Juve po prostu wie, że w drużynie potrzebny jest wyrównany skład i dobra konkurencja na każdej pozycji, również na ŚO. To coś co odróżnia ich od nas.
03.07.2016 10:38
@josh1982
Zgadzam się. Idealny konkurent dla RL. Piłkarz o zupelnie innej charakterystyce niż Lewy. Ma dobry drybling, jest przebojowy... Mocno kibicuje temu żeby do nas trafił.
03.07.2016 10:32
No Arjen wykonywał je naprawdę bardzo dobrze, ale zawalił z BVB i Chelsea i się skończyło pierwszeństwo (czy słusznie, to bym polemizował). Vidal w Bayernie jeszcze się chyba nie pomylił, ale w Chile już na przykład tak, choćby w ostatnim finale Copa America. Wychodzi więc chyba w pierwszej kolejności na Lewego.
03.07.2016 00:43
@ThomasKonig
No ale zgadzam się ze Skobrym - Muller przestał wykorzystywać przewage jaką dawało mu przy karnych patrzenie na bramkarza. Teraz to taka sztuka dla sztuki - fajnie wygląda, ale pożytku z tego nie ma prawie w ogóle, bo za słabo (i za bardzo w środek) wykonuje swoje karne.
03.07.2016 00:09
@ThomasKonig
No Kimmich w karnych wytrzymał presje, ale uczciwie trzeba przyznać, że dzisiaj bardzo słabo zagrał. Mimo to nie mam do niego wielkich pretensji, bo to pierwsze jego mecze w dorosłej reprezentacji na tak wielkiej imprezie. Gorzej jest z Mullerem.
@Quebo
1) No, czyli mamy czwórkę świetnych skrzydłowych. W jednym meczu na ławce może usiąść np. Costa i Coman. I teraz ktoś mógłby powiedzieć, że są za dobrzy na ławkę, więc lepiej kupić za nich jakiegoś piłkarza z ligi rosyjskiej na słabe zespoły w BL, a Riberego i Robbena szykować na ważne mecze w LM. Nie będzie marudzić, a i mniejszą pensje będzie zgarniał. Po co w ogóle wydawać +20 mln za Comana, skoro część meczów będzie musiał pewnie przesiedzieć na ławce rezerwowych. To samo Sanches - niektórzy mogą powiedzieć, że za dobry i za drogi by sadzać go na ławce choćby i na 10 spotkań w sezonie.
Potrafiliśmy wydać 40 mln na Sanchesa, to kupmy i bardzo dobrze zapowiadający się talent na środek obrony - swoje i tak by pograł.
BTW. Martineza dużo bardziej cenie sobie na DP, bo wg mnie w obronie traci połowe swojej klasy.
02.07.2016 02:01
@Quebo
Wszystko fajnie, tylko patrząc na nasz skład mamy tak:
1)Robben,Ribery, Costa, Coman - cała czwórka na dwie pozycje! Nie ma szans by ktoś z nich nie siedział na ławce, a każdy z nich to świetny zawodnik.
2) Vidal, Sanches, Alonso, Thiago, Martinez - tylu dobrych piłkarzy, a do obsadzenia również dwie pozycje.
W pomocy mamy wręcz bogactwo, czemu więc nie możemy mieć na tym środku obrony choć trzech świetnych piłkarzy? Real ma Varana, a my będziemy mieć Corluke...
02.07.2016 01:40
"Rotacji na środku defensywy? O czym ty piszesz? Na ławkę to może i się nadaje, ale do pierwszego składu na pewno nie."
Tak czy siak jest lepszy od Corluki.
02.07.2016 01:23
@JazGod
"Stąd dobry pomysł z Verdanem Corluką - i na Ogóry wystarczy a zarząd powinie dopilnować - zeby w Kluczowych meczach grała Super Obrona i Super Defensywa."
Tylko, że to "dopilnowanie" jest nierealne, bo wystarczy głupie wykluczenie przed ważnym meczem lub czynniki losowe jak choroba/kontuzja. Powiem więcej, nie wierze w to, że Boa/Hummels nie złapią jakiejś kontuzji w nadchodzącym sezonie. Jeśli trafi się w kluczowym okresie na wiosne, to leżymy.
@scholli7
"Myślę, że włodarze Bayernu wiedzą co robią, a napewno wiedzą to lepiej jak my znawcy futbolu :)"
A ja myśle, że nikt nie jest nieomylny, a nasz zarząd nie jest wyjątkiem. Pierwszy przykład z brzegu, ściągnięcie Tasciego w poprzednim sezonie - porażka. Zresztą patrząc choćby na ostatnie dziesięć lat widać, że zarząd Bayernu ma bardzo specyficzne podejście do tematu srodka obrony tzn. jak już wzmacniają to jedynie podstawę, a ławka rezerwowych ich mało interesuje . Wałkowane jest to co sezon i nic się nie zmienia. Na skrzydłach w jednym sezonie potrafimy mieć takich piłkarzy jak Ribery, Robben, Costa, Coman czy Muller, ale jeśli chodzi o środek obrony (mega ważna formacja), to nagle ciężko jest posiadać trzech klasowych, na mniej więcej równym poziomie, piłkarzy.
02.07.2016 01:20
Żadne wzmocnienie. Znowu trzeba będzie chuchać i dmuchać na podstawową dwójkę obrońców, bo jak wypadną przed kluczowymi meczami na wiosne, to pozamiatane. Po prostu nie widzę kompletnie Corluki w meczach z lepszymi drużynami. Ja osobiście czuje duże rozczarowanie. :/
01.07.2016 23:31
Czy to będzie Koulibaly (najlepsza opcja ze wszystkich transferowych doniesień), Koscielny, czy też ktoś inny, to mnie to mniej interesuje. Najważniejsze jest to, że po odejściu Benatii MUSI przyjść ktoś wartościowy na środek obrony. I to na tyle wartościowy żeby w ew. występie w meczach LM nie przynosił wstydu. Inaczej 1/2 LM to znowu będzie dla nas maks. w nadchodzącym sezonie, bo spotkań jest w sezonie dużo, a przychodzą kontuzje lub zawieszenia za kartki.
01.07.2016 16:10
Nasi nie byli na pewno dzisiaj gorsi od Portugalii z przebiegu meczu, no ale jakaś drużyna musiała odpaść.
30.06.2016 23:54
Zamienił stryjek siekierke na kijek, chciałoby się powiedzieć. Oddajemy Benatie by ściągnąć w zamian Corluke - świetny deal, nie ma co.
Teraz Hummels łapie kontuzje, Boa lub Javi pauzuje za kartki, i na Real,Barce czy inne PSG wychodzimy z Corluką.
Jakoś w pomocy potrafimy mieć przesyt bardzo dobrych piłkarzy, ale jak przychodzi środek obrony, to zawsze jest gadka, że rezerwowy "nie może być zbyt dobry, bo będzie narzekał". Nie rozumiem trochę tego.
29.06.2016 06:52
@ThomasKonig
No i jest, mimo wszystko, jeszcze Alonso. Veratti jest zwyczajnie niepotrzebny. My to musimy natomiast koniecznie sciagnąć trzeciego ŚO w razie odejścia Benatii, i ewentualnie znaleźć konkurenta dla Lewego. I tyle. IMO nic więcej nam nie potrzeba.
22.06.2016 17:08
To w takim razie mój papierowy terminarz ma błędy.
21.06.2016 19:49
@ThomasKonig
Jak to Walii tam nie ma? Polska gra 1/8 ze Szwajcarią, a ćwierćfinał ze zwycięzcą meczu pomiędzy Walią (zajęła pierwsze miejsce w grupie B), a trzecią drużyną z grupy A/C/D. Przynajmniej tak mi pisze na rozpisce. Później półfinał pewnie z Hiszpanią, no i finał...
21.06.2016 19:40
Z Polską...
21.06.2016 19:15
L'Equipe: "Ta druga (połowa) była już zdecydowanie lepsza i każda z drużyn stworzyła sobie swoje okazje. Najlepszą zmarnował tuż po przerwie Arkadiusz Milik, który nie trafił głową do bramki z sześciu metrów, czym "uniknął nieuniknionego" gola."
Marca: "Polacy pokazali, że nie mają respektu wobec Niemców i wywalczyli punkt w meczu, w którym mogli pokusić się nawet o większą niespodziankę, bo Arkadiusz Milik na początku drugiej połowy zmarnował najłatwiejszą okazję tych mistrzostw."
La Gazzetta dello Sport: "Brzydcy Niemcy, Milk łaskawy dla Neuera. Niemcy zawiedli, dwa razy pozwolili Arkadiuszowi Milikowi na stworzenie doskonałych okazji, które napastnik Ajaxu zmarnował, a sami zagrozili polskiej bramce tylko raz po akcji Mesuta Oezila."
The Guardian: "Niemcy bez zasilania, Milik zdjął pętle z niemieckiej szyi. "Pudła" Akradiusza Milika z drugiej części meczu zdjęły pętle z szyi bezzębnych Niemców. Zespół Joachima Loewa wymieniał dużo podań, ale w jego grze cały czas czegoś brakowało, a to Polacy stworzyli sobie lepsze podbramkowe okazje."
Zagraniczne gazety zgodnie twierdzą, którą drużyna stworzyła sobie lepsze okazje we wczorajszym spotkaniu. To tak nawiązując do dyskusji po meczu.
17.06.2016 08:35
@anonim
Otóż to. Też nie mam okazji oglądać wszystkich meczów, ale te mistrzostwa trochę mnie szczerze męczą. Poziom drużyn naprawdę bez rewelacji. Najsłabsze mistrzostwa od dłuższego czasu póki co.
16.06.2016 23:38
@Murphy123
Oby. :) A tak całkiem serio, to naprawdę nie mamy się czego wstydzić patrząc na postawę faworytów (tych na papierze), bo wcale teraz nie odbiegamy jakoś szczególnie poziomem od nich. I to może cieszyć.
