DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Gacek420 Strona 1

Kontaktowy jest

09.04.2024 21:19

Ale placki.
Arsenal z piataka wciśnie

09.04.2024 21:15

Gdyby nie covid to też by ligi mistrzów nie było. Lyon Benfica i Barca z pasterzem zamiast trenera... To nie są czasy jak za jupa. Obecny Bayern by musiał trafić na beniaminka 3 ligi żeby wygrać ligę mistrzów.
To będzie śmiech na sali jak Arsenal zacznie atakować.
Bayern za Guardioli też przegrywał z atletiko.
Liverpool klopa też. I to znaczy że to były placki ?
Bayern podobnie jak United staje się memem powoli

07.04.2024 23:18

Ponoć Inter który przegral z atletiko to placki. @tapczan finalista zeszłorocznej ligi mistrzów.
My za to na każdym kroku udowadniamy moc. Hehehe skoro oni to placki. To kim jest obecny Bayern.?...
Arsenal nkddtry może nas zabić

07.04.2024 19:19

Real Madryt chce Davisa. Ok ale mi się
Wydaje , że najbardziej skrojonym zawodnikiem pod Bayern jest Federico Valverde. Chłop który ma żelazne płuca, może grać praktycznie na każdej pozycji w pomocy. Transfer z kategorii nie realny. Ale jeśli Uli by usiadł do rozmów z Perezem to kto wie...

31.03.2024 14:12

1

@admin
No może ale końcem końców gramy do jednej bramki. Bayern Monachium to coś więcej niż klub.

31.03.2024 12:31

1

Administracja trochę kuleje. Ale masz rację wesołych.

31.03.2024 12:06

Generalnie też było widać, jak arteta się zgasił jechać do Fc porto. Chłop myślal ze to są chłopcy do bicia. A jakby nie patrzeć to legendarny zespół grający ultra ofensywnie.
I nagle po przejebce blady.. liga mistrzów ma to do siebie, grają tam najlepsi. Starcie Arsenalu z Bayernem to na swój swój sposób kwintesencja tych rozgrywek...
Diego Simone zgasił nie raz światło. Klopowi czy Guardioli. Nie zawsze jest tak że lepszy wygrywa. Zobaczymy oby po ligę mistrzów w tym sezonie. Może się udac.

31.03.2024 11:16

Wesołych świąt;) ciekawe czy w tym sezonie BVB w lidze mistrzów nie zagra lepiej niż Bayern. Widziałem dzisiaj płacz Guardioli, że real ma 9 dni na odpoczynek przez starciem. A on gra praktycznie co 3 dni... Ciężko ocenić sytuację bo uważam,iż jak jest drużyna zwycięska jak Bayern jupa, czy jego dawna Barca to nie robi aż takiej różnicy.
Bayern gra w kratkę potrafi z mocnym przeciwnikiem wygrać, potrafi też dostać od leszczy. Zobaczymy co to będzie. Arsenal to zespół grający fizycznie, plus hiszpański ofensywny pomysł. Boje się trochę tego jak byle kto potrafi obnażyć obronę, i z dupy zdobyć gola gdzie nic nie grają.
Taki Inter murihno to by zmiażdżył mecz.
Pożyjemy zobaczymy, ale przede wszystkim wesołych świąt. dla wszystkich prawdziwych fanów Bayernu. Zdrówka

31.03.2024 10:46

Generalnie Roberto Di Matteo tez niby coś wygrał. Później Tuchel w Chelsea. Ale to są strzały, że chłop wszedł do szatni poprawił klimat, zrobił inna hierarchię itd..
A tak na sztywno do trenowania Bayernu to nie wiem czy się nadaje gość pokroju Alonso czy der zerbi. to jest Bayern... Także niestety albo stety trzeba zaufać panom z gabinetów i zobaczyć co postanowią. Wszyscy się jaramy tym, że adidas historia poziom pro. A oni się zachowują... Jak nie Bayern hehehe
Zdrówka oby tym zakałom z BVB dokopać

