Ja natomiast życzę mu wypożyczenia i ogrywania się w średniaku Bundesligi. Bo potencjał jakiś niewątpliwie tam jest, aczkolwiek w tym momencie Stanisic jest taką minimalnie gorszą wersją Pavarda na boku obrony.
02.07.2022 15:46
@Bar45tek w żadnym wypadku nie jest skuteczniejszy xD
Prawdopodobnie jedna z najlepszych drużyn w historii futbolu - Barcelona za czasów Guardioli - używała obecnego stylu gry Juliana; posiadanie piłki, kontrola nad meczem, jak i pressing zakładany w miejscu i momencie utraty piłki. Taki styl gry w teorii minimalizuje ryzyko kontrataków oraz strat bramek, ponieważ jesteś w posiadaniu piłki przez większość czasu gry. Styl Flicka jest dużo bardziej ryzykowny, granie podaniami 'na granicy ryzyka straty' zwiększa możliwość utraty piłki, jak i bramki. W tak klasowej drużynie jak Bayern, szczególnie w meczach ligowych zdecydowanie lepszym pomysłem jest utrzymywanie kontroli nad meczem i mimimalizowanie ryzyka, niż granie na wymianę ciosów z przeciwnikiem.
01.07.2022 13:29
A wiadomo coś jaki numer wybrał Mazraoui?
01.07.2022 13:20
@Marienplatz Ale co to za uprawianie mitomanii w kontekście konieczności posiadania bramkostrzelnego napastnika celem wygrywania trofeów? W takim wypadku jak odniesiesz się do mojego przykładu z reprezentacją Hiszpanii w 2012 roku? Fabregas był wybitnym napastnikiem, faktycznie, właśnie swoją umiejętnością strzelania bramek zapisał się w historii futbolu XD
Przykłady można mnożyć, proszę oświeć mnie gdzie był bramkostrzelny napastnik rok temu, gdy Chelsea wygrywała Ligę Mistrzów :)
+problem z czytaniem ze zrozumieniem Twoich wypowiedzi jest taki, że im bardziej zaczynasz nad nimi deliberować, tym bardziej dochodzisz do wniosku że jednak piłki nie oglądasz.
Trochę szkoda mi czasu aby tłumaczyć Ci dlaczego przejście na system w którym nie ma jednego bramkostrzelnego napastnika czyni drużynę bardziej nieprzewidywalną, co przy odpowiednim doborze taktyki czyni ją po prostu lepszą.
Do tego, Lewy w ostatnim sezonie miał 32(!) tak zwane 'big chances missed'. Prawie dwukrotnie więcej niż drugi w klasyfikacji Andre Silva. Tym bardziej upieram się, że rozłożenie odpowiedzialności za strzelanie goli na większą liczbę graczy wyjdzie nam na dobre.
28.06.2022 22:02
@hoven lubisz się mylić, także bez obaw :)
Bramki i asysty to nie wszystko. Szczególnie dla BOCZNEGO OBROŃCY. Bardzo wysoka dokładność podań, szczególnie tak zwanych 'progresywnych' - przesuwających piłkę linię, bądź dwie wyżej. Do tego świetna skuteczność wykonanych dryblingów, wprowadzeń piłki w strefę ataku i nienaganna technika. Nie mam pojęcia jak można nie cieszyć się z pozyskania tak dobrego zawodnika, szczególnie za BEZCEN.
A liga holenderska jest tak słabiutka, że jej 3 siła dochodzi do finału Ligi Konferencji Europy, eliminując po drodze wicemistrza Francji. No cieniasy, takie Twente to by na Bułgarską przyjechało i w trąbę dostało, cytując klasyka ;)
28.06.2022 00:05
Oj coś czuję że dobry sezon przed nami Panie i Panowie :)
27.06.2022 23:48
@Sopariev mhm, powiedz to reprezentacji Hiszpanii z Euro 2012 :)
No chyba że Mane uważasz za półśrodek aczkolwiek byłaby to czysta ignorancja, gościu strzelił 26 bramek we wszytkich rozgrywkach w ostatnim sezonie....
@Marienplatz może się również okazać, że pod nieobecność klasycznego napastinka skrzydłowi dostaną większą swobodę i załadują mnóstwo bramek. Po co gdybać? W ogóle to skoro Mane nie jest według Ciebie wymiataczem to kto nim jest? Ty oglądasz w ogóle piłkę nożną, czy pomyliłeś dyscypliny gościu? XD
27.06.2022 23:46
Jeśli mówimy o scenariuszu wymarzonym to dla mnie byłoby to sprzedanie Roberta za 50 baniek i wyciągnięcie Lautaro bądź Harrego Kane'a. Ale znając życie skończy się na 40 milionach, śmiesznych bonusach i ustawianiu Mane na 9 przez cały sezon, jako że Gnabry wypełni kontrakt do końca po czym odejdzie za darmo. Obym sie mylił.
25.06.2022 17:59
@hoven Twój komentarz miał charakter humorystyczny, tak? Bo nie mam pojęcia jak się do tego odnieść. Znowu pleciesz bzdury. Liverpool nie gra tak wysoko? Jasne, właśnie dlatego mają największą ilość założonych pressingów w 3 tercji boiska, tj. pod bramką przeciwnika. Nawet źródło Ci podeślę, żebyś sam sobie zweryfikował :)
Co do stylu gry zgadzam się, że gramy inną piłkę niż Liverpool. Tylko co to ma do Mane? Naprawdę na podstawie jednego nieudanego meczu z Realem wyciągnąłeś wniosek że Senegalczyk nie pasuje do naszego stylu gry? Ręce opadają...