16.06.2016 23:33
@Bayern022
Ja tam właśnie jeśli nie Polska (hyhy :)), to chcę by ME wygrały Niemcy, ale w tej chwili rzeczywiście zbytnio mocy nie mają. Może się rozkręcą po fazie grupowej, na ten moment bez rewelacji.
16.06.2016 23:30
"Ja zaprezentowałem argumenty, inni ataki personalne i opinie. Na tym można skończyć."
Wg mnie twoje zdanie na temat tego meczu, to też czysto subiektywna opinia i tyle, bez obrazy. Pozdro
16.06.2016 23:26
Wg mnie mecz ogólnie wyrównany, Niemcy nie grali wcale lepiej, bo zaprezentowali często klepanie jak za słabych meczów Bayernu, Goetze słabo, Muller niewiele lepiej, Polska miała lepsze okazje do bramki. Tyle mojego zdania, bez żadnych emocji, na spokojnie.
I tak odbiegając już od tego meczu, to nie wiem jak wy, ale ja póki co nie widzę w ogóle jakiegoś wielkiego faworyta tych mistrzostw. Anglia męczy, Francja męczy, Hiszpania również, Niemcy bez mocy... Może Włochy, ale po jednym meczu z Belgią (nie oglądałem go) ciężko to stwierdzić.
16.06.2016 23:21
I co z tego że nie trafił w bramkę?! To była najlepsza sytuacja w tym meczu i tyle. A to, że Milik ją zawalił totalnie, to już inna sprawa. Jak mówił Hajto - okazja 200%. Tylko koncertowo zepsuta. Drugi kiks niepilnowanego Milika z okolic jedenastki to też świetna okazja.
16.06.2016 23:07
@ThomasKonig
Okazja Milika, który nie trafił głową z paru metrów w zasadzie do pustej bramki (bo Neuer nie miałby szans nawet zareagować) było najlepszą okazją w tym meczu i brak celnego strzału nie ma tu nic do rzeczy. Strzelanie w słupek czy poprzeczke, to też są świetne sytuacje do strzelenia bramki pomimo tego, ze oficjalnie to uderzenia niecelne.
16.06.2016 23:04
Ja tam wielkiej obrony Częstochowy nie widziałem. Powiem więcej, lepsze okazje mieli nasi i Niemcy powinni być zadowoleni z remisu.
16.06.2016 22:54
Wielkie dzięki! Ojciec przed chwilą dzwonił zadowolony, że działa. :)
16.06.2016 19:23
Mała prośba do posiadaczy Cyfrowego Polsatu...
Macie może nadal zdf i das erste? Bo mój ojciec ma CP i właśnie mi zadzwonił, że nie ma już tych kanałów. :/
16.06.2016 18:30
Odejdzie Benatia, nikt w zamian nie przyjdzie, kontuzji w trakcie sezonu dostanie Boa lub Hummels i znowu w kwestii obrony lezymy.
30.05.2016 09:40
@matix96
Jesteś nowym użytkownikiem, więc została na ciebie nałożona tymczasowe ograniczenia - twoje posty przed publikacją muszą być zatwierdzone przez moderatora. To jednak wkrótce zniknie, także cierpliwości. :)
29.05.2016 08:14
@JazGod
No, mnie się to w głowie nie mieści, że taki klub jak Bayern przez te wszystkie lata nie miał w zespole trzech w miarę równorzędnych obrońców, a to w sumie podstawa. Niesamowite!
Teraz słyszy się o odejściu Benatii i znowu zostaniemy jedynie z dwójką nominalnych ŚO (a w dodatku Hummels lubi sobie czasem złapać kontuzję).
29.05.2016 00:12
@Murphy123
No, i już trzeci element do poprawy. Jak widać jest tego sporo.
28.05.2016 23:59
@achim Jak poprawi grę obronną, a naszych piłkarzy nie będą mijali przy kontrach jak narciarze tyczki w slalom gigancie, to już będzie jakiś plus. Jak dostrzeże, że wzmocnienia wymagają również inne pozycje oprócz pomocy, by w razie kontuzji/kartek nie trzeba było wystawiać na środku obrony defensywnych pomocników/bocznych obrońców, to też będzie następny plus.
28.05.2016 23:57
@Marienplatz
Jak tak się bardziej zastanowić, to na porażkę Guardioli w LM przez te 3 lata złożyło się naprawdę wiele elementów.
1) Braki personalne - całkowite olanie przez Pepa tematu środka obrony, w ogóle nie widział, że przez ten cały czas nie mieliśmy prawdziwego, rezerwowego ŚO (prosze, Badstubera nawet nie ma co liczyć)
2) (łączy się z punktem 1) Mieszanie z ustawieniem zawodników - obrona rzadko zagrała dwa mecze pod rząd w tym samym ustawieniu, więc ciężko o zgranie
3) Bardzo słaba defensywa - piłkarze przy kontrach mogli robić praktycznie to co chcieli
4) Kontuzje, kontuzje, kontuzje...
5) Brak zawodników, którzy pociągnęli by zespół, gdy nie idzie z ciężkim przeciwnikiem - Robbery albo kontuzje, albo powracający do formy; prawdziwych następców póki co nie widać
28.05.2016 23:50
@achim
Słabo wykonany karny Mullera to i obronił.
28.05.2016 23:38
@Marienplatz
Jak poprawimy słabą grę w obronie i będą omijać nas kontuzje, to mamy szanse.
28.05.2016 23:36
Real mistrzowsko wykonał te karne. MISTRZOWSKO! Niech nasi oglądają i się uczą.
28.05.2016 23:35
@Marienplatz
Popatrz jakie skupienie Bernata. Siłą umysłu próbował chyba tą piłkę odebrać, Jedi jeden się znalazł. xD
28.05.2016 21:25
Real dzisiaj póki co niemal wzorowo w obronie, po profesorsku.
A tutaj nasza gra obronna z Atletico:
http://static.independent.co.uk/s3fs-public/styles/article_large/public/thumbnails/image/2016/04/27/21/saul-niguez1.jpg
28.05.2016 21:22
Obie drużyny grają zasłużenie w finale i tyle. To my naszą gra nie zasłużyliśmy by dzisiaj grać, skoro mieliśmy tak świetną obronę, że byle piłkarz mijał sobie naszych piłkarzy jak tyczki (Morata i jeden z piłkarzy Atleti przy bramce w pierwszym meczu). Nie ma nawet o czym dyskutować.
28.05.2016 21:17
+20 mln/sezon nie jest nikt wart na świecie, nawet Messi czy CR. Jak chce tyle otrzymywać, to niech idzie sobie szukać chętnych gdzie indziej.
28.05.2016 18:25
Higuain, który obecnie przeżywa chyba swój najlepszy okres w karierze byłby na pewno ciekawą alternatywą dla Lewego. Potrafi wykończyć akcje z głowy, sam na sam, ale i także posyła czasami piękne piłki zza pola karnego, nie do obrony. Do tego wcale nie byłby taki drogi, bo jak napisał Quebo, kończy mu się kontrakt za dwa lata i za rok byłby do wyciągnięcia z Napoli za dużo mniejsze pieniądze. Wolę nawet go niż np. Lukaku.
28.05.2016 14:50
I prawidłowo, ale za rok jak Lewy będzie się dalej upierał na transfer do Realu, to pozostaje go sprzedać za odpowiednie pieniądze i szukać dobrej alternatywy.
28.05.2016 13:16
A czy ktoś tu obwinia jedynie Lewego? Chodzi mi tylko o to, że to właśnie brak Robbery (w formie) był głownym powodem tego, że w ostanitch latach nie potrafiliśmy stwarzać większego zagrożenia w ofensywie z hiszpańskimi zespołami w 1/2 LM. Niestety dla nas, era duetu Ribery+Robben kończy się nieubłagalnie i będzie cholernie ciężko bez nich wygrać LM w najbliższym czasie, nawet z Carlo na pokładzie. Dla mnie w ogóle Robbery to najważniejsi ofensywni piłkarze i najlepszy ofensywny duet jaki Bayern miał od bardzo dawna (ważniejszy nawet od duetu Muller+Lewy).
28.05.2016 13:08
Tak sobie nieźle bez nich radzi, że nie ma kto pociągnąć gry w meczach z hiszpańskim trio (Barca, Real, Atleti).
28.05.2016 12:55
Lewy ma kontrakt jeszcze przez 3 lata i prawda jest taka, że jeśli będzie chciał koniecznie odejść, to trzeba go sprzedać najpóźniej za rok, bo za dwa lata dostaniemy już dużo mniej. W tym roku jeszcze pewnie tematu jego odejścia nie będzie, ale za rok jak ktoś sypnie grubą kasą...
28.05.2016 11:47
Uli musi wrócić! :)
27.05.2016 21:13
MU ponoć dostaje tylko 4 mln euro mniej za sezon od Adidasa.
18.05.2016 17:37
@Quebo
Weigl nie jest złym piłkarzem. Ba, to dobry zawodnik i myśle, że BVB będzie miała z niego w przyszłości dużo pociechy, ale patrząc na Kimmicha widzę w nim coś wyjątkowego. Przez Bayern w ostatnim czasie przewinęło się naprawdę wiele "talentów" m.in. Weiser, Can, Green, Hojbjerg, Gaudino czy Kurt, i choć żaden z nich nie wywarł na mnie większego wrażenia, tak Joshua to zrobił i myślę, że może on być pierwszym młodym zawodnikiem od dłuższego czasu, który u nas ostro wypalił. Jak patrzę na jego grę, to widzę czasami w nim Bastiana. To będzie wielki piłkarz, coś tak czuję! Nie w sensie jakichś wymyślnych sztuczek technicznych czy zwodów, ale opanowania, spokoju i zmysłu do rozegrania, inteligencji boiskowej, długich i celnych przerzutów...
Tego piłkarza trzeba za wszelką cenę zatrzymać na długie lata i w nowym sezonie stawiać na niego przynajmniej tak często jak w poprzednim.
18.05.2016 17:22
Kimmich wg mnie jest lepszy
18.05.2016 15:28
Lewy powinien mieć spokojnie 4, bo zagrał dzisiaj bardzo dobre zawody, strzelił bramkę i fajnie dogrywał piłki do np. Franka.
