DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: ozzy Strona 1

Dawno czegoś takiego nie widziałem. Genialna postawa i skuteczność naszych. Gnabry z Lewym rozstrzelali Koguty i nawet sędzia nie dał rady im w tym przeszkodzić.
W kwestii indywidualnych występów, nie rozumiem czemu Pavard był przez wielu krytykowany. Owszem, początek miał nerwowy, jak zresztą cały blok obronny, ale potem wyglądał naprawdę solidnie i należy mu się spora pochwała za grę na swojej słabszej, lewej stronie. Tolisso też z nawiązką odrobił stratę bramki. Jakby nie było zaliczył 3 asysty i grał naprawdę dobrze. Wytłumaczenie jego lepszej gry w drugiej połowie jest proste. Thiago można prawdziwie docenić dopiero jak nie ma go na boisku. To on nadaje kształtu naszej grze w środku pola.

01.10.2019 23:43

Powrót starego hymnu bramkowego! Yay!

31.08.2019 16:07

Co za czołg z tego Lucasa :O Jedyny pozytyw póki co.

31.08.2019 16:02

No i niestety. Na boisku od razu widać kasę. U Lucasa i Coutinho (akurat w jego przypadku mowa o wartości, a nie o pieniądzach, których (jeszcze?) za niego nie daliśmy) od razu widać luz i swobodę w grze. Pavard i Perisic na razie trochę nerwowo, ale liczę, że będzie lepiej.

31.08.2019 15:50

Już 11 lat czekałem aż mój dziecięcy idol wróci do klubu. Witamy z powrotem Oli!

30.08.2019 12:48

Co tak jęczycie na tego Comana? Przypominam, że prowadzimy 1:0 po karnym, którego to on wywalczył. Owszem, poza tym jego gra nie powala, ale widać, że gra odważnie i bez kompleksów, a taka postawa jest potrzebna w tej nienaoliwionej przez Kovaca "maszynie".

Jesteście zbyt rozpieszczeni Frąkiem, ale nie oszukujmy się. Drugiego takiego nie dostaniemy.

24.08.2019 19:03

Jestem w stanie usprawiedliwić wypożyczenie Perisica, ale tylko i wyłącznie, jeśli Sane do nas przyjdzie, a Chorwat będzie zastępstwem do czasu wyleczenia Leroya. Jeśli chociaż przez chwilę pomyślą o jego wykupieniu, to powinni ich wywieźć na taczkach.

09.08.2019 16:06

@hoven Nie no, jasne. Koleś, który dosłownie przyszedł i zrobił różnicę, która zaważyła na tym, że zamiast finałowych porażek, zdobyliśmy jedyną potrójną koronę w historii klubu (przy okazji przypomnę ciekawą statystykę, 100?lnych podań w finale LM) nie był ważny. Oczywiście wiem, że uwzględniłeś w swoim komentarzu sezon 2012/2013, pisząc, że był "dobry" (dobry? naprawdę? użyłbym raczej słowa 'genialny'), ale jestem gotów wysunąć tezę, że piłkarz, który walnie przyczynił się do najobfitszego w tytuły roku w historii klubu nie tyle okazał się być ważny w perspektywie jego pobytu w Bayernie, ale w perspektywie całych 119 lat istnienia klubu.

Dla fanów koszykówki z pewnością trafną analogią okaże się być osoba Kawhi Leonarda, który poprowadził nie tak dawno drużynę Raptors do jedynego w jej historii tytułu NBA. Facet bronił barw zespołu z Toronto przez 1! sezon i osiągnął to, czego nie udało się osiągnąć takim legendom jak Vince Carter czy Tracy McGrady.

Tak samo jest z Javim. Oczywiście nie twierdzę, że był wtedy naszym liderem i najważniejszą postacią, ale faktem jest, że stworzył razem z Bastianem jeden z najskuteczniejszych duetów pomocników w historii Bayernu i bez ich współpracy nie wspominalibyśmy dziś walca, który przejechał się po Juventusie czy Barcelonie. Facet nigdy nie był wirtuozem, ale charakterem i wolą walki zasłużył na wdzięczność i szacunek kibiców. Choćby dlatego, owszem, był i będzie kozakiem.
Zresztą nie udawajmy, że wkład Javiego w nasze sukcesy w ostatnich latach ograniczył się tylko do tamtego pamiętnego sezonu. Oczywiście, kontuzje trochę spowolniły jego bawarską karierę, ale nie przeszkodziło mu to w pełnieniu kluczowej roli w bardzo znaczących meczach, jak na przykład pamiętny finał PN z Borussią grany w systemie z trzema obrońcami. Mamy 2019 rok, a on wciąż potrafi pokazać dlaczego jest naszym najlepszym destruktorem i, co więcej, stać go na to w najważniejszych momentach. Abstrahując od tego jak cały dwumecz się dla nas zakończył, mogę przypomnieć tegoroczne 0:0 na Anfield.
Może przesadzam z reakcją. Wróć. Na pewno przesadzam z reakcją, ale nie mogę nie zareagować jak ktoś nie potrafi docenić takiego wojownika. Javi nigdy nie narzekał, gdy przyszło mu usiąść na ławce, nigdy nie był w centrum kontrowersji i zawsze przyczyniał się do dobrej atmosfery w klubie, a gdy tylko dostawał szansę na boisku, zawsze wkładał w grę całe swoje serce. Tak, tacy zawodnicy są kochani przez większość kibiców i z całą pewnością na to zasługują.

18.07.2019 01:48

Rodri i Roca to dość podobni zawodnicy i wcale nie wyrokowałbym, który rozwinie się lepiej. Oczywiście na tę chwilę nowy nabytek Manchesteru City ma przewagę, ale nie zapominajmy, że grał w Atletico, a nie w Espanyolu, a to podbija wartość piłkarza. Liczę bardzo, że (zakładając, że zostanie potwierdzony) Roca dorośnie do roli następcy Javiego.

17.07.2019 03:11

Czy ta histeria naprawdę jest potrzebna? Raz jakiś angielski szmatławiec poda, że Sane zostaje w City i od razu zaczyna się wylewanie pomyj w stronę zawodnika i zarządu okraszone rozpisywaniem apokaliptycznych wizji upadku Bayernu. Po kilku dniach pojawia się informacja, że Sane skłania się ku przejściu do Bayernu i na stronce niektórzy rozkręcają festiwal szczęścia. I tak w kółko... Nie prościej na spokojnie poczekać i przygotować się na każdą ewentualność? Zaakceptujcie, że nic konkretnego nie wiemy i tyle.

15.07.2019 16:02

@KingWizard Okazuje się, że to jakiś portal Marokańczyków w Holandii. Nie brzmi to jak renomowane źródło, ale może mają jakichś insiderów.

14.07.2019 21:08

FC Bayern close to sign Ajax player Hakim Ziyech for 30 million euros. Hasan Salihamidzic already met with Ziyech's agent Mustapha Nakhli to conclude the deal.

