie. Wnioski: przez Robbena tracimy bramki. xD

20.02.2016 17:18

@mike84
Z 'łysym' na boisku były dwie. Widzisz jakąś zależność?

20.02.2016 17:13

@pele
Widocznie Comanowi mecz nie wyszedł. Naprawdę na tej stronie trzeba każdemu piłkarzowi wszystko wypominać?

20.02.2016 17:10

Radze się zapoznać z regulaminem strony. Krytykować piłkarzy zawsze można, ale nie ma tutaj miejsca na obrażanie zawodników czy wyzwiska.

20.02.2016 16:24

@Bayern022
"bo na wymiane ciosow to Bayern czy Real nie ma co liczyc ..Psg mimo wszystko tez by dostało lanie"

A ja nie lubię takiego zakładania z góry, bo jak ktoś jest pewny końcowego triumfu Barcelony, to niech czym prędzej leci do buka z wielką kasą i stawia, a po sezonie w łatwy sposób podwoi swój majątek. Tylko niech walnie screena i wklei tutaj jako dowód. :D

14.02.2016 23:01

@yvaine25
No, to jest LM. Wystarczy, że Barcelona trafi na Real np. w 1/2 LM. No i mamy Gran Derbi w półfinale. Pojedynki, które rządzą się swoimi prawami, w dodatku o taką stawkę. Wcale nie jest tak mało prawdopodobne, że Real chcąc coś udowodnić światu, nieziemsko zepnie poślady i wyeliminuje Barcelonę. A może po końcowy triumf po latach czekania sięgnie w końcu PSG... albo Juve jadąc na wielkiej motywacji po przegranym finale w poprzednim roku (coś jak my po porażce z Chelsea)? No i jesteśmy my. Jak uda się wyeliminować Juve, to może się wszystko zdarzyć (zakładając, że w końcu przestaniemy łapać co chwilę kontuzje i trochę ustabilizujemy formę).

14.02.2016 22:49

Do kluczowych rozstrzygnięć jeszcze daleka droga i różnie to może być. Największą siłą Barcelony jest to, że (w przeciwieństwie do nas) oni stosunkowo niewiele łapią kontuzji, więc piłkarze nie wypadają tak łatwo z formy. Z wręczaniem pucharu bym się jednak jeszcze długo wstrzymał, no choćby takiego Arsenalu lekceważyć nie można, bo stać ich na sprawienie niespodzianki. Zresztą to nie byłby pierwszy raz kiedy Barcelona odpadałaby z LM w roli faworyta do końcowego triumfu.

14.02.2016 22:38

Przy takim złamaniu ma sezon z głowy.

13.02.2016 20:14

Trzeba teraz przyznać, że piękna bramka Aubameyanga.

09.02.2016 21:08

No, no, no. Stuttgart 1:1.

09.02.2016 20:57

@sepuku
Admin wymienił Pogbę, który cieniował w Manchesterze, a ja mogę dołożyć do tego Hummelsa, który praktycznie w ogóle nie zaistniał w Bayernie, a w BVB urósł do miana jednego z najlepszych środkowych obrońców BL, i ogólnie całej Europy. Wyciągnij z tego wnioski. Młodzi piłkarze mają to do siebie, że nieraz potrzebują jakiegoś silnego bodźca (np. zmiane klubu) do tego, żeby ich kariera nabrała rozpędu i mogli rozwinąć cały swój potencjał. Kto wie, może Coman do takiego "kopa" potrzebował właśnie Bayernu.
PS. Niedawno widziałem ranking najbardziej perspektywicznych młodych zawodników i z tego co pamiętam Coman zajął w nim pierwsze lub drugie miejsce.

09.02.2016 14:16

Kolano raczej już nie tak sprawne jak wcześniej, do tego pewnie psychika swoje dokłada.

