WielkiFanBayernu-no tu racja, skoro Liverpool płaci za takiego Carrola 40 mln. euro to ich totalnie pogięło, to na warunki angielskie Ekici powinien kosztować ze 25 mln. i to funtów, a co tam;D. Ale powinien zostać i chyba będzie tak jak już ktoś pisał-Heynkes lubi stawiać na młodych co pokazał w Leverkusen-w końcu to przed rokiem Kroos był objawieniem, może pod ręką Juppa znowu się obudzi.
10.05.2011 16:09
Ile??? 2,8 mln. za Ekiciego? Chyba żarty jakieś-5-6 mln. taka jest obiektywna cena za niego, za gorszego byle kopacza drwala w Anglii się płaci po 5 mln. czy w Hiszpanii za "kolejny talent na miarę Maradonny z Argentyny" po 10 mln. a za niego 2,8...a może to pomyłka z Petersenem, który za tyle może odejść z Cottbus.
10.05.2011 12:40
Użyłem daleko idącego skrótu myślowego po prostu-miałem na myśli, że na euro pojedzie jako rezerwowy 3 bramkarz, ale za 2-3 lata będzie dostawał szanse gry w jakichś meczach towarzyskich.
09.05.2011 23:33
No bo jeśli wiadomo, że kończy mu się kontrakt po tym sezonie i będzie bez pracodawcy to można go zaklepać wcześniej bo nie ma już żadnych zobowiązań wobec dotychczasowego klubu.
09.05.2011 21:48
W przyszłym sezonie będzie w pierwszej trójce najlepszych bramkarzy Bundesligi. Będzie tak jak z Rensingiem, ale w jego przypadku lepiej bo nie będzie miał rocznej przerwy z piłka na najwyższym poziomie, za 2 lata Kraft będzie grał w reprezentacji Niemiec i pojedzie jako rezerwowy na Euro 2012.
09.05.2011 21:43
Aż tak źle raczej nie będzie. Schalke ma bardzo młody skład, a jak ładnie w tym sezonie w LM sobie radzili. Jeśli Rangnick z ponad 30 osobowej kadry Schalke wyselekcjonuje 23-25 najlepszych zawodników, zgrają się i zostaną Raul, Huntelaar, Jurado i Farfan to w przyszłym sezonie są głównymi faworytami do wygrania LE, a w BL swobodnie pierwszą 6. Dortmund może sprawić niespodziankę jak Schalke w tym sezonie, choć myslę, że Bayer i BVB zajmą 3 miejsca w grupach i zajdą daleko w LE. Hannover i Mainz raczej awansują do fazy grupowej, ale na tym się zakończy. A Bayern zagra w finale na Allianz Arena:D
05.05.2011 12:50
No ale to przecież świadczy o tym, że Neuer przyjdzie. Przedłużyli o rok z Buttem bo musi być drugi bramkarz, a wiadomo, że Kraft odejdzie po sezonie bo nie zgodzi się na taką rolę. Butt był już pod ręką i w dodatku zgodził się na rolę drugiego, w dodatku to ciągle bramkarz wysokiej klasy, a więc klub przygotował grunt pod Neuera, aby mieć pierwszego i drugiego bramkarza. Wiadomo, że Kraft odchodzi, zostaje tylko Butt, a kto będzie jeszcze jednym bramkarzem>? Neuer.
04.05.2011 00:21
Taaa, niech wszystkich kupi i ma 90 osobową kadrę;D, smieszne jest też to, że ktoś tam się wyróżni i już od razu według gazet trafia do City albo Chelsea. A z tego City to jeszcze długo nie zbudują klubu jak trzeba bo to jakiś zlepek gwiazd mniejszego lub wiekszego kalibru, który już w LE pokazał jaka z nich potęga.
03.05.2011 14:36
Lenka-chodzi o to, że w trakcie meczu i po meczu doszło kilka razy do spięc między Piberym i Robbenem. Ribery miał w szatni pretensje do Robb, że nie podaje. ten odparł "ok", ale Ribery powiedział, że nie jest ok bo zawsze mówi ok a potem dalej robi to samo. To właśnie na ten temat Schweini rozmawiał z Robbenem na boisku po meczu. Potem Ribery szybko opuścił stadion trochę wkurzony, ale już w niedzielę na treningu sytuacja się wyprostowała i "stimung" był dobry;)
02.05.2011 18:13
Dobra...Neuer wcześniej i później do nas przyjdzie z czego się cieszę, choć zawsze byłem zwolennikiem talentu Krafta i dania mu pracować w spokoju, ale jak Neuer przyjdzie to płakał nie będę. ale teraz niech mu dadzą spokój przed meczem z Manchesterem, trzymajmy kciuki za Schalke w środę, transmisja na SAT1.
02.05.2011 17:50
To prawda, ale jeszcze chętnie bym widział w Bayernie Papissa Dembe Cisse z Freiburga, ten by był droższy bo pewnie 8-10 mln. euro, ale gdybyśmy mieli w napadzie Gomeza, Cisse i Petersena jako takiego jokera-zmiennika na początek to byłby to młody, dobry technicznie i bramkostrzelny atak.
02.05.2011 12:49
A wcale nie muszą powtórzyć przypadku Wolfsburga bo akurat Wolfsburg wtedy miał bardzo dobry zespół, grający efektownie i efektywnie a wszystko się posypało po odejściu Magatha, nie było ciągłości i rozpieprzono świetny zespół i cały ten kapitał. W przypadku BVB zostanie zachowana ciągłość bo Klopp zostanie i raczej większość składu, a jeśli zespół nie zostanie rozsprzedany a będzie uzupełniany wartościowymi graczami to spokojnie mogą mieć co sezon Ligę Mistrzów.
01.05.2011 15:58
No i dobra, mam nadzieję że to już koniec tematu Coentrao, po 1) koleś wcale nie ma jakiejś wielkiej ochoty iść do Bayernu bo gdyby tak było to by naciskał na klub po 2)jest cholernie drogi a za 25 mln to mozna sprowadzić bez problemu kogoś najwyższej klasy, a nawet tańszego.
01.05.2011 11:58
Niektórzy ostatnio bardzo lubią jechać po Arjenie, a prawda jest taka, że to jeden z niewielu, którzy mają jaja i odwagę powiedzieć to co myślą wszyscy. Widać, że koleś żyje tą drużyną i klubem, zawsze w meczach dawał i daje z siebie wszystko. Czy ktoś z Was widział mecz, w którym Robben by się opieprzał? Nawet jeśli odejdzie to ja mam ogromny szacunek dla tego kolesia bo dał temu klubowi w 2 sezony bardzo dużo i trudno to przecenić.
30.04.2011 20:57
Podobno Bayern interesuje się Alexem Sanchezem z Udinese. Świetny, młody zawodnik, świetny technicznie, zwrotny (dość drobny fizycznie), bardzo dobre uzupełnienie ataku by było. Ale raczej i tak nic z tego nie będzie...jak zwykle, a koleś jest na pewno do wyjęcia za jakieś 15 mln.
30.04.2011 12:27
Ale tych stron sportowców na facebooku jest masa, a Arien ma ich chyba ze 20, ten prawdziwy Arien nie ma tam konta, a założył je jakiś fanatyk.
29.04.2011 20:50
no tak, ale zaczną grać od sezonu 2012/2013 bo przecież przyszły sezon to będzie 2011/2012.
Maniek, ok, to prawda, że Bayern nie dawał za dużo pograć może i swoim nowym nabytkom, ale jednak taki Schweini, Lahm, Muller czy Badstuber to też bardzo młodzi, a się sprawdzili. Po 2) to nie prawda, że Bayernmało wydaje na transfery, wydaje dużo-tylko częściej są chybione, a chybiony transfer tym bardziej drogo kosztuje. Poza tym, nawet na tle BL scouting Bayernu wygląda kiepsko. To Leverkusen, Werder czy HSV potrafi jakoś kupić zawodników, którzy sprawdzają się od razu, a u nas jak zwykle za późno się orientuj.ą i potem kupują tych zawodników 5 razy droższych.
29.04.2011 17:16
Spoko, nic nie zrobi, w ostatnich 10 latach jedyne naprawdę udane transfery to byli Lucio, Ze \Roberto, Makaay, Pizarro, Ribery i Robben. Całą rzeszę świetnych zawodników Bayern przepuścił gdzieś i skupował jakichs Hahemianów, Karimich itp. Porównajcie sobie tylko skauting w takich klubach jak FC Porto czy Benfica, a tych klubów na szerokie wody w Europie wypłynęła niezliczona ilość zawodników, a mimo to ciągle utrzymują wysoki poziom. A u nas ten skauting to ja nie wiem...kompletne dno.
29.04.2011 14:30
ZAPAMIĘTAJCIE SOBIE-BUNDESLIGA BĘDZIE MIAŁA 4 MIEJSCA W LM OD SEZONU 20012/2013. NAJBLIŻSZY SEZON JESZCZE 3+2.
29.04.2011 13:15
Świetny zawodnik ogólnie, ale dopóki jakiś transfer nie będzie potwierdzony to jest dość ostudzony emocjonalnie...przecież wiemy jak to jest z plotkami transferowymi.
26.04.2011 16:58
Ta informacja to trochę taka tabloidalna, po pierwsze-klub nie straci, tylko po prostu nie zarobi aż takich pieniędzy-strata to jest wtedy jak nic się nie zarabia a więcej wydaje albo wydaje bez głowy. Po 2) w przypadku Bayernu gra w LE przyniesie i tak duże zyski, jakieś 30-35 mln. pod warunkiem, że wygrają ten puchar, więc to nie jest tak, że katastrofa będzie. Jest pewna grupa klubów- np. Bayern, Real, Barcelona, ManU, Milan- która zawsze będzie dużo zarabiać bo jest chętnie oglądana, bez względu na rozgrywki, a Bayern w LE to by było wielkie wydarzenie dla każdego kto by grał z Bayernem.
26.04.2011 16:56
A moim zdaniem to będzie wyglądało tak-Bayern płaci za Neuera 20 mln.+dorzuca im Krafta i Schalke przyjmie tę propozycję. Rangnick lubi zaryzykować i postawić na młody talent, w dodatku w przypadku Krafta nie będzie musiał aż tak bardzo ryzykować bo chłopak jedną rundę już się ograł na najwyższym poziomie i obie strony będą zadowolone bo i Kraft będzie w świetnym klubie.
25.04.2011 09:12
wertix@ zgadzam się z Tobą całkowicie, sam z przyjemnością oglądam Schalke w tym sezonie w LM, chyba wszystkie ich mecze obejrzałem i chętnie bym obejrzał w przyszłym roku Leverkusen czy BVB w ćwierćfinałach LM, niech się ogrywają jak najwięcej no bo gdzieś w końcu trzeba to doświadczenie zbierać. Tylko, że patrząc jak BVB i Leverkusen poodpadały w tym sezonie w LE i to ze średniakami to raczej nie napawa mnie to optymizmem, a jeszcze szykuje się, że Lever i BVB mogą zostać osłabione bo ktoś im podkupi zawodników.Realnie patrząc to jeśli np. BVB trafi do grupy z np. Realem, Porto i jakimś klubem np. z Czech czy Danii, a Lever do grupy z ManU, Lyonem i np. jakimś klubem z Izraela czy Turcji no to wyżej jak 3 miejsca ich nie widzę...Bayern to wszystko trzyma, ale i tak chętniej bym zobaczył Bayern wygrywający LE niż odpadający w 1/2 LM.
23.04.2011 23:03
Ok, to wg. czarnego scenariusza tak to może wyglądać: w LM sezonu 2011/2012 będzie BVB i Leverkusen. Hannover odpada w eliminacjach i ląduje w LE.
W LE grają Bayern, Schalke (zakładam, że wygrają DFB Pokal) i Mainz. BVB i Leverkusen zajmują 3 miejsca w LM i lecą do LE, Mainz pewnie przejdzie eliminacyjną rundę, ale odpadnie z grupy. Więc na wiosnę zostaną tylko BVB, Leverkusen, Schalke i Bayern w LE-i racze któraś z tych drużyn by wygrała te rozgrywki, ale w fazie pucharowej w przyszłym sezonie bez klubów niemieckich w LM...no ale nadrobią zwycięstwem w LE;D.
23.04.2011 22:32
Hie hie, no to w dodatku jeszcze sprzątnęliśmy go sprzed nosa Interowi, bo podobno Inter bardzo poważnie się szykował do jego kupna:D. A na Coentrao szkoda takiej kasy. Tremoulinas tańszy i też tej samej klasy, no ale trudno jeśli go sprowadzą.
20.04.2011 12:53
Pamiętam jak w 1996 roku Ronaldo przechodził z PSV Eindhoven do Barcelony za 20 mln. dolarów, i zastanawiano się czy to nie nazbyt przegięcie i czy kiedykolwiek aż tak zawrotna suma zostanie jeszcze zapłacona za jakiegoś piłkarza i rekord pobity...teraz to się wydaje śmieszne kiedy np. Liverpool za takiego Carolla płaci prawie 40 mln. euro, albo Bayern 33 za Gomeza, ale wtedy w 1996 roku te 20 mln. dolców to był nieporównywalnie większy szok niż obecne 96 mln. euro za Ronaldo z ManU do Realu.
