DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: asdfasdf Strona 1

@Sopariev
Ja straciłem 30 letnią kuzynkę bo szpitale zostały pozamieniane na covidowe(pomimo, że było ponad 50% puste) i nie mieli gdziue ją przez dwie godziny zabrać.
Covid zabił w Polsce(oficjalne dane) mniej ludzi niż pozostałe śmierci, sprawdź statystyki nadmiernych zgonów i ile procent z nich był z papierkiem Covid. Także, nie mierz wszystkiego swoją miarką bo nie tylko Ty jesteś na świecie.
Jak uważasz, że paręset osób ginie przez covid to tragedia, zobacz statystki w Polsce ile rocznie ludzi umiera przez choroby związane z krążeniem, a ta opieka została przy covidzie bardzo ograniczona.

21.09.2022 20:27

Zastanawiam się, czy to naprawdę pech, że akurat w jednym momencie paru zawodników ma mały dołek i morale w zespole są słabe, czy naprawdę zaczyna się powoli granie przeciw trenerowi.

To są czasami bardzo ciekawe rzeczy do analizowania, oczywiście nie mam dość informacji żeby cokolwiek potwierdzić, ale można zawsze pogdybać.

Jeśli po przerwie drużyna ruszy, to nie mam wątpliwości, że powrót na stołek lidera w BL jest oczywisty, po prostu pozostałe zespoły są zbyt nieregularne. Mają pojedyncze mecze lub krótkie serie, ale dalej brak im jakości żeby wygrywać regularnie, co może jest generalnym problemem Bundesligi.

18.09.2022 12:37

Bardzo fajny mecz do oglądania, masa akcji w dwie strony, dużo się działo.
Wygraliśmy skutecznością. Super zmiana Goretzki.

13.09.2022 22:58

@Mathias
Myślę, że redakcja dosyć dobrze ostatnio unika pisania o Lewym jesli nie ma takiej potrzeby.
To częściej użytkownicy sami zaczynają te tematy pod newsami nie związanymi z tym.
Np. jak Barca właśnie gra mecz.
Ale to wypowiedział się Karl, no chyba on jest warty cytowania. Co innego jakiś dziennikarz w gazecie a co innego były prezes Bayernu.

31.08.2022 13:57

Przy obecnej konkurencji w obronie na stoperze, każdy taki błąd będzie zmiał znaczenie. Szczególnie jeśli się nie ma ugruntowanej pozycji.

31.08.2022 13:54

@Matilegolas
Obawiam się, że wiele nie dopisalibyśmy po jego sprzedaży. Zejście z listy płac to juz duży sukces.

30.08.2022 17:02

Chciałbym nasilniejszy układ aby się sprawdzić. Czemu nie.

@MINGA1
Przez 8 lat w Bayernie coś tam liznął więc chyba wie.

25.08.2022 14:09

Często zgadam się z Twoimi komentarzami @hoven , ale nawet dla mnie jesteś czasami mocnym pesymistą :)
Wskazujesz na ciekawe rzeczy warte zastanowienia, ale mocno pesymistycznie, nawet dla mnie(też wiele rzeczy mi się czasami nie podoba, ale staram się tym tyle nie przejmować).

13.08.2022 00:14

Mam nadzieję, że tych 7-8 piłkarzy na 3-4 pozycje to tak zostanie i będzie tak w rzeczywistości i będą to bardzo wartoścowi zmiennicy, a nie tylko na papierze. Bo czy z Lewym czy bez, bez ławki na poziomie nie będzie LM, nie mam tutaj żadnych wątpliwości.
Mam nadzieję, że już coraz mniej będzie o Lewym w Bayernie, to już przeszłość.

10.08.2022 17:46

W takiej formie jak poprzedni sezon nikt za niego tyle nie zapłaci(chociaż z PL to nigdy nie wiadomo).
Więc marzenia ściętej głowy.

09.08.2022 20:28

Ja to widzę tak, że poza tym że gra była ułożona pod Lewego, co jest zrozumiałe, to chyba nie chciał grać takiego systemu Nagelsman.
Gdzie na przykład Flick chciał grać system z 9.

Poczekamy, zobaczymy.
Jak przyjdą mecze z autobusami gdzie Lewy się potrafił znaleźć, czy jak przeciwnik super się pod nas ustawi, wtedy się przekonamy.
Ja życzę jak nalepiej Nagelsmanowi bo to chyba system który on chce grać.

09.08.2022 20:25

Poza BVB jeszcze Lipsk sporo poprawił swój wizerunek. Dzięki czemu jeszcze mecze z Lipskiem mogą się dobrze sprzedawać. Ale to dalej mało. Fajnie jakby Lipsk już został w tej czołówce, to będą aż 3 drużyny które przyciągają zainteresowanie spoza Niemiec.
Oczywiście taki Bayer, czy jeszcze 1-2 extra drużyny, też zyskują oglądalność poza BL, ale tylko tymczasowo. Brak stabilności.

01.08.2022 19:32

Niech mu się wiedzie w tym sezonie lepiej, będzie z korzyścią dla każdej strony.

22.07.2022 18:25

Pomijając co kto mysli o Lewanowskim i rozstaniu z klubem, to irytują mnie takie gadki, straszna hipokryzja może czasami z tego wyjść w przyszłości.

Coś w stylu:
"Jakbym był w Bayernie" - ale jesteś w Leverkusen
"Jakby miał szansę iść do barcy na ostatni kontrakt to bym tego nie zrobił" - ale nie masz takiej szansy, póki co
"Jakbym rozegrał 8 lat w Bayernie wygrywając wszystko" - ale nie rozegrałeś i nic nie wygrałeś

Gdybanie co by ktoś zrobił w sytuacje innej osoby, jesli nawet nie jest blisko tych doświadczeń, to straszny populizm. Nienawidzę takiego gadania.

