Barca powinna przejść Inter. Jedynie chyba Arsenal przy swietnej formie w tym dniu i na jakiejś kosmicznej fantazji może pokrzyżować plany maszynce Flicka. W Barsie na tą chwilę dalej wszystko pracuje w idealnej harmonii obrona-atak. Życzyłbym sobie, żeby to właśnie kanonierzy w tym roku podnieśli puchar LM, ale faworyt jest jeden.
27.04.2025 15:41
1
To właśnie jeden w powodów dla których sądzę, że zmierzamy w stronę MU - ściągamy zawodników, którzy później są w kręgach zainteresowania właśnie tego (i podobnych poziomem) klubu.
27.04.2025 15:33
Rewolucje po byku
25.04.2025 11:11
1
Oby. Jak nas nie stać na naprawdę świetnych piłkarzy, to niestety musimy sobie sami takich "wychować". Nie ma innej drogi,
25.04.2025 07:38
Jeden jedyny zarzut jaki mam do Vincenta, to właśnie ten, że w ogóle nie daje szans młodym.
24.04.2025 14:50
Ogromny błąd. Trzeba było zostawić Gnabrego (który i tak sam nie odejdzie, a nikt go nie zmusi do odejścia) i ściągnąć jakiego bardzo dobrego skrzydłowego na lewą stronę (którego i tak brakuje niezależnie czy Sane zostanie czy odejdzie), a ostatnie miejsce zarezerwować dla jakiegoś obiecującego młodzika, który nie będzie zarabiał naście milionów na sezon, a który z racji wieku i tak będzie miał większe prawdopodobieństwo, że w przyszłości zostanie zawodnikiem klasy światowej (czyli coś co Sane nigdy nie osiągnie). Dla mnie przedłużenie kontraktu z Sane, to a) wyrzucenie pieniędzy w błoto, b) dowód na to, że do żadnej rewolucji w składzie nie dojdzie, więc "okręt" idzie twardym kursem w stronę MU.
PS. Żadnej "poprawy jego gry i występów" nie było. Ja bynajmniej takiej nie zaobserwowałem.
24.04.2025 14:44
1
@Silesi Żeby można było na nim zarobić, to najpierw musiałby się znaleźć ktoś kto go weźmie choćby za 1 euro. Dotychczasowe zainteresowania były jedynie w przypadku darmowego transferu.
22.04.2025 09:21
1
@misza
Chaos to właśnie mamy teraz. Fatalny sztab medyczny, ściągnanie piłkarzy niepasujących, nietrafionych, przepłaconych, nieumiejętność zbudowania w drużynie składu o takiej głębi, żeby chociaż dało radę odciążyć od czasu do czasu pare kluczowych piłkarzy jak Kane, Musiala czy Upa (przecież to minimum!), bez większego uszczerbku na jakości... Do tego te wieczne stanie w rozkroku, niedobrze mi juz od tego! Jeśli nie stać nas na wielkie gwiazdy, to ok, ale my robimy rzecz najgorsza z możliwych- kupujemy często piłkarzy przeciętnych, już w wieku +23 lata, za stosunkowo średnie kwoty, ale jednocześnie na tyle duże, że niewspółmierne do jakości samych piłkarzy. Za dobry przykład niech posłuży tutaj Palhinha za 50mln czy Boey za 30mln, czy Kim za 50 mln po jednym dobrym sezonie. Nie potrafię sobie wyobrazić sytuacji, że ktoś w zarzadzie myślał sobie "Weźmy tego Boeya za 30 mln, ma jakość na wzmocnienie naszego zespołu". No nie! To piłkarz już w takim wieku, że rzadko eksploduje u niego ukryty potencjał. Jeśli nie stać nas na gwiazdy, powinniśmy kupować młodych piłkarzy. Real Vinniego Jr. Czy Rodrygo kupił, gdy ledwo mogli za kółko usiąść za 45 mln. Patrz gdzie są teraz i co pokazują. Że to trudne? Od czegoś nasi skauci biorą grube pieniądze.
18.04.2025 14:23
Gdyby to była Barcelona, to już by go wpuścili. U nas ciężko wpuścić takiego młodzika nawet jak prowadzimy 3 bramkami.
18.04.2025 14:05
1
@blade87
Wiem :) A troche szkoda, bo może wtedy mielibyśmy szanse na jakiś puchar europejsk. W każdym razie bardziej chodziło mi o to, że jak się nic nie zmieni to za parę lat przybijamy piątaka z MU, które kiedyś było wielkim klubem, a teraz jest stałym bywalcem Ligi Europy właśnie. Smutny los.
18.04.2025 10:36
2
Sternicy klubu takimi wypowiedziami wstępnie przyjmują kurs na Ligę Europy.
17.04.2025 22:36
Pełna zgoda. Od początku uważałem, że najważniejsze będzie to nadchodzące okno, bo pokaże dokąd klub zmierza.
17.04.2025 16:11
@seco555 No to chyba czas najwyższy zmniejszyć swoje oczekiwania. Przynajmniej do czasu aż trzon zarządzający klubem w końcu stanie na wysokości zadania i konkretnie wzmocnieni zespół. BL to nasz max na ten moment.
17.04.2025 16:09
@misza
"zbudowanie drużyny,podobnie zresztą jak jakiegokolwiek większego zespołu ludzi, to proces który trwa długie miesiące.to nie fm że wystarczy poprzesuwać klocki i patrzeć na efekty zarządzając cyferkami,a nie realnymi ludźmi."
Ogólnie zgadzam się, że Vicentowi jak najbardziej trzeba zaufać. Zbyt dużo mieliśmy juz ostatnio trenerów, których zwalniano po krótkim okresie. Nie mogę się jednak zgodzić z powyższym fragmentem. To co aktualnie dzieje się stricte ze składem Bayernu w żadnym wypadku NIE jest procesem budowania drużyny. No chyba, ze to "zbudowanie druzyny" polegać ma na stworzeniu teamu bijącego się w perspektywie kilku lat o triumf w lidze Europy. Jakość naszego teamu się zwija, a nie rozwija. To nie jest tymczasowy "przestój" spowodowany wymiana pokoleniowa składu, "docieraniem" zawodników itd. To nieustający spadek klasy sportowej drużyny z każdym sezonem i okienkiem, już od dobrych kilku lat.
@Gwzd44
"ok, tylko ja podchodzę tak, że trener najpierw musi się wykazać z tym materiałem co ma, aby zaufać mu z wprowadzaniem zmian kadrowych."
No przecież się wykazuje. Z druzyna, która obiektywnie rzecz ujmując jakościowo jest słabsza z sezonu na sezon ma duże szanse odzyskać BL (i przy okazji doszedł do 1/4 LM). Ludzie naprawde muszą się obudzić w końcu i zrozumieć, że nie mamy teamu na LM. To co robi Vincent w tym sezonie to wyciąganie absolutnego maxa z tej drużyny. Jasne, popełnia małe błędy (zwłaszcza z nie zawsze dobrym doborem wyjściowej jedenastki), ale ogólnie nic więcej wykrzesać z tego co ma nie da rady. To tak jakby oczekiwać, że nowy trener reprezentacji Polskiej ma się bić że swoją kadra o zwycięstwo na Mistrzostwach Europy. Celowa przesada, ale pokazuje poniekąd istotę problemu.
17.04.2025 15:49
3
Jednego z trójki naszych skrzydłowych bym zostawił, bo trzech naraz odejść nie może. I byłby to Gnabry.
