DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: SammyKufour Strona 8

Czeka w kolejce po graczu, który jest w idealnym wieku piłkarskim (28 lat) ma 45 rozegranych meczów w nie byle jakiej reprezentacji i 22 gole w niej i jest na dobrej drodze do odzyskania formy (3 ostatnie mecze to niecałe 80 minut gry i 2 bramki).
Jakoś nie widzę by po Tela dzwonili by zasilił kadrę trójkolorowych.

06.04.2024 15:00

Na papierze, wśród tych okoliczności, aktualnie nasz najsilniejszy skład. Ale to tylko na papierze...
Ciekawe jak z formą u niektórych zawodników.
W drugiej połowie Tel i... przy korzystnym wyniku to nie Chuopo a Bryan niech wejdzie i Guerreiro, Chuopo na samą końcówkę jedynie, choć przy optymalnym składzie (bez kontuzji Comana, Sane) to Gnabry czy Tel mogliby być takim jokerem na koniec by odciążyć Kane'a (jednym okiem spoglądam już w kierunku Londynu).

06.04.2024 14:44

Każdy z wymienionych przeze mnie poniżej aktualnych 4-ch problemów - w tym cięcie kosztów - wydaje się jednakowo trudne do realizacji. Sytuacja nie jest prosta do rozwiązania, inaczej zwolniono by Tuchela od razu i wzięto następnego.
To tak nie działa w żadnym z tych przypadków. Ja nie oczekuję powrotu do wielkości w przyszłym sezonie, zbyt trudne zadania organizacyjno-kadrowo-płacowe przed nami.
Nie wierzę zbytnio, że w kilka m-cy stworzy się jakimś cudem nową jakość piłkarską...

04.04.2024 14:50

A sportowo jesteśmy teraz w mocnym kryzysie, a to akurat kwestia piłkarzy i trenejro, którzy za nic nie mogą się dotrzeć, złapać formy, zagrać 3 meczów na jednakowo dobrym poziomie.
Mental, psychika, fizyczność, drużynowość - sami to oceńcie...
Pod tym względem nie widziałem dawno tak słabej drużyny. Za czasów ostatniego Wengera tak wyglądał Arsenal w pojedynkach z gigantami, czytaj - bezsilność.

04.04.2024 14:45

Jeśli kolejny sezon będą powtarzane podobne błędy co teraz to Klub z wyglądający na najlepiej zarządzany z tych topowych zespołów na świecie czy w Europie stanie się najgorzej zarządzanym.
Myślę, że mamy moment kluczowy, w którą stronę idziemy.
1) Ukrócenie pensji zawodników
2) Mądra polityka transferowa, a nie ściąganie graczy, tylko po to by łatać, a i tak nie grają...
i... oddajemy ich później na wypożyczenie.
3) Znalezienie Trenera na lata z wizją zgodną z tą od dyrektorów sportowych
4) Rewolucja kadrowa

Ciężkie zadanie przed nami.

04.04.2024 14:40

1

Dodaj podwójne płace i odprawy za zwalnianych trenerów czy dyrektorów...
Nie ma co, natychmiastowo trzeba to ukrócić choćby niestety kosztem tymczasowych wyników i przebudową składu. Jeśli kolejny sezon będą powtarzane podobne błędy to Klub z wyglądający na najlepiej zarządzany z tych topowych zespołów na świecie czy w Europie stanie się najgorzej zarządzanym.
Myślę, że mamy moment kluczowy, w którą stronę idziemy.
1) Ukrócenie pensji zawodników
2) Mądra polityka transferowa, a nie ściąganie graczy, tylko po to by łatać, a i tak nie grają i oddajemy ich później na wypożyczenie.
3) Znalezienie Trenera na lata z wizją zgodną z tą od dyrektorów sportowych
4) Rewolucja kadrowa

Ciężkie zadanie przed nami.

04.04.2024 14:37

1

Oby wiedzieli co robią.
Dziwnie to wygląda z zewnątrz... Ściągają wyróżniającego się skrzydłowego z Hiszpanii, zabiegając o jego wcześniejsze o pół roku przybycia - gość ma czas na aklimatyzację, nie gra, a później... chcą go oddać na wypożyczenie.
Daaaamn.

04.04.2024 12:23

Jak jesteś w formie i grasz non-stop nawet co 3 dni nie stanowi to problemu w obrębie 1 sezonu.
Tym bym bardziej jak co 3-4 mecz Trener umiejętnie rotuje by podtrzymać lub budować innym formę.
Problem przychodzi dopiero wtedy gdy po sezonie gdy powinieneś zwolnić zaczyna się... Euro lub MŚ.
Wtedy następny sezon jest problemem z grą co 3 dni.
U nas gracze ani nie mają formy ani nie grają non-stop...
Jedynie Kimmich ostatnio złapał odpowiedni rytm. Zobaczymy czy na dłużej.

04.04.2024 12:15

Wszyscy zdrowi, Ci co wracają Tomijasu, Smith Rowe, Partey czy Zinchenko właśnie przez rotację zyskują na formie co wczoraj było widać.
Niedysponowany jest jedynie Timber, który nie pamiętam czy zagrał może z 2 mecze w ogóle.
Także tak się zarządza kadrą i to na decydujący moment w sezonie.

04.04.2024 10:55

Arsenal wczoraj gładko wygrał w Premier League jakieś 3-4 dni po wcześniejszym meczu i reprezentacjach.
Arteta zastosował rotację 3-5 graczy, którzy raczej na pewno wyjdą na Bayern.
Ogólnie skład Arsenalu na teraz pozwala na rotację 18 piłkarzy bez zmiany wartości zespołu na ligę.
Decydują względy utrzymania i podtrzymania formy, czyli... idealny scenariusz.

04.04.2024 10:52

@buuuU Bayern Heynckesa, o którym poniżej pisałeś to był ostatni skład, w którym mieliśmy typową 6 na światowym poziomie w postaci Javiego Martineza i tylko dzięki niemu mogło to tak funkcjonować.
Już pomijając absolutnych top graczy na swoich pozycjach w historii piłki jak Robben czy Ribery (a na pewno duetów) to Javi był często najważniejszym ogniwem w meczach na szczycie.

04.04.2024 10:49

Zgadzam się, ze jest to wspaniały sezon Leverkusen, się umówmy się...
Grając nawet na 6.5/10 naszych pełnych możliwości i tak mieliśmy z nimi szanse w bezpośrednim pojedynku.
Taktycznie to wystarczy im zblokować rewelacyjne wahadła Grimaldo-Frimpong i wyłączyć z gry Wirtza.
Cały sukces Alonso opiera się głównie na skuteczności w grze tej trójki i pod to jest cały system z trójką z tyłu co się sprawdza. Tak naprawdę zawsze im wypala plan A czekając do ostatnich minut. Żaden zespół się im po prostu należycie nie przeciwstawił.