Jeśli to prawda, byłby to świetny ruch. Oczywiście zakładając, że jest szykowany jako bezpośredni następca Jamesa, a nie jako skrzydłowy.

14.07.2019 20:48

Uff, jeszcze pamiętałem hasło do konta :) Do konkretów.
Pavard i Kabak to dwaj młodzi i solidni obrońcy, idealni na wzmocnienie ławki i mający potencjał do wskoczenia poziom wyżej. Gdyby reszta zawodników Stuttgartu grała jak wspomniana dwójka, to z pewnością utrzymaliby się w BL. Też jestem zaniepokojony tym jak może się skończyć to okno, ale nie popadajmy w skrajności. Lucas i Sule to dwa pewniaki do pierwszego składu, więc to dość oczywiste, że zarząd nie rozpatrywał potencjalnych kandydatów do wzmocnienia wyjściowej jedenastki. Pomijając ten fakt, i tak nie rozumiem tej zbiorowej obsesji na punkcie de Ligta. Owszem, jest genialny jak na swój wiek, ale też trochę przereklamowany (jak zresztą każdy ze szkółki Ajaxu, renoma robi swoje). Lubi mu się zdarzyć babol i nie jest ani zbyt szybki, ani zbyt zwrotny, a wiemy przecież jakie preferencje w tej kwestii ma Niko. Już pal sześć moje czepianie się jego umiejętności, ale kwestią kompletnie go dyskwalifikującą są żądane zarobki i osoba Mino Raioli (za 3 lata już byłby smród i granie o transfer). Zaburzanie struktury płacowej dla 19 latka to recepta na katastrofę. Nie dziwię się, że Barcelona z niego zrezygnowała.

26.06.2019 22:23

Rodri byłby świetnym wzmocnieniem, a skojarzenia nasuwają się same... Już jeden rosły Hiszpan grający na DM-ie do nas przyszedł. W jego pierwszym sezonie cieszyliśmy się z potrójnej korony :)

15.05.2019 22:10

Zdecydowanie najgorszy news ostatnich dni. Jeśli rzeczywiście sprowadzenie ten Haga jest poza naszym zasięgiem, to już wolę dać drugą szansę Kovacowi i zrobić kolejne podejście za rok. Obecnie nie ma zbyt wielu ciekawych alternatyw dla szkoleniowca Ajaxu. Kandydatura van Bommela, przy całej mojej sympatii do naszego byłego kapitana, brzmi jak ponury żart.

15.05.2019 15:54

Coman... Ależ ten chłopak dzisiaj gra. Pokazuje, że wciąż nie jest za późno i jeśli zdrowie dopisze, może wejść na poziom klasy światowej.

24.04.2019 22:38

Zadziwiające jest to jak lekką ręką niektórzy pozbyliby się Thiago. Przecież ten człowiek to mózg naszej drużyny. Nie zastanawia Was, że każdy trener, od Pepa po Kovaca, rozpoczynał ustalanie składu od Alcantary? Owszem, można się przyczepić, że jest podatny na kontuzje (chociaż dawno, tfu, tfu, nic nie złapał). Było też sporo takich, którzy twierdzili, że znika w ważnych meczach (osobiście nie zauważyłem takiej prawidłowości), ale litości. Facet potrafił w szczycie formy zdominować Modrica i Kroosa czy też bić rekordy Bundesligi. Thiago pokazał, że zależy mu na Bayernie i odważę się stwierdzić, że z biegiem czasu wykształcił "bawarski gen". Pozbywanie się boiskowego generała w kwiecie wieku to jakiś absurd, a już nie wspomnę o chęciach dopłacania do wymiany z Sane. Zaręczam Was, że gdyby Bayern ogłosił, że Thiago jest na sprzedaż, potencjalna cena spokojnie przebiłaby kwotę, jaką trzeba wyłożyć na Sane.

Czy to jeszcze pokłosie czasów, w których był podział na zwolenników Guardioli i fanatyków #PepOut? Czy na Thiago wciąż w niektórych oczach ciąży łatka "pupilka Guardioli" czy jest może jakiś inny powód? Chętnie się dowiem.

24.04.2019 14:49

@Rufus87 Oglądaliśmy ten sam mecz? IMO Kimmich był jednym z najjaśniejszych punktów naszej drużyny w Liverpoolu, choć oczywiście w formacji defensywnej to Hummels grał pierwsze skrzypce.

08.03.2019 02:13

Z Pavardem akurat wiemy już oficjalnie.

27.02.2019 18:31

Kovac Kovacem, wiadomo, mamy obecnie wiele problemów, ale chciałbym poruszyć inną kwestię. Czy mi się wydaje, czy w BL prawie każda sytuacja stykowa jest gwizdana na naszą niekorzyść? Utarł się mit o bonusie Bayernu, a z tego co widzę, bonus działa głównie w drugą stronę. Wydaje mi się, że sędziowie czasem boją się podejmować decyzje na korzyść Bayernu.

Nie wietrzę spisku, co nie zmienia faktu, że sytuacja, w której prezydentem DFL jest prezes Borussii Dortmund jest niezdrowa i daje amunicję zwolennikom różnych teorii. Przecież osoba piastująca takie stanowisko nie powinna być powiązana bezpośrednio z żadnym klubem (zdaję sobie sprawę, że w świecie piłki trudno o brak jakichkolwiek powiązań, stąd też "bezpośrednio").

Edytowano : 2019-02-02 17:33:15

Nie oglądałem meczu od początku, więc oczywiście nie mogę się wypowiedzieć w kwestii domniemanego karnego dla Bayeru. Zresztą mój wywód nie dotyczy tylko tego meczu.

02.02.2019 17:30

Wcześniej mówiono, że piłkarze nie pomagali Kovacowi, ale dzisiaj to piłkarze uratowali Kovaca (choć było kilka czarnych owiec). Ten człowiek tak zdezorganizował ten zespół, że to się w głowie nie mieści. Poczynając na idiotycznym przechodzeniu ze skrajności w skrajność (vide rotacja na całego -> absolutny brak rotacji), na absurdalnych zmianach kończąc. Jedyne pozytywy z tego meczu, oczywiście oprócz promującego nas rezultatu, to świetne powroty Comana i Thiago (MVP meczu, mimo, że zagrał tak krótko), rozkręcający się Gnabry i niezawodny Lewy.

12.12.2018 23:02

Thiago... Jak ja typa uwielbiam. Miał lepsze i gorsze okresy, ale zawsze był magikiem.

12.12.2018 22:47

Dobra, czara goryczy się przelała. Kovac niech bierze Boa ze sobą...

12.12.2018 22:39

Kovac ma wiele wad, ale nic mnie tak nie irytuje jak jego absurdalne zmiany...

12.12.2018 22:22

Oho, już się zaczyna kabaret pt. Rafinha i jego "krycie"...

