No niech chociaż zrobią tą jedną, składną i dobrą akcje ofensywną!
29.10.2019 21:28
Kompletnie nie są przygotowani do sezonu. Nie ma zgrania, ani formy.
29.10.2019 21:23
Grają troszke jak Wisła w meczu z Legią.
29.10.2019 20:42
Persic oddał honorowo piłkę przeciwnikowi. :D
Edytowano : 2019-10-29 20:39:58
@dzordan
No ja też o tym wcześniej mówiłem - że Carlo wyleciał po lepszej grze. Taka prawda.
29.10.2019 20:38
Ale tu cała obrona zawaliła (Pavard, Boateng), nie tylko Davies.
29.10.2019 20:37
Ach, akurat Daviesa mi najbardziej szkoda. :(
29.10.2019 20:35
@dzordan
Ciężko o rotacje, gdy trener boi się o 3 punkty w każdym meczu. Strasznie brakuje nam w tym sezonie (w poprzednim zresztą też) takich dawnych, pewnych i spokojnych meczów.
29.10.2019 20:34
@hoodykr
Ciężko mi to stwierdzić, bo za dużo go nie widziałem. Z tego co mogłem zaobserwować z jego krótkich występów, to zdaje się, że jest całkiem nieźle wyszkolony technicznie, piłka mu raczej nie przeszkadza, że tak się wyraże.
@MateuszFCB
Też właśnie się zastanawiam.
29.10.2019 20:31
Chciałbym dłużej pooglądać jak gra Cuisance. Niestety, praktycznie w ogóle nie dostaje minut.
29.10.2019 20:26
Jedyne co mi się podoba u Kovaca, to że zaczyna coraz więcej stawiać na Daviesa. Dosyć mi się podoba gra Kanadyjczyka i życzyłbym sobie, by grał jeszcze więcej.
Edytowano : 2019-10-29 20:17:41
Fajnie, że znalazł mu pozycje na boisku.
29.10.2019 20:16
Powinno być już 1:0 dla Bochum. Coś lubimy ostatnio komplikować sobie sytuacje w 1-2 minucie meczu.
29.10.2019 20:02
Nie chce mi się wierzyć w zimowy transfer. Podobnych newsów było pełno w lipcu-sierpniu (na czele z wypowiedziami True-Falka) i wszyscy wiemy jak to się skończyło. Jak przyjdzie w lecie to będę zadowolony.
29.10.2019 11:47
@misza
Post z 12 września, godz. 16:37
"Żałosny jestes z tym ciągłym powtarzaniem tych samych pseudoargumentow."
Inwektywa in. obelga - obraza słowna wyrażona mową lub pismem, przez przypisanie danej osobie cech negatywnych. Najczęściej wykorzystuje się wyrazy nacechowane emocjonalnie. Gramatycznie najczęściej rzeczownik lub PRZYMIOTNIK.
Dalej nie mam czasu szukać, bo mam ciekawsze rzeczy do roboty. Z mojej strony EOT, by ukrócić jałową dyskusje.
Edytowano : 2019-10-28 13:44:49
A to był chyba pierwszy z brzegu twój post jaki wyskoczył mi w przeglądarce. :D
28.10.2019 13:42
W styczniu moim zdaniem transfer raczej nie wypali, ale liczę na letnie okienko (podobnie jak czekam na przyjście Havertza)
28.10.2019 13:34
@misza
Poważnie? Trochę by ich się znalazło na przestrzeni tych paru ostatnich miesięcy.
28.10.2019 13:24
@misza
Pozwól ludziom gdybać do woli, bo od tego również jest ten portal. Nie ma nic złego w luźnym gdybaniu nt. Bayernu, no chyba, że ktoś traktuje każdy aspekt swojego życia śmiertelnie poważnie.
Naprawdę, to moja ostatnia rada dla ciebie - daruj sobie takie prywatne wycieczki w komentarzach w stosunku do innych osób, stosowania inwektyw itp. itd.
Można się nie zgadzać z czyimś zdaniem, ale jak ktoś nie potrafi, ja nie wiem, choć starać się używać kultury w swoich wypowiedziach, to lepiej niech sobie daruje pisanie.
Edytowano : 2019-10-28 12:58:49
Bo to trochę dziwne, że osoba, która ciągle powtarza o "trzymaniu poziomu dyskusji" nie potrafi sie nawet stosować do zasad netykiety.
28.10.2019 12:56
@misza
A my zremisowaliśmy z 14-stym w tabeli Augsburgiem, 10-tą Herthą czy przegraliśmy z 12-stym Hoffenheim. Z takim porównywaniem sił między klubem na x miejscu a klubem na y miejscu daleko nie zajdziesz. Ja patrze na ogólną dyspozycje zespołu, a nie na to czy Arsenal jest ogólnie lepszy, czy gorszy od Bayern i czy jest gorszy o jedną klasę czy o pięć. A prawda jest taka, że na ten moment wygraliśmy ledwo połowę spotkań w słabszej lidze, więc naturalne jest myślenie, że w silniejszej lidze (z naszą aktualną dyspozycją) byłoby o te punkty przynajmniej równie trudno jak na rodzimym podwórku.
To tyle mojego skromnego zdania na ten temat.
Po drugie radziłbym wziąć coś na uspokojenie np. zaparzyć melise. A już na pewno radziłbym nie podpalać się jak nastolatek na imprezie na każdym post, który choć trochę krytycznie odnosiłbym się do aktualnej formy klubu z Monachium. Bo to naprawdę już czarno na białym widać, że jesteś jedną z głównych osób w tym serwisie, który co chwila wyskakuje z jakimiś niepotrzebnymi nikomu zaczepkami. Chwilka refleksji wystarczy przed naciśnięciem na "Wyślij".
Edytowano : 2019-10-28 12:44:00
*odnosi
28.10.2019 12:41
Ładny hejter z tego Gentnera, w dodatku nie zna sie :)
Edytowano : 2019-10-28 10:38:47
@Michello
Oczywiście, że chodziło o to, by liga była ciekawsza, bardziej wyrównana, ale to inne kluby miały się dźwigać poziomem do Bayernu, a nie Bayern zniżać do reszty. W tej chwili BL ma słaby, ale wyrównany poziom. Przyznać się, kogo to cieszy? :P
Edytowano : 2019-10-28 10:42:13
@Reeken89
Stawiam, że teraz walczyliby o 5-6 miejsce z Arsenalem i Crystal Palace mając około 15-18 ptk.
28.10.2019 10:35
Leo nie takich piłkarzy wkręcil w ziemię i nie ma znaczenia, że najprostszym zwodem, bo Messi ma tak szybką nogę i panowanie nad pilka, że w 99% to wystarcza. Przeciw Buytenowi nawet tego nie musiałby robić, wystarczyłoby nagłe przyspieszenie i zwyczajnie przebieglby obok.
Demichelis? Jego tez doskonale pamiętam. Jeden jedyny świetny sezon - to wszystko na co go było stać w Bayernie.
Jakby ta dwójka grała w Bayernie pod wodzą Kovaca, to już dawno by mu "załatwiła" papier pt. "Rozwiązanie Umowy".
25.10.2019 12:41
@misza
To chyba normalne, że dyskutuje się na te tematy, które są w danym momencie szczególnie, hmm... żywotne, bieżące. Mamy (znowu) słaby okres w Bayernie, zewsząd rozlega się krytyka zespołu i trenera, to co w tym dziwnego, że i tutaj pojawiają się głosy ludzi, którzy mają podobne zdanie? Jak Robbery byli w szczytowym okresie, to też ludzie głównie rozpływali się tutaj nad ich grą, ograniczając posty do zachwytu. To trochę tak jakby narzekać, że w czasie okienka transferowego rozmawia się głównie o transferach, a w czasie przerw reprezentacyjnych o występach reprezentacji. Sorry, nie czaje tego. Jak cie to szczególnie razi, to może rzuć ciekawszy dla ogółu temat do rozmowy, może ktoś pochwyci dalej. Ja ludzi nie mam zamiaru zmieniać, zresztą nie mam takiej mocy by to zrobić. :)
Ja wyraziłem teraz zdanie na temat Kovaca (a temat nawinął mi się sam, bo właśnie grała drużyna trenera, który jest wymieniany jako jeden z głównych kandydatów na przejęcie stołka po Chorwacie), bo zwyczajnie czułem taką potrzebę, irytuje mnie lekko to, że nie ma postępów w grze i nie widać "światełka w tunelu". Jak będę miał potrzebe wyrazić własne zdanie na inny temat, to to zrobię.
"Zreszta często ci sami, którzy życzą Kovacowi złe, i zadają się triumfować kiedy Bayernowi nie idzie, przez ostatni rok popisywali się już wielokrotnie dopingiem BVB. Jesi chcecie iść w ta stronę... "
Kto chce iść w tą stronę? Prosiłbym nie uogólniać, bo to trochę krzywdzące.
Edytowano : 2019-10-23 21:04:59
Chciałem też podkreślić, że ja prezentuje wyłącznie własne poglądy, nie redakcji. Admin dla przykładu może mieć kompletnie odmienne w sprawie Kovaca.
23.10.2019 20:59
@JazGod
Dlatego nie warto zawsze brać wszystkiego co się na swój temat słyszy w internecie/realu zbyt poważnie, bo prędzej czy później człowiek zwariuje. :)
23.10.2019 20:06
@misza
Coś około 9 punktów straty do lidera BL w przerwie zimowej i rozpaczliwy pościg na wiosne (całe szczęście, że BVB wyciągnęło pomocną dłoń). Ja tego nie nazwe "dobrym sezonem", bo tu nic nie było zrobione pewnie i na spokoju.
Jeśli widzisz w tym co teraz Bayern wyczynia jakikolwiek progres w stosunku do sezonu 2018/19, to jest to twoje prawo. Ja nie widze większej zmiany na plus. Wręcz przeciwnie - mamy wręcz lustrzane odbicie poprzedniego roku.
Nie rozumiem kompletnie drugiej części twojego postu . Przecież po to jest ta strona. By między innymi wyrażać własne zdanie na temat swojego ukochanego klubu,co kogoś cieszy, boli, denerwuje. Jeśli wszystko odbywa się zgodnie z regulaminem, to w czym problem? W czym jest problem, ze ktoś może uważać Kovaca za trenera zbyt słabego na Bayern i o tym dyskutować? Każdy ma prawo się z takim zdaniem nie zgadzać, ale jest też coś takiego jak tolerancja do odmiennych poglądów. Chyba, nie?
Rozumiem, że jakbyś ty był moderatorem, to byś takie, niepasujące do twojego obrazu rzeczywistości, posty kasował, ale czy to nie byłaby cenzura? Może się myle, ale zawsze (a trwam na tej stronie nieprzerywanie, praktycznie codziennie, już przeszło 10 lat) traktowałem i traktuje tą stronę za taki azyl, kącik dla kibiców Bayernu, gdzie każdy może wolno wyrazić swoje zdanie.
Edytowano : 2019-10-23 20:01:38
*sorki za błędy, pisałem na szybko.