Edytowano : 2022-06-11 18:45:29
Twój komentarz miał charakter humorystyczny, tak? Bo nie mam pojęcia jak się do tego odnieść. Znowu pleciesz bzdury. Liverpool nie gra tak wysoko? Jasne, właśnie dlatego mają największą ilość założonych pressingów w 3 tercji boiska, tj. pod bramką przeciwnika, z wszystkich drużyn w Premier League. Nawet źródło Ci podeślę, żebyś sam sobie zweryfikował :)
Co do stylu gry zgadzam się, że gramy inną piłkę niż Liverpool. Tylko co to ma do Mane? Naprawdę na podstawie jednego nieudanego meczu z Realem wyciągnąłeś wniosek że Senegalczyk nie pasuje do naszego stylu gry? Ręce opadają...
11.06.2022 18:41
@hoven przestań pisać bzdury to się doczekasz. Proste.
Zgodzę się z tym że Mane potrafi świetnie wyglądać na lewej stronie, aczkolwiek liczby z okresu w którym grał jako JEDYNY środkowy napastnik bardzo go bronią. Stąd nie do końca rozumiem skąd pomysł, że miałby przyjść celem grania jako partner Kalajdzicia w ataku? Moim zdaniem Kalajdzić nie jest rozważany jako opcja do regularnej gry w 1 składzie Bayernu, stąd nie zdziwiłbym się gdyby Mane miał domyślnie być naszą nową 9.
11.06.2022 16:52
@hoven jak masz już się wypowiadać na temat jakiegoś zawodnika, proponuję wcześniej zbadać dogłębniej temat bo takie bzdury o Mane napisałeś, że głowa mała. Przede wszystkim: skąd pomysł że Mane nie pasuje do systemu 4-2-3-1? Do odejścia Coutinho w 2018 Liverpool grał dokładnie w takim ustawieniu. Mane wymiatał w tamtej drużynie, jak zresztą cała ówczesna ofensywa Liverpoolu. Po drugie: kolegujesz się z Mane i powiedział Ci że najlepiej czuje się na lewej stronie? Statystyki z tego sezonu temu przeczą, w 30 meczach rozegranych na pozycji lewego napastnika ma 11 bramek i 3 asysty, natomiast odkąd po przyjściu Diaza został przesunięty na środek ataku ma 12 goli i 2 asysty... w 18 meczach (dane z transfermarkt) :)
Mane jest bardzo dobrym profilem zawodnika dla naszego klubu. Szczególnie w oblizczu ryzyka stracenia Lewego, bo mógłby z miejsca wejść w rolę największej gwiazdy drużyny.
11.06.2022 16:26
Wymiana za Sabitzera byłaby majstersztykiem ze strony zarządu. Nawet z małą dopłatą. Świetny zawodnik.
11.05.2022 00:54
@GuteSpiele przeczytałem 20x i dalej nie jestem w stanie pojąć z jakiej racji obwiniasz nawet "częściowo", jak sam to ująłeś, trenera za taki debilizm zawodnika. Jakby na ulicy Coman trzepnął liścia temu zawodnikowi, też pewnie uważałbyś że Nagelsmann się do tego przyczynił, nie? Twoja antypatia do naszego trenera jest żałosna i ciężko czyta się Twoje wpisy odkąd nie ma z nami Flicka. Widać, że piłkę analizujesz tylko na poziomie zerojedynkowym, tj. trofea wyznaczają kierunek, w który zmierza klub. Pod większości względów statystycznych jesteśmy lepszą drużyną, niż ta z ostatniego sezony Flicka. Ponadto, bliżej nam do tej, która zdobywała tryplet w 19/20. Jeśli zarząd spełni prośby trenera co do transferów, naprawdę nie zdziwiłoby mnie świętowanie trypletu pod koniec najbliższego sezonu. Trochę wiary!
MIA SAN MIA
Edytowano : 2022-05-11 00:51:16
@GuteSpiele przeczytałem 20x i dalej nie jestem w stanie pojąć z jakiej racji obwiniasz nawet "częściowo", jak sam to ująłeś, trenera za taki debilizm zawodnika. Jakby na ulicy Coman trzepnął liścia temu gościowi, też pewnie uważałbyś że Nagelsmann się do tego przyczynił, nie? Twoja antypatia do naszego trenera jest żałosna i ciężko czyta się Twoje wpisy odkąd nie ma z nami Flicka. Widać, że piłkę analizujesz tylko na poziomie zerojedynkowym, tj. trofea wyznaczają kierunek, w który zmierza klub. Pod większością względów statystycznych jesteśmy lepszą drużyną, niż ta z ostatniego sezonu Flicka. Ponadto, bliżej nam do tej, która zdobywała tryplet w 19/20. Jeśli zarząd spełni prośby trenera co do transferów, naprawdę nie zdziwiłoby mnie świętowanie trypletu pod koniec najbliższego sezonu. Trochę wiary!
MIA SAN MIA
11.05.2022 00:49
Po sezonie 19/20 ciągły zjazd w dół. Dla mnie dwa wyjścia - albo szybkie dogadanie się i przedłużenie umowy albo żegnamy go w wakacje. Swoją drogą jestem ciekawy kto ewentualnie w jego miejsce - wszyscy tu rozpływają się nad Nkunku jakby zapominając że to nie jest ta sama pozycja, a najlepszy skrzydłowy w BL obecnie (moim zdaniem), byłby do wyciągnięcia za mniejsze pieniądze. Chodzi oczywiście o Moussę Diaby'ego z Leverkusen, linijka 31-13-12 w lidze mówi sama za siebie.
10.05.2022 16:00
@GuteSpiele Gościu, jakie Ty fikoły robisz to mi słów brakuje. Coman uderzył obrońcę bo Nagelsmann mu kazał? Graliśmy o pietruchę to nie było napinki, a że graliśmy słabe spotkanie Francuzowi puściły nerwy. Tak jak mówi Julek, wyciągnie z tego lekcję.
10.05.2022 15:55
Nie miałbym nic przeciwko gdyby nie to, że nasz zarząd w zastępstwie zapewne zakupiłby Kosticia czy innego zawodnika na poziomie półki niżej niż Sane (w formie). Niemiec jest tak chimeryczny w drugiej połowie tego sezonu, że moim zdaniem nie ma nikogo, kogo gorzej by się oglądało ostatnio w Bayernie.