16.04.2025 23:06
Finezyjny atak Barcelony powinien sobie dać rade. W obronie też są od nas lepsi. W zasadzie w każdej formacji Barcelona obecnie góruje nad nami.
16.04.2025 23:02
Nie przegraliśmy przez brak paru piłkarzy. Przegraliśmy, bo przekrojowo mamy (za) słaby skład.
16.04.2025 23:01
Barcelona sobie z nimi da radę. Niestety.
16.04.2025 23:00
6
Trudno. Mam jeden jedyny zarzut do Vincenta - ze postawił na Sane kosztem Gnabrego. Jeśli ktoś z zarządu będzie chciał z Sane przedłużyć kontrakt, powinien zostać dyscyplinarnie zwolniony za sabotaż.
16.04.2025 22:58
2
Jak zarząd będzie nam robil dalej takie "wzmocnienia" składu, to za parę sezonów będziemy przybijać piątki z MU w lidze Europy.
16.04.2025 22:21
Dziękuję, do widzenia.
16.04.2025 22:20
1
Piłkarze absolutnie (to nawet nie powinno podlegac dyskusjom) do sprzedaży po sezonie:
- Sane
- Kim
- Goretzka
- Coman
- Palhinha
Reszta pilkarzy powinna zostac. Pozbylbym sie jeszcze Guerreiro, ale za dużo piłkarzy też odejść nie może. A oddanie Sane za darmo to "zarobek" dla klubu.
16.04.2025 21:52
Najgorsze jest to, ze ten Inter jest druzyna spokojnie do pokonania. Lepsza ofensywa np. Barcelony by to pokazała.
16.04.2025 21:49
10 mln na sezon to za dużo o 10 mln.
16.04.2025 21:35
Lepiej grają od nas. Kultura gry na wyższym poziomie.
16.04.2025 21:34
Gramy na miarę swoich możliwości. To jest nasz max na ten moment.
16.04.2025 21:29
Gramy znowu jedynie z prawym skrzydłem, więc ciężko to widzę
16.04.2025 20:11
Kane bez formy
12.04.2025 20:06
@hoodykr To i tak lepiej niz Sane :P
12.04.2025 20:01
Gnabry na Inter w podstawie, Sane po sezonie musi odejść.
12.04.2025 19:59
1
Wolalbym jemu dać 10 mln niż Sane.
12.04.2025 19:59
1
Gnabry!!! Zawsze go wolalem niż Sane :)
12.04.2025 19:57
Sane nie ma na lewej stronie i od razu lepiej.
12.04.2025 19:55
2
Kim&Urbig...
12.04.2025 19:37
Nie mam pojęcia jakim cudem gra Sane może być wyceniana na 10 mln za sezon.
12.04.2025 19:00
1
@Silesi
Za rok, czy dwa nikt go nie kupi. Arsenal był zainteresowany jedynie dlatego, że był za darmo. Przez ostatnie lata nikt się nie zgłaszał po naszych asów w talii na skrzydłach, bo to piłkarze nie warci wydawania pieniędzy.
11.04.2025 07:58
2
Otóż to. I za to co robił dotychczas będziemy płacić 10 mln. Bo lepiej nie będzie. 10 mln!
11.04.2025 07:55
2
Bardzo zła decyzja. 10 mln brutto na sezon dla piłkarza, który często przechodzi obok meczu i nie robi żadnej różnicy. 10 mln brutto podstawy za "podstawowe" występy Sane czyli truchtanie, straty, marnowanie sytuacji, straty, niedokładność, straty....
11.04.2025 07:54
I tak, i nie. Rację ma, że Bayern to nie Gladbach czy Lipsk i Eberl powinien to w końcu zrozumieć (zwłaszcza pod kątem obserwowanych "wzmocnień), ale w kwestii (nie)przedłużenia transferu Mullera postąpił akurat właściwie. Jasne, jeśli chodzi o sposób w jaki to zrobiono, można było postąpić duużo lepiej, ale sam fakt zakończenia współpracy jest dobrą decyzją. Muller już ma swoje lata i już bardzo widać u spadek sportowych możliwości. Nawet 8-10 mln pensji, to byłoby za dużo. Pięknie podziękować za te wszystkie lata i zaproponować posadę w strukturach klubu, a miejsce w składzie przeznaczyć choćby na jakiegoś obiecującego młodzika z talentem.
10.04.2025 11:05
1
Barca zmierza ku koncowemu zwycięstwu w LM. Mają formę i bardzo dobrych piłkarzy w ofensywie.
My powinniśmy skupić się na dowiezieniu pierwszego miejsca na krajowym podwórku i w lecie zrobić wszystko, żeby w koncu zejść z równi pochyłej, do której doprowadziło nas złe zarządzanie w ostatnich latach.
09.04.2025 22:38
5
Powiem szczerze, że ciężko jest mi uwierzyć w Bayern pod sterami obecnego zarządu. W bardzo złą stronę to idzie. To jak bardzo ten zespół nie ma głębi i jest zależny od dyspozycji paru jaśniejszych punktów poraża.
Zaczynam myśleć, że Bayernu nie da się "naprawić" w jedno okienko transferowe, bo Bayern "psuł" sie stopniowo już od paru dobrych lat, tylko na tyle "subtelnie", ze na poczatku nie bylo to tak dostrzegalne. Mamy wiele przeciętnych piłkarzy, wąski skład, NFZ jako opiekę medyczną, mase nietrafionych transferów, a propozycje naszego dyrektora sportowego na wzmocnienia, są tylko jak wisienka na torcie.
Jeśli nie wydarzy się coś wybitnie dobrego w nadchodzących 1-2 letnich okienkach, to ja autentycznie biorę pod uwagę, ze Bayern moze podzielic los Milanu/MU, przynajmniej jesli chodzi o LM.
08.04.2025 23:04
Nasze szanse w rewanżu minimalne. Nadziejemy się na jedną kontrę i do widzenia.
08.04.2025 22:54
Nie ma powera w ofensywie.
08.04.2025 22:27
Goretzka gra kryminał dzisiaj!
08.04.2025 22:14
1
Transfery godne RB Lipsk.
To są właśnie często najgorsze transfery. Jeśli nie masz pieniędzy na naprawdę genialnych piłkarzy, to powinno łowić się 18-letnie perełki, które mają szansę właśnie być tą klasą światową. My tu chcemy kupić 23-letniego piłkarza, który szału nie robi, a za niewiele większe pieniądze Real pozyskał 18-letniego Viniciusa czy Rodrygo.
08.04.2025 14:51
3
Sane marnuje setkę sam-na-sam? Stare, znałem.
04.04.2025 22:16
@Jurgen1982
Taki żarcik, trochę mój śmiech przez łzy. Ale patrząc na przygotowanie fizyczne i nasz sztab medyczny, to często jedynie to pozostaje.
04.04.2025 22:07
Pojechali z Musiala już na szczescie na SOR. Dostał wlasnie żółta opaskę więc niedługo wejdzie.
04.04.2025 22:01
Bayern się leczy chyba przez NFZ.
04.04.2025 21:42
Okropna grą na stojąco.