15.04.2011 18:57
Pffff, jakiś żart, powariowali z tymi cenami w Anglii teraz, 28 mln. za takiego zawodnika? I jeszcze pensja z 5 mln. Niech szukają frajera, ale nie w Monachium.
15.04.2011 13:05
Myślę, że będzie tak
Liga Mistrzów: BVB, Bayer, Bayern
Liga Europy: Hannover, Norymberga, Schalke (jako zwycięzca pucharu DFB)
15.04.2011 11:02
Powiem Wam jak będzie- Neuer przyjdzie od przyszłego sezonu do Bayernu, a w zamian Bayern zapłaci 20 mln. i odda Krafta do Schalke. Po 1) Kraft to obiektywnie bardzo duży talent i pokazał, że ma potencjał na absolutną klasę światową, po 2) sam powiedział, że nie zamierza siedzieć na ławce nawet w Bayernie i odejdzie jak przyjdzie Neuer, po 3) to będzie też na ręke Schalke bo dostaną ogromny talent do oszlifowania a Rangnick lubi stawiać na takich młodych zawodników, dobrze zapowiadających się, nie boi się zaryzykować i daje im czas. W Bayernie nie ma czasu na ryzyko (podobno) a w Schalke takiego ciśnienia. Poza tym to by było logiczne, a za 2 sezony Schalke będzie miało bramkarza pokroju Adlera albo właśnie Neura, wartego znowu 20 mln.;)
13.04.2011 23:59
Beckenbauer to widać, że coraz bardziej oderwany od rzeczywistości jest chyba, ostatnio bryluje na salonach i ok. Mattheus to się nadaje najwyżej do komentowania, a trener z niego jak z koziej dupy trąba, w dodatku to dość konfliktowy człowiek, mam nadzieję, że byli zawodnicy tacy jak Basler, Effe, Kahn nie będą rządzili tym klubem bo straszny bardak by był.
12.04.2011 14:45
Poza zasięgiem Schalke to jest tylko Barcelona, no i z Realem szanse 40 do 60 dla Realu, ale zarówno ManU jak i chelsea są jak najbardziej do ogrania i myślę, że to będą bardzo wyrównane mecze półfinałowe, bardziej niewygodny będzie Manchester, a jeśli by Schalke w 1/2 trafiło na Chelsea to chyba by sensacyjnie do finału dotarli. Ale finał to już max. bo z Barceloną no niestety, ale by dostali 3-0 spokojnie, z Realem jako takie szanse, ale w ogóle Barxca jest poza zasięgiem wszystkich...no chyba żeby wypadła trójka Xavi-Iniesta-Messi to wtedy byłby to zespół na poziomie Valencii:D
08.04.2011 12:11
Niech go bierze Werder albo VFB, jak się przyjmie to tam młodzi zdolni zawodnicy świetnie się rozwijają, u nas też potrzeba w miarę nowych, ale już wystarczająco doświadczonych bo nie ma miejsca na ciągle nietrafione wynalazki. Elrey, no ładnie to sobie obliczyłeś, ale to troszkę nalezy do świata "sajens-fikszyn". Np. Buttowi, Klosemu czy Altintopowi kończą się kontrakty po sezonie i są wolnymi zawodnikami do wzięcia za darmo. Po 2) Breno jest więcej warto, podobno byli na niego chętni przed sezonem i dawali nawet 14 mln. także myślę, że za Breno z 10 mln. można dostać, choć kosztował 12, więc niech chociaż jak najwięcej na nim się zwróci możliwie.
06.04.2011 16:25
Lahm, no nie sprzeczaj się bo nie masz racji po prostu, przy ewentualnym zwycięstwie Schalke gra jako obrońca trofeum, reszta standartowo czyli 2 drużyny z urzędu grają w LM, a trzecia w eliminacjach, no nie interpretuj tych przepisów według siebie. Przytaczasz przykład Anglii i ok, ale wtedy przecież mogło grać 5 drużyn w LM-Everton jako 4 grał w rundzie eliminacyjnej i odpadł, Liverpool też grał w rundzie eliminacyjnej i przeszedł więc gdyby wszyscy wtedy awansowali to by grało 5 drużyn, a zatem i drużyna z 4 miejsca i Liverpool, a więc zwycięstwo Liverpoolu, pomimo że nie zajął miejsca w 1wszej czwórce nie odebrało prawa gry 4 drużynie i już.
06.04.2011 10:48
Kurcze, co wy wymyślacie z tym, że jak wygra Schalke to 3 miejsce może zapomniec o LM. Jedno z drugim nie ma nic wspólnego, jeśli by się coś takiego zdarzyło to po prostu Schalke by grało jako obrońca trofeum i już. Natomiast wtedy w LE grałby MSV Duisburg jako finalista Pucharu Niemiec bo tym samym by się miejsce zwolniło bo grają z Schalke w finale. To nie wymyślajcie jakichś dziwnych reguł, które nie istnieją. Wtedy by grały 4 drużyny w LM. Trzymam kciuki za Schalke, że wygrają ten puchar.
06.04.2011 00:29
No no, bardzo ładna ta koszulka, spodenki będą pewnie czerwone ze złotymi 3 paskami z boku i czerwone skarpetki. Świetna jest też ta obecna czarna wyjazdowa-tą sobie sprawię pewnie.
05.04.2011 23:52
Ahaaaa, no właśnie zdziwiło mnie to, że w tych zeszłorocznych całych czerwonych strojach Bayern grał tylko jeden sezon, bo zawsze były 2 sezony w jednym modelu-a pamiętam czasy kiedy w jednym modelu Bayern grał 3-4 sezony. Ale dzięki za info Kraft.
05.04.2011 23:35
Z tymi koszulkami to bym jeszcze poczekał bo będziemy w nich grać jeszcze w przyszłym sezonie, w dodatku finał LM w Monachium także jeszcze wiele może się zdarzyć...kto by np. przypuszczał, że Schalke taki wynik osiągnie dziś;). Ledwo ledwo, ale raczej do tej LM się zakwalifikujemy.
05.04.2011 23:17
Co prawda Bayern teraz gra niezbyt mrawo, ale to się zaczęło po tym frajerskim meczy z Interem, myślę że gdyby to był mecz Bayern-Schalke to jednak Bayern by zagrał na znacznie wyższym poziomie od Interu, pomimo że już w tym sezonie 2 razy przegraliśmy z Schalke. Także myślę, że to Bayern byłby w 1/2 finału. A co do Schalke w LM w tym sezonie-oglądałem ich wszystkie mecze w tych rozgrywkach w tym sezonie i grali na prawdę dobrze i za Magatha, 0-1 i 3-0 z Lyonem, 2-0 i 2-1 z Benficą, 3-1 i 0-0 z Hapoelem, 1-1 i 3-1 z Valencią, także to nie przypadek, że są w tej LM tam gdzie są, choć muszę przyznać, że z St. Pauli i teraz z Interem z Rangnickem grali jakby bardziej z polotem.
05.04.2011 23:03
Kibice Bayernu dzielą się na dwie grupy-ci którzy siedzą za bramkami nadają ton i atmosferę i robią hałas, choć ten ich hałas w porównaniu np. z Dortmundem czy Kolonią wypada dość blado. W dodatku mają strasznie roszczeniową postawę z tego powodu i ciągle coś wymyślają, gdyby nie Uli to dalej siedzieliby na OlimpiaStadion, a Bayern by nie był klubem bez długów, dzięki temu na trybuny za bramką można kupić wejściówki już za 10 euro. Druga grupa to kibice, którzy siedzą na trybunach wzdłuż boiska, ci robią hałąs w momencie gdy pada bramka i już. W dodatku-tego nie widać w telewizji, ale na trybunach gdzie są loże dla vipów-a więc po tej stronie boiska, z której kamerowany jest mecz czasem jeszcze w 33-60 minucie meczu trybuny świecą pustkami bo tamci jeszcze nie wrócili z przerwy i dalej siedzą w lożach, no ale dzieki temu, że oni płacą po kilka tysięcy euro za karnet na stadion tamci mogą tak tanio kupować bilety. To dość skomplikowane wszystko. Moim zdaniem jest to robienie burzy w szklance wody, a kilku oszołomom się nudzi i próbują jakoś się wyróżnić, ogólnie cieszę się, że Bayern jest prowadzony tak jak jest prowadzony, choć oczywiście co sezon powinien być co najmniej 1.4 LM.
04.04.2011 13:10
Dziś coś tam grali tylko Ribery i Robben, jeden przebłysk geniuszu wystarczył i dzieki temu Bayern wygrał. No i niestety tak to wyglądało przez całą kadencję Van Gaala, gdyby wtedy nie sprowadzili Robbena to Bayern nawet by nie powąchał finału LM. No taka prawda, że Van Gaal mógł się mądrzyć jak ma takiego zawodnika. Choć pamiętam, że nawet za bardzo nie nalegał na przyjście Robbena i to zarząd mu go wcisnął, bo On by sobie oczywiście dał radę swoją koncepcją gry i bez Robbery. Trener teraz już w ogóle nie ma pomysłu co i jak, wszystko toczy się na "jakoś to będzie". Za tydzień na pewno zobaczymy znowu nowe ustawienie obrony.
02.04.2011 19:31
Po raz 16 w tym sezonie Van Gaal w dzisiejszym meczy zmienił formację obronną, no przy takim chaosie i braku stabilizacji w obronie to nie dziwne, że wygląda to jak wygląda.
02.04.2011 16:30
Po raz 16 w tym sezonie Van Gaal w dzisiejszym meczy zmienił formację obronną, no przy takim chaosie i braku stabilizacji w obronie to nie dziwne, że wygląda to jak wygląda.
Gladbach w tym sezonie traci średnio dwie bramki w meczu, tak więc te 2 gole statystyczne to Bayern na pewno im wwali+ 2 gole za to, że grają z Bayernem, tak więc obstawiam 4-0 lub 4-1 zwycięstwo.
02.04.2011 13:54
Dokładnie, Comarch jest ich sponsorem na koszulkach i rzeczywiście wsparł ich 2 mln. euro, ale mają zamiar się wraz z końcem sezonu wycofać ze sponsoringu. A co do opłat, mnie się wydaje, że TSV płaci Bayernowi za granie na AA ok. 4 mln. euro za sezon, bo jak ktoś wspomniał FCB wykupił 100%udziałów, ale jeszcze zanim wybudowano AA Bayern chciał budować swój stadion na ponad 80000 widowni, ale była taka kwestia, że jak na spółę to wyjdzie taniej i że miasto Monachium się dorzuci do wszystkiego jeśli będzie to wspólny stadion. a ci szejkowie to chyba tylko tak jednorazowo rzucili groszem, więc np. drugiego Man City to nie będzie.
31.03.2011 17:03
Mimo, że o rywal zza miedzy to mam nadzieję, że się uratują bo inaczej zostaną strąceni do 4 czy 5 ligi, a Lwy to jednak klub na miarę 1 Ligi i szkoda by było po prostu, żeby tak marnie skończyli...trzymam też kciuki, żeby im się wiodło jak najlepiej bo tym prędzej wybudują swój stadion.
31.03.2011 14:04
Po 1) te wzmocnienia w sumie by kosztowały z 85 mln. euro pewnie mniej więcej, wątpię w takie wydatki. Po 2) Czy taka obrona, oprócz Lahma, byłaby rzeczywiście dużo lepsza od obecnej?
30.03.2011 18:48
Osobiście uważam, że jeśli jest szansa sprowadzenia klasowego obrońcy jakim jest Clichy, z ligi angielskiej to trzeba go brać, ogólnie myślę, że Bayern powinien się bardziej skupić na szukaniu obrońców ogranych na Wyspach. Są to zawodnicy wytrzymali, grający nieustępliwie i twardo, niestety, ale kluby portugalskie wyróżniają się tym w europejskich pucharach, że co prawda grają atrakcyjnie i strzelają w miarę sporo bramek, ale jednocześnie ich bolączką jest obrona. W Bayernie potrzebni są na obronie klasyczni obrońcy, twardzi, dobrze zbudowani, dobrzy technicznie, tacy grają w lidze angielskiej właśnie, przeciwko angielskim drużynom zawsze się trudno gra właśnie z powodu świetnej defensywy.
30.03.2011 14:00
Dziś czytałem, że Bayern jest podobno mocno zainteresowany Boatengiem, z 15 mln. to na pewno trzeba by było na niego wyłożyć, no ale lepszy on niż powrót Demichelisa albo Lucio, albo Van Buyten czy Breno chyba.
28.03.2011 15:25
No z 5 zawodników pewnie po sezonie odejdzie z Bayernu więc na pewno ktoś przyjdzie. Ale nie wierzę w wydatki rzędu 70-80 mln. euro bo to w praktyce jest ponad 100 mln. , bo trzeba pamiętać o kontraktach. Także wątpię, jeśli Bayern wyda to max. 40. mln. euro na transfery. Biorąc jednak pod uwagę, że odejdzie tylu zawodników to na pewno nie możemy liczyć na 5 transferów po 20-25 mln. euro. Kto odejdzie-Klose, Breno, Ottl, Van Buyten i może Tymo? W każdym bądź razie jest to spory odpływ jak na jedno okienko. A we wszelkie transfery to uwierzę jak już zostaną potwierdzone oficjalnie bo w ciągu ostatnich 5 miesięcy to już tylu się przewinęło, że ze 4 jedenastki można by skleić.