12.12.2018 21:04

@Marton I tu się nie zgodzę. Już pomijając aspekty piłkarskie, biorąc pod uwagę wartość marketingową, jaką James może zaoferować swojemu pracodawcy, wg mnie z pewnością znajdzie się jakiś chętny, skłonny wyłożyć te 70 milionów.

28.11.2018 19:42

Jeśli zarząd nie wykupi Jamesa, będzie to przykład skrajnego debilizmu i działania na szkodę klubu. Nawet jeśli obie strony nie widzą jego przyszłości w Monachium, to cena 42 milionów zapewnia nam zysk minimum 30 milionów przy jego sprzedaży. Wielokrotnie słyszałem o dobrych stosunkach Bayernu z Realem, ale dziwnym trafem to najczęściej my idziemy im na rękę. Już widzę jak Perez przepuszcza podobną okazję...

28.11.2018 15:35

Podsumujmy fakty. Kimmich na śp zagrał ostatnio, jak sam przyznał, najgorszy mecz w barwach Bayernu, Goretzka w weekend zagrał bardzo słabo, tymczasem Sanches na tle zespołu wyglądał dość dobrze. Gramy z Benficą i wiadomo, że jest to ważny mecz dla Renato (który swoją drogą brał udział w konferencji, a zazwyczaj oznacza to grę w danym meczu) i w nagrodę Portugalczyk siada na ławce, a do składu wpchany jest Rafinha. Większość naszych problemów nie jest winą Niko, ale jego decyzje personalne są dla mnie czasem irracjonalne. Już nawet nie zaczynam tematu dziadków na skrzydłach, bo alternatyw brak.

27.11.2018 20:12

Można już powoli mówić, że skończyło się tradycyjnie? Jak Kovac wprowadzał Rafinhę za Sanchesa, to stwierdziłem, że jak tego nie wygrają, oficjalnie wskoczę do pociągu #KovacOut. Oto jestem.

24.11.2018 17:30

Właśnie jeśli ktoś z młodszego pokolenia nadaje się na to stanowisko, to jest to Oli. Nie należy mylić Kahna - piłkarza z obecnym Kahnem. Jego piłkarska persona rzeczywiście nie byłaby najlepszym wyborem, ale wystarczy zobaczyć jakikolwiek wywiad albo chociażby studio pomeczowe w ZDF (IIRC), żeby zobaczyć, że tamten Oli to zamierzchłe czasy. Przede wszystkim to bardzo inteligentny facet.

10.11.2018 15:09

Żarty żartami, ale dawać mi już tego Kloppa!

08.10.2018 16:45

Już abstrahując od obecnej dyspozycji (a coś mi podpowiada, że gdyby Gnabry grał tyle co Robben, wnosiłby więcej do gry), nie rozumiem dlaczego dla klubu ważniejsze jest łechtanie ego zasłużonego, ale jednak emeryta, niż rozwój młodego zawodnika, który może nam jeszcze wiele dać w przyszłości. Niestety, choć nie chciałem w to wierzyć, z dnia na dzień przekonuję się, że to Uli każdorazowo zatwierdza skład na najbliższy mecz.

06.10.2018 17:37

Rotacja jakoś dziwnie omija Robbena i potykającego się o własne nogi Tomka. Jak musi czuć się Gnabry...

06.10.2018 17:31

@vaterland Tolisso w meczu z Realem zawiódł? Przecież w tym nieszczęsnym rewanżu walnie przyczynił się do naszej dominacji w środku pola. Przez cały mecz grał kapitalnie, a jedyny zarzut jaki można mu postawić, to niefortunne zagranie do Ulreicha, które w normalnych warunkach i tak nie powinno zakończyć się golem. Miał tego pecha, że Svenowi odcięło na chwilę prąd.

08.09.2018 23:24

Nóż mi się w kieszeni otwiera jak widzę w pierwszym składzie Ribéry'ego zamiast Comana. Gdyby grał Goretzka zamiast Mullera też bym się nie obraził.

12.08.2018 19:24

@lokus Pavard przyjdzie za 35 baniek. Za rok aktywuje się klauzula.

10.08.2018 10:48

https://pbs.twimg.com/media/DkL-nAMXoAExPEr.jpg:large

A tu całe Q&A z Falkiem. Do informacji o Thiago bym się nie przywiązywał, bo wiadomym jest, że Falk nie jest (delikatnie mówiąc) jego fanem i od dawna zależy mu na jego odejściu.

Edytowano : 2018-08-10 10:47:00

Niezawodny Gabricone mnie wyprzedził :)

10.08.2018 10:44

@JazGod Mój drogi, dla Ciebie zrobię wyjątek i Cię zaatakuję, choć normalnie tego nie robię (nie myl zwykłej polemiki z bezmyślnym atakiem). Darmowa lekcja czytania ze zrozumieniem, którego jesteś wielkim, choć niepraktykującym, fanem. Lubisz wklejać do swoich komentarzy setki innych wypowiedzi? Łap, pożywka dla Ciebie...

"Też nie jestem zachwycony działaniami zarządu, ale gadanie co sezon, że PSG, Juve czy City są półkę wyżej nad nami zawsze mnie śmieszy. (...)"

"@ozzy ten szrot jak piszesz PSG w tamtym roku wygrał grupę w której byliśmy"

"Po pierwsze nic nie pisałem o żadnym "szrocie" (PSG jest piekielnie mocne, choć i tak uważam, że mamy lepiej zbilansowaną drużynę) (...)"

Tak wyglądała moja konwersacja z innym użytkownikiem.

A tak zinterpretowałeś to Ty:

" @ ozzy - " ... Po pierwsze nic nie pisałem o żadnym "szrocie""
jeżeli co roku po odpadnięciu z LM mimo ze inni zawinili dostaje się Lewemu - to się powstrzymasz na wiosnę 2019 roku kiedy odpadniemy - wątpię !
to nie lezy w twojej naturze

Otóż powstrzymam się, ponieważ nie jestem kibicem PSG i szkoda mi będzie czasu na nazywanie ich wspomnianym "szrotem", już nie wspominając, że to określenie zostało wepchnięte w moje usta.

Zajmij się chłopie sobą, zanim zaczniesz pouczać innych. Aspirujesz do bycia Stańczykiem tej strony? Mam źle wieści. Stańczyk nie był bezrefleksyjnym błaznem, więc robisz to źle.

Edytowano : 2018-08-10 07:48:13

"źle wieści"
Autokorekta jest jeszcze gorsza...

10.08.2018 07:43

Może to moje pobożne życzenia, ale czuję, że jeżeli Boa odejdzie, sprowadzimy jakiegoś defensora. Ostatecznie Kalle stwierdził tylko, że w tym roku nie kupimy jeszcze Pavarda. Nie powiedział, że absolutnie nikogo nie kupimy. Nie wierzę, że nasz zarząd może być aż tak naiwny, tym bardziej biorąc pod uwagę doniesienia o systemie z 3 stoperami. Może de Ligt? Kto wie? Hummels, Süle, de Ligt, Pavard w sezonie 2019/2020 to marzenie.