22.07.2022 15:37

@Ivan7 czy chwalisz się w komentarzach rzeczami gdzie byłeś w błędzie?
Czy jesteś bezbłędny?

To takie przepowiadanie przyszości: "dam 100 przepowiedni, spełni się 5 i tymi pięcioma się będę chwalił jaki to jestem nieomylny".

20.07.2022 02:05

@DonJupp4ever
Biorąc pod uwagę innych skrzydłowych, jeśli bym miał zgadywać, to będzie zarabiał między 15 a 20 mln brutto.

16.07.2022 16:32

@Rael
Ja(jak i wiele osób) zapamiętam Lewego dużo bardziej z bramek i gry. Nie wydaje mi się, że to jak ty myślisz to jest to samo co naprawdę się stanie.

16.07.2022 16:28

Nie zdziwiłbym się, że kluczowym mogło być odejście Lewego.
Po przyjściu Mane nie wiem czy Gnabry by miał taką pewną 11, jakby Lewy został.
Teraz może patrzy na to inczej.
Tak czy siak, super wiadomość.

16.07.2022 15:57

@konan1111
"W bojach z Realem Barcą Atletico Liverpoolem NIC ten polski medialny ściek że jest najlepszy Jest był i będzie tylko Dobijakiem takim jak Gomez Thomas Mueller Mandziukić Klose"
Proszę używaj jakiś znaków interpunkcyjnych i czytaj swoje komentarze zanim je opublikujesz, jeśli chcesz żeby były łatwiejsze do zrozumienia.
Czy Ty tu piszesz, że Lewy jest "dobijak" jak inni, czy że tak piszą media, czy że Lewy to medialny ściek, czy media które tak piszą to medialny ściek a Lewy jest dużo lepszy.
Ja nie wiem co Ty tutaj chcesz powiedzieć.


"nie płacąc nic za transfer z BVB majstersztyk "
Dostał na pewno za podpis Lewy, to standard w takich sytuacjach. Na pewno nie tyle co za transfer, ale to nie było też darmo.

16.07.2022 15:53

Pisalem już wcześniej ale ja osobiście szybko zapomnę o tym odejściu a będę pamiętał te 8 lat.
Bardzo cenię Lewego jako piłkarza i to się nie zmieni.

Niektórzy wylewają tutaj masę jadu umniejszając jego dokonaniom, no cóż, w przekroju duzej ilości ludzi zawsze są takie osoby, ja nazywam ich frustratami. Często jest to poparte jakimiś problemami osbistymi i to jest sposób odreagowania.

Powodzenia Robert.

16.07.2022 13:04

Tak na marginesie, zastanawiam się czy Nagelsman nie chciał od początku grać bez klasycznej 9 a że lewy był gwiazdą to musiał. No nic, teraz się wyjaśni.

16.07.2022 04:01

@Marienplatz
We wszystkich się zgadzam, tylko sobie ubzdurałem, że jednak zagra jeszcze te dwa lata, pobije rekord i super zakończenie kariery.
Ale generalnie zgadzam się, tragedii nie ma.

16.07.2022 03:26

Najbardziej mi żal, że odchodzi teraz.
Po tym jak parę lat temu nie poszedł do Realu i jakby, przynajmniej miałem taką nadzieję, uwierzył że nie musi być innych klubów a Bayern to może być ten ostatni przystanek, miałem nedzieję, że zostanie teraz ten 1-2 lata i pobije ligowy rekord.
A potem sobie wyjedzie, jak będzie miał ochotę, do MLS czy podobnego kierunku trochę dorobić. Albo już skończy karierę.
Gdyby te parę lat temu poszedł do Realu to mniej by mnie to smuciło.
Po prostu mi szkoda, ale trudno.

16.07.2022 03:10

Był dogadany od lutego?
No tak, dlatego taka słabsza gra.
Niestety u Lewego w grze od razu widać jak coś w głowie siedzi, to wiele by tłumaczyło.

16.07.2022 02:49

No i dobrze, mogło to być zrobione wcześniej gdyba Barca tak nie kombinowała, ale dobre i to.
Te lata z Lewym były gorze lub lepsze, ale generalnie oceniam je bardzo wysoko.
Pobił masę rekordów które pewnie trochę przetrwają.
Słabo to wyszlo medialnie głównie ze strony Lewego, ale mnie to aż tak nie boli.
Dla mnie te 3 tygodnie nie zamazały 8 lat. Rozumiem, że wiele osób patrzy na to inaczej i to też ok, każdy ma swoje zdanie.

@Ivan7
"Czysto ludzko kreatura", niektórzy to naprawdę chyba sporo przesadzają z obelgami, ciekawe czy byś mu tak w twarz powiedział, bo widzę w internecie to jesteś kozak.

16.07.2022 02:39

Ale kosmos :)
Rozumiem, że kluby chcą sprzedawać zawodników których nie chcą więcej, to jest normalne.
Ale żeby wypychać na siłe zawodników to już gruba przesada. Szczególnie jeśli im jeszcze "wisisz" 20 mln(nie żebym wiedział jak to jest, dla mnie to jest totalna abstrakcja ile to pieniędzy).
Ja wiem, że Barca swoje odwalała, ale to co teraz tam się dzieje to ... idę po popkorn.

15.07.2022 14:05

@szczebelek
Tak, dał ciała na jednym treningi i chyba do niego dotarło, że to nie tędy droga. Nie wygląda na to, żeby miał olewać następne treningi, przynajmniej nie 2 następne o których już wiemy.
Na szczęście to nie Ty mu płacisz.