22.03.2011 20:27
Jak to brać kasę za wejściówki? Bayern na tym nic nie zarobi tylko jeszcze dołoży. Trochę bez sensu takie granie, a sluży tylko celom marketingowym, Bayern w Azji prowadzi dość silną kampanię piarowską, a taka "solidarność" z Japończykami może podnieść atrakcyjność Bayernu i Bundesligi w oczach Japończyków. Z punktu widzenia sportowego, to jednak rozgrywanie takich meczów to kiepski pomysł.
22.03.2011 20:19
Może i średnio, ale ja tam w następnej kolejce trzymam kciuki za BVB bo grają u siebie z Hannoverem. Mnie to już BVB jest obojętna bo mistrza tak czy inaczej mają, zostało tylko 7 kolejek i nie wierzę, że przepuszczą tę 7 pkt. przewagę. Tym bardziej, że Bayern gra jeszcze z Bayerem u siebie i myślę, że urwiemy im punkty i BVB znowu odskoczy. A takie wpadki jakie się trafiły teraz Borussi to normalne w przeciągu sezonu.
21.03.2011 01:02
Dobra, już niech tak nie kozaczą z tą Ligą Europejską i jej nie traktują w taki pogardliwy sposób bo tej "kiepskiej" LE z taką grą by na pewno nie wygrali, max. 1/4 finału.
20.03.2011 19:41
Jeśli tak to dobrze, że nic poważniejszego, poza tym, nie pojedzie na zgrupowanie reprezentacji Holandii bo w przyszły weekend mecze el. Euro2012 i towarzyskie, także se odpocznie i czegoś gorszego nie nabawi.
19.03.2011 18:31
Weźcie z tym Hiddinkiem wyluzujcie, prawda jest taka, że od 1988 roku kiedy doprowadził PSV do zwycięstwa w Pucharze Europy to od tamtej [pory nie miał żadnych wielkich sukcesów europejskich. Taki sam arogant jak Gaal i też krytyki nie przyjmuje. I nie wspominajcie o tej Korei w 2002 roku bo to przekręt był jak ich przepychali.
19.03.2011 17:15
Ale ogólnie bundesliga dała du*y w tym sezonie w europejskich pucharach. tylko jeden klub z 6 które zaczynały dotarł do ćwierćfinałów. I to pewnie też si na tym skończy bo Schalke pewnie trafi na Barcelonę lub Real i poleci. Bardzo kiepski sezon się okazał a liczyłęm na Leverkusen, że nawet dotrą do finału LE.
18.03.2011 12:07
Z taką grą to niestety, ale i Liga Europy to od 1/4 finału byłaby dla Bayernu wielkim wyzwaniem. Więc niech już tak nie kozaczą bo już od 1/8 finału w LE jest piłka na wysokim poziomie i frajerów do ogrywania po 5:0 tam nie ma i mogę się założyć, że nie wygraliby Ligi Europy.
17.03.2011 21:55
Dobrze, że jeszcze Schalke zostało to jest komu kibicować, teraz trzymajmy za nich kciuki tak jakby to Bayern grał. Ale by były jaja...Inter trafia na Schalke i Schalke ich wykopuje:D. Chociaż mają troche popieprzony zarząd, że w takim momencie pozbyli się Magatha debile.
16.03.2011 15:28
Dokładnie, też nie mogłem długo zasnąć, dopiero chyba po 3 w nocy jakoś przyciąłem komara, a tak ze 3 godziny z boku na bok i poczucie jak po finale w 1999 roku. Daję sobie na jakiś czas spokój z oglądaniem Bayernu. Jutro obejrzę Leverkusen z Villareal i obowiązkowo Schalke w 1/4, a tak psychicznie muszę odpocząć i nie patrzę na Bundesligę na razie bo to za bardzo boli. No może tylko 2 Bundesligę będę sobie oglądał dla odprężenia tylko.
16.03.2011 15:24
Półfinały - Barcelona-Real i Schalke-Manchester, a Schalke chyba pierwszy mecz z Interem gra na wyjeździe. Pierwsze mecze 5/6 kwiecie, rewanże tydzień później.
18.03.2011 12:20
Bayern zagrał po prostu frajersko, a takie frajerstwo nie może się skończyć dobrze, bo to wisiało w powietrzu przez ostatnie 30 minut meczu. Bayern oddał inicjatywę Interowi i zostawiał bardzo dużo miejsca w środku pola, niestety to pozwalało Interowi rozwijać skrzydła, na co nie pozwalał Bayern przez pierwsze 15 minut 2 połowy. Bayern był uśpiony, a przy wypadach do przodu brakowało zdecydowania, za dużo było zabawy piłką zamiast szybkich podań, prób strzałów z daleka itp. No niestety, ale Bayern zasłużył na taki los, co jest bardzo przykro i czuję się trochę jak po finale w 1999 roku. W tej chwili daję sobie spokój na jakiś czas oglądanie futbolu, zwłaszcza Bayernu i Bundesligi. Obejrzą tylko jeszcze Bayer Leverkusen no i Schalke obowiązkowo w 1/4, ale tak to muszę odpocząć po tym dzisiejszym. Sezon jest kompletnie stracony, dobrze, że po sezonie żegnamy się z Gaalem bo bardzo dużo bałaganu było w składzie od początku sezonu. Taka jest piłka, wygrywa ten kto strzela gole, a nie ten kto ma więcej piłki czy szans na zdobycie gola.
15.03.2011 23:28
Ogólnie to stawianie na Van Buytena dość ryzykowne bo jestem pewien, że będzie się zmagał z Eto, który już w pierwszym meczu mocno kręcił Badstuberem i Tymoszczukiem i trzeba przyznać, że tylko dzięki fantastycznemu wieczorowi Krafta nic nie wpadło dla Interu. Ale czy teraz Badstuber jest lepszy od Van Buytena? Trudno powiedzieć, Holgerowi ostatnie mecze wychodziły na prawdę bardzo średnio. Myślę, że jednak najlepszym rozwiązaniem byłby Breno jako taki plaster na Eto. Ale z drugiej strony strasznie trudno wyróżnić kogoś z trójki Breno-Buyten-Holgr-choć w pierwszym meczu Breno wypadł bardzo pozytywnie.
15.03.2011 11:42
Już tego Bendera to do Bayernu od dwóch lat chyba sprzedają, a najśmieszniejszą plotkę jaką czytałem to miała być wymiana, że Ribery do Arsenalu a Bender+15 mln. do Bayernu. Podobno interesuje się nim też BVB co moim zdaniem też jest plotką bo BVB nawet biorąc pod uwagę, że będzie grała w LM to nie kupi tak drogiego zawodnika, który w dodatku strzela mniej więcej tyle goli co Lewandowski i jest podobny stylem gry. Taki frajerski transfer to może zrobić np. Wolfsburg albo HSV bo oni czasem wyskoczą z czymś takim za taką kasę. Plota.
14.03.2011 13:20
Dobra, niech Van Gaal dogra ten sezon do końca i idzie w pizdu. Długo go broniłem i byłem zwolennikiem, ale to co robi teraz to czasem zakrawa na dywersję. Ciągłe zmiany w składzie, zwłaszcza obrona to ciągły eksperyment, zawodnik który jednego tygodnia grał dobrze na swojej nominalnej pozycji za tydzień jest przenoszony na inną i na odwrót, i tak w kółko. Van Gaal jest uparty i na siłę nie dostrzega swoich błędów i rotuje tym składem tylko po to, aby na siłę udowodnić, że ma jakąś koncepcję, a nie ma żadnej i się pogubił, a gdy jakiś dziennikarz pyta go dlaczego tak robi i tak obrona słabo gra to zaraz oburzony odpiera "że to on jest trenerem i wie lepiej", ok, wie lepiej, ale widać też, że popełnia strasznie naiwne błędy. I właśnie głównie dlatego się z nim żegnamy po sezonie, bo jest uparty, nie dostrzega błędów, które popełnia i dalej w to brnie z klapkami na oczach. Dobrze, że tylko pół roku Gustavo pogra pod Louisem to jest szansa, że się nie zmarnuje i nie rozmieni na drobne, a jak przyjdzie trener nowy to go ustawi tam gdzie czuje się najlepiej.
12.03.2011 15:34
O fakkk...w pierwszym składzie ma wybiec Van Buyten dziś, no to na pewno coś wpadnie dla HSV.
12.03.2011 11:17
Rozumiem, że Ligi Mistrzów nic nie przebija pod względem prestiżu, finansów i zainteresowania, ale bez przesady, Liga Europejska to też świetne rozgrywki, na których Bayern też może dużo zarobić, w dodatku byłby tam głównym faworytem do zwycięstwa, a ja bym chętnie zobaczył zwycięstwo FCB w LE niż np. FCB w 1/2 LM. Tam też są bardzo atrakcyjni rywale. Oczywiście, że lepiej grać w LM, ale jeśli zagrają w LE to tragedii nie będzie...no chyba, że z tego powodu nastąpi likwidacja Bayernu, wyprzedaż całęj kadry, a ostatni gasi światło.
12.03.2011 11:09
No i o czym to ma niby świadczyć? Schalke jest 10 w lidze, a w LM już 1/4 i pokonali na swojej drodze takie firmy jak Benfica, Lyon, a teraz Valencia,+ Hapoel, a w DFBG są w finale. To dwie różne historie. Mają gorszy okres, ale każdemu się taki trafia w trakcie sezonu, poza tym w lidze do zdobycia jeszcze 27 pkt. a w LM droga ciągle otwarta, róznie może być...jeśli awansujemy do 1/4 a tam trafimy np. na Tottenham, Schalke albo Szachtar to szanse na 1/2 są 50/50, także jeszcze wiele się może wydarzyć, a jeśli Bayern w tym sezonie dojdzie do 1/2 LM to uznam to za spore osiągnięcie.
10.03.2011 15:23
A co to w ogóle ma znaczyć "czy zawodnicy będą mieli motywację po tym"? Nie rozumiem tego, zawodnik jest zawodnikiem a nie politykiem i czy filozofem i ma wykonywać swoje obowiązki. Jak się zmienia szef firmy to jakoś nie zmienia to faktu, że pracownik ma zmienić z dnia na dzień podejście do obowiązków. I niby dlaczego mają tracić tę motywację? Sezon trwa w najlepsze, w lidze jeszcze 9 meczów i do zdobycia 27 pkt. no i przede wszystkim Liga Mistrzów, tu motywacji nie trzeba szukać bo ona jest oczywista, a jesli zawodnicy by mieli takie podejście to znaczy, że nie tylko nie zasługują na 2 mln. euro, ale nawet na 1000 euro by nie zasługiwali.
08.03.2011 06:33
Hahahaha, ale media wymyślają gamoni. Poza Sammerem to niech cała reszta trzyma się jak najdalej od trenowania Bayernu bo skończymy w środku tabeli z takimi "tuzami". No jeszcze Rijkard ujdzie. Reszta to jakiś szrot. Ja przepowiem przyszłość-Van Gaal zostanie. W sobotę Bayern wygra z HSV, w srode awansuje dalej w LM i wróci do normy wszystko.
07.03.2011 12:18
Ale dziś HSV dał ciała 2:4 z Mainz u siebie. W przyszłym tygodniu wychodzi na to, że HSV to dobry rywal na odbudowanie psychiczne. A czy zmiana trenera przed tak ważnymi meczami jak teraz wyjdzie na dobre? Chyba mogłoby sie to przyczynić do pogłębienia chaosu, zwłaszcza przed meczem z Interem. Jeśli zagrają tak jak w Mediolanie to jestem spokojny o ten mecz. Bayern teraz się skupił tylko na LM i chcą ją wygrać, i ok, mogą nawet zająć 6 miejsce, a jak wygrają LM to w przyszłym sezonie i tak będziemy grać w LM.
06.03.2011 20:35
No jeśli do końca sezonu będzie Gerland z Schollem to dopiero będzie kabaret i cyrk, przecież Scholl to jest totalny nowicjusz w tej sferze, a Gerland to też tylko dodatek. To jak już mają zwalniać Gaala to niech zatrudnią Jola, to jest jednak dobry trener, z dużym doświadczeniem międzynarodowym, ograny w kilku ligach i w Niemczech też. W sumie szkoda, że wtedy nie postawili na Heynckesa jak go wzięli na te kilka ostatnich kolejek.
06.03.2011 14:39
No z tym samokrytycyzmem to prawda, jeszcze w piątek Van Gaal na konferencji powiedział, że on w sumie nie widzi, że popełnia jakieś błędy i robi wszystko jak trzeba. Ale potem powie "unglaublich".
06.03.2011 14:09
No ale ja nie wiem, czy Wy nie pamiętacie, że Sammer był przez dwa sezony trenerem BVB i właśnie w 2 lata osiągnął tyle z BVB (mistrzostwo i finał UEFA?) Aha, pracował też sezon w VFB Stuttgart i zajął z nimi 3 miejsce i to jako bardzo młody trener to sięgnął bo miał wtedy chyba ze 36-38 lat. Z jednej strony widzielibyście młodego Kloppa w Bayernie, który mniejsze sukcesy do tej pory osiągnął od Sammera, a z drugiej Sammer nie o nie. W dodatku świetną robotę odwala w DFB w zakresie szkolenia.