04.04.2024 10:42

1

Niech idą do ligi włoskiej gdzie w najlepszym przypadku dostaną 9-11 mln.
To co się tu porobiło i jak to wpłynęło na zarządzanie, zespół, grę, ego piłkarzy oraz ich indywidualną postawę wobec Klubu - uważam za nasz największy obecnie problem.
To nie Trener był czy jest największą bolączką.

03.04.2024 15:06

Z głównych kandydatów w grze pozostali jedynie:
1) Zidane i De Zerbi - w zależności od wizji
2) Flick, ?
3) Mourinho, ???

Hoeness - Bayern zrezygnował z tej opcji, Nagelsmann - jeśli nie zaproponują mu niebotycznych warunków i wizji na lata to będzie dalej w Reprezentacji, Alonso zostaje w 04

02.04.2024 10:59

1

1. Siła Bayernu nawet pomimo indywidualności typu Robben czy Ribery zawsze opierała się na charakterze i zespole.
2. Dziś w składzie każdy uwierzył, że jest indywidualnością nawet ponad Bayern. Wynika to z zarządzania i przepłacania piłkarzy.
3. Od wielu, wielu sezonów Bayern nie ma stylu, a kręgosłup oparty jest na tym co wypracował Guardiola po Van Gaalu.
Piętno na pojedyncze sezony odcisnęli również Heynckes czy motywacyjne Flick. Poza tym to co my gramy?
4. Kontuzje i zmiany organizacyjne nie pomagały w trakcie sezonu.
5. Brak rozumienia i chemii Tuchel vs piłkarze.
6. Niektórzy piłkarze tak nadmuchali swoje ego, że zapomnieli, że grają dla Bayernu. Ba, niektórzy otwarcie mówili że odejdą (De Ligt - teraz cacy, Davies).
7. Odsunięcie Kima i Upa to tylko środki doraźne, choć zawiedli to całościowo są o wiele lepszymi obrońcami niż Matthijs i Eric i trzeba umiejętnie ich motywować i rotować składem.
To samo na bokach i w środku pola.

02.04.2024 09:56

Moja pierwsza piłkarska koszulka Bayernu była z jego nazwiskiem. Zawsze mu kibicowałem, żeby jednak się przebił do kadry Canarinhos.
Bogactwo w ataku na czele z Romario-Ronaldo-Rivaldo na to nie pozwalało.

25.03.2024 10:44

Tak jak pisałem poniżej, jeśli dostaną prawdziwą szansę dopiero można będzie ich oceniać.
Zobaczymy, czy Boey to pechowo, czy coś źle robił w treningach, czy będzie jak Lucas czy inni, którzy co sezon mają z 2x poważniejszą kontuzję i na których należy chuchać i dmuchać.
Wydaje mi się, że niektórzy po prostu nie są stworzeni do gry na najwyższym poziomie...
Ale nie zapomnę historii Robbena, który u nas co prawda też był kontuzjogenny, ale postawili go naprawdę na nogi i to nie było to tak jak w Chelsea. A gdy wchodził zawsze był graczem totalnie z topu odmieniającym losy gry, nieważne czy półfinały rozgrywek czy Bundesliga.

22.03.2024 18:05

Dobra wiadomość! Czyli przeciążenie, tudzież nadwyrężenie a nie naderwanie mięśnia.
Jednak tu już powinna się zapalić lampka, że z Manu cały następny sezon jako 1-szym bramkarzem to może być bardzo ciężko.

22.03.2024 17:59

@Kimas przecież napisałem o tym, że biorę to pod uwagę, że to inne klasy rywali.
Natomiast niezależnie od klasy chodziło mi o pierwsze 15 minut i sposób gry z błyskiem i motywacją, żeby pokonać przeciwnika, nieważne czy to Estonia, czy Walia, czy Anglia.

22.03.2024 13:54

1

Walia jest niepokonana w 20-tu z 23-ch ostatnich meczów u siebie. Jeśli ktoś NIE uważa ich za trudnego przeciwnika to znów buja w obłokach.
Bardzo wymagający rywal na wyjeździe.
Jeśli będziemy grać z polotem i błyskiem jak w pierwszych 15-tu minutach wczoraj z Estonią to możemy pokonać taką grą wiele ekip. Natomiast klasa rywala jest tu nieporównywalna...
Mecz ma różne fazy, tym bardziej, że to jedno spotkanie. Trzeba będzie ryzykować i... przyda nam się w tym szczęście.
Jak będzie to pokaże boisko.

22.03.2024 13:27

@Mistrz358 ale jak jeżdżą po zawodnikach czy trenerze czy po zarządzie to jak Hajto po pasach - bez hamulców i czują się jak co najmniej Kubica.

21.03.2024 21:29

@hoven już nie pamiętam dokładnie jak to było, byłem dawno temu na krótko.

21.03.2024 20:47

Goretzka wygrał nam swoją dobrą formą w ostatnim czasie 2 mecze.
Raz czyścił wszystko co było w okolicach pola karnego, w drugim skutecznością zamienił się w Kane'a.
Ocenianie go, że to gracz, który nic nie daje drużynie to trochę trzeba nie umieć oglądać piłki nożnej by tak to widzieć.
Co prawda, nie mówię tym samym, że w wielu meczach inni nie zagraliby lepiej, ale wiem na co stać Goretzkę jeśli jest w topie.

Inaczej. Taki gracz jest wręcz niezbędny do wygrywania wielkich meczy.

21.03.2024 20:34

2

Trochę nieśmieszny żart to ocenianie transferów Zaragozy i Boeya jako porażki.
Bardzo dobre rozwiązania - młodzi i perspektywiczni gracze NIE za grube miliony jako koła ratunkowe do uzupełnienia kadry w świetle wielkich kontuzji, które nas dopadły.
Wielcy znawcy już ich oceniają piłkarsko, choć żaden z nic nie zagrał nawet całego spotkania...
Łooo... wylewają swoje żale i nie wiedzieć czemu już ich mieszają z błotem, a tym bardziej tych, którzy ich ściągnęli.
Ogarnijcie się. Jak jeden czy drugi zagra przynajmniej pół sezonu, to dopiero można będzie ocenić ich przydatność.
Mi osobiście już w tym co zobaczyłem Boey imponuje ciągiem na bramkę, a jeśli będą u nas wahadła to pewnie się w tym odnajdzie o niebo lepiej niż Mazraoui.
Życzę mu, żeby stał się naszym prawdziwym twardym, szybkim bocznym z dryblingiem i zejściem do linii i do środka. Gry kombinacyjnej, szybkiego tempa i ustawienia się mam nadzieję nauczy np. w trakcie obozu przygotowywaczego latem + kilka meczów na najwyższym poziomie + puchary i Bundesliga.

