A kto taki z czołowych zespolow ma 16-17 pilkarzy z pola w całej kadrze? Przedstaw nam tutaj teraz porzadna ławke rezerwowych w Bayernie (nie mowiac juz o tym co bedzie w przypadku kontuzji). Mówisz tak jakby wszyscy dookoła mieli takie dziury w składzie jak my i potrzebowali na gwałt nowych piłkarzy. Kto taki z czołowych zespołów Europy olewał uczciwe wzmacnianie zespołu w ciagu dobrych kilku ostatnich lat?
Edytowano : 2019-06-15 11:10:07
@misza oczywiscie
Edytowano : 2019-06-15 11:15:34
Real - kadra +25 Piłkarzy z pola
Barcelona - 21 piłkarzy
Juventus- 21 piłkarzy
PSG - 23 pilkarzy
City - 23 piłkarzy
Liverpool - 24 piłkarzy
...
Bayern - 17 pilkarzy
15.06.2019 11:09
Pewnie że tyka? Myślisz, że inne kluby będą cierpliwa czekać, aż Uli i Kalle skończą moczyć giry na tropikalnych wyspach? Nie, zaklepia co lepszych piłkarzy ew. przedłuża z nimi kontrakty.
Edytowano : 2019-06-15 09:31:18
Okienko transferowe to nie jest wyłącznie czas, kiedy zaczynasz negocjować i ściągać nowych piłkarzy, ale coraz częściej czas kiedy równo z dniem 1 lipca do klubu oficjalnie wchodzą piłkarze wynegocjowani i zakupieni WCZEŚNIEJ, glownie by w spokoju mogli zaznajamiac sie z nowym srodowiskiem i mogli przepracowac od poczatku okres przygotowawczy.
15.06.2019 09:26
@DonJupp4ever
Jesteś pewny, że kogoś jeszcze sciagna na obronę? Przyszedł Pavard i Lucas, do tego mamy Sule i ew. Javi? Srodek obrony kompletny! Rezerwowi na bokach obrony? Przecież można tam przesunąć Pavarda i Lucasa. Komplet! Na środku mamy Thiago, Sanchesa, Goretzka, Tolisso + Javiego. Piłkarzy na dwie pozycje aż nadto. Komplet! Jedziemy dalej, za plecami Lewego jest Muller i Goretzka, więc starczy. Na napadzie Lewy i zarabiający 5 baniek Arp, czy trzeba coś więcej? Kurde, niech ktoś zatrzyma ten pociąg bogactwa kadry zmierzający do Monachium. Skrzydla - Coman, Gnabry to nawet wg zarządu za mało, warto więc wydać 30 mln na Carassco. Poza tym na skrzydle może zagrać też niezawodny Tomek. Aż w głowie mi się zakrecilo od tej jakości. Jak widzicie kadra jest praktycznie kompletna już teraz, więc można spokojnie wypoczywać na urlopach.
Teraz już całkiem na poważnie, moim zdaniem to kontynuacja polityki minimalizmu dotycząca transferów i liczebnosci kadry w Bayernie. To nie bedzie pierwszy raz, gdy Bayern nie chce ściągać zbyt wielu piłkarzy, a zamiast tego chce by pojedynczy piłkarze obsadzali parę pozycji. To nie bedzie pierwszy raz, gdy widać, że zarząd nie pojmuje, że w futbolu istnieje coś takiego jak kontuzje (mamy je w nadmiarze co sezon) czy pauzy za kartki.
Pewnie kogoś sciagna, bo inaczej ich kibice zjedza, ale mam obawy, ze to okienko moze byc jednym z najbardziej rozczarowujacych od dobrych kilkunastu lat (biorac pod uwage glownie buńczuczne zapowiedzi zarzadu dotyczace nowych pilkarzy).
17 piłkarzy w polu w kadrze. A zegar tyka...
15.06.2019 09:17
Czyli wracamy do opcji z Carrasco. xD
13.06.2019 20:30
Hazarda sprzedała... Może Bayern zdesperowany brakiem postępów nad transferem Sane rzucił jakąś sporą kwotą za piłkarza z rocznym kontraktem, że aż oczka Chelsea się zaświeciły.
Edytowano : 2019-06-13 20:26:59
Ja osobiście jestem wielkim zwolennikiem ściągnięcia CHO do Bayernu, ale moim zdaniem to i tak absolutnie nie rozwiązywałoby problemu Bayernu w ofensywie i chciałbym widzieć jeszcze Sane.
Edytowano : 2019-06-13 20:29:53
@dzojko
Wisi jeszcze to zdjęcie gdzieś na necie? Bo równie dobrze mogło go w ogóle nie być, a cała ta sprawa to zwykła plota. Ponoć w necie nic nie ginie, a ja jakoś znaleźć nie mogę tej fotki. :)
13.06.2019 20:25
@Reeken89
Nic nie zwojujemy bo nie będziemy mieć ławki rezerwowych. Widzieliśmy to już w ostatnim sezonie, gdy niejednokrotnie musieliśmy "ratować się" Mullerem na skrzydle (z fatalnym skutkiem). Teraz odchodzi Franek, Arjen i James, więc jeden Sane nie rozwiąże absolutnie nic. Jedna, mniejsza plaga kontuzji (+jakies pauzy przez kartki) i gramy mlodzikami w podstawie. Łatwy przepis na 3 miejsce w BL.
11.06.2019 19:45
Ta klauzula to chyba jednak bajka, bo inaczej już jakiś klub by go dawno zaklepal.
11.06.2019 19:34
17 piłkarzy w polu w całej kadrze. Na ten moment ledwo idzie wystawić jakąkolwiek sensową ławkę rezerwowych. Nic wiecej nie ma sensu dodawać.
05.06.2019 16:07
Ale będą jaja jak Bayern nikogo znaczącego nie kupi w tym okienku i "ofensywa" transferowa skończy się na piłkarzu pokroju Wernera.
05.06.2019 16:02
Ale się nasza kadra masakrycznie kurczy. Na ten moment po odejściu 5 piłkarzy (wliczam Boatenga) i przyjściu tych 3 zaklepanych (Pavard,Lucas, Arp) mamy zaledwie 17 piłkarzy w polu!!
Naprawdę, nie wyobrażam sobie sytuacji w której nie uzupełnimy składu za każdego z odchodzącej trójki, czyli Arjena, Franka, Jamesa. Wraz z odejściem Kolumbijczyka brakuje już nam w składzie aż 3 piłkarzy ofensywnych. I to muszą przyjść piłkarze z odpowiednią jakością/potencjałem. Teraz w ofensywie mamy tak ogromną dziurę, że w zasadzie nie idzie wystawić nawet dobrej ławki rezerwowej.
Nie wiem jak to zarząd sobie wyobraża, bo póki co my bardziej osłabiliśmy i tak już bardzo wąską kadrę, a nie ją wzmocniliśmy.
04.06.2019 17:15
Zobaczmy najpierw jak będzie sobie radził Pavard w Bayernie, bo póki co nie jest powiedziane, że on w ogóle będzie grał w podstawie.
28.05.2019 21:54
Rafinha, czy Bernat lepszy w obronie od Kimmicha? No, no, czego się to człowiek nie dowie na necie wieczorkiem :P
Wypominasz błędy Kimmicha, a zapominasz o takich wielbłądach Rafinhi jak te z meczu Realu czy Alaby z Juve. Objechał Kimmicha piłkarz Norymbergi? No całe szczęście, że mamy w drużynie takiego Alabę, którego nigdy nikt nie minął.
Cieszy mnie za to, że wymieniłeś Trenta, bo skoro porównujesz Kimmicha do jednego z najlepszych bocznych obrońców na świecie, wg whoscored drugiego (po Kimmichu tak swoją drogą) to znaczy, że z Joshuą wszystko jest jak najbardziej w porządku.
Edytowano : 2019-05-28 21:44:34
@FanGraczyBayern
Jakich faktów?
28.05.2019 21:36
@DonJupp4ever
To, że zaczynał na innej pozycji, to nic nie znaczy.
Łukasz Piszczek całą karierę juniorską grał jako ofensywny pomocnik lub napastnik. Ba, swojego czasu został nawet królem strzelców Mistrzostw Europy U-19 w 2004 razem z jakimś turkiem. Dopiero będąc w wieku zbliżonym do Joshuy został przemianowany na bocznego obrońcę. I stał się bardzo dobrym bocznym obrońcą wypadałoby doprecyzować, bo np. zdobył w sezonie 2010/11 tytuł najlepszego prawego obrońcy pokonując w tym roku m.in. Lahma.
Edytowano : 2019-05-28 20:54:15
Kimmich choć może i poradziłby sobie na srodku pomocy, to moim zdaniem da po prostu dużo więcej drużynie grając na boku obrony, głównie dzięki jego bardzo dobrym górnym piłkom.
28.05.2019 20:51
Kimmich grając na boku obrony może paradoksalnie dać dużo więcej w ofensywie niż grając nawet wyżej, na środku pomocy. Największa siłą Kimmicha są bowiem dośrodkowania/podania z bocznego sektora boiska, na środku miałby ich siłą rzeczy mniej, bo gra na srodku wymusza trochę inny typ podań/asyst.
Z Alaby też średni środkowy pomocnik, bo mocno ogranicza go gra wyłącznie jedną nogą. W środkowym sektorze (gdzie najważniejsza jest dobra kontrola nad futbolówką) stanowi to dużo większy problem niż na boku obrony. A reprze gra na środku i furory nie robi.