30.03.2024 11:43

Generalnie jako stary fan bundesligi. To bym chciał o czymś wspomnieć.
Kiedyś za dzieciaka BVB interpretowałem jako zajebisty klub grający piłka i oni mieli Spiracjr takie jak Bayern. Trochę jak dzisiejsza Barcelona źle pieniądze zainwestowali, byli bankrutami. Ale mi sie wydaje że lepiej być generalnie bankrutem który walczy .. niż ciota która tylko odcina kupony od zysków. A oni mają zajebisty stadion fajny klimat. I da się wypromować kogoś zarobić itd... Jak młodzież dzisiejsza mówi klub mem, który nie jest w stanie podnieść rękawicy. to są cioty. Osobiście za przeszłość lubię BVB. Jako osoba która szanuje różne nawet paradoksy. Muszę stwierdzić że BVB to śmieci

30.03.2024 10:15

@tapczan
Właśnie czy my jesteśmy w stanie wyrwać im Valverde? Czy kogokolwiek z pierwszego składu? Oferując nawet większą tygodniówkę?. Bayern jest jednym z najbardziej utytułowanych klubów, lecz transfer do realu to pomimo wszystko awans w świecie piłki nożnej.
Ja nie jestem za tym iż każdy przez całą karierę ma grać dla Bayernu... Bo inaczej to zdrajca itd. my możemy rywalizować o zawodników typu Kane z United czy Chelsea. Ale jeśli chodzi o Mbpape czy innych bellingamow to nie mamy podjazdu do Realu..

25.03.2024 14:07

@tapczan
Real wygrał 14 razy ligę mistrzów, jest największym klubem piłkarskim na świecie.
Co ma do tego Bayern niby ?.
To inna trochę Bajka.
Może w pojedynczych sezonach jesteśmy w stanie raz na 10 lat ich pokonać. Ale to jednak nie jest ciągłość rywalizacji.
Bayern to mniejszy kaliber, możemy o ich rezerwowych walczyć. Typu James czy inni co się nie mieszczą w składzie.

25.03.2024 13:16

1

Wydaje mnie się ,że real nie robi dobrze, on nie jest zawodnikiem na miarę tak wybitnego klubu. Co on pokazuje w Bayernie? Kiedyś miał szybkość, teraz mało kiedy wygrywa pojedynków.. czas kiedy chował Mbpape mina 3 lata temu. Bardzo możliwe że skończy tam na ławce rezerwowej.za co on chce 20 milionów niby? Kto tyle zarabia w realu chociażby?.

25.03.2024 12:29

Ja tam nic do niego nie mam. Swoje pograł, a to normalne że mając tyle klubów do wyboru nikt nie będzie gnił w jednym.
Widocznie czas na zmiany. Real to real.

25.03.2024 11:00

Sane to podobno był jeden z najlepszych skrzydłowych nowego pokolenia.
Strzelił kilka goli w ofensywnym city, niemiecka prasa zrobiła z niego Boga.
Prawda jest taka, że to przeciętny gracz. Niestety nigdy nie da przewagi np w starciu z Realem czy innym tuzem. To pierdoła co potrafi zrobić drybling, zagrać egoistycznie.. i nic z tego. Słaby gracz
Gnabry może jest grubasem, przyszedł za grosze. Pensja niestety arabska...
Teraz coś znów gra, strach że go wygonią z Bayernu.

19.03.2024 14:56

Atak robi robote. Obawiam się jednak o ta defensywę. Oby forma przyszła. Praktycznie każdy atak to atrata
Gola

16.03.2024 17:13

@tapczan
Ciężko powiedzieć, że to lekceważenie rywala biorąc pod uwagę nasza grę ligowa.
Bayern tak gra w tym sezonie.

16.03.2024 16:46

Narzekałem na defensywę Flicka..
To się doczekaliśmy...

16.03.2024 16:19

Keane to kot

16.03.2024 16:17

Bayern jest słaby. Może nawet wygramy jakimś cudem dzisiaj. Ktoś pisał że Inter to placki bo przegrał w karnych z Atleti.. super.
To my obecnie jestesmy hmm ciężko znaleźć określenie

16.03.2024 16:09

Wraca stary dobry Bayern

16.03.2024 16:00

Arsenał ich trener pomysły it'd, wyglądają dużo bardziej kreatywnie. Widać jakiś tam pomysł na to wszystko. porównywać pojedynczych graczy to bzdura.
Neuer ma 40 lat... Goretzka kimmich. Oni maja wygrać środek. Z odegardem i jorginho
?.

