Muller xd. To jest idealne podsumowanie tego meczu. :)
26.11.2024 22:53
Nie przystoi takiemu klubowi jak Bayern grać w ofensywie na takim poziomie jak dzisiaj, jeszcze w 11 na 10.
26.11.2024 22:44
Fatalna ofensywa. F-A-T-A-L-N-A!
26.11.2024 22:41
1
Sane to niech idzie do jakiegoś Newcastle czy innego United.
26.11.2024 22:34
Czemu Vincent nie zmienia Sane?
26.11.2024 22:31
@BavarianDude
Zgadzam się. Od wonderkida jakim został ochrzczony Musiala oczekuję, że będzie robił różnice również w meczach z tuzami w LM.
26.11.2024 22:02
Z Sane nigdy nie wiadomo czy nie straci głupio piłki na własnej połowie. Dzisiaj były chyba z dwie takie akcje, gdy po jego podaniu poszła akcja PSG. Niby fajnie, że chce grać na klepkę podania, ale trzeba też to robić z głową i przede wszystkim dokładnie. Coman dzisiaj dużo lepszy. Nie wiem co z Musiala... Nie jest podporą w meczach z lepszymi drużynami i to martwi. Nie robi różnicy. Niech się w końcu obudzi w drugiej połowie...
26.11.2024 22:00
Kane nie gra jeszcze szczególnie źle, przynajmniej nie daje sobie pogrywać z piłkarzami PSG w środku pola, za to Musiala schowany do kieszeni jak młodzik. Przykro.
26.11.2024 21:55
1
Na minus Sane i Musiala. Na plus szczególnie wyróżniłbym Comana i Goretzke.
Sane zdaje sie nie ogarnia na tym poziomie, a Musiala niestety znowu zniknął. Coman i Goretzka mają mega ochotę do gry i to mi się podoba.
26.11.2024 21:50
Zostawiłbym jednego z dwójki Gnabry/Sane, a pozostałego do pary z Comanem sprzedałbym bez żalu. Mamy wielki problem ze skrzydłami, który widać głównie z drużynami ustawiającym autobus lub klasowymi drużynami mającymi dobrych obrońców.
Ciężko jest zastąpić takich pilkarzy jak Robbery, ale nie możemy przestać szukać jakiegoś przełomu w tej kwestii. Bayern powinien mieć chociaż jednego skrzydłowego z absolutnego topu na świecie.
23.11.2024 19:27
3
Nie ma co, w Bundelidze jest póki co nasza dominacja. 8 punktów przewagi, najlepszy atak, najlepsza defensywa.... Dość powiedzieć, że mamy bramkowy bilans +29, a oprócz nas ducyfrowy na plus ma jedynie... jedna druzyna, Eintracht (+10), a i przy ich ewentualnej dzisiejszej porażce, również oni nie będą w tym gronie. Kosmos!
23.11.2024 17:43
Widać, że trenuje nas obrońca (do tego niegdyś bardzo dobry). Teraz potrzeba wzmocnień w ofensywie (powtarzam się o tych skrzydłach, ale...) i może być super.
22.11.2024 22:36
1
@hoven
Przeciwko autobusom jak Augsburg dzisiaj? Nie z tymi piłkarzami (w wiekszości) na skrzydłach. Przy odpowiednim oknie w lecie i wzmocnieniach tej pozycji? Już prędzej. Musisz się przyzwyczaić...
22.11.2024 22:32
1
No i pięknie. Dominacja, meczyk wygrany, Lipsk -8 punktów (na ten moment), hat-trick Harrego. Czego można chcieć więcej? ;)
22.11.2024 22:28
To musi być karny!
22.11.2024 21:52
Ofensywni piłkarze oprócz Musiali dzisiaj słabiutko...
22.11.2024 21:44
No nie można powiedzieć, że jest źle ale też nie odważyłbym się powiedzieć, że "lepiej być nie może".
Są wyraźne i doczuwalne braki na niektórych pozycjach (najbardziej na skrzydłach) i tu się wybitnie nie popisał zarząd, ale podtrzymuje swoje zdanie - z tego co dostał Kompany, to wyciaga prawie że maxa (a jakościowo druzyna odstaje troche od najlepszych w europie) I chwała mu za to.
10.11.2024 23:00
3
Nie wiem czy podczas snu nie przeniosłem się do jakiejś alternatywnej rzeczywistości, bo wczoraj był wg mnie jednym ze słabszych zawodników.
10.11.2024 11:13
Mecz z gatunku "zdobyć 3 ptk i zapomnieć". Na zaciągniętym ręcznym hamulcu. Można to zrozumieć, ale nie lubię meczów o takim przebiegu. Można "odpoczywać" zdobywając 2-3 bramki, ale widziałem zbyt wiele spotkań, kiedy jednobramkowa przewaga była dla nas zgubna. Nic, udało się wygrać i to jest najwazniejsze. Do następnego meczu.
09.11.2024 17:31
1
Ja rozumiem, że mecz słaby, że może rozczarować, ale te wieczne kłótnie to straszna dziecinada. Sami sobie wystawiacie laurkę.
09.11.2024 17:15
Gra na 3 biegu, moim zdaniem nawet ciut za bardzo. Rozumiem, że takie mecze dla "odpoczynku" są potrzebne, ale wynik jest na styku zbyt długo, a to się może zemścić jedną akcją.
09.11.2024 17:11
Gnabry był dotychczas lepszy niż Coman, więc może tym sugerował się Kompany, ale faktem jest, że Coman obecnie lepiej się prezentuje (choć może to tylko taki pojednyczy "zryw" francuza), Gnabry jest zbyt ociężały jak przychodzi grać przeciwko "autobusowi", gdy często trzeba samemu coś zrobić na skrzydle i minąć przeciwnika.
07.11.2024 15:18
O dziwo Coman jest teraz na fali wznoszącej i nie wiem czy nie powinien w podstawie grać za Gnabrego.
PS. Ale i tak na lato klasowy (i koniecznie dynamiczny) skrzydłowy to mus.
07.11.2024 15:11
3
Powiem szczerze, że lepiej mi się dzisiaj ogląda duet Sane-Coman niż Olise-Gnabry. Nie wiem z czego to wynika - czy z tego, że ta dwójka weszła na podmęczonego rywala, czy też z tego, że są szybsi, ale skrzydła lepiej pracują.
06.11.2024 22:51
Coman zdecydowanie szybszy od Gnabrego. Powinien robić więcej wiatru na skrzydle.
06.11.2024 22:47
Gdzie jest zmiana za Gnabrego?
06.11.2024 22:36
Gnabry out, Coman in
06.11.2024 22:28
Kompany do dnia dzisiejszego radzi sobie moim zdaniem, w najgorszym przypadku, dobrze (a powiedziałby, że bardzo dobrze) z tymi piłkarzami, których dostał od zarządu. Ludzie muszą sobie zdawać sprawę z tego, że ten obecny skład Bayernu jakościowo ustępuje najlepszym drużynom w Europie, z roku na rok w sposób niemal niedostrzegalny, ale jednak, tracąc piłkarską jakość. Odchodzący piłkarze często nie są zastępowani jakością 1:1, a i starsi, którzy przez lata stanowili o sile tej drużyną są... no właśnie, coraz starsi i słabsi.
Kompany moim zdaniem wprowadził się w drużynę bardzo dobrze i wyciska z niej praktycznie maxa.