08.02.2016 14:03

Badstuber nigdy nie był szybki i zwrotny, to fakt, ale pare lat temu nie było u niego aż takiej niepewności i, rzekłbym, takiej nieporadności jak teraz. Niestety kontuzje sprawiły, że Badstuber ma duże trudności z przyjęciem piłki, okropnie wolno podejmuje decyzje, często boi się podawać, myśli za długo itd. Boa w tym względzie bije go na głowę. Ba, nawet Kimmich, który zagrał raptem parę meczów na ŚO jest w tym względzie duużo lepszy od Badstubera. Jest zwinniejszy (o co akurat nietrudno), ale też o wiele bardziej odważny i pewniejszy w swoich poczynaniach co mi się osobiście bardzo podoba. Jedynie wzrostu mu brakuje w porównaniu do Holgera, ale taki Mascherano jest nawet ciut niższy od Kimmicha, a co jak co, ale udało mu się wejść do podstawowego składu Barcelony czy reprezentacji Argentyny.
Nie powiem, Kimmich bardzo mocno mi zaimponował w tych kilku meczach i po powrocie Benatii oraz Tascia (jeśli ten drugi okaże się przyzwoitym obrońcą), to właśnie jego widzę obok kogoś z tej dwójki w podstawowym składzie, a nie Badstubera.

08.02.2016 10:28

@Nookie
Kontrakt ma jeszcze 3 lata, także Bayern to powinien na spokojnie rozegrać, bez nerwów, stawiając twardo swoje warunki. A jak jaśnie pan agent Kucharski dalej będzie szczekał, to sprzedać Lewego w 2017 (za większą kasę) lub ew. w 2018 (za mniejszą), i tyle.

07.02.2016 13:36

Kimmich zagrał parę meczów na ŚO i już jest dużo lepszy od Badstubera. I to pomimo tego, że jest duuużo niższy.

07.02.2016 13:29

Co do tej podwyżki dla Lewego, to nie zapominajcie, że Bayern ponoć zapłacił Lewemu za sam podpis ponad 15 mln!! Tak, Lewemu do kieszeni. Jeśli teraz podzielimy to przez długość kontraktu, to wychodzi jakieś 3 mln na sezon dodatkowej kasy dla niego! Razem z zarobkami na poziomie 10-12 mln euro (różne źródła) wychodzi już 13-15 mln za sezon! Mało? Teraz jeśli Lewy chce podwyżkę o te 6 baniek, to nie mam wątpliwości, że w drużynie pojawiłby się komin płacowy. Więcej złego niż dobrego z tego by wynikło. Także ja nie wiem czy nie lepiej dla Bayernu zostawić Lewego na te 1-2 sezony i go zwyczajnie sprzedać za niezłą kasę do Realu czy innego PSG.

07.02.2016 13:20

Poczekać do 60 minuty i zrobić takie zmiany jak jastrzab zaproponował.

06.02.2016 19:23

@Ivan
Ummm... nie.

06.02.2016 19:20

Oho, zaczyna się.

02.02.2016 18:15

Z Juve pewnie odpadniemy i za miesiąc ja bym się pożegnał z Pepem, poważnie. Niech idzie na wolne i bierze ze sobą ten swój sztab fizjoterapeutów i ludzi od przygotowania fizycznego, którzy swoją wiedze zdobyli chyba przez wikipedie, bo do końca sezonu nam wykończą jeszcze pół składu i Carlo będzie miał wielki kłopot w lipcu. Ludzie, ja już się przestałem martwić o Juve czy o LM, i zacząłem się śmiać, bo to co się w tym klubie dzieje, to jakiś żart. Bayern ma w sztabie ludzi gorszych niż w klubach naszej ekstraklasy, i to nie jest żart! Niech jeszcze nas BVB przegoni na koniec BL, to będzie dobra nauczka dla zarządu, że się robi wzmocnienia w każdej formacji. Ci ludzie chyba takiej lekcji regularnie potrzebują.

31.01.2016 13:29

@mike84

Ja mam nadzieje, ze z Carlo przyjdzie nowy sztab od przygotowania fizycznego, bo ten to chodzący dramat.

24.01.2016 00:26

Sprawdziły się najczarniejsze scenariusze. Miał być tydzień, teraz słyszymy o 3 miesiącach (powrót na początku maja), ale znając skuteczność leczenia naszych piłkarzy Boa zagra sobie dopiero w lipcu/sierpniu na jakimś przedsezonowym turnieju towarzyskim. Miodzio.