04.04.2025 21:08
Właśnie mija 6-ty sezon od kiedy nastąpił zmierzch Robbery w Bayernie i trzeba przyznać, że klub bardzo słabo zabezpieczył skrzydła po ich odejściu. Jasne, wiadomo było patrząc na ich klasę, że łatwe to nie będzie, ale łatanie tych ogromnych dziur w składzie Perisicem, Zaragozą, (ponownym angażem) Costy, transferem podstarzałego Mane czy "wiecznego talentu" Sane, to był totalny niewypał. Tak, do tego trzeba doliczyć jeszcze będących już wtedy w składzie Comana czy Gnabrego (oboje wtedy po ok. 23 lata), ale ciężko nie odnieść wrażenia, że pomimo widocznego w zasadzie od razu obniżenia potencjału naszych skrzydeł, kolejni dyrektorzy i zarząd wyraźnie olali temat skrzydłowych.
Ten klub naprawdę zasługuje w końcu na skrzydłowego pokroju Arjena czy Franka. Już czas najwyższy, czekamy za długo.
19.03.2025 14:31
1
A ja nie chcę. :)
17.03.2025 09:31
Grajmy sobie tak dalej to jeszcze przewalimy ligę.
15.03.2025 17:25
Kimmich 2029 oficjalnie, więc teraz można skupić się już w 100% na futbolu. Po finał! :)
https://pbs.twimg.com/media/Gl7EwomWgAAWVAj?format=jpg&name=4096x4096
13.03.2025 14:14
Sprawdzam sobie przy kawusi nastroje po 1/8 LM i na tą chwilę wg buków największe szanse na zwycięstwo ma Barcelona, za nią minimalnie PSG, później równie blisko Real i następnie już wyraźniej odstaje Bayern.
13.03.2025 08:34
Wydaje mi się, że jednak Barcelona cały czas prezentuje najmocniejszą i najbardziej równa formę w tym sezonie. Gdybym miał stawiać pieniądze na końcowego triumfatora, to głowa podpowiadałaby żeby stawiać na nich.
12.03.2025 14:55
Mega ciężki mecz się zapowiada. Mamy szansę wyłącznie jeśli zagramy jak z Bayerem. Inter wg mnie może być czarnym koniem tej LM.
12.03.2025 12:38
2
Szczerze ciężko to porównać. Bayern Flicka był kadrowo mocniejszy, choćby przez to, że duża część składu była mlodsza/mniej wypalona. Vincent może moim zdaniem powtórzyć sukces Flicka, musi dostać tylko paru bardzo dobrych piłkarzy.
Po dłuższym okresie poszukiwań mamy bardzo obiecującego trenera. Teraz niech tylko dyrektor sportowy do tego dorówna, a będzie super.
11.03.2025 22:57
@seco555
Kurde, niech mi dadzą chociaż 100k euro. Pożytek z tego dla klubu będzie podobny. :)
08.03.2025 17:32
2
Boey -30 mln
Palhinha -50 mln
Z jednej strony tyle się słyszy od zarządu, że pieniędzy nie ma zbyt wiele (więc siła rzeczy trzeba obracać w dloniach każde euro), a z drugiej takie transfery za takie pieniądze.
08.03.2025 17:27
*w cwierćfinale. Ale ja jeszcze nie jestem w 100% pewnym awansu.
05.03.2025 23:06
Brawo, brawo, brawo! W końcu ich pokonaliśmy. Szkoda jedynie tego klopsa Palhinhy. Bayer może nam podarował raz prezent, ale nie zmienia to faktu, że mamy bardzo dobry wynik przed rewanżem.
05.03.2025 23:04
Zmiana zapobiegawcza raczej
28.02.2025 22:32
Spalony był czy go nie było (moim zdaniem był), to zwycięstwo i tak jak najbardziej zasłużone. Brawo za drugą połowę i końcówkę pierwszej.
28.02.2025 22:31
Jaka radość komentatorów... xD
28.02.2025 21:55
1
Laimer dzisiaj podpalony strasznie
28.02.2025 21:51
@FCBx2
To tak wyglądało jakby wzięli pod uwagę stopę Olise, a nie wzięli pod uwagę choćby kolana, które wydawało się wysunięte. No ale to musiałaby pokazac technologia 3D jak w LM.
28.02.2025 21:36
@FCBx2
Widziałeś tą linie wyrysowaną? xD nie żebym narzekał, ale VAR nam ładnie teraz pomógł.
28.02.2025 21:20
Bramka? Szok! Jak oni te linie wyrysowali?
28.02.2025 21:18
Był spalony. Bankowo.
28.02.2025 21:16
Fatalny skład wystawiony przez Kompanego. Goretzka + Palhinha i przegrywamy środek pola. Stani na PO, a Laimer za Palhinhe. I zmienić dramatycznego Sane.
28.02.2025 21:06
2
Nie da rady patrzeć na Sane
28.02.2025 21:04
Barcelona już w ostatnim meczu z nami zostawiała taką autostradę z tyłu, że szok, tylko my nie potrafiliśmy tego wykorzystać. Atak mają świetny, ale obronę dużo słabszą.
26.02.2025 07:39
@hoodykr A ja się wstrzymam z wszelką oceną Ito. Dla mnie ma obecnie taką samą "ochronkę" jak Olise. Tym bardziej, że długo leczył poważną kontuzję i musi nadrobić dużo zaległości m.in. w czuciu futbolówki i rozumieniu kolegów z boiska. Oby go już kontuzje omijały, to więcej o nim będzie można powiedzieć w przyszłym sezonie.
24.02.2025 14:07
No i pięknie. :)
24.02.2025 12:48
2
Gnabry zawsze miał najlepsze wykończenie z trójki Gnabry-Coman-Sane.
23.02.2025 19:26
1
Dzisiaj przyjemnie się ogląda naszych z przodu, już nawet nie pamiętam kiedy ostatnio tak było. Piłka chodzi całkiem szybko, dynamicznie. Widać jakby większą chęć do gry. Byle nie roztrwonić tego w drugiej połowie.
23.02.2025 18:24
Upa również poza kadra.
23.02.2025 16:44
Nie zawsze trzeba wydawać ogromne sumy pieniędzy, żeby wzmocnić klub w wielkim stopniu. Wystarczy popatrzeć za ile sprowadził Real Viniciusa czy Rodrygo. Obaj przechodzili w wieku 18-19 lat za 45 mln euro. Inflacja swoje zrobiła, ale wciąż uważam, że lepiej kupować młodych piłkarzy(którzy dają choćby nadzieję, że wyrosna z nich piłkarze pokroju Robbery) za kilkadziesiąt milionów niż piłkarzy po "przejsciach" jak Nkunku (którzy nawet nadziei na to nie daja) czy robić dziwne ruchy transferowe jak Palhinha.
20.02.2025 21:08
Zawsze może wpaść jakiś babol. :)
20.02.2025 11:56
@Gwzd44 Po pierwsze, każdy trener też cechuje się swoim ulubionym stylem. Mało jest trenerów-kameleonów, którzy potrafią skutecznie stosować absolutnie każdy styl w futbolu. Z Guardioli też nie zrobisz trenera, który będzie stosował autobus. Pytanie więc, czyja to wina. Trenera czy zarządu, który nie miał piłkarzy pod trenera, którego przecież bacznie obserwował, więc z pewnością znał jego ulubiony styl. Prawda? To raz.