04.11.2024 14:29
Za pochwałami muszą iść dalsze szanse, bo dzisiaj szczerze miał za mało czasu żeby coś więcej pokazać.
02.11.2024 21:02
Mecz trzeba było wygrać i to zrobiliśmy. Teraz mega ważne spotkanie z Benfica. Tu też muszą być 3 punkty.
02.11.2024 21:00
1
Teraz Union a później Benfica. Oba mecze u siebie i oba trzeba wygrać koniecznie.
30.10.2024 22:36
Ja wiem, ze mecz rozstrzygnięty, to może i ambicja siadła, ale troche widać ile ten skład Bayernu jest naprawde wart bez paru jaśniejszych punktów jak Kane, Musiala, Olise czy Pavlo. Ależ jakość i głębia składu Bayernu poszła w dół na przestrzeni tych ostatnich lat!
30.10.2024 22:32
1
Tel masakrycznie gra. Chyba jednego dobrego zagrania nie miał. Za to sporo strat. Przykro się patrzy na to.
30.10.2024 22:15
1
Ok. Mecz rozstrzygniety. Na drugą połowę wprowadziłbym Tela i Ibrahimovica.
30.10.2024 21:35
Jednak pewniej będę się czuł z VARem w następnej rundzie (o ile awansujemy).
30.10.2024 21:25
1
Boczni sędziowie oduczyli się poprawnie funkcjonowac bez VARu. To kpina, że nie ma w pierwszych dwóch rundach Pokalu tego systemu.
30.10.2024 21:24
Każdy mecz w BL będzie teraz istotny w walce o BL i należy go wygrać, ale jeśli chcemy naprawdę liczyć się w walce o europejskie puchary, to konieczne jest zawrócenie z równi pochyłej w dół, a taka tendecje wykazuje klasa sportowa zespołu od dobrych kilku lat. Nietrafione transfery oraz stara gwardia bez ambicji. Skład z roku na rok zdaje się coraz słabszy. VK może osiągnąć z Bayernem wielkie rzeczy, ale nie z tym składem. Jeśli zarząd w końcu poprawnie zareaguje, to może za rok będzie można optymistyczniej patrzeć w przyszłość. Jeśli jednak trend się utrzyma, to nie będzie mowy o żadnych "sezonie przejsciowym", bo to określenie oznaczałoby, że najważniejsze osoby w klubie mają jasny plan i wiedzą co robia, a do sukcesu potrzeba tylko czasu.
26.10.2024 15:34
1
Chłop nie nadaje się na pierwszy skład, a na ławkę rezerwowych nie opłaca trzymac się piłkarzy z taką pensja. Podobnie Gnabry. Coman nie nadaje się nawet na ławkę.
25.10.2024 13:46
@hoven
Ja już widzę jeden, zgadnij kto jest jego autorem?
24.10.2024 23:05
@Pir5
Nie wymieniłem Olise. Na początku sezonu powiedzialem, że jest świetny i choć może trochę oślepił mnie wtedy początkowy zachwyt nad nim, to bardzo w niego wierzę. Musze w koncu sie trzymac jakiegos najmniejszego swiatelka w tunelu patrzac na przeważajaca bylejakosc skladu. Pavlovica bardzo cenie (nieliczny jasny punkt), podobnie Kane, Musiale, nawet Kimmicha i Daviesa nie zamierzam zbytnio krytykowac, bo na tle pozostałej reszty coś sobą prezentują. Ba, nawet Upa. Na Sanisica tez liczę.
To raczej piłkarze, których wymienilem wyżej czyli Goretzka, Rafa, Kim, Palhinha, Coman, Sane, Gnabry (czyli ofensywne dream trio, które zgarnia razem pewnie ponad 50 mln z kasy za sezon), Muller czy Neuer... (ta ostatnia dwójka raczej ze względu na niublagalny czas). Łatwo policzyc ze to 6 piłkarzy z wczorajszego składu wyjściowego. Jak można grać z Barcelona w LM, kiedy ponad połowa składu wyjściowego odstaje poziomem?
24.10.2024 15:45
3
Ja też postawiłbym na Peretza. Dałbym 1-2 mecze i zobaczył jak się zaprezentuje. Manu i tak puszcza praktycznie wszystko w bramkę, więc zbytniego ryzyka nie ma.
24.10.2024 15:38
Ale jakie wnioski mają zostać wyciągnięte? Że skład jest słaby? To już wiadomo. Nic nie da wyciąganie wniosków, kiedy duża część składu nie prezentuje sobą wymaganego poziomu. Dla mnie więc takie wypowiedzi to typowa ściema. Na zasadzie - "dobrze wiemy, że nie ma składu, ale trzeba cos powiedziec, bo przeciez trzeba zarabiac pieniadze i z czegos żyć". Kim, Rafa, Palhinha, Coman, Gnabry, Sane, Goretzka, Tel (nie rozwija sie), Muller, Neuer... można tak wymieniać. Łatwo policzyć, że to ponad połowa wczorajszej pierwszej 11-stki. Skrzydeł nie ma juz od kilku lat, trzeba to powiedzieć uczciwie i głośno. Na środku obrony brakuje lidera i piłkarza światowej klasy i takowego nie można się doczekać od lat! Skład z każdym sezonem wydaje się coraz słabszy. Tu nie ma co naprawiać.
24.10.2024 15:24
A co ma powiedzieć? Chłop broni bardziej swojego stołka i fajnej wypłaty, niż przejmuje się kondycją klubu. Większość robiłaby to samo.
24.10.2024 07:19
@scholli
Dlatego nie chce tutaj zwalać winy na Kompanym czy szukać na siłę nowego trenera. Tu problem jest dużo głębszy. Pisałem o tym 2 lata temu, rok temu również i zdania nie zmienię. Tu powoli coś się psuje od środka w klubie. Oby tak nie wyglądał powolny, ledwo dostrzegalny, upadek wielkiego klubu, żebyśmy za pare lat nie przybili sobie "piątki" z Manchesterem United. Strasznie pesymistycznie, ale z największym kapitałem każdego klubu czyli duetem pilkarze-zarzad u nas coraz gorzej.
24.10.2024 00:09
@scholli
Po prostu ja (nie wiem jak inni) nie dostrzegam w obecnym Bayernie Mia San Mia. Został slogan, jak hasło reklamowe, nic nie znaczące, żeby tylko fajnie na koszulkach wyglądało.
24.10.2024 00:02
@Pir5
Seio uwazasz, ze po jednym meczu? Po paru sezonach, w których wydaje się, że z każdym kolejnym nasz zespół jakościowo się cofa. Nie ma progresu. Czasami wypłynie jakas perełka jak Pavlovic, ale ogólnie my zaliczamy kolejny regres. Choćby nasze skrzydła, których nie mamy.
Tu naprawde nie chodzi o dzisiejszy wynik, ale to jak wiele przecietnych piłkarzy mamy obecnie w drużynie. Jak wiele piłkarzy zdaje się nie robi nic oprócz drenowania kasy klubu i wyglądają jakby nie zależało im na klubie i wlasne ambicje mieli w nosie.
23.10.2024 23:56
1
Klocilbym sie. W zależności co oznacza dla ciebie pojęcie "dobry sklad". Barcelona z ogromnymi problemami płacowymi zbudowała w pare lat lepszy skład niż Bayern.
