No i tylko wymęczyli swoich kibiców i dociągnęli to 1-0. Eto grał 1 połowę, potem wszedł Stanković, Sneijder w ogóle nie grał i Lucio też.
19.02.2011 22:43
Dokładnie, Inter się tak męczy, że aż zęby bolą od oglądania tego "widowiska"...no chyba, że się aż tak oszczędzają na mecz z Bayernem i w środę zobaczymy jakiś zjawiskowy Inter.
19.02.2011 22:18
ahaaaa...to od tego ten nick "gruchamix".
19.02.2011 21:34
Dobra, już skończcie niektórzy z tym czarnowidztwem i szukaniem dziury w całym i wiecznym krytykanctwem dla samego krytykowania. Taka prawdziwa piłka nożna, na boisku z trawą i na powietrzu to jednak inna dyscyplina od grania w FIFE czy inne Managery.
19.02.2011 20:00
Maniek, tylko nie wyrywaj Lachona jedynie na wynik meczu;D
19.02.2011 13:33
Schieber do Norymbergi został wypożyczony tylko na rok ze Stuttgartu i ma tam wrócić po sezonie. Ale biorąc pod uwagę, że VFB raczej spadnie to pewnie łatwo go by było stamtąd wyciągnąć. Ale czy akurat to ktoś odpowiedni do Bayernu...A Norymberga ma tylko 1 pkt straty do 5 miejsca a 2 do 4, mogą jeszcze zamieszać. Warto nadmienić, że fantastyczny sezon w 1FCB rozgrywa nasz Ekici, na prawdę pokazuje jaki ma potencjał i ogromy talent i że świetnie wykorzystuje to wypożyczenie, oby Bayern się go nie pozbył w jakiś głupi sposób. Norymberga w tym sezonie to taka BVB2.
18.02.2011 23:47
Najważniejsze to grać pewnie z tyłu, mogą wygrać i 1-0, ale aby gola nie stracili. To ważne przed meczem z Interem. Myślę też, że Robbery powinni zagrać w sumie jedną połowę, aby, odpukać, nic im się nie stało i aby byli świeży przed Interem. Poza tym, z Mainz wyraźnie zeszło powietrze w tej rundzie rewanżowej i zaczęło schodzi pod koniec jesiennej. W dodatku kontuzjowany jest Salai i chyba Schurle, także ich atak jest dość mocno osłabiony. No ale wiadomo, na Bayern się zmobilizują specjalnie, ale chyba wreszcie Bayern wywiezie z Moguncji 3 pkt.
18.02.2011 18:08
Jak widzę w Najku te koszulki Barcy i ManU to aż się rzygać chce już. A tak przy okazji w LE Metalist Charków-Bayer Leverkusen 0-4, właśnie się zakończył.
17.02.2011 18:52
Ahahahaha "bezkonsekwencyjny", super, dobre, uspokajające, a jednoczesnie informuje:D
17.02.2011 17:49
"Niedomaganie Robbena po treningu":D
17.02.2011 17:45
Propozycja tytułu "Drobne konsekwencje zdrowotne Robbena po niefortunnym treningu";)
17.02.2011 17:42
Jeju, jak przeczytałem tytuł to mnie serce zamarło, nie straszcie takimi tytułami bo jeszcze kilka i nie będziecie mieli czytelników bo wszyscy poschodzą na zawał;D
17.02.2011 17:29
dziki2 , no tu masz rację, w rewanżowej się prezentują bardzo przyzwoicie, ale wczoraj grali na prawdę ciężki mecz z HSV, który niespodziewanie wygrali i myśle, że w Dortmundzie da o sobie dać trochę zmęczenie, poza tym nie grali jakoś specjalnie z czołówką jak na razie, także jednak obstawiam pewne zwycięstwo BVB, bo trzeba jednak przyznać, że BVB rzadko się zdarza tracić punkty z outsiderami w tym sezonie. Poza tym, co mnie śmieszy, jak robią aferę w Dortmundzie jak jakiegoś meczu nie wygrają to już tragedia i się atmosfera zaraz psuje, to też jest szansa, że może jak im pójdą gorzej 2,3 mecze to zacznie być ferment. Strasznie rozpieścili siebie i kibiców w tym sezonie i chyba była by tragedia i katastrofa teraz jakby mistrza nie zdobyli, choć przed sezonem dali by wszystko, żeby zająć 3 miejsce.
17.02.2011 17:21
Tylko, że takie mecze, jaki Arsenal rozegrał wczoraj, a więc perfekcyjne, zdarzają się zaledwie kilka razy w sezonie. Myślę, że po odpadnięciu Barcy i jeśli Bayern awansuje do 1/4 to właśnie Bayern będzie głównym faworytem do zwycięstwa
17.02.2011 15:09
Tak mu się przyjrzałem dokładniej i Nerlinger jest bardzo podobny do Krzynówka:D A tak poza tym, BVB gra z St. Pauli, a my z Mainz, obie drużyny raczej wygrają, potem u siebie w Monachium z BVB i jak by Bayern wygrał to już tylko 10 pkt. straty by było.
17.02.2011 12:39
Gipsi, przyznaję, za szybko podzieliłem skórę na niedźwiedziu, w ostatnich 20 minutach to Arsenal był Barceloną;)
16.02.2011 22:37
Dajcie spokój z tym Arsenalem, przecież to widać jak duża jest różnica między Barcą a Arsenalem, na korzyść Barcy. Arsenal nic tu zza bardzo nie może zrobić, Barca gra swoje, maszyna załapała na dobre po 25 minutach i teraz konsekwentnie grają swoje, a Londyńczycy się przyglądają, nawet za Bardzo Barca się nie wysila i nie wrzucają 5 biegu. To wygląda trochę jak Uczniowie-Nauczyciele. Można już wskazać pierwszych ćwierćfinalistów-Tottenham, Barca, Szachtar.
16.02.2011 21:41
Nawet nie porównujcie Loewa do Klinsmanna, Loew jest trenerem w sensie, że TRENEREM, a nie tylko motywatorem, to jest osoba, która trenowała VFB z powodzeniem, zdobywając puchar Niemiec i zajmując w lidze chyba 3 miejsce w sezonie 1996/97, przy czym VFB grało wtedy na prawdę porywającą piłkę, wiem bo pamiętam tamten sezon bardzo dokładnie, w następnym sezonie doprowadził VFB do finału pucharu Zdobywców Pucharów (porażka 0-1 z Chelsea). Poza tym trenował Fenerbahce z powodzeniem i zdobył mistrzostwo Austrii, więc jest to w ogóle świetny trener.
16.02.2011 17:35
Myślę, że następcą Luisa w Bayernie będzie Mathias Sammer.
16.02.2011 14:35
Myślę, że skoro kiedyś Neuer dostał szansę i Adler tak samo, to tak samo może być i z Kraftem, po co wydawać kupę kasy jak można mieć za darmo Krafta. Szkoda Stuttgartu, że spadną do 2 ligi, jakoś dziwnie będzie liga wyglądała bez VFB.
14.02.2011 15:42
To jeszcze Favre jest ok, bo w końcu zajął z Herthą 4 miejsce 2 lata temu, ale największe bagno to jest w Wolfsburgu. Klub z takim budżetem i takimi zawodnikami a gra w tym sezonie o utrzymanie w sumie. Przecież to powinna być pierwsza 6 Bundesligi. Ale zatrudnili wybitnego menago Dietera Hoenessa i to było do przewidzenia, dziwni trenerzy, dziwne, drogie transfery, a na koniec pełno długów pewnie narobi. Dwóch menago Bundesligi, od których każdy powinien się trzymać z daleka to własnie ten Hoeness i Michael Meier ten co zrobił bagno w BVB, a potem w Kolonii. Tacy kolesie psują ligę bo psują dobre kluby. W Wolfsburgu by dobrze zroili jak by zatrudnili Rangnicka. A Montolivo chyba nie jest potrzebny bo w środku pola Bayern ma dużo klasowych zawodników i jest tam konkurencja, w dodatku to jest zawodnik za 20 mln. więc po co on własciwie? Za 20 mln. to można mieć obrońcę ze światowej czołówki.
14.02.2011 14:44
Wszystko to o Lahmie to prawda co nie zmienia faktu, że jest czasem trochę zajeżdżany i powinni dawać mu czasem odpocząć, np. w meczach pucharu Niemiec ze słabszymi rywalami czy zmieniać gdy Bayern jest pewny zwycistwa bo Lahm to jest jakiś fenomen fizyczny, gra we wszystkich meczach po 90 minut praktycznie, ciekawe ile tak można.
13.02.2011 00:30
W ten wtorek już się zaczyna Liga Mistrzów i właśnie we wtorek mecz Valencia-Schalke, a w czwartek Liga Europy i mecze Stuttgart-Benfica i Metalist-Bayer, jeśli ktoś zainteresowany.
12.02.2011 21:14
Kuffour, fajne dane, dzięki.
Może i przychody z biletów (dni meczowe) nie są tak duże w BL, ale dzięki temu jest zawsze komplet na trybunach i to działa jak magnes na potencjalnych reklamodawców. Poza tym, kluby Bundesligi nie mają tak drogich biletów na mecze jak np. w Anglii. Poza tym, trzeba też zwrócić uwagę na 2 Bundesligę, w której średnia frekwencja na mecz wynosi 15000 kibiców, co jej daje 8 miejsce w Europie. Dla porównania, np. na meczu Udinese-Inter było "aż" 14000 kibiców.
Czytałem też, że ma być większa kasa do podziału dla Bundesligi z praw do transmisji, choć na takie kwoty jak w Anglii czy Hiszpanii to chyba w najbliższym czasie nie ma szans, ale będą wyższe, to tylko kwestia czasu.
11.02.2011 15:18
Maniek, nie twierdzę, że Gustavo jest słaby itp. Owszem, trzeba dać mu szansę i w ogóle i pewnie jest całkiem niezły. Ale akurat przykład transferu Gustavo to klasyczny przypadek przepłacenia zawodnika, Bayern chciał go mieć natychmiast i to Bayernowi zależało, więc ok, możecie go mieć, ale wydusimy od Was ile się da. Po 2) 17 mln. to jest na prawdę baaaardzo dużo i taką kasę się płaci za zawodników bardzo doświadczonych i sprawdzonych na wszystkich frontach. Aha, i jeszcze jedno, jeśli piszecie kogo Bayern powinien kupić i tu 25 mln. tam 15 itp. to do tych kwot dodajcie jeszcze jakieś 5 mln., które trzeba wydać na kontrakt zawodnika i wtedy macie całkowitą sumę ile kosztuje. Liczb się nie oszuka, a kasa się nie tworzy z powietrza.
10.02.2011 19:34
Ja tylko przytaczam kluby, które osiągnęły konkretne sukcesy, a przecież najlepszym pomiarem jest włśnie wygrywanie pucharów. Nie porównuje tych klubów do Bayernu, napisałem, że nie wydały wiele na zbudowanie zespołu, a osiągnęły sukcesy jak kluby, które wydały z miliard przez ileś tam lat i wygrały raz LM np. A Liverpool wtedy wcale dużo nie wydawał na transfery.
10.02.2011 15:12
Ale zgodzę się w jednym, owszem polityka transferowa Bayernu to jest czasami pomyłka totalna, ale myślę, że mylicie tu wydawanie pieniędzy samo w sobie z piłkarzami jakich Bayern kupuje i ich jakością. Pierwszy przykład z brzegu Luiz Gustavo-transfer przepłacony i zrobiony "na szybko, na kolanie". Gość nie jest na pewno tyle wart, kupowanie jakichś wynalazków typu Karimi, Ali Daei, Braafheid, Hashemian itp. To się zgadza, głupota totalna, i zamiast wydawać na taką drobnicę to lepiej w to miejsce kupić jednego za kasę jaką się wyda na trzech. Świetne transfery potrafi robić Leverkusen czy BVB ostatnio, mają rękę do wyłapywania młodych, a Bayern, abo przeoczy, albo się spóźni i potem musi tych samych piłkarzy kupować tylko, że o 10 mln. droższych, i w się objawia brak odpowiedzialności bo ostatecznie to drożej się kalkuluje. Także nie tyle chodzi ile Bayern wydaje, ale jak wydaje.