Po drugie piłkarze tacy jak Coman, Gnabry, Sane, Goretzka, Boey, Guerrerio czy Kim nie nadają się do żadnego stylu. Na pewno nie w klubie, który ma aspirować do tego, do czego aspiruje Bayern jako klub i marka. Kim ma problemy z grą w zarówno w defensywie (i to niezależnie od tego czy drużyna grałaby wysoką obroną czy niską, robi masę karygodnych baboli) jak i podstawowych elementach w rozegraniu (zresztą w tym ostatnim elemencie Upa wcale lepszy nie jest). Sane czy Gnabry nie nadają się ani do gry pozycyjnej (Sane kiwa się z samym sobą i traci piłki, a Gnabry nie potrafi minąć nikogo, bo jest zbyt ociężały) jak i do gry z kontry (Gnabry za wolny, a Sane nie potrafi skończyć praktycznie żadnej sytuacji bramkowej, włącznie z "setkami" sam-na-sam). Coman coś szarpie i robi "sztuczny wiatr", ale jego niedokładność jest już legendarna. Mógłbym tak wymieniać i wymieniać, ale w sumie po co?
Istotne jest to, że nie ma co patrzeć na to co było kiedyś (za Flicka), bo wygrywaliśmy z nim LM 5 lat temu. Muller miał 30 lat, Gnabry + Coman 24, nawet Neuer był w wieku dobrym dla bramkarza (34). Czas po prostu nie obszedł się z niektórymi piłkarzami zbyt dobrze i nie ma znaczenia, że niektórzy ze "starej gwardii" są jeszcze w wieku, który uprawnia ich do "poważnej piłki", skoro złapali taki "zjazd" formy, że w zasadzie nie ma dla nich już ratunku.
Tymczasem tutaj już widzę, ze niektórych cechuje podejście à la PZPN - "Nie idzie, to wymieńmy trenera. Mamy przecież piłkarzy na to, żeby wyjść z grupy na MŚ." No właśnie nie, nie mamy.
20.02.2025 11:46
1
@BaltazarGabka No kiedyś jego asystent powiedział, że Carlo by dalej pracował w zespole, gdyby dogadywał się z zarządem Bayernu w kwestii transferów. Co prawda rozbiło się z tego co pamiętam o Koulibalego, którego bardzo chciał Carlo, a dostał Hummelsa, co teraz po czasie nie byłoby najlepszym pomysłem Włocha, ale ogólnie już drugi trener opuścił nasz klub, bo się nie mógł dogadać z zarządem w kwestii transferów.
19.02.2025 21:54
2
Po wczorajszym meczu, to wydaje mi się jakby Real grał na przyspieszeniu co najmniej x1,5. Nie prezentują stałości w tym sezonie (zresztą jak każda drużyna), ale widząc jakie ta drużyna ma możliwości gdy wszystko działa, to trochę przykro się robi. Sposób w jaki oni na spokoju rozgrywają w tyle, dokładność długich piłek, SZYBKOŚĆ i dynamika rozgrywania to jest przynajmniej półka wyżej od nas. Bayern w tym sezonie jest jak City w dzisiejszym meczu. Pomijając całkowicie Mbappe czy Viniciusa, porównajcie dowolnego z naszych skrzydłowych z takim Rodrygo, który i tak jest w cieniu powyższej dwójki. No nie robi się przykro?
19.02.2025 21:38
2
@tapczan Może i Stanisic podał do nikogo, ale do teraz zachodzę w głowę jak nieporadny był to wślizg Kima. Po obejrzeniu powtórki zauważyłem jeszcze, że swoje dodał truchtający Kimmich.
19.02.2025 13:28
1
Też wolałbym chyba Atletico. Z Bayerem nie wygraliśmy chyba od 6 meczów i nie zanosi się na przerwanie tej serii, ale Atletico równie ciężki przeciwnik. Mówiąc szczerze, nie będziemy faworytem z żadną z tych drużyn i na ten moment nie widzę większych szans w dwumeczu z nimi.
19.02.2025 11:19
@FCB4ever2014
I jak widzisz 3 trenerów, a niektórzy piłkarze jak słabo grali tak słabo grają obecnie. Nie wiem choćby Flick/Carlo/(wpisz sobie dowolnego trenera) by tu przyszedł, to efekt będzie taki sam. Serio, to jak próba zmiany trenera i liczenie, że Polska wygra MŚ.
18.02.2025 23:32
@Gwzd44 Zamaskowanie słabości tej drużyny to jak próba schowania słonia w kartonie. To jak próba wygrania z Polską Mistrzostw Świata. No nie da się. My naprawdę mamy słaby skład. Nie mamy ofensywnych piłkarzy po bokach, nie mamy środka pola, w obronie nasze ŚO popełniają ogromne błędy niezależnie od tego czy gramy wysoko czy nisko. Teraz to wszystko wystarczy doprawić słabą formą tych nielicznych, kluczowych piłkarzy jak Musiala (których mamy tyle, że można ich policzyć na palcach jednej dłoni)i voila - Gnabry już podaje gorące danie.
18.02.2025 23:17
1
To już jest najważniejszy fragment sezonu :)
18.02.2025 23:09
@Michello Eksperci, nie eksperci, nowych fanów to nie przynosi klubowi.
18.02.2025 23:03
1
Ale mają z nas polewkę w studio.
18.02.2025 23:00
2
Goretzka to nawet jakby miał na pusta z 3 metrów to by nie traił :) Dzisiaj chyba z 3 setki i nic.
18.02.2025 22:56
Bez zaskoczenia. Gra na miarę możliwości obecnej drużyny, w dodatku jakby zmęczonej sezonem(?) i ociężałej. Obecnie jedziemy do przodu już tylko pojedynczymi zrywami.
18.02.2025 21:50
No ja pewnie pamiętać nie będę. Ale też zapomnę kiedy ostatnio pokonaliśmy Leverkusen. ;)
15.02.2025 21:10
1
Mecz mnie niczym nie zaskoczył. No ok, może trochę, bo jednak liczyłem, że pogramy chociaż troche piłka i oddamy przynajmniej jeden strzał, po którym Hradecky będzie musiał przerwać choć na moment rozmyślania o tym co zje na kolacje. Ale zwycięstwa również się nie spodziewałem.
Podtrzymuje swoje zdanie - jeśli wygramy mistrzostwo BL będzie super, ale nie to jest najważniejsze. Ważniejsze jest najbliższe okienko. Jeśli naprawde nie będzie kadrowej rewolucji (i to pozytywnej) w ofensywie zespołu, to niestety widzę możliwość, że za parę sezonów możemy być takim Juventusem Bundesligi. Może niedoslownie, ale zjedziemy poziomem nie tylko w LM, ale również na krajowym podwórku.
15.02.2025 21:03
1
@Sopariev
Druzyna coraz słabsza. Następcy w większości słabsi niż poprzednicy, a tym co zostali przybywa nieubłaganie lat (a więc i im poziom leci).
12.02.2025 23:02
Niby tam biegał po murawie numer 42, ale to wyglądało jakby ktoś mu zakosił koszulkę.
12.02.2025 23:00
3
Minimalizm Bayernu jest porażający. Gra absolutnie siermiężna, jakby druzyna ogarnęła tylko podstawy tego sportu.
12.02.2025 22:59
1
Jak tam spalonego nie było, to nie wiem. :) Mecz troche wymęczony, ale 3 punkty są. Wydaje mi się, że po pierwszej bramce jakby pojawiło się trochę więcej swobody w drużynie. Bardzo dobra zmiana Laimera.
07.02.2025 22:28
1
@hoven Inter lub Arsenal w zależności kogo wylosują, a później możemy teoretycznie na Barcelone lub Liverpool w 1/2.