23.10.2024 23:50
1
Trzeba przyznać, że niezbyt łatwe i przyjemne jest obecnie bycie fanem Bayernu. Pal licho dzisiejszy wynik, ale ten klub się bardzo zagubił. Zagubił chyba najmocniej odkąd pamietam...Mnóstwo błędów zostało popełnionych. Zonglerka trenerami, wychowanie sobie tłustych kotow pobierającym ogromne pieniądze za nic, których pozbyć się trudno. Brak spójnego pomysłu na transfery (Palhinha za 50 mln, którego nie chce za bardzo trener), zespół słabszy z każdym sezonem... były już slabe sezony, ale zawsze mialo sie przekonanie, że ktoś panuje nad tym klubem. Teraz nie panuje nikt.
23.10.2024 23:47
@karolina96
Ale w stosunkowo krótkim czasie pokazuje co potrafi. A co pokazuje od dłuższego czasu Sane, Coman czy Gnabry? Nie wiem.
23.10.2024 23:27
Nie jest. Nie z taką przestrzenią z tyłu. Takie City wykorzysta to bez problemu.
Choc graty się im należą za zbudowanie w tak krotkim czasie lepszego jakosciowo zespołu niz Bayern.
23.10.2024 23:22
Flick musialby chyba przejsc szybki kurs w Hogwarcie zeby cos wyczarowac z naszym składem.
23.10.2024 23:16
Inna Barca. Ma lepszy skład niż obecny Bayern. Jeden Rafinha daje więcej niż dream trio naszych skrzydłowych za 20 baniek każdy.
23.10.2024 23:14
@Mariusz1710
Nie wprowadziłby. Tak czy siak dostalibyśmy w dogrywce. Dodaj do tego postawe w lidze i wcale lepiej nie było.
23.10.2024 23:13
2
Trzeba planu naprawczego i może za 2 lata coś z tego bedzie:
1) Podziękowanie takim piłkarzom jak:
Goretzka,Sane,Coman,Gnabry,Muller,Neuer,Kim
2)Oparcie drużyny o piłkarzy typu Kane,Musiala,Olise,Pavlovic,Upa (mimo wszystko,bo nie wierzę w pozbycie się tak wielu piłkarzy jednoczesnie)
3)Transfery: lewy i srodkowy obrońca i z dwóch świetnych skrzydlowych to mus
4)Totalna odsuniecie Uliego od wpływu na klub
5)Dyrektor sportowy, który ogarnia i który zasługuje na swoją wypłatę
23.10.2024 23:08
1
Jestem trochę zszokowany, że z kolejnym trenerem jest w Bayernie jak jest (tak samo zle) a tu dalej jest dyskusja o nowym trenerze czy płacz za Flickiem. Powoli nie dziwi mnie pokrętna logika zarządu, skoro tak wiele osób chce zalatwiac problemy w ten sam sposób.
To jest ten sam poziom szoku dla mnie jak to, że klub, który jeszcze niedawno był ogólnie wysmiewany od dźwigni i bankrutów w jakieś 2 lata zbudował lepsza jakościowo drużynę niż Bayern.
23.10.2024 23:01
Ja proponuję inna:
Czy duża część składu Bayernu trafi w przyszłym sezonie do klubów na swój poziom, czyli do Ekstraklasy?
-tak
-nie
-mam nadzieje
-nie wiem
-są cudowni, to wina trenera, że nie potrafią grać
23.10.2024 22:58
Nie kupi, bo nie potrafią tego.
23.10.2024 22:52
Nie ma to znaczenia. Słaby skład i zarxad zostanie.
23.10.2024 22:51
Panowie, tak tylko w kwestii podkreślenia jednej rzeczy: Goretzka + Coman + Ganbry + Sane + Muller to jakieś 90 mln na sezon. Dziękuję.
23.10.2024 22:47
Ale kopanina w ataku...
23.10.2024 22:37
Neuer wpuszcza wszystko
23.10.2024 22:16
@szczepanole
Na luzie...
23.10.2024 22:13
Ile ta Barca zostawia miejsca.... :/
23.10.2024 22:10
@Alistair
Trzeba zadać sobie pytanie, czy jest jakiś trener który umie się dostosować do tego co zapewnia obecnie Bayern. A próbuje już trzeci trener czy to lubujący się w defensywie czy ofensywie.
23.10.2024 22:06
@Sopariev
Tu nie ma czego analizować. Pierwszy raz widać dobitnie, że w tym klubie niedomagają piłkarze, nie trener.
23.10.2024 22:02
Aż się prosi, żeby zagrać piłkę w wolna uliczkę, normalnie autostrada. A nasi nic, tylko do bramkarza. Nie ma wykonawców.
23.10.2024 22:00
2
Teraz dostaliśmy spoko trenera, ale on nie ma jak wprowadzić swojego pomysłu, bo nie ma kim (hehe) tego zrobic. Kim na transfer, Neuer nie ogarnia juz, Muller emerytura, Gnabry/Coman/Sane - dream trio koszące po +20mln za sezon i nie dające NIC wielkiego ofensywie....
Przecież Barca zostawia dzisiaj takie autostrady do swojej bramki, że nie mam pojęcia jak to możliwe, że strzeliliśmy im tylko jedna bramkę. Taki Real czy City by już z trójkę mieli.
23.10.2024 21:56
@KingWizard
Tu nie ma budowania drużyny na przyszłość, no chyba, że pod to twierdzenie podepniemy wieczne dążenie do celu bez jego osiągnięcia. Ten klub zawsze, ZAWSZE musi się zatrzymać o dwa kroki przed zbudowaniem naprawdę dobrej i przemyślanej drużyny.
23.10.2024 21:53
Muller + Ganbry to są dwa piłkarze mniej w ofensywie. Jak my mamy przeprowadzać ataki?
23.10.2024 21:50
Muller + Ganbry to są dwa piłkarze mniej w ofensywie. Jak my mamy przeprowadzać ataki?
23.10.2024 21:50
Po meczu. Wchodzą jak w masło, a u nas atak słabiutki jak barszcz.
23.10.2024 21:47
Ogladam wlasnie skrót Leverkusen-Kiel i nie wiem czy ktoś już wspominał, ale wczoraj Gigovic w akcji po której Kiel otrzymało rzut karny, wkręcił Taha jak kiedyś Messi Boatenga. Naprawde nie wiem po co nam ten obrońca, nawet za darmo.
06.10.2024 09:17
@hoodykr Nie winie Upamecano za strate bramki, bo on raczej poradziłby sobie z sytuacją sam. Nie zawsze da sie przeciac szybko pilke, ale byl blisko rywala. Gdyby Neuer stał w bramce, to pewnie skończyłoby się na przejęciu przez nas piłki lub spowolnieniu akcji AV. Chciałem raczej podkreślić, że z mojego punktu widzenia w obu ostatnich meczach nasza formacja obronna ogólnie nie zawinila. Przy stracie bramki z Bayerem był to błąd raczej taktyczny (nikt nie asekurował piłkarzy ustawionych za polem karnym), nie stricte formacji obronnej.
03.10.2024 10:24
Kompany dobrze wprowadził się w drużynę i nie ma co obecnie zwalać jakiejkolwiek winy na niego. Widać, że jest w tym jakiś pomysł, ale wg mnie brakuje wykonawców, konkretniej chodzi o skrzydła. Olise jest wartościowym i mega obiecującym piłkarzem, ale sam nie pociągnie z marszu skrzydła, zwłaszcza gdy ma obok siebie Laimera. Z drugiej strony mamy Daviesa, który całkiem niezle rozpoczął sezon, ale brakuje zaś tam przebojowego skrzydłowego. I nie chce tu krytykowac zbytnio Gnabrego, bo ze "starej" trójki naszych skrzydłowych prezentuje się najlepiej (Sane nie wnosi nic do gry, Coman jest absolutnie tragiczny), ale w meczach z konkretnymi druzynami daje niestety za mało. My, zeby rozwinac nasz potencjal ofensywny i wprowadzić pomysły Kompanego, niestety potrzebujemy na lewym skrzydle kogoś pokoju Viniciusa, którego choć nie trawie, to nie odmówię mu, że robi konkretny "wiatr" na swojej pozycji.