09.08.2018 00:28

Obawiam się, że w kwestii Robbery masz rację, ale nie zmiania to faktu, iż czasu nie oszukasz i już niedługo, licząc tylko zawodników z obecnej kadry, może to wyglądać tak:

Neuer 32 - Alaba 26 , Hummels 30 , Süle 22 , Kimmich 23 - Coman 22, Tolisso 24, Goretzka 23 Gnabry 23 James 27 - Lewy 30

Od razu lepiej, a nie zapominajmy, że Pavard już puka do drzwi, Davies to ogromny talent i kto wie kogo jeszcze sprowadzimy za rok. Przeciętny wiek naszej kadry jest wysoki, ale w praktyce nie wygląda to tak tragicznie.

08.08.2018 23:34

Do tego 33-letni Ronaldo stanowi ponad 1/8 wartości ich kadry.

08.08.2018 23:15

@dzordan
Fakt, Juve raz grało w finale, choć i tak nie miało absolutnych szans na jego wygranie, ale mimo to, na przestrzeni ostatnich lat to my byliśmy stabilniejsi i po prostu osiagalismy lepsze wyniki w dłuższej perspektywie. Przyznam, że nie zdziwiłbym się, gdyby Juve w tym sezonie osiągnęło więcej niż my, ale nie zmienia to faktu, że jest to projekt krótkoterminowy. Teraz muszą się martwić czy ten wyskok z Ronaldo im się opłaci (marketingowo oczywiście już się opłacił, ale nie o tym mówimy). Tymczasem my mamy młodego, głodnego sukcesów trenera i nieźle radzimy sobie ze zmianą pokoleniową. Boateng i Hummels się starzeją? Świetnie, bierzemy Sule. Co w tym czasie robi Juve? Oddają Caldarę i biorą emeryta Bonucciego. Mamy młody trzon i możemy z nadzieją patrzeć w przyszłość.

08.08.2018 22:56

@Reeken89 Na szczęście transfery.info to mop zbierający każdy syf z plotkarskiej podłogi. Sam news pochodzi z Le Parisien, które jest jako tako rzetelne, choć też lubią plotki (vide Hazard w PSG). Póki co się nie martwię, bo bardziej ufam BILDowi, choć w kwestii Boatenga jeszcze wiele może się zmienić.

08.08.2018 22:43

Po pierwsze nic nie pisałem o żadnym "szrocie" (PSG jest piekielnie mocne, choć i tak uważam, że mamy lepiej zbilansowaną drużynę), a po drugie, spoko, wygrali grupę, ale stało się to tylko dzięki indolencji Ancelottiego. Jupp potem pokazał im miejsce w szeregu i byliśmy wcale nie tak daleko od zajęcia pierwszego miejsca. Bardziej wymierne są dwumecze z Realem, a to my byliśmy bliżej ich wyeliminowania.

@dzordan ten sam Juventus, który jest półkę nad nami? :P

Panowie, rozumiem krytykę zarządu, ale nie przesadzajmy... Bayern nigdzie się nie wybiera. Jeśli ten sezon nam nie wyjdzie, to wydamy grube miliony, tak jak wszyscy chcą. Sam Uli to zapowiadał i ja mu wierzę. Nie był by to przecież pierwszy raz. Wystarczy sobie przypomnieć dramatyczny sezon 2007/2008 i nasze późniejsze, jak na tamte czasy, szaleństwo na rynku transferowym.

08.08.2018 22:24

Też nie jestem zachwycony działaniami zarządu, ale gadanie co sezon, że PSG, Juve czy City są półkę wyżej nad nami zawsze mnie śmieszy. Rok w rok to samo... Tymczasem wystarczy spojrzeć na wyniki z ostatnich lat, żeby obalić tę niedorzeczną tezę.

08.08.2018 20:47

https://sportbild.bild.de/bundesliga/vereine/bayern-muenchen/boateng-wechsel-manchester-united-geplatzt-56581542.sport.html

BILD i Sportbild podają, że Kovac przekonał Boatenga do pozostania w klubie.

07.08.2018 23:57

Wciąż jest to kontrowersyjna teza. Naprawdę chcesz mi powiedzieć, że tylko w pierwszym sezonie w Monachium Javi prezentował światowy poziom? Zresztą nawet gdyby tak było, samym wspomnianym sezonem udowodnił, że jest zawodnikiem do walki o najwyższe cele.

07.08.2018 21:13

Już abstrahując od tego, że 6 lat temu Javi nie miał jeszcze rozegranego oficjalnego meczu w koszulce FCB...

07.08.2018 19:28

Zdrowego Javiego nie wymieniłbym na żadnego innego klasycznego defensywnego pomocnika na świecie.

07.08.2018 15:03

Właśnie wracam z AA. Odświeżona Arena jest całkiem przyjemna, trzeba przyznać. Do meritum. Mam nadzieję, że Robbery w pierwszym składzie to nie prognostyk na nowy sezon. Robben mocno średni, ale Ribery to już jakiś dramat. Piłka do niego to automatyczna strata. Gnabry od początku się wyróżniał, a Coman pod koniec ponownie pokazał swój gaz i lekkość w grze. Ta dwójka po prostu musi grać. To samo tyczy się Javiego na 6. Ten gość to istny potwór, nie wspominając o bramce.

05.08.2018 22:50

Mozolnie im to idzie, ale pewnie coś prędzej czy później wpadnie, jak zwykle. Nasi zawodnicy niestety na razie bardzo słabo. Leon kompletnie bez formy. Oby jesienią już wrócił do dyspozycji, na którą go stać. Werner znowu pokazuje, że ma potencjał, ale brakuje mu jeszcze przysłowiowego "szlifu". Prędzej czy później trafi do nas, nie mam co do tego wątpliwości, ale na razie trzeba dać mu czas na spokojny rozwój. W Bayernie takiego luksusu niestety nie ma.

P.S. Dawno mnie tu nie było, ale zachodzę w głowę jakim cudem użytkownik Koepke wciąż tu jest. Wystarczy spojrzeć na pierwszy komentarz z brzegu i już naszym oczom ukazuje się godny pożałowania tekst: "Wprowadza jakiś kurw Goretzkow Sulów i innych patalachow a taki Brand siedzi na ławie". O ile samo stwierdzenie może i jest połowicznie prawdziwe, bo Goretzka jest pod formą, o tyle forma jest niedopuszczalna. Przy okazji, Panie Koepke, rozumiem, że w drugiej połowie Brandt na ŚO za Sule?

Edytowano : 2018-06-27 17:07:22

Niedopuszczalna jest oczywiście forma wypowiedzi kolegi Koepke, forma Goretzki jest co najwyżej niepożądana ;)

27.06.2018 17:04

A to dziwne, bo byłbym przysiągł, że Lewy w Bayernie nie wygrał wszystkiego... Między innymi przez swoją indolencję strzelecką w meczach z Realem.