10.02.2011 14:54
Jak to za późno? A co to LM się skończy za 3 lata, albo nastąpi koniec świata, że nie zdążymy już nic wygrać? Skoro przytaczasz przykłady klubów, które wydały taką kasę i wygrały coś raz od święta to mogę przytoczyć przykłady klubów, które wydały mało, albo jechały tylko na wychowankach i osiągały sukcesy- FC Porto- w 2003 roku puchar UEFA, a w 2004 LM, Bayer Leverkusen finał LM 2002. Feyenoord-puchar UEFA 2002, Ajax Amsterdam- LM 1995 i finał rok później. Bayern LM 2001, Liverpool LM 2005. to przykłady. I tak jak napisał BVB fan, te długi to im się czkawką odbiją, pamiętam jak w Dortmundzie mało na zawał nie zeszli bo była groźba, że do 2 ligi ich ześlą. Na przykładzie BVB cała liga niemiecka się nauczyła jak nie robić i od tego czasu i tej nauczki nikt już w Niemczech nie będzie szalał. Jak pospłacają długi i stadiony to dopiero.
10.02.2011 14:45
A co wygrał Real od 2002 roku pomimo tak ogromnej kasy jaką wpompowali w piłkarzy? Grubo ponad 1 miliard euro i nawet nie przebrnęli 1/8 lm mistrzów. Więc stosunkowo jakby porównać wydana kasę do osiąganych sukcesów to Bayern wypada znacznie bardziej efektywnie. Co osiągnęła Chelsea przez 7 lat wydając też ponad 1 miliard euro w tym czasie? Chelsea chciała budować stadion nowy, ale Abramowic powiedział, że nie ma kasy i starcza tylko na to co teraz jest, podobnie Liverpool, ma plany budowy stadionu, ale nie ma kasy bo ledwo starcza na obecną egzystencję i się wycofali z tych planów. Te kluby wszystkie działają na totalnie chorych zasadach i rok w rok przynoszą straty, aa banki je finansują tylko dlatego, że kluby te mają jeszcze kasę na obsługę swego długu, czyli spłatę części zaciągniętych kredytów i odsetek, ale i tak co sezon przynoszą dziesiątki milionów strat. W tych klubach 80% budżetu idzie na kontrakty dla piłkarzy, w żadnych przedsiębiorstwach nie ma tak chorego stosunku budżet-wypłaty-inwestycje. To jest system, który istnieje dopiero z 15 lat, czyli krótko, a już zaczyna się walić, na dłuższą metę to jest nie do utrzymania i zawsze będę popierał Bayern w działaniach finansowych bo robią to logicznie.
10.02.2011 14:08
No to jest chyba logiczne, że nie możesz więcej wydać niż zarabiać. Twoi rodzice albo Ty wydajesz więcej jak zarabiasz, no chyba, że masz drukarnię. Nie macie pojęcia o finansach i zawiłościach tego wszystkiego a wypowiadacie się jakbyście grali w jakiegoś Managera czy coś. Samych podatków Bayern rocznie płaci ok. 100 mln. euro. Wolę, żeby Bayern co jakiś czas dochodziła rzadziej do 1/2 finału czy finału niż tak jak skończyła BVB swego czasu.
10.02.2011 13:51
Wy na prawdę nie macie pojęcia chyba co komentujecie. Po 1) te 323 mln. euro to PRZYCHÓD- a nie dochód netto. Te 323 mln. to kasa jaką Bayern zarobił przez cały rok finansowy, a wiec z reklam, biletów, artykułów sportowych, które sprzedaje (koszulki, szaliki itp.), kasy od UEFA, praw do transmisji itp. Natomiast nie m w kwocie 323 mln. uwzględnionych zobowiązań wobec pracowników klubu (piłkarze, trenerzy itp.) utrzymania i spłaty stadionu, wydatków na transfery, podatków-gdy uwzględnimy to to Bayern może się pochwalić dochodem netto ok. 6 mln. euro. Tak więc nie chrzańcie, że Bayern śpi na kasie i nie ma z kasą co robić bo zadłużyć klub to żaden problem, tylko potem za kilka lat są odsetki, problemy finansowe itp. Akurat pod względem finansowym to zarząd jest super i wie co robi bo Bayern jest jednym z niewielu klubów czołowych na świecie, który każdy rok kończy finansowo na plusie.
10.02.2011 13:39
9.02, czyli w środę.
05.02.2011 18:12
PRZEKRĘT, PRZEKRĘT I JESZCZE RAZ PRZEKRĘT. Jak oglądam takie mecze to coraz bardziej się utwierdzam, że bukmcherka w futbolu to jego powolna zagłada. Ktoś tu ludzi robi w konia. Coraz więcej takich dziwnych meczów się trafia niemal co tydzień w każdej lidze. To nie jest naturalna. Pierwszym sygnałem, że coś nie tak to była porażka z Zenitem 0-4.
05.02.2011 18:10
Dokładnie taki sam mecz jak z AS Roma, po prostu frajerstwo i nic więcej, bo to nie kwestia umiejętności, słabej pracy trenera czy taktyki. Po prostu frajerstwo i brak charakteru. Myślałem, że po tej wpadce w Rzymie coś takiego się nie powtórzy.
05.02.2011 17:34
Dobra, nie rozkminiajcie tyle i nie dzielcie włosa na czworo na jakieś daremne waśnie. Bayern puknie koeln 3-1 albo 4-1.
05.02.2011 15:24
Jeśli chodzi o reprezentacje narodowe to taką jakością we wszystkich formacjach może się chyba jeszcze pochwalić tylko Hiszpania oprócz Niemców. Chyba znowu finał Euro to będzie Niemcy-Hiszpania i tym razem 1-0 dla DFB;).
05.02.2011 15:21
No ok, Neuer i Adler to klasa światowa, a podobno ManU się interesuje też poważnie i Adlerem więc nie wiadomo, ja stawiam, że Neuer zostanie w Schalke jeszcze w przyszłym roku jeśli się tylko do europejskich pucharów zakwalifikują. Zresztą, nie wiem po co się tak jarać Neuerem skoro Bayern już ma właśnie Krafta, z którego wyrośnie tej klasy bramkarz co Neuer i Adler, za dwa sezony będziemy czytać pewnie, że ManU, Real albo Milan robią podchody pod Krafta, więc zamiast wydawać 25 baniek na Neuera to kupić w to miejsce jednego klasowego obrońce i klasowego napastnika i gitara...cały czas nie mogę sobie darować, że Bayern przepuścił taką okazję i nie sprowadził Helmesa za 8 mln.
05.02.2011 00:09
Kurde, znowu jakiś wynalazek z Azji, jakaś moda na tych Japońców z Bundeslidze zapanowała i każdy chce mieć swojego Japończyka. BVB ma, Wolfsburg ma, Koeln ma, VFB ma, Freiburg, Schalke i ktoś ta jeszcze, Kagawa to tylko wyjątek potwierdzający regułę, że Japończycy i ogólnie Azjaci ogólnie kiepsko się sprawdzają w Europie, na 2 ligę ci najlepsi są jeszcze ok, ale wyżej to już kiepsko.
03.02.2011 13:01
Budowanie stadionu z bieżnią czyli tzw. olimpijskiego tylko dla klubu piłkarskiego to marnowanie pieniędzy, takie stadiony są też ładne-choćby stadion w Berlinie, ma swój klimat i jest na prawdę super, no ale jeśli klub piłkarski chce budować taki stadion to szefowie tego klubu muszą być porąbani po prostu. Poza tym, przecież Londyn buduje już stadion na Igrzyska Olimpijskie w 2012 roku i jest on już ukończony prawie. Mnie się wydaje, że w tym artykule zaszło nieporozumienie i po prostu West Ham chce wynajmować ten stadion olimpijski po Igrzyskach, coś jak Hertha, a nie budować swój.
03.02.2011 01:11
Mam nadzieję, że Sammer będzie następcą Van Gaala w Bayernie, to świetny trener i osobowość, która nadaje się na trenera.
02.02.2011 18:10
A Bayern za Odrą już był (patrząc od ich strony) jak ktoś tu pisał, w 2005 roku w sierpniu towarzyski mecz z Legią, byłem, widziałem, bilet nadal mam:D
01.02.2011 22:25
No właśnie, coś czuje że i tak zagra, a my się juz napalamy, tak samo z Mihajloviciem. Zresztą, czy z nimi czy bez to trzeba wkopać tych pierników, ale pamiętam jak żeśmy się tu wszyscy napalali na wyeliminowanie dziadków z Milanu w 2007 roku w ćwierćfinale po remisie 2-2 w Mediolanie, a potem oni nas w Monachium 2-0 ograli. Także trzeba mieć chłodne głowy.
01.02.2011 18:18
Voy, zgoda, ostatnio nie miał najlepszego okresu, ale pamiętam, że przed kontuzją, która go trawiła prawi rok, a którą złapał jakoś 2 lata temu w przerwie zimowej to właśnie po przerwie zimowej był królem strzelców i każdy się nim zachwycał jak Gomezem, w dodatku reprezentant więc myślę, że takim przeciętniakiem nie jest i w Bayernie mógłby odbudować formę. No ale to już i tak po wszystkim.
01.02.2011 18:08
Szkoda tylko jednego, bo wiadomo że będzie potrzebny od przyszłego sezonu nowy napastnik, a na wylocie z Leverkusen był Helmes, Wolfsburg go sprowadził za 7 czy 8 mln. euro. Szkoda, bo to świetny zawodnik i jeszcze z 5-6 lat może pograć na najwyższym poziomie.
01.02.2011 17:44
Hehehe, Bayern2010 widzę, że radość była chyba tak wielka, że aż pewnie ręce się trzęsły:D, już pod kolejnym info czytam Twój koment, a gdzie ją wygrałeś i w jakich okolicznościach?
31.01.2011 23:43
Dokładnie, jeśli B-Liga wyprzedzi Serie A, a to już formalność i niemal pewne, to będą 3 miejsca pewne i 4 o awans od sezonu 2012/2013. Wtedy w LE będą grały drużyny z miejsc 5-6, natomiast 7 drużyna B-Ligi będzie miała prawo gry w LE jeśli do finału DFB Pokal dojdą kluby, które zapewniły sobie udział w europejskich pucharach.
31.01.2011 19:26
No ok, ale Huntelaar i Raul przyszli przed sezonem i nie trzeba ich było nawet reklamować bo to zawodnicy klasa samo w sobie i wiadomo było, że się sprawdzą. A zamiast rozbudowywać kadrę do 33 zawodników to lepiej kupić 2,3 ale naprawdę dobrych. W Schalke jest np. aż 25 piłkarzy dla których to pierwszy sezon w tym klubie to wiadomo było, że będą kłopoty. W dodatku jeśli się utrzymuje tak wielka kadrę, nawet jeśli się kupuje zawodników po 1-2 mln. euro czy sprowadza wolnych to i tak jest to bardzo drogie bo trzeba ich utrzymać. Poza tym, oni się wcale nie wzmacniają wbrew pozorom, bo jeśli sprowadzają zawodników przed 21 kolejką w sezonie no to kiedy oni mają się dobrze wpasować do drużyny. To jest nie poważne i jak to się mówi "robione w przerwie na kolanie", a jak w przerwie na kolanie pisałem wypracowania na polaka w szkole to najwyżej 2 dostałem i tak jest z transferami. Poza tym Wilki dostały 35 mln. za Dżeko, ale nawet mimo odejścia Dżeko to mają dobrą kadrę i z tym zespołem to powinni walczyć o miejsca 4-6 i swobodnie w DFB pokal, ale ten Mclaren sobie nie radzi i mówi, że w drużynie brak jakości, nie nadaje się i tyle. Całe szczęście, że z Bayernu poleciał Magath, a następcą Uliego nie został jego brat, bo były takie pomysły.