21.03.2024 20:26

1

Może być różnie w zależności od systemu nowego trenera.
Taki Davies jako wahadłowy to byłby znowu jeden z lepszych graczy.
A Kimmich grający trójką środkowych gdzie masz jednego półlewego i drugiego półprawego (czytaj Liverpool czy w wielu meczach Real Madryt) bez wyraźnego podziału na 6, 8, 10 to też byłaby inna bajka.

20.03.2024 21:12

Chociaż poniżej @ozk1y pisze o nadwyrężeniu mięśnia, a w dedykowanym newsie jest naderwanie...
No nic, trzeba czekać na oficjalną diagnozę.

20.03.2024 21:03

1

Szczegółów kontuzji nie znam. Bardziej piję do tego, że jak ktoś zapomina o tym, że w składzie mamy Laimera i nie wie co się dzieje z Peretzem pisząc, że to jego powinni wystawiać - to trochę mało się interesuje tym co się dzieje, a wtedy te komentarze są trochę mało znaczące i bardzo często wprowadzają w błąd.

20.03.2024 21:01

Ostatnio jak Neuer naderwał mięsień to pauzował od kwietnia do maja opuszczając 6 meczów w 2019 roku.
Jak naderwał to naderwał, minimum 3 tygodnie do powrotu, chyba, że będzie grał z niedoleczoną kontuzją - niektórzy bramkarze już tak robili, ale myślę, że w przypadku Manu to nie wchodzi w grę.

20.03.2024 20:56

1

Nieźle się co poniektórzy interesują...
Peretz jest kontuzjowany od okresu przygotowawczego w styczniu.
Tak jak niekórzy zapomnieli, że Laimer gra u nas jak złapał uraz.

A kilka godzin temu był news o tym, że podstawowym bramkarzem reprezentacji Niemiec jest Neuer na Euro i na marcowe mecze... Ter Stegen chyba laleczkę voodoo zrobił i rozciągnął w co poniektórych miejscach zlekka...

20.03.2024 20:37

Do niedawna to był nasz naturalny zastępca do roli Kapitana.
Do niedawna najlepszy na swojej pozycji w Europie.
Szkoda bardzo tego co się dzieje w tym sezonie.

Kimmich w ostatnich meczach był jednym z najlepszych na boisku i to jako prawy obrońca...
To co on widzi i jakie ma umiejętności to nie trzeba nikomu mówić, z przyjemnością się ogląda takich graczy.
Ale jeśli jednak z Bayernem mu nie po drodze - przez różne przeciwności losu - zaakceptuję to i... zrozumiem. Oby wiodło mu się dobrze, bo patrząc na niego jako zawodnika zdecydowanie na to zasługuje.

18.03.2024 21:50

@admin czemu obiektywne komentarze są usuwane?
Nie można obiektywnie komentować?

18.03.2024 21:46

Zmieniając temat polemiki z poniższego, @zenekk1 dodał komentarz o potencjalnej możliwej sprzedaży Kimmicha.
Przy tej sytuacji jakiej mamy, to faktycznie realne jest znalezienie lepszego prawego obrońcy, a na pozycji środkowych pomocników aktualnie Pavlovic robi furorę.
Uwielbiam piłkarsko Kimmicha, jego inteligencję, przegląd pola, podania, ostatnio bardzo spadła mu skuteczność groźnych strzałów. Bardzo żałuję, że z najlepszego pomocnika na swojej pozycji nagle stał się graczem, który nie jest brany pod uwagę na tę pozycję...
Co poszło nie tak???

18.03.2024 21:35

Nie widziałem tych usuniętych komentarzy, ale wcześniejsze już tak.
@Alistair jaki masz problem do tego, że koledze @buuuU podoba się styl Leverkusen i tego jak idą na mistrza?

W tym sezonie to nie ma nic wspólnego z Bayernem, bo sami jesteśmy sobie winni, że nie mamy podjazdu do 04.

Ale chyba to wasze wewnętrzne sprawy decydują...

18.03.2024 21:17

Na pewno sytuacja nie do pozazdroszczenia, szczególnie brak rozmowy z trenerem.
Ale jeśli nie zna języka, żadnego komunikatywnego to nie ma się w sumie co dziwić...
Zachowanie godne polskich piłkarzy, którzy z podobnych przyczyn pierwsze pół roku zawsze mają "z głowy".
Najpierw język i adaptacja, następnie trening i dopiero mecze.

18.03.2024 14:13

Skręcenie jeśli drobne i podjęto zachowawczo działania od razu to 2 tygodnie, max 3 i powinien być normalnie w meczu.

16.03.2024 22:27

Najlepsi: Musiala, Kimmich, Pavlovic
Najsłabsi:
Muller (choć na plus w swoim stylu zagranie znikąd - tym razem wyrzut z autu i poprawiał atmosferę)
De Ligt (poprawił ustawienie i nie gubił tak często pozycji w drugiej połowie, ale po 80 minucie mu się już znudziło)
Goretzka (stać go na wiele więcej)
Chuopo (bez komentarza...)
Sane - kolejny raz nie umie współpracować z kolegami z drużyny, do tego nie wykorzystuje szans
Pozytywne zmiany: Tel, Gnabry, Davies

16.03.2024 17:38

De Ligt to wygląda jakby już miał dość gry co mecz przez 90 minut. Obstawiam 3 mecze na wyższych obrotach (dziś to jednak barzo słaba drużyna była) i będzie znów kontuzja, później znów się będzie domagał gry, bo mu się należy ;D
W drugiej połowie do ostatniej akcji się poprawił, ale jednak do końca to nie wytrzymał, kondycyjnie go już przerosło.

16.03.2024 17:34

Błędy zagrania piłek Diera, ale to De Ligt nie pilnuje pozycji.
Muller i De Ligt dziś jak na razie najsłabsi. I to z takim przeciwnikiem...

16.03.2024 16:36

Da się bronić na stojąco, tylko trzeba umieć to robić. Patrząc na De Ligta to widzę w nim warunki fizyczne i chęci i wślizgi na styku, a nie widzę umiejętności bronienia...
Ten gość zawsze idzie na piłkę, nie pilnuje pozycji, walczy doskakując do gracza na drugiego, zupełnie nie kontroluje co i jak w defensywie.
Już widzę oczami wyobraźni jak Odegaard się z nim zabawi markując "no look pass" - jeszcze najlepiej puszczając asysty do Kiwiora ;D

16.03.2024 16:33

Nieno, przecież De Ligt to nasz profesor i z takim Darmstadt to czuje się jak w Ajaxie ;D
Idzie znów na drugiego zamiast kryć swoją pozycję...
Kurde, on się chyba nie nauczy nigdy.

16.03.2024 16:26

Jak tam top duet De Ligt - Dier wychwalany pod niebiosa byleby nie wstawiać Upa czy Kima?

16.03.2024 16:20

Tymczasem Arsenal... ma dziś wolne i odpoczywa.
Mecz z Chelsea przełożony.

