DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Abzyrl Strona 44

Jak już brać Laimera to w 2023 jako wolnego zawodnika...
#MiaSanMia

07.08.2022 18:04

Moim zdaniem zbyt długa umowa, powinna być do 2024 tak aby Brazzo miał cały czas motywację przy kolejnych okienkach...a tak, z umową do 2026 jest bezpieczny na następne 2/3 lata...(4-6 okienek - TO DUŻO!)
#MiaSanMia

07.08.2022 18:01

Patrząc na siłę rażenia to nawet bez klasycznej "9" ładujemy multum goli. A nawet wychodzi nam to lepiej bo w zeszłym sezonie wszyscy wiedzieli, że to RL strzela a w tym sezonie gole się rozkładają i nie wiadomo kto strzeli :) I ktoś może powiedzieć, że ogórkowa liga ale Eintracht przecież nie tak dawno wygrał LE...
#MiaSanMia

06.08.2022 12:34

Oj czekam na duet Upamecano - de Ligt na środku obrony! Coś czuję, że może być super!
#MiaSanMia

06.08.2022 12:29

Ja liczę na to, że będziemy grać formacjami w których Bambi dostanie dużo miejsca na magię :)
#MiaSanMia

06.08.2022 12:24

Mądre zarządzanie siłami. W szczytowym punkcie sezonu bardzo nam się to przyda :)
#MiaSanMia

06.08.2022 12:19

Bardzo mi się podoba to jak Serge otworzył się w tym sezonie. Może zrobić bardzo solidne liczby :)
#MiaSanMia

06.08.2022 12:16

Martwi mnie ostatnia forma Manu :( I jeszcze ten głupi błąd z Eintrachtem... Chyba już nie ta szybkość na bycie "sweeper keeper" (o ile tak się to pisze).
A jeżeli ktokolwiek inny w drużynie dostał "1" to Musiali należy się "0,5" ;)
Sane czy Coman wyglądają przy nim średnio, zawsze mówiłem, że to skrzydłowy z niewiarygodnym dryblingiem i kontrolą piłki na poziomie Messiego z najlepszego okresu :)
#MiaSanMia

06.08.2022 12:14

Z takim potencjałem ofensywnym to niech wszyscy drżą w Europie! :)
Musiala jest przyszłością Bayernu
#MiaSanMia

05.08.2022 22:58

"Bambi" jak dla mnie MVP, klasa światowa :)
#MiaSanMia

05.08.2022 22:47

Po meczu z Eintrachtem nie zdziwi mnie kolejne 8-2 z płaczkami ;)
#MiaSanMia

05.08.2022 22:46

Moim zdaniem dobry wybór. A Tel swoje minuty i pozycję może wywalczyć dobrymi występami!
#MiaSanMia

04.08.2022 12:28

Fajnie jakby dostał czas w najbliższym meczu :)
#MiaSanMia

04.08.2022 12:25

Dobrze, że jednak postanowił skończyć to z klasą.
#MiaSanMia

04.08.2022 12:23

Ja szczerze liczę na minuty dla Ryana! Moim zdaniem nasz najlepszy transfer patrząc na stosunek wydanej ceny do jakości zawodnika.
#MiaSanMia

04.08.2022 12:21

Ja tam o Tomka się nie martwię! To prawdziwy profesjonalista i radził sobie pod rządami wielu trenerów w tym klubie.
#MiaSanMia

02.08.2022 15:27

I dajmy już chłopakowi spokój. Historię w Monachium napisał, a jak ją zakończył to już jego wybór...
Teraz gra już dla innego klubu a my skupmy się na naszym zespole i nadchodzącym sezonie!
#MiaSanMia

02.08.2022 15:24

Mam nadzieję, że przez pechową kontuzje Leona Ryan będzie miał szansę pokazać swój talent. To może być pomocnik na lata!
#MiaSanMia

01.08.2022 16:59

Jeżeli nawet @misza i @Reeken89 się zgadzają to muszą się dziać dziwne rzeczy...
Szkoda, że Robert wypowiada się w taki a nie inny sposób bo ja go miałem za profesjonalistę, który nawet jak odejdzie z Bayernu to złego słowa na ten klub nie powie za te lata i rozwój jaki dało mu FCB.
Pozostaje niesmak i lekki żal...
Zobaczymy czy w 8arcy też będzie strzelał czy raczej paliwo w baku się wyczerpało i teraz już będzie równia pochyła...
Zresztą to jest już RL12 a nie nasz RL9...
#MiaSanMia

01.08.2022 16:57

Jak będzie grał na takim poziomie jakim wszyscy specjaliści go opisują to problem braku klasycznej "9" może się rozwiązać bardzo szybko! Julian działaj, bo masz najlepszy materiał do obróbki w Europie!!
#MiaSanMia

27.07.2022 12:21

Takie informacje bardzo cieszą! Oby rozwijał się i wyrósł jak Musiala a będzie z niego dużo pożytku w przyszłości!!
#MiaSanMia

27.07.2022 12:16

Macie rację @tapczan @Reeken89.
Na "9" trzeba sobie zasłużyć a poza tym ten numer (szczególnie w Bayernie) bardzo dużo waży...
"39" jest odpowiedni dla młodziana i oby kiedyś pokazał na boisku, że należy mu się "9"
#MiaSanMia

27.07.2022 12:12

Najważniejsze jest zdrowie zawodników!
#MiaSanMia

27.07.2022 12:09

Jak już mamy grać z napastnikiem "9" to niech szanse dostaje młody Tel. Nie po to wydali 30 baniek, żeby teraz siedział na ławce cały sezon...
A Kalajdzic to poziom BVB, jak nie niżej...
#MiaSanMia

27.07.2022 12:08

Jak dla mnie Nianzou zasłużył na wypożyczenie do solidnej marki. W ostateczności transfer, ale moim zdaniem nie ma sensu go póki co przekreślać!
#MiaSanMia

19.07.2022 21:34

No no Hasan! Chyba ktoś tu się faktycznie uczy na swoich błędach.
#MiaSanMia

19.07.2022 21:31

Jak na razie Hasan pracuje na solidną notę ode mnie za to okienko ale nie kłapmy za szybko dziobem ;)
#MiaSanMia

19.07.2022 21:30

Jeżeli wróci do poziomu z czasów Ajaxu to może stać się najlepszym ŚO na świecie!
#MiaSanMia