17.05.2018 18:57

Już trochę abstrahując od meczu. Pocieszające jest to jak zaprezentował się Sule wchodząc niespodziewanie w pierwszej połowie. Wiadomo, jest Mats, jest Boa, ale to właśnie Niklas, Kimmich i zdrowy Alaba sąą przyszłością naszego bloku defensywnego. Nie obraziłbym się jakby do tej trójki doszedł De Ligt. Coco też dał bardzo dobrą zmianę. Chłopak w ważnych meczach podwójnie się mobilizuje. Szkoda, że Lewy tak spartaczył jego świetne podanie.
W każdym razie, pomijając czy awansujemy czy nie, możemy z optymizmem patrzeć w przyszłość. Mamy świetny trzon złożony z młodych i głodnych sukcesów zawodników. Oby zarząd swoim skąpstwem nie zaprzepaścił całego tego potencjału.

26.04.2018 00:20

No i niestety wyszła smutna prawda. Kontuzje w ostatnich latach nas zarzynają (swoją drogą ciekaw jestem jak Real by sobie poradził bez 5-6 zawodników pierwszego składu). Rafinha, choćby nie wiem w jakiej był formie, nie jest Alabą. Rok temu wygraliśmy w Madrycie 2:1, więc i teraz trzeba wierzyć. Na plus zdecydowanie Ribery i James. W rewanżu trzeba być skuteczniejszym (Lewy musi się wreszcie obudzić) i wszystko się może zdarzyć. Jakby się nie skończyło, sezon i tak jest udany, biorąc pod uwagę z jakiego kryzysu wychodziliśmy. Najbardziej irytuje ten Real. Nic nie grają, a jak co roku, a to sędzia pomoże, a to jakiś indywidualne błąd i tak się prześlizgują do tych Pucharów...

I jeszcze na koniec się powtórzę: Chapeau bas Franck! Jesteś wielki legendo!!!

25.04.2018 22:58

@jastrzab123 Nie lubisz tego złego Jamesa, co? W meczu z Hannoverem po raz pierwszy od niepamiętnych czasów nie zdobył gola, ani nie zaliczył asysty. Nie nazwałbym tego wyznacznikiem słabej formy.

22.04.2018 09:39

Z Bernatem jest ten problem, jakkolwiek brutalnie to nie zabrzmi, że jest chyba za mało inteligentnym piłkarzem na Bayern. Jego boiskowe decyzje raczej utwierdzają mnie w tym przekonaniu. Wiadomo, że piłkarze nie są zazwyczaj tytanami intelektu, ale na najwyższym poziomie, szybkie myślenie jest kluczowe.

14.04.2018 20:18

Z dostępnych nazwisk wybór chyba optymalny. Młody, niemieckojęzyczny, znający klub i przede wszystkim głodny sukcesów trener. Wyniki Eintrachtu w tym sezonie tylko potwierdzają, że ma warsztat i papiery na zostanie naszą wersją Zidane'a. Jedyna niepokojąca kwestia to jego relatywnie niski autorytet jako trenera, chociaż podejrzewam, że pasją i zaangażowaniem jest w stanie i tę przeszkodę przeskoczyć. Autorytet pomógł Ancelottiemu w relacjach z zespołem? Ta sytuacja chyba dobitnie pokazuje, że samo nazwisko na ławce nie wystarczy...
Jeśli to rzeczywiście prawda, a sądząc po źródle wszystko na to wskazuje, wystarczy mi powiedzieć:
Powodzenia Niko!

13.04.2018 00:40

@Shedi 100% racji. Na szczęście teraz to City jest niszczone :P

12.01.2018 21:30

@xeremeleque

Nie wiem skąd info o wypadku. Dreesen odstrzelił sobie palec w trakcie polowania. Niefortunne, ale o tyle dobrze, że to żaden poważny uraz (choć kłopotliwy z pewnością).

29.09.2017 15:54

Chyba jednak za wcześnie dla Thiago na taki mecz po kontuzji. Rudy powinien właśnie za niego wejść.

27.09.2017 22:02

Jest przerwa, więc też czas na pierwsze wnioski. Nie gramy źle, szczególnie biorąc pod uwagę skład personalny. Widać u nas kulturę gry i przewagę w środku pola. Schody zaczynają się jak dochodzimy do szesnastki. Wrzutki, wrzutki i jeszcze raz wrzutki. Aż smutno mi się robi jak patrzę na Jamesa męczącego się na lewym skrzydle. Mam nadzieję, że Carlo wreszcie zobaczy, że to nie jego pozycja. Wynik jest zły, ale szczerze mówiąc, podejrzewam, że gdyby był Manu, to na tablicy wyników dalej byłoby 0:0. Podsumowując, mam dwa ważne wnioski. Nasza drużyna ma solidny kręgosłup, ale brakuje, jak to mówi Szpaku, żądeł. Możliwe, że Coman mógłby być właśnie takim żądłem. Drugi wniosek jest prosty. Potrzebujemy drugiego bramkarza, bo Ulreich to ręcznik.

27.09.2017 21:45

James poezja.

19.09.2017 22:08

Podoba mi się dzisiejsze ustawienie z Jamesem, Mullerem i Comanem jako ofensywną trójką. James gra na razie świetnie i widać, że gra jako wolny elektron mu służy. To, że Tomek odnajduje się w ustawieniu bez przypisanych pozycji jak ryba w wodzie, to już wiemy.

19.09.2017 21:17

Ustalmy jedną rzecz. Nie wytykam DonJuppowi dawnych pomyłek. Każdy ma prawo do opinii, nawet tak niedorzecznej jak nazywanie Thiago kukiełką. Każdy ma też prawo do pomyłek. Ale... Kłamstwo ma krótkie nogi. Nie toleruję czegoś takiego. Koleś obraża innego użytkownika, wmawiając, że nie pisał źle o Alcantarze. Taką bezczelność już mam moralne prawo piętnować i z miłą chęcią to robię. Na szczęście DonJupp nie czyta moich komentarzy, bo naraziłbym się na kolejne inwektywy... Chociaż w sumie, co mi tam...
@DonJupp4ever Jeśli moje komentarze zerowe, to Twoje są na poziomie zera absolutnego.