16.03.2024 15:24

1

Kim ma jeden z lepszych czystych odbiorów piłki z obecnie grających środkowych obrońców. Bardzo inteligentnie to robi i bardzo czysto. Wygrywa sporo pojedynków, nie widziałem, by ktoś go objeżdżał i wygrywał walkę z nim (Upamecano też jest często w tym bardzo mocny).
Na minus to na pewno słabe rozegranie, często niecelne podania, trochę mało wpływu na grę.
Do wypracowania na dużej intensywności - tylko pytanie...
Czy on jest stworzony do gry na tak wymagającym poziomie, czy jednak wolniejsze tempo to jest to gdzie pokazuje pełnię swoich umiejętności.

16.03.2024 15:23

Zdecydowanie nie liczyłem, że aż tak dobrze będzie sobie radził w dość przeciętnym PSV.
Porównując go na przykład z naszym Ibrahimovicem, który zupełnie przedpadł w słabej drużynie z Serie A.
W wielu meczach i to na poziomie Ligi Mistrzów Malik się mocno wyróżniał na tle kolegów z boiska.
Pomógł mu pobyt w Rangersach, gdzie wygrał nagrodę dla najlepszego piłkarza młodego pokolenia w lidze szkockiej.
Oby tak dalej! Imponuje mi jego spokój przy utrzymywaniu się przy piłce i to ile widzi na boisku.
Następny sezon będzie kluczowy, być może będzie na stałe wyróżniającym się zawodnikiem PSV, wtedy warto za Mullera go ściągnąć na kolejne rozgrywki.

16.03.2024 15:17

Był już news, że Bayern nie skorzysta tego lata z wykupu Zirzkzee, nie jest podobno w planach na kadrę na następny sezon.
Odnośnie Zirkzee było już tu wiele wypowiedzi, zestawianych najczęściej jako opcja rezerwowego - on lub Guirassy.

15.03.2024 22:43

Poza tym @Gacek420 w środku pola pominął Rice'a... Odegaard lideruje i gra 1-sze skrzypce, ale fortepian to nosi Rice, a Jorginho czy Havertz to pomagają w tej układance.

15.03.2024 22:40

City w tym sezonie spokojnie jest do zatrzymania, nie jedna drużyna już to pokazała.
Co prawda... to było przed powrotem De Bruyne ;)

Jeśli Haaland, De Bruyne i Rodri będą w formie 10/10 to faktycznie tylko starcie tytanów by mogło wyłonić lepszego. Ale jeśli tylko jeden z nich osiągnie top, a reszta będzie coś w stylu 7/10 to nadal jest to drużyna na spokojnie do ogrania na poziomie półfinału.

15.03.2024 15:45

A prawdopodobne pary na półfinał Ligi Europy to:
Benfica - Liverpool
Milan - Bayer

15.03.2024 14:44

Tak, jeśli Arsenal by dopadły kontuzje to wtedy w pełni zgoda, że mamy lepszą kadrę całościowo.

W ogóle jak to jest, że przy takich obciążeniach (50 meczów na najwyższym poziomie) - zarówno Liverpool, City, czy Arsenal grają praktycznie bez osłabień w postaci kontuzji z pierwszej "11"???
Z tego co pamiętam to u nas zawsze na ćwierćfinały lub dalej to albo bez Robbena, albo bez Thiago, albo Comana... Teraz faktycznie większość/wszyscy wracają do gry!

15.03.2024 14:07

Oglądasz trochę piłkę nożną, czy siedzisz w erze Roberry?
Jesteśmy na bardzo równym poziomie aktualnie, z tym, że Arsenal jest bardziej w grze o tytuł (gdyby nie przegrali 3 meczów pod rząd na przełomie stycznia i grudnia mieliby "bezpieczną" przewagę nad Liverpoolem i City jakieś 6 do 9 pkt), a my byliśmy m-c temu bliżej formą środka tabeli Bundesligi niż gry o mistrza.
Jeszcze inna sprawa porównywanie Bundesliga vs Premier League.

15.03.2024 13:53

1

1) bycie ciągle w rywalizacji to jest coś co na przykład charakteryzowało zawsze takie drużyny jak Bayern czy Real, Liverpool Kloppa i dzięki temu jesteś w stanie grać co 3 dni mecze na najwyższym poziomie - mając oczywiście odpowiednio szeroką kadrę
2) Arsenal Artety ma mocne wahania formy i od totalnie top mają spotkania, w których brakuje im kropki nad "i" - wtedy bez wykończenia wypadają średnio
3) średnio jednak porównywać bycie pod presją na 1-szym miejscu w Hiszpanii, a w Anglii przy tej samej ilości punktów, heh

Ogólnie rozbija się o to, czy my będziemy zwyżkować i trzymać formę, a Arsenal czy nie będzie dołował i windował w dół, mając przed sobą każdy mecz o wszystko, gdzie ciągle muszą być w najlepszej dyspozycji.

15.03.2024 13:51

Arteta jeśli to mądrze rozegra to mogą teraz "ciut" zwolnić, tylko, że... sami sobie tak robili, że muszą grać o wszystko w każdym meczu...
Gdyby na przełomie grudnia i stycznia nie przegrali pod rząd 3-ch meczów byliby spokojnie liderem z dość "bezpieczną" przewagą.

Arsenal Artety to sinusoida formy, ale jeśli mają top to rozjeżdżają każdego.

15.03.2024 12:44

A to są słabe drużyny, czy o co chodzi?
Kogo byś widział za nich? Chcesz tylko Real-City i Bayern i nikogo więcej nie uważasz?

15.03.2024 12:41

Dokładnie, nawet jeśli jesteśmy w dobrej formie to i tak jest to mniej więcej na równi z Arsenalem. Mamy trochę więcej opcji do składu po prostu niż oni całościowo w kadrze, natomiast jest to najmocniejszy Arsenal od czasów świetności Wengera.
A jeszcze miesiąc temu my wyglądaliśmy jak średniak z połowy stawki Bundesligi.
Mam nadzieję, że będzie zwycięstwo na noże, cios za cios i dzięki temu osiągniemy również totalny top na półfinał.

15.03.2024 12:39

Trzymam kciuki za Barcę - co jak co, ale przy takich ubytkach kadrowych jak oni mają, że ciągle Xavi nie ma albo środka pola, albo obrony, albo skrzydeł, albo wszystkiego na raz to szacun dla nich, że potrafią się stawiać silniejszym drużynom.

15.03.2024 12:36

Arsenal w formie jest na poziomie City, ale bez magii De Bruyne ;)
Nie zapominaj, że City musi każdy mecz do końca wygrywać w niełatwej Premier League.
To bardziej Real ma luz i może sobie szykować formę jak my na półfinał.

Pytanie czy Rodri, De Bruyne, Halaand osiągną top swojej dyspozycji - jeśli nie to są do ogrania przez każdy zespół.