14.05.2016 20:19
Od 10 czerwca do 10 lipca jest Euro, więc jeśli chodzi o piłkę na nude nie powinno się narzekać. :)
14.05.2016 18:24
@Gomez333
On ma rok kontraktu do końca. Musiałby przedłużyć umowę, bo Bayern na pewno nie dopuści do sytuacji, że odejdzie za darmo.
14.05.2016 16:50
@SebQ
No coś czuje, że jak odejdzie, to w nowym klubie odpali i będzie grał jak za swoich czasów w BVB.
14.05.2016 16:47
To jest Goetze jakiego zawsze pamiętałem. To naprawdę wielki talent, tylko szkoda, że system Guardioli mu tak nie pasował.
14.05.2016 16:45
Goetze gra dzisiaj tak jakby chciał się przypodobać przyszłemu pracodawcy (Liverpool/Juve/BVB).
14.05.2016 16:04
Obejrzałem chwilę meczu BVB i nawet nie gwiżdżą na Hummelsa. :)
14.05.2016 15:35
@ThomasKonig
W pełni się zgadzam. Również z tym, że Ribery ma świetną technikę użytkową, a jeśli chodzi o Robbena, to chodziło mi o to, że w solowej grze i strzałach z dystansu nie ma sobie równych w zespole (w strzałach z dystansu dobry jest jeszcze Alaba, ale z racji tego, że to obrońca, to nie korzysta ze swoich umiejętności zbyt często). Lewandowski to natomiast najlepszy strzelec w klubie, ale sam meczu raczej nie wygra, gdy drużynie gorzej idzie. Każdy jest inny.
13.05.2016 22:49
@ThomasKonig
Mnie będzie najbardziej brakowało jego strzałów z dystansu na dalszy słupek, pięknie dokręconych, że bramkarz może się tylko przyglądać lub rzucić się już bez wiary w skuteczną obronę. Magia. Kurcze, po Arjenie będziemy czekać na podobnego piłkarza kolejne 10 lat, jak nie dłużej. I to boli najbardziej. :/
13.05.2016 21:42
@ipiotw
a) united
b) Juventus
c) Barcelona
d) BVB x razy (finał LM, finał PN x2)
+ Schalke (bodajże finał PN i gol w końcówce dogrywki) cz Fiorentia (LE), ale to już bardziej odległe czasy
Lewandowski strzelił dla nas sporo ważnych goli, nie przeczę, ale jak wcześniej wspomniałem, zdecydowaną większość po świetnych podaniach kolegów z drużyny. Jeśli drużynie nie idzie, to wtedy jest z tym już dużo gorzej i wtedy właśnie trzeba liczyć na takich piłkarzy jak Robben, którzy sami potrafią zrobić coś z niczego.
Teraz Robben będzie miał przerwę w czasie Euro, niech spokojnie doleczy kontuzję do końca i przepracuje cały okres przygotowawczy, to wtedy ewentualnie będzie można więcej o przydatności Arjena dla drużyny powiedzieć. Zwłaszcza, że przychodzi Carlo, który mimo wszystko woli bardziej bezpośredni i szybki futbol, w którym Robben czuje się lepiej.
13.05.2016 21:30
"No bez przesady Ribery zawsze był lepszy, a w tej chwili jest jeszcze Lewandowski."
Ja stawiam Robbena odrobinę wyżej, a co do Lewandowskiego, to jest to bardzo dobry napastnik, który świetnie radzi sobie w polu karnym, ale on żyje głównie z podań kolegów i nie jest piłkarzem, który (jak Robben) w pojedynkę potrafi wygrać mecz z wymagającym rywalem np. Atletico.
Tak sobie myśle, że po odejściu Robbena z Bayernu jeszcze dużo wody będzie musiało upłynąć z Wisły zanim uda się pozyskać skrzydłowego o umiejętnościach czysto piłkarskich na podobnym poziomie jak Arjen, z równie genialnym strzałem zza pola karnego (Costa chociaż strzelił parę bramek, to nie umywa się w tym elemencie do Robbena, że o Comanie nie wspomnę), ponieważ:
a) takich piłkarzy jest bardzo mało
b) są bardzo drodzy
c) ewentualnie trzeba czekać, aż objawi się jakiś nowy talent
13.05.2016 21:12
"Fajnie by było gdyby Arjen został w klubie i wrócił do największej formy, ale neistety ja w to już nie wierzę :("
A ja w to właśnie wierze. W całej karierze Arjena w Bayernie słyszałem już podobne teksty setki razy. Po sezonie, gdy Chelsea wygrała z nami finał LM wielu chciało go wywalić, a rok później miał fenomenalny sezon i w dużej mierze przyczynił się do wygrania LM. Rok później znowu miał wspaniały sezon, w którym przyćmił wszystkich w drużynie razem z Lewym, aż przytrafiła się kontuzja. Teraz ma cięższy okres przez te urazy, ale właśnie przykład Franka (zresztą jego też wielu wywalało już z tego klubu, gdy przeciągała się jego kontuzja) jest dowodem na to, że można wrócić do gry po serii urazów i wciąż grać na wysokim poziomie.
Nie widzę przeszkód do tego by Robben pograł u nas jeszcze chociaż te dwa lata i później np. wrócił do Bedum i pograł tam, tak już wyłącznie dla siebie, jeszcze z rok.
13.05.2016 20:25
@FanGraczyBayern
No musi. Chce zobaczyć jak jeszcze raz podnosi puchar LM.
13.05.2016 20:00
A ja właśnie chciałbym żeby został do końca kariery w Bayernie. A tak poza tym, to nie mamy lepszego (pod względem umiejętności) skrzydłowego w drużynie, i szczerze wątpie, że ściągniemy kogoś o takich zdolnościach.
13.05.2016 19:53
Ja na początek na pewno spróbuję obejrzeć kawałek meczu BVB, bo jestem mocno ciekawy jak zachowają się fani Dortmundu w pierwszym spotkaniu po oficjalce Hummelsa. Później standardowo mecz Bayernu.
13.05.2016 19:50
IMO raczej za drogi na Bayern
13.05.2016 19:47
Może puszczą po prostu transmisje symultaniczną
13.05.2016 19:44
Mimo to w patrząc pod katem walki o puchar LM nie mamy w składzie lepszego ofensywnego piłkarza, który może zrobić różnicę z trudnymi rywalami, taka smutna prawda
13.05.2016 19:42
@kubla
"Wyobrazcie sobie jaki musi być słaby skoro wiecznie kontuzjowanego Holgera trzymają a Gece reprezentanta Niemiec nie chcą.Po prostu poznali się na nim!"
Tylko że Mario jeszcze się ktoś interesuje (i to nie jeden klub), a za Holgera już chyba nikt nie będzie proponował nawet 0,5 mln. Zwyczajnie nie wyszło Goetze w Bayernie, ale talent ma, więc nie wykluczone, że w innym klubie odpali jak w BVB (nie pierwszy piłkarz, który nie może się odnaleźć w jakimś konkretnym klubie). A jeśli chodzi o Badstubera, to Bayern potrzyma go pewnie jeszcze ten rok (kończy sie mu kontrakt w 2017), "bo wychowanek" i pewnie pożegnają się w miłej atmosferze, bo nie chce mi się jakoś wierzyć, że przedłużą z nim kontrakt choćby o pół roku.
13.05.2016 12:18
Kompletnie nie czaje tych, którzy posiadanie dobrego, rezerwowego środkowego obrońcy uważają za zbędne. Ludzie, my bez tego nie mamy większych szans w LM! Ok, Benatia lubi łapać kontuzje, ale w grze obronnej jest całkiem dobry i posiadanie takiego piłkarza do konkurencji dla Boa i Hummelsa jest wiecej niż wskazane. Jeśli rzeczywiście Benatia zostanie w klubie chociaż na następny rok, to przynajmniej kwestie środka obrony mamy całkowicie załatwioną i nie potrzeba tam nikogo więcej.
12.05.2016 16:09
@DonJupp4ever
"Czekam aż w końcu wzmocnimy obronę. Mats już jest ale potrzeba kupić jeszcze jednego stopera i prawego obrońcę."
Racja. My wciąż nie mamy silnej obrony, nawet po przyjściu Hummelsa, bo brakuje w tej formacji jakiejkolwiek konkurencji. O ile podstawowy skład (Lahm-Boa-Hummels-Alaba) wygląda całkiem mocno, to już ławka z Bernatem, Badstuberem i Rafinhą jest słabiutka. Wystarczy kontuzja Alaby lub Boa/Hummelsa w złym momencie i w LM leżymy jak w ostatnich 3 latach. Brakuje po prostu alternatyw, bo Hummels to po prostu uzupełnienie składu po odchodzącym Benatii, a problem dalej zostaje. Drugi ŚO i PO jest niezbędny.
11.05.2016 15:56
Ale czemu z góry zakładać, że nowy PO ma być tylko rezerwowym? Moze to Lahm na te 2 ostatnie lata kariery powinienem właśnie zostać takim doświadczonym zmiennikiem, bo prawdę mówiąc i tak gra dużo gorzej niż za swoich najlepszych lat i powoli zwyczajnie nie wyrabia, zwłaszcza w LM. Ja tam jestem za tym właśnie żeby kupić świetnego PO, który zajmie w najbliższym sezonie miejsce Lahma w podstawowym składzie.
11.05.2016 12:25
@Schw31nst31ger
Czy ja wiem? Patrzmy jaką my mamy różnorodność w pomocy - Vidal, Sanches, Costa, Coman, Ribery, Robben, Muller, Thiago, Alonso, Kimmich (Goetze już nawet nie liczę, bo pewnie odejdzie w lipcu)... W takiej sytuacji nie ma siły by na ławce nie siedział zarówno starszy Alonso, Vidal, Ribery czy Robben, jak i młodsi Costa, Thiago, Sanches, Kimmich czy Coman.