Kiedyś już to mówiem, ale powtórze jeszcze raz - czepianie się gry Kimmicha w obronie (nasz najlepszy obrońca) jest jak czepialstwo kapitana statku, który narzeka na brudne podłogi w chwili, gdy jego podziurawiona jak sito łajba idzie na dno. Najpierw należałoby załatać dziury w kadłubie, a później dopiero chwytać za szmate.
28.05.2019 19:16
Ja wolę Kimmicha o wiele bardziej na boku obrony. W destrukcji nie gra wcale gorzej od Alaby czy naszych środkowych obrońców (którzy popełniali w tym sezonie mase błędów), natomiast w ofensywie daje niesamowitą jakość, jeśli idzie o liczbe asyst. Asyst, których nie miałby nawet w połowie tyle, gdyby przyszło grać mu na środku.
Edytowano : 2019-05-28 17:57:21
Ile Alaba zrobił błędów to szkoda gadać. Błąd jak ten z 0:24 tego filmiku https://www.youtube.com/watch?v=A0VVknVD0oc, to jedynie mały przykład.
28.05.2019 17:49
Oby nie, bo boje się że zostaniemy z jednym Wernerem jako przychodzącym skrzydłowym, czyli żadnym wzmocnieniem tej pozycji.
26.05.2019 14:32
@nyy32
Mam dokładnie taki same przemyślenia na temat tego sezonu i pracy Kovaca.
26.05.2019 14:12
Kovac nie ma poparcia wśród piłkarzy i to go powinno dyskredytowac juz na samym wstępie. Interwencje piłkarzy u zarządu, niezadowolenie z "taktyki" w meczach z Liverpoolem. Jak to ma się udać skoro piłkarze nie stoją murem za trenerem?
Dalej nie jest lepiej. Brak schematów w ofensywie, piłkarze przez cały sezon wyglądają jakby grali że sobą pierwszy raz, niezrozumiałe decyzje trenera w sprawie składu( na przykład zamiana pozycji skrzydlowych)...
Dla mnie te parę ostatnich, lepszych meczów nie zmienia sytuacji i jestem za tym, by przyszły sezon zaczynać z nowym trenerem.
26.05.2019 08:06
Poza tym znamienne jest to, ze trzech najlepszych ofensywnych pilkarzy w Bayernie ostatnich kilkunastu dobrych lat to Holender, Francuz i Polak.
Edytowano : 2019-05-25 22:29:15
Poza tym nie chce tez by ktos zarzucil mi, ze sie uwzielem na Niemcow, bo taki Sane to dla mnie nr 1 na skrzydło jeśli chodzi o potencjalne transfery, a Havertz wręcz musi do nas przyjść max za rok.
25.05.2019 22:27
@Matilegolas
Trzymamy trend z niemieckimi zawodnikami generalnie na stałym poziomie od 20 lat. Odchodzi teraz 3 obcokrajowców i nie widzę powodu, by na sile upychac w ich miejsce Niemcow na zasadzie, "bo tak", skoro mozna sciagnac lepszych zagranicznych piłkarzy np Ziyech zamiast Wernera.
Edytowano : 2019-05-25 22:25:01
Mogę puścić link do tabelki z proporcjami Niemcy-obcokrajowcy w Bayernie poczawszy od sezonu 2000/01.
25.05.2019 22:23
@Matilegolas
Bayern począwszy od 2000 roku nie był niemiecki w żadnym sezonie! Ba, były takie sezony, że liczba niemieckich zawodników w polu liczyła mniej niż 40% (sic!).
Edytowano : 2019-05-25 22:19:32
Od Niemców jest kadra, która swoją drogą była by zmieniona, gdyby przyszło jej grać z klubami w LM.
25.05.2019 22:17
Meier? Gdzie i kiedy był uznawany za większy talent niz Odoi?
25.05.2019 22:12
@Matilegolas
Jeden z większych talentów na Wyspach i jeden z najlepiej zapowiadających się młodych pilkarzy w Europie.
Edytowano : 2019-05-25 22:11:04
Tylko nie jest Niemcem, więc skreśla to co pewnie w twoich oczach na samych wstępie.
25.05.2019 22:09
No, koniec sezonu, więc teraz liczę, że od poniedziałku zarząd ostro ruszy z transferami. Sane, Ziyech/Odoi, Rodri, to mus. Werner lepiej zeby przedłużył kontrakt z Lipskiem, bo to poziomem idealny piłkarz dla nich.
Edytowano : 2019-05-25 22:05:02
No i Kovac lepiej by bylo jakby odszedl.
25.05.2019 22:04
Kung-fu Mulla znów w akcji.
25.05.2019 20:22
Arjen i Franek - jedni z najlepszych piłkarzy w historii tego klubu i z pewnością najlepsi w Bayernie w XXI wieku. To ta dwójka swojego czasu sprawiła, że Bayern wskoczył w świadomości wielu ludzi, do absolutnego, światowego topu piłki klubowej. Nie ma siły i sportowej klasy tej dwójki i Bayern ponownie musi bić się o Tier 1 w Europie i od zarządu zależy czy tą walkę uda się wygrać, bo ani Coman, ani Gnabry, ani zapowiadany Werner nigdy nawet nie zbliżą się do poziomu Robbery.
24.05.2019 15:32
@diablo
No prędzej będzie tak jak mówisz, ale Bayern nie powinien czekać do przyszłego lata, tylko przynajmniej teraz spisać umowę i np. wypożyczyć Havertza na rok do Bayeru. Tylko to wiązałoby się pewnie z zapłatą już teraz, a Bayern pewnie nie chce wydawać zbyt wiele w jednym okienku. Kurde, boje się, że ktoś go nam sprzątnie sprzed nosa.
24.05.2019 10:17
Dla mnie dużo bardziej potrzebny transfer niż np. Werner. Przydałoby się wydać nawet 10 mln więcej byle go zaklepać.
24.05.2019 10:03
Sane, Ziyech i Rodrigo. W takiej kolejnosci i okienko wyglada naprawde pieknie
Mało jest świadomości wśród ludzi, że skład drużyny, która chce walczyć na trzech frontach musi posiadać odpowiednią głębię, bo sezon długi, a kontuzje i tak się pojawią. Nasza kadra już jest masakrycznie wąska, teraz w tej chwili. Odejmując dwóch juniorów raptem 19 piłkarzy w polu!! Odchodzi Boa, Rafa, Franek, Arjen, może Sanches i James. 5-6 piłkarzy. Z Pavardem, Lucasem i Sane mielibyśmy 16-17 (sic!) piłkarzy w polu przez CAŁY sezon. Ledwo ławke idzie zapełnić tym jakże szerokim składem.
Edytowano : 2019-05-22 17:32:54
Wtedy naprawdę lepiej nie startować w europejskich pucharach, bo sezon w BL moglibyśmy kończyć częściowo drugą drużyną.
22.05.2019 17:31
@DieRoten
Będziemy, będziemy. Odeszło dwóch skrzydłowych, sam Sane nie załata dziury.
22.05.2019 17:25
@dzojko
Jak Bayern "wzmocni" się w ofensywie jedynie Wernerem (który skrzydłowym nie jest) w pogodni za jakimś wyimaginowanym "niemieckim Bayernem", to wcale się nie zdziwie jak BVB w przyszłym sezonie odsadzi nas konkretnie w BL jak to już zrobili swojego czasu za Kloppa.
Odchodzi z Bayernu dwóch Wielkich skrzydłowych, to chociaż tych dwóch nowych, nominalnych skrzydłowych przydałoby się do Bayernu ściągnąć, by nie kurczyć jeszcze bardziej składu (który i tak już obecnie jest bardzo wąski). Sane i Ziyech to powinna być absolutna podstawa.
22.05.2019 16:46
@dzojko
Wiadomo, ze BVB nie ma możliwości robić takich transferów jak Bayern, ale gdyby Bayern był na miejscu Dortmundu, to Uli takiego Brandta chciałby kupić za max 15 mln i saga trwałaby do września.
22.05.2019 16:13
No trzeba przyznać, że nie bawią się z transferami jak Bayern tylko 2 dni - 3 transfery i dziękuje, do widzenia.
22.05.2019 16:05
Sane, Ziyech, ewentualnie Odoi (ale wtedy trzeba sprzedać np. Comana by zrobić miejsce). Werner jako zmiennik Lewego, ew. za plecy Lewego (choć tu lepszy byłby IMOHavertz), bo na skrzydle to byłby dramat.
22.05.2019 14:58
Dużo lepszy deal (jak już w takiej kategorii operujemy) dla Uliego to Ziyech - tańszy, mniej łapie kontuzji, młodszy, statystyki też ma świetne...
Edytowano : 2019-05-21 21:50:36
No i pokazał się z dobrej strony w LM, również przeciwko Bayernowi.
21.05.2019 21:49
Bale to się nadaje, ale do gabinetu lekarskiego.