23.07.2017 12:09

Kurczę, Panowie, też się na tym łapię, że po prostu nie mam już motywacji komentować. Ach, piękne czasy Guardioli. Czego by o nich nie powiedzieć, zdf-y i Androidy nadawały stronie kolorytu. Różnica pomiędzy trollami "tamtych czasów", a obecną ich falą jest taka, że tamci mocno wierzyli w to co piszą :)

P.S. @DonJupp4ever Jako, że taki konfliktowy ze mnie człowiek i uwielbiam każdą polemikę, muszę Cię przyłapać na kłamstwie. Jeśli jest coś, czego nie cierpię, to właśnie takich bezczelnych kłamstw. To, że od dawna Twoje komentarze mnie irytują dodało mi tylko motywacji. Wystarczyło wpisać w google "DonJupp4ever Thiago" (sam nie wierzę jakie to było proste) i oto Twoje cytaty:

18.03.2016 20:24 "...Thiago już wcześniej się wyraziłem - dla mnie to taka kukiełka która nie daje drużynie tylko gra pod siebie i on już raczej się nie zmieni.
Potrzebujemy playmakera z prawdziwego zdarzenia - Gundogan byłby idealny a do tego jakiś walczak typu Kante lub Krychowiak..."
Nie no, zapodałeś perełkę z tym Gundoganem i Krychą :D

A teraz, mili Państwo, perełka, gwóźdź do trumny, podejrzany przyłapany z narzędziem zbrodni...
26.03.2016 17:10 "Ja to bym właśnie sprzedał ten cały zaciąg hiszpański oprócz Martineza, chociaż on też więcej się leczy jak gra.
Czyli Bernat, Alonso, Thiago out, zakupmy Gundogana razem z Kimmichem i Vidalem by wymiatali, jest też taki fajny piłkarz i radzę się mu lepiej przyjrzeć - Dele Alli, piłkarz genialny i bardzo młody..."
Nie wierzysz? Proszę bardzo, masz linka: http://www.dieroten.pl/art/show/magath-goetze-przereklamowany/18567
Przykro mi kolego, na fakty nie znajdziesz kontrargumentów.

Edytowano : 2017-07-23 04:13:55

Oczywiście w postscriptum odniosłem się do tego komentarza naszego Dona "@EclassOw
chyba piszesz o sobie, masz 15 lat a w dodatku problemy z oczami lub pamięcią.
Podniecasz się wynikami w Chinach - śmiechu warte.
Nigdy nie napisałem o Thiago że jest to hiszpański szrot - wymyślasz, miałem na myśli Alonso i Bernata i przestań pisać bo mnie drażnisz."

23.07.2017 04:03

@luu1986 A tam lament... Rejestrują się, piszą 2-3 negatywne komentarze i powtarzają cykl... Nic wartego uwagi.

19.07.2017 14:33

W kwestii nowych. Tolisso na razie mi imponuje. Ładnie rozgrywa i równie dobrze gra w odbiorze (choć może rzeczywiście aż za ostro). Przy okazji strzelił w 100% prawidłowego gola. U Jamesa widać inicjatywę. Miał też kilka świetnych zagrań, ale potrzebuje czasu, żeby z powrotem odnaleźć się na skrzydle. Mam nadzieję, że Carlo jednak planuje go na 10, chociaż jestem przekonany, że na każdej pozycji w ofensywie będzie niezwykle użyteczny, kiedy już się zgra z resztą.

19.07.2017 14:28

@Ivan7 Jak to powiedział pewien blondyn latający Air Force One: "Sounds good, doesn't work". Nie da się dostać biletu w oficjalnej sprzedaży, jeśli nie jesteś członkiem klubu, a "Mitgliederschaft" kosztuje 40 euro (do 26 roku życia) lub 60 euro (powyżej 26 roku życia). Czasami można dostać bilet z jakichś resztek w siedzibie na Sabener, ale to raczej naszego kolegi nie interesuje.

18.07.2017 00:24

@SixthHouse Z viagogo korzystałem parę razy i zawsze wszystko odbywało się bezproblemowo. Jasne, prowizje są obrzydliwe, ale masz pewność, że dostaniesz bilet. Najlepszym dowodem jest to, że do niedawna Bayern był partnerem viagogo. Zmieniło się to, bo na fcb.de otworzyli własną platformę rynku wtórnego (żeby z niej korzystać trzeba być członkiem klubu).

17.07.2017 23:19

Tolisso miał nerwowy początek, ale teraz gra na prawdę nieźle, a nie zapominajmy, że po jego przerzucie padł gol. Lewy i Coman świetnie, a Thiago jak zwykle czaruje. Jeśli to przepowiednia, to ten sezon może nam przynieść dużo radochy. Szkoda, że Tomek dalej kaleczy :/

15.07.2017 16:09

Na temat warunków wypożyczenia Jamesa nie ma co dyskutować. Karl jasno powiedział, że to Bayern ma wszystkie karty w ręku. Było to tak dosadne, jak tylko się da. To, że kilku sfrustrowanych kibiców Realu próbuje się pocieszać i wmawiać innym, że Perez to bóg negocjacji nie znaczy kompletnie nic.

13.07.2017 12:56

Kalle właśnie powiedział na konferencji, że klauzula wykupu jest jednostronna i to Bayern ma pełną kontrolę nad tym czy James po tych dwóch latach będzie dalej dla nas grał. Potencjalny kontrakt w 2019 roku ma być podpisany na okres 3 lat.

12.07.2017 14:58

Czyżby Uli planował powrót do "złotej ery" z lat 2002-2009? Liga, przy dobrych wiatrach DFB Pokal, a w LM max. ćwierćfinał?

03.07.2017 20:40

@Piotrek89r Zawężanie grona do środkowych pomocników jest jak najbardziej zasadne. Mbappe i Dembele to zawodnicy stricte ofensywni. Na ich pozycjach ogranie i doświadczenie nie jest tak ważne. Nie są to też tak odpowiedzialne pozycje. W kwestii wymienionych przez Ciebie "lepszych od Sanchesa". Prosiłem o podanie zawodników poniżej 20 roku życia, a i Tielemans i Amiri mają już 20 lat. Nieważne, to i tak jest szczegół. Ważniejsze jest to, że żaden z nich nie posiada talentu Sanchesa, to raz. Dwa, prezentują się lepiej, bo po prostu mają okazję się prezentować. Gdy Sanches grał w Benfice, jego sytuacja była analogiczna do sytuacji Tielemansa w Anderlechcie. Wtedy prezentował się lepiej od Belga.

20.06.2017 22:22

@Piotrek Różnica pomiędzy Renato a takim Gaudino jest następująca. Ten pierwszy już pokazał co potrafi, grając pełny sezon w seniorskiej piłce. W Benfice grał kapitalnie. Gaudino oprócz meczu inauguracyjnego z Wolfsburgiem nie grał na takim poziomie.

20.06.2017 21:44

I jeszcze jedno, Piotrek, wcale nie jest tak oczywiste, że powinien błyszczeć na tle zawodników U21. Akurat w tym meczu gra śmietanka młodych piłkarzy Europy. Od Sanchesa właśnie, do Bellerina, Asensio czy Saula. Poziom jest bardzo wysoki. Sanches jak na razie wszedł w poprzednim meczu po chorobie i zaliczył piękną asystę. Chyba nie aż taki piach, co?

P.S. Wymień proszę trzech lepszych od Sanchesa środkowych pomocników poniżej 20 roku życia.