Zarzad nie dostarczył niestety wszystkiego czego ta druzyna potrzebuje w ofensywie, bo paradoksalnie wg mnie lepiej prezentują się na ten moment obrońcy niż nasza ofensywa, bo żadna z bramek w meczu z Bayerem czy wczorajszym nie padła po błędzie jakiegoś konkretnego obrońcy.
PS. A, jeszcze jedno. Zaczynam pomału wierzyć, że Kimmich ma jakieś teczki na zarząd, bo to niemożliwe żeby chłop, który tak fatalnie wykonuje rożne, dalej to robił. Nie mogę po prostu dalej z tymi jego balonami w ręce bramkarza.
03.10.2024 08:46
1
Zaragoza póki co asysta i gol w meczu z Barcą.
28.09.2024 21:39
Olise to potwór!
21.09.2024 16:51
Tah słabiutki...
10.09.2024 21:11
Pięknie Tomek to zrobił!
01.09.2024 19:08
1
To nie jest po prostu topowy skład.
01.09.2024 18:58
1
Poziom identyczny jak w poprzednich dwóch sezonach. Jak kopia.
01.09.2024 18:54
Póki co wyraźnie na minus jedynie Tel i Guerreiro.
Ale szału nikt nie robi. Jaśniejszym punktem może Musiala.
01.09.2024 18:01
8
"Kiedy sezon się kończy, jako zawodnik zawsze dużo analizujesz. Co zrobiłem dobrze, czego zabrakło i co będzie potrzebne. W następnym sezonie będę jeszcze silniejszy" - Kim Min-jae tuż po sezonie 2023/24.
Kim, ale troche szybciej z tą "analizą".
25.08.2024 18:59
3 punkty to jedyny pozytyw.
25.08.2024 17:25
Cóż za radość komentatorów :D
25.08.2024 17:13
3
Jak to było, De Ligt nie grał, bo źle rozgrywał? :)
25.08.2024 17:02
Sędzia to kpina.
25.08.2024 16:03
1
Kim to jest taki monachijski Maguire. :)
25.08.2024 15:48
Obrona godna klubu aspirującego do zwyciestwa w Lidze Europy. Do dzisiaj nie wiem "co tu się stało". Jak w tym syndromie gotowanej żaby, człowiek tak nie zdawał sobie z tego sprawy do końca jak jakość obrony z każdym sezonem idzie w dół, aż zobaczył zestawienie w dzisiejszym meczu i to jak cios obuchem w głowę. xd
25.08.2024 14:38
1
Trochę mnie zaskoczyli - myślałem, że "kadra jest kompletna" usłyszę już tydzień temu. :)
20.08.2024 16:03
@Sensei
Nie chodzi o ilość, ale o jakość. Co do Ito to jeszcze chce wyrobić sobie własne zdanie nt. tego piłkarza, ale z chęcią zamieniłbym duet Upa-Kim na jednego środkowego obrońcę klasy światowej, gdzie nawet wyśmiewany Dier był w porównaniu do nich prawdziwa ostoją obrony.
19.08.2024 16:56
1
A Bayern nie mógłby pokryć w jakims stopniu pensji Goretzki, tak żeby razem z ofertą klubu wyrównać to co daje obecnie Bayern? Jasne, klub musiałby płacić nawet po jego odejściu, ale sumarycznie z opłatą za transfer + czesciowa oszczędnością za zejście z pensji i tak Bayern byłby na plusie. A co wyjdzie z płacenia 18 mln za rok piłkarzowi, który będzie siedział tylko na trybunach?
19.08.2024 16:42
2
Kim już pokazuje klasę. Czekam na Upa...
16.08.2024 20:51
3
Doue nas wystawił, nie sprzedaliśmy żadnego ofensywnego piłkarza, którego klub chciał się pozbyć (Gnabry, Coman, Goretzka), lada moment więc usłyszymy zwyczajowe "mamy świetny skład, kadra kompletna", i chyba można pokusić się już o wstępną ocenę.
A jest średnio. Wobec okienka mam strasznie mieszane odczucia.
Przyszli Palhinha, Olise, Ito i (za niedługo) Tah, ale odchodzą Mazraoui i de Ligt. Nawet jeśli Palhinha i Olise mogą być wzmocnieniami środka pola i ofensywy, to niestety obrona personalnie wydaje się jeszcze słabsza niż w tamtym sezonie. Odchodzi, kolejno, najlepszy nasz boczny i środkowy obrońca, a przychodzą piłkarze poziomem wpasowani najwyżej na BL. Dalej na ŚO będziemy ciągnąć na pewnie Dierem, bo Upa i Kim pokazali taką klasę w sparingu, że aż chce się zanucić czołowy utwór z "Niekończącej się opowieści".
12.08.2024 14:31
Mocarny środek obrony się szykuje w nowym sezonie. Nie bedzie nawet jednego jasnego punktu na tej pozycji.
06.08.2024 12:51
@Alistair Te kontuzje są jednak dużym problemem u Olmo, sugerujace, by dobrze się zastanowić przed ewentualnym wydaniem na niego duzych pieniędzy. 3 ostatnie sezony i w kazdym co najmniej 20 meczów nie grał. Łącznie przez 3 lata nie wystąpił w 68 spotkań przez kontuzje!! To w zasadzie połowa czasu!
16.07.2024 20:59
Yoro raczej zaklepany przez Real.
16.07.2024 10:26
@Pir5 Nie myślę, że w nadchodzacym sezonie BL wygramy i nie uważam, że ja przegramy - wychodzę z założenia, że szkoda na ten moment wiecej o tym gadać. Bayern nie daje mi na ten moment zadnego powodu, by brac cokolwiek za pewnik. Stoje wiec niejako z boku i jedynie mogę mieć nadzieje, ze bedzie tym razem lepiej. Nic wiecej. Troche pokory i uznania w stosunku do lepszych obecnie (od Bayernu) drużyn z BL czy Europy też by się co poniektórym przydało. Jak ktoś ma tutaj cos do udowodnienia to jest to Bayern, ale to mozna zrobić jedynie przez boisko.
14.07.2024 23:36
A "klątwę" Harrego niech próbuje zdjąć Bayern. Nie mam zamiaru pisać, że Bayern ma najlepszy zespół w BL czy jest jednym z faworytów do wygrania LM czy głównym do wygrania BL. Nie będę powtarzal błędu @Pir5 poniżej. Za dużo jest ostatnio gadania o sile tego czy tamtego zespołu. Wyższość trzeba w koncu pokazać na boisku.
14.07.2024 23:02
1
Hiszpania rekordzista Euro - 4 zwycięstwa. Zasłużenie w tym turnieju wygrywają. Reszta niech się patrzy i uczy.
Nie podoba mi się tez umniejszanie przez niektórych klasy tej reprezentacji czy np. Realowi jeśli chodzi o kluby. Zamiast to robić, to lepiej pokazac dominacje i wyższość na boisku.