21.05.2019 21:43
@fcb25
Może czekają z ogłoszeniem transferu, aż rozegrany zostanie finał Pucharu Niemiec? Oby :)
21.05.2019 21:41
Jak już robimy koncert życzeń:
Odchodzą: Ribery, Robben, Rafina, Boateng, Sanches, James (szczerze wątpie, że go wykupią. Gdyby Bayern miałby to zrobić, to już dawno wszystko byłoby załatwione)
Przychodzą: Pavard, Lucas, Sane, Ziyech, Rodrigo (o nim najwięcej się słyszy w kwestii defensywnych pomocników) no i ktoś za plecy Lewego, gdyby Jamesa nie wykupili (może być nawet ten Werner, ale to IMO najmniej ważny transfer)
21.05.2019 21:30
@MateuszFCB
A Zyiech nie ma czasem klauzuli odstępnego wynoszącej 30 mln?
Edytowano : 2019-05-21 21:26:04
Piszą o niej choćby tu:
https://transfery.info/124633,potwierdzone-ziyech-dostanie-zgode-na-odejscie-z-ajaksu
http://krotkapilka.com.pl/2019/05/18/kolejny-pilkarz-odchodzi-z-bayernu-ziyech-dostal-zgode-na-transfer/
Inna sprawa ile w tym prawdy...
21.05.2019 21:24
Sane jak najbardziej ok (choć ponoć dosyć konfliktowy i lubi gwiazdorzyć na treningach), ale zamiast Wernera wolałbym choćby Ziyecha. Odchodzi Franek i Arjen, dwóch skrzydłowych, więc i tylu powinno do drużyny dołączyć (Wernera nie traktuje jako typowego skrzydłowego, bo imo słabo nadaje się na tą pozycje).
Edytowano : 2019-05-21 21:06:28
Gdyby ten obraz (https://pbs.twimg.com/media/D6-YDM6U0AEMB0Z.jpg:large) okazał się rzeczywistością, to byłoby pięknie, tylko wtedy Coman i Gnabry mogą liczyć co najwyżej na ławkę.
21.05.2019 21:04
No ta 'kiwka' Mullera to było złoto. Aż sam liniowy się chyba z tego smial. :D
11.05.2019 17:10
Muller pierwszy do zmiany
11.05.2019 17:01
Gdzie są jakieś zmiany?
11.05.2019 16:58
O, nawet Muller się pojawił. Co prawda koncertowo zepsuł fajna akcje, ale przynajmniej teraz wiem, że jest na boisku...
11.05.2019 16:16
... których mi się w ogóle oglądać nie chce. Obrzydzili mi finały w tym roku :(
09.05.2019 23:50
załamka
09.05.2019 23:47
Duże brawa dla Ajaxu za ten sezon. Grali wspaniale w ofensywie, z dużym polotem. Szkoda, że odpadli w taki sposób, bo nie ma chyba nic gorszego dla przegranego niż bramka w ostatniej minucie.
Edytowano : 2019-05-08 23:08:59
@misza
Czemu ktoś miałby obwiniać ten Haga, skoro stworzył chyba najlepiej grającą ofensywnie drużynę w Europie w tym roku? W dodatku efektownie pokonali Real i Juve, którzy pewnie bez większych problemów poradziliby sobie z Bayernem Kovaca.
08.05.2019 23:06
@dzojko
Bez zmiany trenera - nie ma szans.
08.05.2019 21:39
Klask, klask, klask. Szacun dla Ajaxu.
Edytowano : 2019-05-08 21:38:43
@dzojko
Szybkość na ten moment nieosiągalna dla Bayernu.
08.05.2019 21:38
De Ligt raczej zaklepany przez Barcelone.
08.05.2019 21:10
Rekonwalescencja Hudsona-Odoi przebiega sprawniej niz początkowo zakładano - twierdzą angielskie zródła. Młody anglik ma wrócić do gry juz we wrześniu. Te same źródła twierdza, ze piłkarz wciąż marzy o grze dla Bayernu, a Bawarczycy maja złożyć Chelsea kolejna oferte kupna CHO w letnim okienku transferowym.
08.05.2019 17:51
Te plotki sa zbyt piekne, by byly prawdziwe, niestety. (No moze oprocz Chiesy, bo jego akurat bym nie chciał w Bayernie).
08.05.2019 16:16
@Misiek
"Kovac ma skład okrojony na bundeslige i tyle "
...a mimo to męczymy się w BL niemiłosiernie, podczas gdy naprawdę ładnych spotkań na krajowym podwórku w całym sezonie było raptem parę na krzyż. Tu już naprawdę nie chodzi o tę nieszczęsną LM, bo odpaść z Liverpoolem to nie wstyd patrząc na nasz skład (choć już o ten styl porażki można mieć pretensje), ale o to, że cały sezon to jedna wielka męka. Niech każdy sobie sam odpowie, ile tak naprawdę meczów Bayernu w tym sezonie BL oglądał z przyjemnością? Tak uczciwie.
Ja znam parę postronnych osób interesujących się piłką i często oglądających Bayern, którzy bez ogródek powiedzieli mi, że "tego Bayernu naprawdę nie idzie oglądać". Dzisiaj komentator też stwierdził koło 70-80 minuty, że naprawdę ciężko się ogląda, to co Bayern wyczynia.I podobne wnioski powtarzają się przecież co chwile, praktycznie przez cały rok. A chyba nie powiesz mi, że ten skład, który Kovac ma do dyspozycji nie pozwala na to, by grać chociaż składnie i z jakimś pomysłem.
Tymczasem ja często widze jak nasi piłkarze wyglądają jakby zwyczajnie nie wiedzieli co mają robić na boisku, jakby nikt z nimi nawet nie próbował ćwiczyć jakichkolwiek wariantów ofensywnych na treningu. Ja nie wiem nawet czy nasz trener nawet wie jak ma wyglądać dobrze ustawiony ofensywnie zespół, z wypracowanymi schematami, bo patrząc na obecny Eintracht, to naprawdę ich ofensywna gra to niebo i ziemia w stosunku do Eintrachtu Kovaca.
04.05.2019 19:20
Karnego nie powinno być, a teraz drugiej zółtej. Sędzia po równo w błędach.
04.05.2019 16:45
Według mnie też nie powinno być karnego.
04.05.2019 16:39
Lepszego PO niż Kimmich jeszcze długo nie znajdziemy.
04.05.2019 16:33
Chelsea pewnie liczy na błyskawiczne transfery na początku okienka, więc może zwiększają się szanse na transfer CHO do Bayernu.
04.05.2019 15:55
@DonJupp4ever
A to Chelsea nie ma zakazu transferowego?
Edytowano : 2019-05-04 15:53:12
Już przeczytałem, że przedłużają się procedury ws. zakazu.
04.05.2019 15:51
Brałbym wszystkie te trzy nazwiska przewijające się w tym newsie, ale w odwrotnej kolejności:
najpierw ten Haga, później de Ligta, a na końcu ewentualnie Ziyecha (choć nie jest to skrzydłowy moich marzeń). Do tego Odoia i Wernera (choć Jovic byłby dużo lepszy) i można zaczynać sezon. :)
04.05.2019 10:42
@xeremeleque
Kurcze, bo tylko nadziei narobisz. :)
02.05.2019 22:09
Aj, szkoda, że nie wytrzymali do przerwy.
02.05.2019 21:45
Mogą odpaść, ale tak jak w przypadku Ajaxu, u mnie mają szacunek, bo fajny futbol prezentują. Starają się grać ze zmiennym tempem, z pomysłem, po prostu całkiem fajnie grają.
02.05.2019 21:43
Nie wiem jak wam, ale mnie się dużo bardziej podoba Eintracht Hüttera niż Eintracht za Kovaca. Strzelają więcej bramek (do tego lepiej w obronie), z większym polotem w napadzie przede wszystkim, odważniej.
Edytowano : 2019-05-02 21:33:47
W ataku momentami grają jak trochę gorszy Ajax, ale widać w tym jakąś myśl, wypracowane schematy, zgranie. Nie to co u nas...
Edytowano : 2019-05-02 21:33:47
W ataku momentami grają jak trochę gorszy Ajax, ale widać w tym jakąś myśl, wypracowane schematy, zgranie. Nie to co u nas...
02.05.2019 21:31
To co, bierzemy Jovica zamiast Wernera? :P
02.05.2019 21:24
@tapczan
Wcale nie. W Bayernie XXI wieku kadra zazwyczaj rozkładała się co sezon mniej więcej pół na pół jeśli chodzi o niemieckich zawodników i obcokrajowców. Jeśli natomiast weźmiemy wyłącznie piłkarzy z pola, to znajdą się też takie sezony, gdzie obcokrajowców było w Bayernie więcej niż Niemców.
02.05.2019 12:31
Byłoby fajnie jakby przyszedł od lata.
02.05.2019 12:26
@hoven
Do sytuacji Comana już się odniosłem, drugi raz nie zamierzam się powtarzać.
Edytowano : 2019-05-01 23:19:25
Do ignorowanych oczywiście możesz mnie dołączyć - masz do tego naturalnie prawo. Inna sprawą już jest sposób w jaki traktujesz tych, którzy mają odmienne zdanie, ale to już nie moje zadanie cie tego uczyć. Z mojej strony EOT.
01.05.2019 23:17
Jeszcze co do Solskjaera i Mourinho w MU. Tylko w tym sezonie:
1) Mourinho prowadził Mu przez pierwsze 17 kolejek, bilans 7-5-5 (z-r-p) razem 26 punktów co daje 1,53 punkta na mecz
2) Solskjaer prowadził MU przez 19 kolejek, bilans 12-3-4 razem 39 punktów co daje 2,05
Edytowano : 2019-05-01 23:11:51
2,05 punktów na mecz
Edytowano : 2019-05-01 23:12:55
To tak dla tych co twierdzą, że Solskjaer nic nie dał pozytywnego MU...