10.05.2022 15:46
@Marienplatz przeczytaj jeszcze raz ostatnie zdanie mojego komentarza. Zgadzam się z Tobą że są inne pozycje, które bardziej wymagają wzmocnień niż lewa obrona. Aczkolwiek nie zgodze się co do tego, że boczni obrońcy są mniej wykorzystywani w rotacji. Otóż w systemie z wahadłami jakim gra Julek są to obok Kimmicha i Goretzki najwięcej biegający zawodnicy na boisku, stąd, siłą rzeczy, warto mieć wartościowych zmienników na te pozycje. A Sosa po prostu takim by był.
10.05.2022 11:16
@hoven A skąd teoria, że Gravenberch przyszedłby do Bayernu pokazując wcześniej w Eredivisie mniej od De Jonga/Van de Beeka? Przecież to jest zawodnik, który od dwóch lat jest pewniakiem do gry w najlepszej drużynie w Holandii. W tym sezonie wg transfermarkt zagrał 77% minut wychodząc przy tym w 81% meczów w podstawowej jedenastce.
Co do tego, że potrzebna nam 6, skomentuje to tak: Davies przychodził do nas jako lewoskrzydłowy/lewy napastnik ;)
Młodzi zawodnicy mają to do siebie, że łatwiej ich nauczyć gry na danej pozycji, być może Gravenberch widziany jest przez Nagelsmanna niżej, z uwagi na swoje warunki fizyczne?
Uważam, że niesamowicie deprecjonujesz poziom ligi holenderskiej. Faktycznie, 3 (!) siła tej ligi eliminująca wicelidera Ligue 1 w półfinale LKE potwierdza Twoje słowa XD
Van de Beek trafił do środowiska gdzie ostatnio NIKT, może poza Cristiano i Bruno nie jest w stanie pokazać pełni swoich umiejętności. De Jong z kolei z miejsca stał się kluczowym zawodnikiem Barcelony stąd nie mam pojęcia, skąd Twoje przekonanie o konieczności wypożyczania i ogrywania młodych zawodników z Ajaxu.
Co do poziomu, gwarantuje Ci że Gravenberch nie będzie odstawał. Ajax to jedno, gościu ma już 10 rozegranych spotkań na poziomie seniorskiej reprezentacji także przychodzi z bagażem doświadczenia o jakim nie można było mówić przy transferze Nianzou.
10.05.2022 11:16
Teoretycznie miałoby to ręce i nogi, ale tylko ze strony Liverpoolu. Muszą zacząć wymianę pokoleniową w linii ataku, a to ostatnia okazja aby spieniężyć Senegalczyka. Tylko jak to się ma do polityki szukania okazji na rynku, niewydawania dużych kwot i braku zakupów starszych zawodników? Nie wierzę w ten transfer.
10.05.2022 11:15
@Matilegolas jeśli nazwisko Gravenberch nie zwala Cię z nóg to nie mam pojęcia czego Ty sobie życzysz. Jasne, również wolałbym Barelle czy innego Gundogana do środka, ale Ryan ma sufit na poziomie top 10 pomocników świata. On ma dopiero 19 lat, a zagrał już dwa pełne sezony w Eredivisie, która wcale nie jest tak słaba jak większości tutaj się wydaje. Ja jestem zdecydowanie na tak jeśli chodzi o jego transfer do Bayernu. Miejmy tylko nadzieje, że szybko się odnajdzie i głowa dojedzie co nie zawsze było domeną talentów, które ściągaliśmy (swoją drogą Renato Sanches obecnie to kawał piłkarza).
09.05.2022 21:55
Być może zarówno Haller jak i Timber to typowe kaczki dziennikarskie, które mają na celu oddalenie uwagi od faktycznych transferów z Ajaxu (Gravenberch, Mazraoui). Jako osoba mieszkająca w Amsterdamie zdradzę wam, że wśrod kibiców panuje przekonanie, że obaj odejdą na 100% w tym okienku. Pytanie tylko czy na pewno do Bayernu. Oby!
09.05.2022 21:47
Masakra ilu ignorantów jest na tej stronie. Wy oglądacie jakieś mecze poza Bayernem? Borna Sosa to zawodnik, który w 2 sezonie z rzędu notuje 8 asyst w samej lidze grając w 16(!) obecnie drużynie w tabeli. Warto dodać, 8 asyst wypracowanych w 27 meczach. Dla porównania, Davies w 21 spotkaniach ma 3 asysty :)
Wiadomo, Chorwat wykonuje stałe fragmenty gry co jakoś może tłumaczyć tą różnicę, aczkolwiek to z kolei również powinno przemawiać za zakontraktowaniem go. Jakość dośrodkowań Kimmicha w tym sezonie jest dramatyczna.
Dodatkowo, jest to zawodnik co najmniej poziom wyżej niż Omar Richards. Podsumowując, jeśli mamy faktycznie wydać pieniądze celem wzmocnienia kadry w to lato, moim zdaniem Sosa jest świetnym upgrade'm dla Richardsa. Inna sprawa, że osobiście uważam, że to inne pozycje wymagają wzmocnień niż lewe wachadło/lewy obrońca.
Mia san Mia!
Edytowano : 2022-05-09 21:51:08
Masakra ilu ignorantów jest na tej stronie. Wy oglądacie jakieś mecze poza Bayernem? Borna Sosa to zawodnik, który w 2 sezonie z rzędu notuje 8 asyst w samej lidze grając w 16(!) obecnie drużynie w tabeli. Warto dodać, 8 asyst wypracowanych w 27 meczach. Dla porównania, Davies w 21 spotkaniach ma 3 asysty :)
Wiadomo, Chorwat wykonuje stałe fragmenty gry co jakoś może tłumaczyć tą różnicę, aczkolwiek to z kolei również powinno przemawiać za zakontraktowaniem go. Jakość dośrodkowań Kimmicha w tym sezonie jest dramatyczna.