19.07.2022 21:26

Hmm... może jednak Hasan planuje okienko idealne? :)
#MiaSanMia

13.07.2022 20:05

Jak najbardziej jestem za transferem de Ligta. Potrzebujemy "szefa" obrony (wiadomo, że nr. 1 jest tylko jeden ;) ale Matthijs ma papiery na bycie jednym z najlepszych na swojej pozycji.
Może nie koniecznie za więcej niż 80 mln (bo trzeba mieć też pewien limit) ale sam zawodnik może u nas odzyskać to coś co miał w Ajax'ie i odkopie się z JUVEbetonu :)
#MiaSanMia

13.07.2022 19:59

Hasan chyba wymienił espresso na coś mocniejszego, bo ostatnio zachowuje się jakoś nieswojo...
Dobre transfery (od nas i do nas), pomysły na pozycje, które potrzebujemy i nie kłapie dziobem przed oficjalnym potwierdzeniem :)
Jestem (jak na razie) bardzo pozytywnie tym zaskoczony ;)
#MiaSanMia

13.07.2022 19:49

No to nic tylko czekać już na oficjalkę! Bardzo dobry ruch to na pewno a czy wzmocnienie - to się okaże.
Może Goretzka wreszcie poczuje na plecach oddech faktycznej konkurencji i wróci przez to na swój poziom!
Ciekawe jakie numery dostaną Mazraoui i Gravenberch :)
#MiaSanMia

01.06.2022 11:36

Hahahahaha
TAA najlepszym PO na świecie? Wczoraj się wypowiadali "eksperci", że Mazraoui nigdy taki nie będzie - powiem więcej - oby nigdy nie odpuszczał tak skrzydłowego po swojej stronie :)
A już na pewno nie w finale LM.
Zgadzam się, że Vini super się znalazł ale podanie Valverde też należy docenić!

28.05.2022 23:03

@admin
Wszyscy składają swoje pomysły i propozycje więc ja też się dorzucę :)
Chyba jeszcze nikt o tym nie wspomniał (albo po prostu przeoczyłem ;) ale bardzo bym chciał żeby kiedyś była możliwość oceny wszystkich grających zawodników (oczywiście od nas). Nawet jak któryś z nich grał tylko 10 minut... Bo po niektórych meczach dochodziło do sytuacji gdzie można było dać swoją ocenę tylko 7 czy 8 zawodnikom...
I najważniejsze to dodanie możliwości oceny pracy trenera - przygotowania przez niego drużyny do meczu (coś w stylu tego co robi Bild/Kicker).
Dla mnie to chyba wszystko bo nie chce się powtarzać z opiniami poniżej :) ale ze znalezieniem sond faktycznie mają rację. Może w artykułach pt. "Przypominamy o sondzie..." dodacie jakieś przekierowanie/link albo bezpośrednią możliwość zrobienia tej sondy w artykule.

Powodzenia w robieniu nowej wersji stronki - obyśmy mogli na niej dyskutować o jak największej ilości efektownych zwycięstw :)
#MiaSanMia

28.05.2022 14:28

Jak miło wreszcie usłyszeć, że transfer sfinalizowany! Oby ładnie nam śmigał w nadchodzącym sezonie!
#MiaSanMia

26.05.2022 16:51

Jak bardzo nie lubię "żółtków" tak muszę przyznać, że kadrę kompletują na razie znakomicie i za naprawdę rozsądne pieniądze. Co najgorsze, we wszystkich swoich dotychczasowych transferach wyprzedzili zastanawiający się ciągle Bayern, który nie wykazywał swojego zainteresowania ale jak przyszło co do czego to chcieli Schlotterbecka w ostatniej chwili...nie potrafię tego zrozumieć, to chcieli go czy nie?!
Jak tak dalej będzie im szło to może być nam bardzo ciężko o mistrza w nowym sezonie...
#MiaSanMia

11.05.2022 11:46

Rudiger - do Realu
Christensen - do Barcy
Schlotterbeck (osobiście, to był mój faworyt, minimalnie nad Rudigerem) - do "żółtków"
Bremer - Inter będzie mocno o niego walczyć
Ginter - do Freiburga (jego akurat nie chciałem ale też był w tym zestawieniu)
A my co? PAVARD na ŚO, no nic tylko pogratulować... Spodziewałem się wielu sceniariuszów ale tym mnie Bośniak naprawdę zaskoczył - swoim całkowitym brakiem kreatywności i po raz kolejny kompetencji na to stanowisko, które tak "dzielnie" piastuje....
Aha, jeszcze jest Nianzou, który wyglądaŁ na dobre zabezpieczenie przyszłościowe ale dał ostatnio dwa takie babole, że nawet taki profesor w tej dziedzinie jak Alaba mógłby go czule ze wzruszeniem poklepać po ramieniu jak zarząd swojego pieska na posyłki warczącego na trenerów - Hasanka...
#MiaSanMia

11.05.2022 11:35

Szkoda, że u nas Dyrektor Sportowy to niestety zwykła kukiełka-marionetka :(
Gdyby tak nie było to Lahm byłby idealnym kandydatem na tą pozycję. Dogadał by się z Nagelsmannem, miał by szacunek u piłkarzy (przede wszystkim naszych) oraz agentów - nie to co "rekin". Pewnie powalczyłby też o większą kasę na wzmocnienia tam "u góry" bo skoro mamy taką kondycję finansową jaką się chwalimy to gdzie te miliony ($) ? Jak to powiedział @Murphy123 poniżej, pomarzyć zawsze można więc biorę przykład ;)
#MiaSanMia

11.05.2022 11:25

Znowu ten [wycięte]...
Jak ja bym chciał, żeby on kiedyś wreszcie wyleciał z hukiem na bity pysk!
Ale do tego chyba niestety musimy przewalić Bundesligę, odpaść szybko (grupa lub najdalej 1/8) w LM i być kompromitacją ale patrząc na liczbę zawodników łączonych z odejściem stąd to wcale mnie nie zdziwi jak spełni się przysłowie pt. "prosił prosił i wyprosił"...
#MiaSanMia

Edytowano : 2022-05-11 11:19:10

Na (Z)bity pysk miało być, bez przesady ;)

11.05.2022 11:18

@Pir5 ja też mam w avatarze Lewego, zatem sugerujesz, że ja również nie jestem kibicem Bayernu? Dziwna logika...
#MiaSanMia