15.03.2024 21:27

@fiidoo
Boisko wszystko zweryfikuje. My tylko możemy przedstawić swoje teorie.
Kto wygląda na bardziej konkretny zespół?
Arsenal prowadzący w premier league. ?
Czy Bayern mający problem wygrać ligę od dwóch lat. Gdzie walczy sam ze sobą?
Kto prędzej wygra dwumecz z City?
Bayern Czy Arsenal
?

15.03.2024 18:39

Fani Barcy sobie wkręcają że będą w finale. Haha.... Ledwo dali radę słabemu Napoli, podobnie jak Bayern który wygrał z Lazio. Żadne wyznaczniki.
A kiedy Bayern mial w ostatnich latach sukcesy w fazie pucharowej?.
Od lat nie jesteśmy w stanie grać tak samo dobrze w fazie pucharowej jak w grupie.

15.03.2024 17:54

@fiidoo
Mi się podoba twoje podejście i lekceważenie każdego zespołu.
Tuchel zniszczył Bayern który za naglsmana odpadał z Villareal. Wspomnieć o tym że arteta zmienił Arsenal, i to obecnie zespół będący przed city Guardioli I Liverpoolem klopa już nie wspomnisz bo po co. Pewnie placki przypadkiem to osiągają. Mieli słaba drabinkę.
W piłce nożnej to normalne, jedni idą w górę, inni się staczają.

15.03.2024 17:22

Lipsk się przekonał najlepiej. Może też podzielają twoja tezę.

10.03.2024 20:48

Mnie zastanawia jedna sprawa. Dlaczego Real Madryt zawsze jak przegrywa, czy jest w niekomfortowej sytuacji to mecz jest przedłużany o 10 minut. Karne z kapelusze, czerwone kartki dla rywali... Jest dosłownie zawsze robione wszystko byle oni przeszli dalej. I co cały świat to widzi, i jest zero jakiejkolwiek reakcji..
Wygrywać w taki sposób.... Super.
Chciałbym żeby Bayern trafił na real teraz. .

10.03.2024 19:12

@Pir5
Zauważ jedno Bayern gra dobrze kiedy nie trzeba bronić. Weź teraz postaw taki zespół który gra w defensywie, i atakuje dwoma napastnikami. Lazio i Mainz to placki, nic nie ujmując Bayernowi. Obyśmy tylko się nie zachlysneli dwoma meczami.
Goretzka Gnabry czy inne wynalazki, niech imponują arabom... Znajdzie się naiwniak który zapłaci im

10.03.2024 14:08

Z tym Davisem to jest spór..
Nienawidzę realu Madryt, klub mają zajebisty. Ale ci fani , hiszpańscy sędziowie. Ta otoczka jakoś mnie brzydzi.
Ale szczerze Davis?.. i real.. tam codziennie jesteś na świeczniku...
O ile Alaba swoim doświadczeniem wyniesionym z Bayernu może grać wszędzie, tak Davis i real... Na siłę

09.03.2024 19:18

Generalnie real nie gra jakiejś wielkiej rewelacji. Ja bardziej bym się obawiał Interu czy Arsenalu. Takie coś jak latwa drabinka nie istnieje. Wystarczy spojrzeć kto zostanie w grze. Co z tego że porto czy Villareal doszło daleko?. Musieli wyeliminować po drodze mocnych rywali. A niektórzy myślą że ooo są bo wygrali na loterii...

09.03.2024 19:07

1

@Alfik91
A jak Tuchel się okaże takim, juppem z realu Madryt?. Zwolniony za słaba ligę puchar... Hejt a wygra lige mistrzów?.

09.03.2024 18:53

U mnie ta odpowiedź działa tylko w pierwszym akapicie. A później jak inni odpisują to brak... Może się nie znam na tym.

09.03.2024 18:32

@hoven
Masz rację. Robię to tylko ze sportowego punktu widzenia. Generalnie myślę,że lewy by mniej nie strzelał a 100 baniek w kieszeni.
A czymkolwiek cieszę się z keana.

09.03.2024 18:27

2

Lewandowski teraz pewnie płacze razem ze sraneczke, bo jak taki keane zdobywa tyle goli.. to on by strzelił kilka więcej. A tak niech pucuje laporcie ciec.