Dodatkowo, jest to zawodnik co najmniej poziom wyżej niż Omar Richards. Podsumowując, jeśli mamy faktycznie wydać pieniądze celem wzmocnienia kadry w to lato, moim zdaniem Sosa jest świetnym upgrade'm dla Richardsa. Inna sprawa, że osobiście uważam, że to inne pozycje wymagają wzmocnień niż lewe wahadło/lewy obrońca.
Mia san Mia!
09.05.2022 21:47
Mialem zignorowac ten komentarz ale jednak nie jestem w stanie zostawic taka glupote bez braku odpowiedzi. Od czego by tu zaczac... @Abzyrl po pierwsze Coman to zawodnik, ktory od ponad 5 lat gra na TOPOWYM EUROPEJSKIM POZIOMIE (liga mistrzow, bundesliga). Antony poki co jest po jednym sezonie w lidze holenderskiej. Po drugie, Coman to zawodnik, ktory moze zagrac na obu skrzydlach co czyni go wszechstronnym. Antony niestety jest zawodnikiem wybitnie jednonoznym, wystawianie go na lewym skrzydle przy ofensywnie grajacym Daviesie/Richardsie spowodowaloby tylko ich dublowanie pozycji. Po trzecie : LICZBY. Coman w ostatnim sezonie zrobil 5 goli 10 asyst w samej bundeslidze, dokladajac do tego 3 gole i 3 ostatnie podania w LM. Antony natomiast zaliczyl 9 goli 8 asyst w eredivisie oraz jedna bramke w LM (wszystkie liczby za flashscore). Reasumujac, niesamowita glupota byloby odpalac Kinga po to zeby w jego miejsce sprowadzic mlodziana po jednym sezonie w sredniej europejskiej lidze.
26.07.2021 21:53
@Piter1985 nie jest powiedziane ze za ten Haga Ajax nie zazadalby kwoty odstepnego, kto wie, byc moze nawet wiekszej, wiec nie do konca wiem do czego pijesz. Poza tym Nagelsmann jest po prostu lepszym trenerem.
26.07.2021 21:53
Nie chce wyjsc na pesymiste ale uwazam jedynie Rheina i Scotta (o ile faktycznie Nagelsmann ma na niego pomysl na wahadle) za mozliwe uzupelnienia kadry w najblizszym sezonie.
26.07.2021 21:53
Przelomowy sezon dla tego chlopaka sie szykuje.
26.07.2021 21:53
Mimo calej mojej sympatii do Coco niestety zbyt czesto sie lamie zeby w pelni pokazac swoje mozliwosci, natomiast lata leca. Jakbysmy odzyskali 20mln z niego i zainwestowali te pieniadze w solidnego zmiennika do srodka pola ktory gralby wiecej niz przesiadywal u fizjoterapeutow bylbym zachwycony.
26.07.2021 21:53
Co roku chca napsuc krwi, co roku z marnym skutkiem. Oby wreszcie zagrali rowny sezon bez glupich wpadek bo jak kolega nizej slusznie zauwazyl im silniejsza liga tym mocniejszy Bayern.
26.07.2021 21:53
30 za Antonego to promocja, jeszcze bedziemy sobie pluc w brode ze nie pozyskalismy tego grajka...
Z zachowaniem proporcji przypomina Robbena, swietna lewa noga, duza szybkosc i bardzo dobra techika uzytkowa :)
25.07.2021 21:00
@szczebelek Wydaje mi sie ze to raczej kwestia tego ze w hoffe Chris gral jako srodkowy obronca, prawdopodobnie jest szykowany do tej roli w przyszlosci. My w tym momencie ze srodkowych obroncow mamy Upamecano, Lucasa, Sule, Nianzou i od biedy Pavarda jesli bedziemy grac 3 z tylu (nie wierze ze Pavard bedzie wahadlowym, nie ma do tego predyspozycji). Takze wydaje mi sie ze pod warunkiem ze przedluzamy jeszcze tego lata kontrakt z Sule nie jest glupim rozwiazaniem puscic Chrisa na kolejne wypozyczenie, szczegolnie do klubu w ktorym zbieral bardzo dobre recenzje.
25.07.2021 21:00
Zastanawia mnie dlaczego Bayern tlumacząc brak transferow slaba sytuacja finansowa nie zwroci sie w kierunku wolnych zawodnikow. Najpierw przegapilismy okazje z Vazquezem, ktory bylby idealnym rozwiazaniem na nasze mankamenty po prawej stronie czy to jako boczny obronca, czy jako wahadlowy. W tym momencie na rynku wciaz dostepnych jest paru ciekawych grajkow bez kontraktow, ktorzy mogliby pelnic role poszerzenia skladu. Chocby Alex Teixeira. Gosc moze obsadzic 3 pozycje - srodek napadu, lewe skrzydlo oraz ofensywnego pomocnika. Rzekomo szukamy skrzydlowego, ponadto uwazam ze Teixeira to poziom wyzej niz Choupo z cala moja sympatia do Kamerunczyka. Stad tez mielibysmy ciekawsza alternatywe dla Lewego, a byc moze nawet w systemie 3-5-2 partnera dla niego jako ze ich style gry sa zupelnie odmienne. To co przemawia za Brazylijczykiem to fakt ze gdzie nie gral jego liczby wygladaly co najmniej porzadnie (mimo ze to tylko liga ukrainska i chinska), jak i to ze przychodzac do jednego z najwiekszych klubow na swiecie bylby swiadomy swojej pozycji w szeregu. Naprawde uwazam ze Hasan i zarzad zniszcza ten klub jesli nie poczynimy szybkich i madrych ruchow na rynku transferowym. W tym momencie powiedziec ze kadra jest niekompletna to jak nic nie powiedziec....