24.01.2016 00:22

I tak pewnie nikogo nie kupią. Będą grać w ostateczności Alonso na środku obrony jak nie będzie już nikogo innego. Alaba na SO odpada, bo nie mamy nawet rezerwowych bocznych obrońców!! Parodia! 4 obrońców się teraz leczy, 6 piłkarzy łącznie - jeden z najgorszych sztabow medycznych jakie w życiu widziałem! Boje sie dwumeczu z Juve. Boję się, bo możemy się pożegnać z LM wcześniej niż sadzilismy.

23.01.2016 17:04

Ja od początku uważam, że to właśnie ludzie od przygotowania fizycznego rozwalają nam wciąż drużynę tymi kontuzjami (Pep też mógł dołożyć do tego swoją cegiełke). Ja rozumiem, że kontuzja może się w każdej chwili przytrafić, ale to nie przypadek, że praktycznie nie ma meczu, żeby ktoś nie kończył go z kontuzją. To normalnie skandal.
Do tego od jakiegoś czasu klub kompletnie nie potrafi określić jak długo ma pauzować zawodnik. Często po prostu nie ma jakichkolwiek wiadomości o postępach w leczeniu, terminu powrotu itd.

23.01.2016 12:57

Jak co, to Bayern ma jeszcze tydzień na kupienie jakiegoś stopera. Musiałby jednak móc grać w LM i prezentować odpowiedni poziom. Czyli generalnie musielibyśmy trafić z nim jak z Costą, który z miejsca zaczął zachwycać. Piekielnie trudne do zrobienia.
Za miesiąc gramy z Juve. Jak Boa do tego czasu nie wyleczy się całkowicie, to słabo to widzę.

22.01.2016 23:09

@Hourdeau
No ja nie wiem czy ta kontuzja nie okaże się jednak poważna. Szkoda gadać, nowa runda, stary Bayern - na palcach jednej ręki można policzyć mecze, gdy nikt z drużyny nie łapie większej lub mniejszej kontuzji. Służba zdrowia jak nasz NFZ.

22.01.2016 22:28

Jak ktoś idzie na łamanie nóg, to nie powinno być różnicy czy faul był w polu karnym czy poza nim, tylko od razu z miejsca czerwo i do widzenia.

22.01.2016 21:18

W ogóle sędzia powinien jak najszybciej utemperować piłkarzy HSV, bo sobie za dużo pozwalają z faulami.

22.01.2016 21:15

Ale nas faulują, byle mecz się skończył bez kontuzji.

22.01.2016 21:11

Tak jak powiedział Hajto... Za sam sposób faulu powinna być czerwona. To się mogło fatalnie dla Tomka skończyć.

22.01.2016 21:09

GOL!!

22.01.2016 21:08

karny!!

22.01.2016 21:08

@otwarty

Serio uważasz, że ta zwłoka MU przy transferze De Gea wynikała tylko z opieszałości/niekompetencji Manchesteru? Real Realem, ale MU miało też ogromny wkład w to, że papiery zostały za późno przekazane. Zresztą po zamknięciu okienka Perez zwalał właśnie całą winę na MU, że zbyt długo zwlekali. A najlepsze jest to, że De Gea, który tak płakał, że koniecznie musi grać w Madrycie chwile po zamknięciu okna podpisał nowy kontrakt. Ribery płakał tak samo, a później podpisał nowy kontrakt i mówił, że pozostanie w Monachium, to najlepsza decyzja jaką mógł podjąć. To pokazuje ile znaczą lamenty piłkarzy. Tyle co nic.

"W przeciwieństwie do Riberyego w tamtym czasie, Lewandowski nie jest niezastąpiony i nie robi aż tak kolosalnej różnicy, jaką ówcześnie robił Franck."