15.03.2024 12:34

Szykuje się na noże, jakieś 3-3 lub w tych okolicach i dyspozycja dnia w rewanżu.
No chyba, że będziemy niesamowicie pewni w obronie lub obaj Trenerzy wyjdą z zachowawczą taktyką... i do 70 minuty będzie 0-0 lub 1 dla jednej z drużyn.
Can't wait!

15.03.2024 12:31

Eleganckie losowanko, fajnie w półfinale byłoby zagrać z Realem czy City - u nas może być wtedy szczyt formy zdecydowanie, bo o nic więcej nie gramy ;)
Tylko najpierw trzeba się z Arsenalem przeprawić. Najlepszy Arsenal od czasów świetności Wengera
Mają fajnie poukładaną grę w środku (pozbyli się słabszego ogniwa - Xhaki, który dyryguje teraz w Bayerze), Odegaard dojrzał do roli lidera, Rice idealnie to ubezpiecza i również rozprowadza, Saka to o wiele bardziej ograny i skuteczniejszy Davies w ofensywie, z drugiej strony Martinelli do zmiany z Trossardem czy Jesusem, całość uzupełnia Havertz jako fałszywa 9 lub grając głębiej, Raya potrafi bronić bardzo trudne piłki, a White-Saliba-Gabriel + na nas pewnie Kiwior to bardzo solidny blok obronny.
Również jeszcze Jorgihno wyjdzie najprawdopodobniej na spotkania z nami.

15.03.2024 12:27

Bayern trafiłem, resztę już nie ;P
Chociaż myślałem o Real-City, ale uznałem końcowo, że będzie to inna hiszpańska czyli Atletico-City,
a szlagierem byłby Real-PSG.

15.03.2024 12:13

Barcelona - Borussia
Bayern - Arsenal
City - Atletico
Psg - Real

15.03.2024 12:02

Na ten moment, który mieliśmy wtedy uważam, że to dobre posunięcie jako koło ratunkowe dla Bayernu.
Jakby np. Tel nie mógł grać lub kontuzja Sane i jego niezdolność do gry by się przedłużyła to pewnie to Zaragoza chcąc nie chcąc by wyszedł na Lazio.
Jakby Zaragozy nie było w takiej sytuacji - wtedy byście psioczyli, że Bayern nie zrobił nic, żeby Bryana wykupić wcześniej.
Z plusów, które dostrzegam to również młody Hiszpan jest cały czas w treningu z piłkarzami, pozna klub i w nowy sezon będzie mógł wejść już bez etapu zapoznawania się z nowym terenem.
W międzyczasie może szlifować język, a aspektów piłkarskich na pewno nie straci.

I jeszcze coś co mnie jakoś uwiera wśród powszechnych opinii, że młody to musi grać... Heh, no niekoniecznie. Może siedzieć na ławce i grywać końcówki dopóki nie dorośnie do tego by być piłkarzem godnym zastąpić, co jak co, ale zdecydowanie większych od niego.
Ma czas, a jako koło ratunkowe mieliśmy w jego osobie opcję nawet na Lazio.

12.03.2024 13:16

1

Pewnie, a taktyka wahadeł Alonso to przypadek i tego jak wykańczają akcje Grimaldo i Frimpong, przypadkiem współpracują z środkowymi pomocnikami, którzy słabo rozrzucają piłki, mało się rozumieją na boisku i w ogóle nie mają kreatorów gry.
Pełna zgoda!

11.03.2024 11:31

Natomiast jeśli byłaby opcja pozyskać nowego topowego obrońcę w miejsce Upamecano - który co jak co, ale w meczach, w których najbardziej na niego liczyliśmy przegrywał nam mecze, bo nie dojeżdżał psychicznie - to jestem za (np. Silva z Benfici).
To samo można powiedzieć o środkowym pomocniku i potrzebie zmiany - jeśli przyjdzie João Neves lub Zubimendi i taka będzie wizja nowego Trenera wraz z Dyrektorami sportowymi odpowiedzialnymi za budowanie kadry.

11.03.2024 11:26

Jak widzę to tu część osób to raz lubi, raz nie lubi danego piłkarza w zależności od ostatniego występu.
Trochę więcej szacunku by się przydało będąc fanem danej drużyny dla jej zawodników.
Osobiście np. nie jestem wielkim zwolennikiem De Ligta, ale kibicuję mu, żeby się rozwijał, a póki nie widać różnicy lub nawet cały blok obronny gra z nim lepiej to niech i tak będzie - cechy przywódcze i mental to ma, tylko musi psychikę lekko stonować.
Jednego dnia top, drugiego wyrzucanie na śmietnik - ot mental wielu kibiców.

Przypomnę tylko, że każda licząca się drużyna w Europie przy tempie wszystkich rozgrywek absolutnie potrzebuje 4 praktycznie równorzędnych środkowych obrońców (możliwe, że do takich niektórzy zaliczą Stanisica).
Nadal zdecydowanie wolę Upamecano niż Diera - ten drugi jest tu tylko dlatego, że mamy Kane'a i kilka solidnych występów tego nie zmieni, bo pewnie przy pierwszym potknięciu ponad połowa od razu będzie go mocno krytykować i mówić jaki to jest słaby...

11.03.2024 11:21

To samo De Ligt - zmienili narrację. Wydaje mi się, że były rozmowy i zrozumieli, że Bayern jest ważniejszy, z Trenerem poniekąd już wygrali, a teraz mogą go parę razy posłuchać.
Ciekawe jakby się tak nie pienili i nie pogodzili z Trenerem wcześniej może byłoby lepiej w tym sezonie...

06.03.2024 15:32

Ja bym nie był za "nazwiskiem" właśnie, a za kimś kto będzie kochał ten Klub i pracował dla niego z sercem przez wiele lat.
Dla mnie może to być Sebastian Hoeness jeśli będzie za tym szła cała strategia zarządzania kadrą i sztabem trenerskim (bo to nie tylko sam Trener).
Dobrze, niech się przygląda, fajnie też, że Freund jest blisko drużyny, szatni, ławki do końca sezonu wiele rzeczy wyłapie w relacjach i czy to na pewno aby Pan Tuchel dotychczas jedynie odpowiadał za "całe zło".
Mam wrażenie, że De Ligt i Kimmich zmienili narrację i w drużynie jest... jakby lepiej.

06.03.2024 15:27

Trochę nie przekonuje mnie zdanie np. młody to powinien grać, dla mnie jego dyspozycja jest topowa to wtedy normalnie traktować jak każdego innego gracza z kadry do rywalizacji, nie ważne czy ma 19 czy 36 lat.
Czy otrzymuje mało szans? Dla mnie zupełnie wystarczająco, nie zapominajmy, że to jest gość, który nie jest w żadnym stopniu brany pod uwagę do pierwszej kadry reprezentacji Francji, a w niej bardzo blisko pierwszego składu jest Coman (często pierwszy wybór selekcjonera).
Ma na stałe usadzić na ławce Musiale, Sane, Mullera, Comana? Wraca też Gnabry.
Tel grał naprawdę całkiem sporo biorąc pod uwagę taką konkurencję.