Edytowano : 2022-05-08 20:21:12

@Pir5 zatem skoro nie wiesz to nie musisz wyskakiwać zaraz na użytkownika @Lampo że kibicuje tylko Lewemu... Naprawdę czasami lepiej nic nie mówić skoro to wszystko - jak sam napisałeś - to tylko luźne domysły "ja nie wiem czy na stronie są tylko kibice Bayernu czy dajmy fani danego zawodnika jak np Lewego".
A @Lampo jest po prostu realistą....widzi jak to wygląda obecnie a jak wyglądało za Flicka...
#MiaSanMia

08.05.2022 20:07

@Reeken89 ja obawiam się, że dopiero jak przyjdzie sezon w którym przewalimy sromotnie mistrza to ktoś "u góry" spojrzy "na dół" i zobaczy w jaką dziurę wpadliśmy... DZIĘKI HASAN!! jesteś najlepszy - niezastąpiony! :'(
#MiaSanMia

08.05.2022 20:04

Oby BVB grało tak źle w przyszłym sezonie jak w tym...
#MiaSanMia

Edytowano : 2022-05-08 20:01:01

CO NAJMNIEJ tak źle jak w tym... I BEZ Haalanda...

08.05.2022 20:00

Ja nie rozumiem po co nam w ogóle ten Campus skoro i tak nie daje nam nikogo potrzebnego (ani używanego).
Szkoda pieniędzy i czasu tych pseudo-talentów... A jak już niby mamy nowych "Wirtzów", "Havertzów" i wielu wielu innych to mimo wszystko szanse nadal dostaje Sarr a Wanner i spółka nie mieszczą się nawet na ławkę... Ten nasz cały Campus jest nam tak potrzeby jak Hasan...
#MiaSanMia

08.05.2022 19:40

Czy ktoś może policzył ile ten nasz wielki AS, "NASZ nowy Wirtz" jak o nim wszyscy mawiali - Paul Wanner dostał w tym sezonie minut na boisku w pierwszej drużynie?
Było od początku pier....lenie jaki to niesamowity talent stulecia, i co?
Nawet w meczach z klubami z dołu tabeli, kiedy Muller mógł spokojnie odpoczywać, regenerować się na większe pojedynki i ewentualnie dawać swoje rady z ławki - Wanner minut nie otrzymał. Zamiast tego Nagelsmann uparcie stawiał (jak już Mullera zdejmował) na to austriackie drewno z Lipska...NAWET WTEDY!! Czy każdy trener Bayernu ma swojego austriackiego ulubieńca po którego zawsze sięga? Flick miał Alabę a Julian Sabitzera?!
Tyle się wszyscy rozpisywali, że Julian miał dawać dużo szans młodzieży - trener idealny dla młodych -mówili a jak wygląda rzeczywistość?!
Szanse dostaje absolutny [wycięte] Sarr, staruch Czupa Czups i inne patałachy poziomu od siedmiu boleści Sabitzera...

Żal mi bardzo tego chłopaka (Wannera). Siedząc na ławie w którymkolwiek meczu Bundesligi ze średnimi (powiedzmy sobie szczerze) klubami, gdybym ja zobaczył, że trener daje choćby 10-15 ostatnich minut meczu takiemu drewniakowi jak Sarr to chyba bym w coś kopnął albo co najmniej zszedł wściekły do szatni...(!)
To co...niby Wirtz a szans nie dostaje? Trener dla młodych, ta jasne. Właśnie widzieliśmy to w tym sezonie... I gdzie te nasze wszystkie wielkie orły ze szkółek? Te epokowe talenty...
Gdy sprowadzaliśmy Juliana uważałem, że to najlepszy możliwy ruch (gdy było wiadomo, że Flick na 100% odejdzie) ale obecnie maluje mi się co raz większy znak zapytania przy jego osobie i powoli zaczynie się przy nim pojawiać wykrzyknik do kompletu jeśli nasza gra się wkrótce nie poprawi...
#MiaSanMia

06.05.2022 23:20

Szkoda, że to ma być nadal era z Bośniakiem na pokładzie i skautingiem pod poziomem Rowu Mariańskiego...
#MiaSanMia

06.05.2022 22:49

@Sopariev
@tapczan
Pewnie Bośniak dopiero ostatnio zobaczył w proponowanych na YouTube kompilacje jak gra Schlotterbeck i napalił się na niego jak na Odoi'a (kto pamięta, ten pamięta).
Szkoda, że za późno... (czyli jak zwykle ostatnimi czasy) Byle Gravenberch przyszedł to chociaż będzie coś...
#MiaSanMia

06.05.2022 22:45

Musiala to PRZYSZŁOŚĆ!
#MiaSanMia

06.05.2022 22:38

@Skobry owszem! Nad Wirtzem już teraz powinni poważnie myśleć, pomimo tej kontuzji to nadal jest fenomenalny piłkarz na lata!!
Moim zdaniem to zawodnik (chyba jedyny w tym momencie) dla którego można by pobić nasz rekord transferowy...
#MiaSanMia

06.05.2022 22:36

@Marienplatz obawiam się, że ich by jedynie obudził sezon bez mistrzostwa i żadnego innego pucharu :/
#MiaSanMia

28.04.2022 11:52

"Bayern ma największy budżet" ta na pewno... Jakoś tego nie widać po naszej polityce transferowej... :/
#MiaSanMia

27.04.2022 16:32

Tak drogi zarządzie!
To wy mieliście świętą i jedyną rację - nie potrzeba nam obecnie żadnych wzmocnień (żaden Baku, KLASOWY ŚO a już na pewno nie Wirtz) i to ja się myliłem, co zweryfikował dosadnie nasz dzisiejszy mecz!
Nadal radzę skąpić na czym i gdzie się tylko da a Hasan może idąc za tym "trendem" przerzuci się na rozpuszczalną - wyjdzie taniej, byleby nieużywalnej kasy do chwalenia się przed innymi w kieszonce zostało jak najwięcej a smak tego cieczu jest nie istotny, ważne że jest cokolwiek - byle TANIO!