31.01.2025 12:30
@Sopariev
Później w 1/4 na kogoś z pary Feyenoord/Milan - Inter/Arsenal
Barca powinna przejść Inter. Jedynie chyba Arsenal przy swietnej formie w tym dniu i na jakiejś kosmicznej fantazji może pokrzyżować plany maszynce Flicka. W Barsie na tą chwilę dalej wszystko pracuje w idealnej harmonii obrona-atak. Życzyłbym sobie, żeby to właśnie kanonierzy w tym roku podnieśli puchar LM, ale faworyt jest jeden.
27.04.2025 15:41
To właśnie jeden w powodów dla których sądzę, że zmierzamy w stronę MU - ściągamy zawodników, którzy później są w kręgach zainteresowania właśnie tego (i podobnych poziomem) klubu.
27.04.2025 15:33
Rewolucje po byku
25.04.2025 11:11
Oby. Jak nas nie stać na naprawdę świetnych piłkarzy, to niestety musimy sobie sami takich "wychować". Nie ma innej drogi,
25.04.2025 07:38
Jeden jedyny zarzut jaki mam do Vincenta, to właśnie ten, że w ogóle nie daje szans młodym.
24.04.2025 14:50
Ogromny błąd. Trzeba było zostawić Gnabrego (który i tak sam nie odejdzie, a nikt go nie zmusi do odejścia) i ściągnąć jakiego bardzo dobrego skrzydłowego na lewą stronę (którego i tak brakuje niezależnie czy Sane zostanie czy odejdzie), a ostatnie miejsce zarezerwować dla jakiegoś obiecującego młodzika, który nie będzie zarabiał naście milionów na sezon, a który z racji wieku i tak będzie miał większe prawdopodobieństwo, że w przyszłości zostanie zawodnikiem klasy światowej (czyli coś co Sane nigdy nie osiągnie). Dla mnie przedłużenie kontraktu z Sane, to a) wyrzucenie pieniędzy w błoto, b) dowód na to, że do żadnej rewolucji w składzie nie dojdzie, więc "okręt" idzie twardym kursem w stronę MU.
PS. Żadnej "poprawy jego gry i występów" nie było. Ja bynajmniej takiej nie zaobserwowałem.
24.04.2025 14:44
@Silesi Żeby można było na nim zarobić, to najpierw musiałby się znaleźć ktoś kto go weźmie choćby za 1 euro. Dotychczasowe zainteresowania były jedynie w przypadku darmowego transferu.
22.04.2025 09:21
@misza
Chaos to właśnie mamy teraz. Fatalny sztab medyczny, ściągnanie piłkarzy niepasujących, nietrafionych, przepłaconych, nieumiejętność zbudowania w drużynie składu o takiej głębi, żeby chociaż dało radę odciążyć od czasu do czasu pare kluczowych piłkarzy jak Kane, Musiala czy Upa (przecież to minimum!), bez większego uszczerbku na jakości... Do tego te wieczne stanie w rozkroku, niedobrze mi juz od tego! Jeśli nie stać nas na wielkie gwiazdy, to ok, ale my robimy rzecz najgorsza z możliwych- kupujemy często piłkarzy przeciętnych, już w wieku +23 lata, za stosunkowo średnie kwoty, ale jednocześnie na tyle duże, że niewspółmierne do jakości samych piłkarzy. Za dobry przykład niech posłuży tutaj Palhinha za 50mln czy Boey za 30mln, czy Kim za 50 mln po jednym dobrym sezonie. Nie potrafię sobie wyobrazić sytuacji, że ktoś w zarzadzie myślał sobie "Weźmy tego Boeya za 30 mln, ma jakość na wzmocnienie naszego zespołu". No nie! To piłkarz już w takim wieku, że rzadko eksploduje u niego ukryty potencjał. Jeśli nie stać nas na gwiazdy, powinniśmy kupować młodych piłkarzy. Real Vinniego Jr. Czy Rodrygo kupił, gdy ledwo mogli za kółko usiąść za 45 mln. Patrz gdzie są teraz i co pokazują. Że to trudne? Od czegoś nasi skauci biorą grube pieniądze.
18.04.2025 14:23
Gdyby to była Barcelona, to już by go wpuścili. U nas ciężko wpuścić takiego młodzika nawet jak prowadzimy 3 bramkami.
18.04.2025 14:05
@blade87
Wiem :) A troche szkoda, bo może wtedy mielibyśmy szanse na jakiś puchar europejsk. W każdym razie bardziej chodziło mi o to, że jak się nic nie zmieni to za parę lat przybijamy piątaka z MU, które kiedyś było wielkim klubem, a teraz jest stałym bywalcem Ligi Europy właśnie. Smutny los.
18.04.2025 10:36
Sternicy klubu takimi wypowiedziami wstępnie przyjmują kurs na Ligę Europy.
17.04.2025 22:36
Pełna zgoda. Od początku uważałem, że najważniejsze będzie to nadchodzące okno, bo pokaże dokąd klub zmierza.
17.04.2025 16:11
@seco555 No to chyba czas najwyższy zmniejszyć swoje oczekiwania. Przynajmniej do czasu aż trzon zarządzający klubem w końcu stanie na wysokości zadania i konkretnie wzmocnieni zespół. BL to nasz max na ten moment.
17.04.2025 16:09
@misza
"zbudowanie drużyny,podobnie zresztą jak jakiegokolwiek większego zespołu ludzi, to proces który trwa długie miesiące.to nie fm że wystarczy poprzesuwać klocki i patrzeć na efekty zarządzając cyferkami,a nie realnymi ludźmi."
Ogólnie zgadzam się, że Vicentowi jak najbardziej trzeba zaufać. Zbyt dużo mieliśmy juz ostatnio trenerów, których zwalniano po krótkim okresie. Nie mogę się jednak zgodzić z powyższym fragmentem. To co aktualnie dzieje się stricte ze składem Bayernu w żadnym wypadku NIE jest procesem budowania drużyny. No chyba, ze to "zbudowanie druzyny" polegać ma na stworzeniu teamu bijącego się w perspektywie kilku lat o triumf w lidze Europy. Jakość naszego teamu się zwija, a nie rozwija. To nie jest tymczasowy "przestój" spowodowany wymiana pokoleniowa składu, "docieraniem" zawodników itd. To nieustający spadek klasy sportowej drużyny z każdym sezonem i okienkiem, już od dobrych kilku lat.
@Gwzd44
"ok, tylko ja podchodzę tak, że trener najpierw musi się wykazać z tym materiałem co ma, aby zaufać mu z wprowadzaniem zmian kadrowych."
No przecież się wykazuje. Z druzyna, która obiektywnie rzecz ujmując jakościowo jest słabsza z sezonu na sezon ma duże szanse odzyskać BL (i przy okazji doszedł do 1/4 LM). Ludzie naprawde muszą się obudzić w końcu i zrozumieć, że nie mamy teamu na LM. To co robi Vincent w tym sezonie to wyciąganie absolutnego maxa z tej drużyny. Jasne, popełnia małe błędy (zwłaszcza z nie zawsze dobrym doborem wyjściowej jedenastki), ale ogólnie nic więcej wykrzesać z tego co ma nie da rady. To tak jakby oczekiwać, że nowy trener reprezentacji Polskiej ma się bić że swoją kadra o zwycięstwo na Mistrzostwach Europy. Celowa przesada, ale pokazuje poniekąd istotę problemu.