01.05.2019 23:11
@hoven
Byłem pewny, że od razu wyskoczysz z tym największym tegorocznym rodzynkiem i mnie zawiodłeś. Niestety takich meczów było w tym roku bardzo mało (nieporównywalnie mniej, niż w poprzednich sezonach).
01.05.2019 22:33
@misza
Jakie pojedyncze, jak my się męczymy cały sezon? Ile było meczów Bayernu za Kovaca w BL kiedy można było powiedzieć, że graliśmy fajną piłke, a mecze wygrywaliśmy na dużej pewności siebie?
01.05.2019 22:31
@seco555
No chyba nie wszyscy to rozumieją.
01.05.2019 22:26
@hoven
"serio nie pamietasz co gralismy za Juppa gdy ratowal po Carlo?"
Jupp przyszedł ratować skład po Carlo i graliśmy lepiej. Z tym samym składem. Bez wzmocnień. Nie widzisz więc, że ten sam skład może grać lepiej (do pewnego poziomu) wyącznie dzięki samej zmianie trenera na odpowiednią osobę?
Edytowano : 2019-05-01 22:23:34
To już nie pamiętasz co odwalał MU za Mourinho wcześniej i że za Solskjaer zaczeli grać lepiej?
01.05.2019 22:22
@jastrzab123
No proste! Wystarczy popatrzeć jak poprawiła się gra MU po zmianie trenera, a przecież nowy trener tez nie miał do dyspozycji innego składu.
Edytowano : 2019-05-01 22:19:46
@hoven
A próby wycieczek osobistych w moją stronę możesz sobie od razu darować. Kompletnie na mnie nie działają.
01.05.2019 22:18
Jasne, na LM skład mamy za słaby, więc nie winie Kovaca stricte za odpadnięcie z Liverpoolem (bardziej za styl w jakim to zrobiliśmy), ale to karygodne, by drużyna męczyła się cały sezon w lidze krajowej (w dodatku w sezonie ze sporą obniżką ogólnego poziomu rywali), a mecze w których grała przyjemnie dla oka i składnie można było policzyć na palcach jednej ręki.
Edytowano : 2019-05-01 22:16:36
@hoven
Dobrze ustawiona drużyna w meczu z ostatnią/przedostatnią drużyną w lidze miałaby takich sytuacji jaką miał Coman przynajmniej 5, a przestrzelona setka Comana decydowałaby jedynie o tym czy wynik brzmiałby 4:0 czy 5:0.
01.05.2019 22:14
@hoven
Trener nie jest od wykańczania akcji, jasne, ale już od odpowiedniego przygotowania drużyny do sezonu, doboru odpowiedniej taktyki, piłkarzy do pozycji pod konkretnego przeciwnika, jak najbardziej.
Edytowano : 2019-05-01 22:10:56
A co widzimy w obecnym sezonie? 0 (tak, słownie ZERO) przygotowanych schematów w ofensywie, piłkarze często wyglądają jakby pierwszy raz ze sobą grali. To co oni robią na tych treningach?
01.05.2019 22:09
@hoven
Jaki skład ma? Taki, o którym każda drużyna w BL może tylko pomarzyć.
01.05.2019 22:04
@hoven
Co nie zmienia faktu, że Kovaca mając taki skład jaki ma obecnie w Bayernie powinien sobie o wiele lepiej radzić w Bundeslidze. Tymczasem obecny sezon jasno pokazuje, że Kovac niezbyt radzi sobie ustawiając drużynę w meczach nawet z taką Norymbergą.
01.05.2019 21:58
@DonJupp4ever
Hernandez jest akurat świetnym piłkarzem. Byle go omijały kontuzje.
Edytowano : 2019-05-01 20:53:15
Jasne, że bez konkretnych wzmocnień drzwi z tabliczką "puchar LM" będą dla nas nadal zamknięte, ale z dobrym trenerem lepiej byśmy sobie poradzili na krajowym podwórku nawet z obecnym składem.
01.05.2019 20:48
@Arcatera80
Po pierwsze nie uważam, by OBECNIE Bundeslige i lige francuską dzieliła jakaś wielka przepaść jeśli chodzi o poziom. Wręcz przeciwnie - od dobrych trzech sezonów, te ligi są podobne poziomem do siebie, patrząc na punkty jakie zdobywają do rankingu UEFA.
Po drugie, ludzie tutaj sprzeciwiają się wysokim cenom za Wernera z jednej prostej przyczyny - ma rok do końca kontraktu. Trochę niepoważne byłoby kupowanie piłkarza za szczególnie duże pieniądze w sytuacji, gdy za rok można go pozyskać za darmo, więc można, a wręcz trzeba teraz narzucić trochę Lipskowi swoje warunki, bo to oni są w gorszej sytuacji.
Jeśli zaś chodzi o Pepe, to tutaj sytuacja jest trochę inna, bo on ma jeszcze kontrakt z Lille przez 3 lata (czyli sporo) i w obecnej rzeczywistości rynkowej takie ceny (80 mln) już nie szokują. Ja osobiście też uważam, że 80 mln za Pepe to gruba przesada ( i mówiąc szczerze wole zobaczyć u nas na skrzydłach innych piłkarzy), ale uważam, że gdyby Pepe został rok do końca kontraktu, to raczej też nikt by tutaj nie chciał płacić za niego powyżej 40 mln, podobnie jak teraz za Wernera.
01.05.2019 20:36
Nawet nasi pilkarze moga grac szybciej (moze nie az tak jak Ajax), ale im sie wpaja od dluzszego czasu zbyt rozwazna, wręcz bojazliwa grę, dostojna, powolna grę na jedno tempo w ofensywie, gdzie mało jest ruchu bez piłki.
30.04.2019 21:36
Odpowiedni skład to nie wszystko. Trzeba mieć też trenera, który ma pomysl, i ktory chce by jego zespół grał w ofensywie dynamicznie, z polotem, odważnie, szybko i często na jeden kontakt.
30.04.2019 21:24
Pavard też będzie popełniał błędy, spokojna głowa.
29.04.2019 10:13
Sorry @hoven , ale czepianie się Kimmicha w naszej obecnej sytuacji kadrowej, to jak narzekanie na brudne podłogi w podziurawionym jak ser szwajcarski, tonącym statku.
29.04.2019 10:11
@hoven
Żaden? Alaba ma nie mniejsze problemy w ustawianiu się od Kimmicha, o Boatengu i Hummelsie nie wspomnę. Całe szczęście, że mamy Rafinhe - ten za to błędów nie robi.
Edytowano : 2019-04-29 10:08:01
Tutaj mamy próbkę umiejętności Rafy: https://www.youtube.com/watch?v=fTJOKoscS-s
... i pokerowy face Juppa.
29.04.2019 10:06
Dokładnie. Nie jestem w stanie zliczyć nawet ile błędów robi taki Alaba. Ten "amatorski" Kimmich i tak góruje poziomem nad każdym naszym obecnym bocznym obrońcą.
I jaką to ofensywną grę prezentuje Alaba? Facet to cień samego siebie pod tym względem, w ofensywie nie daje nawet 50% tego co Kimmich.
29.04.2019 10:02
Coman po prostu nie potrafi strzelać i tyle. Nigdy tego nie umiał i potrafić nie będzie. Czasami coś mu wyjdzie po tym względem, ale to wszystko.
28.04.2019 20:02
Nie chce się za bardzo powtarzać, ale ja osobiście bez względu na to czy zdobędziemy mistrza, czy przegramy tytuł, nie chce widzieć Kovaca na ławce trenerskiej Bayernu w przyszłym sezonie. To takie moje małe życzeniowe myślenie.
Broń Boże nie zamierzam jednak w żaden sposób obrażać Nico - ładnie mu podziękować za współprace i pożegnać po finale PN.
28.04.2019 19:25
@dzojko
Nie, nie dostał. Usunąłem komentarz, bo rzeczywiście był niewłaściwy, ale nie każdy taki post musi z automatu skutkować ostrzeżeniem.
24.04.2019 22:43
Im bliżej okienka tym coraz gorsze nazwiska pojawiają się w plotkach. Oby tylko z dużej chmury nie było małego deszczu.
21.04.2019 15:23
Człowiek z przyjemnością oglądał mecz Ajaxu w LM... a później widzi taki mecz Bayernu, gdzie akcje wyglądają jakby ktoś puścił obraz z prędkością 0,5x. -.-
20.04.2019 15:53
@xeremeleque
Nię będzie takiego finału, bo te dwa zespoły grają razem w półfinale.
17.04.2019 22:56
To Eriksen ma farta
17.04.2019 22:54
Niesamowite!
17.04.2019 22:53
Spalony?
17.04.2019 22:52
Bramka dla Totków! Ostatnie 15 minut będzie ekscytujące...
17.04.2019 22:34
@FCBx2
Tego co w tym meczu się dzieje, to chyba nikt nie był w stanie przewidzieć. :)
17.04.2019 21:25
Co tu się dzieje O_O!
Edytowano : 2019-04-17 21:23:27
Moim zdaniem duży błąd bramkarza - nie powinien tak łatwo przepuszczać piłki w swoim polu.