Nie mam obecnie nerwów do komentowania dzisiejszego spotkania ale mogę to krótko ująć, że zawiódł mnie dziś absolutnie każdy!
Lewy nie istniał, Müller o dziwo nawet bardziej (nie wiedziałem, że tak się da?!) a Manu przy tym spalonym/nieuznanej bramce na 2:0 zachował się jak junior z naszego "wielkiego" i nieużytecznego (jak kasa w budżecie) Campusu...i tylko dzięki spalonemu możemy się cieszyć (?!) z zaledwie (?!) 0:1... Brzmi to tak irracjonalnie, że aż musiałem drugi raz przeczytać.
Czyli jednym słowem wszyscy oczekujący podwyżek z nowymi kontraktami zawiedli na całego... Gnabry, no właśnie... Tyle mogę powiedzieć o jego grze.
Kimmich tracił więcej niż się dało a obrona w tej drużynie była wręcz rozjeżdżana i woła o pomstę do nieba!
W ankiecie oddałem swój głos na przejście naszych z dużymi problemami ale boję się bardzo, że przestrzeliłem.
Nie wiem czy większą hańbą będzie odpaść teraz z Villarreal czy wyrwać dwucyfrówkę od LFC czy City w następnym etapie (bo z taką grą to nieuniknione).
No i na koniec wisienka tego zgniłego tortu - Szanowny trener Julian Nagelsmann. Zawiódł mnie dziś na całej linii choć kadra mu w tym mocno pomogła...
Nie wiem kiedy on przestanie do [wycięte] nędzy używać 3 obrońców bo to zawsze aż prosi się o problemy!! A teraz nasi już nawet zapomnieli jak grać 4 w obronie (!!!)
Myślałem, że tej doskonałej niegdyś drużyny Flicka nie da się zniszczyć a jedynie naoliwić świeżością - zostałem bardzo negatywnie zaskoczony. To już kolejny mecz w którym patrząc na naszych zawodników mam wrażenie, że oni nie wiedzą co i gdzie mają grać!! To nie może tak wyglądać, nie w tak ważnym meczu! Tu trzeba stawiać na pewne rozwiązania a nie wypróbowywać eksperymenty. Na eksperymenty to są mecze z Furth czy Bochum (a nie czekaj...)

Podsumowując, zawiedli mnie wszyscy bo mimo średniego rywala (bo na tym etapie UCL nie ma już słabych drużyn) skończyło się na szczęście ZALEDWIE na 0:1, podkreślam słowo ZALEDWIE...

Odchodząc już od tego naszego dzisiejszego pośmiewiska. Co jest z tym Benzemą? Każdy bramkarz w UCL robi centralnie przed nim idiotyczny błąd... Karius, Ulle, ostatnio Donnaruma a to co Mendy dzisiaj zrobił (mając tyle miejsca i czasu!) zapewniło mu miejsce w galerii tych zacnych bramkarzy... Niepojęte, że to byli dwaj bramkarze nominowani do BR roku! I obydwaj odegrali taką samą szopkę przed Benzemą!!
Taki poziom amatorszczyzny można porównać jedynie do naszej dzisiejszej gry a może nawet do kompetencji i działań Hasana - kto to wie?!
#MiaSanMia

06.04.2022 23:57

Ode mnie wszyscy dzisiaj równo z góry na dół dostają "liścia" 6.0 na otrzeźwienie bo to nie może tak dalej wyglądać...
#MiaSanMia

06.04.2022 23:52

Tak drogi zarządzie!
To wy mieliście świętą i jedyną rację - nie potrzeba nam obecnie żadnych wzmocnień (żaden Baku, KLASOWY ŚO a już na pewno nie Wirtz) i to ja się myliłem, co zweryfikował dosadnie nasz dzisiejszy mecz!
Nadal radzę skąpić na czym i gdzie się tylko da a Hasan może idąc za tym "trendem" przerzuci się na rozpuszczalną - wyjdzie taniej, byleby nieużywalnej kasy do chwalenia się przed innymi w kieszonce zostało jak najwięcej a smak tego cieczu jest nie istotny, ważne że jest cokolwiek - byle TANIO!

Nie mam obecnie nerwów do komentowania dzisiejszego spotkania ale mogę to krótko ująć, że zawiódł mnie dziś absolutnie każdy!
Lewy nie istniał, Müller o dziwo nawet bardziej (nie wiedziałem, że tak się da?!) a Manu przy tym spalonym/nieuznanej bramce na 2:0 zachował się jak junior z naszego "wielkiego" i nieużytecznego (jak kasa w budżecie) Campusu...i tylko dzięki spalonemu możemy się cieszyć (?!) z zaledwie (?!) 0:1... Brzmi to tak irracjonalnie, że aż musiałem drugi raz przeczytać.
Czyli jednym słowem wszyscy oczekujący podwyżek z nowymi kontraktami zawiedli na całego... Gnabry, no właśnie... Tyle mogę powiedzieć o jego grze.
Kimmich tracił więcej niż się dało a obrona w tej drużynie była wręcz rozjeżdżana i woła o pomstę do nieba!
W ankiecie oddałem swój głos na przejście naszych z dużymi problemami ale boję się bardzo, że przestrzeliłem.
Nie wiem czy większą hańbą będzie odpaść teraz z Villarreal czy wyrwać dwucyfrówkę od LFC czy City w następnym etapie (bo z taką grą to nieuniknione).
No i na koniec wisienka tego zgniłego tortu - Szanowny trener Julian Nagelsmann. Zawiódł mnie dziś na całej linii choć kadra mu w tym mocno pomogła...
Nie wiem kiedy on przestanie do [wycięte] nędzy używać 3 obrońców bo to zawsze aż prosi się o problemy!! A teraz nasi już nawet zapomnieli jak grać 4 w obronie (!!!)
Myślałem, że tej doskonałej niegdyś drużyny Flicka nie da się zniszczyć a jedynie naoliwić świeżością - zostałem bardzo negatywnie zaskoczony. To już kolejny mecz w którym patrząc na naszych zawodników mam wrażenie, że oni nie wiedzą co i gdzie mają grać!! To nie może tak wyglądać, nie w tak ważnym meczu! Tu trzeba stawiać na pewne rozwiązania a nie wypróbowywać eksperymenty. Na eksperymenty to są mecze z Furth czy Bochum (a nie czekaj...)

Podsumowując, zawiedli mnie wszyscy bo mimo średniego rywala (bo na tym etapie UCL nie ma już słabych drużyn) skończyło się na szczęście ZALEDWIE na 0:1, podkreślam słowo ZALEDWIE...