Edytowano : 2019-10-23 20:03:29
wolno wyrazić sowje zdanie, OCZYWIŚCIE w zgodzie z regulaminem :P
23.10.2019 20:00
@DonJupp4ever
Dlatego absolutnie nie mogę winić trenera, że nie dał/da rady wygrać LM (co najwyżej moge mieć pretensje za styl), bo widze, że m.in. brakuje kogoś szczególnego na skrzydle. Z drugiej strony moge wymagać i wymagam (również od trenera), by taki klub jak Bayern, z takim składem jaki posiada grał dużo lepiej z takimi klubami jak Augsburg czy właśnie Pireus. Tylko tyle. Czy to takie straszne?
23.10.2019 19:43
@DonJupp4ever
Absolutnie się nie pogubiłem. Podkreśliłem, że nie kupuje stwierdzenia, że z tym składem jaki Bayern ma nie można grać lepiej czy nie tracić dwóch bramek w co drugim meczu. I nie kupuje tego, że to wyłącznie wina pilkarzy, bo nie mówimy tutaj o Barcelonie czy innym City, tylko o Augsburgu czy Pireusie.
Ajax już 1:0.
Edytowano : 2019-10-23 19:33:38
@misza
Jasne, że każdemu trenerowi może się przytrafić słabszy okres, ale nie myl słabszego okresu z brakiem jakiegokolwiek postępu po słabym całym sezonie. Pobudka, na tą chwile leci nam podobna słabość drugi rok. No chyba, że określenie "słabszy okres" traktujesz jako okres kilku lat...
Edytowano : 2019-10-23 19:34:33
*drugi rok z rzędu
23.10.2019 19:31
No na razie Ajax też jakoś szczególnie się nie prezentuje. Widać , że ciężko jest zastąpić stratę kilku czołowych piłkarzy, ale widać też, że chcą kontynuować sposób grania z poprzedniego sezonu.
23.10.2019 19:24
@misza
Daj spokój. Jeśli uważasz, że takimi piłkarzami jaki Bayern obecnie posiada nie da się grać lepiej z Augsburgiem i nie tracić w co drugim meczu po dwie bramy, to nawet ciężko mi wchodzić w jakąkolwiek dalszą polemike.
Edytowano : 2019-10-23 19:13:43
Jaką szpilke? Moderator też człowiek i może mieć własne poglądy. Jeżeli krytyka Kovaca zaburza twoje poczucie komfortu, to ja nie widze tutaj problemu w moim zachowaniu.
Edytowano : 2019-10-23 19:17:43
Kovaca szanuje za jego czas spędzony w Bayernie, osobiście też nic do niego nie mam (bo niby czemu?), ale zwyczajnie "projekt Kovac" w Bayernie IMO nie wypalił tak, jakbym sobie tego życzył.
23.10.2019 19:12
Gdybym miał do wyboru jeden dowolny transfer do Bayernu, to byłbym gotów poświęcić nawet Sane czy Havertza byle tylko do Bayernu zawitał dobry trener. Od jakiegoś czasu mój taki transfer życzeniowy, to Ten Hag.
To jasne, że obecnym składem nie da sie wygrać LM (m.in. przez brak naprawdę klasowego skrzydłowego), ale nikt mi nie wmówi, że takim składem jaki mamy obecnie nie da się grać wyraźnie lepiej. Nie kupuje tego. Pięć ostatnich meczów - średnio 2 stracone bramki. Trzeba coś dodawać?
Edytowano : 2019-10-23 19:06:49
*wyraźnie lepiej w BL czy na tle takich klubów jak Pireus.
23.10.2019 19:04
Ale Muller teraz zarył w ziemie, aż go przytkało.
22.10.2019 22:27
@seba
No mi też czasami zdarzało się przerzucać pare ton różnych materiałów i powiem szczerze, że to było nawet lżejsze doświadczenie dla mnie niż oglądanie dzisiejszego meczu. :P
22.10.2019 22:08
@zielo151
Również brak transferu Ziyecha to dla mnie nieporozumienie, bo za stosunkowo małe pieniądze można było mieć piłkarza 3x lepszego od Persica.
22.10.2019 22:06
@seba
Przerzucałeś, że wiesz jakie to uczucie? :P
22.10.2019 21:53
@zielo151
Więc wcale nie tak mało. I na co takie transfery typu Persic? To trochę tak jakby szkoda było wydać naraz 1000 zł za markową rzecz, ale lekką ręką wyrzucałoby się 100 zł na słabizny, których w końcowym rozrachunku nawet by się nie używało.
22.10.2019 21:51
Pamięta ktoś ile my daliśmy za Persica?
Edytowano : 2019-10-22 21:47:05
*za wypożyczenie
22.10.2019 21:46
Lewy (znowu) ratuje...
22.10.2019 21:33
@dzojko
Nie ogarniają po prostu zamysłu trenera. :D
22.10.2019 21:31
"Wskutek kontuzji Suele obrona ustawi się w zasadzie sama, będzie większa stabilizacja. Poza tym Javi Martinez będzie grał na szóstce, co też sprawi, że będziemy tracić mniej goli.”
Tak jak Uli wspominał, obrona jest teraz mega stabilna, jak nigdy. Z Augsburgiem straciliśmy w pierwszej minucie, dzisiaj dopiero w 23 minucie. Ja już widzę ogromny postęp!
22.10.2019 21:28
@Marienplatz
W ostatnich minutach? W ostatnich kilkudziesięciu meczach (z drobnymi wyjątkami) prędzej.
22.10.2019 21:25
Hehe, wypowiedzi Uliego dotyczące kryzysu i defensywy - ZŁOTO! W pracy zwrócono mi uwagę, gdy zacząłem się głośno śmiać czytając te perełki. xD
Edytowano : 2019-10-21 12:02:51
"Wskutek kontuzji Suele obrona ustawi się w zasadzie sama, będzie większa stabilizacja." - będzie stabilna jak nigdy. :P
21.10.2019 12:01
@hoodykr
Świetnie radzi sobie nie tylko prowadząc drużynę "młodych talentów", ale również drużynę Ajaxu w LM. W tamtym sezonie 1/2LM, w tym po dwóch meczach 6 punktów i bilans 6-0, więc wydaje się, że poprzedni sezon to nie był jednorazowy zryw w jego wykonaniu.
Edytowano : 2019-10-21 11:06:52
Także grzecznie podziękować za współprace Kovacowi po sezonie i się nawet nie zastanawiać, bo dobry trener byłby największym letnim wzmocnieniem Bayernu.
21.10.2019 11:04
Wziąłbym go na szkoleniowca Bayernu już w czerwcu. Po tym sezonie i tak się nie spodziewam nic więcej (nie z obecnym trenerem), a choćby na jeden dzień więcej marnowania czasu Bayern IMO nie może sobie pozwolić.
21.10.2019 10:59
@DonJupp4ever
Znaczy co? Mam blokować/usuwać posty, które tobie nie pasują? Jeśli ktoś wyraża własne zdanie, nawet niewygodne, a przy tym nie trolluje i nie łamie regulaminu to usuwanie takich postów jest niczym innym tylko cenzura.
Edytowano : 2019-10-19 17:44:39
Ja uważam Kovaca za słabego trenera. Mam sobie bana dać?
19.10.2019 17:42
Jeśli Sane miałby przyjść zima, to nie widzialbym wielkiego problemu, natomiast jeśli ten transfer by nie wypalił, to ja czekałbym do lata.
09.10.2019 11:46
Tak się zastanawiam, co teraz z Havertzem. To niesamowity talent, ale przy tak grającym Cou szkoda by było nie mieć Brazylijczyka w drużynie, a miejsca dla dwóch chyba nie ma (nie mówiąc już o kosztach zakupu obu piłkarzy).
01.10.2019 23:14
Koniec, kto gasi światło? :P
01.10.2019 22:46
LOL
01.10.2019 22:45
Oł maj gad! :D
Edytowano : 2019-10-01 22:44:51
Jaka asysta Cou i spokoj Lewego
01.10.2019 22:44
Ja piernicze co teraz zrobił Gnabry! Szacun!
Edytowano : 2019-10-01 22:41:24
Przyjęcie jak w fifie
01.10.2019 22:41
Gnabry x2 !!!
01.10.2019 22:12
GNABRY!! A chciałem jego zmiany... :P
Edytowano : 2019-10-01 22:11:34
Gnabry jak w fifie. :D
01.10.2019 22:11
@Matilegolas
No to raczej nie jego wina, że koledzy nie ogarniają, a skoro sam napisałeś, że Koguty cisnęły mocno w pierwszej połowie, to właśnie nie ma czasu na spokojne rozgrywanie, bo zaraz jest ostry pressing i doskakują. Może w drugiej połowie troszke spuszczą z tonu, to będzie więcej miejsca i sposobności na spokojną grę.
01.10.2019 22:03
No Tolisso pierwszy do zmiany, drugi Gnabry. Coman choć dzisiaj nie gra jakoś szczególnie dobrze, to przynajmniej robi więcej wiatru na skrzydle.
01.10.2019 21:56
@Matilegolas
Problem w tym, że to LM, gramy z Totkami, a na takim poziomie zwyczajnie nie ma czasu by spokojnie piłkę rozgrywać, bo przeciwnik przez zdecydowaną część meczu ciśnie niemiłosiernie. Cou grał w Barcelonie, to jest przyzwyczajony do szybkiej gry, problem widziałbym raczej w pozostałych naszych piłkarzach, którzy po meczach z Paderbornem czy innym Unionem nie widzą często co się dzieje na boisku, gdy przyjdzie im grać w LM.
Edytowano : 2019-10-01 21:57:42
wiedzą
01.10.2019 21:55
@Sven
No dokładnie. :P
01.10.2019 21:49
Widział ktoś jakie podrygi wyczyniał Tolisso po upadku? Jakby go ktoś pod prąd podpiął. xD
01.10.2019 21:48
Okazja dla Lewego
01.10.2019 21:43
Tolisso pierwszy do zmiany
01.10.2019 21:41
2:0 dla Brugge i znowu Dennis prawie się zabił o własne nogi przy bramce. xD
Edytowano : 2019-10-01 19:35:43
Może on trolluje Real? :D
Edytowano : 2019-10-01 19:36:42
Dawno już nie widziałem dwóch tak przezabawnych bramek w jednym meczu. :P
01.10.2019 19:35
Brugge prowadzi z Realem 1:0!
Widzieliście jakim "trickiem" pochwalił się piłkarz Brugge przy bramce? xD
01.10.2019 19:07
Co za hejter z tego Kimmicha!
01.10.2019 13:15
Prosiłbym o zaprzestanie wycieczek osobistych w komentarzach. Ja wiem, że na wśród użytkowników panują odmienne poglądy (czasami mniej lub bardziej kontrowersyjne), ale obrażanie niczemu nie służy.
30.09.2019 21:12
@OperatorJS
Na temat pracy sędziów nie chce się zbytnio wypowiadać, podkreślam więc tylko jeszcze raz - w świetle zasad piłki nożnej Ter Stegen złamał przepisy i karny powinien być powtórzony. Sędzia główny popełnił błąd, podobnie Marciniak w wozie. Tu nawet nie ma pola do jakichkolwiek interpretacji. Tyle i to naprawdę nie podlega dalszym dyskusjom.