06.03.2011 14:02
Ale w zasadzie to dlaczego Sammer byłby zły? W 2001 wygrał z BVB mistrzostwo w podobnym stylu jak obecnie Klopp, a w 2002 dotarł z BVB do finału pucharu UEFA, także doświadczenia i w lidze i w europejskich pucharach nie można mu odmówić.
06.03.2011 13:54
Choć myślę, że jeszcze tym razem Vaqn Gaal zostanie.
06.03.2011 11:32
Rangnick na pewno nie będzie, jeśli już, kiedyś sam Uli powiedział o nim, że to kiepski trener bo jedynie w pierwszym sezonie pracy z nowym klubem osiąga wyniki a potem go wywalają. Także Uli i Rangnick w jednym klubie-to się raczej nie sprawdzi. To prawda, podobno romansował z Wolfsburgiem, ale najprawdopodobniej będzie chciał go zwerbować HSV od nowego sezonu. Także jeśli już to najbardziej prawdopodobny jest Sammer...ale czy połączy funkcje dyrektora sportowego DFB i trenera FCB? Moim zdaniem prawdopodobny jest też Augenthaler, tym bardziej, że pracuje na przedmieściach Monachium w Spvgg Unterhaching.
06.03.2011 11:20
SSV Ulm 1846 strzelił tego gola...tak tak, grał taki klub przez jeden zeson w Bundeslidze, a jego trenerem był Rangnick.
04.03.2011 19:02
Kroos to zagra na pewno. pewnie na pozycji Schweinsteigera.
04.03.2011 17:56
Przecież Demichelis dawał się robić w konia na każdym kroku praktycznie...kurde, zapomnieliście już, że gdy nie grał to od razu mniej bramek tracilismy. Wczoraj z Demichelisem w składzie Real zmiażdżył Malagę 7-0, a Demichelisowi znowu nogi sie plątały i nie wiedział co się dzieje na boisku.
04.03.2011 12:58
No rzeczywiście...przytaczanie Demichelisa, że niby to błąd jego pozbycie się, to zwykła głupota, a kolejny dziennikarz chce zabłysnąć oryginalnością.
04.03.2011 12:53
Nie chodzi mi o taktykę, że ktoś ją rozpracował, tylko o samych piłkarzy. Jesli jakiś dziennikarzyna się wyżywa na Robbery i pisze, że to słabi piłkarze to jest zwykłym prostakiem. Jeszcze w zeszłą środę ci sami dziennikarze pisali pewnie o fantastycznym występie w Mediolanie. Uważam po prostu, że z obecnej sytuacji w Bayernie robi się tragedię i histerię. Codziennie na DSF oglądam Bundesliga Aktuell o 18:30 i czasem po prostu jest irytujące jak niemieccy dziennikarze uczepia się jednego tematu to go wałkują i wałkują rozdmuchując jakąś sytuację do granic możliwości. Chciałbym tylko zauważyć, że Schalke zagrało zupełnie inaczej od BVB. O ile pierwsza połowa z Schalke była rzeczywiście statyczna to drugą totalnie zdominował Bayern. Schalke tylko się broniło, zupełnie nic nie zagrali, FCB całą drugą połowę atakował i nie mieli szczęścia po prostu.
04.03.2011 12:11
Tego typu artykuły są żenujące. Bild po prostu jest strasznie koniunkturalną gazetą i pisze to co w danym momencie wypada. Jeśli Ribery i Robben są słabi to znaczy, że na świecie w ogóle nie ma czegoś takiego jak dobry piłkarz. Poza tym, to jaką panikę się robi po ostatnich dwóch porażkach to jest histeria i nic więcej. Radzę mieć swój rozum i nie kierować się tym co napisał jakiś sfrustrowany dziennikarzyna, który w końcu znalazł okazję i pretekst żeby napisać trochę wypocić o Bayernie i Robbery.
04.03.2011 10:51
Ze 30 mln. euro by musiał Manchester wyłożyć, albo ze 20 i kogoś sensownego dorzucić Schalke pewnie. Magath nie jest frajerem i tak łatwo się takiego zawodnika nie pozbędzie, a jeśli nawet to za dużą kasę. Zresztą ta cała dyskusja o bramkarzach w ostatnim czasie to jakieś chore bicie piany.
02.03.2011 12:51
No cóż...takie porażki i mecze jak ten ostatni z BVB zdarzają się Bayernowi u siebie niezmiernie rzadko, a Bayern nie ma w zwyczaju powtarzać takich meczów seryjnie i utrzymywać tego typu passy zwłaszcza u siebie. Dlatego jestem pewien, że jutro FCB awansuje do finału DFB i nie da ciała z Interem.
02.03.2011 00:29
Mertesacker jest jedna z głównych przyczyn tej fatalnej postawy obrony Werderu. Sprowadźmy sobie Mertesackera, a za rok będziecie go wyklinać jak Buytena. Koleś jest tak sztywny i nieruchawy, że po prostu trwoga go mieć w obronie i zagrożenie.
01.03.2011 18:25
Taaaa...i niech jeszcze oddadzą wpływy z biletów na Signal Iduna Park. Nie będą musieli spełniać żadnych warunków Bayernu bo Klosemu po sezonie się kontrakt kończy i jest wolnym zawodnikiem do wzięcia.
01.03.2011 13:32
Ile? 20 mln? Może jeszcze tzw. słynne frytki do tego. I pewnie jest kolejnym Maradonną. Pogieło ich z tymi cenami juz kompletnie.
Neuer do Bayernu, a Kraft do Schalke+18 mln. euro-bardzo bym się cieszył z takiego rozwiązania gdybym był kibicem Schalke. W dodatku brawo, bardzo inteligentnie zrobił Beckenbauer a teraz Van Gaal, że poruszyli ten temat właśnie teraz, w trakcie i tak już gorącego okresu kiedy jest masa ważnych meczów. Na pewno robienie takiej siary pomaga.
28.02.2011 17:27
Większośc z was tutaj są jak chorągiewki, w środę było ach i och, tak samo było np. po meczu z Hoffenheim, zachwyty i ekstaza. Po meczu z BVB normalnie apokalipsa,upadek Bayernu, Bayern przestaje istnieć, spada do 2 ligi, nie gra w lidze mistrzów. Śmiałbym się jak za kilka lat okaże się, że Kraft będzie bronił w AC Milan, Interze albo Chelsea a wy tu będzie znowu wypisywać swoje eksperckie komentarze, "jak zarząd mógł go sprzedać, mieć wychowanka za darmo i oddać go za nic, to wina Beckenbauera i Nerlingera bo nie podpisali z nim kontraktu zawczasu tylko czekali na ostatnią chwilę". Itp. itd. Ogólnie nie czytam już tu za wiele komentarzy bo większość to eksperci zza monitora komputera i znawcy grający w FIFE i oglądający skróty meczów, albo same bramki.
28.02.2011 14:48
Dobra, już wyluzujcie z tą krytyką i wywalaniem Van Gaala, jeszcze 3 dni temu pialiście z zachwytu, a teraz 90% ekspertów w rodzaju " a nie mówiłem". Po 1) od rundy wiosennej było jasne, że Bayern się skupi na Lidze Mistrzów, po 2) po tak ciężkim meczu jaki był w Mediolanie drużyna miała zaledwie 2 dni na regenerację sił, a tamten mecz był grany w bardzo szybkim tempie cały mecz bez przestojów. Po 3) takie mecze jak dziś się zawsze zdarzają, ale to nie powód by sobie używać na tej drużynie jak na starej kobyle bo ci, którzy tu najgłośniej krzyczą to chyba grają najwięcej w piłkę, ale na komputerze. Opanujcie się, bo to większość z was tu wypisuje pod wpływem emocji to jest czysty debilizm.
26.02.2011 20:40
Mowa moja będzie krótka-nie wrzucajcie nam Manuela do naszego ogródka. Kraft za dwa lata będzie bramkarzem tej samej klasy co Neuer czy Adler. I będą nam go chciały wyciągnąć różne Manchestery, Milany czy Barcelony. Poza tym, słyszałem o takiej możliwości,że Neuer przyjdzie do Bayernu a do Schalke pójdzie Kraft i jakieś 15 mln. euro. Schalke by zrobiło zajebisty interes na czymś takim.
26.02.2011 12:47
Tylko, że jedynie poza Hummelsem to Bayern nie potrzebuje kupować z BVB, nie dlatego, że są tam o tyle słabsi piłkarze co po prostu Bayern już ma obsadzone wszystkie pozycje bardzo mocno, poza wspomnianą obroną no i atakiem na przyszły sezon. Na prawdę jestem bardzo ciekawy kogo Bayern w lato sprowadzi w roli nowego napastnika. No chyba, że liczą na Olicia, bo Klose odejdzie na pewno. Ale raczej na pewno ktoś do ataku przyjdzie. W Niemczech to widziałem Helmesa w tej roli, tym bardziej, że był w zimie do kupienia za 8 mln. ale Wolfsburg go kupił więc już po. Ciekawy jest też Papis Demba Cisse z Freiburga. Choć za napastnikiem Bayern powinien rozejrzeć się we Francji bo tam jest masa utalentowanych i dobrych piłkarzy ofensywnych.
25.02.2011 16:23
Nie zapominajmy, że w najbliższą środę Bayern gra 1/2 DFB Pokal z Schalke, strasznie, oby to nie wpłynęło na świeżość w Bayernie.
25.02.2011 12:50
Wczoraj Napoli odpadło z LE po porażce z Villareal 1-2, co prawda VFB też przegrał 0-2 z Benficą, ale awansował Bayer, a Bundesliga ma już trochę ponad 8 pkt. przewagi na SerieA i właśnie wczoraj oficjalnie Bundesliga wywalczyła 4 miejsce w Lidze Mistrzów od sezonu 2012/2013 kosztem Włoch:D. A tak na marginesie...VFB chyba spadnie i to na 100% niestety bo grają na prawdę bez ładu i składu, nie bardzo wiedzą jak, szkoda ich bo trudno sobie wyobrazić BL bez VFB, dlatego no niestety, ale po Bayernie to najmocniej kibicuję VFB właśnie.
25.02.2011 11:43
Jeśli ktoś jeszcze pisze, że Gomez to szczęściarz, wydra, która tylko czeka na piłki i ogólne drewno, to niech znajdzie jakąś ścianę w pobliżu, ustanie na przeciwko niej i walnie się mocno w głowę, może się polepszy. Przecież Gomez wczoraj pracował mocno na całym boisku, angażował się w obronie i kilka razy odebrał ładnie piłkę przeciwnikowi w środku boiska. Poza tym, czytam tu ciągle po wczorajszym meczu, że Ribery zagrał słabe spotkanie...no nie mogę, ludzie nie grajcie w te FIFY i inne gry, bo tracicie kontakt z rzeczywistością. Ribery wiele razy przytrzymywał piłkę i brał na siebie 2,3 piłkarzy na raz w momencie gdy Bayern wychodził z obrony, to pozwalało zyskać czas i na nowo się ustawić, uspokoić grę i zewrzeć szyki. Świetnie techniczny, przetrzymywał piłkę i trudno było ją mu odebrać. Ogólnie świetny występ całego zespołu poza wpadkami Badstubera i Tymo, ale wiadomo, że w meczu jest to nie do uniknięcia.
24.02.2011 14:12
Ja się obawiam, że mogą podejść do Interu ze zbyt dużym respektem, i tylko to. Oby nie dali się zepchnąć do obrony od początku, tylko po prostu grali swoje, nie ważne czy na Meazza czy na Allianz bo Inter na prawdę w tym sezonie od początku nie gra nic wielkiego co pokazał w meczach grupowych LM. 3 zwycięstwa, 2 porażki i 1 remis. Tottenham pokazał jak należy z nimi grać i pewnie wygrałby oba mecze gdyby nie głupia czerwona kartka na początku meczu Heurelio Gomesa. W dodatku też ta obrona straciła dużo bramek w fazie grupowej bo aż 11, także są do ogrania i u siebie i na wyjeździe.
22.02.2011 12:12
Jeśli masz w swoim mieście Adidasa to raczej powinni sprowadzić bez problemu, a jak przez net to można zamówić na stronie Bayernu...zresztą, jest masa sklepów wysyłkowych w necie, które się zajmują wysyłka oryginalnych trykotów klubów...allegro tylko jedno z wielu miejsc.
21.02.2011 19:46
Oglądać to wielu zawodników się ogląda, ale moim zdaniem to tylko oglądanie no bo po co on do Bayernu skoro w środku Bayern ma na prawdę wysoką jakość i w czym przebierać. Poza tym, przecież jest Ekici, który Hazardowi nie ustępuje, w dodatku wychowanek i za darmo. 18 mln. to kupa kasy i można za to sprowadzić bardzo wysokiej klasy obrońcę.
21.02.2011 17:58
No widzisz Gruchamix...nie będziesz musiał, jak wczoraj, oglądać redtube tylko masz 2 w 1;D
WielkiFanBayernu-no tu racja, skoro Liverpool płaci za takiego Carrola 40 mln. euro to ich totalnie pogięło, to na warunki angielskie Ekici powinien kosztować ze 25 mln. i to funtów, a co tam;D. Ale powinien zostać i chyba będzie tak jak już ktoś pisał-Heynkes lubi stawiać na młodych co pokazał w Leverkusen-w końcu to przed rokiem Kroos był objawieniem, może pod ręką Juppa znowu się obudzi.