14.07.2022 12:45

@DonJupp4ever
"w Bayernie przekroczył granice przyzwoitości dlatego odszedł"
Co to znaczy, że przekroczył granice przyzwoitości, w jakim sensie?

14.07.2022 01:44

Pod pewnymi względami podobna sytuacja jak z Arpem. Tylko, że tam to było chociaż sensowne, wiara w młodego zawodnika, kontuzje przeszkodziły dać mu szanse. Zdarza się niestety.
Tutaj dalej nie wiem jak to się stało, że on do nas przyszedł z takimi zarobkami.

13.07.2022 17:12

@Edmund Wygląda, że to, co piszesz może się ziścić, jeśli Lewy zostanie. Uważam,
że Bayern też pewnie z tym czekaniem z kontraktem długo zirytował Lewego, ale na pewno nie tłumaczy to jego zachowania. Pewnie jest tak, że Lewy chciał do Hiszpanii. Zdziwiłem się jednak, że to Barca, po tym, jak chciał kiedyś do Realu, wygląda, że chciał byle gdzie, aby to był jedno z tej dwójki.

13.07.2022 17:10

Szkoda, zrozumiał bym jakby nie był w humorze itd. ale mimo to pracował dobrze i się starał na 100%, ale nie wykonywanie swojej pracy, nawet jak ma się zły dzień, to nie to.

13.07.2022 15:26

@hoven To są kwoty netto czy brutto?
Jeśli netto to w przypadku Mane rozumiem, ale reszta?
Jesli brutto to Mane by pewnie sie na tyle nie zgodził.

To powiterdzone liczby?

13.07.2022 14:17

Szkoda tej całej sytuacji, teraz żadne z rozwiązań nie jest dobre. Pewnie zostawienie Lewego w klubie, jeśli Barca nie da tego co oczekuje Bayern, jest lepszym wyściem. Ale nawet wtedy będzie syf w szatni.

13.07.2022 12:44

@bigshow0
"NIE WYOBRAŻAM SOBIE DALSZEJ DOBREJ WSPÓŁPRACY Z BAYERNEM", jesli już chcesz go cytować.

13.07.2022 11:10

Nie wiem czy to, że tak zadłużony i z takimi problemami finansowymi klub może dalej sę zadłużył/kręcić nie jest gorsze niż PSG/ManCity obchodzące fair play jak chcą.
Obie sytuajce są patologiczne i nie poiwinny mieć miejsca.

Jak kluby które chcą konkurować z wymienioną trójką mają się czuć jesli chcą przestrzegać zasad.
Te całe UEFA/FIFA dalej zostawiają luki, żeby zbyt bogate albo (wybrane)zadłużające się kluby mogły robić co chcą.
Ja nawet myślałem przez chwile o przykładzie Barcy te dwa lata temu: "dobrze, pokaże to światu, że te następne ciężkich lat Barcy to przestroga dla takiego niedbalstwa fiannsoweg", ale nie, obejdą to i tak.
Nie powinno tak być, ale tak będzie, niestety.

13.07.2022 10:32

Ciekawe gdzie się spotkają z ceną ostatecznie.

12.07.2022 14:44

Tego się nie dowiemy. Np. ciekawe ile z oryginalnego planu Lewego się potoczyło tak jak myślał, a ile razy się mocno zdziwił. Teraz trzeba patrzeć już w przyszość.

12.07.2022 14:42

Wiecie co jest najlepsze? Wydaje się prawdopodobne, że Lewy przejdzie do Barcelony. A wtedy okaże się, że Lewy dostał to, co chciał a jedynym sposobem, że to się stało było pójście do mediów. Inaczej nie byłoby żadnej mowy o odejściu.

Z punktu widzenia Lewego pewnie wyjdzie tak, że osiągnie to, co chciał i tyle go będzie obchodziło.
Z punktu widzenia Bayernu trzeba wyrwać jak najwięcej kasy i znaleźć jakieś zastępstwo, czy to personalne, czy ustawieniem. Więc Bayern robi to, co trzeba, wyciska z Barcy ile się da.

12.07.2022 13:39

@szczebelek Ja nie widzę żeby kogoś nabyć nawet za normalną cenę. Wyciągnięcie teraz jakiegoś klasowego napastnika to masa kasy.

12.07.2022 00:15

Będzie dziwnie ale nie takie rzeczy się zdarzały. Nie raz były przypadki, że jacy śpiłkarze się szczerze nienawidzili ale grać musieli w jednej drużynie. Myslę, że to, że Lewy chce odejść jakoś bardzo nie wpłynie na innych, ciekawe jednak czy będą jakieś żartobliwe(lub nie?) docinki.

11.07.2022 21:54

@obiektywizm
"Jeśli jednak był to czynnik determinujący to szacunku do takie piłkarza większego niż do Sule mieć nie można."

Tutaj się nie zgodzę.
Sule miał też sportowe aspekty dla których wybrał BVB, po prostu nie było wielkiej nadziei by został tak doceniony u nas jak tego obiecywał.
Tam nie tylko pieniądze grały rolę.

W przypadku Lewego pewnie kasa, co oczywiste i spróbowanie innej piłki przed końcem kariery. Tak mi się przynajmniej wydaję.

Edytowano : 2022-07-11 21:14:14

Osobiście dla mnie Lewy zrobił tyle, że nie jest to problemem, że chce odejść. Ale to moje zdanie. Nie jestem szczęśliwy z niektórych jego wypowiedzi, ale pewnie jest bardzo sfrustrowany, że nie idzie tak gładko jakby on tego chciał.

11.07.2022 21:11

@szczebelek Tak mniej poważnie, to chyba pamiętam jak jeden czy dwa razy Lewy spudłował z bardzo bliska :)
Ale na ilość sytuacji to pewnie jakiś mikro procent.