Ja natomiast życzę mu wypożyczenia i ogrywania się w średniaku Bundesligi. Bo potencjał jakiś niewątpliwie tam jest, aczkolwiek w tym momencie Stanisic jest taką minimalnie gorszą wersją Pavarda na boku obrony.
02.07.2022 15:46
@Bar45tek w żadnym wypadku nie jest skuteczniejszy xD
Prawdopodobnie jedna z najlepszych drużyn w historii futbolu - Barcelona za czasów Guardioli - używała obecnego stylu gry Juliana; posiadanie piłki, kontrola nad meczem, jak i pressing zakładany w miejscu i momencie utraty piłki. Taki styl gry w teorii minimalizuje ryzyko kontrataków oraz strat bramek, ponieważ jesteś w posiadaniu piłki przez większość czasu gry. Styl Flicka jest dużo bardziej ryzykowny, granie podaniami 'na granicy ryzyka straty' zwiększa możliwość utraty piłki, jak i bramki. W tak klasowej drużynie jak Bayern, szczególnie w meczach ligowych zdecydowanie lepszym pomysłem jest utrzymywanie kontroli nad meczem i mimimalizowanie ryzyka, niż granie na wymianę ciosów z przeciwnikiem.
01.07.2022 13:29
A wiadomo coś jaki numer wybrał Mazraoui?
01.07.2022 13:20
@Marienplatz Ale co to za uprawianie mitomanii w kontekście konieczności posiadania bramkostrzelnego napastnika celem wygrywania trofeów? W takim wypadku jak odniesiesz się do mojego przykładu z reprezentacją Hiszpanii w 2012 roku? Fabregas był wybitnym napastnikiem, faktycznie, właśnie swoją umiejętnością strzelania bramek zapisał się w historii futbolu XD
Przykłady można mnożyć, proszę oświeć mnie gdzie był bramkostrzelny napastnik rok temu, gdy Chelsea wygrywała Ligę Mistrzów :)
+problem z czytaniem ze zrozumieniem Twoich wypowiedzi jest taki, że im bardziej zaczynasz nad nimi deliberować, tym bardziej dochodzisz do wniosku że jednak piłki nie oglądasz.
Trochę szkoda mi czasu aby tłumaczyć Ci dlaczego przejście na system w którym nie ma jednego bramkostrzelnego napastnika czyni drużynę bardziej nieprzewidywalną, co przy odpowiednim doborze taktyki czyni ją po prostu lepszą.
Do tego, Lewy w ostatnim sezonie miał 32(!) tak zwane 'big chances missed'. Prawie dwukrotnie więcej niż drugi w klasyfikacji Andre Silva. Tym bardziej upieram się, że rozłożenie odpowiedzialności za strzelanie goli na większą liczbę graczy wyjdzie nam na dobre.
28.06.2022 22:02
@hoven lubisz się mylić, także bez obaw :)
Bramki i asysty to nie wszystko. Szczególnie dla BOCZNEGO OBROŃCY. Bardzo wysoka dokładność podań, szczególnie tak zwanych 'progresywnych' - przesuwających piłkę linię, bądź dwie wyżej. Do tego świetna skuteczność wykonanych dryblingów, wprowadzeń piłki w strefę ataku i nienaganna technika. Nie mam pojęcia jak można nie cieszyć się z pozyskania tak dobrego zawodnika, szczególnie za BEZCEN.
A liga holenderska jest tak słabiutka, że jej 3 siła dochodzi do finału Ligi Konferencji Europy, eliminując po drodze wicemistrza Francji. No cieniasy, takie Twente to by na Bułgarską przyjechało i w trąbę dostało, cytując klasyka ;)
28.06.2022 00:05
Oj coś czuję że dobry sezon przed nami Panie i Panowie :)
27.06.2022 23:48
@Sopariev mhm, powiedz to reprezentacji Hiszpanii z Euro 2012 :)
No chyba że Mane uważasz za półśrodek aczkolwiek byłaby to czysta ignorancja, gościu strzelił 26 bramek we wszytkich rozgrywkach w ostatnim sezonie....
@Marienplatz może się również okazać, że pod nieobecność klasycznego napastinka skrzydłowi dostaną większą swobodę i załadują mnóstwo bramek. Po co gdybać? W ogóle to skoro Mane nie jest według Ciebie wymiataczem to kto nim jest? Ty oglądasz w ogóle piłkę nożną, czy pomyliłeś dyscypliny gościu? XD
27.06.2022 23:46
Jeśli mówimy o scenariuszu wymarzonym to dla mnie byłoby to sprzedanie Roberta za 50 baniek i wyciągnięcie Lautaro bądź Harrego Kane'a. Ale znając życie skończy się na 40 milionach, śmiesznych bonusach i ustawianiu Mane na 9 przez cały sezon, jako że Gnabry wypełni kontrakt do końca po czym odejdzie za darmo. Obym sie mylił.
25.06.2022 17:59
@hoven Twój komentarz miał charakter humorystyczny, tak? Bo nie mam pojęcia jak się do tego odnieść. Znowu pleciesz bzdury. Liverpool nie gra tak wysoko? Jasne, właśnie dlatego mają największą ilość założonych pressingów w 3 tercji boiska, tj. pod bramką przeciwnika. Nawet źródło Ci podeślę, żebyś sam sobie zweryfikował :)
https://fbref.com/en/comps/9/defense/Premier-League-Stats
Co do stylu gry zgadzam się, że gramy inną piłkę niż Liverpool. Tylko co to ma do Mane? Naprawdę na podstawie jednego nieudanego meczu z Realem wyciągnąłeś wniosek że Senegalczyk nie pasuje do naszego stylu gry? Ręce opadają...