31.01.2011 13:37
No i Wolfsburg jak Schalke skupuje jakąś drobnicę przeciętniaków, a po sezonie będa mieli problem żeby się ich pozbyć. Jedynie Helmes jest dobry i widziałbym go za Klosego w Bayernie, a reszta to kasa wywalona w błoto. I bardzo dobrze, że Bayern nikogo już na szybko nie sprowadzał w tym okienku. 21 zawodników wystarczy, w lecie niech sprowadzą 2,3 i będzie wystarczająca kadra. A w tym Wolfsburgu menagerem jest Dieter Hoeness, i w Hercie był, a teraz tu, uprawia politykę sprowadzania jakichś dziwnych wynalazków za duża kasę i zostawia tylko długi. Sprowadzanie tak dużo zawodników w przerwie zimowej, a właściwie teraz czyli w trakcie sezonu to głupot. Bayern zrobił świetnie się zachował w tą przerwę, oczyścił skład ze zbędnego balastu, poza Buytenem. Od lipca to tak odeszło z Bayernu- Toni, Lell, Rensing, Goerlitz, Bommel, Braafheid, Demichelis, Sosa, Niedermaier, Haas. Nie wymieniam tu Alaby i Ekiciego bo wrócą w lato, a Ekici gra w Norymberdze świetnie i będzie z niego pożytek.
31.01.2011 13:09
Ale jaja, Magath chce do Schalke ściągnąć podobno Alego Karimi:D. Ten koleś robi chyba wszystko żeby go tylko z Schalke wywalili.
31.01.2011 12:34
Schalke popłynie łatwo jak nigdy. To co teraz tam wyprawia Magath to jest paranoja. Czy wiecie, że on dzisiaj zakontraktował tego łamage Angelosa Charisteasa do końca sezonu? W dodatku kadra Schalke liczy 33 piłkarzy aż, z czego dla 25 jest to pierwszy sezon w tym klubie. W dodatku chce pewnie odejdzie Farfan, a w dodatku trzyma na ławce zajebistego Jurado, a gra jakiś przeciętniak Deac. No tak rozwalić drużynę to na prawdę...w dodatku Schalke miało podobno oszczędzać, a ten sprowadza jakichś grajków, zamiast odchudzić kadrę, sprzedać, zarobić kasę i oszczędzić na kontraktach.
30.01.2011 22:03
Rzeczywiście może trochę przesadziłem z tą Barcą bo BVB nie ma takiej siły przyciągania i pewnie nie zatrzymają u siebie kilku najlepszych i kluczowych piłkarzy tak długo jak Barca zatrzymała wychowanków typu Messi, Xavi, Iniesta, Puyol. Ale talent ci piłkarze mają myślę porównywalny.
30.01.2011 17:10
Taaa, niech pójdzie Gotze do Włoch...jego kariera się skończy zanim się zacznie. Niech siedzi na razie w Dortmundzie, najlepsze miejsce dla niego, maja skład taki, że to jest potencjał na nową Barcelonę za kilka sezonów.
30.01.2011 16:59
Gomez nie był faulowany w pierwszej połowie w polu karnym, co wy piszecie za głupoty. Gomez ma szczęście, że nie dostał za to żółtej kartki, za takie rzucenie się na ziemię przeważnie się dostaje kartkę. Natomiast gdyby sędzia podyktował karnego za rękę Gustavo w polu karnym to nie można by było mieć o to specjalnych pretensji.
30.01.2011 16:51
Pazzini szaleje, już Werderowi ładował ładne gole, lepszy od Eto, bo jeszcze więcej pracuje, a nie tylko czeka. Największe zagrożenie to bedzie ze strony Pazziniego dla Bayernu.
30.01.2011 16:36
Inter na 20 minut przed końcem przegrywa u siebie z Palermo 1-2, a był już 0-2, w dodatku Pastore przestrzelił karnego i mogło być 1-3
30.01.2011 16:32
A co byście powiedzieli gdyby następcą Van Gaala został Mathias Sammer? Mieszka w Monachium i podobno coś jest na rzeczy.
28.01.2011 16:47
Nie przesadzajcie z tą krytyką BVB w tegorocznej LE, po 1) trafili do grupu śmierci z Sevillą i PSG, po 2) Rozegrali na prawdę bardzo dobre mecze, oglądałem wszystkie ich mecze w LE i po prostu zabrakło im naprawdę szczęścia oraz zabrakło zimnej krwi i trochę takiego cwaniactwa, ale są bardzo młodzi jeszcze. Z nich może być wielki zespół i jesli się nie rozpadnie i będzie uzupełniany klasowymi zawodnikami to za kilka sezonów BVB ma szansę wygrać Ligę Mistrzów.
28.01.2011 16:12
A ja bym to zamienił na trafienie na Schalke w 1/4 lub 1/2 Ligi Mistrzów bo wtedy kolejną rundę mamy jak w banku, także trzymajmy kciuki za nas i za nich żeby awansowali w LM a potem takie derby Niemiec w LM.
27.01.2011 22:11
pipnoy, no w porównaniu z Werderem to FCB w tym sezonie to nieba a ziemia. Bayern: 37 strzelonych, 22 stracone gole, Werder: 25 strzelonych i aż 39 straconych goli. Gorsze jest tylko Gladbach z 50 straconymi. W dodatku jeszcze dolicz sobie ile goli stracili w LM-16 goli w 8 meczach ligi mistrzów (bo liczę jeszcze mecze z Sampdorią o awans). A pod względem goli strzelonych i straconych FCB jest na 3 miejscu za BVB i Mainz.
27.01.2011 17:44
Spokojne, wysokie zwycięstwo Bayernu w tym meczu. Werder gra w tym sezonie tak beznadziejnie jak nigdy. Jeszcze w poprzednich sezonach to choć tracili sporo bramek to i strzelali dużo więcej. A w tym sezonie nie dość, że obronę mają dziurawą jak sito to jeszcze i strzelanie im idzie jak po grudzie. W dodatku fatalna atmosfera w zespole i ogólnie totalna rozpierducha w koncepcji gry, bałagan i chaos.
27.01.2011 17:18
No niech tylko wypuszczą Krafta to będzie debilizm jakich mało. Kahnowi też się zdarzały wyplucia piłki, po których gole padały. A Kraft sam powiedział, że jeśli sprowadzą kogoś na nowy sezon, a on nie będzie pierwszym bramkarzem to odejdzie z Bayernu. Podobno coś się przebakuje, że jeśli Neuer miałby przyjść do Bayernu to w drugą stronę pójdzie właśnie Kraft z dopłatą za Neuera. I Schalke będzie miało kilkanaście milionów+bramkarza który za kilka sezonów będzie na poziomie Neuera.
27.01.2011 14:45
Contanto nie zagra bo jakiś uraz chyba złapał, czy coś takiego, ale nie będzie grał-a zatem pozostaje chyba Wasz ulubieniec Haas, bo Buyten też cos nie tak, chory. Za Gomeza Klose, żeby się poogrywał trochę skoro pozostanie do końca sezonu. Kraft niech gra jak najwięcej, we wszystkich meczach, aby się coraz bardziej oswajał i ogrywał. Z Robbenem nie ryzykować i fajniej by było jak by Altintop zagrał za niego, bo będzie ostra gra jutro raczej. Choć myślę, że zobaczymy jutro Pranjicia i Ottla w pierwszym składzie. A jak ktos ma ZDF to o 20:30 na żywo leci Schalke-Nurnberg
25.01.2011 20:14
Dla niektórych Puchar Niemiec może się wydawać "mało ważny", ale dla wszystkich drużyn jest bardzo istotny bo można na nim zarobić naprawdę bardzo dużą kasę, a poza tym daje możliwość gry w Europie, więc każdy daje z siebie wszystko i stąd takie niespodzianki często. Dla zainteresowanych zamieszczam taryfikatory:
DFB-Pokal Bonuses
1st Round: s64;100.000
2nd Round: s64;237.500
Round of 16: s64;493.500
Quarterfinal: s64;1.037.500
Semifinal: s64;1.750.000
Final / Runner-up: s64;2.000.000
Final / Winner: s64;2.500.000
Przychody z transmisji DFB Pokal:
Perimeter Advertising (Live Broadcast*)
1st Round: s64;270.000 (home team) and s64;180.000 (away team)
2nd Round: s64;324.000 (home team) and s64;216.000 (away team)
Round of 16: s64;356.000 (home team) and s64;238.000 (away team)
Quarterfinal: s64;450.000 (home team) and s64;300.000 (away team)
Semifinal: s64;567.000 (home team) and s64;378.000 (away team)
Przychody z biletów:
-10% dla DFB
-15% obsługa kosztów (inaczej podatek)
-reszta (czyli 75%) po równo dla obydwu drużyn
*s64 to "euro"
25.01.2011 20:01
Jak to za "free" poszedł??? Serio Bayern za niego nic nie dostał? Przecież ze 3 mln, euro to mogli spokojnie za niego wziąć.
25.01.2011 13:01
A'propo Braafheida, właśnie przeczytałem, że Hoffenheim się nim interesuje i ma do Monachium delegacja przyjechać w tej sprawie. A co do Van Bommela. Ludzie, jaką wy macie krótką pamięć, już zapomnieliście jak na początku sezonu przez prawie 2 miesiące graliśmy bez Van Bommela z Tymo na jego pozycji i jak się ten eksperyment sprawdził, jakoś nikt wtedy nie tęsknił za Van Bommelem.
25.01.2011 11:49
Jakoś ciężko idzie ze znajdywaniem klubu dla Braafheida i Buytena. Już bym wolał żeby tamtych dwóch sprzedali.
25.01.2011 11:38
No oczywiście, że młody, ok, wiem o co Ci chodzi, że nie ma 21.23 lat, ale jest doświadczony, gra w dobrym klubie i jeszcze ze 4-5 lat może pograc na wysokim poziomie. A Polskie kategorie to są, że zawodnik w wieku 27 lat jest nadal dobrze zapowiadającym się talentem;D
23.01.2011 14:23
Piszecie, że potrzebny jest nam napastnik i ok bo Klose odchodzi więc ktoś by się przydał na tę pozycję od przyszłego sezonu, ale myślę,że daleko nie trzeba szukać bo z Leverkusen do wyciągnięcia jest Patrick Helmes, myślę że za 10 mln. euro spokojnie. Nie gra regularnie w Bayerze i jest wyraźnie tym sfrustrowany, podobno jest bliski przejścia do Wolfsburga. Szkoda, bo to świetny i młody zawodnik przed którym wielka kariera o ile przejdzie do kogoś takiego jak Bayern, mógłby się FCB z nim dogadać za wczasu, ale raczej to tylko takie marzenia.
23.01.2011 14:09
Jednak fakt jest taki, że Bayern ma problem ze skutecznością, wczoraj na dsf słyszałem w zapowiedziach przedmeczowych, że Bayern marnuje 60% sytuacji strzeleckich, a więc obiektywnie to jest to dużo, ale jednak nie świadczy to o tym, że "Bayern nie ma filozofii i pomysłu na grę", po prostu świadczy i pewnego rodzaju pierdołowatości pod bramką w wykończeniu akcji. A czy z Interem nie mamy szans? No bez przesady, Inter nie gra niczego szczególnego, a ostatnią zwyżkę formy mają dzięki temu, ze grają z samym dołem tabeli. Do meczu z Interem jeszcze miesiąc. Wróci Ribery, Kroos, będzie większe pole manewru, miejmy nadzieję nie będzie kontuzji i dwumecz będzie wyrównany;)
22.01.2011 21:21
W środę od 20.15 na ARD Alemannia-Bayern na żywo. Najbardziej mnie dziś rozbawił jeden z komentarzy podczas meczu na tej stronie kiedy po 20 minutach ktoś już zwalniał Van Gaala. Żenujące to się robi, taka huśtawka nastrojów.
22.01.2011 20:18
No i fajnie, wpadnie 3.000.000 euro pewnie. Przypominam, że Bayern miał akurat bardzo dobry okres gry kiedy Mark był kontuzjowany i okazało się, że można i bez niego.
20.01.2011 12:13
Tak +/- Bayern dostał za niego pewnie ze 400.000 euro.
20.01.2011 12:11
Ryan Babel z Liverpoolu do Hoffenheim przeszedł za 7 mln. euro. Hit dnia na rynku transferowym.
18.01.2011 19:28
No do Milanu i Tottenhamu to już raczej nie trafi bo by nie mógł grać w Lidze Mistrzów. Ale niech lepiej odejdzie bo wyraźnie spowalnia nam grę i rozbija ją w środku, 3 mln. euro za niego można jeszcze wziąć+kasa ze zwolnionego etatu. Jeszcze niech Klose w tą zimę odejdzie to ze 4 mln. euro można by za niego dostać+ Braafheid z 1,5 mln+Buyten ze 3 mln. Tak więc tych zawodników się pozbyć, a będzie dużo kasy za nich+zaoszczędzenie na ich kontraktach a w to miejsce jednego fajnego obrońcę.