Ja wiem, że środek obrony to nie jest pozycja na której rotacja jest wskazana w podobnym stopniu jak np. na skrzydłach, ale to nie powinno stanowić przeszkody do tego, by mieć trzeciego, dobrego środkowego obrońcę. Zresztą nawet jakby nie przyszedł młody obrońca, to tak jak mówisz trzeba pomyśleć o starszym, ale takim, który w razie czego nie przyniesie wstydu np. podczas meczu 1/4 LM.
10.05.2016 17:59
Patrząc na środek obrony weźmy dla porównania pod lupię trzy najlepsze hiszpańskie zespoły:
Atletico: Godin, Gimenez, Savic, Hernandez - mają czwórkę środkowych obrońców. W pierwszym meczu z nami odpadł Godin i co? Potrafili skutecznie załatać dziurę i nie było większego problemu.
Real: Ramos, Pepe, Varane, Nacho - Dwójka podstawowych ŚO, bardzo perspektywiczny i młody Varane + Nacho, który też trochę pograł w tym sezonie. Mają różnorodność. Gdybyśmy my mieli oprócz Boa i Hummelsa kogoś takiego jak Varane, to nie byłoby problemu.
Barcelona: Pique, Mascherano, Bartra, Mathieu, Vermaelen - komentarz zbędny.
Bayern: Boa, Hummels, defensywny pomocnik Martinez, Badstuber (który jest już praktycznie zniszczony przez kontuzje).
10.05.2016 17:38
Myśle, ze pewniakami do odejścia są Benatia, Tasci, Rode i Goetze (kontraktu raczej nie przedłuży, a to ostatni dzwonek by zarobić na nim jakiekolwiek pieniądze).
Wciąż mam natomiast nadzieje, że Carlo nie będzie tak krótkowzroczny jak poprzedni trenerzy FCB i sciagnie jeszcze jakiegoś młodego ŚO (niekoniecznie za duże pieniądze), który w razie kontuzji Boa/Hummelsa będzie w stanie ich godnie zastąpić również w walce o puchar LM.
10.05.2016 17:02
To będzie trwać aż do podpisania umowy z Bayernem/BVB.
05.05.2016 18:48
W ogóle wokół Badstubera urósł jakiś mit świetnego stopera, a mówiąc szczerze miał jedynie jeden dobry sezon. Jeden! Wtedy mial dobry okres w Bayernie i reprezentacji, ale później już było coraz gorzej, aż przyszła seria kontuzji i jest teraz gdzie jest.
Tak jak napisał Quebo - jeśli odejdzie Benatia (a wszystko na to wskazuje), to Bayern oprócz topowego ŚO (np. Hummels) musi ściągnąć również jakiegoś młodszego obrońcę, ale takiego, który ma papiery na świetnego piłkarza i który nie będzie przynosil wstydu podczas ewentualnych występów w LM.
05.05.2016 16:34
"Do obrony jak już to pewnie przyjdzie jeden ŚO bo mamy Boa, Martineza, póki co Benatie, kontuzjowanego Badstubera, z którym niewiadomo co dalej, a od biedy mogą grać Alaba i Kimnich."
Czyli to będzie dobitny i piękny dowód na to, że Bayern kompletnie nie potrafi wyciągać wniosków ze swoich błędów. A jeśli chodzi o środek obrony popełnia je w zasadzie odkąd pamietam. Zawsze środek obrony był naszym najsłabszym punktem, bo ta pozycja cierpiała przez zbyt mała liczbę wartościowych obrońców!
No przyjdzie jedynie Hummels i co? Trafi się poważna kontuzja kogoś z dwójki Boa-Hummels i znowu lezymy, bo trzeba będzie pozycje łatać defensywnymi pomocnikami lub bocznym obrońcą. Znowu żadnej konkurencji w obronie kiedy w pomocy jest ogromna na praktycznie każdej pozycji.
Jak w Bayernie myślą, to przyjdzie dwóch ŚO (Hummels+?), bo po odejściu Benatii (co raczej jest pewne) zostajemy z samym Boa. A trzech dobrych środkowych obrońców to podstawa w topowej drużynie.
05.05.2016 11:10
Hummels, jakiś drugi ŚO, nowy LO (dobrze zapowiadajacy się talent do konkurencji dla Alaby) i PO (tutaj nie oszczędzać i postarać się o piłkarza, który godnie zastąpi Lahma w pierwszym składzie). To powinny być priorytety i nowy sezon zacząć z podstawowa obrona w składzie: ?-Boa-Hummels-Alaba.
Benatii i Bernatowi grzecznie podziekowac za współpracę i sprzedać.
04.05.2016 19:31
No ja sam byłem zaskoczony tym jak stosunkowo słabe statystyki skuteczności karnych ma Muller, kiedy podał je wczoraj komentator. Bodajże 24 wykorzystanych, 6 zepsutych. To wcale nie jest dobra statystyka.
04.05.2016 19:22
Na pewno trzeba zmienić strzelca karnych. Swojego czasu Robben przestał je wykonywać po paru pudlach, więc teraz czas by Muller oddał w koncu paleczke komuś innemu. Lewy lub Vidal to chyba najpewniejsze typy.
04.05.2016 19:18
Dobra ja lece spać. Wymęczyć jeszcze te 3 mecze do końca sezonu, podziękować grzecznie Guardioli (ja tam poczuje z tego powodu prawdziwą ulgę) i niech Carlo jak najszybciej zabiera się za naprawianie tego, co Pep przez te pare lat zepsuł.
03.05.2016 23:35
Z iloma drużynami na przestrzeni tych 3 lat w fazie pucharowej LM udało nam się zdobyć korzystny rezultat po pierwszym meczu?
Bodajże z Arsenalem i Benficą. Nawet z Porto i Szachtarem nie udało nam się zdobyć korzystnego wyniku po pierwszym meczu!! Juve nie licze, bo po paru minutach rewanżu musieliśmy już gonić wynik. Jedynie ciągłe gonitwy wyniku w LM nam zapewnił Pep.
03.05.2016 23:31
Nie da rady po prostu cały czas gonić wyników w meczach w LM. Przez te 3 sezony Guardioli było ich po prostu za dużo!
Real, Barcelona, Juventus, Porto (!!!) , Atletico...
W każdym z tych pojedynków musieliśmy gonić wynik w rewanżu od samego początku (z Juventusem po prau pierwszych minutach). Za dużo. W taki sposób LM się zwyczajnie nie da wygrać.
03.05.2016 23:25
Pozytywny okres Guardioli w Bayernie? Blamaże z Barceloną i Realem dwa lata pod rząd i w trzecim sezonie odpadnięcie z LM głównie za sprawą straconej bramki w pierwszym meczu, gdzie obrona została wręcz ośmieszona (zresztą nie pierwszy raz, bo to była powtórka z meczu z Juve). Nie, te 3 lata, to nie był dobry okres Bayernu.
03.05.2016 23:18
Teraz przed Carlo ciężka praca. Musi wymyślić plan naprawczy - przede wszystkim DEFENSYWA!
W pierwszej kolejności podziękować Tasciemu, Benatii i Bernatowi (no i może Goetzemu).
Dokupić 2 ŚO (Hummels+?), no i bocznych obrońców, bo potrzeba konkurencji dla Alaby (Bernat nią nie jest), no i Lahm już swoje lata ma i powinien zrobić w końcu miejsce na PO dla nowego piłkarza. Do tego dokupić jeszcze konkurenta dla Lewego w napadzie.
03.05.2016 23:11
No jeśli tak podsumować pracę Guardioli w Bayernie przez te 3 lata, to ogólnie jest to nieudany okres, przynajmniej jeśli chodzi o LM. W tym roku Bayern nie dał co prawda ciała w LM, to trzeba mu przyznać, ale w poprzednich dwóch były blamaże. No i łącznie odpadamy 3 razy z hiszpańskimi drużynami, to też coś mówi. Guardiolę żegnam bez żalu, niech kombinuje dalej w City. Teraz liczę, że Carlo w końcu znajdzie ten balans w grze Bayernu i w końcu poukłada tą drużynę w defensywie!
03.05.2016 23:03
Komentator przytoczył ciekawe statystyki Mullera jeśli chodzi o karne. Na 24 (?) wykonywanych 6 przestrzelonych! To wcale nie jest dobra statystyka. Robben po paru zepsutych karnych musiał oddać jedenastki komuś innemu, więc mam nadzieje, że Carlo od następnego sezonu pozwoli wykonywac je np. Lewemu.
03.05.2016 22:51
Mnie też Xhaka nie przekonuje. Na BL dobry piłkarz, ale w mojej opinii w walce o puchar LM zbytnio nie pomoże.
01.05.2016 18:47
No i jak nastroje po nocy? U mnie dalej spore rozczarowanie po meczu.
@luu1986
Szanse na awans oceniam na 25%.
28.04.2016 07:47
Szanse na awans zawsze są, ale po tym meczu właśnie bardzo powaznie zmalały. Przy tej grze obronnej Atletico i przy naszej słabej defensywie szanse oceniam na 20%. Za tydzień musimy od pierwszej do ostatniej minuty zagrać po prostu perfekcyjnie w ataku i w obronie. Inaczej - zagrać najlepszy mecz w rundzie wiosennej.
27.04.2016 23:42
Poprawka: o sile ofensywnej Mainz :P
27.04.2016 23:32
@hoven
W takim razie wielce prawdopodobne, że z 1/2 LM wylecimy po dwumeczu z Mainz...
27.04.2016 23:30
"Rajd zycia Saula dal im bramke."
Nie myl świetnego dryblingu z fatalną grą w obronie. To nie był rajd życia Saula, tylko kompletny brak agresywności w obronie. Gra defensywna ośmieszona jak po rajdzie Moraty w meczu z Juve.
27.04.2016 23:26
@KoanGuardiola2
Zdjęcie-miazga. Wszyscy rączki w górę. :)
27.04.2016 23:20
@Schw31nst31ger
Hahaha! A po rewanżu Lahm powie, że byliśmy lepsi, bo mieliśmy większe posiadanie piłki. :)
Juve po prostu wie, że w drużynie potrzebny jest wyrównany skład i dobra konkurencja na każdej pozycji, również na ŚO. To coś co odróżnia ich od nas.