11.07.2022 14:55

@szczebelek Tutaj się zgodzę, że jak nie chcą puścić zawonika to taką mają strategie, przynajmniej z tych paru przykładów.
Bo jak są ok puścić zawodnika to w mediach nie ma narracji "możesz iść bo mamy zastępstwo", tylko jakiś PR w stylu "zasłużyłeś na to i rozumiemy, że chcesz spróbować czegoś innego".
Bayern też gra w medialną grę ale robi to dużo lepiej niż Lewy.

11.07.2022 14:52

No niestety trochę pojechali z tym w mediach @Edmund , pamiętam też, chyba to Lewy nawet powiedział: "Nie wyobrażam sobie dobrej współpracy", czy coś takiego.
Mocno tam cisnęli, trochę za bardzo, pomimo tego jak negocjacje co do nowego kotranktu wyglądały(a w zasadzie ich nie było bo czekali na Haalanda) to przegieli.

11.07.2022 14:29

@Bawarka79 Pewnie Ci uciekło, że trafił w słupek w 2020, jasne, że to nie był jego prym, ale to też nie jest tak, że nic nie grał. Popadacie w jakieś skrajności.

Co do Villarreal to tutaj bym się skłaniał do mojego głównego punktu, że problem jest i był z ławką i trenerem. Pamiętasz nasze ustawienie i podejście w pierwszym meczu z Villarreal ? To co wtedy zagrała cała drużyna, łącznie z trenerem który ją tak ustawił, to skandal.

Tak, Lewy nie będzie dryblował i wygrywał meczów w stylu Ronaldo/Messi 5-7 lat temu.
Do tego, nie trafiło się mu jak Benzemie w meczu z PSG, że obrona PSG zrobiła dwa fatalne błędy z czego Beznema skorzystał i chwała mu za to.
Jeśli chcielibyśmy zawodnika który by był to w stanie robić, wygrywać mecze w pojedynkę w LM przy naszej ławce i trenerze(na ten moment, jest szansa, że będzie lepiej), to nie trzeba by mu było płacić 20 mln+ za sezon tylko 30 mln+ i więcej. Takie są realia.

11.07.2022 11:53

@Zerafaelo Wiem, że Lewy nie był i nigdy nie będzie tak spektakularny w meczach LM jak w swoim topie Ronaldo czy Messi, ale trochę mu umniejszasz, że nas nie przepychał i nie zasługuje na 2 mln.
Ja bym spojrzał na to z innej strony, na mecze bez niego.
No. jak potoczył się sezon temu pojedynek z PSG bez Lewego.

Ostateczne uważam, że w Bayernie nawet Lewy/Messi/Ronaldo by nie pomógł w wielu przegranych meczach w LM gdy nie było odpowiedniej ławki, jeśli paru zawodników z pierwszego składu było bez formy lub kontuzjowanych.
Moim zdaniem to jest pierwsza różnica dlaczego Bayern to nie Real.
W Realu nie muszą się martwić co drugi sezon czy będzie 5 zawodników światowego poziomu na zmianę czy może 1-2, jak u nas.
Drugi problem to trener, z którym czasami trafiamy bardziej(wygrane w LM), a czasami mniej.

11.07.2022 10:32

Akurat Bayern jest z tego znany, że uważa bardzo z finansami, więc tutaj się nie martwie.
Co jednak może się stać, w sumie juz się dzieje trochę, że piłkarze zaczynają prosić o naprawdę wysokie pensje, nie zawsze adekwatne do tego co pokazują.
Ale też czemu się im dziwić jak koledzy z boiska z podobną grą dostają dużo lepsze pieniądze.
Mam nadzieję, że to wszystko się opłaci, ale jeśli zamkną znowu stadiony w Niemczech na parę tygodni/miesięcy(co się prawdopodobnie stanie patrząc historycznie) to te duże pensje zaczną ciążyć bardziej niż u innych.

09.07.2022 03:04

Wysokość tego transferu to jedno, ale faktycznie coraz więcej płacimy zawodnikom.
Nie żeby to było źle jak finanse na to pozwalają, ale nie dziwmy się jak się okaże, że 80% składu ma 10 mln lub więcej netto. Więc nie dziwmy się, że piłkarze chcą podwyżek.

Mam trochę wrażenie, że mniejszą atrakcyjność bundesligi Bayern maskuje wynagrodzeniem. Póki zarząd nad wszystkim trzyma pieczę to jest to ok.
Troszkę jednak zbliżamy się do pewnego dziwnego poziomu.

08.07.2022 23:29

Czyli jest jakaś oferta na stole której stole Bayern nie odrzucił jeszcze, ciekawe.
Zakładam, że chociaż na tyle można wierzyć Laporcie.

07.07.2022 15:36

Czasami, rzadko ale jednak, taka Premier League się przydaje. Niech przepłacą i go biorą.

06.07.2022 15:03

Czy ktoś uważa, że Lewy zawalił na całej lini, czy że z drugiej strony Bayern też popełnij sporo błedów, zostanie Lewego po tej całej "zabawie" to zły pomysł.
Niech Barca podniesię jeszcze ofertę, niech się dogadają z Bayernem i tyle.

Wierzę, że Lewy nie zacznie strajkować, ale tak czy siak treningi z druzyną z którą się chciałeś rozstać nie będą dobre.

06.07.2022 15:01

@Simon89
Myślę, że tutaj nie chodzi o to żeby kontrolować piłkarza, ale raczej o to żeby móc zacząć planować kadrę najwcześniej jak jest to możliwe.
Także żeby spróbować sprzedać Gnabriego, też klub musi wiedzieć najwcześniej jak się da.