20.06.2017 21:35

@Piotrek89r Nie pytam o Twoją opinię czy Renato był słusznym zakupem, nie pytam też o to czy według Ciebie jest piłkarzem na poziom Bayernu. Zwracam tylko uwagę na fakt, że choćby nie wiem co Sanches robił, jest gnojony jakby każde jego zagranie było nieudane. Chłopak ma 20 lat, tak naprawdę nie dostał jeszcze porządnej szansy u Ancelottiego, a to, że ma papiery na granie jest niezaprzeczalne. Czy naprawdę cierpliwość jest aż taką cnotą? Powtórzę to, co już kiedyś pisałem. Pamiętam jak mieszany z błotem był pewien 19-letni lewy obrońca stawiający pierwsze kroki w naszej drużynie. A to, że za słaby, a to, że popełnia błędy... Wszyscy chcieli Coentrao (który nomen omen był w pewnym momencie blisko Bayernu). Wtedy też wielu brakowało cierpliwości i nie byli w stanie dać chłopakowi szansy. Teraz pewnie nie wyobrażają sobie składu bez Alaby...

20.06.2017 21:29

@Reeken89 Przesada w kwestii Renato jest na tej stronie niezwykle popularna. Gdzie by nie grał, jak by nie grał, i tak według niektórych gra "piach". Taka moda.

20.06.2017 21:11

Nie zgodzę się z Papinem. Tolisso nie jest jak Kroos. Francuz potrafi biegać...

18.06.2017 10:59

@hoven, Prezes42 Rozumiem, że nie widzieliście jak gra Tolisso w Lidze Europy, bo tylko niewiedza może wytłumaczyć porównywanie klasy Tolisso i Gnabry'ego. Obaj to ogromne talenty, ale na dzień dzisiejszy nie ma porównania w ich piłkarskim rozwoju. Przy okazji, hoven, chyba jakiś dziwny filmik widziałeś.

15.06.2017 09:58

Ten granat nie ma jeszcze wyciągniętej zawleczki, ale niech będzie na uzupełnienie składu... Teraz czekam na prawdziwe granaty.
Bonus: https://twitter.com/SergeGnabry/status/190155581590487042?ref_src=twsrc^tfw&ref_url=http://
Chyba będzie musiał usunąć tego tweeta.

11.06.2017 12:33

@superbayern Ciekaw jestem co według Ciebie sprawia, że Guardiolę i Ancelottiego można nazwać karierowiczami, a Slomkę czy Heckinga już nie... Czyżby międzynarodowe sukcesy były tym wyznacznikiem? Przykro mi przebijać tę bańkę, w której żyjesz, ale w futbolu każdy jest karierowiczem. Od trenerów po piłkarzy. Koniec końców, każdy sobie rzepkę skrobie. Nie odniosę się do wymienionych przez Ciebie kandydatur, chociaż dodałbym do tej listy dwa nazwiska, które moim zdaniem idealnie wpasowują się w poszukiwany przez Ciebie profil trenera. Michał Probierz (problemem mogłoby być jedynie podobieństwo do Guardioli) i Franciszek Smuda (tutaj widzę zielone światło po spadku Łęcznej).

05.06.2017 04:56

Pieprzycie z tym Kroosem niemiłosiernie... Owszem, będzie miał 3 tytuły LM, z czego jeden został zdobyty dzięki jego nieobecności od ćwierćfinałów z Juve, a w Realu w pomocy Modric ciągnie ten wózek. Kroos dzisiaj po raz kolejny jest niewidoczny.

03.06.2017 22:37

@Ivan Jeśli Cię to uspokoi, to dalej mam z Ciebie bekę. Niech sobie Favre zostanie trenerem BVB. Borussia to poziom niżej niż Bayern.

20.05.2017 17:30

Hajto jaki jest każdy wie, ale w tym wypadku nie macie powodów do śmiechu. W Bundeslidze mogą dać dwie armaty. Liczą się tylko gole.

20.05.2017 16:37

Skończcie z purytanizmem narodowościowym. Taki klub jak Bayern jest międzynarodowym przedsiębiorstwem, a globalne marki mają to do siebie, że w ich szeregach można znaleźć przedstawicieli wielu narodowości. Jeśli Bayern ma się liczyć na arenie międzynarodowej, to nie może się zadowalać Niemcami "na Bundesligę". Co Wam przyjdzie z tego chełpienia się ile to nie mamy Niemców w składzie, jeśli dalej będziemy odpadać z LM? Dla mnie kryteria doboru piłkarzy do składu są proste. Jakość i potencjał. Dlatego też bez wahania mogę powiedzieć: Verratti > Goretzka

18.05.2017 15:20

I oby status quo zostało w tej sprawie zachowane. Gdyby Bayer go chciał, mógłbym to zrozumieć, ale 'n' w nazwie robi wielką różnicę...

18.05.2017 11:55

Alexis to zdecydowanie jest poziom Hazarda, jeśli nie wyższy. Jedyną różnicą na korzyść Hazarda jest wiek. Statystyki nie grają, ale zwróć uwagę, że Eden ma lepszy zespół wokół siebie, a Alexis musi ciągnąć za uszy Arsenal.
Hazard: 35 meczów - 15 goli - 5 asyst
Sanchez: 37 meczów - 23 gole - 11 asyst

18.05.2017 11:46

Jaja sobie robicie z tą analizą gestu Alexisa? Przecież w kontekście jego przyszłości taki gest ma mniej więcej takie samo znaczenie jak zeszłoroczny śnieg...

Edytowano : 2017-05-14 03:38:40

Jestem przekonany, że Alexis dołączy do tych legend Arsenalu :P
http://cdn.sportige.com/wp-content/uploads/2011/08/Fabregas-Arsenal-Bage.jpg
http://therepublikofmancunia.com/wp-content/uploads/2008/08/adebayor-kiss-badge.jpg
http://thearsenalinsight.weebly.com/uploads/2/0/7/9/20795078/6540904.jpg

14.05.2017 03:32

http://www.sport1.de/fussball/bundesliga/2017/05/schalke-04-wechsel-von-leon-goretzka-christian-heidel-wuetet-im-tv

13.05.2017 16:56

Mam nadzieję, że Costa wchodzi żeby coś strzelić i podbić cenę.

13.05.2017 16:17

Jeszcze Brandt i mamy skład na Real...
120 milionów na Sancheza i Verrattiego? Po co, skoro można ściągnąć Niemców po taniości?
Wiem, że to nic oficjalnego, ale nawet takie plotki mnie irytują. Mam nadzieję, że ambicje Uliego sięgają dalej niż bycie niemieckim Arsenalem.

Edytowano : 2017-05-13 15:58:45

Christian Heidel z Schalke zaprzeczył, że był jakikolwiek kontakt Bayernu z Schalke.

13.05.2017 15:54

Sanche!S! w meczu z Darmstadt wcale nie był taką porażką. Rozegrał lepsze zawody, niż większość naszych zawodników. Owszem, popełnił kilka błędów, ale miał dobre zrywy i na tle zespołu dużo walczył. Rozumiem, że przyjęło się hejtować każdy jego występ już na starcie, ale bądźmy obiektywni.

Sprzedaż Renato byłaby idiotyzmem. Chłopak jest jeszcze nastolatkiem i możemy tego potem żałować. Problemem jest konsekwencja Carlo w sadzaniu młodzieży na ławce.