@musza
A kto taki z czołowych zespolow ma 16-17 pilkarzy z pola w całej kadrze? Przedstaw nam tutaj teraz porzadna ławke rezerwowych w Bayernie (nie mowiac juz o tym co bedzie w przypadku kontuzji). Mówisz tak jakby wszyscy dookoła mieli takie dziury w składzie jak my i potrzebowali na gwałt nowych piłkarzy. Kto taki z czołowych zespołów Europy olewał uczciwe wzmacnianie zespołu w ciagu dobrych kilku ostatnich lat?
Edytowano : 2019-06-15 11:10:07
@misza oczywiscie
Edytowano : 2019-06-15 11:15:34
Real - kadra +25 Piłkarzy z pola
Barcelona - 21 piłkarzy
Juventus- 21 piłkarzy
PSG - 23 pilkarzy
City - 23 piłkarzy
Liverpool - 24 piłkarzy
...
Bayern - 17 pilkarzy
15.06.2019 11:09
Pewnie że tyka? Myślisz, że inne kluby będą cierpliwa czekać, aż Uli i Kalle skończą moczyć giry na tropikalnych wyspach? Nie, zaklepia co lepszych piłkarzy ew. przedłuża z nimi kontrakty.
Edytowano : 2019-06-15 09:31:18
Okienko transferowe to nie jest wyłącznie czas, kiedy zaczynasz negocjować i ściągać nowych piłkarzy, ale coraz częściej czas kiedy równo z dniem 1 lipca do klubu oficjalnie wchodzą piłkarze wynegocjowani i zakupieni WCZEŚNIEJ, glownie by w spokoju mogli zaznajamiac sie z nowym srodowiskiem i mogli przepracowac od poczatku okres przygotowawczy.
15.06.2019 09:26
@DonJupp4ever
Jesteś pewny, że kogoś jeszcze sciagna na obronę? Przyszedł Pavard i Lucas, do tego mamy Sule i ew. Javi? Srodek obrony kompletny! Rezerwowi na bokach obrony? Przecież można tam przesunąć Pavarda i Lucasa. Komplet! Na środku mamy Thiago, Sanchesa, Goretzka, Tolisso + Javiego. Piłkarzy na dwie pozycje aż nadto. Komplet! Jedziemy dalej, za plecami Lewego jest Muller i Goretzka, więc starczy. Na napadzie Lewy i zarabiający 5 baniek Arp, czy trzeba coś więcej? Kurde, niech ktoś zatrzyma ten pociąg bogactwa kadry zmierzający do Monachium. Skrzydla - Coman, Gnabry to nawet wg zarządu za mało, warto więc wydać 30 mln na Carassco. Poza tym na skrzydle może zagrać też niezawodny Tomek. Aż w głowie mi się zakrecilo od tej jakości. Jak widzicie kadra jest praktycznie kompletna już teraz, więc można spokojnie wypoczywać na urlopach.
Teraz już całkiem na poważnie, moim zdaniem to kontynuacja polityki minimalizmu dotycząca transferów i liczebnosci kadry w Bayernie. To nie bedzie pierwszy raz, gdy Bayern nie chce ściągać zbyt wielu piłkarzy, a zamiast tego chce by pojedynczy piłkarze obsadzali parę pozycji. To nie bedzie pierwszy raz, gdy widać, że zarząd nie pojmuje, że w futbolu istnieje coś takiego jak kontuzje (mamy je w nadmiarze co sezon) czy pauzy za kartki.
Pewnie kogoś sciagna, bo inaczej ich kibice zjedza, ale mam obawy, ze to okienko moze byc jednym z najbardziej rozczarowujacych od dobrych kilkunastu lat (biorac pod uwage glownie buńczuczne zapowiedzi zarzadu dotyczace nowych pilkarzy).
17 piłkarzy w polu w kadrze. A zegar tyka...
15.06.2019 09:17
Czyli wracamy do opcji z Carrasco. xD
13.06.2019 20:30
Hazarda sprzedała... Może Bayern zdesperowany brakiem postępów nad transferem Sane rzucił jakąś sporą kwotą za piłkarza z rocznym kontraktem, że aż oczka Chelsea się zaświeciły.
Edytowano : 2019-06-13 20:26:59
Ja osobiście jestem wielkim zwolennikiem ściągnięcia CHO do Bayernu, ale moim zdaniem to i tak absolutnie nie rozwiązywałoby problemu Bayernu w ofensywie i chciałbym widzieć jeszcze Sane.
Edytowano : 2019-06-13 20:29:53
@dzojko
Wisi jeszcze to zdjęcie gdzieś na necie? Bo równie dobrze mogło go w ogóle nie być, a cała ta sprawa to zwykła plota. Ponoć w necie nic nie ginie, a ja jakoś znaleźć nie mogę tej fotki. :)
13.06.2019 20:25
@Reeken89
Nic nie zwojujemy bo nie będziemy mieć ławki rezerwowych. Widzieliśmy to już w ostatnim sezonie, gdy niejednokrotnie musieliśmy "ratować się" Mullerem na skrzydle (z fatalnym skutkiem). Teraz odchodzi Franek, Arjen i James, więc jeden Sane nie rozwiąże absolutnie nic. Jedna, mniejsza plaga kontuzji (+jakies pauzy przez kartki) i gramy mlodzikami w podstawie. Łatwy przepis na 3 miejsce w BL.
11.06.2019 19:45
Ta klauzula to chyba jednak bajka, bo inaczej już jakiś klub by go dawno zaklepal.
11.06.2019 19:34
17 piłkarzy w polu w całej kadrze. Na ten moment ledwo idzie wystawić jakąkolwiek sensową ławkę rezerwowych. Nic wiecej nie ma sensu dodawać.
05.06.2019 16:07
Ale będą jaja jak Bayern nikogo znaczącego nie kupi w tym okienku i "ofensywa" transferowa skończy się na piłkarzu pokroju Wernera.
05.06.2019 16:02
Ale się nasza kadra masakrycznie kurczy. Na ten moment po odejściu 5 piłkarzy (wliczam Boatenga) i przyjściu tych 3 zaklepanych (Pavard,Lucas, Arp) mamy zaledwie 17 piłkarzy w polu!!
Naprawdę, nie wyobrażam sobie sytuacji w której nie uzupełnimy składu za każdego z odchodzącej trójki, czyli Arjena, Franka, Jamesa. Wraz z odejściem Kolumbijczyka brakuje już nam w składzie aż 3 piłkarzy ofensywnych. I to muszą przyjść piłkarze z odpowiednią jakością/potencjałem. Teraz w ofensywie mamy tak ogromną dziurę, że w zasadzie nie idzie wystawić nawet dobrej ławki rezerwowej.
Nie wiem jak to zarząd sobie wyobraża, bo póki co my bardziej osłabiliśmy i tak już bardzo wąską kadrę, a nie ją wzmocniliśmy.
04.06.2019 17:15
Zobaczmy najpierw jak będzie sobie radził Pavard w Bayernie, bo póki co nie jest powiedziane, że on w ogóle będzie grał w podstawie.
28.05.2019 21:54
Rafinha, czy Bernat lepszy w obronie od Kimmicha? No, no, czego się to człowiek nie dowie na necie wieczorkiem :P
Wypominasz błędy Kimmicha, a zapominasz o takich wielbłądach Rafinhi jak te z meczu Realu czy Alaby z Juve. Objechał Kimmicha piłkarz Norymbergi? No całe szczęście, że mamy w drużynie takiego Alabę, którego nigdy nikt nie minął.
Cieszy mnie za to, że wymieniłeś Trenta, bo skoro porównujesz Kimmicha do jednego z najlepszych bocznych obrońców na świecie, wg whoscored drugiego (po Kimmichu tak swoją drogą) to znaczy, że z Joshuą wszystko jest jak najbardziej w porządku.
Edytowano : 2019-05-28 21:44:34
@FanGraczyBayern
Jakich faktów?
28.05.2019 21:36
@DonJupp4ever
To, że zaczynał na innej pozycji, to nic nie znaczy.
Łukasz Piszczek całą karierę juniorską grał jako ofensywny pomocnik lub napastnik. Ba, swojego czasu został nawet królem strzelców Mistrzostw Europy U-19 w 2004 razem z jakimś turkiem. Dopiero będąc w wieku zbliżonym do Joshuy został przemianowany na bocznego obrońcę. I stał się bardzo dobrym bocznym obrońcą wypadałoby doprecyzować, bo np. zdobył w sezonie 2010/11 tytuł najlepszego prawego obrońcy pokonując w tym roku m.in. Lahma.
Edytowano : 2019-05-28 20:54:15
Kimmich choć może i poradziłby sobie na srodku pomocy, to moim zdaniem da po prostu dużo więcej drużynie grając na boku obrony, głównie dzięki jego bardzo dobrym górnym piłkom.
28.05.2019 20:51
Kimmich grając na boku obrony może paradoksalnie dać dużo więcej w ofensywie niż grając nawet wyżej, na środku pomocy. Największa siłą Kimmicha są bowiem dośrodkowania/podania z bocznego sektora boiska, na środku miałby ich siłą rzeczy mniej, bo gra na srodku wymusza trochę inny typ podań/asyst.
Z Alaby też średni środkowy pomocnik, bo mocno ogranicza go gra wyłącznie jedną nogą. W środkowym sektorze (gdzie najważniejsza jest dobra kontrola nad futbolówką) stanowi to dużo większy problem niż na boku obrony. A reprze gra na środku i furory nie robi.