10.05.2011 16:09
Ile??? 2,8 mln. za Ekiciego? Chyba żarty jakieś-5-6 mln. taka jest obiektywna cena za niego, za gorszego byle kopacza drwala w Anglii się płaci po 5 mln. czy w Hiszpanii za "kolejny talent na miarę Maradonny z Argentyny" po 10 mln. a za niego 2,8...a może to pomyłka z Petersenem, który za tyle może odejść z Cottbus.
10.05.2011 12:40
Użyłem daleko idącego skrótu myślowego po prostu-miałem na myśli, że na euro pojedzie jako rezerwowy 3 bramkarz, ale za 2-3 lata będzie dostawał szanse gry w jakichś meczach towarzyskich.
09.05.2011 23:33
No bo jeśli wiadomo, że kończy mu się kontrakt po tym sezonie i będzie bez pracodawcy to można go zaklepać wcześniej bo nie ma już żadnych zobowiązań wobec dotychczasowego klubu.
09.05.2011 21:48
W przyszłym sezonie będzie w pierwszej trójce najlepszych bramkarzy Bundesligi. Będzie tak jak z Rensingiem, ale w jego przypadku lepiej bo nie będzie miał rocznej przerwy z piłka na najwyższym poziomie, za 2 lata Kraft będzie grał w reprezentacji Niemiec i pojedzie jako rezerwowy na Euro 2012.
09.05.2011 21:43
Aż tak źle raczej nie będzie. Schalke ma bardzo młody skład, a jak ładnie w tym sezonie w LM sobie radzili. Jeśli Rangnick z ponad 30 osobowej kadry Schalke wyselekcjonuje 23-25 najlepszych zawodników, zgrają się i zostaną Raul, Huntelaar, Jurado i Farfan to w przyszłym sezonie są głównymi faworytami do wygrania LE, a w BL swobodnie pierwszą 6. Dortmund może sprawić niespodziankę jak Schalke w tym sezonie, choć myslę, że Bayer i BVB zajmą 3 miejsca w grupach i zajdą daleko w LE. Hannover i Mainz raczej awansują do fazy grupowej, ale na tym się zakończy. A Bayern zagra w finale na Allianz Arena:D
05.05.2011 12:50
No ale to przecież świadczy o tym, że Neuer przyjdzie. Przedłużyli o rok z Buttem bo musi być drugi bramkarz, a wiadomo, że Kraft odejdzie po sezonie bo nie zgodzi się na taką rolę. Butt był już pod ręką i w dodatku zgodził się na rolę drugiego, w dodatku to ciągle bramkarz wysokiej klasy, a więc klub przygotował grunt pod Neuera, aby mieć pierwszego i drugiego bramkarza. Wiadomo, że Kraft odchodzi, zostaje tylko Butt, a kto będzie jeszcze jednym bramkarzem>? Neuer.
04.05.2011 00:21
Taaa, niech wszystkich kupi i ma 90 osobową kadrę;D, smieszne jest też to, że ktoś tam się wyróżni i już od razu według gazet trafia do City albo Chelsea. A z tego City to jeszcze długo nie zbudują klubu jak trzeba bo to jakiś zlepek gwiazd mniejszego lub wiekszego kalibru, który już w LE pokazał jaka z nich potęga.
03.05.2011 14:36
Lenka-chodzi o to, że w trakcie meczu i po meczu doszło kilka razy do spięc między Piberym i Robbenem. Ribery miał w szatni pretensje do Robb, że nie podaje. ten odparł "ok", ale Ribery powiedział, że nie jest ok bo zawsze mówi ok a potem dalej robi to samo. To właśnie na ten temat Schweini rozmawiał z Robbenem na boisku po meczu. Potem Ribery szybko opuścił stadion trochę wkurzony, ale już w niedzielę na treningu sytuacja się wyprostowała i "stimung" był dobry;)
02.05.2011 18:13
Dobra...Neuer wcześniej i później do nas przyjdzie z czego się cieszę, choć zawsze byłem zwolennikiem talentu Krafta i dania mu pracować w spokoju, ale jak Neuer przyjdzie to płakał nie będę. ale teraz niech mu dadzą spokój przed meczem z Manchesterem, trzymajmy kciuki za Schalke w środę, transmisja na SAT1.
02.05.2011 17:50
To prawda, ale jeszcze chętnie bym widział w Bayernie Papissa Dembe Cisse z Freiburga, ten by był droższy bo pewnie 8-10 mln. euro, ale gdybyśmy mieli w napadzie Gomeza, Cisse i Petersena jako takiego jokera-zmiennika na początek to byłby to młody, dobry technicznie i bramkostrzelny atak.
02.05.2011 12:49
A wcale nie muszą powtórzyć przypadku Wolfsburga bo akurat Wolfsburg wtedy miał bardzo dobry zespół, grający efektownie i efektywnie a wszystko się posypało po odejściu Magatha, nie było ciągłości i rozpieprzono świetny zespół i cały ten kapitał. W przypadku BVB zostanie zachowana ciągłość bo Klopp zostanie i raczej większość składu, a jeśli zespół nie zostanie rozsprzedany a będzie uzupełniany wartościowymi graczami to spokojnie mogą mieć co sezon Ligę Mistrzów.
01.05.2011 15:58
No i dobra, mam nadzieję że to już koniec tematu Coentrao, po 1) koleś wcale nie ma jakiejś wielkiej ochoty iść do Bayernu bo gdyby tak było to by naciskał na klub po 2)jest cholernie drogi a za 25 mln to mozna sprowadzić bez problemu kogoś najwyższej klasy, a nawet tańszego.
01.05.2011 11:58
Niektórzy ostatnio bardzo lubią jechać po Arjenie, a prawda jest taka, że to jeden z niewielu, którzy mają jaja i odwagę powiedzieć to co myślą wszyscy. Widać, że koleś żyje tą drużyną i klubem, zawsze w meczach dawał i daje z siebie wszystko. Czy ktoś z Was widział mecz, w którym Robben by się opieprzał? Nawet jeśli odejdzie to ja mam ogromny szacunek dla tego kolesia bo dał temu klubowi w 2 sezony bardzo dużo i trudno to przecenić.
30.04.2011 20:57
Podobno Bayern interesuje się Alexem Sanchezem z Udinese. Świetny, młody zawodnik, świetny technicznie, zwrotny (dość drobny fizycznie), bardzo dobre uzupełnienie ataku by było. Ale raczej i tak nic z tego nie będzie...jak zwykle, a koleś jest na pewno do wyjęcia za jakieś 15 mln.
30.04.2011 12:27
Ale tych stron sportowców na facebooku jest masa, a Arien ma ich chyba ze 20, ten prawdziwy Arien nie ma tam konta, a założył je jakiś fanatyk.
29.04.2011 20:50
no tak, ale zaczną grać od sezonu 2012/2013 bo przecież przyszły sezon to będzie 2011/2012.
Maniek, ok, to prawda, że Bayern nie dawał za dużo pograć może i swoim nowym nabytkom, ale jednak taki Schweini, Lahm, Muller czy Badstuber to też bardzo młodzi, a się sprawdzili. Po 2) to nie prawda, że Bayernmało wydaje na transfery, wydaje dużo-tylko częściej są chybione, a chybiony transfer tym bardziej drogo kosztuje. Poza tym, nawet na tle BL scouting Bayernu wygląda kiepsko. To Leverkusen, Werder czy HSV potrafi jakoś kupić zawodników, którzy sprawdzają się od razu, a u nas jak zwykle za późno się orientuj.ą i potem kupują tych zawodników 5 razy droższych.
29.04.2011 17:16
Spoko, nic nie zrobi, w ostatnich 10 latach jedyne naprawdę udane transfery to byli Lucio, Ze \Roberto, Makaay, Pizarro, Ribery i Robben. Całą rzeszę świetnych zawodników Bayern przepuścił gdzieś i skupował jakichs Hahemianów, Karimich itp. Porównajcie sobie tylko skauting w takich klubach jak FC Porto czy Benfica, a tych klubów na szerokie wody w Europie wypłynęła niezliczona ilość zawodników, a mimo to ciągle utrzymują wysoki poziom. A u nas ten skauting to ja nie wiem...kompletne dno.
29.04.2011 14:30
ZAPAMIĘTAJCIE SOBIE-BUNDESLIGA BĘDZIE MIAŁA 4 MIEJSCA W LM OD SEZONU 20012/2013. NAJBLIŻSZY SEZON JESZCZE 3+2.
29.04.2011 13:15
Świetny zawodnik ogólnie, ale dopóki jakiś transfer nie będzie potwierdzony to jest dość ostudzony emocjonalnie...przecież wiemy jak to jest z plotkami transferowymi.
26.04.2011 16:58
Ta informacja to trochę taka tabloidalna, po pierwsze-klub nie straci, tylko po prostu nie zarobi aż takich pieniędzy-strata to jest wtedy jak nic się nie zarabia a więcej wydaje albo wydaje bez głowy. Po 2) w przypadku Bayernu gra w LE przyniesie i tak duże zyski, jakieś 30-35 mln. pod warunkiem, że wygrają ten puchar, więc to nie jest tak, że katastrofa będzie. Jest pewna grupa klubów- np. Bayern, Real, Barcelona, ManU, Milan- która zawsze będzie dużo zarabiać bo jest chętnie oglądana, bez względu na rozgrywki, a Bayern w LE to by było wielkie wydarzenie dla każdego kto by grał z Bayernem.
26.04.2011 16:56
A moim zdaniem to będzie wyglądało tak-Bayern płaci za Neuera 20 mln.+dorzuca im Krafta i Schalke przyjmie tę propozycję. Rangnick lubi zaryzykować i postawić na młody talent, w dodatku w przypadku Krafta nie będzie musiał aż tak bardzo ryzykować bo chłopak jedną rundę już się ograł na najwyższym poziomie i obie strony będą zadowolone bo i Kraft będzie w świetnym klubie.
25.04.2011 09:12
wertix@ zgadzam się z Tobą całkowicie, sam z przyjemnością oglądam Schalke w tym sezonie w LM, chyba wszystkie ich mecze obejrzałem i chętnie bym obejrzał w przyszłym roku Leverkusen czy BVB w ćwierćfinałach LM, niech się ogrywają jak najwięcej no bo gdzieś w końcu trzeba to doświadczenie zbierać. Tylko, że patrząc jak BVB i Leverkusen poodpadały w tym sezonie w LE i to ze średniakami to raczej nie napawa mnie to optymizmem, a jeszcze szykuje się, że Lever i BVB mogą zostać osłabione bo ktoś im podkupi zawodników.Realnie patrząc to jeśli np. BVB trafi do grupy z np. Realem, Porto i jakimś klubem np. z Czech czy Danii, a Lever do grupy z ManU, Lyonem i np. jakimś klubem z Izraela czy Turcji no to wyżej jak 3 miejsca ich nie widzę...Bayern to wszystko trzyma, ale i tak chętniej bym zobaczył Bayern wygrywający LE niż odpadający w 1/2 LM.
23.04.2011 23:03
Ok, to wg. czarnego scenariusza tak to może wyglądać: w LM sezonu 2011/2012 będzie BVB i Leverkusen. Hannover odpada w eliminacjach i ląduje w LE.
W LE grają Bayern, Schalke (zakładam, że wygrają DFB Pokal) i Mainz. BVB i Leverkusen zajmują 3 miejsca w LM i lecą do LE, Mainz pewnie przejdzie eliminacyjną rundę, ale odpadnie z grupy. Więc na wiosnę zostaną tylko BVB, Leverkusen, Schalke i Bayern w LE-i racze któraś z tych drużyn by wygrała te rozgrywki, ale w fazie pucharowej w przyszłym sezonie bez klubów niemieckich w LM...no ale nadrobią zwycięstwem w LE;D.
23.04.2011 22:32
Hie hie, no to w dodatku jeszcze sprzątnęliśmy go sprzed nosa Interowi, bo podobno Inter bardzo poważnie się szykował do jego kupna:D. A na Coentrao szkoda takiej kasy. Tremoulinas tańszy i też tej samej klasy, no ale trudno jeśli go sprowadzą.
20.04.2011 12:53
Pamiętam jak w 1996 roku Ronaldo przechodził z PSV Eindhoven do Barcelony za 20 mln. dolarów, i zastanawiano się czy to nie nazbyt przegięcie i czy kiedykolwiek aż tak zawrotna suma zostanie jeszcze zapłacona za jakiegoś piłkarza i rekord pobity...teraz to się wydaje śmieszne kiedy np. Liverpool za takiego Carolla płaci prawie 40 mln. euro, albo Bayern 33 za Gomeza, ale wtedy w 1996 roku te 20 mln. dolców to był nieporównywalnie większy szok niż obecne 96 mln. euro za Ronaldo z ManU do Realu.
15.04.2011 18:57
Pffff, jakiś żart, powariowali z tymi cenami w Anglii teraz, 28 mln. za takiego zawodnika? I jeszcze pensja z 5 mln. Niech szukają frajera, ale nie w Monachium.