Szczerze mówiąc nie przywiązuje zbytniej wagi do wniosków jakichkolwiek "eskpertów", wole polegać na własnych obserwacjach. Podobnie jest ze Smokowskim - może sobie mówić, że sędziowie robią swoje, ale niepodważalny jest fakt, że nowe przepisy mówią jasno i konkretnie - bramkarz w chwili wykonania karnego ma mieć kontakt z linią bramkową i olewactwo sędziów nie może być żadną okolicznością łagodzącą. Ter Stegen złamał przepisy, karny powinien być powtórzony i tyle w temacie. Jakoś w piłce poradzono sobie w dużym stopniu z podchodzeniem piłkarzy przy wykonywaniu rzutów wolnych (przez stosowanie spraya), więc nie widze powodu by nie ukrócić łamania przepisów przez bramkarzy.
26.09.2019 14:17
@OperatorJS
Ci "eksperci", którzy dali Lewemu "klase reprezentacyjną" za poprzedni sezon? Ci co są uprzedzeni do piłkarzy Bayernu i faworyzują piłkarzy zagranicznych klubów? Podziękuje. Nie trzeba mieć łatki "eksperta", by móc ocenić kto jak gra - wystarczą oczy. Zapytałem co można zarzucić Neuerowi w tym sezonie (co zresztą powinienem rozszerzyć do okresu całego kalendarzowego 2019 roku), nikt nawet nie próbował odpowiedzieć. A ja mówię, Neuer gra w tym sezonie (i w rundzie wiosennej tamtego) jak z nut. Broni nieraz takie piły, że głowa mała, ale wciąż wisi nad nim ten nieszczęsny okres zaraz po i między kontuzjami. Sam zresztą ograniczasz się głownie do okresu na Mundialu w Rosji. BTW Troszke to dziwne, że zarzuca się obrońcom Manu, że żyją przeszłością, a przeciwnicy Manu sami żyją przeszłością i krytykują go za nieudany mundial, jednocześnie nie mogąc sformułować żadnych zarzutów jeśli chodzi o jego aktualną dyspozycję. Gdzie tu logika?
@Rotten
Wyszedł pare kroków do przodu i dostał w brzuch, to akurat obroniłby chyba każdy bramkarz.
Edytowano : 2019-09-26 12:33:40
Każdy kto mnie tutaj dobrze zna, wie, że nie lubie zbytnio słodzić piłkarzom Bayernu ( m.in. Coman, Gnabry, Goretzka, Perisic), ale jest pare piłkarzy w tym klubie, co do których nie mam najmniejszych wątpliwości, że prezentują najwyższą klasę sportową i są to Manu (wg mnie najlepszy bramkarz na świecie), Kimmich (nie chce się tu teraz spierać czy lepszym PO jest Joshua czy Trent Alexander-Arnold) i Lewy (najlepsza klasyczna 9 na świecie).
26.09.2019 12:29
@OperatorJS
Gdzie ja napisałem, że Neuer popisuje sie tylko spektakularnymi interwencjami, a Ter Stegen broni same łatwizny? Odniosłem się do konkretnego meczu Ter Stegena z BVB, bo to na niego głównie powołuje się opinia publiczna w dyskusji o jedynce w reprezentacji Niemiec. A czy chcesz czy nie Ter Stegen w tym meczu a)złamał przepisy i to TEŻ poszło w świat (ze karny powinien być powtorzony itd.) b) wszystkie groźne sytuacje wybronil w brzuch bo zawodnicy BVB nie potrafili strzelic choć pół metra obok i taka jest prawda.
Dwa, zadałem pytanie glownie do tych, którzy piszą, że Loew nie powinien patrzec w przeszłość , a bramkarz grać za zasługi - co można zarzucic Neuerowi w tym sezonie? Pytanie pozostało bez odpowiedzi.
26.09.2019 06:36
@OperatorJS
Czyli co? Manu można wypominać słabsze występy czy interwencje, ale Ter Stegenowi już nie? Wczoraj puścił gola, trudnego do obrony (fakt), ale faktem jest też to, że Manu całkiem podobną sytuacje w meczu z Lipskiem jednak wybronił.
Mało kto też wspomina to, że wychwalany pod niebiosa za mecz z BVB Ter Stegen wybronił większość piłek, bo zawodnicy BVB... zwyczajnie trafiali centralnie w niego, nie musiał się nawet zbytnio wysilać. A przy obronionym karnym złamał przepisy.
25.09.2019 21:14
@lokosFCB
"Obiektywnie"? A czym to zmierzyłeś? Wg mnie lepiej broni Neuer, a wiele osób patrzy na jego grę przez pryzmat dołku w który wpadł w wyniku ciężkich kontuzji (i z którego to dołku zdaje się wyszedł). Cały czas mam w głowie wyśmienitą interwencje Neuer w ostatnim meczu z Lipskiem, Ter Stegen w podobnej sytuacji wczoraj puścił gola.
Edytowano : 2019-09-25 12:42:00
W ogóle niech ktoś mi powie, co w ogóle można zarzucić Neuerowi w tym sezonie?
25.09.2019 12:41
Przy drugim karnym w chwili uderzenia piłki bramkarz też był przed linią i już jakos nie powtorzyli kolejny raz. xD
21.09.2019 16:53
Druga połowa znowu słabsza z naszej strony
18.09.2019 22:36
Coutinho wprowadza na pewno taki element przyspieszenia w ofensywie i to się moze podobac.
18.09.2019 21:47
Jednak jak VAR jest, to Real nie ma już tak łatwo. :P
18.09.2019 21:37
BTW Nie wiem jak wy, ale ja nie mogę tego zdzierżyć, że przestano grać Seven Nation Army po bramce.
Real już 2:1
18.09.2019 21:35
Real przegrywa już 2:0
18.09.2019 21:33
Jeden i drugi nie powinien być pierwszym wyborem...
18.09.2019 21:29
@AmerikanoPseudo
Nie, nie jest. Manu wciąż lepszy, zwłaszcza po powrocie do wysokiej formy w ostatnim okresie.
17.09.2019 15:33
@lokus
Carlo poleciał po porażce z PSG, ale w samej BL miał bilans zbliżony do Kovaca. Zobaczymy co zarząd zrobi po ewentualnej porażce Kovaca w grupie z Totkami.
14.09.2019 20:58
@admin
Z tego co czytam w komentarzach, pierwsze połowa była bardzo dobra, natomiast w drugiej juz Lipsk byl lepszy, stracilismy tez po raz kolejny 2 punkty, więc akurat określenie "PO TYM MECZU" wielkiego znaczenia dla mnie nie ma- zadnych dodatkowych punktow za dobry styl w pierwszej polowie nam nie przyznaja. Swoje zdanie w 100% wyrażę jednak po obejrzeniu meczu, więc dla mnie EOT.
14.09.2019 20:55
@admin
Meczu, co się przyznaje od razu, nie oglądałem, bo posta pisze z rodzinnej imprezy urodzinowej :), ale patrząc na statystyki Ancelotti wcale nie miał ich gorszychw Bayernie jak go zwalniali. Na 6 meczow Bayern miał w az trzech czyste konto.
Przypominam jeszcze, że zapowiada się drugi sezon z rzędu totalnie bez rewelacji jeśli chodzi o Bayern, więc jakiejś reakcji zarządu można by chyba oczekiwać? Zwlaszcza, że zarząd potrafił to zrobić za Włocha, więc czemu nie teraz?
14.09.2019 20:42
Ancelotti jak go wyrzucili z Bayernu po 6 kolejkach BL: 4 zwycięstwa, 1 porażka, 1 remis, bilans 14:5
Kovac po 4 meczach BL: 2 zwycięstwa, 2 remisy, bilans 12:4
Może jakaś konsekwencja w postępowaniu zarzadu?
14.09.2019 20:34
Niemcy chyba jeszcze gorsze niż Polska :)
09.09.2019 21:29
Taki jest teraz poziom Niemiec. Nie jest to słaba drużyna, ale do najlepszych wyraźnie brakuje. Dlatego jeśli chodzi o transfery Niemców do Bayernu, to ja widzialbym obecnie jedynie Havertza i Sane.
Edytowano : 2019-09-06 22:41:59
Reszta to osłabianie Bayernu.
06.09.2019 22:40
Okienko zakończone, więc moje małe podsumowanie naszego okienka transferowego:
W skali szkolnej oceniam je na 2, czyli bardzo słabe. Wzmocniliśmy co prawda defensywę Lucasem (i tu widze spory plus), ale kolejny raz kompletnie olaliśmy najbardziej potrzebującą wzmocnień pozycję czyli skrzydła. Nie wiem co sobie myślał zarząd z naszym dyrektorem sportowym, ale gratuluje optymizmu, bo załatanie dziury po Robbery Perisicem nie jest nawet śmieszne. A kontuzja Sane nie może być tu żadnym wytłumaczeniem, bo mieli dobre pół roku (odkąd wiadomo było, że Robbery odchodzą) jak nie lepiej, by znaleźć godne zastępstwo choćby w jednej osobie. Koniec końców nie wzmocniliśmy w ogóle skrzydeł i to leci także na konto Hasana. A tak, byłbym zapomniał - Hasan...
Nie spodziewałem się, że tak szybko przyjdzie mi widzieć równie słabego jak Nerlinger dyrektora sportowego w Bayernie, ale Hasan stanął na wysokości zadania. Powiedzieć, że był fatalny, to nic nie powiedzieć. Jeśli nawet porażka z Sane idzie równie dużej części na konto Uliego czy Kalle, tak kompromitacja w sprawie Odoia, to już 100% zasługa Hasana. Bardzo fajny piłkarz, ale dyrektor denny, niestety.
02.09.2019 19:22
Nie rozumiem czemu my sciagnelismy Perisica, zamiast brać za promocyjna cenę Ziyecha.
28.08.2019 21:44
Wyobrażam sobie teraz miny zarządu, bo zakładam, że chcieli się połakomić na Wernera za darmoche w przyszłym roku. W tym wypadku wątpie, że Werner do nas dołączy, bo pieniądze zarząd będzie potrzebował na inne cele typu Havertz i Sane. No chyba, że Sane do nas nie przyjdzie, ale to będzie oznaczało, że również w przyszłym sezonie nie będziemi mieli naprawdę dobrego skrzydłowego w drużynie.
25.08.2019 18:27
Jeśli Kovac straci znowu punkty, to może być dla niego nieciekawie.
24.08.2019 08:51
25 milionów to naprawdę sporo pieniędzy jak na Sanchesa. Nie spodziewałem się, że ktoś da tyle za niego, oczywiście jeśli te plotki okażą się prawdą.
22.08.2019 18:41
Ciezko mi uwierzyc, że Lille wyłoży za Sanchesa 30 mln, nawet z bonusami.
21.08.2019 23:29
Franek w wieku 22-23 lat: https://www.youtube.com/watch?v=XuhOpyh5DU0
Franek w wieku ok 24 lat (czyli traptem rok starszy od Comana): https://www.youtube.com/watch?v=Ai6aEa0lgPQ (sorry, za fatalną jakość, ale na szybkiego tylko taki znalazłem z pierwszego roku Franka w Bayernie)
Jak widać zjadał umiejętnościami zarówno obecnego Comana jak i Gnabrego. Co więcej, widać wyraźnie, że Franek w wieku 22 lat zachowywał się bardzo podobnie do Franka 10 lat później, co najwyżej poprawił z czasem efektywność (po części też dlatego, że grał później w dużo lepszym klubie), natomiast było już od razu widać u nieg świetną technikę, opanowanie futbolówki czy zdolność wkręcania przeciwników w ziemie, czyli to z czego słynął zawsze Franek. Ja zawsze bede twierdził, że nie ma możliwości diametralnej zmiany charakterystyki piłkarza czy poziomu jego gry na treningach. Coman za 3 lata nie będzie miał wyraźnie lepszego uderzenia na bramkę czy też Gnabry nie prześcignie nagle poziomem i techniką Franka czy Arjena. Nie i tyle.