06.07.2022 12:23

Bayern blokuje transer Lewego gdy chce odejść: "Super, pokaż Bayern, że nikt nie stoi ponad klubem"
Juventus nie blokuje transferu DeLighta gdy ten chce odejść: "Super, trzeba pozwolić zawodnikowi odejść, super informacja"
Jak widać punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

05.07.2022 17:36

@tapczan
Tak, ten kto ma więcej kasy przekonał innych, jak to się zawsze dzieje :)

05.07.2022 11:47

"Włosi są świadomi, że De Ligt chce odejść, dlatego też nie chcą stawać na jego drodze."
Ale jak to?
To tak się da?

04.07.2022 19:55

Z tym "czy pozwolić zawodnikowi odejść" to jest to bardzo niejednoznaczny temat.
Czy wszyscy fani Liverpoolu zwyzywają i znienawidzą Mane za odejście? Nie
Czy wszyscy fani zwyzywali i znienawidzili Sane za odejście z ManCity? Nie
Czy fani zwyzywali i znienawidzili Thiago, bo chciał odejść? Nie, bo zasługi dla klubu.

Lewy po prostu wie, że nie zasłużył w oczach zarządu na traktowanie, jakie otrzymali powyżsi zawodnicy, w tym Thiago przede wszystkim, i zauważył, że musi zagrać ostrzej.
Kluby są po prostu bardzo wybiórcze w podejmowaniu tego typu decyzji.
Przykład Thiago jest ciekawy.
Tam za zasługi bo chciał spróbować czego innego, "tak rozumiemy, możesz odejść do Liverpoolu", w przypadku Lewego: "masz kontrakt i masz tu siedzieć: , widocznie nie zasłużył w oczach zarządu.

Chyba jest jasne, że to nie chodzi o zasługi czy inne tego typo publiczne podawane bzdety. Tu chodzi czy jest zastępstwo i czy nie osłabisz drużyny.
W przypadku Thiago było przekonanie, że jest dość środkowych pomocników, w przypadku Lewego, nie ma zastępstwa.
Uważam, że takie myślenie Bayernu ma zupełnie sens, tylko niech nie gadają głupot, że puścili Thiago za zasługi.

02.07.2022 20:19

Eh telenowele, niestety jeszcze czas do zamnkięcia okienka więc to jeszcze potrwa.
To cały czas gra na zbicie ceny dla Barcy, a zdrugiej storny Bayern też nie chce wyglądać jak ktoś kto bardzo musi znależć zastępstwo Lewego bo wszyscy im wywindują ceny.
Cały czas gra trwa.

02.07.2022 14:40

@vaterland Zgadzam się co do Lewego i kto o czym decyduje. Po prostu czasami czytam jak ktoś przegina w drugą stronę jakby sam zawodnik nie miał nic do powiedzienia i agent za niego decydował.

System podatkowy i omijanie podatków :)
Błędem Uliego było, że dał się złapać.
Praktycznie wszyscy których na to stać omijają podatki. Małych na to nie stać. Przez to szansa, że mały kiedykolwiek zagrozi dużemu, praktycznie nie istnieje. Nie dość, że duża firma ma ogromną przewagę to jeszcze umie oszukać system lepiej. Tak to jest wszystko ułożone i tyle.
Jasne, że podatki są mocno przesadzone i jako osoba prawadząca firmę nie mam pojęcia czy dostaję z powrotem chociaż z 50% tego co wkładam w podatkach w jakiś usługach od państwa.
Koniec końców jednak, Uli dał się złapać więc aż tak sprytny nie jest, a jestem przekonany, że masa ludzi wokół niego o podobnym statusie skutecznie omija podatki.

02.07.2022 03:30

@w3zauri Jeśli chodzi o to kto strzeli te 30 bramek, to ja tak na to nie patrzę. Lewy to nie tlyko strzelanie bramek. Wyciąganie stoperów czy sama jego obecność w polu karnym to dużo ławiejsze życie dla skrzydłowych czy pomocnika wchodzące w pole karne z drugiej linii.
Czy zastąpienie Lewego jest możliwe, to złe pytanie moim zdaniem.
Raczej, czy bez Lewego Bayern może grać tak dobrze albo i lepiej?
Jasne, że tak.
Tylko w zależności jak to duża będzie zmiana(czy gramy podobnie z podobnego typu napastnikiem, czy to jest zmiana całego systemu) może to potrwać i pierwszy sezon bez sposobu gry jak na Lewego, może trochę zgrzytać.
Chyba, że zostanie zastąpiony podobnie grajacym napastnikiem wysokiej klasy. Jeśli nie, to to może zająć trochę czasu.

Tak naprawdę martwie się w tym wszystkim o Nagelsmana.
Nie jestem w 100% przekonany czy on to wszystko układa na poziom jaki w Bayernie jest oczekiwany.
Początek sezonu, kiedy jeszcze były wpływy poprzedniego szkoleniowca, wyglądał ok.
W dalszej części sezonu sporo błędów ze strony trenera(ale też nie pomogły zawirowania zdrowotne zawodników, więcej niż zwykle).
Nie mówię, że nie da sobie rady, ale ile mu to zajmie i na ile "uczenia na błędach" zarząd ma ciepliwości, to zobaczymy.

02.07.2022 01:36

Czy to wszystko jest elementem jakiejś gry medialnej, aby Bayern słyszał teraz, że strajk jest możliwy i żeby się zdecydował jednak na zejście z ceny?
Ciężko powiedzieć, ale wiele z tych medialnych doniesień to może być element dalszej gry.

I jeszcze jedno.
Czy wy naprawdę myślicie, że Lewy jest jakiś głupi/niepełnosprawny umysłowo?
"Bo agent mu nagadał", "bo coś tam z Hiszpanii", uważam, że masę z tych (jeśli nie wszystko) rzeczy Lewy przemyślał z agentem i Barcą i robi wszystko z pełną świadomością. I to on jest odpowiedzialny, nie agent czy Barcelona. To nie jest jakiś nastolatek, tylko dorosły facet i wie co robi.
A czy mu tu wyjdzie na dobre, czy nie, to jest już jego ryzyko.