Polemizowałbym. To obecnie jeden z kluczowych naszych piłkarzy, jeden z najlepszych strzelców w zespole, nie łapie prawie w ogóle kontuzji. W dodatku jedyny napastnik w drużynie. Jak można pisać, że nie jest bardzo ważny?
Jeśli teraz (w lecie) byśmy go sprzedali, to zostalibyśmy bez napastnika, i co dalej? Ilu jest napastników klasy światowej na rynku, którzy są dostępni? Aguero? Kontrakt do 2019, trzeba by za niego zabulić podobnie jak Real za Lewego. Już pomijam to, że nawet jakbyśmy dostali za Lewego 200 mln, to zarząd za nowego napastnika nie przeznaczy nawet 1/4 tej kwoty - takie zasady ma ten klub i kropka. Ładny mi deal, i włodarze Bayernu o tym dobrze wiedzą.

Nam obecnie potrzeba zmiennika dla Lewego, a nie pozbywać się piłkarza, od którego tak naprawdę ustala się obecnie wyjściową jedenastkę (obok Neuera, Boa, Mullera i paru innych).

15.01.2016 14:46

@anonim
"Ale idąc tokiem rozumowania, że kontrakt każdy zawodnik podpisywał świadomie, na z góry ustalony okres, bez przymusu, z klubem który chciał, to w zasadzie zamyka rozmowę o transferach. Czyż nie? :)"

Ale my mówimy o Hoffenheim (i innych klubów, które bez sprzedaży swoich najlepszych zawodników funkcjonować nie mogą), czy o Bayernie, który tak naprawdę nic nie musi? :)

@Daroo22
@otwarty "(...) jak to mówią z niewolnika nie zrobisz pracownika."
Powiedz to tym, którzy niewolą tysiące chińczyków w fabrykach, to cie wyśmieją prosto w twarz. Głupi przykład? W piłce też blokuje się piłkarzy przed transferem, pomimo ich rzekomego niezadowolenia. Co zrobiło MU z De Geą? Źle teraz gra w MU, obraził się? Nie. Co zrobił Watzke z Lewym w BVB? Źle Robert grał swój ostatni sezon w BVB? Nie. Co zrobił w końcu Bayern (tak, nasz Bayern) swojego czasu z Frankiem (zablokowali jego transfer do Realu, który ostatecznie chciał dać za niego ponoć ok. 70 baniek (!!), pomimo tego, że Francuz już niemal pakował walizki, jakby ktoś zapomniał)? Ribery zastrajkował? Nie, przedłużył swój kontrakt z Bayernem, tak jak to zrobił De Gea w MU!

Bayern to nie Eintracht. Krótko i na temat. Dajcie mi jeden przykład, kiedy Bayern oddał jakiegoś swojego kluczowego (podkreślam) piłkarza w ŚRODKU jego kontraktu, nawet za dużą kasę. Toniemu kończył się za rok kontrakt, Bastianowi z tego co pamiętam również (zresztą on już powoli swoje lata miał), więc ich puścili. Żeby nie było, wyobrażam sobie, że Bayernw końcu puści Lewego jak ten nie będzie chciał przedłużyć kontraktu. Moim zdaniem może do tego dojść jednak w 2018 roku, nie wcześniej. Wtedy Lewy będzie miał pod 30-stke + rok kontraktu do końca, i jasne - Bayern dostanie za niego wtedy mniej kasy niż np. w 2017 roku, ale czy Bayern naprawdę kiedykolwiek dbał tak mocno o pieniądze jakie może dostać ze sprzedaży swoich piłkarzy? Przykład Franka czy ostatnio Mullera pokazuje, że raczej nie bardzo.

15.01.2016 07:40

@Matilegolas
"To nie gra komputerowa, gdzie kontrakty znaczą tyle, co nic i panuje totalna samowolka! Trudno to zrozumieć?"
Widocznie dla niektórych bardzo trudno - komentarze pod tym newsem są tego wyraźnym dowodem.
@otwarty
Real może mu oferować nawet 20 mln za sezon. Ba, może i 50 mln jak nie mają co z kasą robić. Tylko to nie przyspieszy magicznie transferu Lewego przed 2019, jeśli Bayern się nie zgodzi.

Generalnie:
1) Wszystkie karty w ręku ma Bayern (długi kontrakt z Lewym do 2019) i to on ma decydujące zdanie w sprawie ewentualnego transferu Lewego do Realu.
2)Real może oferować Lewemu złote góry w kontrakcie, Bayernowi to w tej chwili raczej powiewa.
3)Lewy może nie być w żaden sposób związany emocjonalnie z Bayernem, może być w 100% najemnikiem... Ponownie - Bayern ma to raczej gdzieś, póki mają z nim kontrakt i póki Lewy zachowuje jak na profesjonalnego piłkarza przystało.