03.07.2016 10:38
@josh1982
Zgadzam się. Idealny konkurent dla RL. Piłkarz o zupelnie innej charakterystyce niż Lewy. Ma dobry drybling, jest przebojowy... Mocno kibicuje temu żeby do nas trafił.
03.07.2016 10:32
No Arjen wykonywał je naprawdę bardzo dobrze, ale zawalił z BVB i Chelsea i się skończyło pierwszeństwo (czy słusznie, to bym polemizował). Vidal w Bayernie jeszcze się chyba nie pomylił, ale w Chile już na przykład tak, choćby w ostatnim finale Copa America. Wychodzi więc chyba w pierwszej kolejności na Lewego.
03.07.2016 00:43
@ThomasKonig
No ale zgadzam się ze Skobrym - Muller przestał wykorzystywać przewage jaką dawało mu przy karnych patrzenie na bramkarza. Teraz to taka sztuka dla sztuki - fajnie wygląda, ale pożytku z tego nie ma prawie w ogóle, bo za słabo (i za bardzo w środek) wykonuje swoje karne.
03.07.2016 00:09
@ThomasKonig
No Kimmich w karnych wytrzymał presje, ale uczciwie trzeba przyznać, że dzisiaj bardzo słabo zagrał. Mimo to nie mam do niego wielkich pretensji, bo to pierwsze jego mecze w dorosłej reprezentacji na tak wielkiej imprezie. Gorzej jest z Mullerem.
03.07.2016 00:02
@ThomasKonig
Mi dalej serce wali jak oszalałe. xD
02.07.2016 23:54
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST!!!!!!! BOŻE!!
02.07.2016 23:53
Coś czuje, że w karnych faworytem będą niestety Włosi...
02.07.2016 23:35
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!
02.07.2016 22:28
@Quebo
1) No, czyli mamy czwórkę świetnych skrzydłowych. W jednym meczu na ławce może usiąść np. Costa i Coman. I teraz ktoś mógłby powiedzieć, że są za dobrzy na ławkę, więc lepiej kupić za nich jakiegoś piłkarza z ligi rosyjskiej na słabe zespoły w BL, a Riberego i Robbena szykować na ważne mecze w LM. Nie będzie marudzić, a i mniejszą pensje będzie zgarniał. Po co w ogóle wydawać +20 mln za Comana, skoro część meczów będzie musiał pewnie przesiedzieć na ławce rezerwowych. To samo Sanches - niektórzy mogą powiedzieć, że za dobry i za drogi by sadzać go na ławce choćby i na 10 spotkań w sezonie.
Potrafiliśmy wydać 40 mln na Sanchesa, to kupmy i bardzo dobrze zapowiadający się talent na środek obrony - swoje i tak by pograł.
BTW. Martineza dużo bardziej cenie sobie na DP, bo wg mnie w obronie traci połowe swojej klasy.
02.07.2016 02:01
@Quebo
Wszystko fajnie, tylko patrząc na nasz skład mamy tak:
1)Robben,Ribery, Costa, Coman - cała czwórka na dwie pozycje! Nie ma szans by ktoś z nich nie siedział na ławce, a każdy z nich to świetny zawodnik.
2) Vidal, Sanches, Alonso, Thiago, Martinez - tylu dobrych piłkarzy, a do obsadzenia również dwie pozycje.
W pomocy mamy wręcz bogactwo, czemu więc nie możemy mieć na tym środku obrony choć trzech świetnych piłkarzy? Real ma Varana, a my będziemy mieć Corluke...
02.07.2016 01:40
"Rotacji na środku defensywy? O czym ty piszesz? Na ławkę to może i się nadaje, ale do pierwszego składu na pewno nie."
Tak czy siak jest lepszy od Corluki.
02.07.2016 01:23
@JazGod
"Stąd dobry pomysł z Verdanem Corluką - i na Ogóry wystarczy a zarząd powinie dopilnować - zeby w Kluczowych meczach grała Super Obrona i Super Defensywa."
Tylko, że to "dopilnowanie" jest nierealne, bo wystarczy głupie wykluczenie przed ważnym meczem lub czynniki losowe jak choroba/kontuzja. Powiem więcej, nie wierze w to, że Boa/Hummels nie złapią jakiejś kontuzji w nadchodzącym sezonie. Jeśli trafi się w kluczowym okresie na wiosne, to leżymy.
@scholli7
"Myślę, że włodarze Bayernu wiedzą co robią, a napewno wiedzą to lepiej jak my znawcy futbolu :)"
A ja myśle, że nikt nie jest nieomylny, a nasz zarząd nie jest wyjątkiem. Pierwszy przykład z brzegu, ściągnięcie Tasciego w poprzednim sezonie - porażka. Zresztą patrząc choćby na ostatnie dziesięć lat widać, że zarząd Bayernu ma bardzo specyficzne podejście do tematu srodka obrony tzn. jak już wzmacniają to jedynie podstawę, a ławka rezerwowych ich mało interesuje . Wałkowane jest to co sezon i nic się nie zmienia. Na skrzydłach w jednym sezonie potrafimy mieć takich piłkarzy jak Ribery, Robben, Costa, Coman czy Muller, ale jeśli chodzi o środek obrony (mega ważna formacja), to nagle ciężko jest posiadać trzech klasowych, na mniej więcej równym poziomie, piłkarzy.
02.07.2016 01:20
Żadne wzmocnienie. Znowu trzeba będzie chuchać i dmuchać na podstawową dwójkę obrońców, bo jak wypadną przed kluczowymi meczami na wiosne, to pozamiatane. Po prostu nie widzę kompletnie Corluki w meczach z lepszymi drużynami. Ja osobiście czuje duże rozczarowanie. :/
01.07.2016 23:31
Czy to będzie Koulibaly (najlepsza opcja ze wszystkich transferowych doniesień), Koscielny, czy też ktoś inny, to mnie to mniej interesuje. Najważniejsze jest to, że po odejściu Benatii MUSI przyjść ktoś wartościowy na środek obrony. I to na tyle wartościowy żeby w ew. występie w meczach LM nie przynosił wstydu. Inaczej 1/2 LM to znowu będzie dla nas maks. w nadchodzącym sezonie, bo spotkań jest w sezonie dużo, a przychodzą kontuzje lub zawieszenia za kartki.
01.07.2016 16:10
Nasi nie byli na pewno dzisiaj gorsi od Portugalii z przebiegu meczu, no ale jakaś drużyna musiała odpaść.
30.06.2016 23:54
Zamienił stryjek siekierke na kijek, chciałoby się powiedzieć. Oddajemy Benatie by ściągnąć w zamian Corluke - świetny deal, nie ma co.
Teraz Hummels łapie kontuzje, Boa lub Javi pauzuje za kartki, i na Real,Barce czy inne PSG wychodzimy z Corluką.
Jakoś w pomocy potrafimy mieć przesyt bardzo dobrych piłkarzy, ale jak przychodzi środek obrony, to zawsze jest gadka, że rezerwowy "nie może być zbyt dobry, bo będzie narzekał". Nie rozumiem trochę tego.
29.06.2016 06:52
@ThomasKonig
No i jest, mimo wszystko, jeszcze Alonso. Veratti jest zwyczajnie niepotrzebny. My to musimy natomiast koniecznie sciagnąć trzeciego ŚO w razie odejścia Benatii, i ewentualnie znaleźć konkurenta dla Lewego. I tyle. IMO nic więcej nam nie potrzeba.
22.06.2016 17:08
To w takim razie mój papierowy terminarz ma błędy.
21.06.2016 19:49
@ThomasKonig
Jak to Walii tam nie ma? Polska gra 1/8 ze Szwajcarią, a ćwierćfinał ze zwycięzcą meczu pomiędzy Walią (zajęła pierwsze miejsce w grupie B), a trzecią drużyną z grupy A/C/D. Przynajmniej tak mi pisze na rozpisce. Później półfinał pewnie z Hiszpanią, no i finał...
21.06.2016 19:40
Z Polską...
21.06.2016 19:15
L'Equipe: "Ta druga (połowa) była już zdecydowanie lepsza i każda z drużyn stworzyła sobie swoje okazje. Najlepszą zmarnował tuż po przerwie Arkadiusz Milik, który nie trafił głową do bramki z sześciu metrów, czym "uniknął nieuniknionego" gola."
Marca: "Polacy pokazali, że nie mają respektu wobec Niemców i wywalczyli punkt w meczu, w którym mogli pokusić się nawet o większą niespodziankę, bo Arkadiusz Milik na początku drugiej połowy zmarnował najłatwiejszą okazję tych mistrzostw."
La Gazzetta dello Sport: "Brzydcy Niemcy, Milk łaskawy dla Neuera. Niemcy zawiedli, dwa razy pozwolili Arkadiuszowi Milikowi na stworzenie doskonałych okazji, które napastnik Ajaxu zmarnował, a sami zagrozili polskiej bramce tylko raz po akcji Mesuta Oezila."
The Guardian: "Niemcy bez zasilania, Milik zdjął pętle z niemieckiej szyi. "Pudła" Akradiusza Milika z drugiej części meczu zdjęły pętle z szyi bezzębnych Niemców. Zespół Joachima Loewa wymieniał dużo podań, ale w jego grze cały czas czegoś brakowało, a to Polacy stworzyli sobie lepsze podbramkowe okazje."
Zagraniczne gazety zgodnie twierdzą, którą drużyna stworzyła sobie lepsze okazje we wczorajszym spotkaniu. To tak nawiązując do dyskusji po meczu.
17.06.2016 08:35
@anonim
Otóż to. Też nie mam okazji oglądać wszystkich meczów, ale te mistrzostwa trochę mnie szczerze męczą. Poziom drużyn naprawdę bez rewelacji. Najsłabsze mistrzostwa od dłuższego czasu póki co.
16.06.2016 23:38
@Murphy123
Oby. :) A tak całkiem serio, to naprawdę nie mamy się czego wstydzić patrząc na postawę faworytów (tych na papierze), bo wcale teraz nie odbiegamy jakoś szczególnie poziomem od nich. I to może cieszyć.