Ostatnia minuta, rożny dla PSG. Oho...
26.11.2024 22:54
Muller xd. To jest idealne podsumowanie tego meczu. :)
26.11.2024 22:53
Nie przystoi takiemu klubowi jak Bayern grać w ofensywie na takim poziomie jak dzisiaj, jeszcze w 11 na 10.
26.11.2024 22:44
Fatalna ofensywa. F-A-T-A-L-N-A!
26.11.2024 22:41
Sane to niech idzie do jakiegoś Newcastle czy innego United.
26.11.2024 22:34
Czemu Vincent nie zmienia Sane?
26.11.2024 22:31
@BavarianDude
Zgadzam się. Od wonderkida jakim został ochrzczony Musiala oczekuję, że będzie robił różnice również w meczach z tuzami w LM.
26.11.2024 22:02
Z Sane nigdy nie wiadomo czy nie straci głupio piłki na własnej połowie. Dzisiaj były chyba z dwie takie akcje, gdy po jego podaniu poszła akcja PSG. Niby fajnie, że chce grać na klepkę podania, ale trzeba też to robić z głową i przede wszystkim dokładnie. Coman dzisiaj dużo lepszy. Nie wiem co z Musiala... Nie jest podporą w meczach z lepszymi drużynami i to martwi. Nie robi różnicy. Niech się w końcu obudzi w drugiej połowie...
26.11.2024 22:00
Kane nie gra jeszcze szczególnie źle, przynajmniej nie daje sobie pogrywać z piłkarzami PSG w środku pola, za to Musiala schowany do kieszeni jak młodzik. Przykro.
26.11.2024 21:55
Na minus Sane i Musiala. Na plus szczególnie wyróżniłbym Comana i Goretzke.
Sane zdaje sie nie ogarnia na tym poziomie, a Musiala niestety znowu zniknął. Coman i Goretzka mają mega ochotę do gry i to mi się podoba.
26.11.2024 21:50
Zostawiłbym jednego z dwójki Gnabry/Sane, a pozostałego do pary z Comanem sprzedałbym bez żalu. Mamy wielki problem ze skrzydłami, który widać głównie z drużynami ustawiającym autobus lub klasowymi drużynami mającymi dobrych obrońców.
Ciężko jest zastąpić takich pilkarzy jak Robbery, ale nie możemy przestać szukać jakiegoś przełomu w tej kwestii. Bayern powinien mieć chociaż jednego skrzydłowego z absolutnego topu na świecie.
23.11.2024 19:27
Nie ma co, w Bundelidze jest póki co nasza dominacja. 8 punktów przewagi, najlepszy atak, najlepsza defensywa.... Dość powiedzieć, że mamy bramkowy bilans +29, a oprócz nas ducyfrowy na plus ma jedynie... jedna druzyna, Eintracht (+10), a i przy ich ewentualnej dzisiejszej porażce, również oni nie będą w tym gronie. Kosmos!
23.11.2024 17:43
Widać, że trenuje nas obrońca (do tego niegdyś bardzo dobry). Teraz potrzeba wzmocnień w ofensywie (powtarzam się o tych skrzydłach, ale...) i może być super.
22.11.2024 22:36
@hoven
Przeciwko autobusom jak Augsburg dzisiaj? Nie z tymi piłkarzami (w wiekszości) na skrzydłach. Przy odpowiednim oknie w lecie i wzmocnieniach tej pozycji? Już prędzej. Musisz się przyzwyczaić...
22.11.2024 22:32
No i pięknie. Dominacja, meczyk wygrany, Lipsk -8 punktów (na ten moment), hat-trick Harrego. Czego można chcieć więcej? ;)
22.11.2024 22:28
To musi być karny!
22.11.2024 21:52
Ofensywni piłkarze oprócz Musiali dzisiaj słabiutko...
22.11.2024 21:44
No nie można powiedzieć, że jest źle ale też nie odważyłbym się powiedzieć, że "lepiej być nie może".
Są wyraźne i doczuwalne braki na niektórych pozycjach (najbardziej na skrzydłach) i tu się wybitnie nie popisał zarząd, ale podtrzymuje swoje zdanie - z tego co dostał Kompany, to wyciaga prawie że maxa (a jakościowo druzyna odstaje troche od najlepszych w europie) I chwała mu za to.
10.11.2024 23:00
Nie wiem czy podczas snu nie przeniosłem się do jakiejś alternatywnej rzeczywistości, bo wczoraj był wg mnie jednym ze słabszych zawodników.
10.11.2024 11:13
Mecz z gatunku "zdobyć 3 ptk i zapomnieć". Na zaciągniętym ręcznym hamulcu. Można to zrozumieć, ale nie lubię meczów o takim przebiegu. Można "odpoczywać" zdobywając 2-3 bramki, ale widziałem zbyt wiele spotkań, kiedy jednobramkowa przewaga była dla nas zgubna. Nic, udało się wygrać i to jest najwazniejsze. Do następnego meczu.
09.11.2024 17:31
Ja rozumiem, że mecz słaby, że może rozczarować, ale te wieczne kłótnie to straszna dziecinada. Sami sobie wystawiacie laurkę.
09.11.2024 17:15
Gra na 3 biegu, moim zdaniem nawet ciut za bardzo. Rozumiem, że takie mecze dla "odpoczynku" są potrzebne, ale wynik jest na styku zbyt długo, a to się może zemścić jedną akcją.
09.11.2024 17:11
Gnabry był dotychczas lepszy niż Coman, więc może tym sugerował się Kompany, ale faktem jest, że Coman obecnie lepiej się prezentuje (choć może to tylko taki pojednyczy "zryw" francuza), Gnabry jest zbyt ociężały jak przychodzi grać przeciwko "autobusowi", gdy często trzeba samemu coś zrobić na skrzydle i minąć przeciwnika.
07.11.2024 15:18
O dziwo Coman jest teraz na fali wznoszącej i nie wiem czy nie powinien w podstawie grać za Gnabrego.
PS. Ale i tak na lato klasowy (i koniecznie dynamiczny) skrzydłowy to mus.
07.11.2024 15:11
Powiem szczerze, że lepiej mi się dzisiaj ogląda duet Sane-Coman niż Olise-Gnabry. Nie wiem z czego to wynika - czy z tego, że ta dwójka weszła na podmęczonego rywala, czy też z tego, że są szybsi, ale skrzydła lepiej pracują.
06.11.2024 22:51
Coman zdecydowanie szybszy od Gnabrego. Powinien robić więcej wiatru na skrzydle.
06.11.2024 22:47
Gdzie jest zmiana za Gnabrego?
06.11.2024 22:36
Gnabry out, Coman in
06.11.2024 22:28
Kompany do dnia dzisiejszego radzi sobie moim zdaniem, w najgorszym przypadku, dobrze (a powiedziałby, że bardzo dobrze) z tymi piłkarzami, których dostał od zarządu. Ludzie muszą sobie zdawać sprawę z tego, że ten obecny skład Bayernu jakościowo ustępuje najlepszym drużynom w Europie, z roku na rok w sposób niemal niedostrzegalny, ale jednak, tracąc piłkarską jakość. Odchodzący piłkarze często nie są zastępowani jakością 1:1, a i starsi, którzy przez lata stanowili o sile tej drużyną są... no właśnie, coraz starsi i słabsi.
Kompany moim zdaniem wprowadził się w drużynę bardzo dobrze i wyciska z niej praktycznie maxa.