Inna sprawa czy Bayern chce odważniej postawić na Tela kosztem innych.
A także ustawienia i pozycji gracza, bo na przykład jeśli damy Musialę bliżej środka na pozycję 8-10 to będzie się robić miejsce dla dodatkowego skrzydłowego (wtedy Pavlovic/Goretzka lub Muller out).

Pięknie, że przedłużył. Oby zrobił co najmniej taką karierę w Bayernie jak Coman, a potencjał i umiejętności już ma naprawdę bardzo duże.

06.03.2024 11:41

Super sprawa. Pobije ten rekord na pewno jeśli się tylko nie wyłoży na nartach ;))))

06.03.2024 09:49

@Sopariev moja ocena sytuacji jest taka, że gdyby nie De Ligt, który de facto podbił piłkę i podał ją idealnie do Immobile to piłka spadła by idealnie w miejsce gdzie Dier asekurował będąc najbliżej napastnika Lazio. Zatem podbijając ją tylko stworzył zagrożenie.
Te jego wejścia to są typu "uda się, albo się nie uda". To nie jest tak, że go nie ma w danej sytuacji, on jest, właśnie nawet nadwrażliwie zawsze chce być również dublując innych zawodników - wychodzi do piłki jak jest tam Goretzka (czym stwarza zagrożenie), podbija piłkę jak jest na miejscu drugi obrońca, zupełnie niepotrzebnie wchodzi wślizgiem przy aucie jak jest asekuracja 2-3 graczy jeszcze, itd.
Wierzę, że się ogarnie i przetrze z drużyną i będzie to wyglądało zupełnie inaczej.
Im więcej pewnej gry zespołu, tym będzie wyglądał lepiej. I niech nie jęczy jak 2-3x nie zagra - nie jest sam w zespole.

To musi być dobrze funkcjonujący organizm, umiejętnie i zdrowo zarządzany.

06.03.2024 09:47

1

Chwalicie mocno blok defensywy, ale po pierwsze od 3-ch meczów Tuchel zgrywał ze sobą tę formację, a pomysły z Guerreiro to miał na początek rundy,
z Kimmichem od początku tylko foch Joshua, De Ligt wrócił do zdrowia i UPA sam się wykreślił, a Dier to też pomysł Tuchela.
Po drugie nie mieli dziś w ogóle okazji się "wykazać", zdecydowanie więcej czyścił Goretzka - wszystko co szło nawet w okolice pola karnego również przy stałych fragmentach gry, a Lazio nie oddało zbyt dużo strzałów w ogóle.
Po trzecie po jednej interwencji De Ligta - Ciro Immobile powinien strzelić bramkę lub choćby tak by Manu mógł zaliczyć mega interwencję.
Po czwarte przy większym tempie akcji i nawałnicy City/Realu De Ligt na pewno wyłapałby co najmniej żółtą kartkę (z Lazio 2x wyszedł do połowy i raz się minął, raz trafił przeciwnika), a Dier pewnie by nie nadążał i źle się ustawił w 2-3 sytuacjach.
Piąte, Dier nieźle i bezpiecznie rozgrywał, ale... praktycznie bez pressingu Rzymian.

06.03.2024 08:09

Sane nie zagrał ani słabo ani na poziomie topowego skrzydłowego Ligi Mistrzów przez cały mecz, raczej połączył cechy jednego i drugiego ;))
Po irytującym zagraniu, np. wrócił i zabrał piłkę w defensywie.
Po niecelnym podaniu czy strzale w kolejnej akcji z większym skupieniem i dużą determinacją napędzał akcję.
Jakby wyeliminował te irytujące momenty, których i tak było mniej to byłby top.

06.03.2024 08:00

Dobry mecz, odważnie grał włączając się w akcje ofensywne i robiąc przewagę, tylko mam wrażenie, że na City/Real to będzie musiał podkręcić tempo tak 1.5x.

06.03.2024 07:54

Nieźle, widziałem w przerwie, jak szedł w holu obok ściany i utykał.
Może z głebii ławki też lepiej jak przy samej linii? ;D

06.03.2024 07:52

De Ligt się pogodził z Tuchelem i zaczął go nawet wspierać w oficjalnych wypowiedziach, a Kimmich się pogodził z tym że jeśli trener tak uzna to bardziej potrzebny jest na PO i... jednak żadna z niego typowa "6", Musiała i Sane bardziej grają pod zespół to i całość jako drużyna wygląda lepiej.
Dużo dziś wnieśli Goretzka z Pavlovicem - bez nich to by tak nie funkcjonowało. Dobrze taktycznie ustawione.

05.03.2024 23:28

Masz rację, ale nie mogą być niesamowicie pewni i niszczyć przeciwnika po wielu m-cach średniej i słabej gry, także i tak to duży krok dla zespołu.
Pewność mogą zyskać grając w tym samym składzie i grając zespołowo, a nie indywidualnie przez następne kilka męczy ze zwycięstwami co zbuduje dodatkowo ich morale.
Byle nie poszło w ego i dumę, a właśnie w głód i jedność drużyny.

05.03.2024 23:22

3

Zdecydowanie na plus Goretzka z Pavlovicem, jeden czyścił dziś wszystko co leciało nawet w pobliże pola karnego, drugi odważnie się podłączał do akcji ofensywnych przez co zyskiwaliśmy przewagę - klucz przy tak grającym Lazio.
Guerreiro się starał, ale trochę brak mu jakości, ta asysta na mega farcie po kiksie, prócz tego nie zagrał żadnej innej dobrej piłki.
Po drugiej stronie Kimmich, który cały stwarzał zagrożenie. O ile inaczej wyglądała jego współpraca z Sane niż np. Mazraouiego, któremu Sane by w ogóle nie odgrywał piłki.
Muller z błyskiem, instynktem, również do gry z pierwszej piłiki, niezwykle skupiony.
Kane na poziomie topowego napastnika Ligi Mistrzów.
Musiala fajnie schodził do środka i cofał się po piłkę by nadać tempa akcji i popchnąć piłkę dalej.

05.03.2024 23:02

Kane i Muller bardzo skupieni w polu karnym, bardziej niż... Immobile, bo po interwencji De Ligta miał wystawioną piłkę idealnie.
Jeśli Sane i Musiala mniej kiwają, a podają z pierwszej piłki to jest więcej efektywnych akcji - proste.
Pisałem już jakiś czas temu jak zawsze wyglądała nasza gra i na czym się kończą nasze akcje.
Pavlovic kilka razy fajnie odważnie się podłączał i robił przewagę, Goretzka prawidłowo czyści.
Trochę słabo Guerreiro z fartowną asystą - mało jakości, dużo się stara.
Kimmich to jakby dołożył jeszcze asystę to prawie jakby zaczynał karierę na PO ;)) No, prawie.