14.01.2016 23:08

"ale prawda jest taka ze jak sie uprze to klub sie z tym pogodzi"
Lewy może się tak upierać nawet do 2018, bo wcześniej klub go nie puści. Ma długi kontrakt do 2019, bez klauzuli odstępnego, tyle w temacie. Kroos miał bodajże rok do końca kontraktu, więc zrozumiałe jest, że go puścili skoro nie doszli do porozumienia z przedłużeniem umowy. Zresztą odnoszę wrażenie, że Bayern nigdy nie traktował Toniego jako szczególnie ważnego piłkarza dla zespołu. To całkiem inna sytuacja. Także bez względu na to, czy Real dostałby ten rok zawieszenia bądź nie, i tak sobie klub z Madrytu musi poczekać na Lewego przynajmniej te 2,5 roku. A w 2018r Lewy będzie miał już praktycznie 30 lat, także no problemo, jeśli dalej będzie się upierał na zmiane klubu.

14.01.2016 20:54

Jeśli już zahaczamy o temat przedłużania kontraktów, to wiecie może coś nt. ewentualnych rozmów z Alabą? Albo mi coś umknęło, albo w ogóle jest cisza w tym temacie, i troche mnie to zaczyna martwic, bo kończy mu się kontrakt za nieco ponad 2 lata, a tu wciąż nic. Według mnie to jeden z kluczowych piłkarzy w Bayernie, i IMO powinno mu się dać nawet te 10 mln na sezon w zamian za przedłużenie kontraktu, powiedzmy do 2021r.

13.01.2016 12:25

U mnie podobnie. Obojętnie czy wejdę na główna stronę czy newsa, po załadowaniu się strony i max paru użyciach ekranu dotykowego wyskakuje nowa zakładka, która dodatkowo przekierowuje na inną stronę i głosi po chwili, że mam wirusy w telefonie. Sprawdziłem na telefonie siostry-identyczna sytuacja.

10.01.2016 11:35

@heat "Nie zdziwię się jak Kroos wróci do Bayernu."

Może i Kroos chciałby wrócić do Bayernu, ale nie wiem czy to Bayern chce Toniego. W Realu nie błyszczy, a w Bayernie odstawiał cyrki z żądaniami sporej podwyżki.

02.01.2016 19:05

To by była miazga! Uli wróć!

30.12.2015 21:22

Krytykować zawsze można, ale naprawdę niektórzy powinni uważać, żeby nie rozpędzać się za bardzo, bo w końcu można przekroczyć granicę. Mamy święta, więc jedynie usuwam ten post. Wesołych Świąt wszystkim!

25.12.2015 17:51

@daro022

No obrona jest priorytetowa do wzmocnienia. Trzeba w lipcu w końcu ją ostatecznie załatać czyli kupić stopera, PO, i ja bym się mocno zastanowił też na LO jeśli Alaba tak się uparł na ten środek pola. Coś też czuje, że Bernat będzie przeżywał ciężkie chwile z Carlo na ławce.

23.12.2015 05:17

"Robert powinien podpisać kontrakt co najmniej na poziomie Mullera, który według doniesień niemieckich mediów zarabia 15 mln euro rocznie. Do tego dżentelmeńska umowa, że jeśli w 2017 r. Bayern otrzymałby dobrą ofertę finansową, pozwoli Polakowi na transfer, jesli ten będzie tego chciał."

Kubla sam przyznaj, nie uważasz, że taka sytuacja jak opisana w tym fragmencie (cytat z artykułu PS) robi z Bayernu, za przeproszeniem, mega frajerów? A z Roberta gościa, który na tych frajerach nieźle się wzbogacił? Ja nie mam co do tego żadnych wątpliwości.