16.06.2016 23:33
@Bayern022
Ja tam właśnie jeśli nie Polska (hyhy :)), to chcę by ME wygrały Niemcy, ale w tej chwili rzeczywiście zbytnio mocy nie mają. Może się rozkręcą po fazie grupowej, na ten moment bez rewelacji.
16.06.2016 23:30
"Ja zaprezentowałem argumenty, inni ataki personalne i opinie. Na tym można skończyć."
Wg mnie twoje zdanie na temat tego meczu, to też czysto subiektywna opinia i tyle, bez obrazy. Pozdro
16.06.2016 23:26
Wg mnie mecz ogólnie wyrównany, Niemcy nie grali wcale lepiej, bo zaprezentowali często klepanie jak za słabych meczów Bayernu, Goetze słabo, Muller niewiele lepiej, Polska miała lepsze okazje do bramki. Tyle mojego zdania, bez żadnych emocji, na spokojnie.
I tak odbiegając już od tego meczu, to nie wiem jak wy, ale ja póki co nie widzę w ogóle jakiegoś wielkiego faworyta tych mistrzostw. Anglia męczy, Francja męczy, Hiszpania również, Niemcy bez mocy... Może Włochy, ale po jednym meczu z Belgią (nie oglądałem go) ciężko to stwierdzić.
16.06.2016 23:21
I co z tego że nie trafił w bramkę?! To była najlepsza sytuacja w tym meczu i tyle. A to, że Milik ją zawalił totalnie, to już inna sprawa. Jak mówił Hajto - okazja 200%. Tylko koncertowo zepsuta. Drugi kiks niepilnowanego Milika z okolic jedenastki to też świetna okazja.
16.06.2016 23:07
@ThomasKonig
Okazja Milika, który nie trafił głową z paru metrów w zasadzie do pustej bramki (bo Neuer nie miałby szans nawet zareagować) było najlepszą okazją w tym meczu i brak celnego strzału nie ma tu nic do rzeczy. Strzelanie w słupek czy poprzeczke, to też są świetne sytuacje do strzelenia bramki pomimo tego, ze oficjalnie to uderzenia niecelne.
16.06.2016 23:04
Ja tam wielkiej obrony Częstochowy nie widziałem. Powiem więcej, lepsze okazje mieli nasi i Niemcy powinni być zadowoleni z remisu.
16.06.2016 22:54
Wielkie dzięki! Ojciec przed chwilą dzwonił zadowolony, że działa. :)
16.06.2016 19:23
Mała prośba do posiadaczy Cyfrowego Polsatu...
Macie może nadal zdf i das erste? Bo mój ojciec ma CP i właśnie mi zadzwonił, że nie ma już tych kanałów. :/
16.06.2016 18:30
Odejdzie Benatia, nikt w zamian nie przyjdzie, kontuzji w trakcie sezonu dostanie Boa lub Hummels i znowu w kwestii obrony lezymy.
30.05.2016 09:40
@matix96
Jesteś nowym użytkownikiem, więc została na ciebie nałożona tymczasowe ograniczenia - twoje posty przed publikacją muszą być zatwierdzone przez moderatora. To jednak wkrótce zniknie, także cierpliwości. :)
29.05.2016 08:14
@JazGod
No, mnie się to w głowie nie mieści, że taki klub jak Bayern przez te wszystkie lata nie miał w zespole trzech w miarę równorzędnych obrońców, a to w sumie podstawa. Niesamowite!
Teraz słyszy się o odejściu Benatii i znowu zostaniemy jedynie z dwójką nominalnych ŚO (a w dodatku Hummels lubi sobie czasem złapać kontuzję).
29.05.2016 00:12
@Murphy123
No, i już trzeci element do poprawy. Jak widać jest tego sporo.
28.05.2016 23:59
@achim Jak poprawi grę obronną, a naszych piłkarzy nie będą mijali przy kontrach jak narciarze tyczki w slalom gigancie, to już będzie jakiś plus. Jak dostrzeże, że wzmocnienia wymagają również inne pozycje oprócz pomocy, by w razie kontuzji/kartek nie trzeba było wystawiać na środku obrony defensywnych pomocników/bocznych obrońców, to też będzie następny plus.
28.05.2016 23:57
@Marienplatz
Jak tak się bardziej zastanowić, to na porażkę Guardioli w LM przez te 3 lata złożyło się naprawdę wiele elementów.
1) Braki personalne - całkowite olanie przez Pepa tematu środka obrony, w ogóle nie widział, że przez ten cały czas nie mieliśmy prawdziwego, rezerwowego ŚO (prosze, Badstubera nawet nie ma co liczyć)
2) (łączy się z punktem 1) Mieszanie z ustawieniem zawodników - obrona rzadko zagrała dwa mecze pod rząd w tym samym ustawieniu, więc ciężko o zgranie
3) Bardzo słaba defensywa - piłkarze przy kontrach mogli robić praktycznie to co chcieli
4) Kontuzje, kontuzje, kontuzje...
5) Brak zawodników, którzy pociągnęli by zespół, gdy nie idzie z ciężkim przeciwnikiem - Robbery albo kontuzje, albo powracający do formy; prawdziwych następców póki co nie widać
28.05.2016 23:50
@achim
Słabo wykonany karny Mullera to i obronił.
28.05.2016 23:38
@Marienplatz
Jak poprawimy słabą grę w obronie i będą omijać nas kontuzje, to mamy szanse.
28.05.2016 23:36
Real mistrzowsko wykonał te karne. MISTRZOWSKO! Niech nasi oglądają i się uczą.
28.05.2016 23:35
@Marienplatz
Popatrz jakie skupienie Bernata. Siłą umysłu próbował chyba tą piłkę odebrać, Jedi jeden się znalazł. xD
28.05.2016 21:25
Real dzisiaj póki co niemal wzorowo w obronie, po profesorsku.
A tutaj nasza gra obronna z Atletico:
http://static.independent.co.uk/s3fs-public/styles/article_large/public/thumbnails/image/2016/04/27/21/saul-niguez1.jpg
28.05.2016 21:22
Obie drużyny grają zasłużenie w finale i tyle. To my naszą gra nie zasłużyliśmy by dzisiaj grać, skoro mieliśmy tak świetną obronę, że byle piłkarz mijał sobie naszych piłkarzy jak tyczki (Morata i jeden z piłkarzy Atleti przy bramce w pierwszym meczu). Nie ma nawet o czym dyskutować.
28.05.2016 21:17
+20 mln/sezon nie jest nikt wart na świecie, nawet Messi czy CR. Jak chce tyle otrzymywać, to niech idzie sobie szukać chętnych gdzie indziej.
28.05.2016 18:25
Higuain, który obecnie przeżywa chyba swój najlepszy okres w karierze byłby na pewno ciekawą alternatywą dla Lewego. Potrafi wykończyć akcje z głowy, sam na sam, ale i także posyła czasami piękne piłki zza pola karnego, nie do obrony. Do tego wcale nie byłby taki drogi, bo jak napisał Quebo, kończy mu się kontrakt za dwa lata i za rok byłby do wyciągnięcia z Napoli za dużo mniejsze pieniądze. Wolę nawet go niż np. Lukaku.
28.05.2016 14:50
I prawidłowo, ale za rok jak Lewy będzie się dalej upierał na transfer do Realu, to pozostaje go sprzedać za odpowiednie pieniądze i szukać dobrej alternatywy.
28.05.2016 13:16
A czy ktoś tu obwinia jedynie Lewego? Chodzi mi tylko o to, że to właśnie brak Robbery (w formie) był głownym powodem tego, że w ostanitch latach nie potrafiliśmy stwarzać większego zagrożenia w ofensywie z hiszpańskimi zespołami w 1/2 LM. Niestety dla nas, era duetu Ribery+Robben kończy się nieubłagalnie i będzie cholernie ciężko bez nich wygrać LM w najbliższym czasie, nawet z Carlo na pokładzie. Dla mnie w ogóle Robbery to najważniejsi ofensywni piłkarze i najlepszy ofensywny duet jaki Bayern miał od bardzo dawna (ważniejszy nawet od duetu Muller+Lewy).
28.05.2016 13:08
Tak sobie nieźle bez nich radzi, że nie ma kto pociągnąć gry w meczach z hiszpańskim trio (Barca, Real, Atleti).
28.05.2016 12:55
Lewy ma kontrakt jeszcze przez 3 lata i prawda jest taka, że jeśli będzie chciał koniecznie odejść, to trzeba go sprzedać najpóźniej za rok, bo za dwa lata dostaniemy już dużo mniej. W tym roku jeszcze pewnie tematu jego odejścia nie będzie, ale za rok jak ktoś sypnie grubą kasą...
28.05.2016 11:47
Uli musi wrócić! :)
27.05.2016 21:13
MU ponoć dostaje tylko 4 mln euro mniej za sezon od Adidasa.
18.05.2016 17:37
@Quebo
Weigl nie jest złym piłkarzem. Ba, to dobry zawodnik i myśle, że BVB będzie miała z niego w przyszłości dużo pociechy, ale patrząc na Kimmicha widzę w nim coś wyjątkowego. Przez Bayern w ostatnim czasie przewinęło się naprawdę wiele "talentów" m.in. Weiser, Can, Green, Hojbjerg, Gaudino czy Kurt, i choć żaden z nich nie wywarł na mnie większego wrażenia, tak Joshua to zrobił i myślę, że może on być pierwszym młodym zawodnikiem od dłuższego czasu, który u nas ostro wypalił. Jak patrzę na jego grę, to widzę czasami w nim Bastiana. To będzie wielki piłkarz, coś tak czuję! Nie w sensie jakichś wymyślnych sztuczek technicznych czy zwodów, ale opanowania, spokoju i zmysłu do rozegrania, inteligencji boiskowej, długich i celnych przerzutów...
Tego piłkarza trzeba za wszelką cenę zatrzymać na długie lata i w nowym sezonie stawiać na niego przynajmniej tak często jak w poprzednim.