05.03.2024 21:58

No raczej właśnie gra Guerreiro i Kimmich, żeby już nie kombinować, wystarczy tych ciągłych zmian, a to mecz sezonu jak narazie, heh.
Wiem, że każdy narzeka na Tuchela - również taktycznie, ale gdybyś chociaż rozumiał intencje i czemu grają właśnie Ci piłkarze, a nie Laimer i Davies jak ich wymieniłeś.
Od trzech spotkań Tuchel zgrywa ze sobą ten blok defensywy, który jest dziś w "11".
Davies i Tel wejdą w drugiej połowie, szczególnie przy słabszym wyniku, Laimer tylko w razie potrzeby lub by odciążyć jak komuś braknie sił (Goretzka/Kimmich).

05.03.2024 20:23

@FCB4ever2014 Dante, Rode, Bernat, Weiser ;))))
Taka paka!

05.03.2024 20:20

Sane mógł już zagrać z Freiburgem ale był oszczędzany na ten mecz.

05.03.2024 20:14

Dokładnie tak, chociaż dobrze też ktoś z Zarządu powiedział, że Bayern nie musi kupować za dużą kasę zawodników i liczę, że na poziomie Zirkzee'go znajdzie się jeszcze ktoś nie tak "wypromowany" - za 8-20 mln, a nie 30-40 mln.
Bayern sam się przyczynił do wypromowania Joshua. Na ławkę nie byłby to zły ruch.
Już jak był u nas wcześniej jako joker sporo wnosił. Dobrze by było mieć świeżość w postaci napastnika nawet na 15-20 minut by mógł odmieniać losy meczu. Pamiętam, że Zickler zawsze był takim naszym asem w rękawie ;))

05.03.2024 14:18

Dlatego pisałem poniżej, żeby zostawić dwóch, bo Ty dokładałeś jeszcze Araujo na prawą...
Zaznaczyłem kto do odsrzału, kto zostaje i w jakim ustawieniu.

@FCB4ever2014 I w tym twoim komentarzu to powinno być przez "odpowiedz" do poniższego, bo tak to nie widać wątku.

05.03.2024 14:14

EDIT: komentarz jeden wyżej poszedł.

05.03.2024 14:13

Jeśli już tak typujecie jak by kto zagrał, to ja bym nie grał u nas dwójką "defensywnych", z czego żaden z nich to nr "6".
Naturalnym wydawało mi się by Jamal był w środku tym, który pierwszy dostaję piłkę by przyspieszyć akcję w kierunku bramki przeciwnika, ale jak się go rzuca ciągle na skrzydło... Heh.
Chyba się marnuje, już dawno mógłby wejść w buty niżej ustawionego nr"8" i przechodzić w pozycję nr "10", a wtedy jest miejsce dla Tela na skrzydle!
Tym bardziej, że zawsze nawet w słabym stylu jak przegrywamy to i tak jesteśmy stroną atakującą, także to daje nam po prostu więcej jakości w grze zamiast ustawiania Kimmich-Goretzka i jeszcze Muller, heh...
Takie ustawienie to już jest trup.
Jedynie Julek próbował grać Jamalem w ten sposób (by zmieścić Mullera w składzie) i w kadrze ktoś próbował, bodajże Flick.

05.03.2024 14:10

Prawych obrońców jak wszyscy dojdą do zdrowia to mamy 4-ch licząc Stanisica i Sarra, trzeba zostawić 2-ch.
Stanisic środek i prawy, Boey, do systemu wahadłowych i Frimpong zdecydowanie by się przydał bo Mazraouiemu bym podziękował.
Araujo lub Silva z Benfica do gry 3 zamiast Upa.

Cały zaciąg z Ajaxu u nas to prócz jednej rundy De Ligta to porażka... Blind, Gravenberch, Mazraoui, De Ligt, jeszcze wcześniej bardzo chcieli Desta... W ogóle wszędzie oni zawodzą, De Beek, De Jong, Antony... Razem tworzyli świetny zespół, ale pojedynczo w topowych zespołach nie istnieją jako wielcy czy nawet bardzo dobrzy/dobrzy gracze.

05.03.2024 13:01

1

Leroy w pojedynkę 1-2. akcjami wygrywał nam mecze również w Lidze Mistrzów w ostatnich 2-ch sezonach.
Specyficzny typ, jeśli gra dla zespołu, a przy tym asystuje i zdobywa bramki jest w topie najlepszych piłkarzy, jak tylko włączy mu się "Pan obrażalski" to przegrywa nie tylko na boisku, ale i z samym sobą.
Niestety, gdy najbardziej go potrzeba przez cały sezon, szczególnie na wiosnę to zamiast trzymać top poziom i tylko windować drużynę w górę, to jego zjazd i brak współpracy z innymi są jednym z najbardziej irytujących w piłce nożnej w ogóle...

Oby przerwa mu dobrze zrobiła i mógł w pełni - efektywnie dla drużyny -demonstrować swoje umiejętności.

05.03.2024 12:53

Szkoda, że od początku tak nie śpiewał tylko konfliktował drużynę celem własnych interesów płacząc, że mu się należy pierwszy skład i że odejdzie.
Teraz nagle wspiera Trenera...
Heh...

Trzymam kciuki by ułożył sobie w głowie co trzeba, nie podpalał się jak amator na boisku, rozwijał się piłkarsko i był naszym liderem.

04.03.2024 19:52

Odnośnie wszystkich naszych zawirowań, począwszy od Trenera, przez piłkarzy i tego jak wyglądamy na boisku to jeszcze warto zauważyć jedną rzecz trochę tłumaczącą dlaczego jest tak trudno teraz.
Od Van Gaala każdy kolejny trener przekazywał swoją myśl kolejnemu i projekt był cały czas rozwijany, drużyna sie rozwijała wraz z osiąganiem swojego apogeum, rekordów i sukcesów.
Następnie poczynając od Flicka i łącząc to z każdym rozstaniem i nowym trenerem, to zupełnie nie mówimy to u żadnej myśli przewodniej odnośnie budowania zespołu, nikt tu niczego sobie nie przekazywał ani nie budował wspólnie, każdy chciał po swojemu zarządzać nie odnosząc się do wcześniejszego stylu.
Flick wjechał z buta, wycisnął 200% i został w tym miejscu, Nagelsmann eksperymenty, Tuchel to chyba myślał, że to zupełnie inna drużyna i gracze, a jego pomysły były co do kadry były wręcz absurdalne - ale na początku nie chciał zmieniać.
Do 4x sztuka? Tylko jak zmieniać i rewolucjonizować to już od razu z przekonaniem a nie mizdrzeniem się, że Ci gracze razem są jeszcze coś warci?
Może gdyby Tuchel zostawił Stanisica, wziął Cancelo i nie miał zgrzytów z De Ligtem czy Telem to by to inaczej wyglądało. Tylko wtedy... Nie byłoby rewolucji...