17.04.2025 15:49
Jednego z trójki naszych skrzydłowych bym zostawił, bo trzech naraz odejść nie może. I byłby to Gnabry.
16.04.2025 23:06
Finezyjny atak Barcelony powinien sobie dać rade. W obronie też są od nas lepsi. W zasadzie w każdej formacji Barcelona obecnie góruje nad nami.
16.04.2025 23:02
Nie przegraliśmy przez brak paru piłkarzy. Przegraliśmy, bo przekrojowo mamy (za) słaby skład.
16.04.2025 23:01
Barcelona sobie z nimi da radę. Niestety.
16.04.2025 23:00
Trudno. Mam jeden jedyny zarzut do Vincenta - ze postawił na Sane kosztem Gnabrego. Jeśli ktoś z zarządu będzie chciał z Sane przedłużyć kontrakt, powinien zostać dyscyplinarnie zwolniony za sabotaż.
16.04.2025 22:58
Jak zarząd będzie nam robil dalej takie "wzmocnienia" składu, to za parę sezonów będziemy przybijać piątki z MU w lidze Europy.
16.04.2025 22:21
Dziękuję, do widzenia.
16.04.2025 22:20
Piłkarze absolutnie (to nawet nie powinno podlegac dyskusjom) do sprzedaży po sezonie:
- Sane
- Kim
- Goretzka
- Coman
- Palhinha
Reszta pilkarzy powinna zostac. Pozbylbym sie jeszcze Guerreiro, ale za dużo piłkarzy też odejść nie może. A oddanie Sane za darmo to "zarobek" dla klubu.
16.04.2025 21:52
Najgorsze jest to, ze ten Inter jest druzyna spokojnie do pokonania. Lepsza ofensywa np. Barcelony by to pokazała.
16.04.2025 21:49
10 mln na sezon to za dużo o 10 mln.
16.04.2025 21:35
Lepiej grają od nas. Kultura gry na wyższym poziomie.
16.04.2025 21:34
Gramy na miarę swoich możliwości. To jest nasz max na ten moment.
16.04.2025 21:29
Gramy znowu jedynie z prawym skrzydłem, więc ciężko to widzę
16.04.2025 20:11
Kane bez formy
12.04.2025 20:06
@hoodykr To i tak lepiej niz Sane :P
12.04.2025 20:01
Gnabry na Inter w podstawie, Sane po sezonie musi odejść.
12.04.2025 19:59
Wolalbym jemu dać 10 mln niż Sane.
12.04.2025 19:59
Gnabry!!! Zawsze go wolalem niż Sane :)
12.04.2025 19:57
Sane nie ma na lewej stronie i od razu lepiej.
12.04.2025 19:55
Kim&Urbig...
12.04.2025 19:37
Nie mam pojęcia jakim cudem gra Sane może być wyceniana na 10 mln za sezon.
12.04.2025 19:00
@Silesi
Za rok, czy dwa nikt go nie kupi. Arsenal był zainteresowany jedynie dlatego, że był za darmo. Przez ostatnie lata nikt się nie zgłaszał po naszych asów w talii na skrzydłach, bo to piłkarze nie warci wydawania pieniędzy.
11.04.2025 07:58
Otóż to. I za to co robił dotychczas będziemy płacić 10 mln. Bo lepiej nie będzie. 10 mln!
11.04.2025 07:55
Bardzo zła decyzja. 10 mln brutto na sezon dla piłkarza, który często przechodzi obok meczu i nie robi żadnej różnicy. 10 mln brutto podstawy za "podstawowe" występy Sane czyli truchtanie, straty, marnowanie sytuacji, straty, niedokładność, straty....
11.04.2025 07:54
I tak, i nie. Rację ma, że Bayern to nie Gladbach czy Lipsk i Eberl powinien to w końcu zrozumieć (zwłaszcza pod kątem obserwowanych "wzmocnień), ale w kwestii (nie)przedłużenia transferu Mullera postąpił akurat właściwie. Jasne, jeśli chodzi o sposób w jaki to zrobiono, można było postąpić duużo lepiej, ale sam fakt zakończenia współpracy jest dobrą decyzją. Muller już ma swoje lata i już bardzo widać u spadek sportowych możliwości. Nawet 8-10 mln pensji, to byłoby za dużo. Pięknie podziękować za te wszystkie lata i zaproponować posadę w strukturach klubu, a miejsce w składzie przeznaczyć choćby na jakiegoś obiecującego młodzika z talentem.
10.04.2025 11:05
Barca zmierza ku koncowemu zwycięstwu w LM. Mają formę i bardzo dobrych piłkarzy w ofensywie.
My powinniśmy skupić się na dowiezieniu pierwszego miejsca na krajowym podwórku i w lecie zrobić wszystko, żeby w koncu zejść z równi pochyłej, do której doprowadziło nas złe zarządzanie w ostatnich latach.
09.04.2025 22:38
Powiem szczerze, że ciężko jest mi uwierzyć w Bayern pod sterami obecnego zarządu. W bardzo złą stronę to idzie. To jak bardzo ten zespół nie ma głębi i jest zależny od dyspozycji paru jaśniejszych punktów poraża.
Zaczynam myśleć, że Bayernu nie da się "naprawić" w jedno okienko transferowe, bo Bayern "psuł" sie stopniowo już od paru dobrych lat, tylko na tyle "subtelnie", ze na poczatku nie bylo to tak dostrzegalne. Mamy wiele przeciętnych piłkarzy, wąski skład, NFZ jako opiekę medyczną, mase nietrafionych transferów, a propozycje naszego dyrektora sportowego na wzmocnienia, są tylko jak wisienka na torcie.
Jeśli nie wydarzy się coś wybitnie dobrego w nadchodzących 1-2 letnich okienkach, to ja autentycznie biorę pod uwagę, ze Bayern moze podzielic los Milanu/MU, przynajmniej jesli chodzi o LM.
08.04.2025 23:04
Nasze szanse w rewanżu minimalne. Nadziejemy się na jedną kontrę i do widzenia.
08.04.2025 22:54
Nie ma powera w ofensywie.
08.04.2025 22:27
Goretzka gra kryminał dzisiaj!
08.04.2025 22:14
Transfery godne RB Lipsk.
To są właśnie często najgorsze transfery. Jeśli nie masz pieniędzy na naprawdę genialnych piłkarzy, to powinno łowić się 18-letnie perełki, które mają szansę właśnie być tą klasą światową. My tu chcemy kupić 23-letniego piłkarza, który szału nie robi, a za niewiele większe pieniądze Real pozyskał 18-letniego Viniciusa czy Rodrygo.
08.04.2025 14:51
Sane marnuje setkę sam-na-sam? Stare, znałem.
04.04.2025 22:16
@Jurgen1982
Taki żarcik, trochę mój śmiech przez łzy. Ale patrząc na przygotowanie fizyczne i nasz sztab medyczny, to często jedynie to pozostaje.
04.04.2025 22:07
Pojechali z Musiala już na szczescie na SOR. Dostał wlasnie żółta opaskę więc niedługo wejdzie.
04.04.2025 22:01
Bayern się leczy chyba przez NFZ.
04.04.2025 21:42
Okropna grą na stojąco.