Odchodząc już od tego naszego dzisiejszego pośmiewiska. Co jest z tym Benzemą? Każdy bramkarz w UCL robi centralnie przed nim idiotyczny błąd... Karius, Ulle, ostatnio Donnaruma a to co Mendy dzisiaj zrobił (mając tyle miejsca i czasu!) zapewniło mu miejsce w galerii tych zacnych bramkarzy... Niepojęte, że to byli dwaj bramkarze nominowani do BR roku! I obydwaj odegrali taką samą szopkę przed Benzemą!!
Taki poziom amatorszczyzny można porównać jedynie do naszej dzisiejszej gry a może nawet do kompetencji i działań Hasana - kto to wie?!
#MiaSanMia

06.04.2022 23:39

Po tym co ujrzałem to coraz poważniej wątpię w nasz awans...
W ogóle co jest z tym Benzemą? Każdy bramkarz w UCL robi centralnie przed nim idiotyczny błąd... Karius, Ulle, ostatnio Donnaruma a to co Mendy dzisiaj zrobił zapewniło mu pewne miejsce w galerii tych zacnych bramkarzy... Niepojęte, że to byli dwaj bramkarze nominowani do BR roku! I obydwaj zrobili to samo przed Benzemą!!
#MiaSanMia

06.04.2022 23:04

@tapczan dla nas to za dużo mimo, że w idiotyczny sposób Mazraoui'emu potrafimy dać 10 mln od tak, tylko po to, żeby przebić ofertę "biednej" przecież 8arcelony...
#MiaSanMia

06.04.2022 11:15

"Mbappe z pewnością nie jest zły dla żadnej drużyny. Uważam też, że Frenkie de Jong jest bardzo dobrym zawodnikiem. Jednak oba te przedsięwzięcia są POZA ZASIĘGIEM NASZYCH MOŻLIWOŚCI FINANSOWYCH" - JN

Poza naszym zasięgiem finansowym to jest nawet Baku czy Schlotterbeck nie mówiąc już o Wirtzu... A nikt mi nie wmówi, że żaden z tej trójki by się nam obecnie nie przydał...
#MiaSanMia

06.04.2022 11:12

@AdiFantasti ale na przestrzeloną pensję i premię w ostatniej chwili dla Mazraoui'ego już nas stać... Może chociaż Nianzou dostanie więcej minut i zacznie pokazywać ten swój talent, o którym tyle było szumu...
Trzeba być szczerym. Pensja i premia a przede wszystkim sam koszt transferu kontuzjowanego wtedy (?!) Lucasa rozwalił w Bayernie całą strukturę płacową w pył i teraz zbieramy tego plony. Najpierw z Sane, potem z Comanem a teraz z Gnabrym a nadal nie wiadomo ile weźmie (o ile weźmie) Robert...
#MiaSanMia

Edytowano : 2022-04-06 11:09:02

A swoją drogą ciekawą defensywę na nowy sezon szykują żółtki...
Na LO Raum z Hoffe, środek Schlotterbeck z Sule....

06.04.2022 11:06

Frajerburg
Tyle mam do powiedzenia...
Dostać 4:1 w d**e i starać się o 3 pkt poza boiskiem... Myślałem, że jedynie Reus i żółtki to takie płaczące przegrywy potrafiące posunąć się do czegoś takiego ale jak widać chyba nie tylko...

@AdiFantasti czyli Schlotterbeck idzie od płaczków do jeszcze większych przegrywów, którzy nawet w Lidze Europy zbierają od wszystkich srogi łomot i ośmieszają poziom Bundesligi... To się nazywa dopiero przemyślany ruch!
#MiaSanMia

04.04.2022 23:39

Świetny pomysł, po prostu rewelacyjny - WINSZUJĘ... Jak jest problem - na dodatek widoczny problem to najlepiej przymknąć oko i nagle wszystko znika... Rozumienie na poziomie przedszkolaka albo i gorzej...

Oddaliśmy tym [wycięte] żółtkom Sule za darmo to jeszcze oddajmy im bez walki prawa do Schlotterbecka - jednego z największych o ile nie największego talentu z Niemiec na ŚO, który już w to lato myśli poważnie o odejściu z Frajer-burga i będzie do wyjęcia za przysłowiowe grosze... Ale w sumie może wyjdzie to z korzyścią dla BL bo żółtki zaczną wydawać więcej od klubu będącego przecież w jakże genialnej, niepojęctej i niesamowitej kondycji finansowej - niezrównanej. RBL też już zaczyna wracać na właściwe tory. Czyli jednym słowem nie przyjdzie Wirtz, nie przyjdzie Baku, nie przyjdzie też Rudiger czy Schlotterbeck a wszystko pewnie skończy się na ogromnym przepłaceniu pensji Mazraouiego (nawet nie wiem jak to napisać) tylko po to żeby będąc spóźnionym przebić ofertę 8arcelony (?!) czy wybitnym posunięciu po "wynalazek stulecia" Hasana - jakiś Djed z angielskiej B Klasy (nie obrażając tej ligi).
Jeszcze tylko Pavard na ŚO i nieszczęście gotowe... Zapomnieli już co tam wyrabiał za Kovaca? Albo może chcą sobie przypomnieć?! Z takimi pomysłami i dodatkowo 3 w obronie to my co najwyżej będziemy walczyć o Bundesligę a nie UCL...

To już powoli przestaje być komedia a żałosny dramat. Osłabiamy się regularnie z okienka na okienko i nie zanosi się na zmiany w tej kwestii. Skauting leży na łopatkach i nawet żałosny tonący statek 8arcelony śmieje się patrząc na nasze poczynania... Debile
Zawsze trzeba skąpić na wszystko co tylko się da ale jak można głupio przewalić wielkie pieniądze w ostatniej chwili na pensje to zawsze jest to świetnym pomysłem.

Poważnie się wk*****em widząc ten nagłówek i kolejne okienko skąpienia. Jeszcze skończy się na tym, że przyjdzie frajerska 8arcelona i sprzątnie nam Gravenbercha bo skąpimy Ajaxowi 2 mln (tak jak było z Destem) a przecież Mazraoui zasługuje na 10 z marszu... nie rozumiem tego, nie potrafię tego zrozumieć i chyba nigdy tego nie zrozumiem...
@tomeks Nkunku to marzenie ściętej głowy. My nie umiemy wydać 20 mln na porządnego PO a Nkunku to kosztuje przy tym pieniądze z kosmosu...
Nawet jak Gnabry nie dogadałby się z kontraktem to w jego miejsce (znając Hasana i skąpstwo zarządu) przyjdzie wielce utalentowany młody 34-letni skrzydłowy z 3 ligi Katarskiej...albo kolejny zawodnik typu Sarr/Djed...
#MiaSanMia

03.04.2022 17:00

@AdiFantasti ciekawy czy ktokolwiek jeszcze myśli o pozostawieniu tego grajka...jak nie kontuzja to problemy żołądkowe...
#MiaSanMia

Edytowano : 2022-04-02 19:27:30

*ciekawe

02.04.2022 19:26

Mimo tego, że lubię Schlotterbecka to ładnie nim dzisiaj Gnabry zakręcił przy golu ;)
#MiaSanMia

02.04.2022 19:22

Ładnie Serge! Brawo!