15.04.2011 13:05
Myślę, że będzie tak
Liga Mistrzów: BVB, Bayer, Bayern
Liga Europy: Hannover, Norymberga, Schalke (jako zwycięzca pucharu DFB)
15.04.2011 11:02
Powiem Wam jak będzie- Neuer przyjdzie od przyszłego sezonu do Bayernu, a w zamian Bayern zapłaci 20 mln. i odda Krafta do Schalke. Po 1) Kraft to obiektywnie bardzo duży talent i pokazał, że ma potencjał na absolutną klasę światową, po 2) sam powiedział, że nie zamierza siedzieć na ławce nawet w Bayernie i odejdzie jak przyjdzie Neuer, po 3) to będzie też na ręke Schalke bo dostaną ogromny talent do oszlifowania a Rangnick lubi stawiać na takich młodych zawodników, dobrze zapowiadających się, nie boi się zaryzykować i daje im czas. W Bayernie nie ma czasu na ryzyko (podobno) a w Schalke takiego ciśnienia. Poza tym to by było logiczne, a za 2 sezony Schalke będzie miało bramkarza pokroju Adlera albo właśnie Neura, wartego znowu 20 mln.;)
13.04.2011 23:59
Beckenbauer to widać, że coraz bardziej oderwany od rzeczywistości jest chyba, ostatnio bryluje na salonach i ok. Mattheus to się nadaje najwyżej do komentowania, a trener z niego jak z koziej dupy trąba, w dodatku to dość konfliktowy człowiek, mam nadzieję, że byli zawodnicy tacy jak Basler, Effe, Kahn nie będą rządzili tym klubem bo straszny bardak by był.
12.04.2011 14:45
Poza zasięgiem Schalke to jest tylko Barcelona, no i z Realem szanse 40 do 60 dla Realu, ale zarówno ManU jak i chelsea są jak najbardziej do ogrania i myślę, że to będą bardzo wyrównane mecze półfinałowe, bardziej niewygodny będzie Manchester, a jeśli by Schalke w 1/2 trafiło na Chelsea to chyba by sensacyjnie do finału dotarli. Ale finał to już max. bo z Barceloną no niestety, ale by dostali 3-0 spokojnie, z Realem jako takie szanse, ale w ogóle Barxca jest poza zasięgiem wszystkich...no chyba żeby wypadła trójka Xavi-Iniesta-Messi to wtedy byłby to zespół na poziomie Valencii:D
08.04.2011 12:11
Niech go bierze Werder albo VFB, jak się przyjmie to tam młodzi zdolni zawodnicy świetnie się rozwijają, u nas też potrzeba w miarę nowych, ale już wystarczająco doświadczonych bo nie ma miejsca na ciągle nietrafione wynalazki. Elrey, no ładnie to sobie obliczyłeś, ale to troszkę nalezy do świata "sajens-fikszyn". Np. Buttowi, Klosemu czy Altintopowi kończą się kontrakty po sezonie i są wolnymi zawodnikami do wzięcia za darmo. Po 2) Breno jest więcej warto, podobno byli na niego chętni przed sezonem i dawali nawet 14 mln. także myślę, że za Breno z 10 mln. można dostać, choć kosztował 12, więc niech chociaż jak najwięcej na nim się zwróci możliwie.
06.04.2011 16:25
Lahm, no nie sprzeczaj się bo nie masz racji po prostu, przy ewentualnym zwycięstwie Schalke gra jako obrońca trofeum, reszta standartowo czyli 2 drużyny z urzędu grają w LM, a trzecia w eliminacjach, no nie interpretuj tych przepisów według siebie. Przytaczasz przykład Anglii i ok, ale wtedy przecież mogło grać 5 drużyn w LM-Everton jako 4 grał w rundzie eliminacyjnej i odpadł, Liverpool też grał w rundzie eliminacyjnej i przeszedł więc gdyby wszyscy wtedy awansowali to by grało 5 drużyn, a zatem i drużyna z 4 miejsca i Liverpool, a więc zwycięstwo Liverpoolu, pomimo że nie zajął miejsca w 1wszej czwórce nie odebrało prawa gry 4 drużynie i już.
06.04.2011 10:48
Kurcze, co wy wymyślacie z tym, że jak wygra Schalke to 3 miejsce może zapomniec o LM. Jedno z drugim nie ma nic wspólnego, jeśli by się coś takiego zdarzyło to po prostu Schalke by grało jako obrońca trofeum i już. Natomiast wtedy w LE grałby MSV Duisburg jako finalista Pucharu Niemiec bo tym samym by się miejsce zwolniło bo grają z Schalke w finale. To nie wymyślajcie jakichś dziwnych reguł, które nie istnieją. Wtedy by grały 4 drużyny w LM. Trzymam kciuki za Schalke, że wygrają ten puchar.
06.04.2011 00:29
No no, bardzo ładna ta koszulka, spodenki będą pewnie czerwone ze złotymi 3 paskami z boku i czerwone skarpetki. Świetna jest też ta obecna czarna wyjazdowa-tą sobie sprawię pewnie.
05.04.2011 23:52
Ahaaaa, no właśnie zdziwiło mnie to, że w tych zeszłorocznych całych czerwonych strojach Bayern grał tylko jeden sezon, bo zawsze były 2 sezony w jednym modelu-a pamiętam czasy kiedy w jednym modelu Bayern grał 3-4 sezony. Ale dzięki za info Kraft.
05.04.2011 23:35
Z tymi koszulkami to bym jeszcze poczekał bo będziemy w nich grać jeszcze w przyszłym sezonie, w dodatku finał LM w Monachium także jeszcze wiele może się zdarzyć...kto by np. przypuszczał, że Schalke taki wynik osiągnie dziś;). Ledwo ledwo, ale raczej do tej LM się zakwalifikujemy.
05.04.2011 23:17
Co prawda Bayern teraz gra niezbyt mrawo, ale to się zaczęło po tym frajerskim meczy z Interem, myślę że gdyby to był mecz Bayern-Schalke to jednak Bayern by zagrał na znacznie wyższym poziomie od Interu, pomimo że już w tym sezonie 2 razy przegraliśmy z Schalke. Także myślę, że to Bayern byłby w 1/2 finału. A co do Schalke w LM w tym sezonie-oglądałem ich wszystkie mecze w tych rozgrywkach w tym sezonie i grali na prawdę dobrze i za Magatha, 0-1 i 3-0 z Lyonem, 2-0 i 2-1 z Benficą, 3-1 i 0-0 z Hapoelem, 1-1 i 3-1 z Valencią, także to nie przypadek, że są w tej LM tam gdzie są, choć muszę przyznać, że z St. Pauli i teraz z Interem z Rangnickem grali jakby bardziej z polotem.
05.04.2011 23:03
Kibice Bayernu dzielą się na dwie grupy-ci którzy siedzą za bramkami nadają ton i atmosferę i robią hałas, choć ten ich hałas w porównaniu np. z Dortmundem czy Kolonią wypada dość blado. W dodatku mają strasznie roszczeniową postawę z tego powodu i ciągle coś wymyślają, gdyby nie Uli to dalej siedzieliby na OlimpiaStadion, a Bayern by nie był klubem bez długów, dzięki temu na trybuny za bramką można kupić wejściówki już za 10 euro. Druga grupa to kibice, którzy siedzą na trybunach wzdłuż boiska, ci robią hałąs w momencie gdy pada bramka i już. W dodatku-tego nie widać w telewizji, ale na trybunach gdzie są loże dla vipów-a więc po tej stronie boiska, z której kamerowany jest mecz czasem jeszcze w 33-60 minucie meczu trybuny świecą pustkami bo tamci jeszcze nie wrócili z przerwy i dalej siedzą w lożach, no ale dzieki temu, że oni płacą po kilka tysięcy euro za karnet na stadion tamci mogą tak tanio kupować bilety. To dość skomplikowane wszystko. Moim zdaniem jest to robienie burzy w szklance wody, a kilku oszołomom się nudzi i próbują jakoś się wyróżnić, ogólnie cieszę się, że Bayern jest prowadzony tak jak jest prowadzony, choć oczywiście co sezon powinien być co najmniej 1.4 LM.
04.04.2011 13:10
Dziś coś tam grali tylko Ribery i Robben, jeden przebłysk geniuszu wystarczył i dzieki temu Bayern wygrał. No i niestety tak to wyglądało przez całą kadencję Van Gaala, gdyby wtedy nie sprowadzili Robbena to Bayern nawet by nie powąchał finału LM. No taka prawda, że Van Gaal mógł się mądrzyć jak ma takiego zawodnika. Choć pamiętam, że nawet za bardzo nie nalegał na przyjście Robbena i to zarząd mu go wcisnął, bo On by sobie oczywiście dał radę swoją koncepcją gry i bez Robbery. Trener teraz już w ogóle nie ma pomysłu co i jak, wszystko toczy się na "jakoś to będzie". Za tydzień na pewno zobaczymy znowu nowe ustawienie obrony.
02.04.2011 19:31
Po raz 16 w tym sezonie Van Gaal w dzisiejszym meczy zmienił formację obronną, no przy takim chaosie i braku stabilizacji w obronie to nie dziwne, że wygląda to jak wygląda.
02.04.2011 16:30
Po raz 16 w tym sezonie Van Gaal w dzisiejszym meczy zmienił formację obronną, no przy takim chaosie i braku stabilizacji w obronie to nie dziwne, że wygląda to jak wygląda.
02.04.2011 16:29
Taką "11" 20 lecia Bayernu zestawiłem:
Kahn
Lahm Mattheaus Helmer Lizarazu
Robben Effenberg School Ribery
Elber Makaay
Rezerwowi: Hans Joerg Butt, Sagnol, Linke, Helmer, Basler, Schweinsteiger, Muller, Klinsmann.
Z taką paką Bundesliga to by była formalność.
02.04.2011 14:20
Gladbach w tym sezonie traci średnio dwie bramki w meczu, tak więc te 2 gole statystyczne to Bayern na pewno im wwali+ 2 gole za to, że grają z Bayernem, tak więc obstawiam 4-0 lub 4-1 zwycięstwo.
02.04.2011 13:54
Dokładnie, Comarch jest ich sponsorem na koszulkach i rzeczywiście wsparł ich 2 mln. euro, ale mają zamiar się wraz z końcem sezonu wycofać ze sponsoringu. A co do opłat, mnie się wydaje, że TSV płaci Bayernowi za granie na AA ok. 4 mln. euro za sezon, bo jak ktoś wspomniał FCB wykupił 100%udziałów, ale jeszcze zanim wybudowano AA Bayern chciał budować swój stadion na ponad 80000 widowni, ale była taka kwestia, że jak na spółę to wyjdzie taniej i że miasto Monachium się dorzuci do wszystkiego jeśli będzie to wspólny stadion. a ci szejkowie to chyba tylko tak jednorazowo rzucili groszem, więc np. drugiego Man City to nie będzie.
31.03.2011 17:03
Mimo, że o rywal zza miedzy to mam nadzieję, że się uratują bo inaczej zostaną strąceni do 4 czy 5 ligi, a Lwy to jednak klub na miarę 1 Ligi i szkoda by było po prostu, żeby tak marnie skończyli...trzymam też kciuki, żeby im się wiodło jak najlepiej bo tym prędzej wybudują swój stadion.
31.03.2011 14:04
Po 1) te wzmocnienia w sumie by kosztowały z 85 mln. euro pewnie mniej więcej, wątpię w takie wydatki. Po 2) Czy taka obrona, oprócz Lahma, byłaby rzeczywiście dużo lepsza od obecnej?
30.03.2011 18:48
Osobiście uważam, że jeśli jest szansa sprowadzenia klasowego obrońcy jakim jest Clichy, z ligi angielskiej to trzeba go brać, ogólnie myślę, że Bayern powinien się bardziej skupić na szukaniu obrońców ogranych na Wyspach. Są to zawodnicy wytrzymali, grający nieustępliwie i twardo, niestety, ale kluby portugalskie wyróżniają się tym w europejskich pucharach, że co prawda grają atrakcyjnie i strzelają w miarę sporo bramek, ale jednocześnie ich bolączką jest obrona. W Bayernie potrzebni są na obronie klasyczni obrońcy, twardzi, dobrze zbudowani, dobrzy technicznie, tacy grają w lidze angielskiej właśnie, przeciwko angielskim drużynom zawsze się trudno gra właśnie z powodu świetnej defensywy.
30.03.2011 14:00
Dziś czytałem, że Bayern jest podobno mocno zainteresowany Boatengiem, z 15 mln. to na pewno trzeba by było na niego wyłożyć, no ale lepszy on niż powrót Demichelisa albo Lucio, albo Van Buyten czy Breno chyba.
28.03.2011 15:25
No z 5 zawodników pewnie po sezonie odejdzie z Bayernu więc na pewno ktoś przyjdzie. Ale nie wierzę w wydatki rzędu 70-80 mln. euro bo to w praktyce jest ponad 100 mln. , bo trzeba pamiętać o kontraktach. Także wątpię, jeśli Bayern wyda to max. 40. mln. euro na transfery. Biorąc jednak pod uwagę, że odejdzie tylu zawodników to na pewno nie możemy liczyć na 5 transferów po 20-25 mln. euro. Kto odejdzie-Klose, Breno, Ottl, Van Buyten i może Tymo? W każdym bądź razie jest to spory odpływ jak na jedno okienko. A we wszelkie transfery to uwierzę jak już zostaną potwierdzone oficjalnie bo w ciągu ostatnich 5 miesięcy to już tylu się przewinęło, że ze 4 jedenastki można by skleić.