18.05.2016 17:22
Kimmich wg mnie jest lepszy
18.05.2016 15:28
Lewy powinien mieć spokojnie 4, bo zagrał dzisiaj bardzo dobre zawody, strzelił bramkę i fajnie dogrywał piłki do np. Franka.
14.05.2016 20:19
Od 10 czerwca do 10 lipca jest Euro, więc jeśli chodzi o piłkę na nude nie powinno się narzekać. :)
14.05.2016 18:24
@Gomez333
On ma rok kontraktu do końca. Musiałby przedłużyć umowę, bo Bayern na pewno nie dopuści do sytuacji, że odejdzie za darmo.
14.05.2016 16:50
@SebQ
No coś czuje, że jak odejdzie, to w nowym klubie odpali i będzie grał jak za swoich czasów w BVB.
14.05.2016 16:47
To jest Goetze jakiego zawsze pamiętałem. To naprawdę wielki talent, tylko szkoda, że system Guardioli mu tak nie pasował.
14.05.2016 16:45
Goetze gra dzisiaj tak jakby chciał się przypodobać przyszłemu pracodawcy (Liverpool/Juve/BVB).
14.05.2016 16:04
Obejrzałem chwilę meczu BVB i nawet nie gwiżdżą na Hummelsa. :)
14.05.2016 15:35
@ThomasKonig
W pełni się zgadzam. Również z tym, że Ribery ma świetną technikę użytkową, a jeśli chodzi o Robbena, to chodziło mi o to, że w solowej grze i strzałach z dystansu nie ma sobie równych w zespole (w strzałach z dystansu dobry jest jeszcze Alaba, ale z racji tego, że to obrońca, to nie korzysta ze swoich umiejętności zbyt często). Lewandowski to natomiast najlepszy strzelec w klubie, ale sam meczu raczej nie wygra, gdy drużynie gorzej idzie. Każdy jest inny.
13.05.2016 22:49
@ThomasKonig
Mnie będzie najbardziej brakowało jego strzałów z dystansu na dalszy słupek, pięknie dokręconych, że bramkarz może się tylko przyglądać lub rzucić się już bez wiary w skuteczną obronę. Magia. Kurcze, po Arjenie będziemy czekać na podobnego piłkarza kolejne 10 lat, jak nie dłużej. I to boli najbardziej. :/
13.05.2016 21:42
@ipiotw
a) united
b) Juventus
c) Barcelona
d) BVB x razy (finał LM, finał PN x2)
+ Schalke (bodajże finał PN i gol w końcówce dogrywki) cz Fiorentia (LE), ale to już bardziej odległe czasy
Lewandowski strzelił dla nas sporo ważnych goli, nie przeczę, ale jak wcześniej wspomniałem, zdecydowaną większość po świetnych podaniach kolegów z drużyny. Jeśli drużynie nie idzie, to wtedy jest z tym już dużo gorzej i wtedy właśnie trzeba liczyć na takich piłkarzy jak Robben, którzy sami potrafią zrobić coś z niczego.
Teraz Robben będzie miał przerwę w czasie Euro, niech spokojnie doleczy kontuzję do końca i przepracuje cały okres przygotowawczy, to wtedy ewentualnie będzie można więcej o przydatności Arjena dla drużyny powiedzieć. Zwłaszcza, że przychodzi Carlo, który mimo wszystko woli bardziej bezpośredni i szybki futbol, w którym Robben czuje się lepiej.
13.05.2016 21:30
"No bez przesady Ribery zawsze był lepszy, a w tej chwili jest jeszcze Lewandowski."
Ja stawiam Robbena odrobinę wyżej, a co do Lewandowskiego, to jest to bardzo dobry napastnik, który świetnie radzi sobie w polu karnym, ale on żyje głównie z podań kolegów i nie jest piłkarzem, który (jak Robben) w pojedynkę potrafi wygrać mecz z wymagającym rywalem np. Atletico.
Tak sobie myśle, że po odejściu Robbena z Bayernu jeszcze dużo wody będzie musiało upłynąć z Wisły zanim uda się pozyskać skrzydłowego o umiejętnościach czysto piłkarskich na podobnym poziomie jak Arjen, z równie genialnym strzałem zza pola karnego (Costa chociaż strzelił parę bramek, to nie umywa się w tym elemencie do Robbena, że o Comanie nie wspomnę), ponieważ:
a) takich piłkarzy jest bardzo mało
b) są bardzo drodzy
c) ewentualnie trzeba czekać, aż objawi się jakiś nowy talent
13.05.2016 21:12
"Fajnie by było gdyby Arjen został w klubie i wrócił do największej formy, ale neistety ja w to już nie wierzę :("
A ja w to właśnie wierze. W całej karierze Arjena w Bayernie słyszałem już podobne teksty setki razy. Po sezonie, gdy Chelsea wygrała z nami finał LM wielu chciało go wywalić, a rok później miał fenomenalny sezon i w dużej mierze przyczynił się do wygrania LM. Rok później znowu miał wspaniały sezon, w którym przyćmił wszystkich w drużynie razem z Lewym, aż przytrafiła się kontuzja. Teraz ma cięższy okres przez te urazy, ale właśnie przykład Franka (zresztą jego też wielu wywalało już z tego klubu, gdy przeciągała się jego kontuzja) jest dowodem na to, że można wrócić do gry po serii urazów i wciąż grać na wysokim poziomie.
Nie widzę przeszkód do tego by Robben pograł u nas jeszcze chociaż te dwa lata i później np. wrócił do Bedum i pograł tam, tak już wyłącznie dla siebie, jeszcze z rok.
13.05.2016 20:25
@FanGraczyBayern
No musi. Chce zobaczyć jak jeszcze raz podnosi puchar LM.
13.05.2016 20:00
A ja właśnie chciałbym żeby został do końca kariery w Bayernie. A tak poza tym, to nie mamy lepszego (pod względem umiejętności) skrzydłowego w drużynie, i szczerze wątpie, że ściągniemy kogoś o takich zdolnościach.
13.05.2016 19:53
Ja na początek na pewno spróbuję obejrzeć kawałek meczu BVB, bo jestem mocno ciekawy jak zachowają się fani Dortmundu w pierwszym spotkaniu po oficjalce Hummelsa. Później standardowo mecz Bayernu.
13.05.2016 19:50
IMO raczej za drogi na Bayern
13.05.2016 19:47
Może puszczą po prostu transmisje symultaniczną
13.05.2016 19:44
Mimo to w patrząc pod katem walki o puchar LM nie mamy w składzie lepszego ofensywnego piłkarza, który może zrobić różnicę z trudnymi rywalami, taka smutna prawda
13.05.2016 19:42
@kubla
"Wyobrazcie sobie jaki musi być słaby skoro wiecznie kontuzjowanego Holgera trzymają a Gece reprezentanta Niemiec nie chcą.Po prostu poznali się na nim!"
Tylko że Mario jeszcze się ktoś interesuje (i to nie jeden klub), a za Holgera już chyba nikt nie będzie proponował nawet 0,5 mln. Zwyczajnie nie wyszło Goetze w Bayernie, ale talent ma, więc nie wykluczone, że w innym klubie odpali jak w BVB (nie pierwszy piłkarz, który nie może się odnaleźć w jakimś konkretnym klubie). A jeśli chodzi o Badstubera, to Bayern potrzyma go pewnie jeszcze ten rok (kończy sie mu kontrakt w 2017), "bo wychowanek" i pewnie pożegnają się w miłej atmosferze, bo nie chce mi się jakoś wierzyć, że przedłużą z nim kontrakt choćby o pół roku.
13.05.2016 12:18
Kompletnie nie czaje tych, którzy posiadanie dobrego, rezerwowego środkowego obrońcy uważają za zbędne. Ludzie, my bez tego nie mamy większych szans w LM! Ok, Benatia lubi łapać kontuzje, ale w grze obronnej jest całkiem dobry i posiadanie takiego piłkarza do konkurencji dla Boa i Hummelsa jest wiecej niż wskazane. Jeśli rzeczywiście Benatia zostanie w klubie chociaż na następny rok, to przynajmniej kwestie środka obrony mamy całkowicie załatwioną i nie potrzeba tam nikogo więcej.
12.05.2016 16:09
@DonJupp4ever
"Czekam aż w końcu wzmocnimy obronę. Mats już jest ale potrzeba kupić jeszcze jednego stopera i prawego obrońcę."
Racja. My wciąż nie mamy silnej obrony, nawet po przyjściu Hummelsa, bo brakuje w tej formacji jakiejkolwiek konkurencji. O ile podstawowy skład (Lahm-Boa-Hummels-Alaba) wygląda całkiem mocno, to już ławka z Bernatem, Badstuberem i Rafinhą jest słabiutka. Wystarczy kontuzja Alaby lub Boa/Hummelsa w złym momencie i w LM leżymy jak w ostatnich 3 latach. Brakuje po prostu alternatyw, bo Hummels to po prostu uzupełnienie składu po odchodzącym Benatii, a problem dalej zostaje. Drugi ŚO i PO jest niezbędny.
11.05.2016 15:56
Ale czemu z góry zakładać, że nowy PO ma być tylko rezerwowym? Moze to Lahm na te 2 ostatnie lata kariery powinienem właśnie zostać takim doświadczonym zmiennikiem, bo prawdę mówiąc i tak gra dużo gorzej niż za swoich najlepszych lat i powoli zwyczajnie nie wyrabia, zwłaszcza w LM. Ja tam jestem za tym właśnie żeby kupić świetnego PO, który zajmie w najbliższym sezonie miejsce Lahma w podstawowym składzie.
11.05.2016 12:25
@Schw31nst31ger
Czy ja wiem? Patrzmy jaką my mamy różnorodność w pomocy - Vidal, Sanches, Costa, Coman, Ribery, Robben, Muller, Thiago, Alonso, Kimmich (Goetze już nawet nie liczę, bo pewnie odejdzie w lipcu)... W takiej sytuacji nie ma siły by na ławce nie siedział zarówno starszy Alonso, Vidal, Ribery czy Robben, jak i młodsi Costa, Thiago, Sanches, Kimmich czy Coman.