02.04.2022 17:05

Zobaczymy co dzisiaj pokaże Nico Schlotterbeck!
#MiaSanMia

02.04.2022 15:39

Czy to jakiś krewny naszego Gabriela? ;)
#MiaSanMia

01.04.2022 10:01

Temu panu mówimy stanowcze NIE!
Czekamy na Schlotterbecka!
#MiaSanMia

30.03.2022 19:59

Pewnie skończy się jak z Destem... Mazraoui nie jest wybitnym PO żeby dawać mu więcej niż 10 mln...
Zgadzam się w 100% z @Matilegolas Baku jest tu jedyną słuszną opcją - przy okazji potrafi też grać wyżej!
#MiaSanMia

29.03.2022 17:11

Błagam was zarządzie!! Jeżeli macie jeszcze jakiekolwiek pokłady logiki w głowach to musicie wykonać ruch po tego chłopaka. On sam jest bardziej zdecydowany żeby odejść - w innym przypadku nie mówiłby tak w wywiadach. Już teraz jest dobrym obrońcą (dodatkowo NIEMCEM) a w Bayernie może stać się świetnym a może nawet wybitnym. Ta sytuacja aż sama się prosi o jedyne słuszne zakończenie! Który inny obrońca z takim potencjałem i możliwościami fizycznymi będzie do wzięcia za taką kasę? W Anglii za takiego zawodnika to nawet najsłabsze kluby PL wymagałyby 50 mln minimum!
A Ginter jest beznadziejny więc nawet na niego nie patrzeć...to już wolę Ch. Richardsa.
#MiaSanMia

Edytowano : 2022-03-27 16:29:58

@Fari gorszy od Gintera na pewno nie będzie!! Już teraz jest zdecydowanie lepszy a nawet strzela bramki (z ŚO!)

27.03.2022 16:28

Tylko Schlotterbeck. To największy talent w Niemczech na środku obrony i nie można pozwolić na to żeby wpadł w ręce tych łapczywych "żółtków"... Wzięli Sule to wara od Nico!
Moim zdaniem razem z Gravenberchem transfer Schlotterbecka to obowiązek!! Szczególnie, że kończy mu się kontrakt i niespecjalnie myśli i pozostaniu we Freiburgu...
#MiaSanMia

27.03.2022 16:20

To może być transfer na lata i wciąż jest bardzo młody. Cieszy mnie bardzo, że istnieją jeszcze młodzi zawodnicy, którzy nie idą tam gdzie sakiewka "dzwoni" najgłośniej :)
Fajnie by było jeszcze Baku wziąć do zestawu i będzie całkiem dobre okienko ;)
#MiaSanMia

23.03.2022 16:52

Sprowadzanie Porro za takie pieniądze to IDIOTYZM!
Jest kilka innych nazwisk za lepsze pieniądze i przy okazji nie będziemy sponsorować City...
#MiaSanMia

20.03.2022 17:50

@hoven to wiele wyjaśnia :/
#MiaSanMia

19.03.2022 18:00

@tapczan to po prostu nie może tak wyglądać, że nawet taka tandeta jak Sarr dostaje minuty a superperspektywiczny Wanner w tym samym czasie grzeje ławę :/
#MiaSanMia

19.03.2022 17:58

@AdiFantasti czemu nasz skauting musi zawsze wszystko robić na opak? Rudiger - nie, Baku - nie, Schlotterbeck - nie, Gravenberch - też nie. Ale już jakieś [wycięte] z drugiej ligi angielskiej lub inny zupełnie nieznany nikomu prawy obrońca z ligi portuglaskiej, zdecydowanie przepłacony za 30 mln - OCZYWIŚCIE, już bierzemy....
Idiotyzm... Oby się ogarnęli jednak bo kolejni zawodnicy wybierają nowe kluby...
#MiaSanMia

19.03.2022 16:00

Szkoda by było nie wykorzystać takiej okazji...może dołożymy im Sabitzera i zejdą o 5 mln :/
A Wanner to taki Wirtz, że nawet minut na boisku nie dostaje podczas gdy ten prawdziwy leży z rozwalonym kolanem...
#MiaSanMia

19.03.2022 15:45

Brawo Juve
Środek obrony de Ligt-Rudiger wygląda dobrze, szkoda że nasi nawet nie próbowali powalczyć... No ale jak Hasana bardziej interesują przereklamowani zawodnicy z 2 ligi angielskiej to ja nawet nie mam pytań. Oby przyszedł Schlotterbeck bo Ginter będzie dla nas poważnym osłabieniem i już lepiej, żeby nikt nie przyszedł zamiast on. Ale nasz bilans finansowy nadal będzie wybitny...
#MiaSanMia

19.03.2022 15:37

To się dopiero nazywa szczyt hipokryzji!
Parę dni temu był limit 20 mln i mieli sprowadzać jakiegoś Djeda "no-name'a" z drugiej ligi angielskiej a teraz kolejny nieznany nikomu "zbawca" - tym razem Porro ze Sportingu, który jest tam wypożyczony z City i ma kosztować 30 MLN!!
Zgadzam się z @Matilegolas, że por to sobie można hodować w doniczkach ale dla nas jedyną słuszną opcją jest uniwersalny Baku.
#MiaSanMia

19.03.2022 15:30

To jest żałosne i wręcz niesmaczne jak wielkie jest skąpstwo zarządu na WZMOCNIENIA, podkreślam słowo WZMOCNIENIA a nie rezerwy.... Jak 20 mln jest kwotą zbyt dużą to po co w ogóle jakiekolwiek pieniądze wydawać... Kolejny wynalazek z 2 ligi angielskiej? Czyli jednak nie sparzyli się wystarczająco na Omarze i Buni, którzy też byli kupowani jako wzmocnienia na potrzebne pozycje. To już lepiej stawiać na naszą super zdolną młodzież, która miała kwitnąć pod Nagelsmannem a tymczasem co chwila pojawia się artykuł, że następny delikwent odchodzi (przykład Motika)...