22.03.2011 20:27
Jak to brać kasę za wejściówki? Bayern na tym nic nie zarobi tylko jeszcze dołoży. Trochę bez sensu takie granie, a sluży tylko celom marketingowym, Bayern w Azji prowadzi dość silną kampanię piarowską, a taka "solidarność" z Japończykami może podnieść atrakcyjność Bayernu i Bundesligi w oczach Japończyków. Z punktu widzenia sportowego, to jednak rozgrywanie takich meczów to kiepski pomysł.
22.03.2011 20:19
Może i średnio, ale ja tam w następnej kolejce trzymam kciuki za BVB bo grają u siebie z Hannoverem. Mnie to już BVB jest obojętna bo mistrza tak czy inaczej mają, zostało tylko 7 kolejek i nie wierzę, że przepuszczą tę 7 pkt. przewagę. Tym bardziej, że Bayern gra jeszcze z Bayerem u siebie i myślę, że urwiemy im punkty i BVB znowu odskoczy. A takie wpadki jakie się trafiły teraz Borussi to normalne w przeciągu sezonu.
21.03.2011 01:02
Dobra, już niech tak nie kozaczą z tą Ligą Europejską i jej nie traktują w taki pogardliwy sposób bo tej "kiepskiej" LE z taką grą by na pewno nie wygrali, max. 1/4 finału.
20.03.2011 19:41
Jeśli tak to dobrze, że nic poważniejszego, poza tym, nie pojedzie na zgrupowanie reprezentacji Holandii bo w przyszły weekend mecze el. Euro2012 i towarzyskie, także se odpocznie i czegoś gorszego nie nabawi.
19.03.2011 18:31
Weźcie z tym Hiddinkiem wyluzujcie, prawda jest taka, że od 1988 roku kiedy doprowadził PSV do zwycięstwa w Pucharze Europy to od tamtej [pory nie miał żadnych wielkich sukcesów europejskich. Taki sam arogant jak Gaal i też krytyki nie przyjmuje. I nie wspominajcie o tej Korei w 2002 roku bo to przekręt był jak ich przepychali.
19.03.2011 17:15
Ale ogólnie bundesliga dała du*y w tym sezonie w europejskich pucharach. tylko jeden klub z 6 które zaczynały dotarł do ćwierćfinałów. I to pewnie też si na tym skończy bo Schalke pewnie trafi na Barcelonę lub Real i poleci. Bardzo kiepski sezon się okazał a liczyłęm na Leverkusen, że nawet dotrą do finału LE.
18.03.2011 12:07
Z taką grą to niestety, ale i Liga Europy to od 1/4 finału byłaby dla Bayernu wielkim wyzwaniem. Więc niech już tak nie kozaczą bo już od 1/8 finału w LE jest piłka na wysokim poziomie i frajerów do ogrywania po 5:0 tam nie ma i mogę się założyć, że nie wygraliby Ligi Europy.
17.03.2011 21:55
Dobrze, że jeszcze Schalke zostało to jest komu kibicować, teraz trzymajmy za nich kciuki tak jakby to Bayern grał. Ale by były jaja...Inter trafia na Schalke i Schalke ich wykopuje:D. Chociaż mają troche popieprzony zarząd, że w takim momencie pozbyli się Magatha debile.
16.03.2011 15:28
Dokładnie, też nie mogłem długo zasnąć, dopiero chyba po 3 w nocy jakoś przyciąłem komara, a tak ze 3 godziny z boku na bok i poczucie jak po finale w 1999 roku. Daję sobie na jakiś czas spokój z oglądaniem Bayernu. Jutro obejrzę Leverkusen z Villareal i obowiązkowo Schalke w 1/4, a tak psychicznie muszę odpocząć i nie patrzę na Bundesligę na razie bo to za bardzo boli. No może tylko 2 Bundesligę będę sobie oglądał dla odprężenia tylko.
16.03.2011 15:24
Półfinały - Barcelona-Real i Schalke-Manchester, a Schalke chyba pierwszy mecz z Interem gra na wyjeździe. Pierwsze mecze 5/6 kwiecie, rewanże tydzień później.
18.03.2011 12:20
Bayern zagrał po prostu frajersko, a takie frajerstwo nie może się skończyć dobrze, bo to wisiało w powietrzu przez ostatnie 30 minut meczu. Bayern oddał inicjatywę Interowi i zostawiał bardzo dużo miejsca w środku pola, niestety to pozwalało Interowi rozwijać skrzydła, na co nie pozwalał Bayern przez pierwsze 15 minut 2 połowy. Bayern był uśpiony, a przy wypadach do przodu brakowało zdecydowania, za dużo było zabawy piłką zamiast szybkich podań, prób strzałów z daleka itp. No niestety, ale Bayern zasłużył na taki los, co jest bardzo przykro i czuję się trochę jak po finale w 1999 roku. W tej chwili daję sobie spokój na jakiś czas oglądanie futbolu, zwłaszcza Bayernu i Bundesligi. Obejrzą tylko jeszcze Bayer Leverkusen no i Schalke obowiązkowo w 1/4, ale tak to muszę odpocząć po tym dzisiejszym. Sezon jest kompletnie stracony, dobrze, że po sezonie żegnamy się z Gaalem bo bardzo dużo bałaganu było w składzie od początku sezonu. Taka jest piłka, wygrywa ten kto strzela gole, a nie ten kto ma więcej piłki czy szans na zdobycie gola.
15.03.2011 23:28
Ogólnie to stawianie na Van Buytena dość ryzykowne bo jestem pewien, że będzie się zmagał z Eto, który już w pierwszym meczu mocno kręcił Badstuberem i Tymoszczukiem i trzeba przyznać, że tylko dzięki fantastycznemu wieczorowi Krafta nic nie wpadło dla Interu. Ale czy teraz Badstuber jest lepszy od Van Buytena? Trudno powiedzieć, Holgerowi ostatnie mecze wychodziły na prawdę bardzo średnio. Myślę, że jednak najlepszym rozwiązaniem byłby Breno jako taki plaster na Eto. Ale z drugiej strony strasznie trudno wyróżnić kogoś z trójki Breno-Buyten-Holgr-choć w pierwszym meczu Breno wypadł bardzo pozytywnie.
15.03.2011 11:42
Już tego Bendera to do Bayernu od dwóch lat chyba sprzedają, a najśmieszniejszą plotkę jaką czytałem to miała być wymiana, że Ribery do Arsenalu a Bender+15 mln. do Bayernu. Podobno interesuje się nim też BVB co moim zdaniem też jest plotką bo BVB nawet biorąc pod uwagę, że będzie grała w LM to nie kupi tak drogiego zawodnika, który w dodatku strzela mniej więcej tyle goli co Lewandowski i jest podobny stylem gry. Taki frajerski transfer to może zrobić np. Wolfsburg albo HSV bo oni czasem wyskoczą z czymś takim za taką kasę. Plota.
14.03.2011 13:20
Dobra, niech Van Gaal dogra ten sezon do końca i idzie w pizdu. Długo go broniłem i byłem zwolennikiem, ale to co robi teraz to czasem zakrawa na dywersję. Ciągłe zmiany w składzie, zwłaszcza obrona to ciągły eksperyment, zawodnik który jednego tygodnia grał dobrze na swojej nominalnej pozycji za tydzień jest przenoszony na inną i na odwrót, i tak w kółko. Van Gaal jest uparty i na siłę nie dostrzega swoich błędów i rotuje tym składem tylko po to, aby na siłę udowodnić, że ma jakąś koncepcję, a nie ma żadnej i się pogubił, a gdy jakiś dziennikarz pyta go dlaczego tak robi i tak obrona słabo gra to zaraz oburzony odpiera "że to on jest trenerem i wie lepiej", ok, wie lepiej, ale widać też, że popełnia strasznie naiwne błędy. I właśnie głównie dlatego się z nim żegnamy po sezonie, bo jest uparty, nie dostrzega błędów, które popełnia i dalej w to brnie z klapkami na oczach. Dobrze, że tylko pół roku Gustavo pogra pod Louisem to jest szansa, że się nie zmarnuje i nie rozmieni na drobne, a jak przyjdzie trener nowy to go ustawi tam gdzie czuje się najlepiej.
12.03.2011 15:34
O fakkk...w pierwszym składzie ma wybiec Van Buyten dziś, no to na pewno coś wpadnie dla HSV.
12.03.2011 11:17
Rozumiem, że Ligi Mistrzów nic nie przebija pod względem prestiżu, finansów i zainteresowania, ale bez przesady, Liga Europejska to też świetne rozgrywki, na których Bayern też może dużo zarobić, w dodatku byłby tam głównym faworytem do zwycięstwa, a ja bym chętnie zobaczył zwycięstwo FCB w LE niż np. FCB w 1/2 LM. Tam też są bardzo atrakcyjni rywale. Oczywiście, że lepiej grać w LM, ale jeśli zagrają w LE to tragedii nie będzie...no chyba, że z tego powodu nastąpi likwidacja Bayernu, wyprzedaż całęj kadry, a ostatni gasi światło.
12.03.2011 11:09
No i o czym to ma niby świadczyć? Schalke jest 10 w lidze, a w LM już 1/4 i pokonali na swojej drodze takie firmy jak Benfica, Lyon, a teraz Valencia,+ Hapoel, a w DFBG są w finale. To dwie różne historie. Mają gorszy okres, ale każdemu się taki trafia w trakcie sezonu, poza tym w lidze do zdobycia jeszcze 27 pkt. a w LM droga ciągle otwarta, róznie może być...jeśli awansujemy do 1/4 a tam trafimy np. na Tottenham, Schalke albo Szachtar to szanse na 1/2 są 50/50, także jeszcze wiele się może wydarzyć, a jeśli Bayern w tym sezonie dojdzie do 1/2 LM to uznam to za spore osiągnięcie.
10.03.2011 15:23
A co to w ogóle ma znaczyć "czy zawodnicy będą mieli motywację po tym"? Nie rozumiem tego, zawodnik jest zawodnikiem a nie politykiem i czy filozofem i ma wykonywać swoje obowiązki. Jak się zmienia szef firmy to jakoś nie zmienia to faktu, że pracownik ma zmienić z dnia na dzień podejście do obowiązków. I niby dlaczego mają tracić tę motywację? Sezon trwa w najlepsze, w lidze jeszcze 9 meczów i do zdobycia 27 pkt. no i przede wszystkim Liga Mistrzów, tu motywacji nie trzeba szukać bo ona jest oczywista, a jesli zawodnicy by mieli takie podejście to znaczy, że nie tylko nie zasługują na 2 mln. euro, ale nawet na 1000 euro by nie zasługiwali.
08.03.2011 06:33
Hahahaha, ale media wymyślają gamoni. Poza Sammerem to niech cała reszta trzyma się jak najdalej od trenowania Bayernu bo skończymy w środku tabeli z takimi "tuzami". No jeszcze Rijkard ujdzie. Reszta to jakiś szrot. Ja przepowiem przyszłość-Van Gaal zostanie. W sobotę Bayern wygra z HSV, w srode awansuje dalej w LM i wróci do normy wszystko.
07.03.2011 12:18
Ale dziś HSV dał ciała 2:4 z Mainz u siebie. W przyszłym tygodniu wychodzi na to, że HSV to dobry rywal na odbudowanie psychiczne. A czy zmiana trenera przed tak ważnymi meczami jak teraz wyjdzie na dobre? Chyba mogłoby sie to przyczynić do pogłębienia chaosu, zwłaszcza przed meczem z Interem. Jeśli zagrają tak jak w Mediolanie to jestem spokojny o ten mecz. Bayern teraz się skupił tylko na LM i chcą ją wygrać, i ok, mogą nawet zająć 6 miejsce, a jak wygrają LM to w przyszłym sezonie i tak będziemy grać w LM.
06.03.2011 20:35
No jeśli do końca sezonu będzie Gerland z Schollem to dopiero będzie kabaret i cyrk, przecież Scholl to jest totalny nowicjusz w tej sferze, a Gerland to też tylko dodatek. To jak już mają zwalniać Gaala to niech zatrudnią Jola, to jest jednak dobry trener, z dużym doświadczeniem międzynarodowym, ograny w kilku ligach i w Niemczech też. W sumie szkoda, że wtedy nie postawili na Heynckesa jak go wzięli na te kilka ostatnich kolejek.
06.03.2011 14:39
No z tym samokrytycyzmem to prawda, jeszcze w piątek Van Gaal na konferencji powiedział, że on w sumie nie widzi, że popełnia jakieś błędy i robi wszystko jak trzeba. Ale potem powie "unglaublich".
06.03.2011 14:09
No ale ja nie wiem, czy Wy nie pamiętacie, że Sammer był przez dwa sezony trenerem BVB i właśnie w 2 lata osiągnął tyle z BVB (mistrzostwo i finał UEFA?) Aha, pracował też sezon w VFB Stuttgart i zajął z nimi 3 miejsce i to jako bardzo młody trener to sięgnął bo miał wtedy chyba ze 36-38 lat. Z jednej strony widzielibyście młodego Kloppa w Bayernie, który mniejsze sukcesy do tej pory osiągnął od Sammera, a z drugiej Sammer nie o nie. W dodatku świetną robotę odwala w DFB w zakresie szkolenia.