21.08.2019 21:59
@FanGraczyBayern
Nie oglądam namiętnie angielskiej ligi, ale ciężko mi sobie wyobrazić gorsze 45 minut gry (tyle wytrzymał trener zanim go zmienił w przerwie, zaliczył w trakcie meczu nawet facepalma), więc pozostaje mi wierzyć anglikom na słowo, że to mocny kandydat do najgorszego występu w historii premier league.
21.08.2019 17:03
Sanches dobry w Swansea?
W Anglii panowała ogólna opinia, że był jednym z najgorszych transferów w tamtym sezonie, a jego legendarny już występ z Chelsea był serio brany pod uwagę w angielskim plebiscycie na najgorsze występ w meczu w historii (SIC!) Premier League (tutaj wszystkie zagrania Sanchesa w tym jakże wspaniałym występie: https://www.youtube.com/watch?v=OVp5iPPscSI)
Edytowano : 2019-08-21 16:56:26
*oczywiście najgorszych transferów w całej lidze, nie w samej Swansea
Edytowano : 2019-08-21 16:58:26
Do dzisiaj się zastanawiam co on sobie myślał przy zagraniu w 0:42 tego filmiku :)
21.08.2019 16:53
Jupp w Bayernie miał zawsze swoją filozofię gry, jasno nakreśloną. Nawet w tym nieszczęśnym sezonie 2017/18r, gdy nasz skład wcale nie różnił sie zbytnio od obecnego, to była przepaść w stosunku do obecnej sytuacji. Przepaść! Oglądałeś i od razu wiedziałeś- ten facet zna się na robocie.
20.08.2019 20:54
@hoven
Jeśli za kontrolą meczu, nie idzie kreowanie akcji ofensywnych, to do tyłka z taką kontrolą meczu, bo to są tylko pozory. Zresztą co to za kontrola meczu jak się kolejny raz dostaje 2 bramki. A jeśli już Kovac nie "umie w ofensywe", to niech chociaż poprawi defensywe. Chciałeś bym ktoś ci napisał co jeszcze mamy wymagać od trenera, to ci napisałem. Poprawić defensywe, a już super fajnie by było jakby jeszcze coś nauczył naszych ofensywnych poza prostacką grą do boków i wrzutek (chociaż to płonna nadzieja). Tylko nie wyjeżdząj znowu z "idywidualnymi błędami defensorów", bo jak jeszcze raz będziesz mi próbował sugerować, że 32 stracone bramki w poprzednim sezonie, to głównie wina piłkarzy, to już do końca zwiątpie. xD
Edytowano : 2019-08-17 18:37:14
Narzekanie na TAKTYKĘ.
17.08.2019 18:36
@BastianFCB
Mi utkwiło głównie narzekanie piłkarzy na to jak ich ustawił trener na rewanż z Liverpoolem. Choć nie tylko, bo takich narzekań było w poprzednim sezonie dużo więcej i powiem ci szczerze, że nie przypominam sobie by w ostatnim czasie ktoś tak narzekał na taktykę naszego trenera jak na Kovaca. Prędzej to były narzekania na brak powołań do gry u co poniektórych rezerwowych, ale nigdy (a już na pewno nie w takim wymiarze) na taktykę trenera. Przecież Carlo też nie był finezyjny jesli chodzi o ofensywe, ale u niego za to defensywa w BL działała bardzo dobrze. Mówiono nawet, że poświęcił grę w ofensywie kosztem defensywy, ale były przynajmniej podstawy do tego by wysnuwać takie wnioski.
U Kovaca natomiast ofensywa lepsza nie jest, natomiast defensywa jest duużo gorsza.
17.08.2019 18:29
Oho, i po co te nerwy?
Zwalasz całą winę na piłkarzy, bo tak ci po prostu łatwiej, nic na to nie poradze. Gdzie ja też napisałem, że nie było krótkich podań. Napisałem, że Pep miał pomysł na grę i to jest niezaprzeczalny fakt. Jego gra opierała się na krótkich podaniach, starał się wprowadzić trójkąty i dużą wymienność podań. Miał pomysł. Tyle. To było po prostu widać. U Kovaca nic nie widać. Nie ma żadnej drużynowej piłki w zasadzie, wszystko opiera się na pojedycznych zrywach jednostek jak właśnie Coman. To ja też mogę być trenerem Bayernu. Wyszedłbym na trening i powiedział:
"Słuchajcie chłopaki, co do naszych akcji ofensywnych... Macie rozrzucać podania do boku do Comana lub Gnabrego, a oni już mają coś z tego zrobić. Niech walą na pałe podania w pole karne, może ktoś to wykończy. Jakie schematy Lewy? No to są schematy, niech se radzą."
Edytowano : 2019-08-17 18:16:10
*dużą wymienność pozycji
Edytowano : 2019-08-17 18:17:22
"A jak ktoś się sprzeciwia moim zamysłom taktycznym, to mu wlepie 10 tys kary. Rozejść się" :D
Edytowano : 2019-08-17 18:20:23
Jeszcze do Carlo. W sezonie, gdy straciliśmy 22 bramki mieliśmy na środku, Boatenga, Hummelsa, Benatie i Badstubera.
17.08.2019 18:15
@hoven
-Zabrakło mi słowa "krótkie". Bo też tak graliśmy - krótkimi podaniami, stosując (a przynajmniej starając się) trójkąty, z częstą wymiennością pozycji. Nie udawaj, że tego nie wiesz.
- Wiedziałem, że wyskoczysz z "indywidualnymi błędami". Sorka, ale takim "argumentem" mozna bronić 99% straconych bramek (inna sprawa, że bardzo słabo). A jak trener nie potrafi poprawnie ustawiać drużyny w obronie, to będziemy tracić jeszcze więcej takich bramek jak druga Herthy. BTW Tracenie zbyt wielu bramek po podaniach za plecy obrońców, to książkowy przykład źle ustawionego bloku defensywy za co odpowiada równie mocno trener.
-Carlo nie miał wcale lepszej personalnie defensywy, a działało to dużo lepiej, czego najlepszym obrazem się był bilans straconych bramek. Koniec tematu.
- Atakowaliśmy i co? "Dobrze działało"? O_O
Edytowano : 2019-08-17 18:04:37
Jeszcze odniose się do tego "siedzenia na połowie Herthy". Bardzo dużo z tego wynikło, jak widać. Druga połowa to był dramat jeśli chodzi o zagrożenie bramki rywala, bo strzeliliśmy jedynie bramkę z karnego, po totalnej głupocie obrońcy Herthy, który faulował samotnego Lewego, w chwili (niewłaściwe słowo, bo to nie była "chwila"), gdy nie było kompletnie żadnego zagrożenia z naszej strony. Klask, klask.
17.08.2019 18:01
@hoven
Już mówie odnosząc się do poszczególnych punktów:
- Lepsza organizacja w defensywie. Tracimy zdecydowanie zbyt dużo bramek, a rywal nie musi się nawet zbytnio wysilać - wystarczy najprostsza piłka za plecy naszych obrońców jak wczoraj przy drugiej bramce Herthy
- Cały Bayern Kovaca. Możemy siedzieć cały mecz na połowie przeciwnika nic nie robiąc groźnego, a przeciwnik 1-2 akcje i bramka. Żelazna obrona.
- Bo trener nie przekazuje NIC jeśli chodzi o ofensywe. Żadnych schematów w ofensywie, skomplikowanych akcji, wygląda jakby akcji ofensywnych w ogóle nie ćwiczyli
- Pep przynajmniej wprowadził coś swojego, gre podaniami, trójkąty itd. Był tam jakiś zamysł u niego (czy słuszny, to już nie wnikam), pomysł. Kovac pomysłu w ofensywie nie miał, nie ma i (prawdopodobnie) mieć nie będzie.
- Trzeba było ich w końcu puścić, a nie czekać ze zmianami do +80 minuty, pozwalając by grał taki Muller, który nie robił nic na boisku, czy Tolisso, który ostatnie 20 minut słaniał się na boisku (nie dziwie się patrząc na jego ostatni rok i ciężką kontuzje)
-nie, nie zagraliśmy. Carlo choć też nie był zbyt finezyjny w ataku (wrzutki), to przynajmniej częściej graliśmy spokojniej w tyle, na zero, a człowiek nie musiał się denerwować przy każdej akcji przeciwnika (w całym sezonie za jego kadencji Bayern stracił jedynie 22 bramki, u Kovaca 10 więcej). Carlo wyleciał po lepszej grze z bilansem po 6 meczach 14-3 i z czterema meczami wygranymi (w tym trzema do zera).
Edytowano : 2019-08-17 17:41:51
I proszę nie zwalać wszystkiego na piłkarzy, bo trener też od czegoś w koncu jest, a nie po to by sie ładnie prezentować przy linii, udając przy okazji, że się na czymś zna. Carlo wcale nie miał lepszej defensywy personalnie, a miał to dużo, duuużo lepiej poukładane niż nasz Chorwat.
Edytowano : 2019-08-17 17:44:19
Carlo w całym sezonie miał jedynie 2 porażki, Kovac 4.
17.08.2019 17:40
Sancho i 2:1 dla BVB
Edytowano : 2019-08-17 16:44:41
@diablo
Heheh, nie pomyliłem się za bardzo, bo ja już w zasadzie pod koniec lipca obstawiałem, że pierwsze pobrzękiwania o "kompletnej kadrze" zaczną się w połowie sierpnia. Ten etap właśnie mamy, następny będzie oczekiwaniem do końca okienka w nadziei na to, że to zmyła. xD
17.08.2019 16:42
@hoven
"ahahahhahahaa" Taka to była "dominacja", że przez dobre, ostatnie 30 minut nie było w zasadzie zero zagrożenia dla Herthy, a nasi wyglądali jakby grali ze sobą pierwszy raz.
Edytowano : 2019-08-17 16:38:06
Carlo wyleciał po 6 meczach, a trzy ostatnie w BL wygrał pewnie do zera (z Werderem 2:0, Mainz 4:0, Schalke 3:0).
Edytowano : 2019-08-17 16:39:44
plus do tego zwycięstwo z Bayerem 3:1
17.08.2019 16:36
Wczorajszy mecz był powtórką z rozrywki z poprzedniego sezonu, takim sezonem w pigułce. Nic się nie poprawiło. Może się powtórze, ale Carlo wylatywał po 6 kolejkach po lepszej grze Bayernu niż to co prezentuje obecnie Bayern Kovaca, i notując bilans bramkowy 14-3 oraz 4 zwycięstwa (w tym 3 do zera).
Ciekawi mnie bardzo co zaprezentuje Bayern w grupie LM.
Bochum już opadło z sił
29.10.2019 21:45
Ufff... w końcu!
29.10.2019 21:41
No niech chociaż zrobią tą jedną, składną i dobrą akcje ofensywną!