09.03.2024 18:12

@Fari
Ja nie chcę zbytnio się rozkręcać w tym temacie. Dam zobaczz Davis dokańczając do Bayernu był w sumie nikim, na jego pozycji grał David alaba będący w tamtej chwili legendą. Potrójna korona, kapitan Austrii it'd. . Zaś Davis który wkroczył przebojem do pierwszej 11 oprócz sprintu się niczym nie wyróżniał. I on dzisiaj żąda pensji w stylu Ramos Messi albo odejdzie. To niech spada... Świat taki jest... Vinicius też twierdził że Ronaldo ucieka z realu bo on przychodzi. Nie jestem rasistą ale daj czarnym trochę grosza to zobaczysz. Masz przykład w Bayernie... Gnabry sane... Sarr. Czy inny chupo

09.03.2024 17:58

@lokosFCB
Generalnie oprócz realu nikt nie obronił ligi mistrzów. Wątpię że niby city to zrobi.

09.03.2024 17:47

@lokosFCB
Rosnąca forma w decydującej fazie ligi mistrzów zawsze coś znaczy.
Nie pamiętasz Bayernu van gala?.
Forme trzeba łapać teraz
Mecz z Lazio to mógłbyc punkt zwrotny.

09.03.2024 17:37

Goretzka chyba nas usłyszał łącznie z Tuchelem.

09.03.2024 17:34

Nie tak dawno były zły. A dziś stary dobry Bayern... Czego się spodziewać?.. hmmm

09.03.2024 17:28

I co o tym myśleć?.

09.03.2024 17:27

@Matilegolas
Hiszpan powinien więcej grać.
Wymówka w stylu że nie zna języka to głupota. W obecnych czasach ktoś ze sztabu szkoleniowego czy starszych kolegów powinien mu pomóc. Kupić dziecko z Hiszpanii i płakać że nie zna niemieckiego. ..

09.03.2024 17:11

To będą jaja... Jak Bayern wygra lige mistrzów. Oby oby

09.03.2024 17:05

@hoven
Tak ok. Tylko mnie to wkurza na siłę robienie z Guardioli Boga. Gdzie gościu ma czek inblanko na wydatki, i się nie liczy z pieniędzmi. szkodnik on city PSG I ta cala frajerska Barca.
Guardiola legenda..

03.03.2024 19:58

No tak da się źle inwestować pieniądze, daleko nie trzeba szukać. Guardiola niby słyną ze suoeranckiego szkolenia młodzieży.
Pieniądze które city wydało na akademię to są miliony. Z Guardioli robią Mojżesza, a jego nie interesuje finanse. Gvardiol sto milionów ? Czemu nie .... Philips?.
Ja tego nie kupuje. Jak się nie udaz kasa i tak pustynnikow

03.03.2024 19:46

@hoven
Sterling czy sane też mieli być na poziomie Messiego.
City to Arabski syf, zarządzany przez mistrza manipulacji Guardiolę.
Będąc w Bayernie dostał odpowiednie narzędzia żeby wygrać ligę mistrzów..
Tylko jemu zawsze mało.
Jak w kiepskich, 10 kosmitów . 500 miliardów i Guardiola triumfator ligi mistrzów. Mistrz. Niech jedzie na pustynię.
Guardiola nigdy nie poprowadzi evertonu, Romy czy porto. To ciota. Który chce kupić puchary

Jak se kupię kasyno. To też w nim wygram....
Generał pep Guardiola

03.03.2024 19:03

2

A gdzie Leonkowi będzie lepiej?. Też na jego miejscu bym został. Niech płacą amatorowi i parodii środkowego pomocnika miliony
Nowy ballack, makalelele Cambiasso i Vieira.
Geniusz Leon Goretzka

03.03.2024 14:04

@AdiFantasti
Tutaj ciężko komukolwiek wierzyć. Z jednej strony hansi po historycznych zwycięstwach dostał uszczuplona kadre. Teraz niby Bayern spełnia zyczia trenerów?, i to oni są wszystkiemu winni. Dezinformacja,w jednej sprawie mają rację, wina leży po obu stronach.
Każdy dołożył swoje 5 groszy.
Zarząd trener. I zawodnicy.
Z takim podejściem idziemy na dno.