04.11.2024 14:29
Za pochwałami muszą iść dalsze szanse, bo dzisiaj szczerze miał za mało czasu żeby coś więcej pokazać.
02.11.2024 21:02
Mecz trzeba było wygrać i to zrobiliśmy. Teraz mega ważne spotkanie z Benfica. Tu też muszą być 3 punkty.
02.11.2024 21:00
Teraz Union a później Benfica. Oba mecze u siebie i oba trzeba wygrać koniecznie.
30.10.2024 22:36
Ja wiem, ze mecz rozstrzygnięty, to może i ambicja siadła, ale troche widać ile ten skład Bayernu jest naprawde wart bez paru jaśniejszych punktów jak Kane, Musiala, Olise czy Pavlo. Ależ jakość i głębia składu Bayernu poszła w dół na przestrzeni tych ostatnich lat!
30.10.2024 22:32
Tel masakrycznie gra. Chyba jednego dobrego zagrania nie miał. Za to sporo strat. Przykro się patrzy na to.
30.10.2024 22:15
Ok. Mecz rozstrzygniety. Na drugą połowę wprowadziłbym Tela i Ibrahimovica.
30.10.2024 21:35
Jednak pewniej będę się czuł z VARem w następnej rundzie (o ile awansujemy).
30.10.2024 21:25
Boczni sędziowie oduczyli się poprawnie funkcjonowac bez VARu. To kpina, że nie ma w pierwszych dwóch rundach Pokalu tego systemu.
30.10.2024 21:24
Każdy mecz w BL będzie teraz istotny w walce o BL i należy go wygrać, ale jeśli chcemy naprawdę liczyć się w walce o europejskie puchary, to konieczne jest zawrócenie z równi pochyłej w dół, a taka tendecje wykazuje klasa sportowa zespołu od dobrych kilku lat. Nietrafione transfery oraz stara gwardia bez ambicji. Skład z roku na rok zdaje się coraz słabszy. VK może osiągnąć z Bayernem wielkie rzeczy, ale nie z tym składem. Jeśli zarząd w końcu poprawnie zareaguje, to może za rok będzie można optymistyczniej patrzeć w przyszłość. Jeśli jednak trend się utrzyma, to nie będzie mowy o żadnych "sezonie przejsciowym", bo to określenie oznaczałoby, że najważniejsze osoby w klubie mają jasny plan i wiedzą co robia, a do sukcesu potrzeba tylko czasu.
26.10.2024 15:34
Chłop nie nadaje się na pierwszy skład, a na ławkę rezerwowych nie opłaca trzymac się piłkarzy z taką pensja. Podobnie Gnabry. Coman nie nadaje się nawet na ławkę.
25.10.2024 13:46
@hoven
Ja już widzę jeden, zgadnij kto jest jego autorem?
24.10.2024 23:05
@Pir5
Nie wymieniłem Olise. Na początku sezonu powiedzialem, że jest świetny i choć może trochę oślepił mnie wtedy początkowy zachwyt nad nim, to bardzo w niego wierzę. Musze w koncu sie trzymac jakiegos najmniejszego swiatelka w tunelu patrzac na przeważajaca bylejakosc skladu. Pavlovica bardzo cenie (nieliczny jasny punkt), podobnie Kane, Musiale, nawet Kimmicha i Daviesa nie zamierzam zbytnio krytykowac, bo na tle pozostałej reszty coś sobą prezentują. Ba, nawet Upa. Na Sanisica tez liczę.
To raczej piłkarze, których wymienilem wyżej czyli Goretzka, Rafa, Kim, Palhinha, Coman, Sane, Gnabry (czyli ofensywne dream trio, które zgarnia razem pewnie ponad 50 mln z kasy za sezon), Muller czy Neuer... (ta ostatnia dwójka raczej ze względu na niublagalny czas). Łatwo policzyc ze to 6 piłkarzy z wczorajszego składu wyjściowego. Jak można grać z Barcelona w LM, kiedy ponad połowa składu wyjściowego odstaje poziomem?
24.10.2024 15:45
Ja też postawiłbym na Peretza. Dałbym 1-2 mecze i zobaczył jak się zaprezentuje. Manu i tak puszcza praktycznie wszystko w bramkę, więc zbytniego ryzyka nie ma.
24.10.2024 15:38
Ale jakie wnioski mają zostać wyciągnięte? Że skład jest słaby? To już wiadomo. Nic nie da wyciąganie wniosków, kiedy duża część składu nie prezentuje sobą wymaganego poziomu. Dla mnie więc takie wypowiedzi to typowa ściema. Na zasadzie - "dobrze wiemy, że nie ma składu, ale trzeba cos powiedziec, bo przeciez trzeba zarabiac pieniadze i z czegos żyć". Kim, Rafa, Palhinha, Coman, Gnabry, Sane, Goretzka, Tel (nie rozwija sie), Muller, Neuer... można tak wymieniać. Łatwo policzyć, że to ponad połowa wczorajszej pierwszej 11-stki. Skrzydeł nie ma juz od kilku lat, trzeba to powiedzieć uczciwie i głośno. Na środku obrony brakuje lidera i piłkarza światowej klasy i takowego nie można się doczekać od lat! Skład z każdym sezonem wydaje się coraz słabszy. Tu nie ma co naprawiać.
24.10.2024 15:24
A co ma powiedzieć? Chłop broni bardziej swojego stołka i fajnej wypłaty, niż przejmuje się kondycją klubu. Większość robiłaby to samo.
24.10.2024 07:19
@scholli
Dlatego nie chce tutaj zwalać winy na Kompanym czy szukać na siłę nowego trenera. Tu problem jest dużo głębszy. Pisałem o tym 2 lata temu, rok temu również i zdania nie zmienię. Tu powoli coś się psuje od środka w klubie. Oby tak nie wyglądał powolny, ledwo dostrzegalny, upadek wielkiego klubu, żebyśmy za pare lat nie przybili sobie "piątki" z Manchesterem United. Strasznie pesymistycznie, ale z największym kapitałem każdego klubu czyli duetem pilkarze-zarzad u nas coraz gorzej.
24.10.2024 00:09
@scholli
Po prostu ja (nie wiem jak inni) nie dostrzegam w obecnym Bayernie Mia San Mia. Został slogan, jak hasło reklamowe, nic nie znaczące, żeby tylko fajnie na koszulkach wyglądało.
24.10.2024 00:02
@Pir5
Seio uwazasz, ze po jednym meczu? Po paru sezonach, w których wydaje się, że z każdym kolejnym nasz zespół jakościowo się cofa. Nie ma progresu. Czasami wypłynie jakas perełka jak Pavlovic, ale ogólnie my zaliczamy kolejny regres. Choćby nasze skrzydła, których nie mamy.
Tu naprawde nie chodzi o dzisiejszy wynik, ale to jak wiele przecietnych piłkarzy mamy obecnie w drużynie. Jak wiele piłkarzy zdaje się nie robi nic oprócz drenowania kasy klubu i wyglądają jakby nie zależało im na klubie i wlasne ambicje mieli w nosie.
23.10.2024 23:56
Klocilbym sie. W zależności co oznacza dla ciebie pojęcie "dobry sklad". Barcelona z ogromnymi problemami płacowymi zbudowała w pare lat lepszy skład niż Bayern.