Ja wiem, że środek obrony to nie jest pozycja na której rotacja jest wskazana w podobnym stopniu jak np. na skrzydłach, ale to nie powinno stanowić przeszkody do tego, by mieć trzeciego, dobrego środkowego obrońcę. Zresztą nawet jakby nie przyszedł młody obrońca, to tak jak mówisz trzeba pomyśleć o starszym, ale takim, który w razie czego nie przyniesie wstydu np. podczas meczu 1/4 LM.
10.05.2016 17:59
Patrząc na środek obrony weźmy dla porównania pod lupię trzy najlepsze hiszpańskie zespoły:
Atletico: Godin, Gimenez, Savic, Hernandez - mają czwórkę środkowych obrońców. W pierwszym meczu z nami odpadł Godin i co? Potrafili skutecznie załatać dziurę i nie było większego problemu.
Real: Ramos, Pepe, Varane, Nacho - Dwójka podstawowych ŚO, bardzo perspektywiczny i młody Varane + Nacho, który też trochę pograł w tym sezonie. Mają różnorodność. Gdybyśmy my mieli oprócz Boa i Hummelsa kogoś takiego jak Varane, to nie byłoby problemu.
Barcelona: Pique, Mascherano, Bartra, Mathieu, Vermaelen - komentarz zbędny.
Bayern: Boa, Hummels, defensywny pomocnik Martinez, Badstuber (który jest już praktycznie zniszczony przez kontuzje).
10.05.2016 17:38
Myśle, ze pewniakami do odejścia są Benatia, Tasci, Rode i Goetze (kontraktu raczej nie przedłuży, a to ostatni dzwonek by zarobić na nim jakiekolwiek pieniądze).
Wciąż mam natomiast nadzieje, że Carlo nie będzie tak krótkowzroczny jak poprzedni trenerzy FCB i sciagnie jeszcze jakiegoś młodego ŚO (niekoniecznie za duże pieniądze), który w razie kontuzji Boa/Hummelsa będzie w stanie ich godnie zastąpić również w walce o puchar LM.
10.05.2016 17:02
To będzie trwać aż do podpisania umowy z Bayernem/BVB.
05.05.2016 18:48
W ogóle wokół Badstubera urósł jakiś mit świetnego stopera, a mówiąc szczerze miał jedynie jeden dobry sezon. Jeden! Wtedy mial dobry okres w Bayernie i reprezentacji, ale później już było coraz gorzej, aż przyszła seria kontuzji i jest teraz gdzie jest.
Tak jak napisał Quebo - jeśli odejdzie Benatia (a wszystko na to wskazuje), to Bayern oprócz topowego ŚO (np. Hummels) musi ściągnąć również jakiegoś młodszego obrońcę, ale takiego, który ma papiery na świetnego piłkarza i który nie będzie przynosil wstydu podczas ewentualnych występów w LM.
05.05.2016 16:34
"Do obrony jak już to pewnie przyjdzie jeden ŚO bo mamy Boa, Martineza, póki co Benatie, kontuzjowanego Badstubera, z którym niewiadomo co dalej, a od biedy mogą grać Alaba i Kimnich."
Czyli to będzie dobitny i piękny dowód na to, że Bayern kompletnie nie potrafi wyciągać wniosków ze swoich błędów. A jeśli chodzi o środek obrony popełnia je w zasadzie odkąd pamietam. Zawsze środek obrony był naszym najsłabszym punktem, bo ta pozycja cierpiała przez zbyt mała liczbę wartościowych obrońców!
No przyjdzie jedynie Hummels i co? Trafi się poważna kontuzja kogoś z dwójki Boa-Hummels i znowu lezymy, bo trzeba będzie pozycje łatać defensywnymi pomocnikami lub bocznym obrońcą. Znowu żadnej konkurencji w obronie kiedy w pomocy jest ogromna na praktycznie każdej pozycji.
Jak w Bayernie myślą, to przyjdzie dwóch ŚO (Hummels+?), bo po odejściu Benatii (co raczej jest pewne) zostajemy z samym Boa. A trzech dobrych środkowych obrońców to podstawa w topowej drużynie.
05.05.2016 11:10
Hummels, jakiś drugi ŚO, nowy LO (dobrze zapowiadajacy się talent do konkurencji dla Alaby) i PO (tutaj nie oszczędzać i postarać się o piłkarza, który godnie zastąpi Lahma w pierwszym składzie). To powinny być priorytety i nowy sezon zacząć z podstawowa obrona w składzie: ?-Boa-Hummels-Alaba.
Benatii i Bernatowi grzecznie podziekowac za współpracę i sprzedać.
04.05.2016 19:31
No ja sam byłem zaskoczony tym jak stosunkowo słabe statystyki skuteczności karnych ma Muller, kiedy podał je wczoraj komentator. Bodajże 24 wykorzystanych, 6 zepsutych. To wcale nie jest dobra statystyka.
04.05.2016 19:22
Na pewno trzeba zmienić strzelca karnych. Swojego czasu Robben przestał je wykonywać po paru pudlach, więc teraz czas by Muller oddał w koncu paleczke komuś innemu. Lewy lub Vidal to chyba najpewniejsze typy.
04.05.2016 19:18
Dobra ja lece spać. Wymęczyć jeszcze te 3 mecze do końca sezonu, podziękować grzecznie Guardioli (ja tam poczuje z tego powodu prawdziwą ulgę) i niech Carlo jak najszybciej zabiera się za naprawianie tego, co Pep przez te pare lat zepsuł.
03.05.2016 23:35
Z iloma drużynami na przestrzeni tych 3 lat w fazie pucharowej LM udało nam się zdobyć korzystny rezultat po pierwszym meczu?
Bodajże z Arsenalem i Benficą. Nawet z Porto i Szachtarem nie udało nam się zdobyć korzystnego wyniku po pierwszym meczu!! Juve nie licze, bo po paru minutach rewanżu musieliśmy już gonić wynik. Jedynie ciągłe gonitwy wyniku w LM nam zapewnił Pep.
03.05.2016 23:31
Nie da rady po prostu cały czas gonić wyników w meczach w LM. Przez te 3 sezony Guardioli było ich po prostu za dużo!
Real, Barcelona, Juventus, Porto (!!!) , Atletico...
W każdym z tych pojedynków musieliśmy gonić wynik w rewanżu od samego początku (z Juventusem po prau pierwszych minutach). Za dużo. W taki sposób LM się zwyczajnie nie da wygrać.
03.05.2016 23:25
Pozytywny okres Guardioli w Bayernie? Blamaże z Barceloną i Realem dwa lata pod rząd i w trzecim sezonie odpadnięcie z LM głównie za sprawą straconej bramki w pierwszym meczu, gdzie obrona została wręcz ośmieszona (zresztą nie pierwszy raz, bo to była powtórka z meczu z Juve). Nie, te 3 lata, to nie był dobry okres Bayernu.
03.05.2016 23:18
Teraz przed Carlo ciężka praca. Musi wymyślić plan naprawczy - przede wszystkim DEFENSYWA!
W pierwszej kolejności podziękować Tasciemu, Benatii i Bernatowi (no i może Goetzemu).
Dokupić 2 ŚO (Hummels+?), no i bocznych obrońców, bo potrzeba konkurencji dla Alaby (Bernat nią nie jest), no i Lahm już swoje lata ma i powinien zrobić w końcu miejsce na PO dla nowego piłkarza. Do tego dokupić jeszcze konkurenta dla Lewego w napadzie.
03.05.2016 23:11
No jeśli tak podsumować pracę Guardioli w Bayernie przez te 3 lata, to ogólnie jest to nieudany okres, przynajmniej jeśli chodzi o LM. W tym roku Bayern nie dał co prawda ciała w LM, to trzeba mu przyznać, ale w poprzednich dwóch były blamaże. No i łącznie odpadamy 3 razy z hiszpańskimi drużynami, to też coś mówi. Guardiolę żegnam bez żalu, niech kombinuje dalej w City. Teraz liczę, że Carlo w końcu znajdzie ten balans w grze Bayernu i w końcu poukłada tą drużynę w defensywie!
03.05.2016 23:03
Komentator przytoczył ciekawe statystyki Mullera jeśli chodzi o karne. Na 24 (?) wykonywanych 6 przestrzelonych! To wcale nie jest dobra statystyka. Robben po paru zepsutych karnych musiał oddać jedenastki komuś innemu, więc mam nadzieje, że Carlo od następnego sezonu pozwoli wykonywac je np. Lewemu.
03.05.2016 22:51
Mnie też Xhaka nie przekonuje. Na BL dobry piłkarz, ale w mojej opinii w walce o puchar LM zbytnio nie pomoże.
01.05.2016 18:47
No i jak nastroje po nocy? U mnie dalej spore rozczarowanie po meczu.
@luu1986
Szanse na awans oceniam na 25%.
28.04.2016 07:47
Szanse na awans zawsze są, ale po tym meczu właśnie bardzo powaznie zmalały. Przy tej grze obronnej Atletico i przy naszej słabej defensywie szanse oceniam na 20%. Za tydzień musimy od pierwszej do ostatniej minuty zagrać po prostu perfekcyjnie w ataku i w obronie. Inaczej - zagrać najlepszy mecz w rundzie wiosennej.
27.04.2016 23:42
Poprawka: o sile ofensywnej Mainz :P
27.04.2016 23:32
@hoven
W takim razie wielce prawdopodobne, że z 1/2 LM wylecimy po dwumeczu z Mainz...
27.04.2016 23:30
"Rajd zycia Saula dal im bramke."
Nie myl świetnego dryblingu z fatalną grą w obronie. To nie był rajd życia Saula, tylko kompletny brak agresywności w obronie. Gra defensywna ośmieszona jak po rajdzie Moraty w meczu z Juve.
27.04.2016 23:26
@KoanGuardiola2
Zdjęcie-miazga. Wszyscy rączki w górę. :)
27.04.2016 23:20
@Schw31nst31ger
Hahaha! A po rewanżu Lahm powie, że byliśmy lepsi, bo mieliśmy większe posiadanie piłki. :)
27.04.2016 23:14