@Ivan7
Myślę, że brał to pod uwagę i wykalkulował, że jest to tego warte.
To już jego decyzja.
My patrzymy z naszej perspektywy, z perspektywy Lewego może nie ma to aż takiego znaczenia, niespróbowanie teraz Hiszpanii jest dla niego wystarczającym bodźcem aby tak grać, jak gra.

01.07.2022 18:33

@dudzik7
Nie jestem pewnien czy jest jakikolwiek scenariusz w którym Lewego zachowanie miałoby wpłynać na to, że Bayern by go puścił łatwiej.
Co mógł innego zrobić?
Poprosić o transfer a Bayern mówi nie, wtedy Lewy i jego agent nie są aktywni w mediach(inaczej niż teraz). Jak to miało by spowodować, że Bayern by go puścił do barcy łatwiej?

01.07.2022 13:55

Zakładam, że zarząd wie co robi i ufam, że jest to dla nich sensowny limit, te 50 mln, aby mysleć o sprzedaży.
Nie mam z tym problemu.

A co do "a co jeśli w przyszłości będziemy chcieli kogoś z Barcy", jakoś mam przeczucie, że takie zgrzyty bardzo szybko znikają jak któraś ze stron może zarobić.
To nie znaczy, że potencjalnie w przyszłości Barca nie doda te 20% extra Bayernowi, ale to ok, często się to zdarza np. jak ktoś z Premier League się zgłasza.
Nie uważam tego za koniec świata.

01.07.2022 12:37

@Matilegolas
Czemu niektórzy są tacy agresywnki jak ty?
To są niepotwierdzone plotki i bardzo prawdopodobne jest, że Lewy by nie strajkował.
To nie jest w jego stylu.
Walczy w średnio fajny sposób o transfer, trzeba to przyznać, ale żeby takie coś odwalił to ciężko mi uwierzyć.

"Grajek wróci do Polski" serio to tylko grajek dla Ciebie? A jak zostanie to Bayern to drużyna z byle grajków?

Czy czujesz się teraz lepiej jak takie bzdury piszesz w internecie, robi to Twoje życie lepszym?
Jesli tak, to wpółczuję.

30.06.2022 17:42

Mnie głównie martwi jeśli zostanie, poza jakmiś wewnętrznymi kwasami w szatni(które zawsze są), że to będzie siedziało w głowie Lewego.
Jak była saga z Realem czy jakieś utarczki z Kucharskim, to Lewy nie grał zbyt dobrze, siedziało mu to w głowie. Podobnie pod koniec zeszłego sezonu jak myślał o odejściu do Barcy pewnie.
Bycie profesjonalistą to jedno, ale to nie znaczy, że można całkowicie wymazać pewnie niezadowolenie.

30.06.2022 13:04

Fakt, sprawa ile można wyciągnąć jest nie do ocenianie dla mnie.
Zakładam jednak, że Bayern chce wyciągnąć ile się da, dlaczego by nie.
Oprócz dziwnych sytuacji jak Thiago i Liverpool, chyba zawsze chce się wyciągnąć max.

29.06.2022 11:34

Zgadzam się z paroma osobami, że to jednak trzeba w końcu rozwiązać.
Mieć extra 40+ milionów na zastępstwo chyba jest tego warte.
No nic, decyzja nie należy do nas, zobaczymy co się wydarzy.

29.06.2022 11:01

Wszystko zostało już powiedziane na ten temat więc nie ma co gdybać.
Niezależnie od scenariusza, ważne, żeby ostatecznie sposób gry w przyszłym sezonie nie był dużo mniej efektywny niż poprzednio, czy to Lewy zostaje i gra nieprzekonywująco lub pomysł bez Lewego nie działa.
Tego trzeba uniknąć.

28.06.2022 13:35

Czy Dembele by się łapał do pierwszej 11 @tapczan , to jest dobre pytanie.

28.06.2022 12:43

Granie bez klasycznej 9 jest bardzo trudne, przynajmniej tak mi się wydaje.
Musisz mieć bardzo mocny przód, i to nie jeden czy 2 zawodników (którzy są bardzo mobilni i wiedzą co robić), ale praktycznie 3-4 łącznie za zmianami.
ManCity i Liverpool to mają, czy ma to teraz Bayerm, śmiem wątpić.

27.06.2022 17:40

Chyba podpatrzyli pomysł na trudne bonusy od innego zespoły który próbował tak początkowo przekonać Liverpool, nie pamiętam który to zespół był i został, podobno, wyśmiany.
Chyba się Barcelona uczy od najlepszych.

24.06.2022 13:09

@bawaria42 To jest Twoje zdanie, osobiście go nie podzielam. Tak czy siak nasze gadanie na forach internetowych nie ma absolutnie żadnego znaczenia i możemy sobie tutaj pisać do woli.

23.06.2022 20:37

@hoven kto to jest w ogole pamięta. Jeśli to o to chodziło to szkoda gadać.

Edytowano : 2022-06-23 18:48:55

* w ogóle jeszcze

23.06.2022 18:48

@bawaria42
Generalnie się zgadzam, że Lewy potrafi być irytujący na boisku, szczgólnie jak ma jakieś rzeczy niepoukładane w klubie lub problemy osobiste, było tak nie raz.
Ale tak najeżdżać, że zawsze?
To znaczy jak długo, 33 lata, bo ja tak rozumiem zawsze w przypadku 33 letniego zawodnika.