18.01.2011 13:50
Odbiegając o tematu, to Hannover na kilka minut przed końcem wygrywa 2-0 z Eintrachtem i maja już 2 miejsce z 34 pkt. Ta drużyna to chyba największe zaskoczenie sezonu, powoli zaczynają mnie wkurzać. Są chyba najbardziej nijaką drużyną w lidze i tak mocno się trzymają.
16.01.2011 17:11
Klosiu, wiem jak to jest bo przed ponad rokiem sam też tłumaczyłem tu i zamieszczałem kilka tekstów, ale potem z czasem już różnie było i jakoś zaprzestałem, dlatego zawsze bronię ludzi, którzy redagują tego typu strony bo jest robota czasochłonna i przecież raczej zupełnie bezinteresowana bo wynika w uwielbienia klubu. Żeby nie było, że powiedzą że Ci sie podlizuję jakoś na siłę, to się nie podlizuję tylko piszę jak to widzę;).
16.01.2011 16:53
A gdzie on wciska komuś na siłę, że jest fajny? Skoro mu napisali, że strona fajna i pochwalili to podziękował i, że się stara. I gdzie tu robienie z siebie wazniaka, albo bossa?
16.01.2011 16:50
To po co ci co piszą w stronę Klosia tego typu komentarze je w ogóle piszą? Po to, żeby tylko poobrażać dla samego obrażania? Niech też coś tu porobią konkretnego dla strony, a nie cwaniakują. Samo się to nie bierze, trzeba poświęcić trochę czasu na pisanie i tłumaczenie tekstu i w tym się wyraża m.in. przywiązanie do klubu i kibicowanie.
16.01.2011 16:44
Nie przesadzajcie z tą krytyką Bayernu za wczorajszy mecz. Chcę tylko zauważyć, że Wolfsburg zagrał wczoraj całkiem dobrze, a okresami bardzo dobrze, grali szybko, kombinacyjnie i pressingiem. Bayern do czasu zejścia Riberyego kontrolował jednak mecz zupełnie. Widać było, że drużyna była trochę w szoku po tym co stało się Frankowi i chyba mieli w głowie bardziej to co z Riberym. Ogólnie mecz był wyrównany, bardzo ciekawy, szybki, poziom Ligi Mistrzów.
16.01.2011 14:00
hesus, też oglądam na Sky, po niemiecku, ale nic nie wspominali o tym, że do końca sezonu czy coś. Po prostu powiedzieli, że wstępna diagnoza to kontuzja kolana, ale nie wiadomo na ile poważna i ile będzie pauzował.
15.01.2011 16:33
RIBERY - KONTUZJA KOLANA, NIE WIADOMO JESZCZE NA ILE POWAŻNA I ILE BĘDZIE PAUZOWAŁ, O ILE BĘDZIE. PIERWSZE INFO.
15.01.2011 16:30
Z riberym wyglądało to podobnie jak przy ostatniej kontuzji skręconej kostki, aczkolwiek teraz chyba jednak jakby delikatniej, oby to było jakieś lekkie zwichnięcie tylko, a nie znowu skręcenie, gips itp. Najpóxniej jutro się pewnie dowiemy co dalej.
15.01.2011 16:01
Ale jaja w Hamburgu, własnie przeczytałem na kicker.de, że Van Nisterlooya chce Real z powrotem jako zastępcę dla Higuaina, a ten postawił HSV ultimatum, że jak mu nie pozwolą odejść to nie wybiegnie na boisko. Totalnie niepoważny koleś jeśli to prawda i totalnie straci szacunek u wszystkich chyba, a do tej pory lubiłem gościa. Nie zazdroszczę HSV i jego kibicom jesli to prawda, szmaciarz.
15.01.2011 15:09
Co do BVB w LM to rzeczywiście może być im ciężko, po 1) będą pewnie losowani dopiero z 3 koszyka, pomimo, że mistrzowie Niemiec to stosunkowo długo nie grali w europejskich pucharach, może inaczej by było gdyby daleko zaszli w tym sezonie w LE i nabili sobie punktów indywidualnie to wtedy by awansowali do 2 koszyka, ale chyba tylko pod warunkiem żeby wygrali LE w tym sezonie, a tak to na 100% dopiero 3 koszyk, a więc trafią już w grupie na samą czołówkę. Po 2) stosunkowo mają mało doświadczenia w europejskich pucharach, a LE w tym sezonie była świetną okazją do ogrania się z trudnymi rywalami, a tak to wielka nie wiadoma. Z drugiej strony-BVB ma bardzo młody, ale już dobry zespół, jeszcze bardziej się zgrają, nabiorą trochę doświadczenia i najważniejsze-jeśli nie odejdą czołowi piłkarze i zostaną na kilka lat, a w dodatku BVB będzie się wzmacniać zawodnikami solidnymi i w miarę już znanymi ( bo w końcu za grę w LM wpadnie dużo kasy) to właśnie BVB może się stać na nowo klubem, który będzie regularnie grał w 1/4 LM bo na pewno na takie wyniki Dortmund ma potencjał. A dziś obstawiam 4-1 dla Bayernu bo Wilki grają w tym sezonie fatalnie w obronie, a bez Dżeko nasza obrona będzie miała zdecydowanie mniej pracy.
15.01.2011 13:43
Czytałem dziś na Transfermarkt.de, że Bayern wspomógł kwotą 2 mln. euro TSV 1860, żeby mogli dostać licencję na następny sezon chyba bo jeśli nie to groziłaby im chyba 4 liga. (regionalliga sud)
13.01.2011 14:40
Wczoraj czytałem, ze kwestią przejścia Van Bommela do AC Milan jest już tylko jego kontrakt indywidualny. Ile w tym prawdy nie wiadomo, ale jeśli rzeczywiście... . Mam nadzieję, że do końca stycznia pozbędą się Van Buytena i Braafheida jeszcze. W sumie Klose też tylko kwestia czasu jego odejście.
12.01.2011 11:58
Mistrzostwo jest jak najbardziej nadal realne. Już w 18 kolejce BVB gra w Leverkusen i może stracić kolejne punkty, Bayern wygrywa ze słabym w tym sezonie Wolfsburgiem i strata znowu się zmniejsza. Poza tym-Bayern z większąścią najmocniejszych drużyn w rundzie rewanżowej gra u siebie, a BVB ma np. wyjazdy właśnie do Leverkusen, Hamburga, Hoffenheim, Monachium, Bremy. Tak więc potracą punkty, to na pewno, a Bayern wygląda na to, że wraca na normalne tory, wracają do formy wysokiej Ribery, wróci Robben, obrona bez Buyten i Demichelisa, także sprawa tytułu jest nadal otwarta. Pamiętam taki sezon w Premiership ze 12 lat temu kiedy to Newcastle miało na chyba 15 kolejek przed końcem sezonu ze 12 pkt. przewagi nad ManU, a ManU na koniec zostało mistrzem.
08.01.2011 01:23
No z tym Milanem to może być prawda, oni lubią taki już nieco starszych kupić po cenie promocyjnej, a 2-3 mln+gaża Bommela to kawał grosza.
03.01.2011 18:29
A tak na prawdę, to bądźmy jednak świadomi, że Dżeko do Bayernu nie przyjdzie bo to plotki tylko. On trafi albo do tego City, albo gdzieś do Włoch w końcu i nawet nie jest pewnie czy w tą zimę. Jego przejście do City to pewnie jednak tylko kwestia zarobków i niczego więcej. A Bayern już nikogo nie kupi raczej w tę zimę bo tak zapowiedział Rumenigge. Poza tym by wydali na transfery 50 mln. a Bayern tyle nie wyda w zimę.+gaże. Także nie ma się co podniecać za bardzo. skład jest już solidny, a będzie jeszcze solidniejszy jak odejdą Buyten i Braafheid.
03.01.2011 18:19
To niech Bayern wyciągnie z City Adebayora, w końcu jest tam na liście tych do wylotu i pewnie za 20 mln. spokojnie by go można mieć, a nawet i za 18.
03.01.2011 18:06
Dżeko to bez wątpienia świetny zawodnik, jest lepszy trochę od Gomeza pod względem technicznym i więcej pracuje dla drużyny, rozgrywa, cofa się do środka, ale jednak bardzo podobny stylem gry i warunkami fizycznymi. I pytanie czy w tym przypadku nie lepiej by było sprowadzić kogoś bardziej filigranowego, sprytniejszego, kto potrafi przyspieszyć, kiwnąć, zakręcić obrońcami itp. Moim zdaniem dobry do pary dla Gomeza byłby Aguero i kosztuje mniej więcej tyle co Dżeko, a wiadomo, że raczej niedługo pożegna się z Atletico raczej. Oczywiście to zyczenia, i ten i ten będą jednak świetnymi zakupami.
03.01.2011 17:53
Przemykao na tej stronce masz wszystko co związane z Bayernem i co można kupić, nawet poduszkę, koc i posciel i smoczki dla dzieci;)
http://shop.fcbayern.de/de/0/0/-fcb-Home--/
03.01.2011 11:36
Chciałbym jeszcze w styczniu przeczytać, że odchodzą Braafheid i Buyten, zmniejszyłoby się zagrożenie w obronie od razu. Ale to bardzo prawdopodobne, że ta dwójka odejdzie skoro do składu wraca Badstuber i przychodzi Luiz.
01.01.2011 16:42
Jeśli interesują się nim kluby z Niemiec to są to pewnie HSV, Bor. Gladbach, Eintracht albo Hannover, coś w tym stylu, ale raczej nie wierzę aby się nim Bayern interesował. Po prostu każdą plotkę z jakimś obrońca podczepiają od razu pod Bayern bo FCB szuka teraz obrońcy i wiążą kogo się da.
31.12.2010 12:41
riberyfan, nie ma się co smiać, w Niemczech są ogromne opady śniegu, a dach na Schalke jest zrobiony z materiału podobnego do tego z jakiego są szyte żagle, tylko z trochę mocniejszego materiału odpowiednio, no jest tam taki dach bo konstrukcja musi być lekka bo mają zasuwany. A zerwało juz drugi raz, w lutym chyba też, ale nie cały dach tylko fragment nad jedna z trybun i za tydzień to zrobią pewnie. A Dzeko jak najbardziej do FCB.
26.12.2010 21:30
Ojej...10 razy na dzień spekulacje kto przyjdzie na obrone, niech Bayern sprowadzi Arbolede i Piszczka, zapłacą za nich w sumie 5 razy mniej niż za jakiegoś Bainsa, Coentrao czy Criscito a zawodnicy sprawdzeni.
24.12.2010 11:15
No bo Coentrao jest średniej klasy ligowcem jesli już. I widać jak go widziałeś w meczach z Schalke...obrona Benfiki się prezentowała kiepsko, cała formacja, a ten Coentrao na tle zawodników Schalke, Lyonu, a nawet Hapoelu wypadał właśnie przeciętnie. A na poprzednich mistrzostwach z dobrej strony pokazał się np. Arthur Boka, i co? Płacił ktoś za niego taką gigantyczną kasę? Koleś jest na tym samym poziomie co Contento, szału nie ma. W samej Bundeslidze gra od niego masa lepszych zawodników i sporo tańszych. Poza tym, Portugalia zagrała dobrze tylko z Koreą, więc nie wiem jak mozna dopatrywać się na tle takiego rywala jasnych punktów. A "fachowcem" nie muszę być, bo wystarczy popatrzeć jak kto gra.
23.12.2010 20:00
Jakaś paranoja z tym Coentrao, jesli już to koleś jest wart max. 10 mln. euro. Ani na MŚ nie pokazał nic szczególnego, ani tym bardziej w tej edycji LM też, jak ktoś oglądał mecze Benfiki z Schalke to widział. Przereklamowany koleś, wokół którego wiele zamieszania i ta cena 30 mln....głupota.
23.12.2010 18:50
W 1/4 Alemannia Achen-Bayern, Cottbus-Hoffenheim, Schalke-Offenbach/Nurnberg, Duisburg-Koblenz/Kaiserslautern
22.12.2010 23:45
Na transfermarkt.de wyceniają go na 6,5 mln. euro, a według tych plotek, że podobno ManCity go chciało to własnie oferowali za niego +/- 6 mln. wątpię, żeby ktokolwiek za niego dał 10, choć jak dla mnie to mogliby by dać i 20;)
No i tylko wymęczyli swoich kibiców i dociągnęli to 1-0. Eto grał 1 połowę, potem wszedł Stanković, Sneijder w ogóle nie grał i Lucio też.