03.03.2024 11:46

Cancelo to fajniy gracz, podobnie jak Joe Felix. Są spoko, ale nie za te pieniądze. City I Atleti chcą milionów. Hajs w błoto.

03.03.2024 08:59

@hoven
Ok Hasan może nie był jakiś wybitny. Jednak rada nadzorcza klubu składa się z wielu mózgów. Między innymi Uli hainer to na swój sposób mistrzowie marketingu. Więc zrzucanie całej winy na Hasana poniekąd jest chore. Bo przecież Bayern nigdy nie był klubem rizdajscym kasę zakałom. Odnoszę wrażenie ,że wielokrotne mistrzostwo każdego namieszalo w dynce.
Oby klub jak najszybciej się pozbierał z tego dziadostwa.

02.03.2024 19:42

@hoven
Nie kumam skąd się wzięły te gażę.
Sane wygoniony z City, goretzka grający 3 miesiące cokolwiek w czasie
Się covidu. Gnabry.. jemu trzeba dać dużo bo przyszedł za darmo...
Goretzka upamecano sane Gnabry, to by nawet w rezerwach city czy interu nie grali.

Może by grali w meczu charytatywnym, czy paraolimpiadzie.
Ich postawa jest haniebna

02.03.2024 19:05

Ogólnie nie widzę pasji w obecnych zawodnikach z którzy by chcieli na murawie umierać za ten klub. Dokładnie Bayern się stał swoją sprzecznością. Banda najemników z wysokimi kontraktami, którzy mają w nosie klub. To samo się stało w Milanie czy United.

02.03.2024 18:43

@AdiFantasti
Van Gaal, generalnie stworzył Bayern taki jak być powinien. Niekoniecznie składający się z gwiazd burżujów. Jego Bayern kiedy jechał na old Trafford, I dostawał w 15 minucie 3-0, potrafił odwrócić sytuację i awansować. Nawet jak odstawali technicznie to walczyli..
Prawdziwy Bayern. A oni dzisiaj chcą kupić jakąś ciotę z Barcelony za 100 milionów.. arujo. I co niby? On pomoże wygrać ligę mistrzów.
Klub pomimo drugiego miejsca w lidze sięgną dna

02.03.2024 18:31

A ja bym chciał żeby Zorro był w Avengers

02.03.2024 13:09

@alien666
Nikt wieku nie oszuka. Tylko ciekaw jestem kto wejdzie w buty Millera?.

02.03.2024 12:23

1

Tak z innej beczki, zapewne jest wiele osób które kibicowały Bayernowi na długi czas przed Lewandowskim. I jeżeli chłop który pobił ponad 40 letni rekord absolutnej legendy... Jest nazywany zgniłym jajem, bo mu się zachciało w wieku 34 lat zmienić klub gdzie Bayern dostał 50 milionów, za emeryta. Nie mam pytań. To kim są obecne nasze gwiazdy. Sane... Goretzki .. Gnabry it'd.... Z tej drużyny jedynym prawdziwym ogniwem jest Muller. I długo nic

02.03.2024 11:42

@Sopariev
Tylko że tel i sane to nie zawodnicy walczący o miano najlepszych skrzydłowych na świecie. Kim oni są w porównaniu do robbery?. Lewandowskiemu stwarzali okazję ok. a ile goli i asyst samo zdobywali?.
Harry jest nauczony do samodzielnego ciągnięcia wózka.. w totkach on i długo nic.
A Bayern w czasach lewego miał wielu mistrzów ceremonii

02.03.2024 09:29

Lewandowski ze swoimi golami to niepodważalna legenda. Harry nie ma takiej konkurencji jak robbery itd. Praktycznie tylko on odpowiada za gole. Inny Bayern
Harry kosztował 100 milionów, Robert dołączył zA darmo xd

02.03.2024 08:13

Przecież Tuchel teoretycznie zna bundeslige.
Posiada doświadczenie w lidze mistrzów,pracował z największymi gwiazdami światowej piłki...
O co chodzi z tą grą ?.
On jest winowajcą? Czy zawodnicy to egoiści którzy mają w dupie klub.
Nagle nie potrafią wygrać z Bochum czy werderem.?...