04.04.2025 21:08
Właśnie mija 6-ty sezon od kiedy nastąpił zmierzch Robbery w Bayernie i trzeba przyznać, że klub bardzo słabo zabezpieczył skrzydła po ich odejściu. Jasne, wiadomo było patrząc na ich klasę, że łatwe to nie będzie, ale łatanie tych ogromnych dziur w składzie Perisicem, Zaragozą, (ponownym angażem) Costy, transferem podstarzałego Mane czy "wiecznego talentu" Sane, to był totalny niewypał. Tak, do tego trzeba doliczyć jeszcze będących już wtedy w składzie Comana czy Gnabrego (oboje wtedy po ok. 23 lata), ale ciężko nie odnieść wrażenia, że pomimo widocznego w zasadzie od razu obniżenia potencjału naszych skrzydeł, kolejni dyrektorzy i zarząd wyraźnie olali temat skrzydłowych.
Ten klub naprawdę zasługuje w końcu na skrzydłowego pokroju Arjena czy Franka. Już czas najwyższy, czekamy za długo.
19.03.2025 14:31
A ja nie chcę. :)
17.03.2025 09:31
Grajmy sobie tak dalej to jeszcze przewalimy ligę.
15.03.2025 17:25
Kimmich 2029 oficjalnie, więc teraz można skupić się już w 100% na futbolu. Po finał! :)
https://pbs.twimg.com/media/Gl7EwomWgAAWVAj?format=jpg&name=4096x4096
13.03.2025 14:14
Sprawdzam sobie przy kawusi nastroje po 1/8 LM i na tą chwilę wg buków największe szanse na zwycięstwo ma Barcelona, za nią minimalnie PSG, później równie blisko Real i następnie już wyraźniej odstaje Bayern.
13.03.2025 08:34
Wydaje mi się, że jednak Barcelona cały czas prezentuje najmocniejszą i najbardziej równa formę w tym sezonie. Gdybym miał stawiać pieniądze na końcowego triumfatora, to głowa podpowiadałaby żeby stawiać na nich.
12.03.2025 14:55
Mega ciężki mecz się zapowiada. Mamy szansę wyłącznie jeśli zagramy jak z Bayerem. Inter wg mnie może być czarnym koniem tej LM.
12.03.2025 12:38
Szczerze ciężko to porównać. Bayern Flicka był kadrowo mocniejszy, choćby przez to, że duża część składu była mlodsza/mniej wypalona. Vincent może moim zdaniem powtórzyć sukces Flicka, musi dostać tylko paru bardzo dobrych piłkarzy.
Po dłuższym okresie poszukiwań mamy bardzo obiecującego trenera. Teraz niech tylko dyrektor sportowy do tego dorówna, a będzie super.
11.03.2025 22:57
@seco555
Kurde, niech mi dadzą chociaż 100k euro. Pożytek z tego dla klubu będzie podobny. :)
08.03.2025 17:32
Boey -30 mln
Palhinha -50 mln
Z jednej strony tyle się słyszy od zarządu, że pieniędzy nie ma zbyt wiele (więc siła rzeczy trzeba obracać w dloniach każde euro), a z drugiej takie transfery za takie pieniądze.
08.03.2025 17:27
*w cwierćfinale. Ale ja jeszcze nie jestem w 100% pewnym awansu.
05.03.2025 23:06
Brawo, brawo, brawo! W końcu ich pokonaliśmy. Szkoda jedynie tego klopsa Palhinhy. Bayer może nam podarował raz prezent, ale nie zmienia to faktu, że mamy bardzo dobry wynik przed rewanżem.
05.03.2025 23:04
Zmiana zapobiegawcza raczej
28.02.2025 22:32
Spalony był czy go nie było (moim zdaniem był), to zwycięstwo i tak jak najbardziej zasłużone. Brawo za drugą połowę i końcówkę pierwszej.
28.02.2025 22:31
Jaka radość komentatorów... xD
28.02.2025 21:55
Laimer dzisiaj podpalony strasznie
28.02.2025 21:51
@FCBx2
To tak wyglądało jakby wzięli pod uwagę stopę Olise, a nie wzięli pod uwagę choćby kolana, które wydawało się wysunięte. No ale to musiałaby pokazac technologia 3D jak w LM.
28.02.2025 21:36
@FCBx2
Widziałeś tą linie wyrysowaną? xD nie żebym narzekał, ale VAR nam ładnie teraz pomógł.
28.02.2025 21:20
Bramka? Szok! Jak oni te linie wyrysowali?
28.02.2025 21:18
Był spalony. Bankowo.
28.02.2025 21:16
Fatalny skład wystawiony przez Kompanego. Goretzka + Palhinha i przegrywamy środek pola. Stani na PO, a Laimer za Palhinhe. I zmienić dramatycznego Sane.
28.02.2025 21:06
Nie da rady patrzeć na Sane
28.02.2025 21:04
Barcelona już w ostatnim meczu z nami zostawiała taką autostradę z tyłu, że szok, tylko my nie potrafiliśmy tego wykorzystać. Atak mają świetny, ale obronę dużo słabszą.
26.02.2025 07:39
@hoodykr A ja się wstrzymam z wszelką oceną Ito. Dla mnie ma obecnie taką samą "ochronkę" jak Olise. Tym bardziej, że długo leczył poważną kontuzję i musi nadrobić dużo zaległości m.in. w czuciu futbolówki i rozumieniu kolegów z boiska. Oby go już kontuzje omijały, to więcej o nim będzie można powiedzieć w przyszłym sezonie.
24.02.2025 14:07
No i pięknie. :)
24.02.2025 12:48
Gnabry zawsze miał najlepsze wykończenie z trójki Gnabry-Coman-Sane.
23.02.2025 19:26
Dzisiaj przyjemnie się ogląda naszych z przodu, już nawet nie pamiętam kiedy ostatnio tak było. Piłka chodzi całkiem szybko, dynamicznie. Widać jakby większą chęć do gry. Byle nie roztrwonić tego w drugiej połowie.
23.02.2025 18:24
Upa również poza kadra.
23.02.2025 16:44
Nie zawsze trzeba wydawać ogromne sumy pieniędzy, żeby wzmocnić klub w wielkim stopniu. Wystarczy popatrzeć za ile sprowadził Real Viniciusa czy Rodrygo. Obaj przechodzili w wieku 18-19 lat za 45 mln euro. Inflacja swoje zrobiła, ale wciąż uważam, że lepiej kupować młodych piłkarzy(którzy dają choćby nadzieję, że wyrosna z nich piłkarze pokroju Robbery) za kilkadziesiąt milionów niż piłkarzy po "przejsciach" jak Nkunku (którzy nawet nadziei na to nie daja) czy robić dziwne ruchy transferowe jak Palhinha.
20.02.2025 21:08
Zawsze może wpaść jakiś babol. :)
20.02.2025 11:56
@Gwzd44 Po pierwsze, każdy trener też cechuje się swoim ulubionym stylem. Mało jest trenerów-kameleonów, którzy potrafią skutecznie stosować absolutnie każdy styl w futbolu. Z Guardioli też nie zrobisz trenera, który będzie stosował autobus. Pytanie więc, czyja to wina. Trenera czy zarządu, który nie miał piłkarzy pod trenera, którego przecież bacznie obserwował, więc z pewnością znał jego ulubiony styl. Prawda? To raz.