19.02.2011 22:43
Dokładnie, Inter się tak męczy, że aż zęby bolą od oglądania tego "widowiska"...no chyba, że się aż tak oszczędzają na mecz z Bayernem i w środę zobaczymy jakiś zjawiskowy Inter.
19.02.2011 22:18
ahaaaa...to od tego ten nick "gruchamix".
19.02.2011 21:34
Dobra, już skończcie niektórzy z tym czarnowidztwem i szukaniem dziury w całym i wiecznym krytykanctwem dla samego krytykowania. Taka prawdziwa piłka nożna, na boisku z trawą i na powietrzu to jednak inna dyscyplina od grania w FIFE czy inne Managery.
19.02.2011 20:00
Maniek, tylko nie wyrywaj Lachona jedynie na wynik meczu;D
19.02.2011 13:33
Schieber do Norymbergi został wypożyczony tylko na rok ze Stuttgartu i ma tam wrócić po sezonie. Ale biorąc pod uwagę, że VFB raczej spadnie to pewnie łatwo go by było stamtąd wyciągnąć. Ale czy akurat to ktoś odpowiedni do Bayernu...A Norymberga ma tylko 1 pkt straty do 5 miejsca a 2 do 4, mogą jeszcze zamieszać. Warto nadmienić, że fantastyczny sezon w 1FCB rozgrywa nasz Ekici, na prawdę pokazuje jaki ma potencjał i ogromy talent i że świetnie wykorzystuje to wypożyczenie, oby Bayern się go nie pozbył w jakiś głupi sposób. Norymberga w tym sezonie to taka BVB2.
18.02.2011 23:47
Najważniejsze to grać pewnie z tyłu, mogą wygrać i 1-0, ale aby gola nie stracili. To ważne przed meczem z Interem. Myślę też, że Robbery powinni zagrać w sumie jedną połowę, aby, odpukać, nic im się nie stało i aby byli świeży przed Interem. Poza tym, z Mainz wyraźnie zeszło powietrze w tej rundzie rewanżowej i zaczęło schodzi pod koniec jesiennej. W dodatku kontuzjowany jest Salai i chyba Schurle, także ich atak jest dość mocno osłabiony. No ale wiadomo, na Bayern się zmobilizują specjalnie, ale chyba wreszcie Bayern wywiezie z Moguncji 3 pkt.
18.02.2011 18:08
Jak widzę w Najku te koszulki Barcy i ManU to aż się rzygać chce już. A tak przy okazji w LE Metalist Charków-Bayer Leverkusen 0-4, właśnie się zakończył.
17.02.2011 18:52
Ahahahaha "bezkonsekwencyjny", super, dobre, uspokajające, a jednoczesnie informuje:D
17.02.2011 17:49
"Niedomaganie Robbena po treningu":D
17.02.2011 17:45
Propozycja tytułu "Drobne konsekwencje zdrowotne Robbena po niefortunnym treningu";)
17.02.2011 17:42
Jeju, jak przeczytałem tytuł to mnie serce zamarło, nie straszcie takimi tytułami bo jeszcze kilka i nie będziecie mieli czytelników bo wszyscy poschodzą na zawał;D
17.02.2011 17:29
dziki2 , no tu masz rację, w rewanżowej się prezentują bardzo przyzwoicie, ale wczoraj grali na prawdę ciężki mecz z HSV, który niespodziewanie wygrali i myśle, że w Dortmundzie da o sobie dać trochę zmęczenie, poza tym nie grali jakoś specjalnie z czołówką jak na razie, także jednak obstawiam pewne zwycięstwo BVB, bo trzeba jednak przyznać, że BVB rzadko się zdarza tracić punkty z outsiderami w tym sezonie. Poza tym, co mnie śmieszy, jak robią aferę w Dortmundzie jak jakiegoś meczu nie wygrają to już tragedia i się atmosfera zaraz psuje, to też jest szansa, że może jak im pójdą gorzej 2,3 mecze to zacznie być ferment. Strasznie rozpieścili siebie i kibiców w tym sezonie i chyba była by tragedia i katastrofa teraz jakby mistrza nie zdobyli, choć przed sezonem dali by wszystko, żeby zająć 3 miejsce.
17.02.2011 17:21
Tylko, że takie mecze, jaki Arsenal rozegrał wczoraj, a więc perfekcyjne, zdarzają się zaledwie kilka razy w sezonie. Myślę, że po odpadnięciu Barcy i jeśli Bayern awansuje do 1/4 to właśnie Bayern będzie głównym faworytem do zwycięstwa
17.02.2011 15:09
Tak mu się przyjrzałem dokładniej i Nerlinger jest bardzo podobny do Krzynówka:D A tak poza tym, BVB gra z St. Pauli, a my z Mainz, obie drużyny raczej wygrają, potem u siebie w Monachium z BVB i jak by Bayern wygrał to już tylko 10 pkt. straty by było.
17.02.2011 12:39
Gipsi, przyznaję, za szybko podzieliłem skórę na niedźwiedziu, w ostatnich 20 minutach to Arsenal był Barceloną;)
16.02.2011 22:37
Dajcie spokój z tym Arsenalem, przecież to widać jak duża jest różnica między Barcą a Arsenalem, na korzyść Barcy. Arsenal nic tu zza bardzo nie może zrobić, Barca gra swoje, maszyna załapała na dobre po 25 minutach i teraz konsekwentnie grają swoje, a Londyńczycy się przyglądają, nawet za Bardzo Barca się nie wysila i nie wrzucają 5 biegu. To wygląda trochę jak Uczniowie-Nauczyciele. Można już wskazać pierwszych ćwierćfinalistów-Tottenham, Barca, Szachtar.
16.02.2011 21:41
Nawet nie porównujcie Loewa do Klinsmanna, Loew jest trenerem w sensie, że TRENEREM, a nie tylko motywatorem, to jest osoba, która trenowała VFB z powodzeniem, zdobywając puchar Niemiec i zajmując w lidze chyba 3 miejsce w sezonie 1996/97, przy czym VFB grało wtedy na prawdę porywającą piłkę, wiem bo pamiętam tamten sezon bardzo dokładnie, w następnym sezonie doprowadził VFB do finału pucharu Zdobywców Pucharów (porażka 0-1 z Chelsea). Poza tym trenował Fenerbahce z powodzeniem i zdobył mistrzostwo Austrii, więc jest to w ogóle świetny trener.
16.02.2011 17:35
Myślę, że następcą Luisa w Bayernie będzie Mathias Sammer.
16.02.2011 14:35
Myślę, że skoro kiedyś Neuer dostał szansę i Adler tak samo, to tak samo może być i z Kraftem, po co wydawać kupę kasy jak można mieć za darmo Krafta. Szkoda Stuttgartu, że spadną do 2 ligi, jakoś dziwnie będzie liga wyglądała bez VFB.
14.02.2011 15:42
To jeszcze Favre jest ok, bo w końcu zajął z Herthą 4 miejsce 2 lata temu, ale największe bagno to jest w Wolfsburgu. Klub z takim budżetem i takimi zawodnikami a gra w tym sezonie o utrzymanie w sumie. Przecież to powinna być pierwsza 6 Bundesligi. Ale zatrudnili wybitnego menago Dietera Hoenessa i to było do przewidzenia, dziwni trenerzy, dziwne, drogie transfery, a na koniec pełno długów pewnie narobi. Dwóch menago Bundesligi, od których każdy powinien się trzymać z daleka to własnie ten Hoeness i Michael Meier ten co zrobił bagno w BVB, a potem w Kolonii. Tacy kolesie psują ligę bo psują dobre kluby. W Wolfsburgu by dobrze zroili jak by zatrudnili Rangnicka. A Montolivo chyba nie jest potrzebny bo w środku pola Bayern ma dużo klasowych zawodników i jest tam konkurencja, w dodatku to jest zawodnik za 20 mln. więc po co on własciwie? Za 20 mln. to można mieć obrońcę ze światowej czołówki.
14.02.2011 14:44
Wszystko to o Lahmie to prawda co nie zmienia faktu, że jest czasem trochę zajeżdżany i powinni dawać mu czasem odpocząć, np. w meczach pucharu Niemiec ze słabszymi rywalami czy zmieniać gdy Bayern jest pewny zwycistwa bo Lahm to jest jakiś fenomen fizyczny, gra we wszystkich meczach po 90 minut praktycznie, ciekawe ile tak można.
13.02.2011 00:30
W ten wtorek już się zaczyna Liga Mistrzów i właśnie we wtorek mecz Valencia-Schalke, a w czwartek Liga Europy i mecze Stuttgart-Benfica i Metalist-Bayer, jeśli ktoś zainteresowany.
12.02.2011 21:14
Kuffour, fajne dane, dzięki.
Może i przychody z biletów (dni meczowe) nie są tak duże w BL, ale dzięki temu jest zawsze komplet na trybunach i to działa jak magnes na potencjalnych reklamodawców. Poza tym, kluby Bundesligi nie mają tak drogich biletów na mecze jak np. w Anglii. Poza tym, trzeba też zwrócić uwagę na 2 Bundesligę, w której średnia frekwencja na mecz wynosi 15000 kibiców, co jej daje 8 miejsce w Europie. Dla porównania, np. na meczu Udinese-Inter było "aż" 14000 kibiców.
Czytałem też, że ma być większa kasa do podziału dla Bundesligi z praw do transmisji, choć na takie kwoty jak w Anglii czy Hiszpanii to chyba w najbliższym czasie nie ma szans, ale będą wyższe, to tylko kwestia czasu.
11.02.2011 15:18
Maniek, nie twierdzę, że Gustavo jest słaby itp. Owszem, trzeba dać mu szansę i w ogóle i pewnie jest całkiem niezły. Ale akurat przykład transferu Gustavo to klasyczny przypadek przepłacenia zawodnika, Bayern chciał go mieć natychmiast i to Bayernowi zależało, więc ok, możecie go mieć, ale wydusimy od Was ile się da. Po 2) 17 mln. to jest na prawdę baaaardzo dużo i taką kasę się płaci za zawodników bardzo doświadczonych i sprawdzonych na wszystkich frontach. Aha, i jeszcze jedno, jeśli piszecie kogo Bayern powinien kupić i tu 25 mln. tam 15 itp. to do tych kwot dodajcie jeszcze jakieś 5 mln., które trzeba wydać na kontrakt zawodnika i wtedy macie całkowitą sumę ile kosztuje. Liczb się nie oszuka, a kasa się nie tworzy z powietrza.
10.02.2011 19:34
Ja tylko przytaczam kluby, które osiągnęły konkretne sukcesy, a przecież najlepszym pomiarem jest włśnie wygrywanie pucharów. Nie porównuje tych klubów do Bayernu, napisałem, że nie wydały wiele na zbudowanie zespołu, a osiągnęły sukcesy jak kluby, które wydały z miliard przez ileś tam lat i wygrały raz LM np. A Liverpool wtedy wcale dużo nie wydawał na transfery.
10.02.2011 15:12
Ale zgodzę się w jednym, owszem polityka transferowa Bayernu to jest czasami pomyłka totalna, ale myślę, że mylicie tu wydawanie pieniędzy samo w sobie z piłkarzami jakich Bayern kupuje i ich jakością. Pierwszy przykład z brzegu Luiz Gustavo-transfer przepłacony i zrobiony "na szybko, na kolanie". Gość nie jest na pewno tyle wart, kupowanie jakichś wynalazków typu Karimi, Ali Daei, Braafheid, Hashemian itp. To się zgadza, głupota totalna, i zamiast wydawać na taką drobnicę to lepiej w to miejsce kupić jednego za kasę jaką się wyda na trzech. Świetne transfery potrafi robić Leverkusen czy BVB ostatnio, mają rękę do wyłapywania młodych, a Bayern, abo przeoczy, albo się spóźni i potem musi tych samych piłkarzy kupować tylko, że o 10 mln. droższych, i w się objawia brak odpowiedzialności bo ostatecznie to drożej się kalkuluje. Także nie tyle chodzi ile Bayern wydaje, ale jak wydaje.