"Darmowy" Rudiger, gość który mógłby pokierować młodszych kolegów a doświadczenie na najwyższym poziomie już ma też chce zbyt wiele...
2 duże niemieckie talenty na potrzebne nam pozycje - Schlotterbeck (swoją drogą widzieliście jego gola z Wolfsburgiem :o ) i Baku, który dostaje czas w podstawowej jedenastce kadry.
Kiedyś każdy niemiecki młody piłkarz marzył o grze w Bayernie a dziś część z nich po prostu nie chce tu przychodzić :/

Przy takim obrocie spraw to nie ma się co dziwić, że mamy super bilans finansowy jak nic nie robimy na rynku tylko tracimy kolejnych zawodników za darmo... Co raz bardziej boję się, że plotki odnośnie Roberta mają w sobie ziarno prawdy. A jego odejście to byłby już naprawdę poważny "liść" w twarz zarządu ale może dopiero po czymś tak drastycznym wreszcie by się ogarnęli odnośnie transferów i zobaczyliby jak wielki amator jest na stanowisku odpowiedzialnym za naszą kadrę
#MiaSanMia

PS. Szkoda mi Wirtza. Czekają go ciężkie miesiące i nie wiadomo czy wróci z tym samym błyskiem a Leverkusen od momentu jego utraty podczas meczu straciło zupełnie swój błysk z Koln... To był ich głównym motor napędowy ofensywy i przez tą kontuzję mogą potracić dużo punktów i zlecieć w tabeli.

Edytowano : 2022-03-15 18:56:10

Dla mnie wybór wzmocnień na te pozycje byłby prosty:
1. ŚO - Schlotterbeck (15-20 mln)/ewentualnie Rudiger (sama pensja) jeżeli faktycznie chcemy lidera defensywy
2. PO - Baku (20-40 mln w zależności od chęci odejścia zawodnika i negocjacji z Wolfsburgiem)
3. ŚP - Gravenberch (30 mln)

15.03.2022 18:52

Przy takiej grze ten mecz nie może skończyć się remisem!

12.03.2022 16:52

@FanGraczyBayern "wolny transfer" to pojęcie bardzo względne... :/
#MiaSanMia

12.03.2022 16:32

@nyy32 najbezpieczniej powiedzieć, że NA RAZIE Schlotterbeck nie jest na poziomie Sule a jak będzie w przyszłości to zobaczymy :)
#MiaSanMia

12.03.2022 16:29

Tylko Schlotterbeck! Christensen już powiedział nam nie i idzie do "biedaków" a Rudiger jest dla nas zbyt drogi zdaniem zarządu...resztę opcji nawet nie komentuję. Czas na wielki krok w karierze tego zawodnika!
#MiaSanMia

12.03.2022 16:23

Pewnie będzie jak z Christensenem czyli też wyprzedzi nas "zadłużona" Barca przy "darmowym" choć zbyt drogim transferze w ogóle to paradoks jak brzmi takie zdanie...)
Baku pakuj się już lepiej i przebieraj w czerwoną koszulkę.
#MiaSanMia

12.03.2022 10:36

@hoven z "wonderkidami" jest jak z hazardem... Stawiasz, inwestujesz pewną sumę pieniędzy, która może Ci się podwoić/potroić a możesz równie dobrze stracić wszystko co postawiłeś...
Akurat co do Wirtza ryzyko nie wydaje się na tyle wysokie co przy talentach brazylijskich i ajaxowych. A co do twojego ulubieńca - Lucasa to kosztował nas bardzo podobne pieniądze co trzeba by dać za Wirtza... Czy Lucas jako ta przytoczona przeze mnie "inwestycja" na początku wypowiedzi się zwróciła? To już każdy powinien sobie sam na to odpowiedzieć bo każdy swój rozum posiada... W każdym razie kupowanie kontuzjowanego zawodnika za takie pieniądze było....no właśnie...odważne czy głupie? Odwaga i głupota daleko od siebie nie leżą.

Niemniej jednak przy obecnym dyrektorze sportowym (o ile można go tak w ogóle nazwać) to niestety tracę przekonanie do możliwego przechwycenia Wirtza w odpowiednim momencie :/

Jeżeli problemem jest dla nas wydać dobrze i w ogóle WYDAĆ choćby te 20-30 mln na niezbędne wzmocnienia w defensywie to tak raczej nie powinna wyglądać polityka transferowa najlepiej zarządzanego klubu na świecie (ponoć, bo cały czas się tym chwalą).

Przywołałeś postać Musiali ale warto by było wspomnieć, że ten chłopak właściwie nigdy nie grał na nominalnej pozycji Wirtza - ŚPO, gdyż na siłę spychają go niżej a dawniej dostawał minuty na skrzydłach. Poza tym to są zupełnie inni zawodnicy pod względem stylu gry...a gadanie, że Wanner nowym Wirtzem jest już zupełnym absurdem. Wirtz jedna z głównych gwiazd ligi a Wanner dostał kilka minut w pierwszej drużynie i ma ledwo 16 lat...
#MiaSanMia

11.03.2022 22:49

@hoven z tym, że Neymar zrobił wielką karierę (jak napisałeś) to bym polemizował...
Mam wymienić jednego takiego zawodnika? Proszę bardzo - znasz nazwisko Kylian Mbappe? On już zdobył mistrzostwo świata a każdy wielki klub chciałby go mieć u siebie. Ma dopiero 23 lata (w tym roku skończy 24).

Poza tym jak tylko zarząd odpuściłby Wirtza, który zapewne karierę zrobi wielką (tylko potrzebuje poważnego klubu) to zaraz zaczniesz pluć czym tylko będzie się dało na zarząd jacy to amatorzy, dzieci we mgle i ignoranci na rynku transferowym...
Nie mam zamiaru się z nikim kłócić i zazwyczaj tego nie robię na tej stronie ale takie wymądrzanie się mnie denerwuje...
Zresztą napisałem to już w poprzednim komentarzu "Nie wiem czy znajdzie się ktokolwiek na tej stronie (RACJONALNIE MYŚLĄCY) kto powie, że taki transfer jest bez sensu"
#MiaSanMia

Edytowano : 2022-03-11 21:06:14

Poza tym odpowiedz sobie sam - całkowicie szczerze, ile warty jest obecnie Wirtz - drugi najlepszy rozgrywający w Bundeslidze (po Tomku) mający dopiero 18 lat...