29.10.2019 21:28
Kompletnie nie są przygotowani do sezonu. Nie ma zgrania, ani formy.
29.10.2019 21:23
Grają troszke jak Wisła w meczu z Legią.
29.10.2019 20:42
Persic oddał honorowo piłkę przeciwnikowi. :D
Edytowano : 2019-10-29 20:39:58
@dzordan
No ja też o tym wcześniej mówiłem - że Carlo wyleciał po lepszej grze. Taka prawda.
29.10.2019 20:38
Ale tu cała obrona zawaliła (Pavard, Boateng), nie tylko Davies.
29.10.2019 20:37
Ach, akurat Daviesa mi najbardziej szkoda. :(
29.10.2019 20:35
@dzordan
Ciężko o rotacje, gdy trener boi się o 3 punkty w każdym meczu. Strasznie brakuje nam w tym sezonie (w poprzednim zresztą też) takich dawnych, pewnych i spokojnych meczów.
29.10.2019 20:34
@hoodykr
Ciężko mi to stwierdzić, bo za dużo go nie widziałem. Z tego co mogłem zaobserwować z jego krótkich występów, to zdaje się, że jest całkiem nieźle wyszkolony technicznie, piłka mu raczej nie przeszkadza, że tak się wyraże.
@MateuszFCB
Też właśnie się zastanawiam.
29.10.2019 20:31
Chciałbym dłużej pooglądać jak gra Cuisance. Niestety, praktycznie w ogóle nie dostaje minut.
29.10.2019 20:26
Jedyne co mi się podoba u Kovaca, to że zaczyna coraz więcej stawiać na Daviesa. Dosyć mi się podoba gra Kanadyjczyka i życzyłbym sobie, by grał jeszcze więcej.
Edytowano : 2019-10-29 20:17:41
Fajnie, że znalazł mu pozycje na boisku.
29.10.2019 20:16
Powinno być już 1:0 dla Bochum. Coś lubimy ostatnio komplikować sobie sytuacje w 1-2 minucie meczu.
29.10.2019 20:02
Nie chce mi się wierzyć w zimowy transfer. Podobnych newsów było pełno w lipcu-sierpniu (na czele z wypowiedziami True-Falka) i wszyscy wiemy jak to się skończyło. Jak przyjdzie w lecie to będę zadowolony.
29.10.2019 11:47
@misza
Post z 12 września, godz. 16:37
"Żałosny jestes z tym ciągłym powtarzaniem tych samych pseudoargumentow."
Inwektywa in. obelga - obraza słowna wyrażona mową lub pismem, przez przypisanie danej osobie cech negatywnych. Najczęściej wykorzystuje się wyrazy nacechowane emocjonalnie. Gramatycznie najczęściej rzeczownik lub PRZYMIOTNIK.
Dalej nie mam czasu szukać, bo mam ciekawsze rzeczy do roboty. Z mojej strony EOT, by ukrócić jałową dyskusje.
Edytowano : 2019-10-28 13:44:49
A to był chyba pierwszy z brzegu twój post jaki wyskoczył mi w przeglądarce. :D
28.10.2019 13:42
W styczniu moim zdaniem transfer raczej nie wypali, ale liczę na letnie okienko (podobnie jak czekam na przyjście Havertza)
28.10.2019 13:34
@misza
Poważnie? Trochę by ich się znalazło na przestrzeni tych paru ostatnich miesięcy.
28.10.2019 13:24
@misza
Pozwól ludziom gdybać do woli, bo od tego również jest ten portal. Nie ma nic złego w luźnym gdybaniu nt. Bayernu, no chyba, że ktoś traktuje każdy aspekt swojego życia śmiertelnie poważnie.
Naprawdę, to moja ostatnia rada dla ciebie - daruj sobie takie prywatne wycieczki w komentarzach w stosunku do innych osób, stosowania inwektyw itp. itd.
Można się nie zgadzać z czyimś zdaniem, ale jak ktoś nie potrafi, ja nie wiem, choć starać się używać kultury w swoich wypowiedziach, to lepiej niech sobie daruje pisanie.
Edytowano : 2019-10-28 12:58:49
Bo to trochę dziwne, że osoba, która ciągle powtarza o "trzymaniu poziomu dyskusji" nie potrafi sie nawet stosować do zasad netykiety.
28.10.2019 12:56
@misza
A my zremisowaliśmy z 14-stym w tabeli Augsburgiem, 10-tą Herthą czy przegraliśmy z 12-stym Hoffenheim. Z takim porównywaniem sił między klubem na x miejscu a klubem na y miejscu daleko nie zajdziesz. Ja patrze na ogólną dyspozycje zespołu, a nie na to czy Arsenal jest ogólnie lepszy, czy gorszy od Bayern i czy jest gorszy o jedną klasę czy o pięć. A prawda jest taka, że na ten moment wygraliśmy ledwo połowę spotkań w słabszej lidze, więc naturalne jest myślenie, że w silniejszej lidze (z naszą aktualną dyspozycją) byłoby o te punkty przynajmniej równie trudno jak na rodzimym podwórku.
To tyle mojego skromnego zdania na ten temat.
Po drugie radziłbym wziąć coś na uspokojenie np. zaparzyć melise. A już na pewno radziłbym nie podpalać się jak nastolatek na imprezie na każdym post, który choć trochę krytycznie odnosiłbym się do aktualnej formy klubu z Monachium. Bo to naprawdę już czarno na białym widać, że jesteś jedną z głównych osób w tym serwisie, który co chwila wyskakuje z jakimiś niepotrzebnymi nikomu zaczepkami. Chwilka refleksji wystarczy przed naciśnięciem na "Wyślij".
Edytowano : 2019-10-28 12:44:00
*odnosi
28.10.2019 12:41
Ładny hejter z tego Gentnera, w dodatku nie zna sie :)
Edytowano : 2019-10-28 10:38:47
@Michello
Oczywiście, że chodziło o to, by liga była ciekawsza, bardziej wyrównana, ale to inne kluby miały się dźwigać poziomem do Bayernu, a nie Bayern zniżać do reszty. W tej chwili BL ma słaby, ale wyrównany poziom. Przyznać się, kogo to cieszy? :P
Edytowano : 2019-10-28 10:42:13
@Reeken89
Stawiam, że teraz walczyliby o 5-6 miejsce z Arsenalem i Crystal Palace mając około 15-18 ptk.
28.10.2019 10:35
Leo nie takich piłkarzy wkręcil w ziemię i nie ma znaczenia, że najprostszym zwodem, bo Messi ma tak szybką nogę i panowanie nad pilka, że w 99% to wystarcza. Przeciw Buytenowi nawet tego nie musiałby robić, wystarczyłoby nagłe przyspieszenie i zwyczajnie przebieglby obok.
Demichelis? Jego tez doskonale pamiętam. Jeden jedyny świetny sezon - to wszystko na co go było stać w Bayernie.
Jakby ta dwójka grała w Bayernie pod wodzą Kovaca, to już dawno by mu "załatwiła" papier pt. "Rozwiązanie Umowy".
25.10.2019 12:41
@misza
To chyba normalne, że dyskutuje się na te tematy, które są w danym momencie szczególnie, hmm... żywotne, bieżące. Mamy (znowu) słaby okres w Bayernie, zewsząd rozlega się krytyka zespołu i trenera, to co w tym dziwnego, że i tutaj pojawiają się głosy ludzi, którzy mają podobne zdanie? Jak Robbery byli w szczytowym okresie, to też ludzie głównie rozpływali się tutaj nad ich grą, ograniczając posty do zachwytu. To trochę tak jakby narzekać, że w czasie okienka transferowego rozmawia się głównie o transferach, a w czasie przerw reprezentacyjnych o występach reprezentacji. Sorry, nie czaje tego. Jak cie to szczególnie razi, to może rzuć ciekawszy dla ogółu temat do rozmowy, może ktoś pochwyci dalej. Ja ludzi nie mam zamiaru zmieniać, zresztą nie mam takiej mocy by to zrobić. :)
Ja wyraziłem teraz zdanie na temat Kovaca (a temat nawinął mi się sam, bo właśnie grała drużyna trenera, który jest wymieniany jako jeden z głównych kandydatów na przejęcie stołka po Chorwacie), bo zwyczajnie czułem taką potrzebę, irytuje mnie lekko to, że nie ma postępów w grze i nie widać "światełka w tunelu". Jak będę miał potrzebe wyrazić własne zdanie na inny temat, to to zrobię.
"Zreszta często ci sami, którzy życzą Kovacowi złe, i zadają się triumfować kiedy Bayernowi nie idzie, przez ostatni rok popisywali się już wielokrotnie dopingiem BVB. Jesi chcecie iść w ta stronę... "
Kto chce iść w tą stronę? Prosiłbym nie uogólniać, bo to trochę krzywdzące.
Edytowano : 2019-10-23 21:04:59
Chciałem też podkreślić, że ja prezentuje wyłącznie własne poglądy, nie redakcji. Admin dla przykładu może mieć kompletnie odmienne w sprawie Kovaca.
23.10.2019 20:59
@JazGod
Dlatego nie warto zawsze brać wszystkiego co się na swój temat słyszy w internecie/realu zbyt poważnie, bo prędzej czy później człowiek zwariuje. :)
23.10.2019 20:06
@misza
Coś około 9 punktów straty do lidera BL w przerwie zimowej i rozpaczliwy pościg na wiosne (całe szczęście, że BVB wyciągnęło pomocną dłoń). Ja tego nie nazwe "dobrym sezonem", bo tu nic nie było zrobione pewnie i na spokoju.
Jeśli widzisz w tym co teraz Bayern wyczynia jakikolwiek progres w stosunku do sezonu 2018/19, to jest to twoje prawo. Ja nie widze większej zmiany na plus. Wręcz przeciwnie - mamy wręcz lustrzane odbicie poprzedniego roku.
Nie rozumiem kompletnie drugiej części twojego postu . Przecież po to jest ta strona. By między innymi wyrażać własne zdanie na temat swojego ukochanego klubu,co kogoś cieszy, boli, denerwuje. Jeśli wszystko odbywa się zgodnie z regulaminem, to w czym problem? W czym jest problem, ze ktoś może uważać Kovaca za trenera zbyt słabego na Bayern i o tym dyskutować? Każdy ma prawo się z takim zdaniem nie zgadzać, ale jest też coś takiego jak tolerancja do odmiennych poglądów. Chyba, nie?
Rozumiem, że jakbyś ty był moderatorem, to byś takie, niepasujące do twojego obrazu rzeczywistości, posty kasował, ale czy to nie byłaby cenzura? Może się myle, ale zawsze (a trwam na tej stronie nieprzerywanie, praktycznie codziennie, już przeszło 10 lat) traktowałem i traktuje tą stronę za taki azyl, kącik dla kibiców Bayernu, gdzie każdy może wolno wyrazić swoje zdanie.
Edytowano : 2019-10-23 20:01:38
*sorki za błędy, pisałem na szybko.