Po drugie piłkarze tacy jak Coman, Gnabry, Sane, Goretzka, Boey, Guerrerio czy Kim nie nadają się do żadnego stylu. Na pewno nie w klubie, który ma aspirować do tego, do czego aspiruje Bayern jako klub i marka. Kim ma problemy z grą w zarówno w defensywie (i to niezależnie od tego czy drużyna grałaby wysoką obroną czy niską, robi masę karygodnych baboli) jak i podstawowych elementach w rozegraniu (zresztą w tym ostatnim elemencie Upa wcale lepszy nie jest). Sane czy Gnabry nie nadają się ani do gry pozycyjnej (Sane kiwa się z samym sobą i traci piłki, a Gnabry nie potrafi minąć nikogo, bo jest zbyt ociężały) jak i do gry z kontry (Gnabry za wolny, a Sane nie potrafi skończyć praktycznie żadnej sytuacji bramkowej, włącznie z "setkami" sam-na-sam). Coman coś szarpie i robi "sztuczny wiatr", ale jego niedokładność jest już legendarna. Mógłbym tak wymieniać i wymieniać, ale w sumie po co?
Istotne jest to, że nie ma co patrzeć na to co było kiedyś (za Flicka), bo wygrywaliśmy z nim LM 5 lat temu. Muller miał 30 lat, Gnabry + Coman 24, nawet Neuer był w wieku dobrym dla bramkarza (34). Czas po prostu nie obszedł się z niektórymi piłkarzami zbyt dobrze i nie ma znaczenia, że niektórzy ze "starej gwardii" są jeszcze w wieku, który uprawnia ich do "poważnej piłki", skoro złapali taki "zjazd" formy, że w zasadzie nie ma dla nich już ratunku.
Tymczasem tutaj już widzę, ze niektórych cechuje podejście à la PZPN - "Nie idzie, to wymieńmy trenera. Mamy przecież piłkarzy na to, żeby wyjść z grupy na MŚ." No właśnie nie, nie mamy.
20.02.2025 11:46
@BaltazarGabka No kiedyś jego asystent powiedział, że Carlo by dalej pracował w zespole, gdyby dogadywał się z zarządem Bayernu w kwestii transferów. Co prawda rozbiło się z tego co pamiętam o Koulibalego, którego bardzo chciał Carlo, a dostał Hummelsa, co teraz po czasie nie byłoby najlepszym pomysłem Włocha, ale ogólnie już drugi trener opuścił nasz klub, bo się nie mógł dogadać z zarządem w kwestii transferów.
19.02.2025 21:54
Po wczorajszym meczu, to wydaje mi się jakby Real grał na przyspieszeniu co najmniej x1,5. Nie prezentują stałości w tym sezonie (zresztą jak każda drużyna), ale widząc jakie ta drużyna ma możliwości gdy wszystko działa, to trochę przykro się robi. Sposób w jaki oni na spokoju rozgrywają w tyle, dokładność długich piłek, SZYBKOŚĆ i dynamika rozgrywania to jest przynajmniej półka wyżej od nas. Bayern w tym sezonie jest jak City w dzisiejszym meczu. Pomijając całkowicie Mbappe czy Viniciusa, porównajcie dowolnego z naszych skrzydłowych z takim Rodrygo, który i tak jest w cieniu powyższej dwójki. No nie robi się przykro?
19.02.2025 21:38
@tapczan Może i Stanisic podał do nikogo, ale do teraz zachodzę w głowę jak nieporadny był to wślizg Kima. Po obejrzeniu powtórki zauważyłem jeszcze, że swoje dodał truchtający Kimmich.
19.02.2025 13:28
Też wolałbym chyba Atletico. Z Bayerem nie wygraliśmy chyba od 6 meczów i nie zanosi się na przerwanie tej serii, ale Atletico równie ciężki przeciwnik. Mówiąc szczerze, nie będziemy faworytem z żadną z tych drużyn i na ten moment nie widzę większych szans w dwumeczu z nimi.
19.02.2025 11:19
@FCB4ever2014
I jak widzisz 3 trenerów, a niektórzy piłkarze jak słabo grali tak słabo grają obecnie. Nie wiem choćby Flick/Carlo/(wpisz sobie dowolnego trenera) by tu przyszedł, to efekt będzie taki sam. Serio, to jak próba zmiany trenera i liczenie, że Polska wygra MŚ.
18.02.2025 23:32
@Gwzd44 Zamaskowanie słabości tej drużyny to jak próba schowania słonia w kartonie. To jak próba wygrania z Polską Mistrzostw Świata. No nie da się. My naprawdę mamy słaby skład. Nie mamy ofensywnych piłkarzy po bokach, nie mamy środka pola, w obronie nasze ŚO popełniają ogromne błędy niezależnie od tego czy gramy wysoko czy nisko. Teraz to wszystko wystarczy doprawić słabą formą tych nielicznych, kluczowych piłkarzy jak Musiala (których mamy tyle, że można ich policzyć na palcach jednej dłoni)i voila - Gnabry już podaje gorące danie.
18.02.2025 23:17
To już jest najważniejszy fragment sezonu :)
18.02.2025 23:09
@Michello Eksperci, nie eksperci, nowych fanów to nie przynosi klubowi.
18.02.2025 23:03
Ale mają z nas polewkę w studio.
18.02.2025 23:00
Goretzka to nawet jakby miał na pusta z 3 metrów to by nie traił :) Dzisiaj chyba z 3 setki i nic.
18.02.2025 22:56
Bez zaskoczenia. Gra na miarę możliwości obecnej drużyny, w dodatku jakby zmęczonej sezonem(?) i ociężałej. Obecnie jedziemy do przodu już tylko pojedynczymi zrywami.
18.02.2025 21:50
No ja pewnie pamiętać nie będę. Ale też zapomnę kiedy ostatnio pokonaliśmy Leverkusen. ;)
15.02.2025 21:10
Mecz mnie niczym nie zaskoczył. No ok, może trochę, bo jednak liczyłem, że pogramy chociaż troche piłka i oddamy przynajmniej jeden strzał, po którym Hradecky będzie musiał przerwać choć na moment rozmyślania o tym co zje na kolacje. Ale zwycięstwa również się nie spodziewałem.
Podtrzymuje swoje zdanie - jeśli wygramy mistrzostwo BL będzie super, ale nie to jest najważniejsze. Ważniejsze jest najbliższe okienko. Jeśli naprawde nie będzie kadrowej rewolucji (i to pozytywnej) w ofensywie zespołu, to niestety widzę możliwość, że za parę sezonów możemy być takim Juventusem Bundesligi. Może niedoslownie, ale zjedziemy poziomem nie tylko w LM, ale również na krajowym podwórku.
15.02.2025 21:03
@Sopariev
Druzyna coraz słabsza. Następcy w większości słabsi niż poprzednicy, a tym co zostali przybywa nieubłaganie lat (a więc i im poziom leci).
12.02.2025 23:02
Niby tam biegał po murawie numer 42, ale to wyglądało jakby ktoś mu zakosił koszulkę.
12.02.2025 23:00
Minimalizm Bayernu jest porażający. Gra absolutnie siermiężna, jakby druzyna ogarnęła tylko podstawy tego sportu.
12.02.2025 22:59
Jak tam spalonego nie było, to nie wiem. :) Mecz troche wymęczony, ale 3 punkty są. Wydaje mi się, że po pierwszej bramce jakby pojawiło się trochę więcej swobody w drużynie. Bardzo dobra zmiana Laimera.
07.02.2025 22:28
@hoven Inter lub Arsenal w zależności kogo wylosują, a później możemy teoretycznie na Barcelone lub Liverpool w 1/2.
31.01.2025 12:30
@Sopariev
Później w 1/4 na kogoś z pary Feyenoord/Milan - Inter/Arsenal
31.01.2025 12:29