11.03.2022 21:04

No błagam dwa razy beznadziejnie przewalane pieniądze....totalna głupota.
To już lepiej sprzedać "rozchwytywany towar" czyli afrykańskiego króla i kupić Baku oraz ewentualne jak nam starczy (w ogóle jak to brzmi przy tak doskonale zarządzanym finansowo - podobno - klubie) Schlotterbecka....a potem już tylko zbierać grosz do grosza na tego Wirtza za rok w lato...
#MiaSanMia

11.03.2022 19:53

@tomeks jeżeli faktycznie tak jest to bardzo dobrze.
Wirtz nawet za 80 mln - brzmi jak promocja...
Może to jest ten transfer, na który rzekomo tak odkładamy i oszczędzamy? Kto wie... Ale gdyby tak było to wielki szacun dla zarządu ode mnie! Ten zawodnik jest najlepszym możliwym następcą Müllera jeżeli ktoś się martwi o przyszłość tego zespołu. Nie wiem czy znajdzie się ktokolwiek na tej stronie (racjonalnie myślący) kto powie, że taki transfer jest bez sensu itp.
Porównując to do ceny i wydatków na Hernandeza to ja bym nie miał żadnych wątpliwości...
#MiaSanMia

11.03.2022 19:48

Jak można dać afrykańskiemu królowi taką samą ocenę co Musiali w tym meczu... No błagam...
Nadal, żałuję że na drugą połowę nie został wpuszczony utalentowany Wanner a statyści pokroju Sabitzera i Sarra już tak...i gdzie tu logika?!
#MiaSanMia

11.03.2022 11:07

Taki ruch nie ma w ogóle sensu dla żadnej ze stron...
#MiaSanMia

11.03.2022 11:04

Moim zdaniem Baku jest nam bardzo potrzebny bo na prawej obronie w każdym meczu widać braki...
Byłem pewien, że trzeba by sypnąć ze 40 mln ale jeśli to "tylko" 20 no to nie wiem nad czym tu się zastanawiać, a jeżeli jeszcze doszłoby do sprzedaży afrykańskiego króla to część tego zakupu sfinansuje nam naiwniak biorący "Bunię". Do tego jeszcze Schlotterbeck i będzie na pewno lepiej. Obydwaj są młodzi więc stracić na nich nie powinniśmy, nawet jakby nie odpalili... Bo jakieś ruchy zarząd musi zrobić a Ginter jak dla mnie jest znacznie gorszą opcją od Schlotterbecka a od Baku to już w ogóle...
#MiaSanMia

11.03.2022 11:02

PANOWIE!!
Co tu się wyprawia?!
Obiecałem sobie, że nie obejrzę tego meczu - i nie oglądam, ale przyszły mi powiadomienia i zacząłem się szczerze zastanawiać czy to na prawdę ma miejsce :)
I pomyśleć że co poniektórzy już zwalniali Juliana przed tym meczem ;)
Mam nadzieję, że w drugiej połowie nie zgasną tylko wklepią im drugie tyle :) AA to niesamowity stadion!

08.03.2022 22:01

Moim zdaniem warto by było podjąć to ryzyko i sprowadzić Schlotterbecka (choćby nawet za te 20 mln). Może się stać super obrońcą a jak to jest jeszcze młody więc stracić na nim nie możemy (no chyba, że kolejny spakuje swój tobołek i odejdzie za darmo).
Skoro ani Rudiger ani Christensen do nas nie przejdzie to wolę już młodego Nico od spruchniałego Gintera...
#MiaSanMia

Edytowano : 2022-03-08 20:59:52

*a jak nie to...

08.03.2022 20:59

Jeżeli łatwo odpuścimy i oddamy Wirtza klubom angielskim i reszcie bogaczy to będzie to ogromna porażka wizerunkowa na którą nie możemy sobie obecnie pozwolić.
Zgadzam się z przedmówcami, że porównanie Wirtza z Wannerem jest zupełnie bez sensowne. Wanner dopiero co zadebiutował w BL a Wirtz jest już (nie bójmy się tego powiedzieć szczerze) jedną z gwiazd tej ligi...
To może być i jest talent epokowy więc zgadzam się (o dziwo) z Hasanem, że "Gdybyśmy tego nie robili, to byłoby to nieprofesjonalne z naszej strony"...
#MiaSanMia

06.03.2022 20:22

@login123 to, że Wirtz dziś nie zachwycał to akurat nasz najmniejszy problem...

05.03.2022 18:01

@Matilegolas Omar? To co dopiero powiesz o Upamecano i Sabitzerze?
Obecnego Sabitzera to by ograł przeciętny siedmiolatek kopiący w piłkę z kolegami z podwórka a Upamecano to zupełny cień zawodnika z tym samym nazwiskiem z Lipska i co mecz systematycznie inspiruje się Alabą waląc co najmniej raz takiego babola, że zawału można dostać.... Dobrze, że ten Adli (którym w sumie też się interesowaliśmy ale Hasan się wtedy kolejny raz popisał) trafił w słupek...
Myślę, że nawet ten wspomniany przeze mnie przeciętny siedmiolatek popełniałby mniej błedów na środku obrony...
I jeszcze brak Manu, Daviesa i Leona - widać ogromną różnicę...

05.03.2022 17:56

A ja dałem w ankiecie, że łatwo przejdziemy Salzburg i lepiej się trafić nie dało....naiwniak ze mnie...
Dobrze, że obecnie nie gramy z żadną ekipą z europejskiego topu bo grając to co dzisiaj skończyłoby się dwucyfrówką...
ŻAL i ogromny niepokój co się stanie z tym klubem jak odejdzie Lewy Neuer i Muller...

05.03.2022 17:39

Żałość - tak jednym słowem określę ten mecz...dobrze, że B04 też formą nie grzeszył i nie mieli Schika bo mogło by się to skończyć fatalnie.
Do straty bramki jakoś to wyglądało ale potem......
Po tym co dzisiaj ujrzałem boję się włączyć TV we wtorek :(

05.03.2022 17:35

Jak tam 3 i 4 liga angielska panie Hasan? Masz pan teraz wystarczająco czasu na youtuby...
Polecam jeszcze B i C klasę, same perełki tam pan znajdziesz...

05.03.2022 17:30

@Davix nie byłbym taki pewny. Oglądając ten dzisiejszy mecz to myślę, że nawet oni mogli by się z nami spokojnie rozprawić...

05.03.2022 17:28

20 min. temu wyłączyłem TV i tylko patrzę co jakiś czas na to co piszecie i wcale nie żałuję...

05.03.2022 17:27

Mam wrażenie, że chyba tylko drastyczne metody podziałają na zarząd i dopiero jak dostaniemy srogi wpie....l od jakiegoś średniego klubu w LM i przewalimy Bundesligę to przejrzą na oczy...

05.03.2022 17:25