Edytowano : 2019-10-23 20:03:29
wolno wyrazić sowje zdanie, OCZYWIŚCIE w zgodzie z regulaminem :P
23.10.2019 20:00
@DonJupp4ever
Dlatego absolutnie nie mogę winić trenera, że nie dał/da rady wygrać LM (co najwyżej moge mieć pretensje za styl), bo widze, że m.in. brakuje kogoś szczególnego na skrzydle. Z drugiej strony moge wymagać i wymagam (również od trenera), by taki klub jak Bayern, z takim składem jaki posiada grał dużo lepiej z takimi klubami jak Augsburg czy właśnie Pireus. Tylko tyle. Czy to takie straszne?
23.10.2019 19:43
@DonJupp4ever
Absolutnie się nie pogubiłem. Podkreśliłem, że nie kupuje stwierdzenia, że z tym składem jaki Bayern ma nie można grać lepiej czy nie tracić dwóch bramek w co drugim meczu. I nie kupuje tego, że to wyłącznie wina pilkarzy, bo nie mówimy tutaj o Barcelonie czy innym City, tylko o Augsburgu czy Pireusie.
Ajax już 1:0.
Edytowano : 2019-10-23 19:33:38
@misza
Jasne, że każdemu trenerowi może się przytrafić słabszy okres, ale nie myl słabszego okresu z brakiem jakiegokolwiek postępu po słabym całym sezonie. Pobudka, na tą chwile leci nam podobna słabość drugi rok. No chyba, że określenie "słabszy okres" traktujesz jako okres kilku lat...
Edytowano : 2019-10-23 19:34:33
*drugi rok z rzędu
23.10.2019 19:31
No na razie Ajax też jakoś szczególnie się nie prezentuje. Widać , że ciężko jest zastąpić stratę kilku czołowych piłkarzy, ale widać też, że chcą kontynuować sposób grania z poprzedniego sezonu.
23.10.2019 19:24
@misza
Daj spokój. Jeśli uważasz, że takimi piłkarzami jaki Bayern obecnie posiada nie da się grać lepiej z Augsburgiem i nie tracić w co drugim meczu po dwie bramy, to nawet ciężko mi wchodzić w jakąkolwiek dalszą polemike.
Edytowano : 2019-10-23 19:13:43
Jaką szpilke? Moderator też człowiek i może mieć własne poglądy. Jeżeli krytyka Kovaca zaburza twoje poczucie komfortu, to ja nie widze tutaj problemu w moim zachowaniu.
Edytowano : 2019-10-23 19:17:43
Kovaca szanuje za jego czas spędzony w Bayernie, osobiście też nic do niego nie mam (bo niby czemu?), ale zwyczajnie "projekt Kovac" w Bayernie IMO nie wypalił tak, jakbym sobie tego życzył.
23.10.2019 19:12
Gdybym miał do wyboru jeden dowolny transfer do Bayernu, to byłbym gotów poświęcić nawet Sane czy Havertza byle tylko do Bayernu zawitał dobry trener. Od jakiegoś czasu mój taki transfer życzeniowy, to Ten Hag.
To jasne, że obecnym składem nie da sie wygrać LM (m.in. przez brak naprawdę klasowego skrzydłowego), ale nikt mi nie wmówi, że takim składem jaki mamy obecnie nie da się grać wyraźnie lepiej. Nie kupuje tego. Pięć ostatnich meczów - średnio 2 stracone bramki. Trzeba coś dodawać?
Edytowano : 2019-10-23 19:06:49
*wyraźnie lepiej w BL czy na tle takich klubów jak Pireus.
23.10.2019 19:04
Ale Muller teraz zarył w ziemie, aż go przytkało.
22.10.2019 22:27
@seba
No mi też czasami zdarzało się przerzucać pare ton różnych materiałów i powiem szczerze, że to było nawet lżejsze doświadczenie dla mnie niż oglądanie dzisiejszego meczu. :P
22.10.2019 22:08
@zielo151
Również brak transferu Ziyecha to dla mnie nieporozumienie, bo za stosunkowo małe pieniądze można było mieć piłkarza 3x lepszego od Persica.
22.10.2019 22:06
@seba
Przerzucałeś, że wiesz jakie to uczucie? :P
22.10.2019 21:53
@zielo151
Więc wcale nie tak mało. I na co takie transfery typu Persic? To trochę tak jakby szkoda było wydać naraz 1000 zł za markową rzecz, ale lekką ręką wyrzucałoby się 100 zł na słabizny, których w końcowym rozrachunku nawet by się nie używało.
22.10.2019 21:51
Pamięta ktoś ile my daliśmy za Persica?
Edytowano : 2019-10-22 21:47:05
*za wypożyczenie
22.10.2019 21:46
Lewy (znowu) ratuje...
22.10.2019 21:33
@dzojko
Nie ogarniają po prostu zamysłu trenera. :D
22.10.2019 21:31
"Wskutek kontuzji Suele obrona ustawi się w zasadzie sama, będzie większa stabilizacja. Poza tym Javi Martinez będzie grał na szóstce, co też sprawi, że będziemy tracić mniej goli.”
Tak jak Uli wspominał, obrona jest teraz mega stabilna, jak nigdy. Z Augsburgiem straciliśmy w pierwszej minucie, dzisiaj dopiero w 23 minucie. Ja już widzę ogromny postęp!
22.10.2019 21:28
@Marienplatz
W ostatnich minutach? W ostatnich kilkudziesięciu meczach (z drobnymi wyjątkami) prędzej.
22.10.2019 21:25
Hehe, wypowiedzi Uliego dotyczące kryzysu i defensywy - ZŁOTO! W pracy zwrócono mi uwagę, gdy zacząłem się głośno śmiać czytając te perełki. xD
Edytowano : 2019-10-21 12:02:51
"Wskutek kontuzji Suele obrona ustawi się w zasadzie sama, będzie większa stabilizacja." - będzie stabilna jak nigdy. :P
21.10.2019 12:01
@hoodykr
Świetnie radzi sobie nie tylko prowadząc drużynę "młodych talentów", ale również drużynę Ajaxu w LM. W tamtym sezonie 1/2LM, w tym po dwóch meczach 6 punktów i bilans 6-0, więc wydaje się, że poprzedni sezon to nie był jednorazowy zryw w jego wykonaniu.
Edytowano : 2019-10-21 11:06:52
Także grzecznie podziękować za współprace Kovacowi po sezonie i się nawet nie zastanawiać, bo dobry trener byłby największym letnim wzmocnieniem Bayernu.
21.10.2019 11:04
Wziąłbym go na szkoleniowca Bayernu już w czerwcu. Po tym sezonie i tak się nie spodziewam nic więcej (nie z obecnym trenerem), a choćby na jeden dzień więcej marnowania czasu Bayern IMO nie może sobie pozwolić.
21.10.2019 10:59
@DonJupp4ever
Znaczy co? Mam blokować/usuwać posty, które tobie nie pasują? Jeśli ktoś wyraża własne zdanie, nawet niewygodne, a przy tym nie trolluje i nie łamie regulaminu to usuwanie takich postów jest niczym innym tylko cenzura.
Edytowano : 2019-10-19 17:44:39
Ja uważam Kovaca za słabego trenera. Mam sobie bana dać?
19.10.2019 17:42
Jeśli Sane miałby przyjść zima, to nie widzialbym wielkiego problemu, natomiast jeśli ten transfer by nie wypalił, to ja czekałbym do lata.
09.10.2019 11:46
Tak się zastanawiam, co teraz z Havertzem. To niesamowity talent, ale przy tak grającym Cou szkoda by było nie mieć Brazylijczyka w drużynie, a miejsca dla dwóch chyba nie ma (nie mówiąc już o kosztach zakupu obu piłkarzy).
01.10.2019 23:14
Koniec, kto gasi światło? :P
01.10.2019 22:46
LOL
01.10.2019 22:45
Oł maj gad! :D
Edytowano : 2019-10-01 22:44:51
Jaka asysta Cou i spokoj Lewego
01.10.2019 22:44
Ja piernicze co teraz zrobił Gnabry! Szacun!
Edytowano : 2019-10-01 22:41:24
Przyjęcie jak w fifie
01.10.2019 22:41
Gnabry x2 !!!
01.10.2019 22:12
GNABRY!! A chciałem jego zmiany... :P
Edytowano : 2019-10-01 22:11:34
Gnabry jak w fifie. :D
01.10.2019 22:11
@Matilegolas
No to raczej nie jego wina, że koledzy nie ogarniają, a skoro sam napisałeś, że Koguty cisnęły mocno w pierwszej połowie, to właśnie nie ma czasu na spokojne rozgrywanie, bo zaraz jest ostry pressing i doskakują. Może w drugiej połowie troszke spuszczą z tonu, to będzie więcej miejsca i sposobności na spokojną grę.
01.10.2019 22:03
No Tolisso pierwszy do zmiany, drugi Gnabry. Coman choć dzisiaj nie gra jakoś szczególnie dobrze, to przynajmniej robi więcej wiatru na skrzydle.
01.10.2019 21:56
@Matilegolas
Problem w tym, że to LM, gramy z Totkami, a na takim poziomie zwyczajnie nie ma czasu by spokojnie piłkę rozgrywać, bo przeciwnik przez zdecydowaną część meczu ciśnie niemiłosiernie. Cou grał w Barcelonie, to jest przyzwyczajony do szybkiej gry, problem widziałbym raczej w pozostałych naszych piłkarzach, którzy po meczach z Paderbornem czy innym Unionem nie widzą często co się dzieje na boisku, gdy przyjdzie im grać w LM.
Edytowano : 2019-10-01 21:57:42
wiedzą
01.10.2019 21:55
@Sven
No dokładnie. :P
01.10.2019 21:49
Widział ktoś jakie podrygi wyczyniał Tolisso po upadku? Jakby go ktoś pod prąd podpiął. xD
01.10.2019 21:48
Okazja dla Lewego
01.10.2019 21:43
Tolisso pierwszy do zmiany
01.10.2019 21:41
2:0 dla Brugge i znowu Dennis prawie się zabił o własne nogi przy bramce. xD
Edytowano : 2019-10-01 19:35:43
Może on trolluje Real? :D
Edytowano : 2019-10-01 19:36:42
Dawno już nie widziałem dwóch tak przezabawnych bramek w jednym meczu. :P
01.10.2019 19:35
Brugge prowadzi z Realem 1:0!
Widzieliście jakim "trickiem" pochwalił się piłkarz Brugge przy bramce? xD
01.10.2019 19:07
Co za hejter z tego Kimmicha!
01.10.2019 13:15
Prosiłbym o zaprzestanie wycieczek osobistych w komentarzach. Ja wiem, że na wśród użytkowników panują odmienne poglądy (czasami mniej lub bardziej kontrowersyjne), ale obrażanie niczemu nie służy.
30.09.2019 21:12
@OperatorJS
Na temat pracy sędziów nie chce się zbytnio wypowiadać, podkreślam więc tylko jeszcze raz - w świetle zasad piłki nożnej Ter Stegen złamał przepisy i karny powinien być powtórzony. Sędzia główny popełnił błąd, podobnie Marciniak w wozie. Tu nawet nie ma pola do jakichkolwiek interpretacji. Tyle i to naprawdę nie podlega dalszym dyskusjom.