11.05.2017 14:37

Brandt, Goretzka, Gnabry... Ufam Uliemu, ale wizja niemieckiego Bayernu nie może być realizowana kosztem jakości, a nie oszukujmy się, nie ma na horyzoncie jakichś fantastycznych niemieckich talentów. Oby nazwiska tego pokroju były plotkami. Goretzka może nam pomóc w meczach z Augsburgiem, nic więcej. Przyjrzyjmy się z kolei Brandtowi. Trzeba na niego wyrzucić 25-30 milionów, a prawda jest taka, że Coman jest bardziej utalentowanym zawodnikiem. Do trójki Ribery, Robben, Coman (nie wróżę Coście dalszej kariery przy Saebener) potrzeba nam piłkarza, który z miejsca mógłby stanowić o naszej sile. Idealnie w taką charakterystykę wpisuje się Alexis, ale zastanawiam się czy warto dawać 30-40 milionów na prawie 29-letniego zawodnika z rokiem kontraktu. Hazard i Griezmann rezydują w dziale baśnie i legendy, więc optymalny byłby któryś ze skrzydłowych Monaco.

03.05.2017 19:39

@Kimas Brak konkurencji dla Bayernu to JEST nasz problem. Z kim przystajesz, takim się stajesz.

28.04.2017 00:04

@BaVaR Nie żartuj sobie. Ribery i Robben, szczególnie ten pierwszy, już teraz ledwo wytrzymują trudy sezonu. Frąk to zawodnik na 60 minut, nie więcej. W obwodzie RR mamy tylko Comana (Costy nie można już niestety brać na poważnie). To ma nam wystraczyć na trzech frontach? A co jeśli, odpukać, RR będą musieli pauzować? Skrzydła Coman - Rudy w ćwierćfinale LM? Brzmi nieźle, prawda? O ile Robben, będąc jednak młodszym od Ribery'ego, może być zawodnikiem pierwszego składu przez znakomitą cześć sezonu, o tyle Frąk już teraz nie daje rady, a za rok będzie jeszcze gorzej. Ribery może być naszą bronią na najważniejsze mecze, ale już raczej w roli zmiennika. Wiadomo, kupowanie na hurra jest nonsensem, ale nie dajmy się zwariować w drugą stronę. Trzeba dostrzec gdzie są braki i załatać luki. Bycie stabilnym już nie wystarczy. Kto stoi w miejscu, ten się cofa.

27.04.2017 22:21

@Darth Rzeczywiście, tego Verrattiego trochę nie doceniłem, ale 60, 70 czy 80 mln... To już żadna różnica :)
Z kolei Keita nie byłby według mnie taki drogi. Owszem, RB ma kasę, ale nie jest to jeszcze taki klub, który może spokojnie powiedzieć nie przy kwocie 30-40 milionów, a myślę, że tyle by na Keitę wystarczyło. Zgadzam się z XYZ. Sprowadzenie kogoś z Monaco powinno być priorytetem. Nie oszukujmy się. Takie historie w futbolu szybko się kończą, gdy skład jest rozszarpywany przez gigantów z Anglii i Hiszpanii. Dlaczego nie mielibyśmy dołączyć do uczty? O ile o Mbappe można zapomnieć (nie jest zresztą wart kasy, którą trzeba na niego wydać), o tyle Silva albo Lemar są w naszym zasięgu. Z tej dwójki wolałbym właśnie wspomnianego przeze mnie Portugalczyka. Raz, że jest po prostu lepszy piłkarsko, dwa to fakt, że Lemar jest niezwykle podobny do Comana (i nie mówię tu nawet o kolorze skóry i narodowości :)), trzy, Silva gra na prawym skrzydle, które w kontekście posiadania Comana jest bardziej "potrzebujące". Wydaje mi się, że wciąż jesteśmy bardziej pożądanym pracodawcą niż Chelsea czy United, więc kto wie co przyszłość przyniesie...

27.04.2017 16:45

Ech... Może ta porażka wyjdzie nam na dobre. Co kilka lat historia zatacza koło i nasz zarząd zdaje sobie sprawę, że jednak wypada sięgnąć głębiej do kieszeni. Zmiana pokoleniowa jest nieubłagana. Potrzebujemy drugiego bramkarza, środkowego pomocnika, skrzydłowego i napastnika. Ponadto Carlo musi wreszcie postawić na Kimmicha (na PO) i Sanchesa. Jest szansa, że na nich będziemy opierać swoją przyszłość. Spójrzmy na Alabę. Gdyby swego czasu nie zaczął grać, nie mielibyśmy teraz takiego lewego obrońcy. Owszem, popełniał sporo błędów, ale czy z perspektywy czasu nam się to nie opłaciło? Stać nas nawet na utratę paru punktów w BL dla wyższego dobra. To samo tyczy się Comana. W przyszłym sezonie powinien, przynajmniej ze słabszymi zespołami, zaczynać w pierwszym składzie. Bezdyskusyjnie. Frąk nie wytrzymuje już fizycznie trudów sezonu, a wypoczęty dałby nam więcej w tych absolutnie najważniejszych meczach. Kolejna sprawa to wymiana "szrotu". Przykro mi, ale Costa swoją postawą przekreśla swoją przyszłość w Monachium. Większe zaangażowanie wykazywałem w okręgówce...
Na koniec odrobina radosnej twórczości. Gdybym miał stworzyć wymarzoną (i zarazem realną, bo w Hazarda czy Griezmanna nie ma co nawet wierzyć) listę zakupów i sprzedaży, to wyglądałaby ona tak:
OUT - Ulreich, Costa (powiedzmy, że to +-30 milionów)
IN - Sule, Rudy, Bernardo Silva (50 mln), Sirigu (10 mln), Werner (25 mln), Verratti (60 mln) / Keita (30 mln)
Bilans wyniósłby (w droższej opcji z Verrattim) 115 milionów. Nawet taki dusigrosz jak Uli chyba byłby w stanie przystać na takie koszty. Wiadomo, z podatkiem od sprzedaży ta różnica by trochę urosła, ale, do cholery, tyle to taki Real wydaje na jednego piłkarza! Przecież podobno chcemy z nimi walczyć w Europie.

27.04.2017 16:03

BVB może od początku na nas skoczyć, bo też są podrażnieni odpadnięciem z LM, ponadto będą chcieli zemścić się za ostatni pogrom. Wszyscy defensorzy oprócz Lahma mieli problemy zdrowotne w ostatnim czasie, więc może być ciężko zatrzymywać szybkie zrywy żółtych. Oby Ulreich udźwignął odpowiedzialność. Jutro kibicuję ze stadionu, więc nie wyobrażam sobie innego wyniku niż zwycięstwo.

25.04.2017 21:47

Już raz to pisałem, ale na te przerzuty Bernata nie da się patrzeć... Bernat z piłką na skrzydle to gwarantowany aut z drugiej strony boiska.

22.04.2017 17:11