Kiedyś już to mówiem, ale powtórze jeszcze raz - czepianie się gry Kimmicha w obronie (nasz najlepszy obrońca) jest jak czepialstwo kapitana statku, który narzeka na brudne podłogi w chwili, gdy jego podziurawiona jak sito łajba idzie na dno. Najpierw należałoby załatać dziury w kadłubie, a później dopiero chwytać za szmate.
28.05.2019 19:16
Ja wolę Kimmicha o wiele bardziej na boku obrony. W destrukcji nie gra wcale gorzej od Alaby czy naszych środkowych obrońców (którzy popełniali w tym sezonie mase błędów), natomiast w ofensywie daje niesamowitą jakość, jeśli idzie o liczbe asyst. Asyst, których nie miałby nawet w połowie tyle, gdyby przyszło grać mu na środku.
Edytowano : 2019-05-28 17:57:21
Ile Alaba zrobił błędów to szkoda gadać. Błąd jak ten z 0:24 tego filmiku https://www.youtube.com/watch?v=A0VVknVD0oc, to jedynie mały przykład.
28.05.2019 17:49
Oby nie, bo boje się że zostaniemy z jednym Wernerem jako przychodzącym skrzydłowym, czyli żadnym wzmocnieniem tej pozycji.
26.05.2019 14:32
@nyy32
Mam dokładnie taki same przemyślenia na temat tego sezonu i pracy Kovaca.
26.05.2019 14:12
Kovac nie ma poparcia wśród piłkarzy i to go powinno dyskredytowac juz na samym wstępie. Interwencje piłkarzy u zarządu, niezadowolenie z "taktyki" w meczach z Liverpoolem. Jak to ma się udać skoro piłkarze nie stoją murem za trenerem?
Dalej nie jest lepiej. Brak schematów w ofensywie, piłkarze przez cały sezon wyglądają jakby grali że sobą pierwszy raz, niezrozumiałe decyzje trenera w sprawie składu( na przykład zamiana pozycji skrzydlowych)...
Dla mnie te parę ostatnich, lepszych meczów nie zmienia sytuacji i jestem za tym, by przyszły sezon zaczynać z nowym trenerem.
26.05.2019 08:06
Poza tym znamienne jest to, ze trzech najlepszych ofensywnych pilkarzy w Bayernie ostatnich kilkunastu dobrych lat to Holender, Francuz i Polak.
Edytowano : 2019-05-25 22:29:15
Poza tym nie chce tez by ktos zarzucil mi, ze sie uwzielem na Niemcow, bo taki Sane to dla mnie nr 1 na skrzydło jeśli chodzi o potencjalne transfery, a Havertz wręcz musi do nas przyjść max za rok.
25.05.2019 22:27
@Matilegolas
Trzymamy trend z niemieckimi zawodnikami generalnie na stałym poziomie od 20 lat. Odchodzi teraz 3 obcokrajowców i nie widzę powodu, by na sile upychac w ich miejsce Niemcow na zasadzie, "bo tak", skoro mozna sciagnac lepszych zagranicznych piłkarzy np Ziyech zamiast Wernera.
Edytowano : 2019-05-25 22:25:01
Mogę puścić link do tabelki z proporcjami Niemcy-obcokrajowcy w Bayernie poczawszy od sezonu 2000/01.
25.05.2019 22:23
@Matilegolas
Bayern począwszy od 2000 roku nie był niemiecki w żadnym sezonie! Ba, były takie sezony, że liczba niemieckich zawodników w polu liczyła mniej niż 40% (sic!).
Edytowano : 2019-05-25 22:19:32
Od Niemców jest kadra, która swoją drogą była by zmieniona, gdyby przyszło jej grać z klubami w LM.
25.05.2019 22:17
Meier? Gdzie i kiedy był uznawany za większy talent niz Odoi?
25.05.2019 22:12
@Matilegolas
Jeden z większych talentów na Wyspach i jeden z najlepiej zapowiadających się młodych pilkarzy w Europie.
Edytowano : 2019-05-25 22:11:04
Tylko nie jest Niemcem, więc skreśla to co pewnie w twoich oczach na samych wstępie.
25.05.2019 22:09
No, koniec sezonu, więc teraz liczę, że od poniedziałku zarząd ostro ruszy z transferami. Sane, Ziyech/Odoi, Rodri, to mus. Werner lepiej zeby przedłużył kontrakt z Lipskiem, bo to poziomem idealny piłkarz dla nich.
Edytowano : 2019-05-25 22:05:02
No i Kovac lepiej by bylo jakby odszedl.
25.05.2019 22:04
Kung-fu Mulla znów w akcji.
25.05.2019 20:22
Arjen i Franek - jedni z najlepszych piłkarzy w historii tego klubu i z pewnością najlepsi w Bayernie w XXI wieku. To ta dwójka swojego czasu sprawiła, że Bayern wskoczył w świadomości wielu ludzi, do absolutnego, światowego topu piłki klubowej. Nie ma siły i sportowej klasy tej dwójki i Bayern ponownie musi bić się o Tier 1 w Europie i od zarządu zależy czy tą walkę uda się wygrać, bo ani Coman, ani Gnabry, ani zapowiadany Werner nigdy nawet nie zbliżą się do poziomu Robbery.
24.05.2019 15:32
@diablo
No prędzej będzie tak jak mówisz, ale Bayern nie powinien czekać do przyszłego lata, tylko przynajmniej teraz spisać umowę i np. wypożyczyć Havertza na rok do Bayeru. Tylko to wiązałoby się pewnie z zapłatą już teraz, a Bayern pewnie nie chce wydawać zbyt wiele w jednym okienku. Kurde, boje się, że ktoś go nam sprzątnie sprzed nosa.
24.05.2019 10:17
Dla mnie dużo bardziej potrzebny transfer niż np. Werner. Przydałoby się wydać nawet 10 mln więcej byle go zaklepać.
24.05.2019 10:03
Sane, Ziyech i Rodrigo. W takiej kolejnosci i okienko wyglada naprawde pieknie
Pavard -> Rafinha
Lucas -> Boa
Sane -> Franek
Ziyech -> Arjen
Rodrigo -> Sanches
23.05.2019 19:47
Jeszcze Ziyech by sie przydal
23.05.2019 19:06
Mało jest świadomości wśród ludzi, że skład drużyny, która chce walczyć na trzech frontach musi posiadać odpowiednią głębię, bo sezon długi, a kontuzje i tak się pojawią. Nasza kadra już jest masakrycznie wąska, teraz w tej chwili. Odejmując dwóch juniorów raptem 19 piłkarzy w polu!! Odchodzi Boa, Rafa, Franek, Arjen, może Sanches i James. 5-6 piłkarzy. Z Pavardem, Lucasem i Sane mielibyśmy 16-17 (sic!) piłkarzy w polu przez CAŁY sezon. Ledwo ławke idzie zapełnić tym jakże szerokim składem.
Edytowano : 2019-05-22 17:32:54
Wtedy naprawdę lepiej nie startować w europejskich pucharach, bo sezon w BL moglibyśmy kończyć częściowo drugą drużyną.
22.05.2019 17:31
@DieRoten
Będziemy, będziemy. Odeszło dwóch skrzydłowych, sam Sane nie załata dziury.
22.05.2019 17:25
@dzojko
Jak Bayern "wzmocni" się w ofensywie jedynie Wernerem (który skrzydłowym nie jest) w pogodni za jakimś wyimaginowanym "niemieckim Bayernem", to wcale się nie zdziwie jak BVB w przyszłym sezonie odsadzi nas konkretnie w BL jak to już zrobili swojego czasu za Kloppa.
Odchodzi z Bayernu dwóch Wielkich skrzydłowych, to chociaż tych dwóch nowych, nominalnych skrzydłowych przydałoby się do Bayernu ściągnąć, by nie kurczyć jeszcze bardziej składu (który i tak już obecnie jest bardzo wąski). Sane i Ziyech to powinna być absolutna podstawa.
22.05.2019 16:46
@dzojko
Wiadomo, ze BVB nie ma możliwości robić takich transferów jak Bayern, ale gdyby Bayern był na miejscu Dortmundu, to Uli takiego Brandta chciałby kupić za max 15 mln i saga trwałaby do września.
22.05.2019 16:13
No trzeba przyznać, że nie bawią się z transferami jak Bayern tylko 2 dni - 3 transfery i dziękuje, do widzenia.
22.05.2019 16:05
Sane, Ziyech, ewentualnie Odoi (ale wtedy trzeba sprzedać np. Comana by zrobić miejsce). Werner jako zmiennik Lewego, ew. za plecy Lewego (choć tu lepszy byłby IMOHavertz), bo na skrzydle to byłby dramat.
22.05.2019 14:58
Dużo lepszy deal (jak już w takiej kategorii operujemy) dla Uliego to Ziyech - tańszy, mniej łapie kontuzji, młodszy, statystyki też ma świetne...
Edytowano : 2019-05-21 21:50:36
No i pokazał się z dobrej strony w LM, również przeciwko Bayernowi.
21.05.2019 21:49
Bale to się nadaje, ale do gabinetu lekarskiego.