Edytowano : 2022-06-11 18:45:29
Twój komentarz miał charakter humorystyczny, tak? Bo nie mam pojęcia jak się do tego odnieść. Znowu pleciesz bzdury. Liverpool nie gra tak wysoko? Jasne, właśnie dlatego mają największą ilość założonych pressingów w 3 tercji boiska, tj. pod bramką przeciwnika, z wszystkich drużyn w Premier League. Nawet źródło Ci podeślę, żebyś sam sobie zweryfikował :)
https://fbref.com/en/comps/9/defense/Premier-League-Stats
Co do stylu gry zgadzam się, że gramy inną piłkę niż Liverpool. Tylko co to ma do Mane? Naprawdę na podstawie jednego nieudanego meczu z Realem wyciągnąłeś wniosek że Senegalczyk nie pasuje do naszego stylu gry? Ręce opadają...
11.06.2022 18:41
@hoven przestań pisać bzdury to się doczekasz. Proste.
Zgodzę się z tym że Mane potrafi świetnie wyglądać na lewej stronie, aczkolwiek liczby z okresu w którym grał jako JEDYNY środkowy napastnik bardzo go bronią. Stąd nie do końca rozumiem skąd pomysł, że miałby przyjść celem grania jako partner Kalajdzicia w ataku? Moim zdaniem Kalajdzić nie jest rozważany jako opcja do regularnej gry w 1 składzie Bayernu, stąd nie zdziwiłbym się gdyby Mane miał domyślnie być naszą nową 9.
11.06.2022 16:52
@hoven jak masz już się wypowiadać na temat jakiegoś zawodnika, proponuję wcześniej zbadać dogłębniej temat bo takie bzdury o Mane napisałeś, że głowa mała. Przede wszystkim: skąd pomysł że Mane nie pasuje do systemu 4-2-3-1? Do odejścia Coutinho w 2018 Liverpool grał dokładnie w takim ustawieniu. Mane wymiatał w tamtej drużynie, jak zresztą cała ówczesna ofensywa Liverpoolu. Po drugie: kolegujesz się z Mane i powiedział Ci że najlepiej czuje się na lewej stronie? Statystyki z tego sezonu temu przeczą, w 30 meczach rozegranych na pozycji lewego napastnika ma 11 bramek i 3 asysty, natomiast odkąd po przyjściu Diaza został przesunięty na środek ataku ma 12 goli i 2 asysty... w 18 meczach (dane z transfermarkt) :)
Mane jest bardzo dobrym profilem zawodnika dla naszego klubu. Szczególnie w oblizczu ryzyka stracenia Lewego, bo mógłby z miejsca wejść w rolę największej gwiazdy drużyny.
11.06.2022 16:26
Wymiana za Sabitzera byłaby majstersztykiem ze strony zarządu. Nawet z małą dopłatą. Świetny zawodnik.
11.05.2022 00:54
@GuteSpiele przeczytałem 20x i dalej nie jestem w stanie pojąć z jakiej racji obwiniasz nawet "częściowo", jak sam to ująłeś, trenera za taki debilizm zawodnika. Jakby na ulicy Coman trzepnął liścia temu zawodnikowi, też pewnie uważałbyś że Nagelsmann się do tego przyczynił, nie? Twoja antypatia do naszego trenera jest żałosna i ciężko czyta się Twoje wpisy odkąd nie ma z nami Flicka. Widać, że piłkę analizujesz tylko na poziomie zerojedynkowym, tj. trofea wyznaczają kierunek, w który zmierza klub. Pod większości względów statystycznych jesteśmy lepszą drużyną, niż ta z ostatniego sezony Flicka. Ponadto, bliżej nam do tej, która zdobywała tryplet w 19/20. Jeśli zarząd spełni prośby trenera co do transferów, naprawdę nie zdziwiłoby mnie świętowanie trypletu pod koniec najbliższego sezonu. Trochę wiary!
MIA SAN MIA
Edytowano : 2022-05-11 00:51:16
@GuteSpiele przeczytałem 20x i dalej nie jestem w stanie pojąć z jakiej racji obwiniasz nawet "częściowo", jak sam to ująłeś, trenera za taki debilizm zawodnika. Jakby na ulicy Coman trzepnął liścia temu gościowi, też pewnie uważałbyś że Nagelsmann się do tego przyczynił, nie? Twoja antypatia do naszego trenera jest żałosna i ciężko czyta się Twoje wpisy odkąd nie ma z nami Flicka. Widać, że piłkę analizujesz tylko na poziomie zerojedynkowym, tj. trofea wyznaczają kierunek, w który zmierza klub. Pod większością względów statystycznych jesteśmy lepszą drużyną, niż ta z ostatniego sezonu Flicka. Ponadto, bliżej nam do tej, która zdobywała tryplet w 19/20. Jeśli zarząd spełni prośby trenera co do transferów, naprawdę nie zdziwiłoby mnie świętowanie trypletu pod koniec najbliższego sezonu. Trochę wiary!
MIA SAN MIA
11.05.2022 00:49
Po sezonie 19/20 ciągły zjazd w dół. Dla mnie dwa wyjścia - albo szybkie dogadanie się i przedłużenie umowy albo żegnamy go w wakacje. Swoją drogą jestem ciekawy kto ewentualnie w jego miejsce - wszyscy tu rozpływają się nad Nkunku jakby zapominając że to nie jest ta sama pozycja, a najlepszy skrzydłowy w BL obecnie (moim zdaniem), byłby do wyciągnięcia za mniejsze pieniądze. Chodzi oczywiście o Moussę Diaby'ego z Leverkusen, linijka 31-13-12 w lidze mówi sama za siebie.
10.05.2022 16:00
@GuteSpiele Gościu, jakie Ty fikoły robisz to mi słów brakuje. Coman uderzył obrońcę bo Nagelsmann mu kazał? Graliśmy o pietruchę to nie było napinki, a że graliśmy słabe spotkanie Francuzowi puściły nerwy. Tak jak mówi Julek, wyciągnie z tego lekcję.
10.05.2022 15:55
Nie miałbym nic przeciwko gdyby nie to, że nasz zarząd w zastępstwie zapewne zakupiłby Kosticia czy innego zawodnika na poziomie półki niżej niż Sane (w formie). Niemiec jest tak chimeryczny w drugiej połowie tego sezonu, że moim zdaniem nie ma nikogo, kogo gorzej by się oglądało ostatnio w Bayernie.