Edytowano : 2019-09-26 15:59:56
https://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2019/09/17/champions/1568753851_767077_1568753958_miniatura_normal.jpg
26.09.2019 15:58
@OperatorJS
Szczerze mówiąc nie przywiązuje zbytniej wagi do wniosków jakichkolwiek "eskpertów", wole polegać na własnych obserwacjach. Podobnie jest ze Smokowskim - może sobie mówić, że sędziowie robią swoje, ale niepodważalny jest fakt, że nowe przepisy mówią jasno i konkretnie - bramkarz w chwili wykonania karnego ma mieć kontakt z linią bramkową i olewactwo sędziów nie może być żadną okolicznością łagodzącą. Ter Stegen złamał przepisy, karny powinien być powtórzony i tyle w temacie. Jakoś w piłce poradzono sobie w dużym stopniu z podchodzeniem piłkarzy przy wykonywaniu rzutów wolnych (przez stosowanie spraya), więc nie widze powodu by nie ukrócić łamania przepisów przez bramkarzy.
26.09.2019 14:17
@OperatorJS
Ci "eksperci", którzy dali Lewemu "klase reprezentacyjną" za poprzedni sezon? Ci co są uprzedzeni do piłkarzy Bayernu i faworyzują piłkarzy zagranicznych klubów? Podziękuje. Nie trzeba mieć łatki "eksperta", by móc ocenić kto jak gra - wystarczą oczy. Zapytałem co można zarzucić Neuerowi w tym sezonie (co zresztą powinienem rozszerzyć do okresu całego kalendarzowego 2019 roku), nikt nawet nie próbował odpowiedzieć. A ja mówię, Neuer gra w tym sezonie (i w rundzie wiosennej tamtego) jak z nut. Broni nieraz takie piły, że głowa mała, ale wciąż wisi nad nim ten nieszczęsny okres zaraz po i między kontuzjami. Sam zresztą ograniczasz się głownie do okresu na Mundialu w Rosji. BTW Troszke to dziwne, że zarzuca się obrońcom Manu, że żyją przeszłością, a przeciwnicy Manu sami żyją przeszłością i krytykują go za nieudany mundial, jednocześnie nie mogąc sformułować żadnych zarzutów jeśli chodzi o jego aktualną dyspozycję. Gdzie tu logika?
@Rotten
Wyszedł pare kroków do przodu i dostał w brzuch, to akurat obroniłby chyba każdy bramkarz.
Edytowano : 2019-09-26 12:33:40
Każdy kto mnie tutaj dobrze zna, wie, że nie lubie zbytnio słodzić piłkarzom Bayernu ( m.in. Coman, Gnabry, Goretzka, Perisic), ale jest pare piłkarzy w tym klubie, co do których nie mam najmniejszych wątpliwości, że prezentują najwyższą klasę sportową i są to Manu (wg mnie najlepszy bramkarz na świecie), Kimmich (nie chce się tu teraz spierać czy lepszym PO jest Joshua czy Trent Alexander-Arnold) i Lewy (najlepsza klasyczna 9 na świecie).
26.09.2019 12:29
@OperatorJS
Gdzie ja napisałem, że Neuer popisuje sie tylko spektakularnymi interwencjami, a Ter Stegen broni same łatwizny? Odniosłem się do konkretnego meczu Ter Stegena z BVB, bo to na niego głównie powołuje się opinia publiczna w dyskusji o jedynce w reprezentacji Niemiec. A czy chcesz czy nie Ter Stegen w tym meczu a)złamał przepisy i to TEŻ poszło w świat (ze karny powinien być powtorzony itd.) b) wszystkie groźne sytuacje wybronil w brzuch bo zawodnicy BVB nie potrafili strzelic choć pół metra obok i taka jest prawda.
Dwa, zadałem pytanie glownie do tych, którzy piszą, że Loew nie powinien patrzec w przeszłość , a bramkarz grać za zasługi - co można zarzucic Neuerowi w tym sezonie? Pytanie pozostało bez odpowiedzi.
26.09.2019 06:36
@OperatorJS
Czyli co? Manu można wypominać słabsze występy czy interwencje, ale Ter Stegenowi już nie? Wczoraj puścił gola, trudnego do obrony (fakt), ale faktem jest też to, że Manu całkiem podobną sytuacje w meczu z Lipskiem jednak wybronił.
Mało kto też wspomina to, że wychwalany pod niebiosa za mecz z BVB Ter Stegen wybronił większość piłek, bo zawodnicy BVB... zwyczajnie trafiali centralnie w niego, nie musiał się nawet zbytnio wysilać. A przy obronionym karnym złamał przepisy.
25.09.2019 21:14
@lokosFCB
"Obiektywnie"? A czym to zmierzyłeś? Wg mnie lepiej broni Neuer, a wiele osób patrzy na jego grę przez pryzmat dołku w który wpadł w wyniku ciężkich kontuzji (i z którego to dołku zdaje się wyszedł). Cały czas mam w głowie wyśmienitą interwencje Neuer w ostatnim meczu z Lipskiem, Ter Stegen w podobnej sytuacji wczoraj puścił gola.
Edytowano : 2019-09-25 12:42:00
W ogóle niech ktoś mi powie, co w ogóle można zarzucić Neuerowi w tym sezonie?
25.09.2019 12:41
Przy drugim karnym w chwili uderzenia piłki bramkarz też był przed linią i już jakos nie powtorzyli kolejny raz. xD
21.09.2019 16:53
Druga połowa znowu słabsza z naszej strony
18.09.2019 22:36
Coutinho wprowadza na pewno taki element przyspieszenia w ofensywie i to się moze podobac.
18.09.2019 21:47
Jednak jak VAR jest, to Real nie ma już tak łatwo. :P
18.09.2019 21:37
BTW Nie wiem jak wy, ale ja nie mogę tego zdzierżyć, że przestano grać Seven Nation Army po bramce.
Real już 2:1
18.09.2019 21:35
Real przegrywa już 2:0
18.09.2019 21:33
Jeden i drugi nie powinien być pierwszym wyborem...
18.09.2019 21:29
@AmerikanoPseudo
Nie, nie jest. Manu wciąż lepszy, zwłaszcza po powrocie do wysokiej formy w ostatnim okresie.
17.09.2019 15:33
@lokus
Carlo poleciał po porażce z PSG, ale w samej BL miał bilans zbliżony do Kovaca. Zobaczymy co zarząd zrobi po ewentualnej porażce Kovaca w grupie z Totkami.
14.09.2019 20:58
@admin
Z tego co czytam w komentarzach, pierwsze połowa była bardzo dobra, natomiast w drugiej juz Lipsk byl lepszy, stracilismy tez po raz kolejny 2 punkty, więc akurat określenie "PO TYM MECZU" wielkiego znaczenia dla mnie nie ma- zadnych dodatkowych punktow za dobry styl w pierwszej polowie nam nie przyznaja. Swoje zdanie w 100% wyrażę jednak po obejrzeniu meczu, więc dla mnie EOT.
14.09.2019 20:55
@admin
Meczu, co się przyznaje od razu, nie oglądałem, bo posta pisze z rodzinnej imprezy urodzinowej :), ale patrząc na statystyki Ancelotti wcale nie miał ich gorszychw Bayernie jak go zwalniali. Na 6 meczow Bayern miał w az trzech czyste konto.
Przypominam jeszcze, że zapowiada się drugi sezon z rzędu totalnie bez rewelacji jeśli chodzi o Bayern, więc jakiejś reakcji zarządu można by chyba oczekiwać? Zwlaszcza, że zarząd potrafił to zrobić za Włocha, więc czemu nie teraz?
14.09.2019 20:42
Ancelotti jak go wyrzucili z Bayernu po 6 kolejkach BL: 4 zwycięstwa, 1 porażka, 1 remis, bilans 14:5
Kovac po 4 meczach BL: 2 zwycięstwa, 2 remisy, bilans 12:4
Może jakaś konsekwencja w postępowaniu zarzadu?
14.09.2019 20:34
Niemcy chyba jeszcze gorsze niż Polska :)
09.09.2019 21:29
Taki jest teraz poziom Niemiec. Nie jest to słaba drużyna, ale do najlepszych wyraźnie brakuje. Dlatego jeśli chodzi o transfery Niemców do Bayernu, to ja widzialbym obecnie jedynie Havertza i Sane.
Edytowano : 2019-09-06 22:41:59
Reszta to osłabianie Bayernu.
06.09.2019 22:40
Okienko zakończone, więc moje małe podsumowanie naszego okienka transferowego:
W skali szkolnej oceniam je na 2, czyli bardzo słabe. Wzmocniliśmy co prawda defensywę Lucasem (i tu widze spory plus), ale kolejny raz kompletnie olaliśmy najbardziej potrzebującą wzmocnień pozycję czyli skrzydła. Nie wiem co sobie myślał zarząd z naszym dyrektorem sportowym, ale gratuluje optymizmu, bo załatanie dziury po Robbery Perisicem nie jest nawet śmieszne. A kontuzja Sane nie może być tu żadnym wytłumaczeniem, bo mieli dobre pół roku (odkąd wiadomo było, że Robbery odchodzą) jak nie lepiej, by znaleźć godne zastępstwo choćby w jednej osobie. Koniec końców nie wzmocniliśmy w ogóle skrzydeł i to leci także na konto Hasana. A tak, byłbym zapomniał - Hasan...
Nie spodziewałem się, że tak szybko przyjdzie mi widzieć równie słabego jak Nerlinger dyrektora sportowego w Bayernie, ale Hasan stanął na wysokości zadania. Powiedzieć, że był fatalny, to nic nie powiedzieć. Jeśli nawet porażka z Sane idzie równie dużej części na konto Uliego czy Kalle, tak kompromitacja w sprawie Odoia, to już 100% zasługa Hasana. Bardzo fajny piłkarz, ale dyrektor denny, niestety.
02.09.2019 19:22
Nie rozumiem czemu my sciagnelismy Perisica, zamiast brać za promocyjna cenę Ziyecha.
28.08.2019 21:44
Wyobrażam sobie teraz miny zarządu, bo zakładam, że chcieli się połakomić na Wernera za darmoche w przyszłym roku. W tym wypadku wątpie, że Werner do nas dołączy, bo pieniądze zarząd będzie potrzebował na inne cele typu Havertz i Sane. No chyba, że Sane do nas nie przyjdzie, ale to będzie oznaczało, że również w przyszłym sezonie nie będziemi mieli naprawdę dobrego skrzydłowego w drużynie.
25.08.2019 18:27
Jeśli Kovac straci znowu punkty, to może być dla niego nieciekawie.
24.08.2019 08:51
25 milionów to naprawdę sporo pieniędzy jak na Sanchesa. Nie spodziewałem się, że ktoś da tyle za niego, oczywiście jeśli te plotki okażą się prawdą.
22.08.2019 18:41
Ciezko mi uwierzyc, że Lille wyłoży za Sanchesa 30 mln, nawet z bonusami.