10.02.2011 14:54
Jak to za późno? A co to LM się skończy za 3 lata, albo nastąpi koniec świata, że nie zdążymy już nic wygrać? Skoro przytaczasz przykłady klubów, które wydały taką kasę i wygrały coś raz od święta to mogę przytoczyć przykłady klubów, które wydały mało, albo jechały tylko na wychowankach i osiągały sukcesy- FC Porto- w 2003 roku puchar UEFA, a w 2004 LM, Bayer Leverkusen finał LM 2002. Feyenoord-puchar UEFA 2002, Ajax Amsterdam- LM 1995 i finał rok później. Bayern LM 2001, Liverpool LM 2005. to przykłady. I tak jak napisał BVB fan, te długi to im się czkawką odbiją, pamiętam jak w Dortmundzie mało na zawał nie zeszli bo była groźba, że do 2 ligi ich ześlą. Na przykładzie BVB cała liga niemiecka się nauczyła jak nie robić i od tego czasu i tej nauczki nikt już w Niemczech nie będzie szalał. Jak pospłacają długi i stadiony to dopiero.
10.02.2011 14:45
A co wygrał Real od 2002 roku pomimo tak ogromnej kasy jaką wpompowali w piłkarzy? Grubo ponad 1 miliard euro i nawet nie przebrnęli 1/8 lm mistrzów. Więc stosunkowo jakby porównać wydana kasę do osiąganych sukcesów to Bayern wypada znacznie bardziej efektywnie. Co osiągnęła Chelsea przez 7 lat wydając też ponad 1 miliard euro w tym czasie? Chelsea chciała budować stadion nowy, ale Abramowic powiedział, że nie ma kasy i starcza tylko na to co teraz jest, podobnie Liverpool, ma plany budowy stadionu, ale nie ma kasy bo ledwo starcza na obecną egzystencję i się wycofali z tych planów. Te kluby wszystkie działają na totalnie chorych zasadach i rok w rok przynoszą straty, aa banki je finansują tylko dlatego, że kluby te mają jeszcze kasę na obsługę swego długu, czyli spłatę części zaciągniętych kredytów i odsetek, ale i tak co sezon przynoszą dziesiątki milionów strat. W tych klubach 80% budżetu idzie na kontrakty dla piłkarzy, w żadnych przedsiębiorstwach nie ma tak chorego stosunku budżet-wypłaty-inwestycje. To jest system, który istnieje dopiero z 15 lat, czyli krótko, a już zaczyna się walić, na dłuższą metę to jest nie do utrzymania i zawsze będę popierał Bayern w działaniach finansowych bo robią to logicznie.
10.02.2011 14:08
No to jest chyba logiczne, że nie możesz więcej wydać niż zarabiać. Twoi rodzice albo Ty wydajesz więcej jak zarabiasz, no chyba, że masz drukarnię. Nie macie pojęcia o finansach i zawiłościach tego wszystkiego a wypowiadacie się jakbyście grali w jakiegoś Managera czy coś. Samych podatków Bayern rocznie płaci ok. 100 mln. euro. Wolę, żeby Bayern co jakiś czas dochodziła rzadziej do 1/2 finału czy finału niż tak jak skończyła BVB swego czasu.
10.02.2011 13:51
Wy na prawdę nie macie pojęcia chyba co komentujecie. Po 1) te 323 mln. euro to PRZYCHÓD- a nie dochód netto. Te 323 mln. to kasa jaką Bayern zarobił przez cały rok finansowy, a wiec z reklam, biletów, artykułów sportowych, które sprzedaje (koszulki, szaliki itp.), kasy od UEFA, praw do transmisji itp. Natomiast nie m w kwocie 323 mln. uwzględnionych zobowiązań wobec pracowników klubu (piłkarze, trenerzy itp.) utrzymania i spłaty stadionu, wydatków na transfery, podatków-gdy uwzględnimy to to Bayern może się pochwalić dochodem netto ok. 6 mln. euro. Tak więc nie chrzańcie, że Bayern śpi na kasie i nie ma z kasą co robić bo zadłużyć klub to żaden problem, tylko potem za kilka lat są odsetki, problemy finansowe itp. Akurat pod względem finansowym to zarząd jest super i wie co robi bo Bayern jest jednym z niewielu klubów czołowych na świecie, który każdy rok kończy finansowo na plusie.
10.02.2011 13:39
9.02, czyli w środę.
05.02.2011 18:12
PRZEKRĘT, PRZEKRĘT I JESZCZE RAZ PRZEKRĘT. Jak oglądam takie mecze to coraz bardziej się utwierdzam, że bukmcherka w futbolu to jego powolna zagłada. Ktoś tu ludzi robi w konia. Coraz więcej takich dziwnych meczów się trafia niemal co tydzień w każdej lidze. To nie jest naturalna. Pierwszym sygnałem, że coś nie tak to była porażka z Zenitem 0-4.
05.02.2011 18:10
Dokładnie taki sam mecz jak z AS Roma, po prostu frajerstwo i nic więcej, bo to nie kwestia umiejętności, słabej pracy trenera czy taktyki. Po prostu frajerstwo i brak charakteru. Myślałem, że po tej wpadce w Rzymie coś takiego się nie powtórzy.
05.02.2011 17:34
Dobra, nie rozkminiajcie tyle i nie dzielcie włosa na czworo na jakieś daremne waśnie. Bayern puknie koeln 3-1 albo 4-1.
05.02.2011 15:24
Jeśli chodzi o reprezentacje narodowe to taką jakością we wszystkich formacjach może się chyba jeszcze pochwalić tylko Hiszpania oprócz Niemców. Chyba znowu finał Euro to będzie Niemcy-Hiszpania i tym razem 1-0 dla DFB;).
05.02.2011 15:21
No ok, Neuer i Adler to klasa światowa, a podobno ManU się interesuje też poważnie i Adlerem więc nie wiadomo, ja stawiam, że Neuer zostanie w Schalke jeszcze w przyszłym roku jeśli się tylko do europejskich pucharów zakwalifikują. Zresztą, nie wiem po co się tak jarać Neuerem skoro Bayern już ma właśnie Krafta, z którego wyrośnie tej klasy bramkarz co Neuer i Adler, za dwa sezony będziemy czytać pewnie, że ManU, Real albo Milan robią podchody pod Krafta, więc zamiast wydawać 25 baniek na Neuera to kupić w to miejsce jednego klasowego obrońce i klasowego napastnika i gitara...cały czas nie mogę sobie darować, że Bayern przepuścił taką okazję i nie sprowadził Helmesa za 8 mln.
05.02.2011 00:09
Kurde, znowu jakiś wynalazek z Azji, jakaś moda na tych Japońców z Bundeslidze zapanowała i każdy chce mieć swojego Japończyka. BVB ma, Wolfsburg ma, Koeln ma, VFB ma, Freiburg, Schalke i ktoś ta jeszcze, Kagawa to tylko wyjątek potwierdzający regułę, że Japończycy i ogólnie Azjaci ogólnie kiepsko się sprawdzają w Europie, na 2 ligę ci najlepsi są jeszcze ok, ale wyżej to już kiepsko.
03.02.2011 13:01
Budowanie stadionu z bieżnią czyli tzw. olimpijskiego tylko dla klubu piłkarskiego to marnowanie pieniędzy, takie stadiony są też ładne-choćby stadion w Berlinie, ma swój klimat i jest na prawdę super, no ale jeśli klub piłkarski chce budować taki stadion to szefowie tego klubu muszą być porąbani po prostu. Poza tym, przecież Londyn buduje już stadion na Igrzyska Olimpijskie w 2012 roku i jest on już ukończony prawie. Mnie się wydaje, że w tym artykule zaszło nieporozumienie i po prostu West Ham chce wynajmować ten stadion olimpijski po Igrzyskach, coś jak Hertha, a nie budować swój.
03.02.2011 01:11
Mam nadzieję, że Sammer będzie następcą Van Gaala w Bayernie, to świetny trener i osobowość, która nadaje się na trenera.
02.02.2011 18:10
A Bayern za Odrą już był (patrząc od ich strony) jak ktoś tu pisał, w 2005 roku w sierpniu towarzyski mecz z Legią, byłem, widziałem, bilet nadal mam:D
01.02.2011 22:25
No właśnie, coś czuje że i tak zagra, a my się juz napalamy, tak samo z Mihajloviciem. Zresztą, czy z nimi czy bez to trzeba wkopać tych pierników, ale pamiętam jak żeśmy się tu wszyscy napalali na wyeliminowanie dziadków z Milanu w 2007 roku w ćwierćfinale po remisie 2-2 w Mediolanie, a potem oni nas w Monachium 2-0 ograli. Także trzeba mieć chłodne głowy.
01.02.2011 18:18
Voy, zgoda, ostatnio nie miał najlepszego okresu, ale pamiętam, że przed kontuzją, która go trawiła prawi rok, a którą złapał jakoś 2 lata temu w przerwie zimowej to właśnie po przerwie zimowej był królem strzelców i każdy się nim zachwycał jak Gomezem, w dodatku reprezentant więc myślę, że takim przeciętniakiem nie jest i w Bayernie mógłby odbudować formę. No ale to już i tak po wszystkim.
01.02.2011 18:08
Szkoda tylko jednego, bo wiadomo że będzie potrzebny od przyszłego sezonu nowy napastnik, a na wylocie z Leverkusen był Helmes, Wolfsburg go sprowadził za 7 czy 8 mln. euro. Szkoda, bo to świetny zawodnik i jeszcze z 5-6 lat może pograć na najwyższym poziomie.
01.02.2011 17:44
Hehehe, Bayern2010 widzę, że radość była chyba tak wielka, że aż pewnie ręce się trzęsły:D, już pod kolejnym info czytam Twój koment, a gdzie ją wygrałeś i w jakich okolicznościach?
31.01.2011 23:43
Dokładnie, jeśli B-Liga wyprzedzi Serie A, a to już formalność i niemal pewne, to będą 3 miejsca pewne i 4 o awans od sezonu 2012/2013. Wtedy w LE będą grały drużyny z miejsc 5-6, natomiast 7 drużyna B-Ligi będzie miała prawo gry w LE jeśli do finału DFB Pokal dojdą kluby, które zapewniły sobie udział w europejskich pucharach.
31.01.2011 19:26
No ok, ale Huntelaar i Raul przyszli przed sezonem i nie trzeba ich było nawet reklamować bo to zawodnicy klasa samo w sobie i wiadomo było, że się sprawdzą. A zamiast rozbudowywać kadrę do 33 zawodników to lepiej kupić 2,3 ale naprawdę dobrych. W Schalke jest np. aż 25 piłkarzy dla których to pierwszy sezon w tym klubie to wiadomo było, że będą kłopoty. W dodatku jeśli się utrzymuje tak wielka kadrę, nawet jeśli się kupuje zawodników po 1-2 mln. euro czy sprowadza wolnych to i tak jest to bardzo drogie bo trzeba ich utrzymać. Poza tym, oni się wcale nie wzmacniają wbrew pozorom, bo jeśli sprowadzają zawodników przed 21 kolejką w sezonie no to kiedy oni mają się dobrze wpasować do drużyny. To jest nie poważne i jak to się mówi "robione w przerwie na kolanie", a jak w przerwie na kolanie pisałem wypracowania na polaka w szkole to najwyżej 2 dostałem i tak jest z transferami. Poza tym Wilki dostały 35 mln. za Dżeko, ale nawet mimo odejścia Dżeko to mają dobrą kadrę i z tym zespołem to powinni walczyć o miejsca 4-6 i swobodnie w DFB pokal, ale ten Mclaren sobie nie radzi i mówi, że w drużynie brak jakości, nie nadaje się i tyle. Całe szczęście, że z Bayernu poleciał Magath, a następcą Uliego nie został jego brat, bo były takie pomysły.
31.01.2011 13:37
No i Wolfsburg jak Schalke skupuje jakąś drobnicę przeciętniaków, a po sezonie będa mieli problem żeby się ich pozbyć. Jedynie Helmes jest dobry i widziałbym go za Klosego w Bayernie, a reszta to kasa wywalona w błoto. I bardzo dobrze, że Bayern nikogo już na szybko nie sprowadzał w tym okienku. 21 zawodników wystarczy, w lecie niech sprowadzą 2,3 i będzie wystarczająca kadra. A w tym Wolfsburgu menagerem jest Dieter Hoeness, i w Hercie był, a teraz tu, uprawia politykę sprowadzania jakichś dziwnych wynalazków za duża kasę i zostawia tylko długi. Sprowadzanie tak dużo zawodników w przerwie zimowej, a właściwie teraz czyli w trakcie sezonu to głupot. Bayern zrobił świetnie się zachował w tą przerwę, oczyścił skład ze zbędnego balastu, poza Buytenem. Od lipca to tak odeszło z Bayernu- Toni, Lell, Rensing, Goerlitz, Bommel, Braafheid, Demichelis, Sosa, Niedermaier, Haas. Nie wymieniam tu Alaby i Ekiciego bo wrócą w lato, a Ekici gra w Norymberdze świetnie i będzie z niego pożytek.