10.05.2022 15:46
@Marienplatz przeczytaj jeszcze raz ostatnie zdanie mojego komentarza. Zgadzam się z Tobą że są inne pozycje, które bardziej wymagają wzmocnień niż lewa obrona. Aczkolwiek nie zgodze się co do tego, że boczni obrońcy są mniej wykorzystywani w rotacji. Otóż w systemie z wahadłami jakim gra Julek są to obok Kimmicha i Goretzki najwięcej biegający zawodnicy na boisku, stąd, siłą rzeczy, warto mieć wartościowych zmienników na te pozycje. A Sosa po prostu takim by był.
10.05.2022 11:16
@hoven A skąd teoria, że Gravenberch przyszedłby do Bayernu pokazując wcześniej w Eredivisie mniej od De Jonga/Van de Beeka? Przecież to jest zawodnik, który od dwóch lat jest pewniakiem do gry w najlepszej drużynie w Holandii. W tym sezonie wg transfermarkt zagrał 77% minut wychodząc przy tym w 81% meczów w podstawowej jedenastce.
Co do tego, że potrzebna nam 6, skomentuje to tak: Davies przychodził do nas jako lewoskrzydłowy/lewy napastnik ;)
Młodzi zawodnicy mają to do siebie, że łatwiej ich nauczyć gry na danej pozycji, być może Gravenberch widziany jest przez Nagelsmanna niżej, z uwagi na swoje warunki fizyczne?
Uważam, że niesamowicie deprecjonujesz poziom ligi holenderskiej. Faktycznie, 3 (!) siła tej ligi eliminująca wicelidera Ligue 1 w półfinale LKE potwierdza Twoje słowa XD
Van de Beek trafił do środowiska gdzie ostatnio NIKT, może poza Cristiano i Bruno nie jest w stanie pokazać pełni swoich umiejętności. De Jong z kolei z miejsca stał się kluczowym zawodnikiem Barcelony stąd nie mam pojęcia, skąd Twoje przekonanie o konieczności wypożyczania i ogrywania młodych zawodników z Ajaxu.
Co do poziomu, gwarantuje Ci że Gravenberch nie będzie odstawał. Ajax to jedno, gościu ma już 10 rozegranych spotkań na poziomie seniorskiej reprezentacji także przychodzi z bagażem doświadczenia o jakim nie można było mówić przy transferze Nianzou.
10.05.2022 11:16
Teoretycznie miałoby to ręce i nogi, ale tylko ze strony Liverpoolu. Muszą zacząć wymianę pokoleniową w linii ataku, a to ostatnia okazja aby spieniężyć Senegalczyka. Tylko jak to się ma do polityki szukania okazji na rynku, niewydawania dużych kwot i braku zakupów starszych zawodników? Nie wierzę w ten transfer.
10.05.2022 11:15
@Matilegolas jeśli nazwisko Gravenberch nie zwala Cię z nóg to nie mam pojęcia czego Ty sobie życzysz. Jasne, również wolałbym Barelle czy innego Gundogana do środka, ale Ryan ma sufit na poziomie top 10 pomocników świata. On ma dopiero 19 lat, a zagrał już dwa pełne sezony w Eredivisie, która wcale nie jest tak słaba jak większości tutaj się wydaje. Ja jestem zdecydowanie na tak jeśli chodzi o jego transfer do Bayernu. Miejmy tylko nadzieje, że szybko się odnajdzie i głowa dojedzie co nie zawsze było domeną talentów, które ściągaliśmy (swoją drogą Renato Sanches obecnie to kawał piłkarza).
09.05.2022 21:55
Być może zarówno Haller jak i Timber to typowe kaczki dziennikarskie, które mają na celu oddalenie uwagi od faktycznych transferów z Ajaxu (Gravenberch, Mazraoui). Jako osoba mieszkająca w Amsterdamie zdradzę wam, że wśrod kibiców panuje przekonanie, że obaj odejdą na 100% w tym okienku. Pytanie tylko czy na pewno do Bayernu. Oby!
09.05.2022 21:47
Masakra ilu ignorantów jest na tej stronie. Wy oglądacie jakieś mecze poza Bayernem? Borna Sosa to zawodnik, który w 2 sezonie z rzędu notuje 8 asyst w samej lidze grając w 16(!) obecnie drużynie w tabeli. Warto dodać, 8 asyst wypracowanych w 27 meczach. Dla porównania, Davies w 21 spotkaniach ma 3 asysty :)
Wiadomo, Chorwat wykonuje stałe fragmenty gry co jakoś może tłumaczyć tą różnicę, aczkolwiek to z kolei również powinno przemawiać za zakontraktowaniem go. Jakość dośrodkowań Kimmicha w tym sezonie jest dramatyczna.
Dodatkowo, jest to zawodnik co najmniej poziom wyżej niż Omar Richards. Podsumowując, jeśli mamy faktycznie wydać pieniądze celem wzmocnienia kadry w to lato, moim zdaniem Sosa jest świetnym upgrade'm dla Richardsa. Inna sprawa, że osobiście uważam, że to inne pozycje wymagają wzmocnień niż lewe wachadło/lewy obrońca.
Mia san Mia!
Edytowano : 2022-05-09 21:51:08
Masakra ilu ignorantów jest na tej stronie. Wy oglądacie jakieś mecze poza Bayernem? Borna Sosa to zawodnik, który w 2 sezonie z rzędu notuje 8 asyst w samej lidze grając w 16(!) obecnie drużynie w tabeli. Warto dodać, 8 asyst wypracowanych w 27 meczach. Dla porównania, Davies w 21 spotkaniach ma 3 asysty :)
Wiadomo, Chorwat wykonuje stałe fragmenty gry co jakoś może tłumaczyć tą różnicę, aczkolwiek to z kolei również powinno przemawiać za zakontraktowaniem go. Jakość dośrodkowań Kimmicha w tym sezonie jest dramatyczna.