21.08.2019 23:29
Franek w wieku 22-23 lat: https://www.youtube.com/watch?v=XuhOpyh5DU0
Franek w wieku ok 24 lat (czyli traptem rok starszy od Comana): https://www.youtube.com/watch?v=Ai6aEa0lgPQ (sorry, za fatalną jakość, ale na szybkiego tylko taki znalazłem z pierwszego roku Franka w Bayernie)
Jak widać zjadał umiejętnościami zarówno obecnego Comana jak i Gnabrego. Co więcej, widać wyraźnie, że Franek w wieku 22 lat zachowywał się bardzo podobnie do Franka 10 lat później, co najwyżej poprawił z czasem efektywność (po części też dlatego, że grał później w dużo lepszym klubie), natomiast było już od razu widać u nieg świetną technikę, opanowanie futbolówki czy zdolność wkręcania przeciwników w ziemie, czyli to z czego słynął zawsze Franek. Ja zawsze bede twierdził, że nie ma możliwości diametralnej zmiany charakterystyki piłkarza czy poziomu jego gry na treningach. Coman za 3 lata nie będzie miał wyraźnie lepszego uderzenia na bramkę czy też Gnabry nie prześcignie nagle poziomem i techniką Franka czy Arjena. Nie i tyle.
21.08.2019 21:59
@FanGraczyBayern
Nie oglądam namiętnie angielskiej ligi, ale ciężko mi sobie wyobrazić gorsze 45 minut gry (tyle wytrzymał trener zanim go zmienił w przerwie, zaliczył w trakcie meczu nawet facepalma), więc pozostaje mi wierzyć anglikom na słowo, że to mocny kandydat do najgorszego występu w historii premier league.
21.08.2019 17:03
Sanches dobry w Swansea?
W Anglii panowała ogólna opinia, że był jednym z najgorszych transferów w tamtym sezonie, a jego legendarny już występ z Chelsea był serio brany pod uwagę w angielskim plebiscycie na najgorsze występ w meczu w historii (SIC!) Premier League (tutaj wszystkie zagrania Sanchesa w tym jakże wspaniałym występie: https://www.youtube.com/watch?v=OVp5iPPscSI)
Edytowano : 2019-08-21 16:56:26
*oczywiście najgorszych transferów w całej lidze, nie w samej Swansea
Edytowano : 2019-08-21 16:58:26
Do dzisiaj się zastanawiam co on sobie myślał przy zagraniu w 0:42 tego filmiku :)
21.08.2019 16:53
Jupp w Bayernie miał zawsze swoją filozofię gry, jasno nakreśloną. Nawet w tym nieszczęśnym sezonie 2017/18r, gdy nasz skład wcale nie różnił sie zbytnio od obecnego, to była przepaść w stosunku do obecnej sytuacji. Przepaść! Oglądałeś i od razu wiedziałeś- ten facet zna się na robocie.
20.08.2019 20:54
@hoven
Jeśli za kontrolą meczu, nie idzie kreowanie akcji ofensywnych, to do tyłka z taką kontrolą meczu, bo to są tylko pozory. Zresztą co to za kontrola meczu jak się kolejny raz dostaje 2 bramki. A jeśli już Kovac nie "umie w ofensywe", to niech chociaż poprawi defensywe. Chciałeś bym ktoś ci napisał co jeszcze mamy wymagać od trenera, to ci napisałem. Poprawić defensywe, a już super fajnie by było jakby jeszcze coś nauczył naszych ofensywnych poza prostacką grą do boków i wrzutek (chociaż to płonna nadzieja). Tylko nie wyjeżdząj znowu z "idywidualnymi błędami defensorów", bo jak jeszcze raz będziesz mi próbował sugerować, że 32 stracone bramki w poprzednim sezonie, to głównie wina piłkarzy, to już do końca zwiątpie. xD
Edytowano : 2019-08-17 18:37:14
Narzekanie na TAKTYKĘ.
17.08.2019 18:36
@BastianFCB
Mi utkwiło głównie narzekanie piłkarzy na to jak ich ustawił trener na rewanż z Liverpoolem. Choć nie tylko, bo takich narzekań było w poprzednim sezonie dużo więcej i powiem ci szczerze, że nie przypominam sobie by w ostatnim czasie ktoś tak narzekał na taktykę naszego trenera jak na Kovaca. Prędzej to były narzekania na brak powołań do gry u co poniektórych rezerwowych, ale nigdy (a już na pewno nie w takim wymiarze) na taktykę trenera. Przecież Carlo też nie był finezyjny jesli chodzi o ofensywe, ale u niego za to defensywa w BL działała bardzo dobrze. Mówiono nawet, że poświęcił grę w ofensywie kosztem defensywy, ale były przynajmniej podstawy do tego by wysnuwać takie wnioski.
U Kovaca natomiast ofensywa lepsza nie jest, natomiast defensywa jest duużo gorsza.
17.08.2019 18:29
Oho, i po co te nerwy?
Zwalasz całą winę na piłkarzy, bo tak ci po prostu łatwiej, nic na to nie poradze. Gdzie ja też napisałem, że nie było krótkich podań. Napisałem, że Pep miał pomysł na grę i to jest niezaprzeczalny fakt. Jego gra opierała się na krótkich podaniach, starał się wprowadzić trójkąty i dużą wymienność podań. Miał pomysł. Tyle. To było po prostu widać. U Kovaca nic nie widać. Nie ma żadnej drużynowej piłki w zasadzie, wszystko opiera się na pojedycznych zrywach jednostek jak właśnie Coman. To ja też mogę być trenerem Bayernu. Wyszedłbym na trening i powiedział:
"Słuchajcie chłopaki, co do naszych akcji ofensywnych... Macie rozrzucać podania do boku do Comana lub Gnabrego, a oni już mają coś z tego zrobić. Niech walą na pałe podania w pole karne, może ktoś to wykończy. Jakie schematy Lewy? No to są schematy, niech se radzą."
Edytowano : 2019-08-17 18:16:10
*dużą wymienność pozycji
Edytowano : 2019-08-17 18:17:22
"A jak ktoś się sprzeciwia moim zamysłom taktycznym, to mu wlepie 10 tys kary. Rozejść się" :D
Edytowano : 2019-08-17 18:20:23
Jeszcze do Carlo. W sezonie, gdy straciliśmy 22 bramki mieliśmy na środku, Boatenga, Hummelsa, Benatie i Badstubera.
17.08.2019 18:15
@hoven
-Zabrakło mi słowa "krótkie". Bo też tak graliśmy - krótkimi podaniami, stosując (a przynajmniej starając się) trójkąty, z częstą wymiennością pozycji. Nie udawaj, że tego nie wiesz.
- Wiedziałem, że wyskoczysz z "indywidualnymi błędami". Sorka, ale takim "argumentem" mozna bronić 99% straconych bramek (inna sprawa, że bardzo słabo). A jak trener nie potrafi poprawnie ustawiać drużyny w obronie, to będziemy tracić jeszcze więcej takich bramek jak druga Herthy. BTW Tracenie zbyt wielu bramek po podaniach za plecy obrońców, to książkowy przykład źle ustawionego bloku defensywy za co odpowiada równie mocno trener.
-Carlo nie miał wcale lepszej personalnie defensywy, a działało to dużo lepiej, czego najlepszym obrazem się był bilans straconych bramek. Koniec tematu.
- Atakowaliśmy i co? "Dobrze działało"? O_O
Edytowano : 2019-08-17 18:04:37
Jeszcze odniose się do tego "siedzenia na połowie Herthy". Bardzo dużo z tego wynikło, jak widać. Druga połowa to był dramat jeśli chodzi o zagrożenie bramki rywala, bo strzeliliśmy jedynie bramkę z karnego, po totalnej głupocie obrońcy Herthy, który faulował samotnego Lewego, w chwili (niewłaściwe słowo, bo to nie była "chwila"), gdy nie było kompletnie żadnego zagrożenia z naszej strony. Klask, klask.
17.08.2019 18:01
@hoven
Już mówie odnosząc się do poszczególnych punktów:
- Lepsza organizacja w defensywie. Tracimy zdecydowanie zbyt dużo bramek, a rywal nie musi się nawet zbytnio wysilać - wystarczy najprostsza piłka za plecy naszych obrońców jak wczoraj przy drugiej bramce Herthy
- Cały Bayern Kovaca. Możemy siedzieć cały mecz na połowie przeciwnika nic nie robiąc groźnego, a przeciwnik 1-2 akcje i bramka. Żelazna obrona.
- Bo trener nie przekazuje NIC jeśli chodzi o ofensywe. Żadnych schematów w ofensywie, skomplikowanych akcji, wygląda jakby akcji ofensywnych w ogóle nie ćwiczyli
- Pep przynajmniej wprowadził coś swojego, gre podaniami, trójkąty itd. Był tam jakiś zamysł u niego (czy słuszny, to już nie wnikam), pomysł. Kovac pomysłu w ofensywie nie miał, nie ma i (prawdopodobnie) mieć nie będzie.
- Trzeba było ich w końcu puścić, a nie czekać ze zmianami do +80 minuty, pozwalając by grał taki Muller, który nie robił nic na boisku, czy Tolisso, który ostatnie 20 minut słaniał się na boisku (nie dziwie się patrząc na jego ostatni rok i ciężką kontuzje)
-nie, nie zagraliśmy. Carlo choć też nie był zbyt finezyjny w ataku (wrzutki), to przynajmniej częściej graliśmy spokojniej w tyle, na zero, a człowiek nie musiał się denerwować przy każdej akcji przeciwnika (w całym sezonie za jego kadencji Bayern stracił jedynie 22 bramki, u Kovaca 10 więcej). Carlo wyleciał po lepszej grze z bilansem po 6 meczach 14-3 i z czterema meczami wygranymi (w tym trzema do zera).
Edytowano : 2019-08-17 17:41:51
I proszę nie zwalać wszystkiego na piłkarzy, bo trener też od czegoś w koncu jest, a nie po to by sie ładnie prezentować przy linii, udając przy okazji, że się na czymś zna. Carlo wcale nie miał lepszej defensywy personalnie, a miał to dużo, duuużo lepiej poukładane niż nasz Chorwat.
Edytowano : 2019-08-17 17:44:19
Carlo w całym sezonie miał jedynie 2 porażki, Kovac 4.
17.08.2019 17:40
Sancho i 2:1 dla BVB
Edytowano : 2019-08-17 16:44:41
@diablo
Heheh, nie pomyliłem się za bardzo, bo ja już w zasadzie pod koniec lipca obstawiałem, że pierwsze pobrzękiwania o "kompletnej kadrze" zaczną się w połowie sierpnia. Ten etap właśnie mamy, następny będzie oczekiwaniem do końca okienka w nadziei na to, że to zmyła. xD
17.08.2019 16:42
@hoven
"ahahahhahahaa" Taka to była "dominacja", że przez dobre, ostatnie 30 minut nie było w zasadzie zero zagrożenia dla Herthy, a nasi wyglądali jakby grali ze sobą pierwszy raz.
Edytowano : 2019-08-17 16:38:06
Carlo wyleciał po 6 meczach, a trzy ostatnie w BL wygrał pewnie do zera (z Werderem 2:0, Mainz 4:0, Schalke 3:0).
Edytowano : 2019-08-17 16:39:44
plus do tego zwycięstwo z Bayerem 3:1
17.08.2019 16:36
Wczorajszy mecz był powtórką z rozrywki z poprzedniego sezonu, takim sezonem w pigułce. Nic się nie poprawiło. Może się powtórze, ale Carlo wylatywał po 6 kolejkach po lepszej grze Bayernu niż to co prezentuje obecnie Bayern Kovaca, i notując bilans bramkowy 14-3 oraz 4 zwycięstwa (w tym 3 do zera).
Ciekawi mnie bardzo co zaprezentuje Bayern w grupie LM.
17.08.2019 16:32