31.01.2011 13:09
Ale jaja, Magath chce do Schalke ściągnąć podobno Alego Karimi:D. Ten koleś robi chyba wszystko żeby go tylko z Schalke wywalili.
31.01.2011 12:34
Schalke popłynie łatwo jak nigdy. To co teraz tam wyprawia Magath to jest paranoja. Czy wiecie, że on dzisiaj zakontraktował tego łamage Angelosa Charisteasa do końca sezonu? W dodatku kadra Schalke liczy 33 piłkarzy aż, z czego dla 25 jest to pierwszy sezon w tym klubie. W dodatku chce pewnie odejdzie Farfan, a w dodatku trzyma na ławce zajebistego Jurado, a gra jakiś przeciętniak Deac. No tak rozwalić drużynę to na prawdę...w dodatku Schalke miało podobno oszczędzać, a ten sprowadza jakichś grajków, zamiast odchudzić kadrę, sprzedać, zarobić kasę i oszczędzić na kontraktach.
30.01.2011 22:03
Rzeczywiście może trochę przesadziłem z tą Barcą bo BVB nie ma takiej siły przyciągania i pewnie nie zatrzymają u siebie kilku najlepszych i kluczowych piłkarzy tak długo jak Barca zatrzymała wychowanków typu Messi, Xavi, Iniesta, Puyol. Ale talent ci piłkarze mają myślę porównywalny.
30.01.2011 17:10
Taaa, niech pójdzie Gotze do Włoch...jego kariera się skończy zanim się zacznie. Niech siedzi na razie w Dortmundzie, najlepsze miejsce dla niego, maja skład taki, że to jest potencjał na nową Barcelonę za kilka sezonów.
30.01.2011 16:59
Gomez nie był faulowany w pierwszej połowie w polu karnym, co wy piszecie za głupoty. Gomez ma szczęście, że nie dostał za to żółtej kartki, za takie rzucenie się na ziemię przeważnie się dostaje kartkę. Natomiast gdyby sędzia podyktował karnego za rękę Gustavo w polu karnym to nie można by było mieć o to specjalnych pretensji.
30.01.2011 16:51
Pazzini szaleje, już Werderowi ładował ładne gole, lepszy od Eto, bo jeszcze więcej pracuje, a nie tylko czeka. Największe zagrożenie to bedzie ze strony Pazziniego dla Bayernu.
30.01.2011 16:36
Inter na 20 minut przed końcem przegrywa u siebie z Palermo 1-2, a był już 0-2, w dodatku Pastore przestrzelił karnego i mogło być 1-3
30.01.2011 16:32
A co byście powiedzieli gdyby następcą Van Gaala został Mathias Sammer? Mieszka w Monachium i podobno coś jest na rzeczy.
28.01.2011 16:47
Nie przesadzajcie z tą krytyką BVB w tegorocznej LE, po 1) trafili do grupu śmierci z Sevillą i PSG, po 2) Rozegrali na prawdę bardzo dobre mecze, oglądałem wszystkie ich mecze w LE i po prostu zabrakło im naprawdę szczęścia oraz zabrakło zimnej krwi i trochę takiego cwaniactwa, ale są bardzo młodzi jeszcze. Z nich może być wielki zespół i jesli się nie rozpadnie i będzie uzupełniany klasowymi zawodnikami to za kilka sezonów BVB ma szansę wygrać Ligę Mistrzów.
28.01.2011 16:12
A ja bym to zamienił na trafienie na Schalke w 1/4 lub 1/2 Ligi Mistrzów bo wtedy kolejną rundę mamy jak w banku, także trzymajmy kciuki za nas i za nich żeby awansowali w LM a potem takie derby Niemiec w LM.
27.01.2011 22:11
pipnoy, no w porównaniu z Werderem to FCB w tym sezonie to nieba a ziemia. Bayern: 37 strzelonych, 22 stracone gole, Werder: 25 strzelonych i aż 39 straconych goli. Gorsze jest tylko Gladbach z 50 straconymi. W dodatku jeszcze dolicz sobie ile goli stracili w LM-16 goli w 8 meczach ligi mistrzów (bo liczę jeszcze mecze z Sampdorią o awans). A pod względem goli strzelonych i straconych FCB jest na 3 miejscu za BVB i Mainz.
27.01.2011 17:44
Spokojne, wysokie zwycięstwo Bayernu w tym meczu. Werder gra w tym sezonie tak beznadziejnie jak nigdy. Jeszcze w poprzednich sezonach to choć tracili sporo bramek to i strzelali dużo więcej. A w tym sezonie nie dość, że obronę mają dziurawą jak sito to jeszcze i strzelanie im idzie jak po grudzie. W dodatku fatalna atmosfera w zespole i ogólnie totalna rozpierducha w koncepcji gry, bałagan i chaos.
27.01.2011 17:18
No niech tylko wypuszczą Krafta to będzie debilizm jakich mało. Kahnowi też się zdarzały wyplucia piłki, po których gole padały. A Kraft sam powiedział, że jeśli sprowadzą kogoś na nowy sezon, a on nie będzie pierwszym bramkarzem to odejdzie z Bayernu. Podobno coś się przebakuje, że jeśli Neuer miałby przyjść do Bayernu to w drugą stronę pójdzie właśnie Kraft z dopłatą za Neuera. I Schalke będzie miało kilkanaście milionów+bramkarza który za kilka sezonów będzie na poziomie Neuera.
27.01.2011 14:45
Contanto nie zagra bo jakiś uraz chyba złapał, czy coś takiego, ale nie będzie grał-a zatem pozostaje chyba Wasz ulubieniec Haas, bo Buyten też cos nie tak, chory. Za Gomeza Klose, żeby się poogrywał trochę skoro pozostanie do końca sezonu. Kraft niech gra jak najwięcej, we wszystkich meczach, aby się coraz bardziej oswajał i ogrywał. Z Robbenem nie ryzykować i fajniej by było jak by Altintop zagrał za niego, bo będzie ostra gra jutro raczej. Choć myślę, że zobaczymy jutro Pranjicia i Ottla w pierwszym składzie. A jak ktos ma ZDF to o 20:30 na żywo leci Schalke-Nurnberg
25.01.2011 20:14
Dla niektórych Puchar Niemiec może się wydawać "mało ważny", ale dla wszystkich drużyn jest bardzo istotny bo można na nim zarobić naprawdę bardzo dużą kasę, a poza tym daje możliwość gry w Europie, więc każdy daje z siebie wszystko i stąd takie niespodzianki często. Dla zainteresowanych zamieszczam taryfikatory:
DFB-Pokal Bonuses
1st Round: s64;100.000
2nd Round: s64;237.500
Round of 16: s64;493.500
Quarterfinal: s64;1.037.500
Semifinal: s64;1.750.000
Final / Runner-up: s64;2.000.000
Final / Winner: s64;2.500.000
Przychody z transmisji DFB Pokal:
Perimeter Advertising (Live Broadcast*)
1st Round: s64;270.000 (home team) and s64;180.000 (away team)
2nd Round: s64;324.000 (home team) and s64;216.000 (away team)
Round of 16: s64;356.000 (home team) and s64;238.000 (away team)
Quarterfinal: s64;450.000 (home team) and s64;300.000 (away team)
Semifinal: s64;567.000 (home team) and s64;378.000 (away team)
Przychody z biletów:
-10% dla DFB
-15% obsługa kosztów (inaczej podatek)
-reszta (czyli 75%) po równo dla obydwu drużyn
*s64 to "euro"
25.01.2011 20:01
Jak to za "free" poszedł??? Serio Bayern za niego nic nie dostał? Przecież ze 3 mln, euro to mogli spokojnie za niego wziąć.
25.01.2011 13:01
A'propo Braafheida, właśnie przeczytałem, że Hoffenheim się nim interesuje i ma do Monachium delegacja przyjechać w tej sprawie. A co do Van Bommela. Ludzie, jaką wy macie krótką pamięć, już zapomnieliście jak na początku sezonu przez prawie 2 miesiące graliśmy bez Van Bommela z Tymo na jego pozycji i jak się ten eksperyment sprawdził, jakoś nikt wtedy nie tęsknił za Van Bommelem.
25.01.2011 11:49
Jakoś ciężko idzie ze znajdywaniem klubu dla Braafheida i Buytena. Już bym wolał żeby tamtych dwóch sprzedali.
25.01.2011 11:38
No oczywiście, że młody, ok, wiem o co Ci chodzi, że nie ma 21.23 lat, ale jest doświadczony, gra w dobrym klubie i jeszcze ze 4-5 lat może pograc na wysokim poziomie. A Polskie kategorie to są, że zawodnik w wieku 27 lat jest nadal dobrze zapowiadającym się talentem;D
23.01.2011 14:23
Piszecie, że potrzebny jest nam napastnik i ok bo Klose odchodzi więc ktoś by się przydał na tę pozycję od przyszłego sezonu, ale myślę,że daleko nie trzeba szukać bo z Leverkusen do wyciągnięcia jest Patrick Helmes, myślę że za 10 mln. euro spokojnie. Nie gra regularnie w Bayerze i jest wyraźnie tym sfrustrowany, podobno jest bliski przejścia do Wolfsburga. Szkoda, bo to świetny i młody zawodnik przed którym wielka kariera o ile przejdzie do kogoś takiego jak Bayern, mógłby się FCB z nim dogadać za wczasu, ale raczej to tylko takie marzenia.
23.01.2011 14:09
Jednak fakt jest taki, że Bayern ma problem ze skutecznością, wczoraj na dsf słyszałem w zapowiedziach przedmeczowych, że Bayern marnuje 60% sytuacji strzeleckich, a więc obiektywnie to jest to dużo, ale jednak nie świadczy to o tym, że "Bayern nie ma filozofii i pomysłu na grę", po prostu świadczy i pewnego rodzaju pierdołowatości pod bramką w wykończeniu akcji. A czy z Interem nie mamy szans? No bez przesady, Inter nie gra niczego szczególnego, a ostatnią zwyżkę formy mają dzięki temu, ze grają z samym dołem tabeli. Do meczu z Interem jeszcze miesiąc. Wróci Ribery, Kroos, będzie większe pole manewru, miejmy nadzieję nie będzie kontuzji i dwumecz będzie wyrównany;)
22.01.2011 21:21
W środę od 20.15 na ARD Alemannia-Bayern na żywo. Najbardziej mnie dziś rozbawił jeden z komentarzy podczas meczu na tej stronie kiedy po 20 minutach ktoś już zwalniał Van Gaala. Żenujące to się robi, taka huśtawka nastrojów.
22.01.2011 20:18
No i fajnie, wpadnie 3.000.000 euro pewnie. Przypominam, że Bayern miał akurat bardzo dobry okres gry kiedy Mark był kontuzjowany i okazało się, że można i bez niego.
20.01.2011 12:13
Tak +/- Bayern dostał za niego pewnie ze 400.000 euro.
20.01.2011 12:11
Ryan Babel z Liverpoolu do Hoffenheim przeszedł za 7 mln. euro. Hit dnia na rynku transferowym.
18.01.2011 19:28
No do Milanu i Tottenhamu to już raczej nie trafi bo by nie mógł grać w Lidze Mistrzów. Ale niech lepiej odejdzie bo wyraźnie spowalnia nam grę i rozbija ją w środku, 3 mln. euro za niego można jeszcze wziąć+kasa ze zwolnionego etatu. Jeszcze niech Klose w tą zimę odejdzie to ze 4 mln. euro można by za niego dostać+ Braafheid z 1,5 mln+Buyten ze 3 mln. Tak więc tych zawodników się pozbyć, a będzie dużo kasy za nich+zaoszczędzenie na ich kontraktach a w to miejsce jednego fajnego obrońcę.