Ta sprawa z Comanem, wyciągasz wnioski jakbyś tam był i znał sprawę od podszewki, skąd taka pewność, że wiesz co dokładnie się stało?

Sprawa braku szacunku dla Juppa, możesz przybliżyć sprawę bo nie napisałeś tutaj żadnych konkretów.

23.06.2022 17:19

Na razie jest bardzo ok na papierze, jesli chodzi o transfery.
Sytuacja Lewego może mięc wpływ na ocenę, w zależności z czym Bayern zostanie na otwarcie sezonu.
Póki co, Hasan pracuję na lepszą opinię, trzeba jednak poczekać do końca okienka.

23.06.2022 15:03

Artykuł dla klikania, nic więcej.
Uwaga, uwage: gwarantuję, że w każdej drużynie na świece są niezadowoleni piłkarze z powody zachowania innego zawodnika tej samej drużyny, wiem, nieprawdopodobne.
Różnicajest taka, że Lewandowki i Bayern się klika, i tyle.

23.06.2022 15:00

@Edmund
Roxumiem Twoją argumentację, ale trzeba też zrozumieć, że to są dwie inne sytuacje.
Bayern nic by nie wskórał biegając po mediach i mówiąc, że nie chcą Sarra.
Nie dają mu grać praktycznie w ogóle więc to dla niego też cios z jakiegoś punktu widzenia.
Myślisz, że Bayern nie robi co może aby pozbyć się Sarra?

17.06.2022 17:09

No niestety, kontrakty działają w dwie strony.
W przypadku Lewandowskiego wszystko jest w rękach zarządu, kontrakt to kontrakt.
W przypadku Sarra wszystko jest w jego rękach, kontrakt to kontrakt.

16.06.2022 14:08

No taką tutaj obrał drogę Lewy niestety, czy mu to wyjdzie na dobre, to już jego będzie do oceny.
Zarząd też jednak swóją część dołożył.
Grać na zwłokę z kontraktem zeby zaklepać Haalanda i oczekiwać, że piłkarz daw razy najlepszy na świecie, co sami zaznaczają, się tym nie przejmie?

Jeśli to było potraktowanie z szacunkem, to ja nie chcę wiedzieć jak traktują piłkarzy bez okazania szacunku.

Jednak ostatecznie widac, że to dąży do zmiany. I tak pewnie będzie.
Nie wiem jak to by miało wyglądać potem w trakcie sezonu po całej tej szopce.
Nawet jakby Lewy chciał zachować się profesjonalnie to nie widzę szansy żeby to wszystko nie siedziało w jego głowie i nie wpływało na grę.

30.05.2022 17:59

Bardzo dobry mecz, Freiburg pokazał to z czego jest znany.
Właśnie takiej ich gry się spodziewałem, mocno nieprzyjemny rywal ale także z niezłą jakością. Może ostateczny wynik trochę za wysoki, ale trudno :)

Swoją drogą, co się stało z Tolisso?
Przez to zamieszanie ze zmianami nie zauważyłem, że Tolisso zagrał raptem 20 minut, przynajmniej tak wynika z z raportów.
Wszedł w 62 minucie i zszedł w 85, kontuzja?

02.04.2022 18:30

Generalnie chyba jest tak, że techniczny ma przypilnować żeby zawodnik nie wszedł na boisko jeśli ten do zmiany nie zejdzie. Nie powinni wpuścić zmiennika za Comana póki ten nie zszedł z boiska.

02.04.2022 17:27

Co się stało z "Sane gra świetnie na lewej stronie, to jego pozycja", jak teraz coraz częściej tam nie gra.
Jasne, że sama pozycja nie definiuje gracza, ale jednak na lewej stornie zaczął swój powrót do formy swego czasu, a teraz wszystko zostaje odwracane, nie rozumiem.

02.04.2022 15:39

Jak mozna napisać, że Mueller ma farta i te 20 asyst co sezon to, że "piłka się od niego odbija" ...

23.03.2022 11:26

Tolisso to ciekawy przypadek. Z jednej strony baaardzo pomógł przy pierwszy bramce, z drugiej, obydwie bramki RB padły po jego stratach.

05.02.2022 22:27

@tapczan Nie wiem jak chciałbyś to egzekwować, zakładam, że uważasz, że Bayern powinien zabronić zawodnikom zagranicznych wyjazdów w ogóle w tym okresie?
A wiesz, że w Niemczech też jest ten sam problem co na świecie, więc może na wszelki wypadek powinniśmy zamknąć zawodników w domach?
Co jakby twój pracodawca powiedział ci, że nie masz prawa wyjeżdżać zagranicę w okresie zimowym przez następne 5 lat, uznałbyś to za ok? Łatwo się mówi o kimś innym, ciekawe czy sam byś się dostosował, ja nie.
Dodatkowo, ten stan wirusowy może spokojnie potrwać jeszcze parę lat, wygląda, że to co mamy teraz będzie powtarzana co roku na zimę jeszcze przez długi czas.
Czy chcemy zrobić permanentne więzienie ludziom na lata, to jest odpowiedź?

09.01.2022 16:18

Skąd takie myślenie czasami, jak "gdyby nie kontuzje", "gdyby nie coś to to coś tam".
Skąd wy to wiecie?
Nie lubię gdybać, szczególnie w takich rzeczach jak kontuzje.
A co jak Tolisso by nie miał tych kontuzji a dalej by to nie wywindowało do pierwszej 11?
Co jeśli by dalej nie był nawet pierwszy zmiennikiem na środek?
Albo coś jest, albo nie.
Gdybym wygrał milion złotych to by kupił dieroten.pl :)

08.01.2022 17:14

Ciężko się to oglądało, nie tylko z powodu gry Bayernu, ale całego wyglądu meczu. Pogoda na pewno dodała swoje, poza zmianami kadrowymi. Mimo wszystko, Bayern mógł to zremisować, albo nawet wygrać.
Nie mam większego problemu z tym wynikiem, wiadomo jakie okoliczności. Szkoda głównie, że to znowu Gladbach i nie możemy się odebrać.