23.10.2024 23:50
Trzeba przyznać, że niezbyt łatwe i przyjemne jest obecnie bycie fanem Bayernu. Pal licho dzisiejszy wynik, ale ten klub się bardzo zagubił. Zagubił chyba najmocniej odkąd pamietam...Mnóstwo błędów zostało popełnionych. Zonglerka trenerami, wychowanie sobie tłustych kotow pobierającym ogromne pieniądze za nic, których pozbyć się trudno. Brak spójnego pomysłu na transfery (Palhinha za 50 mln, którego nie chce za bardzo trener), zespół słabszy z każdym sezonem... były już slabe sezony, ale zawsze mialo sie przekonanie, że ktoś panuje nad tym klubem. Teraz nie panuje nikt.
23.10.2024 23:47
@karolina96
Ale w stosunkowo krótkim czasie pokazuje co potrafi. A co pokazuje od dłuższego czasu Sane, Coman czy Gnabry? Nie wiem.
23.10.2024 23:27
Nie jest. Nie z taką przestrzenią z tyłu. Takie City wykorzysta to bez problemu.
Choc graty się im należą za zbudowanie w tak krotkim czasie lepszego jakosciowo zespołu niz Bayern.
23.10.2024 23:22
Flick musialby chyba przejsc szybki kurs w Hogwarcie zeby cos wyczarowac z naszym składem.
23.10.2024 23:16
Inna Barca. Ma lepszy skład niż obecny Bayern. Jeden Rafinha daje więcej niż dream trio naszych skrzydłowych za 20 baniek każdy.
23.10.2024 23:14
@Mariusz1710
Nie wprowadziłby. Tak czy siak dostalibyśmy w dogrywce. Dodaj do tego postawe w lidze i wcale lepiej nie było.
23.10.2024 23:13
Trzeba planu naprawczego i może za 2 lata coś z tego bedzie:
1) Podziękowanie takim piłkarzom jak:
Goretzka,Sane,Coman,Gnabry,Muller,Neuer,Kim
2)Oparcie drużyny o piłkarzy typu Kane,Musiala,Olise,Pavlovic,Upa (mimo wszystko,bo nie wierzę w pozbycie się tak wielu piłkarzy jednoczesnie)
3)Transfery: lewy i srodkowy obrońca i z dwóch świetnych skrzydlowych to mus
4)Totalna odsuniecie Uliego od wpływu na klub
5)Dyrektor sportowy, który ogarnia i który zasługuje na swoją wypłatę
23.10.2024 23:08
Jestem trochę zszokowany, że z kolejnym trenerem jest w Bayernie jak jest (tak samo zle) a tu dalej jest dyskusja o nowym trenerze czy płacz za Flickiem. Powoli nie dziwi mnie pokrętna logika zarządu, skoro tak wiele osób chce zalatwiac problemy w ten sam sposób.
To jest ten sam poziom szoku dla mnie jak to, że klub, który jeszcze niedawno był ogólnie wysmiewany od dźwigni i bankrutów w jakieś 2 lata zbudował lepsza jakościowo drużynę niż Bayern.
23.10.2024 23:01
Ja proponuję inna:
Czy duża część składu Bayernu trafi w przyszłym sezonie do klubów na swój poziom, czyli do Ekstraklasy?
-tak
-nie
-mam nadzieje
-nie wiem
-są cudowni, to wina trenera, że nie potrafią grać
23.10.2024 22:58
Nie kupi, bo nie potrafią tego.
23.10.2024 22:52
Nie ma to znaczenia. Słaby skład i zarxad zostanie.
23.10.2024 22:51
Panowie, tak tylko w kwestii podkreślenia jednej rzeczy: Goretzka + Coman + Ganbry + Sane + Muller to jakieś 90 mln na sezon. Dziękuję.
23.10.2024 22:47
Ale kopanina w ataku...
23.10.2024 22:37
Neuer wpuszcza wszystko
23.10.2024 22:16
@szczepanole
Na luzie...
23.10.2024 22:13
Ile ta Barca zostawia miejsca.... :/
23.10.2024 22:10
@Alistair
Trzeba zadać sobie pytanie, czy jest jakiś trener który umie się dostosować do tego co zapewnia obecnie Bayern. A próbuje już trzeci trener czy to lubujący się w defensywie czy ofensywie.
23.10.2024 22:06
@Sopariev
Tu nie ma czego analizować. Pierwszy raz widać dobitnie, że w tym klubie niedomagają piłkarze, nie trener.
23.10.2024 22:02
Aż się prosi, żeby zagrać piłkę w wolna uliczkę, normalnie autostrada. A nasi nic, tylko do bramkarza. Nie ma wykonawców.
23.10.2024 22:00
Teraz dostaliśmy spoko trenera, ale on nie ma jak wprowadzić swojego pomysłu, bo nie ma kim (hehe) tego zrobic. Kim na transfer, Neuer nie ogarnia juz, Muller emerytura, Gnabry/Coman/Sane - dream trio koszące po +20mln za sezon i nie dające NIC wielkiego ofensywie....
Przecież Barca zostawia dzisiaj takie autostrady do swojej bramki, że nie mam pojęcia jak to możliwe, że strzeliliśmy im tylko jedna bramkę. Taki Real czy City by już z trójkę mieli.
23.10.2024 21:56
@KingWizard
Tu nie ma budowania drużyny na przyszłość, no chyba, że pod to twierdzenie podepniemy wieczne dążenie do celu bez jego osiągnięcia. Ten klub zawsze, ZAWSZE musi się zatrzymać o dwa kroki przed zbudowaniem naprawdę dobrej i przemyślanej drużyny.
23.10.2024 21:53
Muller + Ganbry to są dwa piłkarze mniej w ofensywie. Jak my mamy przeprowadzać ataki?
23.10.2024 21:50
Muller + Ganbry to są dwa piłkarze mniej w ofensywie. Jak my mamy przeprowadzać ataki?
23.10.2024 21:50
Po meczu. Wchodzą jak w masło, a u nas atak słabiutki jak barszcz.
23.10.2024 21:47
Ogladam wlasnie skrót Leverkusen-Kiel i nie wiem czy ktoś już wspominał, ale wczoraj Gigovic w akcji po której Kiel otrzymało rzut karny, wkręcił Taha jak kiedyś Messi Boatenga. Naprawde nie wiem po co nam ten obrońca, nawet za darmo.
06.10.2024 09:17
@hoodykr Nie winie Upamecano za strate bramki, bo on raczej poradziłby sobie z sytuacją sam. Nie zawsze da sie przeciac szybko pilke, ale byl blisko rywala. Gdyby Neuer stał w bramce, to pewnie skończyłoby się na przejęciu przez nas piłki lub spowolnieniu akcji AV. Chciałem raczej podkreślić, że z mojego punktu widzenia w obu ostatnich meczach nasza formacja obronna ogólnie nie zawinila. Przy stracie bramki z Bayerem był to błąd raczej taktyczny (nikt nie asekurował piłkarzy ustawionych za polem karnym), nie stricte formacji obronnej.
03.10.2024 10:24
Kompany dobrze wprowadził się w drużynę i nie ma co obecnie zwalać jakiejkolwiek winy na niego. Widać, że jest w tym jakiś pomysł, ale wg mnie brakuje wykonawców, konkretniej chodzi o skrzydła. Olise jest wartościowym i mega obiecującym piłkarzem, ale sam nie pociągnie z marszu skrzydła, zwłaszcza gdy ma obok siebie Laimera. Z drugiej strony mamy Daviesa, który całkiem niezle rozpoczął sezon, ale brakuje zaś tam przebojowego skrzydłowego. I nie chce tu krytykowac zbytnio Gnabrego, bo ze "starej" trójki naszych skrzydłowych prezentuje się najlepiej (Sane nie wnosi nic do gry, Coman jest absolutnie tragiczny), ale w meczach z konkretnymi druzynami daje niestety za mało. My, zeby rozwinac nasz potencjal ofensywny i wprowadzić pomysły Kompanego, niestety potrzebujemy na lewym skrzydle kogoś pokoju Viniciusa, którego choć nie trawie, to nie odmówię mu, że robi konkretny "wiatr" na swojej pozycji.