02.03.2024 06:45

@Mariusz80FCB
Spójrz też na to ,że Bayern jest rekordzista z tego co pamiętam pod względem punktów w grupie. W ostatnich latach zawsze w gronie faworytów, a ostatecznie ile razy się udało wygrać. Tak więc nie sugerował bym się forma jesienią. Prawdziwa liga mistrzów się teraz zaczyna. Ile to razy mieliśmy rozbić real ?. Bo jesienią fajnie to wyglądało. A wiosną becki

01.03.2024 23:34

Zauważyłem jedno, tutaj się robi z naglsmana jakiegoś wielkiego męczennika. A jego Bayern dupy nie urywal. Po sezonie gdzie wiosna nas eliminowała Villareal. Dostał jeszcze jedną szansę. Za darmo do nie zwolnili, nie róbmy z Bayernu idiotów. Myśleli że Tuchel coś wniesie, poderwie skrzydła. Dał ciała.. bywa.
Czy nagelsman by zrobił więcej? Wątpię

01.03.2024 23:15

Naglsman też odpadł z dużo słabsza drużyną, teraz powstaje wielki mit.. tak naglsman by ograł city.. to też bajki. Oboje nie pasują do Bayernu.

01.03.2024 23:10

Jeżeli przejdziemy Lazio? To dalej losowanie? czy wiadomo z kim mniej więcej możemy grać. ?

01.03.2024 22:40

2

Tuchel nie może być tak słaby... Ok może nie jest najlepszy.. ale bez przesady. Ponoć Bayern dużo osób mówiło że to samograj... cokolwiek to znaczy. Ci piłkarze mają tyle jakości, spokojnie sami w sobie powinni wygrać. Tuchel to wierzchołek góry

01.03.2024 22:34

Ok Tuchel odchodzi jutro iiii? Co dwa dni przed kluczowym meczem w lm... Kto to ogarnie? Ala Napoli

01.03.2024 22:32

1

Ligę niech wygra najlepszy. Nikomu źle nie życzę. Bayern już w tamtym roku nie zasługiwał. Źle się dzieje w klubie i już.

01.03.2024 22:28

Może się trafi ta słynna łatwa drabinka w lm i wygramy jeszcze.;]

01.03.2024 22:25

2

Może to zasłona dymna przed Lazio.

01.03.2024 22:21

Ciekaw jestem czy to tylko tuchela wina.
Oby nie było,że przyjdzie nowy fachowiec i się okaże co innego

01.03.2024 22:17

Lazio gra z Milanem. Warto się zainteresowac tym meczem.
Bayern niby wygrał z Lipskiem, ale czy to była przekonująca wygrana? Raczej błysk Harrego. Obecna forma zadecyduje, Lazio w normalnych warunkach powinno dostać lanie. Bądź co bądź Milan to dużo silniejszy rywal niż ten z którym się zmierzymy. Więc będą lepiej przygotowani do starcia.

01.03.2024 18:11

@bayern1987dwa
Sprzedaż Goretzki, gnabrego, zastanowić się co z sane Coman. Tak właściwie jaką rolę odgrywa goretzka? To ofensywny pomocnik? Defensywny czy wolny elektron?. Z taką pensja jaka pobiera powinniśmy wiedzieć.
Jedynie arabów stać na takie za przeproszeniem pokraki. Hasan z kahnem za te kontrakty powinni być ciągani po sądach.
I Davis który już nawet nie wygrywa pojedynków biegowych też chce dołączyć do klubu milionerów z przyzwolenia

01.03.2024 11:39

Artykuł bardzo fajnie napisany, z całego tekstu tylko xabiego Alonso bym wymienił jako Realnego kandydata.
Flick zmiana agenta, flirt z Barceloną.
Loew powiedział krótko, nie ma szans.
Klopp już megafonem próbuje do ucha, że nie podejmie pracy... Dziennikarze dalej go męczą...
Może jeszcze nagelsmana trzeba dopisać. To nic że klub długo mu płacił gdzie już nie trenował Bayernu. Plus klauzula.. stracone miliony. Chłop zawiódł w Bayernie inaczej by go nie zwolniono. I tak będą go wymieniać;]

01.03.2024 09:21

1

Nie no spoko. Wszystko się może wydarzyć.
Uważam kandydatury loewa czy kloppa, tak samo realne jak del Bosque czy ancelottiego. Ale szkoda byłoby usuwać zważywszy na pracę włożona w artykuł.