08.01.2022 11:45

Ciekawe czy będzie poruszona kwestia niepłacenia za te 2 potencjalne tygodnie kwarantanny, z Kimmichem nie było problemu żeby mu wspomnieć o nie płaceniu bo był na kwarantannie, zakładam, że Bayern będzie fair w tej sytuacji i to samo powie Lucasowi czy Manu?
Nie no żartuję, każdy wie, za co się Kimmichowi oberwało, kwarantanna kwarantannie nierówna

06.01.2022 14:06

Dostawanie szans gry w wielkich klubach to jest problem. Tak jak tutaj, plus pech Hiszpana(kontuzja w okresie przygotowawczym).
Pojawiają się głosy np. dotyczące Barcelony i ich wychowanków, że piłkarze z akademii Barcy którzy teraz grają w pierwszym składzie z "przymusu" mogą urosnąć do miana międzynarodowej czy światowej klasy. W Barcie zawsze byli tacy gracze w młodszych rocznikach ale nie było w ogóle pomysłu stawiania na nich, przez co Barca pewnie straciła masę dobrych zawodników.
No nic, taki ból dużych klubów.
Jednak nawet w Bayernie udaje się od czasu do czasu "przemycić" kogoś młodego czy nieoczywistego, co w Barcie nie funkcjonowało zbyt dobrze przez ostatnie lata.

02.01.2022 16:23

W UK gdzie ponad 90% dorosłych ma dwie szczepionki(lub jedną w przypadku J&J), ponad 60% wzięło "boosta", jest rekordowa liczba zakażeń, zaczęła wzrastać ostatnio (+50% w tygodniowym ujęciu) liczba przyjęć do szpitali. Nie wiem ile krajów jest bardziej zaszczepionych niż UK, a akurat tam sytuacja robi się zła znowu. Dobrze, że szczepionki pozwolą na powrót do normalności, jaaaaaaaasne.

01.01.2022 19:27

Może dla wielu nie pokazał jeszcze, że jest wart tych 80 mln, ale jestem szczęśliwy, że może grać. Mam przeczucie, że jeśli będzie wystarczająca zdrowy to prędzej czy później spłaci te pieniądze, musi jednak być do dyspozycji.

01.01.2022 18:42

Ciężka sprawa być  środkowym obrońcą. Jak Lewy nie strzeli "setki" to jest to do przeżycia, jak Upamecano się pomyli i stracimy decydującą bramkę to jest to duży problem. Taki los, podobnie jak z bramkarzami. Może Upamecano będzie jednym z najlepszych obrońców na świecie, oby błędy zdarzały mu się w mniej ważnych meczach. Nie jest łatwo o dobrego środkowego obrońce w topowym klubie dlatego Upa na pewno dostanie spory kredyt zaufania.

28.12.2021 16:56

To będzie bardzo dobry sprawdzian dla naszego dyrektora sportowego. Jest już na tym stanowisku dobre parę lat, zobaczymy co się wydarzy.

22.12.2021 13:27

Ciekawe kiedy zobaczymy ten "przełomowy" sezon u niego, moment w którym jakby zostaje częścią pierwszej 11. Może to już teraz, wierzę jednak gdy to nastąpi to już raczej tak zostanie. Zobaczymy.

21.12.2021 20:14

Rynek jest dziwny, nie jest łatwo wyciągnąć godnych następców jeśli nie ma sponsora jak większość angielskich klubów. Strzelam, że obydwoje zostaną. Szczególnie jeśli Coman nie ustabilizuje formy to nie wiem czy będzie wiele chętnych aby płacić mu kolosalne pieniądze.

20.12.2021 18:22

Najbardziej mnie powala jego powtarzalność. Nawet jak jest w małym dołku to nie na długo i często można na niego liczyć. On to trzyma ostatnie 5-7 lat, to jakiś kosmos. Szczególnie ostatnie 3 lata. Jasne, że drużyna na to ogromny wpływ, ale ta powtarzalność to jest jednak coś extra.

19.12.2021 08:32

Moja ekspercka ocena szans pozyskanie Haalanda: -100%. Można użyć mojej analizy do pisania artykułów w gazetach, nie mam z tym problemów.

17.12.2021 13:25

Wolfsburg jest pod kreską, nie oczekuję wielkiego oporu. Zakładam, że to od nas będzie zależał wynik, od tego jak bardzo będzie się nam chciało.

16.12.2021 22:26

Wiadomo, że w poprzednich latach Lewy myślał o odejściu, jednak to już jest za nami i nie wierzę, że jego złość będzie miała jakiś negatywny wpływ.
Widzę to tylko jako ogromną sportową ambicję, nic innego, to dobra rzecz.
Zdarza mu się czasami dalej przesadzić(nadmierne machanie rękami itd.), ale generalnie myślę, że sporo w jego zachowaniu się poprawiło, przynajmniej w Bayernie.

16.12.2021 15:08

W taki sposób Coman nie wywalczy super pensji zagranicą, no chyba, że w PL, tam to pewnie nie byłby problem , że łapie kontuzje.

14.12.2021 21:38

Wygląda na to, że Sule to nasz pierwszy obrońca. Ciekawe czy w 3 z tyłu też byśmy zagrali na zero, nawet z Sule.
Patrząc na sytuacje w drugiej połowie to mogło się spokojnie skończyć z 7 albo 8 do zera. Jak ktoś niżej napisał, VfB jakby włączyło przycisk "poddajemy się" około 70 minuty.

14.12.2021 21:38