21.05.2019 21:43
@fcb25
Może czekają z ogłoszeniem transferu, aż rozegrany zostanie finał Pucharu Niemiec? Oby :)
21.05.2019 21:41
Jak już robimy koncert życzeń:
Odchodzą: Ribery, Robben, Rafina, Boateng, Sanches, James (szczerze wątpie, że go wykupią. Gdyby Bayern miałby to zrobić, to już dawno wszystko byłoby załatwione)
Przychodzą: Pavard, Lucas, Sane, Ziyech, Rodrigo (o nim najwięcej się słyszy w kwestii defensywnych pomocników) no i ktoś za plecy Lewego, gdyby Jamesa nie wykupili (może być nawet ten Werner, ale to IMO najmniej ważny transfer)
21.05.2019 21:30
@MateuszFCB
A Zyiech nie ma czasem klauzuli odstępnego wynoszącej 30 mln?
Edytowano : 2019-05-21 21:26:04
Piszą o niej choćby tu:
https://transfery.info/124633,potwierdzone-ziyech-dostanie-zgode-na-odejscie-z-ajaksu
http://krotkapilka.com.pl/2019/05/18/kolejny-pilkarz-odchodzi-z-bayernu-ziyech-dostal-zgode-na-transfer/
Inna sprawa ile w tym prawdy...
21.05.2019 21:24
Sane jak najbardziej ok (choć ponoć dosyć konfliktowy i lubi gwiazdorzyć na treningach), ale zamiast Wernera wolałbym choćby Ziyecha. Odchodzi Franek i Arjen, dwóch skrzydłowych, więc i tylu powinno do drużyny dołączyć (Wernera nie traktuje jako typowego skrzydłowego, bo imo słabo nadaje się na tą pozycje).
Edytowano : 2019-05-21 21:06:28
Gdyby ten obraz (https://pbs.twimg.com/media/D6-YDM6U0AEMB0Z.jpg:large) okazał się rzeczywistością, to byłoby pięknie, tylko wtedy Coman i Gnabry mogą liczyć co najwyżej na ławkę.
21.05.2019 21:04
No ta 'kiwka' Mullera to było złoto. Aż sam liniowy się chyba z tego smial. :D
11.05.2019 17:10
Muller pierwszy do zmiany
11.05.2019 17:01
Gdzie są jakieś zmiany?
11.05.2019 16:58
O, nawet Muller się pojawił. Co prawda koncertowo zepsuł fajna akcje, ale przynajmniej teraz wiem, że jest na boisku...
11.05.2019 16:16
... których mi się w ogóle oglądać nie chce. Obrzydzili mi finały w tym roku :(
09.05.2019 23:50
załamka
09.05.2019 23:47
Duże brawa dla Ajaxu za ten sezon. Grali wspaniale w ofensywie, z dużym polotem. Szkoda, że odpadli w taki sposób, bo nie ma chyba nic gorszego dla przegranego niż bramka w ostatniej minucie.
Edytowano : 2019-05-08 23:08:59
@misza
Czemu ktoś miałby obwiniać ten Haga, skoro stworzył chyba najlepiej grającą ofensywnie drużynę w Europie w tym roku? W dodatku efektownie pokonali Real i Juve, którzy pewnie bez większych problemów poradziliby sobie z Bayernem Kovaca.
08.05.2019 23:06
@dzojko
Bez zmiany trenera - nie ma szans.
08.05.2019 21:39
Klask, klask, klask. Szacun dla Ajaxu.
Edytowano : 2019-05-08 21:38:43
@dzojko
Szybkość na ten moment nieosiągalna dla Bayernu.
08.05.2019 21:38
De Ligt raczej zaklepany przez Barcelone.
08.05.2019 21:10
Rekonwalescencja Hudsona-Odoi przebiega sprawniej niz początkowo zakładano - twierdzą angielskie zródła. Młody anglik ma wrócić do gry juz we wrześniu. Te same źródła twierdza, ze piłkarz wciąż marzy o grze dla Bayernu, a Bawarczycy maja złożyć Chelsea kolejna oferte kupna CHO w letnim okienku transferowym.
08.05.2019 17:51
Te plotki sa zbyt piekne, by byly prawdziwe, niestety. (No moze oprocz Chiesy, bo jego akurat bym nie chciał w Bayernie).
08.05.2019 16:16
@Misiek
"Kovac ma skład okrojony na bundeslige i tyle "
...a mimo to męczymy się w BL niemiłosiernie, podczas gdy naprawdę ładnych spotkań na krajowym podwórku w całym sezonie było raptem parę na krzyż. Tu już naprawdę nie chodzi o tę nieszczęsną LM, bo odpaść z Liverpoolem to nie wstyd patrząc na nasz skład (choć już o ten styl porażki można mieć pretensje), ale o to, że cały sezon to jedna wielka męka. Niech każdy sobie sam odpowie, ile tak naprawdę meczów Bayernu w tym sezonie BL oglądał z przyjemnością? Tak uczciwie.
Ja znam parę postronnych osób interesujących się piłką i często oglądających Bayern, którzy bez ogródek powiedzieli mi, że "tego Bayernu naprawdę nie idzie oglądać". Dzisiaj komentator też stwierdził koło 70-80 minuty, że naprawdę ciężko się ogląda, to co Bayern wyczynia.I podobne wnioski powtarzają się przecież co chwile, praktycznie przez cały rok. A chyba nie powiesz mi, że ten skład, który Kovac ma do dyspozycji nie pozwala na to, by grać chociaż składnie i z jakimś pomysłem.
Tymczasem ja często widze jak nasi piłkarze wyglądają jakby zwyczajnie nie wiedzieli co mają robić na boisku, jakby nikt z nimi nawet nie próbował ćwiczyć jakichkolwiek wariantów ofensywnych na treningu. Ja nie wiem nawet czy nasz trener nawet wie jak ma wyglądać dobrze ustawiony ofensywnie zespół, z wypracowanymi schematami, bo patrząc na obecny Eintracht, to naprawdę ich ofensywna gra to niebo i ziemia w stosunku do Eintrachtu Kovaca.
04.05.2019 19:20
Karnego nie powinno być, a teraz drugiej zółtej. Sędzia po równo w błędach.
04.05.2019 16:45
Według mnie też nie powinno być karnego.
04.05.2019 16:39
Lepszego PO niż Kimmich jeszcze długo nie znajdziemy.
04.05.2019 16:33
Chelsea pewnie liczy na błyskawiczne transfery na początku okienka, więc może zwiększają się szanse na transfer CHO do Bayernu.
04.05.2019 15:55
@DonJupp4ever
A to Chelsea nie ma zakazu transferowego?
Edytowano : 2019-05-04 15:53:12
Już przeczytałem, że przedłużają się procedury ws. zakazu.
04.05.2019 15:51
Brałbym wszystkie te trzy nazwiska przewijające się w tym newsie, ale w odwrotnej kolejności:
najpierw ten Haga, później de Ligta, a na końcu ewentualnie Ziyecha (choć nie jest to skrzydłowy moich marzeń). Do tego Odoia i Wernera (choć Jovic byłby dużo lepszy) i można zaczynać sezon. :)
04.05.2019 10:42
@xeremeleque
Kurcze, bo tylko nadziei narobisz. :)
02.05.2019 22:09
Aj, szkoda, że nie wytrzymali do przerwy.
02.05.2019 21:45
Mogą odpaść, ale tak jak w przypadku Ajaxu, u mnie mają szacunek, bo fajny futbol prezentują. Starają się grać ze zmiennym tempem, z pomysłem, po prostu całkiem fajnie grają.
02.05.2019 21:43
Nie wiem jak wam, ale mnie się dużo bardziej podoba Eintracht Hüttera niż Eintracht za Kovaca. Strzelają więcej bramek (do tego lepiej w obronie), z większym polotem w napadzie przede wszystkim, odważniej.
Edytowano : 2019-05-02 21:33:47
W ataku momentami grają jak trochę gorszy Ajax, ale widać w tym jakąś myśl, wypracowane schematy, zgranie. Nie to co u nas...
Edytowano : 2019-05-02 21:33:47
W ataku momentami grają jak trochę gorszy Ajax, ale widać w tym jakąś myśl, wypracowane schematy, zgranie. Nie to co u nas...
02.05.2019 21:31
To co, bierzemy Jovica zamiast Wernera? :P
02.05.2019 21:24
@tapczan
Wcale nie. W Bayernie XXI wieku kadra zazwyczaj rozkładała się co sezon mniej więcej pół na pół jeśli chodzi o niemieckich zawodników i obcokrajowców. Jeśli natomiast weźmiemy wyłącznie piłkarzy z pola, to znajdą się też takie sezony, gdzie obcokrajowców było w Bayernie więcej niż Niemców.
02.05.2019 12:31
Byłoby fajnie jakby przyszedł od lata.
02.05.2019 12:26
@hoven
Do sytuacji Comana już się odniosłem, drugi raz nie zamierzam się powtarzać.
Edytowano : 2019-05-01 23:19:25
Do ignorowanych oczywiście możesz mnie dołączyć - masz do tego naturalnie prawo. Inna sprawą już jest sposób w jaki traktujesz tych, którzy mają odmienne zdanie, ale to już nie moje zadanie cie tego uczyć. Z mojej strony EOT.
01.05.2019 23:17
Jeszcze co do Solskjaera i Mourinho w MU. Tylko w tym sezonie:
1) Mourinho prowadził Mu przez pierwsze 17 kolejek, bilans 7-5-5 (z-r-p) razem 26 punktów co daje 1,53 punkta na mecz
2) Solskjaer prowadził MU przez 19 kolejek, bilans 12-3-4 razem 39 punktów co daje 2,05
Edytowano : 2019-05-01 23:11:51
2,05 punktów na mecz
Edytowano : 2019-05-01 23:12:55
To tak dla tych co twierdzą, że Solskjaer nic nie dał pozytywnego MU...