29.02.2024 14:32

Te tego nie rozumiem, po co pisać o loewie i jurgenie? Którzy jasno wyrazili swoje stanowisko. Równie dobrze można napisać o powrocie ancelottiego czy del Bosque.
Fajna byłaby realna lista.

29.02.2024 13:52

Z tą odpowiedzią to dziwna sprawa do wiadomości. Do się tylko raz odpowiedzieć. Raz to działa raz nie. Myślę że odpowiedzi poprzez @ są lepiej sprecyzowane i wszystko wiadomo.

28.02.2024 18:04

Bochum by się nie utrzymało w championship. A jeśli oni potrafią wbic Bayernowi 3 bramki, to jestem ciekawy ile by wbił pretendent do premier league. Może z tym przesadziłem co nie zmienia faktu ,że obecny Bayern to żadne top 5. Może 12 czy coś. Ale zdała za czołówka najlepiej grających klubów. Z tym składem nawet wysoka forma nic nie da. Bo są słabi.
Skrzydła środek, obrona i UPA... Kryminal

27.02.2024 11:53

@fiidoo
Absurdem jest to że niektórzy dalej myślą że Bayern jest na tym samym poziomie co Real czy city. Jak to żaden trener nie jest w stanie odmówić wielkiemu Bayernowi. Był czas gruby, teraz jest gorzej i już trzeba przełknąć gorzka pigułkę. A nie fantazjami żyć..
@tapczan
Ta zamiast Lazio Liverpool .. być może nasza nazwę by się pisało przez 8..
Trochę bym się bał to oglądać

27.02.2024 10:12

@tapczan
Gdyby nie baty od Lazio to byśmy byli w gronie faworytów bo nazywamy się Bayern a to zakrzywia rzeczywistość jest.

27.02.2024 08:57

1

Xd
Liverpool pozbywa się manę kupuje diaza itd. tam chyba 4 graczy ma strzelone ponad 10 bramek w tym sezonie.
Wieem że tego się nie da sprawdzić, ale Bayern z obecną forms by grał co najwyżej w chempiosip.
Porównywać obecny Bayern do Liverpoolu to nawet nieśmieszne

Ciekawy jestem który trener mają do wyboru Bayern albo Liverpool wybrał by niemiecki zespół. Może Kovac albo naglsman ;)

27.02.2024 08:49

Nas interesuje postawa sportowa.
Transfery Z Z i do klubu.
Raporty finansowe może mieć lepsze Benfica czy Dortmund i co z tego.
Jeżeli oni tylko potrafią zarabiać na sprzedaży. Bayern może i zarabia na zdobywaniu hurtowo ligi niemieckiej,obecnie
Klub nie jest faworytem nawet własnej ligi a co dopiero ligi mistrzów...
Nawet jak rok zaliczony z zyskiem. Co z tego ? Nazwa pokonamy słaby Inter czy Arsenal. ? Bo to Bayern i rozłożą nogi. Nie te czasy

27.02.2024 06:50

@tapczan
Tylko trzeba się liczyć z tym że Liverpool pomimo gry w lidze Europy, będą walczyć o zwycięstwo a my w lidze mistrzów będziemy chłopcami do bicia, o ile już nie jesteśmy.
Zamieniając Bayern z Liverpoolem na rozgrywki o i by spokojnie mogli wygrać ligę mistrzów.. a my lige Europy chyba tylko na ps5.
I to że są obecnie lepiej prowadzonym klubem to fakt, nawet nie kwestia dyskusyjna.
Myśleli, że będą jechać na sejmie Flicka, tak jak na juppa 10 lat.. a tu zonk. Obecna konkurencja i piłka europejską na to nie pozwala..

27.02.2024 05:43

Kogoś zatrudnić muszą
A czy ten cały eberl to człowiek pokroju
Marotty z Interu czy innego speca z Porto czy Benficki to się okaże. Póki co mi to nazwisko wiele nie mówi.