22.12.2015 20:54

@kubla
Ale jak mu wybić z głowy Real, jak my cały czas mówimy o tym, że wg przeglądu sportowego Lewy ma dostać podwyżkę ORAZ zgodę na transfer do innego klubu w 2017 roku. To znaczy, że wg ciebie dostanie podwyżkę, by ta wybiła mu z głowy Real na 1,5 roku kontraktu, który i tak obecnie MA. xD

22.12.2015 20:43

@kubla
Inaczej powiem, żeby była między nami jasność. Moim skromnym zdaniem są jedynie dwie możliwości, nic innego:
1) Lewy dostaje podwyżkę, przedłuża kontrakt do (strzelam) 2021 rok, ale o żadnej umowie dżentelmeńskiej (transfer do innego klubu w 2017 roku) nie ma mowy.
2) Lewy chce koniecznie odejść i Bayern sprzedaje go w 2017(ew. 2018) roku, ale o żadnej podwyżce nie może być mowy, bo niby z jakiej paki? Jako jakaś forma zadośćuczynienia, że musi się "męczyć" dodatkowy rok w Bayernie? LOL

22.12.2015 20:38

@kubla
Bayern nie będzie kogoś trzymał na siłę? Mówi ci coś sytuacja z Riberym? To raz.
Dwa. Nikt nie zmuszał Lewego do podpisywania tak długiego kontraktu. Nikt. Podpisując kontrakt z Bayernem musiał wiedzieć, że podpisuje kontrakt z jednym z najlepszych klubów na świecie, a nie z (bez obrazy) Garbarnią Szczakowianką Jaworzno, by stawiać jakieś warunki w środku długiego kontraktu.
Trzy. Nikt w Bayernie nie będzie się bawił w jakieś podwyżki i umowy dżentelmeńskie z agentami piłkarzy. Zwłaszcza, że Lewy za sam podpis pod kontraktem dostał grube miliony, o czym chyba niemal wszyscy zapominają.

22.12.2015 20:29

Muller dostał podwyżkę, bo przedłużył kontrakt do 2021 roku, jest obecnie chyba najważniejszy w klubie (a w dodatku zawsze deklarował swoje przywiązanie do klubu, co ma wielkie znaczenie wbrew pozorom). Normalna sytuacja.
A sytuacja z Lewym? Wyobrażasz sobie, że przychodzi taki Kucharski z Lewym do Rummenigge i na wstępie mówi mniej więcej tak: "Słuchaj Kalle, Lewy zarabia za mało, musisz dać mu podwyżkę, żeby został w Bayernie, ale jest jeszcze jeden warunek - i tak musisz dać mu słowo, że w 2017 zezwolisz na transfer jak przybiegnie jakiś Real lub PSG, nie masz wyjścia, pojmujesz Kalle?"
W artykule z PS cały czas jest mowa o umowie dżentelmeńskiej, że Bayern pozwoli Lewemu na transfer w 2017 jeśli wpłynie odpowiednio wysoka oferta (a wpłynie na pewno, już Real o to zadba). Skoro więc wg PS prawie pewny jest transfer Lewego w 2017 roku, to po co Bayern ma mu jeszcze dawać w ŚRODKU kontraktu podwyżkę by pograł ten rok. Gdzie tu sens, gdzie logika. Przecież równie dobrze Kalle mógłby mu zezwolić na transfer w 2017 roku BEZ podwyżki, skoro niby tak nosi Lewego na ten transfer. Bayern to nie BVB, za duży klub by bawić sie w jakieś gierki.
Jak Lewy dostanie podwyżkę, to ja nie widzę innego wyjścia jak takie, że przedłużony zostanie kontrakt do ok. 2021 roku i żadnej "dżentelmeńskiej umowy" nie będzie. Jak mówiłem wcześniej Bayern to nie Eintracht.

22.12.2015 20:18

Większej durnoty niz tej z podwyżką dla Lewego i umową dżentelmeńską dot. transferu w 2017 dawno nie czytałem. Jeśli rzeczywiście byłaby jakaś umowa dżentelmeńska, że go puszczą w 2017, to po co podwyżka? Żeby rok pograł, gdy cały czas ma jeszcze kilkuletni kontrakt O_O? Nie róbmy z Bayernu jakiegoś Eintrachtu, a z Lewego pępek świata na jakiego próbują go kreować media (zwłaszcza polskie).