01.05.2019 23:11
@hoven
Byłem pewny, że od razu wyskoczysz z tym największym tegorocznym rodzynkiem i mnie zawiodłeś. Niestety takich meczów było w tym roku bardzo mało (nieporównywalnie mniej, niż w poprzednich sezonach).
01.05.2019 22:33
@misza
Jakie pojedyncze, jak my się męczymy cały sezon? Ile było meczów Bayernu za Kovaca w BL kiedy można było powiedzieć, że graliśmy fajną piłke, a mecze wygrywaliśmy na dużej pewności siebie?
01.05.2019 22:31
@seco555
No chyba nie wszyscy to rozumieją.
01.05.2019 22:26
@hoven
"serio nie pamietasz co gralismy za Juppa gdy ratowal po Carlo?"
Jupp przyszedł ratować skład po Carlo i graliśmy lepiej. Z tym samym składem. Bez wzmocnień. Nie widzisz więc, że ten sam skład może grać lepiej (do pewnego poziomu) wyącznie dzięki samej zmianie trenera na odpowiednią osobę?
Edytowano : 2019-05-01 22:23:34
To już nie pamiętasz co odwalał MU za Mourinho wcześniej i że za Solskjaer zaczeli grać lepiej?
01.05.2019 22:22
@jastrzab123
No proste! Wystarczy popatrzeć jak poprawiła się gra MU po zmianie trenera, a przecież nowy trener tez nie miał do dyspozycji innego składu.
Edytowano : 2019-05-01 22:19:46
@hoven
A próby wycieczek osobistych w moją stronę możesz sobie od razu darować. Kompletnie na mnie nie działają.
01.05.2019 22:18
Jasne, na LM skład mamy za słaby, więc nie winie Kovaca stricte za odpadnięcie z Liverpoolem (bardziej za styl w jakim to zrobiliśmy), ale to karygodne, by drużyna męczyła się cały sezon w lidze krajowej (w dodatku w sezonie ze sporą obniżką ogólnego poziomu rywali), a mecze w których grała przyjemnie dla oka i składnie można było policzyć na palcach jednej ręki.
Edytowano : 2019-05-01 22:16:36
@hoven
Dobrze ustawiona drużyna w meczu z ostatnią/przedostatnią drużyną w lidze miałaby takich sytuacji jaką miał Coman przynajmniej 5, a przestrzelona setka Comana decydowałaby jedynie o tym czy wynik brzmiałby 4:0 czy 5:0.
01.05.2019 22:14
@hoven
Trener nie jest od wykańczania akcji, jasne, ale już od odpowiedniego przygotowania drużyny do sezonu, doboru odpowiedniej taktyki, piłkarzy do pozycji pod konkretnego przeciwnika, jak najbardziej.
Edytowano : 2019-05-01 22:10:56
A co widzimy w obecnym sezonie? 0 (tak, słownie ZERO) przygotowanych schematów w ofensywie, piłkarze często wyglądają jakby pierwszy raz ze sobą grali. To co oni robią na tych treningach?
01.05.2019 22:09
@hoven
Jaki skład ma? Taki, o którym każda drużyna w BL może tylko pomarzyć.
01.05.2019 22:04
@hoven
Co nie zmienia faktu, że Kovaca mając taki skład jaki ma obecnie w Bayernie powinien sobie o wiele lepiej radzić w Bundeslidze. Tymczasem obecny sezon jasno pokazuje, że Kovac niezbyt radzi sobie ustawiając drużynę w meczach nawet z taką Norymbergą.
01.05.2019 21:58
@DonJupp4ever
Hernandez jest akurat świetnym piłkarzem. Byle go omijały kontuzje.
Edytowano : 2019-05-01 20:53:15
Jasne, że bez konkretnych wzmocnień drzwi z tabliczką "puchar LM" będą dla nas nadal zamknięte, ale z dobrym trenerem lepiej byśmy sobie poradzili na krajowym podwórku nawet z obecnym składem.
01.05.2019 20:48
@Arcatera80
Po pierwsze nie uważam, by OBECNIE Bundeslige i lige francuską dzieliła jakaś wielka przepaść jeśli chodzi o poziom. Wręcz przeciwnie - od dobrych trzech sezonów, te ligi są podobne poziomem do siebie, patrząc na punkty jakie zdobywają do rankingu UEFA.
Po drugie, ludzie tutaj sprzeciwiają się wysokim cenom za Wernera z jednej prostej przyczyny - ma rok do końca kontraktu. Trochę niepoważne byłoby kupowanie piłkarza za szczególnie duże pieniądze w sytuacji, gdy za rok można go pozyskać za darmo, więc można, a wręcz trzeba teraz narzucić trochę Lipskowi swoje warunki, bo to oni są w gorszej sytuacji.
Jeśli zaś chodzi o Pepe, to tutaj sytuacja jest trochę inna, bo on ma jeszcze kontrakt z Lille przez 3 lata (czyli sporo) i w obecnej rzeczywistości rynkowej takie ceny (80 mln) już nie szokują. Ja osobiście też uważam, że 80 mln za Pepe to gruba przesada ( i mówiąc szczerze wole zobaczyć u nas na skrzydłach innych piłkarzy), ale uważam, że gdyby Pepe został rok do końca kontraktu, to raczej też nikt by tutaj nie chciał płacić za niego powyżej 40 mln, podobnie jak teraz za Wernera.
01.05.2019 20:36
Nawet nasi pilkarze moga grac szybciej (moze nie az tak jak Ajax), ale im sie wpaja od dluzszego czasu zbyt rozwazna, wręcz bojazliwa grę, dostojna, powolna grę na jedno tempo w ofensywie, gdzie mało jest ruchu bez piłki.
30.04.2019 21:36
Odpowiedni skład to nie wszystko. Trzeba mieć też trenera, który ma pomysl, i ktory chce by jego zespół grał w ofensywie dynamicznie, z polotem, odważnie, szybko i często na jeden kontakt.
30.04.2019 21:24
Pavard też będzie popełniał błędy, spokojna głowa.
29.04.2019 10:13
Sorry @hoven , ale czepianie się Kimmicha w naszej obecnej sytuacji kadrowej, to jak narzekanie na brudne podłogi w podziurawionym jak ser szwajcarski, tonącym statku.
29.04.2019 10:11
@hoven
Żaden? Alaba ma nie mniejsze problemy w ustawianiu się od Kimmicha, o Boatengu i Hummelsie nie wspomnę. Całe szczęście, że mamy Rafinhe - ten za to błędów nie robi.
Edytowano : 2019-04-29 10:08:01
Tutaj mamy próbkę umiejętności Rafy: https://www.youtube.com/watch?v=fTJOKoscS-s
... i pokerowy face Juppa.
29.04.2019 10:06
Dokładnie. Nie jestem w stanie zliczyć nawet ile błędów robi taki Alaba. Ten "amatorski" Kimmich i tak góruje poziomem nad każdym naszym obecnym bocznym obrońcą.
I jaką to ofensywną grę prezentuje Alaba? Facet to cień samego siebie pod tym względem, w ofensywie nie daje nawet 50% tego co Kimmich.
29.04.2019 10:02
Coman po prostu nie potrafi strzelać i tyle. Nigdy tego nie umiał i potrafić nie będzie. Czasami coś mu wyjdzie po tym względem, ale to wszystko.
28.04.2019 20:02
Nie chce się za bardzo powtarzać, ale ja osobiście bez względu na to czy zdobędziemy mistrza, czy przegramy tytuł, nie chce widzieć Kovaca na ławce trenerskiej Bayernu w przyszłym sezonie. To takie moje małe życzeniowe myślenie.
Broń Boże nie zamierzam jednak w żaden sposób obrażać Nico - ładnie mu podziękować za współprace i pożegnać po finale PN.
28.04.2019 19:25
@dzojko
Nie, nie dostał. Usunąłem komentarz, bo rzeczywiście był niewłaściwy, ale nie każdy taki post musi z automatu skutkować ostrzeżeniem.
24.04.2019 22:43
Im bliżej okienka tym coraz gorsze nazwiska pojawiają się w plotkach. Oby tylko z dużej chmury nie było małego deszczu.
21.04.2019 15:23
Człowiek z przyjemnością oglądał mecz Ajaxu w LM... a później widzi taki mecz Bayernu, gdzie akcje wyglądają jakby ktoś puścił obraz z prędkością 0,5x. -.-
20.04.2019 15:53
@xeremeleque
Nię będzie takiego finału, bo te dwa zespoły grają razem w półfinale.
17.04.2019 22:56
To Eriksen ma farta
17.04.2019 22:54
Niesamowite!
17.04.2019 22:53
Spalony?
17.04.2019 22:52
Bramka dla Totków! Ostatnie 15 minut będzie ekscytujące...
17.04.2019 22:34
@FCBx2
Tego co w tym meczu się dzieje, to chyba nikt nie był w stanie przewidzieć. :)
17.04.2019 21:25
Co tu się dzieje O_O!
Edytowano : 2019-04-17 21:23:27
Moim zdaniem duży błąd bramkarza - nie powinien tak łatwo przepuszczać piłki w swoim polu.
17.04.2019 21:22
Ja tam nie narzekam - ważne, że emocje są. :)
17.04.2019 21:15