18.01.2011 13:50
Odbiegając o tematu, to Hannover na kilka minut przed końcem wygrywa 2-0 z Eintrachtem i maja już 2 miejsce z 34 pkt. Ta drużyna to chyba największe zaskoczenie sezonu, powoli zaczynają mnie wkurzać. Są chyba najbardziej nijaką drużyną w lidze i tak mocno się trzymają.
16.01.2011 17:11
Klosiu, wiem jak to jest bo przed ponad rokiem sam też tłumaczyłem tu i zamieszczałem kilka tekstów, ale potem z czasem już różnie było i jakoś zaprzestałem, dlatego zawsze bronię ludzi, którzy redagują tego typu strony bo jest robota czasochłonna i przecież raczej zupełnie bezinteresowana bo wynika w uwielbienia klubu. Żeby nie było, że powiedzą że Ci sie podlizuję jakoś na siłę, to się nie podlizuję tylko piszę jak to widzę;).
16.01.2011 16:53
A gdzie on wciska komuś na siłę, że jest fajny? Skoro mu napisali, że strona fajna i pochwalili to podziękował i, że się stara. I gdzie tu robienie z siebie wazniaka, albo bossa?
16.01.2011 16:50
To po co ci co piszą w stronę Klosia tego typu komentarze je w ogóle piszą? Po to, żeby tylko poobrażać dla samego obrażania? Niech też coś tu porobią konkretnego dla strony, a nie cwaniakują. Samo się to nie bierze, trzeba poświęcić trochę czasu na pisanie i tłumaczenie tekstu i w tym się wyraża m.in. przywiązanie do klubu i kibicowanie.
16.01.2011 16:44
Nie przesadzajcie z tą krytyką Bayernu za wczorajszy mecz. Chcę tylko zauważyć, że Wolfsburg zagrał wczoraj całkiem dobrze, a okresami bardzo dobrze, grali szybko, kombinacyjnie i pressingiem. Bayern do czasu zejścia Riberyego kontrolował jednak mecz zupełnie. Widać było, że drużyna była trochę w szoku po tym co stało się Frankowi i chyba mieli w głowie bardziej to co z Riberym. Ogólnie mecz był wyrównany, bardzo ciekawy, szybki, poziom Ligi Mistrzów.
16.01.2011 14:00
hesus, też oglądam na Sky, po niemiecku, ale nic nie wspominali o tym, że do końca sezonu czy coś. Po prostu powiedzieli, że wstępna diagnoza to kontuzja kolana, ale nie wiadomo na ile poważna i ile będzie pauzował.
15.01.2011 16:33
RIBERY - KONTUZJA KOLANA, NIE WIADOMO JESZCZE NA ILE POWAŻNA I ILE BĘDZIE PAUZOWAŁ, O ILE BĘDZIE. PIERWSZE INFO.
15.01.2011 16:30
Z riberym wyglądało to podobnie jak przy ostatniej kontuzji skręconej kostki, aczkolwiek teraz chyba jednak jakby delikatniej, oby to było jakieś lekkie zwichnięcie tylko, a nie znowu skręcenie, gips itp. Najpóxniej jutro się pewnie dowiemy co dalej.
15.01.2011 16:01
Ale jaja w Hamburgu, własnie przeczytałem na kicker.de, że Van Nisterlooya chce Real z powrotem jako zastępcę dla Higuaina, a ten postawił HSV ultimatum, że jak mu nie pozwolą odejść to nie wybiegnie na boisko. Totalnie niepoważny koleś jeśli to prawda i totalnie straci szacunek u wszystkich chyba, a do tej pory lubiłem gościa. Nie zazdroszczę HSV i jego kibicom jesli to prawda, szmaciarz.
15.01.2011 15:09
Co do BVB w LM to rzeczywiście może być im ciężko, po 1) będą pewnie losowani dopiero z 3 koszyka, pomimo, że mistrzowie Niemiec to stosunkowo długo nie grali w europejskich pucharach, może inaczej by było gdyby daleko zaszli w tym sezonie w LE i nabili sobie punktów indywidualnie to wtedy by awansowali do 2 koszyka, ale chyba tylko pod warunkiem żeby wygrali LE w tym sezonie, a tak to na 100% dopiero 3 koszyk, a więc trafią już w grupie na samą czołówkę. Po 2) stosunkowo mają mało doświadczenia w europejskich pucharach, a LE w tym sezonie była świetną okazją do ogrania się z trudnymi rywalami, a tak to wielka nie wiadoma. Z drugiej strony-BVB ma bardzo młody, ale już dobry zespół, jeszcze bardziej się zgrają, nabiorą trochę doświadczenia i najważniejsze-jeśli nie odejdą czołowi piłkarze i zostaną na kilka lat, a w dodatku BVB będzie się wzmacniać zawodnikami solidnymi i w miarę już znanymi ( bo w końcu za grę w LM wpadnie dużo kasy) to właśnie BVB może się stać na nowo klubem, który będzie regularnie grał w 1/4 LM bo na pewno na takie wyniki Dortmund ma potencjał. A dziś obstawiam 4-1 dla Bayernu bo Wilki grają w tym sezonie fatalnie w obronie, a bez Dżeko nasza obrona będzie miała zdecydowanie mniej pracy.
15.01.2011 13:43
Czytałem dziś na Transfermarkt.de, że Bayern wspomógł kwotą 2 mln. euro TSV 1860, żeby mogli dostać licencję na następny sezon chyba bo jeśli nie to groziłaby im chyba 4 liga. (regionalliga sud)
13.01.2011 14:40
Wczoraj czytałem, ze kwestią przejścia Van Bommela do AC Milan jest już tylko jego kontrakt indywidualny. Ile w tym prawdy nie wiadomo, ale jeśli rzeczywiście... . Mam nadzieję, że do końca stycznia pozbędą się Van Buytena i Braafheida jeszcze. W sumie Klose też tylko kwestia czasu jego odejście.
12.01.2011 11:58
Mistrzostwo jest jak najbardziej nadal realne. Już w 18 kolejce BVB gra w Leverkusen i może stracić kolejne punkty, Bayern wygrywa ze słabym w tym sezonie Wolfsburgiem i strata znowu się zmniejsza. Poza tym-Bayern z większąścią najmocniejszych drużyn w rundzie rewanżowej gra u siebie, a BVB ma np. wyjazdy właśnie do Leverkusen, Hamburga, Hoffenheim, Monachium, Bremy. Tak więc potracą punkty, to na pewno, a Bayern wygląda na to, że wraca na normalne tory, wracają do formy wysokiej Ribery, wróci Robben, obrona bez Buyten i Demichelisa, także sprawa tytułu jest nadal otwarta. Pamiętam taki sezon w Premiership ze 12 lat temu kiedy to Newcastle miało na chyba 15 kolejek przed końcem sezonu ze 12 pkt. przewagi nad ManU, a ManU na koniec zostało mistrzem.
08.01.2011 01:23
No z tym Milanem to może być prawda, oni lubią taki już nieco starszych kupić po cenie promocyjnej, a 2-3 mln+gaża Bommela to kawał grosza.
03.01.2011 18:29
A tak na prawdę, to bądźmy jednak świadomi, że Dżeko do Bayernu nie przyjdzie bo to plotki tylko. On trafi albo do tego City, albo gdzieś do Włoch w końcu i nawet nie jest pewnie czy w tą zimę. Jego przejście do City to pewnie jednak tylko kwestia zarobków i niczego więcej. A Bayern już nikogo nie kupi raczej w tę zimę bo tak zapowiedział Rumenigge. Poza tym by wydali na transfery 50 mln. a Bayern tyle nie wyda w zimę.+gaże. Także nie ma się co podniecać za bardzo. skład jest już solidny, a będzie jeszcze solidniejszy jak odejdą Buyten i Braafheid.
03.01.2011 18:19
To niech Bayern wyciągnie z City Adebayora, w końcu jest tam na liście tych do wylotu i pewnie za 20 mln. spokojnie by go można mieć, a nawet i za 18.
03.01.2011 18:06
Dżeko to bez wątpienia świetny zawodnik, jest lepszy trochę od Gomeza pod względem technicznym i więcej pracuje dla drużyny, rozgrywa, cofa się do środka, ale jednak bardzo podobny stylem gry i warunkami fizycznymi. I pytanie czy w tym przypadku nie lepiej by było sprowadzić kogoś bardziej filigranowego, sprytniejszego, kto potrafi przyspieszyć, kiwnąć, zakręcić obrońcami itp. Moim zdaniem dobry do pary dla Gomeza byłby Aguero i kosztuje mniej więcej tyle co Dżeko, a wiadomo, że raczej niedługo pożegna się z Atletico raczej. Oczywiście to zyczenia, i ten i ten będą jednak świetnymi zakupami.
03.01.2011 17:53
Przemykao na tej stronce masz wszystko co związane z Bayernem i co można kupić, nawet poduszkę, koc i posciel i smoczki dla dzieci;)
http://shop.fcbayern.de/de/0/0/-fcb-Home--/
03.01.2011 11:36
Chciałbym jeszcze w styczniu przeczytać, że odchodzą Braafheid i Buyten, zmniejszyłoby się zagrożenie w obronie od razu. Ale to bardzo prawdopodobne, że ta dwójka odejdzie skoro do składu wraca Badstuber i przychodzi Luiz.
01.01.2011 16:42
Jeśli interesują się nim kluby z Niemiec to są to pewnie HSV, Bor. Gladbach, Eintracht albo Hannover, coś w tym stylu, ale raczej nie wierzę aby się nim Bayern interesował. Po prostu każdą plotkę z jakimś obrońca podczepiają od razu pod Bayern bo FCB szuka teraz obrońcy i wiążą kogo się da.
31.12.2010 12:41
riberyfan, nie ma się co smiać, w Niemczech są ogromne opady śniegu, a dach na Schalke jest zrobiony z materiału podobnego do tego z jakiego są szyte żagle, tylko z trochę mocniejszego materiału odpowiednio, no jest tam taki dach bo konstrukcja musi być lekka bo mają zasuwany. A zerwało juz drugi raz, w lutym chyba też, ale nie cały dach tylko fragment nad jedna z trybun i za tydzień to zrobią pewnie. A Dzeko jak najbardziej do FCB.
26.12.2010 21:30
Ojej...10 razy na dzień spekulacje kto przyjdzie na obrone, niech Bayern sprowadzi Arbolede i Piszczka, zapłacą za nich w sumie 5 razy mniej niż za jakiegoś Bainsa, Coentrao czy Criscito a zawodnicy sprawdzeni.
24.12.2010 11:15
No bo Coentrao jest średniej klasy ligowcem jesli już. I widać jak go widziałeś w meczach z Schalke...obrona Benfiki się prezentowała kiepsko, cała formacja, a ten Coentrao na tle zawodników Schalke, Lyonu, a nawet Hapoelu wypadał właśnie przeciętnie. A na poprzednich mistrzostwach z dobrej strony pokazał się np. Arthur Boka, i co? Płacił ktoś za niego taką gigantyczną kasę? Koleś jest na tym samym poziomie co Contento, szału nie ma. W samej Bundeslidze gra od niego masa lepszych zawodników i sporo tańszych. Poza tym, Portugalia zagrała dobrze tylko z Koreą, więc nie wiem jak mozna dopatrywać się na tle takiego rywala jasnych punktów. A "fachowcem" nie muszę być, bo wystarczy popatrzeć jak kto gra.
23.12.2010 20:00
Jakaś paranoja z tym Coentrao, jesli już to koleś jest wart max. 10 mln. euro. Ani na MŚ nie pokazał nic szczególnego, ani tym bardziej w tej edycji LM też, jak ktoś oglądał mecze Benfiki z Schalke to widział. Przereklamowany koleś, wokół którego wiele zamieszania i ta cena 30 mln....głupota.
23.12.2010 18:50
W 1/4 Alemannia Achen-Bayern, Cottbus-Hoffenheim, Schalke-Offenbach/Nurnberg, Duisburg-Koblenz/Kaiserslautern
22.12.2010 23:45
Na transfermarkt.de wyceniają go na 6,5 mln. euro, a według tych plotek, że podobno ManCity go chciało to własnie oferowali za niego +/- 6 mln. wątpię, żeby ktokolwiek za niego dał 10, choć jak dla mnie to mogliby by dać i 20;)
22.12.2010 15:11