27.02.2024 05:15

The Athletic: Real i Davies zawarli już ustne porozumienie
Kanadyjczyk ma trafić do stolicy Hiszpanii już tego lata, jeśli uda się dojść do porozumienia z Bayernem, lub za rok na zasadach wolnego transferu.

Pewnie po odejściu znów zacznie grać jak za Flicka. Piłkarze odchodzący z Bayernu często zyskują nowe życie.

26.02.2024 12:28

@Piotrek89r
Ja nie uważam ,że keane by pobił rekord gdyby inni więcej strzelali. Przy normalnej ilości bramek skrzydłowych pomocników oraz ofensywnych obrońców, keane by miał dużo mniej goli. A tak to tylko on jest odpowiedzialny za bramki stąd te liczby.

25.02.2024 11:27

Jeszcze ze 3 takich keanow. I mistrz pewny

24.02.2024 20:23

Oby Lipsk nic nie wbił. Utrzymać to jakoś.

24.02.2024 20:14

Lipsk chociaż szuka prostopadłych piłek, i na boli. Coś grają.. a liczyć tylko na przypadek keana to dość jałowe.

24.02.2024 20:08

Kolejny reprezentant Niemiec, skąd ta dziura w środku. To nic że samobój chłop próbował. Ale to byłoby na tyle

24.02.2024 20:00

Mecz jeszcze 30 minut. Lipsk się rozpędza.
Dobrze mieć keana. Coś jak osiemeh w ostatnim meczu napoli. wygramy o ile, to tylko jego umiejętnościom. Bo zespół nie istnieje jako zespół.

24.02.2024 19:53

Lipsk coś strzeli. Póki co bliżej składnej akcji bramkowej

24.02.2024 19:42

Sane to taki Zorro.;) co myśli że jest Avengersem haha ????????

24.02.2024 19:34

Dużo osób chce aby, w Bayernie występowali reprezentanci kraju ok.
Tylko nie tak fatalnie grający,też jestem za to Niemiecki klub. Dany Gnabry czy emeryci. To nie ambicje tego klubu.
Sane powinien grać w Arabii

24.02.2024 19:26

1

@Fari
A co może sane gra dobre zawody?.
Oby wraz z Gnabrym nie nauczyli tego musiali bo powoli chłopak zaczyna...

24.02.2024 19:20

Z Musiali też powoli się robi baletnica.
Częste kiwki i straty.

24.02.2024 19:14

Cały sane, niby coś tam jakby potrafił.. bez przekonania. Zbyt niestabilnym gracz na pierwszy skład Bayernu. Guardiola oddał bez płaczu

24.02.2024 19:07

Kolejne flaki z olejem

24.02.2024 19:01

@Alistair
Dlaczego Tuchel żyje?
Zdaje sobie sprawę z tego iż go obserwują inne kluby. W skrócie jego agent szuka mu pracy. Śpiąc na ławce sam sobie strzela w stopę. Proste

24.02.2024 18:49

Tylko że BVB, to na ryle syf który potrafi wygrać w lidze mistrzów z PSG. A nagle przegrać wygrana ligę w ostatniej kolejce to nieprzewidywalny zespół.
Gdyby chcieli i zostawili w zespole Sancho hakimiego, hallanda bellingama to by wygrali z każdym. Kasa kasa się tylko tam liczy. Dortmund to gnoje byle kase zgarnąć

20.02.2024 21:35

To oby nam się trafiła taka drabinka.
Lazio tuzy światowi. Nie mamy tyle szczęścia co inter

20.02.2024 20:14

@tapczan
To skoro tak niszczyliśmy Inter, to dlaczego to oni byli w finale ligi mistrzów?. A nie my..
To jest głupia gadka, bo grupa na początku sezonu nie odzwierciedla fazy pucharowej ligi mistrzów.
Czasami były zespołu co ledwo co wyszły z grupy.. a meldowaly się w finale i wygrywały zawody.
Dlaczego real nigdy nie wygrał potrójnej korony?
Dlaczego juppa zwolnili pomimo wygranej ligi mistrzów?.
Bo w lidze jego real nic nie grał.
Idąc twoim tokiem myślenia, skoro wygraliśmy z Interem w grupie to dlaczego nie wygraliśmy ligi mistrzów?
Bo to oni byli w finale nie my.

20.02.2024 20:04