22.12.2015 19:30

To było raczej pewne. Teraz Carlo ma pół roku czasu by w spokoju obserwować Bayern (może zobaczymy go na trybunach przy ważniejszych meczach), by w lipcu mieć już całkowity obraz zespołu, co zmienić/poprawić i kogo sprowadzić w okienku.

20.12.2015 12:05

LOL!

19.12.2015 16:09

Muller coś pił, bankowo. xD

19.12.2015 16:04

Brakuje mi słów na to co oni robią. Jeden jedyny Lewy coś robi z przodu, reszta marnuje wszystko wzorowo!

19.12.2015 16:03

A moim zdaniem Bayern nie zgodzi się na roczne przedłużenie kontraktu, i Guardiola odejdzie po sezonie. Przedłużenie o rok, to tylko odwlekanie nieuchronnego, a klub nie wiedziałby za bardzo czy w lipcu ma planować drużynę pod Guardiolę czy pod przyszłego trenera. Pep odejdzie do City/MU, do nas przyjdzie pewnie Carlo, i Ancelotti będzie mógł sobie przez całą rundę wiosenną spokojnie obserwować przyszłą drużyne (co zmienić/ co wzmocnić itd.).

18.12.2015 17:55

Co jako co ale Real za Ancelottiego był zabójczy z kontry, ich gra była bliższa temu co Bayern pokazywał za Juppa. Nie chciałbym żeby Pep odchodził, ale cóż... to jego decyzja. Jeśli jednak rzeczywiście odejdzie, to Carlo wydaje się naturalnym następcą.

17.12.2015 11:49

Aj, ale teraz Bournemouth rozklepało obronę MU, powinno być już 3:1. :)

12.12.2015 19:59

Thomas, ale mimo wszystko gra obronna MU woła o pomstę do nieba. Gdyby tak grał Bayern, to wole nie myśleć co by się działo tutaj na stronie. :P

12.12.2015 19:48

Boże, ale to MU jest słabe. Przed chwilą jeden kopacz przebiegł sobie bez kłopotów od połowy boiska, aż pod bramkę MU po czym groźnie strzelił i wywalczył rzut rożny. A po tym rożnym padła właśnie bramka i Mu przegrywa 2:1. Z beniaminkiem, który zajmuje jakieś 16-17 miejsce. xD

12.12.2015 19:44

Uff... po meczu.

12.12.2015 17:03

Trzeba przyznać, że Lewy dzisiaj najlepszy w zespole obok Neuera.

12.12.2015 16:53

LEWYYYY!!!!

12.12.2015 16:52

Kontuzje kontuzjami, ale nasze boki obrony to naprawdę dramat. Z obecnego składu tylko Alaba jest piłkarzem o poziomie odpowiednim na pierwszy skład Bayernu. Powtórze się, ale ten sezon powinien być ostatnim sezonem, w którym Lahm jest piłkarzem pierwszej 11-stki. Niestety, czas się nie obszedł łaskawie z Philippem i w następnym sezonie powinien co najwyżej pełnić rolę wartościowego zmiennika. Także w lipcu koniecznie trzeba zrobić konkretne wzmocnienia obrony.

12.12.2015 16:18

Na szczeście nic nikomu się nie stało. Ponoć kierowca zignorował czerwone światło i przywalili w tramwaj. Z tego co zrozumiałem, to wszyscy byli trzeźwi, a straty wyceniono na 7000 euro.

10.12.2015 16:28

Spodziewałem się dużo wiecej po Benatii. Nie chodzi nawet o jego grę, ale o to, że on nie potrafi rozegrać nawet 5 meczów bez jakiejś kontuzji. Jest to o tyle dziwne, że w serie a nie łapał tyle kontuzji, przynajmniej tak mi się zdaje. Jak chce wrócić po sezonie do Romy, to Bayern IMO nie powinien mu robić zbyt wielkich przeszkód, ale nowego ŚO przydałby się sprowadzić juz w zimie, nawet jeśli w lipcu miał przyjść jeszcze lepszy, klasowy obrońca. Na ten moment jedynie Boa jest pewny.

09.12.2015 21:37