06.03.2011 14:02
Ale w zasadzie to dlaczego Sammer byłby zły? W 2001 wygrał z BVB mistrzostwo w podobnym stylu jak obecnie Klopp, a w 2002 dotarł z BVB do finału pucharu UEFA, także doświadczenia i w lidze i w europejskich pucharach nie można mu odmówić.
06.03.2011 13:54
Choć myślę, że jeszcze tym razem Vaqn Gaal zostanie.
06.03.2011 11:32
Rangnick na pewno nie będzie, jeśli już, kiedyś sam Uli powiedział o nim, że to kiepski trener bo jedynie w pierwszym sezonie pracy z nowym klubem osiąga wyniki a potem go wywalają. Także Uli i Rangnick w jednym klubie-to się raczej nie sprawdzi. To prawda, podobno romansował z Wolfsburgiem, ale najprawdopodobniej będzie chciał go zwerbować HSV od nowego sezonu. Także jeśli już to najbardziej prawdopodobny jest Sammer...ale czy połączy funkcje dyrektora sportowego DFB i trenera FCB? Moim zdaniem prawdopodobny jest też Augenthaler, tym bardziej, że pracuje na przedmieściach Monachium w Spvgg Unterhaching.
06.03.2011 11:20
SSV Ulm 1846 strzelił tego gola...tak tak, grał taki klub przez jeden zeson w Bundeslidze, a jego trenerem był Rangnick.
04.03.2011 19:02
Kroos to zagra na pewno. pewnie na pozycji Schweinsteigera.
04.03.2011 17:56
Przecież Demichelis dawał się robić w konia na każdym kroku praktycznie...kurde, zapomnieliście już, że gdy nie grał to od razu mniej bramek tracilismy. Wczoraj z Demichelisem w składzie Real zmiażdżył Malagę 7-0, a Demichelisowi znowu nogi sie plątały i nie wiedział co się dzieje na boisku.
04.03.2011 12:58
No rzeczywiście...przytaczanie Demichelisa, że niby to błąd jego pozbycie się, to zwykła głupota, a kolejny dziennikarz chce zabłysnąć oryginalnością.
04.03.2011 12:53
Nie chodzi mi o taktykę, że ktoś ją rozpracował, tylko o samych piłkarzy. Jesli jakiś dziennikarzyna się wyżywa na Robbery i pisze, że to słabi piłkarze to jest zwykłym prostakiem. Jeszcze w zeszłą środę ci sami dziennikarze pisali pewnie o fantastycznym występie w Mediolanie. Uważam po prostu, że z obecnej sytuacji w Bayernie robi się tragedię i histerię. Codziennie na DSF oglądam Bundesliga Aktuell o 18:30 i czasem po prostu jest irytujące jak niemieccy dziennikarze uczepia się jednego tematu to go wałkują i wałkują rozdmuchując jakąś sytuację do granic możliwości. Chciałbym tylko zauważyć, że Schalke zagrało zupełnie inaczej od BVB. O ile pierwsza połowa z Schalke była rzeczywiście statyczna to drugą totalnie zdominował Bayern. Schalke tylko się broniło, zupełnie nic nie zagrali, FCB całą drugą połowę atakował i nie mieli szczęścia po prostu.
04.03.2011 12:11
Tego typu artykuły są żenujące. Bild po prostu jest strasznie koniunkturalną gazetą i pisze to co w danym momencie wypada. Jeśli Ribery i Robben są słabi to znaczy, że na świecie w ogóle nie ma czegoś takiego jak dobry piłkarz. Poza tym, to jaką panikę się robi po ostatnich dwóch porażkach to jest histeria i nic więcej. Radzę mieć swój rozum i nie kierować się tym co napisał jakiś sfrustrowany dziennikarzyna, który w końcu znalazł okazję i pretekst żeby napisać trochę wypocić o Bayernie i Robbery.
04.03.2011 10:51
Ze 30 mln. euro by musiał Manchester wyłożyć, albo ze 20 i kogoś sensownego dorzucić Schalke pewnie. Magath nie jest frajerem i tak łatwo się takiego zawodnika nie pozbędzie, a jeśli nawet to za dużą kasę. Zresztą ta cała dyskusja o bramkarzach w ostatnim czasie to jakieś chore bicie piany.
02.03.2011 12:51
No cóż...takie porażki i mecze jak ten ostatni z BVB zdarzają się Bayernowi u siebie niezmiernie rzadko, a Bayern nie ma w zwyczaju powtarzać takich meczów seryjnie i utrzymywać tego typu passy zwłaszcza u siebie. Dlatego jestem pewien, że jutro FCB awansuje do finału DFB i nie da ciała z Interem.
02.03.2011 00:29
Mertesacker jest jedna z głównych przyczyn tej fatalnej postawy obrony Werderu. Sprowadźmy sobie Mertesackera, a za rok będziecie go wyklinać jak Buytena. Koleś jest tak sztywny i nieruchawy, że po prostu trwoga go mieć w obronie i zagrożenie.
01.03.2011 18:25
Taaaa...i niech jeszcze oddadzą wpływy z biletów na Signal Iduna Park. Nie będą musieli spełniać żadnych warunków Bayernu bo Klosemu po sezonie się kontrakt kończy i jest wolnym zawodnikiem do wzięcia.
01.03.2011 13:32
Ile? 20 mln? Może jeszcze tzw. słynne frytki do tego. I pewnie jest kolejnym Maradonną. Pogieło ich z tymi cenami juz kompletnie.
28.02.2011 17:52
iiiii jedziemy... narzekamy, krytykujemy, wyzywamy. Start
28.02.2011 17:50
Neuer do Bayernu, a Kraft do Schalke+18 mln. euro-bardzo bym się cieszył z takiego rozwiązania gdybym był kibicem Schalke. W dodatku brawo, bardzo inteligentnie zrobił Beckenbauer a teraz Van Gaal, że poruszyli ten temat właśnie teraz, w trakcie i tak już gorącego okresu kiedy jest masa ważnych meczów. Na pewno robienie takiej siary pomaga.
28.02.2011 17:27
Większośc z was tutaj są jak chorągiewki, w środę było ach i och, tak samo było np. po meczu z Hoffenheim, zachwyty i ekstaza. Po meczu z BVB normalnie apokalipsa,upadek Bayernu, Bayern przestaje istnieć, spada do 2 ligi, nie gra w lidze mistrzów. Śmiałbym się jak za kilka lat okaże się, że Kraft będzie bronił w AC Milan, Interze albo Chelsea a wy tu będzie znowu wypisywać swoje eksperckie komentarze, "jak zarząd mógł go sprzedać, mieć wychowanka za darmo i oddać go za nic, to wina Beckenbauera i Nerlingera bo nie podpisali z nim kontraktu zawczasu tylko czekali na ostatnią chwilę". Itp. itd. Ogólnie nie czytam już tu za wiele komentarzy bo większość to eksperci zza monitora komputera i znawcy grający w FIFE i oglądający skróty meczów, albo same bramki.
28.02.2011 14:48
Dobra, już wyluzujcie z tą krytyką i wywalaniem Van Gaala, jeszcze 3 dni temu pialiście z zachwytu, a teraz 90% ekspertów w rodzaju " a nie mówiłem". Po 1) od rundy wiosennej było jasne, że Bayern się skupi na Lidze Mistrzów, po 2) po tak ciężkim meczu jaki był w Mediolanie drużyna miała zaledwie 2 dni na regenerację sił, a tamten mecz był grany w bardzo szybkim tempie cały mecz bez przestojów. Po 3) takie mecze jak dziś się zawsze zdarzają, ale to nie powód by sobie używać na tej drużynie jak na starej kobyle bo ci, którzy tu najgłośniej krzyczą to chyba grają najwięcej w piłkę, ale na komputerze. Opanujcie się, bo to większość z was tu wypisuje pod wpływem emocji to jest czysty debilizm.
26.02.2011 20:40
Mowa moja będzie krótka-nie wrzucajcie nam Manuela do naszego ogródka. Kraft za dwa lata będzie bramkarzem tej samej klasy co Neuer czy Adler. I będą nam go chciały wyciągnąć różne Manchestery, Milany czy Barcelony. Poza tym, słyszałem o takiej możliwości,że Neuer przyjdzie do Bayernu a do Schalke pójdzie Kraft i jakieś 15 mln. euro. Schalke by zrobiło zajebisty interes na czymś takim.
26.02.2011 12:47
Tylko, że jedynie poza Hummelsem to Bayern nie potrzebuje kupować z BVB, nie dlatego, że są tam o tyle słabsi piłkarze co po prostu Bayern już ma obsadzone wszystkie pozycje bardzo mocno, poza wspomnianą obroną no i atakiem na przyszły sezon. Na prawdę jestem bardzo ciekawy kogo Bayern w lato sprowadzi w roli nowego napastnika. No chyba, że liczą na Olicia, bo Klose odejdzie na pewno. Ale raczej na pewno ktoś do ataku przyjdzie. W Niemczech to widziałem Helmesa w tej roli, tym bardziej, że był w zimie do kupienia za 8 mln. ale Wolfsburg go kupił więc już po. Ciekawy jest też Papis Demba Cisse z Freiburga. Choć za napastnikiem Bayern powinien rozejrzeć się we Francji bo tam jest masa utalentowanych i dobrych piłkarzy ofensywnych.
25.02.2011 16:23
Nie zapominajmy, że w najbliższą środę Bayern gra 1/2 DFB Pokal z Schalke, strasznie, oby to nie wpłynęło na świeżość w Bayernie.
25.02.2011 12:50
Wczoraj Napoli odpadło z LE po porażce z Villareal 1-2, co prawda VFB też przegrał 0-2 z Benficą, ale awansował Bayer, a Bundesliga ma już trochę ponad 8 pkt. przewagi na SerieA i właśnie wczoraj oficjalnie Bundesliga wywalczyła 4 miejsce w Lidze Mistrzów od sezonu 2012/2013 kosztem Włoch:D. A tak na marginesie...VFB chyba spadnie i to na 100% niestety bo grają na prawdę bez ładu i składu, nie bardzo wiedzą jak, szkoda ich bo trudno sobie wyobrazić BL bez VFB, dlatego no niestety, ale po Bayernie to najmocniej kibicuję VFB właśnie.
25.02.2011 11:43
Jeśli ktoś jeszcze pisze, że Gomez to szczęściarz, wydra, która tylko czeka na piłki i ogólne drewno, to niech znajdzie jakąś ścianę w pobliżu, ustanie na przeciwko niej i walnie się mocno w głowę, może się polepszy. Przecież Gomez wczoraj pracował mocno na całym boisku, angażował się w obronie i kilka razy odebrał ładnie piłkę przeciwnikowi w środku boiska. Poza tym, czytam tu ciągle po wczorajszym meczu, że Ribery zagrał słabe spotkanie...no nie mogę, ludzie nie grajcie w te FIFY i inne gry, bo tracicie kontakt z rzeczywistością. Ribery wiele razy przytrzymywał piłkę i brał na siebie 2,3 piłkarzy na raz w momencie gdy Bayern wychodził z obrony, to pozwalało zyskać czas i na nowo się ustawić, uspokoić grę i zewrzeć szyki. Świetnie techniczny, przetrzymywał piłkę i trudno było ją mu odebrać. Ogólnie świetny występ całego zespołu poza wpadkami Badstubera i Tymo, ale wiadomo, że w meczu jest to nie do uniknięcia.
24.02.2011 14:12
Ja się obawiam, że mogą podejść do Interu ze zbyt dużym respektem, i tylko to. Oby nie dali się zepchnąć do obrony od początku, tylko po prostu grali swoje, nie ważne czy na Meazza czy na Allianz bo Inter na prawdę w tym sezonie od początku nie gra nic wielkiego co pokazał w meczach grupowych LM. 3 zwycięstwa, 2 porażki i 1 remis. Tottenham pokazał jak należy z nimi grać i pewnie wygrałby oba mecze gdyby nie głupia czerwona kartka na początku meczu Heurelio Gomesa. W dodatku też ta obrona straciła dużo bramek w fazie grupowej bo aż 11, także są do ogrania i u siebie i na wyjeździe.
22.02.2011 12:12
Jeśli masz w swoim mieście Adidasa to raczej powinni sprowadzić bez problemu, a jak przez net to można zamówić na stronie Bayernu...zresztą, jest masa sklepów wysyłkowych w necie, które się zajmują wysyłka oryginalnych trykotów klubów...allegro tylko jedno z wielu miejsc.
21.02.2011 19:46
Oglądać to wielu zawodników się ogląda, ale moim zdaniem to tylko oglądanie no bo po co on do Bayernu skoro w środku Bayern ma na prawdę wysoką jakość i w czym przebierać. Poza tym, przecież jest Ekici, który Hazardowi nie ustępuje, w dodatku wychowanek i za darmo. 18 mln. to kupa kasy i można za to sprowadzić bardzo wysokiej klasy obrońcę.
21.02.2011 17:58
No widzisz Gruchamix...nie będziesz musiał, jak wczoraj, oglądać redtube tylko masz 2 w 1;D
20.02.2011 13:22