Dodatkowo, jest to zawodnik co najmniej poziom wyżej niż Omar Richards. Podsumowując, jeśli mamy faktycznie wydać pieniądze celem wzmocnienia kadry w to lato, moim zdaniem Sosa jest świetnym upgrade'm dla Richardsa. Inna sprawa, że osobiście uważam, że to inne pozycje wymagają wzmocnień niż lewe wahadło/lewy obrońca.
Mia san Mia!
09.05.2022 21:47
Mialem zignorowac ten komentarz ale jednak nie jestem w stanie zostawic taka glupote bez braku odpowiedzi. Od czego by tu zaczac... @Abzyrl po pierwsze Coman to zawodnik, ktory od ponad 5 lat gra na TOPOWYM EUROPEJSKIM POZIOMIE (liga mistrzow, bundesliga). Antony poki co jest po jednym sezonie w lidze holenderskiej. Po drugie, Coman to zawodnik, ktory moze zagrac na obu skrzydlach co czyni go wszechstronnym. Antony niestety jest zawodnikiem wybitnie jednonoznym, wystawianie go na lewym skrzydle przy ofensywnie grajacym Daviesie/Richardsie spowodowaloby tylko ich dublowanie pozycji. Po trzecie : LICZBY. Coman w ostatnim sezonie zrobil 5 goli 10 asyst w samej bundeslidze, dokladajac do tego 3 gole i 3 ostatnie podania w LM. Antony natomiast zaliczyl 9 goli 8 asyst w eredivisie oraz jedna bramke w LM (wszystkie liczby za flashscore). Reasumujac, niesamowita glupota byloby odpalac Kinga po to zeby w jego miejsce sprowadzic mlodziana po jednym sezonie w sredniej europejskiej lidze.
26.07.2021 21:53
@Piter1985 nie jest powiedziane ze za ten Haga Ajax nie zazadalby kwoty odstepnego, kto wie, byc moze nawet wiekszej, wiec nie do konca wiem do czego pijesz. Poza tym Nagelsmann jest po prostu lepszym trenerem.
26.07.2021 21:53
Nie chce wyjsc na pesymiste ale uwazam jedynie Rheina i Scotta (o ile faktycznie Nagelsmann ma na niego pomysl na wahadle) za mozliwe uzupelnienia kadry w najblizszym sezonie.
26.07.2021 21:53
Przelomowy sezon dla tego chlopaka sie szykuje.
26.07.2021 21:53
Mimo calej mojej sympatii do Coco niestety zbyt czesto sie lamie zeby w pelni pokazac swoje mozliwosci, natomiast lata leca. Jakbysmy odzyskali 20mln z niego i zainwestowali te pieniadze w solidnego zmiennika do srodka pola ktory gralby wiecej niz przesiadywal u fizjoterapeutow bylbym zachwycony.
26.07.2021 21:53
Co roku chca napsuc krwi, co roku z marnym skutkiem. Oby wreszcie zagrali rowny sezon bez glupich wpadek bo jak kolega nizej slusznie zauwazyl im silniejsza liga tym mocniejszy Bayern.
26.07.2021 21:53
30 za Antonego to promocja, jeszcze bedziemy sobie pluc w brode ze nie pozyskalismy tego grajka...
Z zachowaniem proporcji przypomina Robbena, swietna lewa noga, duza szybkosc i bardzo dobra techika uzytkowa :)
25.07.2021 21:00
@szczebelek Wydaje mi sie ze to raczej kwestia tego ze w hoffe Chris gral jako srodkowy obronca, prawdopodobnie jest szykowany do tej roli w przyszlosci. My w tym momencie ze srodkowych obroncow mamy Upamecano, Lucasa, Sule, Nianzou i od biedy Pavarda jesli bedziemy grac 3 z tylu (nie wierze ze Pavard bedzie wahadlowym, nie ma do tego predyspozycji). Takze wydaje mi sie ze pod warunkiem ze przedluzamy jeszcze tego lata kontrakt z Sule nie jest glupim rozwiazaniem puscic Chrisa na kolejne wypozyczenie, szczegolnie do klubu w ktorym zbieral bardzo dobre recenzje.
25.07.2021 21:00
Zastanawia mnie dlaczego Bayern tlumacząc brak transferow slaba sytuacja finansowa nie zwroci sie w kierunku wolnych zawodnikow. Najpierw przegapilismy okazje z Vazquezem, ktory bylby idealnym rozwiazaniem na nasze mankamenty po prawej stronie czy to jako boczny obronca, czy jako wahadlowy. W tym momencie na rynku wciaz dostepnych jest paru ciekawych grajkow bez kontraktow, ktorzy mogliby pelnic role poszerzenia skladu. Chocby Alex Teixeira. Gosc moze obsadzic 3 pozycje - srodek napadu, lewe skrzydlo oraz ofensywnego pomocnika. Rzekomo szukamy skrzydlowego, ponadto uwazam ze Teixeira to poziom wyzej niz Choupo z cala moja sympatia do Kamerunczyka. Stad tez mielibysmy ciekawsza alternatywe dla Lewego, a byc moze nawet w systemie 3-5-2 partnera dla niego jako ze ich style gry sa zupelnie odmienne. To co przemawia za Brazylijczykiem to fakt ze gdzie nie gral jego liczby wygladaly co najmniej porzadnie (mimo ze to tylko liga ukrainska i chinska), jak i to ze przychodzac do jednego z najwiekszych klubow na swiecie bylby swiadomy swojej pozycji w szeregu. Naprawde uwazam ze Hasan i zarzad zniszcza ten klub jesli nie poczynimy szybkich i madrych ruchow na rynku transferowym. W tym momencie powiedziec ze kadra jest niekompletna to jak nic nie powiedziec....
25.07.2021 20:41