Zarzad nie dostarczył niestety wszystkiego czego ta druzyna potrzebuje w ofensywie, bo paradoksalnie wg mnie lepiej prezentują się na ten moment obrońcy niż nasza ofensywa, bo żadna z bramek w meczu z Bayerem czy wczorajszym nie padła po błędzie jakiegoś konkretnego obrońcy.
PS. A, jeszcze jedno. Zaczynam pomału wierzyć, że Kimmich ma jakieś teczki na zarząd, bo to niemożliwe żeby chłop, który tak fatalnie wykonuje rożne, dalej to robił. Nie mogę po prostu dalej z tymi jego balonami w ręce bramkarza.
03.10.2024 08:46
Zaragoza póki co asysta i gol w meczu z Barcą.
28.09.2024 21:39
Olise to potwór!
21.09.2024 16:51
Tah słabiutki...
10.09.2024 21:11
Pięknie Tomek to zrobił!
01.09.2024 19:08
To nie jest po prostu topowy skład.
01.09.2024 18:58
Poziom identyczny jak w poprzednich dwóch sezonach. Jak kopia.
01.09.2024 18:54
Póki co wyraźnie na minus jedynie Tel i Guerreiro.
Ale szału nikt nie robi. Jaśniejszym punktem może Musiala.
01.09.2024 18:01
"Kiedy sezon się kończy, jako zawodnik zawsze dużo analizujesz. Co zrobiłem dobrze, czego zabrakło i co będzie potrzebne. W następnym sezonie będę jeszcze silniejszy" - Kim Min-jae tuż po sezonie 2023/24.
Kim, ale troche szybciej z tą "analizą".
25.08.2024 18:59
3 punkty to jedyny pozytyw.
25.08.2024 17:25
Cóż za radość komentatorów :D
25.08.2024 17:13
Jak to było, De Ligt nie grał, bo źle rozgrywał? :)
25.08.2024 17:02
Sędzia to kpina.
25.08.2024 16:03
Kim to jest taki monachijski Maguire. :)
25.08.2024 15:48
Obrona godna klubu aspirującego do zwyciestwa w Lidze Europy. Do dzisiaj nie wiem "co tu się stało". Jak w tym syndromie gotowanej żaby, człowiek tak nie zdawał sobie z tego sprawy do końca jak jakość obrony z każdym sezonem idzie w dół, aż zobaczył zestawienie w dzisiejszym meczu i to jak cios obuchem w głowę. xd
25.08.2024 14:38
Trochę mnie zaskoczyli - myślałem, że "kadra jest kompletna" usłyszę już tydzień temu. :)
20.08.2024 16:03
@Sensei
Nie chodzi o ilość, ale o jakość. Co do Ito to jeszcze chce wyrobić sobie własne zdanie nt. tego piłkarza, ale z chęcią zamieniłbym duet Upa-Kim na jednego środkowego obrońcę klasy światowej, gdzie nawet wyśmiewany Dier był w porównaniu do nich prawdziwa ostoją obrony.
19.08.2024 16:56
A Bayern nie mógłby pokryć w jakims stopniu pensji Goretzki, tak żeby razem z ofertą klubu wyrównać to co daje obecnie Bayern? Jasne, klub musiałby płacić nawet po jego odejściu, ale sumarycznie z opłatą za transfer + czesciowa oszczędnością za zejście z pensji i tak Bayern byłby na plusie. A co wyjdzie z płacenia 18 mln za rok piłkarzowi, który będzie siedział tylko na trybunach?
19.08.2024 16:42
Kim już pokazuje klasę. Czekam na Upa...
16.08.2024 20:51
Doue nas wystawił, nie sprzedaliśmy żadnego ofensywnego piłkarza, którego klub chciał się pozbyć (Gnabry, Coman, Goretzka), lada moment więc usłyszymy zwyczajowe "mamy świetny skład, kadra kompletna", i chyba można pokusić się już o wstępną ocenę.
A jest średnio. Wobec okienka mam strasznie mieszane odczucia.
Przyszli Palhinha, Olise, Ito i (za niedługo) Tah, ale odchodzą Mazraoui i de Ligt. Nawet jeśli Palhinha i Olise mogą być wzmocnieniami środka pola i ofensywy, to niestety obrona personalnie wydaje się jeszcze słabsza niż w tamtym sezonie. Odchodzi, kolejno, najlepszy nasz boczny i środkowy obrońca, a przychodzą piłkarze poziomem wpasowani najwyżej na BL. Dalej na ŚO będziemy ciągnąć na pewnie Dierem, bo Upa i Kim pokazali taką klasę w sparingu, że aż chce się zanucić czołowy utwór z "Niekończącej się opowieści".
12.08.2024 14:31
Mocarny środek obrony się szykuje w nowym sezonie. Nie bedzie nawet jednego jasnego punktu na tej pozycji.
06.08.2024 12:51
@Alistair Te kontuzje są jednak dużym problemem u Olmo, sugerujace, by dobrze się zastanowić przed ewentualnym wydaniem na niego duzych pieniędzy. 3 ostatnie sezony i w kazdym co najmniej 20 meczów nie grał. Łącznie przez 3 lata nie wystąpił w 68 spotkań przez kontuzje!! To w zasadzie połowa czasu!
16.07.2024 20:59
Yoro raczej zaklepany przez Real.
16.07.2024 10:26
@Pir5 Nie myślę, że w nadchodzacym sezonie BL wygramy i nie uważam, że ja przegramy - wychodzę z założenia, że szkoda na ten moment wiecej o tym gadać. Bayern nie daje mi na ten moment zadnego powodu, by brac cokolwiek za pewnik. Stoje wiec niejako z boku i jedynie mogę mieć nadzieje, ze bedzie tym razem lepiej. Nic wiecej. Troche pokory i uznania w stosunku do lepszych obecnie (od Bayernu) drużyn z BL czy Europy też by się co poniektórym przydało. Jak ktoś ma tutaj cos do udowodnienia to jest to Bayern, ale to mozna zrobić jedynie przez boisko.
14.07.2024 23:36
A "klątwę" Harrego niech próbuje zdjąć Bayern. Nie mam zamiaru pisać, że Bayern ma najlepszy zespół w BL czy jest jednym z faworytów do wygrania LM czy głównym do wygrania BL. Nie będę powtarzal błędu @Pir5 poniżej. Za dużo jest ostatnio gadania o sile tego czy tamtego zespołu. Wyższość trzeba w koncu pokazać na boisku.
14.07.2024 23:02
Hiszpania rekordzista Euro - 4 zwycięstwa. Zasłużenie w tym turnieju wygrywają. Reszta niech się patrzy i uczy.
Nie podoba mi się tez umniejszanie przez niektórych klasy tej reprezentacji czy np. Realowi jeśli chodzi o kluby. Zamiast to robić, to lepiej pokazac dominacje i wyższość na boisku.
14.07.2024 22:55