04.03.2024 16:30

Z perspektywicznych graczy z wypożyczeń i w naszym zasięgu do kadry na ławkę to jeszcze
Malik Tillman - teraz dobył bramkę i został graczem meczu w spotkaniu z Feyenoordem a w ostatnim meczu Ligi Mistrzów z Borussią Dortmund wywalczył karnego;
Ibrahimovic to bardzo mało znaczy w Frosinone...
Ale jest też do wykupienia Zirkzee zamiast Chuopo-Motinga dla świeżości.
I mimo, że Portugalczycy u nas się jakoś dotychczas nie przyjęli to ktoś z Benfici -> Silva (ŚO) lub Neves (ŚP).

04.03.2024 14:24

3

Pisałem o tym m-c temu jak 90% komentujących domagało się natychmiastowego zwolnienia, że to nie takie proste.
Zadawałem 3-4 pytania, na które nikt nie był w stanie odpowiedzieć, między innymi kto go zastąpi, co ze sztabem, kto za to zapłaci, do tego jeszcze sprawa zapisów kontraktowych i nowych umów (rola prawników i menadżerów).
To nie gra, w której klikasz i już zwolniony, klik, następny.

04.03.2024 14:16

Jeśli ma się dokonać rewolucja to jestem zdecydowanie na tak dla Sebastiana Hoenessa. Dać mu dużo czasu i niech buduje! Oczywiście nie sam w pojedynkę, a z całym pionem sportowym odpowiedzialnym za rozwój pierwszej drużyny.
Na pewno nie ściągać tu dziadków typu Conte, Mourinho czy Ancelotti.
Jeśli wyniki "na już" bez rewolucji to Zidane.
No i pozostaje Alonso... Chyba, że się przeproszą z Flickiem.
Raczej nikt inny.

03.03.2024 14:52

Z tego co wiem to jakieś 30-35 mln i byśmy go mieli. Boey był kupiony za tyle a Cancelo jest zdecydowanie bardziej ograny i to na wielu pozycjach.
Baaaardzo dziwny ruch, gdyż to piłkarz o dużych umiejętnościach i niebywałej uniwersalności.
Tuchel chciał na jesień zawierzyć drużynie takiej jaką zastał, w zimę zmienił zdanie. W planowaniu kadry popełnił chyba największe błędy oddając Stanisica i wstrzymując niektóre ruchy. Miał pewne przekonanie i to błędne, co zdecydowanie wyszło po czasie jak nie miał kim grać w obronie.

03.03.2024 09:13

@Dzidzia83 Prawda jest taka, że wszędzie gdzie był Mourinho zrobił dobrą robotę, wyniki i tytuły, w tym europejskie i jakby go nie zwolnili przed finałem to być może i Spurs miałoby swoje pierwsze trofeum w gablocie.
Wzrok kibiców jest krótkotrwały, zobaczymy gdzie będą piewcy De Rossiego za dwa sezony.
W Romie wykonał świetną robotę, bo z wielu piłkarzy zrobił mężczyzn mentalnie, teraz grają na świeżości i nie mają kogoś kto wiecznie się ich czepia i wymaga.
Ale Mou w Bayernie? Wolę zdecydowanie Hoenessa. Najważniejszy jest cały projekt.

03.03.2024 09:08

Tak jest dla mnie Hoeness lub Zidane u nas. W zależności od preferencji czy stawiamy na młodego zdolnego trenera z perspektywami, nowinkami i rewolucją, czy na lidera i autorytet i ostatnie soki tych piłkarzy bez rewolucji.

02.03.2024 22:52

Mourinho dużo dał Romie i tym piłkarzom, teraz gdy formuła z nim się już wyczerpała (jak w każdym klubie u niego) to jest po prostu kolejny etap.
Tak, teraz jak się pewnych rzeczy nauczyli mogą sobie grać do przodu, do tego w przerwie zimowej zostali wzmocnieni, a za trenera mają nie byle jaką postać...

02.03.2024 22:50

Ogólnie się zgadzam z większością tutaj, że jako 4-ty jak najbardziej może być.
Też głupota co sezon wymieniać rezerwowych, a ten będzie już sprawdzony i obyty na następny sezon.

Ale wczoraj przy pierwszej bramce to gość zagubiony, nie przykrył odpowiednio napastnika uderzającego głową, później dobitka przewrotka też mógłby to być "jego" zawodnik, no i... robił kroki by zablokować strzał... Intencja dobra, ale o jeden krok za dużo - nie wyczuł tego, a tak to uderzenie byłoby zablokowane.
Ale tak jak powiedział Tuchel, w pierwszych 30. minutach każdy nie nadążał i był źle ustawiony...

02.03.2024 16:02

Lazio straciło bramkę w 88 minucie meczu i kończyło mecz w 8-mkę.
W strzałach było 11-14... Ojjjj, takie mecze tworzą charakter drużyny... Dobrze bronią i to lubią.

01.03.2024 22:50

1

Każdy będzie chwalił Tela i Musialę, ale ja cały czas zostanę przy zdaniu, że tacy gracze to nasz problem.
Czy ktoś z was widział akcję zespołową w ich wykonaniu.
Ok, z ich umiejętnościami (są kosmiczne) zrobią akcję wygrywającą nam mecz raz na kilkanaście strat, ale ile tak naprawdę dają zespołowi, ile akcji stworzyli, ile akcji wypracowali innym?
Oni w ogóle znają takie sformułowanie jak wypracowanie innym syuacji?
Uważam to za największe wyzwanie nowego trenera - by wykorzystać Sane, Musialę, Tela w tym by dawali jak najwięcej zespołowi, a nie by raz na jakiś czas okiwali przeciwnika i uderzyli celnie - bo to powinien być standard... Powinni dawać zdecydowanie więcej. Patrzę na graczy na ich pozycjach, którzy mają 1/3 ich talentu, czy pensji, a jednak potrafią grać z całą drużyną i zdobywać bramki w innych, znacznie słabszych drużynach.
Przykro mi, nawet bardzo. Nie na takiej piłce nożnej się wychowałem.

01.03.2024 22:44

Moim zdaniem go wprowadził, żeby miał przetarcie przed Lazio.
Każdy dobry trener tak robi, ale naprawdę to nie o to chodzi...
Tu nic nie funkcjonuje, nikt tu nie rozumie Tuchela, to razem nie gra i nie będzie grać. ale jednak jestem zdani, że piłkarze to 70% winy.

01.03.2024 22:31

Lazio remisuje 0-0 nadal z Milanem grając od 57. minuty w 10-tkę (82. minuta meczu).
potrafią bronić wyniku. Jak nam strzelą bramkę w Monachium to może być pozamiatane...

01.03.2024 22:26